بهترین روانشناس بالینی در آمل

 
helpkade
بهترین روانشناس بالینی در آمل
بهترین روانشناس بالینی در آمل

نوبت دهی مراکز روانشناسی آمل – روانشناس خوب در آمل – بهترین روانشناس آمل – بهترین مراکز روانشناسی آمل – زوج درمانی در آمل – دکتر روانکاوی در آمل – دکتر اختلال میل جنسی در آمل – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در آمل – زوج درمانگر خوب در آمل – روانشناس عالی در آمل – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

بهترین روانشناس بالینی در آمل

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر ساناز الهی نژاد 

ابوالفضل خزاعی 

دکتر فاطمه مومنی 

دکتر مجید پور فرج عمران 

ربابه مهدی پور 

علی نوری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

ساعت حضور : همه روزه به جز پنج شنبه

تیم ما در سال ۱۳۹۰ متشکل از مهندسان فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های ایران تشکیل شد و فعالیت اقتصادی خود را شروع نموددرباره ما بیشتر بدانید

 

گروه پزشکان جایروس در آمل ( کلینیک آفتاب )  زیر نظر متخصصین اعصاب وروان و مغزو اعصاب و روانشناسان

[divider]

گروه متخصصین استان مازندان، شهر آمل:

بهترین روانشناس بالینی در آمل

محتوای صفحه (قابل کلیک)

[divider]

همکاران در بخش مغزو اعصاب

خانم دکتر زینب طاهری

[divider]

همکاران روانشناس :

خانم دریایی

ارشد روانشناسی بالینی -زوج درمانگر و خانواده درمانگر

خانم قلی پور

کارشناس ارشد مشاوره خانواده و زوج درمانگر

خانم دکتر مومنی

روانشناس کودک و متخصص بازی درمانی و موسیقی درمانی

دکتر میثم شعبانزاده

روانپزشک و متخصص اعصاب و روان

حامد کاوند

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی – متخصص ارزیابی و تست های روانشناختی

خانم باکری

ارشد علوم اجتماعی – مددکار

آقای ابوالفضل خزاعی

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی – درمانگر اختلالات اضطرابی -درمانگر غیر دارویی دردهای مزمن

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است

شماره تماس های نوبت گیری سریع

به دلیل شیوع کرونا، مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

 

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021 ☎

واحد انجام تست خواب ☎ 02122639401 ☎

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب ☎ 02122648627 ☎

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021 ☎

 واحد مغز و اعصاب و روان غرب تهران (آزادی) ☎ 02166158469 ☎

 

سلام لطفا آدرس کلینیک در آمل رو برام ایمیل کنید

بهترین روانشناس بالینی در آمل

صفحه تماس با ما را ببینید
سپاس

  گروه پزشکان جایروس در آمل ( کلینیک آفتاب )  زیر نظر متخصصین اعصاب وروان و مغزو اعصاب و روانشناسان [divider] گروه متخصصین استان مازندان، شهر آمل: همکاران در بخش روانپزشکی جناب دکتر مهدی هرمزپور [divider] همکاران در بخش مغزو اعصاب خانم دکتر زینب طاهری [divider] همکاران روانشناس : خانم دریایی ارشد روانشناسی بالینی -زوج …

گروه پزشکان جایروس در آمل( کلینیک آفتاب) ادامه »

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی آمل کجا است؟ بسیاری از استانوندان آمل برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی آمل هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی آمل عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی آمل می باشد. اسم و آدرس مرکز مشاوره روانشناسی آمل در ادامه این مقاله آورده شده است. برای دریافت مشاوره روانشناسی کلیک کنید.

 

 

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی آمل آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن مرکز مشاوره روانشناسی آمل شما را یاری نماید.

بهترین روانشناس بالینی در آمل

مراکز مشاوره روانشناسی آمل

آدرس مراکز مشاوره روانشناسی آمل

مرکز مشاوره روانشناسی آمل

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی آمل: آمل ، خیابان امام رضا ، نبش رضوان ۲۴

  

مرکز مشاوره آمل هنر زندگی ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره آمل هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی آمل مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر استانستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد. مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر استان آمل و بالاخص استان آمل شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه های آمل و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم آمل باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. از جمله خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره آمل هنر زندگی می توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره جنسی ، مشاوره تربیت کودک ، زوج درمانی ، مشاوره افسردگی ، مشاوره وسواس ، مشاوره استرس ، مشاوره خیانت همسر ، اختلالات شخصیتی و …. اشاره داشت.

 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مرکز مشاوره آمل برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی آمل مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز مشاوره هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز مشاوره آمل، از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند. شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره آمل به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم آمل اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

 

ارائه خدمات مشاوره روانشناسی در آمل توسط مشاوران متخصص و اساتید دانشگاه های پایتخت

مقرون به صرفه بودن از لحاظ زمانی و اقتصادی 

در دسترس بودن برای تمامی ساکنین استان آمل و استان آمل

قابلیت دریافت مشاوره در هر ساعتی از شبانه روز 

عدم نیاز به دریافت وقت ویزیت و هماهنگی قبلی

تشخیص سریع و رفع نیاز بصورت آنی

 

 از جمله خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در آمل می توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره جنسی ، مشاوره تربیت کودک ، زوج درمانی ، مشاوره افسردگی ، مشاوره وسواس ، مشاوره استرس ، مشاوره خیانت همسر ، اختلالات شخصیتی و …. اشاره داشت. از دیگر خدمات مرکز مشاوره هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– ارائه خدمات مشاوره ، ارزيابی و آموزش پيش از ازدواج 

– ارائه خدمات زوج درمانی و خانواده درمانی در جهت بهبود روابط متقابل زوجين و خانواده ها

– ارائه خدمات مشاوره ای ، درمانی و آموزشی در زمينه های مشكلات رفتاری و تربيتی كودكان و نوجوانان

– سنجش هوش، استعداد و شخصيت افراد در تمامی رده های سنی با استفاده از ابرازهای پیشرفته و كارآمد علوم روانشناختی

– انتخاب رشته تحصيلی با بهره گيری از جديد ترين امكانات نرم افزاری پيشرفته

– كمك به افراد برای انتخاب صحيح شغل و حرفه خود با توجه به تيپ شخصيتی آنان

– درمان انواع احتلالات شخصيتی، افسردگی، خشم و پرخاشگری، اعتياد، وسواس، مشكلات جنسی و…

 

برای اطلاع دقیق از آدرس بهترین مراکز مشاوره روانشناسی آمل و یا دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید. 

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

ثبت و ادامه

راهنما و پشتیبانی

پزشک هستم

برای بیماران

ورود یا عضویت

بهترین روانشناس بالینی در آمل

آمل

نوبت دار شد اطلاع بده

مشاهده پزشکان مشابه

ذخیره‌‌

انتشار

5

4

3

2

1

******011442

مشاهده نقشه و مسیریابی

دکتر اسماعیل اسدپور

دکتر ربابه مهدی پور

دکتر راضیه امین السادات

5

دکتر‌دکتر

برای بیماران

برای پزشکان

گواهینامه ها

جوایز و افتخارات

برنده سه تندیس برترین وب سایت سلامت الکترونیک کشور در جشنواره وب و موبایل ایران

دریافت نوبت از پزشکان سراسر کشور

کلیه حقوق این سایت مربوط به وب سایت دکتردکتر میباشد

بهترین روانشناس بالینی در آمل
بهترین روانشناس بالینی در آمل
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *