تست روانشناسی از روی رنگ مورد علاقه

 
helpkade
تست روانشناسی از روی رنگ مورد علاقه
تست روانشناسی از روی رنگ مورد علاقه



تمام لذت هدیه دادن یک طرف و ماجرای چه خریدن هم یک طرف! عجله نکنید خیال نداریم به شما بگوییم چه‌چیزی بخرید، اتفاقا اين را می‌سپاریم به خودتان و سلیقه‌ای که به خرج می‌دهید اما در مورد رنگ هدیه اصلا و ابدا نمی‌توانید پای سلیقه را وسط بکشید! نوبت به رنگ که می‌رسد باید یک راست بزنید به دل علاقه‌ها و بفهمید دوست‌تان به چه رنگی علاقه دارد.برای رسیدن به جواب هم لازم نیست گوشی تلفن را بردارید و از خودش سؤال کنید! فقط کافی است کمی روی رفتارش زوم کنید. رفتار و روحیات او همه چیز را لو می‌دهد. اما برای آنکه در این شناسایی درست به هدف بزنید ما به شما می‌گوییم چه رفتاری نشانه علاقه به چه رنگی است. با ما همراه باشید.خیال‌تان راحت، رنگش سبز است

مهربان است و خونگرم؛ وفاداری و وظیفه شناسی هم که از خصوصیات ذاتی اوست.بدون آنکه بخواهد، برایش بسیار مهم است که دیگران درموردش چطور فکر می‌کنند. خودش اهل حرف زدن نیست اما همیشه برای شما یک شنونده خوب است و خوشبختانه راز نگهدار. اعتماد به نفس ندارد اما خوش‌خلقی او زبانزد همه اطرافیان است. خلاصه‌اینکه با او بودن به شما آرامش می‌دهد هرچند خودش کوهی از استرس است. با خیال راحت بروید سراغ رنگ سبز، فرقی هم نمی‌کند که هدیه شما چه باشد.به رنگ ارغوان

تست روانشناسی از روی رنگ مورد علاقه

عاشق شکوه، ظرافت و زیبایی است. شخصیت اسرار آمیزی دارد. مغرور است اما کاملا اجتماعی و با معنویات رابطه خوبی دارد. بهتر است مراقب دوستی‌تان باشید چرا که نه تنها شما بلکه همه اطرافیان از معاشرت با او لذت می‌برند. رنگ مورد علاقه این دوست اسرار‌آمیز شما رنگ ارغوانی است. پس نگران انتخاب هدیه نباشید چون رنگ مورد علاقه او رنگ سال است و پیدا کردنش اصلا کار سختی نیست!به صورتی فکر کنید

بسیار درک‌تان می‌کند و اهل لطف كردن نه تنها به شما بلکه به همه اطرافیان است. این لطف تا آنجا پیش می‌رود که اغلب اوقات نگران و دلواپس دیگران است!حرف شور و نشاط و عشق به زندگی هم که در میان باشد در حد و اندازه‌های خودش چیزی کم از طرفداران رنگ قرمز ندارد. همین شور و نشاط درونی باعث شده تا نه تنها خود شما بلکه دیگران هم عاشق معاشرت با او باشند. نوبت به بالا و پایین و سختی‌های زندگی هم که برسد با اقتدار جلو می‌رود و از پس رویارویی با شکست‌ها هم بر می‌آید. به اینجا که رسیدید لازم نیست از او بپرسید رنگ مورد علاقه‌اش چیست، فقط کافی است هدیه‌ای که برایش انتخاب می‌کنید صورتی باشد!قرمز رنگ اوست

دوست‌ شما بسیار پرانرژی است و پر از عشق و علاقه به زندگی. بسیار خوش‌بین است و در مواجهه‌با هدف‌هایش اهل کوتاه آمدن نیست، تا جایی هم که بتواند محکم و مصمم جلو می‌رود. البته کمی هم قدرت طلب است و دوست‌دارد همه چیز را تحت مدیریت خودش در آورد. با این حال کاملا اجتماعی است و اساسا عاشق ارتباط با مردم است. خلاصه ‌اینکه پر از انرژی است و پویایی از وجناتش پیداست. در چنین شرایطی وقتی پای هدیه خریدن به میان می‌آید یک راست بروید سراغ رنگ قرمز، فرقی هم نمی‌کند قرار است چه چیزی برای او بخرید. با اطمینان طیف‌های رنگ قرمز را انتخاب کنید، حتی می‌توانید تا تونالیته‌ای از رنگ نارنجی البته از نوع پر رنگ و لعابش هم پیش بروید و شک نکنید که بهترین انتخاب را دارید چرا که روحیات دوست شما نشان می‌دهد در ناخودآگاهش به رنگ قرمز علاقه‌مند است.به رنگ فیروزه

اسرارآمیز است و احساساتی. وقتی کارهای شخصی‌اش در میان باشد اصلا و ابدا زیر بار نصیحت‌های شما نمی‌رود. با ثبات است و البته پشتکار هم دارد بنابراین طبیعی است که خودش به تنهایی از پس اداره امور شخصی‌اش بربیاید.در مورد او به رنگ فیروزه‌ای فکر کنید؛ یک انگشتر یا حتی گردنبند و گوشواره‌ای با سنگ درشت فیروزه خوشحالش می‌کند، شک نداشته باشید چرا که طرفداران چنین رنگی اغلب خانم‌ها هستند!مشکی رنگه…

خوش ذوق‌است و با ظرافت طبع بسیار. روحیه‌ای حساس دارد و اتفاقا هنرمند است. درون‌‌گرا نیست اما بیشتر درگیر جزئیات است تا کلیات. به جزئیات زندگی‌‌اش توجه خاصی دارد و هرکاری را با تمام ریزه‌کاری‌هایش انجام می‌دهد. برای کمک به دوستان و اطرافیان سر از پا نمی‌شناسد و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. از همه مهم‌تر اینکه به شخصیت یک‌یک دوروبری‌هایش احترام می‌گذارد، شما که جای خود دارید! ذهن‌تان را درگیر نکنید؛ رنگ مورد علاقه او مشکی است.تجمل از نوع طلایی

جاه طلب است و پر از آرزوها و رویاهای بزرگ. برای لذت بردن از زندگی تمام تلاشش را می‌کند. اهل نشستن و منتظر شانس ماندن نیست. جسور است و بی‌باک. با تجمل هم میانه خوبی دارد. دوست جاه‌طلب شما عاشق رنگ طلایی است، پس از همین حالا دست به کار شوید!طوسی، انتخاب شماست

به روز است و بیشتر از آنکه با سنت میانه‌ای داشته باشد درگیر زندگی مدرن است.با آرامش ذاتی که دارداز طرفداران صلح است و البته اهل سازش و توافق. رنگ مورد علاقه این دوست شما طوسی است. حق با شماست خرید هدیه برای او به این سادگی‌ها هم نیست!قهوه‌ای و لاغیر!

دوست‌تان کمی تا قسمتی فیلسوف مآب است البته فیلسوف با چاشنی شاعرپیشگی اما تا دل‌تان بخواهد می‌توانید روی او حساب باز کنید، از بس که ثابت قدم است! کمتر به یاد می‌آورید که جایی تغییر عقیده داده باشد، شاید کمتر اهل تصمیم‌گیری‌های حیاتی باشد ولی امان از وقتی که تصمیم بگیرد! چه پول‌ها که در جیب و چه رازها  که در سینه به امانت ندارد، اصلا آوازه قابل اعتمادی‌اش جلوتر از خودش همه جا می‌پیچد. اگر روی لجبازی‌اش سرپوش بگذارید یک دوست کامل است! برای دوستی با چنین روحیاتی فقط مجازید به رنگ قهوه‌ای فکر کنید و لاغیر!

منبع:مجله زندگی ایده آل

 

راه های شناخت خود و دیگران

با چند سوال ساده شخصیتت رو بشناس!

دریافت پاسخ پزشکی در کمترین زمان

شرکت در آزمون معتبر روانشناسی پیشرفته نئو

بین دو راهی طلاق و ادامه زندگی مانده اید؟

کودکتان از درس فراریست؟

مشاوره آنلاین پزشکی بدون صرف زمان انتظار

دسترسی به پزشک متخصص درهر زمان ومکان

تبادل پرسش و پاسخ های روانشناسی

از رشد بورس جا نمانید!

بدون بخیه و خونریزی ایمپلنت کن!

کاملا رایگان مشاوره بگیر!

بایادگیری مهارت ارتباط موثرزندگیتومتحول کن

درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی

مشاوره قبل از ازدواج خوب در تهران

انواع لباس زیر زنانه تا %75 تخفیف

خرید بهترین مدل های اورجینال هدفون، هدست، هندزفری

فرصت استثنایی خرید لوازم دیجیتال با تخفیف های واقعی

تست روانشناسی از روی رنگ مورد علاقه

مشخصات، قیمت و خرید انواع محصولات دیجیتال

هزاران کالای تخفیف دار خانه و آشپزخانه

جدیدترین گوش های موجود در بازار – امکان مشیایسه و خرید

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020



می‌دانستید میان رنگ مورد علاقه و شخصیت و خصوصیات اخلاقی شما رابطه نزدیکی وجود دارد؟ در این زمینه یک تست رنگ جالب توسط روانشناسان انجام شده است. شما هم می‌توانید این تست ساده را در منزل انجام دهید. نحوه انجام تست روانشناسی رنگ و رابطه رنگ مورد علاقه و شخصیت و خصوصیات اخلاقی را از سایت روانشناسی Psychology Today در مجله کوروش بخوانید.

 

 

تست روانشناسی از روی رنگ مورد علاقه

 

 

برای انجام این تست روانشناسی رنگ، تعدادی مداد رنگی یا نشانگر رنگی از مغازه لوازم‌التحریر فروشی بخرید. تعداد نشانگرها باید به اندازه‌ای باشد که به هر نفر هشت عدد برسد. هر نفر باید این رنگ‌ها را در اختیار داشته باشد: سیاه، سفید، قرمز، سبز، آبی، زرد، بنفش و قهوه‌ای.

حالا تمام مداد رنگی‌ها یا نشانگرهای رنگی را با هم ترکیب کنید. هر نفر باید یک رنگ را انتخاب کند. در مرحله بعد براساس هر رنگی که هر شخص انتخاب می‌کند می‌توانید رابطه میان رنگ مورد علاقه و شخصیت و خصوصیات اخلاقی را تجزیه و تحلیل کنید. این مسئله معمولا برای افراد جذاب است و دل‌شان می‌خواهد بدانند رنگ مورد علاقه‌شان در مورد شخصیت و خصوصیات اخلاقی آن‌ها چه می‌گوید. برای این‌که بدانید چگونه رابطه میان رنگ مورد علاقه و شخصیت و خصوصیات اخلاقی را برای‌شان شرح دهید ادامه مطلب را بخوانید.

 

 

 

 

در این تست روانشناسی رنگ افرادی که رنگ سیاه را انتخاب می‌کنند آن‌هایی هستند که خوی هنرمند و حساسی دارند. در حقیقت رابطه میان رنگ مورد علاقه و شخصیت و خصوصیات اخلاقی آن‌هایی که رنگ مورد علاقه‌شان مشکی است بسیار درون‌گرا هستند، به جزییات زندگی خود بسیار توجه می‌کنند و نسبت به آن حساس هستند و آن‌ها را به سادگی با دیگران در میان نمی‌گذارند.

 

 

 

علاقمندان به رنگ سفید افرادی بسیار منظم و منطقی هستند و به هیچ‌وجه با به هم‌ریختگی و موارد نا‌به‌هنجار در زندگی خود کنار نمی‌آیند.

 

 

 

عاشق رنگ قرمز هستید و معمولا انتخاب شما رنگ قرمز است؟ شما تمام و کمال عاشق زندگی هستید. کسانی که انتخاب‌شان رنگ قرمز است افرادی سرسخت و استوار و در راه تلاش‌های‌شان بسیار مصمم هستند.

 

 

 

اگر آبی رنگ مورد علاقه شماست احتمالا فردی عاشق هماهنگی و هارمونی و قابل اعتماد هستید. هواداران رنگ آبی افرادی حساس و به فکر دیگران هستند. عاشقان رنگ آبی دوست دارند همه چیز را تمیز نگه دارند، آراستگی را دوست دارند و احساس می‌کنند ثبات و پایداری مهم‌ترین جنبه زندگی هر فرد است.

 

 

 

کسانی که رنگ منتخب‌شان سبز است آدم‌های جالبی هستند. اگر بخواهیم در مورد رابطه میان رنگ مورد علاقه و شخصیت و خصوصیات اخلاقی را در مورد علاقمندان به رنگ سبز تجزیه و تحلیل کنیم باید بگوییم که آن‌ها افرادی مهربان و خونگرم، با وفا و صادق و البته آدم‌های رک، صریح و راستگو هستند. کسانی که معمولا انتخاب‌شان رنگ سبز است از این‌که دیگران در موردشان چه فکر می‌کنند آگاهند و البته شهرت و اعتبار و خوش‌نامی هم برای‌شان مهم است.

 

 

 

تست روانشناسی از روی رنگ مورد علاقه

«زردها» عاشق کسب دانش و آگاهی و در میان گذاشتن و یاد دادن آن به دیگران هستند. برای زردها دستیابی به شادی و شاد بودن امری آسان است آن‌قدر که دیگران عاشقان رنگ زرد را با نور درخشان آفتاب مقایسه می‌کنند.

 

 

 

 

اگر رنگ بنفش را دوست دارید شخصیتی هنرمند، بی‌نظیر و منحصر به فرد دارید. شما معمولا به افراد احترام می‌گذارید اما گاهی اوقات نسبت به افراد متکبرانه رفتار می‌کنید.

 

 

 

شاید از خودتان بپرسید مگر کسی هم هست که رنگ قهوه‌ای را دوست داشته باشد؟ پاسخ شما مثبت است و البته باید بگوییم در تست روانشناسی رنگ ها از نظر رابطه میان رنگ مورد علاقه و شخصیت و خصوصیات اخلاقی، هواداران رنگ قهوه‌ای انسان‌هایی بسیار قابل اعتماد، مستقل و اتفاقا دوست‌های خوبی هستند. زرق و برق برای این افراد اهمیتی ندارد و بیشتر دوست دارند یک زندگی با ثبات داشته باشند.

البته واضح و مبرهن است که این توصیفات کاملا نسبی و عمومی هستند و شاید در راستای تجزیه و تحلیل شخصیت افراد بسیار ابتدایی باشند. با این‌همه انجام این تست در یک جمع خانوادگی و دوستانه و گفتن خصوصیات اخلاقی هر فرد با توجه به رنگ مورد علاقه‌اش هم می‌تواند برای افراد بسیار جالب باشد و هم اوقات مفرح و سرگرم‌کننده‌ای را به خصوص در دورهمی‌های آخر هفته برای شما رقم بزند.

 

این مطالب را هم بخوانید:

 

چگونه از روی عطر مورد علاقه ویژگی‌های شخصیتی افراد را تشخیص دهیم

پول خرج کردن و روانشناسی بو؛ ۴ رایحه‌ای که وادارتان می‌کند پول خرج کنید

 

شما در جشنواره هم خریدار، هم سهامدار افق کوروش شرکت می کنید؟

نمایش نتایج

از روی رنگ های مورد علاقه می‌توان شخصیت را کاملا بررسی نمود. چون شخصیت ،خودرا در سلیقه هاي انسان پدیدار می‌کند. آیا رویاهایی کـه میبینید سیاه و سفید اسـت یا رنگی؟ شاید هم رنگین کمانی. آیا میدانید رنگ ها نیز در رویاها مفهوم خاص خودشان را دارند؟ دفعه بعد کـه بـه سرزمین رویاهایتان رفتید حواس تان بـه رنگ ها باشد تا بـه مفهومی کـه در پس این رنگ هاست پی ببرید.

 

آبی

آبی نشان دهنده حقیقت، دانایی، بهشت، ابدیت، آرامش، از خود گذشتگی، وفاداری و بی ریایی اسـت. چـه نشانه هاي خوبی درسته؟ شاید تمایل دارید کـه احساسات و انگیزه هاي خودرا بررسی کنید، از این سرزمینی کـه هستید گریخته و سرزمین هاي جدیدی را جست‌وجو کنید،

تست روانشناسی از روی رنگ مورد علاقه

 

یا تجارب جدیدی را کسب کنید. حضور این رنگ در رویاهای شـما نشان دهنده سلامت فکر و ذهن، ارتباط شـما با راهنمای درون و خوش بینی نسبت بـه آینده اسـت.

 

قهوه اي

رنگ قهوه اي در رویاها دنیادوستی، اهل عمل، سعادت خانواده، آسایش جسمی و محافظه کاری شـما را نشان میدهد. قهوه اي نشان دهنده زمین اسـت و شاید نشانه این باشد کـه می‌خواهید بـه اصل و ریشه خودتان باز گردید. زنانی کـه رنگ رویاهایشان دائما بـه رنگ قهوه اي اسـت

 

 بعنوان مثال رنگ زمین زیر پاها و یا رنگ چشم هاي شخص مورد علاقه» حس داشتن یک سقف را تجربه خواهند کرد و آمادگی تشکیل خانواده و یک زندگی خانوادگی را پیدا می‌کنند.

 

سیاه

رنگ سیاه نماد گمنامی، ضمیر ناخودآگاه، خطر، معما، عزاداری، عدم پذیرش و حتی نفرت اسـت. سیاهی از شـما دعوت میکند تا در ضمیر ناخودآگاه خود شیرجه بزنید تا درک بهتری از خودتان بدست بیاورید. شاید این رنگ نشان دهنده فقدان عشق و حمایت در دنیای واقعی شـما باشد.

 

رنگ سیاه نشان دهنده فرصت ها نیز می‌باشد. اگر سیاهی بر رویای لذت بخش شـما سایه افکنده باشد می‌تواند دال بر معنویت پنهان و خصوصیات معنوی باشد. رنگ سیاه همیشه شیطانی نیست میتواند نور و روشنایی نیز باشد.

 

سرخابی

رنگ مورد علاقه مـن! این رنگ علیرغم جیغ بودنش نشان دهنده مراقبه و ارتباط شـما با معنویات اسـت. اگر رویاهای سرخابی میبینید افکار کهنه و قدیمی را از تربیت حذف میکنید و بـه تغییرات جدید و تازه خيرمقدم میگویید. این رنگ با ثبات احساسی نیز در ارتباط اسـت.

 

خاکستری

خاکستری نشان دهنده ترس، وحشت، افسردگی، دمدمی مزاجی و پریشانی اسـت. اوه این نشانه ها خیلی بد هستند. شاید شمایی کـه خواب هاي خاکستری میبینید در زندگی واقعی خود دچار ناهماهنگی شده باشید. اگر بخواهیم جنبه مثبت آنرا درنظر بگیریم رنگ خاکستری نماد فردیت شماست یا این‌کـه دلالت بر یک دو راهی در زندگی دارد.

 

سبز

سبز نشان دهنده یک تغییر مثبت، سلامت، رشد، باروری، درمان، امید، آرامش، قدرت و متانت اسـت. این رنگ بشما میگوید فقط بـه جلو پیش بروید و کاری کـه می‌خواهید را انجام دهید. سبز استعاره از بی تجربگی در بعضی جنبه هاي زندگی دارد. هم چنین رنگ سمبلیک تلاش برای بدست آوردن استقلال فردی اسـت. جنبه منفی رنگ سبز بـه حرص و طمع و حسادت بر می‌گردد.

 

صورتی

رویاهای صورتی نشان دهنده عشق، لذت، شادی، علاقه و مهربانی اسـت. از طرفی رنگ صورتی ضعف و نارسایی بهخصوص در عشق را نیز نشان می‌دهد. وقتی با بی قراری از خواب هاي صورتی می پرید بخاطر دست و پنجه نرم کردن با مسئله وابستگی یا مشکلاتی اسـت کـه با خانواده دارید.

 

قرمز

رنگ قرمز تعیین کننده انرژی، زور، قدرت، اشتیاق شدید، عداوت، نیرو، اشتیاق و انگیزه می باشد. مثل اینه کـه تـو یک دردسر بزرگ افتاده باشی درسته؟ رنگ قرمز معانی احساسی و معنوی بسیار عمیقی دارد و تمام این معانی بستگی بـه مضمون خواب شـما دارد.

 

آیا در خواب دریای قرمز طوفان می‌بینید؟ شاید مسائلی در زندگی باعث عصابنیت شـما شده اسـت. وقتی خواب قرمز میبینید حتماً قبل از این‌کـه حرکتی بکنید باید تعبیر خوابتان را جست‌وجو کنید.

 

زرد

اگر خواب خوشایندی بـه رنگ زرد ببینید نشان دهنده قوه درک، انرژی، مهارت، شادی، توازن و فضیلت اسـت. از طرفی دیگر اگر خوابتان ناخوشایند باشد رنگ زرد در آن نشانه فریب، رسوایی، خیانت، بزدلی و بیماری اسـت.شاید در عالم بیداری از یک تصمیم‌گیری هراس دارید یا این‌کـه نمیتوانید در مورد خاصی وارد عمل شوید.

 

برای این‌کـه دیگران را راضی نگه دارید نیاز آنها را در ارجعیت نسبت بـه نیاز خودتان قرار می‌دهید. رنگ زرد رنگ خلاقیت نیز هست بنابر این ممکن اسـت ایده خلاقی داشته باشید کـه قرار اسـت بزودی بروز داده شود.

 

تست روانشناسی از روی رنگ مورد علاقه

 

بارها و بارها در متون و مقالات مختلف با موضوع روانشناسی رنگ ها روبه رو شده
اید.

اگر کمی بیشتر فکر کنید شاید برای تان این سوال مطرح شود که منظور از
روانشناسی رنگ ها چیست؟

در پاسخ باید گفت همانطور که هر فردی ویژگی و هویت مخصوص به خود را دارد، رنگ
ها نیز از فرهنگ  و مختصاتی مخصوص به خود
برخوردارند و هر رنگ، زبانی منحصر به فرد دارد.

اگر کمی دقت کنید خواهید دید که احساس تان در هنگام ورود به مکانی سبز رنگ
کاملا متفاوت با هنگامی است که به مکانی با رنگ آمیزی قرمز رنگ وارد می شوید.

در حالت اول ممکن است احساس آرامش و حتی خواب آلودگی کنید در حالیکه در مکان
دوم احساس نشاط و انرژی بیشتری خواهید داشت.

تست روانشناسی از روی رنگ مورد علاقه

روانشناسی رنگ ها به شما کمک می کند تا بتوانید از اثرات ناخودآگاه رنگ ها در
زندگی، محل کار و خانه ی تان بهتر استفاده کنید و سرزندگی و نشاط بیشتری را تجربه
کنید.

با ادامه ی مطلب همراه باشید تا شما را با مهم ترین مشخصات دنیای اسرارآمیز
رنگ ها بیشتر آشنا کنیم.

خاکستری نمادی از عقل و درایت است. تمایل به این رنگ می تواند نشان دهنده ی
این باشد که به تفکر و فرزانگی علاقمند هستید و فردی فهیم و اهل فکر هستید.

خاکستری پوشان عموما از زندگی راضی اند و به افراد خوش فکر، ایده پرداز و با
درایت علاقمند می شوند.

ممکن است فکر کنید این رنگ بیشتر مورد علاقه ی افراد مسن است اما جوانان
خاکستری پسند نیز آن هایی هستند که خود را هم شأن افراد سن و سال دار می دانند و
از این حالت خرسند هستند.

در صورتی که قصد دارید تا در فضایی، خوش فکر، جدی و همه چیز دان به نظربرسید،
خاکستری می تواند انتخاب خوبی باشد.

علاوه بر نو عروسان که سفید را به عنوان نمادی از معصومیت به تن می کنند، پرستاران
و پزشکان نیز با استفاده از رنگ سفید، پاکی، استریل بودن و عدم وجود آلودگی را به
دیگران تذکر می دهند.

در حقیقت ماهیت رنگ سفید آن است که می تواند شما را تمیز، پاک و معصوم نشان
دهد.

مشکی یکی از پایه های ثابت اعمال قدرت است.

در صورتی که در محیطی رسمی هستید و قصد اعمال قدرت دارید، مشکی یکی از بهترین رنگ ها خواهد بود.

جالب است بدانید که مشکی در عین قدرت نمایی می تواند نشانه ای از اطاعت و فرمان برداری نیز باشد و بسیار مهم است که از ان در جای مناسب خود استفاده شود.

علاقمندان به رنگ مشکی غالبا افرادی خوش ذوق هستند و طبع و روحیه ای ظریف دارند.

خردلی پوشان غالبا افرادی خوش قلب اند و بهرتین دوستان به حساب می آیند.

این افراد ممکن است در شروع روابط دوستانه تا حدی محتاط به نظر برسند چراکه از عواقب اعتماد در هراس اند اما می توانید آن ها را به عنوان بهترین دوستان تان همیشه درنزد خود نگه دارید.

قرمز یکی از رنگ های گرم و نماد افراط، هیجان و توانگری است.

ممکن است علاقمندان به این رنگ خصوصیان نسبتا متضادی را از خود بروز دهند.

می توان گفت عجله، تندی و رفتارهای تکانشی و قضاوت سریع از جمله ویژگی های دوست داران رنگ قرمر است.

ناگفته نماند که در کنار ویژگی های دردسر ساز گفته شده، قرمز ها معمولا افرادی خوش قلب  و بلند پرواز نیز هستند که کار را بر روایط ترجیح می دهند.

علاقمندان به رنگ در خصوصیات اخلاقی با سبز تشابهات زیادی دارند. خودخواهی در
رفتار ان ها دیده نمی شودوتعهد و وفاداری یکی از ویژگی های بارزشان است.

در ارتباط با این افراد کمتر دروغ خواهید شنید و اگر بتوانید در قلب شان نفوذ
کنید، ارتباطی پایدار و همیشگی خواهید داشت.

آبی یکی از رنگ های سرد بسیار پرطرفدار است که تداعی گر آرامش و صلح است.

افراط در استفاده از آبی می تواند سرد و یاس آور باشد و منجر به کاهش اشتها نیز شود اما استفاده ی صحیح از آن می تواند القای آرامش، وفاداری و تلاش و پشتکار کند.

به طور کلی افراد در اتاق های آب فعال تر اند و وزنه برداران نیز در اتاق هایی
با رنگ آبی قادر به بلندکردن وزنه های سنگین تری هستند.

اگر از جمله طرفداران رنگ آبی هستید احتمالا فردی منظم، با پشتکار و با برنامه هستید.

فعالیت های تان را ر پایه اصول و قواعد مشخص انجام می دهید و تمایل دارید مورد تحسین و تمجید واقع شوید.

ممکن است قرار گرفتن در کنار افرادی که باهوش تر از خودتان هستند شما را
ناراحت کند اما همنشینی با افراد احمق نیز برای تان بسیار کسالت بار خواهد بود.

شما کنترل خوبی بر عواطف و هیجانات خود دارید و می توانید امیال تان را برای
مدت زیادی به تعویق بیندازید.

علاقمندان به این رنگ معمولا افرادی با ثبات و منطقی هستند. آن ها راز نگه
داران خوبی هستند و توانایی خوبی در نگه داری از پول، ثروت و اسرار دیگران دارند.

ممکن است حدی ار روحیه ی فلسفی گری نیز در شما به چشم بخورد و منطق و تفکر قبل
از عمل،یکی از ویژگی های بارزتان است.

قهوه ای پوش ها معمولا تصمیمات شان را تا آخر و به خوبی دنبال می کنند  و از بودن در عالم خود لذت می برند.

رنگ سبز مظهر طبیعت و باروری است. علاقمندان به رنگ سبز افرادی صلح طلب،
مهربان و کنجکاو هستند. زندگی با چنین افرادی معمولا ساده و آسان است.

سبزپوش ها عموما روابط خود را بر پایه ی تعهد، وفاداری و صداقت شکل می دهند و
اگر به قلب آن ها نفوذ کنید، می توانید با آن ها ارتباطی بلند مدت را شکل دهید.

میل به آرامش و احتیاط در شروع ارتباطات نیز یکی از ویژگی های بارز علاقمندان
به این رنگ محسوب می شود.

رنگ زرد بیش از هر رنگی تداعی گر فعالیت و نشاط است. قرار گرفتن در معرض این
رنگ می تواند تداعی بخش گرمای خورشید باشد و رخوت، کسالت و افسردگی را از بین
ببرد.

بخاطر داشته باشید که افراط در آن نیز می تواند خسته کننده و انزجارآور باشد
اما با این رنگ می توانید اجتماعی و خوش برخورد جلوه کنید و ارتباط اجتماعی خوبی
را شکل دهید.

تست روانشناسی از روی رنگ مورد علاقه

در روانشناسی رنگ ها، صورتی در حقیقت تداعی کننده ی خصوصیات رنگ قرمز است اما
ملایم تر و مهربان تر.

افراد علاقمند به صورتی، غالبا درک خوبی از محیط و دیگران دارند، با دیگران
رفتاری توام با مهربانی و رافت دارند و مورد علاقه ی جمع قرار می گیرند.

صورتی پوش ها معمولا سختی های زندگی را به خوبی طی می کنند و افرادی رئوف و
دوست داشتنی هستند.

نویسنده : مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان با کادر تخصصی در زمینه زوج درمانی ، مشاوره فردی و شغلی ، روانشناسی زناشویی ، درمان اختلالات افسردگی ، اضطراب ، دوقطبی، وسواس، فوبیا و غیره و رفع مشکلات خانوادگی و زناشویی و مشاوره و تربیت کودک و نوجوان با روش های نوین و بهره گیری از جدیدترین تست روانشناسی آنلاین و روانسجی و دستگاه های نقشه برداری مغزی ، نوروفیدبک و بیوفیدبک و تی دی سی اس همواره در کنار شماست. شماره زیر جهت رزرو وقت مشاوره حضوری ، تلفنی و آنلاین02122689558 و 02122354282 و 02188422495

برچسب ها: روانشناسی رنگ ها ,روانشناسی شخصیت بر اساس رنگ ها ,شخصیت شناسی بر اساس رنگ ها ,شخیت شناسی ,

نتایج جستجو در گوگل: روانشناسی رنگ ها,  روانشناسی رنگ های گرم,  روانشناسی رنگ ها در تبلیغات,  روانشناسی رنگ ها در لباس,  روانشناسی رنگ ها در برندینگ,  روانشناسی رنگ ها در قرآن,  روانشناسی رنگ ها ماکس لوشر,  روانشناسی رنگ ها در بازاریابی,  روانشناسی رنگ ها در لوگو,  روانشناسی رنگ ها pdf,  روانشناسی شخصیت بر اساس رنگ ها,  شخصیت شناسی بر اساس روانشناسی رنگ ها,  

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

شعبه غرب تهرانشعبه شرق و مرکز شعبه شمال تهران

شرکت در نظرسنجی کلینیک

طراحی و اجرا : علی آقاسی زاده

راه های تماس :www.aligh.pro

دیگر برنامه ها :زیارت آل یاسین
زیارت امین الله

روانشناسی

659 بازدید

از آنجا که هر فرد بطور ذاتی از رنگ خاصی خوشش می آید، روانشناسان بر این باورند که رنگ مورد علاقه فرد می تواند از شخصیت و خصوصیات اخلاقی و رفتاری وی سرچشمه بگیرد و معرفی کننده شخصیت وی به دیگران باشد. می توانید از روی رنگ مورد علاقه تان به شخصیت خود و هم چنین با دانستن رنگ مورد علاقه دوستان و اطرافیان تان بدون پرسش اضافه ای از آنان به شخصیت شان پی ببرید. در این بخش با شخصیت شناسی از روی رنگ مورد علاقه با شما هستیم.

شخصیت شناسی از روی رنگ ها

 

تست روانشناسی از روی رنگ مورد علاقه

تست روانشناسی رنگ ها

چند بسته مداد رنگی کامل تهیه کنید و همه را با هم ترکیب کرده و از افراد حاضر در جمع تان بخواهید که هر نفر یک رنگ را انتخاب کند. سپس با توجه به رنگ انتخابی هر فرد، شخصیت و خصایص اخلاقی او را تجزیه و تحلیل کنید.

تست روانشناسی رنگ ها

 

سفید

رنگ خوبی، پاکی، معنویت، روح و بی‌گناهی است. همچنین نماد صلح نیز محسوب می‌شود. ویژگی هایی مانند خلاقیت، صلح و آرامش در افرادی که این رنگ را دوست دارند، پاکیزگی و بی گناهی و خلوص را نشان می دهد، به ویژه اگر آن ها در سن نوجوانی باشند، اگر افراد مسن رنگ سفید را دوست داشته باشند، ممکن است نشان دهد که این افراد آرمان های غیرمنتظره ای دارند و ترجیح می دهند که یک زندگی کامل داشته باشند.

رنگ سفید به علت منعکس کردن نور رنگ تابستانی محسوب می شود و پرطرفدار برای دکوراسیون و مد است؛ زیرا با همه چیز تناسب دارد. افراد علاقمند به رنگ سفید افراد آرام و شنونده ای خوب هستند. به نظر دیگران اهمیت می دهند و به دوستی ها بها داده و وقت خود را آزادانه در اختیار دوستانشان قرار می دهند.

 

زرد

شما حس شوخ طبعی قوی دارید، عاقل و تخیلی هستید و اغلب در تفکرات و چارچوب های زندگی، خطوط قرمزی دارید، گاهی اوقات در مورد ایده های بزرگ خود فکر می کنید، که به نوبه خود منجر به مسئولیت های شما می شود.

رنگ زرد تمرکز را افزایش می دهد، متابولیسم ( سوخت و ساز) را تسریع می کند. طرفداران این رنگ عاشق صحبت کردن هستند و همیشه حرفی برای گفتن دارند. این افراد بسیار اجتماعی و شوخند و به همین دلیل افراد زیادی را جذب خود می کنند.

 

سبز

رنگ سبز چون در طبیعت زیاد دیده می‌شود نشانه باروری، تـازگی، ایمنـی و كامیـابی اسـت. سبز از دید روانشناسی رنگ ها، رنگی است كه انسان را آرام می‌کند، درد را كاهش می‌دهد و احسـاس امنیت ایجاد می‌کند. رنگ سبز نشانه حركت و به جلو روندگی اسـت.

دوست داران این رنگ مشاوران شگفت انگیزی هستند و تعجب نکنید اگر بسیاری از این افراد دوست دارِ محیط زیست، فعالان حیوانی و حتی سبزی خوار هستند.

سبز تیره مربوط به مردان و محافظه کارانه است و نشان دهنده ثروت است.

سبزها اغلب اصلاح‌گرند و بسیار علاقه به نصیحت کردن دارند همچنین آن‌ها کوشش و پشتکار عجیبی دارند.

زندگی با طرفداران این رنگ آسان است. این افراد با افراد علاقه مند به رنگ پرتقالی تفاهم زیادی دارند. برخورد این افراد با دیگران بر پایه ی اصول و قرارداد است. این افراد بسیار کنجکاوند و مایلند سر از کار دیگران درآورند.

سبز، رنگ تازگی و طراوت

 

نارنجی

اگر رنگ مورد علاقه شما نارنجی است، پس شما عاشق خارج از منزل هستید، به خصوص طبیعت. راه طولانی در ساحل یا یک پیک نیک در جنگل، هر دو جزئیاتی ایده آل برای شما هستند.

شما دوست دارید با طبیعت هماهنگ باشید و احتمالا عاشق حیوانات نیز هستید، علاوه بر این، افرادی که نارنجی را دوست دارند تحریک آمیز و متفکر هستند و نمی توانند برای مدت طولانی عصبانی باشند، که این اخلاق باعث می شود آن ها در برابر کسانی که دوست دارند، عزیز شوند.

 

پرتقالی

افراد علاقمند به این رنگ متکی به نفس نیستند. اجتماعی و خوش خلقند و با مردم خوب رفتار می کنند. به سختی می توان در این افراد نفوذ کرد اما اگر کسی آنها را دوست بدارد می تواند با او به آسانی ازدواج کند. این افراد هوسباز نیستند و هنگام دوستی بسیار صادق و فداکارند. اگر این افراد با فردی که خصوصیات اخلاقی خودشان را داشته باشد ازدواج کنند، سعادتمند خواهند شد.

تشخیص خصوصیات اخلاقی با رنگ مورد علاقه

 

ارغوانی

ارغوانی‌ها پایشان روی زمین است و سر و فکرشان در ابرها پرواز می‌کند. عاشق دین و عرفان‌اند. اندیشمند و عاشق مناظره و اثبات حقایق، اما هنوز معلوم نیست که چرا یک دفعه از این رو به آن رو می‌شوند و بنابراین اصلا به فکر پیش‌بینی آن‌ها نباشید.

لئوناردو داوینچی معتقد بود كه رنگ ارغوانی می‌تواند قدرت تفكر انسان را تا 10 برابر افزایش دهد. این رنگ قدرت تخیل را در كودكان افزایش می‌دهد. اگرچه این رنگ در بعضی از كشورها دلالت بر سوگواری و مرگ نیز دارد ولی در بسیاری از فرهنگ‌ها نشانه نجابت و شرافت است. این رنگ چون کم‌تر در طبیعت دیده می‌شود اسـتفاده از آن در طراحی بسته‌بندی غذاها باید با احتیاط انجام شود.

 

تست روانشناسی از روی رنگ مورد علاقه

صورتی

بله، در حالی که رنگ صورتی رنگی زنانه است، اما امروزه این موضوع چیزی بیش از یک مفهوم جنسیتی نیست، زیرا دختران می توانند رنگ های زیادی داشته باشند و پسران هم ممکن است رنگ مورد علاقه شان رنگ صورتی باشد، اگر صورتی رنگ مورد علاقه شما باشد، پس شخصی هستید که نیاز به دوست داشته شدن دارید تا احساس امنیت کنید، چنین افرادی بطور طبیعی آرام هستند ، با این حال، آنها دوست ندارند احساساتشان را بروز دهند ، مگر در مقابل افرادی که خودشان می خواهند.

این رنگ رویایی وآرامش بخش همان قرمز است که کمرنگ شده بنابراین اگر به این رنگ علاقه دارید تمام صفات رنگ قرمز را البته کمی ملایمتر دارا می باشید، با گذشت هستید و در عشق، تندی نشان نمی دهید.

افراد علاقمند به این رنگ دیگران را خوب درک می کنند و با اطرافیان خود با ملایمت و لطف رفتار می کنند و به دلیل نشاط و شادابی محبوب اطرافیان خود هستند. این افراد در زندگی با شکستها، خشونتها و دشواری های زندگی زیادی مواجه شده اند.

ترکیب صورتی با رنگ‌های دیگر احساس تازگی بسیاری را به همراه دارد.

روانشناسی شخصیت افراد با رنگ ها

 

رنگ خرمایی مایل به قرمز

این رنگ اغلب رنگ موردِ علاقه ی افراد سالمند است، که معمولا در طول زندگی خود با برخی از سختی ها روبه رو هستند و این موضوع آن ها را به دلیل تجربه هایشان ، قوی تر و بالغ تر می کند. چنین افرادی طبیعتا سخاوتمند هستند و بنابراین در بین دوستان و خانواده شان محبوب می باشند.

 

قرمز

رنگ قرمز نماد عشق شناخته می‌شود اما می‌تواند بیانگر تنفر نیز باشد. از دوران باستان رنگ قرمز نشانگر طبقه اجتماعی و به‌طورکلی ثروت بود.

قرمز رنگی پویاست که فرد را ترغیب به انجام فعالیت‌های شدید و پرهیجان می‌کند.

این رنگ گرم نماد هیجان، توانگری، عشق و افراط است و رنگی انرژی زا و نیرو بخش است. استفاده طولانی مدت از این رنگ باعث بروز پرخاشگری و ایجاد حرکات تکانه ای در افراد می شود. قرمز، پرشورترین و تندترین رنگ است که سبب سریعتر شدن ضربان قلب و تنفس می شود. این رنگ مظهر عشق و تنفر و فداکاری و خشونت و خون و آتش است . افراد علاقمند به این رنگ هرگز نمی توانند در زندگی بی تفاوت باشند.

این اشخاص تند و سرکش و فعال و شجاع و کمی عجول هستند و ممکن است بارها در عشق شکست بخورند. با آن که در عشق کاملاً فداکارند اما قضاوتهای عجولانه و ناگهانی در مورد دیگران اغلب سبب از بین رفتن دوستی هایشان می شود.

دو عیب بزرگ خودپرستی و عدم کنترل را دارند اما در مقابل محاسنی مانند خوش قلبی و حس بزرگ طلبی دارند. در تجارت تهاجمی عمل می کنند اما در امور شخصی اینگونه نیستند. آنها ترجیح می دهند بیشتر راجع به کار صحبت کنند نه روابط.

همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد حیوانات چندان علاقه‌ای به این رنگ ندارند.

روانشناسی رنگ ها

 

خردلی

خیلی ملاحظه کارید. دوستی برای شما یک دنیا ارزش دارد با همه دوست هستید، مواظب باشید چون بعضی مواقع اعتماد کردن به هر کسی برای شما دردسر ساز می شود.

 

قهوه ای

شما قابل اعتماد، صبور و مهربان و یک انسان فوق العاده هستید، شما معمولا قبل از تصمیم گیری های مهم باید 1000 بار فکر کنید. باثبات و مقدس، شاعرپیشه و کمی فیلسوف مآب هستید. به ندرت تغییر عقیده می دهید و بعد از تصمیم گیری آن را عملی می کنید.

این افراد در نگهداری پول و اسرار دیگران قابل اعتماد هستند. آنها به درستی پولشان را خرج و مقداری را نگه می دارند. برخی مواقع با اطرافیان خود رفتار خشونت آمیزی در پیش می گیرند. در عشق بدبین و تند نیستید. شخصی منطقی هستند و فقط به خودشان اعتماد دارند.

 

فیروزه ای

از ویژگی های این افراد پیچیدگی ، تخیلی و اصیل بودن است، این افراد همیشه به نظر میرسد که بانمک هستند، مهم نیست که چقدر آشفتگی عاطفی در داخلشان وجود داشته باشد، آنها هوشمند و مقاوم هستند و در برخی موارد ممکن است به عنوان “خارج” از واقعیت، نامیده شوند و درخواست کسانی که کمک می خواهند را رد می کنند. دوستداران این رنگ اسرارآمیز، احساساتی هستند و به خوبی از پس کارهای شخصی خود بر می آیند. این افراد پشتکار دارند و باثباتند و به نصایح دیگران توجه نمی کنند.

شناخت خصوصیات با شخصیت شناسی رنگ ها

 

آبی

آسمان آبی و دریاهای پهناور با رنگ آبی آرامش و آسودگی را به انسان منتقل می‌کنند. رنگ آبی در طبیعت زیاد دیده می‌شود. روانشناسی رنگ ها آبی را نشـانه پاکی و پاکیزگی می داند.

این رنگ پرطرفدار سبب می شود بدن مواد شیمیایی آرامش بخش تولید کند، پس بسیار مناسب اتاق خواب کودکان است. این رنگ آبی می تواند سرد و یأس آور هم باشد. در مصاحبه های شغلی با پوشیدن رنگ آبی وفادار به نظر برسید. افراد در اتاق های آبی فعال ترند.

این رنگ مناسب خانه های به شدت آفتاب گیر است، زیرا با القای حس سرما، دمای اتاق را تعدیل می کند و فضایی با دمای متعادل به وجود می آورد. این رنگ کاهنده ضربان قلب است و استفاده از آن برای افراد دارای استرس و فشارهای عصبی بسیار توصیه می شود.

طرفداران این رنگ افرادی زیرک، وفادار، برون گرا و صادق هستند. اگر در مکانی از خانه از رنگ قرمز استفاده کردید برای کاهش میزان شدت آن در کنار آن از رنگ آبی استفاده کنید. با استفاده از این رنگ می توانید هوس و احساسات و هیجانات خود را کنترل کنید.

افراد علاقمند به این رنگ ظاهر آرام دارند و دیگران برای آنها احترام زیادی قائلند. این افراد در خرید و پوشش لباس قناعت می کنند. میل به تنهایی دارند و پشتکار زیادی دارند و همیشه کارهای خود را از روی نظم و ترتیب و بر پایه قواعد معینی انجام می دهند.

آبی نماد آرامش

 

بنفش

این رنگ بدان معنی است که شما بسیار هوشمند و باهوش هستید و تمایل به ایستادگی دارید. خب، بنفش همچنین به این معنی است که شما یک شخص نامنظم هستید یا طبیعتا یا از طریق تلقین.

دوست دارید که در مقام قدرت قرار داشته باشید. از سویی دیگر، بنفش نیز رنگ معنویت است، بنابراین، اگر در مرحله بعدی زندگی خود، انسانی معنوی شدید، تعجب نکنید. این افراد با اراده و تا حدی کله شق هستند و قبل از دیگران به خودشان توجه می کنند.

 

بنفش کمرنگ

در حال حاضر این رنگ یکی از آن رنگ هایی است که اغلب رنگ مورد علاقه مردم نیست، بنابراین اگر این رنگ را دوست دارید، بدانید که منحصر به فرد هستید، شما دوست دارید که خود را در فرهنگ غوطه ور کنید و این موضوع می تواند در دکوراسیون منزل و لباس پوشیدنتان منعکس شود، به عنوان مثال، شما همیشه بهترین لباس در یک مهمانی را می پوشید و خانه تان همواره مکمل هایی را برای زیبایی دریافت می کند.

 

طوسی (خاکستری)

رنگ طوسی نماد آرامش و صرفه جویی است. خاكستری رنگ عقلا اسـت و جوانانی كه به این رنگ اظهار علاقه می‌کنند، درواقع خود را هم شأن و هم‌تراز اشـخاص کهن‌سال می‌دانند و در زندگی احساس بی‌نیازی می‌کنند. این افراد معمولا غمگینند و محافظه‌کار و حتی اگر آهنگی گوش کنند این آهنگ به‌شدت غم‌انگیز است، مثل اینکه به آن‌ها گفته‌اند خوشی بی خوشی. اثرات روانی رنگ خاكستری باعث شده است كه از دید روانشناسان رنگ‌های اصلی شامل زرد، آبی، قرمز، سبز به‌اضافه دو رنـگ خنثـی یعنـی سفید و سیاه شوند.

شناخت خصوصیات اخلاقی افراد از روی رنگ ها

 

سیاه

از لحاظ روانشناسی رنگ ها، سیاه نشانه قدرت، مرموز بودن، رسمی بودن و وقار است. در بسیاری از فرهنگ‌ها رنـگ سـیاه نشانه بی‌علاقگی، بدبینی، ناباوری، سوگواری و عزاداری است.

برخلاف رنگ سفید، سیاه بی‌تحرك، ساكن و ضمن عدم ایجاد هرگونه تحریك روانی و جسمانی باعث كاهش سایر فعالیت‌ها می‌گردد و سسـتی و كنـدی را حاصـل می‌شود، مشکی به‌شدت تسخیركننده و متأثر كننده است، لذا توصیه شده كـه از پوشـیدن لبـاس سـیاه مگـر در مواقع لزوم خودداری شود.

این رنگ برای مد پرطرفدار است چون شخص را لاغرتر نشان می دهد. رنگ مشکی نشان دهنده اطاعت و فرمانبرداری است به همین دلیل کشیشها رنگ مشکی می پوشند. لباس مشکی می تواند مقهور کننده باشد، یعنی با پوشیدن این لباس منزوی یا شریر به نظر برسید . این رنگ ، رنگ نومیدی و عزا نیست بلکه نشانه خوش ذوقی و ظرافت طبع است.

دوستداران این رنگ به اطرافیان خود احترام می گذارند و از هیچگونه کمکی به آنها دریغ نمی کنند . آنها به عقاید و نظریات دیگران اهمیت داده و نظر دوستانشان برای آنها بسیار مهم است . نظراتشان را به کسی تحمیل نمی کنند. به دنبال مد هستند و پول زیادی را بابت این چیزها می پردازند.

رنـگ سیاه انتخـاب خوبی برای فروشگاه‌های موسیقی، حقوقدانان، حسابداران، فروشگاه‌های لـوازم الكترونیكـی و لاستیک‌فروشی‌هاست.

 

 

 

روش های تهیه اسموتی هندوانه خنک و خوشمزه یکی از میوه های خوشمزه و آبدار …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

تست روانشناسی از روی رنگ مورد علاقه
تست روانشناسی از روی رنگ مورد علاقه
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *