دانلود کتاب نظریه های شخصیت شولتز ترجمه یحیی

 
helpkade
دانلود کتاب نظریه های شخصیت شولتز ترجمه یحیی
دانلود کتاب نظریه های شخصیت شولتز ترجمه یحیی

دانلود خلاصه کتاب نظریه های شخصیت شولتز دارای نکات کلیدی ویژه جمع بندی امتحان، کنکور کارشناسی ارشد و دکترا (( ۲۳۵ صفحه )) شامل تمام فصول. بصورت PDF ، قابل… اطلاعات بیشتر

تصویر فایل دریافتی:

ساختار کتاب

ویراست دهم نظریه های شخصیت، گرایش خود را به دانشجویان دوره کارشناسی که قبلا مطالعه چندانی درباره نظریه های شخصیت نداشته اند، حفظ می کند. هدف ما این است که تکلیف یادگیری نظریه های شخصیت را برای دانشجویان مبتدی آسان کنیم. ما نظریه هایی را انتخاب کرده ایم که رویکردهای روان کاوی، نوروان کاوی، عمر، ژنتیک، انسان گرا، شناختی، رفتاری، و یادگیری اجتماعی به علاوه ی کار بالینی و تجربی را معرفی می کنند. در فصل آخر، این دیدگاه ها را که رشد شخصیت را توصیف می کند مرور کرده و روش هایی را توصیه می کنیم که به دانشجویان کمک می کنند تا از مطالعه ی خود نتیجه گیری کنند.

در این کتاب هر نظریه به صورت یک واحد مورد بحث قرار گرفته است. گرچه ما از ارزش رویکردی که نظریه ها را از لحاظ نکات خاص مقایسه می کند آگاهیم، ولی معتقدیم کتابی که چنین رویکردی دارد برای دانشجویان سطح بالاتر مناسب تر است. کتاب نظریه گرا، فهمیدن مفاهیم اساسی نظریه را برای دانشجویان مبتدی آسان تر می کند. ما سعی می کنیم هر نظریه را به وضوح شرح داده و مهم ترین مفاهیم، فرض ها، تعریف ها و روش های آن را انتقال دهیم. ما درباره روش های ارزیابی و پژوهش تجربی هر نظریه پرداز بحث می کنیم و ارزیابی های خودمان را ارائه می دهیم. به جز قرار دادن فروید در ابتدا، به خاطر اولویت زمانی او، نظریه ها را از لحاظ اهمیت مرتب نکرده ایم. هر نظریه متناسب با دیدگاه های رقیب، در جای خود قرار داده شده است.

دانلود کتاب نظریه های شخصیت شولتز ترجمه یحیی

 


دانلود با سرعت 16 Kbps غیر مستقیم

دانلود با سرعت 32 Kbps غیر مستقیم

دانلود با سرعت 64 Kbps غیر مستقیم

دانلود با سرعت 128 Kbps غیر مستقیم

توجه: ممکن است تمام لینک های دانلود به دستور مقام قضایی حذف شده باشد…

 × 
شش
 = 
thirty six

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

دانلود هاتگرام مارکت ویندوز تبلیغات متنی ارزان انجام پروژه متلب سفارش رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ اگهی حذف اکانت اینستاگرام دانلود کتاب از آمازون خرید رپورتاژ اگهی خرید بک لینک ارزان خرید بک لینک ارزان —— خرید بک لینک ارزان گت بلاگز


pdf کتاب نظریه های شخصیتDownloads-icon

تلفن جهت سفارش خرید کتاب : 66470460-021

0

بانک کتاب درسی ، ارسال کتاب ، ارسال رایگان کتاب ، بانک کتاب دانشگاهی

کتاب نظریه های شخصیت شولتز یحیی سید محمدی نشر ویرایش تالیف دوان پی شولتز و سیدنی الن شولتز ترجمه سید محمدی شامل 17 فصل با عناوین زیر میباشد: 

بررسی شخصیت: ارزیابی ، پژوهش ونظریه
زیگموند فروید: روان کاوی
کارل یونگ: روان شناسی تحلیلی
الفرد ادلر: روان شناس فرد نگر
کارن هورنای: نیازها وگرایش های روان رنجور
اریک اریکسون: نظریه هویت
گوردون الپورت
ریموند کتل ، هانس ایزیک ونظریه پردازان دیگر صفت
ابراهام مزلو: نظریه سلسله مراتب نیازها
کارل راجر:  نظریه خود شکوفایی
جورج کلی: نظریه سازه شخصی
پی اف اسکینر: نظریه تقویت
البرت بندورا: نظریه سر مشق گیری
نظریه های کوچک
اریک فروم
هنری موری
دورنمای شخصیت 

دانلود کتاب نظریه های شخصیت شولتز ترجمه یحیی

 

 

 

کتاب مذکور در بانک کتاب عبادی عرضه شده است . 66470460-021برای خرید اینترنتی و آنلایـــــن کتـــــاب هـای مـــورد نظـــر خود به صورت ارســــال رايگــــان (به تمام نقاط کشور) نیز میتوانید به فروشگاه اينترنتي تلکتاب مراجعه فرمایید.

 ارسال کتاب مورد نظر شما (به سراسر کشور) در سریعترین زمان ممکن با فروشگاه تلکتاب 

 

 

دانلود کتاب کامل نظریه های شخصیت شولتز ترجمه یحیی سید محمدی ( ویراست هشتم ) با کیفیت عالی در قالب فایل pdf که در حجم 569 صفحه توسط وب سایت فایلار برای شما عزیزان تهیه شده.برای دانلود لینک زیر را کپی کنید و در مرورگر خود باز کنید :
https://shopping.filelar.com/products/4784
دانلود رایگان کتاب نظریه های شخصیت شولتز ترجمه فارسی
دانلود کتاب نظریه های شخصیت شولتز pdf
کتاب نظریه های شخصیت شولتز ترجمه فارسی


دانلود کتاب نظریه های شخصیت شولتز pdfDownloads-icon


pdfDownloads-icon


pdf
کتاب
Downloads-icon

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حداقل 8 کاراکتر

دانلود کتاب نظریه های شخصیت شولتز ترجمه یحیی

110,000 تومان

کتاب نظریه های شخصیت شولتز که به کتاب روانشناسی شخصیت شولتز هم مشهور شده است ترجمه ویراست دهم عنوان اصلی Theories of Personality است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است. این کتاب یکی از مهمترین و اصلی ترین منابع آموزشی حوز روانشناسی است به طوریکه اینک بیش از ۴۰ مرتبه تنها توسط یک ناشر تجدید چاپ گردیده است که البته برای همه افرادی که به مباحث روانشناسی علاقه مند هستند نیز بسیار مفید است.

کتاب در ۱۷ فصل تنظیم شده که نحوه شکل گیری شخصیت انسان، انگیزه های او ، عوامل موثر در رشد روانی و ماهیت روانی انسان به خوبی تشریح شده است . فراموش نکنید تا وقتی که ما نظریه های شخصیت را فرا نگیریم با هرگونه اظهار نظری که راجع به روان هر انسانی می کنیم به بیراهه رفته ایم. نثر کتاب روان است و مطالب را مختصر و بسیار مفید بیان کرده است.

شومیز

وزیری

دوآن شولتزسیدنی شولتز

یحیی سیدمحمدی

692

دایره

978-964-6184-94-7

دیوار دی بوک، فضایی است که برای نوشتن برداشت شما و تبادل نظر مخاطبان در خصوص کتاب بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب روی این دیوار، قوانین زیر را رعایت کنید: 1- فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون ممکن است بازدید کنندگان طبق این نظرات کتابی را انتخاب کنند. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

برای ثبت دیدگاه، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، دیدگاه شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دانلود کتاب نظریه های شخصیت شولتز ترجمه یحیی
دانلود کتاب نظریه های شخصیت شولتز ترجمه یحیی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *