دانلود رایگان کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و

 
helpkade
دانلود رایگان کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و
دانلود رایگان کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

ناشر :
سازمان سمت

نویسنده :
ع‍ب‍دال‍ل‍ه‌ ش‍ف‍ی‍ع‌آب‍ادی‌


صفحات کتاب :
220

کنگره :
‏‫‬‭‬‮‭HF5381‏‫‭/‮ش‌‬7ر2 1388‬

دیویی :
‏‫‬‭‬‮‭371/425

دانلود رایگان کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و

کتابشناسی ملی :
2‎3‎1‎1‎3‎7‎7


شابک :
9789644593871


سال نشر :
1387

کد گروه پژوهشی :
31

شابک دیجیتال :
9786000220761


کد کتاب :
0384

اشتغال یکی از اساسی ترین فعالیت های زندگی است و هستی فرد و استمرار جامعه به آن بستگی دارد. هدف این کتاب، آشنا ساختن خواننده با اهمیت و ضرورت راهنمایی تحصیلی و شغلی در پیشرفت جامعه رو به رشد و آموزش شیوه های کاربردی آن است.در واقع مطالب کتاب حاضر که دستاورد سالها پژوهش و تجربه نویسنده است با هدف بالا بردن دانش و آگاهی مخاطب برای تصمیم گیری درست و مناسب تحصیلی و شغلی نگاشته شده است. از این نظر، مطالعه آن به تمام کسانی که به نوعی با امور تحصیلی و شغلی سروکار دارند، توصیه می شود.


کتاب‌الکترونیکی


حجم : 6.8 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 228


کتاب چاپی


صفحات کتاب : 228


سال نشر : 1395


نوع جلد : شومیز


قطع : وزیری


وزن : 312.36


کد یکتا : 140384


نوبت چاپ : 14


تیراژ : 2500

پیشگفتار
فصل اول: کلیاتی درباره راهنمایی و مشاوره
فصل دوم: راهنمایی و مشاوره تحصیلی
فصل سوم: راهنمایی و مشاوره شغلی
فصل چهارم: اطلاعات تحصیلی و شغلی
فصل پنجم: کار، شغل و حرفه
فصل ششم: انتخاب شغل و مشکلات آن
فصل هفتم: طبقه بندی مشاغل
ضمیمه
منابع و مأخذ
واژه نامه

دانا اس. دان

از 20,000 تا 40,000 تومان

گری میلر


60,000 تومان

عباس معدن دار آرانی

از 10,500 تا 21,000 تومان

یورگ بلاسیوس


13,000 تومان

بری آر. کورنویر

از 32,500 تا 65,000 تومان

جان ام. ایوانسویچ

از 36,500 تا 73,000 تومان

محمود مهر محمدی

از 11,500 تا 27,000 تومان

دانلود رایگان کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و

محمود تلخابی

از 7,000 تا 14,000 تومان

سازمان سمت

از 9,500 تا 36,000 تومان

حسن ملکی

از 11,000 تا 22,000 تومان

داود معظمی

از 15,500 تا 31,000 تومان

هاشم آقازاده

از 26,500 تا 53,000 تومان

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سازمان مطالعه و تدوین(سمت) است.


جستجو

امروز شنبه , ۱۵ شهریور , ۱۳۹۹ شما در تک بوک هستید.

بازدید

در سالهای ۱۳۳۷ و ۱۳۳۸ کنفرانسهایی که در مشهد و آبادان تشکیل یافتند لزوم راهنمایی در مدارس را تاکید کردند. تا اینکه در سالهای ۱۳۴۴ و ۱۳۴۵ در دانشسرای عالی تهران درس مشاوره و راهنمایی جزء دروس رسمی قرار گرفت. از مهر ماه ۱۳۵۰ که اولین کلاس دوره راهنمایی تحصیلی تشکیل شد تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید در زمینه اجرای برنامه راهنمایی ، فعالیتهای زیادی صورت گرفت که آشنا ساختن والدین و مربیان و دانش آموزان با برنامه‌های مشاوره و راهنمایی به اعزام مشاورین به مدارس ، تهیه پرونده تحصیلی ، تست و اجرای آنها از آن جمله می‌باشد.
مشاوره تحصیلی بعد از پیروزی انقلاب
پس از پیروزی انقلاب اسلامی برنامه راهنمایی با توجه به اهداف جدید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نتیجه آن سیستم معلم – مشاور بود که هم به تدریس و هم به مشاوره می‌پرداختند. پس مدتی برای تهیه هدفهای هماهنگ با اهداف انقلاب برنامه راهنمایی و مراکز مشاوره حذف و تحلیل گردید. و به جای آن طرح مربیان پرورشی با عنوان متولیان انقلاب در مدارس طرح ریزی و اجرا شد. این طرح به تدریج مسئولان را متوجه نیاز به مشاوره و راهنمایی در مدارس نمود. تا اینکه در سال ۱۳۶۴ هسته‌های مشاوره و راهنمایی مجددا در مناطق آموزش و پرورش تاسیس گردید. در حال حاضر برنامه‌های مشاوره‌ای مدارس به سمت تخصصی شدن و خدمات مشاوره‌ای سوق داده شده است و طرحهایی چون “طرح احیا نقش مشاوره‌ای معلمان” در حال اجرا است.
مشاوره تحصیلی در زمینه انتخاب رشته و راهنمایی شغلی
در این زمینه مشاور به دانش آموز کمک می‌کند با اطلاع از ویژگیها و شرایط خود ، رشته‌ها و شرایط جامعه تصمیم مناسبی در مورد انتخاب رشته تحصیلی‌اش اتخاذ کند. چنین فرایندی چه در سال اول دبیرستان و برای انتخاب رشته تحصیلی دوره متوسط صورت بگیرد و چه برای انتخاب رشته دانشگاهی تفاوت چندانی نمی‌کند. آشنایی مشاور با ویژگیها و مقررات موجود مربوط به هر دوره (متوسط یا دانشگاهی) بسیار حائز اهمیت است. مشاور تلاش می‌کند علاوه بر اینکه مراجع را از جنبه‌های مختلف هوشی ، استعداد و علایق شناسایی کند بلکه این شناخت را با شناختهای خود دانش آموز درهم می‌آمیزد و با در نظر گرفتن مقررات بیرونی و شرایط ویژه جامعه اقدام به تصمیم گیری کنند.
ویژگیهای خود دانش آموز که باید شناسایی شوند عبارتند از: میزان بهره هوشی ، نمرات تحصیلی او ، تعیین نقاط قوت و ضعف او در دروس مختلف ، بررسی علایق و استعدادهای او در زمینه رشته‌ها و مشاغل. برای اینکار گاهی مشاور از آزمونهایی چون تست هوش ، آزمون رغبت سنج و آزمونهای سنجش استعداد کمک می‌گیرد. از سوی دیگر باید دانش آموز شناخت کاملی نیز از خود رشته تحصیلی بدست آورد. اینکه چه دروسی در آن مطالعه می‌شوند، آینده شغلی آن چیست؟ و … .
مشاوره تحصیلی در زمینه بررسی افت تحصیلی
برخی از دانش آموزان ممکن است دچار افت تحصیلی شوند. برخی از این دانش آموزان خود به مشاوره تحصیلی مراجع می‌کنند و برخی توسط مسئولین مدرسه به مشاور مدرسه معرفی می‌شوند. در هر حال مشاور تحصیلی به بررسی عمل مختلف افت تحصیلی می‌پردازد. برای بررسی احتمال وجود عمل خانوادگی از خود دانش آموز و خانواده او کمک می‌گیرد. عوامل مدرسه را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد و همچنین به بررسی سلامت جسمی و روانی دانش آموز می‌پردازد.

شناخت و پیدا کردن علت افت تحصیلی در گام اول قرار دارد. بعد از پیدا کردن علت ، مشاور به کمک دانش آموز و در صورت لزوم خانواده او و مسئولین مدرسه به رفع آن علت اقدام می‌کنند. یا اینکه راهنماییهایی به دانش آموزان برای رفع علت ارائه می‌شود و پیشرفت او مورد پیگیری قرار می‌گیرد. از جمله این راهنمایی شامل شیوه افزایش انگیزش دانش آموز ، آموزش شیوه‌های صحیح مطالعه ، آموزش شیوه‌های مواجهه با تغییرات اساسی و غیره خواهد بود.
مشاوره تحصیلی در زمینه آموزش شیوه‌های صحیح مطالعه و روشهای بهسازی حافظه
برخی از دانش آموزان با وجود اینکه افت تحصیلی نشان نمی‌دهند، اما ممکن است نیاز به آموزش شیوه‌های صحیح مطالعه و روشهای بهسازی حافظه داشته باشند. آموزش چنین روشهایی می‌تواند به جلوگیری از اتلاف وقت دانش آموز و بالا بردن بهره وری او کمک کند. برنامه ریزی برای مطالعه ، رعایت اصول یادگیری در برنامه ریزی برای مطالعه ، رعایت ویژگیهای حافظه‌های مختلف می‌تواند به دانش آموز کمک کند تا روش مطالعه صحیحی داشته باشد و نتیجه بهتری کسب نماید.
مشاوره تحصیلی در زمینه کاهش اضطراب امتحان
اغلب افراد در جلسه امتحان و یا قبل از آن درجاتی از اضطراب را دارا هستند. داشتن مقداری اضطراب در شرایط امتحانی کاملا طبیعی و گاهی حتی ضروریست. چون موجب بالا نگه داشته شدن سطح انگیختگی فرد شده و عملکرد او را بهبود می‌بخشد. اما در صورتیکه میزان این اضطراب از حد طبیعی بالا برود باعث مختل شدن عملکرد فرد خواهد شد. بنابراین مشاور تحصیلی تلاش می‌کنند با آموزش شیوه صحیح مطالعه ، بالا بردن کارآیی حافظه و استفاده بهینه از زمان ، دانش آموز اطمینان و یقین نسبت به خود پیدا کند.
به عبارتی تلاش می‌کند اعتماد به نفس او را بالا ببرد تا از پیدا شدن افکاری که باعث اضطراب در او می‌شوند جلوگیری کند. چنین دانش آموزانی افکاری از این قبیل دارند. نمره کمی خواهم گرفت، خوب نخوانده‌ام، همیشه شکست می‌خورم و … . مشاوره تحصیلی کمک می‌کند تا دانش آموز با تسلط بیشتری به مطالب مورد نظر سر جلسه امتحان حاضر شود و علاوه بر این به خود اعتماد به نفس داشته باشد. همچنین ممکن است روشهای اختصاصی مثل آموزش روشهای آرامش ورزی مورد استفاده قرار بگیرید. در صورت حاد بودن میزان اضطراب دانش آموز به مراکز اختصاصی‌تر ارجاع داده می‌شود.
شرایط انجام مشاوره تحصیلی
شرایط لازم برای انجام مشاوره تحصیلی همانند سایر مشاوره‌هاست. معمولا در مدارس اتاقی با عنوان اتاق مشاوره وجود دارد. دانش آموزان می‌تواند به صورت مستقیم یا از طریق صندوق مشاوره با مشاور ارتباط برقرار کنند. پاسخهای خود را نیز می‌توانند بطور مستقیم از مشاور دریافت کنند یا به صورت ناشناس در بولتن مشاوره مطالعه کنند.
روانشناسی مشاوره
تاریخچه روان شناسی مشاوره
فرآیند مشاوره ارتباط نزدیکی با راهنمایی دارد. هرچند راهنمایی فرآیندی گسترده‌تر را شامل می‌شود که تمام امور زندگی فردی و اجتماعی فرد را دربر می‌گیرد، مشاوره قلب برنامه راهنمایی به شمار می‌رود و از خدمات اساسی آن است. با این وصف در تاریخ روان شناسی مشاوره دیده می‌شود که این شاحه از روان شناسی ، با راهنمایی به منزله فعالیتی منظم و سازمان یافته ، در سال ۱۹۰۸ میلادی در شهر بستن ایالت ماساچوست امریکا به وسیله شخصی به نام فرانک پارسونز که به پدر راهنمایی حرفه‌ای مشهور است، آغاز می‌شود.
پارسونز راهنمایی را ابتدا در مقیاسی کوچک و با تاکید بر راهنمایی حرفه‌ای آغاز کرد. بنابراین کار او به مثابه یک نوآوری در نظام تعلیم و تربیت با نارسایی‌هایی توام بود و به دلیل تاکید محضش بر راهنمایی حرفه‌ای ، یک بعدی به حساب می‌آمد. به این ترتیب با توجه به ضرورتهایی که بر لزوم تداوم راهنمایی و مشاوره احساس می‌شد، روان شناسی مشاوره شکل کاملتری به خود گرفت، بطوری که نظریات متعدد در این زمینه ارائه شد و روشها و فنون مختلفی معرفی گردید.

كتاب رمان

دانلود رایگان کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

دانلود رایگان کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و

داروخانه همراه تینا طب

خرید کتاب

خرید گیفت کارت

چت روم

مهاجرت به کانادا

دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم ایرانی

دانلود آهنگ ایرانی

علوم غریبه

اوج یادگیری

داروخانه آنلاین آرتان

دانلود آهنگ جدید

اقدام پژوهی

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

برای دریافت نرم افزار های مورد نیاز مطالعه کتاب ها با لینک مستقیم بر روی اینجا کلیک کنید.

دانلود کتاب اندروید با من حرف بزن ۳٫۱۷/۵ (۶۳٫۳۳%) ۶ امتیازs محتوای کتاب اندروید « با من حرف بزن » شامل موارد زیر است : √ مقدمه √ غبار غروب √ در انزوای جنایت √ کاروان فریاد √ سلام بر عشق √ با من […]

دانلود کتاب اندروید تحجرگرایی ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs فهرست کتاب اندروید تحجرگرایی : مقدمه گفتار اول:ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق(۱) گفتار دوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن باخلاق (۲) گفتار سوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق (۳) […]

دانلود کتاب اندروید محبت زنان و کودکان در سیره پیامبر ۳٫۶۴/۵ (۷۲٫۷۳%) ۱۱ امتیازs خانواده یکی از بنیادی ترین نهادهای اجتماعی است. هر چند خانواده جامعه کوچکی به شمار می آید، ولی از آن جهت که هر جامعه بزرگ از مجموعه خانواده ها فراهم […]

با رعایت یکسری نکات مهم می‌توان به خوشبختی و رضایت از زندگی دست یافت. در این مطلب موانع دستیابی به این هدف معرفی می‌شوند.

تحقیقات جدید نشان میدهد که با افزایش میزان مصرف میوه و سبزیجات در وعده غذایی خود خطر ابتلا به افسردگی و ذهن بالینی را میتوان کاهش داد.

همه‌ی دیسک‌های سخت موجود برای پارتیشن بندی از ساختار قالب‌بندی داده‌ای MBR (مخفف Master Boot Record) یا GPT (مخفف GUID Partition Table) استفاده می‌کنند.

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت


pdfDownloads-icon


کتاب pdfDownloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ (به شیوه بناساز=BTT) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ (به شیوه بناساز=BTT) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتایون بناساز در کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ (به شیوه بناساز=BTT)، به شناسایی عوامل اصلی تفاوت در دانش‌آموزان و راه‌های بهبود سریع آن با BTT، می‌پردازد. همچنین، به چگونگی بهبود نمرات درسی، نظیر دروس ریاضی، شیمی و غیره که گاه موجب به وجود آمدن “ترس‌های مرضی” در دانش‌آموزان و دانشجویان رشته‌های مختلف تحصیلی می‌شود، پرداخته خواهد شد.

با وجود این که اغلب دانش‌آموزان روش درس خواندن را بلد هستند و بیشتر آن‌ها نیز، لااقل در شب امتحان، به اندازه‌ی کافی درس می‌خوانند، ولی چگونه است که برخی به اصطلاح “شاگرد زرنگ‌ها”، نمرات عالی، و برخی دیگر از دانش‌آموزان به اصطلاح متوسط یا “شاگرد تنبل‌ها”، نمرات کمتر یا بد در آن امتحان به دست می‌آورند؟ به نظر می‌رسد عاملی مهم‌تر از میزان و چگونگی درس خواندن در “شاگرد زرنگ” یا “شاگرد تنبل” محسوب شدن، دخالت مستقیم و مؤثر داشته باشد.

برای موفقیت در ضربه تراپی و به طور کلی برای موفق شدن در هر تصمیمی، از تصمیم برای لاغری گرفته تا درس خواندن و هر نوع روش “خودیاری”، “خودسازی”، “خودشناسی” و… باید طرح و برنامه‌ای داشته باشیم.

دانلود رایگان کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و

طبق تجربیات شخصی کتایون بناساز و دیگرانی که زیر نظر او زندگی‌شان تغییر کرده است، بهترین نوع برنامه‌ریزی برای موفقیت در کار و شغل، تحصیلات، رژیم لاغری، ترک اعتیاد و… “برنامه‌ریزی روزانه‌ی ساعت به ساعت” است. این برنامه‌ریزی به خصوص برای افرادی که تصمیم به “لاغری”، “ترک اعتیاد”، “ترک سیگار”.

“ترک وابستگی شدید به افراد و عشق بیمارگونه” و به طور کلی وابستگی‌های شدید را توسط “ضربه تراپی” و “بی تی تی” گرفته‌اند، لازم و ضروری است و در زمره‌ی تمرینات روزانه‌ی آن‌ها محسوب می‌شود و باید حتماً توسط اینگونه افراد به کار گرفته شود. برای این منظور شما به یک تقویم یا سر رسید نیاز دارید که به طور ساعت به ساعت، زمان‌بندی شده باشد. البته می‌توانید از یک دفترچه یادداشت استفاده کنید که خودتان صفحات آن را به صورت روزانه زمان‌بندی کرده‌اید و تاریخ روز‌ها را نیز بالای صفحه‌ها نوشته‌اید. بدیهی است استفاده از سر رسیدهایی که یک صفحه‌ی یادداشت مستقل برای هر روز داشته باشند آسان‌تر است. 

امید است، دانش‌آموزان، دانشجویان، والدین، مشاوران تحصیلی و همه‌ی افرادی که به نوعی مشغول به امور تحصیلی هستند و یا در ارتباط مستقیم با افراد در حال تحصیل به سر می‌برند، به سادگی و به سرعت بتوانند به بهبود “وضعیت تحصیلی” کشور کمک کنند.

کتایون بناساز، روزنامه نگار و نویسنده صدها مقاله در زمینه‌های روانشناسی “خودیار”، “مدیریت ذهن”، “موفقیت فردی و سایر زمینه‌های “خودیاری” و هم چنین، نویسنده کتاب پرفروش “تولد دوباره”، “مهندسی قانون جذب با ضربه تراپی”، “پیشرفت سریع با ضربه تراپی”، “لاغری آسان با ضربه تراپی”، “شفای کودک درون با ضربه ترابی”، “مثبت ترانه”، “رفع موانع ثروتمند شدن با “ضربه تراپی”، “مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی”، “آموزه‌های آبراهام (استر هیکس) + ضربه تراپی درباره ارتعاشات و قانون جذب” است.

او سخنران و اداره کننده صدها کارگاه، سمینار و همایش‌های مختلف از سال ۱۳۷۲ تاکنون بوده است. وی بیش از ۱۰ سال، در حال آموزش و فعالیت در زمینه‌های مختلف “ضربه تراپی” است. کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌، حاصل همین تجربیات و پژوهش‌هاست. که تاکنون توانسته به ده‌ها نفر ایرانی کمک‌رسان باشد. امید است که شما نیز با مطالعه این کتاب و عمل به راهکارهای بسیار کارآمد و سریع آن، به موفقیت‌های فردی دست یابید.

در بخشی از کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ می‌خوانیم:

احساس غم و اندوه یکی از موانع جدی بخصوص در بین جوانان، بر سر راه پیشرفت تحصیلی است. غم و اندوه در بین جوانان و نوجوانان می‌تواند به علل مختلفی نظیر: یک رویداد بد، یک خاطره‌ی دردناک یا در اثر “جدایی‌ها”‌ و… باشد که گاه می‌توانند مدت‌های طولانی، مانع درس خواندن و در نتیجه افت تحصیلی آنان شود.

در اینگونه موارد معمولاً به محض بروز احساسات و عواطف منفی، دانش‌آموز (دانشجو و…) به سراغ سرگرمی‌هایی می‌رود که به طور موقت بر احساس منفی او سرپوش می‌گذارند ولی فوراً می‌تواند در او احساس آرامش را به وجود آورد. نظیر: رفتن به سراغ یخچال و مصرف خوراکی در حالی که گرسنه نیست، اتلاف وقت با تماسی غیر ضروری با یکی از دوستان، تماشای تلویزیون، استفاده از رایانه و یا کمی استراحت و… در حالی که انجام هیچ یک ضروری نیست و تنها برای این است که شخص می‌خواهد حتی به طور موقت هم که شده از “احساسات دردناک” خود رهایی یابد. البته بروز چرخه‌ی احساس منفی – اتلاف وقت، اغلب به صورتی ناخودآگاه است و فرد گاه، حتی متوجه‌ی این مسئله نیز نمی‌شود.

به نظر می‌رسد تنها راه جلوگیری از این اتلاف وقت توسط محصلین، از بین بردن ریشه‌ی آن، یعنی بهبود‌ی “احساسات و عواطف ناخوشایند” است چرا که با بهبودی آن‌ها، به طور خودکار فرد به طرف راه‌های مختلف برای کسب آرامش موقتی و اتلاف وقت نمی‌رود. برای این منظور “بی تی تی” می‌تواند سریع‌تر و کارآمدتر از سایر روش‌های “خودیار” به محصلینی که دچار افت تحصیلی با ریشه‌ی “غم و اندوه” هستند، کمک کند.

مقدمه
درس 1
درس 2: درس خوندن با ضربه تراپی
درس 3: غلبه بر اضطراب
درس 4: غلبه بر احساس خجالت
درس 5: غلبه بر احساس طرد شدگی
درس 6: غلبه بر احساس اندوه
درس 7: احساس محرومیت مانع درس خواندن می‌شود
درس 8: منطقه‌ی ایمن (comfort zone)
درس 9: برنامه ریزی روزانه به صورت ساعت به ساعت
درس 10: نقش باورها در افزایش نمرات دروس

برای دانلود کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ (به شیوه بناساز=BTT) و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon


جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنیدDownloads-icon


منبع Downloads-icon

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

۱۱,۷۲۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان

دانلود رایگان کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و

نویسنده: فاطمه پورشهسواری    

انتشارات دانشگاه پیام نور    

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

۱۱,۷۲۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان



«راهنمایی تحصیلی و شغلی» نوشته فاطمه پورشهسواری از مجموعه کتاب‌های آموزشی دانشگاه پیام نور در رشته علوم تربیتی است.

کتاب حاضر تلاش دارد تا خواننده را با مباحث مربوط به راهنمایی و مشاوره تحصیلی و شغلی و اطلاعات جدید این حوزه‌ آشنا کند. مطالب این کتاب در دو بخش مستقل تهیه شده است. بخش اول به راهنمایی تحصیلی و بخش دوم به راهنمایی شغلی اختصاص یافته است. در بخش اول خواننده با تاریخچه راهنمایی و مشاوره در ایران و جهان ، راهنمایی و مشاوره در اسلام آشنا می‌شود.در ادامه روش‌ها و فنون راهنمایی و مشاوره تحصیلی و همچنین نظریه‌های مشاوره تحصیلی معرفی شده‌اند از فصل ششم، بخش دوم آغاز می‌شود. این بخش راهنمایی و مشاوره شغلی و فنون آن را معرفی می‌کند و به طرح‌ریزی حرفه‌ای و اطلاعات شغلی اختصاص یافته است.در ادامه‌ی مطالب بخش دوم عوامل مؤثر در انتخاب شغل و همینطور نظریه‌های انتخاب شغل معرفی شده‌اند در آخر روش‌های کاریابی و طبقه‌بندی مشاغل بیان شده است.

طاقچه سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله، روزنامه و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه کتاب‌های روانشناسی ، رمان و داستان ، کتاب‌های تاریخی ، کتاب فلسفی و هزاران کتاب رایگان برای دانلود وجود دارد.



دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل کامل ترین جزوه راهنمائی و مشاوره تحصیلی بهمراه سوالات امتحانی پایان ترم دانشگاه پیام نور می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

 

دانلود رایگان کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و
دانلود رایگان کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *