کنگره روانشناسی تهران

 
helpkade
کنگره روانشناسی تهران
کنگره روانشناسی تهران

If you are the site administrator , click here to activate the program.

پایگاه سیمپوزیا، یکی از مجموعه وب سایتهای سیویلیکا می باشد که به اطلاع رسانی کنفرانسهای کشور می پردازد. در این سایت کلیه فراخوانهای کنفرانسهای معتبر علمی کشور را می توانید مشاهده نمایید.

کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© – Symposia

هفتمین کنگره انجمن روانشناسی ایران

هفتمین کنگره انجمن روانشناسی ایران در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۸ توسط انجمن روانشناسی ایران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفتمین کنگره انجمن روانشناسی ایران مراجعه فرمایید.

محور های کنگره 

روانشناسی و فرهنگ
روانشناسی شناختی تربیتی
روانشناسی قانونی و جنایی
روانشناسی عملکرد و ورزش
روانشناسی و فضای مجازی
شناخت، هیجان و تکنولوژی
روانشناسی خانواده و ازدواج
روانشناسی کودک و نوجوان
روانشناسی و شناخت اجتماعی
روانشناشی رفتارهای اعتیادی و عادتی
روانشناسی شهری و رفتار شهروندی
روانشناسی صنعتی و رفتار سازمانی
فرآیندهای شناختی و روانشناسی
کاربرد تکنولوژی و تشخیص روانشناختی
مداخلات روانشناختی مبتنی بر تکنولوژی
روانشناسی، علوم کامپیوتر و هوش مصنوعیاخلاق حرفه‌ای در روانشناسی

کنگره روانشناسی تهران

تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر کاهش پرخاشگری دانشجویان

تاثیر یوگا بر تاب آوری و امید به زندگی در بیماران دیالیزی

تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر کاهش نشانه های افسردگی در زنان

باورهای مذهبی و راهبردهای انطباقی تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان دختر

اهمال کاری سازمانی در بین تیپ های شخصیتی A و B کارمندان دفاتر اسناد رسمی

کاهش تعارضات زناشویی زنان از خلال درمان شناختی رفتاری

تاثیر رایحه درمانی بر حافظه کوتاه مدت و کارکردهای اجرایی دانشجویان

تاثیر آموزش تاب آوری بر رفتارهای ضدتولید کارکنان

کاربست واقعیت درمانی گروهی برای مادران دارای کودک اتیسم: اثرها بر انعطاف پذیری و بهزیستی روانشناختی

فرآیند بهبودیافتگی از خشونت خانگی در میان زنان پناهنده فارسی زبان

تاثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افکار خودناتوانساز افراد مبتلابه اختلال اضطراب اجتماعی

کاهش پریشانی روانشناختی از خلال آموزش مهارت های تنظیم هیجانی در افراد مبتلابه اختلال پرخوری هیجانی

تاثیر درمان تعاملی اینترنتی والد کودک بر رفتارهای پرخاشگرانه کودکان: یک مطالعه آزمایشی با پیگیری سه ماهه

تعدیل سبک های فرزندپروری برای کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی از خلال آموزش مدیریت والدین

تعدیل بی تفاوتی و بیگانگی اجتماعی از طریق آموزش مشارکت مدنی در دانش آموزان دختر دبیرستانی

تاثیر طرحواره درمانی بر صمیمیت زناشویی زنان دچار طلاق عاطفی

تاثیر طرحواره درمانی بر کیفیت زندگی زوجین خیانت دیده متقاضی طلاق

رابطه بهزیستی ذهنی، سلامت روانی و اضطراب اجتماعی در دانشجویان

راهبردهای مقابله ای در افراد مبتلا به HIV با توجه به روش ابتلا و دارای سابقه رفتار خودکشی

سبک های دلبستگی، انعطاف پذیری روانشناختی و رضایت زناشویی

تاثیر بسته آموزشی فراسوتوان یگانه بر ادراک دیداری دانش آموزان پیش دبستانی

سلامت روان، تمایزیافتگی و تعارضات زناشویی

پیش بینی فرسودگی شغلی کتابداران دانشگاهی بر اساس تنظیم شناختی هیجان و ناگویی خلقی

رابطه ابعاد منش، حس انسجام و رضایت شغلی در کتابداران شاغل در کتابخانه های عمومی

تاثیر درمان کوتاه مدت راه حل مدار بر سلامت روان و تعارض والد- فرزندی در نوجوانان

برنامه ریزی درسی و شادکامی در دانش آموزان مقطع ابتدایی

پیوند بین بینامتنی بودن و تفکر انتقادی در داستان های کودکان و نوجوانان

رابطه حمایت اجتماعی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه

تاثیر بازی درمانی گروهی بر اضطراب و ناسازگاری اجتماعی کودکان کار

تاثیر آموزش هوش هیجانی در سازگاری زنان مطلقه

تاثیر آموزش ایماگوتراپی بر انعطاف پذیری کنشی زنان دارای مشکلات زناشویی

سبک های دلبستگی، باور به دنیای عادلانه و نگرش به خیانت زناشویی

نگرش به خیانت زناشویی و تماشای هرزه نگاری در متاهلین

تاثیر رویکرد هیجان مدار بر ناگویی هیجانی و شادکامی زناشویی زوجین دچار طلاق عاطفی

خشنودی زناشویی و خودآگاهی جنسی: تعدیل گری دانش سلامت جنسیکنگره روانشناسی تهران

جوسازمانی، مشارکت کاری، استرس شغلی و کیفیت زندگی در کارکنان شرکت برق

کاربست درمان پذیرش و تعهد برای بیماران دیابت نوع 2: اثرها بر بهبود سبک زندگی و استرس

سرسختی روانشناختی و انگیزش پیشرفت در کودکان کار

هیجان شرم و گناه و چشم انداز زمان در دانشجویان

رابطه اضطراب اجتماعی، ابراز وجود و اختلال خوردن در دانش آموزان با شاخص توده بدنی بالا

کاهش پرخاشگری و هیجانات منفی نوجوانان از خلال آموزش واقعیت درمانی

تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر کیفیت زندگى بیماران دارای درد مزمن

تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر نشخوار فکری زنان دارای وسواس

شخصیت خودشیفته، رضایت زناشویی و اعتیاد به اینترنت

تاثیر درمان مبتنی بر خودشفقتی بر ترس از ارزیابی منفی و ترس از شکست دانشجویان دختر

پنج عامل بزرگ شخصیت و تفکر فراصوری در دانشجویان

روابط ساختاری ویژگی های شخصیتی، ترس از مجرد بودن و فشار روانی ادراک شده در دانشجویان

تغییرناپذیری جنسیتی و اضطراب اینترنت در دانشجویان

استرس ادراک شده مثبت و منفی در دانشجویان سیگاری یا قلیانی و غیرسیگاری

طرحواره های ناسازگار اولیه و سازگاری زناشویی در قومیت های مختلف ایرانی

پیش بینی اضطراب بارداری بر اساس حساسیت اضطرابی و تاب آوری

نقش آموزش مثبت نگری در سلامت روان افراد با الگوی مصرف مواد محرک

رابطه شادکامی، سلامت روانی و حمایت اجتماعی در کارکنان دانشگاه

تاثیر مداخله شناختی رفتاری بر نشخوار فکری و پردازش هیجان زنان چاق دارای نشانه های افسردگی

صفات چهارگانه تاریک شخصیت و خود-افشاگری اینترنتی در دانش آموزان متوسطه

شبکه های اجتماعی و دلزدگی زناشویی: میانجی گری تعهد دینی

تاثیر آموزش مهارت های فرزندپروری بر احساس ارزشمندی فرزندان

تفکر وجودی، جستجوی معنا و وجود معنا در زندگی: میانجیگری رضایت از زندگی

پیش بینی رضایت زناشویی براساس بخشش، خوش بینی و شفقت به خود

تاثیر بازی درمانی فیلیال بر زورگویی دختران پیش دبستانی

مقایسه چشم انداز زمان در همسران جانبازان و افراد عادی

ارتقای تاب آوری و کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس از خلال معنویت درمانی و آموزش ذهن آگاهی

انزوای اجتماعی و کیفیت زندگی در خانواده های دارای عضو مبتلا به اعتیاد

رابطه ابعاد انزوای اجتماعی و افسردگی در خانواده های دارای عضو مبتلا به سوءمصرف مواد

سیستم های مغزی رفتاری و اختلال شخصیت اجتنابی

ابعاد چشم انداز زمان و ترس از جرم در جوانان

عواطف آرمانی و واقعی و اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان

تاثیر آموزش مهارت های ارتباطی بر نشانه های اختلال سلوک نوجوانان پسر

تاثیر درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر عزت نفس بیماران مبتلا به درد مزمن

بهبود انعطاف پذیری شناختی از طریق آموزش تاب آوری در دانش آموزان دختر دوره متوسطه

تاثیر آموزش تاب آوری بر خلاقیت دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم

تفاوت های جنسیتی کودکان و نوجوانان در کارکردهای اجرایی

تاثیر حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد بر اضطراب اجتماعی کودکان آزار دیده ی هیجانی

شدت اختلال مصرف مواد، بزرگمنشی و آسیب پذیری در افراد خودشیفته

مقایسه ویژگی های شخصیتی، احساس تنهایی و حل مسئله اجتماعی در کودکان همراه خانواده و ساکن در مراکز شبانه روزی

رابطه بین سبک های دلبستگی، سبک های فرزندپروری و مشکلات رفتاری در کودکان

راهبردهای تنظیم هیجان و حساسیت اضطرابی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر

تاثیر درمان شناختی رفتاری بر تنیدگی افراد مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس

تاب آوری و باور به دنیای عادلانه در زنان سرپرست و غیرسرپرست خانوار

کاربرد درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد جهت کاهش گرایش به روابط فرازناشویی زنان متقاضی طلاق

ادراک اجتماعی و بافت رابطه: نقش های اجتماعی با چه مختصات اجتماعی ارتباطی مشخص می شوند

تاثیر آموزش راهبردهای مدیریت هیجان بر تنظیم شناختی هیجان و کاهش رفتارهای پرخطر نوجوانان

آموزش مفاهیم نظریه انتخاب به منظور ارتقای مهارت های حل مسئله در زنان دچار تعارض زناشویی

کاربست واقعیت درمانی به منظور مدیریت تعارضات زناشویی در جمعیت زنان

تاثیر آموزش فراشناخت بر کیفیت زندگی زنان مطلقه

تاثیر آموزش مهارت کنترل خشم بر مشکلات هیجانی-رفتاری و کیفیت زندگی کودکان بدسرپرست 8 تا 12 سال

مهارت های تنظیم هیجانی در کاهش وسوسه خوردن افراد مبتلا به اختلال پرخوری هیجانی

تاثیر درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجانی در دانش آموزان

نوع استفاده مادران از شبکه های مجازی و کیفیت رابطه مادر کودک

پیش بینی رضایت زناشویی زنان براساس قدردانی، الگوهای ارتباطی و انتظارات زناشویی

ساختار عاملی فرم معلم پرسشنامه آورورا

بهبود تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان از خلال آموزش مهارت های زندگی

خود ادراکی اجتماعی و سطوح خودانتقادی در دختران نوجوان دارای خودزنی

تعارض ارتباطی، فرسودگی هیجانی و اشتیاق شغلی: نقش تنظیم هیجانی

خوش بینی به آینده شخصی و بدبینی به آینده جمعی

نقش تعهد زناشویی در میزان پریشانی فرد در واکنش به سناریوی خیانت فرضی همسر

کاربست رویکرد توانبخشی شناختی به منظور ارتقای حافظه کاری نوجوانان

تاثیر گروه درمانی مبتنی بر تحلیل رفتار متقابل بر کاهش احتمال عود مصرف مواد: تعدیل کنندگی حمایت اجتماعی

تمایزیافتگی خود، سخترویی، سبک های حل تعارض و سازگاری زناشویی

پیش بینی اضطراب سلامت دانشجویان بر اساس انعطاف ناپذیری هیجانی، فراشناخت های مرتبط با سلامت و حساسیت اضطرابی

شیوه های والدگری ادارک شده، خودتنظیمی هیجانی و مشکلات رفتاری در دانش آموزان پسر

آگاهی واج شناختی در افراد دچار آسیب واژگانی

ابعاد تاریک شخصیت و کنترل تکانه

ازدواج موفق در ایران: یک مطالعه مروری سیستماتیک

کارکردهای شناختی و باورهای غیرمنطقی در جوانان با اختلال حمله هراس

دغدغه های مرتبط با خانواده در بیماران مبتلابه سرطان در آستانه مرگ

سبک های فرزندپروری اینترنتی، احساس کهتری و وابستگی به اینترنت در دانش آموزان

کنکاش در استعداد علمی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی: نقش مهارت های فضایی، بازی های دیجیتالی و جنسیت

نقاط قوت و ضعف نیمرخ هوشی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه و با مشکل یادگیری

جهت گیری هدفی، خودکارآمدی ریاضی و عملکرد ریاضی

ابعاد دانش فراحافظه ای و رویکردهای یادگیری در دانشجویان

تاثیر مدیریت مشروط مبتنی بر پاداش نقدی بر شدت اعتیاد مصرف کنندگان کانابیس: نقش تعدیل کنندگی افسردگی

تاثیر آموزش مدیریت والدین بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی

نشانه های اختلالات خوردن، رفتارهای پرخطر و خود آسیب رسانی در دانش آموزان دختر

تاثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خود انتقادی و سازگاری دختران ازدواج نکرده دارای سن بالا

کاربست مداخله شناختی رفتاری مبتنی بر خستگی در پرستاران: اثرها بر پیامدهای شناختی و هیجانی

بهبود کیفیت زندگی دختران نوجوان مبتلا به اعتیاد اینترنتی: رفتار درمانی عقلانی هیجانی یا واقعیت درمانی

باورهای فراشناختی، راهبردهای تنظیم هیجان و اضطراب فراگیر در دانشجویان

امید به زندگی و کیفیت زندگی در مردان و زنان مبتلابه سندرم روده تحریک پذیر در مرحله عود علائم بالینی

کارکردهای اجرایی و باور فراشناختی در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن

تنظیم شناختی هیجان، هوش هیجانی و خودتمایزیافتگی در دانشجویان

استرس ادراک شده و بهزیستی روانشناختی در والدین دارای کودک دچار اختلال عقلانی-رشدی

سبک های عشق ورزی در زنان با سطوح بالا و پایین روابط فرازناشویی

گستره روابط فرازناشویی در بستر زندگی: نقش آن در سبک های ابراز هیجان و رضایت جنسی در زنان

تنوع سبک های مقابله ای بر اساس ویژگی های شخصیتی افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر

سبک های شخصیتی در افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر

پیامدهای روانشناختی کاربست مداخله روانشناختی جامع نگر برای زنان نابارور تحت درمان کمک باروری

کمال گرایی، سبک های مقابله ای و پریشانی روانشناختی در دانشجویان

بهبود حل مسئله و تاب آوری دانش آموزان دختر دبیرستانی از خلال واقعیت درمانی گروهی

تاثیر زوج درمانی کوتاه مدت با روش ایماگوتراپی بر سازگاری و رضایتمندی زناشویی در 2 سال اول زندگی

مدل ساختاری روابط موضوعی، مکانیسم های دفاعی و اضطراب اجتماعی

سنجش عملکرد شناختی دختران دارای اختلال نافرمانی مقابله ای: داده هایی از نسخه چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان

صفات شخصیتی، سبک های هویتی و سرسختی روانشناختی در معلمان زن و مرد

تاثیر یوگا بر تنش ادراک شده و احساس انسجام روانی در زنان

نگرش به آسیب های اجتماعی، راهبردهای مقابله ای و میزان تسلط بر مهارت های زندگی در دانش آموزان متوسطه

مدل ساختاری صفات سه گانه تاریک شخصیت، سرسختی ذهنی و پرخاشگری در نوجوانان

تاثیر آموزش شیوه های کاهش اضطراب بر حافظه کاری دانش آموزان دارای اضطراب امتحان

تحریف های شناختی و بخشودگی بین فردی: نقش نشخوار فکری

اصلاح خطاهای شناختی دانش آموزان از خلال آموزش های مبتنی بر قرآن: اثرها بر بهبود مهارت حل مسئله

تاثیر درمان شناختی رفتاری فراتشخیصی بر بهبود کیفیت زندگی دانشجویان مبتلا به اختلال های هیجانی

تنظیم شناختی هیجانی، اضطراب اجتماعی، باورهای غیرمنطقی و اهمال کاری در دانشجویان

سیالی محاسبات جمع و تفریق در دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی: نقش راهبردهای خود نظارتی توجه

رابطه ویژگی های شخصیتی، شیوه های فرزندپروری و خودخاموشی در نوجوانان

بهبود مهارت های دیداری کودکان پیش دبستانی از خلال توانبخشی شناختی مبتنی بر مدل حافظه کاری بدلی

تاثیر آموزش تنظیم هیجان بر حساسیت اضطرابی آتش نشانان

بازی های آموزشی رایانه ای و کنترل تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان پسر

هوش اجتماعی و خودپنداره در زوجین: میانجیگری نیازهای بنیادین روانشناختی

تاثیر آموزش از طریق فناوری های رایانه ای و ویدیویی بر مهارت استفاده از قاشق و چنگال در دانش آموزان کم توان هوشی

سبک های دلبستگی، معنای زندگی و تاب آوری در بین زنان همسران نظامی و غیرنظامی

تاثیر اجتماع درمان مدار بر کیفیت زندگی زندانیان

رابطه راهبردهای مقابله ای، خودکارآمدی و سلامت روان در دانشجویان زن

تاثیر درمان گروهی شناختی-رفتاری بر نشانه های اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای تکانشگری سربازان

کاربست مداخله مسئله محور برای مادران دارای کودک اتیسم با ارزیابی شناختی سازش نایافته

الگوی ردیابی چشمی رانندگان مبتدی و با تجربه هنگام درک خطرات ترافیکی

سوگیری شناختی و ویژگی های شخصیتی سرشتی-منشی در بیماران دوقطبی نوع یک

آموزش دیکته نویسی مبتنی بر شواهد براساس مدل حافظه کاری چندمولفه ای به دانش آموزان دچار آسیب واژگانی

تاثیر زوج درمانی هیجان مدار بر عملکرد ازدواج و رضایت از زندگی زنان دارای تعارض زناشویی

سرشت عاطفی منفی و آسیب شناسی شخصیت: میانجی گری حساسیت اضطرابی

تاثیر آموزش تنظیم هیجان بر عواطف منفی و نظم جویی هیجانی پرستاران

افزایش امید به زندگی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس: درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد یا شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

تاثیر طرحواره درمانی بر خودکارآمدی و امید به زندگی زنان مطلقه و طرحواره های ناسازگار اولیه فرزندان دختر

سبک های دلبستگی، ویژگی های جمعیت شناختی و وابستگی روانی دانشجویان به شبکه های اجتماعی مجازی

ساختار عاملی پرسشنامه عوامل استرسزای اجتماعی مربوط به مودیان مالیاتی

رابطه آلکسی تایمیا، سیستم های بازداری/فعال سازی رفتاری و استرس در دانشجویان

رابطه جو عاطفی خانواده، ناگویی هیجانی، مشکلات بین شخصی و گرایش به اعتیاد در دانش آموزان دختر دوره متوسطه

درمان مبتنی بر فن آوری واقعیت مجازی بر خودکارآمدی اجتماعی، کانون توجه و نشانه های اختلال اضطراب اجتماعی

طراحی مدلی پویا برای شناسایی عوامل موثر بر اعتماد اجتماعی : ترکیب روانشناسی سیستم و پویایی شناسی سیستم ها

ارزش ها، نگرش ها و اهداف فرزند پروری والدین درباره استفاده نوباوگان از گوشی و تبلت هوشمند

رابطه خودآگاهی هیجانی و صفات تاریک سه گانه شخصیتی زنان مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس

سبک های دلبستگی، کارکرد خانواده و اعتیاد به اینترنت در نوجوانان دختر با والد مطلقه

سازمان یادگیرنده و رضایت شغلی در معلمان دوره ابتدایی

پروفایل سرعت پردازش در کودکان دچار دیسلکسیا و دیسکلکولیا

تاثیر آموزش گروهی فرزندپروری مثبت بر کاهش استرس والدگری مادران دارای کودک خردسال

مطالعه تطبیقی میزان درک نوجوانان از سبک های تربیتی والدین در کشورهای پیشرفته

تاثیر معنویت درمانی و آموزش ذهن آگاهی بر سطح کورتیزول و میزان افسردگی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس

توانمندی های شهروندی و الگوهای رفتار کاری در کارکنان سازمان صنعتی

مقایسه توانمندی های شناختی بر حسب سبک های مقابله با استرس شغلی در کارکنان سازمان صنعتی

نشخوار فکری و عملکرد حافظه کاری در افراد سوگوار

تاثیر شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم هیجانی، بخشش و صمیمت زناشویی زنان آسیب دیده از خیانت همسر

مسئولیت پذیری اجتماعی، توانایی حل مسئله و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دخترخوابگاهی

خصوصیات سرشتی و شدت علائم اختلال نقص توجه/بیش فعالی: نقش کارکردهای اجرایی

سبک های فرزندپروری، راهبردهای مقابله ای و مشکلات رفتاری در کودکان: گزارشی از والدین و معلمان

رشد اجتماعی دانش آموزان در بستر تعامل اجتماعی و زبان بدن معلمان

نقش آموزش تنظیم هیجان در خلاقیت و مسئولیت پذیری نوجوانان

طراحی و ارزیابی پیامدهای اولیه برنامه توانبخشی شناختی سرور مبتنی بر رایانه برای دانش آموزان نارساخوان نادرستنویس

ذهن آگاهی، انعطاف پذیری روانشناختی و سلامت روان در بزرگسالان دارای مشکلات جسمی حرکتی

آمادگی ذهنی و تصمیم گیری ریسکی در دانشجویان با نشانه های اضطراب فراگیر: نقش عدم تحمل ابهام و پاسخ گالوانیکی پوست

خود دلسوزی، خودکارآمدی و استرس تحصیلی در دانشجویان

پیش بینی سازگاری اجتماعی بر اساس احترام به خود و خویشتن داری در دانشجویان دختر خوابگاهی

انس با قرآن، هوش معنوی، مطلوبیت اجتماعی و سلامت روانی در دانشجویان

تاثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش نشانگان اختلال استرس پس از ضربه در آزادگان جنگ

پیش بینی گرایش به مواد در دانش آموزان متوسطه بر اساس تاب آوری، کنترل روانشناختی و ذهنیت های مقابله ای طرحواره ای

مهارت آموزی اجتماعی مبتنی بر مدل شناختی- رفتاری به کودکان دارای نشانگان نقص توجه- بیش فعال

تاثیر برنامه ی حل مسئله خانواده/مدرسه محور بر حل مسئله اجتماعی نوجوانان دختر تیزهوش

پیش بینی خود تخریبگری بر پایه میزان تنیدگی، هیجان های منفی و خودتنظیمی هیجانی در دانشجویان

کاربست فنون مشاوره خانواده شناختی-رفتاری با تاکید بر مثبت نگری به منظور افزایش کیفیت زندگی خانواده: مطالعه تک موردی

پیش بینی افکار خودکشی افراد مبتلا به سرطان براساس سیستم های مغزی رفتاری و فاجعه آفرینی درد

ویژگی ها و کفایت روان سنجی مقیاس ذهنیت روانشناختی در مشاوران و روان درمانگران

مقایسه ویژگی های برونگرایی، روان رنجورخویی و توافق پذیری دانشجویان معتاد و غیرمعتاد به اینترنت

تاثیر موسیقی درمانی بر مهارت های اجتماعی کودکان پیش دبستانی

توانایی های شناختی و سیالی حساب در یک نمونه بالینی از دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی یادگیری ریاضی

پایگاه سیمپوزیا، یکی از مجموعه وب سایتهای سیویلیکا می باشد که به اطلاع رسانی کنفرانسهای کشور می پردازد. در این سایت کلیه فراخوانهای کنفرانسهای معتبر علمی کشور را می توانید مشاهده نمایید.

کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© – Symposia

www.BaHamayesh.com

محورهای همایش :
• مجموعه علوم مدیریت:
• مدیریت عمومی
• مدیریت دولتی
• مدیریت بازرگانی
• مدیریت صنعتی
• و …

محورهای همایش :
• روانشناسی:
• روانشناسی بالینی
• روانشناسی عمومی
• روانشناسی تربیتی
• روانشناسی شخصیت
• و …

محورهای همایش :
• مدیریت و برنامه ریزی
• مدیریت دولتی و اجرایی
• مدیریت آموزشی
• مدیریت تکنولوژی
• مدیریت مالی و بازرگانی
• و …

محورهای همایش :
• روانشناسی
• علوم تربیتی و رفتاری
• مشاوره
• آموزش و پرورش و پژوهش
• و …کنگره روانشناسی تهران

محورهای همایش :
• مدیریت، حسابداری، اقتصاد، کارآفرینی و کسب و کار
• روانشناسی، علوم تربیتی و رفتاری، مشاوره و راهنمایی، آموزش و پرورش، برنامه ریزی، تعلیم و تربیت
• حقوق و وکالت
• علوم دینی و اسلامی، فقه، الهیات، معارف اسلامی، علوم قرآن و حدیث، اخلاق
• علوم انسانی، علوم اجتماعی، مطالعات فرهنگی
• و …

محورهای همایش :
• مهندسی عمران و توسعه پایدار
• مهندسی معماری و توسعه پایدار
• مهندسی شهرسازی و توسعه پایدار
• و …

محورهای همایش :
• روانشناسی
• علوم تربیتی و رفتاری
• برنامه ریزی تعلیم و تربیت
• سبک زندگی، برنامه ریزی
• مشاوره و راهنمایی
• و …

محورهای همایش :
• حقوق و وکالت
• روانشناسی
• علوم تربیتی و رفتاری
• مشاوره
• و …

محورهای همایش :
• علوم مدیریت و توسعه پایدار
• روانشناسی و توسعه پایدار
• علوم انسانی و توسعه پایدار
• و …

محورهای کنگره :
• پژوهش های دینی
• علوم اسلامی
• فقه و حقوق
• الهیات و معارف
• روانشناسی
• علوم تربیتی و رفتاری
• و …

محورهای کنفرانس :
• مامایی
• زنان
• زایمان و نازایی

محورهای همایش :
• مدیریت و برنامه ریزی
• مدیریت دولتی و اجرایی
• مدیریت آموزشی
• مدیریت تکنولوژی
• مدیریت مالی و بازرگانی
• و …

محورهای کنفرانس :
• روانشناسی
• مشاوره
• علوم تربیتی

محورهای همایش :
• پیش­گیری از مصرف دخانیات، آسیب­ های روانی و اجتماعی
• سبب­ شناسی، عوامل زمینه­ ساز و خطرساز اختلالات روانی، آسیب­ های اجتماعی، مصرف دخانیات
• نقش اختلالات روانی در مصرف دخانیات و آسیب­ های اجتماعی
• نقش دانشگاه­ ها در پیشگیری از اختلالات روانی و آسیب ­های اجتماعی
• عوارض مصرف دخانیات و مواد مخدر بر سلامت جسم، روان و جامعه
• و …

محورهای همایش :
• مهندسی عمران و توسعه پایدار
• مهندسی معماری و توسعه پایدار
• مهندسی شهرسازی و توسعه پایدار
• و …

محورهای همایش :
• روانشناسی:
• روانشناسی بالینی
• روانشناسی عمومی
• روانشناسی تربیتی
• و…

محورهای همایش :
• نظریه ها، مکاتب و رویکرد ها در مشاوره توانبخشی
• ابزار و سنجش ارزیابی در مشاوره توانبخشی
• مهارت ها، نگرش ها و الزام های حرفه ای مشاورتوانبخش (صلاحیت های حرفه ای مشاور ان توانبخشی)
• آسیب های نو پدید در حیطه مشاوره توانبخشی
• و …

محورهای همایش :
• علوم مدیریت و توسعه پایدار
• روانشناسی و توسعه پایدار
• علوم انسانی و توسعه پایدار
• و …

محورهای همایش :
• روش های تدریس مبتنی بر فرهنگ
• روش های تدریس مبتنی بر هنر و زیبایی شناسی
• روش های تدریس خلاقانه
• درس پژوهی در خدمت بهبود تدریس
• و …

محورهای همایش :
• کسب و کار موفق در فضای مجازی
• بررسی آموزش دانشگاهی و مدارس در فضای مجازی
• بررسی ظرفیت سیاسی اجتماعی فضای مجازی در کشور
• آسیب شناسی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در ایران
• مزایا و معایب شبکه های اجتماعی برای کودکان
• و …

محورهای همایش :
• مدیریت و برنامه ریزی
• مدیریت دولتی و اجرایی
• مدیریت آموزشی
• مدیریت تکنولوژی
• مدیریت مالی و بازرگانی
• و …

ارتباط با ما

باهمایش :: ارائه شده توسط مجموعه همایش نگار
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت فرازنت می باشد © 1387 – 1397

محور های کنگره 

روانشناسی و فرهنگ
روانشناسی شناختی تربیتی
روانشناسی قانونی و جنایی
روانشناسی عملکرد و ورزش
روانشناسی و فضای مجازی
شناخت، هیجان و تکنولوژی
روانشناسی خانواده و ازدواج
روانشناسی کودک و نوجوان
روانشناسی و شناخت اجتماعی
روانشناشی رفتارهای اعتیادی و عادتی
روانشناسی شهری و رفتار شهروندی
روانشناسی صنعتی و رفتار سازمانی
فرآیندهای شناختی و روانشناسی
کاربرد تکنولوژی و تشخیص روانشناختی
مداخلات روانشناختی مبتنی بر تکنولوژی
روانشناسی، علوم کامپیوتر و هوش مصنوعیاخلاق حرفه‌ای در روانشناسی

﷽ 

 

سومین کنگره ملی روانشناسی “مدیریت رفتارهای تهاجمی و تقویت امنیت اجتماعی”

9 تا 11 اسفند ماه 1396

کنگره روانشناسی تهران

 

 

مجموعه مقالات سومین کنگره ملی روانشناسی ایران

دانلود

 

 

 

 

 

قابل توجه علاقمندان به شرکت در کارگاه های آموزشی

 

 جهت ثبت نام در کارگاه ها ابتدا وارد حساب کاربری خود شده، سپس از منوی ثبت نام وارد قسمت شرکت در کارگاه های آموزشی شوید.

 

 دانشجویان دانشگاه تهران  از 30 درصد تخفیف و دانشجویان سایر دانشگاه ها از 15 درصد تخفیف جهت ثبت نام در کارگاه های آموزشی ، برخوردار می باشند (برای کارگاه  800،000 ریالی: به ترتیب 560,000 ریال و 680،000 ریال و برای کارگاه های 1،000،000 ریالی:  700،000 ریال و 850،000 ریال)

 

 جهت استفاده از تخفیف های فوق لطفا وجه  ثبت نام را به شماره کارت 6104337630288445 به نام دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی واریز کرده و فیش آن را اسکن و در بخش ثبت نام در قسمت واریز دستی ارسال  فرمایید.

 

کسانی که پول یا هزینه مقالات خود را تا کنون واریز ننموده‌اند به این شماره کارت واریز فرمایند. در ضمن برای آن‌هایی که مقاله نداشته و می‌خواهند در کنگره شرکت نمایند مبلغ پنجاه هزار تومان (آزاد) و بیست و پنج هزار تومان (دانشجویان دانشگاه تهران)

 

 

کد ثبت پایگاه استنادی 96171-120001http://isc.gov.ir

 

با وارد کردن نشانی پست الکترونیکی خود جدید ترین اخبار را دریافت کنید.

درخواست اشتراک شما با موفقیت ذخیره شد.

کنگره روانشناسی تهران

Your email address couldn’t be subscribed because a server error occurred. Please try again later.

Conference Management System. Created and design by sajjad maghami

Conference Management System. Created by sinaweb.


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


گروه ADownloads-icon


گروه BDownloads-icon


گروه CDownloads-icon

پژوهشگر گرامی؛ شما پیام جدید (خوانده نشده) دارید! لطفا وارد منوی “پیام های دریافتی” شوید و پیام جدید خود را مطالعه نمائید.

ورود به صفحه پیام های دریافتی

کنگره روانشناسی تهران

 

 دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم  به جمع حامیان علمی کنفرانس پیوست.

1399/04/29
بیشتر بدانید …

با توجه به سطح بالای کنفرانس و توافق دبیرخانه با مجلات علمی پژوهشی مورد تائید وزارتین چنانچه مقاله خود را ارسال نموده اید و مورد پذیرش قرار گرفته است،

1399/04/29
بیشتر بدانید …

پژوهشگرانی که مقاله آنها پذیرش نهایی گردیده است و ثبت نام خود را نهایی نموده اند جهت چاپ

1399/04/29
بیشتر بدانید …

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان کنفرانس می رساند ، پیرو رایزنی و هماهنگی های انجام شده کلیه مقالات پذیرفته شده کنفرانس در مجلات علمی تخصصی بصورت رایگان قابل نمایه سازی می باشد

1399/04/28
بیشتر بدانید …

پژوهشگرانی که مقاله آنها پذیرش نهایی گردیده است و ثبت نام خود را نهایی نموده اند جهت چاپ در مجلات علمی تخصصی رایگان طبق مراحل

1399/04/28
بیشتر بدانید …

متقاضیان و علاقه مندان ادامه تحصیل و بورس تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

1399/04/27
بیشتر بدانید …

کلیه مقالات پذیرفته شده ی کنفرانس، ضمن ثبت در کنسرسیوم محتوای ملی و ایجاد مالکیت فکری مقاله به نام نویسندگان؛ در پایگاه علمی Civilica نمایه خواهند شد

1399/04/27
بیشتر بدانید …

 

طبق قوانین isc ، تنها کنفرانس هایی که در داخل ایران برگزار می شوند

1399/04/26
بیشتر بدانید …

جهت مشاهده مجلات ادامه مطلب

1399/04/26
بیشتر بدانید …

ارسال مدارک از طریق پست و صدور گواهی پذیرش مقالات

1399/04/25
بیشتر بدانید …

نتایج داوری هر مقاله ، حداکثر ۱۰ روز پس از ثبت در سایت ، اعلام می شود.

1399/04/25
بیشتر بدانید …

نکات بسیار مهم قبل از ثبت نام :

از نویسندگان و پژوهشگران گرامی خواهشمند است پیش از ثبت نام و ارسال مقالات، نکات اشاره شده در زیر را با دقت مطالعه نمایند.

1399/04/24
بیشتر بدانید …

به اطلاع کلیه پژوهشگران می رساند که پورتال کنفرانس راه اندازی گردید.

1399/04/19
بیشتر بدانید …

آخرین مهلت ارسال مقالات : 12 آبان ماه 1399

کنگره روانشناسی تهران

ثبت نام کامل  (پرداخت هزینه) :15 آبان ماه 1399

برگزاری کنفرانس : 27 آبان ماه 1399

NO 9 , Pekini st , Tbilisi , Georgia 

این پایگاه، یکی از مجموعه وب سایتهای سیویلیکا می باشد که به اطلاع رسانی کنفرانسهای کشور می پردازد. در این سایت با تفکیک تخصصی فقط فراخوانهای کنفرانسهای حوزه علوم پزشکی معتبر کشور دسته بندی و نمایش داده می شود.


کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© – MedicalRef

کنگره روانشناسی تهران
کنگره روانشناسی تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *