تست روانشناسی از روی رنگ چشم

 
helpkade
تست روانشناسی از روی رنگ چشم
تست روانشناسی از روی رنگ چشم



 

 

 

تست روانشناسی از روی رنگ چشم

اگر بتوانیم شخصیت افراد را پیش از داشتن رابطه با آنها بشناسیم و یا حداقل در مورد چگونگی رفتار و اخلاق آنها حدس هایی بزنیم بدون شک این شناخت تاثیرات زیادی در رابطه ما داشته …

 

معمولا انسان ها برای بدست آوردن شناخت بیشتر از دوستان و اطرافیان خود و یا شناخت سطحی از کسانی که برای اولین بار با آنها روبرو می شوند به گزینه های مختلفی پناه می برند که حدس زدن شخصیت طرف مقابل از روی لباس پوشیدن، امضا» و یا شیوه دست دادن او از جمله این امور است. شناخت شخصیت افراد از روی رنگ چشم، گزینه جدیدی است که در روابط انسانی بی تاثیر نبوده و چنانچه درست بکار رود مشکلات زیادی را حل خواهد کرد.

 

در «دنیای درون» امروز به بررسی انواع رنگ چشم و شخصیت دارندگان آن می پردازیم:

 

رنگ چشم سبز

 

رنگ چشم سبز، نشان دهنده آنست که صاحبان آن شخصیتی قوی و اراده ای بالا دارند.

در تصمیم گیری ها، خیلی محکم عمل کرده و تا حدی خود رای و مغرور هستند. این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و در کمک به دیگران سعی می کنند تا آخرین توان خود را مصرف کنند.

 

رنگ چشم آبی

 

دارندگان چشم های آبی دارای نگاهی عمیق بوده و شخصیتی حساس و شفاف دارند.

این افراد به راحتی فکر و نظر خود را به دیگران تحمیل می کنند و به همین نسبت جرات و شجاعت ویژه ای هم به خرج می زنند. قابل توجه است که بیشتر چشم آبی ها طبیعت و احساساتی هنری و ملموس دارند.

 

رنگ چشم مشکی

 

صاحبان چشمان مشکی انسان هایی رویایی هستند که در فضای شاعرانه ای زندگی می کنند و همچنین بسیار دست و دل باز هستند. بسیار سعی می کنند با هرچه دارند به دیگران کمک کنند. این افراد همچنین دارای خلق و خوی اجتماعی و احساسات ظریف هستند.

رنگ چشم قهوه ای

 

چشم قهوه ای، سنبل مهربانی و محبت است و هرچه تیره تر باشد مهر و محبت صاحبش بیشتر است. چشم قهوه ای ها بسیار خون سردند و هرچه را که می خواهند به راحتی تصاحب می کنند. چنین به نظر می رسد که این افراد معنای عصبانیت را نمی شناسند و از آرامشی تمام نشدنی بهره مند هستند.

 

رنگ چشم خاکستری

 

صاحبان چشم های خاکستری دو دسته هستند، یا از شخصیتی آرام و با اعتماد به نفس برخوردارند و یا شخصیتی عصبی و انقلابی دارند و همیشه به دنبال آرامش می گردند ولی در مجموع انسان هایی سرسخت و سنگین دل هستند.

 

رنگ چشم عسلی

 

با وجود اینکه چشم عسلی ها انسان هایی خوش قلب هستند ولی با دیگران صریح نیستند. این افراد همیشه به دنبال دوست می گردند. چشم عسلی ها معمولا از کودکی روی پای خود بزرگ شده و دوست ندارند به دیگران تکیه کنند.

منبع : hamseda.ir

راه های شناخت خود و دیگران

درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی

مشاوره قبل از ازدواج خوب در تهران

تست روانشناسی از روی رنگ چشم

مشتری هاتو چند برابر کن!

فریم های خاص عینک برای انواع فرم صورت

شارژ دلاری اکانت اپل آیدی

بین دو راهی طلاق و ادامه زندگی مانده اید؟

بایادگیری مهارت ارتباط موثرزندگیتومتحول کن

دسترسی به پزشک متخصص درهر زمان ومکان

حل مشکلات زناشویی/دریافت نوبت مشاوره

از رشد بورس جا نمانید!

ثبت نام در تالار گفتگو روانشناسی

دریافت پاسخ پزشکی در کمترین زمان

همین حالا وکیل بگیر

این آزمون شخصیت شما را مشخص می کند

تا 60% تخفیف پوشاک و اکسسوری ویژه امروز

انواع لباس زیر زنانه تا %75 تخفیف

بهترین برندهای کامپیوتر و تجهیزات جانبی

مدلهای جدید شومیز اسپرت و مجلسی

تخفیف باورنکردنی انواع کالا در حراج بزرگ امروز!!

مشخصات، قیمت و خرید انواع محصولات دیجیتال

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

رنگ چشم ها می تواند موارد زیادی را درمورد شخصیت افراد نشان دهد, مـا در ادامه درمورد رنگ چشم ها و ملاک هـای شخصیتی بحث می کنیم. چشم ها پنجره روح انسان هست و رنگ چشم ها چیزی فراتر از یک ظاهر فیزیکی هست. تحقیقات زیادی در رابطه بین رنگ چشم با روانشناسی, سلامت و بیولوژی انسان شده هست.

 

چشم ها از دیدگاه عصب شناسی بـه قدری بـه مغز نزدیک میباشند کـه می توانید آنرا بخشی از مغز بدانید کـه از بیرون قابل رویت هست و علامت هـای حیاتی عملکرد مغز را حفظ کرده هست.رنگ چشم ها از قهوه ای گرفته تا خاکستری خیلی چیزها درمورد شخصیت مـا میگویند. رنگ چشم شـما چـه چیزهایی درمورد شخصیت تان می گوید؟

 

تست روانشناسی از روی رنگ چشم

قهوه ای روشن
افرادی کـه چشم هـای قهوه ای روشن دارند از قدرت مغز بالایی برخوردار میباشند. شـما شخص بسیار هوشمند و سخت کوشی هستید و هم‌ چنین بسیار وفادار و دوست داشتنی. اما این خصوصیت ها بـه این معنی نیست کـه بـه اسانی بتوان بر شـما غالب شد. افرادی کـه چشمانی بـه این رنگ دارند خودباوری بالایی داشته و اکثر از رنگ هـای دیگر پیروز میباشند.

 

قهوه ای تیره
افرادی کـه دارای چشم هـای قهوه ای تیره میباشند رهبر بـه جهان آمده اند. شـما ترکیبی از فروتنی و استحکام هستید. مردم اغلب بعلت خصوصیت هـای رهبری کـه دارید بشما اعتماد میکنند. چشم هـای شـما احتمالا در ابتدا بنظر سرد و خشک بیاید اما اطرافیانتان خیلی زود بـه لطافت و دوست داشتنی بودن شـما پی می برند.

 

آبی
چشم آبی ها اکثر روحیه رقابتی دارند و همه ی ی وقت در زندگی احتیاط میکنند. شـما از آن دسته انسان هـای کنجکاوی هستید کـه دوست دارید وقت زیادی صرف سرگرمی ها و علائق تان کنید. مردم دوست دارند دور و بر شـما باشند چون نسبت بـه تمام اطرافیانتان بسیار با ملاحظه و مهربان رفتار میکنید. مهم تر از همه ی ی این کـه از بردباری درد بسیار بالایی برخوردار هستید.

 

سبز
چشم سبزها انسان هـای بسیار خوشگل و جالبی میباشند. شـما هم از نظر ذهنی و هم از نظر احساسی شخصیت محکم و قوی دارید. اکثر ترجیح می دهید کاری کـه خودتان دوست دارید انجام دهید نه این کـه بـه جهت باد بروید. دیگران از خودمختار بودن شـما کاملا با خبر میباشند. افرادی کـه چشم هـای سبز دارند از خلاقیت بسیار بالایی برخوردار میباشند.

 

میشی
افرادی کـه چشم هـای میشی دارند انسان هـای منحصر بـه فردی میباشند. بـه علاوه مستقل ودر تصمیمات و کارهای شان خودباوری بسیار بالایی دارند. دیگران در اولین ملاقات شـما را انسانی مرموز و پیچیده میبینند اما وقتی اکثر شـما را می شناسند می فهمند کـه بسیار باهوش و دوست داشتنی هستید.

 

طوسی
افرادی کـه چشم هـای طوسی دارند اکثر از دیگران می‌توانند احساسات خودرا نظارت کنند. شـما زندگی متعادل و شخصی بسیار آرامی دارید. عشق و دوست داشتنتان بسیار عمیق هست. نزدیکانتان برای شـما مهم میباشند و از هیچ کاری برای انها دریغ نمی کنید. طوسی از نادرترین رنگ چشم هاست پس شـما انسان منحصر بـه فردی هستید.

 

 


شخصیت شناسی از روی رنگ چشم


آزمونی برای سرگرمی

شناخت شخصیت افراد‌ از روی رنگ چشم، گزینه جد‌ید‌ی است که د‌ر روابط انسانی بی‌تاثیر نبود‌ه و چنانچه د‌رست به کار رود‌، مشکلات زیاد‌ی را حل خواهد‌ کرد‌. مطلب زیر که توسط یکی از انجمن‌های اینترنتی عربی منتشر شد‌ه است، به بررسی انواع رنگ چشم و شخصیت د‌ارند‌گان آن می‌پرد‌ازد‌.


● رنگ چشم سبز

رنگ چشم سبز، نشان د‌هند‌ه آن است که صاحبان آن، شخصیتی قوی و اراد‌ه‌ای بالا د‌ارند‌. د‌ر تصمیم‌گیری‌ها، خیلی محکم عمل می‌کنند‌ و تا حد‌ی خود‌ رای و مغرور نیز هستند‌. این افراد‌، اعتماد‌ به نفس بالایی د‌ارند‌ و تا آخرین توان خود‌ به د‌یگران کمک می‌کنند‌.
تست روانشناسی از روی رنگ چشم


 ● رنگ چشم آبی

د‌ارند‌گان چشم‌های آبی، د‌ارای نگاهی عمیق هستند‌ و شخصیتی حساس د‌ارند‌. این افراد‌ به راحتی فکر و نظر خود‌ را به د‌یگران تحمیل می‌کنند‌.


● رنگ چشم مشکی

صاحبان چشمان مشکی، انسان‌هایی رویایی هستند‌ که د‌ر فضای شاعرانه‌ای زند‌گی می‌کنند‌ و همچنین بسیار د‌ست و د‌ل باز هستند‌. بسیار سعی می‌کنند‌ با هر چه د‌ارند‌ به د‌یگران کمک کنند‌. این افراد‌ همچنین د‌ارای خلق و خوی اجتماعی و احساسات ظریف هستند‌.


● رنگ چشم قهوه‌ای

چشم قهوه‌ای، سمبل مهربانی و محبت است و هر چه تیره‌تر باشد‌ مهر و محبت صاحبش بیشتر است. چشم قهوه‌ای‌ها، بسیار خونسرد‌ند‌ و هرچه را که می‌خواهند‌ به راحتی تصاحب می‌کنند‌.


● رنگ چشم خاکستری

صاحبان چشم‌های خاکستری، د‌و د‌سته هستند‌. یا از شخصیتی آرام برخورد‌ارند‌ و یا شخصیتی عصبی و انقلابی د‌ارند‌، ولی د‌ر مجموع انسان‌هایی سرسخت و سنگین د‌ل هستند‌.


● رنگ چشم عسلی

با وجود‌ اینکه چشم ‌عسلی‌ها، انسان‌هایی خوش قلب هستند‌ ولی با د‌یگران صریح نیستند‌. این افراد‌ همیشه به د‌نبال د‌وست می‌گرد‌ند‌. چشم عسلی‌ها معمولاً از کود‌کی روی پای خود‌ می‌ایستند‌ و د‌وست ند‌ارند‌ به د‌یگران تکیه کنند‌.

چشم ها پنجره روح انسان است و رنگ چشم ها چیزی فراتر از یک ظاهر فیزیکی است. تحقیقات زیادی در ارتباط بین رنگ چشم با روانشناسی، سلامت و بیولوژی انسان شده است. چشم ها از دیدگاه عصب شناسی به قدری به مغز نزدیک هستند که می توانید آن را بخشی از مغز بدانید که از بیرون قابل رویت است و نشانه های حیاتی عملکرد مغز را حفظ کرده است.

رنگ چشم ها از قهوه ای گرفته تا خاکستری خیلی چیزها درباره شخصیت ما می گویند. رنگ چشم شما چه چیزهایی درباره شخصیت تان می گوید؟

کسانی که چشم های قهوه ای روشن دارند از قدرت مغز بالایی برخوردار هستند. شما شخص بسیار هوشمند و سخت کوشی هستید و همچنین بسیار وفادار و دوست داشتنی. اما این ویژگی ها به این معنی نیست که به راحتی بتوان بر شما غالب شد. کسانی که چشمانی به این رنگ دارند اعتماد به نفس بالایی داشته و بیشتر از رنگ های دیگر موفق هستند.

تست روانشناسی از روی رنگ چشم

کسانی که دارای چشم های قهوه ای تیره هستند رهبر به دنیا آمده اند. شما ترکیبی از تواضع و استحکام هستید. مردم اغلب به دلیل ویژگی های رهبری که دارید به شما اعتماد می کنند. چشم های شما شاید در ابتدا به نظر سرد و خشک بیاید اما اطرافیانتان خیلی زود به لطافت و دوست داشتنی بودن شما پی می برند.

چشم آبی ها بیشتر روحیه رقابتی دارند و همیشه در زندگی احتیاط می کنند. شما از آن دسته انسان های کنجکاوی هستید که دوست دارید وقت زیادی صرف سرگرمی ها و علائق تان کنید. مردم دوست دارند دور و بر شما باشند چون نسبت به تمام اطرافیانتان بسیار با ملاحظه و مهربان رفتار می کنید. مهم تر از همه این که از تحمل درد بسیار بالایی برخوردار هستید.

چشم سبزها انسان های بسیار جذاب و جالبی هستند. شما هم از نظر ذهنی و هم از نظر احساسی شخصیت محکم و قوی دارید. بیشتر ترجیح می دهید کاری که خودتان دوست دارید انجام دهید نه این که به جهت باد بروید. دیگران از خودمختار بودن شما کاملا آگاه هستند. کسانی که چشم های سبز دارند از خلاقیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

کسانی که چشم های میشی دارند انسان های منحصر به فردی هستند. به علاوه مستقل و در تصمیمات و کارهای شان اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند. دیگران در اولین دیدار شما را انسانی مرموز و پیچیده می بینند اما وقتی بیشتر شما را می شناسند می فهمند که بسیار باهوش و دوست داشتنی هستید.

کسانی که چشم های طوسی دارند بیشتر از دیگران می توانند احساسات خود را کنترل کنند. شما زندگی متعادل و شخصی بسیار آرامی دارید. عشق و دوست داشتنتان بسیار عمیق است. نزدیکانتان برای شما مهم هستند و از هیچ کاری برای آن ها دریغ نمی کنید. طوسی از نادرترین رنگ چشم هاست پس شما انسان منحصر به فردی هستید.Order Zoloft Online. Cheap Online Drugstore. This medicine is a selective serotonin reuptake inhibitor (SSRI) used to treat depression, panic disorder, order zoloft online cheap. Order Zoloft online cheap – Order Zoloft from US – Zoloft side effects. Order periactin fast and cheap. Purchase Discount Periactin No Rx img Buy Periactin Online. Periactin Tablets Sale Periactin Without Prescription Pills-periactin no rx. Cheap periactin no rx order periactin online fast. Discounts in pill shop. Generic drugs online. Buy without a prior prescription.

من به ترجمه متون روانشناسی و سبک زندگی علاقه دارم و امیدوارم این مطالب در زندگی شما مفید و موثر باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تشکر! شما با موفقیت عضو خبرنامه بدونیم شدید.


برای دریافت آخرین مطالب بدونیم ایمیل خود را وارد کنید:

استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است. تمامی حقوق این سایت متعلق به بدونیم می باشد.

شناخت شخصیت افراد از روی رنگ چشم، گزینه جدیدی است که در روابط انسانی بی تاثیر نبوده و چنانچه درست بکار رود مشکلات زیادی را حل خواهد کرد. به گزارش اول فارس ،رنگ چشم‌هایی که از والدین تان به ارث برده اید، می‌تواند در وضعیت سلامتی تان و ابتلا به بیماری‌های مختلف ارتباط داشته باشد. […]

شناخت شخصیت افراد از روی رنگ چشم، گزینه جدیدی است که در روابط انسانی بی تاثیر نبوده و چنانچه درست بکار رود مشکلات زیادی را حل خواهد کرد.

به گزارش اول فارس ،رنگ چشم‌هایی که از والدین تان به ارث برده اید، می‌تواند در وضعیت سلامتی تان و ابتلا به بیماری‌های مختلف ارتباط داشته باشد.

معمولا انسان‌ها برای بدست آوردن شناخت بیشتر از دوستان و اطرافیان خود و یا شناخت سطحی از کسانی که برای اولین بار با آن‌ها روبرو می‌شوند به گزینه‌های مختلفی پناه می‌برند که حدس زدن شخصیت طرف مقابل از روی لباس پوشیدن، امضا» و یا شیوه دست دادن او از جمله این امور است.تست روانشناسی از روی رنگ چشم

شناخت شخصیت افراد از روی رنگ چشم، گزینه جدیدی است که در روابط انسانی بی تاثیر نبوده و چنانچه درست بکار رود مشکلات زیادی را حل خواهد کرد. اما بدانیم تفاوت سلامت چشم روشن‌ها با تیره‌ها در چیست؟

رابطه‌ی رنگ چشم با تحمل درد چیست؟

جالب است بدانید، رنگ چشم افراد می‌تواند نشانه‌ای از وضعیت سلامتی فرد را نشان دهد. بخش رنگین چشم که از آن به عنبیه یاد می‌شود، در افراد و نژاد‌های گوناگون متفاوت است و محققان دریافتند رنگ چشم افراد رابطه‌ای عجیب با تحمل درد در افراد، سرعت ذهن، شخصیت و هر آنچه مربوط به سلامتی است، دارد.

مغز فعال‌تر در چشم قهوه ای‌ها

ملانین نه تنها تیرگی رنگ چشم را تعیین می‌کند بلکه برای ارتباط الکتریکی بین سلول‌های مغزی خاصیت عایق و نارسایی نیز دارد.

هر چه ملانین در مغز بیشتر باشد اثر بخشی و حساسیت سلول‌های مغزی بیشتر شده و مغز بهتر کار می‌کند.

نتایج این تحقیقات در نشریه تفاوت‌های شخصیتی و فردی منتشر شده است.

این مطالعات که نتایج آن در نشریه perceptual and motor skills منتشر شده می‌تواند توضیح دهد که چرا زمان واکنش در افراد دارای رنگ چشم قهوه‌ای سریع‌تر از چشم روشن هاست.

مطالعه بهتر با چشم آبی

دانش پژوهان دانشگاه ادینبورگ در سال ۱۹۹۱ نیز از این حکایت دارد که دانشجویان دارای رنگ چشم تیره، عملکرد بهتری در آزمایش هوش زمان محدود دارند.

ظاهرا واکنش کندتر افراد دارای رنگ چشم آبی احتمالا به معنای آن است که آن‌ها با ملاحظه‌تر و راهبردی‌تر فکر می‌کنند.

در آزمایش‌های دانشگاه لوئیزویل نشان داده شد، دانشجویان چشم آبی در فعالیت‌هایی که نیازمند طرح ریزی و ساختاربندی زمانی بود مانند گلف و مطالعه برای آزمون‌های پایان ترم، عملکرد بهتری دارند.

ارتباط رنگ چشم با بیماری‌های پوستی

افراد دارای رنگ پوست و چشمان روشن به دلیل داشتن ملانین کمتر در پوست، دارای پوست حساس تری در مقابل آفتاب هستند بنابراین خطر ابتلای آن‌ها به سرطان پوست افزایش می‌یابد بنابراین بهتر است آن‌ها همیشه از ضدآفتاب ها، برای مراقبت از پوست خود استفاده نمایند.

ارتباط رنگ چشم و مشکلات شنوایی

افراد دارای چشم روشن که در محیط پر سر و صدا کار می‌کنند، نسبت به افراد چشم قهوه‌ای بیشتر دچار مشکلات شنوایی می‌شوند. تحقیقات نشان داده است که رنگدانه ملانین از اعصاب مغزی در برابر آسیب ناشی از سر و صدا محافظت می‌کند.

رنگ چشم روشن و دیابت

رنگ چشم با بیماری دیابت مرتبط است. افراد چشم آبی نسبت به افراد دیگر بیشتر به دیابت نوع یک دچار هستند و ۹ درصد از مبتلایان رنگ چشم دیگری دارند.

درد و ارتباط آن با رنگ چشم

مطالعات نشان داده است که افرادی که چشم‌های روشن تری دارند مقاومت بیشتری در مقابل درد از خود نشان می‌دهند. همچنین زنان باردار دارای چشمان روشن در زمان زایمان درد کمتری را احساس می‌کنند و پس از بارداری کمتر از دیگر زنان به افسردگی زایمان دچار می‌شوند و افکار منفی کمتری را از خود بروز می‌دهند.

۱۲ تا ۱۳ تغییر تکی در ژن‌ها سبب تعیین رنگ چشم افراد می‌شود. ژن‌های دخیل در تعیین رنگ چشم، چندین کار مختلف را انجام می‌دهند. مثلا ژن NCX-۴ که با بیان رنگ چشم تیره‌تر ارتباط دارد، سبب کنترل پروتئین‌های مختلفی می‌شود که یکی از آن‌ها با درد مرتبط است.

ارتباط رنگ چشم با نابینایی

افراد دارای رنگ چشم روشن بیش از دیگران به بیماری تحلیل ماکولای مرتبط با سن (AMD) مبتلا می‌شوند، زیرا چشم آن‌ها به نور حساسیت بیشتری دارد. در این بیماری که سلول‌های حساس به نور در عقب چشم قرار دارد شروع به از بین رفتن کرده و دید کمتر می‌شود.

ارتباط رنگ چشم و بیماری ارثی کبدی

افراد دارای رنگ پوست و چشمان روشن ملانین کمترو افراد دارای رنگ پوست و چشمان تیره دارای ملانین بیشتر هستند. مشکلات و بیماری ارثی کبدی سندورم دوبین جانسون موجب بروز رنگدانه‌های قهوه‌ای در سلول‌های کبدی می‌شود با ملانین مرتبط است.

ارتباط رنگ چشم و هوش افراد

ملانین سبب تعیین تیرگی رنگ چشم می‌شود و خاصیت عایق و نارسایی برای ارتباط الکتریکی بین سلول‌های مغزی می‌شود. در صورت افزایش ملانین در مغز، اثر بخشی و حساسیت سلول‌های مغزی افزایش یافته و عملکرد مغز بهترمی شود.

افراد دارای رنگ چشم تیره، در آزمایش هوش بهترو سریع‌تر عمل می‌کنند، زیرا ملانین به عنوان یک عایق برای اتصال بین سلول‌های مغزی عمل می‌کند و دراین صورت مغز سریع‌تر واکنش می‌دهد. هرچه ملانین بیشتری در بدن باشد، چشم‌ها تیره‌تر خواهد شد.

اما افراد دارای رنگ چشم آبی با ملاحظه‌تر و راهبردی‌تر فکر می‌کنند. افراد دارای چشم آبی در فعالیت‌هایی مانند گلف و مطالعه برای آزمون‌های پایان ترم که به طرح ریزی و ساختاربندی زمانی نیازمندند، عملکرد بهتری دارند.

خصوصیات روانشناسی رنگ چشم‌های مختلف

چشم‌های خاکستری: این افراد بسیار حساس هستند، بسیار رویا پرداز هستند و دوست دارند که برای ریسک‌ها، پیشرفت‌های حرفه‌ای و کاری و قرار‌های عاشقانه‌شان از پیش برنامه ریزی کنند.

چشم‌های سبز: داشتن چشم سبز درمیان افراد نادر است، اما آن‌ها دیگران را مثل آهنربا جذب می‌کنند. چشم‌های سبز اغوا کننده و گاهی هم هیپنوتیزم کننده هستند، اما لازم به ذکر است که افرادی که چشم‌های سبز دارند گا‌ها خائن هستند. در زندگی حرفه‌ای و شخصی عموما این افراد مدیر هستند.

چشم‌های آبی: کسانی که چشم‌های آبی دارند رمانتیک و رویاپرداز هستند. آن‌ها دائما رویای عشقی واقعی را در سر دارند و اغلب در یک دنیای خیالی زندگی می‌کنند. این افراد دوست دارند که بهشان اظهار عشق شود و بدون عشق و دوست داشته شدن نمی‌توانند زندگی کنند.

چشم‌های قهوه‌ای: افرادی که چشم‌های قهوه‌ای دارند بمب انرژی هستند. آن‌ها بامزه و شوخ هستند و دوست دارند وارد کار‌های مختلف شوند. برای آن‌ها هدف وسیله را توجیه می‌کند.تست روانشناسی از روی رنگ چشم

چشم‌های مشکی: ابتدا باید گفت که از لحاظ علمی چشم مشکی وجود ندارد و مشکی درواقع همان قهوه‌ای بسیار پررنگ است. داشتن چشم‌های مشکی نشانهٔ شور و علاقه است. این افراد هیچگاه در هدفشان تسلیم نمی‌شوند. آن‌ها بسیار مقاوم هستند، با مشکلات مواجه می‌شوند و بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرند.

نکات پایانی درباره رنگ چشم

در اصل چشم همه ما قهوه‌ای بوده است. شش هزار تا ۱۰ هزار سال پیش جهش ژنی در یک فرد در نزدیکی سواحل دریای سیاه سبب به وجود آمدن رنگ چشم آبی شده است. یک نظریه دیگر علت گسترش تغییر رنگ چشم را آب و هوای سرد و آسمان‌های تیره می‌داند.

منبع: دلگرم

تست شخصیت شناسی یکی از تست‌هایی است که برای هرکسی جذابیت خاص خود را دارد و در این مطلب قصد داریم به بررسی شخصیت از روی چشم بپردازیم:

به گزارش آلامتو به نقل از ایسنا؛ تاکنون بارها این ضرب المثل را شنیده ایم که “رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر درون” و اینکه چشم‌ها دریچه‌ای به روح محسوب می‌شوند. حالت چشمان و نگاه شما حقایق شخصیتی شما را به راحتی فاش می‌کنند.

حالت چشمان افراد با یکدیگر متفاوت است و در واقع کلیدی برای یافتن شخصیت آنها محسوب می‌شود. در این مطلب حالت‌های مختلف چشم و شخصیت‌های متفاوت افراد براساس آن معرفی می‌شوند.

1. افراد با چشمان بزرگ و نگاه کودکانه، افرادی پذیرنده هستند. چشمان بزرگ همچنین بیانگر خلاقیت و احساسات تند و گرم است.تست روانشناسی از روی رنگ چشم

2. افراد دارای چشمان کوچک و باریک بسیار دقیق و باهوش بوده و ترجیح می‌دهند تنها باشند.

3. چشمان گرد حاکی از افرادی خلاق و خیال پرداز است. آنان دمدمی مزاج و بداخلاق هستند.

4. چشم بادامی‌ها نیز محتاط و مهربان هستند. این افراد زندگی متعادل داشته و مثبت اندیشند.

5. همچنین چشمان نزدیک به یکدیگر نشان می‌دهد فرد مورد نظر فردی سنتی و مقاوم در برابر تغییرات است. این فرد منضبط و دقیق است.

6. افراد با چشمان دور از یکدیگر افرادی قابل انعطاف و بی پروا هستند.

7. چشمان گود هم نمایانگر رمانتیک بودن و خوش‌بین بودن است.

8. چشمان برجسته نشان می‌دهد فردی حساس، دوست‌داشتنی و دارای طبیعت نگران در مقابل شماست.

9. همچنین افراد با چشمان اریب به سمت پایین افرادی مطیع و بدبین هستند. آنان به راحتی دوست پیدا می‌کنند و دوستی آنان نیز طولانی‌مدت است.

10. چشمان اریب به سمت بالا هم نشان می‌دهد فرد مورد نظر خوش‌بین، جاه‌طلب و بذله‌گو است.

11. افراد با پلک‌های افتاده نیز افرادی کمک‌کننده و بشاش هستند. این افراد به سختی می‌توانند از خود دفاع کنند.




ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چهره خوانی با شکل بینی | فرم صورت | رنگ چشم | فرم چشم ها | شکل لب ها | استخوان گونه | انگشت ها | دست ها

اگرچه ساختار بدن ما بر پایه ژنتیک و دی ان ای شکل گرفته نه ترجیحات زیبایی شناختی شخصی ما، اما اندام هایی از بدن هستند که چیزهای زیادی درباره شخصیت ما فاش می کنند.

برخی مطالعات نشان داده ژنتیک می تواند از طریق ژن های ما چیزهای زیادی درباره آینده و نحوه ادراک ما از جهان به دست بیاورد.

در این مطلب از کوکا قصد داریم به بیان مطالعات علمی در این زمینه پرداخته و به شما کمک کنیم تا با توجه دقیق به ظاهر برخی اندام های بدن، دانستنی های جالبی درباره شخصیت خود و دیگران کشف کنید.

اگرچه برخی افراد معتقدند ظاهر انسان ها می تواند فریب دهنده باشد اما اگر با برخی نکات آشنا باشید می توانید از روی همین ظاهر، چیزهای زیادی درباره شخصیت طرف مقابل خود دریابید. با ما همراه باشید.تست روانشناسی از روی رنگ چشم

بینی هر فرد به نوعی خاص و منحصر بفرد است اما براساس مطالعه انجام شده توسط مجله جراحی زیبایی در سال 2013، بافتی که استخوان ها را به هم وصل کرده و بینی شما را شکل می دهد می تواند رازهای زیادی درباره شخصیت شما برملا کند.

محققان روی 1700 عکس از بینی افراد مختلف مطالعاتی انجام داده و توانستند انواع بینی را به 14 دسته کلی طبقه بندی کنند. آن ها اشکال مختلف بینی را بررسی کرده و یافته های خود را منتشر کردند که شامل موارد زیر می باشد:

افرادی که بینی کشیده دارند در زندگی حرفه ای خود بسیار بلندپرواز بوده و انسان های سخت کوشی هستند، این افراد شخصیت کمال گرا دارند و اغلب زندگی حرفه ای خود را نسبت به زندگی شخصی و خانوادگی در اولویت قرار می دهند.

افراد با بینی کوتاه تر انسان های فوق العاده حساس و وفاداری هستند و به احساسات بیش از هر چیزی دیگری بها می دهند. این افراد زندگی خانوادگی شادتر را به موفقیت های شغلی ترجیح می دهند.

افرادی که بینی نوک تیز دارند می توانند مشاوران مالی عالی شوند زیرا در مسائل پولی بسیار هوشمندانه عمل می کنند و افراد با شکاف روی بینی از تعهد و مسئولیت واهمه دارند.

افراد با سوراخ بزرگ بینی میانه چندان خوبی با پس انداز پول نداشته و ولخرج تر از اطرافیان خود هستند در حالی که افراد با سوراخ بینی کوچک کسانی هستند که نسبت به روابط شخصی و خانواده تعهد قوی دارند.

چهره انسان ساختار فوق العاده پیچیده ای دارد که درباره عملکرد اجتماعی و شخصی هر فرد چیزهای زیادی بازگو می کند.

سزار لامبروسو – بنیانگذار انسان شناسی جنایی – معتقد است هر نوع جرمی را می توان با توجه به ساختار صورت فردی که آن جرم را انجام داده مشخص کرد.

سال 2014 مطالعه ای در این زمینه انجام شده و نتایج آن در مجله پلاس وان منتشر شد. در این تحقیق از 160 شرکت کننده خواسته شد تا آی کیوی 80 دانش آموز دختر و پسر را تنها با نگاه کردن به عکس های آن ها حدس بزنند.

یافته های این مطالعه حاکی از آن است که:

افرادی که فرم صورت کشیده دارند افراد بسیار باهوشی هستند در حالی که افراد با صورت باریک EQ (هوش هیجانی) بیشتری نسبت به IQ (هوش شناختی) دارند.

این مطالعه همچنین نشان داده است افرادی که صورت پهنی دارند بیشتر مورد پیش داوری قرار گرفته و بی احساس و البته بسیار موفق هستند.

زمانی که شکسپیر جمله تشبیهی معروفش را بیان کرد: ” چشم ها پنجره ای به سوی روح شما هستند” هرگز انتظار نداشت قرن ها بعد دانشمندان با شواهد واقعی این جمله را اثبات کنند.

چندی پیش مطالعه ای در این زمینه در دانشگاه اوربرو سودان انجام شده که طی آن محققان به بررسی چشمان 428 شرکت کننده و شخصیت آن ها پرداختند تا بررسی کنند که آیا چشمان این افراد نوع شخصیت آن ها را بازتاب می کند یا خیر.

آن ها الگوی کریپت ها (فرورفتگی ها) و انقباض خطوط هنگام بزرگ تر شدن مردمک و قوس عنبیه را بررسی کرده و بیان کردند که هم شخصیت و هم ساختار چشم افراد به لوب پیشانی که مسئول شکل گیری شخصیت ما می باشد مرتبط هستند.

افرادی که چشم های قهوه ای درشت دارند ذاتا شخصیت رهبر داشته و افراد بسیار باهوشی هستند در حالی که افراد با چشم های قهوه ای بسیار تیره درونگرا، مرموز و پنهان کار هستند.

آن هایی که چشمان آبی روشن و عنبیه قوس دار دارند قدرت درونی بالا و حس رقابت شدیدی دارند در حالی که افراد با چشمان آبی تیره تر از نظر فیزیکی قوی بوده و بسیار حساس هستند.

شما با نگاه کردن به چشم های هر کس به راحتی می توانید بگویید آیا او در آن لحظه خوشحال، ناراحت، احساساتی یا عصبانی است اما شاید کمتر کسی بتواند با دقت در چشم ها از ویژگی های شخصیتی دیگران سر در بیاورد.

در طول هزاران سال گذشته متخصصان چهره خوانی به این باور رسیده اند که فرم چشمان افراد با توجه به ساختار استخوانی جمجمه می تواند زوایای پنهان شخصینی آن ها را فاش کند.

افرادی که چشمان پهنی دارند در زندگی شخصی خود اغلب برون گرا و عاطفی هستند. آن ها شخصیت بسیار جزئی نگر داشته و در کل تمایل دارند که بسیار محتاط باشند.

افرادی که چشمان درشت دارند گرایش بیشتری به روشنفکری، هوشمندی و صمیمیت دارند در حالی که افرادی با چشمان کوچک و پهن اغلب درون گرا و کمال گرا هستند.

افرادی که چشمان گود دارند بیشتر مرموز، دقیق و قوی هستند.

افراد چشم بادامی عشق و شور خود را ابراز کرده در حالی که چشم های نزدیک به هم نشانه شخصیت مقاوم و با پشتکار می باشد.

لب ها نه تنها مانند اثر انگشت هر کس منحصر بفرد و خاص هستند بلکه برای کسانی که با چهره خوانی آشنا هستند بیانگر ویژگی های شخصیتی جالبی درباره طرف مقابل می باشند.

جین هانر نویسنده و متخصص چهره خوانی کشف کرده که لب های ما روی شخصیت، بیان احساس ما نسبت به دیگران و رفتارمان تاثیر می گذارد و احساسات و نحوه عملکرد ما در روابط شخصی را فاش می کند.

افرادی که لب های با اندازه معمولی دارند که هیچ حالت خاص یا ویژگی برجسته ای ندارد در روابط خود مستقل هستند، این افراد به محبت و احساسات اهمیت می دهند اما نقش بازی کردن را دوست ندارند.

افرادی که لب های بزرگ تری دارند تمایل زیادی به مراقبت از دیگران داشته و نیاز آن ها را در اولویت قرار می دهند.

افرادی که لب های پهنی دارند انسان های بخشنده و برون گرایی هستند و به برطرف کردن نیاز کسانی که دوست شان دارند اهمیت می دهند در حالی که افراد با لب های باریک معمولا رقابتی بوده و تنهایی را به در کنار دیگران بودن ترجیح می دهند اما دوست دارند در میان عزیزان خود به عنوان شخصیتی قوی شناخته شوند.

استخوان های گونه به عنوان یکی از جذاب ترین ویژگی های ظاهر صورت هر فرد شناخته شده است و افرادی که استخوان گونه بزرگ و صورت پهنی دارند معمولا سطح تستوسترون بدن آن ها بالاتر از سایرین است.

براساس نتایج مطالعه ای که در Science Direct منتشر شده افراد با استخوان گونه بزرگ تر و سطح تستوسترون بالاتر شخصیت تهاجمی داشته و خشونت بیشتری در رفتار آن ها مشاهده می شود و افرادی که استخوان گونه بلندی دارند بسیار مغرور هستند.

مطالعات نشان داده که استخوان گونه که نشانه ای از سطح تستوسترون در افراد است نشانه قوی بودن شخصیت فرد می باشد.

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که چرا انگشت حلقه شما از انگشت اشاره بلندتر است اما برای دوست شما دقیقا برعکس است؟

براساس نتایج به دست آمده از یک مطالعه، طول انگشت های هر فرد مشخص کننده سطح تستوسترون بدن او در دوران جنینی می باشد.

اگر انگشت حلقه شما بزرگ تر از انگشت اشاره است شما فرد فوق العاده جذابی هستید و هم در زندگی شخصی و هم شغلی اهل ریسک زیاد می باشید.تست روانشناسی از روی رنگ چشم

اگر انگشت اشاره شما از انگشت حلقه بلندتر است به این معناست که شما ذاتا رهبر زاده شده اید و اگر انگشت حلقه و اشاره اندازه یکسانی دارند یعنی روابط خوبی با دیگران داشته و می دانید چگونه تعادل را حفظ کنید.

به گفته آکادمی آمریکایی تجزیه و تحلیل دست ها، دست هر فرد ساختار منحصر بفرد خودش را دارد و تقریبا محال است دست های دو نفر دقیقا مشابه باشند، به عبارت دیگر دقیقا مانند لب و انگشتان، دست ها نیز اثر خاص خود را دارند.

بهترین روش برای بررسی دست ها این است که دست قوی تر خود را بالا آورده و کف دست خود را مقابل صورت بگیرید.

اگر انگشت های شما از هم فاصله دارند (بیش از نیم سانتی متر) یعنی شما عاشق کاوش و امتحان چیزهای جدید هستید.

اگر فاصله بین انگشتان شما کمتر از نیم سانتی متر است یعنی شما بسیار محتاط و منظم هستید.

در ادامه بخوانید : شخصیت شناسی از روی انگشت شست

منبع : brightside

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

تست روانشناسی از روی رنگ چشم
تست روانشناسی از روی رنگ چشم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *