مشاوره رایگان صادرات

 
helpkade
مشاوره رایگان صادرات
مشاوره رایگان صادرات

اگرچه تجارت و بازرگانی به خودی خود پیچده بوده، اما می‌توان با کمک گرفتن از یک فرد باتجربه، به مرور فعالیت خود را آغاز کرد. استفاده از خدمات مشاوره در خصوص صادرات و واردات پیشنهادی است که تا حد زیادی می‌تواند به افراد در این راه کمک کند.

سجاد غفاریان جم مشاور تجارت بین‌الملل، مسلط به انجام فرایندهای صادرات و واردات، مسلط به تجارت با افغانستان، چین و امارات

محمد عسگری، مشاور تجارت بین‌الملل، عضو اتاق بازرگانی، تسلط به فرایندهای صادرات و واردات کالا، آشنایی با تجارت ترکیه و کشورهای خارومیانه

صادرات به عراق و کشورهای حاشیه دریای خزر موضوعی است که هادی نیلی احمدآبادی نزدیک به ۱۵ سال در آن سابقه فعالیت داشته و می تواند به سوالات شما در این خصوص پاسخ دهد.

احتمالا برای شما هم سوالاتی در خصوص نحوه صادرات کالا، چگونگی واردات، صادرات کالا به کشورهای مختلف و مسائلی از این قبیل مطرح است. اما چون اطلاعات خاصی در این زمینه نداشته‌اید، بعد از مدتی از انجام آن کارها منصرف شده‌اید. اگرچه تجارت و بازرگانی به خودی خود پیچده بوده، اما می‌توان با کمک گرفتن مشورت از یک فرد باتجربه در این زمینه‌ها، کم‌کم به این حوزه ورود و فعالیت خود را آغاز کرد. استفاده از مشاوره جهت صادرات و واردات پیشنهادی است که تا حد زیادی می‌تواند به شما در این راه کمک کند. فردی که در این حوزه دارای تجربه است، می‌تواند به سوالات شما در زمینه‌های زیر پاسخ دهد: 

مشاوره رایگان صادرات

بسیاری از کالاهای ایرانی قابلیت صادرات به کشورهای مختلف خصوصا کشورهای همسایه را دارند. صادرات به عراق و صادرات به قطر از جمله مقاصد مهم کالاهای ایرانی به شمار می‌روند که معمولا سود خوبی برای تجار به ارمغان می‌آورند. مشاوره صادرات و واردات به شما در برخی مسائل کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی نسبت به انجام صادرات اقدام کنید. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

هر ساله برای تامین نیازهای داخلی کشور، کالاهای و محصولات زیادی وارد می‌شوند. این کار علاوه بر تامین نیازهای داخلی کشور، برای واردکنندگان نیز همراه با حاشیه سود مناسبی خواهد بود. به عنوان مثال، واردات از چین یا از برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس در چند سال اخیر رونق چشم‌گیری داشته و بسیاری از تجار به دنبال واردات نیازهای کشور از این کشورها هستند.

با این حال مراحل واردات کالا و روش‌های اجرایی آن چندان ساده نبوده و افراد نیازمند آن هستند که از فردی کمک بگیرند. مشاوره واردات کالا به شما در زمینه‌های زیر کمک می‌کند: 

بسیاری از افراد یا شرکت‌هایی که به تازگی اقدام به صادرات یا واردات کالا می‌کنند، معمولا سعی می‌کنند تا از خدمات شرکت‌های مشاوره صادرات و واردات استفاده کنند. این موضوع باعث می‌شود تا سریع‌تر فعالیت‌ها و روند انجام کارها را یاد بگیرند و نیاز به سعی و خطای متعدد نداشته باشند. 

شرکت‌های مشاوره صادرات و واردات معمولا دارای چندین سال سابقه فعالیت در امر تجارت و بازرگانی خارجی هستند. به همین دلیل به بسیاری از امور و فرایندهای تجاری مسلط هستند. این شرکت‌ها نه تنها در امر مشاوره صادرات واردات بلکه در زمینه انجام خدمات تجاری نیز می‌توانند به سایر شرکت‌ها یا افراد حقیقی کمک کنند. 

بسیاری از افراد تمایل دارند تا فعالیت تجاری خود را به صورت واسطه‌ای انجام دهند. این کار برای آنها دردسر به مراتب بسیار کمتری خواهد داشت. شرکت‌های مشاوره صادرات و واردات بهترین گزینه در این خصوص محسوب می‌شوند. 

الوبیزنس به عنوان یک پلتفرم مشاوره کسب‌وکار این امکان را فراهم آورده تا تمامی افرادی که در حوزه‌های مختلف بتوانند به بهترین مشاوران کشور دسترسی داشته باشند. مشاوره تجارت و بازرگانی  شامل بخش‌های مختلفی از جمله صادرات، واردات و نقل‌وانتقال ارزی بوده که شما می‌توانید به دو صورت تلفنی و حضوری سوالات و مشکلات خود را در این حوزه‌ها مطرح کنید.

مشاوره تلفنی یا حضوری

همین الان مشاوره بگیر !

صادرات به عراق معمولا از سود خوبی در اکثر زمینه‌ها برخوردار است، اما شرایط خاص این کشور ایجاب می‌کند که قدم‌ها را با احتیاط برداشت.

آموزش واردات کالا به شما کمک می‌کند تا با قوانین و مقررات، فرایندها و نکات مهم در خصوص واردات آشنا شوید.

موضوعاتی از قبیل لیست کالاهای وارداتی از چین، بهترین کالا برای واردات از چین، هزینه‌ها و روش‌های واردات از این کشور در کنار برخی مسائل دیگر همواره برای تجار محل ابهام است.

سوال خودتون رو به با جزئیات کامل مطرح کنید تا مشاوران برتر الوبیزنس به اونها جواب
بدهند

سلام برای رسیدن به علم در حوزه واردات و صادرات چه باید کرد؟ و فهمیدن چم وخم تجارت در مرز ایران افغانستان و پاکستان.

سلام ،من تو کار خرید و فروش گوسفند هستم و میخاستم گوسفند صادر کنم به کشورهای دیگه ،الان باید چکار کنم میشه منو راهنمایی کنید،ممنون میشم مرسی

سلام وقت بخیر می‌خواستم بدونم شما برا کالای صادراتی مشتری هم معرفی می‌کنید یا فقط مراحل صادرات را توضیح میدهید

درود برشما، برای معرفی مشتری صادراتی، قبلش باید از ظرفیت و توانمندی صادرکننده (تولید/ تامین کننده) و برخی موارد مهم مثل توان کمی و کیفی کالا مطلع شد. لطفا قبل از تصمیم به مشتری گرفتن، جزییات و اهداف صادراتیان را مشخص کنید.

سلام ، جهت مشاوره صادرات عسل مزاحم شما و دیگر دوستان شدم، جهت صادرات چه اقدامی رو باید انجام داد ،و ایا شما شرکت و خریدار در کشور حاشیه و مقصد دارید ، در صورت همکاری ممنون میشم در واتساپ پیام بدید ، ۰۹۱۲۲۳۰۴۸۰۱ فقط پیام ممنونم

سلام من كارگاه توليد ماسك ٣ لايه اس ام اس پزشكي دارم،در حال حاضر كارگاهي طبق استاندارد هاي وزارت بهداشت زدم و دارم در تهران پس ميكنمميخوام براي صادرات اقدام كنم ميشه كمك كنينيا اگه كسي در اين مجموعه دنبال ماسك هست من ميتونم در خدمت باسم٠٩٢١٣٦٠٨٥٨٧

درود برشما، طبق آخرین تصمیمات ستادملی کرونا، و بخشنامه مرتبط صادره، صادرات هرنوع ماسک ممنوع می‌باشد.

سلام،قریشی هستم کارشناس تحقیقات شرکت آب و فاضلاب مازندران. شرکت ما در حال تهیه کود ایمن از لجن می باشد که حجم تولیدی آن بسیار بالاست. مجوز دانشگاه علوم پزشکی را هم دارد.می خواستم بدانم که آیا امکان صادرات کود به ممالک عربی به ویژه به قطر که در آینده نزدیک میزبان جام جهانی فوتبال است و برای آماده سازی زمین فوتبال نیازمند کود می باشد،وجود دارد؟

درود برشما، برای پاسخ دقیق و قابل برنامه ریزی سوالتان بهتره ابتدا اچ اس کد کالای مورد نظر را پیدا کنید و از طریق بررسی اطلاعات موجود ببینید که آیا این کالا توسط کشوری همچون قطر وارد میشه؟ اگر پاسخ مثبت بود بعد بدنبال یافتن واردکنندگان و مذاکره با انها باشید. البته نوع کالای شما قطعا استاندارد و بازرسی‌های پیش از تصمیم صادرات خواهد داشت.

سلام وقتتون بخیرسوال من اینه که آیا واردات صادرات جاروبرقی در سال 99 مجاز است ؟ و اینکه برای بخشنامه های و قوانین مربوط به آن باید به کجا مراجعه کنم. ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.

با سلامشرکت ما تولید کننده کشک لقمه ای به صورت طعم دار و مغزدار می باشد که تصمیم به صادرات این محصول با کشورهای همسایه را دارد ولی درمورد چگونگی انجام روال کار اطلاعاتی نداریم. ممنون میشم مارو یاری کنید.

درود برشما، برای صادرات اولین قدم اینه که ابتدا کد اچ اس کالای مدنظرتون و یا یک کالای مشابه را مشخص کنید و سپس بدنبال جمع آوری اطلاعات بازارهای هدف باشید. کشک کالای خاصی است که چون در گروه لبنیات طبقه بندی میشه شرایط صادرات و مجوزات آن هم خاص است. بخصوص اگر به روش سنتی باشه!

سلام وقتتون بخیر ما شرکت صادراتی داریم ،میتونیم با هم همکاری کنیم،قصد صادرات به کجا رو دارین؟

برای صادرات محصول میتونید داخل سایت زیر نیز ثبت نام کنید. Http: //ttbazar. ir

سلام. پیشنهاد میکنم حالا که تجربه صادرات ندارید، تمرکز خود را بگذارید بر روی ارتقای کیفیت و تنوع محصول. و کار صادرات را با کسی انجام دهید که تجربه و بازار فروش لازم را در اختیار دارد. به عبارت دیگر شما تولید کننده بمانید و با یک بازرگان همکاری کنید

مراحل انجام صادرات به چه صورت است؟

بحث صادرات بخصوص در شرایط فعلی کشور بسیار مسئله ای با اهمیتی است و لزوم افزایش صادرات غیرنفتی احساس می شود. مراحل انجام صادرات یک سری ضوابط قانونی و موارد لازم انجام صادرات و انتقال ارز توسط آقای راشدی توضیح داده شده است. در این ویدئو

دریافت ارز حاصل از صادرات صورت می گیرد؟

برای دریافت ارز حاصل از صادرات باید از طریق صراف ها و بانکها اقدام کرد. اما در بعضی موارد بعضا بصورت نقدی نیز دریافت شده است. در هرصورت باید همه این موارد در سامانه منعکس شوند.

سیستم حمل و نقل چگونه انتخاب می شود؟

انتخاب این سیستم با صادر کننده و طبق توافق با خریدار کالا است. اما بیشتر بسته به نوع کالا و زمان تحویل آن می باشد.

انتقال ارز صادرات خدمات چگونه است؟

مشاوره رایگان صادرات

فرقی بین انتقال ارز صادرات کالا و خدمات وجود ندارد و در صادرات خدمت تنها با بانک و سامانه انتقال ارز طرف هستیم و با گمرکی کاری نداریم.

نحوه انتقال ارز حاصل از صادرات چگونه است؟

از مهمترین مسائل در زمینه صادرات، نحوه انتقال ارز حاصل از آن است که باید دقت های لازم در این مورد صورت گیرد. برخی صادر کنندگان به خریدار اعتماد می کنند و کالا را می فرستند اما در برگشت ارز و گرفتن پول ناشی از صادرات دچار مشکل می شوند.

کارت بازرگانی و مراحل انجام واردات چگونه است؟

گرفتن کارت بازرگانی از طریق اتاق بازرگانی و از طرف وزارت صمت صادر می شود و باید توجه داشت که این کارت ها دارای محدودیت گروه های کالایی می باشد. در ادامه نیز پروسه واردات کالاها از زبان جناب راشدی در ویدئو تماشا کنید.

روند اخذ مجوز و تامین ارز چگونه است؟

اخذ مجوزهای بازرگانی از وزارت صمت در گذشته حضوری و بسیار وقت گیر و سخت بود، اما هم اکنون اندکی تسهیل شده است، با این اوصاف در شهرستان این روند هنوز طولانی است. بحث تامین ارز و نقل و انتقال آن از جمله موارد حائل اهمیت این حوزه است که آقای راشدی به آنها می پردازد.

لزوم مشاوره در امور صادارت و واردات چیست؟

با توجه به پیچیدگی های موجود در بحث صادرات، پیشنهاد می شود با افراد دارای تخصص مشاوره و یا کارها از طریق آنها انجام شود.

سلام مرز نشینان چگونه از معافیت کارت شان استفاده کنند؟ ممنون

عرض سلام و ادب خدمت مشاورین محترمبنده تولید کننده دکوری های سرامیکی هستم. و محصولاتی رو تولید میکنم که تو ایران نمونه اش وجود نداره و در خارج ایران هم افراد انگشت شماری تولید میکنن. و میخوام محصولاتم رو صادر بکنم. ولی خودم نمیتونم این کار رو انجام بدم، (چون تخصص ندارم، کارت بازرگانی ندارم، و..) چطور میتونم افراد یا شرکت های مطمئنی رو پیدا کنم که بتونن صادرات محصولاتم رو به صورت کامل انجام بدن؟ در واقع محصول از من و صادرات از طرف مقابلم باشه. سپاس از لطفتون

درود برشما، با توجه به نگرش ارزشمند شما بهترین روش برای صادرات استفاده از خدمات یک شرکت مدیریت صادرات (EMC) است. لیست این شرکتها را در سایت سازمان توسعه تجارت به نشانی WWW. TOP. IR قابل مشاهده است.

سلام روز عالی بخیر من صادرات کار می کنم و در حال حاضر مشتری از قطر دارم که ممکنه خریدار محصولات شما باشند. لطفا کاتالوگ و اطلاعات محصولات تون رو جهت بررسی ارسال بفرمائید. با تشکرمسعودی

سلام به اتاق بازرگانی شهر محل سکونتتون مراجعه کنید و تقاضاتون رو شفاهی یا کتبی به اتاق اعلام کنید. میزهای تجاری مشترک ایران با سایر کشورها یکی از وظایفشان لینک تجار با یکدیگر است حتما صادر کننده داخلی در این حوزه یا خریدار خارجی برایتان معرفی میشود. اگر از این طریق به نتیجه نرسیدید از همین طریق اعلام بفرمایید یا تماس بگیرید تا راه های دیگر معرفی شود

سلامبه من پیام دهید من کسی رو میشناسم دنبال چنین موضوعاتی است.

سلام. مهمتر از همه اینه که شما بازارهای بالقوه و پس از آن بازارهای هدف را بشناسید حتی اگر خودتان قرار باشد مستقیم درگیر فعالیتهای صادراتی نشوید. در کنار این اقدامات ضروری است نیاز به این کالاها را در ان بازارها بررسی کنید و حتی قیمت حدودی کالاهای مشابه یا جایگزین. نهایتا چون شرکت های صادراتی داخلی به صورت تخصصی در حوزه کالا و همچنین کشورها کار می کنند لازم است متناسب با بازار هدف شرکت های پیمانکار صادراتی را مذاکره کنید. البته این کار Roadmap مفصلی دارد که امکان نوشتن تمام جزییات در این بخش نیست. از طریق مجموعه الوبیز و با هماهنگی ایشان لطفا با اینجانب ارتباط برقرار کنید تا نکات تکمیلی را اعلام نمایم. موفق باشید

سلام جهت ورود گوسفند زنده مولد از کشور خاص و نژاد خاص اما اگر زیادی میارندمراحل کار انجام میشه فقط دامپزشکی و جهاد کشاورزی همکاری نمیکنن با اینکه سامانه ثبت سفارش الکترونیکی شده ولی اصالت جهان سومی حفظ شده راهنمایی کنید چطور گذر کنم

ارز یورو ۵۱۰۰ در مرداد ماه حواله شده ولی هنوز بار رفع تعهد نشده. بهمن ماه ترخیص میشه این بار. آیا شامل ما به تفاوت می شود؟ مشکل از کشتیرانی بوده میتوان استناد کرد و مدت زمان تمدید نمود؟ تشکر

تعرفه های ترجیحی چیست؟

گاها به صورت دو جانبه یا چند جانبه بین کشورها موافقتنامه های منعقد میشود که برای کالاهای مشخصی تعرفه گمرکی وارداتی کم شود یا به صفر برسد. به عنوان مثال ایران با کشورهایی مثل ترکیه، ازبکستان، کوبا، قرقیزستان، بلاروس و بوسنی هرزگوین و در زمینه بعضی کالاهای مشخص از جمله کشاورزی، دارویی و پتروشیمی توافقنامه تجارت و تعرفه ترجیحی امضاء کرده است. جزییات این توافقنامه ها در سایت سازمان توسعه تجارت موجود میباشد. این تعرفه ترجیحی وارداتی کمک خیلی شایانی به صادرکننده کشور مقابل میکند که مزیت رقابتی و قیمتی بیشتری نسبت به سایر رقبا که با آن کشور دارای تعرفه ترجیحی نیستند، پیدا کنند.

آیا گمرک از کالاهای ورود موقت نیز مالیات برارزش افزوده دریافت میکند؟

کالا تا چه تاریخی می تواند در انبارهای گمرکی باشد و مشمول کالای متروکه نشود؟

شرایط واردات موقت کالا برای نمایش در نمایشگاه چیست؟

چه کالاهایی نیاز به ترخیص از گمرک دارند؟

مراحل ترخیص بعد از ورود کالا چیست؟

در حال حاضر چند نوع ثبت سفارش وجود دارد؟

نحوه استرداد حاصل فروش کالای قاچاق را به همراه مدت زمان آن چگونه است؟

آیا شرکت های بازرسی می توانند در مورد تعیین تعرفه، تعیین ارزش و تعیین مبداء اظهار نظر کنند؟

اسناد مورد نیاز جهت ترخیص کالا از گمرک چیست؟

میزان مالیات بر ارزش افزوده برای کالای وارداتی چقدر است؟

آیا پس از فروش کالای وارداتی توسط وارد کننده که حقوق گمرکی آن را پرداخت نموده، مالیاتی به وی تعلق می گیرد؟

کالای وارداتی داخل گمرک می باشد ولی اعتبار کارت بازرگانی قبل از ترخیص منقضی شده است. آیا این کالا توسط صاحب کالا قابل ترخیص است؟

چه شرایطی برای گرفتن کارت بازرگانی حقیقی و یا حقوقی مورد نیاز است؟

اعتبار اسنادی ال سی چیست؟

با سلام و عرض ادباعتبار اسنادی (letter of credit (Lcروشی ست برای پرداخت وجوه معاملات در تجارت های بین المللی، روشی برای ارتباط مالی میان دو طرف قرارداد در واقع تعهدی از بانک است که به خریدار و فروشنده داده میشود وتعهد میشود که میزان پرداختی خریدار به فروشنده در موعد مقرر تحویل داد شود بانک هم چنین به نیابت از خریدار که نگهدارنده اعتبارات اسنادی ست تا زمان دریافت تاییدیه که کالاهای خریداری شده حمل شده اند وجه را پرداخت نخواهد کرد این روش مزایای قابل توجهی دارد که البته برای معاملات خارجی به کار میرود که بالغ بر ١٠ نوع مختلف است مثل١) قابل برگشت٢) تایید شده confrimed٣) قابل انتقالو ….

اصولاً چند نوع کارت بازرگانی صادر می شود؟

ضمن تشکر از اختصاص وقت کارشناسان میخواستم بدونم استاندارد ایران برای صادرات زعفران به اتحادیه اروپا کافی است واگر نه چه استانداردی لازم و باید از طریق چه ارگانی دریافت کنیم؟ و هزینه آن چقدر است؟ متشکرم.

تمام کشورهای اوروپایی از یک رویه پیروی نمی کنند مثلا در مورد مواد غذایی آلمان راحت تر کالاهای ایرانی را ترخیص می کند و البته در صورتی که بتوانید محصولات خود را در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا ترخیص کنید به راحتی می توانید آن را به سایر کشورهای اتحادیه انتقال دهید Free movement of goodsفارق از استانداردها ممکن است در هر صورت گمرگ کشور اروپایی بخواهد محصول شما رو آزمایش کند (که این موضوع بسیار اتفاق می افتد) در اینصورت اگر محصول شما در آزمایشات گمرک تایید شود دیگر نیاز به استاندارد خاصی نیست مگر اینکه شما ادعای خاصی داشته باشید مثلا محصول ارگانیک حتما نیاز به استاندارد ارگانیک داردبطور کل بعضی شرکت های اروپایی استاندارهای معتبری را صادر می کنند ولی در نهایت احتمال دارد که در گمرک اروپا باز آزمایشات لازم انجام شوددر مورد زعفران چون اصولا آزمایشات میکروبی مورد تایید اتحادیه اروپا نیست لذا این مشکلی بزرگی برای صادر کنندگان ایرانی است

با سلام. خیر. برای صادرات زعفران به اروپا استاندارد ایران کافی نیست و باید علاوه بر استاندارد ایران، استانداردISO۳۶۳۲ که متشکل از ISO۳۶۳۲-۱: ۲۰۱۱ و ISO۳۶۳۲-۲: ۲۰۱۰ هست رو بگیرید که مربوط به تشخیص تقلب در زعفران میباشد. شرکتهای خاصی آن را صادر می کنند تو اینترنت سرچ کنید پیدا می کنید و هزینه رو هم ازشون سوال کنید.

در صورتیکه کالایی (مشمول استاندارد اجباری برای صادرات) استاندارد ایران را نداشته باشد ولی استاندارد بازار هدف را داشته باشد، آیا امکان صادرات آن وجود دارد؟

در صورتیکه گواهی مطابقت با استاندارد بازار هدف را داشته باشد صادرات آن کالا بلا مانع است. ولی گواهی باید به گونه ای باشد که مورد تایید سازمان استاندارد ایران باشد. مثلا از شرکت بازرسی bv صادر شده باشد برای عراق. به عنوان مثال استاندارد رب گوجه برای عراق با بریکس پایین تر از ایران هست و … شما کالا را بر اساس استاندارد بازار هدف (عراق) تولید کرده اید و نه بازار ایران (بر اساس درخواست مشتری)

برای صادرات محصولات دانش بنیان چه حمایت های مالی صورت میگیرد؟

برای محصولات با قابلیت صادراتی که تاییدیه دانش بنیان دارند، هم می توان تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش دریافت کرد (وام) که به ازای ارائه اسناد فروش خارجی، بهره تسهیلات کاهش پیدا میکند. از طرف دیگر بخشی از هزینه های شرکت در نمایشگاه های خارجی به صورت بلاعوض از سوی دولت پرداخت میشود. مشاوره های صادراتی رایگان و همکاری با شرکت های مدیریت صادرات (EMC) از دیگر مزایای محصولات دانش بنیان در حوزه صادرات است.

در خصوص تعهد نامه ی نوسانات نرخ ارز، این فرم ها و مدارکی که از مشتریان بانک ها اخذ می شود آیا بانک مرکزی نظارتی بر این دارد؟

بانک مرکزی در شبکه بانکی یک نظارت عالیه دارد و یک نظارت موردی در صورتی که در بازرسی ها موضوعی مطرح گردد بانک مرکزی بررسی مینماید و در صورتی که از بانک خاصی در خصوص موضوعی شکایت شود بازرسان اداره رسیدگی ب شکایات بررسی مینمایند

ثبت سفارش انجام شده است. آیا باید در روند تخصیص ارز قرار بگیریم؟

راهکار ارائه شماره حساب ارزی به شرکت های خارجی چیست؟

تقریبا شماره حساب ارزی اگر در بانک ایران داشته باشید هیچ نوع کارایی برای تجارت با شرکتهای خارجی نداره

آیا تخصیص ارز صرفا به شرکت های دانش بنیان در نوع دو صورت می گیرد؟

شرکت بدهی معوق به مبلغ ۷۰۰۰ دلار به یک شرکت کره ای دارد. چه کار باید انجام داد؟

شرکت های اروپایی که در حال فعالیت هستند منشا حواله از ایران را نمی پذیرند. باید صرافی مناقصه ای انتخاب کنیم از طرفی بانک عامل کارگذاری را EIH اعلام کرده است. این موارد باعث تناقض نمی شود؟

بانک EIH اخیرا با مشکلاتی مواجه شده و خیلی از بانکهای اروپایی حواله هایی را که از این بانک میایید نمی پذیرند. در حال حاضر بانکهای خصوصی در کشور پرتقال سرویس های خوبی به شرکتهای مختلف میدهند و مشکلی هم با شرکتهای ایرانی ندارند

کالاهای شرکت ماشین سازی در هر سه اولویت است. مشکل این است که پرفرم هایی که باید به بانک تحویل دهیم باید در یک اولویت باشد. چه راهکاری برای این امر وجود دارد؟

ارزهایی که قبل از ۲۱/۱ تعهدات بازگشت ارزی داریم طبق شورای پول و اعتبار باید از طریق سیستم سنا بازگشت دهیم و سیستم سنا وجود ندارد. چه کاری باید کرد؟

ارزهایی که به صورت نقدی در کشورهای خارجی وجود دارد از نظر کشورهای دیگر پول کثیف است. در این مورد چه کاری بایدانجام دهیم؟

شرکت به عنوان صادرکننده با کشور عراق در تعامل است و در عراق ریال دریافت می کنیم. این ریال را به چه صورت باید وارد کشور کنیم؟ چون چک رمزدار بانک ملت است. و چگونه به حساب های دولتی واریز شود؟

برای واردات اندک با نرخ های پایین، راهکاری وجود دارد برای اینکه این کار با سرعت بیشتری انجام پذیرد؟ (بدون کارت بازرگانی و تشریفات)

وقتی به سمت برات تعهد غیر وصولی برویم، اولا مشمول کالاهای اولویت یک است یا اولویت دو؟ و هر کسی می تواند این کار را انجام دهد؟ دوما باید به فروشنده بگوییم این امر را در ترم پرداخت ثبت کند یا بانک مرکزی به ترم پرداخت توجهی نمی کند؟

با اینکه کالاهای شرکت در اولویت یک قرار دارند، آیا میتوان از بانک عامل درخواست کرد که اولویت شرکت را بر روی نیما تخصیص دهد؟ اگر بله چرا بانک های عامل مقاومت می کنند؟

اگر تخصیص ارز از طرف بانک مرکزی به تاخیر بیافتد راهی برای پیگیری وجود دارد؟

شرکت با وجود اینکه الویت یک هست اما در صف تخصیص قرار دارد. در این خصوص چه باید کرد؟ (ذی نفع آلمانی است)

برای زمان تخصیص ارز توسط صرافی راهکار وجود دارد؟

در بحث ارزهای دیجیتال بعضی از شرکت ها بعد از تحریم ها موادی در اختیار ما نمی گذارند. آیا می توان با ارز دیجیتال با آنها تعامل برقرار کرد؟

در حال حاضر ارز دیجیتال مورد قبول ایران وجود ندارد ولی بانک مرکزی و مجلس در حال نگارش قانون و دستورالعملی برای همین موضوع است حالا ب صورت ارز رمزنگار ملی و یا پذیرش ارزهای دیجیتال مرسوم

شرکت در حوزه ی تولید سخت افزار های الکترونیکی فعالیت می کند. مواد اولیه تولید سخت افزار ها در داخل کشور وجود ندارد. هنگام وارد کردن کالاها در گمرک با مشکل مواجه هستیم و قیمت بروارد شده ی شرکت با قیمت گمرک متفاوت است. راه حل چیست؟

شرکت نرم افزاری که دانش بنیان است نرم افزارها به صورت آنلاین ماهیانه شارژ می شود. اگر شرکت به صرافی ارجاع داده شود نمی تواند کاری کند زیرا پرداخت باید آنلاین باشد. راهکاری برای این موضوع وجود دارد؟

شرکت با کشور خارجی قرارداد بسته است برای اینکه چند عدد دستگاه وارد کشور کند اما بامشکلات ایجاد شده مواجه شده است. آیا می شود با ارز ۴۲۰۰ تومان این مشکل را برطرف کرد؟

شرکت مبلغی در بانک دارد و می خواهد آن را به ریال تبدیل کند مشکلی که وجود دارد دوگانگی قیمت ارز است. راهکاری برای این موضوع وجود دارد؟

در خصوص کالاهایی که در خارج از کشور خدماتی بر روی آنها انجام می گیرد و سپس به داخل کشور باز می گردند برای انجام این کار نیازی به ثبت سفارش هست؟ یعنی ثبت سفارش خدماتی وجود دارد یا خیر؟

با توجه به طرحی که در صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب شده است برای تهیه آن اقلامی که ذکر شده است آیا می توان از ارز ۴۲۰۰ تومان استفاده کرد یا خیر؟

در بحث ضمانت نامه متقابل بانکی، خریدار هم متحمل هزینه های ضمانت نامه بانکی می شود؟ و یا تماما به عهده ی فروشنده است؟

برای صادرات حشراتی مثل ملخ یا عقرب , آیا باید مجوز خاصی داشت؟


بله از سازمان دامپزشکی باید اخذ شود

کانال  مشاوره صادرات و بازاریابی خارجی با هدف ارایه رهنمودها و راهکارهای ورود به بازارهای صادراتی و همچنین رفع مشکلات صادرکنندگان راه‌اندازی گردید. این کانال بر آن است تا با ارائه داده ها، اطلاعات و تحلیلهای به روز و دقیق بازاریابی و تجاری از بازارهای بین الملل، صادرکنندگان را در اتخاذ تصمیمات بهینه و درست یاری نماید.

لینک پیوستن به ما

اهم فعالیت های این کانال شامل موارد ذیل می باشد:

 

Link:    http://telegram.me/targetmarket

مشاوره رایگان صادرات

February 25, 2016

January 23, 2016

December 30, 2015

بررسی استراتژی انتخاب شده و ارائه پیشنهادات جایگزین

بررسی و معرفی روش های بهبود مدیریت عملیات و تبلیغات

بررسی چشم انداز کسب و کار و چالش ها و فرصت های موجود

معرفی حوزه های سرمایه گذاری با بازده بالا در تجارت

مشاوره رایگان صادرات

معرفی روش بازاریابی منطبق با کسب و کار شما

انتخاب روش های کارامد برای پیدا کردن مشتری جدید

با استفاده از کد تخفیف freeadvice بسته مشاوره را به رایگان تهیه کنید.

سوالات خود را از طریق درج تیکت در حساب کاربری مطرح کنید.

از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد و شما می توانید با مراجعه به وب سایت پاسخ مشاوران را  به طور کامل مشاهده نمایید.

شماره تلفن: 02141256284
واتس آپ:09353548104
ایمیل:info at mahancompany.com

پنل ماهانربات اینستاگرامتولید محتوا اینستاگرامهمکاری در فروشتماس با مادرباره ما

تبلیغات گوگلطراحی سایتطراحی کاتالوگتولید محتوا سایتطراحی صفحه فرودثبت محصول در علی بابا

مشاوره صادراتکارشناس صادراتکارشناس بازاریابیکشف قیمتارزیابی بازاراستخدام بازاریاب خارجی

آیا یک روش ساده تر برای ورود به سیستم می خواهید؟

لینک جادویی به ایمیل شما ارسال می شود که فوراً از طریق آن می توانید وارد سایت شوید.

ارسال لینک جادویی به ایمیل

ورود با نام کاربری و رمزعبور

با یک لینک جادویی وارد شوید


کد تایید *

صفحه اصلی /
خدمات /
خدمات توسعه بازار /
مشاوره صادرات و واردات

با انتخاب این خدمت بصورت رایگان می توانید از انواع مشاوره های مربوط به فرآینده های صادراتی، حمل و نقل بین الملل، گمرک، نقل و انتقال ارزی و … براساس دستورالعمل های مربوطه استفاده نمایید.

مشاوره گمرک و واردات در کلیه مباحث مرتبط با مسایل گمرکی شرکت ها از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته ارائه می گردد و شرکت ها می توانند از ساده ترین مسایل گمرکی نظیر نحوه اخذ کارت بازرگانی تا پیچیده ترین مباحث گمرکی از جلسات مشاوره استفاده نمایند.

فرآیند درخواست شرکتهای متقاضی:

مشاوره رایگان صادرات

1- ورود به سامانه bizservices.ir

2- ورود متقاضی با شناسه کاربری و رمز عبور )شناسه کاربری و رمز عبور به ایمیل رسمی شرکت ها ارسال شده است)

3- درخواست دریافت خدمات حمایتی مطابق نمودار زیر( در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند درخواست خدمات با شماره 83532474 – 021 تماس بگیرید)

مدل حمایتی

الف) هر شرکت می‌تواند در یک سال از تعداد 25جلسه مشاوره (بصورت حضوری یا تلفنی یا مجازی یا مکاتبه‌ای) و تا سقف 50 میلیون ریال استفاده نماید. همچنین سقف استفاده از خدمات هر یک از سرفصل‌های ذکر شده در ماده 1، حداکثر برابر با 10 جلسه تا سقف 20 میلیون ريال در هر سال می‌باشد.

ب) برای استفاده از هر یک از سرفصل‌های هیأت‌ حل اختلاف نیز هر شرکت می‌تواند در سال 2 مرتبه تا سقف 20،000،000 ریال درخواست خدمت نماید.

شرایط دریافت حمایت

شرکت‌های خلاق جهت ثبت درخواست به سامانه الکترونیکی به سامانه  bizservices.ir مراجعه می‌نمایند. پس از تکمیل درخواست سایر هماهنگی‌های لازم از طریق موسسه صورت خواهدگرفت.

تبصره 1- درخواست‌های بیش از سقف حمایتی تعیین‌شده، تنها با پرداخت هزینه‌های مشاوره از سوی شرکت‌های متقاضی امکانپذیر است.

تبصره 2- مبنای محاسبات برای هر جلسه معادل یک ساعت درنظر گرفته می‎شود. همچنین جلسات مشاوره مکاتبه‌ای براساس زمان صرف شده توسط مشاور محاسبه خواهد گردید.

تبصره 3- پس از ثبت درخواست شرکت و تنظیم جلسه مشاوره از سوی موسسه، در صورت انصراف شرکت موظف است تا 48 ساعت قبل از تشکیل جلسه (حضوری، تلفنی، مجازی) مراتب را به موسسه اعلام نماید. در غیر این صورت انصراف از درخواست موجب کسر از اعتبار درنظر گرفته شده  می‌گردد. همچنین در صورت عدم حضور شرکت در جلسه مشاوره حضوری یا عدم تماس نماینده شرکت در موعد مقرر جلسه مشاوره تلفنی و مجازی، به اندازه دو جلسه از اعتبار شرکت کسر خواهد گردید.

تبصره 4- موسسه در قبال نتایج حاصل از جلسات مشاوره و سایر تعاملات احتمالی فیمابین شرکت و مشاور، هیچگونه مسئولیتی بر عهده ندارد. 

خلاصه مطلب :

نوع محتوا: خدمات توسعه بازار

ویژه شرکت های خلاق توانمند در حوزه صادرات

حمایت از تسهیل خدمات ارزی
ارائه تخفیفات ویژه شرکت های خلاق و دانش بنیان

فراخوان تولید برنامه های تلویزیونی
معرفی محصولات شرکت های خلاق در زمینه پویانمایی، بازی های رایانه ای و ویدئویی، بازی، اسباب بازی و نوشت افزار

فراخوان استقرار شرکت‌های صنایع فرهنگی و خلاق
پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق

پست الکترونیک : ircreative@isti.ir

تلفن تماس : ۸۳۵۳۲۴۷۵ – ۰۲۱ | ۸۳۵۳۲۴۷۴ – ۰۲۱ | 09198952773 (واتساپ و تلگرام)

آرشیو اخبار سال 98

مقاله/کتاب/گفتگو

                    


Downloads-icon

Siam Persia General Trading Co.,Ltd:
۰۹۱۲۱۴۹۴۶۰۶

بازرگانی راهبرد تجارت ماهسان – مشاوره رایگان برای واردات کالاوانجام امور بازرگانی
مردان بزرگ اراده میکنند ، پسران کوچک آرزو .
ورود به دنیای پر هیجان و شگفت انگیز تجارت را با مشورت با ما آغاز نمایید .با همکاری گروه معظم Siam Persia General Trading Co.,Ltd
آیا میدانید بسیاری از کسانی که در وضعیت ورشکستگی بوده یا از عدم فروش کالاهای وارداتی خود گله مند میباشند ، قبل از واردات کالاهایشان از هیچ مشورتی بهره مند نبوده یا به آنها عمل نکرده اند؟
آیا میدانید بسیاری از کسانی که در حال حاضر بعلت بدهی در زندانها میباشند ، دارای کالاهای بی کیفیت وارداتی میباشند که حتی با 10% قیمت ورود نیز قابل فروش و واگذاری نیستند؟

لطفا” قبل از هر اقدامی برای واردات با تیم مجرب ما به رایگان مشورت فرمایید
خدمات ما عبارتند از :
1- مشاوره جهت اخذ کارت بازرگانی حقیقی و حقوقی
2- مشاوره جهت ارزیابی موفقیت یا عدم موفقیت فروش کالای وارداتی مورد نظر شما در بازار داخلی ایران
3- مشاوره جهت بازاریابی کالاهای وارداتی بازرگانان محترم در ایران با همکاری بزرگترین شرکتهای پخش داخل کشور
4- اخذ نمایندگی انحصاری واردات کالاهای مجاز بازرگانی از کلیه دوایر دولتی و وزارتخانه ها
5- دارای بزرگترین سورسهای کالایابی در کشورهای چین ، تایلند ، مالزی ، ویتنام ، تایوان ، کره ، کشورهای آفریقایی ، آسیای جنوبشرقی ، کشورهای اروپایی و کشورهای آمریکایی
6- بهترین و کارامدترین مشاور شما جهت واردات کالاهای دارای تیزر از شبکه های تلویزیونی (TV ITEM ) داخلی و خارجی با امکان فروش مستقیم کالا پس از ترخیص – یکجا –
7- اخذ مجوزات واردات مواد غذایی ، آشامیدنی ، لوازمات پزشکی ، لوازم آرایشی ، بهداشتی از وزارتخانه های بازرگانی و بهداشت
8- امکان هماهنگی جهت بازدید از کارخانجات تولیدی خارج از کشور با حداقل هزینه و در صورت لزوم امکان عقد قرارداد نمایندگی انحصاری فروش در اولین بازدید
9 – امکان بازاریابی کالاهای تولیدی تولیدکنندگان محترم و کارخانجات تولیدی داخلی و وارد کنندگان محترم در داخل کشور و خارج از کشور – آسیای میانه – عراق – افغانستان – پاکستان – تمام کشور های اروپایی و آمریکا ( در صورت دارا بودن استانداردهای لازم )
10- امکان دعوت از تجار و افراد علاقه مند به بازرگانی در سفرهای خارجی که توسط شرکت طراحی و اجرا میشود
11- برنامه ریزی برای سفر میهمانان خارجی تجاری شما و امکان رزرو هتل ، اجاره خودرو ، خدمات فرودگاهی VIP ، انجام ترانسفرهای فرودگاهی ، هماهنگی جهت بازدید از کارخانجات مورد نظر شما ،
12- قبول سرمایه گذاری و شراکت در واردات کالاهای مجاز بازرگانی
13- قبول سرمایه گذار و شریک معتبر جهت انجام واردات کالاهای مجاز بازرگانی
14- انجام کلیه امور بازرگانی شما از ایده تا تحویل کالا در انبار تجاری شما در هر نقطه از ایران
15-قبول انجام بازاریابی اولیه ، تهیه نمونه کالای مورد نظر شما از هر نقطه از جهان و امکان اخذ بروشور و کاتالوگ مربوطه ودر صورت مثبت بودن انجامکلیه امور واردات کالای فوق
16- امکان انجام معاملات تجاری شما با اعتبار و ساپورت شرکت ما
17-مشاوره و اخذ ایران کد ( اجباری ) برای کالاهای وارداتی شما
09121494606
استفاده از تجربیات ما ، اول به نفع شماست بعد به نفع ما

Siam Persia General Trading Co.,Ltd


تهران > تهران

۰۹۱۲۱۴۹۴۶۰۶

مشاوره رایگان صادرات


همه تصاویر آگهی

تعداد بازدید:
۵۸۹۶


به روز رسانی: ۴ ماه پیش


شناسه آگهی: ۱۰۱۲۹۱۶

یکی دیگر از خدمات شرکت سلطان تجارت بازرگان، ترخیص بوق از گمرک می باشد. بوق وسیله ای برای تولید صدا می باشد که برای متوجه کرد یا اعلام خطر از آن در مکان های م…

درود بر همه بازرگانان و تجار عزیز جهت ترخیص کالا و انجام امور گمرکی از مرزهای پرویزخان ، قصرشیرین ، سومار و تمرچین با کادری مجرب با بیش از 15 سال سابقه امور …

یکی دیگر از خدمات شرکت سلطان تجارت بازرگان، ترخیص آژیر از گمرک می باشد. آژیر ها سیستم ها و یا وسیله هایی هستند که در مواقع ضروری و مخاطره آمیز پیامی را به صو…

یکی دیگر از خدمات شرکت سلطان تجارت بازرگان، ترخیص مام از گمرک می باشد. تعریق واکنشی برای تنظیم دمای بدن است که به دلیل وجود باکتری ها دارای بوی نا مطبوعی می …

یکی دیگر از خدمات شرکت سلطان تجارت بازرگان ، ترخیص لباس کار از گمرک می باشد . لباس کار یکی از اصلی ترین مقوله ها در انجام برخی امور می باشد که امروزه به دلیل…

اگر دنبال تیم قوی و کار درست و قابل اطمینان میگردید پیشنهاد میکنم از دفترمان در بازرگان بازدید کنید
تلفن و واتساپ

یکی دیگر از خدمات شرکت سلطان تجارت بازرگان ، ترخیص الگو های خیاطی از گمرک می باشد. از گذشته خیاطی یکی از محبوب ترین هنر ها در کشور ما و به ویژه در بین بانوان…

صادرات و ترخیص کالا به کشور عراق از مرز مهران در سریعترین زمان و کمترین هزینه
آماده همکاری با شرکت ها،تجار و بازرگانان سراسر کشور

یکی دیگر از خدمات شرکت سلطان تجارت بازرگان، ترخیص ژل و کرم مو از گمرک می باشد. ژل و کرم مو ها یکی از مواد و وسایل حالت دادن به مو است و مدت زیادی است توسط مر…

یکی دیگر از خدمات شرکت سلطان تجارت بازرگان، ترخیص ماسک صورت از گمرک می باشد. پوست با ارزش ترین لباس انسان است که جایگزینی برای آن نمی باشد، این گوهر گران بها…

گروه بازرگانی و کارگزاری جم با سال ها تجربه و تخصص در امور واردات و صادرات کالا از اکثر کشورهای مجاز اندوخته ای بس پر بار را در کلیه امور بازرگانی و گمرکی در اختیار داشته که با خرسندی تمام آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشد. برخی از خدمات مشاوره رایگان در زمینه های امور گمرکی اعم از واردات و ترخیص کالا،صادرات،ثبت سفارش، دور اظهاری،حمل و نقل و ترانزیت و … می باشد. همچنین، مشاوره امور گمرکی، قوانین وآیین نامه های اجرایی، مشاوره امور ثبت سفارش و اولویت های تعرفه ای کالاها، مشاوره تعیین تعرفه صحیح و تخصصی، مشاوره امور مالی و مالیاتی در خصوص واردات و صادرات،مشاوره اخذ معافیت سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص خطوط تولید نو و مستعمل، مشاوره حمل ونقل بین المللی، مشاوره و انجام امور بانکی و گشایش اعتبارات، مشاوره و انجام موضوع استرداد ماده۶۶(حقوق ورودی، ارزش افزوده و هلال احمر) و… برخی از توانمدیها و امور مشاوره شرگت می باشد.

مشاوره رایگان صادرات

اصفهان، چهارراه پلیس، ابتدای شریعتی غربی،پلاک 196

Email: info [at] jtgco [dot] ir

5 الی 31319170-031

فکس:داخلی 13

09131213090 (مدیریت: جعفر شاملی)

بازرگانی یوسفی

ادامه

ادامه

ادامه

مشاوره رایگان صادرات

ادامه

ادامه

ادامه

ادامه

ادامه

به ارسال کالا و یا اقلام دیگر اشاره دارد که از طرف فروشنده ارسال شده اند، اما هنوز به خریدار نرسیده اند و در مسیر هستند….بیشتر بخوانید

نام یک شرکت خدمات لجستیک و زیر مجموعهٔ شرکت دویچه پست (بزرگ‌ترین شرکت پستی آلمان) است. این شرکت در بیش از ۲۲۰ کشور جهان دارای شعبه می‌باشد…بیشتر بخوانید

در هر کشوری کالاهایی تولید می شود که ممکن است در کشورهای دیگر امکان تولید و تهیه آن وجود نداشته باشد ، به همین دلیل بازرگانان به منظور تجارت این کالاها را به کشورهای دیگر منتقل می کنند….بیشتر بخوانید

احتمالا این سوال تا کنون برای شما پیش آمده که  فریت بار چیست؟  طبق قوانین هر فردی که قصد سفر و یا مهاجرت برای مدت محدود و یا دائمی به نقطه ای دیگر دارد…   بیشتر بخوانید

ارتباط با ما

تلفن : 989120456388+
ایمیل : info@trading-co.ir

Twitter

Facebook

LinkedIn

لینک های مرتبط

گمرک های طرف قرارداد

ما در این مطلب قصد داریم نکاتی کاربردی را در رابطه با صادارت به شما آموزش دهیم.

تمرکز اصلی ما بر موضوعاتی که که یک صادر کننده باید از آنها اطلاع داشته باشد و هم چنین مواردی است که توسط شرکت های بازرگانی به عنوان مشاوره صادرات به افراد ارائه می شود.

دانش افراد در این حوزه بسیار تاثیر گذار است، به شما توصیه می کنیم، قبل از شروع هر کاری در این زمینه ابتدا دانش خود را با استفاده از روش های متفاوت هم چون شرکت در کلاس های آموزش صادرات واردات، مطالعه کتاب و … بالا ببرید.

علاقه مندان در شهرهای دیگر می توانند به اتاق های بازرگانی مراجعه کرده و منابع آموزش را از آنها دریافت کنند و یا از پکیج های موسسه صفر تا صد استفاده نمایند.

مشاوره صادرات کالا – مراحل صادرات کالا

مشاوره رایگان صادرات

مراحل انجام صادرات

مراحل انجام صادرات، به صورت کلی به قسمت های زیر تقسیم می شود:

ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ

ﺻﺪورﭘﺮوﻓﺮﻣﺎ(ﭘﯿﺶﻓﺎﮐﺘﻮر)

ﺗﻬﯿﻪ و ﺗﺪارک و ﺑﺴﺘﻪﺑﻨﺪی

ﺗﻌﯿﯿﻦ ارزش ﮔﻤﺮﮐﯽ

کسب مجوز از سازمان های زیربط

اظهار کالا به  گمرک

عقد قرارداد حمل  و بیمه

دریافت گواهی بازرسی کالا

صدور فاکتور و اخذ گواهی مبدا

ارسال کالا

اطلاعاتی که توسط شرکت های بازرگانی فراهم می شود

اگر قصد آغاز فعالیت های صادراتی را دارید و کم تجربه هستید، بهتر است از شرکت های بازرگانی در این زمینه کمک بگیرید. شرکت های بازرگانی با داشتن افراد خبره در این حوزه، می توانند به شما کمک های بسیاری نمایند. موارد ذیل نمونه هایی از کمک های شرکت های بازرگانی به افراد می باشد:

1- ارائه اطلاعات عمومی بازار (قوانین واردات، صادرات و تجارت)

2- مشاوره جهت خریدهای داخلی و خارجی

3- طراحی استراتژی بلند مدت و ارائه توصیه های لازم در ارتباط با کانالهای مناسب داخلی و خارجی

4- ارائه پیشنهاد در رابطه با شرکاء داخلی و خارجی و انجام مذاکرات قرارداد های مربوطه

5- ارائه خدمات مشاوره ای جهت استفاده از روشهای معتبر پرداخت و خدمات گشایش انواع اعتبار اسنادی و همچنین فرمت های استاندارد بین المللی در قبال ضمانت نامه (درموارد خاص)

6- مشاوره بازرگانی جهت خرید کالا و همچنین تنظیم اسناد تجاری کالا

7- تشکیل جلسات تخصصی مشورتی با تولیدکنندگان و صادرکنندگان و کسب اطلاع از مشکلات در زمینه‌ امور گمرکی و استاندارد و ارایه‌ راه حل برای رفع مشکلات

8- ارایه نظرات تخصصی و کمک های فنی لازم در زمینه‌ استاندارد کالاهای صادراتی

9- کمک در جهت ایجاد فضای سالم رقابتی در کسب و کار منصفانه و اعمال محدود کننده‌ فعالیت‌های رقابتی طبق مقررات مربوط

آشنایی با موسسات بیمه اعتبار صادراتی ECAs

گاهی اوقات صادر کنندگان به دلیل عدم وصول مطالبات خود، با بحران نقدینگی مواجه می شوند . در این گونه مواقع موسسات اعتباری بیمه صادراتی، می توان به آنها کمک کند.

وﻇﯿﻔﻪ اﺻﻠﯽ ﻣﺆﺳﺴﺎت ﺑﯿﻤﻪ اﻋﺘﺒﺎرﺻﺎدراﺗﯽ ﺑﯿﻤﻪﻧﻤﻮدن ﻗﺮاردادﻫﺎی ﺻﺎدراﺗﯽ در ﻣﻘﺎﺑﻞﺧﻄﺮ ﻋﺪم ﭘﺮداﺧﺖ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ .اﯾﻦﻣﺆﺳﺴﺎت ﺧﻄﺮ ﮐﻼﻫﺒﺮداری،ﺗﻘﻠﺐ و ورﺷﮑﺴﺘﮕﯽ را ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻧﻤﻮده و از اﯾﻦ ﻃﺮﯾﻖ ﺻﺎدرﮐﻨﻨﺪﮔﺎن و ﺑﺎﻧﮏﻫﺎ را در ﺑﺮاﺑﺮﺧﺴﺎرات اﺣﺘﻤﺎﻟﯽﺣﻤﺎﯾﺖ ﻧﻤﻮده و در ﻋﯿﻦ ﺣﺎل اﻋﺘﺒﺎر اﻋﻄﺎﯾﯽ ﺑﺎﻧﮏﻫﺎ ﺑﻪ ﺻﺎدرﮐﻨﻨﺪﮔﺎن را ﺗﺤﺖﭘﻮﺷﺶ ﻗﺮار ﻣﯽ دﻫﻨﺪ

موسسات بیمه های صادراتی می توانند سازو کارهای زیر را فراهم نمایند:

آیا شما در خصوص گسترش تجارت خود و یا ترخیص کالای خود نیاز به مشاوره دارید ؟ کافیست اطلاعات تماس خودتان را ارسال نمایید تا ما با شما تماس بگیریم. همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید میتونید به ما ایمیل بزنید.

شما معمار تقدیر خود هستید​​​​​​​نه معماری تقدیر خود…

آذربایجان غربی ، منطقه آزاد ماکو ، بازرگان ، ساختمان آروین​​​​​​​

sinaghavidelir@gmail.com

شنبه تا چهارشنبه: ۸ تا ۱۷

مشاوره رایگان صادرات

پنجشنبه: ۷ تا ۱۳

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سینا قویدل می باشد

مشاوره رایگان صادرات
مشاوره رایگان صادرات
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *