انجمن روانشناسي تربيتي ايران

 
helpkade
انجمن روانشناسي تربيتي ايران
انجمن روانشناسي تربيتي ايران

دریافت مشاوره رایگان!001-234-5678

انجمن روانشناسی تربیتی ایران فعالیت خود را در سال ۱۳۹۲ زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دسته بندی علوم پایه آغاز نمود.
بر اساس داده های ثبت شده در سیویلیکا انجمن روانشناسی تربیتی ایران تاکنون ۲ کنفرانس را برگزار نموده و یا درحال برگزاری است.

پایگاه مرجع انجمنهای علمی ایران، به معرفی؛ دسته بندی و ارائه اخبار و دستاوردهای انجمنهای علمی کشور می پردازد و بر اساس مستندات علمی ثبت شده از انجمنها در پایگاه سیویلیکا،
فعالیت علمی انجمنها رتبه بندی می شود.

همه حقوق برای پایگاه مرجع انجمنهای علمی ایران محفوظ است – SAREF.ir

پایگاه مرجع انجمنهای علمی ایران

پایگاه سیمپوزیا، یکی از مجموعه وب سایتهای سیویلیکا می باشد که به اطلاع رسانی کنفرانسهای کشور می پردازد. در این سایت کلیه فراخوانهای کنفرانسهای معتبر علمی کشور را می توانید مشاهده نمایید.

کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© – Symposia

شرایط ثبت نام در کارگاه

شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی انجمن روانشناسی ایران لطفا پس از کسب اطمینان از ظرفیت  کارگاه (مقابل عنوان هر کارگاه ذکر شده است که ظرفیت دارد یا ظرفیت تکمیل است) نسبت به واریز هزینه کارگاه به شماره حساب های بانک تجارت، شعبه دانشگاه شهید بهشتی (کد 3420)، حساب جاری شماره 342060641 به نام انجمن روانشناسی ایران و یا به شماره حساب بانک صادرات، شعبه مقدس اردبیلی (کد 1911) حساب جاری شماره 0102699310002  اقدام نمایید.

لطفاً هزینه هر کارگاه را در فیش جداگانه پرداخت فرمایید. 

 

انجمن روانشناسي تربيتي ايران

همچنین ساعت شروع کارگاه های آموزشی 8 صبح می باشد.

 

 

مکان کارگاه های آموزشی انجمن روانشناسی ایران : تهران، خیابان ولیعصر، چهارراه نیایش، خیابان اسفندیار، پلاک 20، واحد 4 ، کدپستی 1968656336

تلفن : 88785266

 فکس: 88871637

پس از پرداخت هزينه ثبت نام به بانك لطفا طي تماس تلفني براي ثبت نام قطعي با دفتر انجمن هماهنگ نماييد و ارائه اصل فيش بانكي در روز كارگاه الزامي است.

 

 

همچنين در صورت دانشجو یا عضو انجمن بودن، ارائه كارت دانشجويي و كارت عضويت انجمن در روز كارگاه الزامي است.

 

توجه توجه : لطفا درثبت نام کارگاه دقت بفرمایید، کارگاه‌ها به هیچ عنوان کنسلی ندارد، درصورت غیبت هزینه آن قابل برگشت نخواهد بود 

 

نشانی دفتر انجمن روانشناسی ایران: تهران، خیابان ولیعصر، چهارراه نیایش، خیابان اسفندیار، پلاک 20، واحد 4، کدپستی 1968656336   تلفن: 88785266 – 22180150   فکس: 88871637


فرم تماس با انجمن (نظرات، پیشنهادات و انتقادات)

دفتر نشریه بین المللی روانشناسی و دوفصلنامه روانشناسی معاصر: تهران، میدان هفت تیر، خ کریمخان زند، نبش کوچه آبان شمالی، ساختمان دانشگاه علامه طباطبایی (سازمان مرکزی)، طبقه دوم، اتاق 209

تلفن : 81032214

فهرست مطالب این شماره

مطالب اين شماره:

1. سخن نخست: دکتر شیوا دولت‌آبادی/ 2

2. بحث ویژه: اعتبارگذاری شاغلان در حرفۀ روان‌شناسی: معرفی اولیۀ «مدل پنج رنگی»؛ دکتر حمید پورشریفی/ 4

3.  وبینارها‌ و دوره‌های آموزشي انجمن: / 17

انجمن روانشناسي تربيتي ايران

4. اخبار و اطلاعیه‌های انجمن روان‌شناسی ایران:  ارتباط با انجمن از طريق پيامك يا واتس اپ، اطلاعیۀ انجمن روان‌شناسی ایران، صدور تقدیرنامه برای روان‌شناسان و مشاوران داوطلب و ارایه دهندۀ خدمات روان‌شناختی به افراد تحت تاثیر کرونا ، بیانیه انجمن‌های علوم انسانی و اجتماعی ایران در خصوص ضرورت اجرای مفاد پیمان‌نامه حقوق کودک، تأکید بر جایگاه روان‌شناسان، در نامۀ انجمن روان‌شناسی ایران به مجلس شورای اسلامی، فراخوان مقاله برای نشریه دانش روان‌شناسی،مجله علمی ـ ترویجی انجمن روان‌شناسی ایران، شعبه‌ها و نمایندگی‌های انجمن روان‌شناسی ایران/ 23

5. اخبار و گزارش‌های خبری حرفه‌ی روان‌شناسی: هشدار دانشمندان استرالیا درباره افزایش شمار خودکشی بر اثر کرونا، کرونا بهداشت روانی دانشجویان آمریکایی را به هم ریخته است/ 30  

6. مناسبت فصل: روز جهانی قربانیان خشونت (26 June)/ 31

7. یادداشت‌ها: کرونا و افراد دارای ناتوانی جسمی، چالش‌های فرزند پروری در ایام قرنطینه مبتنی بر تئوری انتخاب، معنادرمانیِ ویکتور فرانکل از نظرگاه فلسفی، افسردگی زودهنگام کودکی، تنظیم هیجانات حافظه رویدادی و تحول هيپوكامپ/ 35 

8. چکیده پایان‌نامه دکتری: معرفی 1 چکیده پایان‌نامه/ 50

9. اخبار همایش‌های روانشناسی: معرفی 1 همایش/ 51

10. اخبار همایش‌های بین‌المللی روانشناسی: معرفی 1 همایش/ 52

11. معرفي كتاب‌های جدید: معرفی 4 کتاب / 53 

12. مجله‌هاي منتشرشده: معرفی 1 مجله/ 55

13.  تبریک‌ها و تسلیت‌ها: تسلیت درگذشت جناب آقای دکتر باقر ثنایی ذاکر/ 56

14. شرايط و تسهیلات عضويت در انجمن: /  57

🌐 وب سايت انجمن

🌐 اينستاگرام انجمن

🌐 كانال تلگرامي انجمن

 

به اطلاع شركت كنندگان كارگاه ها و دوره هاي آموزشي انجمن روان شناسي می رساند: بنابر شرایط موجود، کارگاه هاي انجمن تا آخر فروردين ١٣٩٩ تشكيل نمي شود. 
اخبار مربوط به روند ادامه فعالیت كارگاه ها از طريق رسانه هاي انجمن اعلام خواهد شد. 
 

وب سایت انجمن www.iranpa.org      
کانال تلگرامی انجمن @iranpsyasso    
اینستاگرام انجمن @iranpsyasso

براساس مذاکره تلفنی با معاون محترم دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اطلاع حاصل شده است که از روان‌شناسان و مشاوران معرفی شده توسط انجمن روان‌شناسی ایران(1308 نفر)، در گام اول و بر اساس اولویت‌هایی نظیر مدت زمان اعلامی برای همکاری، قریب 500 نفر انتخاب شده‌اند و بقیه در حالت رزرو قرار گرفته‌اند. 
افراد انتخاب شدۀ سری اول، در روزهای آتی، به چهار گروه واتساپی تقسیم خواهند شد و در آن گروه‌ها، نرم افزار نصب سامانه و نیز دستورالعمل‌های لازم اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین برای هر کدام از داوطلبان کدی اختصاص خواهد یافت که روند زمان‌بری هست و در نهایت امکان پیوستن آنها به سامانه 4030 و شروع به کارشان فراهم خواهد شد.
💠 از این رو از داوطلبان ارجمند درخواست می‌شود اطمینان حاصل کنند که شماره تلفنی که در فرم ثبت‌نام معرفی کرده‌اند در واتساپ فعال است. 
🔸 اگرچه دستورالعمل‌ها برای افرادِ انتخاب شده توسط وزارت بهداشت ارسال خواهد شد، در عین حال، در سایت و کانال تلگرامی انجمن نیز منتشر شده است تا روان‌شناسان و مشاوران داوطلب ارجمند برای پیوستن به سامانه از آمادگی هرچه بیشتر برخوردار باشند.

روابط عمومی انجمن‌روان‌شناسی ایران
29 اسفندماه 1398

وب سایت انجمن www.iranpa.org      
کانال تلگرامی انجمن @iranpsyasso    
اینستاگرام انجمن @iranpsyasso

انجمن روان‌شناسی ایران، به منظور تسهیل ارایۀ مشاورۀ تلفنی روان‌شناسان و مشاوران به افراد تحت تاثیر آثار روانی «ویروس کرونا»، در ساعات واپسین مورخ 25 اسفندماه 1398، فراخوان پیوستن روان‌شناسان و مشاوران به سامانۀ تلفنی 4030 را بعمل آورد و تا صبح 28 اسفندماه 1398، یعنی در کمتر از 58 ساعت، بیش از 1300 نفر از روان‌شناسان و مشاوران ارجمند کشور مراتب آمادگی خود را برای این فعالیت ارزشمند اعلام داشتند.

انجمن روان‌شناسی ایران، ضمن تشکر از کمیتۀ مداخله در بحران انجمن برای پیشبرد امور، از احساس مسئولیت داوطلبان که اسامی آنها در زیر اعلام شده است تقدیر بعمل می‌آورد و امیدوار است که در سایۀ همت ملی مقابلۀ کارآمدی با «ویروس کرونا» بعمل آید.

شایان ذکر است:

وب سایت انجمن  www.iranpa.org             

کانال تلگرامی انجمن @iranpsyasso        

اینستاگرام انجمن  @iranpsyasso

 

روابط عمومی انجمن روان‌شناسی ایران

28 اسفندماه 1398

مایه تاسف فراوان است که شیوع ویروس کرونا (کووید 19) شرایط سختی را برای هم‌ميهنان عزیز به وجود آورده است. با اینکه میزان کشندگی ویروس کرونا هنوز به روشنی مشخص نشده است، بیشتر پژوهش‌ها حاکی از آنند که از آنفلوآنزای فصلی بالاتر است. افزون بر این، به نظر می‌رسد که سرعت شیوع بیشتری نیز دارد. این شرایط نگرانی‌هایی را برای عده‌ای از هم‌وطنان عزیز ایجاد کرده است. باید گفت که این نگرانی‌ها بر دو‌نوعند: نگرانی‌های واقعی و نگرانی‌های ناشی از فاجعه‌انگاری. نگرانی نوع اول مفید است و افراد را به رعایت اصول بهداشتی و پیروی از توصیه‌های متخصصان سلامت وا می‌دارد. لیکن، نگرانی نوع دوم ممکن است استرس‌های تحمل‌نا‌پذیری را برای عده‌ای از هم میهنان ارجمند ایجاد کنند که لازم است مدیریت شوند.

انجمن روان‌شناسی ایران مراتب قدردانی خود را از همۀ کادر پزشکی و پیراپزشکی کشور اعلام می‌دارد که در مقابله با کرونا از جان گذشتگی شایان احترامی از خود نشان داده‌اند. همچنین، از تلاش‌های ارزندۀ متخصصان سلامت روان، به ویژه روان‌شناسان ارجمند کشور که با تولید محتواهای آموزشی  و ارایۀ رهنمودهای مناسب، به وظیفۀ خود در مدیریت بهینۀ هیجان‌های منفی مردم عمل نموده‌اند تشکر می‌نماید و آمادگی خود را برای هر گونه حمایت از این تلاش‌ها اعلام می‌دارد. 

مدیریت چنین مسالۀ مهمی نیازمند همت همگانی و ملی است. حافظ شیرین سخن به درستی خاطر نشان کرده است که «سلامت همه آفاق در سلامت توست» و اینک سلامت همۀ  شهروندان به هم گره خورده است.  امید است با احساس مسئولیت فردی و اجتماعی، رعایت توصیه‌های بهداشتی و به ویژه جدی گرفتن اهمیتِ «ماندن در خانه» توسط شهروندان عزیز و نیز رعایت دستورالعمل‌های جهانی توسط مسئولان کشور، شاهد کنترل هرچه سریع‌تر شیوع این ویروس باشیم.

 

 

نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری، دفتر انجمن روان شناسي ايران تا ٩٨/١٢/١٧  فعال نمي باشد.

انجمن روانشناسي تربيتي ايران

روابط عمومي انجمن روانشناسي ايران

كارگاه هاي انجمن روان شناسي ايران با توجه به شيوع بيماري كرونا تا پايان سال تشكيل نمي شود.

به اطلاع شرکت کنندگان  کارگاه های انجمن روان شناسی ایران می رساند، به تعدادی از بانوان شرکت کننده از شهرستانها خوابگاه به صورت رایگان تعلق می گیرد. 
خواهشمند است با توجه به محدودیت ظرفیت، افرادی که تمایل به اسکان دارند، هرچه سریع تر نسبت به رزرو خوابگاه پس از ثبت نام کارگاه مربوطه با دفتر انجمن تماس حاصل فرمایند (88785266)

 

همکار گرامی، جناب آقای دکتر علیلو
مصیبت بزرگ از دست دادن پدر ارجمندتان را تسلیت گفته، برای شما و خانواده محترم تان صبر و بردباری آرزو می کنیم.

روابط عمومی انجمن روانشناسی ایران

 

 

فهرست بحث های ویژه

 

 

کانال تلگرام انجمن روانشناسی ایران

 

فهرست مطالب این شماره
1. سخن نخست: / 2
2. سخن سردبیر:/ 4
3.  بحث ویژه: تعیین‌کننده‌های روانی ـ اجتماعیِ رفتار سالم در مقابله با کرونا؛ دکتر حمید پورشریفی/ 5
4. اطلاعیه‌های انجمن روان‌شناسی ایران/ 13 
5. گزارشی از اقدامات انجمن روان‌شناسی ایران در مقابله با بحران ناشی از کرونا/ 14
6. گزارش آماری روان‌شناسان و مشاوران داوطلب پیوستن به سامانه 4030/ 16
7. گزارشی از دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت/ 22
8. گزارشی از اقدامات سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ایران در بحران کرونا/ 24
9. اندرزهای روانشناسان برای دورکاران تازه‌کار/ 25
10. مروری بر مقالات روان شناختی در خصوص کروناویروس COVID-19 در PUBMED    
11. کاستن از سرعت شیوع کووید-19: تغییر رفتار با درک بهتر آن/ 28
12. علوم رفتاری باید در قلب مداخلات سلامت عمومی در پاسخ به کووید-19 باشد/ 32
13. راهبردهای رفتاری برای کاهش انتقال کووید-19 در جمعیت عمومی/ 36
14. کرونا و کودکان/ 40
15. تجربه شخصی من و کرونا/ 42
16. گفت‌وگو با پزشکی که کرونا گرفت و خوب شد/ 44
17. مواجهه با ویروس کرونا/ 48
18. “شفقت به خود” در مواجهه با ویروس کرونا/ 53
19. تحلیل ویروس کرونا از نظرگاه ملانی کلاین/ 55
20. شرایط و تسهیلات عضویت در انجمن روان شناسی ایران/ 58

فهرست مطالب این شماره:

نشانی دفتر انجمن روانشناسی ایران: تهران، خیابان ولیعصر، چهارراه نیایش، خیابان اسفندیار، پلاک 20، واحد 4، کدپستی 1968656336   تلفن: 88785266 – 22180150   فکس: 88871637


فرم تماس با انجمن (نظرات، پیشنهادات و انتقادات)

دفتر نشریه بین المللی روانشناسی و دوفصلنامه روانشناسی معاصر: تهران، میدان هفت تیر، خ کریمخان زند، نبش کوچه آبان شمالی، ساختمان دانشگاه علامه طباطبایی (سازمان مرکزی)، طبقه دوم، اتاق 209

تلفن : 81032214


جهت دریافت فایل پی دی اف خبرنامه کلیک نماییدDownloads-icon

قبل از اقدام به ثبت نام و عضویت در انجمن مشاوره ایران خواهشمند است فایل های مدارک زیر را به صورت اسکن شده آماده کنید:

۱. عکس پرسنلی ۴*۳، اندازه عکس کمتر از ۱۰۰ کیلو بایت ،فرمت عکس jpg یا gif . 

۲. تصویر کارت ملی  یا  تصویر صفحه اول شناسنامه (اندازه کمتر از ۱۰۰ کیلو بایت).

۳. تصویر آخرین مدرک تحصیلی (اندازه کمتر از ۱۰۰ کیلو بایت) یا تصویر کارت دانشجویی(در صورتی که دانشجو هستید)(اندازه کمتر از ۱۰۰ کیلو بایت).توجه: لطفا بعد از گذشت سه روز از ارسال فرم ثبت نام و دریافت پیامک و ایمیل فعالسازی پنل شخصی، به پنل شخصی خود مراجعه کرده و کارت عضویت را از پنل خود دریافت کنید.
 

 انواع عضویت(نوع ثبت نام) در انجمن مشاوره ایران:

انجمن روانشناسي تربيتي ايران

مطابق مصوبه جلسه ۱۳۷۶/۰۴/۰۲ هیات مدیره, انواع عضویت ها در انجمن مشاوره ایران عبارت است از: عضویت پیوسته, عضویت وابسته, عضویت دانشجویی, عضویت افتخاری و اعضای مؤسساتی (حقوقی). اطلاعات کامل مربوط به انواع عضویتها در “انجمن مشاوره ایران” در اساسنامه انجمن آمده است. هر یک از اعضا سالانه مبلغ معینی به عنوان حق عضویت به انجمن می پردازند. پرداخت حق عضویت هیچ گونه حق و ادعایی نسبت به دارایی انجمن برای عضو ایجاد نمی کند. میزان حق عضویت برای اعضای انجمن بسته به نوع عضویت آنها از این قرار است: 

در صورتی می خواهید صفحه کارت خود را به صورت pdf ذخیره کنید از دستورالعمل زیر استفاده کنید.

نشانی:
       تهران خیابان کریم خان زند نبش  آبان شمالی ساختمان
معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی طبقه دوم اتاق ۲۲۳

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن مشاوره ایران می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2020 All Rights Reserved | Iranian Counseling Association

Designed & Developed by : Yektaweb

نام

ایمیل

دیدگاه

language وب سایت
انجمن روانشناسی تربیتی ایران

location_onآدرس : میدان ولیعصر به سمت هفت تیر- جنب خیابان عضدی ساختمان علامه طباطبایی طبقه دوم اتاق ۲۰۶

event_noteتعداد مطالب : 7

keyboard_arrow_upرتبه‌بندی انجمن روانشناسی تربیتی ایران

مقالات علمی رتبه بندی دانشگاه ها انجمن های علمی دیده بان علم ایران فراخوان های علمی افراد مهم علمی کشور مرجع صنعت کنفرانس اطلاع رسانی کنفرانس ها خبرگزاری کنفرانسها اخبار ساختمان پروژه ها و تحقیق دانشجویی کنفرانسهای پزشکی مرجع دانش جوشکاری اکوسیستم کارآفرینی جستجوی وکیل مجلات علمی ایران رتبه بندی بانکها رتبه بندی بیمه زلزله

انجمن روانشناسي تربيتي ايران
انجمن روانشناسي تربيتي ايران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *