چگونه یک دعا نویس شویم

 
helpkade
چگونه یک دعا نویس شویم
چگونه یک دعا نویس شویم

دعانویسی و دعای گشایش / برای موفق شدن از کجا شروع کنیم؟

۱۳۹۲/۰۲/۳۰


۵۵۰۹۰ بازدید

نقل مطالب در مطبوعات و نشریات با ذکر منبع بلامانع است.
اداره تبلیغ نوین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

دعانویس به فردی می‌گویند که با استفاده از نوشتن متونی به ظاهر مذهبی روی اجسامی مانند قفل کلید و کاسه یا روی کاغذ سعی در برطرف نمودن مشکل مراجعه کنندگانشان دارد.

دعانویس‌ها، در ازای نوشتن ادعیه و تعویذات، مبلغی با عنوان نیاز از مراجعه کنندگان اخذ می‌کنند.[۱] برخی از اینگونه افراد، مدعی هستند که با «علوم غریبه» آشنا بوده و «وسیله‌ای برای ابراز قدرت خداوند» می‌باشند.
گروهی دیگر با ادعای دانستن علم رمل و خبرداشتن از مجهولات عالم و خیر و شر، رمال نامیده می‌شوند. اسباب کار این گروه، اشکال شانزده‌گانه‌ای است که به دانیال نبی نسبت داده می‌شود.[۲][۳] گروهی دیگر نیز برای مشتریانشان کف‌بینی و فالگیری می‌کنند.

عده‌ای دعانویسی را خرافه می‌دانند و عده‌ای به آن معتقد اند، برخی از مسلمانان دعاهای مذهبی را بر تسکین یا بهبود بیماری‌ها مؤثر می‌دانند.[۴].در نظر بسیاری دعا نویسی کاری مذهبی و دینی است ،اما به واقع اینگونه نیست.اغلب مشاهده شده که دعا نویسان خود را فردی مذهبی به عموم مردم نشان میدهند،اما در حقیقت عکس این موضوع است.دعا نویسان و رمالان واقعی به کار های عجیبی دست میزنند،برای مثال به کتب مذهبی اهانت میکنند تا با این کار جانیان و شیاطین خود که به آنان موکل میگویند،ارتباط برقرار کنند.

برخی از دعانویسان با ادعای‌های دروغ از اعتقادات سوءاستفاده نموده و از آنان اخاذی می‌نماید[۵] و حتی گاهی فرد دعانویس از مشتری خود سوءاستفاده جنسی نیز می‌نماید.می گویند اگر باشما تجاوز کنیم بهتر و موثر تر است در تعویض بهتر عمل می کند دعا[۶] اغلب مشتریان دعانویس‌ها، زنان جوان هستند.[۷]

به گفته البرز نیوز خبرگزاری رویترز در مقاله‌ای ای دعانویسی را به اعتقادات شیعه نسبت داده.[۷]

چگونه یک دعا نویس شویم

در اسلام برای سوره‌های قرآنی هرکدام خواص و قواعدی برای خواندن تعریف شده و مناجاتی که حضرات معصومین (علیهم السلام) با پروردگار داشته‌اند موجود است ولی امر سود جویی و دعانویسی که به رمالی نیز شبیه می‌شود هیچ‌گاه مورد تأیید دین اسلام نبوده‌است.[۴] از این رو افراد زیادی برای کسب درآمد در تاریخ اسلام به جمع‌آوری دعاهای خیر و شری که اکثر آن‌ها هیچ ریشه دینی و قرآنی ندارند پرداختند و آن دعاها را به قرآن و امامان نسبت دادند و همه آن‌ها در غالب نوشته‌های جسته گریخته نسل به نسل به آیندگان منتقل شده‌است.[۷]برخی معتقداند شخصی به نام درویش محمد یکی از[بزرگان] دعانویسی بوده و همچنین طمطم الهندی که مجموعه کاملی از این دعاها را نوشته بوده‌است. در خصوص دعانویسان پر واضح است این افراد اکثراً بسیار فقیر هستند و کار یومیه ندارند و هرچه مردم از آن‌ها بیشتر رو می‌گردانند آن‌ها فقیرتر می‌شوند و اگر کسی هم گذرش به پیش آن‌ها بیفتد با مبالغ بسیار بالا آن‌ها را تلکه می‌کنند.[۷]

افرادی که در زندگی خود درماندگی حس می‌کنند و نمی‌توانند با تدبیر و توکل به خداوند متعال مشکلاتی از قبیل (بیماری، فقر، سرقت شدن مال، ترس و وحشت و …) را حل کنند به دعانویس روی میآورند و بر این باورند که با سرکتاب‌گیری که شروع فعالیت دعانویس است دلیل مشکلات آن‌ها مشخص می‌شود.[۸]

دعانویس در ابتدا تأکید بر باورِ خودش و دعا می‌کند و [می‌گوید] اگر ذره ای شک بیاورید همه چیز باطل می‌شود[.] سپس نام فرد [،] نام مادر و سن او را می‌پرسد و سپس با فرمول جمع ابجد به عددی می‌رسد که آن را بر ۱۲ تقسیم می‌کند و جواب آن عدد برحسب جنسیت فرد مبدل به تعبیری است که دعانویس در دست‌نویس‌های فال ابجد می‌بیند و برداشتی که دعانویس از شرح حال فرد دارد را با برداشت خود از تعبیر فال ابجد درمی‌آمیزد و برای فرد به گونه قابل قبول و هوشمندانه ای شرح می‌دهد و هرجا که شنونده شک بیاورد به او می‌گویند موکل‌های من اینگونه گفته‌اند، موکل در دعانویسی به معنی اجنه ای می‌باشد که با دعانویس دوست است و برای او از عالم غیب خبر می‌آورد. فرد درمانده که فکر می‌کند تنها راه بازمانده همین راه است تمامی شرح ماجرا را می‌پذیرد و در پایان هر سرکتاب مشخص می‌شود که فرد می‌بایست دعاهایی جهت رفع چشم بد و حسود و جادو و گشایش روزی و … و غیره از دعانویس خریداری کند و فرد درمانده هر جور که شده دعاها را [خریداری] می‌کند و به دستورات عمل می‌کند.

در برخی موارد فرد دعانویس با شیادی کامل برای حل مشکلات زنان آن‌ها را مجبور به صیغه شدن می‌کرد که دور ناف آن‌ها و سینه آن‌ها دعانویسی کند و با این بهانه از آن‌ها لذت جنسی ببرد.

نکته قابل توجه این است که با توجه به این مطالب که کاملاً با عقل جور در نمی‌آید هر فرد در هرسال یک سرکتاب دارد و کلا ۱۲ سرکتاب تا آخر عمر خود دارد و اگر هرسال در طول عمر خود سرکتاب بگیرد تا آخر عمر برای محفوظ ماندن از (چشم بد و زن کوتاه قد و جادو طلسم و …) باید همه ساله همانند مالیات پول به دعانویس بپردازد تا از شر ایمن شده و رزق و روزی او با برکت شود.[۸]

زنگ خانه «حاج‌آقا» را پی‌درپی و ممتد فشار می‌دهد. در که باز می‌شود، با عجله و در حالی که مدام پشت سرش را نگاه می‌کند، وارد اتاق می‌شود: «شوهرم داره تعقیبم می‌کنه؛ تو رو خدا اجازه بدید، اول من برم تو. به خدا فقط یه نقطه حرف با حاج‌آقا دارم. برم کارم رو بهش بگم، زود میام بیرون. ایشالا خدا مشکل همتونو حل کنه…»

خانمی که معرف من است، وقتی آدرس را برایم روی کاغذ می‌نویسد، تاکید می‌کند قبل از ساعت ۹ صبح به خانه «حاج‌آقا» برسم؛ چون سرش آنقدر شلوغ است که اگر دیر برسم، مرا به عنوان مراجعه‌کننده نمی‌پذیرند و باید دوباره کلی منتظر نوبت بمانم.

بر اساس یک قرار از پیش تعیین‌شده، صبح خیلی زود از سر کنجکاوی راهی یکی از محله‌های جنوب تهران می‌شوم؛ برای دیدن «حاج‌آقا» و یک تجربه خبری که با شما به اشتراک گذاشته می‌شود. حاج‌آقا کار اصلی‌اش «سرکتاب» باز کردن است؛ بر اساس آنچه می‌گوید از «علوم غریبه» می‌داند و از رازهایی می‌گوید که ما آدم‌های عادی به این راحتی‌ها از آن سر در نمی‌آوریم.

ساعت ۸ صبح است که خودم را در کوچه‌ای خلوت و باریک می‌بینم. از آن کوچه‌ها که پرنده هم در آن پر نمی‌زند. پلاک خانه را با آدرسی که در دست دارم، مطابقت می‌دهم. یک خانه شخصی سه طبقه که اولین طبقه آن به مراجعه‌کنندگان اختصاص دارد. زنگ را فشار می‌دهم، بدون اینکه کسی نامم را بپرسد، در باز می‌شود. یک راهروی باریک موکت شده روبریم است که به اتاق مربع و خیلی کوچکی ختم می‌شود.

زن‌های زیادی از من زرنگ‌تر بوده و خیلی زودتر آمده‌اند. همه‌شان به پشتی‌های قرمزی که دورتا دور اتاق چیده شده، تکیه زده‌اند. مشغول درد دل کردن با یکدیگرند و منتظر هستند صدای «حاج‌آقا» را از پشت در چوبی بزرگ بشنوند تا به نوبت، شنونده مشکلاتشان باشد و برایشان دعا بنویسد.

چگونه یک دعا نویس شویم

یکی از زن‌ها در حالی که چهره‌ای بغض‌آلود به خود گرفته چادرش را جمع می‌کند تا من هم بتوانم کنارش در نوبت بنشینم. بدون اینکه چیزی بپرسم، شروع می‌کند به درد دل کردن: «به خدا خسته شدم از دست پسرم. بیکار افتاده تو خونه. نه سربازی می‌ره. نه اهل درس و دانشگاست. هیچ هدفی نداره. اصلا نمی‌دونه می‌خواد چیکار کنه؟ خیلی ناراحتم…» یک‌دفعه خانمی که کنارش نشسته، برای دلداری‌اش می‌گوید: «نگران نباش خانم. حاج‌آقا درستش می‌کنه. هرچند که باید توکلت به خدا باشه. اول خدا، بعدم حاج‌آقا.»

زنگ در مداوم به صدا در می‌آید و تعداد مراجعه‌کنندگان هم هر لحظه بیشتر می‌شود. حاج‌آقا اولین مراجعه‌کننده را از پشت در صدا می‌زند. زن میانسال با موهای بلوند در حالی که کیف پولش را زیر بغل گرفته آرام داخل اتاق می‌شود و کارش ۱۰ دقیقه‌ای هم طول می‌کشد. یکی از زن‌ها به نظر می‌رسد از شدت استیصال دائم در جایش می‌ایستد، با لهجه آذری غلیظ و با صدای بلند می‌گوید: «ای بابا! چقدر لفتش می‌دن. به خدا به هوای نون بربری خریدن صبح کله سحر از خونه زدم، بیرون. نه شوهرم خبر داره، نه دخترم. هیچ روزی انقد شلوغ نبود..»

صدای زنگ در که پی در پی و مداوم نواخته می‌شود، جمله‌اش را ناتمام می‌گذارد. زن میانسال در حالی که چادرش را به دندان گرفته و مدام پشت سرش را نگاه می‌کند، وارد اتاق می‌شود: «تو رو خدا بذارید من زود برم تو. به خدا فقط یه نقطه حرف با حاج‌آقا دارم. شوهرم تعقیبم می‌کنه. اگه بفهمه اینجام، به خاک سیاه می‌شونه منو. ایشالا خدا مشکل همتونو حل کنه.»
صدای زن‌های دیگر بلند می‌شود تا اجازه ندهند او بدون نوبت به اتاق برود و یکی هم در پاسخ می‌گوید: «تو هر روز همین جایی. هر روزم همینو می‌گی. می‌بینی که همه گرفتارن. مثل بقیه بشین تو نوبت.» اعتراض‌ها جواب می‌دهد و او هم در نوبت می‌رود. آرام کنارش می‌روم و می‌پرسم:

ـ ببخشید خانم! اگر شما از دعاهای حاج‌آقا جواب نگرفتید، پس چرا هر روز می‌یاید؟
ـ هر روز که نمی‌یام. اینا هم حرف مفت می‌زنن. مثلا دیروز نیومده بودم؛ رفته بودم یه جا فال قهوه بگیرم. نمی‌دونی چقدر گرفتارم. می‌فهمی شوهرت هر روز صبح بفرستت تو خیابون یعنی چی؟

سر دردل‌ همه‌شان باز می‌شود. یک‌نفر به خاطر پسرش آمده که همه دارایی‌اش را به نام همسرش کرده و آن زن هم پسرش را ترک کرده و خبری از او نیست. یک نفر دیگر به گفته حاج‌آقا جادو شده و بختش بسته شده و حالا مدت‌ها به این خانه می‌آید تا حاج‌آقا طلسمش را باطل کند. زن جوانی آمده است تا دعای «زبان‌بند» برای مادرشوهرش بگیرد و…

بیشتر مراجعه‌کنندگان البته دارای نوعی عقاید مذهبی هم هستند، اما رجوع به دعانویس را از مراجعه به فالگیر معتبرتر می‌دانند. اغلب آن‌ها به فال قهوه و تاروت معتقد نیستند و ترجیح می‌دهند از طریقی که نامش را «ادعیه‌ معتبر و آیات قرآنی» گذاشته‌اند، مشکلشان را حل کنند؛ این را از میان صحبت‌هایشان می‌فهمم.

وقتی از چند نفرشان می‌پرسم که چقدر از این راه جواب گرفته‌اند، متفق‌القول می‌گویند: «حاج‌آقا کارش خیلی خوبه. اگه دستورایی که می‌گه درست انجام بدی، حتما مشکلت حل می‌شه. ما که جواب گرفتیم. حاجی آدم خوبیه. اصلا وسیله خدا برای ماست. اهل طلسم کردن و کارای بد نیست. فقط مشکل‌گشاست. خدا خیرش بده که گره باز می‌کنه.»

سه ساعتی می‌گذرد و هنوز نوبت من نشده. در این سه ساعت سعی می‌کنم برای زن‌ها صف درست کنم تا سر نوبت با هم دعوا نکنند. حاج‌آقا تقریبا هیچ مراجعه‌کننده مردی ندارد و دور تا دور اتاق پر است از زنان دردمند که چشم به نسخه‌ها و دعاهای او دارند.

ساعت ۱۱:۳۰ بالاخره نوبت من می‌شود. در می‌زنم و سلام می‌کنم. با صدای بلندی جواب می‌دهد:‌«علیکم‌السلام»‌

اتاق کوچکی را فرش قرمز کرده و در گوشه آن روی تشک نشسته است. کنارش قرآن، یک کتاب قطور با جلد نامعلوم و تعداد زیادی کاغذ است. به غیر از این‌ها و آینه کوچکی که روی دیوار آویزان است، هیچ چیز دیگری در اتاق نیست. کت و شلوار مشکی مرتب پوشیده با پیراهن سفید یقه ایستاده. تقریبا ۷۰ ساله به نظر می‌رسد و تندتند حرف می‌زند.

از آنجا که بیشتر زن‌هایی که دیده بودم، دارای عقاید مذهبی بودند، درباره حکم شرعی دعانویسی و جن‌گیری هم جست‌وجو می‌کنم. آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در این‌باره فتوا داده است: « نوشتن دعاهایی که از حضرات معصومین (علیهم السلام) رسیده و در کتب معتبر موجود است، اشکالی ندارد، ولی دعانویسی حرفه‌ای که شغل افراد سودجوست، صحیح نیست و غالب کتاب‌هایی که به آن استناد می‌کنند، اعتباری ندارد. این امر اگر چه ممکن است ولی شرعا جایز نیست و بسیاری از مدعیان آن، افرادی دروغگو یا خطاکارند.»

آیت‌الله العظمی علوی گرگانی هم فتوا داده است: «دعانویسی از نظر شرعی اشکال ندارد ولی فال‌گیری و جن‌گیری مورد تایید نیست؛ البته دعانویسی که فعلا در مملکت ما رواج دارد و بیشتر افراد کلاهبردار به این امر مشغول هستند، جایز نیست زیرا بسیاری از آنها معلومات کافی در این امر ندارند و گرفتن چنین پول‌هایی هم خالی از شبهه نیست و ما نباید خودمان را در معرض سوءاستفاده این‌گونه افراد قرار دهیم.»

در بخش استفتائات وب‌سایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز در  پاسخ به این پرسش‌ها که آیا پرداخت و دریافت پول در قبال دعانویسی جایز است و دعاهایی که نویسندگان آنها ادعا می‌کنند که در کتاب‌های قدیمی دعا نقل شده‌اند، چه حکمی دارد؟ آمده است: «دریافت یا پرداخت مبلغی به عنوان اجرت نوشتن دعاهای وارده اشکالی ندارد. درباره سوال دوم هم اگر دعاها از ائمه اطهار (ع) نقل و روایت شده باشند و یا مضامین آنها حق باشد، تبرک جستن به آنها اشکالی ندارد؛ همان‌گونه که تبرک جستن به دعاهای مشکوک به این امید که از معصوم (علیه‌السلام) باشند، اشکالی ندارد.»

البته مشخص نیست افرادی که به عنوان «دعانویس» در کشور فعالیت می‌کنند دقیقا مطابق با نظرات و حدود تعیین‌شده از سوی مراجع عظام تقلید فعالیت می‌کنند یا نه و آیا استنباط از «ادعیه مجاز» در بین همه آنها یکی است یا خیر؟ از ظاهر امر برمی‌آید که نظارت مشخصی بر فعالیت‌ آنها نمی‌شود و بنابرین نمی‌توان به صورت مطلق درباره جایز بودن یا نبودن فعالیت آنها نظر داد.

در دنیای علم و عصر تکنولوژی تمایل به سمت این امور جای تعجب دارد
هرچند من هم یک بار تجربه کردم ویا بارها شاهد اسارت بندگان خدا به این امور بودم

سلام
دوستان عزیز بنده با چنین اشخاصی برخورد داشته ام حتی یکی مشکل بینایی بنده را رفع کرد. اما این طور نبود که طلب پول کند و اصولا گمنام هستند حتی به بنده به صورت خیلی غیر مستقیم پیشنهاد ورود به این وادی را داد که متوجه منظورش نشدم الانم از دنیا رفته . خداوند رحمتش کنه

سلام خانم صدیقی
من نه دعا نویس هستم و نه فامیلمون اینجوری هس
اما اونقدر که اطمینان دارم الان روز هست و خورشید تو آسمون هست میتونم بگم دعا نویس هایی وجود دارند که میتونند کاری کنند آنچنان سرگردون بشید که دست چپ و راست هم تشخیص ندید. این توصیه نیازی به تایید شدن و نمایش در سایت نداره اما امیدوارم به عنوان پندی و نصیحتی شنیده بشه…

همه جا پر شده و زندگی مردم را فلج کردند .بسیاری از مردم هم خرافاتی . یکی کاش همه را جمع میکرد .یکی از اینها را شنیدم که به دختران دست درازی میکرد و میگفت بختتون باز میشه ..اخر یکی لو داد و گرفتنش .دیگه نشنید یم چی شد.

نوع پیشرفته شده آن هم میتوان به مغناطیس درمانی،انرژی درمانی،بازبینی هاله اطراف انسان،سنگ درمانی،اهرام وچاکراه وغیره اشاره کرد که اینبار توسط افراد باهوش تحصیل کرده برای افراد ناآگاه تجویز میشود.فراموش نکنید که درآمدهای شگفتی آوری هم دارند وفقط درانگلستان رمالهای پشرفته درآمدی معادل 4میلیارد پوند دارند که اکثرا مشتریانشان هم خانمها هستند.

واااای منم تجربه کردم ی جا توی میدون شهدا
ی اقای خیلی پیر
با دوستم از سر کنجکاوی رفتم
دیگه فکر نمیکردم زنده برگردم خونه داشت خراب میشد
ی اقای تریاکی ما رو برد پیشش
وقتی نشستم گفت زنم میشی ؟برات چادر می خرم
بعدم ی چیزایی از همین عکسا داد ، گفت تو جادو نداری ی نعل اسب میدم واسه محبت
اصن زندگیم زیر و رو شد ، با اینکه همه رو انداختم تو رودخونه ولی خب گره افتاد تو کارم
دفعه بعد رفتم بگم چکار کردی که گفتن گرفتنش
اصلن اعتقادی به این دعا نویسا و فالگیرا ندارم
اگه واقعی بودن پول نمیگرفتن

خدا خودش همه ما از شر خرافه ها حفظ کند…

ای کاش آدرشو منم داشتم بلکه گره از مشکلات من هم باز میشد.

با سلام. خدمت آقای شعبانی عرض کنم که قرارگرفتن در عصر علم و تکنولوژی منافاتی با اتکال و اتکا به دعا و یاری خواستن از حضرت معصومین علیهم السلام ندارد. اتفاقا” در همین دنیای علم زده و گرفتار در پیچیدگی های تکنولوژی، نیاز به این امور بیشتر احساس می شود. البته دعا و مددخواستن از این چشمه های فیاض مهر و محبت، هیچ میانه و مناسبتی با رمالی و عوام فریبی ندارد.

در جامعه ای که به گفته بعضی از کارشناسان مشکلات روانی زیادی داره این جور چیزا عجیب نیست. آموزش هم که تعطیله

با تشکر از مطلب مفیدتون از خانم صدیقی تقاضا دارم ادرس این دعانویس رو برام ایمیل کنید خدا خیرتون بده دختر مریضی دارم تشنج داره اگر محبت کنید برام ایمیل کنید ممنون میشم

این فقط مختص جنوب تهران نیست پدیده‌ای است که در کل کشور وجود دارد. باید دولتمردان فکر اساسی در این باره بکنند. من خانواده هایی می شناسم که محتاج نان شب هستند از کمیته امداد کمک می‌گیرند و مردم و اقوام کمکشان میکنند باز پول‌ها رو به دعانویس می‌دهند‌ که مشکلشان حل شود.

درود
متاسفانه این عبارت هم نادرست هست! کدام عبارت؟!
“از راه‌های علمی به هیچ‌وجه اثبات‌پذیر نیست”.
در علم هم چیزی اثبات پذیری ندارد.

در محله هایی از شمال شهر مثل تجریش هم از این جور دعا نویس ها هستند در کل مناطق تهران وکشور پخش هستند

کارم از گریه گذشته است به این میخندم

نحوه نوشتن طلسم-خودتان طلسم ،جادو،سحر را بنویسید

نحوه نوشتن طلسم:متاسفانه در این زمانه شیاد برای زیاد می باشد بنده نمیتوانم به هیچ کس عتماد کنم که طلسمی برای من بنویسد، بهترین راه برای این کار این است که خودمان دست به کار شوم و شروع به یاد گیری نحوه نوشتن طلسم بکنیم برای استارت که باید بگویم این کار بسیار دشواری است و ممکن است هیچ وقت کار نکند برای برای همین باید دقت کرد که جدول یا هر حروف یا دعا را در جای مناسب در زمان مناسب خود بنویسیم باید بگویم که بیشتر کسانی که دست به نوشتن طلسم و دعا میکنند در این کار موفق نمیشوند زیرا نحوه نوشتن طلسم خیلی فرق میکند و این دسته افرار بدون در نطر داشتن شرایط شروع به نوشتن میکنند و طبق معمول نتیجه ای نمیگیرند

نحوه نوشتن طلسم ، دعا و جادو همانطور که میدانید برای نوشتن هر طلسم،جادو و یا دعا شرایط خاصی نیاز هست که در صورت رعایت نکردن آن طلسم اجرا نمی شود و شاید بدتر طلسم برعکس میشود و عواقب آن به خودمان بر میگردد در بسیاری از کتاب ها شرایط نوشته شده اند ولی نمیشود به بعضی از کتاب ها اعتماد کرد برای همین امروز پس از گشتن از کتاب ها کاملترین آنها یعنی مرجان جادو نوشته شیخ بهایی استفاده کرده ایم که شما را در نحوه نوشتن طلسم و دعا یا جادو یاری کنید با ادامه مطلب با ما همراه باشید

شک و تردید باعث باطل شدن عمل می شود پس با ایمان و اعتقاد کامل شروع به کار کنید تمام این دستورات به نوع طلسم تغییر میکند اما برای همه طلسم ها لازم است این مهمترین رکن و قانون نوشتن طلسم میباشد قبل ازشروع  نوشتن هر طلسمی با تمام قلب و تمام ایمان خود را متمرکز کنید که شما طلسمی که میخواهید بنویسید کار خواهد کرد به حق پروردگار بزرگ و سلیمان نبی باور شما باعث میشود که طلسم به خوبی نوشته و اجرا شود برای مثلا نه برای این که شما میخواهید امتحان کنید که چنین چیزی وجود دارد یا خیر چنین گونه باور داشته باشد که شما باور به راه رفتن دارید شما میتوانبد طلسم بنویسید

چگونه یک دعا نویس شویم

نحوه نوشتن طلسم-خودتان طلسم ،جادو،سحر را بنویسید

طلسم نویسی مانند هر علم دیگری نیاز به شرایط خاص خاص خود را دارد چندین شرط و فاکتور برای اجرای طلسم نیاز است که باید رعایت شود که طلسم اجرا شود در زیر حدود ۱۰۰ شرط و اعمال مهم برای دعا نویسی و تسخیرات بیان کرده ایم که نیاز دارند رعایت شوند و بسته به نوع طلسم تغییر میکنند و عوض می شوند در زیر میتوانید این شرایط آموزش طلسم نویسی را بخوانید

اولین شرط اذن و اجازه استاد است البته نه هر استادی استادی که بر علم علوم غریبه آگاهی کامل را داشته باشد و مجاز به انتقال حکم(اجازه) به دیگری را داشته باشد دوم این که باید پشت به قبله باشید با وضو و اطمینان از پاک بودن لباس و مکانتان در جای آرام و بی سر و صدا قرار بگیرید و بر محمد (ص) و خاندانش صلوات ذکر کنید

نکته:پشت به قبله بودن یا نبودن بستگی به نوع طلسم دارد

نحوه نوشتن طلسم با مرکب و یا زعفران در زیر گفته شده است میتوانید مشاهده فرمایید

سوم درمورد رنگ و جنس لباس شما است که باید رعایت کنید چهارم بهتر است از زعفران سائیده شده و گلاب استفاده کنید پنجم به نوع نشستن و یا ایستادن شما هم بستگی به نوع طلسم دارد میتوانید نوع اجرای طلسم نوع نشستن و استادن تغییر دهید ششم استفاده از عطر در هنگام ذکر و اجرای طلسم هفتم خوشبو بودن دهان بهتر است از مسواک استفاده کنید

هشتم ترک حیوانی به معنای پرهیز استفاده است گوشت ،شیر و دیگر فراورده های حیوانی نهم روزه گرفتن هم در جرای طلسم و دعا مهم است و بستگی به نوع طلسم یا دعا دارد دهم مکان شما تاثیر به سزایی در اجرای طلسم دارد و مکان باید طبق نوع اعمال بستگی دارد مثال جلالی در قصابی یا…و برای اعمال شرعی مشاهده مشرفه

یازدهم غسل گرفتن جزوه پاکی بدن میباشد و مهم است دوازدهم تقصیر کردن یا عدم مطلق مانند ناخن گرفتن و یا بر عکس آن سیزدهم اصلاح صورت یا افزایش اندازه ریش(حلق لحیه) چهاردهم بعضی از طلسم ها مهم است از چه چیزی به عنوان زیر انداز استفاده میکنید مانند بعضی که باید روی خاک اجرا شود و بعضی مجاز به اجرا روی اجزای حیوانات نیستند مانند فرش و غیره

پانزدهم تقلیل غذا به معنای کاهش میزان خوراک شانزدهم کم کردن میزان خوان تقلیل خواب هفدهم کم کردن حرف زدن و تکلم در بعضی از دستورات کلا حرف نزنید هجدهم در هنگام ذکر کردن نباید به هیچ کاری بپردازید مگر این که ذکر یا عملتان تمام شود نوزدهم در مکانی باشید که صدای هیچ حیوان و انسانی به شما نرسد که حواس شما را از عمل پرت کند

بیست همسایه ها موجب سر و صدا و حواس پرتی میشوند بهتر است همسایه نداشته باشید بیست و یک در ساختمان و این جور مکان ها استفاده نکنید که نباید زیر پای انسان خالی باشد مخصوصا برای تسخیرات

نحوه نوشتن طلسم-خودتان طلسم ،جادو،سحر را بنویسید

حتی مهم است که بدانید چگونه تسبح خود را بگردانید زیر میتوانید طریقه گرداندن تسبیح در نحوه نوشتن طلسم را ببینید

بیست و دو طرفی که تسبح را هم میگردانید نیزی مهم است اگر به طرف خود باشد خواص آن به خودمان برمیگردد بیست و سه این که کدام انگشت را برا گرداندن تسبیح استفاده کنید بیست و چهار جنس تسبیح یا با طالع فرد همراه است یا با نوع ذکری که میکنید یا مثلا اگر شرعی است جنس تسبیح تربت باشد بیست وپنج مثلا اگر عربی است با مخارج حروف (پیدا کردن با علم حروف) یا اگر عبری باشد با دقیقا عبری بنویسید و ترجمه آن اثری ندارد

بیست و شش دقیق باشید در تعداد نباید یکی کم و زیاد باشد مگر این که ذکر باشند  بیست و هفت در بعضی از ذکر ها مانند یا الله یا هو شیوه تنفس را هم در نظر بگیرید بیست و هشت در مکانی که هستید نباید هیچ عکس یا مجسمه و یا دعا.. نباشد بیست و نه یکی از مهمترین بخش های ذکر بخورات می باشند سعی کنید چیز های مانند هود و… باشد و از ادکلن یا.. که دارای الکل است استفاده نکنید سی در طول عمل و ذکر صبر و حوصله و تمرکز داشته باشید

سی و یک در ذهن خودت نیت خود را مشخص کنید و در طول عمل به نیت خود فکر کنید چه چیزی میخواهید

در نحوه نوشتن طلسم به نحوه کشیدن جدول و طرح ها نیز دقت فرمایید مهم است که اشتباهی در آن رخ ندهد

سی و دو در کشیدن طرح خود دقت کنید مثال اگر مربع است مربع مامل باشد یا هر شکلی که بستگی به نوع طلسم باید شکل شما دقیق باشد سی و سه بر روی شیء که طلسم را می نویسید مانند پوست آهو یا کاغذ نباید پاره یا سوراخ باشد سی و چهار در جاهای عمومب انجام نشود سی و پنج سعی کنید از یک قلم جدید برای نوشتن استفاده کنید سی و شش رنگ قلم هم مهم است سی و هفت بعد از آن رنگ آن نیز مهم میباشد سی و هشت نوع جوهر و مرکبی که با آن طلسم را مینویسید نیز مهم است

نحوه نوشتن طلسم-خودتان طلسم ،جادو،سحر را بنویسید

سی و نه جهت خط هم مهم است در اوقاف جهت خط مهم است هر وفق و لوح شریفه را که پر می نمایید خادمینی دارد از موکلان زمینی و اسمانی موکلان ملکی و موکلان جنی که نگهبان الواح میباشد که تاثیر گذارنده که فعالیت اثرات هر لوح بستگی به وجود و حضور آنان و نحوه ارتباط و اعتقاد شما به آنان دارد برای پر کردن هر وفق و لوح مبارکه ای باید ذکات داده شود ذکات،اتفاق،قربانی،صدقه و … بسیار نافع میباسد

چهل به ترتیب پر کردن نیز توجه کنید در اوقاف ترتیب پر کردن نیز مهم است هر لوحب که نام های الهی و آیات مبارک و شریفه قرآن کریم در آن دخالت دارد مهم است و رعایت حرمت و تقدیس آن بر عهده صاحب دارنده لوح است الواح ابزار قدرت  هستند هنگامی که به درستی و در اوقات و ساعات سعد و در صفحات مناسب نقش و ترسیم گردند باعث رعایت حرمت و تقدیس آن میتوانند فعال شوند و کانون اقتدار شوند تاثیرات آنها در سایه  اعتقاد قلبی بسیار شگفت انگیز است

چهل و یک عزیمت برای هر کسی که اعمال علوم غریبه انجام میدهد باید خوانده شود (ضروری) چهل و دو اگر طلسم دفن شدنی است باید جای در هم طبع خودش باید باشد چهل و سه وقتی که روزه اید جنس افطاری که میخورید مهم است جنس غذا موقع افطار مثلا خمسهءمحللهء مکروهه نباشد(بسته به نو طلسم و ذکر مثل سیر و پیاز و گوشت گوساله،تخم مرغ، پنیر) چهل و چهار با بعضی نوشته ها افطار شود

 

چهل و پنج در بعضی از طلسم ها بسته یا باز بودن چشم ها مهم است چهل و شیش دوخته بودن یا نبودن لباس هم مهم است چهل و هفت مکان به نوع سقف هم بستگی دارد مثلا سقف باشد یا آسمان چهل و هشت توبه از گناه برای اعمال شرعی

چهل و نه حلیت طلبیدن از ذوی الحقوقین پنجاه اول از همه ایام ریاضت خود را مشخص کنید و برای آن آماده شوید پنجاه و یک ایام تتریض(خلوت نشستن) پنجاه و دو باید بدانید که مثلا بعد از  ۱۸ یا ۲۰ رو از گفتن ذکر چه میشود از علائم آن مطلع باشید پنجاه و سه داشتن استاد در این زمینه مهم است حضور و حمایت استاد به صورت کلی

پنجاه و چهار حضور یک همراه همراه نیاز که برای شما کار کند وسایل شما را نگه دارد بدون حرف و حواس پرتی پنجاه و پنج نو استفاده چوب برای بخورات نیز مهم است مثلا برای تسخیرات از چوب گز استفاده کنید پنجاه و شش توجه به نماده طلسم و دعا مثلا نوشتهء ذکر مورد نظر یا…

موارد بالا خصوصی بوده اند  در زیر به خصوصی ها میپردازیم

زمان نوشتن طلسم یکی از مهمترین بخش ها طلسم نویسی است که تاثیر بسزایی در عملکردن طلسم یا بی اثر بودن آن دارد و امکان دارد طلسم برعکس عمل کند و یا چند برابر بهتر عمل کند همه و همه بستگی به این که چه زمانی طلسم را بنویسید دارد بنابر این شما باید بدانید که چه زمانی از چه طلسمی استفاده کنید البته بعضی از طلسم ها نیازی به زمان خاص ندارند ولی بعضی از طلسم ها باید در زمان و ساعت دقیق خود نوشته شوند

پنجاه و هفت روز های هفته مثلا جمعه بسته نوع و دستور طلسم پنجاه و هشت بستگی به نوع طلسم روز مناسب ماه را انتخاب میکنیم  مثلا ۵ شنبه اول ماه پنجاه و نه ساعات نوشتن طلسم و دعا هم خیلی مهم است مثلا روز جمعه اولین ساعت بعد از طلوع خورشید که مطعلق به زهره است شصت توجه و رصد آسمان بر اساس ستاره شناسی یا اعتدالین شصت و یک رصد ستارگان بر اساس رصد حقیقی که خیلی مهم تر است حتما ساعات سعد روز ها و ماه مناست برای امور معنوی خود را قبل از شناسایی انتخاب کنید و یک تقویم نجومی این کار آسان میباشد

شصت و دو رصد طالع مناسب بر اساس نقاط اعتدال شصت و سه رصد حقیقی شصت و چهار محاسبهء بقیهء ۸۸ صور فلکی مثل قنطورس نزدیک نیاز به یک راهنما برای شناختن صورت های فلکی دارید یا یک منبع شصت و پنج پنجاه و چهار شرط محاسبهء قمر درمنازل و… مثلا در سماک و… شصت و شش بستگی به نوع طلسم ذکر را آرام یا بلند بخوانید شصت و هفت در بعضی از طلسمات قربانی کردن لازم است ولی این که چه موقع قربانی کنید نیز مهم تر است برای مثال در طلسمات زحل غراب است

شصت و هشت  دادن زکات عددی مثلا یک سوره ۱۷۵۲۶ بار باید خوانده شود تا عاملیت حاصل شود

قبل خواندن ذکر و دعا و یا دستور طلسمی به نکات زیر توجه فرمایید

نحوه نوشتن طلسم-خودتان طلسم ،جادو،سحر را بنویسید

تسخیرات نیز در علوم غریبه یکی از مهمترین بخش ها محسوب میشود در این ( مطلب نحوه نوشتن طلسم ) به شما آموزش میدهیم که چگونه یک جن را به تسخیر خود دراورید و به آن دستور دهید و دستورات شما را اجرا کند تسخیرات یکی از مهمترین و هم خطرناک ترین بخش علوم غریبه میباشد که در آن باید به شرایط طلسم عمل کنید قبل از همه اجازه استاد مهم و حیاتی است

 

شصت و نه اعوذبالله… و بسم الله الر… و تعدادی صلوات که برای شروع طلسم بسیار مهم است هفتاد سوره حمد یا دعای تمحید خداوند برای شکر خداوند هفتاد و یک صلوات خاص به پیامبران و معصومین هفتاد ودو صلواتی خاصی نحوه نوشتن طلسم که به حملهء عرش مربوط میشود هفتادو سه دعای مهمی برای موفقیت در عمل پیدا کنید و بخوانید هفتادو چهار در آخر اجرای طلسم وقتی که طلسم تمام شد صلوات بفرستید البته به نوع طلسم و دعا دارد هفتادو پنج بعضی از ذکر ها نیاز به صدقه دادن دارند هفتادو شش انصراف از عمار مکان(ساکنین مکان یا بخشی از عزیمت برهتیه و ار قاش و بخشی از سورهء جمعه و اذا زلزلت)

چگونه یک دعا نویس شویم

هفتادو هفت کشیدن یک خط به نام حصار یا مندل(نوعی خطوط رسم شده همراه با آیات برای دفع خطر یا رجعت) هفتادو هشت نوشتن اسماء یا طلسمات در ارکان مندل برا محافظت از خطرات احتمالی هفتادو نه کوبیدن کارد ها در ۴ رکن مندل طوری که تیزی آنها رو به بیرون باشد هشتاد برای خروج از مندل دروازه نیاز است برای همین شما به ۴ درواز برای خروج نیاز دارید

 

هشتادو یک یک صلا طلسم شده همراه خود داشته باشد هشتاد و دو به هیچ وجه از مندل بیرون نیایید مگر این که دستور ذکر باشد هشتاد و سه امکان دارد در طول عمل نیاز بخواب داشته باشید برای همین مندل را بزرگ کنید تا راحت تر باشید و سعی کنید زیر انداز نداشته باشید

نکته: حواستان را جمع کنید که هیچ وجه هیچ نقطه از لباس یا بدنتا بیرون از مندل نباشد وگر نه شما را بیرون میکشند

هشتاد وچهار توجه کنید که احراز مهم با شما همراه باشند مانند قرثیا و.. هشتادو پنج بستگی به نوع تسخیرات شیوه گویش ذکر فرق میکند مثلا در باب ملائکه با خشوع و در باب جنها با صدای محکم خوانده شود هشتاد و شش در موقع احضار موجودی که احضار میکنید تمام نحوه نوشتن طلسم تلاش خود را میکند که شما را بترساند برای نترسیدن فاکتور مهمی است که باید به یاد داشته باشید هر گاه ترسیدید سر خود را پایین بگیرید و با صدای بلند تر ذکر و عزائم را بخوانید

 

هشتادو هشت بعد از مندل و اتمام ذکر بخور بسوزانید هشتادو نه وقت معینی برای مندل و گفتن عزایم تعیین کنید نود در یک مکان باشد نودویک هر روز بعد از اتمام اذکار روح عمار را باز گردانید نود و دو  در باب اسماء شرعی جفری و… بجز بعضی تسخیرات ۷ دوره دعوت هفتگانهء حروف که یکی از آنها عمل به مدار حروف است و…

قبل از ذکر باید مسائلی توجه کنید که در زیر به آن اشاره میکنیم

طلسم محبت مانند هر طلسم دیگری نیاز به شرایط خاص خود را دارد مثلا حساب کردن اسم فرد مورد نظر و اسم مادر آن فرد با استفاده از حروف ابجد و علم حروف و اعداد منابع زیادی در بیان این علم ها موجود است که در زیر به شما معرفی میکنیم توجه داشته باشید که نوشتن طلسم محبت را در راه های بد و غیر شرعی استفاده نکنید کتاب های مجربان اب سینا و مجربات باقر کمک بسزایی در این زمینه به شما می کنند که شما در نحوه نوشتن طلسم محبت به شما کمک میکند

نکته قابل توجه آن است که برای بخورات به نسخه های اصل آن استفاده کنید مثلا عنبر اصل که روغن نیمه جامدی است که از شکم نهنگ میگیرند مسائلی همچون عزیمت فصل-عزیمت ماه قمری نیز مهم است نودو پنج طلسم ماه قمری نود شش طلسم روز قمری نودهفت استنرالملایکه روز نود هشت انتشار آنها برای موضوع خاص نودونه استنزال ملوکه الارض صد انتشار ملوک الارض برای کار خاص خودتان صدویک هر روز بخوراتی دارد همراه با بخورات آن روز و طلسم هفتگی

 

صدو دو طلسم یا حروف روز مورد نظر صدوسه ذکر خود را شروع کنید صدوچهار در انتها باید حکم مادی گرفته شود با قرار داد های خاص در خضور فیزیکی کامل نه تخیل بعد از رفتن موکلین باید لوح یا حکم باقی بماند  صد و پنج شیی که با آن مندل را میکشید نیز مهم است مانند کارد یا میله صد و شش استفاده از علمی که بر آن نقش و طرح طلسم کشیده شده و کوبیدن آن در خط مادون کارد ها صدوهفت شوخی نکردن در ذکر گفتن و بعد ذکر با اسماء

صدوهشت با قراری که با موکلین میگذارید پایبند باشد صدونه در اسماء الهی استفاده از یا،ی ندا معمولا باید طلب حاجت باشد در غیز این صورت از ال معروف استفاده میشود مثل الوهاب

 

 

صدو ده برای بعضی از اذکار دستها مرفع دست ها تا آرنج بالا می آید برای بعضی کوتاه و برای بعضی تا انتها دست ها به سمت آسمان کشیده میشود صدو یازده شیوه کف دست ها هم مهم است و بستگی به دعا دارد مثلا برای درخواست دست ها رو به آسمان و برای تغذیت کف دست ها رو به زمین

مطالب بالا که در مورد نحوه ی نوشتن طلسم است کلا از کتاب زیر آمده است که منبع بزرگی از اطلاعات در مورد علوم غریبه و آموزش علوم غریبه میباشد

منابع:

مجموعه آموزش کامل علوم غریبه مجربات ابن سینا

 

کتاب دست نویس و قدیمی هفتاد و دو دیو نسخه کامل و اصل

 

دعا ها و طلسم های مجرب و تضمینی با کتاب مجربات باقر نسخه اصل

 

 

کتاب خود آموز فنون علوم غریبه مرجان جادو نوشته شیخ بهایی

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

سلام وقتتون بخیر، ی جایی خوندم نوشتن طلسم قاف، (یعنی ی ق نوشته میشد و دنباله ق ۳ دور بصورت دایره بزرگ دورش کشیده میشد و در وسط یه نقطه قرار میگرفت) میگفت این طلسم برای رسیدن به انواع اهداف و مقصود هست، این رو با چ شرایطی باید نوشت🙏🙏🙏


زودتر از دیگران مطالب سایت را دریافت کنید

به سایت ما خوش آمدید

چگونه به یک دعانویس موفق و حرفه ای تبدیل شویم ؟ + تصاویر

چگونگی باطل کردن طلسم از دیدگاه ائمه و پیامبران

**برای دیدن آموزش دعانویسی و اینکه چگونه یک دعانویس شویم با سایت تفریحی آنتی فاز همراه باشید**

چگونه یک دعا نویس شویم

عضو خبرنامه سایت شـوید و از امکانات ویــژه بهره مند شـده واز مطالب جدید زود با خبر شوید … !

درود بر شما بازدیدکننده گرامی ،

سایت AntiFaz هیچ گونه پشتیبانی یا وابستگی به نهاد و یا درآمدی ندارد.

از طرفی مطالب ما کپی از هیچ سایتی نبوده و همگی حاصل ساعت ها وقت مدیریت و گهگاه همکاری کاربران می باشد. کوشش ما همیشه در جهت ارائه ی محتوای غنی و دست اول برای شما بوده. ما برای وقت بازدید کننده هایمان ارزش به سزایی قایلیم و نمی توانیم به خود اجازه بدهیم که آن را هدر دهیم.

اگر مطالب ما مورد پسند شما بود، لطفا با ذکر منبع در سایت خود قرار دهید، ولی اگر منبع را هم ذکر نکردید اشکالی ندارد. گرچه با همه این ها بهترین کمک شما به ما کمک معنوی است و این که همیشه از سایت ما دیدن کنید.

پیشنهاد ها و درخواست های خود را با ما در میان بگذارید. به یقین به همه آن ها پاسخ داده خواهد شد. رضایت شما یگانه هدف ماست. مرورگر سازگار با سایت نیز گوگل کروم می باشد. برای نمایش بهتر سایت پیشنهاد می شود که از این مرورگر بهره مند شوید. آرزوی گذراندن لحظه های خوبی را برای شما داریم.

در پایان باید گفت که به جهت آپدیت های روزانه بسیار، امکان این که همه مطالب در صفحه اول وب دیده شوند نیست، پس بد نیست که از آرشیو و انجمن سایت هم بازدید نمایید.

باتشکر:مدیریت وب تفریحی آنتی فاز

…::www.AntiFaz.ir::…

چگونه یک دعا نویس شویم
چگونه یک دعا نویس شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *