چگونه پسر کیوت باشیم

 
helpkade
چگونه پسر کیوت باشیم
چگونه پسر کیوت باشیم

مرد واقعی همان مردی است که وقتی دیگران به او نگاه می کنند، انگیزه می گیرند و خیلی وقت ها هم نگاهشان با کمی حسادت همراه است. او همان مردی است که خانم ها به دنبالش هستند. این مرد بدون اینکه بخواهد، در هر جمعی مرکز توجه است.

طبیعی است که همه ما دوست داریم جذاب باشیم، اما چگونه؟ چه بپوشیم یا چه رفتاری داشته باشیم که در حین خوشتیپی، تصنعی و غیر حرفه ای به چشم نیاییم؟ اگر شما هم دوست دارید به گونه ای باشید که در جمع بدرخشید و همه نگاهها روی شما باشد، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، دقت کنید.

 

 

توجه به ظاهر و جذابیت یکی از فاکتورهای مهم در دنیای امروز به حساب می رود و می توان گفت این مسئله به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر جنبه های دیگر زندگی ما نیز تاثیر گذار است. بنابراین باید تا حد متعادلی به این ویژگی پرداخت و جوانب مختلف آن را بررسی کرد.

جذابیت هر فردی می‌تواند خیلی سریع‌تر از آنچه که فکر می‌کنید طرف مقابل را به سوی او جذب کند. همه افراد دوست دارند جذاب باشند و پسرها هم از آن مستثنی نیستند. پسرها همیشه دوست دارند جذاب باشند و دختر خانم‌ها شیفته آن‌ها شوند. اما آیا شما پسر جذابی هستید؟ و اگر نیستید چگونه می‌توانید یک پسر جذاب باشید؟ چگونه می توان راه و روش های مخ زدن دختر ها را فرا گرفت؟ و…

سوالاتی که شاید بتوان پاسخ آن را در خودتان بیابید. بسیاری از کارها و رفتارهای شما وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید به پسری جذاب و مورد علاقه دختران تبدیل شوید.

هدف ما از این مقاله پرداختن به این کارها و رفتارهای شماست تا به شما کمک کنیم که به یک پسر جذاب تبدیل شوید.

چگونه پسر کیوت باشیم

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای تبدیل شدن به یک پسر جذاب داشتن پوست و ظاهری زیبا است. شما به عنوان یک پسر باید همیشه از پوست صورت خود مراقبت کنید. برای مراقبت از پوست صورت خود از مرطوب کننده‌ها، ترکیب آب و صابون و … استفاده کنید. در طول یک هفته حداقل دو بار از اسکراب صورت بهره بگیرید. اگر صورت شما دارای جوش است اسکراب را به 3 بار در هفته افزایش دهید. خوردن آب نیز موجب زیبایی پوست خواهد شد و در روز حداقل 6 تا 8 لیوان آب بنوشید. به یاد داشته باشید پسرهایی که دارای ته ریش هستند بیشتر از پسرهای دیگر مورد توجه دخترها هستند.

آموزش صفر تا صد مخ زدن زنان در تلگرام و اینستاگرام

یکی دیگر از راه‌ها برای جذابیت، داشتن اعتماد به نفس بالا است. تحقیقات نشان داده است دخترها به پسرهایی که دارای اعتماد به نفس بالا هستند جذب خواهند شد. پس همیشه اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و به دنبال تقویت آن باشید تا بتوانید برای همیشه پسر جذابی باقی بمانید. کسی که اعتماد به نفس کمی داشته باشد قطعاً از جذابیتش کاسته خواهد شد.

داشتن بوی خوب یک راه بسیار خوب برای جذابیت پسرها و مجذوب کردن افراد به خود است. بعضی از عطرها و اسپری‌ها وجود دارد که واقعاً برای دختران جذاب است سعی کنید همیشه از این عطرهای خوشبو استفاده کنید و از آن‌ها به طور منظم بهره بگیرید. زمانی‌هایی که به یک جمعی خواهید رفت که دخترها در آنجا هستند بیشتر از قبل از عطر استفاده کنید.

مقاله مرتبط: دوست دختر خوب و مناسب برای رابطه چه ویژگی‌هایی دارد؟(مخ زدن دختران)

پسر جذاب کسی است که به خوبی با دیگران ارتباط قرار کند. شما به عنوان یک پسر زمانی که وارد یک جمع می‌شوند سعی کنید با افراد حاضر در جمع به خوبی ارتباط برقرار کنید. شخصی که خیلی سریع با افراد دیگر به خوبی ارتباط برقرار می‌کند مورد توجه دیگران است. در همه حال دید مثبتی نسبت به اطرافیان خود داشته باشید. پسرهایی که چنین دیدی دارند بیشتر مورد توجه افراد اطراف خود هستند و هیچ کس نسبت به آن‌ها دید منفی نخواهد داشت.

یک مدل موی جدی می‌تواند بسیار مهم باشد و شما را به یک پسر جذاب تبدیل کند. شما می‌توانید به یک آرایشگاه مردانه مراجعه کرده و مدل موی خود را به یک مدل جذاب و زیبا تبدیل کنید. شما اگر مدل موی خاصی را دوست دارید به آرایشگر بگویید چنین مدلی را برای شما درست کند. همچنین از انواع حالت دهنده‌ها برای موی خود کمک بگیرید.

وقتی که شما با یک دختر ارتباط برقرار می‌کنید با او ارتباط چشمی داشته باشید. هنگامی که طرف مقابل در برابر شما ایستاده است به چشمای او خیره شوید و برای چند ثانیه چشم‌ها را بر روی چشم‌های او نگه دارید. نگاه داشتن چشم اگر همراه با یک لبخند باشد به باعث جذاب شدن شما خواهد شد و شما را یک پسر جذاب جلوه خواهد داد.

لباس‌هایی که متناسب با تن شماست می‌تواند بسیار جذاب‌تر از لباس‌های بزرگ باشد و باعث ایجاد تفاوت در ظاهر شما خواهد شد. شلوارهای شما نیز باید مناسب باشد و دم‌پای آن بر روی کفش‌های شما قرار بگیرد. یقه پیراهنی که می‌پوشید نباید خیلی بزرگ باشد تا ظاهر شما با لباس‌های یقه بزرگ نامناسب نشود. به یاد داشته داشته باشید هیچ چیز به اندازه لباس بر روی جذابیت شما تاثیر نمی‌گذارد. شلوارهای جین بسیار جذاب‌تر هستند و در صورت امکان شلوار جین بپوشید. همچنین کاپشن‌های چرم نیز هنوز محبوبیت خاصی در بین پسرها دارند.

بسیاری از افراد تمایل زیادی به مصرف گوشت و دیگر غذاهای سنگین در رژیم غذایی خود دارند، اما این گونه غذاها سنگین بوده و نه تنها موجب افزایش وزن شخص خواهد شد بلکه باعث کسلی و تنبلی او می‌گردد. تلاش کنید در رژیم غذایی خود از میوه‌ها و سبزیجات بیشتر از قبل استفاده کنید تا اندام‌هایی زیبا داشته باشید. یکی از بهترین راه‌ها برای سود حداکثری از فواید میوه، خوردن سیب و موز در اول صبح و هنگام صبحانه است. میزان مصرف سبزیجات را دو برابر قبل کنید. همچنین در برنامه غذایی خود حتماً از پروتئین‌ها مانند ماهی و … بهره بگیرید.

داشتن اندام‌های زیبا و متناسب بیش از آنچه فکر می‌کنید مورد توجه دختران است. اگر شما می‌خواهید یک پسر جذاب باشید در برنامه هفتگی خود ورزش را قرار دهید و اندام‌های خود را زیبا کنید. شما لازم نیست به یک بدن‌ساز حرفه‌ای تبدیل شوید، داشتن یک بدن مناسب برای جذاب شدن هدف نهایی شما از ورزش کردن باشد.

شاید هیچ چیزی به اندازه خنده‌های شما در ذهن طرف مقابل شما باقی نماند. پسری که خوشروست و خنده بر لب دارد برای دخترها بسیار جذاب‌تر از یک پسر اخمو و کسل است. هنگامی که به طرف مقابل خود نگاه می‌کنید خیلی آرام و ملیح بخندید به صورتی که او از خنده‌های شما لذت ببرد. سعی کنید با همه افراد مهربان باشید و آن را به عنوان یک اصل در زندگی خود داشته باشید.

یکی دیگر از روش‌هایی که شما را یک پسر جذاب نشان خواهد داد شوخ‌طبعی است. پسری که شوخ‌طبع است در نزد افراد دیگر بسیار جذاب است و آن‌ها او را بسیار دوست دارند. پس شوخ‌طبعی را فراموش نکنید و با شوخی‌های خود بر روی لب همه خنده بیندازید. پسرهایی که شخصیتی مصنوعی دارند اصلاً جذاب نیستند و سعی نکنید هرگز تصنعی باشید.

شاید جالب باشد بدانید که راه رفتن نیز موجب بیشتر شدن جذابیت شما خواهد شد. در هنگام راه رفتن به پاهای خود توجه کنید، پاهای شما باید کمی از هم فاصله داشته باشد و به صورت آرام حرکت کنید. اگر این گونه راه بروید نه تنها اعتماد به نفس شما بیشتر خواهد شد بلکه در نزد دیگران نیز جذاب‌تر به نظر خواهید رسید.

هنگامی دختری با شما حرف می‌زند به خوبی حرف‌های او را بشنوید و همیشه شنونده خوبی باشید. شما می‌تواتید از عینک آفتابی نیز برای جذاب شدن خود نیز استفاده کنید. یک عینک مناسب چهره شما را تکمیل خواهد کرد و شما جذاب‌تر از قبل خواهد کرد. پس بسیاری از کارهای کوچک هستند که شما نباید از آن‌ها غافل باشد.

مقاله مرتبط: روانشناسی دختر:(چطوری دختران زیبا را جذب خودم کنم؟)

در برخورد با همه، علی‌الخصوص دخترها همانند یک جنتلمن و نجیب‌زاده رفتار کنید. همیشه از لفظ‌های و کلماتی همانند لطفاً، از شما سپاسگذارم، ببخشید و … استفاده کنید. ادب و نزاکت را همیشه رعایت کنید. به اعتقادات و نظرات افراد دیگر احترام بگذارید و هیچوقت به خاطر مسائل کوچک با آن‌ها به تندی برخورد نکنید. در جمع‌های عمومی در مورد آنچه که اطلاعات ندارید نظر ندهید. یک نجیب‌زاده برای همه اشخاص یک پسر جذاب است.

اگر توجه کرده باشید افرادی که در یک جمع دارای اطلاعات خوبی هستند بیشتر از دیگران مورد توجه قرار می‌گیرند و توجه به آن‌ها برای دیگران جذاب‌تر است. پس سعی کنید همیشه اطلاعات خود را به روز کنید، کتاب بخوانید، روزنامه مطالعه کنید و در مورد خبرهای روز آگاه باشید تا شما نیز پسر جذابی باشید.

اگر دوست دارید پسر جذابی به نظر بیاید صاف بایستید. اگر حالت‌های بدن شما در همه حالت‌ها مناسب باشد به جذابیت بیشتر شما کمک خواهد کرد. پسرهایی که صاف می‌ایستند به مخاطب خود نشان خواهند داد که دارای اعتماد به نفس بیشتری نسبت به کسانی هستند که خم شده و قوز می‌شوند.

پس با توجه به این مطالب شما اگر قصد دارید شخصی جذاب باشید همه این راه‌کارها را باید رعایت کنید و آن‌ها را انجام دهید. با به کار گرفتن این راهکارها تاثیر شما بر روی طرف مقابلتان بیشتر خواهد بود. از این به بعد دیگر شما به دختر مورد علاقه خود پیشنهاد ندهید و او باید برای رسیدن به پسر جذابی همچون شما، تلاش کند.

سوال: حال اگر شما به عنوان یک دختر یا یک خانم در حال مطالعه این مقاله هستید چطور می توانید از راز و رمز های مخ زدن پسر موردعلاقه خودتان باخبر شوید؟ بهتر است به دوره ملکه باش مراجعه کنید.

داشتن دوست پسر دروغگو می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. کسی دوست ندارد با فردی دروغگو وارد رابطه شود. اصولاً افراد به قصد ازدواج وارد رابطه با…

ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که مشکل زود وابسته شدن دارند. این ویژگی می‌تواند زندگی را بر انسان بسیار سخت کند. افرادی…

داشتن زندگی خشک و بدون خنده برای هیچ کسی جذاب نیست. شاید شخصیت‌های جدی به نظرمان جذاب بیایند اما در نهایت، افراد ترجیح می‌دهند با…

یکی از مواردی که در جامعه ما بسیار منع می‌شود، ازدواج با دختر بزرگتر است. اصولاً مردان بزرگتر از همسر خود هستند. حتی به صورت…



چگونه پسر کیوت باشیم



کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از سلام دنیا، چگونه می توان یک زن را جذب کرد؟ شرایطی که برای زنان جذاب است، چیست؟ زنان چه می خواهند؟ همه ما آن را پرسیده ایم. مردان فکر می کنند که خرید کردن زن ها را تحت تأثیر قرار می دهد. مردان سعی می کنند پول بیشتری برای جذب دختران به دست آورند. اما واقعا این چیزی است که آنها می خواهند؟ چگونه می توانیم آنها را جذب کنیم؟

1. یک رهبر بزرگ باشید

رهبری را می توان به عنوان توانایی ارائه راهنمایی و جهت به صورت شفاهی و یا با مدل سازی تعریف کرد. این به مفهوم کنترل نیست. زنان می خواهند احساس کنند که آنها با یک رهبر هستند، اما نه یک دیکتاتور. در یک رابطه، زنان می توانند به ما سطح اعتمادی فراتر از معشیت زندگی بدهند. مهم است که آنها از شما در مواردی از قبیل جایی که می خواهید ارتباط برقرار کنید و اهدافی که برای آن زندگی دارید، بشنوند. روش هایی که نشان دهد می توانید یک رهبر باشید به صورت زیر است:

همیشه در هنگام تصمیم گیری، تأثیر روی رابطه را به جای تأثیر فردی در نظر بگیرید؛ احساسات فردی شما به اندازه چیزی که برای هر دو شما بهتر است، حائز اهمیت نیست.

نیازهای او را در رأس رابطه قرار دهید؛ از خود گذشتگی لازم است، زیرا نشان دهنده جانب داری از آنها است.

چگونه پسر کیوت باشیم

شروع و مشارکت در فعالیت هایی که به رشد روابط کمک می کنند، نشان دادن تعهد نسبت به سلامت ذهنی، احساسی و فیزیکی این رابطه به تقویت پیوند و جذابیت بین شما و او کمک می کند.

پایان دادن به آنچه شروع می کنید؛ این برای چیزهای کوچک است و همچنین آنها می توانند سابقه ای برای قابل اطمینان بودن شما ایجاد کنند.

انجام این کارهای ساده می تواند نشان دهد که در مورد رابطه هیجان زده شده اید. یک تلاش هماهنگ انجام می دهید که نشان می دهد که می خواهید آنجا باشید.

2. فعالانه ارتباط برقرار کنید

صرف نظر از بیش از حد آکادمیک بودن آن، ارتباطات به سادگی به مفهوم مبادله ایده ها، نیازها و خواسته ها است. ماهیت این مفهوم، ساده و بدون عارضه است، اما به کارگیری آن همه چیز است. به طور معمول زنان بیشتر از مردان صحبت می کنند. یک مفهوم به نام جنبش جنسی شناخته شده است که اختلافات در تعداد کل کلمات در صحبت مردان و زنان را برجسته می کند. لوآن بریزندین (پروفسور دانشگاه کالیفرنیا سان فرانسیسکو) دریافته است که زنان به طور متوسط ​​20000 کلمه در روز صحبت می کنند و مردان از 7000 کلمه در روز استفاده می کنند. این بدان معنا است که زنان تقریبا 3 برابر بیشتر از مردان صحبت می کنند. آقایان، من مطمئن هستم که تجربه، این را به شما آموخته است.

درسی برای یادگیری وجود دارد و آن به دو قسمت تقسیم می شود:

1. ما باید بیش از صحبت کردن، گوش دهیم.

اگر ما سعی کنیم بیش از خانم ها صحبت کنیم، این مسأله رقابتی می شود. برای آنها سخت به نظر می رسد تا صحبت کرده و افکار خود را به اشتراک بگذارند. اگر ما به اندازه آنها صحبت کنیم، این احتمال وجود دارد که به همه چیز گوش نکنیم.

2. هر آنچه که می گویید، باید واقعیت داشته باشد.

اطمینان حاصل کنید (تا آنجا که ممکن است)، آنچه که بیان می کنید، با ارزش است. لازم نیست که یک فیلسوف باشید، اما لازم است که از انتخاب کلمات خود به صورت عقلانی اطمینان حاصل کنید؛ زیرا کمتر صحبت می کنید. اگر چیزی اشتباه یا توهین آمیز بگویید، صحبت کردن کمتر به شما زمان کمتری برای توضیح خواهد داد. استفاده از کلمات کمتر همیشه به شما این امکان را نمی دهد که تا جایی که ممکن است دقیق باشید. من پیشنهاد نمی کنم که بیشتر صحبت کنید. با این حال، پیشنهاد می کنم که هدفمندتر صحبت کنید.

تسلط بر هنر ارتباطات، برای هر رابطه ای دشوار و متفاوت است. راهی برای پیدا کردن آنچه که نیاز دارید، ارتباط برقرار کردن است. در مورد موارد زیر صحبت کنید.

اهداف و جاه طلبی ها

ترس ها و دردها

عقاید و ارزش ها

ارتباط با خانواده و دوستان

انتظارات و دستورالعمل ها برای رابطه

مهم است که توجه داشته باشیم که نیازهای ارتباطی بسته به فصل زندگی تغییر می کند و باید یاد بگیرید که چگونه این ارتباطات را تنظیم نمایید. در نهایت یاد بگیرید که «به زبان او صحبت کنید». خانم شما بیان خاصی دارد و به این معنا است که خاص است. این می تواند زبانی یا غیر زبانی باشد، اما او این ویژگی ها را دارد. این شیوه های ارتباطی متمایز شده را ترسیم کنید. هنگامی که آنها را انتخاب می کنید، او بیشتر از آن قدردانی می کند و شما از جانب او امتیاز کسب می کنید.

3. دیگران را در الویت قرار دهید

این فراتر از خودخواه نبودن است، چرا که تمایلی برای تقسیم کردن نیست. از خود گذشتگی همچنین به این معنا است که شما دیگران را نسبت به خود در الویت قرار می دهید. این خصلت اخلاقی از خود گذشتگی به مرد اجازه بخشنده بودن می دهد، به ویژه هنگامی که مسائل مالی در میان باشد. زمانی که این ویژگی را به نمایش می گذارید، نشان می دهید که آنچه برای او ارزشمند است به اندازه نیازهای شما (و در زمان هایی) مهمتر از نیازهای شما می باشد. این خصلت نیز در خانم شما متقابل خواهد بود. این برای او فطری است.

توجه و ملاحظه هم ریشه نوع دوستی و خیر خواهی است و نخستین ترفند برای رسیدن به بلوغ عاطفی است. توسط بسیاری از مردان ترکیب موارد زیر در با توجه و با ملاحظه بودن نادیده گرفته می شود.

از خود گذشتگی – تمایل به فداکاری

توجه – گوش دادن به نیازهای او

مهربانی – نشان دادن مهربانی نسبت به همسر یا دوست دختر.

صداقت و راستی – نشان دادن حقیقت و داشتن خصلت های اخلاقی که غیر قابل صحبت کردن است.

4. داشتن شیوه ها

چه چیز بدتر از بیرون رفتن با کسی است که خلق و خوی مناسبی ندارد؟ این فردی است که رفتار خوبی ندارد. اینکه در خانه ای با اکثریت مردها بزرگ شده اید، و یا اینکه در تمام ورزش هایی که تحت سلطه مردان است، شرکت می کنید، اهمیتی ندارد. تا یک «لطفا» و یک «تشکر» راهی طولانی در پیش است.

رفتارها را می توان در شیوه های گوناگون نمایش داد:

جوانمردی – با انجام تحقیق در مورد این مقاله، من از تعداد زنانی که در ورودی برای آنها باز نمی شود و یا مردان آنها را در طول راه رفتن مقدم نمی شمارند (در یک خیابان)، شگفت زده شدم.

مودب بودن – زنان حساس و لطیف هستند و باید با آنها این گونه رفتار شود. استفاده از کلمات خشن و لحن خشونت آمیز، آنها را ناراحت خواهد کرد. هنگامی که با یک خانم صحبت می کنید، صرف نظر از اینکه این اولین گفت و گو شما باشد یا پنجاهمین گفت و گو شما، مودب بودن همیشه به نفع شما خواهد بود.

قرار گذاشتن مطابق با آداب – آقایان، صندلی را برای نشستن خانم آماده کنید. تا وقتی غذای خانم نرسیده، غذا خوردن را آغاز نکنید. به صورت او نگاه کنید، نه به قفسه سینه، باسن یا پاهای او. یک نگاه کوتاه برای تحسین او مشکلی ندارد، اما منحرف نباشید و تمام شب به آنها خیره نشوید.

5. به فکر تشکیل خانواده باشید

تمامی زنان تمایل به ازدواج و تشکیل خانواده ندارند، اما اکثریت قاطع زنان به آن نیاز دارند. مردی باشید که از او خانواده و کودک می خواهد و صحبت در مورد کودکان، جذابیت شما را به طور چشمگیری افزایش می دهد. امروزه کودکان مانند قبل در یک رابطه حائز اهمیت نیستند. شانس شما با داشتن کودک لزوما کمتر نخواهد شد. بر اساس این گفته ها، یک پدر فوق العاده و فراهم کننده همه چیز برای فرزندان خود باشید تا کودکان این را به خانم شما نشان دهند.

شما چندین بچه می خواهید.

اگر با هم فرزندانی داشته باشید، شما حضور خواهید داشت، صرف نظر از اینکه رابطه شما با هم چگونه خواهد بود.

شما انسان بدجنسی که فرزندان خود را بدون پدر رها می کند، نیستید.

چگونه پسر کیوت باشیم

یک مرد خانواده گرا بودن همچنین به این معنا است که در طول مکالمات و در حین قرار گذاشتن، او خواهد دید که شما او را به عنوان همسر خود در الویت قرار می دهید. راه دیگری برای نشان دادن اینکه یک مرد خانواده هستید، این است که به او اجازه دهید رابطه بین شما و خانواده شما را ببیند. حتی اگر خانواده شما نزدیک نیست، به او ابراز کنید که تمایل دارید این وضعیت را تغییر دهید. اجازه دهید که او بداند شما می خواهید به فرزندان خود نزدیک باشید و نمی خواهید چرخه ای را که قبلا در آن بوده اید، مجددا تکرار نمایید.

6. آسیب پذیر باشید

این کار برای مردان بسیار دشوار است. مردان خود را کسانی می شناسند که بیشتر … قوی تر هستند، اما واقعیت این است که آنها احساساتی مانند زنان دارند. زنان باید ببینند و تجربه کنند که شما از آزاد بودن با آنها آسودگی دارید. اجازه دادن به او برای مواجه شدن با نقاط ضعف شما، اعتماد را افزایش خواهد داد. این نشان می دهد که شما به او در مکان های عمیق و تاریک زندگی خود اعتماد دارید. این کار را در مراحل ابتدایی برای شناختن کسی انجام ندهید. تکرار آنها می تواند بیش از حد یا بسیار زود باشد. شما زمان مناسب آن را می دانید. به خاطر داشته باشید که بی باکی در انتقادپذیری وجود دارد.

7. آگاهانه و تحصیل کرده عمل کنید

نگاه کردن به آنچه که در سراسر جهان اتفاق می افتد و صحبت در مورد آن، کیفیتی است که نشان می دهد شما بخشی از جهان هستید. نیازی نیست که یک تحلیلگر سیاسی یا یک بشر دوست باشید. با این حال، مهم است که نشان دهید که به اندازه کافی به یادگیری و درک دیگر دیدگاه های فرهنگی اهمیت می دهید. این بدان معنی است که می توانید مکالمه را از زمان و مکان دور از کار یا خانواده به چیزی دیگر و با همان اهمیت اختصاص دهید.

یک نجیب زاده که با جهان اطرافش در ارتباط است، به زن مورد نظر خود ثابت می کند که درک می کند که او بخشی از چیزی است که از خود او بزرگ تر است. این نشان می دهد که درک می کنید که جهان حول شما و تجربیات شما نمی چرخد. این یک عنصر کلیدی در رضایت بخش بودن است.

8. داشتن حس شوخ طبعی

نه از نوع شوخ طبعی که احمقانه و یا بی احساس به نظر می رسد، یا حتی جوک هایی که در مورد همه مسائل است؛ بلکه داشتن حس شوخ طبعی که به موقع است. مردی که از یک خنده خوب قدردانی می کند و این توانایی را دارد که وزن موضوعات جدی را با یک شوخ طبعی متعادل کند، نادر است. داشتن حس شوخ طبعی شما، به او می گوید که در زمان های سخت قادر خواهید بود از این طریق آنها را بخندانید. این امر اعتماد او به شما را به عنوان یک انسان قابل اعتماد، قطعی خواهد کرد.

بخشی که اغلب فراموش شده، طنز زیرکانه است. زیرکی می تواند به عنوان ادراک و به صورت هوشمندانه، ارتباط بین ایده هایی تعریف شود که سرگرمی و تفریح را به همراه دارند. خانم ها مردانی که سریع عمل می کنند و می توانند یک شوخ طبعی فریبنده داشته باشند را دوست دارند. یک مرد عاقل که شادابی و سر زندگی داشته باشد. تفریح را دوست داشته باشد، خانم ها هم او را دوست خواهند داشت.

9. ماجراجو و خودجوش باشید

زنان، مردانی که از چیزهای جدید نمی ترسند را دوست دارند. مردان به عنوان موجوداتی که برده عادت شده و یک چیز تکراری را دوست دارند، شناخته می شوند. اگر بتوانید این تصور را کنار بگذارید، جذابیت شما فوق العاده افزایش خواهد یافت.

این حس ماجراجویی را می توان به صورت زیر مشاهده کرد:

امتحان کردن غذای جدید

رفتن به مکان های جدید

انتخاب سرگرمی های جدید

هیچ کس نمی خواهد خود را متعهد به فرو افتادن در یک چاه یا پذیرفتن یک دیدگاه کند. اما گاهی سعی کنید تا از امتحان کردن چیزهای جدید لذت ببرد تا جلب توجه زن مورد نظر را به دست آورید.

10. بدانید که چگونه چیزها را درست کنید

فقط به صرفه جویی و ارزان قیمت بودن فکر نکنید. در حقیقت زنان از چیزهای ارزان متنفر هستند! کاردان به معنای حل کننده مسائل به روش های بدون خشونت است. کلید در اینجا این نیست که لزوما می دانید که چگونه همه چیز را انجام دهید، اما بیشتر از آن شما می دانید که چگونه همه چیز انجام می شود. یا اینکه شخصی را می شناسید که می داند چگونه آن را انجام دهد. بنابراین مهم است که قادر به استفاده از نیرو خود در موارد زیر هستید:

تحصیلات

تعاملات

روابط

مهارت ها

تا به اهداف خود برسید، این موارد را در ذهن داشته باشید. به علاوه، این راهی است که به شریک خود نشان دهید که بیش از حد به خود افتخار نمی کنید. روابط انعطاف پذیر یک فانتزی است که می گوید «درخواست کمک کنید». اگر غرور شما به شما اجازه نمی دهد که درخواست کمک کنید، و مغرور تر از آن هستید است که کمک بطلبد، در این صورت رابطه شما دچار آشفتگی است.

نکته پاداشی

11. مردی با سبک خود باشید

من نمی توانستم این را از لیست خارج کنم! مردان دارای سبک، اعتماد به نفسی از خود نشان می دهند که معمولا شما آن را در بیرون مشاهده نمی کنید. نیازی نیست تا خوشتیپ ترین انسان حاضر در اتاق باشید. اما مهم است که به ظاهر خود توجه داشته باشید و با نشان دادن آن به همسر یا دوست دختر خود، حتی زمانی که او در اطراف شما نیست، احساس افتخار کنید. سبک شما فراتر از لباس است و می تواند هر کدام از موارد زیر باشد:

تمیزی

عطر خوب

مراقبت از مو

ارتباطات

داشتن این خصوصیات، شما را جذاب تر می کند. باید آگاه باشید که زنان همانند مردان نیستند که که ظاهر را مهم ترین مسأله بدانند. زنان می خواهند می خواهند احساس امنیت، توجه و عشق کنند. به کار گیری موارد ارائه شده در متن بالا به شما کمک می کند تا او عاشق شما شود.

امروزه دنیای ما انسان‌ها با حضور تکنولوژی تغییرات فراوانی کرده است؛ یکی از مهم‌ترین این تغییرات در حوزه ارتباطات رخ داده است. فضای مجازی و برنامه‌های مختلف گفت‌و‌گو مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام این امکان را برای افراد فراهم کرده است که خیلی راحت‌تر از گذشته با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. یکی از موارد پر استفاده از این برنامه‌ها، در دوران آشنایی است؛ افراد سعی می‌کنند با وجود محدودیت‌هایی که این برنامه‌ها نسبت به ملاقات‌های حضوری دارند، باز هم به طرز صحیحی از آن برای ارتباط استفاده کنند؛ اما آیا گفت‌و‌‌گو در فضای مجازی مشابه گفت و گوی رو در رو است؟ جواب این سوال این است: هم بله و هم نه.

درست است که شما اگر مهارت‌های ارتباطی لازم را داشته باشید، در اینجا کارتان راحت‌تر است، اما به طور کلی اینکه بتوانید در چت‌هایتان فردی جذاب باشید نیز سواد و مهارت‌های خاص خودش را دارد. اگر شما می‌خواهید در چت و پیام‌های خود فردی جذاب باشید، بهتر است روش درست پیام دادن را یاد بگیرید. شما می‌توانید به‌راحتی اصول دلبری کردن در فضای مجازی، جذب فرد مقابل در چت، تور کردن پسر در چت را  یاد بگیرید. به‌علاوه، می‌توانید آموزش‌های خیلی ساده‌ای درباره روش‌های برای باز کردن سر صحبت یا دعوت غیر مستقیم فرد مقابل به بیرون برای آشنایی بیشتر و … را ببینید. برای یادگرفتن این مهارت‌ها، با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

شما نیز حتما معتقد هستید که وقتی به دنیای هیجان‌انگیز آشنایی با جنس مخالف قدم می‌گذارید، هیچ راهی برای فرار کردن از چت کردن و پیام فرستادن وجود ندارد. پس برای این که در این راه موفق‌تر باشید، توصیه‌های زیر را بخوانید تا یاد بگیرید که چطور باید در فضای مجازی با طرف مقابلتان چت کنید و از او دلبری کنید.

معلوم نیست که از چه زمانی تا این حد تنبل شدیم، اما فرستادن پیام ساده‌ای مانند یک “سلام” خالی بدون شک جایزۀ تنبلانه‌ترین روش ممکن را برای چت کردن در یک رابطه به خود اختصاص می‌دهد. درست است که می‌خواهید طرف مقابل را وادار کنید تا تکانی به خودش بدهد و او را محک بزنید که آیا اصلاً دوست دارد با شما وارد رابطه شود و برایتان پیام بفرستد یا خیر، اما روش‌های خلاقانه‌تر بی‌شمار دیگری هم برای جلب توجه او وجود دارد. پیامی برایش بفرستید تا دلیلی برای جواب دادن به شما داشته باشد. مثلاً می‌توانید پیام‌های زیر را امتحان کنید:

چگونه پسر کیوت باشیم

(البته مثال‌هایی که در اینجا آورده شده، مربوط به کسانی هست که با یکدیگر به قصد ازدواج آشنا هستند و می‌خواهند رابطه‌شان را صمیمی‌تر کنند و در مورد کسانی که ارتباط نزدیکی با یکدیگر ندارند، توصیه نمی‌شود).

اگر او را خیلی نمی‌شناسید و می‌خواهید ارتباطتان را با او شروع کنید، بهتر است یک موضوع مشترک را بهانه کنید؛ به عنوان مثال اگر یک جلسه غیبت کردید، از همکلاسیتان درباره مباحث آن جلسه سوال کنید یا درباره آخرین موضوعی که صحبت کردید عکس یا نوشته‌ای ارسال کنید.

پیام‌های بالا دو فایده دارد؛ اول این که به او می‌فهماند به یادش بوده‌اید و دوم این که دلیلی به او می‌دهد تا به شما جواب بدهد. هدف اصلی از فرستادن پیام این است که طرف مقابل را درگیر گفتگو کنید، پس با فرستادن پیام‌های بی‌معنی از هدف اصلیتان دور نشوید. می‌خواهید یک قرار ملاقات با او ترتیب بدهید؟ فقط می‌خواهید احوالش را بپرسید؟ می‌خواهید گفتگوی صمیمانه‌تری با هم داشته باشید؟ هنگامی که اولین پیام را برای شروع کردن چت می‌فرستید، هدف اصلیتان را در نظر داشته باشید.

شاید فکر کنید احمقانه است که مردان عاشق زنان دور از دسترس هستند، اما قدرتی را که با از دسترس خارج کردن خودتان و وادار کردن طرف مقابل به دنبال کردن شما پیدا می‌کنید، دست‌کم نگیرید. اگر همیشه در دسترسش باشید، ممکن است جذابییتان را برای او از دست بدهید. اما اگر به او نشان بدهید یک بانوی پرمشغله هستید که مسئولیت کارهای زیادی را به عهده دارد، برایش جذاب‌تر و خواستنی‌تر خواهید شد. اگر می‌خواهید در چت جذاب باشید، به او بفهمانید که نمی‌توانید همیشه در دسترس باشید. وقتی با دوستانتان بیرون می‌روید، به شیوه‌ای به پیامش جواب بدهید که متوجه بشود الان بیرون هستید و پیامش را بعداً با دقت می‌خوانید و جواب می‌دهید.

این روش قبل از هر چیز مودبانه است، چون وقتی پیامی را برای یک نفر می‌فرستید و او تا ساعت‌ها بعد جوابی به شما نمی‌هد، مسلماً عصبی می‌شوید. به این ترتیب دریافت پیام را تایید می‌کنید، اما با ملایمت به او می‌فهمانید که فعلاً در دسترس نیستید. همچنین می‌توانید به او بگویید که الان کجا هستید، مثلاً می‌توانید عکسی را از کنسرتی که در حال تماشایش هستید یا غذایی که سفارش داده‌اید، برایش بفرستید. به این ترتیب در عین حال که به او نشان می‌دهید زندگی شخصی خودتان را دارید و این‌طور نیست که تمام روز منتظرش بنشینید تا شاید پیامی برایتان بفرستد، او احساس می‌کند به هم نزدیک‌تر شده‌اید.

می‌توانید پیام‌هایی مانند پیام‌های زیر را برایش بفرستید:

وقتی هنوز در مرحلۀ آشنایی هستید، دوست دارید که طرف مقابل سوالاتی دربارۀ زندگی شخصی و علائقتان بپرسد، پس چرا خودتان این کار را متقابلاً انجام ندهید؟ سوال پرسیدن دربارۀ شغل، خانواده، سرگرمی‌ها و روز عشقتان راهکار فوق‌العاده‌ای برای علاقه‌مند نگه داشتن او به خودتان است. وقتی به زندگیش علاقه نشان می‌دهید، او مطمئن می‌شود که برایتان اهمیت دارد و خودش هم متقابلاً به شما توجه می‌کند.

حتما بخوانید: با این چند تا پیام قلب پسرها را به دست بیاورید  

 

شما نباید در زمان آشنایی بازی‌های روانی راه بیاندازید؛ اما اگر با سیاست پیش بروید و راهکار مناسبی را انتخاب کنید، مطمئناً موفق خواهید شد. اگر الان ظرف چند ثانیه به او جواب دهید، اما بعد از گذشت چند هفته یا چند ماه، وقتی شور و اشتیاق اولیه فروکش کرد، پیام‌هایش را با تاخیر جواب بدهید، چه اتفاقی می‌افتد؟ او به سرعت متوجه موضوع می‌شود. به علاوه باز هم مسئله تعقیب کردن و جذابیت آن مطرح است. اگر به سرعت جواب بدهید، احساس می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و ادامه دادن به رابطه دیگر برایش چالش‌برانگیز و جذاب نخواهد بود.

قاعدۀ کلی دیگر این است که ببینید او چقدر سریع جواب پیام‌هایتان را می‌دهد. اگر کل روز طول می‌کشد تا او جوابتان را بدهد، مسلماً درست نیست که در لحظه به او جواب بدهید. اما اگر او به سرعت به پیام‌هایتان جواب می‌دهد، شما هم می‌توانید همین کار را بکنید. فقط قبل از جواب دادن به او کمی دست‌دست کنید تا مدتی بگذرد یا گوشی تلفنتان را در اتاق دیگری بگذارید تا صدای نوتیفیکشن‌های پیام‌هایش را نشنوید.

همان طور که چت کردن و پیام فرستادن برای یکدیگر ظرف سال‌های گذشته تغییر کرده است، استفاده از ایموجی‌ها نیز کاملاً متحول شده است. امروزه دیگر فقط نوجوانان از این شکلک‌ها استفاده نمی‌کنند؛ بسیاری از بزرگسالان نیز منظور اصلی خود از به کار بردن واژگان مختلف را به کمک ایموجی‌ها واضح‌تر بیان می‌کنند و به این ترتیب از سوءتفاهم‌ها و سوءتعبیرهایی که ممکن است از خواندن یک متن ساده پیش بیاید، جلوگیری می‌کنند. اما مراقب میزان استفاده‌تان از ایموجی‌ها و گیف‌ها باشید. اگر طرف مقابل تا به حال حتی یک ایموجی هم برایتان نفرستاده است، مسلماً دوست ندارید که با اضافه کردن این شکلک‌ها به پیامتان بچه به نظرش برسید. سعی کنید پیام‌هایتان متناسب با پیام‌های طرف مقابلتان باشد و همگام با او پیش بروید.

در مثال‌های زیر می‌بینید که استفاده از ایموجی چگونه معنای متن را واضح‌تر منتقل می‌کند:

حتما بخوانید: در روابط عاشقانه از این پیام‌ها استفاده نکنید  

 

حتماً از آشنا شدن با او به شدت هیجان‌زده‌اید، اما بهتر است همیشه برای شروع گفتگو پیشقدم نشوید تا بیش از اندازه مشتاق به نظر نرسید. بگذارید گاهی اوقات هم او پیشقدم شود، بعد به او دلگرمی بدهید. مثلاً فرض کنید که او هر روز صبح به شما پیام می‌دهد و روز خوبی برایتان آرزو می‌کند. این پیام‌های صبحگاهی شما را از صمیم قلب خوشحال می‌کند، پس به او بگویید که چقدر این کارش را دوست دارید تا او همچنان به این کار ادامه دهد.

از طرف دیگر نباید بگذارید که پیام فرستادن کاملاً یک‌طرفه شود؛ پس از آن که او چند بار اول پیام فرستاد، یک بار هم شما پیشقدم شوید. به این ترتیب به او نشان می‌دهید که دوستش دارید و از این که گاهی قدم جلو بگذارید، واهمه‌ای ندارید. برای این که در چت جذاب باشید، باید به الگوها توجه کنید و زمانبندی مناسبی داشته باشید. اگر ناظر و یادگیرندۀ خوبی باشید، به زودی متوجه خواهید شد که او تقریباً هر روز هم‌زمان با شما پیام می‌دهد. هر از گاه پیشدستی کنید و زودتر از همیشه برایش پیام بفرستید تا با این غافلگیری خوشایند از او دلبری کرده باشید.

می‌خواهید برای تعطیلات آخر هفته برنامه‌ریزی کنید؟ بیشتر او را بشناسید؟ فقط می‌خواهید احوالش را بپرسید تا متوجه شود که به یادش هستید؟ وقتی در حال نوشتن یک پیام هستید، هدف اصلیتان را مد نظر داشته باشید تا بتوانید گفتگو را در جهت مناسب پیش ببرید. به علاوه به این ترتیب وقت طرف مقابلتان را هم هدر نمی‌دهید، چون اصلاً نمی‌توانید تصور کنید که وقتی او پیامتان را دریافت می‌کند، در حال انجام دادن چه کاری است.

این توصیه برای این که بتوانید طرف مقابل را در چت کردن عاشق خودتان بکنید، فوق‌العاده است. وقتی پیامی را برایش می‌فرستید، تا وقتی خبری از او نشده است، دیگر پیامی ارسال نکنید. البته چون در روزهای اول آشنایی احساس ناامنی می‌کنید و فکر می‌کنید رابطه‌تان متزلزل است، دیر جواب دادن او نگرانتان می‌کند که مبادا دیگر علاقه‌ای به شما ندارد. اما بهتر است یک نفس عمیق بکشید و کمی صبر داشته باشید.

به این نکته دقت کنید که نمی‌دانید او الان مشغول چه کاری است؛ شاید با دوستانش است، شاید خوابیده است، شاید هم گوشیش شارژ ندارد و خاموش شده است. سکوت کردن علامت بی‌توجهی نیست؛ اما اگر وقتی در دسترس نیست، او را با پیام‌های پی در پی بمباران کنید، مطمئن باشید که به تدریج علاقه‌اش را به شما از دست خواهد داد.

حتما بخوانید:عشقم جواب پیامم رو نمی‌ده، چی کار کنم؟  

 

یکی از بهترین راه‌ها برای صمیمی‌تر شدن با مردی که به تازگی با او آشنا شده‌اید، این است که از طنز و شوخ‌طبعی در پیام‌هایتان استفاده کنید. خنده رابط فوق‌العاده‌ای است و می‌توانید گفتگوهای جدی‌تر را با کمی چاشنی شوخی متعادل کنید (“در چه حالی؟ به دنبال چه میگردی؟”). پژوهشگران در مطالعات روانشناختی دریافته‌اند که مردان نشاط و شوخ‌طبعی را در زنان، به ویژه در ابتدای رابطه دوست دارند. زنان شوخ‌طبع به نظر مردان لوندی و جذابیت خاصی دارند و به راحتی می‌توانند از آنان دلبری کنند. بنابراین حس شوخ‌طبعیتان را در چت کردن به او نشان بدهید تا در تور کردنش موفق شوید.

واقعیت این است که چت کردن همواره بهترین کانال ارتباطی نیست. تماس تلفنی یا از آن هم بهتر، ملاقات حضوری باعث می‌شود که گفتگو سریع‌تر و بهتر جریان پیدا کند، بنابراین اگر چت‌هایتان روزبه روز طولانی‌تر می‌شود یا می‌خواهید دربارۀ موضوع جدی و سنگینی، مانند بیماری شدید مادربزرگش، با هم حرف بزنید، بهتر است کانال ارتباطیتان را تغییر بدهید. روش‌های هم‌زمانی مانند تماس تلفنی یا ویدئو چت برای گفتگوهای جدی‌تر مناسب‌تراند و به هر دو طرف اجازه می‌دهند که مشارکت فعال و موثری در گفتگو داشته باشند.

ارتباط برقرار کردن فقط کلامی یا مکتوب نیست. می‌توانید هر از گاه عکسی را نیز در چت‌هایتان برایش بفرستید. اشکالی ندارد که در واتس‌اپ یا سایر برنامه‌های ارتباطی در فضای مجازی سلفی بامزه‌ای را که از خودتان گرفته‌اید، برایش بفرستید، اما لطفاً زیاده‌روی نکنید. اگر مرتباً برایش سلفی بفرستید، فکر می‌کند که از خودپسندی یا خودشیفتگی رنج می‌برید. عکس‌های دیگری هم به جز سلفی وجود دارد؛ مثلاً می‌توانید یک عکس خنده‌دار یا عکسی را از کاری که در حال انجام دادن آن هستید، برایش بفرستید و از او هم بخواهید که همین کار را بکند. اگر امروز قرار بوده کوهنوردی کند، از او بخواهید عکسی از قله برایتان بفرستد. اگر او را تشویق کنید که عکس‌هایی را از زندگیتان با هم به اشتراک بگذارید، می‌توانید او را به گفتگوهایتان علاقه‌مند نگه دارید و گفتگو و رابطه‌تان را به مرحلۀ بعدی ببرید.

دوست دارید که طرف مقابل از شما دربارۀ روزتان بپرسد، این‎‌طور نیست؟ دلیلی ندارد که او هم این پیگیری‌ها و سوالات را دوست نداشته باشد. سوال پرسیدن دربارۀ فعالیت‌های روزمره موضوع فوق‌العاده‌ای برای شروع گفتگو است. اگر جواب داد که روز خوبی دارد و همه چیز بر وفق مرادش است، شما هم می‌توانید دربارۀ روز خودتان با او حرف بزنید. اما اگر گفت که اوضاع به هم ریخته است، می‌توانید سنگ صبورش بشوید. به جوابش توجه کنید و سوالات بیشتری بپرسید. هر روز گفتگویتان را با یک جملۀ ثابت شروع نکنید تا گفتگو برایش کسل کننده و یکنواخت نشود. به خاطر بسپارید که می‌خواهید گفتگویتان را جذاب و بانشاط نگه دارید، نه این که در دام تکرار بیفتید.

پیام با نامه تفاوت دارد و باید کوتاه و مختصر باشد. اگر فکر می‌کنید که قرار است چتتان طولانی شود و مجبور هستید دربارۀ موضوعی توضیحات طولانی بدهید، بهتر است از گزینۀ تماس تلفنی استفاده کنید. اگر پیام‌هایتان را کوتاه نگه دارید، فرصت ایجاد یک گفتگوی رفت و برگشتی موثر را به وجود می‌آورید. اگر حرف‌های زیادی برای گفتن دارید، آن را در چند جمله و پیام‌های مجزا بفرستید تا او هم فرصت خواندن و جواب دادن داشته باشد. البته فرستادن پیام‌های سه کلمه‌ای هم هیچ جذابیتی ندارد. با جمله‌های کامل به او جواب بدهید، فقط مراقب باشید که مثنوی برایش ننویسید.

هرچه زمان بیشتری را با کسی که دوست دارید، سپری کنید، با او راحت‌تر و صمیمی‌تر می‌شوید و می‌توانید بدون رودربایستی سفرۀ دلتان را پیش او باز کنید. این راحتی در کل خوب است، اما قرار نیست که از آن به عنوان فرصتی برای گله و شکایت کردن استفاده کنید. این که هر از گاه شکایتی بکنید، مثلاً بگویید: “وای، پختم از گرما!” اشکالی ندارد، اما مرز باریکی بین گفتگو کردن دربارۀ موضوعی که ناراحتتان می‌کند و شکایت کردن و غر زدن وجود دارد. این مرز را تشخیص بدهید و مراقب باشید که از آن عبور نکنید. اگر موضوعی واقعاً ناراحتتان می‌کند و می‌خواهید دربارۀ آن حرف بزنید، بهتر است این گله‌گذاری‌ها را تلفنی یا در ملاقات حضوری انجام بدهید. در غیر این صورت دختری غرغرو به نظرش خواهید رسید که مسلماً اصلاً جذاب نیست.

اگر به کسی علاقه دارید و تنها راه ارتباطیتان اینستاگرام است، می‌توانید با استفاده از این اصول او را به خودتان علاقه‌مند کنید؛ البته اگر صفحه او را در اینستاگرام ندارید، باید اول او را دنبال کنید، بعد. اگر با کسی در ارتباط هستید نیز می‌توانید از این تکنیک‌ها برای علاقه‌مندتر کردن او استفاده کنید.

چگونه پسر کیوت باشیم

مطالعات نشان می‌دهد عکس‌هایی که تصویر چهره در آنها به چشم می‌خورد، بهتر از عکس‌های دیگر هستند. این نتیجه کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. انسان‌ها می‌خواهند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، دیدن صورت یکدیگر این ارتباط را تسهیل می‌کند. از این گذشته کدام پسری است که از دیدن صورت دوست‌داشتنی و بامزۀ یک دختر بدش بیاید؟

مطمئن باشید که کپشن‌های بامزه توجه پسرها را در اینستاگرام جلب می‌کند. فقط کافی است که شوخ و بامزه باشید. پسرها دوست دارند که دخترها را بخندانند، اما از طرف دیگر از این که دوست دختری بامزه و شوخ‌طبع هم داشته باشند، هم بدشان نمی‌آید، پس بامزه باشید.

تا اول صفحه‌اش بروید و عکس‌های قدیمیش را لایک کنید. به این ترتیب متوجه می‌شود که به صفحه‌اش نگاه کرده‌اید و تا ابتدای آن پیش رفته‌اید. البته با احتیاط پیش بروید، چون ممکن است فکر کند که قصد فضولی کردن در زندگیش را دارید یا بیکارید. پس اگر می‌توانید از پسش بربیایید و با احتیاط پیش بروید، انجامش بدهید.

بدون این که عجیب و غریب رفتار کنید، زیر بعضی پست‌هایش نظر بنویسید. مراقب باشید که کامنتتان بی‌معنی نباشد، نظری بنویسید که مجبور شود به آن جواب بدهد، حتی اگر این جواب یک “متشکرم” ساده باشد. اگر می‌خواهید بدانید چطور می‌توانید توجه پسری را در اینستاگرام جلب کنید، دقت کنید که نظرتان جذاب باشد.

اگر هر روز چهار سلفی پست کنید، مطمئن باشید که این سلفی‌های تکراری هیچ جذابیتی برایش نخواهد داشت. پسرها دخترهای متواضع را دوست دارند، اما اگر سلفی‌های زیادی را از خودتان به اشتراک بگذارید، او از دیدن آنها خسته خواهد شد. اما اگر کمتر پست بگذارید، به نظرش می‌آید که زندگی پرمشغله‌ای دارید و نمی‌توانید شب و روزتان را به پست کردن در ایسنتاگرام بگذرانید. وقتی کمتر پست بگذارید، با انتشار یک پست جدید توجهش را بیشتر جلب می‌کنید. این روش حتماً جواب می‌دهد.

چون اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر داده است، دنبال کننده‌ها پست‌های اصلیتان را خیلی کمتر از قبل می‌بینند. استوری‌ها اینستاگرام را به تصرف خود درآورده‌اند، چون هنوز به ترتیب زمانی دیده می‌شوند، بنابراین اگر استوری پست کنید، احتمال این که او پستتان را ببیند، بیشتر می‌شود. پست زیبا و بامزه‌ای را از روز خودتان به اشتراک بگذارید تا هم توجه کسی را که دوست دارید، جلب کنید و هم او را ترغیب کنید که پست مشابهی را بگذارد.

 امروزه استفاده از فضای مجازی برای ارتباطات بسیار متداول شده است، به همین دلیل ممکن است با خودتان فکر کنید برای جذب کسی که دوست دارید و دلبری کردن در فضای مجازی چه کارهایی باید انجام دهید. در اینجا چند راهنمایی بسیاری کاربردی برای رسیدن به این هدفتان ارائه می‌دهیم:

هیچ‌وقت فقط پیام سلام خالی نفرستید؛ به فرد مقابل نشان دهید که شما هم زندگی شخصی خودتان را دارید؛ از او سوال کنید؛ همیشه به سرعت جواب او را ندهید؛ از ایموجی‌ها به شکل صحیحش استفاده کنید؛ بگذارید او هم گاهی سر صحبت را باز کند؛ برای پیام‌هایی که می‌فرستید، هدف داشته باشید؛ منتظر بمانید که جواب پیام قبلی شما را بدهد بعد پیام بعدی را ارسال کنید؛ از طنز و شوخ‌طبعی در پیام‌هایتان استفاده کنید؛ توجه داشته باشید که چه زمانی از وسایل دیگر ارتباطی استفاده کنید؛ گاهی برای فرد مقابل عکس ارسال کنید؛ در مورد روزش از او سوال کنید؛ پیام‌های بلند نفرستید و دائم شکایت نکنید.

اگر در ایسنتاگرام می‌خواهید کسی را جذب خودتان کنید، می‌توانید عکس‌هایی از صورتتان در آنجا به اشتراک بگذارید، از کپشن‌های بامزه استفاده کنید، عکس‌های قدیمی او را لایک کنید، زیر برخی از پست‌هایش نظر بنویسید، زیاد عکس از خودتان نگذارید و در نهایت اینکه از امکان استوری گذاشتن در اینستاگرام استفاده کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

59 بازدید

132 بازدید

119 بازدید

197 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام،وقت شما بخیر،بنده دختری رو چند ساله دوست دارم،اون موقع ها سنم خیلی کم بود و فکر میکردم حسم بچه گانه باشه،اما هرچقدر سنم اومد بالاتر دیدم این حس بیشتر وبیشتر و البته متفاوت تر شد،الآن چند وقته که فقط باهم چت میکنیم،من خارج کشورم و ایشون ایران هستن و سؤال من اینه که چجوری میتونم یه تصمیم منطقی راجع به ازدواج بگیرم،چون هدف من ازدواجه و از سر هوس بهش پیام ندادم،(هردوتامون هم ۱۹ساله هستیم و با هم اقوام نزدیک هم هستیم) لطفا جواب بدین،ممنونم

سلام دوست گرامی به دلیل دوری مسافت و راه شما دونفر، باید ابتدا زمینه را برای شناخت بیشتر فراهم کنید. سپس اگر این شناخت به خوبی پیش رفت، می‌توانید درخواست خودتان را مطرح کنید تا از طریق درست این رابطه به سرانجام خوبی برسد.

سلام من از یک دختر خوشم میاد ولی نمی دونم چطور سر بحث رو باهاش وا کنم باهاش حرف بزنم میخوام شوخ طبع باشم ولی نمی دونم چطوری چی باید بگم که خوشش بیاد به من بگید چ کار کنم

سلام دوست گرامی ابتدا به دنبال یک نقطه مشترک برای صحبت باشید، برای مثال به میزانی که از علاقمندی‌های او راجع به یک مساله آگاهی دارید، وارد صحبت شوید تا شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کنید. سپس می‌توانید برای یادگیری بیشتر مهارت‌های ارتباطی، با مشاور صحبت داشته باشید.

سلام من 17سالمه و 7ماهی میشه که با یه پسر هم کلاسی خودم آشنا شدم ایشون واقعا مودب هستند و راجبه هیچ مسئله جنسی باهم حرف نزدیم و بخاطر کنکورمون هفته ای یک بار در حد بیست دقیقه چت می کنیم و واقعا در مسائل درسی کمک گر همیم و بعد از دانشگاه قصد ازدواج داریم به نظرتون حس ایشون ادامه داره یا چیکار کنم ادامه داشته باشه؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و ارتباط شما بایکدیگر در همین سطح نخواهد ماند و پیشرفت می‌کند. بنابراین بهتر است تمرکز شما روی مساله درس‌تان باشد.

سلام من دختری ۱۹ ساله هستم که خیلی وقته یه پسری که ۱۰ سال از خودم بزرگتر ه دوست دارم .و ایشون یهو داخل اینستاگرام شروع به چت کردن بامن کردن و خوب منم بهش گفتم بدم ازش نمیاد و اولین بار هست که میخوام باپسری وارد رابطه بشم حالا ترسم از اینه که اون واقعا حسی نسبت به من نداشته باشه و من میخوام این رابطه به ازدواج کشیده بشه ولی نمیدونم اصلا اون نظرش درمورد من چیه واصلا کار درستی میکنم یانه؟

سلام دوست گرامی هدف‌گذاری شما بدون شناخت است که این نشانه عدم آگاهی درباره قوانین رابطه و نداشتن مهارت ارتباطی است. شما ابتدا باید بتوانید خارج از فضای مجازی او را کمی بشناسید، اهدافش را بررسی کنید، سپس اگر مایل به ازدواج بودید؛ به مشاور مراجعه کنید.

من باپسری که دوستش دارم ۶سال اختلاف سنی داریم یعنی اون ۶سال ازمن بزرگتره ولی اون منونمیشناسه وایرانی نیست پسرمعروفی است ومن بهش علاقه مندهستم بهش پیام دادم ولی اون جواب پیام منونمیده.میشه بهم بگین چیکارکنم که جوابموبده؟

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه بنده ۱۵ سال دارم و با دختری که ۳ ماه ازم بزرگتره حدود ۲ ماه هست صحبت میکنم و خب اوایل رفتاری سنگین داشتند ولی الان باهم خیلی صمیمی هستیم ساعت ها با تلفن باهم صحبت میکنیم ولی ایشون گفتند که منو فقط به عنوان یه دوست می بینند هر چند من دائما تلاش میکنم که تحت تاثیر قرارش بدم و چندین بار نشاته هایی دیدم که ایشون هم به من علاقه دارن مثل “منم دوست دارم و…. ” و خب باهم برای آینده هم همیشه کلی برنامه میریزیم ولی اهل شهر های مختلف هستیم بنظرتون من میتونم روزی دلشو بدست بیارم؟

سلام دوست گرامی کسی از آینده اطلاع ندارد؛ اما چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد، این مساله است که سن هردوی شما پایین است و فعلا برای تصمیم گرفتن درباره رابطه عاطفی شرایط مناسبی ندارید.

سلام من دختری ۱۷ ساله هستم و به مدت سه سال هست که با پسری رابطه جدی دارم… مجازی و تا الان هم همو ندیدیم…ولی هر روز ویدیو کال و تماس داریم با هم…منو دوس داره و کاملا ازش مطمعنم و اعتماد دارم…در طی این مدت قهر و اشتی های زیادی داشتیم.ولی حقیقتش اینه دوتامون ا ته دل همدیگه رو دوست داریم…تنها نگرانی من اینه چطور رفتار کنم و طرز چت کردنم چطور باشه که ازم خسته نشه و به عبارتی تکراری نشم براش لطفاً راهنماییم کنید!

سلام دوست گرامی 17 سالگی؛ اوج سن نوجوانی است. از 3 سال پیش ارتباط جدی و مجازی داشتید. 14 سالگی آیا زمان مناسبی برای انتخاب شریک عاطفی است؟ نکته مهم این است که اشاره کردید او را تابحال ندیدید و صرفاً ویدیو کال داشتید؛ بنابراین شناخت شما از یکدیگر به این صورت کامل نخواهد بود. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر وطیفه سن شما، تحصیل و یادگیری مهارت است.

سلام من 19سالمه با یک پسری که چندسال از خودم بزرگتر هست تویه مجازی آشنا شدم اول بخاطر مسائل درسی بود ولی الان صحبتمون ادامه پیدا کرده و من بهش علاقه مند شدم. سؤالم اینه که آیا ابراز علاقه ی من به صورت مستقیم اون هم قبل از اینکه ببینمش درسته؟

سلام دوست گرامی خیر درست نیست. روش ابراز علاقه به صورت مستقیم برای شما خطرات و معایبی دارد که در آینده با آن درگیر خواهید شد. ابتدا باید او را ببینید و بشناسید و اجازه دهید تا ایشان در صورت تمایل ابراز علاقه خود را انجام دهد.

سلام من دراینساگرام به یک پسر خارجی علاقه مندهستم ولی اون منونمیشناسه وقتی بهش پیام میدم جواب نمیده ومیخوام اول باهاش دوست بشم وبعدباهاش رابطه برقرارکنم.چیکارکنم جواب پیامموبده؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. به نظر می‌رسد مسیر را اشتباهی می‌روید، چون ه شخصی علاقمند هستید که به پیام‌های شما نیز جوابی نمی‌دهد. بهتر است در چنین شرایطی ابتدا برای خودتان مشخص کنید که به چه دلیل به او علاقمند شدید. سپس به این مساله فکر کنید که برای مثال او به پیام شما جواب داد و رابطه برقرار شد؛ چه هدفی بعد از این رابطه وجود دارد؟ بهتر است کمی منطقی‌تر فکر کنید.

من برای دوست شدن باهاش هدف دارم اون 6سال ازمن بزرگتره ولی اون جواب منونمیده.لطفابهم بگین چیکارکنم که جواب منوبده؟

سلام من دختری ۱۶ ساله هستم با آقای ۲۸ ساله ای در ارتباط هستم که شغلشون وکالت هست و از فامیل ها هستن من بهشون علاقه مند هستم ایشونم میگن اینطوره ولی خب بعضی اوقات دیر دیر سراغمو میگیره دلسرد میشم … اما اون میگه که کاراش سنگینه و واقعا نمی رسه وگرنه واقعا دوسم داره آیا درسته ارتباطم باهاشون؟ آیا ایشون راست میگن؟ من سعی میکنم کمتر پیام بدم تا اون پیشقدم بشه

سلام دوست گرامی سن شما و ایشان اولین نکته‌ای است که جلب توجه می‌کند. 16 سالگی زمان مناسبی برای ورود به رابطه عاطفی نیست. احساس نیاز شما به توجه بیشتر، دقیقا یکی از مسائلی است که بواسطه سن‌تان بوجود آمده است. به واسطه کارشان که وکالت است، ممکن است زمان کافی برای رابطه و توجه نداشته باشند، اما مساله از پایه دچار مشکل است. 12 سال اختلاف سن.

سلام من توی یک گپ با پسری اشنا شدم 17 سالمه، اون میگفت دوستت دارم، مهربون بود، میگفت قبلا عشقش ولش کرده و به کسی اعتماد نداره، بعد سر حرف زدن من با یه پسری بهم گفت زیاد جوابشو نده من بهش گفتم مگه تو کی من هستی ک دستور میدی، اونم قاطی کرد و و الانم ازش خبری ندارم، براش خداحافطی نوشتم ولی سین زده و جواب نداره، نمیدونم واقعا دوسم داره یا نه، آخه فقط سه چهار روز با هم بودیم به بچه های دیگه گرچه میگفت رل منه ولی به خودم پیشنهادی نداده بود

سلام . من 17 سالمه و با یک پسر اشنا شدم و حس کردم که اون شخص رو‌ دوست دارم اما بعد از مدتی دوستی به من پیام دادن که دوستت ندارم و برای من هوس بودی منو فراموش کن و بعد بلاکم کرده بودند. الان بعد از چند مدتی برگشتن و ادعا کردن که دلشون برام تنگ شده و دوستم دارن . من باید چیکار کنم ؟ ایا ایشون منو دوست دارم یا اینکه بدنبال سرگرمی هستند؟

سلام دوست گرامی این رفت و آمدها رفتار جالبی نیست، در حال حاضر مهم این نیست که او چه گفته است، مهم این است که شما چه برداشتی از این رفتار دارید؟ بهتر است به بازگشت ایشان توجه خاصی نداشته باشید، بخصوص اینکه سن شما نیز سن بالایی نیست و قطعا فرصت‌های بهتری خواهید داشت.

با سلام ببخشید من 20سال دارم با یه نفر اشنا شدم که احساس میکنم بهشون علاقه مند شدم .اما چند روزی هست که احساس میکنم پیام های من برای اون جذابیت ندارد و احساس خستگی میکند . چگونه با اون چت کنم که چت هام براشون جذابیت داشته باشه.

سلام دوست گرامی از علاقمندی‌های او بپرسید، پشت سرهم پیام ارسال نکنید و سعی کنید تا وقتی سوال قبلی را جواب نداده‌اند، سوال و مساله جدیدی را مطرح نکنید تا احساس فشار نکند.

۲۵ سالمه و شخصی رو تو اینستا دیدم که بهش علاقه من شدم ۲۷ سالشه و ایرانی نیست دوست دارم بتونم باهاش ارتباط بگیرم و صحبت کنم

سلام دوست گرامی چون در اینستاگرام با او آشنا شدید، از همین برنامه برای شناخت حداقلی طرف مقابل استفاده کنید. برای مثال پیگیری صفحاتی که دنبال می‌کند تا علاقمندی‌هایش را متوجه شوید، اگر با او در حال حاضر صحبت می‌کنید، ارسال پست و یا استوری‌های جذاب و مورد علاقه‌اش می‌تواند شروع کننده گفتگوی بیشتر شود. گفتید ایرانی نیستند، علت این علاقمندی خود را پیدا کردید؟ هدف این علاقه و ارتباط را مشخص کردید؟ نیاز است تا این مسائل را نیز پیش از برقراری رابطه مشخص کنید.

سلام. بله ایشون ایرانی نیستند.اهل اتریش هستند ولی مسلمون هستند ..براشون کامنت میزارم به کامنتام جواب میدند اما دایرکت رو چک نمیکنن.بهشون ایمیل زدم.

سلام من تو فضای مجازی صفحه یک دندانپزشک دنبال میکردم بعد ایشون چندباری در پست ها و استوری عکسشون گذاشتن و من ازشون خوشم امد پیجشون کاریه و من فالو نکردن دوبار هم استوری ریپلای کردم با استیکر جواب دادن من خودم دبیر هستم و دوست داشتم تو دایرکت بهش جواب بدم اما نمیدونم از کجا شروع کنم مخصوصا اینکه تقریبا پیجشون کاری

سلام دوست گرامی شما تلاش خودتان را برای نزدیک شدن به ایشان انجام دادید، برای مثال او را فالو کردید، به استوری‌هایش واکنش نشان دادید و… اما طرف مقابل فعلاً قدمی برای صحبت با شما برنداشته‌اند. در چنین حالتی شما ابتدا بررسی کنید که دلیل اینکه از او خوشتان آمده است چیست؟ آیا وجه اجتماعی و شغل او شما را جذب کرده است؟ رفتارهای خاصی نشان می‌دهند که جذاب بوده است؟ آیا این علاقمندی عاقلانه و واقع‌بینانه است یا خیر؟ در هر صورت شما نیاز دارید ابزارهای بیشتری برای ابراز علاقمندی‌تان داشته باشید. برای ارزیابی وضعیت و شرایط شما و دریافت راهنمایی بیشتر، می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام ممنونم از مطالب خوبتون. من یکی از پسرای نزدیک فامیل رو دوست دارم و احساس می کنم اونم همین احساس رو به من داره. مثلاً با حمایت هاش، گاه و بیگاه پیام دادن ..هاش، علاقه‌ای که غیر مستقیم بهم نشون میده اما فکر می کنم اون هم مثل من از دوست داشتنش تردید داره چون تا حالا هیچ حرفی در این باره نزده و قبلا هم بهمن گفته بوده از یکی خوشش اومده ولی نمیدونه اسمشو چی بزاره. به نظر شما من باید با این آقا چیکار کنم همچنان دوستش داشته باشم یا پیشنهاد دیگه ای دارید

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. علامت‌هایی که به شما ثابت کند او به شما علاقه دارد می‌تواند درست یا غلط باشد. اما تا زمانی که طرف مقابل به صورت مستقیم ابراز علاقه نکند، این مساله برای شما روشن نخواهد شد. بنابراین اجازه دهید تا او با احساساتش کنار بیاید و بتواند به زبان بیاورد. یک بازه زمانی برای این احساسات در نظر بگیرید تا بیش از اندازه وقت خود را تلف نکنید.

با سلام در فضای مجازی با پسری که ۲۹ سال دارد و ۸ سال از من بزرگ تر است آشنا شده ام ایشان همان اول فالو کردن به من پیام دادند و بعد از ۱۰ ۱۲ پیام گفتند که شاید همو دیدیم گذشت و گذشت من از صورتم عکس هایی را استوری کردم و ایشان ریپلای زدند و در نهایت خواستند با من قرار بگذارند ولی من اول قبول نکردم بعد از چند روز گفتم که باشه اگه وقت شد راهتون به شهر ما افتاد همو میبینیم به هم شماره هم دادیم و هر از گاهی احساس میکنم به خاطر عکس های کلوزاپ که از خودم استوری میکنم حسادت میکنن ولی وقتی تلفنی صحبت کردیم گفتند که من دوست اجتماعی شون هستم و قرار و شماره دلیل خاصی نداره البته اشاره کنم که شکست عشقی بزرگی خوردن و اعتماد ندارن و من حس میکنم میخوان کار شونو محکم بگیرن خودشون هم همینو گفتن به نظر تون ایشون نظر جدی به من دادن و به دنبال کسب اعتماد هستن یا نه صرفا دوست اجتماعی میبینن منو؟

سلام دوست گرامی اشاره کردید از دوشهر متفاوت هستید، اگر آشنایی شما از طریق اینستاگرام بوده است، بهتر است قبل از هر سرمایه‌گذاری عاطفی، ابتدا با دیدار حضوری ایشان را دقیق‌تر بشناسید شکست عشقی بزرگ ایشان اگر حل نشده باشد، یعنی پرونده رابطه قبل باز است و شما در این زمان قربانی خواهید شد. بنابراین بهتر است با دید وسیع‌تر و عاقلانه‌تر به این رابطه و پیشنهاداتش فکر کنیدف به نظر نمی‌رسد ایشان جدی باشند.

سلام من با دختری توی مجازی اشنا شدم تو گپ چت میکردیم و بهم علاقه مند شدیم خلاصه دختره به من علاقه نشون داد و منم بعدش بیشتر علاقه مند شدم بهش بعده یه مدت من بیشتر علاقه مند شدم اون کمی سنگین شد. من دوس داشتم با ویس حرف بزنیم و تلفنی حرف بزنیم و همدیگه رو ببینیم ولی دختره میگفت موقعیت این چیزارو ندارم. شمارمم گرفته ولی شمارشو به من نداده نمیدونم منو واسه سرگرمی میخواد یا نه؟ من چیکار کنم بهش بیشتر ابراز علاقه کنم شاید سنگین بشه نمیدونم چیکار کنم بیشتر واسش جذاب بشم راهنمایی کنید.

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. درخواست شما برای آشنایی بیشتر و دیدار حضوری پس از یک رابطه مجازی کاملاً طبیعی است. علت اینکه ایشان قبول نکرده‌اند، می‌تواند متفاوت باشد. اما باید به کیفیت صحبت‌های ایشان با خودتان توجه کنید. برای جذاب‌تر شدن، سعی کنید شنونده خوبی برای حرف‌هایش باشید و زمان‌هایی که از شما نظر می‌خواهد، حتما نظر خودتان را بگویید. علائق او را شناسایی کنید و از اهدافش برای آینده بپرسید. اگر در اهدافش هیچ اثری از وجود شما نیست، بهتر است جدی‌تر به این رابطه فکر کنید.

سلام من مجازی با کسی اشنا شدم و از ایشون خوشم اومد بعدش ایشون گفتند که بریم بیرون و بعد رفتیم. اونجا ایشون گفتن که ما به درد هم نمی خوریم و منو فراموش کن و گفتن که منو به عنوان همکار بدون منم هم گفتم منو در اینستا انفالو کن من نمیخوام همکارم باشی ولی ایشون انفالو نکردن و من واقعا ایشون دوست دارم و نمی دونم باید چیکار کنم لطفا کمک کنین

سلام دوست گرانمی اگر بلافاصله بعد از دیدارتان ایشان اشاره کردند که شما را نمی‌خواهند یا بدرد هم نمی‌خورید، باید یک دور این ملاقات را مرور کنید. رفتارهای خودتان، حرف‌هایی که به ایشان زدید، حرف‌ها و نظراتی که از طرف ایشان شنیدید. و اما درباره آنفالو کردن، چرا شما به ایشان این را گفتید که شما را آنفالو کنند؟ چون این تصمیم برای صفحه خودتان است نه او! بعنوان همکار بودن و به آن چشم نگاه کردن، برای افرادی که برای آشنایی اقدام می‌کنند، دشوار است. چون رابطه رشد می‌کند و به شکل قبلی خود برنمی‌گردد. برای جذب عشق و یا پذیرش این جدایی، حتماً از مشورت با مشاوران رادیو عشق بهره‌مند شوید.

سلام من دختر ۱۶ سالمه با یه پسر تو به گپ اشنا شدم ۲۷ سالش بود مشخص بود دنبال رابطه جنسیه من بهش میگفتم نمیتونم واین حرفا ناراحتم میکنه بعد میگفت باشه مشکلی نیس من دیگه حرفشو نمیزنم من زیاد در دسترس نیستم خیلی کم پیش میاد باهم صحبت کنیم اما اون پیام میده کجایی چرا نیستت و این حرفا گفت واسه ازدواج میخوامت من باور نکردم گفتم اختلاف سنیمون خیلی زیاده گفت واسش مهم نیس و دیگ اصلا راجب رابطه هیچ حرفی نزد راجب چیزای ک من علاقه دارم حرف میزنم و گوش میده گاهی وقتا شوخی میکنه یا رو من حساسیت نشون میده بنظرتون واقعا منو دوست داره؟

سلام دوست گرامی کار درستی کردید که با او مخالفت کردید، چون هم شرایط سنی شما مناسب نیست و هم شناختی از یکدیگر ندارید. خیر نمی‌توان با این حرف که من می‌خواهم با تو ازدواج کنم، به این نتیجه برسیم که او به شما علاقه دارد.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

امروزه دنیای ما انسان‌ها با حضور تکنولوژی تغییرات فراوانی کرده است؛ یکی از مهم‌ترین این تغییرات در حوزه ارتباطات رخ داده است. فضای مجازی و برنامه‌های مختلف گفت‌و‌گو مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام این امکان را برای افراد فراهم کرده است که خیلی راحت‌تر از گذشته با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. یکی از موارد پر استفاده از این برنامه‌ها، در دوران آشنایی است؛ افراد سعی می‌کنند با وجود محدودیت‌هایی که این برنامه‌ها نسبت به ملاقات‌های حضوری دارند، باز هم به طرز صحیحی از آن برای ارتباط استفاده کنند؛ اما آیا گفت‌و‌‌گو در فضای مجازی مشابه گفت و گوی رو در رو است؟ جواب این سوال این است: هم بله و هم نه.

درست است که شما اگر مهارت‌های ارتباطی لازم را داشته باشید، در اینجا کارتان راحت‌تر است، اما به طور کلی اینکه بتوانید در چت‌هایتان فردی جذاب باشید نیز سواد و مهارت‌های خاص خودش را دارد. اگر شما می‌خواهید در چت و پیام‌های خود فردی جذاب باشید، بهتر است روش درست پیام دادن را یاد بگیرید. شما می‌توانید به‌راحتی اصول دلبری کردن در فضای مجازی، جذب فرد مقابل در چت، تور کردن پسر در چت را  یاد بگیرید. به‌علاوه، می‌توانید آموزش‌های خیلی ساده‌ای درباره روش‌های برای باز کردن سر صحبت یا دعوت غیر مستقیم فرد مقابل به بیرون برای آشنایی بیشتر و … را ببینید. برای یادگرفتن این مهارت‌ها، با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

شما نیز حتما معتقد هستید که وقتی به دنیای هیجان‌انگیز آشنایی با جنس مخالف قدم می‌گذارید، هیچ راهی برای فرار کردن از چت کردن و پیام فرستادن وجود ندارد. پس برای این که در این راه موفق‌تر باشید، توصیه‌های زیر را بخوانید تا یاد بگیرید که چطور باید در فضای مجازی با طرف مقابلتان چت کنید و از او دلبری کنید.

معلوم نیست که از چه زمانی تا این حد تنبل شدیم، اما فرستادن پیام ساده‌ای مانند یک “سلام” خالی بدون شک جایزۀ تنبلانه‌ترین روش ممکن را برای چت کردن در یک رابطه به خود اختصاص می‌دهد. درست است که می‌خواهید طرف مقابل را وادار کنید تا تکانی به خودش بدهد و او را محک بزنید که آیا اصلاً دوست دارد با شما وارد رابطه شود و برایتان پیام بفرستد یا خیر، اما روش‌های خلاقانه‌تر بی‌شمار دیگری هم برای جلب توجه او وجود دارد. پیامی برایش بفرستید تا دلیلی برای جواب دادن به شما داشته باشد. مثلاً می‌توانید پیام‌های زیر را امتحان کنید:

چگونه پسر کیوت باشیم

(البته مثال‌هایی که در اینجا آورده شده، مربوط به کسانی هست که با یکدیگر به قصد ازدواج آشنا هستند و می‌خواهند رابطه‌شان را صمیمی‌تر کنند و در مورد کسانی که ارتباط نزدیکی با یکدیگر ندارند، توصیه نمی‌شود).

اگر او را خیلی نمی‌شناسید و می‌خواهید ارتباطتان را با او شروع کنید، بهتر است یک موضوع مشترک را بهانه کنید؛ به عنوان مثال اگر یک جلسه غیبت کردید، از همکلاسیتان درباره مباحث آن جلسه سوال کنید یا درباره آخرین موضوعی که صحبت کردید عکس یا نوشته‌ای ارسال کنید.

پیام‌های بالا دو فایده دارد؛ اول این که به او می‌فهماند به یادش بوده‌اید و دوم این که دلیلی به او می‌دهد تا به شما جواب بدهد. هدف اصلی از فرستادن پیام این است که طرف مقابل را درگیر گفتگو کنید، پس با فرستادن پیام‌های بی‌معنی از هدف اصلیتان دور نشوید. می‌خواهید یک قرار ملاقات با او ترتیب بدهید؟ فقط می‌خواهید احوالش را بپرسید؟ می‌خواهید گفتگوی صمیمانه‌تری با هم داشته باشید؟ هنگامی که اولین پیام را برای شروع کردن چت می‌فرستید، هدف اصلیتان را در نظر داشته باشید.

شاید فکر کنید احمقانه است که مردان عاشق زنان دور از دسترس هستند، اما قدرتی را که با از دسترس خارج کردن خودتان و وادار کردن طرف مقابل به دنبال کردن شما پیدا می‌کنید، دست‌کم نگیرید. اگر همیشه در دسترسش باشید، ممکن است جذابییتان را برای او از دست بدهید. اما اگر به او نشان بدهید یک بانوی پرمشغله هستید که مسئولیت کارهای زیادی را به عهده دارد، برایش جذاب‌تر و خواستنی‌تر خواهید شد. اگر می‌خواهید در چت جذاب باشید، به او بفهمانید که نمی‌توانید همیشه در دسترس باشید. وقتی با دوستانتان بیرون می‌روید، به شیوه‌ای به پیامش جواب بدهید که متوجه بشود الان بیرون هستید و پیامش را بعداً با دقت می‌خوانید و جواب می‌دهید.

این روش قبل از هر چیز مودبانه است، چون وقتی پیامی را برای یک نفر می‌فرستید و او تا ساعت‌ها بعد جوابی به شما نمی‌هد، مسلماً عصبی می‌شوید. به این ترتیب دریافت پیام را تایید می‌کنید، اما با ملایمت به او می‌فهمانید که فعلاً در دسترس نیستید. همچنین می‌توانید به او بگویید که الان کجا هستید، مثلاً می‌توانید عکسی را از کنسرتی که در حال تماشایش هستید یا غذایی که سفارش داده‌اید، برایش بفرستید. به این ترتیب در عین حال که به او نشان می‌دهید زندگی شخصی خودتان را دارید و این‌طور نیست که تمام روز منتظرش بنشینید تا شاید پیامی برایتان بفرستد، او احساس می‌کند به هم نزدیک‌تر شده‌اید.

می‌توانید پیام‌هایی مانند پیام‌های زیر را برایش بفرستید:

وقتی هنوز در مرحلۀ آشنایی هستید، دوست دارید که طرف مقابل سوالاتی دربارۀ زندگی شخصی و علائقتان بپرسد، پس چرا خودتان این کار را متقابلاً انجام ندهید؟ سوال پرسیدن دربارۀ شغل، خانواده، سرگرمی‌ها و روز عشقتان راهکار فوق‌العاده‌ای برای علاقه‌مند نگه داشتن او به خودتان است. وقتی به زندگیش علاقه نشان می‌دهید، او مطمئن می‌شود که برایتان اهمیت دارد و خودش هم متقابلاً به شما توجه می‌کند.

حتما بخوانید: با این چند تا پیام قلب پسرها را به دست بیاورید  

 

شما نباید در زمان آشنایی بازی‌های روانی راه بیاندازید؛ اما اگر با سیاست پیش بروید و راهکار مناسبی را انتخاب کنید، مطمئناً موفق خواهید شد. اگر الان ظرف چند ثانیه به او جواب دهید، اما بعد از گذشت چند هفته یا چند ماه، وقتی شور و اشتیاق اولیه فروکش کرد، پیام‌هایش را با تاخیر جواب بدهید، چه اتفاقی می‌افتد؟ او به سرعت متوجه موضوع می‌شود. به علاوه باز هم مسئله تعقیب کردن و جذابیت آن مطرح است. اگر به سرعت جواب بدهید، احساس می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و ادامه دادن به رابطه دیگر برایش چالش‌برانگیز و جذاب نخواهد بود.

قاعدۀ کلی دیگر این است که ببینید او چقدر سریع جواب پیام‌هایتان را می‌دهد. اگر کل روز طول می‌کشد تا او جوابتان را بدهد، مسلماً درست نیست که در لحظه به او جواب بدهید. اما اگر او به سرعت به پیام‌هایتان جواب می‌دهد، شما هم می‌توانید همین کار را بکنید. فقط قبل از جواب دادن به او کمی دست‌دست کنید تا مدتی بگذرد یا گوشی تلفنتان را در اتاق دیگری بگذارید تا صدای نوتیفیکشن‌های پیام‌هایش را نشنوید.

همان طور که چت کردن و پیام فرستادن برای یکدیگر ظرف سال‌های گذشته تغییر کرده است، استفاده از ایموجی‌ها نیز کاملاً متحول شده است. امروزه دیگر فقط نوجوانان از این شکلک‌ها استفاده نمی‌کنند؛ بسیاری از بزرگسالان نیز منظور اصلی خود از به کار بردن واژگان مختلف را به کمک ایموجی‌ها واضح‌تر بیان می‌کنند و به این ترتیب از سوءتفاهم‌ها و سوءتعبیرهایی که ممکن است از خواندن یک متن ساده پیش بیاید، جلوگیری می‌کنند. اما مراقب میزان استفاده‌تان از ایموجی‌ها و گیف‌ها باشید. اگر طرف مقابل تا به حال حتی یک ایموجی هم برایتان نفرستاده است، مسلماً دوست ندارید که با اضافه کردن این شکلک‌ها به پیامتان بچه به نظرش برسید. سعی کنید پیام‌هایتان متناسب با پیام‌های طرف مقابلتان باشد و همگام با او پیش بروید.

در مثال‌های زیر می‌بینید که استفاده از ایموجی چگونه معنای متن را واضح‌تر منتقل می‌کند:

حتما بخوانید: در روابط عاشقانه از این پیام‌ها استفاده نکنید  

 

حتماً از آشنا شدن با او به شدت هیجان‌زده‌اید، اما بهتر است همیشه برای شروع گفتگو پیشقدم نشوید تا بیش از اندازه مشتاق به نظر نرسید. بگذارید گاهی اوقات هم او پیشقدم شود، بعد به او دلگرمی بدهید. مثلاً فرض کنید که او هر روز صبح به شما پیام می‌دهد و روز خوبی برایتان آرزو می‌کند. این پیام‌های صبحگاهی شما را از صمیم قلب خوشحال می‌کند، پس به او بگویید که چقدر این کارش را دوست دارید تا او همچنان به این کار ادامه دهد.

از طرف دیگر نباید بگذارید که پیام فرستادن کاملاً یک‌طرفه شود؛ پس از آن که او چند بار اول پیام فرستاد، یک بار هم شما پیشقدم شوید. به این ترتیب به او نشان می‌دهید که دوستش دارید و از این که گاهی قدم جلو بگذارید، واهمه‌ای ندارید. برای این که در چت جذاب باشید، باید به الگوها توجه کنید و زمانبندی مناسبی داشته باشید. اگر ناظر و یادگیرندۀ خوبی باشید، به زودی متوجه خواهید شد که او تقریباً هر روز هم‌زمان با شما پیام می‌دهد. هر از گاه پیشدستی کنید و زودتر از همیشه برایش پیام بفرستید تا با این غافلگیری خوشایند از او دلبری کرده باشید.

می‌خواهید برای تعطیلات آخر هفته برنامه‌ریزی کنید؟ بیشتر او را بشناسید؟ فقط می‌خواهید احوالش را بپرسید تا متوجه شود که به یادش هستید؟ وقتی در حال نوشتن یک پیام هستید، هدف اصلیتان را مد نظر داشته باشید تا بتوانید گفتگو را در جهت مناسب پیش ببرید. به علاوه به این ترتیب وقت طرف مقابلتان را هم هدر نمی‌دهید، چون اصلاً نمی‌توانید تصور کنید که وقتی او پیامتان را دریافت می‌کند، در حال انجام دادن چه کاری است.

این توصیه برای این که بتوانید طرف مقابل را در چت کردن عاشق خودتان بکنید، فوق‌العاده است. وقتی پیامی را برایش می‌فرستید، تا وقتی خبری از او نشده است، دیگر پیامی ارسال نکنید. البته چون در روزهای اول آشنایی احساس ناامنی می‌کنید و فکر می‌کنید رابطه‌تان متزلزل است، دیر جواب دادن او نگرانتان می‌کند که مبادا دیگر علاقه‌ای به شما ندارد. اما بهتر است یک نفس عمیق بکشید و کمی صبر داشته باشید.

به این نکته دقت کنید که نمی‌دانید او الان مشغول چه کاری است؛ شاید با دوستانش است، شاید خوابیده است، شاید هم گوشیش شارژ ندارد و خاموش شده است. سکوت کردن علامت بی‌توجهی نیست؛ اما اگر وقتی در دسترس نیست، او را با پیام‌های پی در پی بمباران کنید، مطمئن باشید که به تدریج علاقه‌اش را به شما از دست خواهد داد.

حتما بخوانید:عشقم جواب پیامم رو نمی‌ده، چی کار کنم؟  

 

یکی از بهترین راه‌ها برای صمیمی‌تر شدن با مردی که به تازگی با او آشنا شده‌اید، این است که از طنز و شوخ‌طبعی در پیام‌هایتان استفاده کنید. خنده رابط فوق‌العاده‌ای است و می‌توانید گفتگوهای جدی‌تر را با کمی چاشنی شوخی متعادل کنید (“در چه حالی؟ به دنبال چه میگردی؟”). پژوهشگران در مطالعات روانشناختی دریافته‌اند که مردان نشاط و شوخ‌طبعی را در زنان، به ویژه در ابتدای رابطه دوست دارند. زنان شوخ‌طبع به نظر مردان لوندی و جذابیت خاصی دارند و به راحتی می‌توانند از آنان دلبری کنند. بنابراین حس شوخ‌طبعیتان را در چت کردن به او نشان بدهید تا در تور کردنش موفق شوید.

واقعیت این است که چت کردن همواره بهترین کانال ارتباطی نیست. تماس تلفنی یا از آن هم بهتر، ملاقات حضوری باعث می‌شود که گفتگو سریع‌تر و بهتر جریان پیدا کند، بنابراین اگر چت‌هایتان روزبه روز طولانی‌تر می‌شود یا می‌خواهید دربارۀ موضوع جدی و سنگینی، مانند بیماری شدید مادربزرگش، با هم حرف بزنید، بهتر است کانال ارتباطیتان را تغییر بدهید. روش‌های هم‌زمانی مانند تماس تلفنی یا ویدئو چت برای گفتگوهای جدی‌تر مناسب‌تراند و به هر دو طرف اجازه می‌دهند که مشارکت فعال و موثری در گفتگو داشته باشند.

ارتباط برقرار کردن فقط کلامی یا مکتوب نیست. می‌توانید هر از گاه عکسی را نیز در چت‌هایتان برایش بفرستید. اشکالی ندارد که در واتس‌اپ یا سایر برنامه‌های ارتباطی در فضای مجازی سلفی بامزه‌ای را که از خودتان گرفته‌اید، برایش بفرستید، اما لطفاً زیاده‌روی نکنید. اگر مرتباً برایش سلفی بفرستید، فکر می‌کند که از خودپسندی یا خودشیفتگی رنج می‌برید. عکس‌های دیگری هم به جز سلفی وجود دارد؛ مثلاً می‌توانید یک عکس خنده‌دار یا عکسی را از کاری که در حال انجام دادن آن هستید، برایش بفرستید و از او هم بخواهید که همین کار را بکند. اگر امروز قرار بوده کوهنوردی کند، از او بخواهید عکسی از قله برایتان بفرستد. اگر او را تشویق کنید که عکس‌هایی را از زندگیتان با هم به اشتراک بگذارید، می‌توانید او را به گفتگوهایتان علاقه‌مند نگه دارید و گفتگو و رابطه‌تان را به مرحلۀ بعدی ببرید.

دوست دارید که طرف مقابل از شما دربارۀ روزتان بپرسد، این‎‌طور نیست؟ دلیلی ندارد که او هم این پیگیری‌ها و سوالات را دوست نداشته باشد. سوال پرسیدن دربارۀ فعالیت‌های روزمره موضوع فوق‌العاده‌ای برای شروع گفتگو است. اگر جواب داد که روز خوبی دارد و همه چیز بر وفق مرادش است، شما هم می‌توانید دربارۀ روز خودتان با او حرف بزنید. اما اگر گفت که اوضاع به هم ریخته است، می‌توانید سنگ صبورش بشوید. به جوابش توجه کنید و سوالات بیشتری بپرسید. هر روز گفتگویتان را با یک جملۀ ثابت شروع نکنید تا گفتگو برایش کسل کننده و یکنواخت نشود. به خاطر بسپارید که می‌خواهید گفتگویتان را جذاب و بانشاط نگه دارید، نه این که در دام تکرار بیفتید.

پیام با نامه تفاوت دارد و باید کوتاه و مختصر باشد. اگر فکر می‌کنید که قرار است چتتان طولانی شود و مجبور هستید دربارۀ موضوعی توضیحات طولانی بدهید، بهتر است از گزینۀ تماس تلفنی استفاده کنید. اگر پیام‌هایتان را کوتاه نگه دارید، فرصت ایجاد یک گفتگوی رفت و برگشتی موثر را به وجود می‌آورید. اگر حرف‌های زیادی برای گفتن دارید، آن را در چند جمله و پیام‌های مجزا بفرستید تا او هم فرصت خواندن و جواب دادن داشته باشد. البته فرستادن پیام‌های سه کلمه‌ای هم هیچ جذابیتی ندارد. با جمله‌های کامل به او جواب بدهید، فقط مراقب باشید که مثنوی برایش ننویسید.

هرچه زمان بیشتری را با کسی که دوست دارید، سپری کنید، با او راحت‌تر و صمیمی‌تر می‌شوید و می‌توانید بدون رودربایستی سفرۀ دلتان را پیش او باز کنید. این راحتی در کل خوب است، اما قرار نیست که از آن به عنوان فرصتی برای گله و شکایت کردن استفاده کنید. این که هر از گاه شکایتی بکنید، مثلاً بگویید: “وای، پختم از گرما!” اشکالی ندارد، اما مرز باریکی بین گفتگو کردن دربارۀ موضوعی که ناراحتتان می‌کند و شکایت کردن و غر زدن وجود دارد. این مرز را تشخیص بدهید و مراقب باشید که از آن عبور نکنید. اگر موضوعی واقعاً ناراحتتان می‌کند و می‌خواهید دربارۀ آن حرف بزنید، بهتر است این گله‌گذاری‌ها را تلفنی یا در ملاقات حضوری انجام بدهید. در غیر این صورت دختری غرغرو به نظرش خواهید رسید که مسلماً اصلاً جذاب نیست.

اگر به کسی علاقه دارید و تنها راه ارتباطیتان اینستاگرام است، می‌توانید با استفاده از این اصول او را به خودتان علاقه‌مند کنید؛ البته اگر صفحه او را در اینستاگرام ندارید، باید اول او را دنبال کنید، بعد. اگر با کسی در ارتباط هستید نیز می‌توانید از این تکنیک‌ها برای علاقه‌مندتر کردن او استفاده کنید.

چگونه پسر کیوت باشیم

مطالعات نشان می‌دهد عکس‌هایی که تصویر چهره در آنها به چشم می‌خورد، بهتر از عکس‌های دیگر هستند. این نتیجه کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. انسان‌ها می‌خواهند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، دیدن صورت یکدیگر این ارتباط را تسهیل می‌کند. از این گذشته کدام پسری است که از دیدن صورت دوست‌داشتنی و بامزۀ یک دختر بدش بیاید؟

مطمئن باشید که کپشن‌های بامزه توجه پسرها را در اینستاگرام جلب می‌کند. فقط کافی است که شوخ و بامزه باشید. پسرها دوست دارند که دخترها را بخندانند، اما از طرف دیگر از این که دوست دختری بامزه و شوخ‌طبع هم داشته باشند، هم بدشان نمی‌آید، پس بامزه باشید.

تا اول صفحه‌اش بروید و عکس‌های قدیمیش را لایک کنید. به این ترتیب متوجه می‌شود که به صفحه‌اش نگاه کرده‌اید و تا ابتدای آن پیش رفته‌اید. البته با احتیاط پیش بروید، چون ممکن است فکر کند که قصد فضولی کردن در زندگیش را دارید یا بیکارید. پس اگر می‌توانید از پسش بربیایید و با احتیاط پیش بروید، انجامش بدهید.

بدون این که عجیب و غریب رفتار کنید، زیر بعضی پست‌هایش نظر بنویسید. مراقب باشید که کامنتتان بی‌معنی نباشد، نظری بنویسید که مجبور شود به آن جواب بدهد، حتی اگر این جواب یک “متشکرم” ساده باشد. اگر می‌خواهید بدانید چطور می‌توانید توجه پسری را در اینستاگرام جلب کنید، دقت کنید که نظرتان جذاب باشد.

اگر هر روز چهار سلفی پست کنید، مطمئن باشید که این سلفی‌های تکراری هیچ جذابیتی برایش نخواهد داشت. پسرها دخترهای متواضع را دوست دارند، اما اگر سلفی‌های زیادی را از خودتان به اشتراک بگذارید، او از دیدن آنها خسته خواهد شد. اما اگر کمتر پست بگذارید، به نظرش می‌آید که زندگی پرمشغله‌ای دارید و نمی‌توانید شب و روزتان را به پست کردن در ایسنتاگرام بگذرانید. وقتی کمتر پست بگذارید، با انتشار یک پست جدید توجهش را بیشتر جلب می‌کنید. این روش حتماً جواب می‌دهد.

چون اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر داده است، دنبال کننده‌ها پست‌های اصلیتان را خیلی کمتر از قبل می‌بینند. استوری‌ها اینستاگرام را به تصرف خود درآورده‌اند، چون هنوز به ترتیب زمانی دیده می‌شوند، بنابراین اگر استوری پست کنید، احتمال این که او پستتان را ببیند، بیشتر می‌شود. پست زیبا و بامزه‌ای را از روز خودتان به اشتراک بگذارید تا هم توجه کسی را که دوست دارید، جلب کنید و هم او را ترغیب کنید که پست مشابهی را بگذارد.

 امروزه استفاده از فضای مجازی برای ارتباطات بسیار متداول شده است، به همین دلیل ممکن است با خودتان فکر کنید برای جذب کسی که دوست دارید و دلبری کردن در فضای مجازی چه کارهایی باید انجام دهید. در اینجا چند راهنمایی بسیاری کاربردی برای رسیدن به این هدفتان ارائه می‌دهیم:

هیچ‌وقت فقط پیام سلام خالی نفرستید؛ به فرد مقابل نشان دهید که شما هم زندگی شخصی خودتان را دارید؛ از او سوال کنید؛ همیشه به سرعت جواب او را ندهید؛ از ایموجی‌ها به شکل صحیحش استفاده کنید؛ بگذارید او هم گاهی سر صحبت را باز کند؛ برای پیام‌هایی که می‌فرستید، هدف داشته باشید؛ منتظر بمانید که جواب پیام قبلی شما را بدهد بعد پیام بعدی را ارسال کنید؛ از طنز و شوخ‌طبعی در پیام‌هایتان استفاده کنید؛ توجه داشته باشید که چه زمانی از وسایل دیگر ارتباطی استفاده کنید؛ گاهی برای فرد مقابل عکس ارسال کنید؛ در مورد روزش از او سوال کنید؛ پیام‌های بلند نفرستید و دائم شکایت نکنید.

اگر در ایسنتاگرام می‌خواهید کسی را جذب خودتان کنید، می‌توانید عکس‌هایی از صورتتان در آنجا به اشتراک بگذارید، از کپشن‌های بامزه استفاده کنید، عکس‌های قدیمی او را لایک کنید، زیر برخی از پست‌هایش نظر بنویسید، زیاد عکس از خودتان نگذارید و در نهایت اینکه از امکان استوری گذاشتن در اینستاگرام استفاده کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

59 بازدید

132 بازدید

119 بازدید

197 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام،وقت شما بخیر،بنده دختری رو چند ساله دوست دارم،اون موقع ها سنم خیلی کم بود و فکر میکردم حسم بچه گانه باشه،اما هرچقدر سنم اومد بالاتر دیدم این حس بیشتر وبیشتر و البته متفاوت تر شد،الآن چند وقته که فقط باهم چت میکنیم،من خارج کشورم و ایشون ایران هستن و سؤال من اینه که چجوری میتونم یه تصمیم منطقی راجع به ازدواج بگیرم،چون هدف من ازدواجه و از سر هوس بهش پیام ندادم،(هردوتامون هم ۱۹ساله هستیم و با هم اقوام نزدیک هم هستیم) لطفا جواب بدین،ممنونم

سلام دوست گرامی به دلیل دوری مسافت و راه شما دونفر، باید ابتدا زمینه را برای شناخت بیشتر فراهم کنید. سپس اگر این شناخت به خوبی پیش رفت، می‌توانید درخواست خودتان را مطرح کنید تا از طریق درست این رابطه به سرانجام خوبی برسد.

سلام من از یک دختر خوشم میاد ولی نمی دونم چطور سر بحث رو باهاش وا کنم باهاش حرف بزنم میخوام شوخ طبع باشم ولی نمی دونم چطوری چی باید بگم که خوشش بیاد به من بگید چ کار کنم

سلام دوست گرامی ابتدا به دنبال یک نقطه مشترک برای صحبت باشید، برای مثال به میزانی که از علاقمندی‌های او راجع به یک مساله آگاهی دارید، وارد صحبت شوید تا شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کنید. سپس می‌توانید برای یادگیری بیشتر مهارت‌های ارتباطی، با مشاور صحبت داشته باشید.

سلام من 17سالمه و 7ماهی میشه که با یه پسر هم کلاسی خودم آشنا شدم ایشون واقعا مودب هستند و راجبه هیچ مسئله جنسی باهم حرف نزدیم و بخاطر کنکورمون هفته ای یک بار در حد بیست دقیقه چت می کنیم و واقعا در مسائل درسی کمک گر همیم و بعد از دانشگاه قصد ازدواج داریم به نظرتون حس ایشون ادامه داره یا چیکار کنم ادامه داشته باشه؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و ارتباط شما بایکدیگر در همین سطح نخواهد ماند و پیشرفت می‌کند. بنابراین بهتر است تمرکز شما روی مساله درس‌تان باشد.

سلام من دختری ۱۹ ساله هستم که خیلی وقته یه پسری که ۱۰ سال از خودم بزرگتر ه دوست دارم .و ایشون یهو داخل اینستاگرام شروع به چت کردن بامن کردن و خوب منم بهش گفتم بدم ازش نمیاد و اولین بار هست که میخوام باپسری وارد رابطه بشم حالا ترسم از اینه که اون واقعا حسی نسبت به من نداشته باشه و من میخوام این رابطه به ازدواج کشیده بشه ولی نمیدونم اصلا اون نظرش درمورد من چیه واصلا کار درستی میکنم یانه؟

سلام دوست گرامی هدف‌گذاری شما بدون شناخت است که این نشانه عدم آگاهی درباره قوانین رابطه و نداشتن مهارت ارتباطی است. شما ابتدا باید بتوانید خارج از فضای مجازی او را کمی بشناسید، اهدافش را بررسی کنید، سپس اگر مایل به ازدواج بودید؛ به مشاور مراجعه کنید.

من باپسری که دوستش دارم ۶سال اختلاف سنی داریم یعنی اون ۶سال ازمن بزرگتره ولی اون منونمیشناسه وایرانی نیست پسرمعروفی است ومن بهش علاقه مندهستم بهش پیام دادم ولی اون جواب پیام منونمیده.میشه بهم بگین چیکارکنم که جوابموبده؟

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه بنده ۱۵ سال دارم و با دختری که ۳ ماه ازم بزرگتره حدود ۲ ماه هست صحبت میکنم و خب اوایل رفتاری سنگین داشتند ولی الان باهم خیلی صمیمی هستیم ساعت ها با تلفن باهم صحبت میکنیم ولی ایشون گفتند که منو فقط به عنوان یه دوست می بینند هر چند من دائما تلاش میکنم که تحت تاثیر قرارش بدم و چندین بار نشاته هایی دیدم که ایشون هم به من علاقه دارن مثل “منم دوست دارم و…. ” و خب باهم برای آینده هم همیشه کلی برنامه میریزیم ولی اهل شهر های مختلف هستیم بنظرتون من میتونم روزی دلشو بدست بیارم؟

سلام دوست گرامی کسی از آینده اطلاع ندارد؛ اما چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد، این مساله است که سن هردوی شما پایین است و فعلا برای تصمیم گرفتن درباره رابطه عاطفی شرایط مناسبی ندارید.

سلام من دختری ۱۷ ساله هستم و به مدت سه سال هست که با پسری رابطه جدی دارم… مجازی و تا الان هم همو ندیدیم…ولی هر روز ویدیو کال و تماس داریم با هم…منو دوس داره و کاملا ازش مطمعنم و اعتماد دارم…در طی این مدت قهر و اشتی های زیادی داشتیم.ولی حقیقتش اینه دوتامون ا ته دل همدیگه رو دوست داریم…تنها نگرانی من اینه چطور رفتار کنم و طرز چت کردنم چطور باشه که ازم خسته نشه و به عبارتی تکراری نشم براش لطفاً راهنماییم کنید!

سلام دوست گرامی 17 سالگی؛ اوج سن نوجوانی است. از 3 سال پیش ارتباط جدی و مجازی داشتید. 14 سالگی آیا زمان مناسبی برای انتخاب شریک عاطفی است؟ نکته مهم این است که اشاره کردید او را تابحال ندیدید و صرفاً ویدیو کال داشتید؛ بنابراین شناخت شما از یکدیگر به این صورت کامل نخواهد بود. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر وطیفه سن شما، تحصیل و یادگیری مهارت است.

سلام من 19سالمه با یک پسری که چندسال از خودم بزرگتر هست تویه مجازی آشنا شدم اول بخاطر مسائل درسی بود ولی الان صحبتمون ادامه پیدا کرده و من بهش علاقه مند شدم. سؤالم اینه که آیا ابراز علاقه ی من به صورت مستقیم اون هم قبل از اینکه ببینمش درسته؟

سلام دوست گرامی خیر درست نیست. روش ابراز علاقه به صورت مستقیم برای شما خطرات و معایبی دارد که در آینده با آن درگیر خواهید شد. ابتدا باید او را ببینید و بشناسید و اجازه دهید تا ایشان در صورت تمایل ابراز علاقه خود را انجام دهد.

سلام من دراینساگرام به یک پسر خارجی علاقه مندهستم ولی اون منونمیشناسه وقتی بهش پیام میدم جواب نمیده ومیخوام اول باهاش دوست بشم وبعدباهاش رابطه برقرارکنم.چیکارکنم جواب پیامموبده؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. به نظر می‌رسد مسیر را اشتباهی می‌روید، چون ه شخصی علاقمند هستید که به پیام‌های شما نیز جوابی نمی‌دهد. بهتر است در چنین شرایطی ابتدا برای خودتان مشخص کنید که به چه دلیل به او علاقمند شدید. سپس به این مساله فکر کنید که برای مثال او به پیام شما جواب داد و رابطه برقرار شد؛ چه هدفی بعد از این رابطه وجود دارد؟ بهتر است کمی منطقی‌تر فکر کنید.

من برای دوست شدن باهاش هدف دارم اون 6سال ازمن بزرگتره ولی اون جواب منونمیده.لطفابهم بگین چیکارکنم که جواب منوبده؟

سلام من دختری ۱۶ ساله هستم با آقای ۲۸ ساله ای در ارتباط هستم که شغلشون وکالت هست و از فامیل ها هستن من بهشون علاقه مند هستم ایشونم میگن اینطوره ولی خب بعضی اوقات دیر دیر سراغمو میگیره دلسرد میشم … اما اون میگه که کاراش سنگینه و واقعا نمی رسه وگرنه واقعا دوسم داره آیا درسته ارتباطم باهاشون؟ آیا ایشون راست میگن؟ من سعی میکنم کمتر پیام بدم تا اون پیشقدم بشه

سلام دوست گرامی سن شما و ایشان اولین نکته‌ای است که جلب توجه می‌کند. 16 سالگی زمان مناسبی برای ورود به رابطه عاطفی نیست. احساس نیاز شما به توجه بیشتر، دقیقا یکی از مسائلی است که بواسطه سن‌تان بوجود آمده است. به واسطه کارشان که وکالت است، ممکن است زمان کافی برای رابطه و توجه نداشته باشند، اما مساله از پایه دچار مشکل است. 12 سال اختلاف سن.

سلام من توی یک گپ با پسری اشنا شدم 17 سالمه، اون میگفت دوستت دارم، مهربون بود، میگفت قبلا عشقش ولش کرده و به کسی اعتماد نداره، بعد سر حرف زدن من با یه پسری بهم گفت زیاد جوابشو نده من بهش گفتم مگه تو کی من هستی ک دستور میدی، اونم قاطی کرد و و الانم ازش خبری ندارم، براش خداحافطی نوشتم ولی سین زده و جواب نداره، نمیدونم واقعا دوسم داره یا نه، آخه فقط سه چهار روز با هم بودیم به بچه های دیگه گرچه میگفت رل منه ولی به خودم پیشنهادی نداده بود

سلام . من 17 سالمه و با یک پسر اشنا شدم و حس کردم که اون شخص رو‌ دوست دارم اما بعد از مدتی دوستی به من پیام دادن که دوستت ندارم و برای من هوس بودی منو فراموش کن و بعد بلاکم کرده بودند. الان بعد از چند مدتی برگشتن و ادعا کردن که دلشون برام تنگ شده و دوستم دارن . من باید چیکار کنم ؟ ایا ایشون منو دوست دارم یا اینکه بدنبال سرگرمی هستند؟

سلام دوست گرامی این رفت و آمدها رفتار جالبی نیست، در حال حاضر مهم این نیست که او چه گفته است، مهم این است که شما چه برداشتی از این رفتار دارید؟ بهتر است به بازگشت ایشان توجه خاصی نداشته باشید، بخصوص اینکه سن شما نیز سن بالایی نیست و قطعا فرصت‌های بهتری خواهید داشت.

با سلام ببخشید من 20سال دارم با یه نفر اشنا شدم که احساس میکنم بهشون علاقه مند شدم .اما چند روزی هست که احساس میکنم پیام های من برای اون جذابیت ندارد و احساس خستگی میکند . چگونه با اون چت کنم که چت هام براشون جذابیت داشته باشه.

سلام دوست گرامی از علاقمندی‌های او بپرسید، پشت سرهم پیام ارسال نکنید و سعی کنید تا وقتی سوال قبلی را جواب نداده‌اند، سوال و مساله جدیدی را مطرح نکنید تا احساس فشار نکند.

۲۵ سالمه و شخصی رو تو اینستا دیدم که بهش علاقه من شدم ۲۷ سالشه و ایرانی نیست دوست دارم بتونم باهاش ارتباط بگیرم و صحبت کنم

سلام دوست گرامی چون در اینستاگرام با او آشنا شدید، از همین برنامه برای شناخت حداقلی طرف مقابل استفاده کنید. برای مثال پیگیری صفحاتی که دنبال می‌کند تا علاقمندی‌هایش را متوجه شوید، اگر با او در حال حاضر صحبت می‌کنید، ارسال پست و یا استوری‌های جذاب و مورد علاقه‌اش می‌تواند شروع کننده گفتگوی بیشتر شود. گفتید ایرانی نیستند، علت این علاقمندی خود را پیدا کردید؟ هدف این علاقه و ارتباط را مشخص کردید؟ نیاز است تا این مسائل را نیز پیش از برقراری رابطه مشخص کنید.

سلام. بله ایشون ایرانی نیستند.اهل اتریش هستند ولی مسلمون هستند ..براشون کامنت میزارم به کامنتام جواب میدند اما دایرکت رو چک نمیکنن.بهشون ایمیل زدم.

سلام من تو فضای مجازی صفحه یک دندانپزشک دنبال میکردم بعد ایشون چندباری در پست ها و استوری عکسشون گذاشتن و من ازشون خوشم امد پیجشون کاریه و من فالو نکردن دوبار هم استوری ریپلای کردم با استیکر جواب دادن من خودم دبیر هستم و دوست داشتم تو دایرکت بهش جواب بدم اما نمیدونم از کجا شروع کنم مخصوصا اینکه تقریبا پیجشون کاری

سلام دوست گرامی شما تلاش خودتان را برای نزدیک شدن به ایشان انجام دادید، برای مثال او را فالو کردید، به استوری‌هایش واکنش نشان دادید و… اما طرف مقابل فعلاً قدمی برای صحبت با شما برنداشته‌اند. در چنین حالتی شما ابتدا بررسی کنید که دلیل اینکه از او خوشتان آمده است چیست؟ آیا وجه اجتماعی و شغل او شما را جذب کرده است؟ رفتارهای خاصی نشان می‌دهند که جذاب بوده است؟ آیا این علاقمندی عاقلانه و واقع‌بینانه است یا خیر؟ در هر صورت شما نیاز دارید ابزارهای بیشتری برای ابراز علاقمندی‌تان داشته باشید. برای ارزیابی وضعیت و شرایط شما و دریافت راهنمایی بیشتر، می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام ممنونم از مطالب خوبتون. من یکی از پسرای نزدیک فامیل رو دوست دارم و احساس می کنم اونم همین احساس رو به من داره. مثلاً با حمایت هاش، گاه و بیگاه پیام دادن ..هاش، علاقه‌ای که غیر مستقیم بهم نشون میده اما فکر می کنم اون هم مثل من از دوست داشتنش تردید داره چون تا حالا هیچ حرفی در این باره نزده و قبلا هم بهمن گفته بوده از یکی خوشش اومده ولی نمیدونه اسمشو چی بزاره. به نظر شما من باید با این آقا چیکار کنم همچنان دوستش داشته باشم یا پیشنهاد دیگه ای دارید

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. علامت‌هایی که به شما ثابت کند او به شما علاقه دارد می‌تواند درست یا غلط باشد. اما تا زمانی که طرف مقابل به صورت مستقیم ابراز علاقه نکند، این مساله برای شما روشن نخواهد شد. بنابراین اجازه دهید تا او با احساساتش کنار بیاید و بتواند به زبان بیاورد. یک بازه زمانی برای این احساسات در نظر بگیرید تا بیش از اندازه وقت خود را تلف نکنید.

با سلام در فضای مجازی با پسری که ۲۹ سال دارد و ۸ سال از من بزرگ تر است آشنا شده ام ایشان همان اول فالو کردن به من پیام دادند و بعد از ۱۰ ۱۲ پیام گفتند که شاید همو دیدیم گذشت و گذشت من از صورتم عکس هایی را استوری کردم و ایشان ریپلای زدند و در نهایت خواستند با من قرار بگذارند ولی من اول قبول نکردم بعد از چند روز گفتم که باشه اگه وقت شد راهتون به شهر ما افتاد همو میبینیم به هم شماره هم دادیم و هر از گاهی احساس میکنم به خاطر عکس های کلوزاپ که از خودم استوری میکنم حسادت میکنن ولی وقتی تلفنی صحبت کردیم گفتند که من دوست اجتماعی شون هستم و قرار و شماره دلیل خاصی نداره البته اشاره کنم که شکست عشقی بزرگی خوردن و اعتماد ندارن و من حس میکنم میخوان کار شونو محکم بگیرن خودشون هم همینو گفتن به نظر تون ایشون نظر جدی به من دادن و به دنبال کسب اعتماد هستن یا نه صرفا دوست اجتماعی میبینن منو؟

سلام دوست گرامی اشاره کردید از دوشهر متفاوت هستید، اگر آشنایی شما از طریق اینستاگرام بوده است، بهتر است قبل از هر سرمایه‌گذاری عاطفی، ابتدا با دیدار حضوری ایشان را دقیق‌تر بشناسید شکست عشقی بزرگ ایشان اگر حل نشده باشد، یعنی پرونده رابطه قبل باز است و شما در این زمان قربانی خواهید شد. بنابراین بهتر است با دید وسیع‌تر و عاقلانه‌تر به این رابطه و پیشنهاداتش فکر کنیدف به نظر نمی‌رسد ایشان جدی باشند.

سلام من با دختری توی مجازی اشنا شدم تو گپ چت میکردیم و بهم علاقه مند شدیم خلاصه دختره به من علاقه نشون داد و منم بعدش بیشتر علاقه مند شدم بهش بعده یه مدت من بیشتر علاقه مند شدم اون کمی سنگین شد. من دوس داشتم با ویس حرف بزنیم و تلفنی حرف بزنیم و همدیگه رو ببینیم ولی دختره میگفت موقعیت این چیزارو ندارم. شمارمم گرفته ولی شمارشو به من نداده نمیدونم منو واسه سرگرمی میخواد یا نه؟ من چیکار کنم بهش بیشتر ابراز علاقه کنم شاید سنگین بشه نمیدونم چیکار کنم بیشتر واسش جذاب بشم راهنمایی کنید.

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. درخواست شما برای آشنایی بیشتر و دیدار حضوری پس از یک رابطه مجازی کاملاً طبیعی است. علت اینکه ایشان قبول نکرده‌اند، می‌تواند متفاوت باشد. اما باید به کیفیت صحبت‌های ایشان با خودتان توجه کنید. برای جذاب‌تر شدن، سعی کنید شنونده خوبی برای حرف‌هایش باشید و زمان‌هایی که از شما نظر می‌خواهد، حتما نظر خودتان را بگویید. علائق او را شناسایی کنید و از اهدافش برای آینده بپرسید. اگر در اهدافش هیچ اثری از وجود شما نیست، بهتر است جدی‌تر به این رابطه فکر کنید.

سلام من مجازی با کسی اشنا شدم و از ایشون خوشم اومد بعدش ایشون گفتند که بریم بیرون و بعد رفتیم. اونجا ایشون گفتن که ما به درد هم نمی خوریم و منو فراموش کن و گفتن که منو به عنوان همکار بدون منم هم گفتم منو در اینستا انفالو کن من نمیخوام همکارم باشی ولی ایشون انفالو نکردن و من واقعا ایشون دوست دارم و نمی دونم باید چیکار کنم لطفا کمک کنین

سلام دوست گرانمی اگر بلافاصله بعد از دیدارتان ایشان اشاره کردند که شما را نمی‌خواهند یا بدرد هم نمی‌خورید، باید یک دور این ملاقات را مرور کنید. رفتارهای خودتان، حرف‌هایی که به ایشان زدید، حرف‌ها و نظراتی که از طرف ایشان شنیدید. و اما درباره آنفالو کردن، چرا شما به ایشان این را گفتید که شما را آنفالو کنند؟ چون این تصمیم برای صفحه خودتان است نه او! بعنوان همکار بودن و به آن چشم نگاه کردن، برای افرادی که برای آشنایی اقدام می‌کنند، دشوار است. چون رابطه رشد می‌کند و به شکل قبلی خود برنمی‌گردد. برای جذب عشق و یا پذیرش این جدایی، حتماً از مشورت با مشاوران رادیو عشق بهره‌مند شوید.

سلام من دختر ۱۶ سالمه با یه پسر تو به گپ اشنا شدم ۲۷ سالش بود مشخص بود دنبال رابطه جنسیه من بهش میگفتم نمیتونم واین حرفا ناراحتم میکنه بعد میگفت باشه مشکلی نیس من دیگه حرفشو نمیزنم من زیاد در دسترس نیستم خیلی کم پیش میاد باهم صحبت کنیم اما اون پیام میده کجایی چرا نیستت و این حرفا گفت واسه ازدواج میخوامت من باور نکردم گفتم اختلاف سنیمون خیلی زیاده گفت واسش مهم نیس و دیگ اصلا راجب رابطه هیچ حرفی نزد راجب چیزای ک من علاقه دارم حرف میزنم و گوش میده گاهی وقتا شوخی میکنه یا رو من حساسیت نشون میده بنظرتون واقعا منو دوست داره؟

سلام دوست گرامی کار درستی کردید که با او مخالفت کردید، چون هم شرایط سنی شما مناسب نیست و هم شناختی از یکدیگر ندارید. خیر نمی‌توان با این حرف که من می‌خواهم با تو ازدواج کنم، به این نتیجه برسیم که او به شما علاقه دارد.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

امروزه دنیای ما انسان‌ها با حضور تکنولوژی تغییرات فراوانی کرده است؛ یکی از مهم‌ترین این تغییرات در حوزه ارتباطات رخ داده است. فضای مجازی و برنامه‌های مختلف گفت‌و‌گو مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام این امکان را برای افراد فراهم کرده است که خیلی راحت‌تر از گذشته با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. یکی از موارد پر استفاده از این برنامه‌ها، در دوران آشنایی است؛ افراد سعی می‌کنند با وجود محدودیت‌هایی که این برنامه‌ها نسبت به ملاقات‌های حضوری دارند، باز هم به طرز صحیحی از آن برای ارتباط استفاده کنند؛ اما آیا گفت‌و‌‌گو در فضای مجازی مشابه گفت و گوی رو در رو است؟ جواب این سوال این است: هم بله و هم نه.

درست است که شما اگر مهارت‌های ارتباطی لازم را داشته باشید، در اینجا کارتان راحت‌تر است، اما به طور کلی اینکه بتوانید در چت‌هایتان فردی جذاب باشید نیز سواد و مهارت‌های خاص خودش را دارد. اگر شما می‌خواهید در چت و پیام‌های خود فردی جذاب باشید، بهتر است روش درست پیام دادن را یاد بگیرید. شما می‌توانید به‌راحتی اصول دلبری کردن در فضای مجازی، جذب فرد مقابل در چت، تور کردن پسر در چت را  یاد بگیرید. به‌علاوه، می‌توانید آموزش‌های خیلی ساده‌ای درباره روش‌های برای باز کردن سر صحبت یا دعوت غیر مستقیم فرد مقابل به بیرون برای آشنایی بیشتر و … را ببینید. برای یادگرفتن این مهارت‌ها، با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

شما نیز حتما معتقد هستید که وقتی به دنیای هیجان‌انگیز آشنایی با جنس مخالف قدم می‌گذارید، هیچ راهی برای فرار کردن از چت کردن و پیام فرستادن وجود ندارد. پس برای این که در این راه موفق‌تر باشید، توصیه‌های زیر را بخوانید تا یاد بگیرید که چطور باید در فضای مجازی با طرف مقابلتان چت کنید و از او دلبری کنید.

معلوم نیست که از چه زمانی تا این حد تنبل شدیم، اما فرستادن پیام ساده‌ای مانند یک “سلام” خالی بدون شک جایزۀ تنبلانه‌ترین روش ممکن را برای چت کردن در یک رابطه به خود اختصاص می‌دهد. درست است که می‌خواهید طرف مقابل را وادار کنید تا تکانی به خودش بدهد و او را محک بزنید که آیا اصلاً دوست دارد با شما وارد رابطه شود و برایتان پیام بفرستد یا خیر، اما روش‌های خلاقانه‌تر بی‌شمار دیگری هم برای جلب توجه او وجود دارد. پیامی برایش بفرستید تا دلیلی برای جواب دادن به شما داشته باشد. مثلاً می‌توانید پیام‌های زیر را امتحان کنید:

چگونه پسر کیوت باشیم

(البته مثال‌هایی که در اینجا آورده شده، مربوط به کسانی هست که با یکدیگر به قصد ازدواج آشنا هستند و می‌خواهند رابطه‌شان را صمیمی‌تر کنند و در مورد کسانی که ارتباط نزدیکی با یکدیگر ندارند، توصیه نمی‌شود).

اگر او را خیلی نمی‌شناسید و می‌خواهید ارتباطتان را با او شروع کنید، بهتر است یک موضوع مشترک را بهانه کنید؛ به عنوان مثال اگر یک جلسه غیبت کردید، از همکلاسیتان درباره مباحث آن جلسه سوال کنید یا درباره آخرین موضوعی که صحبت کردید عکس یا نوشته‌ای ارسال کنید.

پیام‌های بالا دو فایده دارد؛ اول این که به او می‌فهماند به یادش بوده‌اید و دوم این که دلیلی به او می‌دهد تا به شما جواب بدهد. هدف اصلی از فرستادن پیام این است که طرف مقابل را درگیر گفتگو کنید، پس با فرستادن پیام‌های بی‌معنی از هدف اصلیتان دور نشوید. می‌خواهید یک قرار ملاقات با او ترتیب بدهید؟ فقط می‌خواهید احوالش را بپرسید؟ می‌خواهید گفتگوی صمیمانه‌تری با هم داشته باشید؟ هنگامی که اولین پیام را برای شروع کردن چت می‌فرستید، هدف اصلیتان را در نظر داشته باشید.

شاید فکر کنید احمقانه است که مردان عاشق زنان دور از دسترس هستند، اما قدرتی را که با از دسترس خارج کردن خودتان و وادار کردن طرف مقابل به دنبال کردن شما پیدا می‌کنید، دست‌کم نگیرید. اگر همیشه در دسترسش باشید، ممکن است جذابییتان را برای او از دست بدهید. اما اگر به او نشان بدهید یک بانوی پرمشغله هستید که مسئولیت کارهای زیادی را به عهده دارد، برایش جذاب‌تر و خواستنی‌تر خواهید شد. اگر می‌خواهید در چت جذاب باشید، به او بفهمانید که نمی‌توانید همیشه در دسترس باشید. وقتی با دوستانتان بیرون می‌روید، به شیوه‌ای به پیامش جواب بدهید که متوجه بشود الان بیرون هستید و پیامش را بعداً با دقت می‌خوانید و جواب می‌دهید.

این روش قبل از هر چیز مودبانه است، چون وقتی پیامی را برای یک نفر می‌فرستید و او تا ساعت‌ها بعد جوابی به شما نمی‌هد، مسلماً عصبی می‌شوید. به این ترتیب دریافت پیام را تایید می‌کنید، اما با ملایمت به او می‌فهمانید که فعلاً در دسترس نیستید. همچنین می‌توانید به او بگویید که الان کجا هستید، مثلاً می‌توانید عکسی را از کنسرتی که در حال تماشایش هستید یا غذایی که سفارش داده‌اید، برایش بفرستید. به این ترتیب در عین حال که به او نشان می‌دهید زندگی شخصی خودتان را دارید و این‌طور نیست که تمام روز منتظرش بنشینید تا شاید پیامی برایتان بفرستد، او احساس می‌کند به هم نزدیک‌تر شده‌اید.

می‌توانید پیام‌هایی مانند پیام‌های زیر را برایش بفرستید:

وقتی هنوز در مرحلۀ آشنایی هستید، دوست دارید که طرف مقابل سوالاتی دربارۀ زندگی شخصی و علائقتان بپرسد، پس چرا خودتان این کار را متقابلاً انجام ندهید؟ سوال پرسیدن دربارۀ شغل، خانواده، سرگرمی‌ها و روز عشقتان راهکار فوق‌العاده‌ای برای علاقه‌مند نگه داشتن او به خودتان است. وقتی به زندگیش علاقه نشان می‌دهید، او مطمئن می‌شود که برایتان اهمیت دارد و خودش هم متقابلاً به شما توجه می‌کند.

حتما بخوانید: با این چند تا پیام قلب پسرها را به دست بیاورید  

 

شما نباید در زمان آشنایی بازی‌های روانی راه بیاندازید؛ اما اگر با سیاست پیش بروید و راهکار مناسبی را انتخاب کنید، مطمئناً موفق خواهید شد. اگر الان ظرف چند ثانیه به او جواب دهید، اما بعد از گذشت چند هفته یا چند ماه، وقتی شور و اشتیاق اولیه فروکش کرد، پیام‌هایش را با تاخیر جواب بدهید، چه اتفاقی می‌افتد؟ او به سرعت متوجه موضوع می‌شود. به علاوه باز هم مسئله تعقیب کردن و جذابیت آن مطرح است. اگر به سرعت جواب بدهید، احساس می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و ادامه دادن به رابطه دیگر برایش چالش‌برانگیز و جذاب نخواهد بود.

قاعدۀ کلی دیگر این است که ببینید او چقدر سریع جواب پیام‌هایتان را می‌دهد. اگر کل روز طول می‌کشد تا او جوابتان را بدهد، مسلماً درست نیست که در لحظه به او جواب بدهید. اما اگر او به سرعت به پیام‌هایتان جواب می‌دهد، شما هم می‌توانید همین کار را بکنید. فقط قبل از جواب دادن به او کمی دست‌دست کنید تا مدتی بگذرد یا گوشی تلفنتان را در اتاق دیگری بگذارید تا صدای نوتیفیکشن‌های پیام‌هایش را نشنوید.

همان طور که چت کردن و پیام فرستادن برای یکدیگر ظرف سال‌های گذشته تغییر کرده است، استفاده از ایموجی‌ها نیز کاملاً متحول شده است. امروزه دیگر فقط نوجوانان از این شکلک‌ها استفاده نمی‌کنند؛ بسیاری از بزرگسالان نیز منظور اصلی خود از به کار بردن واژگان مختلف را به کمک ایموجی‌ها واضح‌تر بیان می‌کنند و به این ترتیب از سوءتفاهم‌ها و سوءتعبیرهایی که ممکن است از خواندن یک متن ساده پیش بیاید، جلوگیری می‌کنند. اما مراقب میزان استفاده‌تان از ایموجی‌ها و گیف‌ها باشید. اگر طرف مقابل تا به حال حتی یک ایموجی هم برایتان نفرستاده است، مسلماً دوست ندارید که با اضافه کردن این شکلک‌ها به پیامتان بچه به نظرش برسید. سعی کنید پیام‌هایتان متناسب با پیام‌های طرف مقابلتان باشد و همگام با او پیش بروید.

در مثال‌های زیر می‌بینید که استفاده از ایموجی چگونه معنای متن را واضح‌تر منتقل می‌کند:

حتما بخوانید: در روابط عاشقانه از این پیام‌ها استفاده نکنید  

 

حتماً از آشنا شدن با او به شدت هیجان‌زده‌اید، اما بهتر است همیشه برای شروع گفتگو پیشقدم نشوید تا بیش از اندازه مشتاق به نظر نرسید. بگذارید گاهی اوقات هم او پیشقدم شود، بعد به او دلگرمی بدهید. مثلاً فرض کنید که او هر روز صبح به شما پیام می‌دهد و روز خوبی برایتان آرزو می‌کند. این پیام‌های صبحگاهی شما را از صمیم قلب خوشحال می‌کند، پس به او بگویید که چقدر این کارش را دوست دارید تا او همچنان به این کار ادامه دهد.

از طرف دیگر نباید بگذارید که پیام فرستادن کاملاً یک‌طرفه شود؛ پس از آن که او چند بار اول پیام فرستاد، یک بار هم شما پیشقدم شوید. به این ترتیب به او نشان می‌دهید که دوستش دارید و از این که گاهی قدم جلو بگذارید، واهمه‌ای ندارید. برای این که در چت جذاب باشید، باید به الگوها توجه کنید و زمانبندی مناسبی داشته باشید. اگر ناظر و یادگیرندۀ خوبی باشید، به زودی متوجه خواهید شد که او تقریباً هر روز هم‌زمان با شما پیام می‌دهد. هر از گاه پیشدستی کنید و زودتر از همیشه برایش پیام بفرستید تا با این غافلگیری خوشایند از او دلبری کرده باشید.

می‌خواهید برای تعطیلات آخر هفته برنامه‌ریزی کنید؟ بیشتر او را بشناسید؟ فقط می‌خواهید احوالش را بپرسید تا متوجه شود که به یادش هستید؟ وقتی در حال نوشتن یک پیام هستید، هدف اصلیتان را مد نظر داشته باشید تا بتوانید گفتگو را در جهت مناسب پیش ببرید. به علاوه به این ترتیب وقت طرف مقابلتان را هم هدر نمی‌دهید، چون اصلاً نمی‌توانید تصور کنید که وقتی او پیامتان را دریافت می‌کند، در حال انجام دادن چه کاری است.

این توصیه برای این که بتوانید طرف مقابل را در چت کردن عاشق خودتان بکنید، فوق‌العاده است. وقتی پیامی را برایش می‌فرستید، تا وقتی خبری از او نشده است، دیگر پیامی ارسال نکنید. البته چون در روزهای اول آشنایی احساس ناامنی می‌کنید و فکر می‌کنید رابطه‌تان متزلزل است، دیر جواب دادن او نگرانتان می‌کند که مبادا دیگر علاقه‌ای به شما ندارد. اما بهتر است یک نفس عمیق بکشید و کمی صبر داشته باشید.

به این نکته دقت کنید که نمی‌دانید او الان مشغول چه کاری است؛ شاید با دوستانش است، شاید خوابیده است، شاید هم گوشیش شارژ ندارد و خاموش شده است. سکوت کردن علامت بی‌توجهی نیست؛ اما اگر وقتی در دسترس نیست، او را با پیام‌های پی در پی بمباران کنید، مطمئن باشید که به تدریج علاقه‌اش را به شما از دست خواهد داد.

حتما بخوانید:عشقم جواب پیامم رو نمی‌ده، چی کار کنم؟  

 

یکی از بهترین راه‌ها برای صمیمی‌تر شدن با مردی که به تازگی با او آشنا شده‌اید، این است که از طنز و شوخ‌طبعی در پیام‌هایتان استفاده کنید. خنده رابط فوق‌العاده‌ای است و می‌توانید گفتگوهای جدی‌تر را با کمی چاشنی شوخی متعادل کنید (“در چه حالی؟ به دنبال چه میگردی؟”). پژوهشگران در مطالعات روانشناختی دریافته‌اند که مردان نشاط و شوخ‌طبعی را در زنان، به ویژه در ابتدای رابطه دوست دارند. زنان شوخ‌طبع به نظر مردان لوندی و جذابیت خاصی دارند و به راحتی می‌توانند از آنان دلبری کنند. بنابراین حس شوخ‌طبعیتان را در چت کردن به او نشان بدهید تا در تور کردنش موفق شوید.

واقعیت این است که چت کردن همواره بهترین کانال ارتباطی نیست. تماس تلفنی یا از آن هم بهتر، ملاقات حضوری باعث می‌شود که گفتگو سریع‌تر و بهتر جریان پیدا کند، بنابراین اگر چت‌هایتان روزبه روز طولانی‌تر می‌شود یا می‌خواهید دربارۀ موضوع جدی و سنگینی، مانند بیماری شدید مادربزرگش، با هم حرف بزنید، بهتر است کانال ارتباطیتان را تغییر بدهید. روش‌های هم‌زمانی مانند تماس تلفنی یا ویدئو چت برای گفتگوهای جدی‌تر مناسب‌تراند و به هر دو طرف اجازه می‌دهند که مشارکت فعال و موثری در گفتگو داشته باشند.

ارتباط برقرار کردن فقط کلامی یا مکتوب نیست. می‌توانید هر از گاه عکسی را نیز در چت‌هایتان برایش بفرستید. اشکالی ندارد که در واتس‌اپ یا سایر برنامه‌های ارتباطی در فضای مجازی سلفی بامزه‌ای را که از خودتان گرفته‌اید، برایش بفرستید، اما لطفاً زیاده‌روی نکنید. اگر مرتباً برایش سلفی بفرستید، فکر می‌کند که از خودپسندی یا خودشیفتگی رنج می‌برید. عکس‌های دیگری هم به جز سلفی وجود دارد؛ مثلاً می‌توانید یک عکس خنده‌دار یا عکسی را از کاری که در حال انجام دادن آن هستید، برایش بفرستید و از او هم بخواهید که همین کار را بکند. اگر امروز قرار بوده کوهنوردی کند، از او بخواهید عکسی از قله برایتان بفرستد. اگر او را تشویق کنید که عکس‌هایی را از زندگیتان با هم به اشتراک بگذارید، می‌توانید او را به گفتگوهایتان علاقه‌مند نگه دارید و گفتگو و رابطه‌تان را به مرحلۀ بعدی ببرید.

دوست دارید که طرف مقابل از شما دربارۀ روزتان بپرسد، این‎‌طور نیست؟ دلیلی ندارد که او هم این پیگیری‌ها و سوالات را دوست نداشته باشد. سوال پرسیدن دربارۀ فعالیت‌های روزمره موضوع فوق‌العاده‌ای برای شروع گفتگو است. اگر جواب داد که روز خوبی دارد و همه چیز بر وفق مرادش است، شما هم می‌توانید دربارۀ روز خودتان با او حرف بزنید. اما اگر گفت که اوضاع به هم ریخته است، می‌توانید سنگ صبورش بشوید. به جوابش توجه کنید و سوالات بیشتری بپرسید. هر روز گفتگویتان را با یک جملۀ ثابت شروع نکنید تا گفتگو برایش کسل کننده و یکنواخت نشود. به خاطر بسپارید که می‌خواهید گفتگویتان را جذاب و بانشاط نگه دارید، نه این که در دام تکرار بیفتید.

پیام با نامه تفاوت دارد و باید کوتاه و مختصر باشد. اگر فکر می‌کنید که قرار است چتتان طولانی شود و مجبور هستید دربارۀ موضوعی توضیحات طولانی بدهید، بهتر است از گزینۀ تماس تلفنی استفاده کنید. اگر پیام‌هایتان را کوتاه نگه دارید، فرصت ایجاد یک گفتگوی رفت و برگشتی موثر را به وجود می‌آورید. اگر حرف‌های زیادی برای گفتن دارید، آن را در چند جمله و پیام‌های مجزا بفرستید تا او هم فرصت خواندن و جواب دادن داشته باشد. البته فرستادن پیام‌های سه کلمه‌ای هم هیچ جذابیتی ندارد. با جمله‌های کامل به او جواب بدهید، فقط مراقب باشید که مثنوی برایش ننویسید.

هرچه زمان بیشتری را با کسی که دوست دارید، سپری کنید، با او راحت‌تر و صمیمی‌تر می‌شوید و می‌توانید بدون رودربایستی سفرۀ دلتان را پیش او باز کنید. این راحتی در کل خوب است، اما قرار نیست که از آن به عنوان فرصتی برای گله و شکایت کردن استفاده کنید. این که هر از گاه شکایتی بکنید، مثلاً بگویید: “وای، پختم از گرما!” اشکالی ندارد، اما مرز باریکی بین گفتگو کردن دربارۀ موضوعی که ناراحتتان می‌کند و شکایت کردن و غر زدن وجود دارد. این مرز را تشخیص بدهید و مراقب باشید که از آن عبور نکنید. اگر موضوعی واقعاً ناراحتتان می‌کند و می‌خواهید دربارۀ آن حرف بزنید، بهتر است این گله‌گذاری‌ها را تلفنی یا در ملاقات حضوری انجام بدهید. در غیر این صورت دختری غرغرو به نظرش خواهید رسید که مسلماً اصلاً جذاب نیست.

اگر به کسی علاقه دارید و تنها راه ارتباطیتان اینستاگرام است، می‌توانید با استفاده از این اصول او را به خودتان علاقه‌مند کنید؛ البته اگر صفحه او را در اینستاگرام ندارید، باید اول او را دنبال کنید، بعد. اگر با کسی در ارتباط هستید نیز می‌توانید از این تکنیک‌ها برای علاقه‌مندتر کردن او استفاده کنید.

چگونه پسر کیوت باشیم

مطالعات نشان می‌دهد عکس‌هایی که تصویر چهره در آنها به چشم می‌خورد، بهتر از عکس‌های دیگر هستند. این نتیجه کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. انسان‌ها می‌خواهند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، دیدن صورت یکدیگر این ارتباط را تسهیل می‌کند. از این گذشته کدام پسری است که از دیدن صورت دوست‌داشتنی و بامزۀ یک دختر بدش بیاید؟

مطمئن باشید که کپشن‌های بامزه توجه پسرها را در اینستاگرام جلب می‌کند. فقط کافی است که شوخ و بامزه باشید. پسرها دوست دارند که دخترها را بخندانند، اما از طرف دیگر از این که دوست دختری بامزه و شوخ‌طبع هم داشته باشند، هم بدشان نمی‌آید، پس بامزه باشید.

تا اول صفحه‌اش بروید و عکس‌های قدیمیش را لایک کنید. به این ترتیب متوجه می‌شود که به صفحه‌اش نگاه کرده‌اید و تا ابتدای آن پیش رفته‌اید. البته با احتیاط پیش بروید، چون ممکن است فکر کند که قصد فضولی کردن در زندگیش را دارید یا بیکارید. پس اگر می‌توانید از پسش بربیایید و با احتیاط پیش بروید، انجامش بدهید.

بدون این که عجیب و غریب رفتار کنید، زیر بعضی پست‌هایش نظر بنویسید. مراقب باشید که کامنتتان بی‌معنی نباشد، نظری بنویسید که مجبور شود به آن جواب بدهد، حتی اگر این جواب یک “متشکرم” ساده باشد. اگر می‌خواهید بدانید چطور می‌توانید توجه پسری را در اینستاگرام جلب کنید، دقت کنید که نظرتان جذاب باشد.

اگر هر روز چهار سلفی پست کنید، مطمئن باشید که این سلفی‌های تکراری هیچ جذابیتی برایش نخواهد داشت. پسرها دخترهای متواضع را دوست دارند، اما اگر سلفی‌های زیادی را از خودتان به اشتراک بگذارید، او از دیدن آنها خسته خواهد شد. اما اگر کمتر پست بگذارید، به نظرش می‌آید که زندگی پرمشغله‌ای دارید و نمی‌توانید شب و روزتان را به پست کردن در ایسنتاگرام بگذرانید. وقتی کمتر پست بگذارید، با انتشار یک پست جدید توجهش را بیشتر جلب می‌کنید. این روش حتماً جواب می‌دهد.

چون اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر داده است، دنبال کننده‌ها پست‌های اصلیتان را خیلی کمتر از قبل می‌بینند. استوری‌ها اینستاگرام را به تصرف خود درآورده‌اند، چون هنوز به ترتیب زمانی دیده می‌شوند، بنابراین اگر استوری پست کنید، احتمال این که او پستتان را ببیند، بیشتر می‌شود. پست زیبا و بامزه‌ای را از روز خودتان به اشتراک بگذارید تا هم توجه کسی را که دوست دارید، جلب کنید و هم او را ترغیب کنید که پست مشابهی را بگذارد.

 امروزه استفاده از فضای مجازی برای ارتباطات بسیار متداول شده است، به همین دلیل ممکن است با خودتان فکر کنید برای جذب کسی که دوست دارید و دلبری کردن در فضای مجازی چه کارهایی باید انجام دهید. در اینجا چند راهنمایی بسیاری کاربردی برای رسیدن به این هدفتان ارائه می‌دهیم:

هیچ‌وقت فقط پیام سلام خالی نفرستید؛ به فرد مقابل نشان دهید که شما هم زندگی شخصی خودتان را دارید؛ از او سوال کنید؛ همیشه به سرعت جواب او را ندهید؛ از ایموجی‌ها به شکل صحیحش استفاده کنید؛ بگذارید او هم گاهی سر صحبت را باز کند؛ برای پیام‌هایی که می‌فرستید، هدف داشته باشید؛ منتظر بمانید که جواب پیام قبلی شما را بدهد بعد پیام بعدی را ارسال کنید؛ از طنز و شوخ‌طبعی در پیام‌هایتان استفاده کنید؛ توجه داشته باشید که چه زمانی از وسایل دیگر ارتباطی استفاده کنید؛ گاهی برای فرد مقابل عکس ارسال کنید؛ در مورد روزش از او سوال کنید؛ پیام‌های بلند نفرستید و دائم شکایت نکنید.

اگر در ایسنتاگرام می‌خواهید کسی را جذب خودتان کنید، می‌توانید عکس‌هایی از صورتتان در آنجا به اشتراک بگذارید، از کپشن‌های بامزه استفاده کنید، عکس‌های قدیمی او را لایک کنید، زیر برخی از پست‌هایش نظر بنویسید، زیاد عکس از خودتان نگذارید و در نهایت اینکه از امکان استوری گذاشتن در اینستاگرام استفاده کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

59 بازدید

132 بازدید

119 بازدید

197 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام،وقت شما بخیر،بنده دختری رو چند ساله دوست دارم،اون موقع ها سنم خیلی کم بود و فکر میکردم حسم بچه گانه باشه،اما هرچقدر سنم اومد بالاتر دیدم این حس بیشتر وبیشتر و البته متفاوت تر شد،الآن چند وقته که فقط باهم چت میکنیم،من خارج کشورم و ایشون ایران هستن و سؤال من اینه که چجوری میتونم یه تصمیم منطقی راجع به ازدواج بگیرم،چون هدف من ازدواجه و از سر هوس بهش پیام ندادم،(هردوتامون هم ۱۹ساله هستیم و با هم اقوام نزدیک هم هستیم) لطفا جواب بدین،ممنونم

سلام دوست گرامی به دلیل دوری مسافت و راه شما دونفر، باید ابتدا زمینه را برای شناخت بیشتر فراهم کنید. سپس اگر این شناخت به خوبی پیش رفت، می‌توانید درخواست خودتان را مطرح کنید تا از طریق درست این رابطه به سرانجام خوبی برسد.

سلام من از یک دختر خوشم میاد ولی نمی دونم چطور سر بحث رو باهاش وا کنم باهاش حرف بزنم میخوام شوخ طبع باشم ولی نمی دونم چطوری چی باید بگم که خوشش بیاد به من بگید چ کار کنم

سلام دوست گرامی ابتدا به دنبال یک نقطه مشترک برای صحبت باشید، برای مثال به میزانی که از علاقمندی‌های او راجع به یک مساله آگاهی دارید، وارد صحبت شوید تا شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کنید. سپس می‌توانید برای یادگیری بیشتر مهارت‌های ارتباطی، با مشاور صحبت داشته باشید.

سلام من 17سالمه و 7ماهی میشه که با یه پسر هم کلاسی خودم آشنا شدم ایشون واقعا مودب هستند و راجبه هیچ مسئله جنسی باهم حرف نزدیم و بخاطر کنکورمون هفته ای یک بار در حد بیست دقیقه چت می کنیم و واقعا در مسائل درسی کمک گر همیم و بعد از دانشگاه قصد ازدواج داریم به نظرتون حس ایشون ادامه داره یا چیکار کنم ادامه داشته باشه؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و ارتباط شما بایکدیگر در همین سطح نخواهد ماند و پیشرفت می‌کند. بنابراین بهتر است تمرکز شما روی مساله درس‌تان باشد.

سلام من دختری ۱۹ ساله هستم که خیلی وقته یه پسری که ۱۰ سال از خودم بزرگتر ه دوست دارم .و ایشون یهو داخل اینستاگرام شروع به چت کردن بامن کردن و خوب منم بهش گفتم بدم ازش نمیاد و اولین بار هست که میخوام باپسری وارد رابطه بشم حالا ترسم از اینه که اون واقعا حسی نسبت به من نداشته باشه و من میخوام این رابطه به ازدواج کشیده بشه ولی نمیدونم اصلا اون نظرش درمورد من چیه واصلا کار درستی میکنم یانه؟

سلام دوست گرامی هدف‌گذاری شما بدون شناخت است که این نشانه عدم آگاهی درباره قوانین رابطه و نداشتن مهارت ارتباطی است. شما ابتدا باید بتوانید خارج از فضای مجازی او را کمی بشناسید، اهدافش را بررسی کنید، سپس اگر مایل به ازدواج بودید؛ به مشاور مراجعه کنید.

من باپسری که دوستش دارم ۶سال اختلاف سنی داریم یعنی اون ۶سال ازمن بزرگتره ولی اون منونمیشناسه وایرانی نیست پسرمعروفی است ومن بهش علاقه مندهستم بهش پیام دادم ولی اون جواب پیام منونمیده.میشه بهم بگین چیکارکنم که جوابموبده؟

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه بنده ۱۵ سال دارم و با دختری که ۳ ماه ازم بزرگتره حدود ۲ ماه هست صحبت میکنم و خب اوایل رفتاری سنگین داشتند ولی الان باهم خیلی صمیمی هستیم ساعت ها با تلفن باهم صحبت میکنیم ولی ایشون گفتند که منو فقط به عنوان یه دوست می بینند هر چند من دائما تلاش میکنم که تحت تاثیر قرارش بدم و چندین بار نشاته هایی دیدم که ایشون هم به من علاقه دارن مثل “منم دوست دارم و…. ” و خب باهم برای آینده هم همیشه کلی برنامه میریزیم ولی اهل شهر های مختلف هستیم بنظرتون من میتونم روزی دلشو بدست بیارم؟

سلام دوست گرامی کسی از آینده اطلاع ندارد؛ اما چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد، این مساله است که سن هردوی شما پایین است و فعلا برای تصمیم گرفتن درباره رابطه عاطفی شرایط مناسبی ندارید.

سلام من دختری ۱۷ ساله هستم و به مدت سه سال هست که با پسری رابطه جدی دارم… مجازی و تا الان هم همو ندیدیم…ولی هر روز ویدیو کال و تماس داریم با هم…منو دوس داره و کاملا ازش مطمعنم و اعتماد دارم…در طی این مدت قهر و اشتی های زیادی داشتیم.ولی حقیقتش اینه دوتامون ا ته دل همدیگه رو دوست داریم…تنها نگرانی من اینه چطور رفتار کنم و طرز چت کردنم چطور باشه که ازم خسته نشه و به عبارتی تکراری نشم براش لطفاً راهنماییم کنید!

سلام دوست گرامی 17 سالگی؛ اوج سن نوجوانی است. از 3 سال پیش ارتباط جدی و مجازی داشتید. 14 سالگی آیا زمان مناسبی برای انتخاب شریک عاطفی است؟ نکته مهم این است که اشاره کردید او را تابحال ندیدید و صرفاً ویدیو کال داشتید؛ بنابراین شناخت شما از یکدیگر به این صورت کامل نخواهد بود. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر وطیفه سن شما، تحصیل و یادگیری مهارت است.

سلام من 19سالمه با یک پسری که چندسال از خودم بزرگتر هست تویه مجازی آشنا شدم اول بخاطر مسائل درسی بود ولی الان صحبتمون ادامه پیدا کرده و من بهش علاقه مند شدم. سؤالم اینه که آیا ابراز علاقه ی من به صورت مستقیم اون هم قبل از اینکه ببینمش درسته؟

سلام دوست گرامی خیر درست نیست. روش ابراز علاقه به صورت مستقیم برای شما خطرات و معایبی دارد که در آینده با آن درگیر خواهید شد. ابتدا باید او را ببینید و بشناسید و اجازه دهید تا ایشان در صورت تمایل ابراز علاقه خود را انجام دهد.

سلام من دراینساگرام به یک پسر خارجی علاقه مندهستم ولی اون منونمیشناسه وقتی بهش پیام میدم جواب نمیده ومیخوام اول باهاش دوست بشم وبعدباهاش رابطه برقرارکنم.چیکارکنم جواب پیامموبده؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. به نظر می‌رسد مسیر را اشتباهی می‌روید، چون ه شخصی علاقمند هستید که به پیام‌های شما نیز جوابی نمی‌دهد. بهتر است در چنین شرایطی ابتدا برای خودتان مشخص کنید که به چه دلیل به او علاقمند شدید. سپس به این مساله فکر کنید که برای مثال او به پیام شما جواب داد و رابطه برقرار شد؛ چه هدفی بعد از این رابطه وجود دارد؟ بهتر است کمی منطقی‌تر فکر کنید.

من برای دوست شدن باهاش هدف دارم اون 6سال ازمن بزرگتره ولی اون جواب منونمیده.لطفابهم بگین چیکارکنم که جواب منوبده؟

سلام من دختری ۱۶ ساله هستم با آقای ۲۸ ساله ای در ارتباط هستم که شغلشون وکالت هست و از فامیل ها هستن من بهشون علاقه مند هستم ایشونم میگن اینطوره ولی خب بعضی اوقات دیر دیر سراغمو میگیره دلسرد میشم … اما اون میگه که کاراش سنگینه و واقعا نمی رسه وگرنه واقعا دوسم داره آیا درسته ارتباطم باهاشون؟ آیا ایشون راست میگن؟ من سعی میکنم کمتر پیام بدم تا اون پیشقدم بشه

سلام دوست گرامی سن شما و ایشان اولین نکته‌ای است که جلب توجه می‌کند. 16 سالگی زمان مناسبی برای ورود به رابطه عاطفی نیست. احساس نیاز شما به توجه بیشتر، دقیقا یکی از مسائلی است که بواسطه سن‌تان بوجود آمده است. به واسطه کارشان که وکالت است، ممکن است زمان کافی برای رابطه و توجه نداشته باشند، اما مساله از پایه دچار مشکل است. 12 سال اختلاف سن.

سلام من توی یک گپ با پسری اشنا شدم 17 سالمه، اون میگفت دوستت دارم، مهربون بود، میگفت قبلا عشقش ولش کرده و به کسی اعتماد نداره، بعد سر حرف زدن من با یه پسری بهم گفت زیاد جوابشو نده من بهش گفتم مگه تو کی من هستی ک دستور میدی، اونم قاطی کرد و و الانم ازش خبری ندارم، براش خداحافطی نوشتم ولی سین زده و جواب نداره، نمیدونم واقعا دوسم داره یا نه، آخه فقط سه چهار روز با هم بودیم به بچه های دیگه گرچه میگفت رل منه ولی به خودم پیشنهادی نداده بود

سلام . من 17 سالمه و با یک پسر اشنا شدم و حس کردم که اون شخص رو‌ دوست دارم اما بعد از مدتی دوستی به من پیام دادن که دوستت ندارم و برای من هوس بودی منو فراموش کن و بعد بلاکم کرده بودند. الان بعد از چند مدتی برگشتن و ادعا کردن که دلشون برام تنگ شده و دوستم دارن . من باید چیکار کنم ؟ ایا ایشون منو دوست دارم یا اینکه بدنبال سرگرمی هستند؟

سلام دوست گرامی این رفت و آمدها رفتار جالبی نیست، در حال حاضر مهم این نیست که او چه گفته است، مهم این است که شما چه برداشتی از این رفتار دارید؟ بهتر است به بازگشت ایشان توجه خاصی نداشته باشید، بخصوص اینکه سن شما نیز سن بالایی نیست و قطعا فرصت‌های بهتری خواهید داشت.

با سلام ببخشید من 20سال دارم با یه نفر اشنا شدم که احساس میکنم بهشون علاقه مند شدم .اما چند روزی هست که احساس میکنم پیام های من برای اون جذابیت ندارد و احساس خستگی میکند . چگونه با اون چت کنم که چت هام براشون جذابیت داشته باشه.

سلام دوست گرامی از علاقمندی‌های او بپرسید، پشت سرهم پیام ارسال نکنید و سعی کنید تا وقتی سوال قبلی را جواب نداده‌اند، سوال و مساله جدیدی را مطرح نکنید تا احساس فشار نکند.

۲۵ سالمه و شخصی رو تو اینستا دیدم که بهش علاقه من شدم ۲۷ سالشه و ایرانی نیست دوست دارم بتونم باهاش ارتباط بگیرم و صحبت کنم

سلام دوست گرامی چون در اینستاگرام با او آشنا شدید، از همین برنامه برای شناخت حداقلی طرف مقابل استفاده کنید. برای مثال پیگیری صفحاتی که دنبال می‌کند تا علاقمندی‌هایش را متوجه شوید، اگر با او در حال حاضر صحبت می‌کنید، ارسال پست و یا استوری‌های جذاب و مورد علاقه‌اش می‌تواند شروع کننده گفتگوی بیشتر شود. گفتید ایرانی نیستند، علت این علاقمندی خود را پیدا کردید؟ هدف این علاقه و ارتباط را مشخص کردید؟ نیاز است تا این مسائل را نیز پیش از برقراری رابطه مشخص کنید.

سلام. بله ایشون ایرانی نیستند.اهل اتریش هستند ولی مسلمون هستند ..براشون کامنت میزارم به کامنتام جواب میدند اما دایرکت رو چک نمیکنن.بهشون ایمیل زدم.

سلام من تو فضای مجازی صفحه یک دندانپزشک دنبال میکردم بعد ایشون چندباری در پست ها و استوری عکسشون گذاشتن و من ازشون خوشم امد پیجشون کاریه و من فالو نکردن دوبار هم استوری ریپلای کردم با استیکر جواب دادن من خودم دبیر هستم و دوست داشتم تو دایرکت بهش جواب بدم اما نمیدونم از کجا شروع کنم مخصوصا اینکه تقریبا پیجشون کاری

سلام دوست گرامی شما تلاش خودتان را برای نزدیک شدن به ایشان انجام دادید، برای مثال او را فالو کردید، به استوری‌هایش واکنش نشان دادید و… اما طرف مقابل فعلاً قدمی برای صحبت با شما برنداشته‌اند. در چنین حالتی شما ابتدا بررسی کنید که دلیل اینکه از او خوشتان آمده است چیست؟ آیا وجه اجتماعی و شغل او شما را جذب کرده است؟ رفتارهای خاصی نشان می‌دهند که جذاب بوده است؟ آیا این علاقمندی عاقلانه و واقع‌بینانه است یا خیر؟ در هر صورت شما نیاز دارید ابزارهای بیشتری برای ابراز علاقمندی‌تان داشته باشید. برای ارزیابی وضعیت و شرایط شما و دریافت راهنمایی بیشتر، می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام ممنونم از مطالب خوبتون. من یکی از پسرای نزدیک فامیل رو دوست دارم و احساس می کنم اونم همین احساس رو به من داره. مثلاً با حمایت هاش، گاه و بیگاه پیام دادن ..هاش، علاقه‌ای که غیر مستقیم بهم نشون میده اما فکر می کنم اون هم مثل من از دوست داشتنش تردید داره چون تا حالا هیچ حرفی در این باره نزده و قبلا هم بهمن گفته بوده از یکی خوشش اومده ولی نمیدونه اسمشو چی بزاره. به نظر شما من باید با این آقا چیکار کنم همچنان دوستش داشته باشم یا پیشنهاد دیگه ای دارید

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. علامت‌هایی که به شما ثابت کند او به شما علاقه دارد می‌تواند درست یا غلط باشد. اما تا زمانی که طرف مقابل به صورت مستقیم ابراز علاقه نکند، این مساله برای شما روشن نخواهد شد. بنابراین اجازه دهید تا او با احساساتش کنار بیاید و بتواند به زبان بیاورد. یک بازه زمانی برای این احساسات در نظر بگیرید تا بیش از اندازه وقت خود را تلف نکنید.

با سلام در فضای مجازی با پسری که ۲۹ سال دارد و ۸ سال از من بزرگ تر است آشنا شده ام ایشان همان اول فالو کردن به من پیام دادند و بعد از ۱۰ ۱۲ پیام گفتند که شاید همو دیدیم گذشت و گذشت من از صورتم عکس هایی را استوری کردم و ایشان ریپلای زدند و در نهایت خواستند با من قرار بگذارند ولی من اول قبول نکردم بعد از چند روز گفتم که باشه اگه وقت شد راهتون به شهر ما افتاد همو میبینیم به هم شماره هم دادیم و هر از گاهی احساس میکنم به خاطر عکس های کلوزاپ که از خودم استوری میکنم حسادت میکنن ولی وقتی تلفنی صحبت کردیم گفتند که من دوست اجتماعی شون هستم و قرار و شماره دلیل خاصی نداره البته اشاره کنم که شکست عشقی بزرگی خوردن و اعتماد ندارن و من حس میکنم میخوان کار شونو محکم بگیرن خودشون هم همینو گفتن به نظر تون ایشون نظر جدی به من دادن و به دنبال کسب اعتماد هستن یا نه صرفا دوست اجتماعی میبینن منو؟

سلام دوست گرامی اشاره کردید از دوشهر متفاوت هستید، اگر آشنایی شما از طریق اینستاگرام بوده است، بهتر است قبل از هر سرمایه‌گذاری عاطفی، ابتدا با دیدار حضوری ایشان را دقیق‌تر بشناسید شکست عشقی بزرگ ایشان اگر حل نشده باشد، یعنی پرونده رابطه قبل باز است و شما در این زمان قربانی خواهید شد. بنابراین بهتر است با دید وسیع‌تر و عاقلانه‌تر به این رابطه و پیشنهاداتش فکر کنیدف به نظر نمی‌رسد ایشان جدی باشند.

سلام من با دختری توی مجازی اشنا شدم تو گپ چت میکردیم و بهم علاقه مند شدیم خلاصه دختره به من علاقه نشون داد و منم بعدش بیشتر علاقه مند شدم بهش بعده یه مدت من بیشتر علاقه مند شدم اون کمی سنگین شد. من دوس داشتم با ویس حرف بزنیم و تلفنی حرف بزنیم و همدیگه رو ببینیم ولی دختره میگفت موقعیت این چیزارو ندارم. شمارمم گرفته ولی شمارشو به من نداده نمیدونم منو واسه سرگرمی میخواد یا نه؟ من چیکار کنم بهش بیشتر ابراز علاقه کنم شاید سنگین بشه نمیدونم چیکار کنم بیشتر واسش جذاب بشم راهنمایی کنید.

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. درخواست شما برای آشنایی بیشتر و دیدار حضوری پس از یک رابطه مجازی کاملاً طبیعی است. علت اینکه ایشان قبول نکرده‌اند، می‌تواند متفاوت باشد. اما باید به کیفیت صحبت‌های ایشان با خودتان توجه کنید. برای جذاب‌تر شدن، سعی کنید شنونده خوبی برای حرف‌هایش باشید و زمان‌هایی که از شما نظر می‌خواهد، حتما نظر خودتان را بگویید. علائق او را شناسایی کنید و از اهدافش برای آینده بپرسید. اگر در اهدافش هیچ اثری از وجود شما نیست، بهتر است جدی‌تر به این رابطه فکر کنید.

سلام من مجازی با کسی اشنا شدم و از ایشون خوشم اومد بعدش ایشون گفتند که بریم بیرون و بعد رفتیم. اونجا ایشون گفتن که ما به درد هم نمی خوریم و منو فراموش کن و گفتن که منو به عنوان همکار بدون منم هم گفتم منو در اینستا انفالو کن من نمیخوام همکارم باشی ولی ایشون انفالو نکردن و من واقعا ایشون دوست دارم و نمی دونم باید چیکار کنم لطفا کمک کنین

سلام دوست گرانمی اگر بلافاصله بعد از دیدارتان ایشان اشاره کردند که شما را نمی‌خواهند یا بدرد هم نمی‌خورید، باید یک دور این ملاقات را مرور کنید. رفتارهای خودتان، حرف‌هایی که به ایشان زدید، حرف‌ها و نظراتی که از طرف ایشان شنیدید. و اما درباره آنفالو کردن، چرا شما به ایشان این را گفتید که شما را آنفالو کنند؟ چون این تصمیم برای صفحه خودتان است نه او! بعنوان همکار بودن و به آن چشم نگاه کردن، برای افرادی که برای آشنایی اقدام می‌کنند، دشوار است. چون رابطه رشد می‌کند و به شکل قبلی خود برنمی‌گردد. برای جذب عشق و یا پذیرش این جدایی، حتماً از مشورت با مشاوران رادیو عشق بهره‌مند شوید.

سلام من دختر ۱۶ سالمه با یه پسر تو به گپ اشنا شدم ۲۷ سالش بود مشخص بود دنبال رابطه جنسیه من بهش میگفتم نمیتونم واین حرفا ناراحتم میکنه بعد میگفت باشه مشکلی نیس من دیگه حرفشو نمیزنم من زیاد در دسترس نیستم خیلی کم پیش میاد باهم صحبت کنیم اما اون پیام میده کجایی چرا نیستت و این حرفا گفت واسه ازدواج میخوامت من باور نکردم گفتم اختلاف سنیمون خیلی زیاده گفت واسش مهم نیس و دیگ اصلا راجب رابطه هیچ حرفی نزد راجب چیزای ک من علاقه دارم حرف میزنم و گوش میده گاهی وقتا شوخی میکنه یا رو من حساسیت نشون میده بنظرتون واقعا منو دوست داره؟

سلام دوست گرامی کار درستی کردید که با او مخالفت کردید، چون هم شرایط سنی شما مناسب نیست و هم شناختی از یکدیگر ندارید. خیر نمی‌توان با این حرف که من می‌خواهم با تو ازدواج کنم، به این نتیجه برسیم که او به شما علاقه دارد.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

امروزه دنیای ما انسان‌ها با حضور تکنولوژی تغییرات فراوانی کرده است؛ یکی از مهم‌ترین این تغییرات در حوزه ارتباطات رخ داده است. فضای مجازی و برنامه‌های مختلف گفت‌و‌گو مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام این امکان را برای افراد فراهم کرده است که خیلی راحت‌تر از گذشته با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. یکی از موارد پر استفاده از این برنامه‌ها، در دوران آشنایی است؛ افراد سعی می‌کنند با وجود محدودیت‌هایی که این برنامه‌ها نسبت به ملاقات‌های حضوری دارند، باز هم به طرز صحیحی از آن برای ارتباط استفاده کنند؛ اما آیا گفت‌و‌‌گو در فضای مجازی مشابه گفت و گوی رو در رو است؟ جواب این سوال این است: هم بله و هم نه.

درست است که شما اگر مهارت‌های ارتباطی لازم را داشته باشید، در اینجا کارتان راحت‌تر است، اما به طور کلی اینکه بتوانید در چت‌هایتان فردی جذاب باشید نیز سواد و مهارت‌های خاص خودش را دارد. اگر شما می‌خواهید در چت و پیام‌های خود فردی جذاب باشید، بهتر است روش درست پیام دادن را یاد بگیرید. شما می‌توانید به‌راحتی اصول دلبری کردن در فضای مجازی، جذب فرد مقابل در چت، تور کردن پسر در چت را  یاد بگیرید. به‌علاوه، می‌توانید آموزش‌های خیلی ساده‌ای درباره روش‌های برای باز کردن سر صحبت یا دعوت غیر مستقیم فرد مقابل به بیرون برای آشنایی بیشتر و … را ببینید. برای یادگرفتن این مهارت‌ها، با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

شما نیز حتما معتقد هستید که وقتی به دنیای هیجان‌انگیز آشنایی با جنس مخالف قدم می‌گذارید، هیچ راهی برای فرار کردن از چت کردن و پیام فرستادن وجود ندارد. پس برای این که در این راه موفق‌تر باشید، توصیه‌های زیر را بخوانید تا یاد بگیرید که چطور باید در فضای مجازی با طرف مقابلتان چت کنید و از او دلبری کنید.

معلوم نیست که از چه زمانی تا این حد تنبل شدیم، اما فرستادن پیام ساده‌ای مانند یک “سلام” خالی بدون شک جایزۀ تنبلانه‌ترین روش ممکن را برای چت کردن در یک رابطه به خود اختصاص می‌دهد. درست است که می‌خواهید طرف مقابل را وادار کنید تا تکانی به خودش بدهد و او را محک بزنید که آیا اصلاً دوست دارد با شما وارد رابطه شود و برایتان پیام بفرستد یا خیر، اما روش‌های خلاقانه‌تر بی‌شمار دیگری هم برای جلب توجه او وجود دارد. پیامی برایش بفرستید تا دلیلی برای جواب دادن به شما داشته باشد. مثلاً می‌توانید پیام‌های زیر را امتحان کنید:

چگونه پسر کیوت باشیم

(البته مثال‌هایی که در اینجا آورده شده، مربوط به کسانی هست که با یکدیگر به قصد ازدواج آشنا هستند و می‌خواهند رابطه‌شان را صمیمی‌تر کنند و در مورد کسانی که ارتباط نزدیکی با یکدیگر ندارند، توصیه نمی‌شود).

اگر او را خیلی نمی‌شناسید و می‌خواهید ارتباطتان را با او شروع کنید، بهتر است یک موضوع مشترک را بهانه کنید؛ به عنوان مثال اگر یک جلسه غیبت کردید، از همکلاسیتان درباره مباحث آن جلسه سوال کنید یا درباره آخرین موضوعی که صحبت کردید عکس یا نوشته‌ای ارسال کنید.

پیام‌های بالا دو فایده دارد؛ اول این که به او می‌فهماند به یادش بوده‌اید و دوم این که دلیلی به او می‌دهد تا به شما جواب بدهد. هدف اصلی از فرستادن پیام این است که طرف مقابل را درگیر گفتگو کنید، پس با فرستادن پیام‌های بی‌معنی از هدف اصلیتان دور نشوید. می‌خواهید یک قرار ملاقات با او ترتیب بدهید؟ فقط می‌خواهید احوالش را بپرسید؟ می‌خواهید گفتگوی صمیمانه‌تری با هم داشته باشید؟ هنگامی که اولین پیام را برای شروع کردن چت می‌فرستید، هدف اصلیتان را در نظر داشته باشید.

شاید فکر کنید احمقانه است که مردان عاشق زنان دور از دسترس هستند، اما قدرتی را که با از دسترس خارج کردن خودتان و وادار کردن طرف مقابل به دنبال کردن شما پیدا می‌کنید، دست‌کم نگیرید. اگر همیشه در دسترسش باشید، ممکن است جذابییتان را برای او از دست بدهید. اما اگر به او نشان بدهید یک بانوی پرمشغله هستید که مسئولیت کارهای زیادی را به عهده دارد، برایش جذاب‌تر و خواستنی‌تر خواهید شد. اگر می‌خواهید در چت جذاب باشید، به او بفهمانید که نمی‌توانید همیشه در دسترس باشید. وقتی با دوستانتان بیرون می‌روید، به شیوه‌ای به پیامش جواب بدهید که متوجه بشود الان بیرون هستید و پیامش را بعداً با دقت می‌خوانید و جواب می‌دهید.

این روش قبل از هر چیز مودبانه است، چون وقتی پیامی را برای یک نفر می‌فرستید و او تا ساعت‌ها بعد جوابی به شما نمی‌هد، مسلماً عصبی می‌شوید. به این ترتیب دریافت پیام را تایید می‌کنید، اما با ملایمت به او می‌فهمانید که فعلاً در دسترس نیستید. همچنین می‌توانید به او بگویید که الان کجا هستید، مثلاً می‌توانید عکسی را از کنسرتی که در حال تماشایش هستید یا غذایی که سفارش داده‌اید، برایش بفرستید. به این ترتیب در عین حال که به او نشان می‌دهید زندگی شخصی خودتان را دارید و این‌طور نیست که تمام روز منتظرش بنشینید تا شاید پیامی برایتان بفرستد، او احساس می‌کند به هم نزدیک‌تر شده‌اید.

می‌توانید پیام‌هایی مانند پیام‌های زیر را برایش بفرستید:

وقتی هنوز در مرحلۀ آشنایی هستید، دوست دارید که طرف مقابل سوالاتی دربارۀ زندگی شخصی و علائقتان بپرسد، پس چرا خودتان این کار را متقابلاً انجام ندهید؟ سوال پرسیدن دربارۀ شغل، خانواده، سرگرمی‌ها و روز عشقتان راهکار فوق‌العاده‌ای برای علاقه‌مند نگه داشتن او به خودتان است. وقتی به زندگیش علاقه نشان می‌دهید، او مطمئن می‌شود که برایتان اهمیت دارد و خودش هم متقابلاً به شما توجه می‌کند.

حتما بخوانید: با این چند تا پیام قلب پسرها را به دست بیاورید  

 

شما نباید در زمان آشنایی بازی‌های روانی راه بیاندازید؛ اما اگر با سیاست پیش بروید و راهکار مناسبی را انتخاب کنید، مطمئناً موفق خواهید شد. اگر الان ظرف چند ثانیه به او جواب دهید، اما بعد از گذشت چند هفته یا چند ماه، وقتی شور و اشتیاق اولیه فروکش کرد، پیام‌هایش را با تاخیر جواب بدهید، چه اتفاقی می‌افتد؟ او به سرعت متوجه موضوع می‌شود. به علاوه باز هم مسئله تعقیب کردن و جذابیت آن مطرح است. اگر به سرعت جواب بدهید، احساس می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و ادامه دادن به رابطه دیگر برایش چالش‌برانگیز و جذاب نخواهد بود.

قاعدۀ کلی دیگر این است که ببینید او چقدر سریع جواب پیام‌هایتان را می‌دهد. اگر کل روز طول می‌کشد تا او جوابتان را بدهد، مسلماً درست نیست که در لحظه به او جواب بدهید. اما اگر او به سرعت به پیام‌هایتان جواب می‌دهد، شما هم می‌توانید همین کار را بکنید. فقط قبل از جواب دادن به او کمی دست‌دست کنید تا مدتی بگذرد یا گوشی تلفنتان را در اتاق دیگری بگذارید تا صدای نوتیفیکشن‌های پیام‌هایش را نشنوید.

همان طور که چت کردن و پیام فرستادن برای یکدیگر ظرف سال‌های گذشته تغییر کرده است، استفاده از ایموجی‌ها نیز کاملاً متحول شده است. امروزه دیگر فقط نوجوانان از این شکلک‌ها استفاده نمی‌کنند؛ بسیاری از بزرگسالان نیز منظور اصلی خود از به کار بردن واژگان مختلف را به کمک ایموجی‌ها واضح‌تر بیان می‌کنند و به این ترتیب از سوءتفاهم‌ها و سوءتعبیرهایی که ممکن است از خواندن یک متن ساده پیش بیاید، جلوگیری می‌کنند. اما مراقب میزان استفاده‌تان از ایموجی‌ها و گیف‌ها باشید. اگر طرف مقابل تا به حال حتی یک ایموجی هم برایتان نفرستاده است، مسلماً دوست ندارید که با اضافه کردن این شکلک‌ها به پیامتان بچه به نظرش برسید. سعی کنید پیام‌هایتان متناسب با پیام‌های طرف مقابلتان باشد و همگام با او پیش بروید.

در مثال‌های زیر می‌بینید که استفاده از ایموجی چگونه معنای متن را واضح‌تر منتقل می‌کند:

حتما بخوانید: در روابط عاشقانه از این پیام‌ها استفاده نکنید  

 

حتماً از آشنا شدن با او به شدت هیجان‌زده‌اید، اما بهتر است همیشه برای شروع گفتگو پیشقدم نشوید تا بیش از اندازه مشتاق به نظر نرسید. بگذارید گاهی اوقات هم او پیشقدم شود، بعد به او دلگرمی بدهید. مثلاً فرض کنید که او هر روز صبح به شما پیام می‌دهد و روز خوبی برایتان آرزو می‌کند. این پیام‌های صبحگاهی شما را از صمیم قلب خوشحال می‌کند، پس به او بگویید که چقدر این کارش را دوست دارید تا او همچنان به این کار ادامه دهد.

از طرف دیگر نباید بگذارید که پیام فرستادن کاملاً یک‌طرفه شود؛ پس از آن که او چند بار اول پیام فرستاد، یک بار هم شما پیشقدم شوید. به این ترتیب به او نشان می‌دهید که دوستش دارید و از این که گاهی قدم جلو بگذارید، واهمه‌ای ندارید. برای این که در چت جذاب باشید، باید به الگوها توجه کنید و زمانبندی مناسبی داشته باشید. اگر ناظر و یادگیرندۀ خوبی باشید، به زودی متوجه خواهید شد که او تقریباً هر روز هم‌زمان با شما پیام می‌دهد. هر از گاه پیشدستی کنید و زودتر از همیشه برایش پیام بفرستید تا با این غافلگیری خوشایند از او دلبری کرده باشید.

می‌خواهید برای تعطیلات آخر هفته برنامه‌ریزی کنید؟ بیشتر او را بشناسید؟ فقط می‌خواهید احوالش را بپرسید تا متوجه شود که به یادش هستید؟ وقتی در حال نوشتن یک پیام هستید، هدف اصلیتان را مد نظر داشته باشید تا بتوانید گفتگو را در جهت مناسب پیش ببرید. به علاوه به این ترتیب وقت طرف مقابلتان را هم هدر نمی‌دهید، چون اصلاً نمی‌توانید تصور کنید که وقتی او پیامتان را دریافت می‌کند، در حال انجام دادن چه کاری است.

این توصیه برای این که بتوانید طرف مقابل را در چت کردن عاشق خودتان بکنید، فوق‌العاده است. وقتی پیامی را برایش می‌فرستید، تا وقتی خبری از او نشده است، دیگر پیامی ارسال نکنید. البته چون در روزهای اول آشنایی احساس ناامنی می‌کنید و فکر می‌کنید رابطه‌تان متزلزل است، دیر جواب دادن او نگرانتان می‌کند که مبادا دیگر علاقه‌ای به شما ندارد. اما بهتر است یک نفس عمیق بکشید و کمی صبر داشته باشید.

به این نکته دقت کنید که نمی‌دانید او الان مشغول چه کاری است؛ شاید با دوستانش است، شاید خوابیده است، شاید هم گوشیش شارژ ندارد و خاموش شده است. سکوت کردن علامت بی‌توجهی نیست؛ اما اگر وقتی در دسترس نیست، او را با پیام‌های پی در پی بمباران کنید، مطمئن باشید که به تدریج علاقه‌اش را به شما از دست خواهد داد.

حتما بخوانید:عشقم جواب پیامم رو نمی‌ده، چی کار کنم؟  

 

یکی از بهترین راه‌ها برای صمیمی‌تر شدن با مردی که به تازگی با او آشنا شده‌اید، این است که از طنز و شوخ‌طبعی در پیام‌هایتان استفاده کنید. خنده رابط فوق‌العاده‌ای است و می‌توانید گفتگوهای جدی‌تر را با کمی چاشنی شوخی متعادل کنید (“در چه حالی؟ به دنبال چه میگردی؟”). پژوهشگران در مطالعات روانشناختی دریافته‌اند که مردان نشاط و شوخ‌طبعی را در زنان، به ویژه در ابتدای رابطه دوست دارند. زنان شوخ‌طبع به نظر مردان لوندی و جذابیت خاصی دارند و به راحتی می‌توانند از آنان دلبری کنند. بنابراین حس شوخ‌طبعیتان را در چت کردن به او نشان بدهید تا در تور کردنش موفق شوید.

واقعیت این است که چت کردن همواره بهترین کانال ارتباطی نیست. تماس تلفنی یا از آن هم بهتر، ملاقات حضوری باعث می‌شود که گفتگو سریع‌تر و بهتر جریان پیدا کند، بنابراین اگر چت‌هایتان روزبه روز طولانی‌تر می‌شود یا می‌خواهید دربارۀ موضوع جدی و سنگینی، مانند بیماری شدید مادربزرگش، با هم حرف بزنید، بهتر است کانال ارتباطیتان را تغییر بدهید. روش‌های هم‌زمانی مانند تماس تلفنی یا ویدئو چت برای گفتگوهای جدی‌تر مناسب‌تراند و به هر دو طرف اجازه می‌دهند که مشارکت فعال و موثری در گفتگو داشته باشند.

ارتباط برقرار کردن فقط کلامی یا مکتوب نیست. می‌توانید هر از گاه عکسی را نیز در چت‌هایتان برایش بفرستید. اشکالی ندارد که در واتس‌اپ یا سایر برنامه‌های ارتباطی در فضای مجازی سلفی بامزه‌ای را که از خودتان گرفته‌اید، برایش بفرستید، اما لطفاً زیاده‌روی نکنید. اگر مرتباً برایش سلفی بفرستید، فکر می‌کند که از خودپسندی یا خودشیفتگی رنج می‌برید. عکس‌های دیگری هم به جز سلفی وجود دارد؛ مثلاً می‌توانید یک عکس خنده‌دار یا عکسی را از کاری که در حال انجام دادن آن هستید، برایش بفرستید و از او هم بخواهید که همین کار را بکند. اگر امروز قرار بوده کوهنوردی کند، از او بخواهید عکسی از قله برایتان بفرستد. اگر او را تشویق کنید که عکس‌هایی را از زندگیتان با هم به اشتراک بگذارید، می‌توانید او را به گفتگوهایتان علاقه‌مند نگه دارید و گفتگو و رابطه‌تان را به مرحلۀ بعدی ببرید.

دوست دارید که طرف مقابل از شما دربارۀ روزتان بپرسد، این‎‌طور نیست؟ دلیلی ندارد که او هم این پیگیری‌ها و سوالات را دوست نداشته باشد. سوال پرسیدن دربارۀ فعالیت‌های روزمره موضوع فوق‌العاده‌ای برای شروع گفتگو است. اگر جواب داد که روز خوبی دارد و همه چیز بر وفق مرادش است، شما هم می‌توانید دربارۀ روز خودتان با او حرف بزنید. اما اگر گفت که اوضاع به هم ریخته است، می‌توانید سنگ صبورش بشوید. به جوابش توجه کنید و سوالات بیشتری بپرسید. هر روز گفتگویتان را با یک جملۀ ثابت شروع نکنید تا گفتگو برایش کسل کننده و یکنواخت نشود. به خاطر بسپارید که می‌خواهید گفتگویتان را جذاب و بانشاط نگه دارید، نه این که در دام تکرار بیفتید.

پیام با نامه تفاوت دارد و باید کوتاه و مختصر باشد. اگر فکر می‌کنید که قرار است چتتان طولانی شود و مجبور هستید دربارۀ موضوعی توضیحات طولانی بدهید، بهتر است از گزینۀ تماس تلفنی استفاده کنید. اگر پیام‌هایتان را کوتاه نگه دارید، فرصت ایجاد یک گفتگوی رفت و برگشتی موثر را به وجود می‌آورید. اگر حرف‌های زیادی برای گفتن دارید، آن را در چند جمله و پیام‌های مجزا بفرستید تا او هم فرصت خواندن و جواب دادن داشته باشد. البته فرستادن پیام‌های سه کلمه‌ای هم هیچ جذابیتی ندارد. با جمله‌های کامل به او جواب بدهید، فقط مراقب باشید که مثنوی برایش ننویسید.

هرچه زمان بیشتری را با کسی که دوست دارید، سپری کنید، با او راحت‌تر و صمیمی‌تر می‌شوید و می‌توانید بدون رودربایستی سفرۀ دلتان را پیش او باز کنید. این راحتی در کل خوب است، اما قرار نیست که از آن به عنوان فرصتی برای گله و شکایت کردن استفاده کنید. این که هر از گاه شکایتی بکنید، مثلاً بگویید: “وای، پختم از گرما!” اشکالی ندارد، اما مرز باریکی بین گفتگو کردن دربارۀ موضوعی که ناراحتتان می‌کند و شکایت کردن و غر زدن وجود دارد. این مرز را تشخیص بدهید و مراقب باشید که از آن عبور نکنید. اگر موضوعی واقعاً ناراحتتان می‌کند و می‌خواهید دربارۀ آن حرف بزنید، بهتر است این گله‌گذاری‌ها را تلفنی یا در ملاقات حضوری انجام بدهید. در غیر این صورت دختری غرغرو به نظرش خواهید رسید که مسلماً اصلاً جذاب نیست.

اگر به کسی علاقه دارید و تنها راه ارتباطیتان اینستاگرام است، می‌توانید با استفاده از این اصول او را به خودتان علاقه‌مند کنید؛ البته اگر صفحه او را در اینستاگرام ندارید، باید اول او را دنبال کنید، بعد. اگر با کسی در ارتباط هستید نیز می‌توانید از این تکنیک‌ها برای علاقه‌مندتر کردن او استفاده کنید.

چگونه پسر کیوت باشیم

مطالعات نشان می‌دهد عکس‌هایی که تصویر چهره در آنها به چشم می‌خورد، بهتر از عکس‌های دیگر هستند. این نتیجه کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. انسان‌ها می‌خواهند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، دیدن صورت یکدیگر این ارتباط را تسهیل می‌کند. از این گذشته کدام پسری است که از دیدن صورت دوست‌داشتنی و بامزۀ یک دختر بدش بیاید؟

مطمئن باشید که کپشن‌های بامزه توجه پسرها را در اینستاگرام جلب می‌کند. فقط کافی است که شوخ و بامزه باشید. پسرها دوست دارند که دخترها را بخندانند، اما از طرف دیگر از این که دوست دختری بامزه و شوخ‌طبع هم داشته باشند، هم بدشان نمی‌آید، پس بامزه باشید.

تا اول صفحه‌اش بروید و عکس‌های قدیمیش را لایک کنید. به این ترتیب متوجه می‌شود که به صفحه‌اش نگاه کرده‌اید و تا ابتدای آن پیش رفته‌اید. البته با احتیاط پیش بروید، چون ممکن است فکر کند که قصد فضولی کردن در زندگیش را دارید یا بیکارید. پس اگر می‌توانید از پسش بربیایید و با احتیاط پیش بروید، انجامش بدهید.

بدون این که عجیب و غریب رفتار کنید، زیر بعضی پست‌هایش نظر بنویسید. مراقب باشید که کامنتتان بی‌معنی نباشد، نظری بنویسید که مجبور شود به آن جواب بدهد، حتی اگر این جواب یک “متشکرم” ساده باشد. اگر می‌خواهید بدانید چطور می‌توانید توجه پسری را در اینستاگرام جلب کنید، دقت کنید که نظرتان جذاب باشد.

اگر هر روز چهار سلفی پست کنید، مطمئن باشید که این سلفی‌های تکراری هیچ جذابیتی برایش نخواهد داشت. پسرها دخترهای متواضع را دوست دارند، اما اگر سلفی‌های زیادی را از خودتان به اشتراک بگذارید، او از دیدن آنها خسته خواهد شد. اما اگر کمتر پست بگذارید، به نظرش می‌آید که زندگی پرمشغله‌ای دارید و نمی‌توانید شب و روزتان را به پست کردن در ایسنتاگرام بگذرانید. وقتی کمتر پست بگذارید، با انتشار یک پست جدید توجهش را بیشتر جلب می‌کنید. این روش حتماً جواب می‌دهد.

چون اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر داده است، دنبال کننده‌ها پست‌های اصلیتان را خیلی کمتر از قبل می‌بینند. استوری‌ها اینستاگرام را به تصرف خود درآورده‌اند، چون هنوز به ترتیب زمانی دیده می‌شوند، بنابراین اگر استوری پست کنید، احتمال این که او پستتان را ببیند، بیشتر می‌شود. پست زیبا و بامزه‌ای را از روز خودتان به اشتراک بگذارید تا هم توجه کسی را که دوست دارید، جلب کنید و هم او را ترغیب کنید که پست مشابهی را بگذارد.

 امروزه استفاده از فضای مجازی برای ارتباطات بسیار متداول شده است، به همین دلیل ممکن است با خودتان فکر کنید برای جذب کسی که دوست دارید و دلبری کردن در فضای مجازی چه کارهایی باید انجام دهید. در اینجا چند راهنمایی بسیاری کاربردی برای رسیدن به این هدفتان ارائه می‌دهیم:

هیچ‌وقت فقط پیام سلام خالی نفرستید؛ به فرد مقابل نشان دهید که شما هم زندگی شخصی خودتان را دارید؛ از او سوال کنید؛ همیشه به سرعت جواب او را ندهید؛ از ایموجی‌ها به شکل صحیحش استفاده کنید؛ بگذارید او هم گاهی سر صحبت را باز کند؛ برای پیام‌هایی که می‌فرستید، هدف داشته باشید؛ منتظر بمانید که جواب پیام قبلی شما را بدهد بعد پیام بعدی را ارسال کنید؛ از طنز و شوخ‌طبعی در پیام‌هایتان استفاده کنید؛ توجه داشته باشید که چه زمانی از وسایل دیگر ارتباطی استفاده کنید؛ گاهی برای فرد مقابل عکس ارسال کنید؛ در مورد روزش از او سوال کنید؛ پیام‌های بلند نفرستید و دائم شکایت نکنید.

اگر در ایسنتاگرام می‌خواهید کسی را جذب خودتان کنید، می‌توانید عکس‌هایی از صورتتان در آنجا به اشتراک بگذارید، از کپشن‌های بامزه استفاده کنید، عکس‌های قدیمی او را لایک کنید، زیر برخی از پست‌هایش نظر بنویسید، زیاد عکس از خودتان نگذارید و در نهایت اینکه از امکان استوری گذاشتن در اینستاگرام استفاده کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

59 بازدید

132 بازدید

119 بازدید

197 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام،وقت شما بخیر،بنده دختری رو چند ساله دوست دارم،اون موقع ها سنم خیلی کم بود و فکر میکردم حسم بچه گانه باشه،اما هرچقدر سنم اومد بالاتر دیدم این حس بیشتر وبیشتر و البته متفاوت تر شد،الآن چند وقته که فقط باهم چت میکنیم،من خارج کشورم و ایشون ایران هستن و سؤال من اینه که چجوری میتونم یه تصمیم منطقی راجع به ازدواج بگیرم،چون هدف من ازدواجه و از سر هوس بهش پیام ندادم،(هردوتامون هم ۱۹ساله هستیم و با هم اقوام نزدیک هم هستیم) لطفا جواب بدین،ممنونم

سلام دوست گرامی به دلیل دوری مسافت و راه شما دونفر، باید ابتدا زمینه را برای شناخت بیشتر فراهم کنید. سپس اگر این شناخت به خوبی پیش رفت، می‌توانید درخواست خودتان را مطرح کنید تا از طریق درست این رابطه به سرانجام خوبی برسد.

سلام من از یک دختر خوشم میاد ولی نمی دونم چطور سر بحث رو باهاش وا کنم باهاش حرف بزنم میخوام شوخ طبع باشم ولی نمی دونم چطوری چی باید بگم که خوشش بیاد به من بگید چ کار کنم

سلام دوست گرامی ابتدا به دنبال یک نقطه مشترک برای صحبت باشید، برای مثال به میزانی که از علاقمندی‌های او راجع به یک مساله آگاهی دارید، وارد صحبت شوید تا شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کنید. سپس می‌توانید برای یادگیری بیشتر مهارت‌های ارتباطی، با مشاور صحبت داشته باشید.

سلام من 17سالمه و 7ماهی میشه که با یه پسر هم کلاسی خودم آشنا شدم ایشون واقعا مودب هستند و راجبه هیچ مسئله جنسی باهم حرف نزدیم و بخاطر کنکورمون هفته ای یک بار در حد بیست دقیقه چت می کنیم و واقعا در مسائل درسی کمک گر همیم و بعد از دانشگاه قصد ازدواج داریم به نظرتون حس ایشون ادامه داره یا چیکار کنم ادامه داشته باشه؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و ارتباط شما بایکدیگر در همین سطح نخواهد ماند و پیشرفت می‌کند. بنابراین بهتر است تمرکز شما روی مساله درس‌تان باشد.

سلام من دختری ۱۹ ساله هستم که خیلی وقته یه پسری که ۱۰ سال از خودم بزرگتر ه دوست دارم .و ایشون یهو داخل اینستاگرام شروع به چت کردن بامن کردن و خوب منم بهش گفتم بدم ازش نمیاد و اولین بار هست که میخوام باپسری وارد رابطه بشم حالا ترسم از اینه که اون واقعا حسی نسبت به من نداشته باشه و من میخوام این رابطه به ازدواج کشیده بشه ولی نمیدونم اصلا اون نظرش درمورد من چیه واصلا کار درستی میکنم یانه؟

سلام دوست گرامی هدف‌گذاری شما بدون شناخت است که این نشانه عدم آگاهی درباره قوانین رابطه و نداشتن مهارت ارتباطی است. شما ابتدا باید بتوانید خارج از فضای مجازی او را کمی بشناسید، اهدافش را بررسی کنید، سپس اگر مایل به ازدواج بودید؛ به مشاور مراجعه کنید.

من باپسری که دوستش دارم ۶سال اختلاف سنی داریم یعنی اون ۶سال ازمن بزرگتره ولی اون منونمیشناسه وایرانی نیست پسرمعروفی است ومن بهش علاقه مندهستم بهش پیام دادم ولی اون جواب پیام منونمیده.میشه بهم بگین چیکارکنم که جوابموبده؟

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه بنده ۱۵ سال دارم و با دختری که ۳ ماه ازم بزرگتره حدود ۲ ماه هست صحبت میکنم و خب اوایل رفتاری سنگین داشتند ولی الان باهم خیلی صمیمی هستیم ساعت ها با تلفن باهم صحبت میکنیم ولی ایشون گفتند که منو فقط به عنوان یه دوست می بینند هر چند من دائما تلاش میکنم که تحت تاثیر قرارش بدم و چندین بار نشاته هایی دیدم که ایشون هم به من علاقه دارن مثل “منم دوست دارم و…. ” و خب باهم برای آینده هم همیشه کلی برنامه میریزیم ولی اهل شهر های مختلف هستیم بنظرتون من میتونم روزی دلشو بدست بیارم؟

سلام دوست گرامی کسی از آینده اطلاع ندارد؛ اما چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد، این مساله است که سن هردوی شما پایین است و فعلا برای تصمیم گرفتن درباره رابطه عاطفی شرایط مناسبی ندارید.

سلام من دختری ۱۷ ساله هستم و به مدت سه سال هست که با پسری رابطه جدی دارم… مجازی و تا الان هم همو ندیدیم…ولی هر روز ویدیو کال و تماس داریم با هم…منو دوس داره و کاملا ازش مطمعنم و اعتماد دارم…در طی این مدت قهر و اشتی های زیادی داشتیم.ولی حقیقتش اینه دوتامون ا ته دل همدیگه رو دوست داریم…تنها نگرانی من اینه چطور رفتار کنم و طرز چت کردنم چطور باشه که ازم خسته نشه و به عبارتی تکراری نشم براش لطفاً راهنماییم کنید!

سلام دوست گرامی 17 سالگی؛ اوج سن نوجوانی است. از 3 سال پیش ارتباط جدی و مجازی داشتید. 14 سالگی آیا زمان مناسبی برای انتخاب شریک عاطفی است؟ نکته مهم این است که اشاره کردید او را تابحال ندیدید و صرفاً ویدیو کال داشتید؛ بنابراین شناخت شما از یکدیگر به این صورت کامل نخواهد بود. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر وطیفه سن شما، تحصیل و یادگیری مهارت است.

سلام من 19سالمه با یک پسری که چندسال از خودم بزرگتر هست تویه مجازی آشنا شدم اول بخاطر مسائل درسی بود ولی الان صحبتمون ادامه پیدا کرده و من بهش علاقه مند شدم. سؤالم اینه که آیا ابراز علاقه ی من به صورت مستقیم اون هم قبل از اینکه ببینمش درسته؟

سلام دوست گرامی خیر درست نیست. روش ابراز علاقه به صورت مستقیم برای شما خطرات و معایبی دارد که در آینده با آن درگیر خواهید شد. ابتدا باید او را ببینید و بشناسید و اجازه دهید تا ایشان در صورت تمایل ابراز علاقه خود را انجام دهد.

سلام من دراینساگرام به یک پسر خارجی علاقه مندهستم ولی اون منونمیشناسه وقتی بهش پیام میدم جواب نمیده ومیخوام اول باهاش دوست بشم وبعدباهاش رابطه برقرارکنم.چیکارکنم جواب پیامموبده؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. به نظر می‌رسد مسیر را اشتباهی می‌روید، چون ه شخصی علاقمند هستید که به پیام‌های شما نیز جوابی نمی‌دهد. بهتر است در چنین شرایطی ابتدا برای خودتان مشخص کنید که به چه دلیل به او علاقمند شدید. سپس به این مساله فکر کنید که برای مثال او به پیام شما جواب داد و رابطه برقرار شد؛ چه هدفی بعد از این رابطه وجود دارد؟ بهتر است کمی منطقی‌تر فکر کنید.

من برای دوست شدن باهاش هدف دارم اون 6سال ازمن بزرگتره ولی اون جواب منونمیده.لطفابهم بگین چیکارکنم که جواب منوبده؟

سلام من دختری ۱۶ ساله هستم با آقای ۲۸ ساله ای در ارتباط هستم که شغلشون وکالت هست و از فامیل ها هستن من بهشون علاقه مند هستم ایشونم میگن اینطوره ولی خب بعضی اوقات دیر دیر سراغمو میگیره دلسرد میشم … اما اون میگه که کاراش سنگینه و واقعا نمی رسه وگرنه واقعا دوسم داره آیا درسته ارتباطم باهاشون؟ آیا ایشون راست میگن؟ من سعی میکنم کمتر پیام بدم تا اون پیشقدم بشه

سلام دوست گرامی سن شما و ایشان اولین نکته‌ای است که جلب توجه می‌کند. 16 سالگی زمان مناسبی برای ورود به رابطه عاطفی نیست. احساس نیاز شما به توجه بیشتر، دقیقا یکی از مسائلی است که بواسطه سن‌تان بوجود آمده است. به واسطه کارشان که وکالت است، ممکن است زمان کافی برای رابطه و توجه نداشته باشند، اما مساله از پایه دچار مشکل است. 12 سال اختلاف سن.

سلام من توی یک گپ با پسری اشنا شدم 17 سالمه، اون میگفت دوستت دارم، مهربون بود، میگفت قبلا عشقش ولش کرده و به کسی اعتماد نداره، بعد سر حرف زدن من با یه پسری بهم گفت زیاد جوابشو نده من بهش گفتم مگه تو کی من هستی ک دستور میدی، اونم قاطی کرد و و الانم ازش خبری ندارم، براش خداحافطی نوشتم ولی سین زده و جواب نداره، نمیدونم واقعا دوسم داره یا نه، آخه فقط سه چهار روز با هم بودیم به بچه های دیگه گرچه میگفت رل منه ولی به خودم پیشنهادی نداده بود

سلام . من 17 سالمه و با یک پسر اشنا شدم و حس کردم که اون شخص رو‌ دوست دارم اما بعد از مدتی دوستی به من پیام دادن که دوستت ندارم و برای من هوس بودی منو فراموش کن و بعد بلاکم کرده بودند. الان بعد از چند مدتی برگشتن و ادعا کردن که دلشون برام تنگ شده و دوستم دارن . من باید چیکار کنم ؟ ایا ایشون منو دوست دارم یا اینکه بدنبال سرگرمی هستند؟

سلام دوست گرامی این رفت و آمدها رفتار جالبی نیست، در حال حاضر مهم این نیست که او چه گفته است، مهم این است که شما چه برداشتی از این رفتار دارید؟ بهتر است به بازگشت ایشان توجه خاصی نداشته باشید، بخصوص اینکه سن شما نیز سن بالایی نیست و قطعا فرصت‌های بهتری خواهید داشت.

با سلام ببخشید من 20سال دارم با یه نفر اشنا شدم که احساس میکنم بهشون علاقه مند شدم .اما چند روزی هست که احساس میکنم پیام های من برای اون جذابیت ندارد و احساس خستگی میکند . چگونه با اون چت کنم که چت هام براشون جذابیت داشته باشه.

سلام دوست گرامی از علاقمندی‌های او بپرسید، پشت سرهم پیام ارسال نکنید و سعی کنید تا وقتی سوال قبلی را جواب نداده‌اند، سوال و مساله جدیدی را مطرح نکنید تا احساس فشار نکند.

۲۵ سالمه و شخصی رو تو اینستا دیدم که بهش علاقه من شدم ۲۷ سالشه و ایرانی نیست دوست دارم بتونم باهاش ارتباط بگیرم و صحبت کنم

سلام دوست گرامی چون در اینستاگرام با او آشنا شدید، از همین برنامه برای شناخت حداقلی طرف مقابل استفاده کنید. برای مثال پیگیری صفحاتی که دنبال می‌کند تا علاقمندی‌هایش را متوجه شوید، اگر با او در حال حاضر صحبت می‌کنید، ارسال پست و یا استوری‌های جذاب و مورد علاقه‌اش می‌تواند شروع کننده گفتگوی بیشتر شود. گفتید ایرانی نیستند، علت این علاقمندی خود را پیدا کردید؟ هدف این علاقه و ارتباط را مشخص کردید؟ نیاز است تا این مسائل را نیز پیش از برقراری رابطه مشخص کنید.

سلام. بله ایشون ایرانی نیستند.اهل اتریش هستند ولی مسلمون هستند ..براشون کامنت میزارم به کامنتام جواب میدند اما دایرکت رو چک نمیکنن.بهشون ایمیل زدم.

سلام من تو فضای مجازی صفحه یک دندانپزشک دنبال میکردم بعد ایشون چندباری در پست ها و استوری عکسشون گذاشتن و من ازشون خوشم امد پیجشون کاریه و من فالو نکردن دوبار هم استوری ریپلای کردم با استیکر جواب دادن من خودم دبیر هستم و دوست داشتم تو دایرکت بهش جواب بدم اما نمیدونم از کجا شروع کنم مخصوصا اینکه تقریبا پیجشون کاری

سلام دوست گرامی شما تلاش خودتان را برای نزدیک شدن به ایشان انجام دادید، برای مثال او را فالو کردید، به استوری‌هایش واکنش نشان دادید و… اما طرف مقابل فعلاً قدمی برای صحبت با شما برنداشته‌اند. در چنین حالتی شما ابتدا بررسی کنید که دلیل اینکه از او خوشتان آمده است چیست؟ آیا وجه اجتماعی و شغل او شما را جذب کرده است؟ رفتارهای خاصی نشان می‌دهند که جذاب بوده است؟ آیا این علاقمندی عاقلانه و واقع‌بینانه است یا خیر؟ در هر صورت شما نیاز دارید ابزارهای بیشتری برای ابراز علاقمندی‌تان داشته باشید. برای ارزیابی وضعیت و شرایط شما و دریافت راهنمایی بیشتر، می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام ممنونم از مطالب خوبتون. من یکی از پسرای نزدیک فامیل رو دوست دارم و احساس می کنم اونم همین احساس رو به من داره. مثلاً با حمایت هاش، گاه و بیگاه پیام دادن ..هاش، علاقه‌ای که غیر مستقیم بهم نشون میده اما فکر می کنم اون هم مثل من از دوست داشتنش تردید داره چون تا حالا هیچ حرفی در این باره نزده و قبلا هم بهمن گفته بوده از یکی خوشش اومده ولی نمیدونه اسمشو چی بزاره. به نظر شما من باید با این آقا چیکار کنم همچنان دوستش داشته باشم یا پیشنهاد دیگه ای دارید

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. علامت‌هایی که به شما ثابت کند او به شما علاقه دارد می‌تواند درست یا غلط باشد. اما تا زمانی که طرف مقابل به صورت مستقیم ابراز علاقه نکند، این مساله برای شما روشن نخواهد شد. بنابراین اجازه دهید تا او با احساساتش کنار بیاید و بتواند به زبان بیاورد. یک بازه زمانی برای این احساسات در نظر بگیرید تا بیش از اندازه وقت خود را تلف نکنید.

با سلام در فضای مجازی با پسری که ۲۹ سال دارد و ۸ سال از من بزرگ تر است آشنا شده ام ایشان همان اول فالو کردن به من پیام دادند و بعد از ۱۰ ۱۲ پیام گفتند که شاید همو دیدیم گذشت و گذشت من از صورتم عکس هایی را استوری کردم و ایشان ریپلای زدند و در نهایت خواستند با من قرار بگذارند ولی من اول قبول نکردم بعد از چند روز گفتم که باشه اگه وقت شد راهتون به شهر ما افتاد همو میبینیم به هم شماره هم دادیم و هر از گاهی احساس میکنم به خاطر عکس های کلوزاپ که از خودم استوری میکنم حسادت میکنن ولی وقتی تلفنی صحبت کردیم گفتند که من دوست اجتماعی شون هستم و قرار و شماره دلیل خاصی نداره البته اشاره کنم که شکست عشقی بزرگی خوردن و اعتماد ندارن و من حس میکنم میخوان کار شونو محکم بگیرن خودشون هم همینو گفتن به نظر تون ایشون نظر جدی به من دادن و به دنبال کسب اعتماد هستن یا نه صرفا دوست اجتماعی میبینن منو؟

سلام دوست گرامی اشاره کردید از دوشهر متفاوت هستید، اگر آشنایی شما از طریق اینستاگرام بوده است، بهتر است قبل از هر سرمایه‌گذاری عاطفی، ابتدا با دیدار حضوری ایشان را دقیق‌تر بشناسید شکست عشقی بزرگ ایشان اگر حل نشده باشد، یعنی پرونده رابطه قبل باز است و شما در این زمان قربانی خواهید شد. بنابراین بهتر است با دید وسیع‌تر و عاقلانه‌تر به این رابطه و پیشنهاداتش فکر کنیدف به نظر نمی‌رسد ایشان جدی باشند.

سلام من با دختری توی مجازی اشنا شدم تو گپ چت میکردیم و بهم علاقه مند شدیم خلاصه دختره به من علاقه نشون داد و منم بعدش بیشتر علاقه مند شدم بهش بعده یه مدت من بیشتر علاقه مند شدم اون کمی سنگین شد. من دوس داشتم با ویس حرف بزنیم و تلفنی حرف بزنیم و همدیگه رو ببینیم ولی دختره میگفت موقعیت این چیزارو ندارم. شمارمم گرفته ولی شمارشو به من نداده نمیدونم منو واسه سرگرمی میخواد یا نه؟ من چیکار کنم بهش بیشتر ابراز علاقه کنم شاید سنگین بشه نمیدونم چیکار کنم بیشتر واسش جذاب بشم راهنمایی کنید.

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. درخواست شما برای آشنایی بیشتر و دیدار حضوری پس از یک رابطه مجازی کاملاً طبیعی است. علت اینکه ایشان قبول نکرده‌اند، می‌تواند متفاوت باشد. اما باید به کیفیت صحبت‌های ایشان با خودتان توجه کنید. برای جذاب‌تر شدن، سعی کنید شنونده خوبی برای حرف‌هایش باشید و زمان‌هایی که از شما نظر می‌خواهد، حتما نظر خودتان را بگویید. علائق او را شناسایی کنید و از اهدافش برای آینده بپرسید. اگر در اهدافش هیچ اثری از وجود شما نیست، بهتر است جدی‌تر به این رابطه فکر کنید.

سلام من مجازی با کسی اشنا شدم و از ایشون خوشم اومد بعدش ایشون گفتند که بریم بیرون و بعد رفتیم. اونجا ایشون گفتن که ما به درد هم نمی خوریم و منو فراموش کن و گفتن که منو به عنوان همکار بدون منم هم گفتم منو در اینستا انفالو کن من نمیخوام همکارم باشی ولی ایشون انفالو نکردن و من واقعا ایشون دوست دارم و نمی دونم باید چیکار کنم لطفا کمک کنین

سلام دوست گرانمی اگر بلافاصله بعد از دیدارتان ایشان اشاره کردند که شما را نمی‌خواهند یا بدرد هم نمی‌خورید، باید یک دور این ملاقات را مرور کنید. رفتارهای خودتان، حرف‌هایی که به ایشان زدید، حرف‌ها و نظراتی که از طرف ایشان شنیدید. و اما درباره آنفالو کردن، چرا شما به ایشان این را گفتید که شما را آنفالو کنند؟ چون این تصمیم برای صفحه خودتان است نه او! بعنوان همکار بودن و به آن چشم نگاه کردن، برای افرادی که برای آشنایی اقدام می‌کنند، دشوار است. چون رابطه رشد می‌کند و به شکل قبلی خود برنمی‌گردد. برای جذب عشق و یا پذیرش این جدایی، حتماً از مشورت با مشاوران رادیو عشق بهره‌مند شوید.

سلام من دختر ۱۶ سالمه با یه پسر تو به گپ اشنا شدم ۲۷ سالش بود مشخص بود دنبال رابطه جنسیه من بهش میگفتم نمیتونم واین حرفا ناراحتم میکنه بعد میگفت باشه مشکلی نیس من دیگه حرفشو نمیزنم من زیاد در دسترس نیستم خیلی کم پیش میاد باهم صحبت کنیم اما اون پیام میده کجایی چرا نیستت و این حرفا گفت واسه ازدواج میخوامت من باور نکردم گفتم اختلاف سنیمون خیلی زیاده گفت واسش مهم نیس و دیگ اصلا راجب رابطه هیچ حرفی نزد راجب چیزای ک من علاقه دارم حرف میزنم و گوش میده گاهی وقتا شوخی میکنه یا رو من حساسیت نشون میده بنظرتون واقعا منو دوست داره؟

سلام دوست گرامی کار درستی کردید که با او مخالفت کردید، چون هم شرایط سنی شما مناسب نیست و هم شناختی از یکدیگر ندارید. خیر نمی‌توان با این حرف که من می‌خواهم با تو ازدواج کنم، به این نتیجه برسیم که او به شما علاقه دارد.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

جذابیت یک دختر چیزی فراتر از چهره زیبا و اندامی بدون نقص است. دختران زیبای بسیاری وجود دارند که به هیچ وجه جذاب و تو دل برو نیستند و از طرفی دختران با چهره و اندام معمولی نیز وجود دارند که از نظر دیگران بسیار خاص و دوست داشتنی هستند. این موضوع به این دلیل است که جذاب بودن یک مهارت است نه یک ویژگی ذاتی. علاوه بر این، زیبایی برای هرکس تعریف متفاوتی دارد و محدود به یک سری ویژگی های مشخص و ثابت نیست. حتی برای هر مردی نیز فاکتورهای زیبایی یک زن میتواند متفاوت باشد. اما چه چیزی باعث میشود یک دختر حتی با ظاهری معمولی بتواند در نظر دیگران جذاب، خاص و خواستنی باشد؟

فهرست مطالب

با در پیش گرفتن نکات زیر میتوانید به راحتی تبدیل به یک دختر جذاب و دوست داشتنی شوید و هر پسری را عاشق خودتان کنید

اگر خودتان را دوست داشته باشید، ابراز خودتان (اینکه خودتان باشید) خیلی ساده تر خواهد شد. مسائلی وجود دارد که افراد نمی توانند راجع به خودشان قبول کنند و به همین دلیل سعی می‌کنند خود را فردی دیگر نشان دهند. یک زن جذاب با فردی که هست، راحت است. او قدر بدن خودش را می‌داند و از آن مراقبت می‌کند. او با وجود آگاهی از نقایصی که دارد خودسرزنشگر نیست ،از ابراز وجود کردن نمی‌ترسد دارای اعتماد به نفس است.یک زن جذاب با همینی که هست خوشحال است و به سادگی با استانداردهای دیگران و تعریف آنان از خوبی و بدی متاثر نمی شود. او می‌داند که کیست و به آن افتخار می‌کند.

می دانید که هر کدام از ما به نوعی منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید جذاب باشید، بر آنچه شما را از دیگران متمایز می‌کند تمرکز کرده و آن را پرورش دهید. مردان مجذوب زنانی می‌شوند که شبیه دیگر زنانی که تا بحال دیده اند، نباشد. خودتان باشید. اگر با لباسان زرق و برق دار و جذاب راحت نیستید و دوست دارید یک شلوار لی و کتانی بپوشید، به خودتان فشار نیاورید و همین کار را بکنید. اگر سواری روی اسب را به خرید ترجیح می‌دهید، شک نکنید. هیچ نیازی نیست که همرنگ جماعت باشید. زنی که همراه جماعت باشد، تا به جایی خواهد رسید که جمعیت همراه رسیده؛ اما زنی که به تنهایی ریسک می‌کند، خودش را در جایی خواهد دید که پیش از آن کسی به آن دست نیافته بود. کمبودهای خودتان را بشناسید و سعی در بهبود آنها داشته باشید. نقاط قوتتان را برجسته کنید و به خود واقعی‌تان اجازه درخشیدن بدهید. ظاهرسازی هیچوقت شما را جذاب نخواهد نمود.

چگونه پسر کیوت باشیم

زنانی که بر باورهایشان راسخ می‌ایستند، همیشه برای مردان جذابند. مهم است که زن بداند چه می‌خواهد و برای رسیدن به آن سخت تلاش کند. اینکه نداند کجا باید باشد، کمی ناامید کننده و آزار دهنده است. یک زن منظم قادر به حفظ استانداردهای اخلاقی اش صرفنظر از تمامی مسائل پیش رویش خواهد بود و این به تنهایی بسیار زیبا و جذاب است. زنان قوی، تحسین برانگیزند. اگر فکر می‌کنید چیزی درست نیست و معتقدید که برخلاف اصولتان است، از دور شدن نترسید. هیچ نکته مثبتی در اجبار خودتان به پذیرش چیزی که به وضوح بر خلاف ملاکهای اخلاقی‌تان است، نیست.

زن جذاب کسی است که از خودش مراقبت می‌کند. او سالم است و شایسته یک سبک و روال زندگی سالم است. در اوقات آزادش تمرین میکند. هر از چندگاهی مو و ناخن هایش را مرتب می‌کند. دندانهایش را مرتب مسواک می‌زند. تمیز است و بوی تمیزی و تازگی می‌دهد. به اندازه کافی می‌خوابد و از پوستش به طور منظم مراقبت می‌کند. یک زن جذاب تمیز است، ولی از کثیف شدن نمی ترسد (وسواس ندارد). اگر اندام زیبا و متناسبی داشته باشید،هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم این حس خوب را به دیگران منتقل خواهید کرد متناسب بودن منجر به جذابیت ظاهری می‌شود. جذابیت ظاهری به معنای اعتماد به نفس و اعتماد به نفس یعنی جذاب و دلربا.

یک زن دلربا و جذاب، کسی است که دائما لبخند می‌زند و نگرش مثبتی به زندگی دارند. زیباترین حالت یک زن زمانی است که لبخند می‌زند. همین برای به دست آوردن قلب یک مرد کافی است. اگر زنی دلپسند و دوستانه باشد، در نگاه همه جذاب خواهد بود. حال در طرف دیگر قضیه، هر چقدر هم اگر زنی زیبا اما بی ادب باشد، نزدیک شدن به وی سخت است و جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین داشتن لبخند و مهربان بودن با همه، دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگرچه به حدی با دیگران مهربان نباشید که شما را نادیده بگیرند و برخورد بدی با شما داشته باشند. یاد بگیرید که در زمان مقتضی از خود دفاع کنید. دیگران را مسخره نکنید. به کسی آزار نرسانید و بی ادب نباشید. یاد بگیرید که اگر با مساله ای مخالفید تا شما را ناراحت می‌کند، آن را به شیوه ای دوستانه و آرام ابراز کنید. قطعا مردم بلافاصله مجذوب رفتار خوب و دوستانه شما خواهند شد. لبخند تصنعی نداشته باشید؛ لبخند تصنعی بی ادبانه است و معمولا طعنه آمیز برداشت می‌شود.

یک زن جذاب زمان و موقعیت مناسب برای شوخی و جدیت راجع به مسائل مختلف را می‌دانند. وقتی که او زندگی را جشن می‌گیرد و یا دیگران لذت می‌برد، جذاب است. اگر زنی ارزش زندگی اش را بداند، هر اتفاقی که بیافتد باز هم شاد خواهد بود. این حلقه ادمه پیدا می‌کند و او لذتی به زندگی دیگران القا خواهد نمود. زنی که می‌داند چگونه از کوچکترین مسائل در زندگی لذت ببرد، هرگز خسته کننده نخواهد بود. مردان حتما مجذوب چنین زنانی خواهند شد.

تفاوتی بین مزاج و طبیعت دخترهای معمولی و جذاب وجود دارد و این تفاوت همان ظاهر شاد آنها است. زنان جذاب، شادترند و این شادی دیده می‌شود. آنها برای دیدن شما هیجان دارند، در صحبت راجع به هر موضوعی که پیش بیاید و همچنین در انجام هر چیزی هیجان دارند. در راه رفتنشان جست و خیزی دارند که دیگر دختران آن را ندارند و این شور و شوق در آن ها از بین نمیرود. دیدار با دخترانی که متفاوتند، خسته کننده نیستند و بودن با آنها جالب است، نیروبخش است.

رفتار و نگرش مثبت به زندگی، توجه بسیاری از سوی مردان را جلب می‌نماید. قطعا زنی که قلب مهربانی در قبال افراد دارد و به آسانی آنها را مورد قضاوت قرار نمی دهد،  جذاب تر است. زنی که به آسانی از شرایط مایوس و دلسرد می‌شود، جذاب نیست. او باور دارد که در وجود هر کسی که می‌بیند، خوبی وجود دارد. در قضاوت دیگران بسیار محتاط عمل می‌کند و همین است که او را دوستی بسیار خوب و محرم اسرار می‌کند. زنی با دوستان خوب، می‌تواند مسیری طولانی را بپیماید. زنی که به آسانی دیگران را قضاوت می‌کند و مدام راجع به همه چیز شکایت می‌کند، موانعی در جذب پسران محجوبی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشند، فراهم می‌کند.

چیزی زشت تر از کسی که دائما در حال شکایت از همه چیز است، نیست. چرا مردی باید بخواهد بخشی از زندگی دختری باشد که خودش اذعان دارد،و از  زندگی خود راضی  نیست. مردان همچنین زنانی را که مدام در زندگی دیگران دخالت و از آنها عیبجوئی می‌کنند، را تحمل نمی کنند. این مساله خسته کننده و ناراحت کننده است.

در مورد ظاهر خودتان نیز بدگویی نکنید. اگر پسری با شماست، ظاهر شما را دوست دارد. با شکایت از ظاهر خودتان، به قضاوت او توهین نکنید.هیچ پسری انتظار ندارد که شما شبیه سوپرمدل‌ها باشید و همین نقص های جزئی است که شما را جذاب تر می‌کند، چرا که این دلیلی بر واقعی بودنتان است.

اگر بروید بیرون و از آفتاب لذت ببرید، مردم تنها می‌توانند زیبایی شما را تحسین کنند. اگر به مخفی شدن ادامه دهید، آنها متوجه شما نخواهند شد. بیرون بروید، گل‌ها را ببوید، لبخند بزنید و از زندگی لذت ببرید. شادی همه گیر است. این مساله یک زن را زیبا و جذاب خواهد نمود. بیرون بروید و اوقات خوشی با دوستانتان داشته باشید. چیزهایی بخورید که قبلا مزه آن را نچشیدید. خودتان باشید! مردان دخترانی که غیرقابل پیش بینی اند را دوست دارند؛ دوست دارند حرکت بعدی دختر را حدس بزنند و با آنچه انجام می‌دهد شگفت زده شوند و بدینگونه آنها بیشتر هم عاشق او می‌شوند. اگر دوست ندارید بیرون بروید، مادامی که فعالیت داشته باشید، مشکلی وجود ندارد.

برای ورزشکار بودن لازم نیست حتما دونده ماراتن یا قهرمان تیم ملی باشید! همین که هر نوع ورزش مورد علاقه تان را در برنامه روزانه یا هفتگی خود جای دهید برای جذاب بودن کافی است. ورزش کردن منظم نشان میدهد شما برای سلامتی خود ارزش قائل هستید. ورزش علاوه بر اینکه باعث میشود از نظر جسمی سلامت باشید و اندام زیبا و جذابی داشته باشید و با ایجاد نشاط و شادابی، شما را در نظر مردان خواستنی میکند.

یک زن جذاب می‌داند که کی باید خود را ابراز کند؛ او آنقدر باهوش است که کلماتش را با دقت انتخاب می‌کند و در عین حال با صمیمیت و بی ریا بیان می‌کند. او باهوش است ولی عجیب نیست. حس شوخ طبعی وی همه را می‌خنداند. لطیفه های خوبی می‌گوید، ولی هیچوقت کسی را مسخره نمی کند. راجع به مسائل مختلفی صحبت می‌کند؛ راجع به موارد مختلف خیلی می‌داند و همنشین خسته کننده ای نیست. جذابیت، به معنای قادر بودن به ابراز احساسات و بیان آنچه که می‌خواهید است، زمانی که می‌خواهید اعتماد به نفس داشته باشید! اگر فکر می‌کنید باید چیزی بگویید، بگویید. مردم به شما گوش خواهند داد. اجازه ندهید ایده های درخشانتان ناگفته باقی بمانند. مردم شایسته دانستن آنها هستند …

زنی که برخلاف تمام چالشهای پیش رو در زندگی به راه خود ادامه می‌دهد، قطعا زیبا و جذاب است. او به دنبال رویاها و دستیابی به اهدافش است. او کسی است، همواره موفق و مطمئن که به خواسته هایش می‌رسد. وقتی زنی در مواجهه با چالش‌ها جا نمی زند و آنچه که بر عهده اش قرار گرفته تکمیل می‌کند، توجه مردان را جلب نموده و آنها شروع به تحسینش خواهند نمود.

دخترها همه چیز را به یکدیگر می‌گویند، اما پسرها الزاما نمی خواهند که همه از تمامی جوانب زندگی خصوصی و رابطشان باخبر باشند.وقتی دختری در رابطه راز نگه دار باشد، پسر احساس می‌کند هر دو آن‌ها در یک تیم هستند و هوای هم را دارند. راز نگه دار بودن یک دختر برای پسرها بسیار مهم و جذاب است.

شما میتونید برای اینکه هر چه بیشتر جذاب باشید و باعث شوید خواستگار شما جذب شما شود میتوانید از موبایل خودتان کمک بگیرید. برای آشنایی با این موضوع حتما مقاله جذب مرد با موبایل را بخوانید

برای اینکه در نظر دیگران دختری جذاب و خاص باشید لازم است قبل از هرچیز خودتان را دوست داشته باشید، از خودتان مراقبت کنید، جرأت متفاوت بودن داشته باشید و پای باورهایتان بایستید. برای دوست داشتنی بودن لبخند بزنید و شاد باشید، یاد بگیرید از زندگی لذت ببرید و مثبت نگر باشید.برای زن جذاب بودن از همه چیز ناله و شکایت نکنید، در مقابل فعال، با انرژی و ورزشکار باشید. اگر میخواهید جذاب و خاص باشید، در موقعیت مناسب ابراز وجود کنید، در برابر مشکلات قوی و محکم و در رابطه عاطفی راز نگه دار باشید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

60 بازدید

133 بازدید

120 بازدید

198 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

وقتی اعتماد ب نفسمون کمه یا خودمونو کمتر از بقیه میدونیم چی کنیم؟

چگونه پسر کیوت باشیم

سلام. کار کردن روی اعتماد به نفس یک پروسه زمان‌بره و باید کمک حرفه‌ای گرفته بشه. پیشنهاد می‌کنم با سیستم مشاوره صحبت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

به دنبال راهی برای به دست آوردن دلش می گردید؟ نگران نباشید در این مطلب 8راز مهم برای جذب جنس مخالف را به شما می گوییم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، میل به جذاب بودن و کامل بودن یک میل ذاتی است که در هر فردی وجود دارد. اگر دوست دارید دل فرد مورد علاقه تان را به دست آورید، از این 8 قانون پیروی کنید تا موفق باشید.

چه جور آدم هایی جذاب تر هستند؟ زنان چشم آبی یا مردان مو مشکی؟ یکسری موارد هستند که در سطح جذابیت آدم ها تاثیر زیادی دارند اما زیاد واضح و روشن نیستند.  جذابیت فقط به ظاهر آدم نیست. در این مقاله یاد می گیرید که چه ویژگی هایی جنس مخالف را جذب می کند؟

مردها مجذوب زنانی می شوند که شاد هستند و لبخند به لب دارند. زن ها مجذوب مردانی می شوند که ظاهر جدی و مغرور دارند.

زبان بدن فعال

چگونه پسر کیوت باشیم

هم مردها و هم زن ها فردی را می پسندند که زبان بدن فعالی داشته باشد. به علاوه عکس هایی را می پسندند که در حال حرکت گرفته شده باشد تا بدون حرکت.

یک دانشمند بریتانیایی کشف کرده است که زنان مجذوب مردانی می شوند که به پدرش شباهت داشته باشد. و همینطور مردها نیز زنانی را می پسندند که به مادرشان شباهت داشته باشد.برای کسانی که چنین شباهت هایی دارند شانس این که یک رابطه موفق داشته باشند بیشتر است.

موها

مردها جذب زنان مو بلند می شوند. اما زیاد توجهی به موی مرد ندارند و این مسئله کاملا سلیقه ای است. بعضی ها مرد مو بلند دوست دارند و بعضی ها موکوتاه. اما این سلیقه ها به مرور زمان تغییر می کند.

در سال ۲۰۱۴ دانشمندان در تحقیقی از ۱۵۰۰ زن خواستند که به چند آهنگ گوش بدهند. بعضی از آهنگ ها پیچیده بود و بعضی از آن ها ساده. بیشتر آن ها آهنگ های پیچیده را انتخاب کردند و اعتراف کردند مردی را انتخاب می کنند که آهنگ پیچیده بسازد.

جذابیت یکسان

آیا تا به حال زن و شوهری را دیده اید که یکی از آن ها جذاب تر از دیگری باشد. هم مردها و هم زن ها به طور ناخودآگاه فردی را انتخاب می کنند که به اندازه خودشان جذاب باشد.

نوع دوستی یکی از ویژگی هایی است که هم مردها را جذب می کند و هم زن ها. نوع دوستی افراد نشان دهنده این است که در آینده هم می تواند پدر یا مادر خوبی باشد.

اندازه کفش

مردها به دنبال شخصی هستند که از خودشان کوچک تر و کوتاه تر باشد. بنابراین کفش های کوچک بیشتر آن ها را جذب می کند. اما در این مورد نمی توان گفت چه چیزی برای زن هاجذابیت بیشتری دارد. سلیقه ها متفاوت است بعضی از آن ها کفش های بزرگ دوست دارند و بعضی کفش های کوچک.

 

88492747

88830950

info@bornanews.ir

تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان فجر – خیابان نظری – انتهای خیابان دلفان – نبش اتوبان مدرس – پلاک 50

تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

ارسال پیام به پسر یا دختری که دوستش دارید به نظر چندان ساده نیست ( حداقل در مورد ارسال پیامک عاشقانه که این طور است!)

اما پیروی از این ۱۰ قانون که در زیر لیست شده، به شما کمک می‌کند که فرد مورد علاقه خود را درگیر و علاقه ‌مند نگه دارید.

این یکی از بزرگ ترین قاتلان جذابیت هنگام ارسال پیامک به مردان است…زیرا اگر به مردتان بگویید که فقط او مرکز توجه شما است، جذابیتش برای شما کم می شود.

باید بدانید که مردان به صورت طبیعی بدنبال زنان و بدست آوردن آن ها هستند… بنابراین اگر برای آن ها اشتیاق و تمایل ایجاد نکنید، علاقه و احساس خود را از دست می دهند.

این به معنای تلاش برای متقاعد کردن شما نیست که مرد خود را به بازی بگیرید و یا او را آشفته کنید … نه، برعکس.

چگونه پسر کیوت باشیم

آن چه که شما را به انجامش تشویق می کنم این است که در واقع به جز مرد خود، اشتیاق داشته باشید و به زندگی ادامه دهید.

حتما بخوانید: مردان از چه نوع چهره زنانه خوششان می آید؟ زنان چطور؟(جدید ترین تحقیقات)

بنابراین با دوستان و خانواده تان وقت بگذرانید و سرگرمی هایی که مختص خودتان است، انجام دهید.

همیشه به درخواست های او جواب مثبت ندهید. برای انجام این کار، گاهی می ‌توانید از چیزهایی مانند،

” من واقعا دوست دارم فردا شب بریم بیرون، منتها قبلا با دوستم قرار گذاشتم. امکانش هست بیرون رفتن را به زمان دیگری موکول کنیم؟”

زمانی که یک مرد ببیند که شما همواره و همه جا حضور دارید، سعی می کند شما را مدام دنبال خود بکشد! ( و احتمالا می خواهد که به او متعهد شوید و یک رابطه واقعی داشته باشید…نگوییدکه هشدار ندادم!).

پس از آشنایی با یک مرد، بسیار آسان است که دهان باز کنید و از جنبه های منفی زندگیتان شکایت کنید.

هیچ ایرادی ندارد که با مرد خود در مورد چیزهایی که شما را اذیت می‌کند صحبت کنید، اما این می ‌تواند یک مخرب واقعی برای رابطه شما نیز باشد.

اگر دائما به مرد خود بگویید زندگی چقدر مسخره است، در نهایت او فکر می کند که شما هیچ کنترلی روی زندگیتان ندارید… و حتی بدتر این که ممکن است نسبت به حس شما احساس مسئولیت پیدا کند.

حتما بخوانید: راز چشمان جذاب برای خانم ها جهت جذب مرد مورد علاقه (تحقیقات جدید)

بنابراین تمام تلاش خود را بکنید و سعی کنید شاد، مثبت و خوش بین باشید … و همیشه سعی کنید که پیام های متنی شما این احساسات را منعکس کند.

دلایل زیادی وجود دارد که همیشه نیمه پر لیوان رو ببینید. بنابراین چیزی برای از دست دادن ندارید!

زمانی که فرد مورد علاقه تان ببیند که دائما با او در ارتباط هستید، او هم تمایل بیش تری نشان می دهد.

این یکی از بدترین راه ها برای چت کردن است. راه های زیادی وجود دارد که به کمک آن ها می توانید مردتان را هیجان زده کنید و او را بیش تر به خودتان متمایل کنید.

مطمئنا، همه ما بعضی اوقات احساس تنبلی می کنیم … اما این کار تلاش زیادی نمی خواهد و در عوض موجب می شود تا ده برابر جذاب تر به نظر برسید.

مثلا می توانید بگویید:

“آی خوش تیپ، سخنرانی امروزت چطور پیش رفت؟”

یا

“چطوری، استاد؟” شام امشب ایتالیایی باشه یا چینی؟”

با این تلاش کوچک، چیزی فراتر از جواب او نصیبتان می شود.

این نکته را موقع چت بعدی به خاطر داشته باشید.

منظورم این است که ممکنه وقتی کسی درباره زندگیتان سوال می ‌پرسد، آن را دوست نداشته باشید؟ در صورتی که این کار نشان می‌دهد که زندگیتان برای او اهمیت دارد، درست است؟

بنابراین شما نیز با پرسیدن سوالات متفکرانه نشان دهید که به او اهمیت می دهید.

بیش تر اوقات به آن چه در ذهنش می گذرد گوش کنید – این ممکن است مرتبط با مدرسه، کار یا حتی سرگرمی باشد که او انجام داده است.

این کار نشان می دهد که شما فقط مراقب او نیستید، بلکه به آن چه که در زندگی اش اهمیت می دهد نیز، توجه دارید.

مجددا می گویم که منظورم بازی کردن با ذهن فرد مورد علاقه تان نیست. اما دروغ است که بگویم تاثیر ندارد.

اگر فورا به چت او پاسخ دهید، احساس خواهد کرد که بیش از حد در دسترس هستید … اما در همین راستا، اگر تا چند روز پاسخ ندهید، او علاقه خود را از دست خواهد داد.

نکته اصلی این است که گاهی اوقات به موقع پاسخ دهید و بعضی اوقات کمی صبر کنید.

حتما بخوانید: مردان جذاب و زنان جذاب از نگاه یکدیگر چه ویژگی هایی دارند؟

اگر از قانون شماره یک پیروی کردید (یعنی اطمینان حاصل کرده اید که خارج از روابط خود نیز زندگی کنید)، قاعدتا این اتفاق به طور طبیعی و خود به خود رخ می دهد.

اما رعایت کردن قانون پنجم نیز ضرری ندارد. با به کارگیری این قانون، فرد مورد علاقه تان مثل حیوان دست آموز خانگی مدام شما را دنبال می کند.

همیشه شروع کننده صحبت نباشید… وقتی فهمیدید که به شما علاقه دارد، بگذارید اول او چت را شروع کند.

چگونه پسر کیوت باشیم

با این کار فرد مورد علاقه تان احساس می کند که او پیگیر شما است و همین کار را هم انجام می دهد.

یادتان باشد که مردها دوست دارند پیگیر زن مورد علاقه شان باشند! بنابراین ضرری ندارد که اجازه دهید چنین احساسی به او دست بدهد.

فقط به یاد داشته باشید که دفعه بعد که او چت را شروع کرد، به او بازخورد مثبت بدهید.

مثلا بگویید:

“ممنونم! امروز سرم خیلی شلوغ بود و از احوالپرسی تو خیلی خوشحال شدم. من خوبم، امشب چی کار می کنی؟”

حتما بخوانید: چگونه جذاب باشیم؟ ۱۵ راهکار عملی، جدید و کاملا موثر برای زنان

و حداقل تا زمانی که جواب دهد، چیزی ننویسید. این امر به ویژه در روزهای ابتدایی آشنایی بسیار مهم است.

با چت بیش از حد تصور می کند که می خواهید از او آویزان شوید… و این یکی از کارهای غیر جالب است که می توانید در اولین روزهای آشنایی با یک نفر انجام دهید.

در عوض نفس عمیق بکشید، خونسرد باشید و صبر کنید.

درک کنید که دلایل زیادی وجود دارد که چرا او بلافاصله جواب نمی ‌دهد – ممکن است مشغول کار، مدرسه، دوستان یا خانواده باشد.

همه خندیدن را دوست دارند، و چت کردن یکی از ساده ترین راه ها برای نشان دادن شوخ طبع بودن شما است.

حتی اگر ذاتا شوخ طبع نیستید، می توانید به خاطر او بخندید و برایش یادداشت، عکس و یا ویدئو خنده دار بفرستید.

حتما بخوانید: روش استفاده از قانون جذب برای دوستی، ثروت و موفقیت

من مطمئن هستم که برخی از شما حساب های طنز اینستاگرام را دنبال می کنید … اگر یک یادداشت یا ویدئو باعث خنده شما شد، از ارسال آن برای او نترسید! هر کار فی البداهه و سرگرم کننده یک راه عالی برای ارتباط با فرد مورد علاقه تان از طریق چت کردن است.

و هر چه یک پسر را بیش تر بخندانید، بیش تر به سمت شما می آید…

مردان چت کردن در مورد سکس را دوست دارند – به خصوص اگر رابطه به سمت جدی شدن پیش برود.

منظور من این نیست که باید برای او سلفی های برهنه بفرستید … در حقیقت، با ارسال یک پیام متنی با مهارت و درجه یک می توانید این ترفند را انجام دهید.

حتما بخوانید: قانون جذب عشق: چگونه از آن برای جذب فردی خاص استفاده کنیم؟

به عنوان مثال، می توانید چیزی مثل …

“من نمی تونم برای دیدنت تا شب صبر کنم”

یا

” امروز لباس زیر زنانه خریدم”

لزومی ندارد موقع چت درباره سکس، صریح صحبت کنید.

با هر چیز مرموزی که کنجکاوی او را به شکلی صمیمی و دوستانه تحریک می کند، این ترفند را به کار گیرید.

مانند یک نوجوان چت نکنید – یاد بگیرید و مطمئن شوید که پیام های متنی شما به خوبی نوشته شوند و کوتاه و شیرین باشند.

مردان متن طولانی دوست ندارند، خصوصا اگر در مورد چیزی جدی باشد.

حتما بخوانید: چرا زنان زیبا نصیب مردان معمولی یا زشت می شوند؟

رابطه حضوری را حفظ کنید. چت کردن تنها وسیله ‌ای است که باعث می ‌شود فرد احساس خوبی داشته باشد و قرار ملاقات های واقعی را تنظیم کند.

این نکات را برای دفعه بعد که می خواهید چت کنید؛ به یاد داشته باشید.

خیلی خوب بود:)نتیجه ی مثبت گرفتم از مقالتون.مرسی:)

تحت هیچ شرایطی اون پی ام دهنده نیس و همیشه من باید بدم بحث جدی که درباره ی رابطمون و علاقش به من باشه عصبیش میکنه هیچ جوره بهم نمیگه دوست دارم ازش درباره ی حسش نسبت به خودم میپرسم تفره میره، میگه ببین من کلا هیچی نمیگم وقتایی که بهش از کات و این داستانا میگم میگه هرجور راحتی اصن نمیگه نرو چیکارش کنم اگه بخوام میتونم بیخیالش شم و پا بدم به بهترش ولی حسم نمیذاره

Dukhtar dunble eshqo mohabate Vqti inaru azash nemibini chtor bhashy Hichvaqt khdto kuchik nkn to az chzi ke fk mkni ba arzesh tari,ba kasi ke fk mkny liaqtto dare va betone ehsaseshu ebraz kune byad edame bedi Na ba ye adme maqrore khud khah,sakhte ba ye adme bikhial bekhay rbetaru unam tnhaei negah dari

عالی واقعا درست بود همش

عزیز دلم یادت باشه رابطه ای که یه دختر برای نگه داشتن یه پسر تلاش کنه و پسر متقابلا این کارو انجام نده اون رابطع رو باید هرچه سریع تر تمام کردش ،.بشین یکم فک کن ببین اصلا میتونی با همچین کسی زندگی دونفره بسازی و همش غرورت له بشه ؟نه خب مسلماً امکان پذیر نیست و حتی تو رابطه دوستانه هم بهت خوش نمیگذره و کم محبتی میبینی در عوض برو سراغ کسی که هم اون تورو دوست داره هم تو اونو و تمام موانعی که باعث کوچک شدن شخصیتت میشن رو بنداز دور :)♡

خب دوس من میگه از پی وی من بیرون نرو وشما میگین زود جواب نده پس من چیکار کنم

الان اون فرد فکر میکنه تو آویزونشی. دقیقا درک میکنم موقعیتتو. باهاش رابطتو تموم نکن اما کم کن و سعی کن اول وابستگیتو بهش کم کنی. ازش دوری کن تا ببینه که ازش دلسرد شدی و اون هم باید یه تلاشی بکنه

من هم در چنین وضعیتی هستم منتها کمی متفاوت و اینکه رابطمون فعلا دوره و نزدیک نیستیم..و حس میکنیم همین نداشتن رابطه باعث شده اون اینطور رفتار میکنه..و نمیشه ازش ب اونصورت نه انتقادی کرد نه چیزی گفت..انگار نتیجه عکس میده بیشتر. هر دو سه ماه یبار ابراز علاقه میکنه و بدرد عمش میخوره.. من حس میکنم اون از بودن من مطمعنه وهیچ تلاشی برای بهبود رابطه یا حال من نمیکنه.. سعی کردم یمدت متفاوت باشم و کمتر محل بدم.. یکم جواب داد راستش ی حدودی ولی تو اون تایم به خودم قبولونده بودم ک ما فقط دوست عادی هستیم تا بتونم احساسمو کنترل کنم.. اون هم بشدت مغروره و مهربون نیست.. تصمیم گرفتم خودمو بیشتر خورد نکنم و دگ ازش انتقادی نکنم و سوالی نپرسم و ابراز محبتی نخوام.. اینجوره حداقل غرور ادم خفط میشه..جه بسیارن پسرایی ک حاضرن ب ادم محبت کنن.. من یجایی خوندم که دلیل اینکه ما در مقابل پسپرایی کهخودشونو میگیرن بسشتر جذب میشیم.. اینه ک ما سعی میکنیم مقابل اونا بهترین باشیم و حساس میشیم نسبت ب رابطه.. اگر فرض کنی اون پسر یه مورد بی ارزش و پیش پا افتادس.. فقط فرض کنی تو ذهنت و تلقین کنی.. اینجوری اون به تو بیشتر جذب میشه. تو ی فیلم دیده بودم ی پسری ب دوستش میگفت میدونی چرا تونستی بر خلاف بقیه دخترا این دختر و تور کنی جوری ک حتی تو ملاقات اول بیاد به خونت؟ واسه اینکه ب اشتباه فکر میکردی اون دختر ی فاحشه است و با اون فرض باهاش رفتار کردی مثل همیشه نبودی و سخت نگرفتی.. این دخترو بیشتر جذب کرد.. این قانون تو عکسشم هم جوابه.. فرض کن ی پسر پیش پا افتاده است همونجوری باهاش برخورد کن

خسته نباشید امیدوارم جواب بده آخه طرف بهم میگه مثل دیوار میمونی 😑

بهمن میگه غر غر رو و من‌نسیتا سعی میکنم شاداب باشم ولی خو مشغله نمیزاره. باید چیکار کنم تا غر غر رو نباشم؟؟

احساساتشو میگه ولی به خیلی کم پیش میاد که اون پیام بده من همش یا باید پیامش بدم یا خودمو یجور بهش نشون بدم 😐😑

دوست پ من خیلی خوبه مدت زیادی نیست باهم اشنا شدیم ولی بعضی وقتا فکر میکنم اون منو بیشتر از خودم میشناسه همش منو سوپرایزم میکنه مدام دنبال خوشحال کردن منه تقریبا همیشه اون پیام میده همیشه روزی چند بار برام شعر عاشقانه میفرسته حتی بعضی از شعر ها رو خودش همون لحظه به ذهنش میرسه و برام میگه خیلی پسر خوبیه کلا میدونه یه دختر چی میخواد من بابت داشتنش خیلی خوش حالم ولی میترسم یه جوری برخورد کنم که از دستش بدم

منم از اینا دارم خیلی میخوامش

سلام من عشقم خیلی اعصبیه و البته مهربونم هست اما اون میگه وقتی شبا بامن چت میکنی نباید به کسی جز من جواب بدی یا پیام بدی به خالت یا فامیلاتم تو روز پیام بده شب فقط تو صفحه چت من باش و یه لحظه دیر جواب بدم یا دیرسین کنم اشوب به پا میکنه چن بار خواستم با صحبت کردن تحریکش کنم اما اون دعوام کردو گفت بدش میاد که راجب اینا باهاش حرف بزنم تو این مطالب گفته شده همیشه دردسترس نباشید اما اون اجازه نمیده بدون خودش باکسه دیگه ای جز مامانم بیرون برم و یا جز خالم به کسی پیام بدم و فقط میخاد عین یه ربات بشینم یه گوشه هرچی گفت بگم چشم و فقطم کنار خودش و برای خودش باشم

سلام، اگه می‌خونید چتمو، لطفاً اگه پیشنهادی دارین، در اختیارم بزارین، من شروع کننده رابطه بودم و اول اعتراف کردم، و خوشبختانه جواب مثبت گرفتم و متوجه شدم اون هم از من خوشش میاد، مشکل این جاست که بعد از دو ماه ، حس میکنم پیام دادناش کمتر شده، این رو هم در نظر میگیریم که ما هیچوقت هم دیگه رو ندیدیم و تو اینترنت باهم آشنا شدیم، و همچنین اون ایرانی نیست (: بیشتر حرف هارو نمیتونم صریح بهش بگم و باید ترجمه کنم، با وجود این شرایط عاشقشم، و می‌خوام این رابطه‌ ادامه داشته باشه، چیکار کنم اون یه بار چت روم شروع کنه /:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

یه سوال؟دقیقا چرا اسم وینگ چون رو یادتون رفت😐طرف اگه وینگ چو…

Hello, my name is Gary. I liked your training from Barcelona…

سلام در بخش فروشگاه. یا اینکه در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید…

سلام من مجتبی هستم اهل ورامین 16سالمه خیلی بازیکن حرفه نینطن…

ببخشین میشه شیوه دفاع استاد “لاسکر” رو تو سایتتون بزارین یا…

سلام کجا میتونیم پکیج کامل آموزشی را بخریم ؟…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 

چگونه پسر کیوت باشیم
چگونه پسر کیوت باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *