چگونه کلیپ جذاب درست کنیم

 
helpkade
چگونه کلیپ جذاب درست کنیم
چگونه کلیپ جذاب درست کنیم

کلیپ اینستاگرام و دیدن ویدیوهای رنگارنگ در حال حاضر خیلی جذاب است. اکثر افراد دیدن ویدیوها را بیشتر از تصاویر دوست دارند. از آنجایی که ویوی ویدیوها به طور کامل مشخص است و اکثرا نیازی به لایک کردن ندارند، کلیپ‌ها بیشتر از تصاویر محبوب هستند. برای داشتن کلیپ‌های جذاب در اینستاگرام، نیاز به ابزارهای مختلفی داریم. ابزارهای ادیت ویدیو بسیار متنوع هستند. از این برنامه‌ها به دلایل مختلفی مانند درست کردن فیلم‌های کوتاه، برش فیلم، چسباندن بخش‌های مختلف چند فیلم به یکدیگر، ویرایش جلوه‌های ویژه فیلم‌ها و … استفاده می‌شود. می‌خواهید از چند ابزار رایگان برای اضافه کردن انیمیشن و فیلتر به ویدیوهایتان استفاده کنید؟ دوست دارید کار با این ابزارها راحت و بدون دردسر باشد؟ چگونه کلیپ اینستاگرامی بسازیم؟با چه برنامه ای کلیپ اینستا بسازیم؟ با ریوند و بهترین لیست پیشنهاد دانلود برنامه ویرایش فیلم و عکس برای کامپیوتر همراه باشید.

ویرایش فیلم و ویدیو در حال حاضر بسیار مهم است. روزانه چندین فیلم در سرتاسر دنیا در حال فیلمبرداری است و این فیلم‌ها نیاز به ویرایش دارند. این ویرایش‌ها شامل موارد مختلفی همچون برش قسمتی از فیلم، در کنار هم قرار دادن چند فیلم، حذف قسمتی از یک فیلم، افزودن متن به یک قسمت و … می‌باشد. همچنین چندین هزار ویدیوی جذاب در سرتاسر دنیا در شبکه‌های اجتماعی آپلود می‌شود. بنابراین مهم است که از ابزارهای درست در این رابطه استفاده شود. ممکن است با خودتان فکر کنید که باید از چه نرم‌افزارهایی استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم؟ در این مقاله ۱۳ مورد از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام با کامپیوتر و گوشی معرفی می‌شود. این ابزارها برای ویندوز، مک بوک و موبایل هستند و برای کاربران عادی مفید می‌باشند. البته کار با برنامه ساخت کلیپ اینستا نیازمند تمرین و تجربه است. ولی سعی کرده‌ایم ابزارهایی را معرفی کنیم که همه افراد بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. در ادامه با من همراه باشید.

معرفی ابزارهای ادیت ویدیو و کلیپ اینستاگرام

ابزار InShot از آن دست برنامه‌هایی است که آرزو دارید کاش زودتر با آن آشنا می‌شدید! می‌توان از این ابزار برای تغییر ابعاد ویدیوها استفاده کرد. به طور مثال اگر بخواهید ویدیویی با ابعاد ۹:۱۶ که برای استوری مناسب است را در ابعاد مربعی پست کنید، باید وقت زیادی برای ادیت آن بگذارید. اما این کار به راحتی با ابزار InShot انجام می‌شود. علاوه بر این‌ها می‌توانید سرعت ویدیوی خود را تغییر دهید، فیلترهایی به آن اضافه کنید، سایز آن را تغییر دهید و کلی کار دیگر انجام دهید. در واقع ابزار InShot، یک برنامه ساخت کلیپ یک دقیقه ای برای اینستاگرام محسوب می‌شود و کار کردن با آنبسیار لذتبخش است.چگونه کلیپ جذاب درست کنیم

این ابزار، نیز یکی از بهترین برنامه های ساخت کلیپ یک دقیقه ای برای اینستاگرام می باشد. این ابزار برای سیستم‌های ویندوز و مک بوک ارائه شده‌است و از این نظر بسیار عالی است. می‌توان از این ابزار برای چسباندن یا ترکیب چند فیلم، افزودن عکس، فایل صوتی و موزیک به فیلم استفاده کرد. نکته مثبت در مورد این برنامه، رابط کاربری عالی آن است که کاربر را از کار با آن راضی نگه می‌دارد. می‌توان با کمی دقت و تمرین از این نرم افزار ساخت کلیپ برای اینستاگرام در کامپیوتر استفاده کرد و از آن لذت برد.

یکی از ابزارهای بسیار هوشمند ساخت ویدیو برای اینستاگرام، برنامه Magisto است. در واقع این برنامه دارای یک هوش مصنوعی پیشرفته است. این هوشمندی کارهایی مانند تثبیت و تشخیص چهره، فیلترهای تصویری و … را انجام می‌دهد تا فیلم شما به بهترین حالت ممکن دربیاید. این برنامه دارای قابلیت‌های فنی زیادی است؛ با این حال کار کردن با آن راحت است. کاربران می‌تونند از الگوهای ویدیویی آن استفاده کنند و سپس ویدیوی خود را به نحوی که می‌خواهند ویرایش کنند. می‌‌توان از موزیک‌های موجود در کتابخانه آن هم استفاده کرد و آن‌ را در ویدیو جای داد. امکان اشتراک‌گذاری ویدیوی شما هم وجود دارد. البته باید توجه داشته باشید که این ابزار عالی، برای یک دوره آزمایشی ۷ روزه رایگان می‌باشد. پس از آن باید برای هر ماه ۵ دلار بپردازید. اما به هر حال باید از این نرم افزار ساخت کلیپ اینستاگرام برای کامپیوتر استفاده کنید تا قابلیت‌های عالی آن را بشناسید.

ابزار iMovie، یکی دیگر از برنامه‌های ویرایش فیلم است که بسیار پرطرفدار می‌باشد. با این برنامه می‌توان به سادگی چند ویدیوی مختلف را ترکیب نمود و یک فیلم با کیفیت ایجاد کرد. نرم‌افزار iMovie توانایی انتشار ویدیوهای ادیت شده در شبکه‌هایی مانند یوتیوب و فیسبوک را دارد. این برنامه فوق‌العاده، فضایی منحصربه‌فرد برای افزودن تریلر به ویدیوهای موردنظر شما فراهم می‌کند. از این برنامه کاربردی استفاده کنید و ویدیوهایتان را به راحتی ویرایش کنید. ساخت کلیپ اینستاگرام با افتر افکت با این ابزار به راحتی امکان‌پذیر است.

می‌توان از این برنامه عالی برای ایجاد کردن فیلم‌های مناسب برای اینستاگرام استفاده کرد. با این برنامه فیلم‌های جذاب برای این شبکه ایجاد کنید و مخاطبین را حسابی شگفت‌زده نمایید. این برنامه برای بلاگرها و افراد فعال در اینستاگرام عالی است. همچنین می‌توان افکت‌های مختلف، متن و موزیک به فیلم اضافه کرد. از این برنامه استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.

یکی دیگر از ابزارهای بسیار عالی برای ادیت ویدیو، برنامه MPEG Streamclip است. این برنامه امکان ترکیب چند فیلم را به راحتی میسر کرده‌است. نکته مثبت در مورد برنامه MPEG Streamclip، این است که فرمت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. می‌توان با این ابزار فعالیت‌هایی مانند برش و چسباندن فیلم‌ها در کنار هم را انجام داد. تعداد زیادی قابلیت و توانایی در این ابزار وجود دارد که در حین کار با آن متوجه خواهید شد.

برخی از کاربران به دنبال برنامه‌ای هستند که کار کردن با آن ساده باشد. ابزار Avidemux، همان چیزی است که این افراد به دنبال آن هستند. این برنامه برش ویدیو، ترکیب یا اینکدینگ (Encoding) چند فیلم با یکدیگر و … را میسر کرده‌است. این ابزار انواع فرمت‌ها مانند ASF ،MP4 ،MPEG و AVI را پشتیبانی می‌کند. همچنین رابط کاربری آن فوق‌العاده است و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. این برنامه بسیار قدرتمند و در عین حال ساده است؛ پس حتما کار با آن را تجربه کنید.

با استفاده از برنامه FFmpeg می‌توان ضبط ویدیو، تغییر فرمت ویدیو، تغییر بیت‌ریت فیلم و … را انجام داد. این برنامه یک ویژگی مثبت دارد. می‌توان از آن برای ادیت فایل‌های صوتی هم استفاده کرد. البته این بهترین برنامه برای ویرایش موزیک نیست، اما این قابلیت را در کنار ویرایش فیلم و ویدیو هم دارد. از این برنامه و امکانات عالی آن استفاده کنید و تجربه‌ای لذت‌بخش داشته باشید.

نرم‌افزار AVS Video Editor، یکی از ابزارهایی است که می‌توانید از آن برای ویرایش فیلم و ویدیو استفاده کنید و از کیفیت آن مطمئن باشید. در این ابزار قابلیت‌هایی مانند برش فیلم، حذف قسمتی از فیلم، چسباندن چند ویدیو به یکدیگر، افزودن افکت‌های مختلف، متن و زیرنویس به ویدیو و … وجود دارد. یکی از بهترین ابزارهایی که برای ویرایش فیلم پیشنهاد می‌شود، برنامه AVS Video Editor است.

یکی دیگر از برنامه‌های مفید برای ویرایش فیلم و ویدیو، ابزار Windows Movie Maker است. این ابزار عالی دارای قابلیت‌هایی مانند ادغام چند ویدیو با یکدیگر، افزودن فایل صوتی به ویدیو، افزودن تم و … می‌باشد. این برنامه نیز در بین بهترین ابزارهای ویرایش ویدیو جای دارد.

یکی دیگر از ابزارهای مفیدی که به شما پیشنهاد می‌کنیم، ابزار Mojo است. این ابزار به شما کمک می‌کند که استوری‌های جذاب و پویا درست کنید. با استفاده از فیلم‌ها، عکس‌ها و قالب‌های متحرک Mojo، می‌توانید استوری‌های جالب بسازید. این ابزار توانایی‌های مختلفی مانند برجسته کردن متن در عکس، تغییر رنگ پس‌زمینه، اضافه کردن الگوهای خودتان و … را دارا می‌باشد. می‌توانید طرح‌هایتان را در دوربین خود ذخیره کنید. حتما از این برنامه جذاب استفاده کنید و لذت ببرید.

این برنامه بی‌نظیر به شما کمک می‌کند که عکس‌ها، کلیپ‌های ویدیویی و متن را به راحتی در یک استوری جمع‌آوری کنید. نیازی به زمان زیاد یا نرم‌افزاری گران و پیچیده ندارید؛ بلکه با استفاده از این ابزار می‌توانید به راحتی انیمیشن‌های بامزه، متن‌های دلخواه و … را به ویدیوی خود اضافه کنید. این برنامه برای موبایل‌های با سیستم عامل اندروید و آی او اس مناسب است و استفاده از آن رایگان می‌باشد.

یکی از ابزارهای عالی و مفید برای ویرایش ویدیو و فیلم، برنامه Premiere Pro است. این برنامه برای سیستم عامل‌های ویندوز یا mac OS کاربرد دارد. می‌توان از آن برای ادیت فیلم‌ها، ویدیوهای تبلیغاتی، تلویزیونی و … استفاده کرد. حتما ساخت کلیپ اینستاگرام با پریمیر را تجربه کنید و کارهایی حرفه‌ای و عالی خلق کنید.

در این مقاله با چند مورد از بهترین ابزارها برای ساخت کلیپ با عکس و آهنگ برای اینستاگرام آشنا شدید. اگر در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی فعال هستید، پیشنهاد می‌کنیم از این برنامه‌ها استفاده کنید و تجربه‌ای عالی داشته باشید. می‌توانید برای کنار هم قرار دادن تکه‌های مختلف فیلم‌ها و به روایتی تدوین فیلم هم از این برنامه‌ها استفاده کنید. اضافه کردن متن، زیرنویس، موسیقی و … هم با این ابزارها امکان‌پذیر است. اگر تجربه‌ای در مورد کار با این ابزارها دارید، با من و دوستانم به اشتراک بگذارید. برای اطلاع از نحوه کار و پرسیدن سوالات خود، با سایت ریوند در تماس باشید.

با چه برنامه ای میتوان گوشی خود را مثل کلیپ های اینیستاگرام میکروفون کرد

چه برنامه هایی خوب هستن برای ساخت کلیپ؟؟؟

دوست عزیز در مقاله ۱۳ برنامه که بهترین ابزارهای ساخت کلیپ هستند به طور کامل توضیح داده شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوند

ما یک تیم از علاقمندان به دنیای بازاریابی دیجیتال هستیم. از برنامه نویسان علاقمند به کدنویسی تا تدوینگر استراتژیک و گرافیست خلاق و نویسنده ماهر. ما در ریوند همه با هم همکاری میکنیم و با هم رشد میکنیم. این فرهنگ ریوند هست و عاشقش هستیم.

تیم ریوند هر آنچه به منظور پیشرفت در حوزه بازاریابی برای کسب و کار خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. ما کمک می‌کنیم تا شما با صرف کمترین وقت و هزینه به مشتری‌های واقعی خود در دنیای اینترنت دست پیدا کنید.

شنبه تا پنج شنبه ساعت ۹:۰۰ الی ۱۸:۳۰

تهران- خیابان نلسون ماندلا- بالاتر از پل همت- بن بست کیان- پلاک ۵ (برای مراجعه حضوری هماهنگ شود)

تهران- خیابان پیروزی- پلاک ۳۰۶ (برای مراجعه حضوری هماهنگ شود)چگونه کلیپ جذاب درست کنیم

کپی رایت © ۱۳۹۹ تمامی حقوق متعلق به ریوند می‌باشد.


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف

چگونه کلیپ بسازیم

 

ویندوز 10 شامل ویرایشگر ویدیو (Video Editor)، مجموعه ای کامل از ابزارهای ایجاد و ویرایش ویدیو است که داستان شما را با موسیقی، متن، حرکت و جلوه های سه بعدی بازگو می کند. Video Editor جانشین Movie Maker در ویندوز 10 است، با تمرکز بر ابزارهای خلاقانه با کاربرد آسان که شما را قادر می سازد کلیپ خود را آماده کنید.چگونه کلیپ جذاب درست کنیم

 

ساخت کلیپ در ویندوز 10 

 

1. برای راه اندازی برنامه video editor عبارت video editor را در نوار جستجو تایپ کنید و یا از فهرست استارت برنامه را راه اندازی کنید.

2.  New video project را انتخاب کنید . 

3. نام کلیپ خود را تایپ کنید.

4. عکس ها و فیلم هایی را که می خواهید به Storyboard خود اضافه کنید انتخاب کنید. شما حتی می توانید از Add from web برای یافتن مطالب در بینگ استفاده کنید.

 

هنگامی که Storyboard خود را سازماندهی کردید، می توانید ظاهر هر عکس یا کلیپ ویدیویی را تغییر دهید.

1. دکمه ای مانند Trim یا Split را برای ویرایش انتخاب کنید (فقط کلیپ های ویدیویی).

2. برای تغییر مدت زمانی که یک عکس نمایش داده می شود ، Duration را انتخاب کنید و یا چندین عکس را انتخاب کنید و سپس Duration را انتخاب کنید تا مدت زمان همه آنها به یکباره تغییر کند.

 

آموزش ساخت کلیپ 

 

به آسانی می توانید متن را به عکس ها و کلیپ های ویدیویی اضافه کنید. 

گزینه Text را انتخاب کنید، عنوان یا عبارت را تایپ کنید، سپس یک سبک و یک طرح را انتخاب کنید. همچنین می توانید متن را دقیقاً زمانی که می خواهید درون فیلم خود نمایش دهید.

 

چطور کلیپ بسازم

 

می توانید Background music را برای انتخاب از بین چندین آهنگ انتخاب کنید و فیلم خود را با ریتم همگام کنید یا Custom audio را برای افزودن آهنگ های موسیقی، روایت یا جلوه های صوتی خود انتخاب کنید.

 

با استفاده از قدرت ویندوز 10 ، می توانید اشیاء سه بعدی یا جلوه های ویژه را به عکس ها و کلیپ های ویدیویی خود اضافه کنید. از فیلترها برای تغییر کلیپ یا عکس ویدیویی خود به سیاه و سفید یا سایر روشهای تصویری استفاده کنید. Motion را انتخاب کنید برای اینکه به عکس ها جلوه بصری بیشتری ببخشید. برای سرعت بخشیدن یا کاهش سرعت کلیپ ویدیویی ، Speed را انتخاب کنید. اگر می خواهید جهت یک عکس یا فیلم را تغییر دهید، فقط نماد Rotate را انتخاب کنید.

 

آموزش ساخت کلیپ در کامپیوتر

 

1. گزینه 3D library را انتخاب کنید. 

2. برای چرخش و تغییر اندازه شی و اضافه کردن انیمیشن ها می توانید از این بخش استفاده کنید. همچنین می توانید جلوه های سه بعدی را اضافه، جابجا و تغییر اندازه دهید. همچنین می توانید یک اثر را تا یک نقطه در یک کلیپ ویدیویی anchor بزنید و تماشای اثر را در کنار هم مشاهده کنید.

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته 

  

بااین بسته آموزشی آموزگار کودک خود باشید


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگیچگونه کلیپ جذاب درست کنیم


رزرواسیون آنلاین هتل/تضمین کمترین قیمت


خرید اولین لپ تاپ تاشو بازار

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن


کم شنوایی و ناشنوایی در میانسالان


سینما رو به خونت بیار!


طرح های 3بعدی کاغذ دیواری برای خرید


لازم نیست برای تهیه ماست کلی زحمت بکشی


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


Downloads-icon


حذف رمز فایل‌های PDF با کرومDownloads-icon

معمولا افراد بیشتر وقت خود را در اینترنت صرف دیدن ویدیو ها می کنند تا این که مقاله بخوانند یا این که عکس ببینند. در حقیقت دیدن ویدیو ها 73 درصد از ترافیک جهانی در سال 2016 را شامل می شد.این به معنای این است که وقتی کسی در اینترنت است به احتمال خیلی زیاد در حال دیدن کلیپ و ویدیو است.

ویدیو یکی از بهترین را ها برای ارتباط با مخاطب است به دلیل:1.خیلی آسان تر است که یک کلیپ درباره ی تکنیک های فوتوشاپ ببینیم تا این که یک مقاله ی کامل در مورد آن بخوانیم. 2.قوی ترین راه و روان ترین را برای اطلاع رسانی یک پیام و مشارکت مخاطب استفاده از ویدیو است(بعد از ویدیو، ارتباط زنده است).

با همه ی این ها رقابت کم تری میان افراد در پخش یک کلیپ نسبت به عکس و متن وجود دارد. به این دلیل که معمولا ساخت ویدیو به افراد خاص محدود می شود با این که این کار اصلا ترسناک نیست.

در این پست ما 8 راهنمایی را به شما می دهیم تا شما شروع کنید به این که ویدیو های خودتان را بسازید(ساخت ویدئو). در پایان این آموزش شما می توانید ویدیو را به محتوای شرکت خود اضافه کنید یا این که می توانید درامدی اضافه با ساخت و انتشار ویدیو داشته باشید.

شما می توانید با یک نگاه به اینفوگرافی زیر یک خلاصه جامع و کامل از کل مقاله ی راه کارهای ساخت کلیپ داشته باشیدچگونه کلیپ جذاب درست کنیم

باور کنید یا نه محتوای ویدیوی شما خیلی مهم تر از کیفیت آن است

ما نمیگوییم کیفیت مهم نیست – مهم است ولی شما باید یک وقت انرژی اضافه برای محتوا بگذارید بنابر این شما باشد یک نقشه برای محتوای خود داشته باشید.

برای ساخت نقشه ی محتوا برای کلیپ خود باید سه صل زیر را در نظر بگیریم1.اهداف خود را شرح دهید

با این ویدیو دقیقا میخواهید چه کاری انجام دهید؟مردم را بخندانید؟میخواهید قانعشان کنید تا به وبسایتتان سر بزنند؟محصولاتتان را میخواید معرفی کنید؟چیز جدیدی آموزش دهید؟هدفتان را مشخص کنید قبل از این که حرکتی کنید.2.مخاطبان خودتان را شناسایی کنید

احتمالا شما نمیتوانید که تمامی افراد را مورد هدف قرار بدهید به عبارت دیگر بگویم :شما دقیقا با چه کسی حرف می زنید ؟ اگر دید واضحی از بینندگان خود نداشته باشید نتیجه این است که پیام شما در کلیپ نامفهوم و بسیار رقیق می شود.بینندگان شما می خواهند یک چیز خاص از شما ببینند که همانند امضای شما تک و بی همتاست چیزی که ثابت کند شما این ویدیو را ساختید.همچنین تعیین کنید ویدیو هایتان را در کجا به اشتراک می گذارید و این بستگی دارد بینندگان اصلی شما در چه شبکه اجتماعی بیشتر آنلاین می شوند. به این فکر کنید چه کسانی میخواهند این ویدیو را ببینند سپس به این فکر کنید معمولا این افراد در اینترنت کجا ها هستند.3.از قدرت احساسات استفاده کنید

احساسات در ویدیو بازدید کنندگان را به سمت درخواست های شما فالو کردن شما یا اشتراک گذاری ویدیوی شما یا خرید محصول شما سوق می دهد .این عمل بار ها و بار ها ثابت شده است که احساسات باعث می شود عکس العمل بیننده ها به سمت مثبت سوق یابد.

پس زمینه ی شما هرگز نباید یک چیز به فکر و بی معنا باشد.در واقع باید به شما کمک کند داستان خود را بگویید پیام خود را برسانید و به نام برند شما کمک کند.همچنین پشت پس زمینه به کیفیت کلیپ شما کمک می کند.

پس زمینه ای که انتخاب می کنید بستگی به ویدیویی است که در حال تولید آن هستید و بینندگان و هدف شما دارد. و به دو صورت است:پس زمینه ی واقعی

این پس زمینه شامل یک صحنه ی واقعی است خانه ی شما دفتر شما یا حتی یک صحنه ی بیرون از خانه ی شما. برای بعضی ها استفاده از این پس زمینه اسان تر است زیرا با چیز هایی که اطراف خود دارند آن را می سازند.فقط باید حواستان باشد چیزی بی مورد و نامناسب و نامربوط به ویدیو و برند شما در آن وجود نداشته باشد.پس زمینه ی ساختگی

این پس زمینه شامل یک صفحه ی سبز پرده ها یا کاغذ است. پس زمینه ی ساختگی یکی از بهترین راه ها برای ثبات است. صفحه ی سبز به شما کمک می کند تا پس زمینه ی مورد نظرتان را با هر چیزی که در واقعیت است جا به جا کنید.اگرچه کار با صفحه سبر سخت است و به افرادی که تازه شروع کرده اند توصیه نمی شود.

هر کدام از این دو نوع پس زمینه را انتخاب کنید باید مطمئن شوید که حتما با موضوع فیلم شما همخوانی داشته باشد.شما میخواهید مطمعن شوید که رنگ های جلوی دوربین همخوانی دارند:نه چیزی را انتخاب کنید که ترسناک و زشت باشد که بیننده را باخود درگیر کند و نه چیزی را انتخاب کنید که ساده و یکنواخت و بی روح باشد که بینندگان به خواب فرو روند.

استرس نداشته باشید که از چه دوربینی در ائلین پخش خود استفاده می کنید

در حال حاظر شما میخواهید پول زیادی را صرف خرید یک دوربین با کیفیت کنید ولی در واقع اصلا نیازی به این دوربین در زمانی که شما تازه کار هستید وجود ندارد. چون هنوز معلوم نیست شما این راه را ادامه می دهید یا خیر.یک دوربین ساده و تمیز با کیفیتی مناسب برای این روز های شما مناسب است.شما احتمالا کسی را می شناسید که دوربین دارد و آن دوربین در گوشه خانه اش بلا استفاده افتاده است می توانید از او دوربین را قرض بگیرید(راهنمایی:به مخطبای گوشیت نگاه کن).

صدای ویدیوی شما می تواند مخاطب را به وجد بیاورد یا این که او را کلا منصرف کند.چند راه کار ساده وجود دارد که به شما کمک می کند کیفیت صوت کلیپ خود را حفظ کنید.

یکی از راه ها این است که از چیزی که مورد نظرتان است صدا ضبط کنید با میکروفون خود دوربین.را دیگر این است که از یک میکروفون جداگانه برای این کار استفاده کنید این را ساده ترین و بهترین را است.اگر چه عیبی ندارد اگر شما از میکروفون دوربین استفاده می کنید ولی بعدا باید یک میکروفون بخرید.

شما چه از یک بوم استفاده کنید یا از یک میکروفون روی بدن موضوع فیلم برداریتان باید به این دقت کنید که میکروفون در جای درستی قرار گرفته باشد. مثلا اگر به لباس برخورد می کند باید جا به جایش کنید و در جایی بگذارید که تمامی صدا ها را به خوبی دریافت کند(صدای شخص)ولی صدا هایی مانند نفس عمیق یا صدای زیور آلات را ضبط نکند.اگر شما از بوم استفاده می کنید مطمعن شوید به اندازه کافی به شخص نزدیک باشد و همین طور درون کادر نباشد.

قبل از شروع فیلمبرداری حتما چند تست بگیرید که تمام نکات بالا رعایت شده است این تنها راه برای افرادی است که تجربه ی کافی در این زمینه ندارند.

نور پردازی برای یک ویدیو به صورت حرفه ای احتیاج به تجهیزات بسار حرفه ای دارد و مطمعنم شما در حال حاظر این تجهیزات را ندارید.

خبر خوبی برای شما دارم نور طبیعی یکی از بهترین راه ها برای نور پردازی است و به بهترین نحو در عکس برداری و فیلم برداری کار می کند و تضمین عالی است که نور کافی به ویدیوی شما می رسد.

بهترین زمان در بیرون خانه روز های ابری است یا در زمان های طلایی(یک ساعت قبل غروب و بعد از طلوع خورشید)است. در این سه حالت نور طبیعی بسیار آرام و مناسب است به صورتی که نه جهره تاریک می شود نه اشعه افتاب صورت را اذیت می کند.

زمانی که بارانی است چه؟یا شما میخواهید درون خانه فیلم برداری کنید؟هنوز هم نور طبیعی بهترین راه است.اتاقی را انتخاب کنید که نور کافی از یک پنجره بزرگ یا چند پنجره دریافت کند.شما می توانید نور بیشتری اضافه کنید مانند چراغ رو میزی سقفی یا… درصورتی که نیاز به نور بیشتر دارید.یک تست بگیرید و ببینید که سوژه ی شما در جلوی دوربین به چه شکلی است.در همه ی فیلم ها به این دقت کنید سوژه رو به پنجره یا بسیار نزدیک به آن نباشد.به این دلیل که احتمالا تمام فیلم شما را نور خواهد گرفت.

شما باید زمان و انرژی خود را برای هم برای فیلم برداری هم برای ادیت کردن نگه دارید.

بسیار آسان تر است که فیلم های کوتاه بگیرید چون زمانی که شما یا سوژه شما چیز های کم تری برای به یاد ماندن داشته باشد فرصت بیشتری برای تکرار فیلم برداری برای حذف چیر هایی که دوست ندارید دارید.تمرکز بر تقسیم بندی کوتاه شما را مجبور می کند پیام خودتان را به وضوح در ویدیو بیان کنید.به دلیل تکرار شما انعطاف پذیری بالای برای ادیت کردن و تولید محصول نهایی دارید اگر چه شما دوست ندارید ویدیوی شما به طرز نامناسبی خرد شده باشد.

کوتاه فیلم برداری کردن و تولید بخش های متمایز به شما کلیپ هایی می دهد که می توانید به آسانی از آن ها استفاده کنید زیرا صدا گذاری و ادیت ان ها آسان تر است و پیام شما را جذاب تر می کند.

شما احتمالا در مورد ترکیب بندی در عکاسی چیز های زیادی شنیده اید به همان میزان ترکیب بندی در ویدیو اهمیت دارد.ترکیب بندی در واقع چگونگی قاب و چگونگی قرار گیری سوژه در فریم است.بهترین را تقسیم قاب به صورت سه در سه می باشد تقاطع هایی که در این تقسیم بندی ایجاد می شون مناسب ترین جا ها برای قرار گیری سوژه است.

شما باید سوژه ی خود را در یکی از این تقاطع ها قرار دهید و دید شما باید تا خط بالایی فریم باشد. قرار دادن سوژه در مرکز فریم یکی از نامناسب ترین کار هاست و مناسب افراد مبتدی است. زیرا فضای خالی بسیاری در سه مربع بالایی فریم ایجاد می شود اگر سوژه شما عمودی است آن را در وسط قاب قرار دهید و مطمعن شوید توجه به خط بالایی قاب معطوف می شود.

به صورت خلاصه فضای خالی زیادی بالای سوژه نگذارید و به صورتی نباشد که قسمتی از سر بیرون از قاب باشد.در مواقع بسیار دراماتیک که از نزدیک چهره فیلم برداری می شود و شما باید یک چیزی را از قاب به بیرون بیندازید بگذارید از بالای سر سوژه باشد نه از کناره های آن.

مهم نیست که ویدیوی شما آموزشی علمی فروش یا هنری باشد آن را از جهان مخفی نکنید.

وابسته به این که هدف شما چه چیزی است و مخاطبین شما چه کسانی هستند شما می توانید ویدیوی خود را در سیات های زیادی به اشتراک بگذارید.

اگر ویدیوی شما بازار یابی است شما می توانید آن را در فیسبوک توییتر اینستاگرام یوتوب و هر سایتی که محتوای تبلیغاتی داشته باشد و در آمد آن از تبلیغات باشد بگذارید.ویدیوی شما چیز بزرگی در اینترنت نیست ولی قطعا نظرات پیشنهادات و توجه های بسیاری از افراد و مشتری های زیادی را برای شما فراهم می کند.

اگر شما می خواهید کلیپ خود را به فروش برسانید شما می توانید یک وبسایت ویدیوی شخصی بسازید که در مقابل پرداخت پول به شما ویدیو برای آن ها به نمایش گذاتشته می شود همانند نت فلیکس.این روش یکی از عالی ترین روش ها برای درآمد ثانویه است به صورتی که شما با یک بار آپلود ویدیو تعداد زیادی پرداخت کننده دریافت می کنید .

فرصت ها برای درآمد مستقیم و غیر مستقیم از طریق ویدیو نامحدود است و در حال حاظر این کار زیاد سخت نیست.ولی این تماما به شما بستگی دارد که دوربین را روشن کنید و فیلم بگیرید.

اگر پیشنهادی یا انتقادی نسبت به این مقاله دارید یا نکته ای می دانید که می توان به ان اضافه کرد باعث خوشحالی است آن را کامنت کنید تا مقاله را کامل تر کنیم.با سپاس.

درباره ی تولید محتوا در مقاله تبلیغات اینترنتی بیشتر بخوانید

مشاورین انفورماتیک بینا در سال 1378 با هدف ایجاد یک مجموعه حرفه ای و کارآمد در صنعت ICT کشور تأسیس گردید. مؤسسین شرکت همواره مهمترین مأموریت بینا را یاری رساندن به مشتریان در تصمیم گیری صحیح و انتخاب راه حل مناسب در فضای مجازی در نظر گرفته اند.چگونه کلیپ جذاب درست کنیم

خیلی مقاله جالبی بود. به نظر منم نباید برای تولید محتوا خیلی سخت گرفت بهتر است با ساده ترین امکانات ولی با دقت و با تمرکز بر روی محتوای ویدیو اقدام به ضبط و تولید ویدئو های آموزشی یا معرفی کسب و کار خودمان بکنیم. ممنون از سایت خوبتون.

ممنون از لطفتون. وظیفه ما اطلاع رسانی علمی به مشتریان است.

خیلی خوبه که راحت ترین راه رو برای تولید فیلم در اختیار ما گذاشتین با این وجود حتی با دوربین ساده هم میشه فیلم مورد نظرمون رو تهیه کنیم ممنون از سایت خوبتون

من میخوام کلیپی بسازم که در انتهای اون چندین پلان رو به شکل موزاییکی یا جدولی کنار هم قرار بدم،برای اندروید چه برنامه ای رو مناسب میدونید تا این کار من انجام بشه؟

سلام شما میتونید از برنامه ی KINE MASTER استفاده کنید و در کار با این برنامه حرفه ای بشید

سلام من میخوام کلیپ ساز شم چه برنامی برای ایفون دست هست

سلام شما میتونید از برنامه ی KINE MASTER استفاده کنید و در کار با این برنامه حرفه ای بشید.

واقعا عالی من این کار را کردم واقعا به دردم خورد ممنونم

سپاس از شما

فوق العاده بود انرژی که ازاین پست گرفتم ازهیچکس وهیچ متنی نگرفته بودم مرسی که هستین

ممنونیم از این لطف شما سپاس فراوان

لطفاً یک برنامه معرفی کنید

سلام میتونید از برنامه ی InShot یا Kinemaster در گوشی موبایل استفاده کنید. در سیستم هم میتوان از ادوبی پریمیر و یا افترافکت استفاده کرد.

سایت عالی دارید .خیلی خیلی کمک کرد من باید یه هزینه سنگینی میپرداختم ولی با ساده ترین راه ها هم میشه. ممنونم از بینا

سلام و احترام دوست عزیز ممنون از نظر پر انرژی شما کلی انرژی گرفتیم امیدواریم در هرلحظه توانایی اینو داشته باشیم که در خدمت شما باشیم.

سلام من دوساله که ویدیو های آموزنده حرفه ای میسازم واقعا مطلب تون مفید بود فقط برای ساخت موشن گرافیک افتر افکت مناسب تره یا لوگو گرافیک؟؟؟؟؟؟؟

سلام تشکر از توجه شما افترافکت برنامه ی سنگین و حرفه ای هستش که تمام امکانات رو پوشش میده و البته باید کار با ابزارها رو هم آموزش ببینید تا حرفه ای بشید. اما اگر یادبگیرید قطعا بی رقیب هستید…

سلام من می خوام کیلیپ ساز شوم برای گوشی A10sاز چه برنامه ای استفاده کنم؟؟؟

سلام لطفا روی برنامه ی inshot و vivavideo تمرکز کنید.

سلام من یک فیلم ساز تازه کار هستم و می خواهم دومین فیلم آموزشیم رو در سایت آپارات قرار بدم اگه نیاز شد که هم از صفحه گوشی و هم از صفحه دسکتاپم فیلم بگیرم باید چجوری این کارو انجام بدم میشه راهنماییم کنید . مثلا سمت راست تصویرم تصویر صفحه گوشی باشه و سمت چپ تصویرم تصویر صفحه کامپیوترم باشه. اگه راهنماییم کنید ممنون می شوم.

سلام امیدواریم موفقیت روزافزون داشته باشید. برای این کار میبایست به نرم افزار پریمیر آشنایی داشته باشید. در این نرم افزار لایه تعریف شده را معین کنید و تصاویر را جاگذاری کنید.

سلام میخوام ی کلیپ درست کنم مثل ویدیویی که برای اهنگ میلاد راستا برای اهنگ عاشق دیوونه هست خیلی قشنگه ی نرم افزار بهم معرفی کنید برای گوشی اندروید

سلام دوست من برای این کار شما باید یک سیستم رندرینگ قوی داشته باشید و به نرم افزارهای افترافکت و پریمیر پرو مسلط باشید. چندین لایه ایجاد کنید و هرکدام را به یک افکت یا تصویر خاص اختصاص دهید.

نرم افزار های افترافکت و پریمیر پرو خوبی که بدون مشکل متوقف باشند رو بهم پیشنهاد می کنید ممنون

خیلی .ممنون از سایت خوبتون👏

رضایت شما دلیل خوشحالی ماست. امیدواریم اطلاعات کاربردی خودتون رو دریافت کرده باشید.

سلام در آینده نهایت ده سال دیگه تکنولوژیهای جدیدی مثل اینترنت اشیا فراگیر میشه اگر بخام برای دوره الان مثال بزنم یک چیزی مثل وردپرس که حتی با وجو سایت ساز های آماده از این سیستم مدیریت محتوا استفاده میکنند به نظر شما اگر ما بریم سراغ تولید ویدیو و فیلم با نرم افزار هایی مثل افتر افکت و پریمیر و … در اینده که این تکنولوژی ها میاد ممکنه این نرم افزار ها از دور بیفیتن و چیزیهای خیلی ساده آماده ظهور کنه که میشه باهاش فیلم و انیمیشن ساخت و این تخصص مثل خیلی از تخصصها از دور بیفته یعنی این که بهتر نیست بریم سراغ برنامه نویسی یا این که این نرم افزارها رو شغل فیلمسازی رو انتخاب کنیم ؟ ممنون از راهنماییتون honardg@

سلام همین الان هم IOT در حال برهم زدن فرمول های دنیا هستش که تو همه زمینه ها ورود کرده. حتی فروش محصول. چیزی که نیاز هست فقط خلاقیت هستش. قطعا شرکت های بزرگ برای باقی ماندن در رقابت بازار، خودشون رو رشد میدن و با این موضوع هم گام میشوند. این شما هستید که باید ببینید با کدوم زمینه بیشتر سازگار هستید. دنیای فردا دنیای فناوری و ایده های جدید هستش

سلام چطور میتونیم صدای ضبط شده جداگانه خودمون با یک دستگاه دیگه رو روی کلیپ بار گذاری کنیم،، ممنون

سلام در نرم افزارهای ادیت ویدیو میشه یک لایه جدید ایجاد کرد و صدای جداگانه را بارگزاری کرد. بعد صدای ویدیو اصلی رو قطع یا خاموش کرد و بعد خروجی گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 

اسکن کنید

 

شما میتوانید برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو  موبایل که با استفاده از آن ویدیو و کلیپ های جالب بسازید و آن را در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام اشتراک گذاری کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 15 مورد از بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و ساخت کلیپ بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه

این روز ها اشتراک گذاری ویدیو و ساختن کلیپ های کوتاه در بین کاربران بسیار رواج یافته و اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام به مکان عالی به منظور انجام این کار تبدیل شده‌اند. اما برای اشتراک گذاری یک فیلم یا ویدیوی خوب از خودتان در اینستاگرام لازم است که در قدم اول بتوانید آن ویدیو را به بهترین شکل ممکن ضبط کنید! به نظر شما انجام این کار چطور ممکن است؟ آیا ابزارها و برنامه هایی برای ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ وجود دارند؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

چگونه کلیپ جذاب درست کنیم

خوشبختانه برنامه های متعددی به منظور ساخت کلیپ و فیلم برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده‌اند. ما در این 15 مورد از بهترین آن ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین برنامه ساخت کلیپ و  فیلم و ویدیو : اپلیکیشن iMovie

اپلیکیشن iMovie یک نرافزار ساخت کلیپ حرفه ای و فیلم برای سیستم عامل iOS است که متاسفانه شامل نسخه اندرویدی نمی‌شود. این اپلیکیشن توسط خود اپل برای آیفون و آیپدهایش توسعه داده شده و این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا چند کلیپ را در آن ادغام و ویرایش کنند. اگر به دنبال بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ برای آیفون یا آیپدتان هستید، مطمئن باشید که iMovie یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

دانلود برنامه iMovie از اپ استور

برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ : اپلیکیشن Vine

خوشبختانه اپلیکیشن واین یا Vine برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و کیفیت عملکرد بالای آن منجر شده تا در لیست بهترین برنامه های ساخت فیلم و برنامه کلیپ ساز ما جای داشته باشد. اصلی ترین قابلیت این برنامه مربوط به امکان ساخت ویدیو های 6 ثانیه ای و لوپ (تکرار شدنی) می‌شود.

دانلود برنامه Vine از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Vine از اپ استور

برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو  : اپلیکیشن FxGrunu: Movie FX Director

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

برنامه FxGuru: Movie FX Director یک نرم افزار ساخت کلیپ حرفه ای کاملا منحصر به فرد و بسیار جالب است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید افکت ها و انیمیشن های جالبی را به ویدیو های خود اضافه کنید. اغلب انیمیشن های این برنامه با سینمای هالیوود و شخصیت های آن ارتباط مستقیم دارند. کار با برنامه مذکور آسان است و برنامه شامل نسخه های سازگار با اندروید و iOS می‌شود.

دانلود برنامه FxGuru: Movie FX Director از گوگل پلی استور

دانلود برنامه FxGuru: Movie FX Director از اپ استور

بهترین برنامه ساخت فیلم و کلیپ و ویدیو  : اپلیکیشن FiLMiC Pro

برنامه FiLMiC Pro یکی از بهترین برنامه هایی است که با استفاده از آن می‌توانید فیلم و ویدیو های باکیفیت و جالبی را ضبط کنید. این برنامه شامل قابلیت های متعددی می‌شود و کار کردن با آن نسبتا ساده است. قابلیت هایی همچون ضبط فیلم اسلوموشن، زمان گریز و غیره همگی به راحتی توسط این برنامه ارائه خواهند شد. ضمنا اپلیکیشن FiLMiC Pro شامل نسخه های سازگار با اندروید و iOS می‌شود.

دانلود برنامه FiLMiC Pro از گوگل پلی استور

دانلود برنامه FiLMiC Pro از اپ استور

بهترین برنامه ساخت  کلیپ و فیلم و ویدیو  : اپلیکیشن Splash

اگر از آیفون یا آیپدهای اپل در کنار هدست های واقعیت مجازی استفاده می‌کنید، برنامه Splash را از دست ندهید. این برنامه بدون تردید یکی از بهترین برنامه های ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ ساز محسوب می‌شود. اپلیکیشن مذکور قابلیت ضبط ویدیو های 360 درجه برای مشاهده در هدست های واقعیت مجازی را  ارائه می‌کند و کیفیت عالی را هم در این راستا دارد. البته در صورت عدم وجود هدست واقعیت مجازی هم امکان اشتراک گذاری ویدیو های مذکور و مشاهده آن ها وجود دارد. برنامه Splash فقط شامل نسخه سازگار با iOS می‌شود.

دانلود برنامه Splash از اپ استور

برنامه کلیپ ساز و فیلم و ویدیو : اپلیکیشن Dubsmash

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

کلیپ های دابسمش به یکی از رایج ترین سبک ویدیو هایی تبدیل شده که هم اکنون در اینستاگرام، تلگرام و غیره اشتراک گذاری می‌شود. برای ساخت  کلیپ دابسمش باید از اپلیکیشن های خاصی استفاده کنید که برنامه Dubsmash بدون تردید یکی از بهترین آن هاست. این اپلیکیشن شامل دو نسخه اندرویدی و iOS می‌شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن می‌توانید به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه دابسمش (Dubsmash): لب خوانی صدا و آهنگ” بپردازید.

دانلود برنامه Dubsmash از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Dubsmash از اپ استور

نرم افزار ساخت کلیپ و ساخت فیلم و ویدیو  : اپلیکیشن Boomerang From Instagramچگونه کلیپ جذاب درست کنیم

یکی دیگر از اپلیکیشن های برتری که می‌توانید برای ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ های جالب از آن استفاده کنید، برنامه بومرنگ یا Boomerang است. با استفاده از این برنامه می‌توانید کلیپ های لوپ (رفت و برگشتی) کوتاهی را تدوین کنید که از کنار هم قرار دادن 10 عکس مستقل تشکیل شده‌اند و شبیه به تصاویر متحرک گیف (GIF) هستند. اپلیکیشن Boomerang from Instagram برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه از مقاله “معرفی و آموزش استفاده از برنامه بومرنگ اینستاگرام (Boomerang)” استفاده کنید.

دانلود برنامه Boomerang from Instagram از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Boomerang from Instagram از اپ استور

بهترین برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو  : اپلیکیشن MoviePro

برنامه MoviePro برای ساخت کیپ هم از آن دسته اپلیکیشن هایی است که مختص سیستم عامل iOS بوده و شامل نسخه اندرویدی نمی‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن به مجموعه عظیمی از قابلیت های مختلف دست پیدا می‌کنید و می‌توانید ساخت فیلم و ویدیو یا کلیپ را به صورت حرفه ای تجربه کنید.

دانلود برنامه MoviePro از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6s پلاس

بهترین برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو  : اپلیکیشن Adobe Premiere Clip

شرکت آدوبی یا Adobe یکی از شناخته شده ترین کمپانی هایی است که در زمینه توسعه و انتشار برنامه های ویرایش عکس و فیلم فعالیت دارد. برنامه Adobe Premiere Clip اپلیکیشن اختصاصی این کمپانی برای ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ در موبایل محسوب می‌شود که خوشبختانه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. برنامه مذکور قابلیت های متعدد و بسیار پیشرفته ای را در اختیارتان قرار می‌دهد و بدون تردید یکی از اصلی ترین کاندیدای کسب عنوان بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ در موبایل است.

دانلود برنامه Adobe Premiere Clip از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Adobe Premiere Clip از اپ استور

برنامه کلیپ ساز و ساخت فیلم و ویدیو  : اپلیکیشن MSQRD

با برنامه MSQRD می‌توانید ماسک های جالبی را به صورت خود اضافه کنید یا تعویض صورت را انجام دهید و کلیپ های ویدیویی جالبی را به این صورت تدوین نمایید. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده ویکی از محبوب ترین اپلیکیشن های تعویض چهره محسوب می‌شود.

دانلود برنامه MSQRD از گوگل پلی استور

دانلود برنامه MSQRD از اپ استور

برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ : اپلیکیشن PocketVideo

برنامه PocketVideo هم مجموعه جالبی از قابلیت های مختلف را به منظور ساخت کلیپ و فیلم های جالب در اختیارتان قرار می‌دهد. امکان اضافه کردن دست نوشته، فیلترهای مختلف، استیکر و تبدیل فیلم ها به گیف (GIF) برخی از اصلی ترین قابلیت های برنامه PocketVideo محسوب می‌شوند. این برنامه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. این نرم افزار ساخت کلیپ برای اینستاگرام هم میتوان استفاده کرد.

دانلود برنامه PocketVideo از گوگل پلی استور

دانلود برنامه PocketVideo از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A80

برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو : اپلیکیشن Videorama

شک نکنید که برنامه Videorama پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ را دارد، اما تنها مشکل آن است که فقط با سیستم عامل iOS سازگاری خواهد داشت! این اپلیکیشن مجموعه کاملی از قابلیت های مختلف را برای ویرایش و ساخت کلیپ های ویدیویی جالب در اختیارتان قرار خواهد داد و توصیه می‌کنیم که حداقل یک بار هم که شده از آن استفاده کنید.

دانلود برنامه Videorama از اپ استور

برنامه ساخت فیلم و کلیپ و ویدیو : اپلیکیشن Quik

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 11 Pro Max

برنامه Quik هم یکی دیگر از اپلیکیشن با کیفیتی است که می‌توانید از آن برای ساخت کلیپ و فیلم های جالب استفاده کنید. این برنامه زا قابلیت تبدیل عکس ها به فیلم و صداگذاری بر روی ن ها پشتیبانی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با برنامه Quik به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه Quik (کوییک): ساخت ویدیو از عکس ها” بپردازید. خوشبختانه برنامه مذکور با هر دو سیسم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود برنامه Quik از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Quik از اپ استور

برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ : اپلیکیشن Vue

برنامه Vue هم می‌تواند در لیست بهترین برنامه های ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ ما بگیرد. این برنامه قابلیت های مختلفی را به شکل ساده ارائه می‌کند و بسیار کاربرد است. اضافه کردن فیلتر، ادیت ویدیو، اضافه کردن استیکر و غیره برخی از قابلیت های آن محسوب می‌شوند. خوشبختانه برنامه Vue برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود است.

دانلود برنامه Vue از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Vue از اپ استور

برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو : اپلیکیشن Hyperlapse From Instagram

برنامه Hyperlapse From Instagram یکی دیگر از اپلیکیشن های جدیدی محسوب می‌شود که توسط اینستاگرام توسعه داده شده است. متاسفانه این برنامه فقط شامل نسخه سازگار با iOS می‌شود. برنامه مذکور امکان ضبط ویدیو های زمان گریز را ارائه خواهد کرد و از سیستم لرزشگیر حرفه ای بهره می‌برد.

دانلود برنامه Hyperlapse From Instagram از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی S9 Plus سامسونگ – G965 | 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 15 مورد از بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و درست کردن کلیپ موبایل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی Samsung A50s

قیمت ال سی دی J4 Plus

قیمت گلس iPhone 11 Pro

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

اصلا خوب نبود یه چیز خوب پیدا کنید ای بابا من چیزی که میخوام آینه که فیلم ها رنگی در بیان مثلا پخش کنه فهمیدین

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

سامانه مراقبت از خانواده (SFP) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.
در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SFP را مشاهده نمایید:

امروزه اینستاگرام با یک میلیارد کاربر، و حدود 500 میلیون کاربر فعال روزانه که در آن وقت می گذرانند، به بهترین بازار رایگان و در دسترس برای تبلیغات تبدیل شده است. پس اگر شما مدیر یک کمپانی شخصی یا بازاریاب اینترنتی هستید و یا قصد راه اندازی یک استارت آپ شخصی را دارید باید بدانید چطور در این شبکه اجتماعی محبوب فعالیت و مشتری ها را جذب کنید. در این مقاله ما به شما نحوه ساخت کلیپ های جذاب و خیره کننده برای اینستاگرام به راحتی چند کلیک را می آموزیم.

در ادامه به شما چند ابزار حرفه ای ساخت کلیپ برای اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد. اما قبل آن باید بدانید که ویدیو های اینستاگرام باید چگونه باشند.

برای ساخت کلیپ در اینستاگرام سعی کنید کلیپ هایتان کمتر از 10 ثانیه و بیش از یک دقیقه نباشند.

اگر ویدیو شما خیلی طولانی است و نمی توانید آنها را در 1 دقیقه خلاصه کنید، می توانید آنها را به چند قسمت تقسیم کنید و در دنباله هم بگذارید، و یا از IGTV (تلوزیون اینستاگرام) استفاده کنید.چگونه کلیپ جذاب درست کنیم

سعی کنید در کلیپ هایتان حتما از متن استفاده کنید، زیرا بر اساس آمار %30 افراد در اینستا صدا را فعال نمی کنند، پس باید ویدیو هایتان را به گونه ای بسازید که برای همه افراد قابل استفاده باشند.

اما مهمترین نکته این است که چند ثانیه اول کلیپ خود را باید آنقدر جذاب و متقاعد کننده بسازید، تا کاربران از روی آن اسکرول نکنند و آن را تا انتها تماشا کنند.

کار با ابزار هایی که در ادامه معرفی می کنیم بسیار راحت است. در واقع در این ابزار ها، ویدیو ها به صورت آماده برای شما تهیه شده اند و شما فقط باید عکس های خود را در آنها قرار بدید و کلیپ را شخصی سازی کنید.

Ripl

در نسخه رایگان این برنامه، شما می توانید کلیپ های انیمیشنی دلخواه خود را بسازید، از افکت های آماده این برنامه استفاده کنید، متن هایی با فونت های مختلف به کلیپ اضافه کنید. در نهایت می توانید کلیپ خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. دقت کنید که در نسخه رایگان نمی توانید از کلیپ خود خروجی بگیرید بلکه فقط می توانید در شبکه های اجتماعی مثل تویتر، فیس بوک و اینستا به اشتراک بگذارید. نسخه های اندروید و ios این برنامه را می توانید از لینک های زیر از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

Flipagram

فلیپاگرام برنامه ای کاملا رایگان با ابزار های حرفه ای برای ساخت ویدیو های جذاب است. شما برای ساخت ویدیو در این برنامه می توانید به راحتی فقط چند عکس آپلود کنید و آن ها را مدیریت کنید تا کلیپی زیبا ساخته شود. پس از کامل شدن کلیپ، می توانید آن ها را روی شبکه های اجتماعی مورد نظر به اشتراک بگذارید. لینک های دانلود این برنامه از اپ استور برای ios در زیر گذاشته شده اند.

PicPlayPost

این برنامه رایگان هم که بسیار شبیه به flipagram است، به شما تعداد زیادی فریم و قالب برای ساخت کلیپ پیشنهاد می دهد. در این برنامه می توانید فایل های GIF هم به کلیپ خود اضافه کنید. از لینک های زیر این برنامه را برای سیستم عامل خود دانلود کنید.

Biteable

ابزار بعدی که به شما معرفی می کنیم در واقع یک وب اپلیکیشن با محیط بسیار کاربر پسند و راحت برای استفاده است. این سایت تمپلیت های بیشماری دارد که انتخاب را برای شما سخت می کنند زیرا همه آنها زیبا و با گرافیک بالا هستند. این وب اپلیکیشن از تمام برنامه های معرفی شده قدرتمند تر است و علاوه بر آن رایگان است و بعد از ثبت نام می توانید در آن از زیبا ترین تمپلیت ها برای ساخت کلیپتان استفاده کنید. بنابراین به لینک زیر رفته و بعد از ثبت نام، تمپلیت های زیادی میبینید که با انتخاب هر کدام از آنها می تواید وارد آن شوید و عکس های خود را جایگزین کنید و آن را شخصی سازی کنید.

زمان مورد نیاز: 20 دقیقه.

نحوه استفاده از Biteable به منظور ساخت کلیپ برای اینستاگرام به صورت زیر است.

پس از انتخاب تمپلیت مورد نظرتان، وارد محیطی به شکل زیر می شوید که اولین آنها Time Line است. در این قسمت می توانید از قسمت پایین، صحنه های مختلفی از کلیپ را انتخاب کرده، و با کلیک روی دکمه Add Scene یک صحنه جدید به آن اضافه کنید.

برای اینکار باید از قسمت نشان داده شده استفاده کنید. در بخش Content می توانید تصویر و متن نشان داده شده روی تصویر را عوض کنید و از بخش Timing زمان نشان دادن آن را تنظیم کنید.

در این بخش می تواید ترکیب رنگی صحنه را مشخص کنید و از تم های آماده در محیط Biteable استفاده کنید.

در این بخش می توانید صدای روی کلیپ خود را مشخص کنید. می توانید از صدا های آماده موجود در سایت اسفاده کنید و یا صدای مورد نظر خود را آپلود و از آن استفاده کنید.

در این بخش می توانید پیش نمایشی از ویدیو خود را مشاهده کنید. و سپس در صورتی که از آن رضایت داشتید خروجی از آن خروجی بگیرید.

Animoto

انیموتو هم یک وب اپلیکیشن شبیه Biteable است که شما می توانید از تعداد زیادی از تمپلیت های آن برای ساخت کلیپ خود استفاده کنید. این سایت رایگان نیست اما برای کسانی که به تازگی وارد آن شده و ثبت نام می کنند، یک دوره Trial(آزمایشی) ارائه می دهد که بتوانید به صورت آزمایشی و رایگان از آن استفاده کنید و کلیپ هایتان را بسازید. برای این کار از طریق لینک زیر به این سایت رفته و پس از ثبت نام، دوره Trial را انتخاب کنید.

❤️❤️❤️

مچکر ، بسیار هم عالی

سلام
میشه یه اپلیکیشن رایگان معرفی کنید برای افکت before & after اینستاگرام؟
ازینا که تو یه عکس یه خط عمودی بصورت اسلایدی چپ و راست میره و عکس قبل و بعد و نشون میده.
برنامه diff و پیدا کردم ولی پولیه، نمیشه ذخیره کرد.

با سلام دوست عزیز.
مطالبتان بسیار عالی و راهگشا بود. امیدوارم در مسیر زندگیت همیشه باعث توسعه و پیشرفت خودت و سپس دیگران شوی. درود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2014 Powered By WordPress, Goodnews Theme By Momizat Team

ساختن کلیپ همیشه جالب و هیجان انگیز است. خصوصا با همه گیر شدن صفحات اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک و واتس‌اپ این اتفاق بیش از گذشته تبدیل به نیاز افراد شده و همه دوست دارند با به اشتراک گذاشتن کلیپ‌هایی جذاب به نحوی با هم رقابت کنند. اما ساختن کلیپ‌های حرفه‌ای و چشم نواز به همین سادگی نیست. اما اگر اغلب اوقات از گوشی استفاده می‌کنید شاید بهترین گزینه استفاده از اپلیکیشن ساخت کلیپ در موبایل باشد.

در این مطلب قصد داریم به معرفی اپلیکیشن ساخت کلیپ Biugo بپردازیم. نرم افزاری کاربردی برای اندروید که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی کلیپ‌هایی تولید کنید که برای ابعاد گوشی مناسب هستند. لازم به ذکر است که Biugo تمرکز خود را روی بخش استوری‌های واتس‌اپ قرار داده اما با بهره‌مندی از این نرم افزار می‌توانید بعد از ساخت کلیپ از آن‌ها برای استوری‌های اینستاگرام هم استفاده کنید. با ما همراه باشید.

همانطور که گفتیم ساخت کلیپ کار ساده‌ای نیست. کلیپ‌های حرفه‌ای کامپیوتر‌های قدرتمندی می‌خواهند و باید برای ساخت یک کلیپ زمان زیادی صرف کنید. اما نرم افزار Biugo همه‌ی این مشکلات را حل کرده و می‌تواند به شما برای ساخت کلیپ‌های حرفه‌ای در کمترین زمان ممکن کمک کند.

نرم افزار یاد شده پر شده است از کلیپ‌های جذاب و کوتاه که با ورود به اپلیکیشن آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. می‌توانید روی هرکدام از آن‌ها بزنید تا پیش نمایشی از کلیپ را تماشا کنید. عموم کلیپ‌ها دارای تصاویر خاصی از افراد هستند که در واقع می‌توانید تصاویر خودتان را با آن‌ها جایگزین کنید. امکانی فوق العاده که یقینا می‌تواند سرعت ما را در ایجاد کلیپ‌ها افزایش دهد.

این کلیپ‌های کوتاه و جذاب الگو‌هایی به شمار می‌روند که هر روز به تعدادشان افزوده می‌شود. شما می‌توانید الگوها را در دسته بندی‌های مختلف مشاهده کنید تا به سادگی الگویی را بیابید که بیش از بقیه مد نظرتان است. بعد از انتخاب کلیپ مورد نظر تنها کاری که باقی می‌ماند انتخاب عکس است. به راحتی تصاویری که دوست دارید را انتخاب کنید و به ترتیب در محل مورد نظر خود قرار دهید.چگونه کلیپ جذاب درست کنیم

رابط کاربری ساده‌ی Biugo از همان ابتدا به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. افکت‌ها و الگو‌های بسیار زیادی که دارد می‌تواند باعث شود که هر روز کلیپ‌های جدیدی را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. موضوع جالب دیگر درباره‌ی این اپلیکیشن، امکان انتخاب موسیقی کلیپ‌های مختلف است. عموما الگو‌هایی که مشاهده می‌کنید از قطعه موسیقی‌های جالبی برخوردار شده‌اند اما به هر ترتیب هر زمان که دوست داشته باشید می‌توانید موسیقی مورد استفاده در نرم افزار را تغییر دهید.

Biugo به طور پیش فرض دارای دیتابیسی پربار از ترک‌های مختلف موسیقی است که هرکدام در دسته بندی‌های مختلف قرار گرفته‌اند. موسیقی مثل الگو‌هایی که در این اپلیکیشن قرار داده شده‌اند روز به روز به تعدادشان افزوده می‌شود و انتخاب‌های بیشتری برایتان به ارمغان خواهند آورد.

با اضافه کردن هر تصویر جدید، اپلیکیشن تغییرات اعمال شده در کلیپ را به صورت زنده برایتان به نمایش خواهد گذاشت تا به سرعت از کم و کیف ماجرا با خبر شوید. علاوه بر این با اضافه کردن هر تصویر امکان ویرایش آن را خواهید داشت. امکان کراپ کردن به اندازه‌‌ای که برای کلیپ متناسب باشد می‌تواند باعث شود کلیپ‌های یکپارچه و جذاب‌تری تولید کنید.

از این گذشته، اپلیکیشن Biugo دارای بخشی به نام Discover است که می‌توانید کلیپ‌های ساخته شده توسط دیگران در آن را مشاهده کنید. موضوعی که می‌تواند به شما کمک کند تا از کلیپ‌های ساخته توسط دیگران ایده‌های جذابی به دست بیاورید.

اپلیکیشن ساخت کلیپ Biugo تنها دارای الگو نیست. نرم افزار یاد شده به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به صورت زنده فیلمبرداری کرده و با استفاده از افکت‌های جالبی که در آن وجود دارد کلیپ‌های جذاب و هیجان انگیزی را تولید کنید. افکت‌های دوربین این نرم افزار مثل اکثر بخش‌های دیگر Biugo دارای دسته بندی‌های منحصر به فرد هستند. با استفاده از این افکت‌ها می‌توانید به راحتی گزینه‌ی مد نظر خود را بیابید. بعد از فیلمبرداری امکان ویرایش و اضافه کردن افکت‌های بیشتر به ویدیویی که ضبط کرده‌اید هم وجود خواهد داشت.

این نرم افزار هندی، اپلیکیشنی بسیار مناسب برای ویرایش و تولید کلیپ‌های جذاب و حرفه‌ای به شمار می‌رود که می‌توانید در عرض چند دقیقه کلیپ‌هایی جذاب با آن تولید کنید. نرم افزار یاد شده فعلا تنها در پلتفرم اندروید در دسترس قرار دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که در صفحات مجازی فعالیت قابل توجهی دارند، تجربه‌ی استفاده از این اپلیکیشن را از دست ندهید.

البته لازم به ذکر است که این نرم افزار کاملا رایگان گاهی دسترسی‌هایی می‌خواهد که خیلی منطقی نیستند. بنابراین بهتر است نسبت به ارائه‌ی دسترسی‌ها به این اپلیکیشن دقت کافی را داشته باشید.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

ورود

50% تخفیف دوره های آموزشی !

چگونه کلیپ جذاب درست کنیم

وبلاگ

برنامه های ویرایش ویدیو فراوانی وجود دارد که ما همیشه سعی میکنیم بهترین های آنها را خدمت شما دوستان عزیز معرفی کنیم و در این مطلب قصد داریم به آموزش ساخت کلیپ با برنامه اینشات – قرار دادن موزیک روی عکس ها با گوشی و برنامه Inshot بپردازیم . در ادامه با ما همراه باشید.

پس از ورود به بخش ویرایشگر با گزینه های زیر رو برو خواهید شد :

با انتخاب هر عکس نیز میتوانید تغییرات لازم را به صورتجدا روی آن اعمال کنید

کاربرد سایر گزینه ها :

اگر پس از توضیحات بالا سوالی در ذهنتان باقی مانده کافیست ویدیو زیر را مشاهده کنید

دوره کامل کار با برنامه اینشات را با تخفیف استثنایی و تنها با قیمت (69 هزار تومان) (25 هزار تومان) توسط لینک زیر خریداری کنید

برای مشاهده دوره کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن اینشات

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

فونت های فارسی رو از کجا دانلود کنیم؟ فقط فونت های انگلیسی هست

توی اینترنت باید طبق اسم اون فونت جستجو کنید . البته بعضیا پولی هستن و باید خریداری کنید . ولی این فونت ها خوب و رایگان هستن . فونت لاله زار – فونت دیما برف – فونت فناوری – فونت دیجی دلبر و …

سلام و خسته نباشید ببخشید من میخوام یک آهنگ رو روی فیلمم بزارم که از ثانیه ای که دوست دارم شروع بشه و ثانیه ای که دوست دارم تموم بشه یعنی تنظیم کنم تو اون ثانیه های دلخواه میشه راهنمایی کنید؟

ایفون اهنگ ذخیره نمیکنه اونو‌ باید چیکار کرد؟؟؟

باید از آهنگ های آنلاین استفاده کنید . یا موقع پخش روی گزینه share بزنید و به اینشات منتقل کنید

برنامش خیلیی خوبه ولی اون افکت یا چیزایی که قفل رو چیکار کنیم من اینشات پرو رو نصب کرد ولی نوشت نصب نشد برنامتون رو خیلی دوست دارم اینم پیگیری کنین محشر میش

سلام اول نسخه عادیو از روی گوشی پاک کنید بعد پرو رو نصب کنید نباید مشکلی باشه و میتونید مثل من استفاده کنید

ممنونم من همین کارو هم کردم ولی نشد

سلام کلیپ که درست کردم ذخیره شده موقع نشان دادن ایکون های پایین هم هست مثل موقعی که درستش می کنیم

سلام ممکنه شما از صفحه نمایشون فیلم میگیرید و اونو پخش میکنید – وگرنه اگه گزینه save بالای صفحه رو بزنید نباید مشکلی باشه و خروجی فقط از صفحه کلیپ تهیه میشه

سلام … میشه کلیپ هایی که پشت سر هم قرار میدیم با یک افکت خاص قرار بگیرن؟ مثلا یهو نره کلیپ بعد، یه جورایی در هم ادغام بشن و فید بشن

سلام روی آیکون بین اسلاید ها بزنید و حالت فید رو انتخاب کنید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه کلیپ جذاب درست کنیم

با توجه به نبود یک مرجع خوب برای آموزش برنامه های موبایل ما ترفند 3 را تاسیس کردیم و میخواهیم با همراهی شما بهترین باشیم…

چگونه کلیپ جذاب درست کنیم
چگونه کلیپ جذاب درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *