چگونه تیپ پسرکش بزنیم

 
helpkade
چگونه تیپ پسرکش بزنیم
چگونه تیپ پسرکش بزنیم

نویسنده : مهرداد | زمان انتشار :
1397-09-09 14:21:20

درحال لود مطلب …

برچسب ها :
تیپ
پسرکش
بزنیم
چگونه تیپ پسرکش بزنیم

Nov 15, 2017 – در این مقاله به رازهای یک تیپ اسپرت برای دختران جوان اشاره می کنیم تیپ اسپرت دخترانه چگونه تیپ اسپرت دخترانه بزنیم اصول تیپ اسپرت …

۲۰ قانون مد برای آنکه همیشه خوش تیپ و شیک باشید,قضاوت در مورد شخصیت انسان ها از روی لباسی که می پوشند یک عادت همیشگی است . هر چند نوع لباس پوشیدن واقعا …

امروز به یکی از مهم ترین سوال های دخترها پاسخ می دهیم، چگونه خوش تیپ باشیم؟ متن زیر بخوانید و جواب سوالتان را پیدا خواهید کرد! خوش تیپ بودن به سادگی پول زیاد.

Dec 4, 2016 – چطور تیپ متفاوت بزنیم؟ اصیل بودن و این‌که شبیه و دنباله رو و مقلد دیگران نباشید همیشه دارای ارزش بوده و هست. با ما در این مقاله همراه باشید.

تیپ خانمانه و جذاب برای دختران جوان. توجه توجه! بعضی چیزها علائم دارند! زنگ خطر می‌زنند! اما وقتی ندانید که نمی‌توانید رعایت‌شان کنید! مثلا همین سبک لباس …

Nov 11, 2017 – … بدهید و حتی به خودتان هم احترام بگذارید. نوشته زیر را بخوانید تا ببینید چگونه باکلاس باشید. … حتما بخوانید: راز خوش تیپ بودن آقایان چیست …

خانم خوش تیپ و رازهای خوشتیپی زنان و برای خوش تیپ شدن خانم ها و چگونه خانم خوش تیپ باشیم و زنان باوقار و رازهای جذابیت خانم خوشتیپ در نمناک.

تيپ اسپرت و تیپ اسپرت مردانه و خوش تیپ شدن مردان و چگونه تیپ اسپرت بزنیم؟ و چگونه تیپ دختر کش بزنیم و تیپ اسپرت پسرانه در نمناک.

Apr 27, 2014 – 20 قانون مد برای آنکه همیشه خوش تیپ باشید. قضاوت در مورد شخصیت انسان ها از روی لباسی که می پوشند یک عادت همیشگی است . هر چند نوع لباس …

تاریخ 07 تیر 1398

تاریخ 09 آذر 1397

نام

ایمیل

نظر


ارسال

تاریخ 09 آذر 1397

تاریخ 09 آذر 1397

تاریخ 04 مرداد 1397

تاریخ 09 آذر 1397

تاریخ 09 آذر 1397

تاریخ 09 آذر 1397

علامت تجاری در جدولانه

رنگ موی دافنه در عشق اجاره ای

شعر برای پایان دانشگاه

دل پیچه در بارداری خطرناک است

تاثیر قرص کلومیفن بر جنسیت جنین

برای درمان عفونت خون به چه دکتری مراجعه کنیم

در مصاحبه استخدامی چه بپرسیم؟

نقطه شروع انقلاب اسلامی ایران

بدنسازی بدون مکمل چقدر طول میکشد

رنگ اورینت قیمت

تمامی حقوق محفوظ است!

استایل محبوب و پرطرفدار زنان در سال 2020 برای پاسخ به این سوال به میان […]

کاربران گرامی,این مقاله از سایت حذف گردیده.

مروری بر دیگر مطالب ”

دسته‌بندی‌ها

۶ توصیه برای خوش تیپ شدن دخترها و پسرهای جوان

خوش تیپی رازهای کوچکی دارد؛ از ترکیب رنگ‌ها در استایل گرفته تا طرز راه رفتن و مدل لبخند زدن. اگر یک تیپ پسرانه دختر پسند یا یک تیپ دخترانه پسر پسند می‌خواهید یا دنبال تیپ مردانه سنگین یا تیپ زنانه شیک هستید این مطلب را با دقت بخوانید.

برخی نکات هستند که اگر آن‌ها را یاد بگیرید، خیالتان راحت است که همیشه به عنوان یکی از خوش‌تیپ‌ترین افراد جمع شناخته خواهید شد.

یکی از این نکات، قواعد انتخاب لباس برای تیپ دخترانه، پسرانه، زنانه یا مردانه متناسب با سن، موقعیت و فصل است.چگونه تیپ پسرکش بزنیم

همه‌ی دختران و پسران جوان دوست دارند طوری لباس بپوشند که متفاوت دیده شوند، ما به شما می‌گوییم چطور این کار را بدون زیاده‌روی انجام دهید.

اولین گام برای خوش تیپی این است که از هر لباسی سایز درست را انتخاب کنید. شاید پوشیدن لباس‌های خیلی جذب و چسبان باعث شود همه‌ی نگاه‌ها به سمت شما برگردد، اما این لزوما به معنای آن نیست که خوش تیپ شده‌اید.

از طرف دیگر نباید در لباس‌هایتان غرق شوید، پس سراغ لباس‌های خیلی آزاد و سایزهای چند برابر خودتان نروید؛ مگر این که طرفدار استایل‌هایی هستید که این روزها با نام‌هایی مثل «تیپ لش» یا «تیپ بگی» رایج شده است!

در واقع انتخاب سایز لباس به نوع آن بستگی دارد. برای مثال همه‌ی دخترها و پسرهای جوان عاشق سویشرت‌های گشاد و آزادند؛ در این مورد می‌توانید سراغ یک سایز بزرگ‌تر بروید و در آن احساس راحتی کنید. اما شلوارها باید درست اندازه‌ی شما باشند؛ نه زیادی تنگ و نه زیادی گشاد. این قانون در مورد تیشرت دخترانه و پسرانه هم صادق است.

بیشتر بخوانید: سایز شلوارتان را از این راه به دست بیاورید

می‌خواهید تیپ شخصی خودتان را داشته باشید؟ سراغ چند لایه لباس رنگی بروید. پوشیدن چند لباس روی هم یکی از اصلی‌ترین مدهای جدید به ویژه برای استایل جوانانه است.

پسرها می‌توانند برای داشتن تیپ اسپرت یک تیشرت و روی آن یک پیراهن با دکمه‌های باز بپوشند. دخترها هم می‌توانند همین تیپ را داشته باشند یا برای تکمیل کردن تیپ اسپرت دخترانه به جای شومیز سراغ سویشرت بروند.

از رنگ‌ها نترسید؛ همه‌ی لباس‌های شما نباید یک رنگ باشد. یک شلوار جین آبی را با بلوز نارنجی ست کنید و روی آن یک پیراهن زرد بپوشید. دختران می‌توانند روی رنگ کیف یا شال و روسری  هم مانور بدهند.

لباس‌های هم‌رنگ را برای بعد از سی سالگی کنار بگذارید و تا جوان هستید رنگی رنگی بپوشید.

یک تیشرت سفید می‌تواند شما را در روزهایی که وقت یا حوصله‌ی انتخاب رنگ‌ها را ندارید نجات دهد. همیشه یک بلوز دخترانه یا تیشرت پسرانه سفید را در کمد لباستان برای روز مبادا داشته باشید.

بلوز یا تیشرت سفید را با یک شلوار جین آبی ست کنید و سراغ هر رنگ کفشی که می‌خواهید بروید. سفید از آن رنگ‌های ساده‌ای است که می‌تواند حال‌وهوایی متفاوت و شاد به هر تیپ و استایلی بدهد و البته با هر لباس و اکسسوری دیگری ست شود.

بیشتر بخوانید: ۲۶ نکته و ترفند در مورد لباس که همه دختران باید بدانند!

جین یکی از محبوب‌ترین لباس‌ها در سراسر دنیاست؛ لباسی که نه به سن خاصی متعلق است و نه به موقعیت ویژه‌ای. برای رفتن به هر مکانی از مدرسه تا یک جلسه‌ی کاری مهم، می‌توانید روی شلوار جین خودتان حساب کنید.

اما برای جوانان قضیه متفاوت است؛ جین باید یکی از اصلی‌ترین بخش‌های‌ کمد آن‌ها باشد. فقط به شلوار جین دخترانه و پسرانه اکتفا نکنید، سراغ کت جین یا شومیز و مانتو جین هم بروید.

همیشه رنگ آبی کلاسیک برای خرید شلوار جین یا هر لباس جین دیگری در اولویت است؛ بعد از آن به رنگ‌های دیگری مانند آبی روشن، طوسی یا مشکی هم فکر کنید.

جین می‌تواند ظاهری مدرن و خلاقانه به هر لباس ساده‌ی دیگری بدهد و وقتی نمی‌دانید چه بپوشید به کمکتان بیاید و شما را خوش تیپ کند.

کفش کتانی یکی از پرطرفدارترین انواع کفش است؛ هم به اندازه‌ی کافی راحت است و هم ظاهر زیبایی دارد. برای دخترها و پسرهای جوان داشتن چند جفت کفش کتانی ضروری است.

اگر قرار است یک کتانی دخترانه یا پسرانه در جاکفشی خود داشته باشید، رنگ آن را طوری انتخاب کنید که با بیشتر لباس‌هایتان هماهنگی داشته باشد.

سراغ رنگ‌های طبیعی مثل کرم، خاکی و طوسی یا رنگ مشکی بروید؛ البته سفید هم یکی از جذاب‌ترین رنگ‌هاست، به شرطی که بتوانید آن را تمیز نگه دارید.

فراموش نکنید اگرچه یک جفت کفش کتانی پسرانه یا دخترانه در هر موقعیت و با هر تیپی کاربرد دارد، اما این به شرطی است که یک کتانی با کیفیت و استاندارد را انتخاب کنید. یک جفت کتانی نامناسب و بدفرم می‌تواند شکل پاهای شما را تغییر دهد و مشکلاتی جدی به وجود آورد.

سراغ برندهای معتبری مانند نایکی (Nike)، آدیداس (Adidas) یا ریباک (Reebok) بروید که علاوه بر طراحی‌های زیبا به سلامتی پاها هم اهمیت می‌دهند. همچنین می‌توانید از کتانی‌های پر طرفدار کانورس (Converse) استفاده کنید.

از اکسسوری‌ها غافل نمانید، چند جفت دستبند چوبی و کژوال یا گوشواره‌های متفاوت و زیبا و یک ساعت رنگی را به تیپ خودتان اضافه کنید. اگر عینکی هستید، فریم‌های رنگی و جذاب را انتخاب کنید. این جزییات کوچک می‌تواند شما را چند برابر خوش تیپ تر کند.

برای این که انتخاب درستی داشته باشید، به جدیدترین کلکسیون‌های برندهایی مانند تچر، RNS، تن درست، اونلی (Only) و دبنهامز (Debenhams) در فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل سر بزنید و تیپ مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط بیشتر


دیدگاه کاربران یک دیدگاه

بابا…
عالی بود.
دستتون درد نکنه….

من که خودم استفاده کردم و دوست داشتم…

دیدگاه خودتان را ارسال کنید انصراف

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چگونه تیپ پسرکش بزنیم


In order to pass the CAPTCHA please enable JavaScript

مشاهده عنوان‌های بیشتر

مجله اینترنتی دیجی استایل

برای دنبال کردن مجله اینترنتی دیجی‌استایل و اطلاع از آخرین نوشته ها و اخبار داغ، ایمیل خود را وارد کنید

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

استفاده از مطالب مجله اینترنتی دیجی استایل فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت آوازه نو پوشان پارسی (فروشگاه اینترنتی دیجی استایل) است.

Digistyle.com – 2021 © Copyright


۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۶


توسط مهفام میرزایی

اصیل بودن و این‌که شبیه و دنباله رو و مقلد دیگران نباشید همیشه دارای ارزش بوده و هست. در دنیای مد و لباس نیز اصیل بودن و شبیه کسی نبودن همیشه جالب و با ارزش است و بسیاری از ستارگان مد با همین طرز تفکر به شهرت رسیده و روش آن‌ها به الگو تبدیل شده است. اگر شما به سطوح بالای درک مد و فشن رسیده اید و جزو افرادی هستید که دوست دارند متفاوت باشند می توانید از همین جا و با مطالعه این مطلب شروع کنید. چطور تیپ متفاوت بزنیم؟

قوانین را بشکنید

چگونه تیپ پسرکش بزنیم

اولین راه برای جدا شدن از عموم مردم و متفاوت شدن شکستن قوانینی است که به عنوان قوانین لباس پوشیدن مرسوم شده‌اند. شما می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید و با هر روشی که ترجیح می‌دهید و با عرف جامعه تضاد ندارد بپوشید مثلا بستن کمربند در جایی غیر معمول، متفاوت شدن شما از همین جا آغاز می‌شود.

دمدمی مزاج شوید

تنوع طلب باشید و همه چیز را آزمایش کنید. چیزهای جدید و متفاوتی را که در مغازه‌ها می‌بینید بخرید و بپوشید مثلا یک کت رنگارنگ که با آن می توانید کارهای متفاوتی با استایل خود انجام دهید.

از اکسسوری‌ها خلاقانه استفاده کنید

یک راه دیگر برای متفاوت شدن خریدن اکسسوری‌های متفاوت و استفاده متفاوت از آن‌ها است. شما می‌توانید تیپ ساده مثلا مانتو و شلوار را بپوشید و اکسسوری‌های خاص خود را به کار ببرید مثل کمربند بافتنی یا کیف رنگی غیر معمول تا تیپ متفاوتی داشته باشید.

اعتماد به نفس داشته باشید

لازمه اصلی موفقیت در متفاوت بودن این است که اعتماد به نفس داشته باشید و چیزهایی را که پوشیده اید واقعا دوست داشته باشید. اگر چنین احساسی نداشته باشید مردم نیز آن را حس کرده و به شما به چشم یک موجود غیرعادی و عجیب نگاه خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

1- استایل شخصی چیست؟

2- توصیه‌هایی از استایلیست‌های فرانسوی

3- چگونه تیپ کلاسیک داشته باشیم؟

محبوبترین مطالب

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

خانم خوش تیپ و باوقار همیشه تمیز و مرتب لباس می پوشد، به اندازه آرایش می کند و عطر خاص می زند. رازهای خوش تیپی و جذابیت خانم های باوقار را بشناسید. برخی از خانم ها همیشه جذاب و خوش تیپ به نظر می رسند .

این افراد در لباس پوشیدن و ظاهر خود نکاتی را رعایت می کنند تا در هر موقعیتی شیک و با وقار باشند زیرا باوقار بودن باعث می شود زنانه، جذاب، و کامل بنظر آیند. اگر کنجکاو شده اید و می خواهید بدانید راز خوش تیپ و با وقار به نظر رسیدن این خانم ها چیست این بخش از دنیای مد نمناک را مطالعه فرمایید.

تمیز باشید

یکی از مهم ترین رازها برای خوش تیپ بودن رعایت بهداشت و تمیزی است . شما اگر تمیز و مرتب نباشید حتی اگر لباس برند نیز بپوشید ، خوش تیپ به نظر نمی رسید پس ابتدا بهداشت را تمرین کنید. همیشه در مواقع لزوم دوش بگیرید و موهایتان را تمیز نگه دارید. مسواک بزنید و برای اینکه بوی تازگی و طراوت بدهید ، دئودورانت استفاده کنید.چگونه تیپ پسرکش بزنیم

مرتب باشید

مرتب بودن در خوش تیپ به نظر رسیدن شما بسیار تاثیر گذار است . پس قبل از بیرون رفتن موهایتان را شانه بزنید و ناخن های خود را همیشه تمیز و در اندازه متعادل نگه دارید. برای تمیز و مرتب بودن لازم است شما موهای زائد بدنتان اصلاح نمایید .

ابرو ها و صورتتان را تمیز نگه دارید

نحوه آرایش کردن شما بر روی دیگران تاثیر می گذارد . اگر لباس هایتان عالی و شیک باشد اما شما ابتدایی ترین کار آرایشی را که اصلاح موهای زائد صورت و تمیز بودن ابروهاست را انجام ندهید در نظر دیگران یک خانم نا مرتب جلوه خواهید کرد. حتی اگر نمی خواهید آرایش کنید اما حتما ابروها و صورتتان را تمیز نمایید.

بیش از حد آرایش نکنید

یک خانم خوش تیپ ، زیبایی طبیعی چهره خود را با آرایش های زیاد از بین نمی برد . او همیشه به اندازه آرایش می کند پس اگر می خواهید مثل خانم های جذاب آرایش نمایید ابتدا برای یکدست شدن پوستتان از کانسیلر، کرم پودر و یا پودر استفاده کنید.

ازخط چشم و ریمل بسیار کم استفاده نمایید . سایه چشم و رژ لبتان نیز باید رنگ های ملایمی مانند خاکستری یا قهوه ای داشته باشند اما در بعضی از مواقع مثل هنگام دعوت برای صرف عصرانه ، از رژ لب های پررنگ تر مانند قرمز روشن استفاده کنید .

به طریقه ایستادن ، نشستن و راه رفتنتان دقت نمایید

یکی از مشخصه های با وقار بودن طرز صحیح ایستادن و نشستن است . در بخش دنیای مد نمناک می خوانید که یک خانم با وقار برای اینکه در نظر دیگران لاغرتر و خوش اندام تر به نظر آید ، صاف و زیبا می ایستد و هنگام نشستن نیز هیچگاه قوز نمی کند . راه رفتن شما تاثیر زیادی در خوشتیپ به نظر آمدنتان می شود. خودتان تصور کنید که شل، کج و یله راه رفتن، تا چه حد می تواند باعث ایجاد منظره بدی در تیپ و استایل شما شود.

خوشبو باشید

اگر می خواهید دیگران تصویر خاصی از شما در ذهنشان داشته باشند ، حتما باید بوی خوبی بدهید . برای اینکه کسی بوی خوبی دهد لازم است که تمیز باشد واز یک عطر ملایم استفاده نماید . بهترین عطر و بوها برای خانم ها عطر گل یاس، رزو عنبر هستند.

موهایتان را صاف کنید

یکی از رازهای زیبایی و خوش تیپ بودن زنانی مانند آدری هپبورن، ورونیکا لیک و یا نیکول کیدمن داشتن موهای زیبا و صافمی باشد . اگر شما نیز می خواهید مانند این خانم ها زیبا و جذاب و با وقار به نظر برسید، مدل مویی را انتخاب کنید که بتواند موهای ابریشمی تان را به بهترین نحو نشان دهد و ویژگی ها و استایل لباس پوشیدن تان را به نمایش بگذارد.

لاک بزنید

سعی کنید ناخن هایتان را همیشه مرتب نگه دارید و ناخن های خود را مانیکور کنید . ناخن های خود را لاک بزنید و برای لاک زدن از همه رنگ ها حتی رنگ مشکی نیز استفاده نمایید . شما می توانید از انواع رنگ های لاک در مراسم مختلف استفاده نمایید و با وقار به نظر برسید . بهترین رنگ لاک برای ناخن ها، صورتی روشن، رنگ خود ناخن و یا فرنچ مانیکور هستند.

رنگ لباس تان را متناسب با فرم بدنتان انتخاب نمایید

طوری لباس بپوشید که خودتان احساس اعتماد به نفس داشته باشید . شما می توانید با توجه به اندامتان رنگ لباس خود را انتخاب کنید مثلا اگر اندام پری دارید و می خواهید لاغر به نظر برسید بهتر است از رنگ های تیره استفاده نمایید و یا اگر پایین تنه شما از بالا تنه تان بزرگ تر است شلوار و یا دامنی به رنگ تیره و تاپ و بلوزهایی به رنگ روشن انتخاب نمایید. همچنین اگر می خواهید در نظر دیگران جذاب به نظر آیید حتما لباس هایتان را با هم ست کنید و رنگ های مرتبط با یکدیگر بپوشید.

متناسب با موقعیت ها لباس بپوشید

لباس شما در موقعیت های متفاوت باید با هم فرق داشته باشد مثلا شما برای خوش تیپ به نظر رسیدن در مهمانی های رسمی باید رسمی لباس بپوشید و در مهمانی های دوستانه ، تیپ زیبا و غیر رسمی بزنید.

لباس های اندازه تن خود را انتخاب کنید

گران قیمت بودن لباس ها برای خوشتیپ شدن شما کافی نیست بلکه شما باید لباس هایی را انتخاب نمایید که اندازه تان باشند، نه کوچکتر و نه بزرگتر.

کفش تان باید تمیز و براق باشد

کفش ها بخش ناطق تیپ شما هستند زیرا اولین بخش از ظاهرتان که بیننده به آن سریعا توجه می کند کفش ها هستند پس برای کفش های تان خوب خرج کنید و کفش خوبی را انتخاب نمایید و همیشه سعی کنید کفش های تان تمیز باشند و از تمیزی برق بزنند.

لباس شب و روز را جدا کنید

لباس هایی که برای مهمانی شب و مهمانی های روز انتخاب می کنید باید متفاوت باشند. برای جذاب به نظر رسیدن در مهمانی شب لباس بلند و در مهمانی روز لباس کوتاه و ساده بپوشید.

اکسسوری اضافی استفاده نکنید

هیچ چیز به اندازه یک گردنبند بلند و طرح دار، نمی تواند باعث خوشتیپ شدن شما شود اما استفاده از اکسسوری های زیاد نیز تیپ شما را خراب و شلوغ نشان می دهد پس در پوشیدن اکسسوری ها نیز اعتدال را رعایت کنید.


دیگه لازم نیست از دندانپزشکی بترسید؟


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش

تیپ خانمانه و جذاب برای دختران جوان

توجه توجه! بعضی چیزها علائم دارند! زنگ خطر می‌زنند! اما وقتی ندانید که نمی‌توانید رعایت‌شان کنید! مثلا همین سبک لباس پوشیدن‌تان را درنظر بگیرید. به کمدتان نگاه کنید. کشوها را وارسی کنید. متوجه زنگ خطرها نمی‌شوید مگر اینکه آنها را بشناسید.در ظاهر آراسته این شماره مخاطب اصلی دختر خانم‌های جوان هستند. همان‌هایی که هنوز بین کودکی و بزرگسالی تاب می‌خورند. دست‌تان را به من بدهید و وارد دنیای خوش‌پوشی بزرگسال‌ها شوید!دختر خانم عزیز و دوست داشتنی! طبیعی است که در اوایل ورود به دوره بزرگسالی کمی گیج شوید و ندانید انتخاب چه لباس‌هایی برای شما مناسب است، اما اگر سن‌تان از 20 رد شده و همچنان تی‌شرتی با عکس باربی یا کیتی را در مهمانی‌های خودمانی خانوادگی به تن می‌کنید، باید با یک علامت تعجب بزرگ به استقبال‌تان بیایم. بد نیست  از دوران خردسالی دل بکنید و سعی کنید ظاهر و رفتارتان را با سن‌تان هماهنگ کنید. می‌پرسید اول از کدام شروع کنم؟ قطعا از لباس‌های‌تان! رفتار شما هرقدر هم خانمانه باشد بلوز کارتونی‌تان ریز‌ریز به شما خواهد خندید!

 

چگونه تیپ پسرکش بزنیم

بعضی‌ها فکر می‌کنند شیک بودن و پوشیدن لباس‌های سایز کوچک مترادف هم هستند. از این خبرها نیست! دوست عزیز! چنانچه همچنان لباس‌های دوران کودکی‌تان را به هوای تنگ و زیبا بودن نگه داشته‌اید، وقتش است که به آنها نگاهی دوباره بیندازید. شما که دل‌تان نمی‌خواهد هر بار که به قفسه لباس‌های‌تان نگاه می‌کنید با لباس‌های سایز صفر مواجه شوید؟ این لباس‌ها را به کسانی که نیاز دارند، ببخشید و در عوض سراغ انتخاب گزینه‌های جدید بروید. همان‌هایی که می‌توانید با راحتی تمام آنها را به تن کنید.ترس از ارتفاع سر جای خودش اما یک‌جفت کفش پاشنه بلند که ترس ندارد! وجودش نشان دهنده این است که کمد شما یکی از عناصر اصلی‌اش را دارد. اگر کفش پاشنه بلند ندارید وقتش شده که دست به کار شوید. شما دیگر خانم شده‌اید و هر خانمی به حداقل یک جفت کفش پاشنه‌دار نیاز دارد. البته اصلا قرار نیست که مرتب از این کفش‌ها استفاده کنید. فقط وقتش رسیده که دایی‌ها و خاله‌ها متوجه شوند دختر کوچولوی‌شان خیلی قد کشیده است!

 

خیلی دوست دارید با دوستان نزدیک‌تان به خرید بروید؟ به حرکت‌های خرید هم‌شکل علاقه دارید؟ «وای ما 3 تا همیشه با همیم پس باید شکل هم لباس بپوشیم!» صدای بوق اخطار را می‌شنوید؟ بهتر است مثل یک خانم رفتار کنید. می‌توانید گروه دوستی‌تان را داشته باشید اما اصلی‌ترین مسئله سلیقه شخصی‌تان را از دست ندهید. اصلا ممکن است شبیه دوستان‌تان لباس نپوشید اما با حضور در مکان‌های عمومی احساس کنید که از نظر پوشش هیچ فرقی با دیگران ندارید. با خودتان فکر کنید شما که هستید و چه سبک لباس‌هایی به شما بیشتر می‌آیند؟ کدام لباس‌ها شما را خاص‌تر از قبل نشان می‌دهند.قبلا هیچ عیبی نداشت اگر هرجایی که می‌رفتید یک جفت کفش آل‌استار رنگی به‌پا می‌کردید. آن موقع‌ها کسی از شما توقع نداشت ادای آدم بزرگ‌ها را در بیاورید. اما حالا بحث از ادا درآوردن گذشته و شما واقعا آدم بزرگ شده‌اید! پس لازم نیست مرتب از کفش‌های کتانی یا آل‌استار استفاده کنید. کفش‌های تخت برندهایی مثل آدیداس یا نایکی هم خانمانه هستند و هم راحت و استاندارد. برای تغییر ظاهرتان از اینها شروع کنید و کم‌کم به کفش‌های پاشنه تخت بوتیک‌ها برسید.

هر دفعه که قرار است به مهمانی بروید در کمد را باز می‌کنید، همه فکر می‌کنند شما رکوردار داشتن لباس‌ هستید اما فقط خودتان می‌دانید که هیچ‌کدام از اینها به درد نمی‌خورند! لباس‌هایی که هدیه گرفته‌اید، تحت جو زدگی آنی تهیه کرده‌اید یا حتی هدیه گرفته‌اید! اینها را بگذارید کنار! جز اینکه با دیدن‌شان خودتان را گول بزنید که من یک عالمه لباس دارم کاربرد دیگری نخواهند داشت. تا زمانی که آنها را رها نکرده‌اید چیزهایی که واقعا به آنها نیاز دارید مشخص نخواهند شد. این لباس‌ها را هم به کسانی که می‌توانند از آنها استفاده کنند ببخشید و در عوض کم‌کم به تهیه لباس‌هایی که شما را زیباتر از همیشه نشان می‌دهند، مشغول شوید.کیف‌های کوچولو، بامزه و کم جا! اما یادتان باشد وسایلی که از این به بعد باید با خودتان حمل کنید خیلی بیشتر خواهند شد، آینه، لوازم آرایشي و یک شیشه عطر سبک به چیزی بیشتر از یک کیف نقلی احتیاج دارند. وقتش شده که سراغ خرید کیف‌های بزرگ‌تر بروید. هیجان‌تان را درک می‌کنم ولی لطفا طرف کیف‌های صورتی نروید!

لباس‌ها هم مثل خوراکی‌ها تاریخ انقضا دارند. در زمان خودشان از آنها استفاده کنید و بعد طرف‌شان نروید (یادتان باشد قرار نیست توی کمد باشند و طرف آنها نروید، رجوع شود به مورد بخشیدن لباس‌ها!) یکی از این لباس‌های تاریخ گذشته برای دخترخانم‌های جوان جین‌های وصله‌دار یا گلدوزی شده است! درست است، این شلوارها زیبا هستند اما نه برای شما که دوست دارید در هر سنی خوش‌پوش باشید. یک شلوار جین آبی تیره که راسته یا لوله تفنگی است، تهیه کنید. این شلوار جز اوجب واجبات کشوی شما خواهد بود. می‌پرسید چرا؟ چون قابلیت ست شدن با انواع شومیزها و بلوزهای زیبا را دارد!

منبع : مجله سیب سبز

bartarinha.ir

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


موفقیت شما در کدام رشته تحصیلی است؟


دریافت کارت تخفیف 20درصدی درمان


سفارش کیک های تازه و خوشمزه خونگی


فروشگاه سیسمونی آنلاین


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران


سفارش فینگرفود سینی مزه برای دورهمی ها


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

برای تبدیل شدن به یک خان جذاب و خوش تیپ و همچنین شیک لازم نیست کار سختی را انجام دهید. شیک پوشی رازهایی دارد که در این مطلب به شما می گوییم.

 

 

لباس شما بیش از آنچه که فرکش را بکنید حرف برای گفتن دارد و در کل شیک پوشی و خوش لباس بودن این روزها بسیار اهمیت دارد. پس باید به لباس هایی که می پوشید بیشتر اهمیت دهید و در انتخاب آنها وقت بگذارید و دقت کنید تا همیشه جذاب به نظر برسید.چگونه تیپ پسرکش بزنیم

یک پیراهن مشکی :

داشتن آن برای هر زنی ضروری است. پیراهن مشکی لباسی است که می توان آن را در اکثر مجالس و مهمانی ها پوشید.

 

یک کیف دستی شیک و با کیفیت خوب :

کیف هایی که از مواد خوبی تهیه شده باشند و ظاهر شیکی داشته باشند، باعث می شوند که به شما توجه شود. کیف نخستین چیزی است که افراد متخصص مد و خوش سلیقه درافراد مشهور به آن توجه می کنند.

 

عینک آفتابی :

عینکها مکمل صورت شما هستند و زمانی که آن را به چشم می زنید، شما را اسرار آمیز و مرموز نشان می دهند.

 

عطری گرانبها و خوشبو :

بوی فریبنده و برانگیزنده عطری عالی، حسی از جذابیت و فریبندگی و مرموز بودن را به شما می بخشد. این عطر باعث می شود که فردی که آن را بو کرده است بخواهد تا شما را بشناسد و اسرار شخصیت شما را بداند.

 

کفش هایی عالی با پاشنه بلند :

این کفش ها ظاهر شما را برازنده تر می کنند و با آنها زیباتر قدم بر می دارید.

 

یک ساعت جواهرنشان و شیک :

نیازی نیست که مارک خیلی معروف و گرانی باشد. فقط کار کند و شیک و زیبا باشد.

 

روسری های ابریشمی :

این نوع روسری ظاهر شما را بهتر نشان می دهد و هیچ وقت از مد نمی رود.

 

اعتماد به نفس :

اینکه لباس را به خوبی بپوشید و با اعتماد به نفس رفتار کنید، هیچ هزینه ای برای شما ندارد. خودتان باشید و به خودتان اعتقاد داشته باشید.

چگونه تیپ پسرکش بزنیم
چگونه تیپ پسرکش بزنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *