مشاوره تلفنی با دکتر طب سنتی

 
helpkade
مشاوره تلفنی با دکتر طب سنتی
مشاوره تلفنی با دکتر طب سنتی

همین حالا از بهترین پزشکان طب سنتی مشاوره بگیرید!

بیش از 10 پزشک طب سنتی آماده پاسخگویی و خدمت رسانی سریع به شما هستند

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاوره تلفنی با دکتر طب سنتی

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه گیاهان دارویی دارید، میتونید از متخصصین این حوزه بپرسید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

می توانید در این بخش لیست طب سنتی سامانه رسا را مشاهده
کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پزشکی عمومی

فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
،
تغذیه و طب سنتی
،

مامایی

کارشناس مامایی از دانشگاه علوم پزشکی گیلان
،
سابقه فعالیت : از سال 98
،
عضو انجمن علمی مامایی ایران

مشاوره تلفنی با دکتر طب سنتی

طب سنتی

متخصص طب سنتی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
،
سابقه تدریس علوم پزشکی البرز
،
سابقه طبابت : از سال 83

طب سنتی


دکترای حرفه ای پزشکی
،

طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت WHO ، طب سنتی مجموعه ای از دانسته ها، مهارت ها و اعمال که بر پایه نظریه ها، باورها و تجربه های بومی فرهنگ های مختلف است، خواه قابل شرح باشد یا نباشد، که در بهداشت و همچنین پیشگیری، تشخیص، بهبود و درمان بیماری های جسمی و ذهنی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

برخی از انواع طب سنتی مورد استفاده در دنیا عبارتند از: طب سنتی چینی، طب سنتی کره ای، طب سنتی آفریقایی، طب ایران باستان، طب سنتی ایرانی، طب اسلامی و طب سنتی اروپایی.

در طب سنتی بر اساس موارد زیر به تشخیص بیماری ها می‌پردازند:

– مزاج شناسی

– نبض

– ادرار و مدفوع

– عنبیه شناسی

– زبان شناسی

– پاندول

– بی لوکیشن

شغل پزشک طب سنتی قدمتی هزار ساله دارد. این نوع طب بر مبنای اخلاط چهارگانه می‌باشد و با استفاده از روش های تشخیص به درمان و پیشگیری از بیماری ها، با استفاده از سیستم مبتنی بر توانایی طبیعی افراد می‌پردازد. طب سنتی بیشتر از روش های فیزیولوژیکی برای مداوا استفاده می‌کند ضمن اینکه بنا به نیاز بیمار از داروهای گیاهی و طبیعی نیز برای درمان استفاده می‌کند.

طب سنتی در درمان بسیاری از بیماری ها به ما کمک می‌کند. از جمله این مشکلات عبارتند از:

– رفع بی خوابی

– درمان چاقی

– درمان موضعی کهیر های پوستی

– کاهش خستگی های جسمانی

– کاهش درد مفاصل

– رفع استرس و اضطراب

– رفع افسردگی

– رفع سوء هاضمه

– بهبود دیابت

– رفع مشکلات پوست و مو و …

درباه رِسا

رِسا
اولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز
براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب
از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس
های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

کاربری

دسترسی سریع

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی بیماران :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۳ ۰۰

ثبت نام پزشکان :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۲ ۰۰

info@resaa.net

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به شرکت رسالت سلامت ایرانیان (برگ های سبز و نقره ای سابق) تعلق
دارد © ۱۳۹۹

هو الشافي

 

شماره تماس دكتر خداشناس

 

مشاوره تلفنی با دکتر طب سنتی

جهت مشاوره طب اسلامي ايراني

 

098-9014817312

 

ایمیل : krudsari@gmail.com

 

مشاوره تلفنی درمان بیماری ها متخصص گیاهان دارویی و طب سنتی محمد صدیقی – 09120580638-02165114469–09155077358- –مشاوره طب سنتی انلاین در تلگرام – ایدی پاسخگو سوالات پزشکی @Kh_sedighi —عطاری شاه جهان — کانال طب سنتی https://telegram.me/atarishahjahan

پاسخ گویی تلفنی در روزهای کاری از ساعت 10 لغایت 22 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 الی 20 انجام می گیرد.

مشاوره توسط دکتر رضا دهقانی، دکترای تخصصی فارماکولوژی و کارشناس گیاهان دارویی انجام خواهد شد. ایشان نزدیک به یک دهه در زمینه گیاهان دارویی سابقه فعالیت و تدریس دارند.

هزینه مشاوره مبلغ ۲۷ هزار تومان می باشد که میبایست قبل از مشاوره پرداخت گردد.

پرداخت هزینه می تواند از طریق واریز به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۱۲۲۳۵۶۰۰۹ به نام رضا دهقانی و یا از طریق پرداخت از درگاه بانکی موجود در این صفحه انجام ‌شود. لطفا بعد از واریز تصویر فیش واریزی را از طریق واتس آپ به شماره ۰۹۱۷۲۴۵۲۴۸۸ ارسال نمایید، در صورتی که از طریق درگاه پرداخت نموده اید، اطلاعات پرداخت و تماس توسط سیستم ما به صورت اتوماتیک دریافت خواهد شد.

مشاوره تلفنی با دکتر طب سنتی

زمان مشاوره ۲۰ دقیقه خواهد بود و از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ صورت میگیرد.

بعد از دریافت اطلاعات پرداخت زمان مشاوره برای شما پیامک می گردد که میبایست در موعد تعیین شده با مشاور تماس بگیرید. 

دکتر رضا دهقانی

مشاوره طب سنتی خدمت جدیدی است از عطاری آنلاین هزار و چهل گیاه. اما پرسش اینجاست چرا بایستی پیش از مصرف گیاهان دارویی مشاوره تلفنی طب سنتی را در اولویت قرار داد؟ پاسخ ساده است؛ تنها جهت حفظ سلامتی شما. همچنین مصرف خودسرانه گیاهان دارویی ممکن است با دیگر داروهای شیمیایی اختلال ایجاد کند. حتی برخی از گیاهان نیز با یکدیگر سازگاری نداشته و ممکن است با مصرف همزمان گیاهان به سلامتی شما آسیب وارد شود.

پیشنهاد ما این است تمامی قشر جامعه اگر گیاهان را به منظور بهبود بیماری مصرف میکنند حتما با دریافت مشاوره طب سنتی آگاهی لازم در خصوص چگونگی مصرف گیاهان دارویی را کسب نمایند.. اما باید بدانید مشاوره طب سنتی پیش از مصرف برای اقشار زیر واجب است:

• کودکان: مصرف برخی ترکیب های گیاهی در کودکان به خصوص کودکان زیر ۲ سال ممکن است باعث آلرژی و ایجاد حساسیت شود. برخی از حساسیت ها ممکن است به مرگ منجر گردد.

• بانوان باردار و شیرده: مصرف برخی گیاهان باعث خونریزی رحم و سقط جنین می شود. همچنین برخی گیاهان مانند شنبلیله و رازیانه باعث تداخل در ترشح و تولید شیر در بدن مادران می شود و ممکن است برای نوزادان ضرر داشته باشد.

• افراد دیابت: برخی گیاهان باعث کاهش قندخون می شوند. از این روی افراد دیابتی بایستی گیاهان را در مقدار تجویز شده مصرف کنند.

• افراد دارای تومور و سرطان: سلول های سرطانی باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می شوند. همچنین ممکن است گیاهان دارویی با داروهایی شیمی درمانی تداخل ایجاد کند. البته خوب است بدانید که برخی داروهای ضد سرطان که در طول شیمی درمانی توسط پزشکان تجویز می شوند بر پایه گیاهان ساخته شده اند.

مشاور طب سنتی پیش از تجویز گیاه ابتدا با بیان تعدادی پرسش و آنالیز پاسخ شما سلامت عمومی تان را می سنجد. همچنین طبع و مزاج انسان ها در طب سنتی حائز اهمیت است. از این روی یکی از عوامل تجویز گیاهان به طبع شما بستگی دارد. به عنوان مثال افرادی که از طبع گرمی برخوردارند نباید در مصرف گیاهان دارای طبع گرم و خشک زیاده روی کنند. حتی استعمال خارجی گیاهان ( در قالب روغن، عصاره و ماسک) نیز باید کنترل شده و به اندازه باشد.

مشاوره طب سنتی به شما کمک میکند تا دارویی بهتری را نسبت به وضعیت بیماری و جسمانی خود دریافت کنید. از این روی در مدت زمان کمتری به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

با تکمیل فرم مشاوره تلفنی طب سنتی و پرداخت آنلاین حق مشاوره در کمتر از ۶ ساعت از طریق پیامک زمان مشاوره و اطلاعات تکمیلی را به شما اطلاع خواهیم داد. مدت زمان مشاوره تلفنی طب سنتی ۲۰ دقیقه می باشد. لازم به ذکر است تماس با مشاور طب سنتی از طرف شما انجام می پذیرد.

آرزوی ما سلامتی و تندرستی شما می باشد.

چقدر خوب و درجه یک مشاوره میدند، ممنون از شما

ممنون از اعتماد شما

سلام من برای مشکل معده از دکتر دهقانی مشاوره گرفتم، خیلی عالی بود …

سلام الهه عزیز خوشحالیم که از مشاوره خود راضی بودید. برای تان آٰرزوی سلامتی داریم.

سلام یک هفته است از نسخه ای که آقای دکتر برام تجویز کردن دارم استفاده میکنم. حقیقتا اولش نمیتونستم به مشاوره طب سنتی از طریق سایت اعتماد کنم اما حالا که دارم نتیجه مصرف داروهارو میبینم از اینکه اعتماد کردم خوشحالم. این سایت رو به چندتا از دوستانم هم معرفی کردم.

سلام سوسن عزیز خوشحالیم که خدمت جدید ما یعنی مشاوره تلفنی طب سنتی برای تان مفید بوده است. برای تان آرزوی سلامتی داریم.

سلام. آیا بعد از مشاوره اقای دکتر دارو هم تجویز میکنند؟

سلام علی اکبر عزیز بله اگر بعد از مشاوره نیاز به مصرف دارو باشد برایتان یک بسته ویژه نسبت به وضعیت جسمانی تان تجویز میشود

سلام آقای دکتر من عجله دارم میتونم همین امروز یک مشاوره طب سنتی داشته باشم؟

سلام دوست عزیزم. تمام سعی خود را خواهیم کرد که در کوتاه ترین زمان ممکن یک وقت مشاوره برای تان رزرو شود. پس از تکمیل فرم و پرداخت وجه یک پیامک برای تان ارسال میشود. از ۲ تا نهایت ۲۴ ساعت آینده یک زمان مشاوره تلفنی طب سنتی برای تان رزرو و زمان مشاوره برای تان پیامک خواهد شد.

با احترام / پشتیبانی ۱۰۴۰ گیاه

سلام من چندماهی هست که شب ها با اینکه گرسنه نیستم ولی همش دلم میخواد غذا و تنقلات بخورم. لطفا کمکم کنید

سلام خسرو عزیز شما دچار پرخوری عصبی شده اید. این مشکل نشانه ای از استرس و اضطراب پنهان در وجودتان است. با دریافت مشاوره تخصصی تمامی علائم شما بررسی شده و سعی خواهد شد دلیل بروز پرخوری عصبی در شما یافت شود. و بنابر شرایط شما یک نسخه ویژه توسط مشاور برای تان تجویز شود.

با احترام / پشتیبانی ۱۰۴۰گیاه

سلام آقای دکتر. مادر من دچار آلزایمر خفیف شده. گاهی اوقات حتی جای چیزهای دم دستی تو کابینت رو هم فراموش میکنه. البته به صورت موقتیه. بعد که یکم میگذره یادش میاد. به نظرتون میشه جلوی پیشرفت آلزایمر رو با طب سنتی گرفت؟ واقعا نگرانشم. ممنون میشم پاسخ بدید.

سلام دوست عزیزم بله به کمک طب سنتی میشود از پیشرفت آلزایمر تا حدی جلوگیری کرد. اما برای اینکه بتوان نسخه ای برای ایشون تجویز کرد نیاز به اطلاع بیشتری همچون سن، میزان قند خون و فشار خون، داروهایی که که مصرف میکنند و… هست.

مچکرم آقای دکتر. پس بنده حتما فرم رو تکمیل میکنم تا یک مشاوره کامل ازتون بگیرم. واقعا نگران مادرم هستم و امیدوارم بشه آلزایمر رو با طب سنتی بهود داد.

سلام. من چند ماهی هست که خیلی احساس افسردگی میکنم و خیلی بد خلقم. یکی از دوستام بهم گفت شبا بابونه بخور حالت رو بهتر میکنه. دو هفته است که شبا دمنوش بابونه میخورم ولی تاثیری نداشته. ممنون میشم کمکم کنید

سلام رضا احمدی عزیز خوشحالیم که با ما در ارتباط هستید. متاسفانه افسردگی به بیماری قرن معروفه. اگر دقت کنیم خیلی از اطرافیان مون دچار افسردگی هستند. برخی خفیف و برخی شدید. اما چاره چیه؟ خب اول از همه باید دلیل افسردگی خودتون را پیدا کنید. ( پیشنهاد اول ما: در دوره چهار ماهه کوچینگ سلامت تمامی ابعاد زندگی شما برسی میشه و قدم به قدم برای بهبود سلامتی شما از تمامی جوانب مشاور در کنار شما خواهد بود. نتیجه آن احساس پیشرفت در زندگی و رضایت از خود خواهد بود. )

پیشنهاد دوم ما: افسردگی بیماری نیست که با مصرف دو هفته ای دمنوش بابونه بهبود کامل پیدا بشه. برای درمان افسردگی نیاز هست که از گیاهان دارویی تحت نظر پزشک استفاده کنید و همچنین در کنار آن از مشاوره های روانشناسی بهره ببرید. برای دریافت مشاوره تلفنی فرم موجود در همین صفحه را تکمیل کنید تا بتوانید یک مشاوره طب سنتی تخصصی دریافت کنید. پیروز و سلامت باشید. با احترام / پشتیبانی ۱۰۴۰گیاه

سایر ویدئوها

مشاوره تلفنی با دکتر طب سنتی

 

فروشگاه آنلاین هزار و چهل گیاه با رویکردی تازه که تلفیقی است از علم و سنت پا به بازار گسترده گیاهان دارویی نهاده است. ما به قطع از دانشی چند هزار ساله که پیشینیان برای ما به یادگار گذاشته اند بهره می جوییم اما در عین حال از آخرین تحقیقاتی که در سطح جهان در مورد گیاهان دارویی انجام می شود نیز بهره می بریم. همراهی علم و سنت رسالتی است که به آن پایبند خواهیم بود.

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

مشاوره تلفنی متخصص گیاهان دارویی و طب سنتی محمد صدیقی 09120580638

– –مشاوره طب سنتی انلاین در تلگرام

_- ایدی پاسخگو سوالات پزشکی https://t.me/Kh_sedighi —

مشاوره تلفنی با دکتر طب سنتی

-عطاری شاه جهان — کانال طب سنتی https://telegram.me/atarishahjahan

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

تغییر حالت روز و شب

ورود شما را به سایت پارسی طب گرامی میداریم. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات خود در حد توان گامی هر چند کوچک در جهت رشد و سلامتی شما برداریم . در صورت نیاز  می توانید از طرق زیر با ما در ارتباط باشید.

آدرس دفتر مرکزی سایت پارسی طب:

  مشهد – بلوار خیام جنوبی – خیام ۱۰ – یاسمن ۱۵ – پلاک ۱۸

مشاوره تلفنی با دکتر طب سنتی

برای ارتباط تلفنی  با پارسی طب و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با تلفن های زیر تماس بگیرید.

دپارتمان مشتریان: ۰۵۱۳۷۶۴۹۷۳۲ | ۰۹۳۸۹۰۶۲۸۲۸

دپارتمان پزشکان: ۰۵۱۳۷۶۴۸۶۹۳ | ۰۹۱۵۶۵۱۰۰۲۲

دپارتمان نمایندگان فروش:  ۰۲۱۸۸۳۲۲۵۶۴ | ۰۹۱۲۹۱۷۵۳۴۰

به منظور ارتباط موثر با تمامی بخشها، ارتباط با کارشناسان علمی سایت و اخذ نمایندگی از طریق ایمیل های زیر با ما در ارتباط باشید:

دپارتمان مشتریان: clients@parsiteb.com

دپارتمان پزشکان: physicians@parsiteb.com

دپارتمان نمایندگان فروش: resellers@parsiteb.com

لازم بذکر است که خرید محصولات برای تمام شهرهای ایران به صورت پستی و آنلاین امکان پذیر است.

توجه: محصولات پارسی طب دارای دربند ، لیبل ، بسته بندی و هولوگرام با نام های تجاری شلیور، سایکودایجست، کاردی آی، پارسی طب، آتو و پدیا کرمپس میباشند و هرگونه سو استفاده پیگرد قانونی خواهد داشت.

برای مشاهده محصولات به صفحه محصولات پارسی طب مراجعه کنید.

“پارسی طب”، مجله سلامت جسم و روان، به صورت تخصصی در زمینه تشخیص صحیح بیماری ها و حفاظت از مردم در برابر انواع مختلف امراض رایج با استفاده از مشاوره پزشکی مکمل، گیاهان دارویی، درمان با طب سنتی و جایگزین فعالیت داشته و همچنین مرجع قابل اعتماد اخبار پزشکی و مقالات سلامت و درمانی می باشد.

مشاوره تلفنی با دکتر طب سنتی
مشاوره تلفنی با دکتر طب سنتی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *