حقوق روانشناس در المان

 
helpkade
حقوق روانشناس در المان
حقوق روانشناس در المان

 به گزارش بُردار؛ انجمن روان‌شناسی ایران در اقدامی کم‌سابقه و مفید، پنج‌شنبه، ۱۹ مهرماه، نشستی را در خانه اندیشمندان علوم انسانی تدارک دیده بود که طی آن یاسمن سلطانی درباره «فرآیند آموزش و ارائه خدمات روان‌شناختی در کشور آلمان» صحبت کرد.

آنچه در این نشست ارائه شد، تجربه زیسته یاسمن سلطانی از حضور و آموزش در عرصه روان شناسی کشور آلمان بود. سلطانی که یکی از روان‌درمان‌گران مرکز درمانی فرانکفورت است، از بیم‌ها و امیدهای حضور در کشور آلمان به عنوان یک روان‌درمان‌گر گفت.

سلطانی که با سه زبان فارسی، انگلیسی و آلمانی به ارائه خدمات در مرکز درمانی فرانکفورت مشغول به کار است، همچنین خود را مدیر بخش پناهندگان این مرکز نیز معرفی کرد. سلطانی توضیح داد به این دلیل ساده اما مهم که «زبان» ابزار کار یک روان‌درمان‌گر است، و از آنجا که در شرایط فعلی، کشور آلمان، جامعه‌ای مهاجرپذیر است، نیاز به روان‌درمان‌گرانی که به زبان‌های مهاجران مسلط باشند، اهمیت ویژه‌ای دارد.

از این حیث، پذیرش خود به عنوان روان‌درمان‌گر را پس از گذراندن دوره‌های آموزشی این مرکز، از طرف مرکز درمانی فرانکفورت بدیهی و چه‌بسا حتمی دانست.

همچنین در کلیت فرهنگ آلمانی، فرد ایرانی کم‌تر به عنوان نیروی کار یدی شناخته می‌شود و بیش‌تر وجهه‌ای آکادمیک دارد. این نیز امری است که می‌تواند در پیشبرد اهداف تحصیلی و کاری برای مهاجرت تحصیلی و کاری به آلمان، به عنوان عاملی تسهیل‌گر ایفای نقش کند.حقوق روانشناس در المان

سلطانی به این واقعیت نیز اشاره کرد که گرچه مراجعه افراد آلمانی به روان‌درمان‌گری غیرآلمانی (روسی، ایرانی و غیره) کم است؛ با این حال سیستم بیمه برای خدمات درمانی در این کشور طوری است که فردِ برخوردار از مهارت‌های لازمِ درمان‌گری، در آلمان بی‌کار نمی‌ماند. یا به بیان ساده سلطانی: «برای همه کار هست»!

«بیمه در آلمان هزینه تراپی را می‌دهد». سلطانی تصویر امنی از سیستم بیمه آلمان ارائه داد که هر سه رویکرد شناختی رفتاری، رفتارگرایی و روان‌کاوی را شامل می‌شود.

آنچه سلطانی از فرآیند آموزش تا اشتغال روان‌شناسی در آلمان توضیح داد، از این قرار بود که یک فرد بلافاصله پس از گذراندن دوره ارشد، نمی‌تواند مراجعه‌کننده داشته باشد و به درمان و مشاوره مشغول شود. بلکه هر فرد بایستی در فضای امن ناشی از حمایت علمی و مشاوره‌های به‌هنگام برجستگان رشته خود، روان‌درمانی را تمرین کند و از این طریق به مهارت‌ورزی بپردازد.

سلطانی این روند را هم به نفع روان‌درمان‌گر و هم مفید برای مُراجع معرفی می‌کند؛ چراکه فرد درمان‌گر با این همراهی و حمایت، امکان شناخت بدون نگرانی انواع موقعیت‌های کاری را تجربه می‌کند، بدون اینکه نگران آسیب‌ زدن‌های ناشی از فقدان حرفه‌ای‌گری در ابتدای کار به مراجعین باشد.

آموزش در مراکز روان‌درمانی آلمانی شامل ساعات زیر است:

پس از این ساعات است که فرد در محیط امنی که گفته شد، به مهارت‌ورزی و افزایش اعتماد به نفس حرفه‌ای می‌پردازد.

یکی از محورهای جالب توجه در سخنرانی سلطانی توضیح درباره این تفکیک مهم در روان‌شناسیِ آلمان بود: فرآیند آموزش برای ورود به بازار کار و روان‌درمان‌گری، از فرآیند آموزش برای تدریس در این رشته متفاوت است.

به عبارت دیگر سیستم آموزش روان‌شناسی در آلمان به گونه‌ای طراحی و به فرد ارائه می‌شود که می‌تواند تصمیم بگیرد با توجه به هدفی که از آموختن این رشته دارد، کدام دوره‌ها را دنبال کند.

به طور مثال فرآیند آموزشی که در مراکز درمانی ارائه می‌شود، شامل دوره‌هایی است که در مقابل گذراندن ۶۰۰ ساعت تئوری، ۱۸۰۰ ساعت برای تمرین عملی بایست وقت بگذارند.

این درحالی است که فرآیند آموزش روان‌شناسی در دانشگاه‌ها و مراکز دانشگاهی شامل شش ترم است که سروکار فرد بیش‌تر با متون (text) روان‌شناسی است و مباحثی چون اخلاق در روان‌درمانی را شامل می‌شود.

آن‌طور که یاسمن سلطانی، مدیر بخش پناهندگان مرکز روان‌درمانی فرانکفورت، توضیح داد آموزش و اشتغال در آلمان به صورتی منظم به هم پیوند خورده‌اند. ارتباط آموزش و اشتغال، دارای روندهایی جاری است که تسهیل این ارتباط را رقم زده است. به طور مثال آموزش در مراکزی صورت می‌گیرد که خود نیاز به روان‌درمان‌گر دارند و فرد از ابتدا با محیط آشنا می‌شوند.

بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی و قبولی در امتحان پایانی است که مرکز درخواست همکاری به فرد می‌دهد که با توجه به آنچه در بخش «آلمان و پذیرش دانشجوی روان‌شناسی» آمده است، پذیرش دانشجوی ایرانی در شرایط فعلی امکان‌پذیر است.

همچنین سلطانی توضیح داد که کسب مجوز کار با کسب پروانه کار خصوصی در آلمان متفاوت است و دومی نیاز به دوره‌های پولی دارد که با توجه به رایگان بودن هزینه تحصیل در آلمان، هزینه‌های بالایی را دریافت می‌کنند.

این دوره‌های پولی منجر به کسب اجازه برای فرد می‌شوند تا بتواند دفتر خصوصی خود را به عنوان روان‌درمان‌گر راه‌اندازی کند و به پذیرش بیمار مشغول شود. پذیرش بیمار در دفاتر شخصی روان‌درمانی نیز شامل بیمه هستند و هر مجوز عددی برابر با ۳۴۰ مراجع را شامل می‌شود؛ که در مقایسه با کشوری مثل امریکا که تنها سه مراجع در هفته شامل بیمه می‌شوند، یا در کشوری مثل ایران که بیمه به تراپی تعلق نمی‌گیرد، رقمی قابل توجه به نظر می‌رسد.

هزینه‌هایی که سلطانی برای دوره کسب پروانه دفتر شخصی برشمرد، به قرار زیر است:

یاسمن سلطانی تجربه‌های خود از فرآیند آموزش، تدریس و اشتغال در مرکز روان‌درمانی را نیز با حضار به اشتراک گذاشت.

سلطانی تجربه‌های خود را که به عنوان «درس» از آن یاد می‌کرد، به این صورت بیان کرد:

سلطانی همچنین به نقص‌هایی که آموزش و اشتغال روان‌شناسی در آلمان با آن مواجه است، اشاراتی داشت:

این جلسه دو ساعته که به صورت دیالوگ بین سخنران و حضار برگزار شد؛ با یک تمرین عملی/کارگاهی برای آموزش تکنیک‌های مواجهه با مورد (کیس) دارای سابقه/افکار خودکشی نیز همراه بود.

بردار به تازگی در حال انجام پروژه ای با عنوان آسیب شناسی رشته و حرفه روانشناسی و مشاوره در ایران است که می‌توانید اینجا پیگیری کنید.

فاطمه مرتضوی/

سلام وقت بخیر. چطور میشه با خانم سلطانی ارتباط گرفت و چطور میشه توو این دوره شرکت کرد. ممنون میشم جواب بدین

سلام
لطفا با انجمن علمی روان‌شناسی ایران در تماس باشید.
با احترام

constantly i used to read smaller posts which also clear their motive, and that is also happening with
this post which I am reading now.

ممنون از مطالب خوبتون

سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

I have been browsing on-line more than 3 hours today, but I never discovered any fascinating article like yours.

It is beautiful worth sufficient for me. Personally,
if all site owners and bloggers made good content as you did, the net can be much more useful than ever
before.

P.S. If you have a minute, would love your feedback on my new website re-design. You can find it by
searching for “royal cbd” – no sweat if you can’t.

Keep up the good work!

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

حقوق روانشناس در المان

اپلای روانشناسی آلمان یکی از رشته هایی است که درخواست پذیرش برای آن سالانه در حال افزایش است. دلیل هم این است که دانشگاه های این کشور از اعتبار و قدمت بسیار بالایی برخوردار هستند. اپلای روانشناسی آلمان در دوره کارشناسی با زبان آلمان میباشد و در دوره های تحصیلات تکمیلی زبان انگلیسی هم به زبان تدریسی این کشور اضافه میشود که همین امر باعث افزایش درخواست برای اپلای روانشناسی در کشور آلمان شده است. ما تلاش داشتیم همه آنچه در ارتباط با اپلای روانشناسی آلمان مورد نیاز یک دانشجو و متقاضی اپلای هست رو در این مطلب به صورت کامل و کاربردی و با زبانی روان و قابل فهم برای شما همراهان گرامی بیان کنیم تا راهگشای مسیر تحصیلتان در این کشور اروپایی باشیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اولین سوالی که ممکن است ایجاد شود این است : چرا تحصیل در آلمان؟

آیا امکان تحصیل در رشته روانشناسی در آلمان به صورت رایگان وجود دارد یا خیر؟

آیا میدانید نحوه گرفتن ویزای تحصیلی و کاری در آلمان چگونه است ؟حقوق روانشناس در المان

برای اخذ پذیرش در رشته روانشناسی در کشور آلمان چه مدارکی باید ارائه دهیم؟

رشته روانشناسی آلمان در چه سطح اعتباری قرلر دارد ؟

اپلای روانشناسی آلمان با چه شرایطی و برای چه کسانی امکان پذیر می باشد؟

در این مطلب از سایت اپلای باما به پاسخگویی سوال های بالا و چندین سوال دیگر که ذهن شما عزیزان را در این باره به خود مشغول کرده است خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب با این سایت همراه باشید.

میتوان اینطور عنوان کرد که کشور آلمان صنعتی ترین کشور اروپا به شمار می آید و از لحاظ متد های تحصیلی در سطوح بالایی در سطح جهانی قرار دارد و این شاخص آموزشی و تحصیلی این کشور به طب روی رشته هایی همچون روانشناسی نیز تاثیر به سزایی می گذارد و همین امر باعث شده که سالانه درخواست برای اپلای روانشناسی آلمان رو به افزایش باشد.

همینطور میتوان گفت که یکی از معدود کشور هایی که با این سطح آموزش، همچنان بورسیه تحصیلی انجام میدهد و امکان تحصیل به صورت رایگان در آن وجود دارد همین کشور آلمان می باشد.

البته از دلایل اصلی اینکه دانشجویان سراسر دنیا کشور آلمان رو برای تحصیل بر میگزینند میتوان به امکان آموزش و تحصیل به دو زبان آلمانی و انگلیسی، بازار کار بسیار گسترده و متنوع این کشور برای فارق التحصیلان دانشگاهی و کیفیت بسیار بالای مراکز آموزشی و دانشگاه های این کشور صنعتی و مدرن از لحاظ سیستم آموزشی اشاره داشت. از طرفی دیگر بسیاری از افراد قادر هستند بعد از پایان دوره تحصیلاتی خود برای گرفتن ویزای کار و اقامت در آلمان اقدام کنند که همین امر درخواس اپلای روانشناسی آلمان رو هم نیز تحت تاثیر قرار داده.

کشور آلمان دارای ۱۶ ایالت میباشد که طبیعی است که این ایالت ها در برخی مسائل مجزا از یک دیگر تصمیم گیری و عمل کنند ولی بصورت کلی شهریه در این قسمت ها از حداکثر ۳۰۰ یورو تجاوز نخواهد کرد. دانشجویان و متقاضیان اپلای روانشناسی آلمان میتوانند با دریافت بلیط هایی مخصوص از دانشگاه مقصد خود بصورت رایگاه به تحصیل بپردازند.

در هر صورت برای تحصیل در تمامیه مقاطع آلمان باید مدرک زبان B1 رو در اختیار داشته باشید و مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نیز لازم میباشد. اما اگر بخواهید در دانشگاه های سطح ۱ این کشور تحصیل کنید در این صورت شما نیاز به یک روزمه بسیار قوی در حوزه تحصیلی دارید که شامل معدل بالا، مدرک زبان معتبر با نمره عالی و مواردی از این دست می باشد.

نکته جالب اینجاست که بدانید فروید عقاید اساسی خودش رو در این کشور پایه ریزی و عنوان داشته است.

نکته بسیار مهم دیگر آنکه آن دسته از دانشجویان دانشگاه آزاد در ایران که میخواهند برای گذراندن دوره تحصیلات تکلمیلی به آلمان سفر کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که امکان اینکه تحصیلات تکمیلی خود را در این کشور بگذرانند دارند یا خیر، زیرا بعضی از دانشگاه های آزاد این امکان رو ندارند پس در ابتدا دقت کنید.

نکته دیگر آنکه متقاضیان این رشته در آلمان که ۱ سال تحصیلی یعنی تقریبا ۳۰ الی ۴۰ واحد در دانشگاه های ایران گذارنده باشند میتوانند مستقیما و بدون احتیاج به گذراندن کالج وارد دانشگاه های این کشور شوند.

رشته روانشناسی جزو آن دسته از رشته هاست که اهمیت بالایی دارد و این نکته در مورد تحصیل این رشته در خارج از کشور برجسته تر میشود. این رشته از همان ابتدای امر دنبال آموزش دادن دیدگاه های متفاوت جهت شناخت مغز و  خیال و همینطور آموزش روش ها و مهارتهای روانشناختی است. در کشور آلمان نیز دانشگاه های معتبری در این زمینه وجود دارد و همین بستر مناسب موجب افزایش درخواست اپلای روانشناسی آلمان گردیده است.

از دانشگاه های معتبر آلمان جهت تحصیل در مقاطع مختلف رشته روانشناسی میتوان به دانشگاه های زیر اشاره کرد:

شایان ذکر است که دوره لیسانس و یا همان کارشناسی در دانشگاه های دولتی این کشور به زبان آلمان تدریس میشود و شما باید به سحط زبان آلمانی C1 واقف باشید تا قادر به تحصیل در این مقطع در رشته روانشناسی باشید.

اغلب دوره های فوق لیسانس یا همان کارشناسی ارشد در این کشور شامل امور تحقیقاتی است و از این رو به زبان بین المللی برای تدریس نیاز است، که زبان مهارت در انگلیسی شما در این مقطع راهگشا خواهد بود. این شرایط ذکر شده برای دوره تحصیلی دکترا نیز صادق می باشد.

امیدوارم محتوای این مطلب مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشه و تونسته باشیم اندکی از دغدغه مهاجرت تحصیلی شما دوستان و علاقه مندان اپلای روانشناسی آلمان کم کنیم.

 

نام ایمیل و وب سایت های من در این مرورگر برای دفعه بعد من نظر ذخیره کنید.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

یگانه says:

ali says:

محمد حامد says:


PDF کارگاه”گام به گام اپلای”Downloads-icon


PDF کارگاه”گام به گام اپلای”Downloads-icon

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از شرايط و ضوابط کلي کشورها، راههاي مهاجرت و راهنماي انتخاب بهترين مقصد و مسير براي مهاجرت

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازندحقوق روانشناس در المان

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

لیست مشاغل مورد نیاز آلمان، شرایط کاریابی در آلمان و نحوه دریافت ویزای کار آلمان برای متقاضیان مهاجرت به آلمان از طریق کار مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. ما در این مقاله به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آلمان پرداخته ایم، با توجه به اینکه کشور آلمان از دسته کشور های پیشرفته جهان می باشد همواره افراد زیادی برای کار در این کشور متقاضی هستند که با سوالات بسیاری روبه رو می شوند از جمله اینکه آیا کشور آلمان ویزای کاری ارائه می دهد؟ لیست مشاغل مورد نیاز آلمان چه می باشد؟ هزینه های زندگی در آلمان چگونه می باشد؟ روش های اخذ اقامت آلمان کدام است؟ که ما در این مقاله سعی بر آن داشتیم تا به تمامی سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم. متقاضیان دریافت ویزای کاری می توانند جهت کسب اطلاعات از لیست مشاغل مورد نیاز آلمان از مشاوره های تلفنی رایگان مشاورین و وکلای بین المللی موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) استفاده نمایند و تمامی مبانی مهم در باب ویزای کاری آلمان و لیست مشاغل مورد نیاز آلمان را کسب نمایند.

در بخش دیدگاه ها نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و در زمانی کوتاه پاسخ بگیرید.

شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 کشور آلمان از دسته کشور های برتر اتحادیه اروپا می باشد که در سال ها اخیر اقدام به جذب نیروی کار متخصص و صدور ویزا های کاری نموده است. کشور آلمان هر ساله پذیرای مهاجران زیادی می باشد و دانشجویان بین المللی تحصیل در آلمان را به دلایل مختلفی از جمله سطح علمی بالا و دانشگاه های رایگان انتخاب می نمایند. افراد تحصیل کرده و متخصص نیز عموما مهاجرت به آلمان از طریق تخصص را انتخاب می کنند. این کشور صنعتی به شدت به نیروی کار نیاز دارد به همین دلیل در قوانین جدید در سال 2020 شرایط اقامت کاری را تسهیل کرده است. در حالی که پیش تر باید با حداقل مدرک لیسانس اقدام می کردید، بر اساس قوانین جدید با یه مدرک تحصیلی دو ساله مثل فوق دیپلم یا مدرک فنی حرفه ای نیز می توانید اقدام کنید. زبان رسمی این کشور آلمانی می باشد و باید به این نکته توجه داشت که متقاضیان ورود به بازار کاری این کشور را باید به زبان آلمانی نیز تسلط کافی را داشته باشند. لیستی از مشاغل مورد نیاز آلمان نیز منتشر می شود که در صورتی که در آن مشاغل تخصص داشته باشید شانس بالایی برای کار در آلمان دارید. 

⭐️ محصول ویدئویی بی سابقه برای مشتاقان پیدا کردن کار در خارج از کشور ⭐️

شما با تهیه و تماشای این محصول ویدئویی می توانید به تنهایی و بدون کمک وکیل مهاجرت، در خارج از کشور کار پیدا کرده و برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید.

با توجه به اینکه کشور آلمان در سال 2020 با کمبود نیروی کار شدید مواجه شده است، در قوانین اعطای ویزای کار تغییراتی را به وجود آورده است و شرایط را آسان تر کرده است. پیش از این شما باید حداقل مدرک لیسانس می داشتید تا بتوانید برای ویزای جستجوی کار اقدام کنید. در قوانین جدید با ارائه یک مدرک تحصیلی 2 ساله، مانند فوق دیپلم و مدرک فنی حرفه ای نیز می توانید برای اخذ ویزای کار اقدام کنید. 

بر اساس قانون جدید کار در آلمان از اول مارس 2020، لیست سفید مشاغل آلمان مبنای استخدام نیروی خارجی نیست. پیش تر بر اساس قانون به کار گیری نیروی کار خارجی در آلمان، در مشاغل خاصی استخدام نیروی خارجی بلامانع بود. لیست سفید مشاغل آلمان (Whitelist) در برگیرنده این مشاغل است. در مشاغل ذکر شده در صورتی که نیروی کار آلمانی برای آن وجود نداشت، کافرما می توانست نیروی کار خارجی را استخدام کنید. این لیست بر اساس نیاز های بازار کار آلمان تهیه می شد و در بازه های 6 ماهه آپدیت می شد. اما در قانون جدید علاوه بر اینکه داشتن مدرک دانشگاهی الزامی نیست و مدرک فنی حرفه ای نیز قابل قبول است، محدودیت استخدام از لیست سفید نیز برداشته شده است. بدین ترتیب با داشتن یک پشنهاد کار می توانید ویزای کار آلمان را کسب کنید و نیازی نیست که امکان استخدام شهروند آلمانی بررسی شود. 

افرادی که درخواست ویزا های کاری کشور آلمان را دارند باید در ابتدای امر لیست مشاغل مورد نیاز آلمان را مورد بررسی قرار دهند. این افراد باید مدرک تحصیلی خود را با مشاغل مورد نیاز آن کشور تطبیق دهند تا به خوبی از شرایط و شانس کاریابی خود در آلمان اطلاع پیدا نمایند. در صورتی که مدرک تحصیلی شما در لیست مشاغل مورد نظر باشد شانس بالاتری برای یافتن کار در آلمان دارید. در این بخش لیست مشاغل مورد نیاز آلمان را مشاهده خواهید نمود.

همان طور که اطلاع دارید، مشاغل زیادی در لیست مشاغل مورد نیاز آلمان قرار گرفته و دلیل آن کمبود نیرو در مشاغل مختلف می باشد. تا سال 2030 کمبود کارگران ماهر در آلمان تا 3 میلیون نفر نیز افزایش یابد. یکی از دلایل آن می تواند نرخ بسیار پایین تولد در این کشور باشد. دولت آلمان قوانین جدید مهاجرتی را در تاریخ اوکتبر 2018 جهت غلبه بر کمبود نیروی کاری ماهر اعلام نمود که در تاریخ 19 دسامبر 2018 تصویب گردیده. یکی از مواردی که ویزای جستجوی کار آلمان را متفاوت از قوانین مهاجرت کاری کانادا و یا استرالیا می نماید این است که سیستم جذب نیروی کار آلمان بر پایه سیستم امتیاز بندی نمی باشد. میانگین نرخ بیکاری در کشور آلمان در سال 2018، با 5.88 درصد بوده است. کمترین میزان نرخ بیکاری آلمان در ماه ژوئن سال 1962 با 0.4 درصد، و بیشترین میزان 14 درصد در ماه ژانویه سال 1998 ثبت شده است. در آخرین آمار که در فوریه 2019 اعلام شده، این نرخ به 3 درصد رسیده است. در ادامه، نمودار نرخ بیکاری در آلمان برای شما عزیزان قرار داده شده است.

متقاضیان دریافت ویزای کاری آلمان باید از لیست مشاغل مورد نیاز آلمان اطلاعات کامل بدست آورند و با توجه به آن درخواست ویزای کار آلمان را مطرح نمایند. کشور آلمان در سال های اخیر به دو صورت ویزای کاری به نیرو های کاری خارجی ارائه می نماید. افراد علاقه مند به  کار در آلمان می توانند از ویزای جست و جوی کار آلمان استفاده نمایند تا از این طریق وارد آلمان شده و به جست و جوی کار بپزدازند. در روش دوم شما می توانید با ارائه دعوت نامه کاری خود به اداره مهاجرت و سفارت این کشور درخواست ویزای کاری این کشور را داشته باشند.  ما در ادامه این مقاله به بررسی انواع ویزا های کاری آلمان نیز اشاره کرده ایم.

متقاضیان درخواست اقامت کاری می توانند با توجه به مدارک تحصیلی خود و لیست مشاغل مورد نیاز آلمان درخواست ویزای کاری این کشور را داشته باشند. افرادی که درخواست ویزا کاری با دعوت نامه کاری از این کشور را دارند باید در ابتدای امر از کارفرمایی در این کشور دعوت نامه کاری دریافت نمایند. کارفرمایی که درخواست ورود یک نیروی کاری خارج از اتحادیه اروپا را دارد باید در ابتدای امر نیروی مورد نظر خود را به مدت 3 ماه در آلمان آگهی کنند و درصورتی که نیرو مورد نظر در کشور آلمان یافت نشد کارفرما باید این آگهی را به مدت 3 ماه دیگر در کل اتحادیه اروپا آگهی نماید تا نیرو کاری مورد نظر خود را دریافت نمایند. در صورتی که نیروی مورد نظر کار فرما در مدت 6 ماه یافت نشد با اجازه دولت و اداره مهاجرت امکان ارسال دعوت نامه کاری برای متقاضیان خارج از اتحادیه می باشد. در این روش، متقاضی پس از 5 سال امکان درخواست اخذ اقامت دائم آلمان را خواهد داشت. افرادی که با این داشتن جاب آفر وارد آلمان می شوند، می توانند درخواست ویزای همراه جهت الحاق خانواده در آلمان را داشته باشند.

در سال های اخیر دولت کشور آلمانی لیست مشاغل مورد نیاز آلمان را اعلام کرده و با توجه به کمبود نیروی کاری که در سال های اخیر برای دولت این کشور به وجود آمده است تصمیم بر آن شده تا برای واجدین شرایط در این کشور ویزا هایی به نام ویزای جست و جوی کار صادر شود. این نوع ویزا برای افرادی صادر می شود که حداقل مدارک مورد نیاز این کشور را جهت اخذ ویزای کاری آلمان از جمله مدراک تحصیلی، مدارک زبان آلمانی و یا انگلیسی و سابقه کاری مرتبط داشته باشند. در این نوع ویزا متقاضیان یک اقامت 6 ماه از دولت آلمان دریافت می نمایند و در زمان ورود به این کشور متقاضیان به مدت 6 ماه فقط اجازه جست و جوی کار در این کشور را دارند. علاقه مندان توجه داشته باشند که در این نوع ویزا کاری تنها اجازه جست و جوی کار در رشته تحصیلی خود را دارند و اجازه ورود به رشته های غیر مرتبط را ندارند. متقاضیانی که در مدت 6 ماه وارد بازار کاری این کشور می شوند امکان درخواست ویزای همراه یا الحاق خانواده را خواهند داشت. البته باید دقت داشته باشید که در زمان ورود اجازه همراه داشتن فرزند و همسر خود را ندارید و تنها باید بعد از ورود به کشور و ورود به بازار کاری درخواست پیوست خانواده داشته باشید. افرادی که با ویزای کاری در کشور آلمان به مدت 5 سال در آلمان به کار به همراه پرداخت مالیات مشغول شوند، می توانند درخواست اقامت دائم این کشور را ارائه دهند.

لیست مشاغل مورد نیاز و بررسی ویزا های کاری آلمان برای ورود به بازار کاری این کشور بسیار مهم و اساسی می باشد که ما تا به اینجای مقاله آن را بررسی نمودیم. اما نکته ای که برای متقاضیان متاهل دارای اهمیت فراوانی می باشد امکان درخواست الحاق خانواده است. افرادی که درخواست ویزای کاری این کشور را دارند باید در ابتدای امر خودشان وارد این کشور شوند و مشغول به کاریابی شوند. متقاضیانی که قرار داد کاری داشته باشند می توانند درخواست کارت اقامت بلند مدت این کشور را داشته باشند. حدودا مدت 2 ماه زمان می برد تا کارت اقامتی در آلمان برای شما صادر شود. شما بعد از دریافت کارت اقامتی خود می توانید درخواست الحاق خانواده یا همان ویزای همراه را داشته باشید. متقاضیان دریافت ویزای همراه آلمان به این نکته توجه داشته باشند که در قوانین مهاجرتی آلمان تنها همسر و فرزند زیر 18 سال جزو خانواده شما محسوب می شوند و توانایی درخواست پیوست به شما را دارند. شما زمانی که با ویزای همراه وارد این کشور می شوید اجازه کار تمام وقت و تحصیل رایگان را دارید و همین طور فرزندان شما توانایی تحصیل رایگان در این کشور را خواهند داشت.

متقاضیانی که درخواست ویزای کاری آلمان را دارند پس از بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آلمان باید مدارک مورد نیاز این کشور را به سفارت و مامور ویزا ارائه دهند. نحوه ارائه مدارک مورد نیاز به سفارت امری مهم و نیازمند توجه ویژه می باشد. سالانه افراد زیادی را می بینیم تا با ارائه نا مطلوب مدارک خود زمینه رد درخواست خود را فراهم می کنند. شما می توانید برای اطمینان بیشتر از وکلای بین المللی و موسسه حقوقی ملک پور(MIE اتریش) درخواست مشاوره و کمک در تمامی مراحل پرونده خود را داشته باشید. مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کار اتریش به شرح زیر می باشد:

حداقل مدرک مورد قبول، مدرک کارشناسی می باشد

حداقل باید 3 سال باشد بدون نیاز به بیمه

حداقل مدرک B1 آلمانی

متقاضیان ویزای کاری آلمان باید در کنار بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آلمان میزان حقوق در این کشور را بررسی نمایند. آلمان دارای بزرگ ‌ترین اقتصاد اروپاست. آلمان بر حسب میزان تولید ناخالص داخلی و درآمد شخصی ثروتمند می باشد. میانگین دستمزد پرداختی در آلمان در سال 2017 به میزان 3.770 یورو در ماه برای کارکنان تمام وقت بوده است. حداقل حقوق در آلمان کمتر از 1.500 یورو در ماه است که معادل 18.000 یورو در سال می باشد و در این میان، درآمد مردان 21 درصد بیشتر از زنان است. میزان حقوق برای برخی از مشاغل مورد نیاز در کشور آلمان به شرح زیر است:

همان طور که در این مقاله برای شما عزیزان مطرح شد، شما باید بعد از بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آلمان اقدام به کاریابی در این کشور نمایید. کاریابی شما از کشور ایران نیز امکان پذیر می باشد اما به دلیل تاخیر در صدور ویزا و تایم های سفارت آلمان در ایران این امر برای متقاضیان بسیار دشوار خواهد بود. اصولا افرادی که درخواست ورود به این کشور و کاریابی در آن را دارند باید بعد از ورود با توجه به مدرک تحصیلی و سابقه کاری خود در ارتباط با رشته به شرکت های معتبر و کمپانی های بزرگ مراجعه نموده و درخواست خود را مطرح نمایند. در جلسات مصاحبه، سطح علمی شما مورد بررسی قرار گرفته و میزان تسلط شما به زبان آلمانی و انگلیسی نیز مورد ارزیابی خواهد شد. ممکن است نیاز باشد تا در برخی از رشته ها شما به صورت عملی تست هایی را پشت سر بگذارید تا توانایی شما توسط کارفرما بررسی شود. متقاضیانی که در این مدت وارد پروسه کاری نشده باشند می توانند از موسسات کاریابی جهت استخدام استفاده نمایند. این موسسات با رزومه افراد اقدام به جست و جوی کار کرده و جلسات آشنایی با شرکت های مختلف را مهیا می کنند. شما بعد از استخدام در این شرکت ها باید مبلغی را نقد و یا یک ماه حقوق خود را به عنوان دستمزد به این شرکت ها پرداخت نمایید.

شما عزیزان به منظور صدور ویزای جستجوی کار آلمان می توانید از طریق موسسات کاریابی رزومه خود را ارسال نموده و جویای کار مناسب در آلمان شوید. به منظور این کار می بایست به صورت آنلاین رزومه خود را ارسال فرمایید تا کارفرمایی شما را دعوت به مصاحبه آنلاین و سپس کار نماید. ذکر این نکته ضروریست که زمانی شانس داشتن شغل در آلمان را خواهید داشت که در آلمان حضور داشته بوده و در صورت دعوت شدن به مصاحبه بتواند در جلسه مصاحبه حضور پیدا نماید. با توجه به طولانی بودن تایم سفارت کشور آلمان در ایران شما باید مکاتبه خود را با کارفرمای مورد نظرتان زمانی آغاز نمایید که ویزای شما آماده باشد. در ادامه، تعدادی از موسسات کاریابی در آلمان را برای شما عزیزان در این یخش معرفی نموده ایم.حقوق روانشناس در المان

یکی از راه های ورود به آلمان و درخواست اقامت و تابعیت این کشور دریافت ویزا های کاری این کشور می باشد. متقاضیانی که درخواست ورود به این کشور را از روش های کاری دارند باید شرایط ویزا های کاری و لیست مشاغل مورد نیاز آلمان را مورد بررسی قرار دهند. متقاضیان پس از از 5 سال کار به همراه پرداخت مالیات در کشور آلمان می توانند درخواست اقامت دائم این کشور را داشته باشند. افرادی که درخواست اقامت دائم این کشور را مطرح نموده و کارت اقامت دائم خود را دریافت می نمایند پس از مدت 2 سال توانایی درخواست تابعیت این کشور را دارند. شما جهت درخواست تابعیت و پاسپورت این کشور باید آزمون های مورد نظر دولت را به خوبی پشت سر گذاشته و امتیازات لازم را بدست آورید. همراهان گرامی توجه داشته باشند که از روش های متفاوتی درخواست اقامت و تابعیت آلمان برای آنها امکان پذیر خواهد بود. در حال حاضر، پاسپورت کشور آلمان دومین پاسپورت معتبر جهان می باشد. این مقاله توسط کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی ملک پور(MIE اتریش) تهیه شده و هر نوع کپی برداری از آن بدون ذکر منبع، غیر قانونی و شرعا حرام خواهد بود.

✅ مهاجرت به آلمان از طریق تخصص چگونه انجام می شود؟

آلمان دو نوع ویزای کار برای متخصصین ارائه می دهد: 1) ویزای کار از طریق گرفتن جاب آفر یا پیشنهاد کار از آلمان. 2) ویزای جستجوی کار با فرصت 6 ماه برای کاریابی حضوری در آلمان.

✅ آیا ویزای کار آلمان با مدرک فنی حرفه ای قابل کسب است؟

در سال 2020، آلمان به دلیل نیاز به نیروی کار شرایط اخذ ویزای جستجوی کار را تسهیل کرد. بدین ترتیب شما با مدرک فوق دیپلم و مدرک فنی حرفه ای دو ساله نیز می توانید اقدام کنید.

✅ آیا کار در المان بدون مدرک تحصیلی امکان پذیر است؟

در قانون جدید آلمان شما باید حداقل مدرک فوق دیپلم یا مدرک فنی حرفه ای دو ساله داشته باشید.

✅ شغل های پردرآمد در المان کدامند؟

مدیر عامل، مدیر فروش، مدیر آزمایشگاه، پزشک معالج، وکیل، متخصص IT، مهندس و مشاور جزء پردرآمد ترین شغل ها در المان هستند.

لیست مشاغل مورد نیاز آلمان و ویزا های کاری آلمان بحث اصلی مقاله ما می باشد. متقاضیانی که درخواست ویزا های کاری این کشور را دارند باید با توجه به شرایط خود درخواست ویزا خود را مطرح نمایند. همان طور که اعلام شد کشور آلمان از دسته کشور هایی می باشد که در سال های اخیر با کمبود نیرو مواجه شده است و درخواست ورود نیرو های کاری از سایر کشور های خارجی را به این کشور دارد. بررسی لیست مشاغل مورد نیاز این کشور امری بسیار مهم می باشد و تاثیر مستقیم در امر کاری یابی برای شما عزیزان دارد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر از ویزاهای کار این کشور و لیست مشاغل مورد نیاز آلمان می توانند با دریافت مشاوره های تلفنی رایگان از مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) تمامی موارد در ارتباط با ویزا های کاری آلمان را بدست آورید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از ویدیو های رایگان موجود در سایت ها و همچنین ویدئوی راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت استفاده کنید. متقاضیان کار در آلمان جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب لیست مشاغل مورد نیاز آلمان می توانند دیدگاه های خود را در بخش دیدگاه های این مقاله مطرح نمایند تا کارشناسان ما به آن پاسخ دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

دیدگاه

با سلام ۴۵ سال دارم با سابقه کار تراشکاری و قالبسازی چندین ساله مدرک تحصیلی سیکل دارم آیا میتوانم ویزای کار در آلمان بگیرم؟

درود بر شما دوست عزیز جهت دریافت ویزای کاری کشور آلمان افراد باید حداقل دارای مدرک لیسانس باشند و بهتر از است افراد زیر ۴۰ سال باشند پیشنهاد می شود جهت بررسی دقیق شرایط تان به جهت انتخاب مسیر درست مهاجرت روی خطوط موسسه تماس برقرار کرد و مشاوره رایگان دریافت نمایید

سلام و عرض ادب مدرک شغلی من تعمیرات لوازم خانگیه شانس برای مهاجرت به انگلیس یا المان رو دارم ؟

درود بر شما دوست عزیز شما باید از طرق مختلف تحصیلی کاری و سرمایه‌گذاری با توجه به شرایط خود برای کشورهای آلمان و انگلستان اقدام نمایید هرچند که در حال حاضر از طریق روش های سرمایه گذاری نمی توان به انگلستان مهاجرت کرد پیشنهاد می شود جهت بررسی دقیق شرایط تان روی خطوط موسسه تماس حاصل نمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید

سلام من کارشناس مامایی هستم تازه درسم تموم شده می خاستم ببینم ب ای رفتن به آلمان و کار در حیطه مامایی بایدچه شرایطی داشته باشم؟ چیکار کنم ؟ ممنون میشم پاسخ بدین مدرک زبان هم دارم 💟

سلام و عرض احترام برای کار در رشته مامایی در کشور آلمان نیاز است مدرک تحصیلی خود را معادل سازی نمایید جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط خود تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید

سلام من ۱۹ سال سن دارم میخوام بدونم تا ۳یا۴سال دیگه باز کار رشته بهداشت عمومی تو کدام کشور ها خوبه ک رو زبانم کار کنم سعی میکنم معدلم هم ۱۷ به بالا باشه برای آمریکا و انگلیس و کاندا خوبه؟؟

دوست عزیز سلام به صورت کلی برای سال‌های آینده نمی‌توان پیش‌بینی و مشاوره دقیقی را عنوان کرد در حال حاضر کشور سوئد دانمارک شرایط مطلوبی را برای رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی فراهم نموده اند پیشنهاد می کنیم تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید

15ساله توکاراشپزی سابقه دارم ومیخواستم واسه کاردرالمان برم میخواستم بدونم شرایط رفتنش چحوری هست

سلام و عرض احترام دوست عزیز برای مهاجرت کاری نیاز به پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما دارید پیشنهاد می‌کنیم مقالات کاری را دنبال کنید و سایت های کاریابی را جستجو کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

مدرک فنی حرفه ای دو ساله ؟ مدارک فنی حرفه ای معمولا زمان کوتاهتری دارن که. مثلا من مدرکم رو در زمان ۶ ماه گرفتم. مورد تایید نیست؟ راستی سقف سنی برای کار چقدره؟

دوست عزیز سلام برای کار در آلمان به مدارک تحصیلی آکادمیک نیاز دارید و بهتر است متقاضی سن زیر ۴۰ سال داشته باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط خود تماس حاصل نمایید

با سلام , بنده 31,سالمه ومدرک تحصیلی ام مهندسی شیمی و 7سال سابقه کار در پتروشیمی را دارم، متاهل و داری یک فرزندم با این شرایط امکان کار در آلمان یا یکی از کشورهای خارجی وجود دارد

سلام و عرض احترام دوست عزیز رشته شما از جمله رشته‌های مورد نیاز در کشور آلمان می باشد شما از طریق ویزای جستجوی کار می‌توانید وارد کشور آلمان شده و به جستجوی کار بپردازید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید

سلام بنده کارم غذای ایرانیه ۳۴سالمه ۱۳سال سابقه کاردارم برای شغل اشپزی چطوراقدام کنم؟باتشکر

سلام و عرض ادب دوست عزیز در صورتی که پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما داشته باشد می توانید برای ویزای کار اقدام نمایید در غیر این صورت میتوانیم از طریق ویزای جستجوی کار اقدام کنید جهت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید

با سلام من ۳۶ سال سن دارم مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی و ارشد مدیریت حمل و نقل دریایی از دانشگاه دولتی رو دارم. ضمنا در زمینه دریایی ۸ سال سابقه کار دارم. چندسال هم زبان تدریس و ترجمه میکردم.متاهل هستم و یک فرزند دارم.میتونم ویزای کار آلمان رو بگیرم.و بنظر شما غیر از آلمان شرایط من با چه کشور دیگری تناسب داره؟

سلام و عرض احترام برای کار در آلمان یا باید پیشنهاد شغلی داشته باشید و یا از طریق ویزای جستجوی کار اقدام نمایید به صورت کلی برای پاسخ دقیق نیاز است شرایط شما توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید

سلام خسته نباشید من دانش اموز تجربیم امسال میخام کارشناسی بخونم بعد برای تحصیل توی مقطع ارشد درخاست بدم .میخاستم بدونم چ رشته ای بخونم ک بتونم هم بورس بگیرم هم بعدش راحت کار پیدا کنم .

با سلام و احترام متقاضی گرامی تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان در صورت داشتن شرایطی همچون دانش و مدرک سطح C1 زبان آلمانی، سن و گپ تحصیلی کم به صورت رایگان امکان پذیر است، برای بررسی شرایط خود می توانید از طریق تماس با موسسه از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

سلام. من ۲۲ سالمه. لیسانس مهندسی کامپیوتر دارم از دانشگاه شریف. مقام های هم در المپیاد های ریاضی و کامپیوتر دارم. آیلتس هم در حد ۸ هست میخواستم بدونم آلمان برای مهاجرت من بهتره یا مثلاً کانادا،سوعیس،استرالیا؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط شما بسیار مطلوب می باشد در خصوص اینکه کدام کشور را به عنوان مقصد انتخاب کنید بیشتر بستگی به نظر خود شما دارد ما می توانیم شرایط این کشورها را برای شما مقایسه کنیم و سپس مقصدتان را انتخاب کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید

سلام‌وقت بخیر.ایا المان نیروی کارارایشگر میپذیره؟بنده ۳۷ سال دارم بامدرک فنی حرفه ای وچندسال سابقه کار هنوزبرای زبان اقدام نکردم میخوام بدونم اگه ارایشگر میپدیره دباتوجه به سنم میتونم کارای لازم رواقدام‌کنم؟

سلام و عرض ادب متقاضی گرامی در حال حاضر کشور آلمان به نیروی کار ماهر نیاز دارد شما می توانید از طریق پیشنهاد شغلی یا ویزای جستجوی کار در صورت داشتن شرایط لازم اقدام نمایید جهت بررسی شرایط خود و کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید

سلام من ۳۱ سالمه فوق دیپلم الکترونیک حدودا ۶ سال سابقه کار در تعمیرات دستگاه کارتخوان بانکی دارم میتونم ویزای کاری بگیرم

سلام ، خسته نباشید من 18 سالم هست و قصد مهاجرت کاری به آلمان دارم ، گرافیست هستم ولی سابقه کار در جایی ندارم و نسبت به خودم درکارم موفق هستم . به نظر شما در المان برای گرافیست ها با درامد خوب وجود دارد؟ وبهترین زمان برای مهاجرت چه زمانی است؟

با سلام و احترام متقاضی گرامی برای مهاجرت کاری به آلمان سابقه کاری، سن، مدرک تحصیلی مرتبط و دانش و مدرک زبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای بررسی دقیق تر شرایط خود می توانید از طریق تماس با موسسه از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

داروسازهستم و٣٩ ساله و همينطور داراي مدرك phd درزمينه علوم پايه(داروشناسي) مدرك زبان ندارم،يكي ازاقوام درجه يك مقيم كاناداست ايا امكان مهاجرت به كشور كانادا يايك كشور انگليسي زبان رو دارم؟

با سلام و احترام متقاضی گرامی شرایط تحصیلی شما مناسب می باشد اگرچه توجه داشته باشید برای مهاجرت کاری سابقه کاری، سن و دانش و مدرک زبان علاوه بر مدرک تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای بررسی شرایط خود می توانید در سیستم امتیازبندی اسکیل ورکر کانادا شرایط خود را بررسی نمایید، همچنین می توانید با موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم در صورتی که رشته ی من(تجربی) مرتبط با کارم (برنامه نویسی) نباشه آیا با دریافت پیشنهاد کار از یک کارفرما در آلمان در صورت اثبات توانایی کاری میتونم برای گرفتن ویزای کاری بدون مدارک تحصیلی اقدام بکنم؟ یا سفارت نمیگذاره؟ ممنون

سلام وقت بخیر کسی که قبلا ۱۰ سال آلمان بوده و مدرک مربیگری فوتبال گرفته و سابقه کار داره برای رفتن دوباره به آلمان باید درخواست چه نوع ویزایی بده؟ چه مدارکی لازمه؟ ممنون لطفا راهنمایی کنید

با سلام متقاضی گرامی برای پاسخ به این سوال می بایست شرایط شما مورد ارزیابی قرار گیرد.

سلام. وقت بخیر. من خانم مجرد 35 ساله. دارای مدرک دکترای تخصصی ژنتیک مولکولی از دانشگاه معتبر دولتی هستم. متاسفانه هیچ گونه سابقه کار ندارم. زبان آیلتس 6 هستم. آلمانی بلد نیستم. شانسی دارم؟

با سلام متقاضی گرامی در پروسه مهاجرت کاری شرایطی چون سن تحصیلات دانش زبان و سوابق کاری بسیار اهمیت دارد.

سلام خسته نباشید من پزشک عمومی هستم و سابقه ی 1/5 سال کار هم دارم میخواستم بدونم شرایط کار و ادامه ی تحصیل برای تخصص در آلمان به چه صورت هست؟و چه مدت طول میکشه پروسه ی کارای مهاجرت؟

با سلام متقاضی گرامی پروسه مهاحرت کاری از پروسه مهاجرت تحصیلی متفاوت می باشد. پیشنهاد می گردد برای راهنمایی مناسب در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سلام رستگار هستم سن ۲۱ مدرک درجه یک برق ساختمان و صنعتی دارم ودرحال حاصر دارم درجه یک جوشکاری ارگون و co2 و برق رو میگیرم ایا شانسی برای گرفتن ویزا برای کار دارم ممنون میشم پاسخ بدید تشکر؟

با سلام و احترام متقاضی گرامی در راستای اخذ ویزای کار شرایط چون سن تحصیلات سوابق کاری و دانش زبان بسیار اهمیت دارد.

درآمد ماهیانه جوشکار در آلمان‌

بستگی به توافق بین کارفرما و کارمند دارد

سلام و عرض ادب دوست عزيز من شغلم صافكاري بصورت حرفه اي هستش ميخوام بدونم براي شغل من چطوري ميتونم المان مشغول كار بشك متاهل هستم مدركيم ندارم ديپلم دارم بنده

با سلام متقاضی گرامی در راستای مهاجرت از طریق ویزای جستجوی کار شرایطی چون سن تحصیلات سوابق کاری و دانش زبان بسیار اهمیت دارد

باسلام بنده 35سالمه متاهل بدون فرزند دارای تخصص در رشته جوشکاری برق و ارگون فول تست الیاژی با سابقه کار ۱۳-سال در صنایع گاز و پتروشیمی با مدرک بین الملی و فنی حرفه ای جهت مهاجرت کاری به المان یا یه کشور دیگر اروپایی

باسلام پدر بنده یک جوشکار و تراشکار بسیار ماهر و باتجربه است اما متاسفانه مدرک تحصیلی ایشان سیکل می باشد اما مدرک فنی وحرفه ای را دارد. سن ایشان 49 و در کمتر از دوسال دیگر بازنشسته میشوند لازم است ک باز تاکید کنم ایشان فوقالعاده ماهر و چیره دست هستند. برای اقامت ایا میتوان کاری کرد ممنون میشم پاسخگو باشین

با سلام و احترام متقاضی گرامی در پروسه مهاجرت از طریق ویزای کار شرایطی چون سن تحصیلات سوابق کاری و دانش زبان بسیار اهمیت دارد اما شما می توانید برای کسب اطلاعات در مورد نحوه های مهاجرت با کارشناسان ما در ارتباط باشید۰

باعرض سلام بنده کارشناس اتاق عمل هستم دانشگاه دولتی روزانه مشهد درس خوندم با دو سال سابقه کار، شرایط بنده برای مهاجرت به آلمان چگونه است؟

با سلام متقاضی گرامی در حال حاضر در رشته های کادر درمان امکان مهاجرت کاری به کشورهای اروپایی وجود دارد. بنابراین شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما و بررسی شرایط از اطلاعات تکمیلی بهره مند شوید

سلام من قصد مهاجرت کاری به آلمان رو دارم مدرک فنی حرفه ای مکانیک و سه سال سابقه کار دارم کار در آلمان برای من پیدا میشه؟! واینکه احتمال اینکه این قانون قبولی با مدرک فنی حرفه ای برداشته بشه هست یا نه؟!

با سلام متقاضی گرامی افرادی که دارای مدرک دانشگاهی می باشند از شانس بالاتری برخوردار خواهند بود. اما به طور کل می بایست شرایط شما مورد ارزیابی قرار گیرد.

سلام و عرض ادب من میخوام مهاجرت کاری کنم به آلمان مدرک فنی حرفه ای دارم مکانیک و سابقه کار سه ساله دارم با مدرک فنی حرفه ای میشه مهاجرت کرد؟! و اینکه با این مدرک من کار پیدا میشه؟ از توی ایران میشه از طریق job offer کار پیدا کرد؟

با سلام متقاضی گرامی یکی از راه های اصلی برای مهاجرت کاری به کشور های اروپایی داشتن پیشنهاد کاری می باشد

سلام من رشته م برق قدرته ولی تخصص و سابقه ی کارم در شبکه های کامپیوتری و امنیت هست . دو سال سابقه کاری دارم. با این شرایط شانس برای گرفتن ویزا چقدر دارم ؟ زبان انگلیسیم تا حد آیلتس و آلمانی در حد a2 که اگر بدونم شانس گرفتن ویزام زیاده تقویت شون خواهم کرد

دوست عزیز سلام با توجه به اینکه سابقه کاری شما با رشته تحصیلی شما مرتبط نیست امکان اقدام از طریق ویزای جستجوی کار برای شما میسر نیست لطفاً جهت بررسی شرایط خود با کارشناسان در تماس باشید

سلام من ۳۱ سال سن دارم متاهل هستم .دیپلمه تعمیر کار برقی حرفه ای ماشین الات راهسازی با ده سال سابقه کار

با سلام متقاضی گرامی برای راهنمایی در باب مهاحرت شرایط شما می بایست مورد ارزیابی قرار گیرد

با سلام من خودم مهندسی It دارم ولی تخصصی کار نکردم سه سال تو رشته کامپیوتر کار کردم ولی نرم افزاری ، سن خودم ۳۲ متاهل هستم و یک دختر سه ساله دارم ، همسر تو رشته مهندسی برق تحصیلات داره و یازده سالم سابقه کار و تو رشته برق متخصص و برنامه نویسی plc هم بلده ، اگه من و همسرم بخواهیم ویزایی جستجوی کار بگیرم آیا میتونیم دخترمون هم ببریم ؟ زبان انگلیسی هم دقیقا یادم نیست تا چه مقطعی خوندیم ، آلمانی هم بلد نیستیم ولی میتونیم بخونیم و یاد بگیریم ، آیا من و همسرم میتونیم هر دو جستجوی کار بگیریم

با سلام متقاضی گرامی پیشنهاد می گردد همسر گرامی برای ویزای جستجوی کار اقدام نموده و در ادامه شما و فرزند گرامی از طریق ویزای الحاق به خانواده اقدام نمایید

با سلام و خداقوت من فارغ التحصیل کارشناسی تکنولوژی نرم افزار از دانشگاه آزاد هستم ولی کاردانی من حسابداری بوده، من ۲۷ سال سنم هست و سربازی هم رفتم و ۳ سال هم سابقه ای کار برنامه نویسی دارم،زبان انگلیسی مسلطم و آلمانی هم دارم یاد میگیرم آیا به نظرتون میتونم ویزای جست و جوی کار بگیرم؟. یا اینکه چون کاردانی با کارشناسی متفاوت هست شانسی ندارم؟ و یک موضوع دیگه هم هست آیا به نظرتون من کارشناسی پیوسته کامپیوتر از دانشگاه آزاد بگیرم؟ چون میگن که آلمان کارشناسی ناپیوسته رو قبول نداره! آیا این موضوع صحت داره؟ بعد اون موقع سنم میشه ۳۲ سال و بعد اینکه شما میگین که تمام سال های سابقه بعد مدرک حساب میشه، پس تا اون موقع هیچکدوم از کار هایی که من کردم و شرکت هایی که توشون کار کردم سابقه محسوب نمیشن؟ یعنی من تازه بعد از ۳۲ سالگی باید سابقه ی کار جمع کنم و این ۳ سال و ۴ سال دانشگاه حروم میشه؟ ممنون از شما

با سلام مدرک تحصیلی شما باید ارزیابی شود تا بتوان پاسخ دقیقی داد. در رابطه با سابقه کار نیز سال های پس از مدرک تحصیلی قابل قبول است.

سلام بنده قصد مهاجرت به المان یا اتریش را دادم مدرک تحصیلی ندادم.دیپلم ناقص شغلم ازاده سراجی دارم کیف دستی سررسید کیف زنانه و…توکار چرمم استادم از صفر تا صد بنا ساختمان و نما کار هم هستم الان سراجم میخاستم ردونم من شرایطشو دارم یا خیر

با سلام متقاضی گرامی شما می توانید از طریق سرمایه گذاری و یا سرمایه داری اقدام نمایید

با سلام متقاضی گرامی شما می توانید از طریق سرمایه گذاری و یا سرمایه داری اقدام نمایید.

سلام و تشکر بابت سایت خوبتون من ۳۵ سالم هست دو تا مدرک دارم یکی کارشناسی مهندسی کامپیوتر پیوسته از دانشگاه آزاد و یکی هم مدرک کارشناسی ناپیوسته حسابداری از دانشگاه دولتی من ۴ سال سابقه ی حسابداری دارم و ۳ سال هم سابقه ی کار برنامه نویسی و الانم به کار برنامه نویسی مشغول هستم. آیلتس۷ هم دارم ولی آلمانی بلد نیستم ولی دارم یاد میگیرم. سوال من اینکه آیا میتونم برای ویزای کار آلمان اقدام کنم؟ اگه میتونم کدوم یکی شرایط بهتر وشانس بالاتری داره؟ حسابداری یا کامپیوتر؟ بعد آیا میشه سابقه ی کار رو در هنگام تحصیل هم حساب کرد؟ مثلا من هنگامی که کارشناسی کامپیوتر شروع کردم هم زمان هم برنامه نویسی میکردم و هم درس میخوندم، آیا شدنی هست؟ یا حتما باید سابقه بعد از گرفتن مدرک تحصیلی باشه؟ تشکر

دوست عزیز سلام شرایط کاری رشته کامپیوتر بهتر است شرایط اولیه مطلوبی دارید و می توانید برای ویزی جست و جوی کار اقدام کنید سابقه کار باید با رشته تحصیلی مرتبط و پس از تاریخ فارغ التحصیلی ملاک است پیشنهاد می کنم جهت بررسی شرایط خود با کارشناسان در ارتباط باشید

ایا با توجه به تجربه کاریبه مدت ۲۴ سال در بخش بازرسی جوش رنگ وعایق میتوان درخواست ویزای کار کرد

با سلام متقاضی گرامی تخصص شما مناسب می باشد. اما برای راهنمایی بهتر نیاز به بررسی شرایط شما خواهیم داشت

سلام من مدرک نقشه کشی صنعتی و مدرک مهندس ساخت و تولید و دو دیپلم فنی درجه ۲ و ۱ دارم به امید خدا میخوام یکسال در المان کار کنم طراح قالب های صنعتی و پلاستیک نیز هستم و دارای تجربه و ۳ سال سابقه بیمه دارم شرایط من چطوری هستش ممنون

دوست عزیز سلام شرایط اولیه مطلوبی دارید. شرایط کار در آلمان به شرح زیر است: ویزای جستجوی کار آلمان برای دارندگان مدارک لیسانس به بالای مورد نیاز آلمان و مورد تایید آنابین (سازمان اعتبارسنجی مدارک تحصیلی شهروندان خارجی در آلمان) به همراه سایر مشاغل مورد نیاز این کشور قابل دریافت می باشد و به مدرک زبان آلمانی B1 و حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط و قابل اثبات به همراه سرمایه مورد نیاز برای یکسال زندگی در آلمان به همراه هزینه های وکالتی و ترجیحا سن زیر ۴۰ سال نیاز خواهد داشت. این پروسه با توجه به وقت سفارت ۱٫۵ تا ۲ ساله این کشور زمان بر نیز می باشد. در غیر این صورت می بایست از کارفرمایی در آلمان پیشنهاد کاری داشته باشید که البته با توجه به وقت سفارت طولانی آلمان اخذ آن بسیار سخت خواهد بود. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

باسلام و درود من مدرک کارشناسی تکنولوژی جراحی دارم و قصددارم زبان آلمانی هم یادبگیرم ولی سابقه کار رسمی ندارم امکان مهاجرت ب المان برای کار برای من وجود داره؟ ممنون میشم پاسخ بدین.

دوست عزیز سلام شرایط کار در آلمان به شرح زیر است: ویزای جستجوی کار آلمان برای دارندگان مدارک لیسانس به بالای مورد نیاز آلمان و مورد تایید آنابین (سازمان اعتبارسنجی مدارک تحصیلی شهروندان خارجی در آلمان) به همراه سایر مشاغل مورد نیاز این کشور قابل دریافت می باشد و به مدرک زبان آلمانی B1 و حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط و قابل اثبات به همراه سرمایه مورد نیاز برای یکسال زندگی در آلمان به همراه هزینه های وکالتی و ترجیحا سن زیر ۴۰ سال نیاز خواهد داشت. این پروسه با توجه به وقت سفارت ۱٫۵ تا ۲ ساله این کشور زمان بر نیز می باشد. در غیر این صورت می بایست از کارفرمایی در آلمان پیشنهاد کاری داشته باشید که البته با توجه به وقت سفارت طولانی آلمان اخذ آن بسیار سخت خواهد بود. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

دوست عزیز سلام شرایط کار در آلمان به شرح زیر است: ویزای جستجوی کار آلمان برای دارندگان مدارک لیسانس به بالای مورد نیاز آلمان و مورد تایید آنابین (سازمان اعتبارسنجی مدارک تحصیلی شهروندان خارجی در آلمان) به همراه سایر مشاغل مورد نیاز این کشور قابل دریافت می باشد و به مدرک زبان آلمانی B1 و حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط و قابل اثبات به همراه سرمایه مورد نیاز برای یکسال زندگی در آلمان به همراه هزینه های وکالتی و ترجیحا سن زیر ۴۰ سال نیاز خواهد داشت. این پروسه با توجه به وقت سفارت ۱٫۵ تا ۲ ساله این کشور زمان بر نیز می باشد. در غیر این صورت می بایست از کارفرمایی در آلمان پیشنهاد کاری داشته باشید که البته با توجه به وقت سفارت طولانی آلمان اخذ آن بسیار سخت خواهد بود. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

سلام سعید هستم ۳۶ساله مدرک فنی حرفه ای برق صنعتی دارم برای مشغول شدن کاربرد دارد

دوست عزیز سلام رشته برق صنعتی از جمله مشاغل موردنیاز کشور آلمان می باشد و شرایط کاری خیلی خوبی دارد. شرایط کار در آلمان به شرح زیر است: ویزای جستجوی کار آلمان برای دارندگان مدارک لیسانس به بالای مورد نیاز آلمان و مورد تایید آنابین (سازمان اعتبارسنجی مدارک تحصیلی شهروندان خارجی در آلمان) به همراه سایر مشاغل مورد نیاز این کشور قابل دریافت می باشد و به مدرک زبان آلمانی B1 و حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط و قابل اثبات به همراه سرمایه مورد نیاز برای یکسال زندگی در آلمان به همراه هزینه های وکالتی و ترجیحا سن زیر ۴۰ سال نیاز خواهد داشت. این پروسه با توجه به وقت سفارت ۱٫۵ تا ۲ ساله این کشور زمان بر نیز می باشد. در غیر این صورت می بایست از کارفرمایی در آلمان پیشنهاد کاری داشته باشید که البته با توجه به وقت سفارت طولانی آلمان اخذ آن بسیار سخت خواهد بود. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

سلام من لوله کش گازخانگی تجاری اداری بامدارک فنی حرفه ای وتاسیسات هستم خواستم بدونم امکانش هست بتونم ویزای کاردراروپاروبگیرام وچه شرایطی داره من ۴۱سالمه ومجردم

دوست عزیز سلام متقاضی گرامی جهت پاسخ به این سوال شرایط متعددی باید مورد بررسی قرار گیرد و توضیح آن در چند سطر امکان پذیر نیست. پیشنهاد می گردد در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

سلام بنده.مدرک.لیسانس.رونشناسی.دارم.وچند.ساله.که.در.یک.مرگز.پزشکی.کار.میکنم.میخوام.بدونم.که.کشور.المان.برای.مهاجرت.از.لحاظ.کار.من.خوب.هستش.یا.نه.لطفن.راهنمایی.کنید.تشکر

با سلام متقاضی گرامی با توجه به نرخ بیکاری در کشور المان این کشور گزینه مناسبی برای مهاجرت تلقی می شود اما در برخی از رشته ها یا می بایست بر اساس دریافت پیشنهاد کاری اقدام کرد و یا به طرق مختلف همانند تحصیل اقدام به مهاجرت کرد.

با سلام من ۲ مدرک کارشناس تغذیه ومربی فیتنس از طریق فدراسیون از دانشگاه مونیخ دارم ومدرک زبان b1 دارم و سنم ۲۵ میخواستم برای ویزای کاری اقدام کنم شانس قبولی پرونده من چقدر هست متاهل هستم وفرزند ندارم

عرض سلام و وقت بخیر من خانم ۲۳ همسرم ۲۶ ساله هردو دیپلم همسرم ۱۰ سال سابقه آشپزی و من یک سال سوالم اینه که با افزایش مهارت های آشپزی و در دست داشتن مدارک معتبر همراه مدرک B1-B2 زیان آلمانی شانس مهاجرت کاری و مشغول شدن هردو ما به عنوان آشپز چقدر هست ؟ آیا امکان دو شیفت کار کردن هست ؟ آیا امکان راه اندازی مجموعه رستوران هست ؟ برای یک مهاجر

در صورت اشتغال و به مشکل برخوردن با صاحب کار جریان اقامت ما چه میشود ؟

با سلام متقاضی گرامی به طور کلی افرادی که دارای مدارک تحصیلی دانشگاهی می باشند با توجه به مطلوب بودن شرایط سنی، سطح زبان و سابقه کار از شانس بالاتری برای مهوجرت کاری برخوردار می باشند. اما با توجه به تخصصی و حرفه شما در حال حاضر کشور کانادا نیاز به نیروی کار دارد.

با سلام من و همسرم قصد مهاجرت به آلمان رو داریم من مهماندار هواپیما و همسرم مهندس عمران هستن،ایا برای این مشاغل در المان کار وجود دارد؟

دوست عزیز سلام متقاضی گرامی جهت پاسخ به این سوال شرایط متعددی باید مورد بررسی قرار گیرد و توضیح آن در چند سطر امکان پذیر نیست. پیشنهاد می گردد در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

سلام من رشته ریاضی فیزیک درس میخونم برای اینکه بخوام به المان مهاجرت کنم باید چکار کنم

دوست عزیز سلام متقاضی گرامی جهت پاسخ به این سوال شرایط متعددی باید مورد بررسی قرار گیرد و توضیح آن در چند سطر امکان پذیر نیست. پیشنهاد می گردد در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

با سلام من ۲ مدرک کارشناس تغذیه ومربی فیتنس از طریق فدراسیون از دانشگاه مونیخ دارم ومدرک زبان b1 دارم و سنم ۲۵ میخواستم برای ویزای کاری اقدام کنم شانس قبولی پرونده من چقدر هست متاهل هستم وفرزند ندارم

با سلام متقاضی گرامی در پروسه اخذ ویزای کار سن تحصیلات سوابق کاری و دانش زبان بسیار اهمیت دارد. پیشنهاد می شود در سایت ما مشاغل مورد نیاز در المان را مشاهده فرمایید.

با سلام .من مدرک سخت افزار کامپیوتر دارم درمقطع لیسانس و معلم بزرگسال هستم .۲۰ سال سابقه کاری و بیمه دارم با سن ۴۰ سال چقدر شانس برای گرفتن کار دارم .

دوست عزیز سلام شرایط کار در آلمان به شرح زیر است: ویزای جستجوی کار آلمان برای دارندگان مدارک لیسانس به بالای مورد نیاز آلمان و مورد تایید آنابین (سازمان اعتبارسنجی مدارک تحصیلی شهروندان خارجی در آلمان) به همراه سایر مشاغل مورد نیاز این کشور قابل دریافت می باشد و به مدرک زبان آلمانی B1 و حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط و قابل اثبات به همراه سرمایه مورد نیاز برای یکسال زندگی در آلمان به همراه هزینه های وکالتی و ترجیحا سن زیر ۴۰ سال نیاز خواهد داشت. این پروسه با توجه به وقت سفارت ۱٫۵ تا ۲ ساله این کشور زمان بر نیز می باشد. در غیر این صورت می بایست از کارفرمایی در آلمان پیشنهاد کاری داشته باشید که البته با توجه به وقت سفارت طولانی آلمان اخذ آن بسیار سخت خواهد بود. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

سلام خسته نباشید. من متاهل هستم ولی فرزند نداریم. همسر فوق لیسانی متالوژی هست. خودم هم کار قفل هستم. البته به صورت فنی نه فروشندگی مهارتم توی قفل و کلیده. میشه اقدام کرد؟

با سلام دوست عزیز رشته متالوژی و رشته های فنی مهندسی در کشور آلمان نیاز به نیروی کار خواهند داشت. اما در پروسه مهاجرت کاری شرایط چون سن، سابقه کار و سطح زبان بسیار مهم می باشد.

سلام.با دیپلم تجربی امکان خوندن رشته مدیریت و روابط عمومی و روانشناسی در آلمان هست؟نیاز به آزمون ورودی داره؟سوابق تحصیلی عالی میتونه متقاضی رو از آزمون معاف کنه؟ممنون میشم توضیح بدید

دوست عزیز سلام متقاضی گرامی جهت پاسخ به این سوال شرایط متعددی باید مورد بررسی قرار گیرد و توضیح آن در چند سطر امکان پذیر نیست. پیشنهاد می گردد در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

سلام خسته نباشین ببخشید من دیپلم برق صنعت دارم بعدش انگلیسی هم مدرک Bدارم تو ساخت ساز فلز هم ۴ سال سابقه دارم ۲ سال هم بیمه بنظرتون با این شرایط چجوری میشه رفت المان یا شرایطم چقد خوبه

با سلام و احترام با دانستن سن می توانستیم راهنمایی بهتری را خدمتتان ارائه دهیم. اما به طور کلی شما میتوانید از طریق ویزای تحصیلی و یا ویزای کاری اقدام به مهاجرت نمایید.

سلام من دکتر داروساز هستم. با توجه به اینکه داروسازی جز رشته های مورد نیاز 2020 نیست آیا شانسم رو برای مهاجرت کاری به آلمان یا اتریش از دست دادم؟ فعلا مدرک ب 1 هم دارم

دوست عزیز سلام باید در نظر داشته باشید که رشته داروسازی نیاز به معادل سازی دارد شرایط کار در آلمان به شرح زیر است: ویزای جستجوی کار آلمان برای دارندگان مدارک لیسانس به بالای مورد نیاز آلمان و مورد تایید آنابین (سازمان اعتبارسنجی مدارک تحصیلی شهروندان خارجی در آلمان) به همراه سایر مشاغل مورد نیاز این کشور قابل دریافت می باشد و به مدرک زبان آلمانی B1 و حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط و قابل اثبات به همراه سرمایه مورد نیاز برای یکسال زندگی در آلمان به همراه هزینه های وکالتی و ترجیحا سن زیر 40 سال نیاز خواهد داشت. این پروسه با توجه به وقت سفارت 1.5 تا 2 ساله این کشور زمان بر نیز می باشد. در غیر این صورت می بایست از کارفرمایی در آلمان پیشنهاد کاری داشته باشید که البته با توجه به وقت سفارت طولانی آلمان اخذ آن بسیار سخت خواهد بود.

سلام من ۲۴ ساله هستم لیسانس روانشناسی پیام نور دارم و سابقه ۲ سال کار در نمایندگی بیمه رو دارم ولی بیمه نیستم اما اسمم برای سابقه در شعبه مرکزی هست و اینکه تازه شروع کردم به زبان آلمانی خوندن میخواستم بپرسم میتونم از طریق ویزای کار برای آلمان اقدام کنم

دوست عزیز سلام اخذ ویزای جست و جوی کار فقط برای رشته های مورد نیاز در آلمان امکان پذیر است و همچنین نیاز به ارائه سابقه کار 3 ساله می باشد. پیشنهاد میکنم مقالات مرتبط با کار در آلمان را مطالعه و یا با دفاتر تماس حاصل نمایید.

باسلام بنده ۳۳ساله متاهل بدون فرزند دارای مدرک لیسانس حسابداری و مدرک فنی حرفه ای نرم افزار حسابداری بدون سابقه کارهستم.در ضمن چندتا مدرک آرایشگری وگریم ازفنی حرفه ای دارم.همسرم کاردانی رشته ictو مدرک فنی حرفه ای رشته برق دارن میخواستیم برای ویزای کارآلمان اقدام کنیم

با سلام متقاضی گرامی شرایط سنی و تحصیلی شما برای مهاجرت مناسب می باشد اما باید در نظر داشته باشید که مبانی کار و حرفه حسابداری در کشورآلمان تا حدودی با تخصص و حرفه ای که در کشورمبدا آموزش دیده اید شاید متفاوت باشد. شما می توانید از طرق جایگزین اقدام به مهاجرت نموده و با یادگیری و تسلط به مبانی کار در ان کشور وارد بازار کار شوید.

سلام خسته نباشید.بنده دانشجوی دامپزشکی دولتی شیراز هستم بنظرتون بعد از اتمام تحصیل امکان مهاجرت کاری به المان وجود داره؟و حدودا چقد زمان میبره

با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار پزشکان در سایر کشورها احتیاج به معادل سازی وجود دارد در وهله اول پزشکان باید به زبان آن کشور تسلط پیدا کنند و بعد از گذراندن دوره های مورد نیاز به صورت عملی و تئوری می‌توانند جهت تخصص و یا کار در کشور مورد نظر اقدام نمایند.

سلام لیسانس مهندسی صنایع هستم اما قصد دارم برای شغل ارایشگری مردانه به آلمان اقدام کنم آیا شدنی هست؟

با سلام و احترام دوست عزیز کشور المان در حرفه و تخصص شما با کمبود نیروی کار مواجه نمی باشد و این حرفه در لیست مشاغل مورد نیاز نمی باشد.

سلا من متولد ۱۳۴۹ کارشناسی عمران متاهل همسرم کارشناسی حسابداری دارای دو فرزند سابقه کار در شکت پرلید سرپرست خط تونل نیایش ده سال سابقه کار در شرکت پشل سرپرست برق شرکت پاکشید سرپرست پروژه نیروگاه برق در شهرکرد

دوست عزیز سلام کار در آلمان برای دارندگان مدارک لیسانس رشته های فنی و مهندسی مورد تایید آنابین (سازمان اعتبارسنجی مدارک تحصیلی شهروندان خارجی در آلمان) به همراه سایر مشاغل مورد نیاز این کشور امکان پذیر می باشد و به مدرک زبان آلمانی B1 و سرمایه مورد نیاز برای یکسال زندگی در آلمان به همراه هزینه های وکالتی و سن زیر 40 سال نیاز خواهد داشت. این پروسه با توجه به وقت سفارت 1.5 تا 2 ساله این کشور زمان بر نیز می باشد.

سلام من متولد ۱۳۴۹ هستم کارشناسی عمران دارم توی پروژه هایی مثل تونل نیایش سرپرست خط بودم . در شرکت ازین بسپار سرپست خط تولید . شرکت پاکشید برق و تعسیسات . شرکت پرلید سرپسد بود . سرپرست پروژه نیروگاه برق روستایی لیزابی شهر کرد متهلم همراه با دختر ۱۸ ساله و ۱۲ ساله دخترم مدرک مربی گری زبان انگلیسی و مقام کشوری ورزشی داره میخواستم بدون با شرایط سنی شرایط مهاجرت رو دارم و به چه کشورایی

با سلام و احترام متقاضی گرامی با توجه به شرایطی که فرمایش کردید احتمال اینکه بتوانید از راه های کم هزینه اقدام به مهاجرت نمایید می باشد. اما برای بررسی بیشتر و شناخت مسیر های مهاجرت پیشنهاد می گردد با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

سلام وقت بخیر.میشه در مورد استاد کار ماهردر رشته صنایع چوب و mdfتوضیح بدید که برای اقدام به مهاجرت به کشور اتریش خوب هست؟

دوست عزیز سلام این رشته کاری از جمله مشاغل مورد نیاز اتریش می باشد منتها جهت پاسخ به این سوال شرایط متعددی باید مورد بررسی قرار گیرد و توضیح آن در چند سطر امکان پذیر نیست. پیشنهاد می گردد در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سلام من ۲۴سالمه لیسانس کامپیوتر از دانشگاه غیرانتفاعی و گرافیست و انیمیشن کار حرفه ای هستم. سابقه کار هم دارم اما بدون بیمه. زبان انگلیسی و آلمانیم هم خوبه سطحش میخواستم ببینم چقدر شانس مهاجرت به آلمان رو دارم؟

دوست عزیز سلام رشته کامپیوتر از جمله رشته های مورد نیاز آلمان می باشد و شرایط کاریابی خوبی داراست برای بررسی شرایطتان باموسسه تماس بگیرید تا بیشتر شما را راهنمایی کنند.

سلام وقت بخیر میخام مهاجرت کنم به المان یا اتریش مدرک تحصیلی ندارم دیپلم شغلم تولیدی کیفو سررسید و… کار باچرم هست و استاد ماهر هستم میخاستم بدونم شرایطشو دارم اصلا میشه بااین شرایط رفت یا خیر.ممنون میشم جواب بدین

باسلام متقاضی گرامی روش‌های متعددی اعم از تحصیلی کاری و یا سرمایه گذاری برای کسب اقامت اتریش امکان پذیر می باشد به همین جهت برای پاسخ به این سوال می بایست شرایط شما مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد

سلام من برقکارهستم امابه صورت تجربی یادگرفتم هم برق ساختمانی وسه فازمدرک تحصیلیم دیپلم ردی هست وگرفتن مدرک برق ساختمانی درجه برام مثل آب خوردنه شرایط برای کدام کشوربرام راحته

با سلام و احترام دوست عزیز تخصص و حرفه شما برای مهاجرت و کسب شغل مورد نظر بسیار مناسب می باشد. اما برای مهاجرت کاری شرایطی اعم از سن، تحصیلات، سطح زبان آلمانی و سابقه کار ملاک می باشد.

شرایط اخذ ویزای کاری آلمان با قانون جدید ۲۰۲۰ چیه؟ آیا بدون تحصیلات عالی امکان پذیر هست؟

دوست عزیز سلام شرایط کار در آلمان به شرح زیر است: ویزای جستجوی کار آلمان برای دارندگان مدارک لیسانس به بالای مورد نیاز آلمان و مورد تایید آنابین (سازمان اعتبارسنجی مدارک تحصیلی شهروندان خارجی در آلمان) به همراه سایر مشاغل مورد نیاز این کشور قابل دریافت می باشد و به مدرک زبان آلمانی B1 و حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط و قابل اثبات به همراه سرمایه مورد نیاز برای یکسال زندگی در آلمان به همراه هزینه های وکالتی و ترجیحا سن زیر ۴۰ سال نیاز خواهد داشت. این پروسه با توجه به وقت سفارت ۱٫۵ تا ۲ ساله این کشور زمان بر نیز می باشد. در غیر این صورت می بایست از کارفرمایی در آلمان پیشنهاد کاری داشته باشید که البته با توجه به وقت سفارت طولانی آلمان اخذ آن بسیار سخت خواهد بود. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

باسلام میخواستم بدونم اینکه من مجردم مدرکم لیسانس ماشین ابزاره و مدرک hse هم دارم و مدرک مربیگری بدنسازی هم دارم میخواستم ببینم میتونم برا اقامت اقدام کنم؟

سلام شرایط کار در آلمان به شرح زیر است: ویزای جستجوی کار آلمان برای دارندگان مدارک لیسانس به بالای مورد نیاز آلمان و مورد تایید آنابین (سازمان اعتبارسنجی مدارک تحصیلی شهروندان خارجی در آلمان) به همراه سایر مشاغل مورد نیاز این کشور قابل دریافت می باشد و به مدرک زبان آلمانی B1 و حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط و قابل اثبات به همراه سرمایه مورد نیاز برای یکسال زندگی در آلمان به همراه هزینه های وکالتی و ترجیحا سن زیر 40 سال نیاز خواهد داشت. این پروسه با توجه به وقت سفارت 1.5 تا 2 ساله این کشور زمان بر نیز می باشد. در غیر این صورت می بایست از کارفرمایی در آلمان پیشنهاد کاری داشته باشید که البته با توجه به وقت سفارت طولانی آلمان اخذ آن بسیار سخت خواهد بود. پیشنهاد میکنم برای بررسی شرایطتون و کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

سلام وقت بخیر بنده 32 ساله و متاهل و دارای مدرک فوق لیسانس برق صنعتی از دانشگاه آزاد مشهد هستم. دارای 12 سال سابقه کار و حدود 8 سال سابقه بیمه درحال حاضر دارای سطح زبان انگلیسی 4.5 و درحال تقویت میخوام بدونم برای کدوم کشورها شانس بیشتری دارم و راحت تر میتونم اقدام کنم

سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط تحصیلی و رزومه کاری شما برای کار در آلمان و اتریش بسیار مناسب می باشد. از آنجا که رشته شغلی شما جز رشته های پر تقاضا و بحرانی در این کشورها است و با توجه به نرخ بیکاری پایین این کشورها شانس شما برای کاریابی و اخذ اقامت کاری بسیار مناسب است.

سلام ..من ارایشگر هستم ..میخواستم ببینم من مد ک ارایشگری فنی حرفه ای رو دارم و سابقه زیادی به همراه بیمه در این شغل دارم ..فقط تحصیلاتم دیپلم نیست..شرایط رو میتونم داشته باشم ..و حدود هزینه برای ویزای کار در المان چقدر هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام و احترام متقاضی گرامی پیشنهاد نمی شود تنها با ارائه مدرک دیپلم و گواهینامه اقدام نمایید. چرا که شانس اخذ ویزا و کاریابی با ارائه مدرک دیپلم بسیار محدود می باشد.

سلام . من میخواستم برای تحصیل به المان برم . میخواستم بدونم تا قبله دانشگاه اقدام کنم خوبه یا بعده دانشگاه؟

با سلام متقاضی گرامی برای پاسخ به این سوال شرایط متفاوتی باید مورد ارزیابی قرار گیرد. پیشنهاد می شود برای پاسخ به این سوال شرایط خود را اعلام فرمایید.

سلام رشته مهندسی شیمی در آلمان چجوریه؟

سلام. رشته های پر تقاضا در آلمان شامل آی تی، برق، مکانیک، گردشگری، mba و هتلداری هستند و باقی رشته ها شرایط عادی دارند. البته پرستار هم مورد نیازه ولی قبلش نیاز به شرکت در دوره های معادلسازی مدرک تحصیلی داره.

سلام جوری می شود کارفرما تو آلمان پیدا کرد میشه شماره تلفن بدید که بشه تماس گرفت

با سلام شما چند راه دارید: 1. از طریق موسسات کاریابی اقدام کنید. 2. ویزای جستجوی کار دریافت کنید و در آلمان به جستجوی کار بپردازید.

سلام من جوشکار در پنجره 15 سال سابقه کار دارم زبان انگلیسی بلد نیست برای رفتن به آلمان باید چه کار کرد آیا میشه

با سلام برای ویزای جستجوی کار آلمان باید حداقل مدرک لیسانس داشته باشید. در غیر این صورت بایدحتما ابتدا با یک کارفرما در آلمان قرارداد کاری ببندید.

سلام، وقت بخیر، آیا امکان ادامه تحصیل در رشته هنر و یا مدیریت توریسم در کشور آلمان با توجه به تسلط به زبان آلمانی هست؟ متشکرم

با سلام بله امکان پذیر است. برای رشته هنر ممکن است آزمون ورودی وجود داشته باشد.

سلام من کارشناسی مامایی دارم و۲۸سالمه وسابقه کارندارم وحدود ۲سالی هم دردرمانگاهها کارکردم ازاونجایی که طبق قانون ایران نمی تونم دررشته تخصصیم کارکنم واینکه من ازکشورافغانستان مقیم ایران ام چطور می تونم ازایران قانونی برم ویالازمه ازکشورخودم اقدام کنم کدوم راحت تره ممنون میشم جواب بدید

با سلام متقاضی گرامی شما می توانید با کسب تجارب کاری از طریق ویزای کار اقدام نموده و بعد از اعتبار سنجی و معادلسازی وارد بازار کار شوید

سلام من مدرک نقشه کشی صنعتی و مدرک مهندس ساخت و تولید و دو دیپلم فنی درجه ۲ و ۱ دارم به امید خدا میخوام یکسال در المان کار کنم طراح قالب های صنعتی و پلاستیک نیز هستم و دارای تجربه و ۳ سال سابقه بیمه دارم شرایط من چطوری هستش ممنون

با سلام متقاضی گرامی شرایط تحصیلی و سابقه کاری شما مناسب می باشد. اماباید در نظر داشت برای افزایش شانس در راستای کسب ویزای جستجوی کار سن تحصیلات سوابق کاری و دانش زبان بسیار اهمیت دارد.

سلام من خودم سی دو سالمه مهندسی It دارم ولی سه سال تو رشته نرم افزار کار کردم ، متاهلم ، یک دختر سه ساله دارم، همسرم مهندس برق و ده سال سابقه داره برنامه نویس plc هم هست ،ایا من و همسرم بخواهیم ویزای جستجوی کار بگیریم میتونیم دخترمون هم با خودمون ببریم ؟

با سلام متقاضی گرامی در ابتدا پیشنهاد می شود همسر شما اقدام به اخذ ویزای جستجوی کار نماید و در زمان کسب اقامت کاری درخواست الحاق خانواده را به اداره مهاجرت اعلام نماید.

جستجوی کار در آلمان

Your browser does not support the audio tag.

سرمایه گذاری در آلمان

Your browser does not support the audio tag.

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon

کشور آلمان یکی از پیشرفته ترین کشور های اروپایی و دنیا می باشد. بزرگترین کارخانه ها و ماشین سازی های دنیا در این کشور قرار گرفته اند. امروزه اکثر افراد به دنیا یافتن شغل در این کشور و مهاجرت به آلمان می باشند. در این مقاله کارشناسان موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد اطلاعاتی در رابطه با درآمد مشاغل مختلف در آلمان را برای شما جمع آوری کرده اند.

حقوق در آلمان بین 630 یورو در ماه (حداقل حقوق و دستمزد) تا 20597 یورو در ماه (حداکثر حقوق و دستمزد) متغیر است.

حقوق و دستمزد متوسط 4837 یورو در ماه است، نیمی از جمعیت داراری درآمد کمتر از 4837 یورو در ماه می باشند. میانه نشان دهنده ارزش حقوق و دستمزد متوسط جامعه است.حقوق روانشناس در المان

بر اساس دیاگرام دستمزد، 25 % از جمعیت کمتر از 2460 یورو در آمد دارند و 75 درصد از آن ها بیشتر از 2460 یورو درآمد دارند. و همچنین بر اساس این دیاگرام 75 درصد از جامعه کمتر از 13734 یورو درآمد دارند و 25 درصد مابقی داراری بیشتر از 13734 یورو درآمد می باشند.

در زیر برای شما میانگین درآمد مشاغل مختلف در آلمان آورده شده است:

شاخص حقوق برای فارغ التحصیلان بوسیله صلاحیت و استانی که در آن تحصیل کرده اند، بستگی دارد. میزان درآمد شما بستگی به نوع صلاحیت شما دارد. به طور کلی آلمان به عنوان یک کشور به دنبال کارگران با مهارت بالا است، که با تفاوت دستمزد در حقوق سالانه برای مهارت های حرفه ای و صلاحیت آکادامیک قابل تشخیص است. در زیر بسته به شهر انتخابی حقوق اولیه صلاحیت حرفه ای و آکادمیک را برای شما آورده ایم:

درآمد در ایالت های مختلف آلمان

آیا تا به حال فکر کرده اید که چه مشاغلی در آلمان از نظر درآمد برتر و پر طرفدارتر هستند، یا کدام ایالت ها و شهرها بالاترین حقوق را پرداخت می کنند؟

پورتال آنلاین Gehalt.de پس از تجزیه و تحلیل بیش از 750000 داده در مورد حقوق کارگران در آلمان، شغل هایی دارای بهترین و پایین ترین دستمزد در Gehaltsatlas 2018 خود اعلام کرده است.

در اینجا مشاغلی که از نظر متوسط درآمد ناخالص در هر سال در راس لیست قرارمی گیرند ذکر و گردآوری شده است.

ده شغل پردرآمد در آلمان:

مانند اکثر کشورها، مقام اول از نظر شغلی با بالاترین درآمد در آلمان به پزشکان ارشد تعلق می گیرد. اینگونه پزشکان به طور سنتی مستمری خوبی در این کشور دریافت می کنند که طبق گفته Gehaltsatlas سالانه حدود به 116900 می رسد در حالی که کارکنان سرویس اتاق با دستمزد کمتر از 100000، از کم درآمدترین شغل ها در آلمان محسوب می شوند.

در جایگاه دوم این لیست پزشکان متخصص با درآمد 78000 یورو قرار دارند که درآمد آن ها تفاوت قابل توجهی با حقوق پزشکان ارشد دارد. به همین علت بیشتر پزشکان به دنبال دسترسی به تابعیت آلمان می باشند.

مشاغل پر در آمد در آلمان

بسیاری از افراد به سبب آنکه میانگین دستمزد در آلمان بیش از سایر کشور هاست، مایل به یافتن کار در آلمان می باشند. در مقاله زیر که توسط کارشناسان مجرب میرداماد گردآوری شده است، سعی شده است تا درآمد تعدادی از مشاغل در آلمان را به شما اعلام نماییم. البته، این میزان تخمین کلی است و نشان دهنده درامد ناخالص ماهانه است. میزان درآمد افراد در هر شغل در آلمان به فاکتور های متفاوت بسیاری بستگی دارد.

حداقل دستمزد در سال 2019 در کشور آلمان 9.19 یورو در ساعت می باشد. این میزان، رشد 4 درصدی را نسبت به سال 2018 نشان می دهد و بدان معناست که دستمزد پیش از مالیات 1593 یورویی برای 40 ساعت کار در هفته در نظر گرفته شده است.

حداقل دستمزد با فرا رسیدن اول ژانویه سال 2020 افزایش خواهد یافت و به 9.35 یورو در ساعت خواهد رسید. بر خلاف این رشد، کمپین هایی برای دستیابی به حداقل دستمزد 12 یورو در ساعت راه افتاده است.

حداقل دستمزد شامل تمامی کارمندان خارجی، کارمندان نیمه وقت، انترن ها و تمامی کارمندان مشاغل مشروط می شود. حقوق اضافه کاری نیز باید در همان ماه پرداخت شود. کارمندان قراردادی و موقت در کشور آلمان دارای حداقل دستمزد متفاوت می باشند. در آپریل سال 2018، دستمزد آنان به 9.47 یورو در ساعت در بخش غربی آلمان و به 9.27 یورو در ساعت در بخش شرقی افزایش یافت.

10 شغل کم درآمد در آلمان عبارتند از:

مشاغل مورد نیاز در کشور آلمان

بازار کار آلمان نیازمند زنان و مردان ماهر است. متخصصان خارجی چشم انداز خوبی در مشاغل مورد نیاز جامعه دارند. طبق مطالعه ای که توسط برتلزمن استیفتانگ صورت گرفت و در فوریه سال 2019 منتشر شد، اتکای کشور آلمان بر مهاجرین کشور های خارج از اتحادیه اروپا است. علاوه بر آن شرایط زندگی در آلمان باعث شده است که تبدیل به کشوری مهاجر پذیر شود.

 با فرا رسیدن سال 2060، کشور آلمان نیازمند مهاجرت بیش از 260000 نفر در سال خواهد بود. طبق آمار سالانه 114000 مهاجر از دیگر کشور های خارج از اتحادیه اروپا وارد آلمان می شوند. این بدان معناست که در حدود 146000 زن و مرد کشورهای خارج از اتحادیه اروپا به دیگر کشور ها مهاجرت می نمایند.

در ماه دسامبر 2018، دولت فدرال قانون مهاجرت مهاجرین ماهر را تغییر داد که موجب شد تا شهروندان کشور های خارج از اتحادیه اروپا، راحت تر بتوانند وارد آلمان شده و در بازار کار آن به اشتغال بپردازند. این قانون در بوندستاگ به مرحله اجرا درآمده است و تا سال 2020 در تمامی سطوح کشور قابل اجرا خواهد بود.

مشاغل مورد نیاز آلمان شامل:

در این بخش ها و تخصص ها چشم انداز های بسیاری مشاهده می شود:

در حالی که حداقل دستمزد در دیگر کشور های اروپایی اعمال می گردد، اولین فدراسیون حداقل دستمزد در کشور آلمان تحت قانون حداقل دستمزد در سال 2014 تایید شد. پیش از این، کشور در درجه اول بر اتحادیه تجارت و کسب و کار جهت تنظیم حداقل دستمزد متکی بود.

 حدود 4 میلیون از جمعیت آلمان تحت قانون حداقل دستمزد آلمان درآمد دارند و این قانون شامل حال تمامی کارمندان زیر 18 سال به استثنای افراد خود کارفرما، مربیان و کارآموزان می گردد.

پزشکان و دندان پزشکان متخصصان با ارزشی در سرتاسر دنیا هستند. سلامت مهم ترین فاکتور داشتن استاندارد بالای زندگی در هر کشور به حساب می آید. به همین دلیل، رشته های پزشکی پر درآمد ترین مشاغل آلمان به حساب می آیند.

انتظار می رود که پزشکان و دندان پزشکان بیشترین درآمد را در میان سایر شاغلین داشته باشند. میانگین درآمد سالانه این افراد 79738 یورو می باشد.

تحصیل وکالت در آلمان

وکیلان نیز شغل بسیار مهمی در اقتصاد آلمان دارند. داشتن سیستم قضاوتی درخور از جمله عناصر مهم پیشرفت هر کشور به حساب می آید. هر زمانی که فردی دچار مشکلات قانونی شود، معضلات بسیاری دارد تا بتواند وکیلی مناسب پیدا کند.

در کشور آلمان، این مساله یک چالش نیست. اخذ مدرک پزشکی و حقوق از جمله سخت ترین کار ها در این کشور به حساب می آید. داشتن شاخصی سخت گیرانه و دوره های چالش برانگیز، اخذ این مدارک را ارزشمند می نماید. وکیلان به سبب سختی دوران تحصیل و شغل مهم خود درآمد خوبی نیز دارند. حقوق سالانه وکیلان 74013 یورو می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اقامت آلمان و مهاجرت تحصیلی به آلمان می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت با مشاورین ما در تهران و شیراز ارتباط برقرار نمایید.

برای رشته مهندسی، بخصوص فیلد های مکانیک و مهندسی خودرو، برق، مهندسی ساختاری، رایانه و ارتباط از راه دور موقعیت کاری بسیار است .

حداقل دستمزد در آلمان در سال 2019 حدود 9.19 یورو در ساعت میباشد.این میزان، رشد 4 درصدی را نسبت به سال 2018 نشان می دهد و بدان معناست که دستمزد پیش از مالیات 1593 یورویی برای 40 ساعت کار در هفته در نظر گرفته شده است.

پزشکان: در مراکز بهداشتی و بیمارستان ها به بیش از 5000 پزشک در کشور آلمان احتیاج است. در سال 2012، هر فرد خارجی با در دست داشتن مدرک در رشته پزشکی قادر به کار در آلمان بود. این قانون شامل حال متقاضیان کشور های اروپایی و غیر اروپایی نیز خواهد بود. مدرک این افراد می بایست با یکی از صلاحیت های پزشکی کشور آلمان معادل باشد.

وکیلان نیز شغل بسیار مهمی در اقتصاد آلمان دارند. داشتن سیستم قضاوتی درخور از جمله عناصر مهم پیشرفت هر کشور به حساب می آید. هر زمانی که فردی دچار مشکلات قانونی شود، معضلات بسیاری دارد تا بتواند وکیلی مناسب پیدا کند.
در کشور آلمان، این مساله یک چالش نیست. اخذ مدرک پزشکی و حقوق از جمله سخت ترین کار ها در این کشور به حساب می آید. داشتن شاخصی سخت گیرانه و دوره های چالش برانگیز، اخذ این مدارک را ارزشمند می نماید. وکیلان به سبب سختی دوران تحصیل و شغل مهم خود درآمد خوبی نیز دارند. حقوق سالانه وکیلان 74013 یورو می باشد

بله پزشکان و دندانپزشکان بیشترین در آمد را در میان سایر شاغلین دارند . میانگین در آمد این افراد 79.738 یورو میباشد . به همین دلیل رشته های پزشکی پردرآمدترین مشاغل آلمان محسوب میشوند .حقوق روانشناس در المان

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ببخشید من18 سالمه و رشته تحصیلیم علوم انسانی هست و امسالم دیپلم میگیرم.من در اینده قصد ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد دارم(چون الان وضع مالیم و ارز خوب نیست)ب نظر شما من چه رشته ای رو انتخاب کنم که هم درامد بالایی داشته باشه و هم کار گیرم بیاد.
با تشکر

سلام اگر در این خصوص مد نظر کشور های اروپای غربی باشد از این لحاظ که این کشورهای بر پایه قطب صنعتی محسوب می شوند آیتم های مرتبط همچون مهندسی و مدیریت منطبق می باشد و آفرهای اقتصادی مطلوبی را از این رو دریافت می کنید.

ببخشید یه سوال دیگه داشتم که بازار کار مدیریت صنعتی در المان چطوره؟برای ادامه تحصیل به مشکل بر نمیخورم؟

سلام از آنجایی که آلمان در قلب اروپا و چزو شاخص های قطب صنعتی میباشد و رشته های مدیریت و مهندسی و فنی حرفه ای بسیار حائز اهمیت می باشد.

یکی از دوستام که در المانه میگه لیسانس اقتصاد بگیر و در المان ارشد رشته های مرتبط مثل حسابداری و مدیریت مالی و…رو بخون. بنظر شما شدنیه؟

سلام با ارائه سطح زبان آلمانی c 1 یا معادل آیلتس 7 آکادمیک و ارائه معدل بالای لیسانس در مقطع ارشد مرتبط با رشته ی پایه ی خود تحصیل رایگان را دنبال نمائید.

سلام و عرض خسته نباشید
بنده ليسانس رشته ی تاسیسات مکانیکی از دانشگاه دولتی (شهید مهاجر اصفهان) دارم سابقه کار ندارم 26 سالمه وضعیت مالی متوسط دارم زبان آلمانی بلد نیستم ولی 8 سال زبان انگليسي کار کردم و واقعا توش خبره هستم شانسم برای پیدا کردن کار در آلمان چقدر هست؟ ممنون میشم جواب بدید یا به جیمیلم بفرستید. سپاس

سلام ضمن ارائه مدرک تحصیلی شما که منطبق با قواعد صنعتی آلمان می باشدو علاوه بر این معادل آشنایی با زبان انگلیسی شما شانس پیدا کردن کار را از طریق ویزای جستجوی کار برایتان رقم خواهد زد.

سلام بازار کار رشته روانشناسی در المان چطوریه

سلام
بررسی بازار کار این رشته در کشور آلمان در زمینه های مختلفی صورت می پذیرد که نیاز است حتما شما رشته تخصصی خود را با تجاربتان به متخصصین ما اعلام نمایید.

سلام
ارشد الكترونيك دارم و توي برنامه نويسي حرفه ايم ،به نظرتون واسه دكترا كدوم دانشگاه آلمان براي من بهتره با توجه به اينكه ميخوام توي زمينه IOT ادامه تحصيل بدم؟
براي ارشد اقدام كنم زودتر پذيرش ميدن يا براي دكترا؟

سلاو وقت بخیر
متاسفانه برای ارائه مشاوره به اطلاعات بیشتر مانند سن و رزومه علمی شما داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت با مشاورین عمومی ما در تهران و شیراز ارتباط برقرار نمایید.

سلام
من مدرک IT دارم. زیر شاخه Cisco , CEH
میخوام بدونم ببینم تو آلمان برا من کار هست
27ساله
همچنین مدرک علوم آزمایشگاهی هم دارم
ممنونم از شما و سایت خوبتون

سلام و ممنون از لفط شما
با توجه به سابقه کاری شما امکان اقدام برای دریافت ویزای کاری آلمان برای شما امکان پذیر می باشد.

حقوق یک گارسون درآنجا چقدر است

سلام روزتون بخیر
درآمد شما بسته به شهر انتخابی و شرایط شما مانند سابقه کار و تسلط به زبان و غیره دارد. همچنین کارفرما نیز در حقوق شما تاثیر دارد.

باعرض سلام وخسته نباشید ببخشید برای ادامه تحصیل درمقطع کارشناسی ارشد رشته مکانیک دردانشگاه توی کشور آلمان مدرک کارشناسی دانشگاه آزاد معتبر تره یا دانشگاه دولتی

با سلام
دانشگاه های دولتی برای آلمان مورد قبول تر است.

سلام
من ٣٤ سالمه و ليسانس ادبيات فارسي دارم از دانشگاه علامه طباطبايي
ميخوام بدونم با اين شرايط شانسي براي مهاجرت به آلمان دارم؟؟

ممنون از سايت خوبتون 🙏🏼

با سلام
برای کسب اطلاعات در رابطه با مهاجرت به آلمان نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری است. لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

باعرض سلا بنده در حال حاضر دانشجوی کاردانی مکانیک هستم میخواستم ببینم برای کارشناسی دانشگاه دولتی مدرکمو بگیرم آلمان معتبر تره یا دانشگاه آزاد

سلام روزتون بخیر
بسته به دانشگاه مورد نظر دارد. به طور کلی دانشگاه های دولتی از اعتبار بیشتری برخوردارند.

با سلام بنده دارای دکترای روانشناسی صنعتی و سازمانی و قصد مهاجرت به آلمان از طریق ویزای جستوجوی کار را دارم .
بنظر شما میانگین درامد فردی با دکترا روانشناسی صنعتی در المان چقدره؟؟؟

سلام روزتون بخیر
شرایط حقوق شما بستگی به کارفرما و سمت شما دارد.

با سلام.من مدرک کاردانی عمران ساختمان دارم.لوله کشی ساختمان رو هم تجربی وارد هستم.بازار کار در کشور آلمان چطور هست؟واینکه چطور میتونم ویزای کار دریافت کنم؟

با سلام و احترام
برای ورود به بازار کار آلمان و دریافت ویزای جاب سیکر این کشور باید حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی را داشته باشید.

ببخشید میتونم با ویزای کار اقامت دائم بگیرم؟

سلام روزتون بخیر
بله، امکان اخذ اقامت دائم از طریق ویزای کاری وجود دارد.

باسلام. من 34 سالمه و 16-17 ساله که تجربه کار دارم و سابقه ی بیمه م هم 12 ساله. در دانشگاه دولتی واحد آموزش کار می کنم به صورت قراردادی با بیمه تأمین اجتماعی. رشته ی لیسانسم مدیریت دولتی با معدل 13 و رشته ارشدم مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل با معدل 14 بوده. در زمینه ی نرم افزارهای اکسل و ورد قوی هستم . حاضرم هر کاری انجام بدم . حتی شده نگهداری سالمند یا آشپزی و چون تازه می خوام اقدام کنم برای درخواست ویزای جستجوی کار ؛ می خوام بدونم که در فرصت باقی مونده روی چه مدرکی از فنی و حرفه ای تمرکز کنم که احتمال پیدا کردن کارم بیشتر باشه به خصوص درآمد کاری که پیدا می کنم بالای 3500 یورو در ماه باشه. آیا شرایط من برای رفتن به آلمان مناسب هست؟ متشکرم

با سلام
با توجه به شرایط شما امکان اقدام برای ویزای جست و جوی کار مناسب است و شما می توانید اقدام نمایید. میزان حقوق شما نیز بسته به کار فرما و سمت و شغلی است که پیدا می کنید.

سلام جناب
خانم بنده پرستارهست و ۶سال سابقه کار داره
میخوایم با ویزای کارپرستاری به آلمان مهاجرت کنیم
البته خانوادگی و به همراه دوفرزند ۲و ۷ ساله ا
لطفا راهنمایی کنید.سپاسگذارم

با سلام و احترام
برای مهاجرت کاری از طریق همسرتان به آلمان تا حد خیلی زیادی بستگی به سن ایشون دارد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

ببخشید میشه درباره ی تحصیل در دانشگاه در رشته ی مهندسی اطلاعاتی بدهید

سلام وقتتون بخیر
شرایط تحصیل در هر مقطع تحصیلی متفاوت است. لطفا با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را به طور دقیق راهنمایی نمایند.

سلام
من دکترای آمار دارم
با سابقه کار در ایران، آیا امکان کار برایم در آنجا هست

سلام روزتون بخیر
سابقه کاری که در ایران دارید به شما در دریافت ویزا کمک می کند.

سلام من برقکار واردی درمورد ساختمان وصنعتی هستم و به تاور کرین هم وارد هستم حقوق من درالمان ایا من رو باتوجه به تجربیاتی که دارم میخوان وحقوقم چنده ولی زبان المانی بلد نیستم

سلام روزتون بخیر
برای شروع کار در آلمان شما باید حداقل مدرک کارشناسی و مدرک زبان ارائه دهید.

برای کار در آلمان مدرک تحصیلی دولتی و ازاد و پیام نور کدوم مورد تایید است؟؟؟

سلام روزتون بخیر
بسته به دانشگاه تحصیلی شما دارد. شما می توانید تاییدیه دانشگاه خود را در سایت آموزشو پرورش آلمان چک کنید.

باسلام و خسته نباشید آیا بامدرک و دیپلم فنی و حرفه ای و مهارت میشه به کشور المان مهاجرت کرد؟؟؟

با سلام و عرض ادب
بسته به شرایط سنی شما امکان اقدام وجود دارد.

سلام ، خسته نباشید
من 18 سالم هست و قصد مهاجرت به آلمان دارم ، کارم گرافیست است . به نظر شما در المان برای این دسته کار با درامد خوب وجود دارد؟ وبهترین زمان برای مهاجرت چه زمانی است؟

با سلام
میزان درآمد شما بستگی به پوزیشن و شغلی است که دریافت می کنید.

سلام.بنده۳۷سالمه.متاهل.دارای۳فرزندکه۲پسر۱۱ساله و۳ساله و یک دختر۸ساله.مدرک تحصیلی دیپلم هست.۸سال سابق ی کار در فروش یک شرکت برندمواد غذایی رادارم.۵سال هست که به عنوان مدیر فروش یکی از شهرهای ایران درحال کار هستم.میخواستم اگه لطف کنیدراهنماییم کنید با توجه به شرایطم آیا امکان مهاجرت برایم امکانپذیر هست؟درکنار این کار به دنبال گرفتن مدرک nbaمدیریت فروش از یکی از موسسات معتبر در ایران هستم.

با سلام و عرض ادب
برای دریافت ویزای کاری آلمان بهتر است حداقل مدرک کارشناسی داشته باشید و به زبان آلمانی تسلط داشته باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اطلاعات مهم مهاجرتی و تحصیلی در اینستاگرام


اطلاعات مهم مهاجرتی و تحصیلی در تلگرام

موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد؛ ارائه دهنده خدمات مشاوره حقوقی پیرامون مهاجرت، اخذ اقامت و تحصیل در خارج از کشور

امروزه دانشجویان بسیاری داوطلب تحصیل روانشناسی در خارج از کشور هستند. علم روانشناسی یا سایکولوژی علم مطالعه رفتارها، فرآیندهای تغییرات ذهنی و تاثیرات آن بر روح و روان انسان است. این حوزه‌ی مهم دانشگاهی از جمله موارد مهم و تأثیرگذار در روحیه و شادی دسته جمعی یک جامعه است که از شاخه‌های علوم اجتماعی نیز به ‌شمار می‌آید. روانشناسان افراد مهمی در جامعه محسوب می‌شوند که اغلب به ‌صورت مسکوت دانشمندان روح یا فرشتگان نجات افراد بسیار زیادی هستند. آنها می‌توانند با شناخت رفتارها یا روحیات انسان‌ها، در جهت رفع مشکلات روحی و روانی به ‌آنها کمک کرده و برای بهبود و بالا بردن سطح کیفیت زندگی انسان‌های جامعه تاثیرات فراوانی بگذارند. روانشناسان می‌توانند با تاثیرات روحی و روانی و بیولوژیکی رفتارشناسی نمایند و اغلب در جهت درمان مشکلات روحی، ذهنی و روانی به افراد کمک کنند. این گروه از افراد می‌توانند در حوزه‌های بسیار زیادی از جمله رفتار اجتماعی، شناخت سلامت روان، و سایر موارد به ‌فعالیت بپردازند. اغلب دانشگاه‌ها دو شاخه‌ی اصلی روانشناسی تجربی و روانشناسی بالینی را در سیستم کاری و تحصیلی خود گنجانده‌اند. رشته روانشناسی نه تنها یک شغل به ‌حساب می‌آید، بلکه به‌ عنوان یک فعالیت بشری می‌تواند تاثیرات زیادی در زندگی افراد و حتی اجتماعی بزرگ‌تر نیز داشته باشد.

 

تحصیل در رشته‌ی روانشناسی

 همانطور که می‌دانید افراد بسیاری علاقمند به ‌ادامه تحصیل در رشته روانشناسی در خارج از کشور هستند. امروزه دانشگاه‌های بسیار بزرگ دنیا در جهت تحصیل روانشناسی در خارج از کشور می‌توانند مقصد دانشجویان ایرانی قرار بگیرند. بدیهی است هر دانشگاهی برای پذیرش دانشجو از نقاط مختلف جهان می‌تواند، شرایط مختلفی را برای جذب دانشجوهایش در این رشته‌ی محبوب داشته باشد. اما به ‌طور کلی یک دانشجوی موفق رشته روانشناسی باید دارای اطلاعات و مهارت‌هایی در زمینه‌ی علوم انسانی و علوم رفتاری، علوم ریاضی و ایجاد ارتباط باشد. گرایش‌های مختلف و متنوعی در این رشته وجود دارند که از جمله‌ی آنها می‌توان به ‌روانشناسی بالینی، روانشناسی و اعصاب و روان شناسی و جرم شناسی اشاره کرد.

 

حقوق روانشناس در المان

تحصیل روانشناسی

 می‌دانیم که رشته‌ی روانشناسی و تحصیل روانشناسی در خارج از کشور در میان دانشجویان ایرانی بسیار محبوب شده است. اما با این اوصاف باید بدانید که چند کشور مهم در دنیا وجود دارند که امروزه مهد رشته‌ی روانشناسی هستند. از جمله‌ی این کشورها می‌توان به ‌کشورآلمان، کشور روسیه، کشور اتریش و همینطور کشور کانادا اشاره کرد.

 فهرست زیر به ‌صورت دقیق شاخه‌های پایه و شاخه‌های کاربردی رشته‌ی روانشناسی را معرفی می‌کند.

 روانشناسی علوم اعصاب رفتاری

 روانشناسی شناختی

 روان‌شناسی مقایسه‌ای

 روانشناسی فردی

 روانشناسی تکاملی

 روانشناسی آزمایشی

 روانشناسی شخصیت

 روانشناسی مثبت گرایی

 نوروسایکولوژی

 روانشناسی بیولوژیک

 روانشناسی ژنتیک رفتاری

 روانشناسی رفتارهای غیرطبیعی

 روانشناسی ریاضیاتی

 روانشناسی اجتماعی

روانشناسی بالینی

 روانشناسی نظامی

 روانشناسی جامعه

 روانشناسی ورزشی

 روانشناسی رفتار مصرف کننده

 روانشناسی مدرسه

 روانشناسی مشاوره

 روانشناسی دینی

 روانشناسی تربیتی

 روانشناسی سیاسی

 روانشناسی محیطی

 روانشناسی آرگونومی

 روانشناسی جنایی

 روانشناسی سیاست مدیریتی

 روان‌شناسی بهداشت شغلی

 روانشناسی صنعت و سازمان

 روانشناسی پزشکی قانونی

 روانشناسی جنایی

حقوق روانشناس در المان

 روانشناسی سلامت

 حال که توانستیم پیش زمینه‌ی کوتاهی در مورد رشته روانشناسی، تحصیل روانشناسی در خارج از کشور  و اهمیت این رشته‌ی کاربردی و مهم به ‌شما ارائه دهیم، هم اکنون وقت آن است که به ‌معرفی کشورهای مناسب برای تحصیل روانشناسی در خارج از کشور بپردازیم. به ‌یاد داشته باشید که تعداد کشورهایی که ما به ‌شما معرفی می‌کنیم محدود است، با این وجود ما سعی کرده‌ایم مناسب‌ترین و بهترین کشورها با منطقی‌ترین قیمت‌ها و همین‌طور امنیت بالا و آینده‌ی شغلی مناسب را انتخاب نموده و به شما معرفی کنیم. اما همیشه این شما هستید که با توجه به‌ شرایط و خواسته‌های خودتان تصمیم نهایی را خواهید گرفت. پیشنهاد اصلی ما به ‌شما این است که قبل از هر گونه اقدامی شرایط دانشگاه مورد نظر را سنجیده و از نظر مالی و همینطور آینده شغلی که انتظارش را دارید، با خودتان روراست باشید.

برای  ادامه‌ی تحصیل در کشور آلمان و به خصوص در رشته‌ی روانشناسی شما باید تسلط کافی به ‌زبان آلمانی داشته باشید. داشتن مدرک معتبر زبان آلمانی یکی از ضروریات اولیه‌ی قبولی درخواست پذیرش شما در کشور آلمان خواهد بود. نکته‌ی قابل توجهی که باید در مورد مسئله‌ی ادامه تحصیل در کشور آلمان بگوییم، این است که شما نمی‌توانید با داشتن مدرک دانشگاه آزاد وارد دانشگاه‌های معتبر کشور آلمان شوید. مخصوصاً رشته روانشناسی از جمله رشته‌هایی است که دانشگاه‌هی معتبر آلمان از پذیرفتن دانشجویان دانشگاه آزاد در آن خودداری می‌کنند.

 به ‌یاد داشته باشید که کشور آلمان نه تنها یکی از کشورهای مهم در زمینه‌ی ادامه تحصیل در رشته روانشناسی است، بلکه مهد علم جامعه شناسی نیز به شمار می‌آید. مردم کشور آلمان به‌ رشته‌ی روانشناسی و افراد روانشناس احترام ویژه‌ای قائلند و علم روانشناسی در میان مردم آلمان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

از نکات مهم دیگر درباره‌ی ادامه‌ی تحصیل رشته‌ی روانشناسی در کشور آلمان این است که باید توجه داشته باشید افرادی که فقط توانسته باشند دوره‌ی کارشناسی ارشد را در آلمان سپری کنند، بلافاصله نمی‌توانند وارد بازار کار شوند. بلکه شما باید بتوانید دوره‌های مناسب آموزشی و عملی مربوط به این رشته را در فضای قابل قبول گذرانده یا از تجربه‌ی کاری مناسب و قابل قبول برای دولت آلمان برخوردار شوید تا بتوانید در ادامه به عنوان یک روانشناس مشغول به کار شوید.

 به طور معمول شما به ‌عنوان یک دانشجو باید دوره‌ی تئوری به مدت ۶۰۰ ساعت را سپری کرده و ۱۸۰۰ ساعت تمرین عملی داشته باشید. از طرفی ۱۲۰ ساعت برای رشد شخصیت خود و ۶۰۰ ساعت کار با بیمار سرپایی و ۱۵۰ ساعت سوپرویژن را باید سپری کنید. اگر می‌خواهید بعد از اتمام تحصیل روانشناسی در کشور آلمان، ساکن این کشور شده و به‌ کار و فعالیت بپردازید، باید بدانید که شما ملزم هستید هزینه‌هایی را برای کسب پروانه‌ی دفتر شخصی بپردازید. شاید در ابتدای امر شما مجبور به ‌پرداخت هزینه و سپری کردن ساعت‌های زیاد و دوران سختی باشید و حتی در طول دوره روان درمانگری و دوره‌های آموزشی و تمرینی خود از دریافت حقوق محروم باشید، اما بعد از اتمام موفقیت آمیز این دوره‌ها شما می‌توانید با درآمد قابل قبولی به ‌ارائه‌ی خدمات روانشناسی به ‌بیماران و مراجعه کننده‌گان خود بپردازید.

 یکی از روش‌های خوب مهاجرت به ‌کشور روسیه ادامه تحصیل در رشته‌ی روانشناسی و اخذ مدرک روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد آن است. برای ورود به ‌رشته‌های روانشناسی، شما ابتدا با معرفی دوره‌ها و شناخت عناوین مرتبط با روانشناسی شروع خواهید کرد. به ‌یاد داشته باشید برای موفقیت در اخذ پذیرش در این رشته و در این کشور، شما باید دوره‌های بسیار زیادی را طی کنید و اطلاعات اولیه‌ی قابل قبولی را کسب کرده باشید. دوره‌هایی مانند کشف و شناخت، سلامت ذهنی، شناخت رفتارهای کودک، شناخت علوم بنیادی و سایر موارد از جمله‌ی این دوره‌ها هستند.

 بعد از سپری کردن دوره‌های اولیه‌ی تحصیلی، شما به ‌کسب دانش و تخصص خواهید پرداخت، که شامل شناخت فرآیندهای مغز و اعصاب، روان شناسی گروهی، روانشناسی افراد استثنایی، مطالعه‌ی جرم شناسی، روانشناسی افراد قربانی سوء استفاده، شناخت آسیب‌های روحی و روانی، روانشناسی افراد سالمند و روانشناسی کودک است.

 اخذ مدرک کارشناسی روانشناسی در کشور روسیه می‌تواند شامل دوره‌های ما بین ۳ تا ۴ سال را به خود اختصاص دهد. شما بعد از پایان دوره، باید تجارب قابل قبولی را کسب کرده و بتوانید به عنوان یک روانشناس به ‌درمان بپردازید تا زودتر تجربه‌ی لازم را کسب کنید. فراموش نکنید داشتن تجربه و تمرین قبل از شروع به‌ شغل اصلی، می‌تواند موقعیت شغلی آینده شما را تضمین کرده و شما را تبدیل به ‌یک روانشناس معروف و محبوب با درآمد قابل قبول کند.

 خوشبختانه شما در این رشته با گزینه‌های بسیار زیاد و گرایش‌های مختلفی مواجه هستید و می‌توانید با ‌توجه به ‌علاقمندی خود در دوره‌هایی مانند کار کردن با کودکان، بزرگسالان، افرادی که تازه مادر شده‌اند، افرادی که دچار دشواری‌های یادگیری هستند، مربی‌گری کار کردن در خانه‌ی سالمندان یا مراقبت از افراد ویژه و خاص، گفتار درمانی، کار با استعدادهای متفاوت و غیره اقدام کنید.

 

 خوشبختانه کشور روسیه امکانات زیادی را برای تحصیل روانشناسی در خارج از کشور برای دانشجویان ایرانی فراهم کرده است. از جمله دوره‌‌های جالب و متفاوتی که شما با تحصیل در کشور روسیه می‌توانید از آنها بهره‌‌مند شوید عبارت هستند از:

 روانشناسی بالینی : این گرایش شامل تحقیق، تفحص و مطالعه میزان عملکرد ذهن، دوره‌های افسردگی و تندرستی افراد سالمند، کار با کودک، و غیره است. شما می‌توانید در این حیطه‌ها به ‌فعالیت‌های جالب بسیار زیادی دست بزنید. برای مثال شما می‌توانید روی افرادی کار کنید که می‌خواهند در مصاحبه‌های بزرگ شرکت کنند یا مشاهداتی انجام دهند. یا حتی می‌توانید با گرفتن انواع تست‌های روانشناسی و ارزیابی میزان افسردگی افراد به ‌ارتباط این مشکلات با زندگی کنونی آنها بپردازید، یا با شناخت مشکلات موجود در روح و روان‌شان با آنها ارتباط برقرار کرده و به‌ آنها کمک کنید تا بتوانند کیفیت بهتری به ‌زندگی‌شان بدهند. به ‌عنوان یک روانشناس بالینی شما می‌توانید با گروه‌های مختلفی از جمله گروه‌های سلامت و روان، مراقبت‌های اجتماعی، مراقبت‌های خصوصی، بهبود روش‌های درمانی، مشاوره‌های مختلف یا دیگر درمان‌ها در ارتباط باشید تا از این طریق به کسب تجربه و یادگیری بپردازید.

 روانشناسی مغز و اعصاب: این نوع گرایش در میان دانشجویان مشغول تحصیل در کشور روسیه از محبوبیت خاصی برخوردار است. همان‌طور که می‌دانید گرایش روانشناسی مغز و اعصاب مربوط به‌ فعالیت مغز و میزان ارتباط آن با فرآیندهای روانشناسی و رفتاری است. اغلب دانشجویان این رشته به ‌شناخت انواع مسائل و مشکلات مربوط به مغز و اعصاب و بیماری‌هایی مانند صدمات مغزی، آسیب‌های مغزی، سکته‌های مغزی، تومورهای مغزی و بیماری‌های ذهنی که در اثر سوء مصرف داروهای سمی یا آسیب ‌رسان ‌به ‌بدن است، می‌پردازند.

 روانشناسی آموزشی: گرایش مهمی از روانشناسی است که به‌ ارزیابی آموخته‌‌های شما، شناخت اضطراب‌ها و استرس‌های اجتماعی و احساسی، شناخت استراتژی‌های روانی و ارائه راه حل‌های مهم و کاربردی برای این مشکلات می‌پردازد. شما به ‌عنوان یک دانشجو با گرایش تحصیلی روانشناسی آموزشی می‌توانید به ‌روانشناسی مرتبط با تحقیق و مشاوره و برقراری ارتباط با کودکان، والدین و متصدیان آموزشی بپردازید.

 روانشناسی جرم شناسی: از سایر گرایشات ارائه شده در دانشگاه‌های روسیه می‌توان به ‌گرایش روانشناسی جرم شناسی پرداخت. همانطور که می‌دانید این رشته و این گرایش به ‌چگونگی روانشناسی افراد مجرم و شناخت جرم آنها و علت یابی این نوع رفتارها می‌پردازد. شما با تحصیل در این رشته می‌توانید به ‌ارزیابی ریسک‌ها، شناخت رفتار و خصوصیات زندانیان، و چگونگی درمان و بهبود آنها و همینطور تجزیه و تحلیل سلامت ذهنی این دسته از افراد بپردازید. هم‌چنین شما می‌توانید در آینده همکار خوبی برای اداره‌ی پلیس، زندان‌ها، خدمات اجتماعی و بخش‌های مربوط به ‌سلامت و درمان شوید. همین‌طور روانشناسان جرم شناسی در دادگاه‌ها می‌توانند بسیار موثر باشند. از جمله افرادی که می‌توانند به ‌گرفتن حضانت فرزندان در دعوای زن و شوهری و طلاق کمک کنند، روانشناسان با گرایش‌های روانشناسی جرم شناسی هستند.

 

شاید یکی از محبوب‌ترین کشورهای جهان و محبو‌ب‌ترین رشته‌ها برای انتخاب یک دانشجوی بین المللی می‌تواند ادامه تحصیل روانشناسی در کشور کانادا باشد. برای تحصیل رشته‌ی روانشناسی در کانادا حتماً لازم نیست وارد دانشگاه شوید. بلکه کالج‌ها و دانشکده‌های دیگری هم وجود دارند که به ‌ارائه‌ی مدارک و دوره‌های مختلف در زمینه و گرایش‌های مختلف روانشناسی می‌پردازند. اغلب دانشجویانی که داوطلب ادامه‌ی تحصیل در کانادا و رشته‌ی روانشناسی هستند، باید بدانند که تمامی مدارک قبلی آنها برای ادامه تحصیل در مقطع فعلی‌شان مورد نیاز دانشگاه است. همچنین دانشگاه‌های کشور کانادا از شما پیشینه‌ی قوی ریاضیات و تسلط کافی به زبان انگلیسی را خواهند خواست. شما باید حداقل رتبه‌ی قابل قبول را در هنگام تحصیل در روانشناسی به‌ خود اختصاص دهید، تا بتوانید یک روانشناس موفق و فارغ التحصیل با آینده‌ای روشن از دانشگاه‌های کانادا محسوب شوید. کشور کانادا انواع گرایش‌ها و انواع مقاطع تحصیلی در رشته‌ی روانشناسی را برگزار می‌کند. تخصص‌هایی که در کشور کانادا به‌ شما ارائه خواهند شد، عبارت هستند از: روانشناسی سازمانی و صنعتی، روانشناسی تجربی، روانشناسی تکاملی، روانشناسی کودک، نوروسایکولوژی، روانشناسی غذایی، روانشناسی بالینی، روانشناسی مشاوره آموزشی، روانشناسی تجربی و سایر موارد. شما برای اتمام دوره‌ی دکترای خود نیاز به ‌گذراندن دوره‌ی کارورزی نیز دارید.

در زیر فهرستی از دانشگاه‌های برتر کانادا در رشته‌ی روانشناسی را ارائه می‌کنیم. بدیهی است هر دانشگاه علاوه بر داشتن پیش زمینه‌های مشترک می‌تواند از شما مواردی را به ‌عنوان شروط لازم برای پذیرش درخواست کند. پیشنهاد ما به ‌شما این است که قبل از انتخاب و قبل از اقدام به ‌ثبت نام از شرایط ویژه‌ی هر دانشگاه اطلاع پیدا کنید. فهرست انواع دانشگاه‌هایی که در کشور کانادا در رشته‌ی روانشناسی دانشجو می‌پذیرند عبارت هستند از:

دانشگاه تورنتو با رتبه‌ی ۱۲ جهانی

دانشگاه بریتیش کلمبیا با رتبه‌ی ۱۷ جهانی

دانشگاه  مک گیل با رتبه‌ی ۲۳ جهانی

دانشگاه آنتاریو با رتبه‌ی ۳۶ جهانی

دانشگاه مک ‌مستر با رتبه‌ی ۵۱ جهانی

دانشگاه کویین با رتبه‌ی ۵۱ جهانی

دانشگاه مونترال با رتبه‌ی ۵۱ تا ۱۰۰ جهانی

دانشگاه یورک با رتبه‌ی ۵۱ تا ۱۰۰ جهانی

دانشگاه سایمون فریزر با رتبه‌ی ۱۰۱ تا ۱۵۰ جهانی

دانشگاه کلگری با رتبه‌ی ۱۰۰ تا ۱۵۰ جهانی

دانشگاه واترلو با رتبه‌ی ۱۰۰ تا ۱۵۰ جهانی

دانشگاه کنکوردیا با رتبه‌ی ۱۵۰ تا ۲۰۰ جهانی

دانشگاه دالهاوزی با رتبه‌ی ۱۵۰ تا ۲۰۰ جهانی

علاوه بر فهرست بالا تعدادی دانشگاه و دانشکده‌های دیگری هم در این کشور وجود دارند که از نظر رتبه بندی علمی و  کیفیت آموزشی در شرایط پایین‌تری قرار دارند.

بدیهی است که در دانشگاه‌های کانادا برای ثبت نام و پذیرش فرم درخواست ارائه خواهند کرد. امروزه یکی از موارد بسیار مهم و مناسب برای کسانی که قصد مهاجرت به ‌کشور کانادا را دارند، انتخاب رشته‌ی روانشناسی و ادامه تحصیل در این رشته است.

همانند سایر کشورهای پیشرفته در امر روانشناسی، شما نمی‌توانید تنها با داشتن یک مدرک وارد بازار کار در کانادا شوید. بلکه قبل از آن شما باید بتوانید در بسیاری از حوزه‌ها دارای مدرک دکترا و همین‌طور تجربیات لازم برای درمان بیماران خود را داشته باشید. شما علاوه بر گذراندن دوره‌های آموزشی، نیاز به ‌ارائه‌ی یک پروژه‌ی دانشجویی نیز دارید. همانند سایر کشورهای پیشرفته‌ی صنعتی، کشور کانادا نیز به ‌روانشناسان و علم روانشناسی اهمیت بسیار زیادی قائل است. همین‌طور به‌ تجربیات، میزان تحصیلات و استعداد درمانگری یک روانشناس نیز اهمیت بسیاری می‌دهد. به ‌یاد داشته باشید که شما بعد از فارغ التحصیلی و دریافت مدارک موجود و تجربه‌ی لازم می‌توانید یک فعالیت حرفه‌ای بسیار موفق در زمینه‌ی روانشناسی در کشور کانادا را برای خود دست و پا کنید. شما می‌توانید در مکان‌های مختلف به ‌عنوان محقق یا کادر آموزشی دانشگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، امور مشاوره‌ی آزمونی، آموزشی و تحقیقاتی، به ‌ادامه‌ی فعالیت خود بپردازید.

هم‌چنین شما می‌توانید به ‌منظور مقابله با بیماری‌های روحی ناشی از آسیب‌های جسمی و حمایت از روحیه‌ی بیماران وارد بازار کار در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها شوید. از طرفی شما می‌توانید در مدارس، مراکز اصلاح رفتار، دفاتر خصوصی، تبلیغات روابط و محصولات مشتریان، مخابرات، ارتش و ورزش فعالیت داشته باشید. هم‌چنین شما می‌توانید با اعلام همکاری با وکلا در زمینه‌ی جرم و جنایت و دادگاه‌ها نیز مشغول به کار شوید. قبل از هر چیز برای اینکه شما بتوانید در کشور کانادا به ‌شغل روانشناسی بپردازید، باید مجوزی از سازمان مربوطه دریافت کنید. دریافت اینگونه مجوزها و مدارک می‌تواند از یک ایالت به ‌ایالت دیگر متفاوت باشد. برای مثال استان‌های کبک، آنتاریو مانیتوبا، بریتیش کلمبیا و آلبرتا از جمله جاهایی هستند که یک روانشناس می‌تواند از داشتن آینده‌ی شغلی مناسب در آنها مطمئن باشد. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب شهر مناسب خود در کشور کانادا به ‌شرایط آب و هوایی هر شهر دقت کنید.

در صورتی که مایل به ادامه تحصیل روانشناسی در خارج از کشور هستید، همکاران ما در نکست ابرود آماده هستند، تا شما را در تحقق اهداف‌تان کمک کنند.

به نظر شما بهترین کشور، شهر و دانشگاه برای ادامه تحصیل در رشته روانشناسی کجا است؟ آیا تجربه اقدام به اپلای برای رشته روانشناسی را داشته‌اید؟ تجربیات خود را با خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: studyacrossthepond

سلام خیلی ممنون از مطالب مفیدتون

سلام ممنون از مطلب مفیدتون من دوره کارشناسی روانشناسی رو در دانشگاه تهران گذروندم حالا می خوام برای ارشد بورسیه بگیرم برای کانادا معدل لیسانسمم بالاست باید چه شرایطی داشته باشم تا این بورسیه رو بگیرم
باز هم ممنون بابت سایت خوبتون

دوست عزیز
همانگونه که خودتون در جریان هستید، داشتن نمره بالای زبان ( آیلتس یا تافل ) و نمره GRE و داشتن مقاله شانس پذیرش شما را افزایش می‌دهد. با توجه به شرایط شما اگر بتوان برای شما فاند شهریه را گرفت خیلی عالی می‌شود.

سلام و عرض ادب
من دکتری روانشناسی عمومی هستم.گرایشم در حوضه کودک و نوجوان هستش.میخواستم شرایط دانشگاه یورک کانادا رو برای دوره دیدن،بدونم.ایا اصلا همچین چیزی هست که من با این مدرک بتونم برای دیدن دوره های تخصصی اونجا برم؟

دوست عزیز
برای دوره پست دکترا باید با اساتید مکاتبه کنید.

با سلام
من ۳۲ سالمه. ارشد روانشناسی بالینی دارم.سه سال سابقه کار
موسس یک مرکز مشاوره تخصصی کودک هستم
فعلا یه مقاله پابمد دارم و توی یه ژورنال متوسط روانشناسی متعلق به سوئد peer reviewer هستم.
ولی دوتا مقاله دیگه در حد isi دارم کار میکنم. تا یک سال دیگه میتونم حداقل آیلتس ۶.۵ بیارم.
چقدر امکانش هست بتونم فاند phd رو بگیرم؟
و بنظر شما ویزای کاری برای من امکانش هست. از همسرم جدا شدم و فرزندی هم ندارم.

دوست عزیز
با توجه به شرایط شما، در صورتی که شما بتوانید نمره ۷ آیلتس را کسب کنید و به همراه آن ۲ مقاله آی اس آی ایمپکت فاکتور دار داشته باشید، شانس مناسبی برای پذیرش خواهید داشت. برای بررسی بیشتر لطفاً رزومه خودتان را از طریق ایمیل برای همکاران ما ارسال کنید، تا در صورت تمایل شما، رزومه شما را بررسی کرده و شما را راهنمایی کنند.

ایا در خارج از کشور رشته روانشناسی مثبت گرا داریم ؟

دوست عزیز
نخیر رشته‌ای با این عنوان وجود ندارد.

سلام
میخواستم بدونم‌ رشته ی روانشناسی برای مقطع کارشناسی هم میتونه به اروپا بورسیه بشه؟؟
واینکه کشور المان به کارشناسی برای روانشناسی پذیرش میده؟؟

دوست عزیز
اخذ بورسیه در مقطع کارشناسی بسیار سخت است و شما برای اخذ آن باید مدرک زبان آلمانی حداقل B2 را داشته باشید.

سلام من اگه ارشد روانشناسی بالینی داشته باشم با تمام شرایط لازم و فقط کارشناسی من رشته نامرتبط باشه
(جغرافیای طبیعی) امکان بورس تحصیلی واسه‌ی دکتری رو دارم ؟

دوست عزیز
نکته‌ای که گفتید، بی تاثیر نیست ولی این در شرایطی است که شرایط دیگر شما اوکی باشد، شما می‌توانید شانس اخذ پذیرش داشته باشید.

سلام. من ميخوام برا مقطع كارشناسي رشته روانشناسي اقدام كنم. معدل ديپلمم ١٩/٢٣ و ايلتس ٦.٥ دارم. از اونجا كه دريافت بورسيه و فاند براي مقطع كارشناسي سخته و من شرايط مالي متوسطي دارم، پيشنهاد شما چه كشوريه؟ شرايطم به كشور ايتاليا ميخوره اما چون دوره هاي روانشناسي به زبان انگليسي كمه رقابت زياده و يه بار تاحالا ريجكت شدم. ميشه لطف كنيد راهنماييم كنيد؟

دوست عزیز
اخذ تحصیل رایگان برای روانشناسی به زبان انگلیسی بسیار سخت است، برای این کار می‌توانید برای کشورهای ایتالیا و ترکیه اقدام کنید یا مدرک زبان کشور دیگه‌ای مانند نروژ را داشته باشید یا اینکه پذیرش کالج زبان بروید.

سلام وقتتون به خیر
ببخشید من لیسانسم در رشته نا مرتبط با روانشناسی ولی کارشناسی ارشد بالینی رو دارم
این که لیسانس نامرتبط دارم آیا تاثیری در پذیرفته شدنم در دانشگاه های خارج از کشور در مقطع دکتری دارد؟
آ

دوست عزیز
بلی تاثیر دارد که شما می‌توانید با مقاله و معدل این مشکل را پوشش دهید.

سلام.آیا رشته ی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان در مقطع دکتری در دانشگاه های کشور های دیگه دارن؟

دوست عزیز
بلی این رشته‌های در دانشگاه‌های معتبر دنیا موجود است.

با سلام من دانشجوی رشته روانشناسی ترم ۲ هستم مقطع کارشناسی میخوام برا فوق بالینی بخونم از حالاچه کارهایی باید انجام بدم برای گرفتن بورسیه دانشگاه تورنتو ممنون میشم راهنمایی کنید

دوست عزیز
داشتن نمره زبان بالا، معدل بالای ۱۶ و داشتن مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بورسیه دریافت کنید.

با سلام از راهنمایی های شما بینهایت ممنونم میشه لطف کنید در مورد ایلتس و نوشتن مقاله ی در حد isiمنو بیشتر درجریان بذاریدچند تا مقاله باشه خوبه

دوست عزیز
این لطف شما است که برای شما مفید واقع شده است و سپاسگذاریم که نظرات خودتان را با ما به اشتراک می‌گذارید.
جسارتاً سوالات شما خیلی کلی است و لطفاً به صورت دقیق‌تر سوالات خودتان را مطرح کنید. برای نمونه چه نکته‌ای از آیلتس را مد نظر دارید؟ در مورد isi چه راهنمایی لازم دارید؟ چه رشته‌ای تحصیل می‌کنید؟ چه اهدافی ( کشور، مقطع تحصیلی ) و … دارید؟

با سلام مرسی از لطفتون من ۲۰ سالمه دانشجوی رشته ی روانشناسی ترم ۲ هستم و الان ترم تابستونه گرفتم خارجم قبلا خوب بود ولی الان که معمولیه درباره ی ایلتس هیچ نکته ای رو نمیدونم و در مورد isi هم نمیدونم ولی باید تحقیق کنم که چی هست و همینطور ایلتس باید بدونم چه پیشنیاز هایی داره وچه نمره ای برای گرفتن بورسیه دانشگاه تورنتو کانادا وisiهم باید چندین مقاله رو بخونم ببینم چه موضوعاتی داره وتلاش کنم موضوع پیدا کنم و ببینم چند تا مقاله میخواد کشور کانادا و از همه مهمتر ببینم توانایی نوشتن مقاله رو دارم ایا

دوست عزیز
در صورتی که تمایل داشته باشید تا اطلاعات بیشتری در زمینه مقاله، پایان نامه، ISI و موارد مشابه اطلاعات کسب کنید، می‌توانید به سایت جی‌هاب مراجعه کنید.

باسلام واحترام بنده کارشناسی ارشدعمومی ازدانشگاه علوم تحقیقات هستم برای ادامه تحصیل درمقطع دکترادرخارج ازکشوردردانشگاهی معتبرکدام کشکرراتوصیه میکنیدترجیحا دانشگاه انگلیسی زبان
باسپاس فراوان

سلام و احترام،بسیار ممنون بابت مطالب مفیدی که در سایت گذاشتید.
به نظر شما من بین گرایش روانشناسی عمومی و مشاوره خانواده در مقطع ارشدکدوم را انتخاب کنم که برای ادامه تحصیل دکتری در کشور های دیگه بخصوص آلمان بهتر باشه و بذیرش بالاتری داشته باشه؟
وچه کارهایی باید انجام بدم که در صد بذیرشم بالاتر بره؟
ممنون میشم راهنمایی کنید.

دوست عزیز
گرایش‌ها شبیه هم هستند. شما باید مقاله و نمره زبان بالا داشته باشید

سلام بنده دانشجو رشته مشاوره ترم دو هستم امکان پذیرش در مقطع ارشد در کدام کشور مناسبه تا بتونم زبانشو فرابگیرم روسیه یا جای دیگ

دوست عزیز
باید این شرایط که مربوط به چندین سال بعد است، را در سال‌های آتی چک کنید، بهترین زبان برای شما زبان انگلیسی است.

سلام وقت بخیر من با معدل ۱۹.۸۰ رشته ی تجربی و با آیلتس ۷.۵ آیا میتونم برای مقطع کارشناسی رشته ی روانشناسی بورسیه بگیرم؟ و اینکه چه کشوری؟ سوالم دیگه ی من این هستش که آیا بورسیه ها کامله؟یا باید هزینه ای ام پرداخت کنم؟ چون شرایط مالی خیلی خوبی ندارم

دوست عزیز
نمی‌توان برای کشورهای انگلیسی زبان بورسیه گرفت و این کشورها همراه با هزینه خواهد بود.

دوست عزیز
لطفاً مشکل خود را به صورت واضح‌تر بیان کنید، تا در صورت امکان شما را راهنمایی کنیم.

سلام وقتتون بخیر من ارشدروانشناسی تربیتی هستم مقاله و کتاب هم دارم .هرچندکه کارشناسیم متفاوت بوده معدلم هم ۱۷خورده یی هست آیا میتونم واسه دکترا خارج ازکشوراقدام کنم واینکه آیا روانشناسی تربیتی هست کشورهای دیگه

دوست عزیز
بلی امکان پذیر است. لطفاً رزومه خودتان را از طریق ایمیل به همکاران ما ارسال کنید، همکاران ما بعد از بررسی رزومه شما، در اسرع وقت شما را راهنمایی خواهند کرد و می‌توانند در پروسه اخذ ویزای تحصیلی و فاند شما را راهنمایی کنند .

ببخشید میشه بگید کدوم کشور ها از دانشگاه ازاد دانشجو قبول نمیکنند؟البته بجز المان

دوست عزیز
این نکته صحیح نیست.

سلام خسته نباشید
می خواستم بپرسم که اینکه تو کدوم دانشگاه دولتی باشی هم روی بورسیه اثر داره؟

دوست عزیز
خیلی تاثیر ندارد. برخی از دانشگاه‌ها مانند امیرکبیر، تهران، علم و صنعت تا حدودی می‌تواند برای رزمه شما مفید باشد.

سلام و عرض ادب من مدتی قبل سوال پرسیدم ولی جواب ندادید منتظر جوابم با سپاس فراوان

دوست عزیز
معذرت می‌خوام بابت تاخیر در جواب‌دهی به شما. به دلیل تعداد زیاد سوالات، متاسفانه برخی از سوالات را فراموش می‌کنیم که بابت این مشکل خیلی خیلی متاسفیم. جواب شما را داده شده است، دوست عزیز.
با توجه به اینکه سوال شما خیلی کلی است، در صورتی که نتوانستید، جواب سوال خودتان را پیدا کنید، لطفاً سوال خودتان را به صورت واضح‌تر بیان کنید، تا با کمال افتخار در خدمت شما باشیم.
سپاس

با سلام و سپاس فراوان از کمک های خوب شما ومطالب خوبتون جواب سوالمو پیدا کردم خیلی ممنونم از لطفتون پاینده و تندرست باشید

سلام ممنونم از اینکه سوال من رو پاسخ دادی.یک سوال دیگه اینکه چندتا مقاله باید ارائه داده باشیم .وارایه به سمینارهای ایران قابل قبول هست.البته مقاله isiنداشتم مشکلی پیش نمیاد؟نمره ی زبان چندقابل قبول هست

دوست عزیز
در مورد ارائه سمینارهای ایران می‌توان گفت که اکثر دانشگاه‌های دنیا چندان قبولشون ندارند و هر چه مقاله شما معتبر باشه، بهتر است. برای مثال اگه یک مقاله isi با ایمپکت فاکتور بالا داشته باشید، خیلی بهتر است.

Your Feedback Is Appreciated

نکست ابرود سعی می‌کند راهنمای کاملی از چگونگی اپلای را در اختیار شما بگذارد

موسسه مهاجرتی نکست ابرود در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی مشاوره کاملاً رایگان و متناسب با نیازهای شما را ارائه می‌دهد. این حق شما است که قبل از هرگونه  پرداخت هزینه و صرف زمان، بدانید که یک موسسه در چه زمینه‌هایی و تا چه حد می‌تواند به‌ شما در امر مهاجرت کمک کند.

All rights reserved. | 2019

روانشناسی رشته ای حساس برای تحصیل است. مدارس روانشناسی ابتدا رویکردهای مختلف مطالعه ذهن را دنبال می کنند و به دنبال آن برنامه های تحصیلی  مختلفی را به عنوان راهنما برای دانشجویان ارائه می کنند. مانند هر کشور توسعه یافته دیگر، دانشگاه های روانشناسی آلمان در داخل این کشور وجود دارد که برنامه های مطالعاتی با کیفیت و نوآورانه در زمینه رشته روانشناسی را ارائه می دهند.حقوق روانشناس در المان

معیارهای متعددی باید در نظر گرفته شود تا دانشگاهی بتواند بهترین موقعیت را در بین دانشگاه ها در مورد مطالعه روانشناسی و همچنین تحصیل پزشکی در آلمان داشته باشد. معیارهای زیر بعضی از مهمترین موارد برای دانشجویان روانشناسی است که با هدف به دست آوردن بهترین نتیجه از مطالعات خود می باشند.

در ادامه به تعدادی از دانشگاه های برتر روانشناسی در آلمان پرداخته ایم.

در دانشگاه JACOBS، بالاترین استانداردها در آموزش به معنای تعامل قوی استاد و دانشجو و برنامه های درسی چالش برانگیز وجود دارد. در این دانشگاه رشته تحصیلی کارشناسی سه ساله روانشناختی و علم عصب شناسی جنبه های های ساختاری، عملکردی و فیزیولوژیکی انسان ها و سیستم های بیولوژیکی را تدریس می کنند. دانشگاه RUB در قلب اروپا واقع شده است و دارای 20 بخش، واحدهای نهاد انضباطی RUB و 5،000 کارمند است. بیش از 36500 دانشجو از 130 در حال حاضر در این دانشگاه تحصیل می کنند. هیئت علمی شامل 9 بخش است که هر یک توسط پروفسور کامل و چهار استادیار و حدود 40 دانشمند و دستیار پژوهشی سرپرستی می شود.

دپارتمان روانشناسی دانشگاه MANNHEIM یکی از موسسات برجسته تدریس و تحقیق در آلمان است. تمرکز اصلی این دانشگاه در زمینه های تحقیقاتی از روانشناسی اقتصادی، روانشناسی اجتماعی و روانشناختی است. گروه روانشناسی هر دو برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را نیز ارائه می دهد. همچنین دپارتمان روانشناسی دانشگاه صنعتی Dresden یکی از معدود بخش های روانشناسی در هر دانشگاه آلمانی است که در تمامی ابعاد قوی و به روز (تحقیق، مرجع کاربردی، بین المللی بودن و جهت گیری) فعال است.

یادگیری با تحقیق، این یکی از ویژگی های اصلی تحصیلات در دانشگاه CHEMNITZ می باشد. سیستم تحصیلی دانشگاه به طور کامل از سال 2007 به طرح دو مرحله ای کارشناسی و کارشناسی ارشد تبدیل شده است. روانشناسی یکی از بهترین رشته های تحصیلی در آلمان است. فعالیت پژوهشی آن یکی از بخش های فعال و موفق روانشناسی در آلمان است. برنامه چهار ساله لیسانس دو زمینه ممکن برای تمرکز: “کار و سلامت” و همچنین “روانشناسی بالینی و روانشناسی بالینی عصب” را ارائه می دهد. دانشجویانی که با پایه های اصولی روانشناختی و روش شناسی در دانشگاه ULM آشنا می شوند، مرور کلی بر زمینه های مختلف کاربردی را دریافت می گذرانند. دوره های کاربردی این دانشگاه ها در زمینه های روانشناسی سازمانی، روانشناسی بالینی و روانشناسی آموزشی ارائه می شود.

موسسه روانشناسی JENA متکی بر تحقیق هدایتی است و از طریق بهینه سازی داخلی و کنترل کیفیت خارجی، موسسه روانشناسی در جنا قصد بهبود مستمر کیفیت تحقیق و تدریس را دارد. دانشگاه GIESSEN یکی از قدیمی ترین موسسات تحصیلات عالی به زبان آلمانی است. در بخش روانشناسی در حال حاضر حدود 850 دانشجو در رشته روانشناسی و 15 استاد و سه استادیار وجود دارند. بنابراین کل حیطه روانشناسی علمی در پژوهش و تدریس ارائه می شوند. از سال 2008، دپارتمان روانشناسی این دانشگاه لیسانس علوم برنامه تحصیلی روانشناسی را ارائه داده است. یک دانشجو می تواند در شاخه لیسانس هنر واحدی در زمینه روانشناسی نیز بگذراند.

باید گفت که آلمان یکی از کشورهای محبوب برای ادامه تحصیل در رشته روانشناسی است. علاوه بر محبوبیت و مزایایی از جمله تحصیل رایگان یا با هزینه کم و هزینه زندگی مقرون به صرفه ، برخی از دانشگاه های آلمان در رشته روانشناسی جز رنکینگ های جهانی قرار دارند.

شرایط تحصیل رشته روانشناسی در آلمان

اکثر رشته های کارشناسی ارشد تحقیق محور هستند و فضای بین المللی را به نحو احسنت پوشش می دهند ، همچنین برخی از رشته ها به زبان انگلیسی نیز موجود می باشد. به طور کلی اگر مایل باشید ، می توانید رشته روانشناسی را به زبان آلمانی نیز بگذرانید. لازم به ذکر است که فروید عقاید اساسی خود را درباره روانشناسی انسان در آلمان منتشر کرده است. در طول دوره کارشناسی ارشد می توانید در یکی از سه رشته اصلی روانشناسی کاربردی ادامه تحصیل دهید :

ممکن است برخی از دانشگاه ها موضوعاتی مانند روانشناسی بهداشت و یا روانشناسی اقتصادی را نیز ارائه دهند، در حالی که برخی از دانشگاه ها تمایل دارند که روانشناسی را با موضوعاتی مانند : مدیریت بیزنس ، علوم آموزشی، مطالعات جنسیتی،  فلسفه و حقوق ترکیب کنند.

برای ورود به مقطع کارشناسی رقابت زیادی بین دانشجویان وجود دارد. این رقابت برای دانشجویان خارجی کمی بهتر است ، اما همچنان بسیاری از دانشجویان خارجی تمایل دارند تا در رشته روانشناسی ادامه تحصیل دهند. باید گفت که ظرفیت  کارشناسی ارشد محدودتر است و رقابت بیشتری برای این مقطع وجود دارد. GPA شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی باید حدود 1.5 باشد ، در غیر این صورت باید در رشته دیگری ادامه تحصیل دهید.

دوره آموزشی روان درمانی تنها پس از مقطع کارشناسی ارشد آغاز می شود و باید در موسسه ثبت نام کنید و هزینه آن حدود 30000 یورو یا بیشتر می باشد. در طول دوره آموزشی می توانید در کلینیکی مشغول به کار شوید و درآمدی حدود 1 یورو در ساعت دریافت کنید. اگر قصد دارید در مراکز درمانی دولتی کار کنید ، باید Kassensitz ( که محدود و بسیار نادر است ) را خریداری نمایید و برای آن باید چند هزار یورو هزینه کنید.

تبدیل شدن به یک روانپزشک و روان درمان در آلمان بسیار دشوار است؛ اما اگر قصد ادامه تحصیل در روانشناسی سلامت (health psychology)، عوامل انسانی (human factors ) یا  روانشناسی I / O (I/O psychology ) را داشته باشید و یا بر تحقیقات و آموزش تمرکز کنید ،مسیر راحت تری پیش روی ما خواهد بود.

روانشناسی یکی از رشته های مهم است مخصوصا اگر بخواهید در خارج از کشور تحصیل کنید. رشته روانشناسی از ابتدا به دنبال آموزش دیدگاه های مختلف برای شناخت ذهن و خیال و به دنبال آن آموزش مهارت های مختلف روان شناختی بوده است. در آلمان ، مثل دیگر کشورهای توسعه یافته دانشگاه های مختلفی وجود دارد که رشته روانشناسی را با کیفیت بالا و خلاقانه ارائه میدهد. در اینجا بهترین دانشگاه های آلمان برای تحصیل رشته روانشناسی ذکر شده است

دانشگاه جاکوبز برمن( JACOBS UNIVERSITY BREMEN)

در دانشگاه جاکوبز بالاترین استانداردهای تدریس وجود دارد به این معنی که تعامل قوی بین استاد و دانشجو برقرار است و برنامه های درسی چالش برانگیز است. دانشجویان تشویق میشوند و از آنها انتظار میرود که با استادان و دیگر دانشجویان تبادل نظر کنند و در مورد درک خود در زمینه های مختلف به صورت مستقل و گروهی بحث و گفتگو کنند. این کار باعث میشود که دانش علمی آنها افزایش پیدا کند .

دانشگاه جاکوبز یک دوره سه ساله کارشناسی روانشناسی شناختی و علوم اعصاب( امتیاز 180 ECTS) برگزار میکند که مطابق با دستورالعمل های جهانی است که برای مدرک معتبر تعیین شده است. دانشجویان در رشته روانشناسی شناختی و علوم اعصاب دانشگاه جاکوبز با ساختار و عملکرد جنبه های فیزیولوژیکی انسان و سیستم های  بیولوژیک آشنا میشوند. در دو سال اول دانشویان طیف گسترده ای از دوره های علوم طبیعی و دیگر گزینه ها را آموزش می بینند. در سال سوم دانشجویان تحقیقات خود را در مورد مشکلات تجربی و نظری روانشناسی شناخت و علوم اعصاب دنبال می کنند.

دانشگاه رور بوخوم (BOCHUM UNIVERSITY RUHR)

دانشگاه رور بوخوم(RUB) در قلب شهر پر جنب و جوش و مهمان نواز رور ( در قلب اروپا) قرار دارد. این دانشگاه دارای 20 دانشکده ، 500 کارمند و واحدهای رسمی انضباطی است. در حال حاضر بیش از 36.500 دانشجو از 130 کشور در این دانشگاه تحصیل می کنند. تمام رشته های مهم علمی در یک دانشکده تادیب شده است.

اعضای دانشگاه  چه در رشته های علوم، مهندسی یا مدیریت در حالی که به دیگران آموزش می دهند خود نیز از دیگران یاد می گیرند.دانشکده شامل 9 دپارتمان است که هر کدام توسط یک استاد تمام ، 4 استادیار،4 دانشمند و معاون تحقیقاتی رهبری میشوند. بنابراین طیف وسیعی از علوم روانشناسی به صورت آموزشی و پژوهشی ارائه میشود.

دانشگاه مانهایم(UNIVERSITY OF MANNHEIM)

دپارتمان روانشناسی دانشگاه مانهایم یکی از موسسات آموزشی و پژوهشی پیشرو در آلمان است . این دپارتمان تمرکز ویژه ای بر روی تحقیقات روانشناسی، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی اقتصادی و روانشناسی شناختی دارد. یکی از اهداف برجسته این دپارتمان ایجاد ارتباط و گسترش بخش های مختلف تحقیقاتی با ایجاد امکانات جدید و خلاقانه آکادمی است. دپارتمان روانشناسی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه میدهد.

دوره کارشناسی روانشناسی(B.SC PSCHOLOGY) دانش و مهارت در زمینه های روانشناسی پایه و کاربردی را ارتقاء  میدهد. این دپارتمان همچنین دو دوره کارشناسی ارشد ارائه می دهد که بر اساس موضوعات اصلی تحقیقات است. M.SC. روانشناسی اقتصادی که بر روی روانشناسی صنعتی و سازمانی و روانشناسی مصرف کننده تمرکز دارد و M.SC.   روانشناسی شناختی و اجتماعی که بر روی روانشناسی اجتماعی و روانشناسی شناختی تمرکز دارد.

دانشگاه فنی درسدن( TU DRESDEN)

در رتبه بندی اخیر دانشگاه ها که توسط مرکز توسعه آموزش عالی(CHE) انجام شد، دانشکده روانشناسی دانشگاه فنی درسدن در رتبه های بالا قرار گرفت. در رتبه بندی جدید دانشگاه های آلمان نه تنها بخش تحقیقات عالی بلکه استانداردهای مربوط به تحقیقات ، بین المللی بودن و موفقیت دانشجویان نیز در نظر گرفته شده است. این واقعیت مشخص شد که قدرت سیستم آموزش عالی آلمان در کیفیت و تنوع ارائه شده  موسسات است. دپارتمان روانشناسی دانشگاه فنی درسدن یکی از معدود دپارتمان های دانشگاه های آلمان است که این به روز بودن را در تمامی ابعاد حفظ کرده است.

برای کسب تمام چهار بعد( تحقیقات، مراجع کاربردی، بین المللی بودن و موفقیت دانشجویان)  به یک تیم قدرتمند نیاز است که اعضای آن در بالاترین استانداردهای تحقیقات باشند. دانشجویان باید برای کسب مدرک روانشناسی به مدت پنج سال تحصیل کنند و بعد از اتمام کارشناسی برای دوره کارشناسی ارشد آماده شوند.

دانشگاه فنی کمنتیس ( TU CHEMNITZ)

آموزش از طریق پژوهش یکی از ویژگی های اصلی تحصیل در دانشگاه کمنتیس است. تعداد زیادی دوره های میان رشته ای در این دانشگاه وجود دارد که تحت تاثیر چندین رشته هستند. برای مثال دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد ” علوم محاسباتی” که شامل علوم ریاضی، علوم کامپیوتر و علوم طبیعی میشود یا ارتباطات رسانه ای که شامل علوم تکنولوژی، اقتصاد و روزنامه نگاری می شود. سیستم آموزشی دانشگاه فنی کمنتیس از سال 2007 به طور کامل به طرح کارشناسی- کارشناسی ارشد دو مرحله ای تبدیل شده است. افزایش رقابت جهانی ، قابلیت کار همزمان و تمرکز بیشتر بر روی کار عملی تنها چند دلیل ایجاد این مدل آموزش در منطقه آموزش عالی اروپا است.

تحصیل روانشناسی در آلمان به زبان انگلیسی

دوره کارشناسی دانشگاه های دولتی آلمان به زبان آلمانی است. شما باید سطح c1 مهارت زبان آلمانی را داشته باشید تا بتوانید در رشته روانشناسی تحصیل کنید. اکثر دوره های کارشناسی ارشد تحقیقاتی هستند و دارای فضای بین المللی هستند بنابراین شما میتوانید از زبان انگلیسی استفاده کنید. به هر حال اگر شما علاقه مند باشید میتوانید در رشته روانشناسی در آلمان تحصیل کنید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه زندگی در آلمان و همچنین مهاجرت به آلمان می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

حقوق روانشناس در المان

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

سلام برای تحصیل در آلمان با هزینه شخصی معدل چقدر مهمه و سطح زبان باید در چه سطحی باشه.
من لیسانس روانشناسی دارم میخوام ارشدمو اونجا بگذرونم

با سلام با توجه به تحصیل رایگان و رتبه و رنکینگ دانشگاه های آلمان رقابت بسیار زیاد است، به همین علت شما باید رزومه علمی قوی داشته باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

کانال تلگرام مهاجرتی ما را دنبال کنید

بسیاری از افراد تصور می کنند که مطالعه روانشناسی تنها به تجزیه و تحلیل رفتار اشخاص مربوط می شود. اما در پاسخ به آنان باید گفت که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گرایش روانشناسی مقاله زیر را مطالعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط تحصیل و کار رشته روانشناسی این مقاله را مطالعه بفرمایید.حقوق روانشناس در المان

این بسیار حائز اهمیت است که افراد از تفاوت مابین گرایش های روانشناسی و روانپزشکی آگاه شوند. گرایش روانشناسی، گرایشیست که به مطالعه خصوصیات، رفتار، افکار، اعمال، روابط و واکنش اشخاص مربوط می شود.

این در حالیست که مطالعه گرایش روانپزشکی با تشخیص، مدیریت، شناخت و جلوگیری از اختلالات روانی در ارتباط است. کسب تخصص در این گرایش تنها برای کسانی که مدرک دکترای پزشکی را در اختیار دارند مناسب می باشد. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل و اخذ مدرک پزشکی این مقاله را مطالعه نمایید.

وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شیراز میتوانند به شما در اخذ پذیرش کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه های خارج از کشور و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران برای افرادی که تمایل به تحصیل و کار رشته روانشناسی کمک کنند. همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو کارشناسی ارشد روانشناسی به خارج از کشور به صورت تضمینی می توانند به مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایند.

بسیاری افراد جهت مهاجرت به خارج از کشور معمولااز طریق مهاجرت از طریق کارشناسی ارشد روانشناسی اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی و کار کارشناسی ارشد روانشناسی و اخذ پذیرش کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه های خارج از کشور در نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی اقدام می کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت از طریق کارشناسی ارشد روانشناسی می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار کارشناسی ارشد روانشناسی و اخذ اقامت سرمایه گذاری با کارشناسی ارشد روانشناسی نیز وجود دارند. این مقاله به بررسی شرایط تحصیل و کار رشته روانشناسی می پردازد.

بورسیه تحصیل و کار رشته روانشناسی در صورت داشتن رزومه قوی تحصیلی و کاری در این کشور امکان پذیر است. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط بورسیه کارشناسی ارشد روانشناسی در خارج از کشور با موسسه های مهاجرتی معتبر یا سفارت کشور مورد نظر تماس حاصل فرمایید. در صورت اخذ بورسیه تحصیلی شما میتوانید از تحصیل رایگان کارشناسی ارشد روانشناسی بهره مند گردید. بایستی برای اطلاعات در مورد شرایط تحصیل رایگان کارشناسی ارشد روانشناسی تحقیقات بیشتری در رابطه با کشور مورد نظر خود انجام دهید. زبان تحصیل رشته روانشناسی  در کشور های مختلف متفاوت است اما اغلب زبان تحصیل به انگلیسی می باشد. تحصیل در رشته روانشناسی بدون مدرک زبان بسته به دانشگاه محل تحصیل شما می باشد.

ساختار دوره ها و شرایط ورود

بسیاری از مدارک روانشناسی با علوم طبیعی و علوم مرتبط با زندگی بشری در ارتباط است. جهت اخذ این مدرک افراد ملزم به شناخت علوم انسانی، جرم شناسی و فلسفه خواهند بود. در نتیجه، تمامی این موارد بستگی به سوابق تحصیلی شما در آکادمی خواهد داشت چرا که مشاغل مرتبط با گرایش روانشناسی بسیار گسترده و متنوع می باشند. با شرکت در دوره های مرتبط با این گرایش شما قادر به اخذ مدرکی با عناوینی نظیر : BSc ( کارشناسی علوم ) یا BA ( کارشناسی هنر ) خواهید بود.

بسیاری از دوره های در نظر گرفته شده برای دانشجویان روانشناسی، در ابتدا با معرفی دوره ها و شناخت عناوین مرتبط با روانشناسی آغاز خواهد شد. این نکته را به خاطر داشته باشید که دوره های آغازین مواردی نظیر: کشف و شناخت میزان سلامت ذهنی، شناخت رفتارهای دوران کودکی و شناخت علوم بنیادین را در بر خواهد گرفت.

در سال های آتی مطالعه گرایش روانشناسی به کسب دانش تخصصی تر، شناخت فرایندها، شناخت علوم مرتبط با مغز و اعصاب، روانشناسی گروهی از افراد خاص و مطالعه عناوینی چون جرم شناسی، افراد قربانی شده، سوء استفاده ها، شناخت آسیب های روحی و روانی و روان شناسی افراد مسن منجر خواهد شد. به خاطر داشته باشید که در سال های پایان تحصیل شما ملزم به انجام تحقیقات کلی تر، جمع آوری داده ها از طریق مشاهده و مطالعه علمی عملکرد مغز انسان خواهید بود.

 شرایط ورود جهت اخذ مدرک کارشناسی روانشناسی از موسسه ای به موسسه دیگر متفاوت می باشد. ناگفته نماند که بسیاری از دانشگاه های بسیار عالی به صلاحیت بسیار خاص نیاز نخواهند داشت، این در حالیست که برخی از دانشگاه های دیگر به پیشینه تحصیلی بسیار عالی افراد ( به ویژه در درس ریاضیات ) و یک نگرش کلی نسبت به عناوین علمی و غیر علمی نیاز خواهند داشت. به طور کلی دانشجویان برای پذیرش در دانشگاه ها به کسب مهارت در علوم مورد نظر و گرایش علوم انسانی نیاز خواهند داشت.

شهریه دانشگاه های این رشته و هزینه و شهریه تحصیل رشته از کشوری به کشور دیگر و بسته به نوع دانشگاه (خصوصی یا دولتی) متفاوت است. در آمد رشته روانشناسی در خارج از کشور نیز متغیر است و بستگی دارد در کدام کشور قصد داشته باشید با این رشته مشغول به کار شوید.

به طور معمول اخذ مدرک کارشناسی روانشناسی سه تا چهار سال به طول می انجامد. برخی از دانشگاه ها و موسسات کسب تجارب کاری مرتبط با گرایش روانشناسی برای شرکت در دوره ها را از افراد می خواهند. انتخاب مکان مناسب برای کسب تجارب کاری بسیار متنوع می باشد و کارکردن در بیمارستان ها، زندان ها و مراکز توانبخشی را در بر خواهد گرفت. به خاطر داشته باشید که کسب تجارب در این اماکن برای اثبات مهارت های ویژه و کسب مشاغل مورد نظر در آینده بسیار مفید و مهم می باشد.

اگر دانشگاهی که در آن تحصیل می کنید پیشنهاداتی در خصوص مکانی برای کسب تجارب کاری به شما ارائه نداد، خود شما ملزم به گزینش یک مکان مناسب برای کسب تجارب کاری خواهید بود. اگرچه مسئله کسب تخصص و کسب تجارب کاری برخی از اوقات دشوار به نظر می رسد، اما گزینه های انتخابی بسیاری جهت ایفای نقش دلخواه برای شما در نظر گرفته خواهد شد. برای مثال افرادی که قصد تحصیل در گرایش روانشناسی را دارند قادر به کارکردن با کودکان و بزرگسالان ( با توجه به تمامی دشواری های یادگیری آنان )، مربی گری، کارکردن در خانه سالمندان و یا مراقب از افراد در خانه خواهند بود.

شرایط تحصیل رشته در مقطع کارشناسی یا لیسانس  و همچنین شرایط تحصیل در رشته روانشناسی در مقطع دکترا یا PhD نیز باید از دانشگاه های مربوطه مورد سوال قرار گیرد. زبان تحصیل رشته روانشناسی در کشور های مختلف متفاوت است اما اغلب زبان تحصیل به انگلیسی می باشد. تحصیل در رشته روانشناسی بدون مدرک زبان بسته به دانشگاه محل تحصیل شما می باشد.

رشته روانشناسی معمولا، روش های آموزشی بسیار متنوعی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد و آنان را در جهت کسب مهارت های متنوع و مورد نیاز یاری می نماید. اخذ رشته روانشناسی معمولا شرکت در فعالیت های عملی، شرکت در سخنرانی ها و سمینارها، استفاده از نظریه های روانشناسی و ابزارآلات، انجام تحقیقات، تجزیه و تحلیل داده ها و کار با نرم افزارهای پیشرفته را می طلبد. روش های ارزیابی متفاوت می باشد اما به طور معمول مواردی نظیر : شرکت در آزمون ها، ارائه مقاله، کار در آزمایشگاه، ارائه گزارش کار و کار بر روی پروژه های گروهی را در بر خواهد گرفت.

در زیر به بررسی گرایش های مختلف رشته روانشناسی در از خارج کشور و معرفی بهترین گرایش رشته روانشناسی در خارج از کشور می پردازیم.

دانشجویان گرایش روانشناسی ( سال دوم و یا سوم تحصیل ) قادر به کسب تخصص در گرایش های مختلف با توجه به میزان و نوع علایق خود خواهند بود. همچنین فرصت کسب تخصص در عناوین روانشناسی با توجه به میزان علایق و استعداد شما که توسط اعضا و هیئت آموزشی دانشگاه تعیین می گردد برای شما وجود خواهد داشت. در فهرست زیر عناوین روانشناسی که افراد قادر به تمرکز در آنان خواهند بود معرفی شده است.

این شاخه از روانشناسی به مطالعه عملکرد ذهن، پریشانی های احساسی و تندرستی مربوط می شود. با مطالعه این شاخه از روانشناسی شما قادر به شناخت چگونگی استفاده از دامنه گسترده ای از نظریه ها، چگونگی شرکت در مصاحبه ها، انجام مشاهدات، چگونگی گرفتن تست روانشناسی، ارزیابی موقعیت های افسردگی، اظطراب و شناخت مشکلات موجود در برقراری ارتباط خواهید بود. به خاطر داشته باشید که امکان همکاری روانشناسان بالینی با گروه های سلامت و درمان، مراقبت های اجتماعی و ارائه پیشنهاداتی در خصوص بهبود روش های درمانی، مشاوره و یا دیگر درمان ها وجود خواهد داشت.

روانشناسی مغز و اعصاب که بر عملکرد مغز و رابطه آن با فرایند های روانشناسی و رفتار متمرکز است. برای کسب تخصص در این گرایش افراد ملزم به شناخت انواع مسائل و مشکلات مرتبط با مغز و اعصاب نظیر : بیماری های مرتبط با انحطاط مغزی، آسیب و صدمات مغزی، سکته مغزی، تومورو بیماری های ذهنی که در اثر مصرف داروهای سمی یا مشکلات مربوط به سوخت و ساز بدن ایجاد می شود خواهند بود. به علاوه روانشناسان مغز و اعصاب قادر به همکاری با گروه های بزرگتر و ارائه پیشنهاداتی در خصوص درمان و معالجه برای بیماران و خانواده آنان خواهند بود.

این شاخه از روانشناسی قادر به پوشش دهی عناوینی چون، ارزیابی دشواری های یادگیری، شناخت اظطراب ها و نگرانی های اجتماعی و احساسی، شناخت استراتژی های روانشناسی و ارائه راه حل هایی جهت کمک به فرایند های یادگیری آسان خواهد بود. فارغ التحصیلان گرایش روانشناسی آموزشی قادر به اخذ مشاغل مرتبط با روانشناسی، شرکت در فعالیت هایی که با تحقیق و مشاوره در ارتباط است و برقراری ارتباط مستقیم با کودکان، والدین و دبیران خواهند بود.

این شاخه از روانشناسی بر ماهیت روانشناسی، شناخت جرم و رفتار مجرمان متمرکز است. با کسب تخصص در این گرایش افراد قادر به تمرکز بر مواردی نظیر : چگونگی ارزیابی ریسک ها، شناخت خصوصیات و رفتار زندانیان، شناخت برنامه هایی در جهت درمان و بهبود، تجزیه و تحلیل جرم و ارزیابی میزان سلامت ذهنی خواهند بود. با مطالعه روانشناسی جرایم شما قادر به اخذ مشاغل مورد نظر و یا همکاری با اداره ی پلیس، زندان ها، خدمات اجتماعی، بخش های مرتبط با سلامت و درمان و حضور یافتن در دادگاه به عنوان یک شاهد خواهید بود. ناگفته نماند که شما قادر به شرکت در دعاوی مدنی نظیر : گرفتن حضانت فرزندان خواهید بود.

مشاغل مرتبط با گرایش روانشناسی

مشاغل بسیاری برای فارغ التحصیلان گرایش روانشناسی در نظر گرفته شده است. افرادی که روانشناسی آموزش ندیده هستند قادر به همکاری با بخش های مرتبط با روانشناسی نظیر : بخش های سلامت و درمان، بخش های مرتبط با سلامت ذهنی و همکاری با دیگر سازمان ها به منظور ایفای نقش خود خواهند بود. از نمونه های این امر هنر و موسیقی درمانی، کار اجتماعی، زبان و گفتار درمانی، شغل درمانی و مشاوره دادن می باشد.

این بسیار مهم است که بدانید، که مشاغل روانشناسی تنها به کارکردن در مراکز سلامت و درمان مربوط نمی شود. چرا که فارغ التحصیلان گرایش روانشناسی قادر به کارکردن در بخش های تحقیقاتی، نظارت بر بخش های اجتماعی و ارائه پیشنهاداتی در خصوص آموزش، روابط، جرایم و تنبیه، تبلیغات، مدیریت، فعالیت در محیط های کاری و آموزش مهارت های ورزشی به آنان خواهند بود.

مشاغل روانشناسی در مراکز سلامت و درمان

بسیاری از مشاغل مرتبط با گرایش روانشناسی ( چه دولتی باشد چه خصوصی ) با مراکز سلامت و درمان در ارتباط است. این نکته را فراموش نکنید که فارغ التحصیلان گرایش روانشناسی قادر به ایفای نقش های نظارتی، نقش های تحقیقی، نقش های درمانی و یا نقش های معالجه ای خواهند بود. از مشاغل مرتبط با گرایش روانشناسی عبارت است از :

روانشناس

برای یک روانشناس خبره شدن، شما ملزم به اخذ مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و یا کسب تخصص در گرایش خاص خواهید بود. به طور کلی روانشناسان افرادی هستند که با دامنه گسترده ای از مردم ( بیماران و مشتریان ) در ارتباط اند و با هدف شناخت رفتار، افکار، احساس، انگیزه و اعمال آنان وارد عرصه کار می شوند. به علاوه روانشناسان قادر به کسب تخصص در عناوین منحصر به فردی نظیر : سلامت ذهن، مشاوره شغلی و مشاوره تحصیلی خواهند بود.

روان درمانگر حرفه ای

روان درمانگر، فردیست که با اشخاص، گروه ها، زن و شوهران و خانواده ها سر و کار دارد. از اهداف اصلی فرد روان درمانگر، کمک به افراد در جهت غلبه بر مشکلات احساسی و عناوین مرتبط با آن و شناخت علایق و توانایی های آنان می باشد. فرد روان درمان قادر به استفاده از تمامی رویکردها ی رفتاری نظیر : استفاده از روش هایی برای شناخت و تشخیص رفتارها، شناخت روش های رفتار درمانی، شناخت روانشناسی پویا، روانشناسی خانواده ها به صورت نظامند، استفاده از روش های روانشناسی ترکیبی، شناخت روانشناسی های چند منظوره و کسب تجارب در خصوص درمان های ساختاری و موثر خواهد بود.

مشاغل روانشناسی ( در آموزش )

فارغ التحصیلان گرایش روانشناسی که به اخذ مشاغل آموزشی علاقه مندند، گزینه های انتخابی بسیاری برای آنان وجود خواهد داشت. شما به عنوان یک دبیر با صلاحیت قادر به آموزش سطح متوسطه و یا همکاری با بخش های مرتبط با خدمات اجتماعی نظیر : زندان ها جهت آموزش به زندانیان و یا ارائه پیشنهاداتی برای کمک به قشر نوجوان خواهید بود. آموزش و تدریس در دانشگاه ها مستلزم انجام تحقیقات شخصی و کارکردن در ساختمان های روانشناسی جهت کسب تجارب کاری خواهد بود.

از دیگر مواردی که روانشناسان بخش آموزش با آن در ارتباط هستند، آموزش کودکان و افراد جوان در جهت ارتقای سطح تحصیل آنان می باشد. از اهداف اصلی این گرایش، افزایش میزان یادگیری افراد و حل مسائل و مشکلات مرتبط با دشواری های یادگیری می باشد.

به طور کلی داشتن پیشینه تحصیلی در گرایش روانشناسی، برای ایفای دامنه گسترده ای از نقش های آموزشی موثر خواهد بود. چرا که با این پیشینه تحصیلی شما قادر به چگونگی تدریس به دانش آموزان خواهید بود.حقوق روانشناس در المان

مشاغل روانشناسی ( در تحقیق )

اخذ مشاغل روانشناسی در تحقیق بستگی به نوع دانشگاه انتخابی شما خواهد داشت. سازمان های تحقیقی مستقل، دامنه گسترده ای از سازمان ها و بخش های دولتی و خصوصی همگی در حیطه گرایش روانشناسی فعالیت می نمایند. برای مثال، شما قادر به انجام تحقیقات ( در جهت منفعت دولت ) و با استفاده از راه های موثر خواهید بود. ناگفته نماند که فارغ التحصیلان این گرایش قادر به تشویق افراد در خصوص تغذیه سالم و انجام تحقیقات در خصوص شرکت ها در جهت افزایش میزان شادی افراد در محل کار خواهند بود. به طور معمول امکان غلبه کردن بر دشواری های گفتاری، چگونگی شناخت رنج بیماران به دلیل آسیب های مغزی و یا کشف فشارهای موجود بر کودکان برای شما وجود خواهد داشت.

مشاغل روانشناسی ( در صنعت خلاق )

 صنعت خلاق مبحثی بسیار گسترده می باشد که با تمامی جوانب علم هنر و علوم انسانی در ارتباط است و مواردی نظیر : رسانه ها، تبلیغات و هنرهای بصری در تمام جهان را در بر خواهد گرفت. بخاطر داشته باشید که فارغ التحصیلان گرایش روانشناسی در این صنعت از ارزش بسیار والایی برخوردارند چرا که آنان از چگونگی رفتار بشری، میزان انگیزه آنان، چگونگی تجزیه و تحلیل، حل مشکلات، چگونگی دلیل آوردن، توسعه ایده ها و چگونگی ارائه پیشنهادات کاملا آگاهند.

در کنار قابلیت ها و توانایی های ذکر شده در فوق، فارغ التحصیلان گرایش روانشناسی توانایی کنترل داده ها و همکاری با افراد در جهت اخذ مشاغل مورد در نظر در صنعت نظیر : کارکردن در بخش IT، امور مالی، بخش های حقوقی، بخش های مدیریتی، کار کردن در بازار و بر عهده گرفتن مسئولیت مدیریت کارآمدی کارمندان را خواهند داشت.

سطح علمی دانشگاه ها برای کارشناسی ارشد روانشناسی

شرایط تحصیل و کار رشته روانشناسی کشورهای مختلف اروپا مثل فرانسه اتریش  آلمان لهستان سوئد هلند بلژیک نروژ دانمارک ایتالیا روسیه بلاروس لیتوانی مجارستان سوئیس فنلاند پرتغال اسپانیا  انگلستان و همچنین کشورهایی مثل آمریکا نیوزلند و استرالیا کانادا کشورهای آمریکای جنوبی مثل برزیل اکوادور اروگوئه آرژانتین و غیره یا کشورهای آسیایی مثل کره جنوبی ژاپن ارمنستان گرجستان قطر امارات و غیره متفاوت است و هر کشوری معمولاً در رشته ای خاص دارای مزایای و رتبه علمی بالاتر است، مثلاً رشته حقوق فرانسه، معماری ایتالیا، هوافضا روسیه و غیره از موارد مشابه هستند.

در نهایت موسسه حقوقی توسعه گران مهر که بدون شک از بهترین موسسات حقوقی کشور و از جمله استان فارس میباشد، پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز متقاضی تحصیل کارشناسی ارشد روانشناسی و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا تحصیل و کار رشته روانشناسی در کمتر از 6 ماه با گارانتی و تضمین کامل انجام میدهد.

علاقه مندان به تحصیل و کار رشته روانشناسی برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو کارشناسی ارشد روانشناسی به خارج از کشور کشور و اخذ ویزای تحصیل و کار رشته روانشناسی به صورت تضمینی می توانند با تحویل مدارک خود که شامل: کپی از همه صفحات گذرنامه و ترجمه مدارک و ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاهی و مدرک زبان و عکس پاسپورتی به وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) واقع در شهر شیراز از موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل و کار رشته روانشناسی را دریافت کرده و به ادامه تحصیل و کار رشته روانشناسی بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

سلام بنده ارشد روانشناسی بالینی دارم و۱۵سال سابقه خدمت در وزارت بهداشت رودارم
ایا شرایط کار در رشته روانشناسی بالینی جهت افرادی مثل من مهیا هست
واگر هست چه مدارکی لازمه
ممنون

سلام روزتون بخیر بله، با توجه به رشته تحصیلی خود می توانید برای ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد اقدام نمایید.

سلام.وقتتون بخیر .من دانشجوی سال آخر کارشناسی روانشناسی در شهر سومقاییت کشور جمهوری آذربایجان هستم و می خواستم برای ادامه‌ی تحصیل و گرفتن مدرک کارشناسی ارشد کشور اتریش انتخاب کردم.خواهشمندم که راهنماییم کنید

با سلام و عرض ادب برای تحصیل در اتریش باید رزومه علمی قوی ارائه دهید و همچنین نیاز به ارائه مدرک زبان نیز دارید.

سلام من 34 سالمه و لیسانس رشته ی روانشناسی رو دارم و معدلم هم 19.5هست و می خوام فوق لیسانس و دکترام رو خارج تحصیل کنم … چجوری می تونم برای اخذ بورسیه اقدام کنم؟

سلام روزتون بخیر در صورت داشتن مدرک زبان امکان اخذ پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور وجود دارد. شرایط اخذ بورسیه تحصیلی بسته به دانشگاه و کشور انتخابی شما دارد.

سلام وقتتون بخير من ليسانس علوم تربيتي گرايش(راهنمايي و مشاوره)از دانشگاه پيام نور..ميخواستم درباره شرايط قبولي ارشد رشته روانشناسي باليني و يا راهنمايي مشاوره خارج از ايران بدونم،و اينكه زبان مدرك ندارم،لطف ميكنيد اگر راهنماييم كنيد چ كشوري و چ شرايط بهتر و راحتتر هست برام،هم از نظر تحصيلي و هم از نظر شغلي،در ضمن من متاهل هستم.٢٥سالمه

سلام وقتتون بخیر برای تحصیل در کشور های دیگر باید مدرک زبان ارائه دهید و یا در دوره های آمادگی شرکت نمایید.

باسلام
من دانشجوی ترم ۷ کارشناسی روانشناسی با معدل ۱۸ و ۵۰ هستم
و امسال کنکور ارشد دارم
میخواستم بدونم اگر کنکور ارشد بدم و بخوام ادامه ی درسم رو در کشور ترکیه بخونم امکان پذیر هست؟
یا اینکه باید مدرک کارشناسی ارشد بگیرم بعد اقدام کنم؟

با سلام و عرض ادب در اکثر کشور های خارجی به سختی امکان تطبیق واحد های درسی شما وجود دارد.

سلام من ارشد روانشناسی دارم میگیرم در دانشگاه اصفهان ( روزانه) و قصد گرفتن بورسیه دارم برای دکترا درحال یادگیری زبان هستم دو مقاله دارم. ولی تنها مشکلی که دارم رشته کارشناسی ام هست که غیر مرتبطه معماری از دانشگاه روزانه تهران و لی پایان نامه کارشناسی طراحی فضایی بوده برای یک گروه خاصی از بیماران روانی و مقاله ای به چاپ رساندم. ایا من شانس گرفتن بورسیه دارم

سلام وقتتون بخیر در ابتدا باید کشور هدف شما مشخص شود و سپس شرایط ئ الزامات را بررسی نمود.

سلام من مدرک کارشناسی زوانشماسی عمومی با معدل 18 از دانشگاه اصفهان دارم .تا خرداد مدرک آیلتش میگیرم و در حال حاضر دارم روی مقاله ام کار میکنم وزبانو میخونم . میتونم برای مهر برای فاند کانادا ، استرالیا و بعنوان پلن ب روی فاند ایتالیا برای ارشد حساب کنم؟

با سلام و عرض ادب برای دریافت فاندتحصیلی کانادا و یا استرالیا باید علاوه بر رزومه علمی، مدرک زبان خوبی را ارئه دهید.

سلام من رشته لیسانسم علوم تربیتی بودم یا معدل 18/40 و دوس دارم برای ارشد روانشناسی بخونم میخواستم ببینم تو کدوم کشور میتونم بورس بشم؟ اصلا امکانش هست؟ شرایطش چیه؟

با سلام و عرض ادب متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

حقوق روانشناس در المان
حقوق روانشناس در المان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *