چگونه پسر زیبا باشیم

 
helpkade
چگونه پسر زیبا باشیم
چگونه پسر زیبا باشیم

مرد واقعی همان مردی است که وقتی دیگران به او نگاه می کنند، انگیزه می گیرند و خیلی وقت ها هم نگاهشان با کمی حسادت همراه است. او همان مردی است که خانم ها به دنبالش هستند. این مرد بدون اینکه بخواهد، در هر جمعی مرکز توجه است.

طبیعی است که همه ما دوست داریم جذاب باشیم، اما چگونه؟ چه بپوشیم یا چه رفتاری داشته باشیم که در حین خوشتیپی، تصنعی و غیر حرفه ای به چشم نیاییم؟ اگر شما هم دوست دارید به گونه ای باشید که در جمع بدرخشید و همه نگاهها روی شما باشد، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، دقت کنید.

 

 

توجه به ظاهر و جذابیت یکی از فاکتورهای مهم در دنیای امروز به حساب می رود و می توان گفت این مسئله به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر جنبه های دیگر زندگی ما نیز تاثیر گذار است. بنابراین باید تا حد متعادلی به این ویژگی پرداخت و جوانب مختلف آن را بررسی کرد.

جذابیت هر فردی می‌تواند خیلی سریع‌تر از آنچه که فکر می‌کنید طرف مقابل را به سوی او جذب کند. همه افراد دوست دارند جذاب باشند و پسرها هم از آن مستثنی نیستند. پسرها همیشه دوست دارند جذاب باشند و دختر خانم‌ها شیفته آن‌ها شوند. اما آیا شما پسر جذابی هستید؟ و اگر نیستید چگونه می‌توانید یک پسر جذاب باشید؟ چگونه می توان راه و روش های مخ زدن دختر ها را فرا گرفت؟ و…

سوالاتی که شاید بتوان پاسخ آن را در خودتان بیابید. بسیاری از کارها و رفتارهای شما وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید به پسری جذاب و مورد علاقه دختران تبدیل شوید.

هدف ما از این مقاله پرداختن به این کارها و رفتارهای شماست تا به شما کمک کنیم که به یک پسر جذاب تبدیل شوید.چگونه پسر زیبا باشیم

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای تبدیل شدن به یک پسر جذاب داشتن پوست و ظاهری زیبا است. شما به عنوان یک پسر باید همیشه از پوست صورت خود مراقبت کنید. برای مراقبت از پوست صورت خود از مرطوب کننده‌ها، ترکیب آب و صابون و … استفاده کنید. در طول یک هفته حداقل دو بار از اسکراب صورت بهره بگیرید. اگر صورت شما دارای جوش است اسکراب را به 3 بار در هفته افزایش دهید. خوردن آب نیز موجب زیبایی پوست خواهد شد و در روز حداقل 6 تا 8 لیوان آب بنوشید. به یاد داشته باشید پسرهایی که دارای ته ریش هستند بیشتر از پسرهای دیگر مورد توجه دخترها هستند.

آموزش صفر تا صد مخ زدن زنان در تلگرام و اینستاگرام

یکی دیگر از راه‌ها برای جذابیت، داشتن اعتماد به نفس بالا است. تحقیقات نشان داده است دخترها به پسرهایی که دارای اعتماد به نفس بالا هستند جذب خواهند شد. پس همیشه اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و به دنبال تقویت آن باشید تا بتوانید برای همیشه پسر جذابی باقی بمانید. کسی که اعتماد به نفس کمی داشته باشد قطعاً از جذابیتش کاسته خواهد شد.

داشتن بوی خوب یک راه بسیار خوب برای جذابیت پسرها و مجذوب کردن افراد به خود است. بعضی از عطرها و اسپری‌ها وجود دارد که واقعاً برای دختران جذاب است سعی کنید همیشه از این عطرهای خوشبو استفاده کنید و از آن‌ها به طور منظم بهره بگیرید. زمانی‌هایی که به یک جمعی خواهید رفت که دخترها در آنجا هستند بیشتر از قبل از عطر استفاده کنید.

مقاله مرتبط: دوست دختر خوب و مناسب برای رابطه چه ویژگی‌هایی دارد؟(مخ زدن دختران)

پسر جذاب کسی است که به خوبی با دیگران ارتباط قرار کند. شما به عنوان یک پسر زمانی که وارد یک جمع می‌شوند سعی کنید با افراد حاضر در جمع به خوبی ارتباط برقرار کنید. شخصی که خیلی سریع با افراد دیگر به خوبی ارتباط برقرار می‌کند مورد توجه دیگران است. در همه حال دید مثبتی نسبت به اطرافیان خود داشته باشید. پسرهایی که چنین دیدی دارند بیشتر مورد توجه افراد اطراف خود هستند و هیچ کس نسبت به آن‌ها دید منفی نخواهد داشت.

یک مدل موی جدی می‌تواند بسیار مهم باشد و شما را به یک پسر جذاب تبدیل کند. شما می‌توانید به یک آرایشگاه مردانه مراجعه کرده و مدل موی خود را به یک مدل جذاب و زیبا تبدیل کنید. شما اگر مدل موی خاصی را دوست دارید به آرایشگر بگویید چنین مدلی را برای شما درست کند. همچنین از انواع حالت دهنده‌ها برای موی خود کمک بگیرید.

وقتی که شما با یک دختر ارتباط برقرار می‌کنید با او ارتباط چشمی داشته باشید. هنگامی که طرف مقابل در برابر شما ایستاده است به چشمای او خیره شوید و برای چند ثانیه چشم‌ها را بر روی چشم‌های او نگه دارید. نگاه داشتن چشم اگر همراه با یک لبخند باشد به باعث جذاب شدن شما خواهد شد و شما را یک پسر جذاب جلوه خواهد داد.

لباس‌هایی که متناسب با تن شماست می‌تواند بسیار جذاب‌تر از لباس‌های بزرگ باشد و باعث ایجاد تفاوت در ظاهر شما خواهد شد. شلوارهای شما نیز باید مناسب باشد و دم‌پای آن بر روی کفش‌های شما قرار بگیرد. یقه پیراهنی که می‌پوشید نباید خیلی بزرگ باشد تا ظاهر شما با لباس‌های یقه بزرگ نامناسب نشود. به یاد داشته داشته باشید هیچ چیز به اندازه لباس بر روی جذابیت شما تاثیر نمی‌گذارد. شلوارهای جین بسیار جذاب‌تر هستند و در صورت امکان شلوار جین بپوشید. همچنین کاپشن‌های چرم نیز هنوز محبوبیت خاصی در بین پسرها دارند.

بسیاری از افراد تمایل زیادی به مصرف گوشت و دیگر غذاهای سنگین در رژیم غذایی خود دارند، اما این گونه غذاها سنگین بوده و نه تنها موجب افزایش وزن شخص خواهد شد بلکه باعث کسلی و تنبلی او می‌گردد. تلاش کنید در رژیم غذایی خود از میوه‌ها و سبزیجات بیشتر از قبل استفاده کنید تا اندام‌هایی زیبا داشته باشید. یکی از بهترین راه‌ها برای سود حداکثری از فواید میوه، خوردن سیب و موز در اول صبح و هنگام صبحانه است. میزان مصرف سبزیجات را دو برابر قبل کنید. همچنین در برنامه غذایی خود حتماً از پروتئین‌ها مانند ماهی و … بهره بگیرید.

داشتن اندام‌های زیبا و متناسب بیش از آنچه فکر می‌کنید مورد توجه دختران است. اگر شما می‌خواهید یک پسر جذاب باشید در برنامه هفتگی خود ورزش را قرار دهید و اندام‌های خود را زیبا کنید. شما لازم نیست به یک بدن‌ساز حرفه‌ای تبدیل شوید، داشتن یک بدن مناسب برای جذاب شدن هدف نهایی شما از ورزش کردن باشد.

شاید هیچ چیزی به اندازه خنده‌های شما در ذهن طرف مقابل شما باقی نماند. پسری که خوشروست و خنده بر لب دارد برای دخترها بسیار جذاب‌تر از یک پسر اخمو و کسل است. هنگامی که به طرف مقابل خود نگاه می‌کنید خیلی آرام و ملیح بخندید به صورتی که او از خنده‌های شما لذت ببرد. سعی کنید با همه افراد مهربان باشید و آن را به عنوان یک اصل در زندگی خود داشته باشید.

یکی دیگر از روش‌هایی که شما را یک پسر جذاب نشان خواهد داد شوخ‌طبعی است. پسری که شوخ‌طبع است در نزد افراد دیگر بسیار جذاب است و آن‌ها او را بسیار دوست دارند. پس شوخ‌طبعی را فراموش نکنید و با شوخی‌های خود بر روی لب همه خنده بیندازید. پسرهایی که شخصیتی مصنوعی دارند اصلاً جذاب نیستند و سعی نکنید هرگز تصنعی باشید.

شاید جالب باشد بدانید که راه رفتن نیز موجب بیشتر شدن جذابیت شما خواهد شد. در هنگام راه رفتن به پاهای خود توجه کنید، پاهای شما باید کمی از هم فاصله داشته باشد و به صورت آرام حرکت کنید. اگر این گونه راه بروید نه تنها اعتماد به نفس شما بیشتر خواهد شد بلکه در نزد دیگران نیز جذاب‌تر به نظر خواهید رسید.

هنگامی دختری با شما حرف می‌زند به خوبی حرف‌های او را بشنوید و همیشه شنونده خوبی باشید. شما می‌تواتید از عینک آفتابی نیز برای جذاب شدن خود نیز استفاده کنید. یک عینک مناسب چهره شما را تکمیل خواهد کرد و شما جذاب‌تر از قبل خواهد کرد. پس بسیاری از کارهای کوچک هستند که شما نباید از آن‌ها غافل باشد.

مقاله مرتبط: روانشناسی دختر:(چطوری دختران زیبا را جذب خودم کنم؟)

در برخورد با همه، علی‌الخصوص دخترها همانند یک جنتلمن و نجیب‌زاده رفتار کنید. همیشه از لفظ‌های و کلماتی همانند لطفاً، از شما سپاسگذارم، ببخشید و … استفاده کنید. ادب و نزاکت را همیشه رعایت کنید. به اعتقادات و نظرات افراد دیگر احترام بگذارید و هیچوقت به خاطر مسائل کوچک با آن‌ها به تندی برخورد نکنید. در جمع‌های عمومی در مورد آنچه که اطلاعات ندارید نظر ندهید. یک نجیب‌زاده برای همه اشخاص یک پسر جذاب است.

اگر توجه کرده باشید افرادی که در یک جمع دارای اطلاعات خوبی هستند بیشتر از دیگران مورد توجه قرار می‌گیرند و توجه به آن‌ها برای دیگران جذاب‌تر است. پس سعی کنید همیشه اطلاعات خود را به روز کنید، کتاب بخوانید، روزنامه مطالعه کنید و در مورد خبرهای روز آگاه باشید تا شما نیز پسر جذابی باشید.

اگر دوست دارید پسر جذابی به نظر بیاید صاف بایستید. اگر حالت‌های بدن شما در همه حالت‌ها مناسب باشد به جذابیت بیشتر شما کمک خواهد کرد. پسرهایی که صاف می‌ایستند به مخاطب خود نشان خواهند داد که دارای اعتماد به نفس بیشتری نسبت به کسانی هستند که خم شده و قوز می‌شوند.

پس با توجه به این مطالب شما اگر قصد دارید شخصی جذاب باشید همه این راه‌کارها را باید رعایت کنید و آن‌ها را انجام دهید. با به کار گرفتن این راهکارها تاثیر شما بر روی طرف مقابلتان بیشتر خواهد بود. از این به بعد دیگر شما به دختر مورد علاقه خود پیشنهاد ندهید و او باید برای رسیدن به پسر جذابی همچون شما، تلاش کند.

سوال: حال اگر شما به عنوان یک دختر یا یک خانم در حال مطالعه این مقاله هستید چطور می توانید از راز و رمز های مخ زدن پسر موردعلاقه خودتان باخبر شوید؟ بهتر است به دوره ملکه باش مراجعه کنید.

ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که مشکل زود وابسته شدن دارند. این ویژگی می‌تواند زندگی را بر انسان بسیار سخت کند. افرادی…

داشتن زندگی خشک و بدون خنده برای هیچ کسی جذاب نیست. شاید شخصیت‌های جدی به نظرمان جذاب بیایند اما در نهایت، افراد ترجیح می‌دهند با…

یکی از مواردی که در جامعه ما بسیار منع می‌شود، ازدواج با دختر بزرگتر است. اصولاً مردان بزرگتر از همسر خود هستند. حتی به صورت…

بسیاری از زنان فکر می‌کنند برای این که ذهن پسری را جلب و درگیر کنند، باید خود را تغییر دهند. در صورتی که مردان جذب…



چگونه پسر زیبا باشیم



کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

نکات بسیار ساده ای وجود دارد تا شما بتوانید جذابیت مردانه تان را بهبود ببخشید کافیست این مقاله را تا انتها بخوانید تا بدانید برای داشتن جذابیت مردانه حتما نیاز…

مرد جذاب! عبارتی که تمامی آقایان و حتی خانم‌ها به آن فکر می‌کنند. آیا تصویری که از خود در ذهن دارید با تصویر یک مرد جذاب فرسخ‌ها فاصله دارد؟

اجازه دهید رازی را به شما بگویم: مرد جذاب بودن و افزایش جذابیت آنقدرها هم که فکر می‌کنید دشوار نیست. حتی اگر از نظر ژنتیکی خود را زیبا و جذاب نمی‌دانید؛ اصلا نگران نباشید. تنها با رعایت چند نکته و ترفندهایی که از نظر علمی ثابت شده‌اند،  می‌توانید بهترین و جذاب‌ترین ورژن ممکن خود باشید.

این مقاله حاصل گردآوری مواردی است که در تحقیقات مجله‌ی Men’s Health و IFLScience انجام شده است. در این مقاله از هاوکن‌یو در پاسخ به این پرسش که چگونه مرد جذابی باشیم؟ 20 راه علمی برای یک مرد جذاب بودن از نظر خانم‌ها مطرح شده است.

 

چگونه پسر زیبا باشیم

اساسا ریش گذاشتن یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای خود انجام دهید. طبق تحقیقی که در سال 2013 در دانشگاه نیو ساوت ولز (New South Wales) انجام شد؛ از نظر خانم‌ها، آن دسته از آقایانی از جذابیت بالا برخوردارند که دارای ته‌ریش یا ریش هستند.

موی صورت نه تنها نشان از بلوغ و مردانگی است بلکه با تسلط و جدیت و جذبه نیز ارتباط تنگاتنگی دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تحقیق و مقاله‌ای وجود دارد که در آن اثبات شده است داشتن چه میزان ریش از نظر خانم‌ها جذاب است

شاید تعجب کنید اگر بدانید عینک آفتابی به معنای واقعی کلمه می‌تواند تا 10 برابر شما را جذاب‌تر کند.

اول از همه اینکه عینک آفتابی شما را به نوعی مرموز نشان می‌دهد و مرموز بودن همواره یکی از موارد جذابیت بوده و هست. علت این امر کاملا واضح است؛ چشم‌ها همواره منبع عظیمی از اطلاعات و علت اصلی آسیب‌پذیری انسان‌ها بشمار می‌آیند و عینک آفتابی با پوشاندن آن‌ها باعث مرموز به نظر رسیدن و در نهایت جذابیت شما می‌شود.

علاوه بر این،  تقارن صورت همواره یکی از موارد مهم انتخاب همسر است؛ عینک آفتابی عدم تقارن صورت را می‌پوشاند و همین امر باعث می‌شود شما در نگاه اول بسیار جذاب به نظر برسید.

بر اساس تحقیقی با عنوان “جذابیت صورت: تحقیقات مبتنی بر تکامل”، دومین ویژگی از ویژگی‌های جذابیت از نظر خانم‌ها داشتن استخوان‌بندی فک بزرگ و گونه‌های برجسته است. چرا که این موارد نشان از قدرت ژنتیکی بالا، سطح تستسترون بالا و به طبع آن نشان از مردانگی بیشتر است. و بدون شک همه می‌دانند مردانی که مردانگی بیشتری دارند جذاب‌تر هستند.

بنابراین طبق موارد مذکور کمی کج کردن صورت و بالا نگه داشتن چانه، فک و گونه‌های شما را برجسته‌تر نشان می‌دهد. همچنین از نظر روانشناختی باعث می‌شود شما مسلط‌تر به نظر برسید، که هر دو این موارد باعث می‌شود شما جذاب‌تر، جذاب‌تر و باز هم جذاب‌تر به نظر برسید.

 

در مطالعه‌ایی که در سال 2010 از سوی مؤسسه دانشگاه ولز انجام شد، مشخص شد که مردانی که به یک ماشین گرانقیمت مانند بنتلی کانتیننتال جی‌تی  (GT Bentley Continental ) تشبیه می‌شوند، نسبت به افرادی که به یک فورد فیستا اس‌تی (Ford Fiesta ST) تشبیه می‌شوند، بسیار جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

عقل سلیم می‌گوید که این مسئله بدین معنی نیست که باید ماشین گران قیمت داشته باشید بلکه در مورد پوشیدن لباس خوب و متناسب در مقابل لباس شل و ول است.

زمانی که شما لباسی متناسب با اندام خود می‌پوشید به نحوی که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد همانند این است که یک ماشین رویایی و ارزشمند که آرزوی خیلی‌ها است باشید اما زمانی که شل‌ و ول لباس می‌پوشید نه تنها دیگران به شما جذب نمی‌شوند بلکه نوعی انزجار از شما در آن‌ها به وجود می‌آید.

 

به گفته‌ی محققان دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو، ظاهرا با جمعی از دوستان بیرون رفتن می‌تواند برخی از موارد جذابیت شما را افزایش دهد.

دلیل این امر اثری به نام “اثر مشوق‌ها (Cheerleader Effect)”، که همان پدیده روانشناختی است که افراد هنگام حضور در جمع دوستانه جذاب‌تر به نظر می‌رسند. چرا که نگاه کردن به گروهی از چهره‌ها به جای نگاه کردن فقط به چهره‌ی یک فرد، اساساً باعث می‌شود افراد هر عیبی را که ممکن است آن گروه داشته و یا نداشته باشند را با یکدیگر در نظر بگیرند و همین امر یک جذابیت نسبی و متوسط را برای تمامی اعضای گروه به ارمغان بیاورد.

حتما تا به حال عبارت “انسان‌های خوب همیشه آخر هستند” را شنیده‌اید. در حقیقت این عبارت اشتباه است چرا که آدم‌ها خوب همیشه اول هستند. شاید برایتان تعجب برانگیز باشد اما حقیقت است.

طبق مطالعه‌ایی در دانشگاه گلف و دانشگاه نیپیسینگ ( the University of Guelph and Nipissing University)، از 800 نفر در مورد تاریخچه‌ روابط جنسی‌ آن‌ها و همچنین اینکه تا چه حد در اقدامات غیرحضوری مانند کار خیرخواهانه و اهدای خون مشارکت داشته‌اند، پرسیده شد تا محققان بتوانند متوجه شوند آیا رابطه‌ایی بین نوع دوستی و میزان رابطه جنسی این افراد وجود دارد یا خیر.

این مطالعه نشان داده است که افرادی که از ازخودگذشتگی بیشتری برخوردار بودند، نسبت به افراد خودخواه رابطه جنسی بیشتری داشتند و با افراد بیشتری قرار می‌گذاشتند. این مسئله کاملا منطقی است، چرا که افراد خودخواه از نظر عموم مردم آزاردهنده هستند.

بنابراین، با وجود این تحقیق می‌توان به جرئت گفت افراد خوب همیشه اول هستند و این مسئله باعث جذابیت آن‌ها می‌شود.

تمامی خانم‌ها مردی را که بتواند آن‌ها را بخنداند دوست دارند. به این جمله اعتماد کنید چرا که از نظر علمی نیز این موضوع ثابت شده است.

در سال 2006 تحقیقی در مجله‌ Evolution and Human Behavior منتشر شد که در آن از شرکت‌کنندگان در آن تحقیق پرسیده شد تا چه اندازه توانایی شریک زندگی‌شان در خندان آن‌ها برای آن‌ها ارزشمند است. نتیجه‌ی این تحقیق به وضوح نشان داد که خانم‌ها برای حس شوخ‌طبعی پارتنرشان و میزان توانایی او در خنداندن آن‌ها، ارزش بالایی قائل هستند.

در یک مطالعه خاص و جالب، محققان دریافتند مردانی که اجازه می‌دهند لبخندی به آرامی چهره آن‌ها را مزین کند، نسبت به مردانی که خیلی سریع لبخند می‌زنند، جذاب‌تر و قابل اعتماد‌تر به نظر می‌رسند. نمونه‌ بارز این جذابیت و اعتماد را می‌توانید در عکس بالا مشاهده کنید.

بنابراین، هرگز سریع و ناگهانی لبخند نزنید. سعی کنید تا جایی که می‌توانید این کار را آرااااااام انجام دهید.

طبق تحقیقی در دانشگاه یوسی‌ال‌ای ( UCLA)، از دیدگاه خانم‌ها، مردانی که دارای اندامی عضله‌ای و ورزشکار هستند از افراد لاغر، بدون عضله و حتی مردان جسور نیز جذاب‌تر هستند.

محققان این مسئله را با اصل گلدیلاکس (Goldilocks principle) مقایسه می‌کنند. طبق این اصل داشتن عضله جذاب است اما قطعاً بیش از اندازه عضلانی بودن نه تنها جذاب نیست بلکه باعث حس انزجار در دیگران می‌شود. پس باید دقت کنید عضلانی بودن شما به اندازه و متناسب با قد شما باشد.

برخی از آلات موسیقی به طرز شفافی شما را جذاب‌تر نشان می‌دهند. دایره زنگی؟ نه خیلی. کازو؟ ابدا. گیتار چطور؟ قطعا انتخاب مناسبی است.

طبق مطالعه‌ایی که در مجله Psychology of Music منتشر شده است، اثبات شده است که زنان 3 برابر بیشتر تمایل دارند شماره‌ی خود را به مردی بدهند که گیتار در دست دارد تا مردی که کیف ورزشی در دست دارد. مطمئناً رفتن به ورزشگاه و عضلانی شدن جذاب است، اما ظاهراً به اندازه نوازندگی گیتار جذاب نیست.

اگر می‌خواهید یک مرد جذاب باشید، از جملات احمقانه‌ مخ‌زنی استفاده نکنید. تکرار می‌کنم: از جملات مخ‌زنی استفاده نکنید. طبق تحقیقی از SUNY New Paltz، اگر قصد دارید به خانمی نزدیک شوید سعی کنید به طور عادی و بدون جملات تملق‌آمیز به او نزدیک شود، چرا که در این صورت میزان جذب شدن او به شما افزایش می‌یابد.

به عنوان مثال، این جمله که “آیا شما یک فرد مذهبی هستید؟ چرا که شما پاسخ تمام دعاهای من هستید.” هیچ کمکی به شما نمی‌کند. با این حال، جمله‌ ساده “سلام، امروز بسیار زیبا به نظر می‌رسید. اسم شما چیست؟”مطمئناً به تلاش صادقانه‌ شما کمک خواهد کرد.

مطمئنا تمام انسان‌ها می‌دانند که سگ‌ها موجودات بسیار بامزه‌ایی هستند. اما آیا می‌دانستید که داشتن یک سگ شما را نیز بامزه‌تر می‌کند؟

کافی است به عکس تام هاردی ( Tom Hardy) بازیگر بریتانیایی نگاهی بیاندازید تا کاملا متوجه این موضوع شوید.

چهار تحقیق جداگانه بررسی کرده‌اند که آیا مردانی که صاحب سگ هستند، آیا از نظر خانم‌ها می‌توانند امتیاز بالاتری در جذابیت به خود اختصاص دهند.

جالب است که بدانید هر 4 تحقیق به نتیجه‌ یکسانی رسیدند و آن این است که مردانی که حیوان خانگی آن‌ها سگ است سه برابر بیشتر از مردانی که سگ ندارند، در گرفتن شماره‌ تلفن خانم‌ها موفق عمل می‌کنند

حتما تا به حال در مورد بحث‌هایی که جامعه بر سر طرز نشستن آقایان بر روی صندلی تاکسی، اتوبوس، مترو و غیره، انجام می‌شود؛ شنیده‌اید و یا حتی ممکن است از نزدیک مشاهده کرده باشید. در اشتباه بودن چنین طرز نشستنی در چنین مکان‌هایی که جا برای نشستن محدود است، شکی وجود ندارد.چگونه پسر زیبا باشیم

اما با وجود این، طبق مطالعه‌ایی که در بریتانیا انجام شده است، اثبات شده است مردانی که زبان بدن مسلطی دارند و با پاهای باز و بازوهای باز شده می‌نشینند نسبت به کسانی که  این کار را انجام نمی‌دهند جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

این نکته را به خاطر داشته باشید که درست است این مسئله باعث افزایش جذابیت شما می‌شود اما نباید در هر مکانی بدین نحو بنشینید. به طوری که به خانمی که در کنار شما نشسته است حس ناامنی را منتقل کنید.

در یک تحقیق جالب دیگر، محققان دانشگاه چارلز (Charles) و موسسه ملی بهداشت روانی (the National Institute of Mental Health) در جمهوری چک و دانشگاه استرلینگ (Stirling) در انگلستان سلسله مطالعاتی را انجام داده‌اند که نشان داده است مردانی که سیر می‌خورند بوی “دلپذیر” و “جذاب” می‌دهند. در حالی که مردانی که سیر نمی‌خورند، این گونه نیستند. بنابراین می‌توان فرض کرد که مزایای جادویی سلامتی این بد بوی پر خاصیت که مورد علاقه افراد بسیاری است می‌تواند باعث بوجود آمدن شگفتی‌هایی برای بوی بدن  شما شود! قطعا برای شما نیز عجیب است که سیر خوردن می‌تواند به شما کمک کند تا یک مرد جذاب باشید.

با این حال، ناگفته پیدا است که نفس و بوی بد دهان به خاطر سیر داستانی متفاوت است و در واقع جذابیتی ندارد. این توصیه را جدی بگیرید و سعی کنید با کمی دهان‌شویه و جویدن آدامس این بو را خنثی کنید.

یک مطالعه در دانشگاه بریتیش کلمبیا (University of British Columbia) در سال 2011 نشان داده است که جذاب‌ترین حالت چهره و بدن، غرور و مرموز بودن است و کمترین حالت جذابیت، الکی خوشحال بودن است. این موضوع یک واقعیت جالب و آشکارا عجیب و غریب، اما مفید است.

بدین ترتیب، هنگامی که در حال صحبت با خانم‌ها هستید و یا هر زمان دیگری، سعی کنید اندکی مغرور به نظر برسید. این کار برای زندگی شما شگفتی می‌آفریند.

آیا فکر می‌کنید جای زخمی که بر روی پیشانی شما است بد به نظر می‌رسد؟ اکنون وقت آن است که مجددا فکر کنید.

محققان دانشگاه لیورپول و دانشگاه استرلینگ (Liverpool and  Stirling Universities ) دریافتند که مردانی که دارای زخم و اسکار هستند نسبت به مردان بدون زخم از نظر جنسی بسیار جذاب‌تر هستند.

با این حال، این مسئله فقط برای روابط کوتاه مدت صادق است، چرا که داشتن جای زخم به خصوص بر روی صورت احتمالاً شما را ممکن است مانند یک خلافکار نشان دهد.

احتمالا زمان آن رسیده است که برای انجام برخی کارهای داوطلبانه ثبت نام  کنید.

زیرا در تحقیقی مشخص شده است که مردانی که کارهای داوطلبانه را جدی انجام می‌دهند با اختلاف زیادی برای روابط طولانی مدت مطلوب‌تر از مردانی هستند که کار داوطلبانه انجام نمی‌دهند یا صرفا برای سرگرمی کار داوطلبانه انجام می‌دهند.

در کنار مغرور به نظر رسیدن، موضع‌گیری جسمی دیگری که باید آن را انجام دهید این است که با اعتماد به نفس بایستید، زیرا خانم‌ها عاشق مردانی هستند که ظاهر با اعتماد به نفسی دارند، با اعتماد به نفس می‌ایستند و با اطمینان به نفس راه می‌روند.

اعتماد به نفس اولین و مهم‌ترین ویژگی‌ایی است که مردم در مورد شما متوجه می‌شوند.

به گفته آر. دون استیل (R. Don Steele)، نویسنده کتاب “اسرار مربوط به زبان بدن: راهنمایی در حین دوستی و آشنایی”: “افراد با اعتماد به نفس هرگز عجله ندارند، اما بین سرگردانی و عمدا آهسته راه رفتن تفاوت بارزی وجود دارد. همواره طوری قدم بردارید که انگار می‌دانید چه می‌کنید و به کجا می‌روید.”

در یک مطالعه در ژورنال بین المللی علوم زیبایی (International Journal of Cosmetic Science)، شرکت کننده‌هایی که به آن‌ها اسپری با مواد ضد میکروبی و روغن رایحه‌دار – به عبارتی ساده‌تر، ادکلن – داده شده است، اعتماد به نفس بالاتری را از خود نشان می‌دادند و اظهار داشتند که هنگام استفاده از رایحه، احساس جذابیت بیشتری داشتند.

در تصدیق این مسئله هنگامی که به گروهی از زنان یک فیلم بدون صدا از مردانی که در حال زدن ادکلن بودند، نشان داده شد، زنان آن‌ها را جذاب‌تر از کسانی که از ادکلن استفاده نمی‌کردند، ارزیابی کردند. این بدان معنی است که استفاده از ادکلن یا در غیر این صورت استفاده از اسپری رایحه‌دار نه تنها باعث می‌شود شما بوی فوق‌العاده‌ایی بدهید بلکه باعث می شود احساس جذابیت بیشتری داشته باشید و خانم‌ها متوجه این نکته و احساس شما نسبت به خودتان می‌شوند.

در آخر، شاید این مورد بدیهی به نظر برسد که داشتن یک مجموعه دندان‌های سالم برای جذابیت بسیار حائز اهمیت است.

اکثر خانم‌ها وقتی فرد مقابلشان دهان خود را باز کرده و شروع به حرف زدن می‌کند علاقه عاشقانه بالقوه خود را از دست می‌دهند و باعث منفور شدن آن فرد از نظر خانم‌ها می‌شود.

مطالعه‌ایی در دانشگاه لیدز و دانشگاه مرکزی لنکشایر ( the University of Leeds and University of Central Lancashire) نشان داده است که دندان‌ها برای انسان‌ها معادل پر طاووس برای طاووس است. به این معنی که هنگام انتخاب جفت و پارتنر از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. بنابراین، مسواک بزنید، از نخ دندان و دهان‌شویه استفاده کنید و هر کاری را که باید انجام دهید، انجام داده تا لبخند خود را کاملا خیره‌کننده جلوه دهید.

 تا چه اندازه با ویژگی‌های ذکر شده در این مقاله در رابطه با مرد جذاب بودن موافق هستید؟ بعد از خواندن این مقاله به جذابیت خود چه امتیازی می‌دهید؟ آیا دوست دارید پارتنرتان مرد جذاب تری باشد؟

از آنجا که روز به روز فرهنگ‌های غلط به عنوان راهی برای جذاب به نظر رسیدن در حال فراگیر شدن بین جوانان و نوجوانان است؛ این مقاله که از معتبرترین منابع بدست آمده است و کاملا علمی راه‌های بیان شده در آن اثبات شده‌اند، می‌تواند منبع مناسبی برای جوانان و نوجوانان و حتی بزرگسالان باشد. با ترغیب آن‌ها به خواندن مقالاتی با منابع قابل اعتماد آن‌ها را از پیروی کورکورانه از فرهنگ‌های غلط باز دارید. و به آن‌ها کمک کنید بتوانند در آینده یک مرد جذاب باشند.

چگونه جذاب باشیم؟ (۱۱ نکته برای جذاب به نظر رسیدن)

چگونه جذابیت داشته باشیم ؟ (از نظر علمی جذابتر باشیم )

چگونه می توانید جذاب تر باشید؟( خانم ها و آقایان)

برای ارسال دیدگاه خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

وقتی برای اولین بار یکیو میبینی میتونی مستقیم بگی هوا چه طور و بهش نزدیک شی اونم تو ایران؟؟؟

برای دریافت اخبار جدید ایمیل خود را وارد نمایید

کپی کردن قسمت یا تمامی مقاله از “هاو کن یو” تنها با
کسب مجوز امکان پذیر است

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از سلام دنیا، چگونه می توان یک زن را جذب کرد؟ شرایطی که برای زنان جذاب است، چیست؟ زنان چه می خواهند؟ همه ما آن را پرسیده ایم. مردان فکر می کنند که خرید کردن زن ها را تحت تأثیر قرار می دهد. مردان سعی می کنند پول بیشتری برای جذب دختران به دست آورند. اما واقعا این چیزی است که آنها می خواهند؟ چگونه می توانیم آنها را جذب کنیم؟

1. یک رهبر بزرگ باشید

رهبری را می توان به عنوان توانایی ارائه راهنمایی و جهت به صورت شفاهی و یا با مدل سازی تعریف کرد. این به مفهوم کنترل نیست. زنان می خواهند احساس کنند که آنها با یک رهبر هستند، اما نه یک دیکتاتور. در یک رابطه، زنان می توانند به ما سطح اعتمادی فراتر از معشیت زندگی بدهند. مهم است که آنها از شما در مواردی از قبیل جایی که می خواهید ارتباط برقرار کنید و اهدافی که برای آن زندگی دارید، بشنوند. روش هایی که نشان دهد می توانید یک رهبر باشید به صورت زیر است:

همیشه در هنگام تصمیم گیری، تأثیر روی رابطه را به جای تأثیر فردی در نظر بگیرید؛ احساسات فردی شما به اندازه چیزی که برای هر دو شما بهتر است، حائز اهمیت نیست.

نیازهای او را در رأس رابطه قرار دهید؛ از خود گذشتگی لازم است، زیرا نشان دهنده جانب داری از آنها است.چگونه پسر زیبا باشیم

شروع و مشارکت در فعالیت هایی که به رشد روابط کمک می کنند، نشان دادن تعهد نسبت به سلامت ذهنی، احساسی و فیزیکی این رابطه به تقویت پیوند و جذابیت بین شما و او کمک می کند.

پایان دادن به آنچه شروع می کنید؛ این برای چیزهای کوچک است و همچنین آنها می توانند سابقه ای برای قابل اطمینان بودن شما ایجاد کنند.

انجام این کارهای ساده می تواند نشان دهد که در مورد رابطه هیجان زده شده اید. یک تلاش هماهنگ انجام می دهید که نشان می دهد که می خواهید آنجا باشید.

2. فعالانه ارتباط برقرار کنید

صرف نظر از بیش از حد آکادمیک بودن آن، ارتباطات به سادگی به مفهوم مبادله ایده ها، نیازها و خواسته ها است. ماهیت این مفهوم، ساده و بدون عارضه است، اما به کارگیری آن همه چیز است. به طور معمول زنان بیشتر از مردان صحبت می کنند. یک مفهوم به نام جنبش جنسی شناخته شده است که اختلافات در تعداد کل کلمات در صحبت مردان و زنان را برجسته می کند. لوآن بریزندین (پروفسور دانشگاه کالیفرنیا سان فرانسیسکو) دریافته است که زنان به طور متوسط ​​20000 کلمه در روز صحبت می کنند و مردان از 7000 کلمه در روز استفاده می کنند. این بدان معنا است که زنان تقریبا 3 برابر بیشتر از مردان صحبت می کنند. آقایان، من مطمئن هستم که تجربه، این را به شما آموخته است.

درسی برای یادگیری وجود دارد و آن به دو قسمت تقسیم می شود:

1. ما باید بیش از صحبت کردن، گوش دهیم.

اگر ما سعی کنیم بیش از خانم ها صحبت کنیم، این مسأله رقابتی می شود. برای آنها سخت به نظر می رسد تا صحبت کرده و افکار خود را به اشتراک بگذارند. اگر ما به اندازه آنها صحبت کنیم، این احتمال وجود دارد که به همه چیز گوش نکنیم.

2. هر آنچه که می گویید، باید واقعیت داشته باشد.

اطمینان حاصل کنید (تا آنجا که ممکن است)، آنچه که بیان می کنید، با ارزش است. لازم نیست که یک فیلسوف باشید، اما لازم است که از انتخاب کلمات خود به صورت عقلانی اطمینان حاصل کنید؛ زیرا کمتر صحبت می کنید. اگر چیزی اشتباه یا توهین آمیز بگویید، صحبت کردن کمتر به شما زمان کمتری برای توضیح خواهد داد. استفاده از کلمات کمتر همیشه به شما این امکان را نمی دهد که تا جایی که ممکن است دقیق باشید. من پیشنهاد نمی کنم که بیشتر صحبت کنید. با این حال، پیشنهاد می کنم که هدفمندتر صحبت کنید.

تسلط بر هنر ارتباطات، برای هر رابطه ای دشوار و متفاوت است. راهی برای پیدا کردن آنچه که نیاز دارید، ارتباط برقرار کردن است. در مورد موارد زیر صحبت کنید.

اهداف و جاه طلبی ها

ترس ها و دردها

عقاید و ارزش ها

ارتباط با خانواده و دوستان

انتظارات و دستورالعمل ها برای رابطه

مهم است که توجه داشته باشیم که نیازهای ارتباطی بسته به فصل زندگی تغییر می کند و باید یاد بگیرید که چگونه این ارتباطات را تنظیم نمایید. در نهایت یاد بگیرید که «به زبان او صحبت کنید». خانم شما بیان خاصی دارد و به این معنا است که خاص است. این می تواند زبانی یا غیر زبانی باشد، اما او این ویژگی ها را دارد. این شیوه های ارتباطی متمایز شده را ترسیم کنید. هنگامی که آنها را انتخاب می کنید، او بیشتر از آن قدردانی می کند و شما از جانب او امتیاز کسب می کنید.

3. دیگران را در الویت قرار دهید

این فراتر از خودخواه نبودن است، چرا که تمایلی برای تقسیم کردن نیست. از خود گذشتگی همچنین به این معنا است که شما دیگران را نسبت به خود در الویت قرار می دهید. این خصلت اخلاقی از خود گذشتگی به مرد اجازه بخشنده بودن می دهد، به ویژه هنگامی که مسائل مالی در میان باشد. زمانی که این ویژگی را به نمایش می گذارید، نشان می دهید که آنچه برای او ارزشمند است به اندازه نیازهای شما (و در زمان هایی) مهمتر از نیازهای شما می باشد. این خصلت نیز در خانم شما متقابل خواهد بود. این برای او فطری است.

توجه و ملاحظه هم ریشه نوع دوستی و خیر خواهی است و نخستین ترفند برای رسیدن به بلوغ عاطفی است. توسط بسیاری از مردان ترکیب موارد زیر در با توجه و با ملاحظه بودن نادیده گرفته می شود.

از خود گذشتگی – تمایل به فداکاری

توجه – گوش دادن به نیازهای او

مهربانی – نشان دادن مهربانی نسبت به همسر یا دوست دختر.

صداقت و راستی – نشان دادن حقیقت و داشتن خصلت های اخلاقی که غیر قابل صحبت کردن است.

4. داشتن شیوه ها

چه چیز بدتر از بیرون رفتن با کسی است که خلق و خوی مناسبی ندارد؟ این فردی است که رفتار خوبی ندارد. اینکه در خانه ای با اکثریت مردها بزرگ شده اید، و یا اینکه در تمام ورزش هایی که تحت سلطه مردان است، شرکت می کنید، اهمیتی ندارد. تا یک «لطفا» و یک «تشکر» راهی طولانی در پیش است.

رفتارها را می توان در شیوه های گوناگون نمایش داد:

جوانمردی – با انجام تحقیق در مورد این مقاله، من از تعداد زنانی که در ورودی برای آنها باز نمی شود و یا مردان آنها را در طول راه رفتن مقدم نمی شمارند (در یک خیابان)، شگفت زده شدم.

مودب بودن – زنان حساس و لطیف هستند و باید با آنها این گونه رفتار شود. استفاده از کلمات خشن و لحن خشونت آمیز، آنها را ناراحت خواهد کرد. هنگامی که با یک خانم صحبت می کنید، صرف نظر از اینکه این اولین گفت و گو شما باشد یا پنجاهمین گفت و گو شما، مودب بودن همیشه به نفع شما خواهد بود.

قرار گذاشتن مطابق با آداب – آقایان، صندلی را برای نشستن خانم آماده کنید. تا وقتی غذای خانم نرسیده، غذا خوردن را آغاز نکنید. به صورت او نگاه کنید، نه به قفسه سینه، باسن یا پاهای او. یک نگاه کوتاه برای تحسین او مشکلی ندارد، اما منحرف نباشید و تمام شب به آنها خیره نشوید.

5. به فکر تشکیل خانواده باشید

تمامی زنان تمایل به ازدواج و تشکیل خانواده ندارند، اما اکثریت قاطع زنان به آن نیاز دارند. مردی باشید که از او خانواده و کودک می خواهد و صحبت در مورد کودکان، جذابیت شما را به طور چشمگیری افزایش می دهد. امروزه کودکان مانند قبل در یک رابطه حائز اهمیت نیستند. شانس شما با داشتن کودک لزوما کمتر نخواهد شد. بر اساس این گفته ها، یک پدر فوق العاده و فراهم کننده همه چیز برای فرزندان خود باشید تا کودکان این را به خانم شما نشان دهند.

شما چندین بچه می خواهید.

اگر با هم فرزندانی داشته باشید، شما حضور خواهید داشت، صرف نظر از اینکه رابطه شما با هم چگونه خواهد بود.

شما انسان بدجنسی که فرزندان خود را بدون پدر رها می کند، نیستید.چگونه پسر زیبا باشیم

یک مرد خانواده گرا بودن همچنین به این معنا است که در طول مکالمات و در حین قرار گذاشتن، او خواهد دید که شما او را به عنوان همسر خود در الویت قرار می دهید. راه دیگری برای نشان دادن اینکه یک مرد خانواده هستید، این است که به او اجازه دهید رابطه بین شما و خانواده شما را ببیند. حتی اگر خانواده شما نزدیک نیست، به او ابراز کنید که تمایل دارید این وضعیت را تغییر دهید. اجازه دهید که او بداند شما می خواهید به فرزندان خود نزدیک باشید و نمی خواهید چرخه ای را که قبلا در آن بوده اید، مجددا تکرار نمایید.

6. آسیب پذیر باشید

این کار برای مردان بسیار دشوار است. مردان خود را کسانی می شناسند که بیشتر … قوی تر هستند، اما واقعیت این است که آنها احساساتی مانند زنان دارند. زنان باید ببینند و تجربه کنند که شما از آزاد بودن با آنها آسودگی دارید. اجازه دادن به او برای مواجه شدن با نقاط ضعف شما، اعتماد را افزایش خواهد داد. این نشان می دهد که شما به او در مکان های عمیق و تاریک زندگی خود اعتماد دارید. این کار را در مراحل ابتدایی برای شناختن کسی انجام ندهید. تکرار آنها می تواند بیش از حد یا بسیار زود باشد. شما زمان مناسب آن را می دانید. به خاطر داشته باشید که بی باکی در انتقادپذیری وجود دارد.

7. آگاهانه و تحصیل کرده عمل کنید

نگاه کردن به آنچه که در سراسر جهان اتفاق می افتد و صحبت در مورد آن، کیفیتی است که نشان می دهد شما بخشی از جهان هستید. نیازی نیست که یک تحلیلگر سیاسی یا یک بشر دوست باشید. با این حال، مهم است که نشان دهید که به اندازه کافی به یادگیری و درک دیگر دیدگاه های فرهنگی اهمیت می دهید. این بدان معنی است که می توانید مکالمه را از زمان و مکان دور از کار یا خانواده به چیزی دیگر و با همان اهمیت اختصاص دهید.

یک نجیب زاده که با جهان اطرافش در ارتباط است، به زن مورد نظر خود ثابت می کند که درک می کند که او بخشی از چیزی است که از خود او بزرگ تر است. این نشان می دهد که درک می کنید که جهان حول شما و تجربیات شما نمی چرخد. این یک عنصر کلیدی در رضایت بخش بودن است.

8. داشتن حس شوخ طبعی

نه از نوع شوخ طبعی که احمقانه و یا بی احساس به نظر می رسد، یا حتی جوک هایی که در مورد همه مسائل است؛ بلکه داشتن حس شوخ طبعی که به موقع است. مردی که از یک خنده خوب قدردانی می کند و این توانایی را دارد که وزن موضوعات جدی را با یک شوخ طبعی متعادل کند، نادر است. داشتن حس شوخ طبعی شما، به او می گوید که در زمان های سخت قادر خواهید بود از این طریق آنها را بخندانید. این امر اعتماد او به شما را به عنوان یک انسان قابل اعتماد، قطعی خواهد کرد.

بخشی که اغلب فراموش شده، طنز زیرکانه است. زیرکی می تواند به عنوان ادراک و به صورت هوشمندانه، ارتباط بین ایده هایی تعریف شود که سرگرمی و تفریح را به همراه دارند. خانم ها مردانی که سریع عمل می کنند و می توانند یک شوخ طبعی فریبنده داشته باشند را دوست دارند. یک مرد عاقل که شادابی و سر زندگی داشته باشد. تفریح را دوست داشته باشد، خانم ها هم او را دوست خواهند داشت.

9. ماجراجو و خودجوش باشید

زنان، مردانی که از چیزهای جدید نمی ترسند را دوست دارند. مردان به عنوان موجوداتی که برده عادت شده و یک چیز تکراری را دوست دارند، شناخته می شوند. اگر بتوانید این تصور را کنار بگذارید، جذابیت شما فوق العاده افزایش خواهد یافت.

این حس ماجراجویی را می توان به صورت زیر مشاهده کرد:

امتحان کردن غذای جدید

رفتن به مکان های جدید

انتخاب سرگرمی های جدید

هیچ کس نمی خواهد خود را متعهد به فرو افتادن در یک چاه یا پذیرفتن یک دیدگاه کند. اما گاهی سعی کنید تا از امتحان کردن چیزهای جدید لذت ببرد تا جلب توجه زن مورد نظر را به دست آورید.

10. بدانید که چگونه چیزها را درست کنید

فقط به صرفه جویی و ارزان قیمت بودن فکر نکنید. در حقیقت زنان از چیزهای ارزان متنفر هستند! کاردان به معنای حل کننده مسائل به روش های بدون خشونت است. کلید در اینجا این نیست که لزوما می دانید که چگونه همه چیز را انجام دهید، اما بیشتر از آن شما می دانید که چگونه همه چیز انجام می شود. یا اینکه شخصی را می شناسید که می داند چگونه آن را انجام دهد. بنابراین مهم است که قادر به استفاده از نیرو خود در موارد زیر هستید:

تحصیلات

تعاملات

روابط

مهارت ها

تا به اهداف خود برسید، این موارد را در ذهن داشته باشید. به علاوه، این راهی است که به شریک خود نشان دهید که بیش از حد به خود افتخار نمی کنید. روابط انعطاف پذیر یک فانتزی است که می گوید «درخواست کمک کنید». اگر غرور شما به شما اجازه نمی دهد که درخواست کمک کنید، و مغرور تر از آن هستید است که کمک بطلبد، در این صورت رابطه شما دچار آشفتگی است.

نکته پاداشی

11. مردی با سبک خود باشید

من نمی توانستم این را از لیست خارج کنم! مردان دارای سبک، اعتماد به نفسی از خود نشان می دهند که معمولا شما آن را در بیرون مشاهده نمی کنید. نیازی نیست تا خوشتیپ ترین انسان حاضر در اتاق باشید. اما مهم است که به ظاهر خود توجه داشته باشید و با نشان دادن آن به همسر یا دوست دختر خود، حتی زمانی که او در اطراف شما نیست، احساس افتخار کنید. سبک شما فراتر از لباس است و می تواند هر کدام از موارد زیر باشد:

تمیزی

عطر خوب

مراقبت از مو

ارتباطات

داشتن این خصوصیات، شما را جذاب تر می کند. باید آگاه باشید که زنان همانند مردان نیستند که که ظاهر را مهم ترین مسأله بدانند. زنان می خواهند می خواهند احساس امنیت، توجه و عشق کنند. به کار گیری موارد ارائه شده در متن بالا به شما کمک می کند تا او عاشق شما شود.

اغلب ما به دنبال جذاب بودن هستیم! حال می تواند این جذابیت برای جنس مخالف باشد یا به لحاظ اجتماعی یا کاری. باید توجه داشت که ملاک ها و معیارهای جذابیت از نظر افراد مختلف با هم متفاوت است اما معمولا این موضوع بیشتر در چهارچوب جنسیت مطرح می شود. به این معنی که معیارهای جذابیت از نظر خانم ها و آقایان، غالبا تفاوت اساسی با یکدیگر دارند. اگر شما نیز این سوال را دارید که چگونه جذاب باشیم ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید!

اغلب افراد این تصور را دارند که جذاب بودن یعنی زیبایی! که باید در این خصوص گفت به هیچ عنوان چنین نیست. به صورت صحیح تر میتوان گفت زیبایی در میزان جذابیت نقش دارد اما نه به اندازه ای که همه چیز باشد! موارد دیگری نظیر شخصیت، وضعیت روحی روانی و شعور انسان نیز به اندازه زیبایی ظاهری در جذاب بودن نقش دارد. با توجه به اینکه ممکن است بسیاری به فکر این باشند که چگونه جذاب باشیم برای جنس مخالف ، پس بنابراین در ادامه سعی خواهیم کرد معیارهای جذابیت را از نگاه جنس مخالف بررسی نماییم.

خانم ها اگر قصد دارند برای مردان جذاب باشند می بایست معیارهای جذابیت زنان از نگاه مردان را مورد بررسی قرار دهند. در ابتدا لازم است موضوع مهمی را مطرح نماییم. اگر مردی را دوست دارید و می خواهید با آن مرد ازدواج نمایید و یا در زندگی زناشویی برای مرد خود جذابیت داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

اغلب مردان در کشور ما برای ازدواج به سمت خانم هایی می روند که از ویژگی های سلامت اخلاقی را داشته باشد که در فوق به آنها اشاره شد. حال اگر با آرایش بیش از حد یا پوشیدن لباس های خارج از عرف و … قصد جذب کردن مردان را دارید حتما توجه داشته باشید که غالبا مردانی را به سمت خود جلب خواهید کرد که هدف آنها از بدست آوردن شما، صرفا برطرف نمودن نیازهای جنسی می باشد! این موضوع نیز اثبات شده که جذابیت جنسی برای مردان موقتی بوده و دیر یا زود برای آن عادی شده و هیچ جذابیتی برای او نخواهید داشت. توجه داشته باشید که دو عبارت آراستگی و زیبایی را با هم اشتباه نگرفته باشید. مردان، اغلب زنان آراسته را جذاب می دانند اما همه زنان زیبا که به واسطه آرایش خود را زیبا کرده اند برای آنها جذاب نیستند. اگر جذابیتی نیز وجود داشته باشد سطحی بوده و عمیق نیست.

پیشنهاد می کنیم مطالب زیرا مطالعه نمایید:

چگونه پسر زیبا باشیم

برای اینکه در نظر زنان، جذاب دیده شوید می بایست معیارهای جذابیت مردان برای زنان را بدانید. اگر قصد دارید جذابیت بالایی برای زنان داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

موضوع کمی پیجیده است اما بسیار ساده! اگر می خواهید شخصی (خانم) به شما جذب شود بهتر است زیرساخت های لازم را در خود ایجاد نمایید تا شخص، خودش به سمت شما جذب شود. در این حالت، احساس اطمینان بیشتری به زنان دست می دهد. برای جذب خانم ها نیازی نیست لباس های چند میلیونی بر تن داشته باشید، نیازی نیست عطر چند میلیونی استفاده کنید و …! برای جذب زنان تنها کافیست مرد خوبی باشید و آراستگی لازم را داشته باشید. همین!!!

در بسیاری از موارد معیارهای پسران با مردان کاملا هماهنگ و برابر است.

در بسیاری از موارد معیارهای دختران با زنان کاملا هماهنگ و برابر است.

با سلام و خدا قوت!
دیدگاه خاصی نسبت به موضوع مربوط به جذاب بودن ندارم! اما مشکلی دارم که امیدوارم کمک ام بکنید!
۱۵ سال پیش من و یک خانم ( دختر) با هم آشنا شدیم و من به اش ابراز علاقه کردم و ارتباط تلفنی با هم داشتیم برای چند ماه! او متخصص داخلی ( جراح عمومی) بود و اکنون فوق تخصص است در حالی که من دیپلم هستم! او تهرانی است و من سراوله ای ( لک کرد زبان در ایلام) خانواده هایمان با این توجیح که اختلاف فرهنگی داریم مخالفت کردند من هم برای اینکه آن خانم فرصت ازدواج با از من بهتر را از دست ندهد به اش گفتم برو شوهر کن همین باعث شده در طی این پانزده سال یا بگوید شوهر کرده یا بگوید دیگه دوست ام ندارد اما از برخی علائم برای ام ثابت شده او هنوز دوست ام دارد البته من درصدی از اسکیزوفرنی دارم بطوری که گاهی توهمات را عین واقعیت می دانم و فکر می کنم که با توجه به اینکه این علامت را به من نشان داده پس هنوز دوست ام دارد مثلن یک بار رفتم پیش اش در حالی که می گفت دیگه دوست ام ندارد پایش را آورد کنار پایم جفت کرد و برداشت من از این حرکت او این بود که می خواهد به من بگوید که ما لنگه ی هم ایم و یا وقتی از حرف اش ناراحت شدم و می خواستم از پیش اش بروم گفت حالا یه دقیقه ی دیگه بمان و برداشتم این بود که چون دوست ام دارد می خواهد بیشتر نگاه ام بکند!
از دیدگاه من آن زن موجود پیچیده ای است ( شاید هم کل زنان) و نمی خواهد من بدانم که او چقدر دوست ام دارد چون فکر می کنم او می ترسد که من بدانم او چقدر دوست دارم تا ازش سو استفاده نکنم! مشکل او و خیلی از زن ها این است در عشق ورزی شجاعت و شهامت ندارند و نمی خواهند برای عشق شان هزینه بدهند ( نه هزینه ی پولی و مالی منظورم این است که مثلن دیگران نفهمند که عاشق کسی شده اند که در سطح پائینی است ) فکر کنم این خانم به خاطر اختلاف مدرک با من غرورش اجازه نمی دهد آشکارا به من عشق بورزد! چون حتا اون موقع که چند ماه با هم ارتباط داشتیم تنها یکبار آنهم نه چشم در چشم بله در حالی که داشتم کفش ام را پا می کردم و سرم پائین بود گفت تو عشق منی؛ وگرنه غیر آن یک بار در طی این ۱۵ سال حتا یک بار نگفته دوست ام دارد!
به هر حال! الان به نظر شما باز هم از طریق وب سایت اش برای اش پیام بذارم و به اش ابراز علاقه بکنم یا قطع کنم و فراموش اش کنم و بروم دنبال زندگی با کس دیگه ای! البته تا الان دست کم یک بار ازش بریده ام و به طرف خانمی رفتم که سه بچه دارد اما چون عاشق شوهرش است دیگه نخواستم برای اش ایجاد مزاحمت بکنم و چند روز پیش باهاش قطع ارتباط کردم! و این موضوع را با آن خانمی که پانزده سال پیش عاشق هم شدیم در میان گذاشتم که دست کم یک بار ازش عبور کرده ام!
او نزدیک به ۴۸ سال دارد و من ۳۹ سال!
وضعیت شغلی و پولی و مالی خوبی هم ندارم و از این لحاظ هم به اش حق می دهم که با احتیاط با من رفتار بکند اما عرصه ی عشق ورزی باید خالی باشد از توجه به اختلافات اقتصادی و فرهنگی و …و کلاس بندی های اجتماعی و تحصیلی چه آنگونه یک شاه عاشق یک گدا می شود و یا یک ملکه عاشق یک گدا می شود و از افکار عمومی و … می گذرد و گدا را با جان و دل می پذیرد چنانکه بر یوسف و زلیخا و یا خسرو شیرین گذشت!
با سپاس! منتظر راهنمائی تان هستم!

حوصله نداشتم همشو بخونم ولی تا اونجایی که خوندم اصن نباید به طرفت بگی برو شوهر کن یعنی من کسی نیستم ک بیام بگیرمت

منم تا اونجایی ک خوندم اصن نباید بگی برو زن بگیر ینی من کسی نیستم ک هر کسی لیاقتمو داشته باشه

من اسمتو خوندم فهمیدم جریان چیه
دوست عزیز یکم برای خودت ارزش قائل شو و دنبال جواب مجانی نگرد واسه مشکل اولت که عزت نفس هست حداقل به ۶ ماه تا یکسال مشاوره و تمرین نیاز داری اینکه خودتو بیکس خطاب میکنی از کمبود عزت نفست میاد که مساله جدی هست چون اکثر مسائل از همینجا نشات میگیره پیشنهاد میکنم کتاب وضعیت آخر من خوب هستم شما خوب هستید رو حتما بخونی البته اگر اهل مطالع هستی

من یک دختر هستم و اگر برای من این اتفاقات رخ میداد باید بگویم که او از تو دل سردشده و نمیتواند به تو تکیه کند📌

سلام دوست عزیز احساس می کنم با این دیدگاهت چیزی برا از دست دادن نداری اما متوجه نشدم برداشتت از عشق چیه این چیز هایی که شما گفتی همش داستان اگر میشه به واقعیت رو به رو شو اگر واقعا فکر می کنی که عشقتو به خاطر سطح پایین بودنت از دست میدی خب یه تکون به خودت بده بهش برسی درس بخون یا واقعا کار کن ببین چه کاریو بهتر انجام میدی خودتو بساز فکرتو با روان شناسی قوی کن و کاری کن که خودت به خودت افتخار کنی واقعا اولش سخته…. بجنب هنوز دیر نشده تو می تونی اینو خودت به خودت بگوو مرد باش…

این دیدگاه خییلی کلیه و حتی میتونه باعث تعمیم نا به جا بشه

سلام
متن جالبی بود لذت بردم
یاد پروردگار در دلتان جاری

لطفااین مشکلی که باعث عدم شناخت خودم شده،«به حدی مرز اشناییم بیم‌هایت باشد هیچ وقت به مقصد نرسیم.،امابایدشمااین قول رو به من بدید

این روزا کمتر افرادی پیدا میشن که این جذابیت هارو داشته باشن

درود بر تمامی شما دوستان عزیزم
من داشتم دنبال ادکلن جذاب برای فصل میگشتم اتفاقی به این مطلب برخوردم و به نظرم بامزه بود.جذابیت مگر عنوانبندی میخواد؟همین که خود حقیقیتون باشید!میزان عقاید و سلیقه ها فراوان هست حتما اشخاصی هستند که جذب شما بشن.پس همه ما جذابیم ولی نه برای همه چون به عوامل بیشماری بستگی داره!اگر خانم هستید حقیقتا خانم باشید و اگر آقا هستید یه مرد باشید قول میدم همتونم از من بهتر متوجه هستید چطور میشه یک خانم یا یک مرد بود.شاد و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

آدرس : تهران ، ونک ، جردن جنوبی ، خ نوزدهم ، پ 12 ، ط 5 ، واحد 17

تلفن تماس : 02188881984

Copyright 2020 Dr. Leila Jebeli (Psychologist)

اگر شما هم در شرایطی هستید که می خواهید دل فردی را به دست آورید، به مواردی که در اینجا برایتان آورده ایم دقت کنید. مواردی که خانم ها را بیش از هر چیز دیگری در دیدار اول جذب می کند

حتما به اهمیت اولین دیدار اعتقاد دارید. اولین قرار ملاقات می تواند ادامه یافتن یا نیافتن یک رابطه را تعیین کند، بنابراین مهم است که نکاتی را در این رابطه بدانید. به راستی چه چیزی موجب جذابیت یک مرد در اولین دیدار می شود؟

بیشتر بدانید : جذاب ترین مرد سال 2018 انتخاب شد!

شکی نیست که چهره شما اولین چیزی است که نظر دیگران را به خود جلب می کند. اگر شما به چهره تان اهمیت دهید، بدین معنی است که برای خودتان ارزش قائل می شوید.اما آیا باید چهره ای هالیوودی داشته باشیم تا دیگران را به سمت خود جلب کنیم؟ خیر! تنها کافی است که زیباترین چهره خود را ارائه دهید. به عنوان مثال اگر فکر می کنید که با ته ریش جذاب تر می شود، ته ریش بگذارید یا اگر زدن ریش تان شما را مرتب تر و شاداب تر نشان می دهد، آنها را بزنید اما حواس تان باشد که صورت تان قرمز نشود یا جای تیغ روی صورت تان نماند. کرم های صورت نیز می تواند در این مواقع به شما کمک کند.چگونه پسر زیبا باشیم

لبخند خود یک «خوشامدگویی» برای طرف مقابل تان محسوب می شود. در واقع شما با لبخندتان می توانید طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهید. تماس چشمی، لبخندی بر لب و اعتماد به نفس بالا شما را جذاب تر خواهد ساخت. البته حواس تان به دندان هایتان باشد. بهتر است که قبل از قرار ملاقات از تمییزی آنها اطمینان حاصل کنید.عواملی که در اینجا برایتان آورده ایم، مهمترین عوامل سیاهی و پوسیدگی دندان اند. اگر می خواهید که در دراز مدت دندان هایی سفید و براق داشته باشید از خوردن و آشامیدن موارد زیر خودداری کنید: •    نوشیدن مقدار زیادی قهوه و چای(هر 3 تا 4 ماه یک بار به پزشک مراجعه کنید)•    سیگار کشیدن•    استفاده زیاد از فلوراید(فلوراید موجود در آب یا خمیردندان ها)•    بالا رفتن سن (لایه های رویی دندان ها به مرور زمان مینای خود را از دست می دهند و به رنگ زرد طبیعی خود باز می گردند. شاید بد نباشد که برای جلوگیری از این وضعیت، گاهی از سفید کننده های دندان استفاده کنید.)

مسلما اندام ورزیده و چهارشانه مردان، مورد پسند خانم هاست اما اگر در انتخاب لباس دقت نکنید، تمام زحمات تان نقش بر آب خواهد شد. به عنوان مثال اگر دوست دارید که از طریق اندام ورزشکاری تان جلب توجه کنید، لازم نیست که شلوار یا بلوزی تنگ به تن کنید. این تیپ نه تنها زیبا نیست بلکه خانم ها را نیز فراری می دهد. بنابراین همیشه لباسی به تن کنید که کاملا سایز تن تان باشد.

بیشتر بدانید : این 6 سبک لباس پوشیدن هیچ وقت دمده نمی شود!

سعی کنید لباسی به تن کنید که نشان دهنده سبک زندگی، شخصیت و شرایط فعلی تان باشد. فرقی نمی کند که چه تیپی را می پسندید، اسپورت، کلاسیک یا رسمی، در هر صورت شما باید خود واقعی تان باشید. اگر به دنبال یک شریک زندگی بلند مدت برای خود می گردید، شیوه لباس پوشیدن خود را عاقلانه انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر تیپی اسپورت دارید، لزومی ندارد که در اولین قرار ملاقات تیپی کاملا کلاسیک بزنید. آیا می توانید در دیدارهای بعدی یا حتی برای همه عمر در مقابل شریک زندگی تان همان ظاهر را حفظ کنید؟ بنابراین بهتر است که متناسب با شخصیت و سبک زندگی تان، بهترین خود را ارائه دهید.

پوشیدن تنها یک پیراهن و شلوار شیک برای جلب توجه طرف مقابل تان کافی نیست. آنچه دیگران را متحیر می کند، جزییات است. پس جزییات را نیز از یاد نبرید: • مدل مو : به دنبال مدل مویی متناسب با فرم صورت تان باشید.• عینک : مدل عینک نیز باید متناسب با فرم صورت تان باشد.• ساعت : قبل از خرید ساعت، خوب در مورد آن تحقیق کنید.• کفش : کفش ها تاثیر زیادی بر ظاهر شما دارند، بنابراین کفش هایی با کیفیت بالا انتخاب کنید.

شاید در نگاه اول ظاهر شما بیشترین تاثیر را بر طرف مقابل بگذارد اما هر چه بیشتر پیش می رود، رفتار شماست که ادامه رابطه تان را تعیین می کند. لازم نیست که در این دیدار نقش بازی کنید، اما سعی کنید که خود واقعی تان را به بهترین شکل ممکن نشان دهید. بی شک، شما زیر ذره بین هستید و ممکن است که دیگر هیچوقت این فرصت خودنمایی را به دست نیاورید، بنابراین سعی کنید که رفتار و حرف هایتان کاملا سنجیده باشد.اگر رفتار شما با یک خانم در اولین برخورد درست نباشد، شانس خود را از دست داده اید و دیگر هیچوقت نمی توانید آن را جبران کنید. بنابراین گوشی همراه تان را از خود دور کنید، حواس تان را به جای اطراف، روی طرف مقابل تان متمرکز کنید و از شوخی های بی جا نیز بپرهیزید.

برای برطرف کردن بوی بد بدن، به سادگی می توان از دئودورانت استفاده کرد اما چرا پا را فراتر نمی گذارید تا عطر تن تان دیگران را مست کند؟ تحقیقات ثابت کرده که یکی از عواملی که بر انتخاب خانم ها تاثیر زیادی می گذارد، عطر تن آقایان است. بنابراین اگر می خواهید که جذابیت بیشتری برای اطرافیان تان به خصوص فردی که بدان علاقمندید بگذارید، به دنبال یک عطر خوشبو باشید.  از آنجا که برخی عطرها ایجاد حساسیت و آلرژی می کنند، در انتخاب آنها نهایت دقت را به خرج دهید.

خانم ها به تک تک کلامتی که شما به زبان می آورید، دقت می کنند، بنابراین کلام تان از اهمیت زیادی برخوردار است. قدم اول این است که باید از به کار بردن کلمات زشت یا فحش، تحت هر شرایطی، خودداری کنید. قدم بعدی کتاب خواندن است. به دنبال کتابی باشید که موجب رشد و پیشرفت شما باشد. کتابی که با خواندن آن تاثیر مثبتی در زندگی تان ایجاد شود و حرفی برای طرف مقابل تان داشته باشید. و در نهایت لهجه و تن صدا و تک تک کلماتی که زبان می آورید، از اهمیت بالایی برخوردارند. به عنوان مثال اگر می خواهید چیزی را رد کنید، به جای «نه» بگویید «نه، متشکرم». طوری صحبت کنید که دیگران مشتاق شنیدن حرف های شما شوند. بالا و پایین کردن تن صدایتان، شاید شروع خوبی برای ساختن یک مرد سخنور باشد.

تاثیری که حرکات بدن بر دیگران می گذارند به مراتب بیشتر از کلمات است. بنابراین از حرکاتی که موجب راندن دیگران می شود، به شدت خودداری کنید. به عنوان مثال دست به سینه ایستادن به طور مداوم نشانه غرور است، پس به طرز ایستادن، حالت دست ها و چشم هایتان دقت کنید.

بیشتر بدانید : این ویژگی ها شما را برای جنس مخالف جذاب می کند!!

بیشتر بدانید : 5 توصیه برای جذاب شدن در 3 دقیقه

بیشتر بدانید : رازهای جذاب بودن برای جنس مخالف که باید بدانید!!

بیشتر بدانید : 12 ویژگی که شما را به یک مرد جذاب برای خانمها تبدیل می کند

بیشتر بدانید : رازهای جذاب بودن که هر زنی باید بداند!!

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : زندگی ایده آل

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

چگونه پسر زیبا باشیم
چگونه پسر زیبا باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *