کتاب های روانشناسی زندگی مشترک

 
helpkade
کتاب های روانشناسی زندگی مشترک
کتاب های روانشناسی زندگی مشترک

مشاوران برجسته و کارشناسان متخصص در حوزه ازدواج و زناشویی هستند که ازدواج را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می دهند و آموزشهایی را برای مردم ارائه می دهند تا هر زن و مردی با بهره گیری از آنها زندگی شاد و بدون مشکلی را سپری کنند و اوقات خوشی را باهم داشته باشند.

در این مطلب ۴ تا از بهترین و جدیدترین کتاب های زناشویی را برای شما تهیه نموده ایم که برای دانلود رایگان در اختیار شما بزرگواران قرار می دهیم. امیدواریم با دانلود و مطالعه این کتابها و بکارگیری آموزشهای ارائه شده در آنها، زندگی خود را با صفا و صمیمیت بیشتری شروع کنید و با عشق و علاقه بیشتری آنرا مستدام کنید.

 

پست مشابه : ۹ نکته بسیار مهم برای ایجاد موفقیت و طراوت در زندگی مشترک زناشویی

این کتابها برای جوانانی که تصمیم به ازدواج دارند، مفیدند. علاوه بر آن زن و شوهر های با تجربه می توانند برای بهتر و شیرین تر شدن زندگیشان از این کتابها بهره ببرند. بهترین روش برای ازبین بردن مشکلات زناشویی این است که از به‌ وجود آمدن آنها جلوگیری کنیم. آموزش هایی که در این کتابها ارائه می شود نیز به منظور رفع همین مشکلات خانواده ها معرفی و سفارش شده است. بنابراین توصیه می کنیم که حتما این کتابهای آموزنده را دانلود و مطالعه نمایید تا شاهد موفقیت در زندگی شخصی و خانوادگی خود باشید.کتاب های روانشناسی زندگی مشترک

≡  لینک دریافت کتاب موفقیت در زندگی زناشویی

≡ لینک دریافت کتاب ۱۰ راز برای داشتن زندگی زناشویی عالی

≡  لینک دریافت کتاب آموزش زندگی زناشویی

≡  لینک دریافت کتاب آیین همسر داری از نظر اسلام

همچنین بخوانید : آموزش روانشناسی شخصیت در ۱۰ دقیقه!

حرف آخر : برای تمام کسانی که قصد ازدواج دارند، مهم ترین نقطه برای آغاز کار انتخاب همسر مناسب است. اگر همسر مناسبی پیدا نکنیم، ازدواج موفق و مناسبی نخواهیم داشت. هیچ کس نمی تواند با این حقیقت روشن مخالف باشد. اما پس از ازدواج توجه به نیازهای عاطفی طرف مقابل که عبارت‌اند از: عشق و محبت، توجه، قدرشناسی، اعتماد، درک، احساس ارزشمندی و… از اهمیت بالایی برخوردار است چون توجه به همین نیازهاست که باعث تداوم زندگی مشترک می گردد.

همکاران ما آماده پاسخگویی به سؤالات و ابهامات شما در بخش نظرات می باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام مطالبتون عالی بود،ولی بیشتر باشه و بهتره.سپاس فراوان…

سلام خدمت همه‌ی دوستان خانما بوکس هیکلتون رو مردونه نمیکنه ب…

من توی کلاسهای دکتر علی پوراشراف شرکت کردم خیلی راضیم. دلسوز…

اولن اینکه این سوال از اصل قلطن من خودم بوکس تمرین میکنم دوم…

سلام موتورم هندا ۱۲۵ هست. توی دور آرام ریپ میزنه ولی دور بال…

با سلام خدمت دوستان بنده مرغ مرندی و بومی رو باهم دارم و به…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 


لینک دریافت کتاب موفقیت در زندگی زناشوییDownloads-icon


لینک دریافت کتاب ۱۰ راز برای داشتن زندگی زناشویی عالیDownloads-icon


لینک دریافت کتاب آموزش زندگی زناشوییDownloads-icon


 Downloads-icon


لینک دریافت کتاب آیین همسر داری از نظر اسلامDownloads-icon

همه ما راه رسیدن به آرامش و خوشبختی را در داشتن یک زندگی زناشویی موفق و آرام دنبال می‌کنیم. به همین خاطر است که کمترین خدشه و ناراحتی به زندگی زناشویی‌مان به تمام ابعاد روحی و روانی‌مان آسیب می‌زند. معمولا خیلی از افراد مشکلات زندگی مشترکشان را مشکلاتی حل نشدنی می‌دانند و به جای تلاش برای داشتن زندگی زناشویی موفق ، به بخت و اقبال بدشان لعنت می‌فرستند. اما واقعیت اینجاست که با کمی حوصله و مطالعه می‌توانید راه‌حل‌هایی کاربردی و همیشگی برای بهبود زندگی شخصی‌تان پیدا کنید و خودتان را از شر فکر و خیال‌های آزاردهنده نجات دهید.
یادتان باشد که اداره زندگی زناشویی مانند خیلی از کارهای دیگر نیاز به دانش و مهارت دارد. دانش و مهارتی که از آسمان به شما نمی‌رسد و برای رسیدن به آن باید تلاش و مطالعه کنید.
این‌ها کتاب‌هایی هستند که در زندگی زناشویی احتمالا به کمکتان می‌آیند.

اریک فروم را خیلی از افراد به خاطر پژوهش‌های فلسفی و جامعه‌شناختی‌اش می‌شناسند. حال او در این کتاب به سراغ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بشریت، یعنی «عشق» رفته است.
فروم در پیش‌گفتار کتاب به این نکته اشاره می‌کند که تمامی کوشش‌‌های افراد برای عشق ورزیدن محکوم به شکست است مگر این که با تلاش برای تکامل همه جانبه شخصیت فرد همراه باشد، تا جایی که جهان‌بینی فرد دگرگون شود و عشق ورزیدن را چون یک هنر بیاموزد.
یکی از مهمترین موضوعاتی که فروم در این کتاب مطرح می‌کند معیارهای شناخت عشق است. به نظر او عشق با دو چیز شناخته می‌شود: عمق ارتباط متقابل و شادی. پس هر رابطه‌ای که خالی از یکی از این دو معیار است، رابطه‌ای خارج از محدوده عشق محسوب می‌شود.
یکی از موضوعات مهم و متفاوت در مورد کتاب هنر عشق ورزیدن این است که پس از بررسی مفصل عشق از جنبه نظری، به تمرین عشق پرداخته شده است. اما اشتباه نکنید. اریک فروم فرمول یا راهنمایی برای عشق ورزیدن ارائه نمی‌کند. اریک فروم در تمرین عشق، خود واقعی انسان را هدف قرار دهد و به تکامل او کمک می‌کند. تکاملی که سبب تکامل عشق در وجود فرد می‌شود.

جان گاتمن، نویسنده کتاب «هفت اصل موفقیت در ازدواج و زناشویی»، یک مؤسسه آموزشی و پژوهشی در زمینه روانشناسی خانواده، طلاق و فرزند پروری دارد که پژوهش‌های قابل استناد و معروفی در زمینه پایداری ازدواج و پیش‌بینی طلاق انجام می‌دهد. دکتر گاتمن در چند دهه گذشته یکی از ۱۰ درمانگر بانفوذ در حیطه روان‌درمانی بوده و جوایز زیادی در حوزه کاری خود به دست آورده است.
پژوهشگران مؤسسه گاتمن در یک پژوهش موفقیت‌آمیز سعی کردند خوشبختی یا طلاق زوجین را از روی برخی عوامل پیش‌بینی کنند. به همین منظور آن‌ها در آخر هفته‌ها زوجین را دعوت می‌کردند تا در یک آپارتمان با امکانات کامل، به همراه آینه یک طرفه زندگی کنند. این خانه که “آپارتمان عشق” نامیده می‌شود این امکان را به پژوهشگران می‌دهد که تعاملات صدها زوج را بررسی کنند و بتوانند با دقت ۹۰ درصد، احتمال طلاق را پیش‌بینی کنند.
گاتمن که در امر مطالعه زندگی زناشویی انقلابی به وجود آورده، با استفاده از راهکارهای علمی، نگاهی جدید به عادات افراد متأهل می‌اندازد و پس از سال‌ها کار علمی و عملی، تئوری‌های خود را با جزئیات کامل در این کتاب جمع‌آوری می‌کند. این کتاب زوج‌های جوان را در داشتن رابطه‌ای پایدار و دوطرفه کمک می‌کند و راه و رسم رابطه زناشویی سالم را به آنان می‌آموزد.کتاب های روانشناسی زندگی مشترک

در کتاب «چرا مردان دروغ می گویند و زنان گریه می کنند؟» شناخت بیشتر و کاملتری نسبت به همسر خود پیدا می‌کنید و پاسخ سؤالات بزرگ و سختی که زنان و مردان نیاز به دانستن آن دارند و هر روز از خود می پرسند را می‌یابید. سؤالاتی نظیر چرا همیشه مردان به ما می‌گویند چه کاری انجام دهیم و یا چطور بیاندیشیم؟ چرا مردان غیر قابل پیش‌بینی هستند؟ چرا زن‌ها برای رسیدن به خواسته‌هایشان گریه می‌کنند؟ چرا زنان اصرار دارند که درباره جزئیات موضوعات اینهمه حرف بزنند؟ چرا آنها در برقراری رابطه جنسی با همسرشان پیشقدم نمی‌شوند؟
این کتاب پاسخی به حدودا ۴۰ سؤال پرتکرار زوجین مختلف است. سؤالاتی که پاسخ آنها برآمده از تجربه‌های شخصی، بررسی­ها و پژوهش­های به عمل آمده از تازه‌ترین مطالعات صورت گرفته است. جالب است بدانید که در کنار تمامی این پاسخ‌ها، نویسنده کتاب راه‌حل‌هایی برای مدیریت رابطه با جنس مخالف نیز ارائه می‌دهد. راه‌حل‌هایی که برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان راهگشا بوده و برای شما نیز مفید خواهد بود.

این دو کتاب که هر کدام به صورت جداگانه به چاپ رسیده­اند، توسط نویسنده­ای به نام «باربارا دی آنجلیس» نوشته شده‌اند که صاحب پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است. او که بیش از ۸ میلیون نسخه از آثارش در دنیا به فروش رفته، کتاب‌هایش به بیش از ۲۰ زبان مختلف ترجمه شده و جوایز مختلفی نیز برنده شده است.
این دو کتاب، «رازهایی درباره مردان» و «رازهایی درباره زنان»، یکی از کتاب‌های مفید و کاربردی برای افرادی است که به دنبال بهبود روابط خود در زندگی مشترکشان هستند. باربارا آنجلیس در ابتدای کتاب «رازهایی درباره مردان» نوشته است: «بارها دیده‌ایم که در تلاش به منظور تغییر مردان زندگی‌مان، اغلب فراموش می‌کنیم که خود چگونه تغییر کنیم. لطفاً تمامی ابزارها و تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب را به کار ببندید. چرا که همگی آن‌ها مؤثر هستند! این تمرین‌ها را با هزاران زن در میان گذاشته­ام و خود نیز هر روز همگی آن­ها را در زندگی شخصی­ام به کار می­برم.»
این دو کتاب حاوی تمرین‌ها، جداول، توصیه‌ها، ابزارها و تکنیک‌های ارتباطی مؤثر و با ارزشی است که می‌تواند شما را به زن یا مردی به مراتب نیرومندتر تبدیل کرده و روابطتان با جنس مخالف را برای همیشه متحول کند.

3
 + 

 = 
ده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

کتاب رازهایی درباره زنان و رازهایی درباره مردان از باربارا دی آنجلیس رو قبلتر خوندم و میخوام نقدی رو اینجا ذکر کنم.

از اونجایی که این کتاب خیلی سال پیش و در زمان نسبتا مردسالاری نوشته شده، متاسفانه در کنار نکات ارزشمندی که گفته، به اکثر مردها به یک دید و اون مردسالاری نگاه کرده و توصیه هایی که میکنه نه برای نوجوون و جوونهای امروزی بلکه بیشتر برای افراد میانسال یا کهنسال مناسبه یا برای جوامع بسته و سنتی!
اگر به سایت goodreads مراجعه کنین و نقدها و رتبه کتاب رو ببینید متوجه کهنه بودن دانش و دید نسبتا بسته نویسنده به مردها میشین.

کتاب حاوی نکات ارزشمند زیادی هست که با کنکاش میشه تجربه بهتری از زندگی داشت.

با سلام. ضمن تشکر از شما پیشنهاد می کنم کتابهای «تئوری انتخاب» و «ازدواج بدون شکست» اثر دکتر ویلیام گلاسر با ترجمه دکتر علی صاحبی را هم حتماً به این فهرست اضافه کنید.
کتاب «مردان مریخی و زنان ونوسی» اثر دکتر جان گری با ترجمه مهدی قراچه داغی هم عالی است.

برای دانلود قانونی کتاب به رابطه‌ی زناشویی خود کمک کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به رابطه‌ی زناشویی خود کمک کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب به رابطه‌ی زناشویی خود کمک کنید نوشته‌ی کاس پری داترویچ به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های مورد نیاز برای زنده نگه داشتن عشق در رابطه‌ی زناشویی را کسب کنید.

از نخستین روز ازدواج، شما و همسرتان احتمالا به جنبه‌های عملی زندگی مشترک توجه بسیاری کرده‌اید، جنبه‌هایی از قبیل: امور مالی، فرزندان، نگهداری از آن‌ها، مسئولیت‌های خانه و چه راحت می‌توان در میان همه این نگرانی‌ها فراموش کرد که عشق هم زندگی خود را دارد.

زن و شوهرها اغلب به ارتباط عاطفی خود آن قدر بی‌توجه می‌مانند که مشکلات کوچک‌شان به بحران‌هایی وحشتناک تبدیل می‌شوند.کتاب های روانشناسی زندگی مشترک

کتاب به رابطه زناشویی خود کمک کنید (Be good to your marriage Therapy) تلاش کوچکی است برای این که زن و شوهرها یکدیگر را بیشتر دوست بدارند و مشکلات‌شان را راحت‌تر از سر راه بردارند. سی قانونی که کاس پری داترویچ (Kass P Dotterweich)‌ در این کتاب آورده دستچینی است از توصیه‌های شفاف متخصصین و تجربیات آزموده و تأیید شده زوج‌ها. سادگی این سی قانون خرد جاودانی را گرامی می‌دارد که به زن و شوهرها کمک می‌کند از طریق احترام متقابل، در حضور خداوند به یکدیگر وفادار بمانند.

برای دانلود کتاب به رابطه‌ی زناشویی خود کمک کنید و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


PDFDownloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی یک ازدواج موفق: همراه با واکاوی روانشناختی 5 رابطه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی یک ازدواج موفق: همراه با واکاوی روانشناختی 5 رابطه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

زمانی که از کسی خوش تان می آید یا کسی از شما خوش تان می آید یا از تنهایی به تنگ آمده اید و برای آشنایی با آدم نویی لحظه شماری میکنید ممکن است نگرانی های بسیاری به سمت شما بیاید.
آیا این همان آدمی است که در رویاهایم بدنبالش هستم؟
آیا این بار هم مانند بار پیش همه چیز بزودی به پایان میرسد؟
بهتر است خودم را چگونه نشان دهم؟ “یک خاطرخواه سفت و سخت” یا “فکر نکنه خیلی هم مال بوده”!
بهتر است چه نکته هایی را بیاد داشته باشم تا بتوانم رابطه پایدار و دلچسبی را آغاز کنم؟شاید برای آموختن بسیاری از این نکته ها به گذراندن چندین ساعت مشاوره با کارشناسان و هزینه های چشمگیر نیاز داشته باشید اما ما در اینجا تلاش میکنیم تا اندازه ممکن هزینه های شما را کم کنیم و شما را برای آغاز راه پر رمز و راز پیش رو بیش از پیش آماده کنیم. هرجا نیاز است تلاش میکنیم تا با بهره گیری از جدول های ارزیابی به شما در ارزیابی بهتر نگرش و رفتارهای تان کمک کنیم.

گام نخست: برخورد نزدیک از نوع سوم!
پیش گفتار
همه مردها، یا زنها مانند هم نیستند!
نکته ها
نمای نزدیک
تمرین
شما مالک او نیستید!
ارزشمندترین چیزی که بدنبال آنید کدام است؟
نکته ها
نمای نزدیک
تمرین
سن شناسنامه ای چه اندازه در رابطه شما ارزشمند است؟
با “قول گرفتن” کارتان راه نمی افتد!
نمای نزدیک
اگر رابطه خوبی با جفت تان دارید با او ازدواج کرده اید!
از پیشگام شدن نهراسید!
نکته ها
نمای نزدیک
تمرین
سرچشمه های کشمکش ها و دلهره های درونی تان را بیابید!
گفتگو و پرسیدن آری ،” فکر کردم اینه فکر کردم اونه” هرگز!
نکته ها
نمای نزدیک
برای پایان دادن به رابطه شتاب نکنید!
وانمود نکنید آدم دیگری هستید!
نکته ها
تمرین
نمای نزدیک
در برابر هر گام او یک گام بردارید!
خط قرمزهایتان اندک اما روشن باشد!
نکته ها
تمرین
نشان بدهید که به او باور دارید!
از شخصیت های بیمار وسواسی دوری کنید!
نکته ها
نمای نزدیک
اگر بسادگی میتوانید جفت تان را شاد کنید این کار را بکنید!
“دوست داشتن” را نشانش بدهید!
نکته ها
نمای نزدیک
در بخشش خواستن بدنبال کار نادرست خود درنگ نکنید!
“پول خرج کردن” دوست داشتن نمی آورد!
نکته ها
نمای نزدیک
شوخی و خنده را در کنار یکدیگر فراموش نکنید!
ترس از جدایی فراوان ترین خاستگاه جدایی!
نکته ها
نمای نزدیک
تمرین
زیباترین ویژگی شما خودباوری (اعتماد به نفس) شماست!
در انتخاب را بروی خود نبندید!
نکته ها
نمای نزدیک
تمرین
برای مهار یک رابطه در دست خود، برنامه و نقشه داشته باشید!
نکته ها
نمای نزدیک (1)
تمرین1
تمرین2
نمای نزدیک (2)
از پافشاری ناخوشایند برای رسیدن به خواست خود دست بردارید!
نکته ها
نمای نزدیک
تمرین
گام دوم: شاید وقتی دیگر؟!
پیش گفتار
داستان نخست: از خودگذشتن و چشم براه دگرگونی
بازگویی داستان
واکاوی روانشناختی
داستان دوم: نوگرایی و کهنه گرایی در نقطه برخورد
بازگویی داستان
واکاوی روانشناختی
جدال جدایی: مهار هیولاهایی که از بند رها شده اند!
خشم
دلهره
در خود فرو رفتن
آزرده خاطر شدن
داستان سوم: بودن یا نبودن؟
بازگویی داستان
واکاوی روانشناختی
داستان چهارم: دروغی به بزرگی واقعیت!
بازگویی داستان
واکاوی روانشناختی
داستان پنجم:
بازگویی داستان
واکاوی روانشناختی
شیفتگی و نزدیکی عاطفی از چه راهی امکان پذیر است؟
پرسش های بخش نخست
پرسش های بخش دوم
پرسش های بخش سوم

برای دانلود کتاب روانشناسی یک ازدواج موفق: همراه با واکاوی روانشناختی 5 رابطه و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.کتاب های روانشناسی زندگی مشترک

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

نسخه
الکترونیک
کتاب زندگی مشترک جرأت می‌خواهد
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

ازدواج یکی از تصمیمات مهم زندگی هر فرد است. انتخاب فردی که بتوان با او قسمت مهمی از زندگی را به اشتراک گذاشت چالش بسیار سخت و پیچیده‌ای است. بسیاری از افراد برای تصمیم درست‌تر در این مسیر به سراغ مشاورین می‌روند تا با راهنمایی آن‌ها انتخاب مناسب داشته باشند. فردریک فانژه یکی از مشاوران برجسته و به‌نام فرانسوی است که در کتاب زندگی مشترک جرات می‌خواهد تجربه‌های سال‌ها تدریس و درمان خود را  به شاتراک می‌گذارد. افرادی که در شروع یک رابطه هستند و زوج‌هایی که در زندگی زناشویی خود مشکلاتی دارند و به دنبال راه‌های عملی و کاربردی هستند، می‌توانند از راهکارهای این مشاور در کتاب زندگی مشترک جرات می‌خواهد بهره‌مند شوند.  

فردریک فانژه استاد دانشگاه، روانشناس و برگزارکننده‌ی کارگاه‌های خودشناسی در فرانسه است. او در آوریل 1955 در شهر لیون به دنیا آمد. فردریک تحصیلاتش را در رشته‌ی عصب‌شناسی در مقطع کارشناسی و رشته‌ی روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد به سرانجام رساند. فردریک در همان زمان دانشجویی‌اش مقالات زیادی را در نشریه‌های مختلف منتشر ‎‌کرد. به دنبال تحصیلاتش به روان‌درمانگری مشغول شد و مشاوره در خصوص روابط زوجین انجام می‌داد. علاوه بر درمان‌های خصوصی، فردریک حدود 200 کنفرانس و سیمنار در زمینه‌های مختلف روانشناسی برگزار کرد و راهنمایی‌های خود را از این طریق با زوجین در میان گذاشت. همچنین فردریک فانژه در دانشگاه لیون، بلژیک و سوئیس نیز به تدریس مشغول بود.

موفقیت فردریک در حوزه‌ی روانشناسی سبب شد او در برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیون حضور داشته باشد. یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های او برنامه مجله سلامتی بود که در سال 2013 از شبکه فرانس پنج فرانسه پخش ‌شد. این برنامه در مورد کمبود اعتماد به نفس بود که  فردریک به عنوان کارشناس درمانی در آن حضور داشت. فردریک در این برنامه راه‌حل‌های کاربردی برای درمان اضطراب و افسردگی ارائه می‌کرد.کتاب های روانشناسی زندگی مشترک

فردریک فانژه مجموعه فعالیت‌هایش را در این سال‌ها مکتوب کرده و تا الان چندین کتاب منتشر کرده است. کتاب زندگی مشترک جرات می‌خواهد دومین کتاب اوست که در سال 2003 منتشر شد. کتاب زندگی مشترک جرات می‌خواهد از مجموعه‌ی کتاب‌های «زندگی بهتر» است که فردریک فانژه در این باره می‌گوید :«این مجموعه به شما کمک می‌کند تا بسیاری از اطلاعات پزشکی موجود را دسته بندی کنید و به سوی زندگی بهتری پیش بروید. در جایگاه یک روانپزشک، همواره سعی کرده‌ام رویکردی دقیق و علمی انتخاب کنم که در عین حال، انسان دوستانه و یاری‌دهنده نیز باشد. مجموعه «زندگی بهتر» اطلاعات پزشکی کاربردی و مهمی در اختیارتان قرار می‌دهد، در نتیجه درک و کنترل بهتری از جسم و ذهن خود خواهید داشت، به این ترتیب، خودتان می‌توانید نقش مهمی در سلامتی‌تان داشته باشید.»

مجموعه‌ی کتاب‌های زندگی بهتر به سرپرستی فردریک فانژه است که در نگارش آن‌ها نویسندگان و روانشناس‌های دیگری نیز با او همکاری می‌کنند.

کتاب زندگی مشترک جرات می‌خواهد کتابی روانشناسی است که مسائل و مشکلات مختلف زوج‌ها را بررسی می‌کند. گروهی معتقد هستند نثر روان و قابل درک فردریک سبب شده است زندگی مشترک جرات می‌خواهد یک رمان روان‌درمانگری باشد. فردریک فانژه در کتاب از اصطلاح جدیدی صحبت می‌کند که معتقد است با تکیه بر آن مشکلات زوجین برطرف می‌شود. فرمول 1+1=3 مفهوم جدید فردریک است که طبق آن افراد بعد از ازدواج، شروع رابطه‌ی عاشقانه و رابطه جنسی باید علاوه بر اینکه بپذیرند در کنار فرد دیگری زندگی می‌کنند باید اصول زندگی مشترک را هم رعایت کنند. با استفاده از این فرمول زوج‌ها یاد می‌گیرند هر یک استقلال فردی خود را داشته باشند و همچنین دیگری را با رفتارها و آرزوهایش بپذیرند.

در ابتدا کتاب زندگی مشترک جرات می‌خواهد درآمدی با عنوان «راهنمایی برای زندگی زناشویی خوشبخت و پایدار» آورده شده که موضوع کتاب را کامل شرح می‌دهد. فصل‌های دیگر کتاب عبارتند از «حالت‌های مختلف رابطه زناشویی»، «نقش جنسیت در رابطه زناشویی موفق»، «در زندگی زناشویی ملایم باشید»، «تبادل مثبت در زندگی زناشویی: عامل پیونددهنده‌ ضروری»، مشکلات حل شدنی(پیش فرض)»، «مراقب باشید رابطه‌تان به خطر نیفتد: برخی مشکلات ممکن است حل‌نشدنی باقی بمانند»، «پایداری عشق»، «جرات کنید و خودتان را به عنوان زن و شوهر در محیط اطرافتان اثبات کنید»، «جرات داشته باشید و با یکدیگر آشنا شوید» و «از ملاقات تا رابطه».

در انتها کتاب نویسنده در بخش نتیجه‌گیری بیان می‌کند :«جسارت داشتن برای تشکیل زندگی مشترک، یعنی این که به خود، طرف مقابل و همچنین به زندگی زناشویی اعتمادی موثر داشته باشید. در واقع، جرات کنید و اثر مشترکی را با هم خلق کنید. ما مجبور نیستیم که تمام مشکلات موجود در زندگی زناشویی را حل کنیم. زندگی مشترکتان را روی هیجان‌های منفی متمرکز نکنید. یاد بگیرید که صبور باشید و بپذیرید. همچنین اگر بتوانیم خود را با اختلاف‌هایی که داریم وفق دهیم، آن وقت می‌توانیم به کمک آن‌ها رشد کنیم. به جای آن که به هر قیمتی، همسری کامل بخواهید، سعی کنید مکمل یکدیگر باشید. رهایی از انتظارهای غیر واقعی، گام بزرگی است. به بیان دیگر، اگر پیروی از اسطوره‌ها یا ایده‌آل‌ها را کنار بگذارید، می‌توانید یک زندگی مشترک واقعی تشکیل دهید»   

کتاب زندگی مشترک جرات می‌خواهد را «محیا احمدی‌پور» از نسخه فرانسوی به فارسی ترجمه کرده است و «نشر شمعدونی» آن را منتشر کرده است. نسخه الکترونیک کتاب در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. «انتشارات شمعدونی» ناشر جدیدی است که در زمستان 1396 تاسیس شده و اولین کتابش را در تابستان 1397 منتشر کرده است. از جمله کتاب‌های این نشر تازه تاسیس می‌توان به کتاب «پولیتزر، 
زندگینامه ژوزف پولیتزر، پیشگام روزنامه‌نگاری حرفه‌ای در آمریکا» نوشته‌ی «اریس نوبل» و کتاب «گربه راهنمای ما» از «استفان گارنیه» اشاره کرد که برای خرید و دانلود در فیدیبو موجود هستند.

«رفتارهای تکانشی» در بیشتر مواقع به روابط ما آسیب می‌زنند از جمله این رفتارها می‌توان به «تصمیمات هیجانی به هنگام خشم»، «دعوا در پی یک جای پارک ماشین» و یا حتی «بیان روابط خصوصی در فضای مجازی به دنبال بحث با همسر و یا یک دوست» اشاره کرد. کتاب «مدیریت رفتارهای یکهویی» کتاب دیگری از فردریک فانژه است که راه‌کارهای کاربردی برای کنترل و مدیریت «رفتارهای تکانشی» را بیان می‌کند. کتاب دیگر فردریک فانژه «جرات داشته باش، درمان کمبود اعتماد به نفس» است که منشا کمبود اعتماد به نفس را شرح می‌دهد. در این کتاب فردریک فانژه یک تست روانشناسی قرار داده که از طریق آن می‌توانید میزان اعتماد به نفس خود را تخمین بزنید. همچنین در فصل‌های پایانی تمرین‌هایی برای افزایش اعتماد به نفس آورده شده است. دو کتاب «مدیریت رفتارهای یکهویی» و «جرات داشته باش، درمان کمبود اعتماد به نفس» را هم «محیا احمدی‌پور» به فارسی ترجمه کرده است و نسخه الکترونیک آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.

همه ما مشغله‌های فراوانی داریم، روزها طولانی و پردغدغه هستند، ما مدام می‌دویم و می‌دویم، زیرا وظایف بسیاری بر عهده ما هستند؛ مثلا مراقبت از فرزندان را در نظر بگیرید، باید پوشک آن‌ها را عوض کنید، به آن‌ها غذا بدهید و مراقبشان باشید. وقتی بزرگ‌تر می‌شوند، باز هم باید به کارهای آن‌ها رسیدگی کنید. در مجموع، مسیری طولانی در پیش است؛ مانند رسیدگی به تحصیلاتشان. در حوزه کاری نیز باید شغل حرفه‌ای خود را انتخاب کنند. ما هم باید در این دوره حضور داشته باشیم و به آن‌ها کمک کنیم. همچنین، در این مرحله، زن و شوهر با سایر دوستان متاهلشان نیز ارتباط برقرار می‌کنند تا درباره مشکلاتی که میان آن‌ها مشترک است، صحبت کنند. در واقع مسئله، به عهده گرفتن همه چیز به صورت همزمان است. پس از مرحله شیفتگی، زن و شوهر که کمی خود را محدود کرده بودند، اجتماعی‌تر می‌شوند و بیشتر تمایل دارند با افراد هم سن خودشان که سبک زندگی مشابهی نیز دارند، ارتباط برقرار کنند. انجام تمام کارها به صورت همزمان، بسیار دشوار است. از سوی دیگر، زندگی زناشویی بسیار پرمشغله، می‌تواند در معرض خطر قرار بگیرد…خود را بیش از حد غرق کار می‌کنیم. زنان فرازمینی، زنان پرمشغله‌ا‌ی هستند: مدام در حال رقابت هستند، مادرانی کامل و همسرانی جذاب هستند، اغلب به روابط شهوانی با همسرشان علاقه مندند؛ حتی اگر پس از یک روز کاری شلوغ بسیار خسته باشند…این چالشی مقدس است. بسیاری از مردم از استرس‌های بیش از حد روزمره شکایت می‌کنند، آن‌ها حتی فرصت نفس کشیدن هم ندارند و نمی‌توانند دوباره خودشان را بیابند. در این مرحله، عدد 1 کجا قرار دارد؟ من کجا هستم؟ احتمالا در این زندگی روزمره طاقت‌فرسا غرق شده‌ام. می‌خواهید همه چیز عالی باشد. اگر متوقع و کمال‌گرا هستید و به همین دلیل می‌خواهید همه چیز کاملا عالی انجام شود، در این صورت، چالش غیرممکن می‌شود. شاید شما بی‌وقفه تلاش می‌کنید، اما هرگز راضی نمی‌شوید. اما چگونه در کار، تربیت فرزندان و معاشرت با دوستان عالی باشیم؟ و اگر موفق به انجام آن شدیم، در این شرایط عشق در زندگی زناشویی چه جایگاهی دارد؟

دارن هاردی

سم هورن

فردریک بکمن

الیف شافاک

لیل لوندز

اروین یالوم

ویلیام اچ.مک‌ریون

آلن کلاین

خالد حسینی

دبرا فاین

استفان‌ کاوی

استیو هاروی

استفان گارنیه

اریس نوبل

فردریک فانژه

سوفی مرین

بازیل فاستر، جاشوا مور

استفانی برتولون

آلن دوباتن

شارل اروآرد رانگد، فردریک فانژه

فردریک فانژه

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز


کتاب های روانشناسی زندگی مشترک



https://fidibo.com/book/88909

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

نسخه
الکترونیک
کتاب همه‌چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

«رابطه‌ها اهمیت دارند. به خاطر آسایش و آرامش ما، به خاطر سلامت و خوشبختی ما. در بیشتر موارد تنها زمانی به اهمیت روابط پی می‌بریم که با مسائل و مشکلات روبه‌رو می‌شویم. در مورد سلامتی نیز همین‌طور است. سلامتی را نیز زمانی قدر می‌دانیم که بیمار می‌شویم؛ و درست همان‌گونه که می‌توانیم برای سلامتی‌مان به اقدامات پیشگیرانه دست بزنیم، کاری که البته در بیشتر اوقات به موقع انجام نمی‌دهیم، برای موفقیت رابطه‌مان نیز می‌توانیم از پیش تدارک ببینیم.» این جملات از مانفرد هاسبروک به ما نشان می‌دهد که توجه به رابطه‌مان قبل از اینکه به هر دلیلی خدشه‌دار شود، اهمیت دارد. کتاب همه‌چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی به شیوه پرسش و پاسخ به سوالات غالب افراد پاسخ می‌دهد.

پرفسور مانفرد هاسبروک با نگارش کتاب همه چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی به سوالات بسیاری از زنان و مردان درباره مسائل قبل و بعد ازدواج پاسخ داد. هاسبروک از کشور آلمان مدت سی سال است که در زمینه‌ی معیارهای جستجو برای یافتن شریک زندگی مناسب و برخورداری از روابط زناشویی موفق به تحقیق فعالیت دارد. این کتاب او هم در دسته کتاب‌های روانشناسی ازدواج قرار می‌گیرد. اگرچه حجم کوتاهی دارد اما تاثیر آن برای بسیاری از افراد عمیق بوده است. این کتاب در ایران هم با توجه خوب بسیاری از مخاطبان مواجه شد. هما احمدی ترجمه‌ی این کتاب را به عهده داشته است و انتشارات درسا آن را در سال 1395 در 164 صفحه منتشر کرده است.

یکی از نکات قابل توجه درباره‌ی این کتاب پرسش‌های عمومی و کلی آن است که نویسنده به آن‌ها پاسخ داده است. در واقع این سوال‌ها به طور کلی ممکن است در ذهن بیشتر افراد جامعه قبل از ازدواج شکل بگیرد. سوالاتی از جمله «آیا عشق می‌تواند برای تمام مدت عمر پایدار بماند»، «چه چیز نشانه‌ی زیبایی است»، «چرا زنان بیشتر اوقات درباره‌ی شکل ظاهرشان احساس ناامیدی می‌کنند» و … در این کتاب پاسخ داده شده‌اند.کتاب های روانشناسی زندگی مشترک

هاسبروک در این کتاب مسئله‌ی عشق را از نگاه‌های مختلف بررسی می‌کند و توضیح می‌دهد که عشق آمیخته‌ای از صمیمیت، شور و اشتیاق و وابستگی است و از ترکیب این سه جزء انواع گوناگون عشق به وجود می‌آید. او در ادامه توضیح می‌دهد اگرچه عشق از نظر افراد تعریف متفاوتی دارد اما شاخصه‌های مهمی در این میان وجود دارد که در نظر بیشتر افراد مشابه است.

هاسبروک بعد از تعریف مفهوم عشق به موضوع عشق در نگاه اول می‌پردازد. او در این بخش از موضوع ظاهر افراد و اهمیت آن از نگاه عده‌ای می‌گوید. نویسنده سعی کرده توضیح دهد که آیا اهمیت به ظاهر در نگاه اول چقدر مهم است. او بیان می‌کند عواملی وجود دارد تا فردی را زیبا ببینیم. از نظر نویسنده زیبایی یک جنبه شخصی و نیز یک جنبه‌ی واقعی دارد. در ادامه می‌بینیم که این موضوع از نظر زنان و مردان تفاوت‌ها اساسی دارند. در ادامه نویسنده توضیح می‌دهد که بهترین راه آشنایی با مردم چیست، چطور می‌توان شریک مناسب زندگی‌مان را پیدا کنیم. این بخش به بررسی آن ویژگی‌های مهم افراد که از نگاه اغلب افراد جامعه یکسان است مپردازد. مسائل مهمی در این بخش مطرح می‌شود که راه‌های برقراری ارتباط بهتر و موثرتر در خلل آن به شکل پرسش و پاسخ گفته خواهد شد.

در بخش گزینش شریک زندگی نویسنده به سوال مهمی پاسخ می‌دهد: «متضادها یکدیگر را جذب می‌کنند» یا «مشابه‌ها به یکدیگر می‌پیوندند» کدام درست است؟

در بخش دل باختن منفرد هاسبروک می‌گوید که چه زمانی و به چه کسی دل ببندیم و این امر به چه عواملی بستگی دارد. سوالاتی مبنی بر این موضوع هم مطرح می‌شوند. به عنوان مثال سوال‌هایی از جمله زمانی که عاشق بودن طول می‌کشد؟ چه کنم تا شخصی دلباخته‌ام شود؟ نیز مطرح مشوند.

بخش‌های دیگر این کتاب روابط خوب، آیا زنان از سیاره‌ی زهره و مردان از سیاره‌ی مریخ می‌آیند، بیایید درباره‌ی روابط جنسی حرف بزنیم و جنبه‌های تاریک هستند. نویسنده در همه‌ی این بخش‌ها سوال و جواب‌های مرتبط را مطرح می‌کند تا بسیاری از افراد بتوانند قبل از ورود به یک رابطه به درستی درباره‌ی انتخاب خود تصمیم بگیرند.

چرا در دهه‌های اخیر نرخ جدایی آشکارا بالا رفته است؟

آیا مردم در حفظ روابط زناشویی‌شان ناتوان‌تر شده‌اند؟ برای شمار فزاینده‌ی جدایی‌ها دلایلی در زمینه‌های بسیار وجود دارد. یکی از آن‌ها این است که در روزگار امروز اگر مردم از زندگی زناشویی‌شان راضی نباشند، متارکه، زندگی را برایشان آسان‌تر می‌کند. قانون، امنیت مالی بهتری را ترتیب می‌دهد و همچنین پذیرش جدایی از سوی جامعه کار پایان دادن به یک ازدواج نامطلوب را راحت‌تر می‌کند. در پنجاه سال پیش طلاق گرفتن و جدا شدن از همسر یک لکه‌ی ننگ به شمار می‌آمد و برای نمونه، طلاق گرفته‌ها در آگهی‌های آشنایی و ازدواج که به روزنامه‌ها می‌دادند، به صراحت اعلام می‌کردند «بدون تقصیر» جدا شده‌اند.

امروز مردم رضایت از ازدواجشان را با شدتی بیشتر از طریق احساسات زودگذر و ناپایدار دلباختگی و تمایلات جنسی تأمین می‌کنند. در دورانی که تدابیر و اندیشه‌های عملی برای انجام یک ازدواج مطرح بود و دلباختگی شرطی اساسی و لازم شمرده نمی‌شد، اگر همه‌چیز به‌گونه‌ای که در آغاز کار به نظر می‌رسید، پیش نمی‌رفت، خطر ایجاد نارضایتی نیز کمتر بود.» آیا مایلید با فردی ازدواج کنید که به طور کامل با شما جور و هماهنگ باشد ولی دلباخته‌اش نباشید؟» به احتمال زیاد نه – و شما در این مورد تنها نیستید. هشتادوشش درصد زنان و نود درصد مردانی که از آنان این سؤال را پرسیدیم، به هیچ رو حاضر نبودند با فردی ازدواج کنند که دارای همه‌ی ویژگی‌های مورد نظرشان باشد، ولی او را دوست نداشته باشند. این گرایش در نزد جوانان مشخص‌تر است. در چهل سال پیش وضعیت به گونه‌ای بسیار متفاوت بود. ارقام مربوط به ایالات‌متحده آمریکا (از کشور آلمان در این مورد ارقامی در دست نیست) می‌گویند، در سال ۱۹۶۷ تنها بیست و چهار درصد زنان حاضر نبودند با مردی ازدواج کنند که دوستش نداشتند. اکنون بیشتر از نود درصد زنان در آمریکا حاضر به انجام چنین ازدواجی نیستند. اهمیت بیشتری که شرط دلباختگی برای ازدواج پیدا کرده است و نیز آسان شدن پایان دادن به روابط مشترک موجب شده‌اند که امروز نرخ جدایی‌ها از چند دهه‌ی پیش بالاتر برود؛ بنابراین، پدیده‌ی مورد بحث با ناتوانی مردم در حفظ روابط زناشویی‌شان ارتباطی ندارد.

توماس دبلیو.مک نایت

جس مک

دارن هاردی

الیف شافاک

سم هورن

استیو هاروی

لیل لوندز

پل مک‌کنا

فردریک بکمن

دبرا فاین

جان گاتمن

برایان تریسی

زهرا صالحی

پائول توگ

سوفی كينزلا

ويكتور فرانكل

مهری‌سادات هاشمی

مايكل لوسير

زهرا متين

سيدنی شلدون

جک کانفیلد

سوفی كينزلا

ويكتور فرانكل

زهرا رضازاده

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS
کتاب های روانشناسی زندگی مشترک

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/65009

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

خانه » دانلود رایگان » خانواده » همسران » موفقیت در زندگی زناشویی – دکتر دیوید میس pdf

موفقیت در زندگی زناشویی کتابی است که توسط مشاور برجسته جهانی، دیوید میس نگارش شده است.

ط. میکائیلیان این کتاب ارزشمند را به فارسی ترجمه کرده است.

دیوید میس در مقدمه کتاب خود علت تصمیم به نگارش کتاب را بیان نموده‌است. او باتوجه به اینکه در هر 5 قاره جهان بعنوان مشاور امور زناشویی فعالیت کرده‌است، درمورد شرایط موفقیت در زندگی زناشویی اطلاعات کافی دارد. او در این کتاب نتیجه تجارب و مطالعات خود را به زبانی ساده و قابل درک به شما خوانندگان گرامی تقدیم کرده است.کتاب های روانشناسی زندگی مشترک

او می‌گوید: «بیست سال قبل به این نتیجه رسیدم که یکی از مهمترین خدمات این است که به مردم کمک کنیم در زندگی زناشویی خود موفقیت را پیداکنند؛ زیرا شادی آنها و سعادت اجتماع به این امر بستگی دارد. از آن به بعد همیشه سخت مشغول بوده‌ام زیرا در این زمینه کار زیادی وجود دارد. ظرف این بیست سال، صحیح‌بودن این نظریه بر من ثابت شده است و امروز هم به قوت خود باقی است. براساس همین عقیده است که به نوشتن این کتاب مهارت نموده‌ام.»

میس معتقد است بهترین روش برای ازبین بردن مشکلات زناشویی این است که از به‌وجودآمدن آنها جلوگیری کنیم.

وقتی موفق به این کار خواهیم شد که خطرات احتمالی را از اول بشناسیم. بنابراین میس امیدوار است کتاب حاضر به جوانان درشناخت خطرات احتمالی یاری رساند.

 

میس معتقد است تصور اشتباهی که در میان این زوجها دیده می‌شود اینست که فکر می‌کنند چون زندگی زناشویی ما دچار مشکل مهمی نیست، پس نباید بهتر شود.

میس معتقد است یکی از اشتباهات بسیاری از افراد این است که در ابتدای ازدواج توقعات زیادی دارند ولی بعداً توقعشان خیلی کم می‌شود. دیوید میس در این کتاب می‌کوشد زوجهای معمولی را تشویق کند تا به افقهای جدیدی چشم بدوزند و در روابط خود امکانات جدیدی را کشف نمایند. زوجهایی که به زندگی متوسط زناشویی راضی هستند، در اطراف ما فراوانند و باید وضع آنها بهتر شود.

این کتاب شامل 4 قسمت که هر قسمت دارای 5 فصل است، تهیه شده است و در انتهای قسمتهای کتاب نیز بخش خاتمه کتاب قرار دارد.

دکتر وان دولد دانشمند هلندی که سال های متمادی از عمر خود را صرف راهنمایی خانواده ها نمونده است، زناشویی موفق را به معبدی تشبیه می کند که بر چهار اساس قرار دارد. اولین اساس یا پایه به نظر او عبارت است از انتخاب همسر مناسب.

برای تمام کسانی که قصد ازدواج دارند، مهم ترین نقطه برای آغاز کار انتخاب همسر مناسب است.

اگر همسر مناسبی پیدا نکنیم، ازدواج موفق و مناسبی نخواهیم داشت. هیچ کس نمی تواند با این حقیقت روشن مخالف باشد.

غالبا به این موضوع بسیار مهم توجهی نمی شود و در مورد انتخاب دقت کافی به عمل نمی آید. شکی نیست که اگر تمام ازدواج ها از راه قرعه کشی و به طور تصادفی انجام شود، امکان دارد بعضی از آن ها موفقیت آمیز باشد. ولی بدیهی است که اگر انتخاب از راه مطالعه در مورد خصوصیات همسر انجام شود نتایج خیلی بهتری به دست خواهد آمد.

زوج های مناسب شانس بیشتری برای زندگی سعادتمند دارند.

پس جوانانی که به سن ازدواج می رسند باید با جدیت در فکر یافتن همسر مناسب باشند.

خوشبختانه عده‌ای از آن ها موضوع را جدی می‌گیرند زیرا سعادت آینده آن ها به همین موضوع بستگی دارد!

 اکیداً توصیه می شود برای دانلود فایلها از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید.

دانلود Internet Download Manager نسخه ویندوز

دانلود Internet Download Manager نسخه اندروید

دانلود WINRAR نسخه ویندوز

دانلود WINRAR نسخه اندروید

لینک مستقیم دانلود رایگان فایل pdf با حجم 380 کیلوبایت- 68 صفحه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

 

توضیحات:

متاسفانه بسیاری از نسخه پیچان داروخانه ها و برخی پزشکان عمومی و متخصص مردم را از چاره پذیر بودن این مشکل ناامید می سازند و برخی از اینان داروهای مخدر همچون ” ترامادول” را اکسیر شفابخش آن می شناسانند. کار بدان جا کشیده که دارویی نوین با نام» وادگول «به بازار سرازیر شده که گردآمده ای از وایاگرا (سیلدنافیل) و ترامادول است و به تازگی به شدت از سوی برخی برای آن تبلیغ می شود. دارویی که به سبب وجود ترامادول در آن، افزون بر امکان تشنج زایی، می تواند دروازه ای برای وابستگی (اعتیاد)به مواد مخدر و محرک باشد
بسیاری در سال های اخیر برای بهبود میل، توان و مدت آمیزش خود رو به مواد محرک همچون اکستازی و شیشه آورده اند و در گرداب وابستگی به آن ها فرو رفته اند. در حالی که ریزش )انزال( زودرس در بیشتر موارد به دلیل اضطراب و افسردگی برخاسته از تعارضات درون روانی و بین فردی مردان است که با سود جستن از داروهای اعصاب و روان فزاینده سطح سروتونین در یاخته های مغزی و نیز رفتاردرمانی های شناختی به گونه ای کارآمد و دیرپا درمان می شود

 

کتاب های روانشناسی زندگی مشترک

عنوان کتاب: چگونه زندگی زناشویی بهتری داشته باشیمنویسنده: دکتر بهنام اوحدی

موضوع کتاب: موفقیت در زندگی مشترک

نوع فایل: pdf

تعداد صفحات: ۳۷

منبع: کارنیل، مرکز رایگان کتاب موفقیت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

© استفاده از مطالب نیلبوک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنیل است.


دانلود مستقیم و رایگان کتاب چگونه زندگی زناشویی بهتری داشته باشیمDownloads-icon

 هیچ محصولی وجود ندارد

ثبت سفارش و پرداخت

زیرشاخه ها

راهنمای حاملگی به‌صورت هفتگی از هفته اول تا هفته چهلم که کتابی کاملاً کاربردی و جامع می‌باشد و هفته به هفته راهنمایی‌های لازم را به مادر می‌دهد و ..

شما اگر بتوانید در نوازیدن، مهارت کافی و لازم را پیدا کنید، هر کجا که بروید، مهرة مار خواهید داشت و معجزة نفوذتان، خود را آن‌جا نشان می‌دهد. مهارت در نوازیدن، جزئی از هوش عاطفی به‌شمار می‌رودکتاب های روانشناسی زندگی مشترک

اگر در خانواده یا مدرسه فرصت یادگیری ارتباط با یک خانم را نداشتید، جان گاتمن در کتاب «راهنمای مردان برای شناخت زنان» همه چیز را به شما آموزش می‌دهد. حتی روابط جنسی اولیه را!

«انتخاب همسر مناسب» و ازدواج مهم‌ترین انتخاب زندگی هر فرد است و یک اشتباه می‌تواند بهشت رؤیاها را به جهنم تبدیل کند. محتوای داستانی و پیشگفتار این کتاب قصد دارد اشتباه‌هایی را که اغلب افراد متأسفانه مرتکب می‌شوند در قالب رمان و داستان‌های کوتاه به مخاطب خود ارائه کند. و بدین ترتیب بتواند به سهم خود از «طلاق عاطفی» و به تبع آن «طلاق محضری» جلوگیری ‌کند.

«چراغ» مجموعه‌ای از تجارب و مطالعات انجام شده پیرامون زندگی و روابط زناشویی است كه با هدف آشنایی داوطلبان محترم ازدواج و همچنین خانواده‌های گرامی، با نیازمندی‌های زندگی سعادتمندانه به رشته‌ی تحریر درآمده است.

آیا می‌خواهید همسر خود را بهتر و بیشتر کشف کنید؟ آیا همیشه با مشکل برای شناخت جنس مخالف رو به رو بودید؟ کتاب «مردان مریخی زنان ونوسی در عصر نوین» حتی به شناخت فیزیولوژیکی جنسیت زن و مرد هم می‌پردازد و نیازهای روحی و عاطفی زنان و مردان را به شما آموزش می‌دهد. درباره رابطه مبتنی بر عشق به جای رابطه مبتنی بر انجام وظیفه را یاد می‌گیرید.

 مسئولیت زندگی خویش را به عهده گیریم و عشقی کارآمد، رقم بزنیم

یک زن و شوهر، بایستی این بازی‌های روانی را شناسایی و راه‌حلي بالغانه برای آن‌ها بیابند. مثلاً بایستی تکلیف خود را با دروغ گفتن تحت هر عنوانی روشن کنند، چرا‌که دروغ، ریشه‌ی تمام بازی‌های روانی است و وقتی بنیان آن ریشه‌کن بشود، عشق و صمیمیت، نفس راحتی خواهند کشید یا وقتی تکلیف برچسب زدن و دیگری را متهم دانستن روشن شود، آن‌وقت زن یا مرد کمتر سطل آشغال‌های…

کتابی خردمندانه و چالش برانگیز برای زنانی که آموخته اند به هر قیمتی مستقل باشند

زنان بهتر قادرند احساساتشان را بیان کنند و نسبت به مشکلات زناشویی، رادار بسیار حساسی دارند. زنان قدرت شگفت‌انگیزی در تربیت، حمایت و پشت‌گرمی دادن به دیگران دارند، نه از طریق صرف‌نظر کردن از نیازهای‌شان که با آن مواجه می‌شوند، بلکه با شیوه‌های همکاری خود، بهترین احساسات، خصوصیات و ویژگی‌ها را در خود، شوهر و فرزندان ایجاد می‌كنند و با كاهش تنش‌ها، باعث…

تجربیات مریخی ها و ونوسی های عاشق، داستان زندگی واقعی زوج های موفقی است که چون از اعماق دل برآمده است، لاجرم بر دل می نشیند. 

این کتاب را مطالعه کنید تا دریابید آیا بهتر است تنها باشید یا می‌توانید با همسرتان آینده‌ رضایت‌بخشی داشته باشید.

یک زوج، برای نوازیدن یکدیگر به سواد عاطفی درباره‌ی نوازش رشدیافته، نیاز دارند که زیرمجموعه‌ی هوش عاطفی آن‌هاست. نمی‌توان گفت که همه‌ی زن‌ها به صرف زن بودن و همه‌ی مردها به صرف مرد بودن، از علم، مهارت و هنر نوازش برخوردارند. نوازیدن، دارای چند سطح و لایه است. 

این کتاب علاوه بر زوج‌های جوان و خانم‌ها حامله، برای خانواده‌هایی که فرزندانی زیر 12 سال دارند نیز مفید است و برای هر خانواده‌ای که فرزندی کوچک دارد و یا در انتظار فرزندی است، ضروری است…

دستورالعمل‌های این کتاب این نوید را می‌دهد تا بهترین دوران بارداری، راحت‌ترین زایمان و موفقیت‌آمیزترین روش برای مراقبت از نوزاد داشته باشید….

تفاوت بین زنان و مردان و چگونگی تفکر آنها درباره مسایل ممکن است باعث اختلاف شود. چرا که آنها به یک مسیله مشترک به شکلی متفاوت نگاه میکنند و این را نمی‌دانند! این کتاب به درک و شناخت این تفاوت‌ها کمک می‌کند.  مردان ویفری و زنان اسپاگتی توسط بیل و پم فارل نوشته شده است. 

اسرار علمی کشف‌شده در آزمایشگاه عشق، درباره آنچه زنان واقعاً می‌خواهند

در این کتاب شما می‌آموزید که چگونه با استفاده از علم تعيين جنسيت فرزند می‌توان درصد موفقيت برای رسيدن به جنسيت مورد نظر را افزايش داد. 

راهنمای عملی برای داشتن زندگی مشترکی مستحکم تر، عاشقانه تر و رضایت بخش تر در سی روز

چگونه می توانید در مورد خودتان، همسرتان و ارتباط تان به درک بهتری برسید و با یکدیگر به خوبی کنار بیایید…

راهنمای ایجاد صمیمیت در روابط زناشویی و توجه به رابطه جنسی مناسب 

زندگی زناشویی امروز بدون هدف گذاری و برنامه ریزی مدرن و مکتوب به ثمر نمی نشیند. این کتاب روش هایی برای هدف گذاری در زندگی زناشویی را به شما نشان می دهد

بانوان متاهل که به دنبال خودباوری در زندگی زناشویی هستند، این کتاب بهترین پیشنهاد برای شماست.

برخی بانوان می‌پرسند کی به جذابیت و نفوذ کلام می‌رسیم تا دیگر به یادگیری نیاز نداشته باشیم؟ من می‌گویم از این دام بیرون بیایید… زیرا خودسازی بسیار لذت‌بخش است و وقتی در این مسیر قرار می‌گیرید، حس می‌کنید هر روز دری جدید از ناشناخته‌ها برای‌تان باز می‌شود. پس پیشنهاد می‌کنم با خود خلوت کنید و ببینید چه می‌خواهید. این کتاب همان پازل گم‌شده تمام چیزهایی…

خواندن این کتاب پرسش‌های ذهن تو را پاسخ می‌دهد: . عشق و علاقه چگونه ابدی می‌ماند؟ . ریشه اختلاف‌های زناشویی در چیست؟ . چگونه می‌توان بگومگوهای مخرّب را به گفت‌وگوهای سازنده تبدیل کرد؟ . از عشق اصیل چه می‌دانید؟ . رابطه عادی چگونه به عشق تبدیل می‌شود؟ . راه‌های دستیابی به قلب همسر چیست؟

زندگی زناشویی با عشق شروع می‌شود و عشق، هم مهارت است و هم انگیزه‌ای قوی برای یادگیری مهارت‌ها. وقتی عشق را یاد بگیریم، پلی ساختیم برای یادگیری مهارت‌ها. مرحله سوم مشاوره قبل از ازدواج یادگیری مهارت‌های زندگی زناشویی است و در این کتاب مهارت‌های زندگی زناشویی آموزش داده می‌شود تا رضایت و سازگاری زناشویی در پرتو یادگیریِ عشق و عشقِ یادگیری حاصل شود. 

در این کتاب بالغ بر هفتاد همسانی برای نامزدهای ازدواج بررسی مي‌شود و حوزه‌هایی مهم مانند صفات شخصیتی، بستر خانوادگی، ارزش‌ها و نگرش‌ها، تعامل زوجی و منطقی یا عاطفی بودن را در برمي‌گيرد. 

این کتاب به درمان ناتوانی جنسی می‌پردازد…

گری چاپمن: در این کتاب هدفم این است که به شما کمک کنم یاد بگیرید چگونه همسرتان را درک کنید تا بتوانید به‌جای برنده شدن (یا بازنده شدن) در دعوا، اختلافات را حل کنید. وقتی در یک دعوا برنده می‌‌شوید همسرتان بازنده می‌‌شود؛ ولی همه‌ می‌‌دانیم که زندگی با یک بازنده خیلی جالب نیست. وقتی یک اختلاف را حل می‌‌کنید، شما و همسرتان هر دو برنده می‌‌شوید و دوستی و…

واقعاً همسر شما دربارة شما چقدر می‌داند؟ آیا همسر شما وقتی شما صحبت می‌كنید به حرف‌های شما گوش می‌دهد؟ آیا همسر شما بهتر از شما فكر می‌كند؟ عقیدة شما دربارة رانندگی و پارك اتومبیل چه می‌باشد؟ كدام‌یك از شما بهتر اینكار را انجام می‌دهید؟ آیا شما خودتان مسئول روابط‌تان هستید؟ آیا همسر شما به شما دروغ می‌گوید؟

لیست مقایسه محصولات

فروشگاه ما را دنبال کنید

ثبت نام در خبرنامه فروشگاه

درباره ی ما


کاتالوگ سال ۱۳۹۸Downloads-icon

کتاب های روانشناسی زندگی مشترک
کتاب های روانشناسی زندگی مشترک
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *