گروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد

 
helpkade
گروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد
گروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد

ایران مشاوره ۹ نظرها

 

گروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد

در دنیای پیچیده امروزی که با عنوان تکنولوژی و سرعت مطرح شده است ، افرادی که بتوانند خود را با این شرایط وفق دهند مسلما پیشرفت های قابل ملاحظه ای نسبت به سایرین خواهند داشت ، سرعت در کسب اطلاعات ، سرعت در انجام کارها و … نیازمند نرم افزار و یا به قولی تکنولوژی است که این امر را محقق نماید.

با توجه به اینکه امروزه استفاده از گوشی همراه و امکانات آن در میان تمامی سنین افراد جامعه رایج شده است و برنامه هایی مانند تلگرام امکان ارتباط با افراد مختلف را فراهم نموده است و یکی از راه های مخابره سریع اطلاعات می باشد به همین منظور در راستای استفاده صحیح از تلگرام و همچنین سرعت بخشیدن و ارائه ی اطلاعات درست تحصیلی ، مشاوره تحصیلی  ، مرکز ایران مشاوره  کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد را ایجاد نموده است تا در مقطع حساسی مانند انتخاب رشته کارشناسی ارشد داوطلبان دچار مشکلی نگردند و به راحتی پاسخ سوالات خود را در این کانال تلگرامی مشاهده نمایند.

شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره از به روز ترین اخبار تحصیلی مطلع شوید.

در کانال تلگرام کارشناسی ارشد به صورت تخصصی به تمامی سوالات در مقطع کارشناسی ارشد پرداخته خواهد شد و آخرین اخبار در این مقطع را بلافاصله می توانید مشاهده نمایید. شما برای آگاهی از این اخبار و مشاوره های تحصیلی فقط کافیست در کانال تلگرام کارشناسی ارشد مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره عضو شوید. در ادامه می توانید بخشی از مطالبی که در  کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد مطرح می شود را مشاهده نمایید.

و صدها موضوع دیگر که در این کانال به آن می پردازیم.

برچسب هاآخرین اخبار کارشناسی ارشد مشاوره ارشد مشاوره تحصیلی

2 روز پیش

2 روز پیش

2 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام من رتبه ۲۶ مهندسی شیمی داروسازی با سهمیه ۵ درصد و بیوتکنولوژی ۴۵ اوردم بنظرتون شانس قبولی برای چی دارم؟ تهران روزانه شبانه پردیس و تبریز زدم ممنون

سلام کسایکه اصلا مجاز به انتخاب رشته نشده اند ایا توی تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاذ میتونند ثبت نام کنند

سلام من اصلا مجاز به انتخاب رشته نشدم ایا میشه توی تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد انتخاب رشته کنم

سلام من رشته علوم اجتماعی جمعیت شناسی ۸۶شدم رتبه مجازش ۱۳۰ بود سهمیه ۵ درصد هم دارم میخوام ببینم روزانه یا شبانه در میام تهران همدان یزد و شیراز زدم

با سلام . با توجه به رتبه ی کسب شما باید خدمتتان عرض نمایم که شانس قبولی شما در این رشته و در استان های مذکور ( غیر از تهران ) نسبتا مناسب میباشد .

با سلام میخواستم بدونم من با رتبه ی ۴۱۴ رشته علوم تربیتی گرایش اموزش و پرورش ابتدایی و ۷۵۹ مدیریت اموزشی و ۴۵۸ تاریخ و فلسه اموزش وپرورش و سهیمه ۵ درصد میتونم در دوره های غیر روزانه ایا در دوره شبانه میتونم قبول بشم؟و اینکه شهریه دانشگاه ازاد در این رشته چقدر هست؟

با سلام و خسته نباشید بند لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات دارم و مخواستم به ارشد رشته کارافرینی گرایش سازمانی بخوتم میشه راهنمای کنید اینها در چه دانشگاهی ارایه می شوند و بدون کنکور هستند

سلام. برای ثبت نام بدون کنکور در مقطع ارشد هم می تونید در دانشگاه های پیام نور ثبت نام کنید هم در دانشگا های آزاد اما در حال حاضر زمان ثبت نام برای این دانشگاه ها در مقطع ارشد تمام شده.

با عرض سلام و تشکر از زحمات همه دوستان اگر یک شماره ثابتی که بتوان با آن راحت تر مشاوره گرفت در اختیار باشد خیلی بهتر خواهد بود با تشکر

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

ایران مشاوره ۵۰ نظرها

اخبار تحصیلی همیشه یکی از مهم ترین اخبار برای قشر فرهیخته و دانش آموزان و دانشجویان بوده است ، این اخبار هر روزه در خبرگزاری های مختلف منتشر می شوند و دسترسی به همه ی آن ها کمی دشوار است ، سایت ایران مشاوره کانال تلگرام مشاوره تحصیلی را ایجاد کرده تا شما عزیزان بتوانید به آخرین اخبار تحصیلی و مقالات اختصاصی ایران مشاوره دسترسی داشته باشید.گروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد

برای دریافت آخرین و به روز ترین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تحصیلی ایران مشاوره شده و به موقع از رویدادهای تحصیلی آگاه شوید.

یکی از مفیدترین اقداماتی که در راستای پیشرفت تکنولوژی صورت گرفته است اقدامی است که مراکز مشاوره تحصیلی برای آگاه سازی دانشجویان و دانش آموزان در قالب ایجاد کانال تلگرام مشاوره تحصیلی انجام داده اند. طی این اقدام ، محصلان در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند با عضویت در این کانال ها از تمامی اطلاعات و آخرین اخبار تحصیلی آگاه شوند.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره ، در زمینه های تخصصی تمامی اطلاعیه های مهم را در زمینه تحصیلی از طریق کانال تلگرامی اطلاع رسانی می کند. برای آگاهی از آخرین اخبار های تحصیلی کافیست در کانال تلگرام  ایران مشاوره عضو شوید. در قسمت زیر نمونه هایی از مزایا و خدمات کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره را عنوان کرده ایم.

و صدها موضوع دیگر که در این کانال به آن می پردازیم.

برچسب هامشاوره مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوره کنکور

2 روز پیش

2 روز پیش

2 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام خسته نباشید من دیپلم تجربی دارم نظام قدیم میخاستم بدونم ک بدون کنکور میتونم سراسری براساس سوابق تحصیلی طراحی دوخت بخونم؟؟؟؟

با سلام. با توجه بر مستندات موجود در دفترچه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹ در صورت ارائه رشته مورد نظر می توانید انتخاب رشته نموده و در صورت قبولی وارد دانشگاه شوید.

سلام امسال از رشته ی علوم انسانی دانشکده افسری پذیرش میکنه؟؟

با سلام، تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با شرایط و رشته های مورد نیاز پذیرش دانشجو در دانشگاه های افسری ارگان های نظامی مختلف منتشر نشده است. پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به هسته های گزینش یگان نظامی مربوطه مراجعه نمایید.

سلام من دانشجوی ترم دو (ورودی مهر۹۸) دانشگاه علوم پزشکی هستم من چون از رشتم راضی نیستم قصد دارم که در کنکور ۴۰۰شرکت کنم ، میخواستم ببینم که امکانش هست این ترمم رو حذف ترم کنم و ترم بعد از دانشگاه انصراف بدم

با سلام، درصورت موافقت واحد دانشگاهی در حال حاضر می توانید درخواست حذف ترم خود را ثبت نمایید. لازم به ذکر است درصورتی که در سنوات مجاز تحصیلی انصراف خود را ثبت نمایید امکان شرکت مجدد در آزمون سراسری را دارید.

سلام امتحانات نهایی متوسطه اول یه صورت مجازی هست یا حضوری یعنی باید برسم تو کلاس یا تو خونه از طریق موبایل اینها باید امتحان بدیم ممنون میشم زودتر جواب بدید

با سلام ، تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با جزئیات و شرایط برگزاری امتحانات پایان ترم در سال ۱۳۹۹ منتشر نشده است ، و احتمالا در صورت وجود شرایط لازم برگزاری آزمون ها به صورت مجازی انجام شود.

سلام من کاردانی مهندسی نرم افزار دارم. میخوام از طریق رشته تجربی وارد دانشگاه بشم امکانش هس؟ میتونم‌کنکور سراسری شرکت کنم؟

با سلام ، چنانچه تمایل به شرکت در آزمون سراسری داشته باشید ، می بایست مدرک کاردانی خود را معادل پیش دانشگاهی قرار دهید و در آزمون نام نویسی نمایید ، و در صورت قبولی در رشته و واحد دانشگاهی مدنظر به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام من دیپلوم انسانی دارم و الان هم سربازم شرایط تازه خوب شده میخوام ادامه بدم ایا برام معافیت صادر میشه

با سلام ، چنانچه شما شرایط نام نویسی در آزمون سراسری را داشته باشید ، در حین خدمت سربازی می توانید در آزمون شرکت کرده و پس از قبولی در رشته و دانشگاه مدنظر درصورت موافقت ارگان و سازمان وظیفه عمومی از ایست از خدمت استفاده نمایید و به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام روزتون بخیر،من رشتم ریاضیه ولی به رشته حقوق خیلی علاقه دارم و میخوام که یک دانشگاه خوب قبول بشم،میخواستم ببینم به نظر شما از طریق کنکور ریاضی وارد این رشته بشم احتمال قبولیم بیشتره یا کنکور انسانی؟ رتبه لازم رو هم اگه بگید لطف میکنید

با سلام. رشته حقوق از طریق کنکور ریاضی سال ۱۳۹۸ پذیرش نداشته است و صرفا رشته فقه و حقوق اسلامی ، فقه و حقوق امامی ، فقه و مبانی حقوق اسلامی و … از طریق کنکور ریاضی پذیرش انجام داده اند . رشته حقوق در دانشگاه های معتبر معمولا از طریق کنکور علوم انسانی دانشجو می پذیرد. البته رتبه های لازم برای قبولی در دانشگاه های دارای رتبه بالا بستگی به سهمیه های استفاده شده دارد.

با سلام من در مهر ۹۷ در رشته ی کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام کردم و در کنکور ۹۸ در پزشکی پردیس قبول شدم و از کاردانی انصراف دادم و وارد پزشکی شدم سوالم اینه اگر من بخام برا کنکور ۹۹ شرکت کنم و در پزشکی روزانه قبول شم ایا دوباره به من معافیت تحصیلی داده می شود لطفا با دقت به سوال بنده پاسخ بدید خیلی ممنونم

سلام ، مطابق با قوانین نظام وظیفه ، افرادی که دارای معافیت تحصیلی می باشند ، در تمام طول تحصیل خود در مقاطع دانشگاهی تنها یکبار مجاز به انصراف ار رشته و دانشگاه درحال تحصیل هستند ، و در صورت موافقت نظام وظیفه ۶ الی ۱۲ ماه فرصت خواهند داشت که مشغول به تحصیل مجدد شوند . بنابراین با در نظر گرافتن شرایط ذکر شده ، در صورت ثبت انصراف دوم ، شما پس از دریافت کارت پایان خدمت و یا معافیت ، مجاز به ثبت نام در رشته و دانشگاه مورد نظر می باشید . همچنین می توانید با مطالعه نحوه دریافت معافیت تحصیلی اطلاعات مربوطه را به دست آورید .

سلام من زمان ثبت نام ارشد رو از دست دادم و ثبت نام نکردم میشه بگین دوباره تمدید میشه زمان ثبت نام یا نه ؟؟ و سوال دومم هم اینه که کارشناسی مهندسی صنایع دارم میخوام ارشد رو عربی بخونم امکانش هس ؟؟ البته اینم بپرسم که علوم بلاغی چه میزان در ارشد رشته عربی مورد نیازه؟ چون من هیچی ازش بلد نیستم

با سلام ، مطابق با آخرین اطلاعیه سازمان سنجش شما در بازه زمانی ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ لغایت ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ می توانید در آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۹ شرکت نمایید.لازم به ذکر است منعی جهت انتخاب مجموعه زبان عربی به عنوان مجموعه امتحانی خود ندارید ؛ بلاغت یکی از منابع مهم امتحانی شما می باشد.گروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد

سلام خسته نباشید دیپلم انسانی دارم میخاستم تجربی کنکور بدم ایا باید زیست رو پاس کنم و ااگه باید پاس بشه میشه خرداد پاس کنم

با سلام ، شما در صورت داشتن شرایط ثبت نام می توانید با مدرک دیپلم انسانی و بدون گذراندن مجدد دروس اختصاصی مانند زیست شناسی در آزمون سراسری گروه علوم تجربی ثبت نام و شرکت نمایید . پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات مربوطه به مشاوره کنکور سراسری مراجعه نمایید .

سلام و عرض ادب من کاردانی حقوق دارم و میخوام کارشناسی حقوق ثبتی و قضایی در دانشگاه مجازی ایرانیان بگیرم این دانشگاه زیر نظر وزارت علوم میباشد حال میخواهم بدانم بعد از فارغ التحصیلی در این دانشگاه میتوام در دفتر ثبت اسناد یا دفاتر قضایی یا دفتار حقوقی شرکت ها مشغول به کارشوم.؟؟؟ در آزمون وکالت و سر دفتری میتوانم شرکت کنم؟؟ پیشنهاد شما برای خواندن حضوری در علمی کاربردی چگونه است؟

لطفا راهنمایی فرمایید.

باتشکر فراوان

سلام من هم مامایی علوم پزشکی آزاد قبول شدم هم بهداشت عمومی شهید بهشتی به نظرتون کدوم بهتره

سلام.من تازه کنکور دادم و جایی ک قبول شدم را زیاد دوس ندارم.دقیقا چجوری میتونم انتقالی بگیرم؟یا مهمان بشم؟کدوم بهتره؟

سلام خسته نباشید من توی کنکور سراسری رشته ی تجربی نتونستم روزانه مجاز بشم ولی کنکور زبان روزانه مجاز شدم میتونم برای کنکور سراسری رشته تجربی سال ۹۹ شرکت کنم؟

سلام من دیپلم معماری دارم میخواستم بدونم چطوری میتونم کنکور ریاضی بدم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام من رشتم انسانی بوده و تا پیش دانشگاهی خوندم ولی کنکور ندادم الان بخوام ادامه تحصیل بدم رشته روانشناسی بخونم چکار باید کنم؟

با سلام شما می توانید در کنکور سراسری شرکت نموده و در صورت کسب رتبه و تراز لازم برای دانشگاه سراسری و رشته مد نظر ثبت نام نموده و یا در صورت تمایل می توانید رشته روانشناسی را در دانشگاه های پیام نور، غیر انتفاعی و آزاد بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی خود ثبت نام نمایید.

سلام ترم ۱ پیام نور مشهدم میخوام ۱۲ واحد توی فقه مبانی حقوق پاس کنم و ترم بعد برم حقوق لطفا راهنمایی کنید که چه درسایی بردارم که موقع تغییر رشته تطبیق بخوره . اگه از ۱۲ واحد بیشترم بشه که بهتره واسم هرجا میرم جواب درستی نمیدن حتی دانشگاه . تورو خدا کمک کنید میترسم دیر بشه جا بمونم

سلام شهریه ی روانشناسی تو پیام نور و ازاد چقدره؟

با سلام شهریه هر ترم رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی برای دانشگاه پیام نور ۷۰۰/۰۰۰ الی ۹۵۰/۰۰۰ تومان، و همچنین برای دانشگاه آزاد ۱/۳۰۰/۰۰۰ الی ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان میباشد.

سلام. من موقع انتخاب رشته کدرشته اشتباه وارد کردم. ورودی ۹۷ دانشگاه فرهنگیان هستم. به سهمیه دور از مناطق خود قبول شدم آیا با تکمیل ظرفیت بهمن میشه دوباره این تصحیح کرد. یعنی دوباره انتخاب رشته کرد

با سلام احتمال اعمال ویرایش برای دانشگاه فرهنگیان پایین میباشد و باید منتظر اصلاحیه و اطلاعیه های دیگر دانشگاه فرهنگیان باشید .

با سلام دختر من الویت اولش فرهنگیانه با رتبه ۲۹۳ انسانی برا مصاحبه شنیدم جدیدا قد و اندازه هم ملاک شده آیا انصافه با اختلاف ۱ سانت از رشته مورد علاقه اش کنار زده بشه اون که دست خداست من به کدام ارگان مراجعه کنم ممنون

باسلام اختلاف یک سانت تاثیر زیادی در رد شدن از مصاحبه نخواهد داشت.

اگه ی رشته از دانشگاه آزاد بری برای ارشد (کنکورش) میتونی بری دولتی بخونی یا باید همون آزاد بری؟

باسلام.دانشجوی ارشد به هیچ عنوان حق شرکت در کنکور کارشناسی ارشد را ندارد مگر اینکه تا قبل از ثبت نام در آزمون انصراف خود را به دانشگاه اعلام کند.

سلام ببخشید یه سوال داشتم یکی کفت اگه بیشتر از ده ترم لیسانس طول بکشه مدرک اصلی نمیدن مدرک معادل میدن درسته ؟اخه من ۱۳ ترمه تموم میکنم مدرک معادل یعنی جی یعنی انگار لیسانس نگرفتیم و اعتبار نداره ممنون میشم جواب بدین دانشگاه ازاد تهران هم میرم

با سلام دانشگاه فرهنگیان با معدل کل دیپلم پذیرش داره

با سلام. بله معدل کل دیپلم مد نظر گرفته میشود.

سلام من دانشجوی رشته صنایع فلزی در مقطع کاردانی هستم میخوام بدونم میتونم تغییر رشته ب نقشه کشی ساختمان بدم یا نه (برای کار شناسی)اگه میشه یه توضیح مختصر بدید لطفا شرایطشم بگید

باسلام تغییر رشته از کاردانی به کارشناسی تقریبا در تمامی رشته ها به جز رشته های پزشکی و پیراپزشکی وجود دارد.

سلام وقت بخیر من مدرک کاردانی رشته حسابداری دارم و دبیرستان فنی خوندم و دوساله برا کارشناسی ادامه ندادم میخوام بدونم میشه کنکور تجربی شرکت کنم یا باید پیش دانشگاهی بگیرم و اینکه اگه بشه شرکت کنم بهتر کنکور ۹۷ شرکت کنم یا ۹۸؟

باسلام شما میتوانید مدرک کاردانی حسابداری خود را به عنوان مدرک معادل پیش دانشگاهی ارائه کنید و در کنکور شرکت کنید و زمان ثبت نام کنکور۹۷ به اتمام رسیده است و شما باید در کنکور۹۸ شرکت کنید.

سلام من دانشجوی کاردانی معماری هستم الان ترم دو هستم و بهمن ترم چهارم اگه برای کنکور تجربی ورودی بهمن ثبت نام کنم مدرکمو باید کی بگیرم که ثبت نام کنم {البته درصورت قبولی درکنکور}

باسلام. سوال شما بسیار مبهم است لطفا تعیین کنید که دقیقا کنکور چه سالی مد نظر شماست یعنی کنکور ۹۷ قرار است شرکت کنید یا ۹۸ ؟؟؟

ضمنا معدلم هم ۱۳/۵۰

سلام بنده سال ۸۸ دیپلم نقشه کشی ساختمان (اتوکد) گرفتم در دبیرستان کار و دانش الان تصمیم به ادامه تحصیل گرفتم میخوام فوریت های پزشکی بخونم برای جذب در اورژانس ولی نمیدونم باید چکنم! از کجا شروع کنم کنکور کی هست ؟ کلا موقع تحصیل تو مود اینجور چیزا نبودم الان موندم هاج و واج !!!!

سلام با تمامی تلفنهای شما تماس گرفتم اما درشبکه موجود نبود

سلام دوست عزیز.شما باید از خط ثابت با ما تماس بگیرید و نه موبایل. در صورتی که علت مشکل این موضوع نباشه، مخابرات بعضی شهرستانها اجازه دسترسی به خطوط مشاوره رو بستن و برای رفع این مشکل باید به مخابرات مراجعه کنید. موفق باشید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

در این مقاله ، به معرفی کانال تلگرام کارشناسی ارشد مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پرداخته ایم .گروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد

برای مشاوره کارشناسی ارشد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۳ شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

پیام رسان تلگرام یکی از نرم افزارهایی است که امکان ارتباط با افراد مختلف را در کم ترین زمان ممکن فراهم کرده است . مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز به منظور سهولت و سرعت بیش تر در ارائه اطلاعات و اخبار تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد ، کانال تلگرام کارشناسی ارشد را ایجاد نموده است تا داوطلبان تحصیل در این مقطع با عضویت در این کانال ، در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از انتشار اخبار ، از رویدادها و جزئیات مرتبط با مقطع کارشناسی ارشد مطلع شوند .

 

کلیه علاقه مندان و داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد می توانند با عضویت رایگان در این کانال ، اخبار دقیق و لحظه ای مربوط به این مقطع را دریافت نمایند . این اخبار شامل زمان ثبت نام ، انتخاب رشته ، اعلام نتایج ، تکمیل ظرفیت و سایر اخبار مرتبط با دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد می باشد .

 

برای عضویت در کانال خبری کارشناسی ارشد هیوا کلیک کنید .

 

 

برای مشاوره کارشناسی ارشد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۳ شب حتی ایام تعطیل

سلام . من ارشد مهندسی کشاورزی (اب) و لیسانس کشاورزی ( اب و خاک ) دارم می تونم واسه ارشد علوم و حدیث قران یا رشته های مرتبط با اموزش پرورش ثبت نام کنم

سلام . می تونین در کنکور کارشناسی ارشد رشته مورد نظرتون شرکت کنین .

سلام من ارشد عمرن دارم مي خوام فراگير شركت كنم ولی مدرک ليسانسم اموزش و پرورشه نمي تونم بدم به دانشگاه امكان داره با ريز نمراتم ثبت نام كنم؟

سلام . برای ثبت نام در دانشگاه باید اصل مدرک کارشناسی رو تحویل بدین .

سلام . من کنکور ارشد ۹۹ ثبت نام کردم که ازمونش خرداد هست می خوام ازمون بدون کنکور دانشگاهی که کارشناسی مو خوندم هم شرکت کنم و تا اخر تیرماه مهلت دارم ایا امکانش هست ؟ که هردوجا شرکت کنم

سلام . در صورتی که شرایط دانشجویان استعدادهای درخشان رو دارین ، می تونین هم در پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد و هم در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنین .

سلام من الان برای کنکور سراسری ارشد ثبت نام کردم ولی برای بدون ازمون پیام نور باید از سایت فراگیر یا خود سنجش اقدام کنم؟ تاریخش هم معمولا کی میشه؟

سلام . ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیره ، زمان شروع ثبت نام احتمالا طبق روال سال گذشته اواخر مهر ماه خواهد بود .

سلام . عذر می خوام من کارشناسی مدیریت دولتی هستم. می تونم الان برای دانشپذیری فراگیر پیام نور شرکت کنم و اون 8 واحد ترم یک رو امتحان بدم؟ ممنون

سلام  . می تونین در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شرکت کنین ، احتمالا طبق روال سال گذشته زمان شروع ثبت نام اواخر مهر ماه خواهد بود .

سلام ، من الان 2 ماه میشه که در حال خدمت سربازی ام ، الان بخوام اطلاعات ثبت نامی رو ویرایش کنم باید کدوم کد نظام وظیفه رو انتخاب کنم ؟

سلام . کد نظام وظیفه شما کد 10 هستش .

سلام وقت بخیر میشه بگید تاریخ ثبت نام ازمون فراگیر پیام نورسال99 کی هستش ؟گروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد

سلام . در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 مشخص نیست ، احتمالا طبق روال سال های گذشته زمان ثبت نام اواخر مهر ماه و اوایل آبان ماه خواهد بود به محض مشخص شدن زمان دقیق از طریق کانالمون اطلاع رسانی خواهیم کرد .

کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام نکردم لطفا بگین چکار کنم

سلام . می تونین از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست بدین مبنی بر اینکه از ثبت نام جا مانده اید ممکنه برای شما فرصت ثبت نام در نظر گرفته شه .

زمان برگزاری کنکور چه زمانی است ؟

سلام . کنکور کارشناسی ارشد 99 ، 22 و 23 خرداد برگزار میشه .

سلام من به اشتباه فک کردم تمدید در اسفند هست و جا موندم آیا آزمون ارشد باز تمدید میشه؟

سلام . مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 مجددا تمدید نمیشه ، فقط می تونین به سازمان سنجش درخواست بدین ممکنه با درخواست شما موافقت کنن و برای شما فرصت ثبت نام در نظر بگیرن .


منتخب های هیوامگ

رمز موفقیت در کنکور

مهارت تمرکز ذهن

با این روش ها زودتر استخدام شوید

مقالات منتخب سردبیر

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

مركز مشاوره تحصيلي شهداد

تخصصي ترين مركز مشاوره تحصيلي كشور

 021-22896274
  021-22896267
  021-22896249  

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شهداد

برای پیوستن به کانال کلیک کنید

گروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد

telegram.me/shahdadg

ثبت برند مرکز مشاوره تحصیلی شهداد

برند شهداد با طبقه فعالیت مشاوره تحصیلی و روانشناسی در راستای اعطای نمایندگی انحصاری به سایر استان ها ثبت علامت شد.


تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.

برای اطلاع از آخرین تغییرات کنکور (ارشد و دکتری)

تحلیل و آنالیز کنکور رشته خود

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی (به سبک تکنولوژی فکر و آلفای ذهنی)

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

مشاوره آموزشی و پژوهشی

گروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد

مشاوره روانشناسی و استعدادیابی شغلی

 

می‌توانید همه روزه از ساعت 8 تا 14 و 17 تا 23 با شماره گیری 96621400-021 و وارد کردن کد98819، سوالات خود را از کارشناس مربوطه بپرسید. (20 دقیقه مشاوره رایگان)

همچنین می‌توانید با ارسال رشته و مقطع تحصیلی خود به شماره پیامکی 500054100877 نوبت مشاوره تخصصی بگیرید.

 

کانال مشاوره نگاه دور: 

https://telegram.me/mo6avereh

برای مشاهده کانال، بعد از انتخاب لینک بالا گزینه Launch Application  را کلیک نمایید.

دوستان و همراهان عزیز از طریق شبکه های اجتماعی با گروه مشاور ارشد همراه باشید و از آخرین اخبار، تغییرات منابع، نمونه سوالات و نکات مهم مرتبط با آزمون کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع شوید:

 

کانال مشاور ارشد در تلگرام:

http://telegram.me/moshaverearshad

تمام حقوق برای وب سایت ((مشاور ارشد کنکور روانشناسی)) محفوظ است.گروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد

انتشار مطالب سایت بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت ممنوع است و پیگرد قانونی دارد

طراحی و کد نویسی : قالب گراف

کانال های تلگرام 3گام

 

کانال تخصصی مشاوره و برنامه ریزی 3گام مخصوص آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم

 

کانال تخصصی مشاوره و برنامه ریزی 3گام مخصوص آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشتگروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد

 

کانال تخصصی مشاوره و برنامه ریزی 3گام مخصوص کنکور سراسری 

 

کانال تخصصی مشاوره و برنامه ریزی 3گام مخصوص کنکور انسانی

 

ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی

 

مشاوره حضوری و تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی برق 3گام

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات 3گام  

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 3گام

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی عمران 3گام

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع 3گام

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی 3گام

 

ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی

 

مشاوره حضوری و تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی مواد و متالورژی 3گام

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد مدیریت 3گام

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد حسابداری 3گام

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA)        

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی 3گام

 

گروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد

کانال تخصصی کارشناسی ارشد مشاوره 3گام

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد حقوق 3گام

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی 3گام

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد اقتصاد 3گام

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد تربیت بدنی 3گام

 

کانال تخصصی کارشناسی ارشد شیمی 3گام

 

ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی

 

مشاوره حضوری و تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری


ماهرخ امیرفر‏ – 98/8/16

چرالینک تلگرامی ندارین عضوبشیم

محمد مقدم درخشان‏ – 98/8/18

سلام روی هر کدوم از لینک ها که کلیک کنید یه صفحه جدید باز میشه که بتونید تو کانال تلگرام عضو بشید اگر موفق نشدین می تونید به پشتیانی سایت پیام بدین که آیدی کانال تلگرامی که می خواین در اختیارتون قرار بگیره


مهدی‏ – 98/4/19

عرض سلام و احترامتوروخدا یه کانال موازی تو یک پیامرسان دیگه هم بزنید.تلگرام خیلیییییییی بد شده.دستتون هم میبوسمخواهش میکنم

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

متقاضیای ادامه تحصیل تو مقطع ارشد وزارت علوم و بهداشت می تونن با عضویت تو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، از همه ی اخبار و اطلاعیه های مرتبط با ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد تو کوتاه ترین زمان ممکن با خبر بشن و بدون هیچ پیام تبلیغاتی خبرهای مهم این مقطع رو دنبال کنن .

برای مشاوره و اطلاع از آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم و بهداشت

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

گروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

کمتر کسی پیدا میشه که اسم تلگرام رو نشنیده باشه و از این شبکه اجتماعی پر کاربرد استفاده نکرده باشه . به همین خاطر ما هم تصمیم گرفتیم اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه های مربوط به مقطع ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت رو از طریق همین شبکه اجتماعی به اطلاع متقاضیای این مقطع برسونیم تا در جریان اخبار لحظه به لحظه کارشناسی ارشد قرار بگیرن . مشترکای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو می تونن با عضویت رایگان تو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو تو کوتاه ترین زمان ممکن از همه ی اخبار و اطلاعیه ها با خبر بشن .

 

 

همه ی علاقمندا و داوطلبای مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد می تونن برای اطلاع از اخبار و اطلاعیه های این مقطع عضو کانال تلگرامی کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشن تا در جریان همه ی رویداد ها مثل ثبت نام ، انتخاب رشته ، اعلام نتایج ، تکمیل ظرفیت و بقیه اخبار مرتبط با کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم و کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت قرار بگیرن .

 

 

 

 

برای مشاوره و اطلاع از آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم و بهداشت

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

12088

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا

گروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد
گروه تلگرام مشاوره تحصیلی ارشد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *