استخدام روانشناس زندان

 
helpkade
استخدام روانشناس زندان
استخدام روانشناس زندان

سوالات استخدامی سازمان زندانهاکلیک نمایید

سوالات ارسالی کاربران سایت ایران استخدام: بخشی از سوالات (عمومی و تخصصی) هفتمین آزمون استخدام فراگیر دستگاهای اجرایی (ارسالی از طرف کاربران سایت ایران استخدام) را میتوانید از لینک های زیر دریافت کنید:جهت دانلود رایگان سوالات هفتمین آزمون استخدام دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نماییدجهت مشاهده سوالات و پاسخنامه ارسالی کاربران در بخش دیدگاه ها مربوط به آزمون استخدام سازمان زندان ها اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی سازمان زندان ها سال 98 اینجا کلیک نمایید

اداره کل زندان های استان قم به استناد مجوز شماره ۶۹۷۶۸۰ مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴سازمان اداری و استخدامی کشور در نظر دارد تعداد ۲۳ نفر به صورت قرارداد انجام کار معین در مشاغل تخصصی از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی و گزینش به شرح جدول ذیل دعوت به همکاری نماید.
مهلت ثبت نام تا 22 خرداد 99 میباشد.

> شرایط عمومی 

استخدام روانشناس زندان

۱- داشتن تابعیت ایران
۲- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (ویژه آقایان)
۵- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
۶- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۷- داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضایی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند
۸- داوطلبان نباید در زمان ثبت نام از مستخدمین رسمی ، پیمانی و قرارداد انجام کار معین دستگاه های اجرایی و یا بازخرید خدمت آنها باشند-
۹- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکارگیری می شوند
۱۰- داشتن حداقل ۲۰ سال سن و حداکثر ۲۵ سال سن

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

توجه مهم:جهت مشاهده آگهی استخدام اداره کل زندان های استان قم مورخ 3 خرداد 99 اینجا کلیک نماییدجهت مشاهده سایر اطلاعات و شرایط آزمون استخدام اداره کل زندان های استان قم در سال 99 فایلهای PDF زیر را مطالعه نمایید:+ جهت دانلود برگه درخواست شغل اینجا کلیک نمایید

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

خبر 10 اردیبهشت 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور (منبع: سایت سازمان زندان ها)

به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان مرحله علمی هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی می رساند:

۱-پذیرفته شدگان می بایست براساس برنامه زمان بندی اعلامی راس ساعت ۷:۳۰ صبح به محل برگزاری مصاحبه تخصصی استخدامی به آدرس: تهران، شهر زیبا، سه راهی کن، خیابان کانون اصلاح و تربیت، جنب کانون اصلاح و تربیت استان تهران مرکز آموزشی منطقه ۷ کشور مراجعه نمایند. عدم حضور پذیرفته شدگان در تاریخ های تعیین شده در محل مصاحبه به منزله انصراف تلقی و از ادامه مراحل استخدامی حذف خواهند شد.
۲-داوطلبان دارای مقالات علمی – پژوهشی چاپ شده در نشریات داخلی و یا خارجی معتبر علمی – پژوهشی و یا مقالات چاپ شده در کنفرانس ها و همایش های معتبر ملی نمایه شده در (ISC و یا در CIVILACA) و همایش های بین المللی، ثبت اختراع، کتاب تالیفی یا ترجمه، مدرک زبان معتبر شامل TOFEL)– ILETS – TOLIMO – MSRT) ، دوره های آموزشی مربوط به نرم افزار ها و دانش کامپیوتر شامل (ICDL ، ICDL۱ ، ICDL۲) ، دوره های تخصصی مرتبط با شغل پذیرفته شده و یا عناوین ورزشی قهرمانی کشوری یا بین المللی می باشند در موقع مصاحبه با ارائه اصل و تصویر از امتیارات مقرر برخوردار خواهند شد.

۳- پذیرفته شدگانی که به جایگزینی افراد حذف شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به مصاحبه تخصصی استخدامی دعوت شده اند و قبلاً مدارک اولیه استخدامی را به ادارات کل زندانهای استان مربوطه ارائه ننموده اند ملزم به ارائه مدارک ذیل جهت تکمیل پرونده استخدامی در روز مصاحبه می باشند.

۱-کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش

۲-دو قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ (پرسنلی) که در سالجاری گرفته شده است

۳-اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه

۴-اصل و تصویر کارت ملی

۵-اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برای آقایان)

۶-اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن

۷-ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط جهت اصلاح حداکثر سن مقرر

۸-اصل کارت شناسایی ایثارگری و یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگری)

تذکر۱: پذیرفته شدگانی که قبلاً مدارک یاد شده را به ادارات کل زندانهای استان مربوطه تحویل داده اند نیاز به ارائه مجدد مدارک فوق نمی باشند.

تذکر ۲: همراه داشتن لباس ورزشی اختیاری می باشد.

جهت مشاهده زمانبندی مصاحبه (فایل اکسل) اینجا کلیک نماییدجهت مشاهده زمانبندی مصاحبه (فایل PDF) اینجا کلیک نمایید

خبر 17 فروردین 99: اعلام نتایج چند برابر ظرفیت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در هفتمین آزمون استخدامی (منبع: سایت سازمان سنجش)

 ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ اسامی چند برابر ظرفیت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1398 به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام اعلام گردید.

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر 17 فروردین 99: اعلام نتایج چند برابر ظرفیت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در هفتمین آزمون استخدامی (منبع: سایت سازمان سنجش)

پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های 98/10/15 و 98/11/26، بدين­وسيله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که متقاضی جذب و استخدام در سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور بوده اند و در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ 98/08/30 شرکت نموده اند، می رساند که کارنامه نتایج بررسی مدارک داوطلبان امروز یکشنبه مورخ 99/01/17 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه می باشند، موظفند برای اقدامات بعدی در تاریخ 1399/2/1 به آدرس سایت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی های مندرج در اطلاعیه سازمان مذکور، اقدام نمایند. ضمناً برای معرفی شدگان پیامکی بدین منظور توسط سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ارسال خواهد شد.

خبر 27 بهمن 98: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان زندان ها (منبع: سایت سازمان زندان ها)

به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان اولیه هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی مورخ ۳۰/۸/۹۸ که مدارک استخدامی خود را در موعد مقرر به اداره کل زندان های استان محل خدمت پذیرفته شده تحویل داده اند می رساند:

۱-از آنجایی که اطلاعات ثبت شده در زمان ثبت نام آزمون به صورت خود اظهاری بوده است سازمان زندانها پس از دریافت مدارک مورد نیاز از پذیرفته شدگان اولیه آزمون در حال بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و تطابق آن با مدارک دریافتی و ثبت آن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

۲-پس از بررسی مدارک و ثبت اطلاعات مورد نیاز پذیرفته شدگان اولیه آزمون، اسامی پذیرفته شدگان واجد شرایط شرکت در مصاحبه تخصصی استخدامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به این سازمان اعلام می گردد.

۳-مصاحبه تخصصی استخدامی به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و از داوطلبان واجد شرایط به ترتیب کد شغل محل دعوت به عمل می آید. ضمناً اعلام اسامی داوطلبان واجد شرایط و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی از طریق سایت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور متعاقباً به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

۴-شاخص های ارزیابی مصاحبه تخصصی به شرح ذیل می باشد:

الف: ارائه مدارک مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی

ب: ارائه گواهی نامه های معتبر در زمینه نرم افزار ها و دانش کامپیوتر

ج: دانش و مهارت شغلی

د: تست روانشناسی

هـ: تست آمادگی جسمانی

استخدام روانشناس زندان

لازم به ذکر است هر گونه اطلاع رسانی در ارتباط با این آزمون صرفاً از طریق این سایت صورت می پذیرد و داوطلبان از تماس مکرر با سایر واحدهای این سازمان اکیداً خودداری نمایند.

خبر 16 دی 98: اطلاعیه سازمان زندان ها در خصوص پذیرفته شدگان 3 برابر ظرفیت، هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی (منبع: سایت سازمان زندان ها)

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که به عنوان پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت، هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی مورخ 98/8/30 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای استخدام در سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور معرفی شده اند به استحضار می رساند؛ جهت ارائه و بررسی مدارک  خود از روز شنبه مورخ 98/10/21 لغایت 98/10/25 با همراه داشتن مدارک ذیل به اداره کل زندان های استان محل خدمت پذیرفته شده مراجعه و پس از تحویل مدارک رسید دریافت نمایند.

مدارک مورد نیاز

۱-دو قطعه عکس ۴ ×۳ که در سالجاری گرفته شده باشد

۲-اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن

۳-اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن

۴-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برای آقایان)

۵-اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن

۶-اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید وامور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگری)

۷-ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجعه ذیربط جهت اصلاح حداکثر سن مقرر

۸-ارائه مدارک مربوط به امتیاز حافظان قرآن (براساس تبصره ۳ ، مصوب جلسه ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی، مدرک تخصصی حفظ قرآن با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معتبر می باشد)

۹-کارنامه قبولی در آزمون

تذکر: عدم مراجعه داوطلب وتحویل مدارک فوق الاشاره در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراض در این خصوص نخواهد داشت.

لازم به ذکر است این مرحله صرفاً جهت بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آنها بوده و داوطلبان واجد شرایط براساس دفترچه راهنمایی ثبت نام هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که مدارک آنها توسط دستگاه تایید می گردد و متعاقباً پس از اعلام نتیجه نهایی (۳ برابر ظرفیت) از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت شرکت در مصاحبه تخصصی استخدامی دعوت خواهند شد. ضمناً زمان و مکان مصاحبه تخصصی استخدامی از طریق سایت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی (۳ برابر ظرفیت) خواهد رسید.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

خبر 15 دی 98: اعلام نتايج اولیه هفتمين آزمون استخدامی فراگير دستگاه های اجرايی (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج اولیه شرکت کنندگان در هفتمين آزمون استخدامی متمركز دستگاههای اجرايی سال 98 به غیر از وزارت بهداشت اعلام گردید.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر 15 دی 98: اطلاعیه جدید زمان اعلام نتايج اولیه هفتمين آزمون استخدامی فراگير دستگاه های اجرايی (منبع: سایت سازمان سنجش)

بدين وسيله به اطلاع آن دسته از داوطلباني كه در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ 98/08/30 شرکت نموده‌اند می‌رساند که نتايج اولیه آزمون داوطلبان متقاضی دستگاه های اجرایی کشور یکشنبه مورخ 98/10/15 بر روي سايت سازمان ‌سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. ضمناً لازم است به اطلاع برسد كه پس از بررسي مدارك از بين داوطلبان واجد شرايط تا چند برابر ظرفيت براي شركت در مصاحبه به هريك از دستگاه هاي اجرايي معرفي خواهند شد.

جهت مشاهده متن اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۶) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۳/۹۷۵۷ مورخ ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ سازمان مذکور (معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سابق) و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاههای اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و تخصصی برای استخدام در هفتمین امتحان مشترک فراگیر به شرح زیر اعلام میگردد:

> شرایط عمومی

۱. داشتن تابعیت ایران
۲. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
۵. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند
۶. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
۷. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۸. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح
۹. داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند
۱۰. به استناد ماده (۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.
۱۱. داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر بیست و پنج (۲۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی سال (۳۰) برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (۳۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (۴۰) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل پنج (۴۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری.

جهت مشاهده متن کامل شرایط استخدامی هفتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام اداره کل زندان های استان قم

جهت مشاهده آرشیو آگهی های استخدام اداره کل زندان ها اینجا کلیک نمایید

در کاریابی مجازی ایران استخدام به رایگان عضو شوید…

جـهت ساخت رزومه کاری رایگان کلیک کنید

دریافت آگهی ها از طریق نرم افزار موبایل و کامپیوتر…

جهت دانلود نرم افزار و اپلیکیشن کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

به حمید.بله نمرات ۶۰ به بالانمرات باشانس بالاهستند برای فشافویه. من خودم نزدیک حداقل نمره هستم ولی ۵۰ ۵۰ گذاشتم. نمره ۷۰ به بالاروز۲۵ من فقط یک داوطلب دیدم .حدود۱۰ نفرهم بالای ۶۰ بودندبقیه دوستان هم رنج ۵۰ تا۵۹ بودند. ما تلاشمونو کردیم تاببینیم خداچه تقدیری رقم خاهدزد.

سلام دوستان خسته نباشید کسی از ازمون سازمان زندان ها خبری نداره؟؟؟؟؟

دوستان چندتا سوال داشتم ممنون میشم پاسخ بدین امیدوارم که همه دوستان حاضر در این سایت موفق باشند

1-کسی که50تا دراز و نشست بره با کسی که 48تا بره چند نمره فرق داره
2-در دوی36متر کسی که6.30بره با کسی که 7.28بره چقدر نمره اختلاف داره
3-در دوی4*9 کسی که10.13 با کسی که 11.28بره چند نمره اختلاف داره
4-در دوی440متر کسی که 1.48بره با کسی که1.56بره چند نمره اختلاف داره دوستان ممنون میشم پاسخ بدین

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

تمامی حقوق این سایت برای آلتین سیستم محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد.


جهت دانلود رایگان جزوه آمادگی برای مصاحبه روانشناسی استخدام اینجا کلیک نماییدDownloads-icon


جهت دانلود برگه درخواست شغل اینجا کلیک نماییدDownloads-icon


جهت مشاهده زمانبندی مصاحبه (فایل PDF) اینجا کلیک نماییدDownloads-icon


جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نماییدDownloads-icon

دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجراییکلیک نمایید

برای دریافت آگهی های استخدامی از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک کنید

دریافت آگهی های استخدامی از طریق پیامک و ایمیل (کلیک کنید)

برای اطلاع از آخرین اخبار استخدامی عضو کانال ایران استخدام شوید

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی با عضویت در کانال ایران استخدام

استخدام روانشناس زندان

+ جهت دانلود اصل دفترچه سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی (تمامی سالها) اینجا کلیک نمایید+ جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید+ جهت دانلود بسته ویژه اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات 97)+ جهت دانلود اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط جهاد دانشگاهی (ششمین آزمون فراگیر) اینجا کلیک نمایید+ جهت سفارش پستی کتاب 500 صفحه ای نمونه سوالات 10 سال اخیر آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید
+ جهت سفارش پستی کتاب آموزشی 7 درس عمومی استخدامی (به همراه سوالات 97) اینجا کلیک نمایید+ جهت دانلود جزوات و درسنامه های آموزشی (اختصاصی ایران استخدام) اینجا کلیک نمایید 
+ جهت دانلود رایگان نمونه سوالات استخدام دستگاه های اجرایی + سوالات سال 97 اینجا کلیک نمایید

۱. داشتن تابعیت ایران

۲. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

۵. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند

۶. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

۷. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۸. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح

۹. داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند

۱۰. به استناد ماده (۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.

تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.

۱۱. داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر بیست و پنج (۲۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی سال (۳۰) برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (۳۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (۴۰) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل پنج (۴۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری.

تبصره ۱: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند و سایر مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، ضمن رعایت تبصره ۲ همین ماده، مکلف به رعایت حداکثر سنهای اعلام شده در این دفترچه میباشند، در غیراین صورت از سایر فرایند استخدام حذف خواهند شد.

تبصره ۲: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

– پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
– داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
– میزان مدت خدمت ضرورت
– داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانهها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.

تذکر (۱): ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت، آخرین روز ثبت نام امتحان مشترک فراگیر (۱۳۹۸/۷/۱۲) میباشد. ملاک زمان فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه میباشد.
تذکر (۲): ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام (۱۳۹۸/۷/۳) میباشد.
تذکر (۳): بر اساس ماده (۴۳) قانون مدیریت خدمات کشوری به دستگاههای اجرایی اجازه داده شده است تا در صورتی که در قوانین و مقررات قبلی مورد عمل خود، شرایطی علاوه بر شرایط فوق الذکر را داشته باشند، به عنوان شرایط اختصاصی اعلام نمایند. شرایط اختصاصی هر یک از دستگاههای اجرایی در بخش مربوط به آن دستگاه ذکر شده است.

سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور
خدمت در مشاغل مراقب اقدامات تامینی و تربیتی زندانها، مامور گارد انتظامات زندانها، کارشناس امور انتظامی زندانها و کارشـناس امور تامینی و تربیتی زندانها به صورت نوبت کاری (شیفتی) در محدوده داخل بندها و زندانها و تـابع دسـتورالعمل سـازمان مـیباشـد و الزامات ذیل در خصوص شغل های فوق الذکر ضروری میباشد.
۱. داوطلبان می بایست دارای حداقل قد ۱۶۵ سانی متر برای آقایان و ۱۵۵ سانتی متر برای بانوان باشند.
۲. پذیرفته شدگان نهایی در مشاغل مامور گارد انتظامات زندان ها و کارشناس امور انتظامی زنـدانهـا در حـین خـدمت از لبـاس فـرم مخصوص استفاده خواهند کرد.
۳. پذیرفته شدگان نهایی ضمن سپردن تعهد خدمتی به صورت محضری مبنی بر خدمت در پست سازمانی پذیرفتـه شـده حـداقل بـه مدت ده سال حق تغییر رشته شغلی و تغییر محل جغرافیایی خدمت خود را ندارند.
۴. پذیرفته شدگان نهایی در مشاغل مامور گارد انتظامات زندان ها و کارشناس امور انتظامی زندان ها الزاما میبایست قبل از شروع کار، دوره آموزش تخصصی انتظامی پیش بینی شده از سوی این سازمان را با موفقیت طی نمایند.
۵. علاوه بر مصاحبه استخدامی، آزمون عملی به منظور سنجش آمادگی جسمانی افراد توسط سـازمان زنـدانهـا و اقـدامات تـامینی و تربیتی کشور برگزار خواهد شد.
۶. در مشاغل کارشناس امور انتظامی زندانها و مامور گارد انتظامات زندانها، افراد دارای رشـتههـای تحصـیلی غیـر مـرتبط در صـورت گذراندن دوره آموزشی انتظامی با تشخیص کمیته سرمایه انسانی دستگاه میتوانند در این مشاغل تصدی یابند.
تذکر: با توجه به ماده ۲۲ دستورالعمل یگان حفاظت سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشـور مـورخ ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ،در مشـاغل مامور گارد انتظامات زندان ها و کارشناس امور انتظامی زندان ها در ارتباط با ضوابط اداری و استخدامی تابع قوانین و مقـرارت و آیـین نامـه های مربوط به سازمان زندانها می باشند (قانون مدیریت خدمات کشوری) و در راستای وظایف حفـاظتی و انتظـامی و بکـارگیری سـلاح و مهمات و تجهیزات انتظامی تابع آیین نامه انضباطی نیروهای مسلح می باشند.

جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدامی سازمان امور زندان ها اینجا کلیک نمایید

در کاریابی مجازی ایران استخدام به رایگان عضو شوید…

جـهت ساخت رزومه کاری رایگان کلیک کنید

دریافت آگهی ها از طریق نرم افزار موبایل و کامپیوتر…

جهت دانلود نرم افزار و اپلیکیشن کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

طرح بومی بودن کار اشتباهیه، خدا کنه انجام نگیره، چون منطقه کرمانشاه اصلا کار نداره، تو کشور رتبه یک بیکاری داره

سلام ادمین عزیز….این موارد مصاحبه که گفتید که مسایل روز دنیا وصیت نامه امام و روانشناسی و دانش شعلی …‌سوالاش چطور پرسیده میشه و وصیت نامه امام چی میپرسن…..
سوال دوم اینکه من سایر رشته ها بودم واسه گارد قبول شدم اما اینکه توان جسمانی اکی هستم ایا به نسبت بقیه شانسم کمتره ؟؟؟؟؟
لطفا راهنمایی بفرمایید..‌

مرحله گزینش در استخدام های دولتی یکی از مراحل مورد نیاز جهت ورود نیروی انسانی به بدنه دستگاه های اجرایی است. بدین معنی که طبق قانون تمامی کارمندان سازمانهای دولتی جهت ورود به شغل دولتی حتماً می بایست گزینش شوند. گزینش شامل مراحل کلی مصاحبه عقیدتی و سیاسی و تحقیقات محلی است. (جهت مشاهده اطلاعات بیشتر لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید و تمامی مطالب داخل آن را با دقت بررسی نموده و حتماً لینکهای معرفی شده در صفحه مذکور را که شامل نمونه مصاحبه های گزینش سازمانها و شرکتها و … است به دقت بررسی کنید)جهت مشاهده توضیحات اینجا کلیک نمایید
++++
مصاحبه تخصصی و عمومی شما ممکن است شامل مصاحبه روانشناسی نیز باشد، که در این صورت ممکن است یا یک روانشناس با شما مصاحبه داشته باشد و یا بدون حضور روانشناس به صورت تکمیل فرم های روانسنجی و یا هر دو مورد با هم انجام شود، بنابراین گروه آموزشی ایران استخدام اقدام به تهیه مطلب مجزا در خصوص سوالات روانشناسی آزمون استخدامی نموده است که در لینک زیر قابل مشاهده می باشد. (لطفا به لینک زیر مراجعه کرده و تمامی مطالب موجود در آن را با دقت بررسی و مطالعه نمایید، همچنین در ابتدای صفحه زیر چند لینک مربوط به جزوات ویژه روانشناسی قرار داده شده است که پیشنهاد میشود حتما آنها را نیز مطالعه کنید)جهت مشاهده آن میتوانید اینجا کلیک نمایید.

سلام خدمت دوستان من کارشناسی تاریخ دارم آیا می توانم درآزمون استخدامی سازمان زندانهاشرکت کنم اگرمیتوانم کدام قسمت می توانم شرکت کنم؟ممنون ازدوستان

سلام دوستان،آیین نامه اجرایی سازمان زندانها مصوب20آذر1384باید بخونیم یا آیین نامه اجرایی سازمان زندانها مصوب1380رئیس قوه قضائیه با اصلاحات والحاقات1389؟؟؟؟ممنون میشم اگه بگید

من تازه امسال میخوام برا سازمان زندان ها بخونم اما اطلاعاتی ندارم چ کتابایی بخونم میشه بهم بگین ممنون

ماده ۱تا۱۰۰قانون مجازات اسلامی
دادرسی کیفری ازبخش سازمان زندانهاواقدامات تامینی تریتی (ماده۴۸۴)تاماده هزینه دادرسی که شماره ماده یادم نیست
ایین نامه سازمان زندان مصوب ۸۴واصلاحیه۸۹.

سلام نوید خان از همدان قبول شده برا تهران اگه تو این جمع هستی اعلام حضور کن کارت دارم.

سلام من مرودشت قبول شدم با ۴۸ درصد
دوستان عزیز یک سوال من مدرکم داخله مدرکم زده حقوق قضایی
ولی سازمان زده حقوق
مگه تفاوتی داره
خووهشا زود بگید

با سلام.از دوستان کسی هس به عنوان مراقبه امنیتی سازمان زندان مرودشت قبول شده باشه مرحله اول؟اگه هس ممنون میشم رتبشو بگه

استخدام روانشناس زندان

بچه گارد فسا کسی هست؟ نمرت چند شده؟

سلام کسی اطلاع داره تاریخ مصاحبه سازمان زندانها شغل مراقبه امنیتی کی هست؟ممنون میشم اگه کسی اطلاع داره اطلاع رسانی کنه

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

برای جذب نیروهایتان به ما اعتماد کنید

پنل کارجویان ایران استخدام:

استخدام دانشگاه علوم پزشکی فسا (آمادگی برای آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۰۴

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۰۶

استخدام شرکت آلومینیوم جنوب (منابع آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۰۵

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۱۰

استخدام صندوق تامین خسارتهای بدنی (مشورتی)

ارائه کارت آزمون: —

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۰۷

استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (آمادگی برای آزمون)

ارائه کارت آزمون: —

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۰۸

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمان (تمدید مهلت ثبت نام)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۱۴

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۱۷

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

تمامی حقوق این سایت برای آلتین سیستم محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجراییکلیک نمایید

برای دریافت آگهی های استخدامی از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک کنید

دریافت آگهی های استخدامی از طریق پیامک و ایمیل (کلیک کنید)

برای اطلاع از آخرین اخبار استخدامی عضو کانال ایران استخدام شوید

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی با عضویت در کانال ایران استخدام

استخدام روانشناس زندان

+ جهت دانلود اصل دفترچه سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی (تمامی سالها) اینجا کلیک نمایید+ جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید+ جهت دانلود بسته ویژه اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات 97)+ جهت دانلود اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط جهاد دانشگاهی (ششمین آزمون فراگیر) اینجا کلیک نمایید+ جهت سفارش پستی کتاب 500 صفحه ای نمونه سوالات 10 سال اخیر آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید
+ جهت سفارش پستی کتاب آموزشی 7 درس عمومی استخدامی (به همراه سوالات 97) اینجا کلیک نمایید+ جهت دانلود جزوات و درسنامه های آموزشی (اختصاصی ایران استخدام) اینجا کلیک نمایید 
+ جهت دانلود رایگان نمونه سوالات استخدام دستگاه های اجرایی + سوالات سال 97 اینجا کلیک نمایید

خبر 22 آبان 98: اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره‌ تاريخ پرينت كارت و زمان‌ برگزاري هفتمين آزمون استخدامی متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور در سال 1398

ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلباني كه در هفتمين آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور در سال 1398 ثبت‌نام نموده‌اند، نظر اين داوطلبان را به موارد ذيل معطوف مي دارد:د‍ – تذكرهاي‌ مهم‌
1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.
2- فرآيند برگزاري آزمون نوبت صبح از ساعت‌ 8:30 (هشت و سي دقيقه‌) و نوبت عصر از ساعت‌ 14:30 (چهارده و سي دقيقه) روز پنجشنبه 98/08/30 مي‌باشد.
3- در ورودي ِحوزه هاي امتحاني براي آزمون نوبت صبح رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) و براي آزمون نوبت عصر رأس‌ ساعت‌ 14:00 (چهارده) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند
4- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.
5- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري كه بخشي از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.
6- داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشكل در فرآيند برگزاري براي آنها لازم است، حداكثر تا تاريخ 98/09/07 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي با اين سازمان مكاتبه نمايند . بديهي است درخواست هاي واصله بعد از تاريخ فوق قابل بررسي و پيگيري نخواهد بود.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

در کاریابی مجازی ایران استخدام به رایگان عضو شوید…

جـهت ساخت رزومه کاری رایگان کلیک کنید

دریافت آگهی ها از طریق نرم افزار موبایل و کامپیوتر…

جهت دانلود نرم افزار و اپلیکیشن کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

برای جذب نیروهایتان به ما اعتماد کنید

پنل کارجویان ایران استخدام:

استخدام دانشگاه علوم پزشکی فسا (آمادگی برای آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۰۴

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۰۶

استخدام شرکت آلومینیوم جنوب (منابع آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۰۵

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۱۰

استخدام صندوق تامین خسارتهای بدنی (مشورتی)

ارائه کارت آزمون: —

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۰۷

استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (آمادگی برای آزمون)

ارائه کارت آزمون: —

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۰۸

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمان (تمدید مهلت ثبت نام)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۱۴

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۱۷

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

تمامی حقوق این سایت برای آلتین سیستم محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجراییکلیک نمایید

برای دریافت آگهی های استخدامی از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک کنید

دریافت آگهی های استخدامی از طریق پیامک و ایمیل (کلیک کنید)

برای اطلاع از آخرین اخبار استخدامی عضو کانال ایران استخدام شوید

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی با عضویت در کانال ایران استخدام

استخدام روانشناس زندان

+ جهت دانلود اصل دفترچه سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی (تمامی سالها) اینجا کلیک نمایید+ جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید+ جهت دانلود بسته ویژه اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات 97)+ جهت دانلود اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط جهاد دانشگاهی (ششمین آزمون فراگیر) اینجا کلیک نمایید+ جهت سفارش پستی کتاب 500 صفحه ای نمونه سوالات 10 سال اخیر آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید
+ جهت سفارش پستی کتاب آموزشی 7 درس عمومی استخدامی (به همراه سوالات 97) اینجا کلیک نمایید+ جهت دانلود جزوات و درسنامه های آموزشی (اختصاصی ایران استخدام) اینجا کلیک نمایید 
+ جهت دانلود رایگان نمونه سوالات استخدام دستگاه های اجرایی + سوالات سال 97 اینجا کلیک نمایید

خبر 28 آبان 98: لینک دریافت کارت هفتمین آزمون استخدامی فراگیر مجددا فعال گردید (منبع: سایت سازمان سنجش)

پیرو اطلاعیه قبلی سازمان سنجش کشور مبنی بر غیرفعال شدن لینک کارت آزمون به دلیل تغییر برخی آدرس حوزه ها، به اطلاع میرسانیم سامانه دریافت کارت اینترنتی آزمون  استخدامی فراگیر مجددا فعال گردید.

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود بسته آمادگی برای آزمون استخدامی فراگیر هفت – 40 درصد تخفیف اینجا کلیک نماییدجهت دانلود بسته ویژه اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات 97)

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر 22 آبان 98: اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره‌ تاريخ پرينت كارت و زمان‌ برگزاري هفتمين آزمون استخدامی متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور در سال 1398

ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلباني كه در هفتمين آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور در سال 1398 ثبت‌نام نموده‌اند، نظر اين داوطلبان را به موارد ذيل معطوف مي دارد:الف‌ – نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمونكارت‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ از روز دوشنبه 98/08/27 براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، كد ملي، سال تولد و …) و يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد پيگيري و …) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. چنانچه داوطلبي به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبي، پرونده و يا كد پيگيري مورد نياز، موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمي‌شود، لازم است با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور و ورود به سيستم پاسخگويي و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيري نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبي و يا كد پيگيري ثبت‌نام اقدام نمايد. لازم به ذكر است اين امكان براي داوطلباني فراهم مي باشد كه در سيستم پاسخگويي داراي عضويت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلباني كه اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضويت در اين سيستم نسبت به بازيابي اين اطلاعات اقدام نمايند.
ضمناً نظر به حساسیت آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی سال 1398، مقتضی است کلیه اخبار و اطلاعات مرتبط با تخلف و تقلب در آزمون صدرالاشاره را با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ( قسمت گزارش تخلف در آزمون ها) و یا صندوق پست الکترونیکی(ایمیل) به نشانی Hefazatazmon@sanjesh.org و یا با شماره تلفن های2-02636182151 به اداره کل حراست و حفاظت آزمون های این سازمان منعکس نمایید. در خاتمه اضافه مي‌نمايد كه داوطلبان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را در اين خصوص از اين تاريخ لغايت روز پنج شنبه 98/08/30 همه روزه به غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگويي اينترنتي مندرج در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان و يا شماره ‌تلفن‌ 42163-021 در ميان بگذارند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

در کاریابی مجازی ایران استخدام به رایگان عضو شوید…

جـهت ساخت رزومه کاری رایگان کلیک کنید

دریافت آگهی ها از طریق نرم افزار موبایل و کامپیوتر…

جهت دانلود نرم افزار و اپلیکیشن کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

برای جذب نیروهایتان به ما اعتماد کنید

پنل کارجویان ایران استخدام:

استخدام دانشگاه علوم پزشکی فسا (آمادگی برای آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۰۴

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۰۶

استخدام شرکت آلومینیوم جنوب (منابع آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۰۵

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۱۰

استخدام صندوق تامین خسارتهای بدنی (مشورتی)

ارائه کارت آزمون: —

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۰۷

استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (آمادگی برای آزمون)

ارائه کارت آزمون: —

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۰۸

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمان (تمدید مهلت ثبت نام)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۱۴

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۰۵/۱۷

استخدام روانشناس زندان

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

تمامی حقوق این سایت برای آلتین سیستم محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد.

شما وارد حساب کاربری خود نشده اید جهت استفاده از تمام امکانات سایت وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو کاربران سایت نشده اید ثبت نام کنید.

اخبار و استخدام‌های سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

اداره کل زندان های استان قم به استناد مجوز شماره ۶۹۷۶۸۰ مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴سازمان اداری و استخدامی کشور در نظر دارد تعداد ۲۳ نفر به صورت قرارداد انجام کار معین در مشاغل تخصصی از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی و گزینش به شرح جدول ذیل دعوت به همکاری نماید

برای مشاهده متن کامل اینجا کلیک کنید

استخدام روانشناس زندان

به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان مرحله علمی هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی می رساند:

۱-پذیرفته شدگان می بایست براساس برنامه زمان بندی اعلامی راس ساعت ۷:۳۰ صبح به محل برگزاری مصاحبه تخصصی استخدامی به آدرس: تهران، شهر زیبا، سه راهی کن، خیابان کانون اصلاح و تربیت، جنب کانون اصلاح و تربیت استان تهران مرکز آموزشی منطقه ۷ کشور مراجعه نمایند. عدم حضور پذیرفته شدگان در تاریخ های تعیین شده در محل مصاحبه به منزله انصراف تلقی و از ادامه مراحل استخدامی حذف خواهند شد.

۲-داوطلبان دارای مقالات علمی – پژوهشی چاپ شده در نشریات داخلی و یا خارجی معتبر علمی – پژوهشی و یا مقالات چاپ شده در کنفرانس ها و همایش های معتبر ملی نمایه شده در (ISC و یا در CIVILACA) و همایش های بین المللی، ثبت اختراع، کتاب تالیفی یا ترجمه، مدرک زبان معتبر شامل TOFEL)– ILETS – TOLIMO – MSRT) ، دوره های آموزشی مربوط به نرم افزار ها و دانش کامپیوتر شامل (ICDL ، ICDL۱ ، ICDL۲) ، دوره های تخصصی مرتبط با شغل پذیرفته شده و یا عناوین ورزشی قهرمانی کشوری یا بین المللی می باشند در موقع مصاحبه با ارائه اصل و تصویر از امتیارات مقرر برخوردار خواهند شد.

۳- پذیرفته شدگانی که به جایگزینی افراد حذف شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به مصاحبه تخصصی استخدامی دعوت شده اند و قبلاً مدارک اولیه استخدامی را به ادارات کل زندانهای استان مربوطه ارائه ننموده اند ملزم به ارائه مدارک ذیل جهت تکمیل پرونده استخدامی در روز مصاحبه می باشند.

۱-کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش

۲-دو قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ (پرسنلی) که در سالجاری گرفته شده است

۳-اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه

۴-اصل و تصویر کارت ملی

۵-اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برای آقایان)

۶-اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن

۷-ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط جهت اصلاح حداکثر سن مقرر

۸-اصل کارت شناسایی ایثارگری و یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگری)

تذکر۱: پذیرفته شدگانی که قبلاً مدارک یاد شده را به ادارات کل زندانهای استان مربوطه تحویل داده اند نیاز به ارائه مجدد مدارک فوق نمی باشند.

تذکر ۲: همراه داشتن لباس ورزشی اختیاری می باشد.زمان مصاحبه را اینجا مشاده کنید

پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های ۹۸/۱۰/۱۵ و ۹۸/۱۱/۲۶، بدین­وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که متقاضی جذب و استخدام در سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور بوده اند و در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۹۸/۰۸/۳۰ شرکت نموده اند، می رساند که کارنامه نتایج بررسی مدارک داوطلبان امروز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۱/۱۷ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.Sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه می باشند، موظفند برای اقدامات بعدی در تاریخ ۱۳۹۹/۲/۱ به آدرس سایت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به نشانی: www.prisons.ir مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی های مندرج در اطلاعیه سازمان مذکور، اقدام نمایند. ضمناً برای معرفی شدگان پیامکی بدین منظور توسط سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ارسال خواهد شد.

برای مشاهده کارنامه اینجا کلیک نمایید

به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان اولیه هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی مورخ ۳۰/۸/۹۸ که مدارک استخدامی خود را در موعد مقرر به اداره کل زندان های استان محل خدمت پذیرفته شده تحویل داده اند می رساند:

۱-از آنجایی که اطلاعات ثبت شده در زمان ثبت نام آزمون به صورت خود اظهاری بوده است سازمان زندانها پس از دریافت مدارک مورد نیاز از پذیرفته شدگان اولیه آزمون در حال بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و تطابق آن با مدارک دریافتی و ثبت آن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

۲-پس از بررسی مدارک و ثبت اطلاعات مورد نیاز پذیرفته شدگان اولیه آزمون، اسامی پذیرفته شدگان واجد شرایط شرکت در مصاحبه تخصصی استخدامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به این سازمان اعلام می گردد.

۳-مصاحبه تخصصی استخدامی به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و از داوطلبان واجد شرایط به ترتیب کد شغل محل دعوت به عمل می آید. ضمناً اعلام اسامی داوطلبان واجد شرایط و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی از طریق سایت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور متعاقباً به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

۴-شاخص های ارزیابی مصاحبه تخصصی به شرح ذیل می باشد:

الف: ارائه مدارک مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی

ب: ارائه گواهی نامه های معتبر در زمینه نرم افزار ها و دانش کامپیوتر

ج: دانش و مهارت شغلی

د: تست روانشناسی

هـ: تست آمادگی جسمانی

لازم به ذکر است هر گونه اطلاع رسانی در ارتباط با این آزمون صرفاً از طریق این سایت صورت می پذیرد و داوطلبان از تماس مکرر با سایر واحدهای این سازمان اکیداً خودداری نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که به عنوان پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت، هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی مورخ ۳۰/۸/۹۸ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای استخدام در سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور معرفی شده اند به استحضار می رساند؛ جهت ارائه و بررسی مدارک خود از روز شنبه مورخ ۲۱/۱۰/۹۸ لغایت ۲۵/۱۰/۹۸ با همراه داشتن مدارک ذیل به اداره کل زندان های استان محل خدمت پذیرفته شده مراجعه و پس از تحویل مدارک رسید دریافت نمایند.

مدارک مورد نیاز:

۱-دو قطعه عکس ۴ ×۳ که در سالجاری گرفته شده باشد

۲-اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن

۳-اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن

۴-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برای آقایان)

۵-اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن

استخدام روانشناس زندان

۶-اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید وامور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگری)

۷-ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجعه ذیربط جهت اصلاح حداکثر سن مقرر

۸-ارائه مدارک مربوط به امتیاز حافظان قرآن (براساس تبصره ۳ ، مصوب جلسه ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی، مدرک تخصصی حفظ قرآن با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معتبر می باشد)

۹-کارنامه قبولی در آزمون

تذکر: عدم مراجعه داوطلب وتحویل مدارک فوق الاشاره در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراض در این خصوص نخواهد داشت.

لازم به ذکر است این مرحله صرفاً جهت بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آنها بوده و داوطلبان واجد شرایط براساس دفترچه راهنمایی ثبت نام هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که مدارک آنها توسط دستگاه تایید می گردد و متعاقباً پس از اعلام نتیجه نهایی (۳ برابر ظرفیت) از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت شرکت در مصاحبه تخصصی استخدامی دعوت خواهند شد. ضمناً زمان و مکان مصاحبه تخصصی استخدامی از طریق سایت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی (۳ برابر ظرفیت) خواهد رسید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان زندانها اینجا کلیک نمایید

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در هفتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی سال ۹۸ به اطلاع می رسانیم،نتایج آزمون استخدامی فراگیر اعلام شد.

برای مشاهده کارنامه اینجا کلیک کنید

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۸/۰۸/۳۰ شرکت نموده‌اند می‌رساند که نتایج اولیه آزمون داوطلبان متقاضی دستگاه های اجرایی کشور شامل: شرکت سهامی بیمه ایران، مرکز آموزش مدیریت دولتی، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان امور عشایر ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، وزارت نیرو، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان اداری و استخدامی کشور، مرکز آمار ایران، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان نقشه برداری کشور، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان امور اراضی کشور، سازمان هواشناسی کشور، سازمان زندانها، اقدامات تامینی و تربیتی کشور، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شرکت سهامی مدیریت منابع آب ایران و وزارت آموزش و پرورش تا ساعت ۲۰ امروز یکشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۵ بر روی سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان هریک از دستگاه های اجرایی پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان برای بررسی مدارک باشند، باید برای اقدامات بعدی در تاریخ ۹۸/۱۰/۱۷ به آدرس سایت دستگاه مورد نظر به شرح جدول ذیل مراجعه و براساس توضیحات مندرج در سایت، اقدام نمایند. ضمناً لازم است به اطلاع برسد که پس از بررسی مدارک از بین داوطلبان واجد شرایط تا چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه به هریک از دستگاه های اجرایی معرفی خواهند شد.

صفحه استخدامی سازمان های دستگاه اجرایی

(برای مشاهده بر روی نام سازمان کلیک کنید)

 

ضمناً به اطلاع داوطلبان متقاضی جذب و استخدام در دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می رساند نتایج اولیه آزمون وزارتخانه مذکور روز یکشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۲ بر روی سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی فوق الذکر قرار خواهد گرفت.

همانطور که در جریان هستید مصاحبه آزمونهای استخدامی به اندازه خود آزمون مهم میباشد. برای آمادگی مصاحبه آزمونهای استخدامی اینجا کلیک کرده و جزوه ها و تجربه های چندین ساله کاربران وب سایت را مطالعه نمایید.

این مورد مشخص نمیباشد و بسته به نیاز سازمان سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور میباشد. برای پیگیری اخبار آزمونهای استخدامی سازمانها و بانکها وارد وب سایت شوید.

برای مشاهده فایل رشته های آزمون اخیر اینجا کلیک نمایید.

برای مشاهده بهترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اینجا کلیک نمایید همچنین برای مشاهده اصل سوالات تخصصی رشته ها و مشاغل اینجا کلیک کنید

برای مشاهده مواد آزمون اینجا کلیک نمایید

 

شما وارد حساب کاربری خود نشده اید جهت استفاده از تمام امکانات سایت وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو کاربران سایت نشده اید ثبت نام کنید.

جهت اشتراک در شبکه های اجتماعی روی کلیدهای زیر کلیک کنید

همچنین میتوانید لینک کوتاه زیر را جهت دسترسی به صفحه فوق برای اشتراک گذاری کپی کنید

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

این وب سایت در سامانه ساماندهی به آدرس www.samandehi.ir ثبت گردیده است.


برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نماییدDownloads-icon


اینجاDownloads-icon


اینجاDownloads-icon



استخدام سازمان زندان ها – دانلود نمونه سوالات آزمون های قبلی

سازمان زندانها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور براي تأمين نيروي انساني مورد نياز خود طبق مفاد قانون مديريت خدمات كشوري و دستورالعمل نحوه برگزاري امتحان عمومي و تخصصي از محل سهمیه استخدامی شماره 51872/200 مورخ 8/10/89 معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور تعداد 532 نفر از افراد واجد شرايط صرفا”مرد را از طريق برگزاري آزمون توانمندي هاي عمومي، تخصصي، مصاحبه تخصصي و گزينش به صورت رسمی – آزمایشی بشرح ذيل استخدام مي نمايد.

استخدام سازمان زندان ها – دانلود نمونه سوالات آزمون های قبلی

.:: کارجویان محترم برای ثبت رزومه خود در “بازار کار” سایت بانکی اینجا کلیک کنید ::.

استخدام روانشناس زندان

.:: برای اطلاع از اخبار مهم استخدامی در خبرنامه سایت عضو شوید .::

.:: سایر استخدام ها را اینجا ببینید.::

 

1-مراقب امور تامينی و تربيتی :- فوق دیپلم و دیپلم علوم انسانی و علوم اجتماعی ترجیحاً در رشته های مددیاری تامینی و تربیتی، مراقبت های تامینی و قضایی، اصلاح و تربیت و اقدامات تامینی و تربیتی 2- دارندگان سایر دیپلمه های غیر مرتبط با دارا بودن پنج سال سابقه خدمت در مشاغل اصلی و تخصصی سازمان زندانها و طی دوره آموزش 150 ساعت پودمانی.13 آذربایجان شرقی تبریز8 ، مراغه 3، میانه 1، اردوگاه کارآموزی127 آذربایجان غربی اردوگاه خوی1، ارومیه 13، ماکو1، مهاباد 5، میاندوآب 2، نقده 1، بوکان 1، سلماس 340 اصفهان اردوگاه اصفهان9، اصفهان 22، کاشان 4، گلپایگان 2، نایین 2، لنجان15 بوشهر بازدشتگاه خورموج 1، برازجان 1، بوشهر 311 البرز ندامتگاه 10، فردیس 160 خراسان رضوی اردوگاه چناران 11، تایباد 1، قوچان 2، گناباد 2، مشهد 43، تربت جام 142 خوزستان اردوگاه اهواز 2، آبادان 3، بهبهان 2، دزفول11، رامهرمز 2، سپیدار اهواز 3، شوشتر 1، کارون اهواز 13، ماهشهر 55 چهارمحال و بختیاری شهرکرد1، اردوگاه شهرکرد1، بروجن 1، اردکان 27 سمنان اردوگاه سمنان 3، سمنان 2، گرمسار 218 سیستان و بلوچستان ایرانشهر 4، چابهار 3، خاش 1، زابل 5، زاهدان 4، سراوان139 فارس اردوگاه شیراز 1، آباده 1، استهبان2، اقلید1، جهرم 2، داراب 3، عادل آباد16، فسا 2، کازرون 2، لارستان 2، مرودشت 1، نورآباد2، نی ریز 1، فيروزآباد 33 کردستان سقز 2، قروه 121 کرمان سیرجان 1، بافت 1، جیرفت 6، رفسنجان 3، زرند1 کرمان 911 کرمانشاه اردوگاه کرمانشاه 2، اسلام آباد 1، پاوه 1، سنقر کلیائی 1، کرمانشاه 66 کهگیلویه و بویراحمد یاسوج 4، گچساران 219 گیلان اردوگاه حویق 6، آستارا 2، بندرانزلی1، رودبار 1، رودسر1، لاکان 6، لاهیجان 1، هشتپر 115 لرستان اردوگاه خرم آباد 7، الیگودرز 1، بروجرد 3، خرم آباد 3، درود 121 مازندان اردوگاه ساری 7، بابل 4، تنکابن1، ساری 4، قائم شهر1، نور1، نوشهر 310 مرکزی اراک 2، اردوگاه 2، خمین1، دلیجان 1، ساوه 3، محلات 117 هرمزگان اردوگاه رودان 3، بندرلنگه1، بندرعباس 10، میناب 33 همدان ملایر 1، همدان 27 یزد یزد 712 قم اردوگاه قم1، بازداشتگاه ساحلی 4، قم 75 قزوین اردوگاه قزوین 1، بوئین زهرا 1، قزوین 310 گلستان گرگان 4، گنبد کاوس 69 خراسان شمالی اسفراین1، بجنورد 6، شیروان 212 خراسان جنوبی بیرجند 9، فردوس 1، قائن 246 تهران رجایی شهر5، قزلحصار 31، اوین 10—————————————————————————2-کاردان امور تامينی و تربيتیدارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق دیپلم در یکی از رشته های تحصیلی: 1- گروه علوم اجتماعی، گروه روانشناسی، حقوق كه شامل رشته هاي تحصيلي جمعیت شناسی، مردم شناسی، پژوهشگری علوم اجتماعی، ارتباطات علوم اجتماعی، برنامه ریزی علوم اجتماعی، خدمات اجتماعی، جامعه شناسی، برنامه ریزی رفاه اجتماعی ، روانشناسی، روانشناسی تربیتی، مشاور و راهنمایی، روانشناسی عمومی، روانشناسی(گرایش اصلاح و تربیت)، کارشناس امور تربیتی و مشاوره، حقوق، حقوق جزا، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق کیفری و جرم شناسی، حقوق قضایی، علوم جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق عمومی، فقه و حقوق اسلامی، معارف اسلامی و حقوق، فقه و حقوق خصوصي، الهیات و معارف اسلامی (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی)، حقوق اسلامی، علوم قضاييو حصول تجارب مربوط طبق جدول شرایط احراز. 2- مدیریت برنامه ریزی آموزشی، علوم انتظامی، مددکار اجتماعی، امور تربیتی، علوم سیاسی، اصلاح و تربیت و اقدامات تامینی و تربیتی. 3- دارندگان سایر رشته های تحصیلی غیر مرتبط به ترتیب دارا بودن 4 و 5 سال سابقه خدمت در مشاغل اصلی و تخصصی سازمان زندانها و طی دوره آموزشی 150 ساعت پودمانی.2 اردبیل اردبیل24 البرز ندامتگاه کرج 49 تهران رجایی شهر 3، قزلحصار 3، اردوگاه قرچک 2، ورامین 16 سیستان و بلوچستان چابهار1، زابل1، زاهدان 3، سراوان 12 قزوین قزوین 22 کرمان سیرجان 1، بم 16 گلستان گرگان 2، گنبد کاوس 41 مرکزی اراک 14 هرمزگان اردوگاه رودان 1، بندرعباس 2، میناب 12 همدان ملایر 1، همدان 1—————————————————————————شرايط عمومي استخدام- تدين به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي كشور مصرح در قانون اساسي- تابعيت نظام جمهوري اسلامي ايرانالتزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران- داشتن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي يامعافيت دائم از خدمت.- عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر.- نداشتن سابقه محكوميت جزائي مؤثر .- داشتن سلامت جسماني و رواني و توانائي براي انجام كاري كه استخدام مي شوند .- داوطلبان استخدام نبايد مستخدم رسمي ، ثابت و پيماني ساير دستگاههاي دولتي و يا بازخريد خدمت باشند.- دارندگان معافيت پزشكي حق ثبت نام در آزمون استخدام را ندارند.شرايط اختصاصي استخدام1- داشتن حداقل سن 20 سال وحداكثر سن 35 سال تمام تا آخرين روز مهلت ارسال مدارک مي باشد.تبصره: موارد ذيل به شرط ارائه تأييديه هاي معتبر به حداكثر سن مقرر اضافه خواهد شد.الف) داوطلباني كه در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل (ازتاريخ 31/6/1359 لغايت 29/5/1367) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به ميزان مدت حضور در جبهه و همچنين مدت زمان بستري شدن و يا استراحت پزشكي رزمندگان در اثر مجروحيت درجبهه هاي نبرد حق عليه باطل .ب) افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقود الاثرها جانبازان از كارافتاده كلي كه قادر به كار نمي باشند شامل: همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر تاميزان 5 سال .ج) فرزندان شهداء ، فرزندان جانبازان (50 درصدو بالا تر) و فرزندان آزادگاني كه حداقل داراي پنج سال سابقه اسارت دارند ، از شرط حداكثر سن معاف مي باشند .د) داوطلباني كه به صورت غير رسمي و تمام وقت در دستگاههاي دولتي از تاريخ 22/11/57 به خدمت اشتغال داشته اند به ميزان مدت خدمت غير رسمي آنها .2- متقاضیان شغل مراقب امور تامینی و تربیتی و کاردان تامینی و تربیتی می بایست دارای کارت پایان خدمت وظیفه و 170 سانتی متر قد داشته باشند.3- اشتغال در رشته های شغلی مندرج در آگهي استخدام به صورت نوبت کاری (شیفتی) و تابع دستورالعمل سازمان زندانها می باشد.4- استخدام دررشته های شغلی ياد شده ماهیتاً نیاز به سلامتی کامل جسمانی و روانی دارد که می بایست سلامت و احراز توانایی داوطلب در انجام امور به تایيد پزشک متعمد که از طریق سازمان تعیین خواهد شد برسد.5- پذیرفته شدگان لزوماً پس از قبولی در آزمون استخدامي به منظور آشنایی با وظایف محوله، به مدت یک ماه دوره های آموزشی مربوط را به صورت شبانه روزی در مناطق آموزشی كه توسط سازمان زندانها تعيين مي شود، طی خواهندنمود.6- پذیرفته شدگان در حین خدمت از لباس مخصوص استفاده خواهند کرد.7- افراد پذیرفته شده حداقل به مدت ده سال حق تغییر رسته شغلي را ندارند.8- افراد پذیرفته شده حق تغییر محل جغرافیایی مورد تقاضای شغل خود را تا 10 سال نخواهند داشت.9- افراد پذیرفته شدن مکلف به تکمیل فرم ضمانتنامه محضری می باشند که در صورت انصراف از خدمت متعهد به پرداخت کلیه خسارتهای وارده به سازمان خواهند بود.10- در صورت عدم وجود داوطلب واجد شرایط و یا عدم کسب نمره حد نصاب لازم توسط شرکت کنندگان برای هر یک از شهرستان ها از داوطلبان پذیرفته نشده سایر شهرستان ها به شرح آنکه حائز حد نصاب قبولی باشند انتخاب و پس از تایید استخدام خواهند شد.11- كاركنان غير رسمي و همچنين نيروهاي شركتي سازمان زندانها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور ( در صورت ارائه مدارك سوابق غير رسمي و شركتي خود ) به ازاي هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه از ( 2 ) درصد و حداكثر ( 20 ) درصد كل امتياز در هر يك از مراحل آزمون استخدامي به صورت جداگانه برخوردار خواهند شد.نحوه و مهلت ثبت نام:متقاضيان واجد شرايط با مراجعه به سايت www.prisons.ir از تاريخ 12/03/1390 تا تاريخ 26/03/1390 مي‌توانند ثبت نام نمايند.مدارك مورد نياز :- تكميل برگ درخواست شغل الكترونيكي(با دقت تكميل گردد)- اسكن يك قطعه عكس تمام رخ جديد- داوطلبان قبول شده در مرحله اول امتحان استخدامي موظف هستند مدارك ذيل را ظرف مدت 5 روز كاري پس از اعلام نتايج از سوي سازمان زندانها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور به همراه اصل مدارك به كارگزيني اداره كل زندانها و اقدامات تاميني و تربيتي استان مورد تقاضا حضوراً ارائه و رسيد دريافت نمايند. اداره كل زندانها و اقدامات تاميني و تربيتي استان موظف هستند كليه تصاوير مدارك را با اصل آنها مطابقت داده و برابر با اصل نمايند.- اصل به همراه تصوير آخرين مدرك تحصيلي- اصل به همراه تصوير كارت ملي- اصل به همراه تصوير تمام صفحات شناسنامه- اصل به همراه تصوير پايان خدمت نظام وظيفه عمومي يا معافيت دائم- اصل به همراه تصويرمدارك دال بر بومي بودن- اصل به همراه تصوير مدارك دال بر ايثارگري ، حسب مورد از مراجع ذيربط- اصل به همراه تصوير رسيد بانكي مبني بر پرداخت شركت در آزمون- دو قطعه عكس 4×3 تمام رخ جديد پشت نويسي شده- اصل به همراه تصوير ساير مدارك طبق مفاد آگهي حسب ضرورت- رسيد بانكي مبني بر پرداخت مبلغ 50000 ريال به حساب جاري شماره 980 خزانه نزد بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران قابل پرداخت در كليه شعب بانك ملي ايران بعنوان حق شركت در آزمونهاي عمومي و تخصصي, داوطلبان استخدام (ايثارگران پنجاه درصد مبلغ مذكور را مي پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت هزينه معاف مي باشند).تبصره : با توجه به اينكه ملاك ثبت نام از متقاضيان استخدام تكميل برگ در خواست شغل مي‌باشد، لازم است در تكميل برگه مورد نظر نهايت دقت را به عمل آورده و هيچگونه اصلاحاتي پس از ارسال برگه بصورت الكترونيكي قابل پذيرش نخواهد بود.زمان توزيع كارتكارت ورود به جلسه آزمون توانمنديهاي عمومي و تخصصي از طريق سايت مذكور ارائه و محل برگزاري آزمون به اطلاع متقاضيان محترم رسانده خواهد شد.قابل توجه داوطلبان شركت كننده، آزمون استخدامي در 10 منطقه‌اي كه فهرست آن در ذيل آورده شده است برگزار خواهد شد و محل‌هاي آزمون در 10منطقه در زمان پرينت كارت ورود به جلسه بر روي كارت داوطلبان درج خواهد شد.رديف نام استان محل آزمون1 آذربایجان شرقی، اردبیل،آذربایجان غربی و زنجان : تبریز2 همدان،کرمانشاه،مرکزی و کردستان : همدان3 خوزستان، ایلام و لرستان : اهواز4 فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد : شیراز5 کرمان، یزد و هرمزگان : کرمان6 خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و گلستان : مشهد7 تهران،قم، قزوین، سمنان و مازندران : تهران8 اصفهان، چهارمحال و بختیاری : اصفهان9 گیلان : رشت10 سیستان و بلوچستان : زاهدانمواد آزمون عبارتند از:الف) آزمون توانمنديهاي عمومي شامل 1- زبان و ادبيات فارسي 2- زبان انگليسي عمومـي 3-رياضي و آمار مقدماتي 4- فن آوري اطلاعات 5- معارف اسلامي 6- اطلاعات سياسي اجتماعي و مباني قانوني كه به تعداد (100) سوال چهار گزينه اي طراحي خواهد شد.تبصره: اقليت هاي ديني از پاسخگوئي به سئوالات معارف اسلامي معاف مي باشند و امتياز آن در ساير موارد آزمون توزيع مي شود .ب) آزمون تخصصي شامل سئوالات مرتبط با آئينامه سازمان زندانها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور مي باشد. ضمنا” داوطلبان مي توانند براي دسترسي به آئينامه ياد شده به سايت مذكور مراجعه نمايند.تذكرات:1- ايثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگاني كه 9 ماه متوالي يا 12 ماه متناوب سابقه حضور داوطلبانه در جبهه هاي جنگ تحميلي دارند و نيز فرزندان و همسر آنان در صورت دارا بودن شرايط مندرج در آگهي، با رعايت قوانين و مقررات مربوط از اولويت قانوني به شرح ذيل برخوردار خواهند بود .1/1- از كل مجوز استخدامي30 درصد آن براي استخدام ايثارگران اختصاص دارد كه 25 درصد آن به فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان (50 درصد و بالاتر) و فرزندان آزادگاني که حداقل داراي پنج سال سابقه اسارت دارند و 5 درصد باقيمانده به ساير جانبازان، آزادگان، رزمندگان و همسر و فرزندان آنان اختصاص دارد. 25 درصد سهميه ايثارگران مذكور از سوي بنياد شهيد معرفي شده و جذب خواهند شد. فرزندان معظم شاهد و جانبازان 50 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگاني كه از سوي بنياد مذكور معرفي نشده اند مي توانند در اين آگهي ثبت نام نموده و در صورت عدم تكميل سهميه از باقيمانده سهميه اختصاصي بهره مند شوند . انتخاب ايثارگران در حد سهميه تعيين شده به ترتيب نمره کسب شده از بين ايثارگران واجد شرايط كه در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهدشد.2/1- استخدام مازاد بر 30 درصد سهميه ايثارگران از طريق رقابت با ساير داوطلبان واجد شرايط صورت خواهد گرفت.3/1- ايثارگراني كه از بنياد شهيد و امور ايثارگران كارت شناسايي دارند و افراد وابسته به آنان در صورت ارائه تصوير آن نيازي به اخذ و ارائه گواهي از بنياد مذكور ندارند.2- داوطلبان بومي در استانهاي ايلام ، آذربايجان غربي ، اردبيل ، بوشهر ، سيستان و بلوچستان ، چهارمحال و بختياري ، خراسان جنوبي ، خراسان شمالي ،خوزستان ، كردستان ،كهگيلويه و بوير احمد و هرمزگان درصورت داشتن شرايط مندرج در آگهي و همچنين كسب حد نصاب نمره لازم در آزمون عمومی و براساس نمرات برتر تخصصی می توانند از تسهيلات 50 درصد سهميه استخدامی بومی برخوردار شوند.استفاده از امتياز بومي بودن براي داوطلبان استخدام اختياري بوده و در صورت برخورداري پذيرفته شدگان از امتياز فوق ،موظف به سپردن تعهد ( 10) سال خدمت در محل جغرافيايي مورد تقاضا مي باشند.تبصرهً : بومي شامل افرادي مي شود كه حداقل داراي يكي از ويژگيهاي زير باشند:الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافيائي مورد تقاضا براي استخدام يكي باشد.ب) حداقل دو مقطع از مقاطع تحصيلي ابتدائي، راهنمائي و متوسطه را در محل جغرافيائي مورد تقاضا براي استخدام سپري كرده باشد.ج) فرزندان پرسنل نيروهاي مسلح در صورتيكه محل 3 سال از سنوات تحصيلي آنها (اعم از ابتدائي، راهنمائي و دبيرستان) با محل جغرافيايي مورد تقاضاي استخدامي يكي باشد نيز بومي تلقي مي شوند.توجه: داوطلبان موضوع اين بند بايستي مدارك لازم را به همراه ساير مدارك مورد نياز ارسال نمايند.3- انتخاب داوطلبان استخدام براي انجام مصاحبه تخصصي حداكثر به ميزان 3 برابر ظرفيت مورد نياز از ميان افرادي كه حد نصاب نمره آزمون عمومي (60 درصد كل نمره آزمون) را كسب كرده اند، به ترتيب بالاترين نمرات آزمون تخصصي انجام خواهد شد .4- كسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندي هاي عمومي صرفا” به منزله تاييد صلاحيت عمومي و تصحيح اوراق امتحان بوده و هيچگونه حق استخدامي ايجاد نمي كند و انتخاب داوطلبان بر اساس نمرات آزمون تخصصي و با رعايت اولويت هاي مقرر صورت مي پذيرد.5- اولويت انتخاب داوطلبان در شرايط يكسان به ترتيب با شاغلين غيررسمي و نيروهاي شركتي سازمان زندانها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور ،داوطلبان بومي وشاغلين غيررسمي مناطق محروم و دورافتاده براي همان مناطق خواهد بود.6- به مدارك ارسالي توسط دانشجويان و دارندگان مدارك تحصيلي بالاتر و پائين تر از مقاطع تحصيلي اعلام شده درشرايط احراز مشاغل مذكور در آگهي و همچنين مدارك معادل (به استثناي دارندگان مدارك تحصيلي معادل صادره از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي كشور كه در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش كشور شركت نموده و قبول شده اند و گواهي مبني بر امكان ادامه تحصيل در مقطع بالاتر با ارزش علمي دارند) ترتيب اثر داده نخواهد شد.7- مدارك تحصيلي فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي در صورت پذيرفته شدن در آزمون (حداكثر 2 ماه پس از اعلام نتيجه ) بايستي به تأييد سازمان مركزي دانشگاه مذكور برسد.8- مسئوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در متن آگهي و يا ارسال مدارک بصورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه يا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و يا فاقد شرايط مندرج در آگهي است، از انجام مراحل بعدي محروم گرديده و در صورت صدور حكم استخدامي، حكم مزبور لغو و بلااثر مي گردد .9- انتخاب‌ نهائي پذيرفته شدگان‌آزمون پس از طي مراحل مصاحبه تخصصي و گزينش صورت خواهد گرفت.ضمناً كليه اخبار مربوط به آزمون از طريق سايت مذكور اطلاع رساني خواهد شد.—————————————————————————تاريخ هاي مهم1390/03/12 لغايت 1390/03/26 ثبت نام و دريافت كد رهگيري14 و 15 و 16 تير ماه توزيع كارت ورود به جلسه1390/04/17 برگزاري آزمونساعت و محل برگزاري امتحان در هنگام چاپ كارت ورود به جلسه آزمون باطلاع داوطلبان خواهد رسيد

لینک ثبت نام را در اینجا ببینید

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام بیش از 250 نفر در 80 شغل در شرکت داده گستر عصر نوین

نکات مشتری مداری در بانکها ◄

نقش مشاور مالی در کسب و کار از اهمیت بسیاری برخوردار است و در واقع یک
مشاور مالی با ارائه راهکار هایی کارآمد برای فرد یا شرکت باعث افزایش
درآمد، کاهش هزینه ها

به طور کلی مالیات به دو قسمت تقسیم می‌شود، مالیات مستقیم و مالیات غیر
مستقیم. مالیات مستقیم شامل مالیات بر دارایی، مالیات بر درآمد می‌شود و
مالیات غیر مستقیم

نام هیوندای سوناتا
در ابتدای دهه هشتاد در فهرست خودروهای خارجی قرار گرفت که در کلاس
خودروهای لوکس در بازار ایران به فروش رسیدند. این خودرو که

داستان تعهدات معوق شرکت های خودروسازی داخلی موضوعی است که همچنان ادامه دارد و متأسفانه چون نظارتی اعمال نمی شود…

یاسر رایگانی با اصلاح مصاحبه اخیر خود با بیان اینکه از خرید اینترنتی و غیرحضوری مردم استقبال می‌کنیم، گفت: هزینه مرجوع کردن کالا با فروشگاه اینترنتی است نه ارسال کالا.

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

خانه » استخدام در استان تهران » دعوت به همکاری کادر بهداشت و درمان اداره کل زندان های استان تهران

خبر ۲۱ آذر ماه ۹۷ – اداره کل زندان های استان تهران در راستای تکمیل نیروی انسانی و بهبود کیفیت درمان در سطح واحدهای تابعه در مشاغل پزشکی (کلیه تخصص ها و عمومی )، پرستاری ، بهیاری ،کاردان یا کارشناس آزمایشگاه ، رادیولوژیست ، فیزیو تراپیست و روانشناس دعوت به همکاری می نماید .

لذا از متقاضیان و فارغ التحصیلان واجد شرایط تقاضا دارد در اسرع وقت با در دست داشتن مدارک به آدرس تهران – سعادت آباد – کوی فراز – اداره کل ندان های استان تهران مراجعه نمایند .

و یا جهت آگاهی و هماهنگی با شماره تلفن ۲۲۱۲۴۷۲۶ و ۲۲۱۲۳۷۱۸ تماس حاصل فرمائید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استخدام روانشناس زندان

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت استخدامی می باشد.

مدیر

مهر ۴, ۱۳۹۸
استخدام های امروز ایران

یک نظر
5,387 بازدید

استخدام سازمان ها

استخدام ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸ : استخدام هفتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی

با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۶) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۳/۹۷۵۷ مورخ ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ سازمان مذکور (معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سابق) و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاههای اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و تخصصی برای استخدام در هفتمین امتحان مشترک فراگیر به شرح زیر اعلام میگردد:

تعاریف

استخدام روانشناس زندان

مفاهیم و تعاریف برخی از اصطلاحات بکار رفته در این دفترچه به شرح ذیل است:

الف) دستگاه اجرایی

کلیه وزارتخانه ها، موسسات دولتی، موسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت های دولتی و کلیه دستگاههایی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانکها و بیمه های دولتی، (کلیه دستگاههای موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری) دستگاه اجرایی نامیده میشوند.

ب) ایثارگران

ب-۱) ایثارگران سهمیه بیست و پنج (۲۵) درصد شامل:

ب-۲) ایثارگران سهمیه پنج (۵) درصد شامل:

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

۱ .معاونت نیروی انسانی هر یک از ردههای نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود؛
۲ .معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل؛
۳ .معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران.

شرایط عمومی

۱. داشتن تابعیت ایران

۲. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

۵. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند

۶. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

۷. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۸. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح

۹. داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند

۱۰. به استناد ماده (۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.

تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.

۱۱. داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر بیست و پنج (۲۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی سال (۳۰) برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (۳۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (۴۰) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل پنج (۴۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری.

تبصره ۱: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند و سایر مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، ضمن رعایت تبصره ۲ همین ماده، مکلف به رعایت حداکثر سنهای اعلام شده در این دفترچه میباشند، در غیراین صورت از سایر فرایند استخدام حذف خواهند شد.

تبصره ۲: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

– پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
– داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
– میزان مدت خدمت ضرورت
– داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانهها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.

تذکر (۱): ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت، آخرین روز ثبت نام امتحان مشترک فراگیر (۱۳۹۸/۷/۱۲) میباشد. ملاک زمان فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه میباشد.
تذکر (۲): ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام (۱۳۹۸/۷/۳) میباشد.
تذکر (۳): بر اساس ماده (۴۳) قانون مدیریت خدمات کشوری به دستگاههای اجرایی اجازه داده شده است تا در صورتی که در قوانین و مقررات قبلی مورد عمل خود، شرایطی علاوه بر شرایط فوق الذکر را داشته باشند، به عنوان شرایط اختصاصی اعلام نمایند. شرایط اختصاصی هر یک از دستگاههای اجرایی در بخش مربوط به آن دستگاه ذکر شده است.

مواد آزمون

الف) مواد آزمون عمومی

مواد آزمون عمومی برای تمامی مشاغل عبارتند از:

۱. فنّاوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL)
۲. ریاضی و آمار مقدماتی
۳. زبان و ادبیات فارسی
۴. معارف اسلامی
۵ .زبان انگلیسی عمومی
۶. اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
۷. هوش و توانمندیهای عمومی

تبصره: اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

ب) مواد آزمون تخصصی

مواد آزمون تخصصی برای هر یک از مشاغل در جدول شماره ۱ مشخص شده است.

تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینهای با ضریب یک (۱) می باشند. ضمناً به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

امتیازات و سهمیه های قانونی

الف) سهمیه ایثارگران

استخدام روانشناس زندان

بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، جذب ایثارگران از محل سهمیه های استخدامی از طریق شرکت در امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی، رقابت بین کلیه داوطلبان ایثارگر در هر یک از سهمیه های ۲۵ درصد و ۵ درصد (در هر یک از مجوزهای کلی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه اجرایی) بر اساس نمره مکتسبه در امتحان مشترک فراگیر به میزان دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت میپذیرد:
۱. در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، استخدام آنان مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می پذیرد.
۲. با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران در دفترچه امتحان مشترک فراگیر مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر تایید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محلهای مشخص شده در سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوق الذکر محفوظ خواهد ماند.
۳. ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه استخدامی حداقل ۲۵ درصد موضوع ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید گردد و در صورت عدم تایید بنیاد مذکور مجاز به انتخاب شغل محلهای مشخص شده برای سهمیه یاد شده نمیباشند.
۴. مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵ درصد سایر ایثارگران نمیباشند. به عبارت دیگر هر داوطلب ایثارگر میتواند در صورت مشمول بودن، صرفاً از یکی از سهمیه های مشخص شده بر اساس ضوابط مربوطه، استفاده نماید. بنابراین مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، جهت استفاده از سهمیه اختصاصی خود، صرفاً باید مشاغل مشخص شده برای آنان را در دفترچه انتخاب نمایند.
۵. جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف میباشند.
۶. کسب حد نصاب نمره امتحان مشترک فراگیر برای مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران تا سقف سهمیه (۲۵ درصد) الزامی نمیباشد.
بدیهی است در صورتی که ایثارگران موضوع این سهمیه در شغل محلهای سهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حد نصاب نمره امتحان در شغل مربوط الزامی است.
تبصره: بر اساس تبصره ۳ ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگران، کلیه ایثارگران مشمول سهمیه ۲۵ درصد متقاضی استخدام در ادارات آموزش و پرورش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری بایستی حداقل هشتاد درصد (۸۰درصد) حدنصاب علمی آخرین نفر پذیرفته شده را کسب نمایند.
۷. آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان که با کسب حد نصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات مکتسبه در سهمیه آزاد آزمون استخدامی پذیرفته میشوند، میتوانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهرهمند گردند.
۸. سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه ۵ درصد ایثارگران در دفترچه امتحان مشترک فراگیر مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محلهای مشخص شده در سهمیه ایثارگران ۵ درصد را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوق الذکر محفوظ خواهد ماند.
۹. کسب حد نصاب نمره امتحان مشترک فراگیر برای مشمولین سهمیه ۵ درصد ایثارگران تا سقف سهمیه (پنج درصد) الزامی نمیباشد.
بدیهی است در صورتی که ایثارگران موضوع این سهمیه در شغل محلهای سهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حد نصاب نمره امتحان در شغل مربوط الزامی است.
تبصره: بر اساس تبصره ۳ ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگران، کلیه ایثارگران مشمول سهمیه ۵ درصد متقاضی استخدام در ادارات آموزش و پرورش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری بایستی حداقل هشتاد درصد (۸۰ درصد) حدنصاب علمی آخرین نفر پذیرفته شده را کسب نمایند.
۱۰. استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی (۲۵ درصد و ۵ درصد) ایثارگران در صورت کسب حد نصاب آزمون از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد در همان شغلمحل صورت میپذیرد.

ب) سهمیه معلولین

جذب معلولین (با ارائه معرفی نامه از اداره کل بهزیستی استان) از محل سهمیه استخدامی (۳ درصد قانون جامع حمایت از معلولان) صرفاً از طریق شرکت در امتحان مشترک فراگیر، کسب حد نصاب نمره لازم و رقابت بین کلیه داوطلبان معلول بر اساس نمره مکتسبه در امتحان مشترک فراگیر (به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی) و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت میپذیرد:
۱. سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه ۳ درصد معلولین مورد تایید سازمان بهزیستی کشور در دفترچه امتحان مشترک فراگیر مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است. داوطلبان معلول تایید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محلهای مشخص شده در سهمیه معلولان را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوق الذکر محفوظ خواهد ماند.
۲. معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن استخدام میشوند را داشته باشند.
۳. بر اساس ماده(۵) آیین نامه شماره۸۸۳۸۴/ ۴۴۱۷۸ مورخ ۱۳۸۹/۰۴/۲۲وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، استخدام معلولان به شرط آنکه به تشخیص سازمان بهزیستی کشور، معلولیت آنان مانع از ماموریت کاری آنها نباشد، بلامانع میباشد.

ج) سایر امتیازات

بر اساس مصوبه شماره ۲۰۰/۱۳۷۳۶ مورخ ۱۳۹۰/۰۶/۱۴ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، ۱۰ درصد به امتیاز مکتسبه حافظان قرآن دارای درجات (۱ تا ۳) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی مدارس لحاظ خواهد شد.
همچنین برای مشاغلی که شرایط احراز آنها دیپلم می باشد، درجه پنج حفظ قرآن به شرط دارا بودن گواهینامه پایان دوره اول متوسطه از لحاظ استخدامی همتراز دیپلم می باشد و امتیاز ذکر شده نیز به افراد واجد شرایط اعلام شده در متن آگهی استخدامی منتشره تخصیص خواهد یافت.

مراحل ثبت نام

داوطلب متقاضی استخدام در دستگاه های اجرایی باید در زمان ثبت نام در امتحان مشترک فراگیر، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد.

الف) تهیه فایل عکس اسکن شده

داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ) فقط باید با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ باشد. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد. حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تذکر (۱): اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر (۲): عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تذکر (۳): درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در امتحان مشترک فراگیر از وی سلب می گردد.
لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در امتحانات مشترک فراگیر قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد، بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف داوطلب، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ب) پرداخت وجه

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۷/۳ لغایت روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۷/۱۲انجام خواهد پذیرفت. مدت ثبت نام به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.
متقاضیان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و پس از پرداخت مبلغ (۴۵۰/۰۰۰) (چهارصد و پنجاه هزار) ریال به صورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
موکداً تاکید میگردد مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام در امتحان مشترک فراگیر تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. متقاضیان شرکت در امتحان مشترک فراگیر باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد.

ج) تکمیل تقاضانامه ثبت نام

– در ردیفهای ۱ ،۲ و ۳، داوطلب باید در محل مورد نظر نام خانوادگی (فامیلی)، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطورکامل وارد نماید (از بکاربردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود)

– در ردیف ۴، داوطلب باید کد ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید. ضمناً داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اند برای اطلاع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای ۶۶۷۲۹۵۹۳ تماس حاصل نمایند.

– در ردیف ۵، داوطلب باید برحسب اینکه زن یا مرد می باشد منحصراً مربع مربوط را علامت گذاری نماید.

در ردیف ۶، داوطلب باید ازسمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و ازدرج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.

– در ردیف ۷، داوطلب باید تاریخ تولد خود را به صورت سال، ماه و روز درمحل مربوط درج نماید.

– در ردیف ۸، داوطلب باید بر حسب اینکه مجرد یا متاهل می باشد مربع مربوط را علامتگذاری نماید.

– در ردیف ۹، داوطلب باید کد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول شماره ۲ مندرج درصفحه ۲۹ مشخص و در این محل درج نماید.

– در ردیف ۱۰، داوطلب باید با علامتگذاری در یکی از مربع ها، دین خود را مشخص نماید.

– در ردیف ۱۱، داوطلبان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را با علامتگذاری در مربع مربوطه مشخص نمایند.

– در ردیف ۱۲، داوطلبان چپ دست باید این مربع را علامتگذاری نمایند.

– در ردیف ۱۳، داوطلب متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران وضعیت ایثارگری خود را بر اساس سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در این بند علامتگذاری نماید.
– در ردیف ۱۴، داوطلبان دارای سابقه غیر رسمی در دستگاههای اجرایی (جهت مقررات مربوط به حداکثر سن) می بایست موارد خواسته شده در این بند را با درج سابقه خدمت تکمیل نمایند.

-در ردیف ۱۵ ،داوطلب معلول باید نوع معلولیت خود را در یکی از مربع ها علامتگذاری نماید و فرم دریافتی از بهزیستی را حداکثر تا تاریخ ۹۸/۷/۱۴ به نشانی این سازمان (تهران صندوق پستی ۳۱۶۶-۳۱۵۳۵) ارسال نمایند.

– در ردیف ۱-۱۵، داوطلب معلول چنانچه نیازمند منشی می باشد باید این قسمت را علامتگذاری نماید.

– در ردیف ۱۶، مشمولان حافظان قرآن درجه ۱ تا ۵ این بند را علامتگذاری نمایند.

– در ردیف ۱۷، داوطلب باید آخرین مقطع تحصیلی خود را در این بند علامتگذاری نماید (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)

– در ردیف ۱۸، داوطلب باید عنوان رشته تحصیلی خود را مشخص و در این محل درج نماید.

– در ردیف ۱۹، داوطلب باید دانشگاه یا موسسه محل اخذ مدرک تحصیل خود را درج نماید.

– در ردیف ۲۰، داوطلب باید تاریخ فارغ التحصیلی آخرین مقطع تحصیلی خود را به سال و ماه و روز در این قسمت درج نماید.

– در ردیف ۲۱، داوطلب باید معدل آخرین مدرک تحصیلی خود را درج نماید.

– در ردیف ۲۲، داوطلب باید کد و نام استان و شهرستان محل اقامت خود را جهت تعیین حوزه امتحانی با توجه به جدول شماره ۲ مندرج در صفحه ۲۹ مشخص و در این محل درج نماید.همچنین آدرس دقیق پستی و کدپستی دقیق خود را که یک عدد ده رقمی می باشد در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید.

– در ردیف ۲۳، داوطلب باید کد پستی ده رقمی خود را درج نماید.

– در ردیف ۲۴، داوطلب شماره تلفن ثابت با کد شهر خود را در محل مربوط درج نماید.

– در ردیف ۲۵، داوطلب شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نماید.

– در ردیف ۲۶، داوطلب متقاضی میتواند آدرس پست الکترونیکی خود را درج نماید.

– در ردیف ۲۷، داوطلب میبایست آدرس محل سکونت خود را در این محل درج نماید.

– در ردیف ۲۸، داوطلب باید کد شغل محل انتخابی خود را که شامل نام دستگاه، شغل و محل مورد تقاضا است، در این قسمت مشخص نماید. (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)

تذکر مهم: داوطلبان باید در انتخاب کد شغل محل به نام شغل، محل خدمت، جنس و ظرفیت پذیرش، کد شرایط احراز توجه نمایند (لازم به توضیح است منظور از کد شرایط احراز تطابق رشته، گرایش و مقطع تحصیلی با شغل محل مورد تقاضا بر اساس جدول شماره ۱ مندرج در صفحات ۲۸-۱۴ میباشد)

زمان برگزاری هفتمین امتحان مشترک فراگیر و نحوه دریافت کارت

کارت شرکت در امتحان مذکور از روز دوشنبه ۱۳۹۸/۸/۲۷ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. هفتمین امتحان مشترک فراگیر در روز پنجشنبه ۱۳۹۸/۸/۳۰ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می باشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری امتحان مشترک فراگیر بر روی کارت شرکت در امتحان مشترک فراگیر درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در امتحان مشترک فراگیر به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای امتحان مشترک فراگیر توسط دستگاه اجرایی مربوط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مراحل و نحوه اعلام نتیجه

بر اساس دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۹۷۵۷/۹۳/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ و اصلاحیه آن به شماره ۱۱۷۲۶۶۰ مورخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ سازمان اداری و استخدامی کشور، مرحله تعیین حد نصاب لازم و مرحله معرفی افراد جهت مصاحبه استخدامی به شرح زیر صورت میپذیرد :

الف) کسب حدنصاب

معرفی داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه استخدامی و سایر مراحل استخدام، منوط به کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی بوده و انتخاب افراد پذیرفته شده بر اساس ترتیب نمرات مکتسبه، سهمیه های قانونی و با رعایت سایر قوانین و مقررات جاری، مطابق قواعد زیر می باشد:

پس از برگزاری امتحان مشترک فراگیر، نمرات داوطلبان به تفکیک حیطه های عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب امتحان، معادل پنجاه (۵۰) درصد بالاترین نمره مکتسبه در آن امتحان مشترک فراگیر با ارزش وزنی چهل (۴۰) درصد برای حیطه عمومی و شصت (۶۰) درصد برای حیطه تخصصی در هر شغل محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار میگیرد. در این مرحله امتیازات و سهمیه های قانونی ذکر شده در متن آگهی (به استثنای موارد ذکر شده در بندهای ۶ و ۹ سهمیه ایثارگران) اعمال نخواهد شد. پس از تعیین حدنصاب در امتحان مشترک فراگیر مراحل زیر انجام خواهد پذیرفت:

۱) داوطلبان فاقد حد نصاب، از ادامه سایر مراحل استخدامی حذف و صرفاً کارنامه آزمون کتبی از طریق سامانه امتحانات جهت اطلاع برای آنها قابل مشاهده خواهد بود.

۲) معرفی افراد در سقف چند برابر ظرفیت برای سایر مراحل استخدام در صورت کسب حد نصاب و اعمال امتیازات و سهمیه های قانونی ذکر شده در متن آگهی بر اساس نمره کل آنان به ترتیب نمرات فضلی آنان انجام خواهد شد.

تذکر: کسب حد نصاب نمره علمی لازم در امتحان مشترک فراگیر، هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمیکند و معرفی افراد به ترتیب نمره فضلی آنان، از میان داوطلبانی که حدنصاب لازم را کسب نموده اند، صورت میپذیرد.

ب) انتخاب و اعلام لیست چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حد نصاب علمی

انتخاب افراد چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب نمودهاند، بر اساس نمره کل آنان و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیههای قانونی به تعداد چند برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل و به ترتیب نمرات فضلی صورت میپذیرد.

تذکر مهم: نمره کل افراد در کارنامه اولیه صادرشده از سوی موسسه مجری، صرفاً بر اساس اطلاعات خوداظهاری داوطلب (امتیازات و سهمیه های قانونی) بوده و نتیجه نهایی نمرات آنها، پس از بررسی، انطباق و اعمال مستندات مربوط به امتیازات و سهمیه های قانونی و تایید آن توسط دستگاه اجرایی مربوطه، اعلام خواهد گردید.

ج) انتخاب و اعلام لیست دو یا سه برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه استخدامی از بین دارندگان حدنصاب آزمون علمی

انتخاب افراد دو یا سه (۲ یا ۳) برابر ظرفیت در هر شغل محل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبه های استخدامی صرفاً از بین دارندگان حدنصاب مرحله قبل که مدارک آنان بررسی و مورد تایید قرار گرفته است، بر اساس نمره کل آنان با وزن چهل (۴۰)درصد برای حیطه عمومی و شصت (۶۰)درصد برای حیطه تخصصی نمرات این افراد و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی در هر یک از آزمونهای کتبی (عمومی و تخصصی)، به تعداد دو یا سه برابر ظرفیت در هر شغل محل صورت میپذیرد.

د) معرفی به گزینش

۱ ) پس از برگزاری مصاحبه استخدامی، معرفی افراد به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی آنان با وزن هفتاد (۷۰ ) درصد برای آزمونهای کتبی (عمومی و تخصصی) و سی (۳۰)درصد برای مصاحبه استخدامی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) خواهد بود.

۲ ) در صورت عدم برگزاری مصاحبه استخدامی، انتخاب نفر اصلی صرفاً بر اساس نمره کل اولیه آنان با وزن چهل (۴۰) درصد برای حیطه عمومی و شصت (۶۰) درصد برای حیطه تخصصی نمرات این افراد و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل صورت میپذیرد.

تذکرات مهم

۱. به منظور احراز مهارتهای پایه و عمومی فنّاوری اطلاعات افراد واجد شرایط جهت استخدام در مشاغل تخصصی، کارشناسی و بالاتر (موضوع تبصره دو ماده (۴۲ ) قانون مدیریت خدمات کشوری) پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر یک ماه پس از اعلام تایید گزینش، مدارک مربوط به کسب مهارتهای هفتگانه (ICDL ) صادره از مراکز و موسسات تایید صلاحیت شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور را ارائه نمایند. بدیهی است کسانی که فاقد گواهینامه های مذکور میباشند و یا گواهینامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمیباشد، موظفند برای شرکت در آزمون تعیین سطح و دریافت گواهینامه مذکور به یکی از مراکز تعیین صلاحیت شده در بخش اعتبار سنجی موسسات آموزشی (با عنوان موسسات تعیین صلاحیت شده) که در درگاه الکترونیکی سازمان اداری و استخدامی کشور قابل مشاهده میباشد، مراجعه نمایند.

۲. استخدام افراد با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، برای تمامی دستگاههای اجرایی به صورت پیمانی میباشد.

۳. مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه نهایی باید به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.

۴. داوطلبان صرفاً در صورتی میتوانند در امتحانات مشترک فراگیر ثبت نام نمایند که مدرک تحصیلی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) آنان مطابق با عناوین مدرک تحصیلی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) مندرج در شرایط احراز مشاغل قید شده در آگهی استخدامی یکسان بوده و همچنین عنوان مدرک تحصیلی ثبت نامی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) داوطلب، عیناً در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه وی درج گردیده باشد.

تذکر (۱): در صورتی که برای برخی از رشته های تحصیلی در آگهی استخدامی منتشره، گرایش خاصی ذکر شده باشد، صرفاً فارغ التحصیلان همان رشته و گرایش تحصیلی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند. اما در صورتی که هر یک از رشته های تحصیلی بدون ذکر گرایش و یا با عبارت «کلیه گرایشها» در آگهی درج شده باشد، فارغ التحصیلان کلیه گرایشهای آن رشته تحصیلی در مقطع مورد نظر، میتوانند در آزمون استخدامی ثبت نام نمایند و در صورتی که یک رشته تحصیلی با عبارت «بدون گرایش» در دفترچه ثبت شده باشد، صرفاً آن رشته تحصیلی به صورت تنها و بدون گرایش مد نظر میباشد.

به طور مثال نام رشته های تحصیلی ذکر شده در بخش شرایط احراز شغلها، به سه صورت آمده است:

الف) با ذکر کلمه «گرایش» مثال: مهندسی عمران گرایش سازه، که منظور گرایش خاصی از یک رشته تحصیلی میباشد و شامل دیگر گرایشهای این رشته نمیشود.

ب) بدون ذکر کلمه «گرایش» و یا با ذکر عبارت «کلیه گرایش ها» مثال: مهندسی عمران و یا مهندسی عمران(کلیه گرایش ها) که همه گرایشهای این رشته تحصیلی را شامل میشود.

ج) با ذکر عنوان «بدون گرایش» مثال: مهندسی عمران(بدون گرایش) که صرفاً همین رشته تحصیلی بدون هیچگونه گرایشی را شامل میشود.

تذکر (۲): از آن جایی که تایید شرایط احراز مشاغل، (از جمله مقاطع، رشته ها و گرایشهای مورد نظر برای هر یک از مشاغل، صرفاً از وظایف و اختیارات شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی میباشد، بنابراین ارائه هر گونه گواهی از مراجع مختلف، مبنی بر تطابق رشته ها و یا گرایشهای تحصیلی با رشته یا گرایشهای تحصیلی عنوان شده در آگهی استخدامی جهت ادامه فرایند استخدام موضوعیت نداشته و صرفاً عین عنوان رشته ها و یا گرایشهای تحصیلی مندرج در آگهی استخدامی ملاک عمل میباشد. از اینرو داوطلبانی که در مرحله بررسی مدارک، از لحاظ شرایط احراز اعلام شده در آگهی استخدامی منتشره، غیر واجد شرایط تشخیص داده شوند از ادامه فرایند استخدام حذف و معرفی آنان در این مرحله، کان لم یکن تلقی گردیده و هیچگونه حق و امتیازی برای داوطلب ایجاد نکرده و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

۵. دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلامشده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک تحصیلی معادل حق شرکت در امتحان مشترک فراگیر را ندارند.
۶. افراد دارای مدارک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده، برای شرکت در آزمون میبایست مدرک مقطع تحصیلی ذکر شده در آگهی را داشته باشند. بدیهی است صدور حکم کارگزینی پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی استخدامی میباشد.
۷. داوطلبان استخدام میبایست سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند را داشته باشند. در صورت عدم تایید توانایی داوطلبان استخدام توسط دستگاه مربوطه در مرحله مصاحبه استخدامی و معاینه پزشکی، مرجع رسیدگی به اعتراض داوطلبان، شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مربوطه میباشد.
۸. با توجه به اینکه، دستگاههای استخدام کننده مدارک متقاضیان معرفی شده چند برابر ظرفیت را پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی بررسی خواهند نمود، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت و سابقه اشتغال غیررسمی در دستگاههای اجرایی (برای محاسبه حداکثر سن) و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی، مغایر با شرایط مندرج در این آگهی باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف شده و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
۹. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در مفاد آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه در هر مرحله از جذب و استخدام محرز شود، داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میشود.

سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور

خدمت در مشاغل مراقب اقدامات تامینی و تربیتی زندانها، مامور گارد انتظامات زندانها، کارشناس امور انتظامی زندانها و کارشـناس امور تامینی و تربیتی زندانها به صورت نوبت کاری (شیفتی) در محدوده داخل بندها و زندانها و تـابع دسـتورالعمل سـازمان مـیباشـد و الزامات ذیل در خصوص شغل های فوق الذکر ضروری میباشد.
۱. داوطلبان می بایست دارای حداقل قد ۱۶۵ سانی متر برای آقایان و ۱۵۵ سانتی متر برای بانوان باشند.
۲. پذیرفته شدگان نهایی در مشاغل مامور گارد انتظامات زندان ها و کارشناس امور انتظامی زنـدانهـا در حـین خـدمت از لبـاس فـرم مخصوص استفاده خواهند کرد.
۳. پذیرفته شدگان نهایی ضمن سپردن تعهد خدمتی به صورت محضری مبنی بر خدمت در پست سازمانی پذیرفتـه شـده حـداقل بـه مدت ده سال حق تغییر رشته شغلی و تغییر محل جغرافیایی خدمت خود را ندارند.
۴. پذیرفته شدگان نهایی در مشاغل مامور گارد انتظامات زندان ها و کارشناس امور انتظامی زندان ها الزاما میبایست قبل از شروع کار، دوره آموزش تخصصی انتظامی پیش بینی شده از سوی این سازمان را با موفقیت طی نمایند.
۵. علاوه بر مصاحبه استخدامی، آزمون عملی به منظور سنجش آمادگی جسمانی افراد توسط سـازمان زنـدانهـا و اقـدامات تـامینی و تربیتی کشور برگزار خواهد شد.
۶. در مشاغل کارشناس امور انتظامی زندانها و مامور گارد انتظامات زندانها، افراد دارای رشـتههـای تحصـیلی غیـر مـرتبط در صـورت گذراندن دوره آموزشی انتظامی با تشخیص کمیته سرمایه انسانی دستگاه میتوانند در این مشاغل تصدی یابند.
تذکر: با توجه به ماده ۲۲ دستورالعمل یگان حفاظت سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشـور مـورخ ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ،در مشـاغل مامور گارد انتظامات زندان ها و کارشناس امور انتظامی زندان ها در ارتباط با ضوابط اداری و استخدامی تابع قوانین و مقـرارت و آیـین نامـه های مربوط به سازمان زندانها می باشند (قانون مدیریت خدمات کشوری) و در راستای وظایف حفـاظتی و انتظـامی و بکـارگیری سـلاح و مهمات و تجهیزات انتظامی تابع آیین نامه انضباطی نیروهای مسلح می باشند.

جهت دانلود دفترچه آزمون فراگیر اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در هفتمین آزمون فراگیر کلیک نمایید

خبر ۳ آبان ماه ۱۳۹۶: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج سومین آزمون استخدامی متمرکزدستگاه های اجرایی کشور مورخ ۱۳۹۵/۸/۲۱

باعنایت به برگزاری سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۹۵/۰۸/۲۱، نتایج آزمون استخدامی مربوط به سازمان زندانها واقدامات تامین وتربیتی کشور، که نتایج آنها نهایی و مورد تأیید قرار گرفته است، برای سیر سایر مراحل استخدامی اعلام می گردد.

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

خبر ۱۶ مرداد ماه ۱۳۹۶: اطلاعیه شماره (۱) ستاد مصاحبه آزمون استخدامی آبان ماه ۱۳۹۵ سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور

به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی می رساند: برنامه زمان بندی مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله علمی به شرح جدول پیوست جهت اطلاع اعلام می گردد :

پذیرفته شدگان می بایست براساس برنامه زمان بندی به محل برگزاری مصاحبه به آدرس: تهران، شهر زیبا، سه راهی کن، خیابان کانون اصلاح و تربیت، جنب کانون اصلاح و تربیت استان تهران مرکز آموزشی منطقه ۷ کشور مراجعه نمایند . به همراه داشتن اصل و تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی نامه فراغت از تحصیل در زمان مصاحبه الزامی می بحاشد شایان ذکر است عدم حضور پذیرفته شدگان در تاریخ های تعیین شده در محل مصاحبه به منزله انصراف تلقی و از ادامه روند مراحل استخدامی حذف خواهند شد.

ضمناً چنانچه افراد دارای سوابق پژوهشی شامل ( مقاله ISI – ISC- مقالات ارائه شده در کنفرانس ها – ثبت اختراع – کتاب منتشر شده – مقالات علمی و پژوهشی ) و یا دوره های آموزشی شامل ( TOFEL – ILETS – TOLIMO – MCHE ( MSRT) مهارتهای هفت گانه ICDL ، دوره های نرم افزارهای تخصصی و دوره های تخصصی مرتبط با شغل پذیرفته شده ) می باشند در موقع مصاحبه با ارائه اصل و تصویر از امتیاز پیش بینی شده برخوردار خواهند شد .

لازم به ذکر است پذیرفته شدگانی که قبلاً مدارک اولیه استخدامی را به ادارات کل زندانهای استان مربوطه ارائه ننموده اند ملزم به ارائه مدارک ذیل جهت تکمیل پرونده استخدامی در روز مصاحبه می باشند .

۱-کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش
۲-چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید .
۳-اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه ۲ سری
۴-اصل و تصویر کارت ملی و پایان خدمت یا معافیت ۲ سری
۵-اصل و تصویر دانشنامه یا گواهی نامه فراغت از تحصیل مطابق با رشته تحصیلی مجاز در خوشه شغلی محل انتخابی ۲ سری .
۶-ارائه گواهی سابقه خدمت برای کارکنان تمام وقت شاغل در دستگاه های اجرایی به انضمام مفاصاحساب بیمه.
۷-مدارک مربوط به بومی در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه آزمون با شرایط قید شده در آگهی استخدامی .
۸-اصل معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه ایثارگری درج شده است.

تذکر: پذیرفته شدگانی که قبلاً مدارک یاد شده را به ادارات کل زندانهای استان مربوطه تحویل داده اند نیاز به ارائه مجدد مدارک فوق نمی باشند .

Tags استخدام دولتی 99 (ادارات و مراکز مهم) استخدام سازمان ها 99

من لیلاسلمانی دنبال یه کار هستم وناحالا جایی هم کارنکردم ازشما خواهشمندم لطفا کاری که بتونم نجام بدم وازاین بیکار ی خلاص بشم وتاحالا جایی هم کارنکردم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

 


جهت دانلود دفترچه آزمون فراگیر اینجا کلیک نماییدDownloads-icon

%PDF-1.5
%
33058 0 obj
>
endobj

33068 0 obj
>/Filter/FlateDecode/ID[]/Index[33058 24]/Info 33057 0 R/Length 66/Prev 3816298/Root 33059 0 R/Size 33082/Type/XRef/W[1 2 1]>>stream
hbbd“bkA=`;
$SAD)`R@&ظ$HW

۸ دی ۱۳۹۸

۳ نظر

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه   خبر ۸ دی ۹۸ – دریافت کارنامه نهایی آزمون قراردادی۹۸/۶/۱ علوم پزشکی کرمانشاه کارنامه نهایی داوطلبین آزمون استخدامی تاریخ ۱۳۹۸/۶/۱ صادر شد. کلیه شرکت کنندگان در آزمون فوق می توانند با کلیک بر روی هریک از آدرس سایت های زیر نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند. سایت kums.poorsam.ir […]

۱۸ تیر ۱۳۹۸

۲۴۰ نظر

 استخدام شرکت نفت سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت ۹۷ سوالات استخدامی شرکت نفت – کارشناسی و ارشد سوالات رایج در آزمون های استخدامی خبر ۱۰ تیر ۹۸ – ثبت نام سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی در وزارت نفت به منظور تامین بخشی از نیازمندی‌های آتی شرکتهای اصلی و تابعه وزارت نفت مستقر در استان تهران […]

۱۳ آبان ۱۳۹۷

۲,۳۶۳ نظر

استخدام روانشناس زندان

استخدام استانداری اصفهان سوالات استخدامی استانداری سوالات رایج در آزمون های استخدامی خبر ۱۲ آبان ۹۸ – افزایش ۲۵ درصدی میزان اشتغال در استان اصفهان استاندار اصفهان گفت: میزان اشتغال در استان اصفهان در سال جاری نسبت به ۶ ماه مشابه در سال گذشته ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است. برای مشاهده متن کامل خبر اینجا […]

۱۶ مرداد ۱۳۹۷

۳,۴۴۹ نظر

سوالات استخدامی استانداری سوالات رایج در آزمون های استخدامی خبر ۱۶ مرداد ۹۷ – پرداخت ۸۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کردستان  در نشست خبری با اصحابه رسانه استان مطرح شد که از ابتدای سال گذشته تا پایان تیرماه جاری امسال، هشت هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در بخش‌های مختلف در کردستان پرداخت […]

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

۱۵ نظر

استخدام سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور     خبر  ۳۱ اردیبهشت ۹۷ – استخدام اداره کل زنداندهای استان تهران اداره کل زنداندهای استان تهران در نظر دارد جهت تکمیل کادر درمانی خود در شهرستانهای تهران، ری، ورامین و کرج با حقوق مکفی (خانم / آقا) را در رشته های ذیل جذب نماید: […]

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

۲,۳۴۳ نظر

استخدام استانداری خوزستان سوالات استخدامی استانداری سوالات رایج در آزمون های استخدامی   خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۷ – جوانان بومی در اولویت اشتغال صنایع پتروشیمی ماهشهر فرماندار بندر ماهشهر گفت:در موضوع اشتغال جوانان بومی منطقه باید در اولویت باشند و صنایع پتروشیمی ملزم به رعایت این اصل مهم هستند. به گزارش خبرنگار مهر، محسن بیرانوند […]

۲۱ دی ۱۳۹۶

۴۶ نظر

فرصت های شغلی مورد نیاز گروه شرکتهای پارس آنلاین، جهت تصدی پست های سازمانی ذیل از افراد متخصص خلاق و علاقمند به یادگیری جهت فعالیت در محیطی پویا، جذاب، پرانرژی و جوان، دعوت به همکاری می نماید: کارشناس لایه ۱ بخش عملیاتی کاربران کارشناس فنی (NOC-Enterprise) کارشناس فنی نصب کارشناس بازاریابی حضوری کارشناس پشتیبانی نرم […]

۷ تیر ۱۳۹۵

۱۹۰ نظر

استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران خبر ۶ تیر ۹۵ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام نتایج آزمون کارگزاران امورگمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران سال ۱۳۹۵ ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارگزاران امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۵، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در […]

۱۸ خرداد ۱۳۹۵

۰ نظر

دعوت به همکاری دانشگاه شیراز دانشگاه شیراز در نظر دارد از بین افراد واجد شرایط ۱ نفر را بصورت عضو قراردادی (انجام کار مشخص) از طریق مصاحبه علمی به همکاری دعوت نماید. متقاضیان می توانند مدارک مشروحه زیر را حداکثر تا تاریخ ۹۵/۰۳/۲۰ با پست سفارشی به آدرس : شیراز- بلوار جمهوری اسلامی – ساختمان […]

۱۳ آبان ۱۳۹۰

۲۰ نظر

استخدام مربی دارای مدرک روانشناسی،امور اجتماعی،مدیریت آموزشی مهلت: ۹۰/۸/۲۳

۲۶ مهر ۱۳۹۰

۵۵ نظر

آگهی استخدام کادر پایور در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) آجا قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)آجا جهت تأمین نیروی انسانی خود از دارندگان مدرک کارشناسی،کارشناسی ارشد و کاردانی  ذکور در رشته های مشروحه زیر بصورت پیمانی دعوت به همکاری می نماید. الف) شرایط استخدام:

۱ مهر ۱۳۹۰

۵۵ نظر

استخدام ۳۲ نفر در موسسه آموزشی اکسین

۵ شهریور ۱۳۹۰

۲۰ نظر

آگهی استخدام شرکت تبلیغاتی

۲۴ مرداد ۱۳۹۰

۷۹ نظر

دانشگاه حضرت معصومه(س) در نظر دارد جهت تکمیل کادر مرکز مشاوره خود، از بین افراد متخصص و واجد شرایط یک نفر نیروی خانم جذب نماید. شرایط عمومی:

۳ تیر ۱۳۹۰

۱۸ نظر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نظر دارد از بین افراد واجد شرایط نیروی قراردادی تمام وقت با اولویت طبق جدول زیر استخدام نماید لذا علاقه مندان می توانند حداکثر تا ۱۵ روز پس از درج آگهی مدارک خود را به آدرس: بندرعباس – خیابان آیت الله غفاری – کانون پرورش فکری کودکان و […]

۳۰ خرداد ۱۳۹۰

۳۵ نظر

رشته های مورد نیاز : لیسانس رشته های مرتبط با علوم انسانی یا زبان انگلیسی – فوق لیسانس مدیریت منابع انسانی، روان شناسی و تعلیم و تربیت و مدیریت بازرگانی یا اقتصاد الف- ویژگی های فردی: – انگیزه ای قوی در فراگیری، رشد و تعالی شخصی و شغلی. و دارای وجدان کاری قوی و توان […]

۲۹ خرداد ۱۳۹۰

۴۰ نظر

استانداری آذربایجان شرقی جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان به شرح زیر طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاه های اجرایی، از محل سهمیه های استخدامی شماره۲۲۰/۶۰۰۴۸ مورخ ۸۹/۱۱/۲۵ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و باقیمانده […]

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰

۷ نظر

مرکز درمان سوء مصرف مواد اسرار واقع درتبریز -چهارراه لاله جهت تکمیل کادر خود به افراد زیر نیاز دارد. ردیف مدرک تحصیلی رشته تحصیلی شغل مورد نظر تخصص و توانایی حداکثر سن جنسیت حداقل سابقه تعداد محل خدمت ۱ مامایی دارویاری – زن – ۱ -تبریز ۲ روانشناس بالینی مشاور – زن – – -تبریز […]

۱۷ فروردین ۱۳۹۰

۵۷ نظر

خبر ۱۸ بهمن ۹۱ – آزمون شرکت گاز شروع شد – لینک خبر خبر ۲۱ دی ۹۱  – اسنخدام شرکت ملی گاز ایران سال ۹۱ – لینک خبر شرکت ملی گاز ایران در نظر دارد بمنظور تأمین بخشی از نیازمندیهای نیروی انسانی مورد نیاز خود در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی واقع در استان بوشهر- […]

۶ دی ۱۳۸۹

۱ نظر

شرکت مهندسی مشاور آب کاوان آبانگاه در نظر دارد به منظور تکمیل کادر اجرایی و کارشناسی خود در شهر مشهد ( ساکن شهر مشهد )، تعداد ۵ نفر را به شرح زیر استخدام نماید. کارشناس یا کارشناس ارشد رشته های مدیریت

استخدام روانشناس زندان

۱۶ آذر ۱۳۸۹

۱ نظر

شرکت زغالسنگ پروده طبس براساس مجوزهای مأخوذه از شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران  و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ، در نظر دارد به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در معدن زغالسنگ پروده تعداد ۳۲۸ نفر را از بین افراد واجد شرایط دارای مدارک تحصیلی […]

۱۶ آبان ۱۳۸۹

۹ نظر

یک شرکت بزرگ تولیدی در نظر دارد به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود تعدادی متخصص در زمینه‌های مختلف را مطابق جدول زیر استخدام نماید.

۶ شهریور ۱۳۸۹

۱۲ نظر

مجتمع آلومینیوم هرمزگان جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود واقع در استان هرمزگان تعداد ۱۰۰ نفر از واجدین شرایط را به شرح جدول ذیل و از طریق آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و گزینش بصورت قراردادی و براساس برنامه‌زمانبندی دعوت به همکاری می نماید.

۳ شهریور ۱۳۸۹

۰ نظر

– نشر ساوالان ناشر کتاب های روان شناسی و علوم تربیتی در جستجوی یک همکار و کتاب فروش است – شرایط لازم: خانم بین ۲۲ تا ۳۰ سال. لیسانس روان شناسی. تسلط به تایپ و اینترنت  و علاقه مند به علم روان شناسی

۳۱ مرداد ۱۳۸۹

۶ نظر

یک موسسه آموزشی به منظور تالیف آزمونهای آزمایشی و بسته های آموزشی تحصیلات تکمیلی از اساتید، فارغ التحصیلان و دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های ذیل دعوت به همکاری می نماید.

۲۲ خرداد ۱۳۸۹

۰ نظر

استخدام هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم و مرکز آموزشهای بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی اساتید بازنشسته دانشگاههای دولتی با اولویت و استادان مقطع دکترای تخصصی خارج از کشور با پرداخت حق الزحمه ارزی و فوق العاده ویژه به همکاری دعوت می شوند. مهندس عمران – علوم اجتماعی – برق و الکترونیک – زبان […]

۷ خرداد ۱۳۸۹

۰ نظر

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان متعهد، مؤمن و کارآمد (مرد) بصورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقاطع افسری و درجه داری از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل (مصاحبه، معاینات پزشکی و …) با شرایط مندرج در این آگهی، استخدام می نماید. شرایط عمومی […]

۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹

۰ نظر

دعوت به همکاری در یک موسسه فرهنگی و آموزشی معتبر یک موسسه فرهنگی و آموزشی معتبر از دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد در رشته های زیر جهت تالیف جزوات مکاتبه ای و آزمون های آزمایشی مقطع کارشناسی ارشد دعوت به همکاری می نماید: ارتباط تصویری- مترجمی و ادبیات انگلیسی- آمار- طراحی صنعتی- علوم سیاسی – […]

۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹

۱۶ نظر

تکمیلی : جهت اطلاع از نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش از این آدرس استفاده نمایید (۸۹/۴/۲۰) از سوی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش: مواد آزمون تخصصی و عمومی استخدام پیمانی آموزش و پرورش از سوی مرکز سنجش آموزش و پرورش اعلام شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و […]

۲۸ فروردین ۱۳۸۹

۱۶ نظر

سازمان حفاظت محیط زیست به صورت پیمانی استخدام می‌نماید سازمان حفاظت محیط زیست تعداد ۶۳ نفر را به صورت پیمانی استخدام می‌نماید. به گزارش خبرنگار بازارکار،‌ این سازمان، کارکنان مورد نیاز خود را در استان‌های گلستان، قم، بوشهر، فارس و آذربایجان شرقی را از میان دارندگان مدارک دیپلم تا دکترا و از طریق برگزاری آزمون […]

قابل توجه همراهان وب سایت استخدام:
این سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد ، و تایید صحت و شرکت در آگهی ها به عهده شما عزیزان می باشد.

همین الان #789* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید. سرویس جدیدی از eCharge.ir

استخدام روانشناس زندان
استخدام روانشناس زندان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *