بهترین روانپزشک کودک در زنجان

 
helpkade
بهترین روانپزشک کودک در زنجان
بهترین روانپزشک کودک در زنجان

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانپزشک کیست؟

روانپزشک، فردی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. تشخیص و درمان افراد مبتلا به بیماری‌های روانی در تخصص آنها است. آنها درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی انسان داشته و به خوبی با ارتباط این دو آشنا هستند. روانپزشکان به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می‌کنند.

روانپزشکان چه کاری انجام می‌دهند؟

روانپزشکان علائم روانی و جسمی شما را ارزیابی می‌کنند. آنها مشکل شما را تشخیص می‌دهند و با همکاری متقابل، طرحی برای درمان شما ارائه می‌دهند. روانپزشکان، درمان روانشناختی ارائه می‌دهند، دارو تجویز می‌کنند و از الکتروشوک برای درمان کمک می‌گیرند.بهترین روانپزشک کودک در زنجان

روانپزشک برای درمان از اقدامات زیر استفاده می‌کند:

روانپزشک به چه کاری می‌آید؟

اگر سلامت روانی شما با مشکلات زیر روبرو شده است، به یک روانپزشک نیاز دارید:

دلایل متداول برای مراجعه به روانپزشک عبارتند از:

روانپزشکان چه درمان‎‌هایی را ارائه می‌دهند؟

آنها همچنین توصیه هایی در خصوص رژیم غذایی، خواب و غیره ارائه می‌دهند که به بازیابی بیمار کمک می‌کند. اطلاعاتی که آنها در مورد وضعیت بیمار ارائه می‌کنند، نقش به سزایی در شناخت علائم و درمان آنها دارد. روانپزشک تنها از درمان‌هایی استفاده می‌کند که سلامت و اثربخشی آنها ثابت شده باشد.

روانپزشکان توضیح می‌دهند که:

موافقت با شیوه درمان پیشنهادی پزشک، به شما بستگی دارد.

روانپزشکان چه تحصیلاتی دارند؟

روانپزشکان حداقل 11 سال یا بیشتر آموزش می‌بینند. آنها ابتدا در دانشگاه مدرک پزشکی می‌گیرند. سپس، حداقل 1 یا 2 سال دیگر در بیمارستان آموزش می‌بینند. در ادامه، برای آنکه به یک روانپزشک تبدیل شوند، باید 5 سال آموزش ویژه ببینند.

روانپزشکان کجا کار می‌کنند؟

روانپزشکان در بیمارستان‌های عمومی و خصوصی، مؤسسات خدمات بهداشت روانی و مطب‌های خصوصی کار می‌کنند. آنها همچنین در زمینه‌های تحقیقاتی، مشاوره امور حقوقی و تدریس نیز فعالیت دارند. این یعنی آنها در ادارات دولتی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها کار می‌کنند.

بسیاری از روانپزشکان چندین شغل مختلف دارند. آنها ممکن است بخشی از روز را در یک بیمارستان عمومی باشند و باقی روز را به صورت خصوصی کار کنند.

زمینه‌های فوق تخصص در روانپزشکی

برخی روانپزشکان بر یک زمینه خاص تمرکز دارند؛ برای مثال:

روانپزشکی کودک چیست؟

روانپزشکی کودک؛ شاخه‌ای از پزشکی است که به مطالعه و درمان اختلالات روحی، عاطفی و رفتاری کودکان می‌پردازد. روانپزشکی کودکان از اواسط دهه 1920 میلادی به عنوان زیرمجموعه روانپزشکی و عصب‌شناسی معرفی گردید. سایر زیرمجموعه‌های این رشته شامل روانپزشکی نوزاد و روانپزشکی نوجوانان است.

از آنجایی که کودک در مرحله حساس رشد قرار دارد، تشخیص و درمان اختلالات روانی و عاطفی او با رویکرد مورد استفاده برای نوجوانان تفاوت دارد. با توجه به تغییرات شخصیتی که بر اثر رشد در کودک ایجاد می‌شود، روانپزشک کودک باید آگاهی کاملی از مراحل رشد شخصیتی او نیز داشته باشد.

با اینکه بسیاری از اصول مربوط به درمان اختلالات روانی در بزرگسالان در مورد کودکان نیز کاربرد دارد، روانپزشک کودک باید اطلاعات مربوط به رفتار کودک را از بزرگسالانی دریافت کند که بیشترین ارتباط را با او دارند؛ یعنی والدین، متخصصان اطفال، روانشناسان، معلمان یا مددکاران اجتماعی.

روانپزشکی کودک عمدتاً بر مطالعه و درمان اختلالات رفتاری و مشکلات عاطفی مؤثر بر کودکان تمرکز دارد. ناسازگاری‌های عاطفی کودکان اغلب نتیجه واکنش‌های اضطرابی است که در قالب عادت‌های ناپسند مانند ناخن جویدن، مکیدن انگشت شست، خیس کردن رختخواب و قشرق به راه انداختن، و همچنین اختلالات عملی مانند پرخاشگری شدید، دروغ گفتن، دزدی، خرابکاری، دعوا، آتش‌افروزی، قلدری و فرار از خانه نمایان می‌شود. در بین نونهالان، محرومیت از داشتن مادر یا داشتن مشکلات ارتباطی با مادر ممکن است به گوشه‌گیری، گریه مداوم، بی‌اشتهایی، بی‌خوابی و عقب‌ماندگی ذهنی یا جسمی کودک منجر شود.

در نیمه دوم قرن بیستم، سوء استفاده و غفلت از کودکان به عنوان دو عامل اصلی در اختلالات دوران کودکی تشخیص داده شدند.

درمان روانپزشکی کودکان همانند بزرگسالان نیازمند بررسی هر گونه عوامل ژنتیکی و جسمانی مؤثر بر اختلال کودک است. رابطه کودک و والدین نیز باید بررسی شود تا ارتباط آن با اختلال کودک مشخص گردد. در مواردی که رفتار والدین باعث ایجاد ناراحتی می‌شود -برای مثال، در روابطی که تحت تأثیر مصرف الکل، دشمنی، ظلم و ستم، غفلت، حمایت مفرط از کودک و یا جاه‌طلبی والدین قرار دارد- اختلالات رفتاری در کودکان شیوع بیشتری دارد. عصبانیت، روانپریشی و سایر مشکلات روانپزشکی در والدین اغلب به ایجاد اخلال در رابطه کودک با والدین می‌انجامد. مرگ یا از دست دادن یکی از والدین نیز می‌تواند تأثیر مخربی بر رشد عاطفی کودک بگذارد. یکی دیگر از مشکلات شخصیتی، به رابطه کودک با برادران و خواهرانش برمی‌گردد.

روانپزشکی کودک اغلب نوعی خانواده‌درمانی است.

تجربیات مدرسه می‌توانند مشکلات شخصیتی هم ایجاد کنند. بسیاری از کودکان دچار اختلالات یادگیری می‌شوند، چون به لحاظ احساسی، ذهنی یا فکری قادر به یادگیری نیستند. برای مثال، کودکان مبتلا به مشکلات ادراکی نظیر خوانش‌پریشی ممکن است نتوانند مهارت‌های خواندن خود را با توجه به سنی که دارند ارتقا دهند. در نتیجه، از اینکه نتوانسته‌اند انتظارات خانواده و هم‌کلاسی‌هایشان را برآورده کنند، احساس یأس و ناامیدی می‌کنند.

علاوه بر روش‌های تخصصی مانند بازی درمانی، بسیاری از تکنیکهای درمانی مختص بزرگسالان در مورد کودکان نیز کاربرد دارد. بازی کردن، مبنای اصلی ارتباط کودک و روان‌درمانگر است. بازی کردن به کودکان اجازه می‌دهد احساسات، افکار، امیال و ترس‌هایشان را با خیال راحت بیان کنند، کاری که از طریق ارتباط کلامی برایشان دشوار است.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره زنجان ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب  یا روانشناس خوب در زنجان هستید از لیست زیر استفاده کنید.

مرکز مشاوره آنیسا

مدیریت : دکتر مسعود حجازی

آدرس :

چهارراه سعدی – کوچه قلعه – ساختمان شفا – طبقه ۵بهترین روانپزشک کودک در زنجان

تلفن پذیرش :

۰۹۱۹۸۸۵۴۶۸۶ ۰۲۴۳۳۳۲۶۵۵۰

مرکز روانشناسی نیک

رواشناس : جواد قنبری

آدرس :

دروازه رشت – اول خیابان صفا – بن بست ثمین تاب – ساختمان ۲۳ – طبقه ۲ غربی

تلفن پذیرش :

۰۲۴۳۳۴۶۹۲۷۲

برهان

روانشناس : دکتر جعفر حسنی

آدرس :

 سعدی وسط کوچه قدیر پلاک ۱/۱ واحد ۱۰

تلفن پذیرش :

۰۲۴۳۳۳۳۸۱۹۹

افق زنجان

آدرس :

میدان انقلاب، پشت سینما قدس سابق، کوچه جاوید، ساختمان پارس، طبقه ۲، واحد

تلفن پذیرش :

۰۲۴۳۳۳۲۰۲۴

مشاوره خانواده آفرینش

آدرس :

زنجان، سعدي وسط، كوچه موسوي، پ ١١، طبقه سوم

تلفن پذیرش :

٠٢٤٣٣٣٦٣٩٩٩

پیاژه

آدرس :

جاده پائین کوه ، اراضی مصلا ، خيابان ده متری ششم، قطعه ۹۷

نلفن پذیرش :

۰۹۱۰۹۷۱۳۱۶۶

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان زنجان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره زنجان می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در زنجان هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

رشد

آدرس :

سعدی وسط، کوچه موسوی، پلاک ۱۱، جنب باشگاه سفیر، 

طبقه سوم، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی رشد

بهترین روانپزشک کودک در زنجان

نلفن پذیرش :

۳۳۳۶۳۹۹۹-۰۲۴  

آتیه ( تخصصی کودک و نوجوان)

آدرس :

چهارراه سعدی، کوچه قلعه، ساختمان البرز، طبقه‌ی ۵، واحد ۳۰

نلفن پذیرش :

۰۲۴۳۳۳۶۶۴۳۳

شمس

آدرس :

ابتداي سعدي وسط، ساختمان پزشكان پاستور واحد ۴۰۲

نلفن پذیرش :

۰۲۴۱-۳۲۶۳۴۰۰

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره زنجان و یا بهترین دکتر روانشناس زنجان مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در زنجان و یا روانشناس کودک در سنندج و یا مرکز مشاوره خانواده در سنندج هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، ،روانشناسان کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان بهزیستی استان زنجان

سازمان نظام روانشناسی 

آخرین تغییرات : بهمن ۱, ۱۳۹۸

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

به دنبال دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در زنجان هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در زنجان می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در زنجان را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در زنجان, بهترین روانپزشک در زنجان, بهترین فوق تخصص روانپزشک در زنجان, بهترین مراکز روانپزشکی در زنجان, زوج درمانی در زنجان, دکتر روانکاوی در زنجان, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در زنجان, روانپزشک عالی در زنجان, مشاور ازدواج در زنجان, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در زنجان

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

بهترین روانپزشک کودک در زنجان

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

به دنبال دکتر فوق تخصص روانپزشکی کودکان خوب در زنجان هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

خدماتی که فوق تخصص روانپزشکی کودکان در زنجان می تواند به شما ارائه بدهد شامل پیشگیری، تشخیص و درمان انواع بیماری های روحی روانی کودکان و نوجوانان می باشد که لیست بهترین فوق تخصص روانپزشکی کودکان در زنجان را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با فوق تخصص روانپزشکی کودکان بهتر است بدانید متخصص اعصاب و روان کودکان به تشخیص و درمان بیماری‌های روانی کودک کمک می‌کند تا کودک به زندگی عادی خود بازگردد. اگر والدین در کودکان خود شاهد علایمی چون اختلال در غذا خوردن، اختلالات خلقی، تغییرات رفتاری شدید، اختلالات اضطرابی، به سختی توجه و تمرکز کردن بر چیزی، فعالیت‌های بدنی بیش از حد شدند بهتر است هرچه سریعتر به یک متخصص اعصاب و روان کودک مراجعه کنند تا بیماری کودک زودتر تشخیص و درمان شود.

نوبت دهی پزشکان روانپزشک (اعصاب و روان) کودکان و نوجوانان در زنجان, بهترین دکتر روانپزشک کودک در زنجان, روانپزشک کودک خوب در زنجان, روانپزشک اطفال خوب در زنجان, لیست روانپزشکان کودک در زنجان

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.


بهترین روانپزشک کودک در زنجان


© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

مصطفی ولی­پور هستم، اولین روانشناس بالینی کودک و نوجوان استان زنجان که از دانشگاه شهید بهشتی تهران فارغ­التحصیل شده ام.

ارزیابی، تشخیص و درمان بالینی اختلالات و مشکلات روانشناختی  دوره کودکی و نوجوانی را زیر نظر اساتید تراز اول کشور به صورت تئوری و عملی یاد گرفته ام. اساتیدی همچون پروفسور حمیدرضا پور اعتماد، پروفسور محمد علی مظاهری، دکتر فرشته موتابی، دکتر کارینه طهماسیان، دکتر جلیل فتح آبادی، پروفسور حسین لطف آبادی، دکتر کتایون خوشابی،پروفسور مجید علیلو،پروفسور عباس بخشی پور، دکتر علی محمد موسوی، دکتر محمد رضا جلالی و دکتر علی رضا عابدین.

در سال 1393 اولین و جامع ترین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی تخصصی کودک و نوجوان استان زنجان(آتیه) را با همفکری اساتید و همراهی همکارانم راه اندازی نمودم. درکنار آن دانشجویان و کارورزان زیادی را آموزش دادم.

هم اکنون در دوره دکتری به همراه پروفسور زینب خانجانی در حال کار بر روی برنامه های درمانی مبتنی بر دلبستگی هستم.

در مسیر آموزشی و پژوهشی مقالات و کتاب های مختلفی نوشته ام؛ که در  ادامه به بخشی از آنها اشاره می­شود.بهترین روانپزشک کودک در زنجان

کتاب های نوشته شده توسط من:

تعداد صفحات

 

 

 

 

 

 

سوابق پژوهشی:

 مقالات چاپ‌شده در مجلات علمی معتبر داخلی و خارجی و یا کنفرانس‌ها و سمینارها و همایش‌های داخلی و خارجی:

(داخلی، خارجی)

(علامه طباطبایی) 1394

مصطفی ولی پور*

1392

مصطفی ولی پور*

محمدعلی مظاهری،

1393

مصطفی ولی پور*

محمدعلی مظاهری،

بهناز رودباری

1392

اسماعیل شیری*

مصطفی ولی پور

ولی شیری

 

 

at St Catherine’s College, University of Oxford, April 2013

 

 

Hamid R. Pouretemad (PhD)

 

Jalil Fathabadi (PhD)

 

Mostafa Valipour(Ms)

. John Stein(PhD)

بهترین روانپزشک کودک در زنجان

 

 

at St Catherine’s College, University of Oxford, April 2013

 

 

Hamid R. Pouretemad (PhD)

 

Jalil Fathabadi (PhD)

 

Mostafa Valipour(Ms)

. John Stein(PhD)

 

1392

 

1392

Skills ، Internalization and Externalization

Disorders of Students Rejected and Accepted by

Peers

 

Abstracts of 5th International Congress Of

Child and Adolescents Psychiatry: Oral Presentations 

1

, MostafaValipour

1

, Mohammad A.

Mazaheri

1

 

 

 

آدرس ایمیل برای ارتباط بیشتر: M.Valipour@yahoo.com

زنجان- چهارراه سعدی، کوچه قلعه، ساختمان البرز، طبقه‌ی 5، واحد 30، مرکز مشاوره‌ی تخصصی کودک و نوجوان آتیه

تلفن: 02433366433

مرکز مشاوره آتیه به عنوان اولین و تنها مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان در سال 1393 با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی فعالیت خود را آغاز کرده است، از ابتدای شروع فعالیت مرکز آتیه تخصص‌گرایی و حساسیت در ارائه خدمات روان‌درمانی به کودکان و نوجوانان در اولویت اول قرار گرفته است.

بهترین روانپزشک کودک در زنجان
بهترین روانپزشک کودک در زنجان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *