دانلود رایگان دیکشنری روانشناسی انگلیسی به فا

 
helpkade
دانلود رایگان دیکشنری روانشناسی انگلیسی به فا
دانلود رایگان دیکشنری روانشناسی انگلیسی به فا

دائره المعارف روانشناسی مجموعه ای لغات پرکاربرد برای رشته روانشناسی استشما می توانید در این برنامه لغت مورد نظر را جستجو کنید و به راحتی معنی آن را مشاهده کنیدکلمات مانند دیگر دائره المعارف ها به ترتیب حروف الفبای انگلیسی است امیدوارم از این برنامه خوشتون بیاد 

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است.
استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

barsadictionary@gmail.com

Telegram:

@Barsadic

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

نام: اصطلاح‌نامه روانشناسی گردآورندگان: رویا عباس‌نژاد، سعیده آقارفیع، کبری بیات، فاطمه بحری و رضا باقری زبان: فارسی نوع فایل: PDF تعداد صفحات: ۱۶۷ صفحه حجم: ۱.۱۳MBدانلود رایگان: stelahate-ravanshenasiمعرفی کتاب درکتاب «اصطلاحات روانشناسی»، سعی شده است برای توضیح هر کلمه، با رجوع به منابع معتبر و متعدد موجود در رشته روانشناسی، مطالبی که مفید و مناسب می‌باشد؛ استخراج و بیان شود تا دانشجویان، بتوانند در صورت نیاز به اطلاعات بیش‌تر، به منابع مذکور تحت هر کلمه، مراجعه کنند. در این اصطلاح‌نامه، تمام کلمات و اصطلاحات روانشناسی، به اساس حروف الفبا، به همراه لغت انگلیسی آن و توضیحاتی کامل پیرامون همان لغت، ترتیب و تنظیم شده است. سیدظاهر مجاب_خبرگزاری فرهنگ


stelahate-ravanshenasiDownloads-icon

برای ترجمه اصطلاحات تخصصی رشته روانشناسی، یک دیکشنری آنلاین ایجاد نموده ایم. این دیکشنری تخصصی شامل اصطلاحات گرایش های روانشناسی عمومی، روانشناسی بالینی، روانسنجی، روانشناسی صنعتی، علوم شناختی و سازمانی و روانشناسی کودک می گردد. در صورتی که تمایل به استفاده از دیکشنری انگلیسی به فارسی را دارید لغت خود را به صورت انگلیسی تایپ نمایید. و اگر تمایل به استفاده دیکشنری فارسی به انگلیسی روانشناسی را دارید لغت را به فارسی تایپ و روی جستجو کلیک نمایید.

تعداد مشتریان:
32,630

تعداد سفارشات:
52,534

تعداد مترجمین:
5,743

تعداد لغات ترجمه شده:

337,947,365

کتاب دیکشنری 9000 واژه که باید دانست همراه با ترجمه فارسی تألیف روح الله یوسفی رامندی، مجموعه‌ای کاربردی از کلمات مهم زبان انگلیسی است.

کلمات کلیدی: آموزش واژگان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، کتاب آموزش زبان انگلیسی، زبان انگلیسی، آموزش لغات انگلیسی، آموزش لغات زبان انگلیسی، یادگیری لغات انگلیسی، دانلود کتاب آموزش زبان انگلیسی، آموزش انگلیسی، خودآموز انگلیسی، آموزش کلمات زبان انگلیسی، دو زبانه انگلیسی فارسی، اموزش زبان انگلیسی به صورت pdf، آموزش لغات انگلیسی به فارسی pdf، دانلود کتاب لغات انگلیسی به فارسی pdf، دانلود رایگان لغات پرکاربرد انگلیسی، لغات انگلیسی،

برای دانلود کتاب دیکشنری 9000 واژه که باید دانست همراه با ترجمه فارسی و دسترسی سریع و کاملا رایگان به بیش از ۱۰،۰۰۰ هزار کتاب و کتاب صوتی دیگر اپلیکیشن کتاب سبز را، رایگان دانلود کنید.

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.


اموزش زبان انگلیسی به صورت pdfDownloads-icon


آموزش لغات انگلیسی به فارسی pdfDownloads-icon


دانلود کتاب لغات انگلیسی به فارسی pdfDownloads-icon


اموزش زبان انگلیسی به صورت pdfDownloads-icon


آموزش لغات انگلیسی به فارسی pdfDownloads-icon


دانلود کتاب لغات انگلیسی به فارسی pdfDownloads-icon

دانلود رایگان دیکشنری روانشناسی انگلیسی به فا
دانلود رایگان دیکشنری روانشناسی انگلیسی به فا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *