چگونه کلاه مرد اهنی را بسازیم

 
helpkade
چگونه کلاه مرد اهنی را بسازیم
چگونه کلاه مرد اهنی را بسازیم

اگر طرفدار مارول هستید و دوست دارید یک نقاب مثل ابر قهرمان دوست داشتنی دنیای مارول ، مردآهنی رو در اختیار داشته باشید ادامه این پست رو دنبال کنید تا با با استفاده از قالب ها و طرح هایی که به راحتی در دسترس است و برای دانلود قرار گرفته  و فیلم اموزش مرحله به مرحله برای ساخت ماسک مرد آهنی تنها چیزی که لازم دارید مقوا و چسب و لوله سرم است ، و نیازی به چاپ سه بعدی ندارید!!

با استفاده از سرنگ و لوله به صورت هیدرولیک به این صورت که با افزایش فشار آب در سرنگ و انتقال اون به درون کلاه  میتونید سیستم باز شدن ماسک رو طراحی کنید اما این مدل  نمی تواند شما را از هرگونه ضربه به سر نجات دهد. همچنین ، J.A.R.V.I.S. (جارویس) و صفحه نمایش واقعیت افزوده در این مدل وجود نداره D: !

 

 

 

چگونه کلاه مرد اهنی را بسازیم

برای ساخت این کاردستی از

استفاده شده

 

فیلم آموزش ساخت ماسک مرد آهنی رو می توانید با کیفیت HD در زیر ببینید!!!

همچنین این فیلم رو با 5 کیفیت مختلف دانلود کنید



 

اگر در دانلود فیلم ها مشکل دارید می تونید با نرم افزار اختصاصی سایت این کار رو به راحتی انجام بدید

تمامی فیلم های سایت در این نرم افزار وجود دارد
 

 

در صورت مشکل و خرابی لینک دانلود از طریق نظرات همین پست اطلاع  دهید تا لینک جایگزین شود

 

سلام.اندازه های این طرح روی کاغذ A3 هستش یا نه؟چون من روی A4 چاپ کردم اصلا خوب نشد.

بر روی A3 باید چاپ شود

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

دیدگاه

به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن.

نوشتن دیدگاه

Email

Ziyasoftware@gmail.com


دانلودDownloads-icon


دانلود طرح های استفاده شدهDownloads-icon

ساخت کلاه ایمنی آهنی با پرینتر سه بعدی
(www.sm3m.com-www.3Dware.ir ): بزرگ ترین تولید کننده پرینتر سه بعدی در ایران،فروش پرینتر سه بعدی مدل پدیدا با گارانتی و خدمات پس از فروش، ارائه کننده خدمات تخصصی چاپ سه بعدی و مدلسازی سریع، تولید کننده مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی. تماس : ۹-۰۲۱۲۲۲۵۹۹۰۸

ساخت کلاه ایمنی آهنی با پرینتر سه بعدی
(www.sm3m.com-www.3Dware.ir ): بزرگ ترین تولید کننده پرینتر سه بعدی در ایران،فروش پرینتر سه بعدی مدل پدیدا با گارانتی و خدمات پس از فروش، ارائه کننده خدمات تخصصی چاپ سه بعدی و مدلسازی سریع، تولید کننده مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی. تماس : ۹-۰۲۱۲۲۲۵۹۹۰۸

ساخت ماسک مرد آهنی با مقواکارتن می‌تواند فعالیتی هیجان انگیز باشد. چرا که حالا دیگر با قطعیت و بی‌هیچ شک و تردیدی می‌توان اذعان داشت که سینمای امریکا (هالیوود) به عنوان یکی از فراگیرترین و قدرتمندترین رسانه‌های جمعی جهان، تحت سلطه و سیطره ابرقهرمانان واقع شده است. سلطه‌ای که نه تنها سینماهای کشور امریکا، بلکه بسیاری از کشورهای دیگر را نیز تحت تاثیر جذابیت خود قرار گرفته است. چنین نفوذ و تاثیری بر قلب میلیون‌ها عاشق سینما و قهرمانانش، بخش اعظمی از موفقیت خود را مرهون و مدیون نیازی است که انسان‌ها از ابتدای تاریخ در نهاد خود احساس کرده‌اند. نیاز به قهرمانان و مردان قدرتمندی که بتوانند بار شکست‌ها و شوربختی‌های بشر را به دوش بکشند. از آنجا که وجود چنین مردانی در عالم واقع امری است محال و ناشدنی، انسان‌ها با قدرت خیال و توان خلاقه خود، الگوهای فراانسانی‌شان را  در جهان ادبیات و متون حماسی و حالا بر پرده سینماها، جان بخشیده‌اند. حالا دیگر سال‌هاست که سوپرمن، بت‌من، مردعنکبوتی و بسیاری دیگر با قدرت خارق‌العاده و فراطبیعی‌شان به درون تاریکی سینما می‌کشانند. این علاقه و شیفتگی نسبت به ابرقهرمانان به قدری است که خواب و رویای کودکان و نوجوانان را نیز تحت سلطه خویش کشیده و در خواب کودکانه نیز نفوذ کرده است. از اینرو ساخت ماسک مرد آهنی با مقواکارتن فعالیتی است همسو با رویای بسیاری از کودکان و نوجوانان.

در ادامه مجموعه آموزش‌های تارنمای آکرومارکت، در پست آموزشی امروز ویدیویی را بارگذاری گرده‌ایم که در آن شیوه طراحی و ساخت ماسک مرد آهنی با مقواکارتن را آموزش می‌دهد. کاردستی زیبایی که تنها با مقداری مقواکارتن و چسب قابل انجام می‌باشد.

mohammad roostaei

چگونه کلاه مرد اهنی را بسازیم

میشه اندازه هاش رو هم بگید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

داشتن یک ماشین کنترلی برای همه هم‌نسلان ما که دوران کودکی و نوجوانی‌مان در دهه شصت سپری شده است،… ادامه مطلب

حالا دیگر برای هر خانه‌ای، یک جعبه ابزار شامل ضروری‌ترین ابزارها، یک نیاز است. حتی اگر علاقه‌ای به کارهای… ادامه مطلب

در روزهای هدیه دادن و گرفتن به سر می بریم چه خوب است که با کمی سلیقه و وقت… ادامه مطلب

ساخت کمپرسور هوا
اگر شما نیز جزو آن دسته کسانی هستید که به امور صنعتی و تمامی ابزار و آلات… ادامه مطلب

ساخت دستگاه پوست‌کن بادام زمینی
خشکبار یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین خوراکی‌ها برای ما ایرانی‌هاست. بسیاری از لحظات ماندگار و… ادامه مطلب

حال که در آستانه فرارسیدن فصل تابستان و تعطیلات مدارس قرار گرفته ایم، سرگرم کردن بچه‌ها و دانش‌آموزان، یکی… ادامه مطلب

ابزار های برقی کمک بسیار زیادی در راحت تر شدن و همچنین سریعتر شدن کارها در خانه میکنند.
کار برد… ادامه مطلب

برای همه ما که بخشی از خاطرات دوران کودکی و نوجوانی مان را انیمیشن ها و کارتون ها تشکیل… ادامه مطلب

اوریگامی هنر کاغذ و تا یکی از تکنیک های سنتی کاردستی در ژاپن می باشد که امروزه در سراسر… ادامه مطلب

 شکل ظاهری مواد غذایی تاثیر بسزایی در به اشتها آوردن انسان و مخصوصا  کودکان  دارد.
در این قسمت از سری… ادامه مطلب

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اطلاعیه : ارسال سفارشات در ایام تعطیلات کرونا ، همچون گذشته در روال عادی انجام می پذیرد. #در_خانه_میمانیم… رد کردن

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

ویدئویی تماشایی از آموزش ساخت دست مردآهنی را می بینیم، که به کمک مقوا ساخته می شود.

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

ویدئویی تماشایی از آموزش ساخت دست مردآهنی را می بینیم، که به کمک مقوا ساخته می شود.

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

https://www.aparat.com/v/9Dqt6/%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA_%D9%87%D9%84%D9%85%D8%AA_%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86_%D9%85%D9%86_%D8%A8%D8%A7_%D9%85%D9%82%D9%88%D8%A7_%D9%83%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%86…….%D9%83%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%D9%89

مسئولیت انتشار ویدیو در آی فیلو بر عهده انتشاردهنده است.

علاوه بر جذابیت و کاریزمای آشکار رابرت داونی جونیور   در نقش یک میلیاردر درخشان که به یک ابرقهرمان تبدیل شده است – تونی استارک   – این فیلم از مارول وسوسه بزرگی را ایجاد کرد تا دریابد که چه نوع اسباب بازی و دستگاه هایی ساخته شده است تا آخرین نسخه کت و شلوار پیشرفته او را پیدا کند. و اگرچه نوآوری هایی مانند کت و شلوار که از چمدان به طور مستقیم روی بدن شما باز می شود ، یا لباس هایی که همیشه هنگام پوشیدن دستبندهای خاص از شما پیروی می کنند ، همچنان در حوزه داستان های علمی تخیلی باقی می مانند ، هنوز امید وجود دارد. بیشتر آنچه در لباس ساخته شده است مرد آهنین”در دنیای ما آنالوگ دارد ، هرچند به اندازه فیلم شیک نیست.

با داشتن اسکلت اسکلت و پرتوهای جت و همچنین یک ربات دستیار ، تبدیل شدن به یک تونی استارک بسیار دشوار است – و مطمئناً ارزان نیست – اما به هر حال غیرممکن نیست.

علی رغم آنچه تونی اسباب بازی های جالبی دارد ، بدون منبع انرژی آنها فقط زره های زیبایی باقی خواهند ماند. لازم است یک راکتور قوس کوچک را بر اساس همجوشی سرد متصل کنید.

فناوری فیوژن در هسته تجارت Stark Industries و لباس مردانه Iron Man قرار دارد. در دنیای ما هیچ شباهتی با این فناوری وجود ندارد (البته). Marvel.com نشان می دهد که رآکتور تکنیکی کمیکویید در “tokamak” ریشه دارد ، راکتور همجوشی آزمایشی جنگ سرد که دوباره در اتحاد جماهیر شوروی توسعه یافت. مانند یک راکتور قوس ، “tokamak” به شکل یک توروید ساخته شده است ، شامل پلاسما ، میدان مغناطیسی است و مقدار زیادی انرژی تولید می کند.

توکامک بسیار بزرگتر از راکتور قوس – حتی بزرگتر از مدل موجود در صنایع استارک – است و هنوز فراتر از حد آزمایش نیست. اما با توجه به نبوغ تونی در کوچک سازی ساختارهای پیچیده ، به احتمال زیاد اساس یک راکتور خارق العاده هسته ای فوق العاده دقیقاً یک توکاماک است.چگونه کلاه مرد اهنی را بسازیم

به گفته نیل دگراسه تایون ، مشکل طراحی منبع انرژی به اندازه مشت نه چندان در نسل بلکه در ذخیره سازی و عوارض جانبی احتمالی است. برای بازگرداندن بهتر و سوختگی های به حداقل ممکن ، DeGrass Tyson نوع دیگری از منبع تغذیه را توصیه می کند: یکی از آنها می تواند مبتنی بر تخریب کنترل شده یک ماده و ضد ماده باشد. مثلاً

دستکش جت پرتویی یکی از ابزارهای پرکاربرد تونی استارک است ، اما به سختی می توان آن را با دقت بالا در دنیای واقعی بازسازی کرد. البته این گزینه برای طرفداران محترم Iron Man مناسب نیست. یکی از آنها ، پاتریک پرای آلمانی ، در یکی از وقفه های کار (پردازش پلیمر) کاری مشابه دستکش واکنشی انجام داد: لیزری که درون دست قرار گرفته است.

یک لیزر که از باتری های لیتیوم یونی تغذیه شده است ، ممکن است قدرت تخریبی مشابه دستکش Iron Man نداشته باشد ، اما می تواند صدمه ببیند. این پرتوی را با قدرت 1000 مگاوات ساطع می کند ، که 200 برابر قویتر از پرتوی لیزر است که در بیشتر کشورها برای استفاده مجاز است. به طور خلاصه ، اگر می خواهید گربه خود را سرخ کنید ، ممکن است آتش سوزی کند.

از کارهای انجام شده ناراضی بود ، Prib ادامه یافت و آنچه را او “” نامید ، ایجاد کرد و آن را به یک لیزر قابل جمع آوری مجهز کرد.

  طبق افسانه مرد آهنین ، یک قهرمان می تواند به لطف جت های قدرتمند ضرب و شتم انرژی از پای کفش خود پرواز کند. آنها او را از طریق هوا و بدون خطر احتراق خود به خود پاها و بدون نیاز به پوشیدن کفش پاشنه بلند و بدون نیاز به پوشیدن کفش پاشنه بلند ، که باعث می شود قهرمان مانند نماینده سنگ های گلم باشد ، حرکت می کند. با این حال ، در دنیای ما چکمه های جوهر افشان وجود ندارد که به شما کمک کند تا پیاده شوید ، اما چیز دیگری وجود دارد: jetpack شخصی. جت پک

مدت ها قبل جی پک های شخصی ظاهر شدند. اولین مدل در سال 1919 در روسیه ظاهر شد ، خالق آن مخترع الكساندر فدوروویچ آندریف بود ، اما تنها در سال 1960 اولین jetpack در معرض دید عموم قرار گرفت. متأسفانه ، هزینه زیاد و مدت زمان پرواز کوتاه به معنای این بود که اعتیاد به مواد مخدره اطراف این اختراع به سرعت ناپدید می شوند.

اما رویای زندگی می کند. مارتین هواپیمای مستقر در نیوزیلند مارتین جت پاک ، یک جت پک شخصی بنزینی را تولید کرد که به طور همزمان می تواند تا 30 دقیقه در هوا باشد. این برای بازار مصرف در نظر گرفته شده است. طبق برخی تخمین ها ، قیمت آن حدود 1 میلیون دلار است و این حداقل است. اما هیچ کس استدلال نمی کند که همه ابتکارات برای تونی استارک واقعی گران هستند.

دارپا (پروژه های تحقیقاتی پیشرفته آژانس دفاع آمریكا) بیش از ده سال بر روی اسكلت اسكلت ها كار می كند كه می تواند آمادگی جسمانی سربازان آمریكایی را بهبود بخشد. در سال 2010 ، پیمانکار دفاعی Raytheon برای اولین بار یکی از نتایج را رونمایی کرد: اگزواسکلت XOS 2.

این کت و شلوار به گونه ای طراحی شده است که در زمینه لجستیک کار کند ، یعنی تدارکات ، استحکام حامل را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و به او اجازه می دهد تا به راحتی یک لایه سه اینچی چوب را بشکند. هیدرولیک داخلی بدون توجه به ماهیچه های صاحب کت و شلوار کار می کند ، از این طریق به او فرصت کار برای سه نفر را می دهد. مواد سبک وزن و ساخت و ساز مانور قدرت مانع از تجهیزات عظیم نظامی را نمی توان به دست آورد.

البته یک مشکل وجود دارد. هر کت و شلوار باید به کنترل پنل مرکزی وصل و وصل شود. کت و شلوارهای محدود برای 2015 طراحی شده است ، در حالی که Raytheon در حال تهیه کت و شلوار دست نخورده برای استفاده های بعدی است.

  اسکلت اسکلت نه تنها در محیط نظامی استفاده می شود. در خارج از تئاتر عملیات ، همین فناوری ها به افراد کمک می کند تا دوباره راه بروند و عضلات اضافی کسب کنند. در حقیقت ، این Ekso Bionics یکی از رهبران پیشرفت اسکلت های پزشکی است که فناوری خود را با اهداف لاکهید مارتین برای اهداف نظامی به اشتراک می گذارد و نه برعکس.

مانند اسکلت نظامی ، دستگاههای پزشکی به منظور کمک به بدن با هدف تقویت قدرت اضافی طراحی شده اند ، علاوه بر این ، به عضلات کمک می کنند تا دوباره روند را تقویت و تقویت کنند. شاید با کمک آنها غیرممکن کردن تعدادی تیر یا چوب راکت غیرممکن باشد ، اما به لطف اسکلت اسکلت ، افرادی که نمی توانند راه بروند یا چنین فرصتی گرانبها را داشته باشند ، آن را دریافت می کنند.

  اگر این واقعیت که تونی استارک تمام قدرت از زره های پیشرفته را با قدرت اندیشه کنترل می کند برای شما کاملاً غیرممکن به نظر می رسد ، چه جای تعجب دارید که از قبل فناوری هایی وجود دارد که می توانند برای کنترل یک سیستم رایانه ای با قدرت فکر استفاده کنند.

در آزمایشگاه توسعه فناوریهای نوید ، به همراه روزبه جعفری ، استادیار مهندسی برق در دانشگاه تگزاس ، یک سیستم آزمایشی ایجاد شده است که به شما امکان می دهد مثلاً تبلت Galaxy Galaxy بدون فرمان یا لمسی را کنترل کنید. همه چیز در جایی طراحی شده است که شما نگاه می کنید و روی آن چه تمرکز می کنید.

باید دانست که فناوری هنوز به مرحله ای نرسیده است که بتوانید با استفاده از این روش یک پیام ابتدایی بنویسید ، به این معنی نیست که به کنترل یک ماشین نظامی پیچیده بپردازید. در حالی که انتخاب کاربر محدود به یک فهرست کوچک است. اما این فقط آغاز است.

  هنگام تماشای فیلم “” ، در صحنه هایی که تونی استارک را در داخل زره پوش نشان می دهد ، می بینیم که صفحه نمایش جلوی او ظاهر می شود و اطلاعات لازم را در اختیار او قرار می دهد. عالی به نظر می رسد چرا ما یکی نداریم؟ در واقع ، همه چیز خواهد بود ، و خیلی زود.

در واقع نکته در عینک نیست که بتواند عکس بگیرد ، از این طریق Google Glass را به فناوریهای Iron Man نزدیکتر می کند ، بلکه در همان مفهوم رایانه پوشیدنی متصل به اینترنت است که می تواند به دستورات صوتی پاسخ دهد و اطلاعات را فقط در دسترس رسانه قرار دهد. بدیهی است که عینک مینیاتوری برای دوستداران اینستاگرام اولین قدم برای کلاه ایمنی تمام عیار است که به مبارزه با جرم کمک می کند.

  خانه های هوشمند ایده ای وسوسه انگیز برای دوستداران داستان های علمی تخیلی است. اما با پیشرفت در شبکه های بی سیم و همچنین تجزیه و تحلیل داده ها و سیستم هایی مانند J.A.R.V.I.S. نزدیک شدن سریع به واقعیت علمی.

به گفته دایانا کوک از دانشکده علوم کامپیوتر و مهندسی برق دانشگاه واشنگتن ، کلید مسکن هوشمند ، هوش همه جا خواهد بود که می تواند اطلاعات را جستجو و تفسیر کند ، و به طور مستقل طبق الگوریتم ها عمل کند. برخی از این سیستم ها قبلاً در خانه شما کار می کنند. سیستمهای تهویه مطبوع می توانند به طور خودکار دما را تنظیم کنند ، یخچال ها – به طور خودکار یخ زدایی کنند. و غیره

اگرچه جارویس دستیار آزمایشگاه استارک است ، تحقیقات کوک در مورد خانه های هوشمند به چیز دیگری متمرکز شده است: او در حال بررسی چگونگی حرکت اطلاعاتی می تواند به بازنشستگان کمک کند بدون اینکه درگیر افراد خارجی شوند.

  اگر هنوز هم طرفدار فناوری تونی استارک هستید ، پیشنهاد می کنیم از فیلم استراحت کنید و مستقیم به کمیک بروید. یک نسخه از کت و شلوار آهنی مجهز به غلطک هایی است که از پایین کت و شلوار زره پوش گسترش یافته است.

یک سؤال منطقی پیش می آید: اگرچه انگیزه پیشرفت فناوری در فیلم منجر به ایجاد عناصری از قدرت گزاف شد ، چرا کت و شلوار آهنین خود را به غلطک نمی گیرید و مجهز می کنید؟

متأسفانه در پاسخ به این سؤال که چگونه یک دبیر منطقی و جذاب را پیدا کنید که بی نهایت به رئیس خود اختصاص یابد ، علم هنوز پاسخ قطعی نمی دهد.

چاپ با تشکر ، درس عالی +5

هر پسر دوست دارد حداقل مثل یک ابرقهرمان باشد. پس از همه ، این توانایی بسیار عالی است که فقط شما داشته باشید بسیار عالی است. با او ، شما می توانید برای مبارزه با شر و نجات جهان از فاجعه ، احساس قدرت و شجاعت کنید. بنابراین ، ما پیشنهاد می کنیم که شما و فرزندتان ماسک مرد آهنین را با هم درست کنید.

روی کارت نیمه قرمز رنگ ، نقاشی نقاب ماسک مرد آهنین را ترسیم می کنیم. بعد ، با قیچی با دقت برش بزنید.

حالا گوش ها را قطع کنید. فقط دو جزئیات از این دست

گوش ها را در قسمت عقب چسب بزنید.

سپس یک ورقه زرد از کاغذ ضخیم برداشته و شبح رنگ ماسک قرمز را کمی بچرخانید. ما شروع به ترسیم جزئیات می کنیم که باید زرد باشد. آنها نباید فراتر از ماسک باشند.

قطع ما پایه را قرار می دهیم ، یعنی ماسک قرمز. در صورت لزوم ، شکل را تنظیم کنید.

قسمت زرد ماسک را به رنگ قرمز بچسبانید.

با یک مداد شروع به کشیدن چشم و دهان می کنیم.

سوراخ های چشم را در امتداد کانتور قطع کنید. این بهترین کار با قیچی کوچک انجام می شود تا از کانتور فراتر نروید. به خصوص از آنجایی که نگاه بی نظیری خواهد داشت.

ما یک مارک سیاه را در اطراف ناحیه دور چشم ترسیم می کنیم و یک کانتور ایجاد می کنیم. همچنین خطوط دهان و سکته مغزی سایر قسمت های ماسک را ترسیم می کنیم.چگونه کلاه مرد اهنی را بسازیم

سپس یک طناب سیاه یا رشته بکشید و آن را در قسمت پشتی در طرفین چسب بزنید. برای خوب نگه داشتن آنها می توانید از چسب داغ از اسلحه استفاده کنید.

بر این اساس ، ماسک Iron Man از کاغذ رنگی آماده است. او بسیاری از پسرانی که کارتون یا فیلم در مورد این ابرقهرمان تماشا کرده اند را خوشحال می کند.

برای والدین ، u200bu200bآمادگی برای تعطیلات که فرزندشان در آن شرکت می کند ، لزوماً شامل ساخت یا خرید یک لباس شخصیت است ، به شکلی که کودک ظاهر می شود. به تازگی ، ابرقهرمانان مختلف یا افراد دارای توانایی های فوق طبیعی محبوبیت روزافزونی پیدا کرده اند. یکی از تصاویر مورد علاقه پسران Iron Man است ، یک روبات چند منظوره که توسط Tony Stark (خالق آن) کنترل می شود و دنیا را از شر دور می کند.

لباس های مرد آهنی می تواند بسیار متنوع باشد و تنوع زیادی داشته باشد ، زیرا برای ایجاد یک لباس واقعی که باعث می شود استاد شما غیرقابل نفوذ باشد و حتی امکان پرواز را نیز فراهم می کند ، متأسفانه کارایی نخواهد داشت. اما می توانید خودتان این کار را با لباس یک قهرمان از مواد ساده انجام دهید. از چی؟ بله ، تغییرات زیادی وجود دارد: از کاغذ ، مقوا ، دوخته شده از پارچه ، ساخته شده از آلومینیوم یا فلز دیگر ، از پلاستیک و غیره.

اگر متعهد به تهیه یک لباس برای این شخصیت هستید ، متوجه می شوید که مدل ها و انواع زیادی از آن وجود دارد ، بنابراین گزینه ای را که دوست دارید بیشتر انتخاب کنید. محبوب ترین و دیدنی ترین مدل Iron Man Mark VII است.

لباس کودکان باید آسان و ایمن باشد ، بنابراین الکترونیک را به آن متصل نکنید تا چشمهای درخشان یا سایر عناصر تصویر قهرمان را بازآفرینی کنید. بهتر است با استفاده از تکنیک “کاغذ چاپ” ، یک کودک را به لباس بسپارید. این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از فناوری های ویژه ، کاغذ ، مقوا و چسب را ایجاد کنید.

برای تهیه یک محصول ، به نمودارها یا نقشه ها نیاز دارید. آنها قبلاً زیاد هستند. با نصب Pepakura Designer 3 یا Pepakura Viewer ، می توانید پرونده های * .pdo را باز کنید. سپس می توان آنها را ویرایش کرد ، اندازه های آنها را تنظیم کرد ، و غیره. طرح ها می توانند دوباره با استفاده از چاپگر دوباره چاپ یا چاپ شوند. سپس – جمع آوری و رنگ آمیزی کنید. بنابراین با دستان خود یک لباس تقریبا واقعی دریافت خواهید کرد.

پس از چاپ نقشه ها ، از کودک خود اندازه گیری کنید و تغییرات لازم را در نمودارها ایجاد کنید – بنابراین نسخه مخصوص لباس کودکان خود را خواهید داشت. سپس دوباره چاپ کنید ، اما با اندازه مناسب.

کاغذ لباس باید با چگالی حداقل 160 گرم در متر مربع گرفته شود. به متخصصان مجرب توصیه می شود که حتی مقوا نگیرند ، بلکه یک کاغذ بسیار متراکم ویتمن هستند. شما همچنین نیاز خواهید داشت:

بنابراین ، شروع به ساخت یک لباس با دست خود کنید.

ماسک مرد آهنین ، مرحله به مرحله کار کنید. الگوهای در اینجا: http://goo.gl/pJFr6C

یک گزینه بسیار ساده تر ایجاد یک ماسک پاپی-ماچ بر روی همین اصل و برش دادن و دوختن لباس از پارچه (یقه اسکی زرد یا طلایی / ژاکت و شلوار ، و بقیه قسمت های قرمز: جلیقه ، زیر شلوار ، دستکش ، زانو ، کفش) است. . امداد نیز می تواند با استفاده از لاستیک فوم به قسمت های خاصی از بدن متصل شود.

اگر فرزند شما می خواهد یک ابرقهرمان واقعی باشد ، به او کمک کنید تا رویای خود را تحقق بخشد و در قالب یک لباس از شخصیت محبوب خود برای او معجزه ایجاد کند. یا یک لباس جذاب برای خودتان درست کنید 🙂

موضوع ابرقهرمانان همیشه در بین کودکان محبوب است. پسران با خوشحالی فراوان لباس های معروف ترین شخصیت ها را امتحان می کنند. البته بسیاری از فروشگاه ها پیشنهاد می کنند لباس مناسب را با قیمت های مختلف خریداری کنند. شخصیت کمیک بوک و سه فیلم فوق العاده ، مرد آهنین به ویژه محبوب هستند. تقریباً هر پسری می خواهد روی زره u200bu200bخود امتحان کند. اما در قفسه ها لباس های کارناوال معمولی هستند ، اما من چیزی واقع بینانه می خواهم. سپس این سوال برای هر والدین ایجاد می شود: چگونه یک لباس مرد آهنین درست کنیم؟

اگر تصمیم دارید لباس شخصی زیبا از شخصیت مورد علاقه خود برای کودک درست کنید ، پس ابتدا صبر کنید. این کار به زمان و پشتکار زیادی نیاز دارد. قبل از اینکه لباس مرد آهنی بسازید ، باید شخصیت واقعی را با جزئیات مطالعه کنید. عکس های قهرمان فیلم را مشاهده کنید و در کمیک ها پیمایش کنید. این امر باعث می شود که بتوانید تصویری کلی از لباس های آینده بگیرید. البته ایجاد لباس واقعی مرد آهنین غیر واقعی خواهد بود اما هر والدینی می تواند تقلید کند.

پس از بررسی دقیق نقشه های لازم ، یک نمودار تقریبی از تمام جزئیات اصلی لباس را تهیه کنید. می توانید از نقاشی ارائه شده استفاده کنید. اما قبل از آن ، برای اندازه گیری تمام ابعاد اساسی فرزندتان خیلی تنبل نباشید: دور سر ، قد ، طول بازو ، کمر و لگن.

ساخت یک لباس مرد آهنی با دستان خود یک کار نسبتاً دشوار اما قابل انجام است. پس از قسمت آشنایی با شخصیت ، باید درمورد ماده ای که لباس ابرقهرمانان از آن ساخته می شود ، تصمیم بگیرید. ممکن است گزینه های مختلفی وجود داشته باشد:

بهتر است از طرح های لباس مرد آهنی متناسب با اندازه پسرش استفاده کنید. در غیر این صورت کودک احساس ناراحتی خواهد کرد و به سرعت لباس خود را پاره می کند. طرح ارائه شده را با جزئیات مطالعه کرده و آن را متناسب با شاخص های واقعی رشد و زغالی قسمت های بدن افزایش دهید. ساده ترین راه تهیه Iron Man از کاغذ ضخیم (160 گرم در متر مربع). بهتر است با کلاه ایمنی شروع کنید. بنابراین مهارت های لازم را کسب می کنید ، و بازسازی آن راحت تر است.

هر جزئیات با لبه ای از لبه حدود یک سانتی متر به طور جداگانه برش داده می شود. پس از چسباندن جزئیات ، بهتر است در هر مرحله امتحان کنید. فقط در این روش می توانید کالای خود را کاملاً متناسب با ابعاد لازم یک شخص متناسب کنید.

کمر و سینه به طور جداگانه انجام می شود. باز هم ، ترسیم دقیق لازم است. یادتان باشد که حجم سینه را اندازه بگیرید. همه طرفداران می دانند که در وسط قفسه سینه ، ابرقهرمانی دارای چراغ قوه خاصی است. با استفاده از یک چراغ شب ابتدایی با قطر مناسب می توان شبیه سازی کرد. کافی است از طریق فروشگاه سخت افزار بروید و مطمئناً عنصر لازم دکوراسیون را پیدا خواهید کرد. یا از فویل استفاده کنید که به زیبایی زیبایی درخشان خواهد داشت.

در حقیقت ، همه اینها به نبوغ خلاقیت شما بستگی دارد. هیچ قانون مشخصی برای ساخت یک لباس مرد آهنی وجود ندارد.

دست و پا تحرک ترین قسمت های بدن هر کت و شلوار است. در مکان های خم لازم است که شکاف ها یا انتقال ویژه ایجاد شود. به خاطر داشته باشید که کودکان بسیار متحرک هستند و نباید حرکات آنها محدود شود. فقط می توانید محافظ و دستکش درست کنید.

به عنوان کفش بهتر است کفش ورزشی یا کفش ورزشی را انتخاب کنید. رنگ قرمز را از قوطی اسپری استفاده کنید. بعد ، یک قلم مو بزنید و خطوط مناسب را بکشید. روی خاویار نیز فقط می توان محافظ ساخت.

حالا می دانید که چگونه یک لباس مرد آهنی درست کنید. پس از این ، طراحی باید سفت تر شود. برای این کار ، چسب اپوکسی خریداری کنید. با یک برس بزرگ یک ماده چسبناک را در تمام قسمت ها اعمال می کنیم و منتظر خشک شدن کامل می مانیم. بهتر است محصول را به مدت یک روز برای تهویه و خشک کردن کامل بگذارید ، فقط پس از آن رنگ و سایر عناصر تزئینی را اعمال می کنیم.

فوراً تنظیم کنید که روند چندین روز طول بکشد. شما می خواهید یک لباس مناسب باکیفیت برای کودک خود ایجاد کنید و نه تنها او را در یک جعبه لوازم خانگی بپوشید. ربات را با Iron Man اشتباه نگیرید. اگر در مورد هر گونه جزئیات شک دارید ، با فرزند خود مشورت کنید. او همه چیز را در مورد شخصیت مورد علاقه خود می داند.

اگر هنوز فکر بدی از شکل ظاهری مرد آهنی ندارید ، تصاویر لباس به شما کمک می کند تا در نهایت آن را بفهمید.

شما اولین نفری نیستید که خود را به عنوان یک طراح یک لباس معروف امتحان کنید.

بسیاری از صنعتگران توانستند لباس های بسیار واقع گرایانه ای را برای خود و فرزندانشان ایجاد کنند. و این بدان معنی است که می توانید فرزند خود را با زور خشنود کنید. فقط با میل و صبر خود را جمع کنید. لبخند شاد کودک شما برای کار و کوشش تایتانیک پاداش بزرگی خواهد بود.

با تقاضای عامه ، ما در حال ارسال یا بهتر بگوییم مدل او Mark 7 هستیم.

این اتفاق افتاد ، دستان اضافه شدند مرد آهنین 7. تاکنون ، این رمز و راز برای من یک رمز و راز باقی مانده است ، این علائم. حداقل تا آنجا که من می توانم بگویم حداقل Iron Man Helmet Mark 2 ، 3 و 4 یکی هستند. زره پوش متفاوت است ، بله ، اما کلاه ایمنی … در جستجوی این مدل ، دریافتم که جارو کلاه ایمنی آهن حتی از آنچه انتظار می رود بزرگتر است. در مورد این مدل خاص ، Iron Man Mark 7 ، آن را فقط در Pepakura Viewer باز می کنید ، به این معنی که شما نمی توانید هر چیزی را در آن تغییر دهید ، از جمله ابعاد. بنابراین ، فقط می توانید امیدوار باشید که در زیر سر شما قرار بگیرد. اگرچه ، من آن را از انجمن آمریکایی بارگیری کردم ، جایی که آنها ادعا کردند که همه چیز با ابعاد مناسب است.

کلاه ایمنی مردانه ساخته شده از کاغذ در پیپاکورا 14 صفحه طول می کشد ، که همانطور که قبلاً فهمیدیم ، استاندارد کلاه ایمنی است. به هر حال ، فاصله هایی در اینجا ارائه شده است که برای کلاه ایمنی بسیار مناسب است تا هنگام تقویت ، شکل خود را حفظ کند. در حقیقت ، هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد ، به جز این که کمی در نزدیکی گوش ها و خطوط نازک در صفحه اول وجود دارد ، اما این حاشیه است. بنابراین می توانید چسب بزنید و بگذارید مرد آهنی به شما کمک کند.

همه چیز در مورد طراحی و تعمیر آشپزخانه. لوازم جانبی مبلمان تکنیک

چگونه کلاه مرد اهنی را بسازیم
چگونه کلاه مرد اهنی را بسازیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *