چگونه شخصیت پیچیده ای داشته باشیم

 
helpkade
چگونه شخصیت پیچیده ای داشته باشیم
چگونه شخصیت پیچیده ای داشته باشیم

بازگردانی رمز عبور

یک رمز عبور به ایمیل شما ارسال شد

شاید با خود بارها فکر کرده باشید که کاریزما یک خصوصیت ذاتی است و انسان‌های کاریزماتیک با این موهبت به دنیا می‌آیند. این افراد در هرجمعی که وارد می‌شوند مورد توجه قرار می‌گیرند و دیگران را به سمت خود جذب می‌کنند. احتمالا برای شما بسیار پیش آمده که از صحبت کردن با برخی افراد احساس لذت کرده، انرژی مثبت دریافت نموده و علاقه مند باشید تا ارتباط خود را با این افراد افزایش دهید. در یک کلام، برخی از افراد از جذابیتی برخوردارند که می توانند با قدرت و نفوذ کلام خود، سایریان را جذب خود کنند. آنجه که این افراد از آن بهره مند هستند کاریزما نام داشته و به در اصطلاح گفته می شود که شخص مورد نظر کاریزماتیک است.

بیشتر بخوانید: به کارگیری تکنیک های زبان بدن، یک استراتژی موفقیتچگونه شخصیت پیچیده ای داشته باشیم

این موضوعی کم اهمیت نیست، زیرا جذابیت احتمال موفقیت را در هر حوزه زندگی بهبود می بخشد. انسان هایی که می توانند دیگران را تحت تاثیر قرار داده تا آن چه را که آن ها به طور جدی بیان می کنند، دیگران انجام داده و به آن عمل کنند.

به دلیل اهمیت این مساله، کاریزما چندین دهه است که دانشمندان علوم اجتماعی را جذب کرده است. خبر خوب این که charisma دیگر به عنوان یک هدیه مرموز که تنها چند نفر در دنیا از آن بهره مند هستند، نیست. امروز می دانیم که این ویژگی هارا هر کسی می تواند داشته باشد و در خود توسعه دهد. نحقیقات مختلف نشان داده اند که رفتارهای خاصی وجود دارد که ادراک ما از کاریزما را ایجاد می کنند. در واقع می‌توان گفت که ” کاریزما یک مهارت اجتماعی است و به راحتی می‌توان آن را یاد گرفت”.

در این مقاله به بیان هفت رفتار که شما را تبدیل به یک شخصیت کاریزماتیک خواهد کرد و بایستی آن ها را از خود بروز دهید، را بیان کرده ایم.

اعتماد به نفس نوعی تفکر مثبت در مورد توانایی‌های خودتان است و به  شما کمک می‌کند تا در برابر مشکلات قوی‌تر باشید. اعتماد به نفس هم مانند دیگر مهارت‌ها با تمرین قابل ارتقاء است. یکی از ویژگی های افراد جذاب این است که آن ها از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند. مطالعات متعدد نشان داده که وقتی کسی اعتماد به نفس دارد، باعث می شود دیگران به آن چه که می گوید بیشتر توجه کنند. در واقع، تحقیقات انجام شده در دانشگاه Carnegie Mellon نشان داد که اعتماد به نفس، حتی تاثیر بیشتری در بیان نحوه عملکرد فرد گذشته نیز دارد.

در مورد علم اعتماد به نفس جالب است بدانید که حتی اگر احساس اعتماد به نفس نکنید، صرفا نشان دادن اعتماد به نفس تاثیر مثبت بر رفتار دارد. تحقیقات نشان می دهد هنگامی که شما به طور هدفمند و آگاهانه زبان بدن را نشان می دهید نشانه های اعتماد به نفس شما بیشتر می شود به زودی به شما این حس را می دهد که احساس اعتماد به نفس بیشتری دارید.

بیشتر بخوانید: چگونه با کمک زبان بدن، شانس خود را در یک جلسه افزایش دهیم؟

توجه کردن باعث وصل شدن افراد به یک‌دیگر می‌شودمردم دوست دارند که در اطراف افرادی که کاریزماتیک هستند، احساس ارزشمندی کنند. افراد شایسته، به خودشان آموزش داده اند با کسانی که با آن ها ارتباط برقرار می کنند، توجه بیشتری داشته باشند. یکی از رفتارهای مرتبط با توجه، تماس چشمی است. مطالعات متعدد نشان داده است که تماس با چشم به شدت بر دوست داشته شدن، اعتماد و جذابیت تاثیر می گذارد. تحقیقات عصب شناسی نشان داده است زمانی که ارتباط چشمی از طریق مردمک به درستی برقرار می شود ناحیه  مشترکی از مغز دو طرف درگیر فرآیند ارتباط می شود.

افراد جنجالی به تمرکز خود نگاه می کنند و به طرز محتاطانه ای به دیگران گوش می دهند و می دانند که مردم اغلب از طریق تجربه اقدام می کنند. تماس با چشم، بخش مهمی از کاریزماتیک بودن است، زیرا هر دو کمک می کنند توجه و اعتماد را افزایش دهید. آن چه که با چشم ها در طرف مقابل ایجاد می شود، همان چیزی است که معمولا ذهن شما بر آن تمرکز می کند. به همین دلیل است که تماس با چشم یک راه آسان برای بهبود مهارت های گوش دادن است و در هنگام برقراری ارتباط با دیگران، به شدت به آن نیاز بوده و بایستی از این ابزار به صورت کارآمدی بهره برد.

اغلب افراد کاریزماتیک به عنوان افرادی گرم و قابل دسترس توصیف می شوند. تحقیقات نشان داده است که هنگامی که افراد شما را به عنوان فردی گرم تشخیص می دهند بیشتر احتمال دارد که به شما اعتماد کرده و ایده های شما را بپذیرند.

یکی از قوی ترین و در عین حال کم هزینه ترین نمودهای گرما و ایجاد حس راحتی در مخاطبان، لبخند زدن می باشد. مطالعات نشان داده اند که لبخند زدن باعث می شود که فرد بتواند به راحتی و با سرعت بیشتری احساس طرف مقابل را نسبت به خود برانگیخته کند. لبخند حتی می تواند شما را جذاب تر جلوه دهد. تحقیقات انجام شده توسط دکتر رابرت زاجونیک مشخص کرده است زمانی که عضلات صورت در در حالت لبخند قرار دادند، جریان خون به مغز افزایش و درجه حرارت مغز را کاهش می دهد. این کار به طور طبیعی احساس لذت را ایجاد و فرد را در یک حالت خوش بینانه قرار می دهد.

هنگامی که شما به فرد دیگری لبخند می زنید، به عنوان فردی گرم و مثبت شناخته خواهید شد، و این خود از نشانه های کارایی است. نشان داده شده است که لبخند زدن به نورون های آینه که در مغز فعال است منعکس می شود و همین امر باعث می شود که لبخند متقابلی ایجاد کرده و طرف مقابل نیز به شما لبخند بزند.

لبخند واقعی داشته باشید این لبخند از درون شما می‌جوشد و با چشم و لب شما نمایان می‌شود. پس داشتن لبخند دوشن بسیار مهم است. با لبخند به اطرافیان خود انرژی مثبت  می‌دهید و همان انرژی در ادامه به شما بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: ۷ روش افزایش جلب توجه مشتری در مکالمات دشوار

آدم‌های کاریزماتیک با تمام وجود عاشق زندگی هستند.شادی،‌پر انرژی بودن از ویژگی‌های بارزآن‌ها است و همیشه تلاش می‌کنند آن‌ها را به دیگران هم منتقل کنند. آدم‌ها را طوری می‌بینند که می‌توانند باشند، نه آن طور که هستند یک شخصیت کاریزماتیک پرشور است. در ذهن وی انگیزه دادن به دیگران برای عمل و اقدام وجود دارد. این انرژی مثبت یکی از ویژگی هایی است که باعث جذابیت بیشتر آن ها می شود.

تحقیقات نشان داده است که احساسات، شدیدا مسری هستند. دکتر ایلین هاتفیلد، محقق برجسته در این زمینه، مطالعات متعددی انجام داده است که نشان می دهد مردم احساسات دیگران را می گیرند. به عنوان مثال، اگر شما یک همکار دارید که دائما منفی است، اغلب متوجه خواهید شد که زمانی که اطراف او هستید، ناخودآگاه شروع به ظاهر بدبینانه تر می کنید و احساسات منفی را بروز می دهید. به همین ترتیب، اگر با فردی که پرشور و خوش بینانه با شما صحبت می کند، شروع به احساس الهام کرده و احساسات مثبت تان را بروز می دهید.

مردم حریصانه در مورد ایده هایی صحبت می کنند که بزرگتر از خودشان است.. داشتن ایده و حرف‌های کلیدی ارزشمند  بسیار مهم است اما صرفا داشتن ایده کافی نیست. جامعه شناس ماکس وبر، خاطر نشان کرد که یکی از اجزای اصلی کاریزما داشتن، یک دیدگاه روشن از یک آینده مطلوب و به خوبی پیش بردن آن است. به این صورت که برای کارها و اقداماتی که می خواهید انجام دهید یک آینده خوب متصور شوید تا دلیلی برای اقدام تان شود.از عمده تفاوت‌های افراد کاریزماتیک این خصوصیت آن‌هاست که باعث  می‌شود علاوه بر داشتن هدف یک نقشه راه مشخص داشته باشند و بداند که درهر موقعیت چه کاری را باید انجام دهند. این آگاهی آن‌ها را در نگاه افراد دیگر جذاب‌تر می‌کند.

یک مثال افسانه ای از این مورد در زندگی استیو جابز دیده می شود. هنگامی که برای استخدام مدیر اجرایی پپسی، جان اسکلی، تلاش می کرد، جابز با اقتدار از او پرسید: “آیا می خواهی با فروش آب قند به دیگران زندگی خود را بسازی یا این که می خواهی شانس تغییر جهان را داشته باشی ؟” اسکلی بعدا اعتراف کرد که “علت شایسته تغییر مثبت جهان” بیش از حد در نظرش فریبنده بود.

بیشتر بخوانید: افسانه ای به نام “استیو جابز”

به اندازه کافی عجیب و غریب است که برخی از افرادی که به عنوان کاریزماتیک شناخته می شوند، تنها در مورد موضوعاتی که مورد توجه قرار می گیرد صحبت کنند. این بسیار قانع کننده است که آن ها تبدیل به شخصیتی کاریزماتیک هستند. ایده صحبت کردن در مورد مسائل جذاب، به حدی الهام بخش است که به طور طبیعی فرد را دارای ویژگی های کاریزماتیک بودن می کند.

یکی از اصول اصلی موفقیت خودباوری است. اما این به این معنا نیست که کمبود‌های خود را نادیده بگیرید بلکه به معنی دیدن توانایی‌ها درونی خود است. خودباوری از شناخت ضعف‌ها و توانایی خود حاصل می‌گردد، که باعث استفاده هرچه بهتر از فرصت‌ها می‌شود. هر فرد، به طور طبیعی، شک و تردید در خود و در توانایی های خود دارد. این پدیده خیلی شایع است و روانشناسان حتی نامی را برای آن انتخاب کرده اند؛ آن ها این موضوع را به عنوان سندرم تحریک کننده بیان می کنند. این سندرم علاوه بر اینکه مانع عملکرد شخص می شود، کاریزما را از بین برده و می کشد.

افراد کاریزماتیک نیز ترس هایی را دارند، اما آن ها به این ترس ها اجازه نمی دهند که تعاملاتشان را خراب کنند. یکی از راه هایی که مردم شایشته، سندرم خود را محبوس می کنند، این است که با مترکز کردن مغزشان بر موفقیت های گذشته، افکارشان را نظم می دهند.

تحقیقات گسترده نشان داده است که شما می توانید باورتان نسبت به خود را به کمک اولین بازتابی که در مورد چگونگی موفقیت تان در گذشته داشته اید، افزایش دهید. موفقیت های گذشته می توانند شاهدی بر این باشند که شما در تلاش های آینده خود نیز می توانید به موفقیت دست یابید. این اقدام ساده ثابت شده است و نشان می دهد که ذهن شما با رفتاری که در گذشته انجام داده اید سازگار بوده و آن رفتار را مجددا تکرار می کند.

خوب گوش دهید،‌ زیرا با دانستن فرازونشیب‌هایی که طرف مقابل داشته است،‌ راحت‌تر می‌توانید درمورد طرز برخوردتان با او تصمیم بگیرید. از حدس‌وگمان بپرهیزید و درعوض، سؤال بپرسید. مردم از صحبت کردن با افراد کاریزماتیک لذت می برند. یکی از دلایل این است که اشخاص کاریزماتیک، سؤالات روشنگرانه ای می پرسند که دیگران را به افشای خود راهنمایی می کنند.

باید حسابی تمرین کنید تا به شنونده‌ی قابلی تبدیل شوید، چون خوشبختانه یا متأسفانه، خیلی از مردم در مقابل افراد کاریزماتیک و قدرتمند طوری رفتار می‌کنند که با طرز برخوردشان با افراد معمولی متفاوت است.

محققان دانشگاه هاروارد چگونگی به اشتراک گذاشته شدن اطلاعات افراد در برابر شخص کاریزماتیک را در مغز این افراد بررسی کردند. یافته های این تحقیق نشان داد که در هنگام انتقال اطلاعات به فرد کاریزماتیک، فعالیت های عصبی بیشتری در مغز شرکت کنندگان اتفاق می افتد.این احساسات خوب، درک شما از هر دو یعنی هم خودتان و هم مکالمه تان را شکل می دهد.

 

شاید شگفت انگیز ترین چیز در مورد کاریزماتیک بودن تم آن است: اصطلاح کاریزما در مورد دیگران است. راز کاریزما در این است که در مورد شما کمتر کاربرد داشته ولی در مورد چگونگی ایجاد احساسات دیگران مطالب بیشتری را عنوان می کند.

پیشنهاد نویسنده: دیدگاه ایده آلیسم یا نگرش پازلیسم ، کدام انتخاب شماست؟

 

چگونه شخصیت پیچیده ای داشته باشیم

نویسنده

مدیر مجموعه پابلیکا مشاور بازاریابی و فروش کارشناس ارشد مهندسی صنایع

والله ما با هر سعی کردیم گرم باشیم و لیخند بزنیم بدتر خودشو گرفت

منظور جنس موافقه نه مخالف.به این دلیل ه که نمیخواد بهت نخ بده با یک لبخند.

Great article on Chrisma. I truly enjoyed it. Thank you, Aria

متن ترجمه بسیار ابتدائی و سبک است

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با تشکر از شما، مطالب آکادمی فروش به سایت شما ارسال خواهد شد

به‌روزترین مطالب را همیشه همراه خود داشته باشید

 

 

همیشه با خودم
فکر میکنم چه میشود که بعضی ادم ها از اینجا تا بینهایت مرموزند.یا ایا برای مرموز
بودن تلاش میکنند؟اصلا مرموز بودن یک صفت اکتسابی است؟یا از همان اول اول باید
مرمو به دنیا بیایی؟البته ادم های مرموز کمی در اطرافم است اما همان تعداد انگشت
شمار به قدری مرموزند که جای هزار نفر ادم عادی را پر میکنند

مرموز ترین کسی
که میشناسم دختری است در کلاس زبان که از ترم پیش با هم همکلاسی شده ایم.اما در
طول این حدودا چهار ماه جز سلام و گاها خداحافظی “که هر دو توسط من گفته
میشود و پاسخی سرد و سرسری هم توسط همان دوست مذکور داده میشود که اغلب از همین
سلام کردن هم پشیمان میشود و احساس میکنم موذبش میکنم “حرف دیگری بینمان رد و
بدل نشده است.چگونه شخصیت پیچیده ای داشته باشیم

بگذارید برایتون
بگویم چگونه مرموز باشید.البته خودم اصلا ادم مرموزی نیستم و متاسفانه هر جایی که
میرسم با لبخند وارد میشود و بلند سلام میکنم و بعد از چند ثانیه کوتاه گوش کردن
وارد بحث میشود اما دوست مذکور که درصد مرموزیتش از اینجا تا خداست درست خلاف من و
بقیه انسان هاست.وقتی وارد میشود ارام ترین و خلوت ترین گوشه را انتخاب میکند و
تنها انجا می ایستد.گاها سرش را با کتابی جزوه ای یا مثلا موبایلی چیزی گرم
میکند.حتی یک کلمه هم از زبانش خارج نمیشود

سر کلاس هم جایی
مینشید که هیچ کس انجا نیست.معمولا تهِ ته.من هم هر جلسه برای اینکه قدری از
مرموزیتش کم کنم میروم و درست کنارش مینشینم.

 

 

اخیرا احساس
میکنم کمی یخش اب شده چون این جلسه که به کلاس رفتم با لبخند جواب سلامم را داد و
در وسط کلاس هم ساعت را از من پرسید

شاید برای شما
عادی به نظر بیاید اما برای من موفقیت بزرگی است.یک چیز جالب تر:این ترم استاد همه
را مجبور کرده با لکچر بدهند و من مشتاقانه منتظر روز لکچر دوست مرموزم هستم.بسیار
بسیار برایم جالب است!

گاهی وقتی خیلی
خیلی بیکارم با خودم فکر میکنم چه میشود که ادم ها تا این حد مرموز میشند و
کنجکاوی دیگران را بر می انگیزند.شاید از همان اول اولشان مرموز بوده اند از همان
وقتی که به دنیا امده اند از کودکی.اصلا شاید خیلی درون فعالی داشته باشند شاید
نقاش خوبی اند یا حتی خوب اواز میخوانند.شاید قلم خوبی دارند و خوب مینویسند.شاید
هم مثل شخصیت اصلی سریال “گل پسر همسایه”یک اتفاق تلخ در زندگیشان باعث
شده تا منزوی شوند.

همیشه تنها ماندن
به نظرم کسالت اور و خسته کننده است.اما با خودم میگویم شاید هدف های والاتری دارد
که دوستی وشرکت در بحث های عادی و روز مره پییش چشمش بی رنگ و مسخره است و واقعا
دوست دارم بدانم ان اهداف چیست.

این افراد در
نگاه اول بسیار بسیار مغرور به نظر می ایند اما وقتی دقیق میشوی رویشان میبینی ان
قدر ها هم مغرور نیستند بیشتر از مغرور بودن کم رو هستند.و بیشتر از کم رو بودن
مرموز

به نظر من این
افراد روی نخ باریکی از غرور کم رویی و مرموزیت راه میروند و هر لحظه ممکن است
بیوفتند پایین

شاید یک دوست خوب
بتواند از سقوطشان جلو گیری کند

اگر فردی با
مشخصات بالا در اطرافتان هست هوایش را بیشتر داشته باشید

شاید این گره کور
به دست شما باز شود!

پاورقی:اگر به
مرموزیت علاقه دارید حتما سریال 16 قسمتی گل پسر همسایه را ببینید!

سلام من همیشه سعی میکنم مرموز باشم برام یه جا نشستن و چیزی نگفتن اسونه ولی فکر میکنم باید کار های بیشتری کنم تا مرموز باشم.

آخه چرا کسی باید بخواد که مرموز باشه؟ متاسفانه من هم این مشکلو دارم و این بزرگترین مشکلمه همیشه در تلاشم که مثل آدمای معمولی باشم ولی نمیشه که نمیشه… بقیه فکر میکنن من خیلی مغرورم درحالی که نمیدونن چقدر دوست دارم مثل آدمای عادی باشم و با بقیه احساس راحتی کنم و سریع با بقیه صمیمی بشم. باورتون میشه به خاطر همین مشکل خاطرات خوش بسیارکمی از دوران مدرسه برام مونده. مرموز بودن یه ویژگیه که قابل تغییر نیست و تمام عمر شما رو آزار میده و همیشه میپرسید چرا باید اینقدر عجیب باشم؟ این باعث میشه تنها باشید…. و همه تلاش هاتون برای صمیمی شدن با اطرافیان بی جواب میمونه. ما باید سعی کنیم ارتباطاتمون رو گسترش بدیم، اجتماعی باشیم، خوش رویی رو تمرین کنیم و شوخ طبع باشیم . درسته اگه شخصیت مرموزی داشته باشید هیچ وقت نمیتونین با بقیه صمیمی بشید ولی بهتر از اینه که همه به چشم یه آدم عجیب، مغرور و گوشه گیر به شما نگاه کنن

با سلام اون کسایی که میگن مرموزم فقط یک ساعت تنها یه جابشینن و هیچ حرفی نزنن اون موقع است که معنی کلمه مرموز بودن رو متوجه میشید 

میدونی این ادما همشون یه ترس دارن که به شدت پنهان می کنن اونم ترس از تنها موندنه و چون همشون نمی تونن اجتماعی باشن و خیلی نمیتونن در جمع خوش بر خورد باشن این روش رو انتخاب می کنن که تنها باشن و مثل یه راز باشن تا بقیه بی افتن دنبالشون تا راز اونارو کشف کنن و همین باعث می شه که اونها می فهمن به نفر بهشون اهمیت میده و همون یه نفر برای کنار گذاشتن ترسشون کافیه همون ترس تنها موندن.

در کل اونا فکر می کنن باید شکل یه راز بمونن چون فک میکنن اگه ادما همه چیزشون رو بفهمن همون لحضه ترک شون می کنن و ترس اونها هم همینه.باید بگم اینها از بیرون شاید سرد باشن ولی از درون قلب مهربونی دارن.من اینا رو میگم چون خودم شبیه یکی از اون ادم مرموزامو اینکه دیدم تو درمورد ما انتقاد کردی اون قلبم بچه شد و خواست کمکت کنه که ما رو بهتر بشناسی.خب باید بگمیه خورده خجالت کشیدم این متنو بنویسمامیدوارم خوشت بیاد

عالیه خوشم اومد 

بنظر من آدمی که واقعا مرموز باشه در ظاهر دوست داشتنیه و کاری میکنه که همه دوسش داشته باشن اما از این دوستی یه هدفی داره و شخصیت واقعا پیچیده ای داره دنیا رو یه جور دیگه میبینه برای دیگران دل نمی سوزنه شرطی هست ینی بی خودی برای کسی کاری نمیکنه توی زندگیش با احساس تصمیم گیری نمیکنه و میتونه یه روز در نقش یه ادم خوش قلب، جذاب، درس خون، بچه ی شر و با حال و …. باشه و غیر قابل پیش بینی هست البته منظور شما در مطلبی که ننوشتیت از نظر ظاهری بود و واقعا عالی نوشته بودیدچگونه شخصیت پیچیده ای داشته باشیم

سلام 

ممنون از توصیفاتتون 

اون فردی که شما توصیف کردین مرموز نیست یک درون گرا است که اصلا درون گرا نبوده ولی شده! اینا معمولا بر اثر یک شکست عمیق روحی که نتونستن باهاش کنار بیان یک طرف جاده رو گرفتن دارن میرن درصورتی که اگر یه نفر که خوب بتونه باهاش ارتباط بگیره میتونه نگاهش به این جاده هم برگردونه شاید نظرش عوض شه

مفید بود 👍

علیرضا اون بالا گفته ک مرموز بودن بده!

نمدونم منظورتون از این کلمه چیه ولی درونگرا ها از تنهایی لذت میبرن و کافیه جمع مورد علاقشون رو پیدا کنن..

اکثرا جمع های دو یا سه نفره رو دوس دارن و بیشتر از اون حال نمکنن!

توی جمع خجالت نمیکشن ولی ترجیح میدن تنها باشن و زودتر مهمونی یا هر چی ک هس تموم شه!

یه درونگرا ساکته، برای همین بش میگن مرموز و خودخواه و هزار تا چیز دیگه! که البته اهمیتی نداره، مردم همیشه حرف میزنن و چون اون ها صحبت نمکنن شناخته نمشن و از خودشونم دفاع نمیکنن!

یه درونگرا واقع بین و کمی بد بینه!

یه درونگرا مغروره ولی خودخواه نیس!

آزاد و معمولا وابسته به کسی نیس!

خشمشو کنترل میکنه و سعی میکنه به خودش اسیب بزنه تا دیگران!

تعادل داره و همچنان خوش قول و بیخیاله!

بیشتر گناها با زبان اتفاق میوفته و چشم،

تقریبا گناهایی ک افراد دیکه با زبان میکنن اونا انجامش نمیدن و سعی میکنن حرف نزنن مگ اینک نیاز باشه!

وفادارن،خیلیییییییی با چشم دیدم خعلی هاشونو!

خعلی محتاط هستن و معمولا بیطرفن توی درگیری ها!

معتقد به اصل بودن هستن.نه داشتن (واسه عزیزاشون هسن همیشه ولی اونا رو واس خودشون نمیدونن و اهمیتی نمدن به اینک اونا اهمیت میدن بش یا ن)

دوست داشتن رو با عمل نشون میدن و به زبون نمیارن.

خعلی طولانی شد، ولی احترام بزارین به درونگرا ها لطفا 😉

 

سلام

ادمای دورو ورم میگن خیلی مرموزی توخودتی و ازین حرفا 

نمیدونم شاید اینکه زیاد حرف نمیزنم یا هیچ کس هیچ کس از راز هام خبر نداره و یا اینکه شلوغی رو دوس ندارم و کم حرفم و به نسبت به ادمای اطرافم اونقدری اعتماد ندارم که راز هامو بگم این حرف رو میزنن

ولی من بر خلاف کسایی که میگن از مرموز بودنمون متنفریم اینطور نیستم و شخصیتم دوست دارم

حرفاتو خوب بود شاید بیشتر خودمو شناختم به نوشتن ادامه بده 😙😙

سلام

ادمای دورو ورم میگن خیلی مرموزی توخودتی و ازین حرفا 

نمیدونم شاید اینکه زیاد حرف نمیزنم یا هیچ کس هیچ کس از راز هام خبر نداره و یا اینکه شلوغی رو دوس ندارم و کم حرفم و به نسبت به ادمای اطرافم اونقدری اعتماد ندارم که راز هامو بگم این حرف رو میزنن

ولی من بر خلاف کسایی که میگن از مرموز بودنمون متنفریم اینطور نیستم و شخصیتم دوست دارم

حرفاتو خوب بود شاید بیشتر خودمو شناختم به نوشتن ادامه بده 😙😙

سلام

استعداد خوبی در نوشتن دارید

به نظر من اکثر انسان های مرموز که نمیخوان خودشون و افکارشون رو نشون بدن، ریشه در کودکیشون داره . احتمالا اسیب از افراد نزدیکشون دیدند افرادی که قرار بوده بهشون متکی باشه طرف. حالا که شخص اسیب میبینه از نزدیکانش، یک حصار یا دیواری دور قلب خودش میکشه که سخت است نفوذ کردن بهش و حتی برای خود فرد خارج شدن از خودش

سلام متشکرم بسیار عالی بود تبریک میگم قلم بسیار زیبایی دارید به نظر من مرموز بودن چیزی فراتر از گوشه گیری و کمتر حرف زدن در هر جمعی هست بنده به شخصه فرد خیلی شاد و شیطونی هستم اما وقتی در جمعی حضور پیدا می کنم تبدیل به فردی عجیب و مرموزی میشم و این موضوع اصلا رفتاری عمدی نیست و در زندگیم تنها خوانوادم هستند که میتونن رفتار واقعی و من واقعی رو ببینن

مرموز بودن به کم حرف بودن و گوشه گیری و بی توجهی به دیگران نیست مرموز بودن به وسعت دنیای درون افراد هست مثلا من وقتی به دوستام می گم من چجور آدمی هستم بدون شک میگن شیطون و بامزه ولی من توی دنیای درون خودم فرد دیگه اب هیتم این شیطون و بامزه بودن فقط مال دنیای بیرونیه من از درون فرد دیگه ای هستم توی درونم یه نابغه هستم من کار هامو با دنیای درونم ولی به قیافه بیرونیم پیش می برم مرموز کسیه که هیچوقت نفهمی تو دلش و عقلش چی می گذره بی نهایت سخت بشه درونش رو شناخت

متنتون خوب بود. البته ک من خودم اصلا ادم مرموزی نیستم. خو مرموز بودن یه تیپ شخصیتی ک جذابیتای خودشو داره‌. بیرون گرا بودنم برا خودش محسناتی داره. ب طور کلی نمیشه گف خوبه یا بد. یه جور مدله.

سلام ، به طور خلاصه اگه بخوام بگم ، من دقیقا شبیه اون همکلاسی تون هستم و دقیقا میدونم چه حسی داره ، معمولا از نظر ما ، گفت و گوی معمولی خیلی حوصله سر بر و مسخره اس ، بیشتر دوست داریم بشنویم تا اینکه حرف بزنیم . درک زندگیمون بالاست . معمولا اینجور آدما بیشتر منطقی ، ساکت ، مرموز ، درونگرا ، مستقل و باهوشن .

شاید باورتون نشه ، اما تو این مدت این طولانی طرین چیزی هست که دارم میگم

من معمولا فردی نیستم که پیام بزارم ، ولی نوع نوشتارتون منو جذب کرد، از روی نوشتار شما که برای اولین بارم هست که میخونم میتونم بفهمم که شما برونگرا و احساساتی و کنجکاو هستن و افرودیت درونتون بالاس ، خوبه که هرمس درونتون رو به زیبایی در نوشتارتون هدایت کردین برام جالب بود . اهل رنگ و موسیقی هستین و فکر میکنم رقص رو هم دوست داشته باشین . و تنوع طلبین . نمیدونم چقدر رو درست حدس زدم و چقدر و علط ولی امیدوارم درست ها بیشتر باشه 😁 به هر روی ، نویسنده خوبی میشین تبریک میگم . 👌👌👌

دوستان هر کدوم تجربه ی خودشون رو گفتن اما به نظر من آدم مرموز اتفاقا باهوشم هست و خودش انتخاب می‌کنه کجا ها ساکت باشه وکجا در بحث شریک باشه .مرموز بودن ویژگی مثبتی محسوب نمیشه . و لبخند نزدن و نخندیدن دلیلی محکمی برای مرموز بودن نیست …

دوستان هر کدوم تجربه ی خودشون رو گفتن اما به نظر من آدم مرموز اتفاقا باهوشم هست و خودش انتخاب می‌کنه کجا ها ساکت باشه وکجا در بحث شریک باشه .مرموز بودن ویژگی مثبتی محسوب نمیشه . و لبخند نزدن و نخندیدن دلیلی محکمی برای مرموز بودن نیست …

دوستان هر کدوم تجربه ی خودشون رو گفتن اما به نظر من آدم مرموز اتفاقا باهوشم هست و خودش انتخاب می‌کنه کجا ها ساکت باشه وکجا در بحث شریک باشه .مرموز بودن ویژگی مثبتی محسوب نمیشه . و لبخند نزدن و نخندیدن دلیلی محکمی برای مرموز بودن نیست …

برای مرموز بودن باید مثل کف دست بود

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

وب‌سایت فرادید: مدیران کاریزماتیک می توانند دنبال کنندگانشان را مجاب کنند که افرادی وفادار باشند و حتی سخت تر کار کنند. اما آیا برای تبدیل شدن به یک رهبر کاریزماتیک راه های مختلفی وجود دارد یا اینکه همه می توانند به یک روش به چنین سطحی دست پیدا کنند؟

در واقع اینکه افراد برای یافتن تعریفی از “کاریزما” متناسب با علم ارتباط و اجتماعی دچار مشکل شوند، چندان نادر نیست.

در نهایت کاریزما نتیجۀ مهارت‌های ارتباطی و میان فردی در سطح عالی است. از آنجایی که این مهارت‌ها قابل یادگیری و پیشرفت هستند، در نتیجه اینکه کاریزمای خود بهبود ببخشید امکانپذیر است.

چگونه کاریزماتیک باشیم؟

چگونه شخصیت پیچیده ای داشته باشیم

کاریزماتیک نیازمند این است که به تعامل‌هایتان به دیگران توجه دقیق داشته باشید؛ رفتارهای تشکیل‌دهندۀ کاریزما، رفتارهایی مثبت هستند و دیگران را جذب می‌کنند.

شاید از منظر ایدئولوژیک، شغلی یا اجتماعی، فرد کاریزماتیک کسی است که از مهارتهایش استفاده می‌کند تا افراد را به سمت خود بیاورد. به این دلایل، کاریزما را معمولاً با مهارت‌های رهبری مرتبط می‌دانند؛ کاریزماتیک بودن خصیصۀ مهم یک رهبر موفق است.

وقتی که از مردم بخواهید که فردی کاریزماتیک را نام ببرند، اغلب ذهنشان به سمت یک چهرۀ عمومی مثل سیاستمدار، ستاره یا رهبر موفق می‌رود. این افراد، اغلب به خاطر کاریزمایشان موفق هستند، اما آدمهای “عادی” بسیاری نیز هستند که شخصیتی کاریزماتیک دارند. بچه ای که در مدرسه همه دوستش دارند، یا پیشخدمت رستوران که بیشتر از همه انعام می‌گیرد، یا کسی در اداره که محبوب همه است و با همه دوست است، همه افرادی کاریزماتیک هستند.

کاریزما مانند زیبایی، شانس و موقعیت اجتماعی می‌تواند درهای زیادی را در زندگی بگشاید. اما این‌ها ویژگی‌هایی هستند که شاید به دست آوردن‌شان کار ساده‌ای نباشد، در حالی‌که هر کسی می‌تواند کاریزماتیک باشد.

برخی از برخی دیگر کاریزماتیک‌تر هستند. اما کاریزما را چه می‌سازد. در اینجا به برخی از صفات فرد کاریزماتیک و اینکه چگونه این خصایص را می‌توان تقویت کرد می‌پردازیم.

۱- اعتماد به نفس داشتن

افراد کاریزماتیک افرادی با اعتماد به نفس هستند، یا حداقل این توانایی را دارند که خود را با اعتماد به نفس نشان دهند.

داشتن اعتماد به نفس برای برقراری ارتباط در وضعیتهای گوناگون، نظیر رو در رو، گروهی یا در مقابل گروهی از مخاطبان، مهارتی است که بسیاری از مردم در آن توفیق ندارند. فرد کاریزماتیک تنها در برقراری ارتباط معتمد به نفس به نظر نمی‌رسد، بلکه به دیگران نیز کمک می‌کند تا اعتماد به نفس داشته باشند و از این رو به فرآیند ارتباط کمک و آن را تقویت می‌کند.

افراد کاریزماتیک به شیوه‌ای مثبت اعتماد به نفس دارند، بدون اینکه متظاهر و خودستا باشند.

۲- نشان دادن خوش بینی

همراه با اعتماد به نفس، افراد کاریزماتیک خوش بین هستند یا توانایی نشان دادن خوش بینی را دارند.

این یعنی که سعی می‌کنند، جنبۀ خوب دیگران، شرایط و اتفاقات را ببینند. معمولاً در مواجه با اتفاقات شاد و “شنگول” می‌مانند. افراد کاریزماتیک قابلیت این را دارند که دیگران تشویق کنند تا مثل خودشان به چیزها نگاه کنند و به همین خاطر می‌توانند دیگران را تهییج کنند و باعث شوند که افراد حس خوش‌بینی بیشتری داشته باشند.

۳- بازیگر احساسی بودن

اگر خوش‌بین نباشید و اعتماد به نفس نداشته باشید، به قدری “بازیگری” نیاز دارید. اگرچه افراد کاریزماتیک در نمایش احساسات واقعی خود زمانی که به نفعشان باشد خوب هستند، معمولاً در نقش بازی کردن به شکلی که دیگران را نیز به باور آنچه که می‌بینند وادار کنند نیز خوب هستند.

تمثیل قوی در حال شنا در اینجا مفید است. آرام و متمرکز به نظر می‌رسند، اما در زیر سطح و دور از چشمان ناظر نادقیق، فعالیتهای بسیاری در جریان است.

افراد کاریزماتیک هم جذابند، یعنی دیگران می‌خواهند به حرفشان گوش دهند، و هم جذب شونده، یعنی می‌خواهند به حرف دیگران گوش دهند.

افراد کاریزماتیک اغلب داستانگوهای خوبی هستند، و زمانی که صحبت می‌کنند یا چیزی را توضیح می‌دهند، رفتاری درگیر کننده دارند. قادرند که پیامشان را واضح و چکیده منتقل کنند و جدی بودن و استفادۀ به موقعشان از شوخی باعث می‌شود که مخاطبشان دقیق و متمرکز باشد.

وقتی که در موقعیت‌های رو در رو، یا در میان گروه‌های کوچک هستند، زبان بدنی باز و ریلکس دارند و تماس چشمی زیادی برقرار می‌کنند. آنها منتظر بازخورد مخاطبانشان هستند و موضعشان را با توجه به بازخوردی که می‌گیرند شفاف می‌کنند. وقتی در گروههای بزرگتر و ارایه به دیگران قرار دارند، زبان بدنشان اغراق شده‌تر است تا همه را در بر بگیرد.

افراد کاریزماتیک به دیگران نیز توجه نشان می‌دهند. آنها معمولاً سوالات صریح می‌پرسند تا دیدگاه‌ها، نظرات، و احساسات دیگران را بفهمند، و به خاطر تواناییشان در ایجاد احساس راحتی در دیگران، اغلب پاسخهای صادقانه و از صمیم قلب دریافت می‌کنند. فرد کاریزماتیک با دیگران همذات پنداری می‌کند و به آنها توجه دارد و جزییات مکالمات پیشین در یادش می‌مانند و از این رو مورد احترام و اعتماد است.

لبخندی صمیمی، حفظ تماس چشمی و مودب بودن روشی بسیار موثر برای جذب افراد به سمت خود است. اگر با دیگران خوب رفتار کنید و با آنها مهربان باشید، احتمال اینکه دیگران برایشان کارهای دلخواهشان را انجام دهند، بیشتر است.

۴- نشان دادن هوش

افراد کاریزماتیک دوست دارند که بتوانند به شکلی موثر با دیگران ارتباط برقرار کنند و معمولاً باز کردن سر صحبت خوب عمل می‌کنند. معمولاً باهوش هستند و دانش بروزی از تحولات جاری دارند و اطلاعات عمومی جامعی دارند. این باعث می‌شود، شروع مکالمه که بعضاً سخت است، آسانتر شود.

افراد کاریزماتیک اغلب دانش تخصصی‌ای در یک حوزه دارند و قادرند که موضوعات پیچیده را به شکلی که مخاطبانشان متوجه شوند، توضیح دهند و توضیحاتشان را با توانایی‌ها، دیدگاه‌ها و تخصص کسانی که به حرفهایشان گوش می‌کنند، هماهنگ می‌کنند. دانش تخصصی همچنین باعث می‌شود تا دیگران به فرد کاریزماتیک باور و اعتماد داشته باشند.

۵- جسور بودن

قدرت کاریزما، این توانایی است که کاری کنید که مردم آنچه را که شما می‌خواهید بخواهند، یا اینکه آنان را بر سر هدفی مشترک متحد کنید.

از این توانایی می‌تواند در جهت خوب یا بد استفاده کرد. رهبران کاریزماتیک می‌توانند پیروانشان را تشویق و تحریک کنند تا مردم کاری را که می‌خواهند انجام دهند. یک فرد کاریزماتیک ممکن است از مهارتهایش استفاده کند تا اعتماد و احترام قربانیانش را جلب کند و سر بزنگاه پولشان یا اموال برارزششان را از ایشان بگیرد.

افراد کاریزماتیک جسورند، منتها معمولاً به شکلی نه چندان رو. آنها می‌توانند با کلماتشان دیگران را قانع کنند، دیگران را به خوش بینی و اعتماد به نفس تشویق کنند، و با استفاده از درکی که از احساسات خود و دیگران دارند، جسور باشند.

۶- توجه داشتن به جزییات

کاریزما یعنی توجه به جزییات و جزییات اینکه تعامل میان فردی چطور اتفاق می‌افتد.

کاریزماتیک بودن یعنی برقراری ارتباط به صورت پویا، با شوق و علاقه و نشان دادن زبان بدن مثبت. نیازمند تفکر مثبت، خوش بینی و اعتماد به نفس است. کاریزماتیک بودن یعنی متقاعدکننده بودن و ساختن احترام و اعتماد در دیگران.چگونه شخصیت پیچیده ای داشته باشیم

همۀ ما با فهمیدن و تمرین می‌توانیم یاد بگیریم که با توسعۀ مهارتهای میان فردی خود، کاریزماتیک‌تر باشیم. به خاطر داشته باشید، هر قدر هم که کاریزماتیک باشید، نمی‌توانید همه را همزمان راضی کنید.

 

زیبایی در نگاه شماست و جذابیت به صورت های مختلفی ظاهر می شود. بعضی افراد موی بور دوست دارند و بعضی دیگر قهوه ای را ترجیح می دهند. ممکن است شما از یک بدن خوش فرم خوشتان بیاید و بهترین دوست شما برعکس به بدنی نرم و در آغوش گرفتنی تمایل نشان دهد. سلیقه ی شما هرچه باشد، حقیقت این است که لازم نیست ستاره ی هالیوود یا جورج کلونی دوم باشید تا جذاب به نظر بیایید. چیزی که در نظر اکثر مردم جذاب است، گشاده رویی فرد و علاقه ی او به آن هاست.
شاید از خود بپرسید چرا باید به خودم زحمت بدهم؟» در پاسخ به این سؤال باید بگوییم به این دلیل که معمولا به نظر می آید که افرادی که جذاب جلوه می کنند، صفات مثبت دیگری نیز دارند. مطالعات بی شمار نشان می دهد که از نظر مردم، افراد جذاب به احتمال زیاد با استعداد، خون گرم، علاقه مند، مهربان، حساس، پرکشش، باوقار، زودجوش و اجتماعی اند. اگر اینها شما را قانع نمی کند، باید بگویم که از نظر دیگران افراد جذاب باهوش تر و شادتر هم هستند. درستی یا نادرستی این موضوع مهم نیست. اگر جذابیت باعث می شود که این طور به نظر برسید، چرا می خواهید سر آن بحث کنید؟
هرچند فیزیک و ظاهر شما عواملی مؤثر در تعیین جذابیت شما هستند، اگر زبان بدنتان جذاب باشد آدم ها دیگر به اندام یا چهره ی نه چندان ایده آل شما توجه نمی کنند.

به زمانی فکر کنید که وقتی با فرد مقابل مشغول صحبت بوده اید همه ی حواسش به شما بوده است. احتمالا آن شخص به چشمان شما نگاه کرده، بدنش را ثابت نگه داشته و به شما جرئت بیان احساسات و افکارتان را داده است. در واقع توجه او روی شما متمرکز بوده است. ایجاد و حفظ ارتباط چشمی با دیگران نشان دهنده ی علاقه ی شما به آنهاست. و اگر علاقه ی خود را به دیگران نشان دهید، آنها مجذوب شما می شوند.
هنگام نگاه کردن به آدم ها اطمینان حاصل کنید که نگاه شما کنجکاوی تان را برای شناخت او منعکس می کند. از اخم کردن، از گوشه ی چشم نگاه کردن، یا نگاه نکردن به چشم طرف مقابل خودداری کنید؛ مگر این که بخواهید به او این احساس را بدهید که دارید قضاوتش می کنید یا بی اعتنا هستید. درهم کشیدن چهره نیز باعث می شود صورت شما زودتر از آن چه انتظار می رود پرچین و چروک شود.
با توجه کردن و نشان دادن علاقه به طرف مقابل، حس مهم بودن را در او ایجاد می کنید. هرکس که باعث شود دیگری احساس کند فردی مهم و ارزشمند است، خود به خود جذاب به نظر خواهد آمد.

 

اگر لبخند بزنید، دنیا به شما لبخند می زند و اگر بگریید، به تنهایی گریه خواهید کرد. حداقل این چیزی است که پدر بزرگم به من گفته است. لبخندی طبیعی و واقعی که هم دهان و هم چشم در ایجاد آن دخیل اند، جذاب است. مردم می خواهند با کسی باشند که حس خوبی به آنها بدهد. اخم کردن و جمع کردن لب ها و در کل، یک چهره ی درمانده، قطعا برای دیگران جذاب نیست.
چهره ای که سرشار از سرزندگی و اشتیاق و لذت است مانند آهن ربا عمل می کند. چنین چهره ای مردم را به سمت شما جذب می کند و باعث می شود بخواهند با شما همراه باشند. با لبخند می توانید مستقیما احساس دیگران را نسبت به خود تحت تاثیر قرار دهید. با حالت چهره تان می توانید عکس العمل افراد را نسبت به خود کنترل کنید. از طریق استفاده ی درست و سنجیده از حالات چهره می توانید آنها را به سمتی هدایت کنید که به شما واکنش مثبت نشان دهند و شما را فردی جذاب به حساب بیاورند. این بدان معنا نیست که باید، پوزخندی مصنوعی روی صورتتان باشد؛ این حالت قطعا برای دیگران جذاب نیست.چگونه شخصیت پیچیده ای داشته باشیم

 

از طریق تکان دادن و کج کردن سر و گرفتن آن به سمت طرف مقابل نشان می دهید که به صحبت های او گوش می دهید و به حرف هایش علاقه مندید. هر کس که به فرد دیگری علاقه نشان دهد، قطعا جذاب به نظر خواهد آمد.
سر تکان دادن، طرف مقابل را به ادامه ی صحبت دل گرم می کند و نشان دهنده ی توجه شما به او است. کج کردن سر به یک سمت نشان می دهد که درگیر گفت و گو شده اید و حواستان جمع است. در نتیجه ی استفاده از حرکات و اشاره های کوچک سر، نشان دادن توجه یا علاقه یا درگیر شدن در ماجرای کسی، این طور به نظر می رسد که دل سوزید و با طرف مقابل ارتباط برقرار کرده اید. کیست که این خصوصیات برای او جذاب و فریبنده نباشد؟

 

این حرکات به مردم خوش آمد می گوید و آن ها را دعوت می کند تا به قلمرو شما وارد شوند. وقتی نشان می دهید فردی دلسوز و آرامید و با دیگران راحتید، خون گرم و دست یافتنی به نظر می رسید و این دو ویژگی مساوی است با جذاب بودن.
اگر دوست دارید بازوان تان را روی سینه به حالت ضربدری قرار دهید یا این که دست هایتان را در جیب خود فرو ببرید، در مقابل این وسوسه مقاومت کنید و به جای آن دست ها را باز و آزاد نگه دارید و کف آنها را در معرض دید بگذارید. نشانه هایی که مانعی میان شما و دیگران ایجاد می کنند مردم را از شما دور نگه می دارند و باعث می شوند سرد و دور از دسترس به نظر برسید. حرکات باز دیگران را تشویق می کند تا به حریم شما وارد شوند و نشان می دهد که شما آن ها را همان طور که هستند می پذیرید و برایشان ارزش قایلید.

 

بدنی صاف و کشیده قطعا جذاب تر از بدنی قوز کرده و بی حال است. این بدان معنا نیست که باید خشک و بی انعطاف باشید؛ برعکس بایستی بدنتان منعطف و آماده ی جذب دیگران به خود باشد و باعث شود دیگران در حضور شما احساس راحتی کنند.
وقتی در موقعیتی غیر رسمی نشسته اید، به عقب تکیه بدهید و به شکل نامتقارنی قرار بگیرید. یک دست تان را روی تکیه گاه صندلی بیندازید. وضعیت های دیگر را امتحان کنید. حالت های باز و راحت، پذیراتر و جذاب تر از حالتی اند که در دست را محکم به طرفین بدن بچسبانید. به علاوه این حالت ها به تلاش کمتری نیاز دارند.
اگر می خواهید اشتیاق خود را نشان دهید، کمی به جلو متمایل شوید و وضعیت متقارنی به خود بگیرید. این حالت متعادل نشان می دهد که شما روی طرف مقابل متمرکزید و به او توجه می کنید. اگر طوری رفتار کنید که گویی نسبت به طرف مقابل کنجکاوید و او برایتان مهم است، او نیز خود به خود به شما جذب می شود.

 

انسان های جذاب به دیگران احترام می گذارند. آنها به نظرات دیگران اهمیت می دهند و احساسات طرف مقابل را در نظر می گیرند. به نظر می رسد این افراد درکی ذاتی از آن چه دارند که حس خوبی به دیگران می دهد و آن چه باعث رنجش آن ها می شود. آنها می دانند چه موقع نزدیک و صمیمی باشند و چه موقع عقب نشینی کنند.
احترام گذاشتن به حریم شخصی دیگران، یک ویژگی جذاب است. وقتی در محیط کار یا اجتماع، کنار فرد دیگری قرار می گیرید در واقع به او می گویید که برایش ارزش قایلید و به حرف هایی که برای گفتن دارد علاقه مندید. افراد جذاب عمدا کسی را معذب نمی کنند و هرگز به طور عمد به حریم دیگری تجاوز نمی کنند. آنها به اندازه ی کافی به فرد مقابل نزدیک می شوند؛ نه آنقدری که باعث عذاب او شوند.
اگر می خواهید جذابیت خود را نشان دهید، به حریم دیگران احترام بگذارید. اگر در نزدیکی فردی که با او در تعاملید بایستید یا بنشینید و مستقیما به او نگاه کنید، در کنار شما احساس اعتماد به نفس و راحتی خواهد کرد.

افراد جذاب از برقراری تماس بدنی نمی هراسند. آنها از تأثير قوي تماس بدنی به موقع و بجا آگاهند. تماس بدنی را می توان برای تشویق با ابراز علاقه یا دلسوزی و نشان دادن حمایت انجام داد.
فرد جذاب هنگام لمس طرف مقابل حس احترام را نشان می دهد. اگر در این موقعیت ها عمدا فرد دیگر را لمس کنید، میزان جذابیت شما افزایش می یابد:
وقتی به مشکلات یا نگرانی های کسی گوش می دهید، لمس کردن او نشانگر توجه و حمایت شماست.
وقتی به متقاعد کردن فردی برای پذیرش نظرات تان مشغولید، با لمس او پلی برای مرتبط کردن فرد مقابل با شرایط و دیدگاه تان به وجود می آورید.
هنگام ارایه ی اطلاعات یا توصیه های خود، با لمس طرف مقابل تشویق و مشارکت را منتقل می کنید.
فقط هنگامی فرد مقابل را لمس کنید که با توجه به نوع رابطه ی شما، تماس بدنی عمدی صحیح باشد. لمس کردن به طور غیرمستقیم وجود پیوندی را میان دو طرف نشان می دهد. قبل از برقراری تماس بدنی توجه کنید که فرد مقابل با چه نوع تماسی احساس راحتی می کند. اگر در این رابطه که تماس شما با چه عکس العملی مواجه می شود تردید دارید، بهتر است این کار را انجام ندهید.

 

جذاب ترین افراد آن هایی اند که برای دیگران احترام و اهمیت قائل اند. شاید به این فکر نکنید که نحوه ی مدیریت زمان ممکن است به زبان بدن مرتبط باشد؛ اما این امر بخشی ضروری از ارتباط غیرکلامی است که به همین دلیل آن را در اینجا مطرح کرده ام.
اگر تابه حال شما را برای چیزی معطل کرده اند، مثلا برای یک قرار ملاقات، جلسه یا حتا پاسخ ایمیل، می دانید که این وضعیت چقدر آزاردهنده است. داشتن برنامه ریزی و انجام کارها در وقت معین، معنایی فراتر از یک رفتار خوب دارد؛ این کار به نوعی بیانگر ارزش های درونی شماست. درواقع این امر نشان می دهد که شما چه احساسی به دیگران دارید و چگونه با مردم رفتار می کنید.
در برخی فرهنگ ها مثل هند با عربستان سعودی، معطل کردن دیگران چندان مشکل ساز نیست. حتا انتظار آن هم می رود؛ اما در فرهنگ غرب، افراد در مورد زمان بسیار حساس اند. اگر عادت دارید همیشه دیر کنید، به تأثیر آن روی رفتارتان توجه کنید. تعجب نکنید اگر دیگران برایتان ارزشی قایل نمی شوند؛ البته اگر شما را خودخواه یا گستاخ تصور نکنند. شاید تصور کنید دیر رفتن به یک مهمانی شام طبق عادت مرسوم ممکن است جذاب به نظر برسد، اما میزبانی که سوفله اش تا زمان معینی قابل خوردن است، چندان از کار شما خوشحال نخواهد شد.

 

افراد جذاب به ظاهر خود می بالند. این افراد می داند کدام لباس به آنها می آید و کدام یکی را بهتراست به خیریه ببخشند. لازم نیست برای جذاب به نظر آمدن هزینه ی زیادی صرف کنید. ابتدا سعی کنید تمیز و آراسته باشید. مطمئن شوید موهایتان تمیزند و مدل آنها به شما می آید. آیا ناخن هایتان تمیز و کوتاهند؟ آیا مرتب به دندان پزشک مراجعه می کنید؟ آیا لباس ها و کفش هایتان سالم اند؟ این که چگونه خود را در معرض نمایش می گذارید، بیانگر احساسی است که به خود دارید اگر زمان و انرژی لازم را برای نشان دادن خود در بهترین حالت ممکن صرف نمی کنید، انتظار نداشته باشید فردی جذاب به نظر بیایید.
اگر از نظر بدنی روی فرم نیستید، همین حالا فکری برای این مسئله بکنید زندگی کوتاه است. با این کار نه تنها زیباتر خواهید شد، بلکه احساس بهتری نیز خواهید داشت. لازم نیست حتما به باشگاه ورزشی یا کلوب سلامت گران قیمتی بروید؛ گرچه اگر فکر می کنید برای شما موثر است، بهتر است این کار را انجام دهید. نیازی نیست هزینه ی زیادی را صرف خرید وسایل گران قیمت لاغری شکم کنید، هر چند خرید یک جفت کفش ورزشی خوب برای دویدن ضروری است. کاری که باید انجام دهید این است که چه روشی برای شما موثر است. برنامه ریزی کنید و به آن وفادار بمانید. چاقی و سستی نه جذابیت می آورد و نه برای سلامت مفید است.

 

برای ایجاد رابطه ای موفق، بایستی هنگام قرار گرفتن مقابل هر کسی حالات و حرکات تان هماهنگ باشند. اگر به دیگران موقع صحبت کردن نگاه کنید، خواهید دید چقدر حرکات و حالات سر و دست شان موزون است. سپس به حرکات خودتان دقت کنید. حتا زمانی که به نظر می رسد کاملا بی حرکتید، می بینید که چگونه هماهنگ با طرف مقابل حرکت می کنید. سر تکان دادن یا پلک زدن شما با سخنانی که می شنوید هماهنگ است. در واقع این حرکات نامحسوس بدن به عنوان بازتاب حرکات طرف مقابل، نشان دهنده ی توجه شما به صحبت های اوست.
اگر مشغول صحبت هستید و نمی خواهید کسی رشته ى كلام تان را پاره کند، انتهای هر جمله اندکی دست خود را بالا ببرید. وقتی تمایل دارید شخص دیگری صحبت کند، با چند روش می توانید منظور خود را برسانید. می توانید پس از اتمام سخن تان مکث کنید و به طرف مقابل خیره شوید یا به حرکت دست تان که هماهنگ با صحبت هایتان است خاتمه دهید. با به کار بردن این نشانه ها این ویژگی جذاب را از خود بروز می دهید که مایلید دیگران نیز در گفت وگو شرکت کنند، نه اینکه فقط خودتان صحبت کنید.

 

ادم های جذاب می دانند چگونه متناسب با شرایط صدایشان را تنظیم کنند. آن ها شدت و میزان و آهنگ صدایشان را با توجه به وضع موجود کنترل می کنند. این افراد زبانی هماهنگ با موقعیت انتخاب می کنند و صریح و مطمئن و متعهد صحبت می کنند. به علاوه جذاب ترین افراد موقع ابراز وجود دیگران کاملا به آنها توجه می کنند.
از آن جا که افراد جذاب همچنین دوست دارند عقاید خود را به اشتراک بگذارند و تمایل دارند بیشتر صحبت کنند، متعادل کردن گوش دادن و صحبت کردن برای این امر بسیار حائز اهمیت است.
با اعتماد به نفس رفتار کردن، هدفمند حرکت کردن و نشان دادن پایبندی آسان به قوانین هر نوع محیطی در اطراف تان، قطعا بیانگر این است که شما فردی جذابید که دیگران خواهان همراهی تان هستند.

 

 

جهت سفارش آنلاین خدمات یا نیاز های خود با ما تماس بگیرید . تیم ما همه روزه آماده ارائه مشاوره تخصصی بر اساس نیاز شما می باشد.

 

044 33 46 55 75

0914 600 3002

2019 © GITYAFROUZ All Rights Reserved.

چگونه شخصیت پیچیده ای داشته باشیم

برای همه ما مهم است که بدانیم دیگران در مورد ما چه فکری می‌کنند، بخصوص در اولین ملاقات با دیگران دوست داریم به گونه‌ای رفتار کنیم جذاب باشیم و که به دل آن‌ها بنشینیم و حس خوبی در آن‌ها ایجاد کنیم. زبان بدن و کلمات ما در ثانیه‌های اول ملاقات، می‌توانند روی جذابیت ما و در نتیجه در نظر دیگران تاثیر بگذارند. حال ببینیم که چگونه می‌توانیم در کمترین زمان جذاب باشیم و بیشترین تاثیر را روی فرد مقابلمان بگذاریم. (برای مطالعه متن کامل این مقاله روی ادامه مطلب بزنید و مطالعه کنید)

ادامه مطلب

بسیاری از آدم‌ها تلاش می‌کنند تا مهربان، مراقب و دلسوز باشند. اما برای برخی از مردم همیشه این تلاش‌ها نتیجه نمی‌دهد. رفتارها یا عادت‌های بدی وجود دارند که آدم‌ها را غیرجذاب و آزاردهنده نشان می‌دهند و معمولا کسی نمی‌خواهد اطراف این گونه آدم‌ها باشد. به تعدادی از این عادت‌های آسیب‌زا در اینجا اشاره می‌شود. ممکن است است آدم‌ها از وجود چنین ویژگی‌هایی در خودشان آگاه نباشند، اما این دلیل نمی‌شود که دیگران آن را نادیده بگیرند. بنابراین اگر شما هم این عادت‌ها و رفتارها را در خودتان پیدا کردید تلاش کنید آن ها را اصلاح کنید. تلاش کردم که در بخش یک برداشت راه راهایی از دست این ویژگی‌ها را نشان دهم. 
شما هم احتمالا غیرجذاب هستید، اگر…  (برای مطالعه متن کامل این مقاله روی ادامه مطلب بزنید و مطالعه کنید)

ادامه مطلب…

بدن ما زبان مخصوص خودش را دارد و الفاظ آن همیشه محبت‌آمیز نیستند. زبان بدن شما به احتمال زیاد بخش جدایی‌ناپذیر وجود شما است، تا جایی که ممکن است حتی فکرش را هم نکنید که تا چه حد می‌توانید در برداشت دیگران از شخصیت شما و جذابیت‌تان تایر گذار باشد.. پس اگر تاکنون به فکر زبان بدن خود نبوده‌اید، وقت آن رسیده کاری کنید چون ممکن است در حرفه‌تان تاثیر منفی بگذارد. (برای مطالعه متن کامل این مقاله روی ادامه مطلب بزنید و مطالعه کنید)

ادامه مطلب…

بعضی‌ها سعی می‌کنند به خیال خودشان طوری رفتار کنند یا حرف بزنند که نیت قلبی‌شان مشخص نشود، غافل از این که نشانه‌هایی وجود دارند که افراد از روی آن‌ها می‌توانند به راحتی به شخصیت و منش آن‌ها پی ببرند و آن‌ها را به قضاوت بنشینند. اطلاع از ویژگی‌های شخصیتی فرد مقابل می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی کمک نماید. (برای مطالعه متن کامل این مقاله روی ادامه مطلب بزنید و مطالعه کنید)

ادامه مطلب…

آیا تا کنون حرف‌ها یا عباراتی را گفته‌اید که به سرعت از گفتن آن‌ها پشیمان شده باشید؟ به احتمال زیاد گه‌گاه این اتفاق برای همه ما پیش می‌آید، اما چنین موضوعی برای افراد باهوشی که با دقت کلمات و جملات خود را قبل از بیان آن‌ها برمی‌گزینند، یک اتفاق عادی نیست. باید در کلام هم جذاب بود!
(برای مطالعه متن کامل این مقاله روی ادامه مطلب بزنید و مطالعه کنید)

ادامه مطلب…

ما در زندگی روزمره خود در اجتماع، محل کار یا در میان بستگان با افراد مختلفی در ارتباط هستیم که ممکن است برخی از آنان بسیار به دل ما بنشینند و برخی‌ها را اصلاً دوست نداشته باشیم. ویژگی شخصیتی افراد می‌تواند نقش مهمی در این موضوع داشته باشد. اما زندگی به گونه‌ای‌ است که باید با همه افراد جامعه چه کسانی که رفتارشان را می‌پسندیم و چه کسانی که نمی‌پسنیدم، در ارتباط باشیم. پس بهتر است یاد بگیریم با افرادی که با آن‌ها در تعامل هستیم؛ به‌خصوص کسانی که دوستشان نداریم، چگونه رفتار کنیم تا زندگی راحت‌تر و آرام‌تری داشته باشیم. 

ادامه مطلب…

ما همیشه مجبور نیستم به تمام درخواست‌های دیگران یا چیزهایی که ما را وسوسه می‌کنند یا تمرکزمان را به هم می‌ریزند، بگوییم “بله”. نه گفتن از جمله مهارت‌های زندگی است که آموختن آن می‌تواند در رسیدن به اهدافمان کمک کند.

ادامه مطلب…

برخی انسان‌های ویژگی‌های شخصیتی قوی و قدرتمندی دارند که با بهره‌گیری از آن‌ها توانسته‌اند رهبری عده زیادی را بر عهده بگیرند، متفاوت با دیگران باشند و تغییر و تحولات بزرگی را بیافرینند. حال این ویژگی‌های شخصیتی ممکن است در نگاه بعضی‌ها گستاخانه یا سلطه‌جویانه باشد، در حالی که این‌طور نیست. آن‌ها تنها به درک درستی از خود و اطرافیان‌شان رسیده‌اند.
(برای مطالعه متن کامل این مقاله روی ادامه مطلب بزنید و مطالعه کنید)

ادامه مطلب…

==============================

شاید به این مقالات هم علاقمند باشید:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     ثبت اشتراک نسخه آنلاین

چگونه شخصیت پیچیده ای داشته باشیم

بررسی و مقایسه تجهیزات شبکه

توسعه و پشتیبانی توسط ایران دروپال   |   میزبانی توسط پارس پک

اغلب ما به دنبال جذاب بودن هستیم! حال می تواند این جذابیت برای جنس مخالف باشد یا به لحاظ اجتماعی یا کاری. باید توجه داشت که ملاک ها و معیارهای جذابیت از نظر افراد مختلف با هم متفاوت است اما معمولا این موضوع بیشتر در چهارچوب جنسیت مطرح می شود. به این معنی که معیارهای جذابیت از نظر خانم ها و آقایان، غالبا تفاوت اساسی با یکدیگر دارند. اگر شما نیز این سوال را دارید که چگونه جذاب باشیم ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید!

اغلب افراد این تصور را دارند که جذاب بودن یعنی زیبایی! که باید در این خصوص گفت به هیچ عنوان چنین نیست. به صورت صحیح تر میتوان گفت زیبایی در میزان جذابیت نقش دارد اما نه به اندازه ای که همه چیز باشد! موارد دیگری نظیر شخصیت، وضعیت روحی روانی و شعور انسان نیز به اندازه زیبایی ظاهری در جذاب بودن نقش دارد. با توجه به اینکه ممکن است بسیاری به فکر این باشند که چگونه جذاب باشیم برای جنس مخالف ، پس بنابراین در ادامه سعی خواهیم کرد معیارهای جذابیت را از نگاه جنس مخالف بررسی نماییم.

خانم ها اگر قصد دارند برای مردان جذاب باشند می بایست معیارهای جذابیت زنان از نگاه مردان را مورد بررسی قرار دهند. در ابتدا لازم است موضوع مهمی را مطرح نماییم. اگر مردی را دوست دارید و می خواهید با آن مرد ازدواج نمایید و یا در زندگی زناشویی برای مرد خود جذابیت داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

اغلب مردان در کشور ما برای ازدواج به سمت خانم هایی می روند که از ویژگی های سلامت اخلاقی را داشته باشد که در فوق به آنها اشاره شد. حال اگر با آرایش بیش از حد یا پوشیدن لباس های خارج از عرف و … قصد جذب کردن مردان را دارید حتما توجه داشته باشید که غالبا مردانی را به سمت خود جلب خواهید کرد که هدف آنها از بدست آوردن شما، صرفا برطرف نمودن نیازهای جنسی می باشد! این موضوع نیز اثبات شده که جذابیت جنسی برای مردان موقتی بوده و دیر یا زود برای آن عادی شده و هیچ جذابیتی برای او نخواهید داشت. توجه داشته باشید که دو عبارت آراستگی و زیبایی را با هم اشتباه نگرفته باشید. مردان، اغلب زنان آراسته را جذاب می دانند اما همه زنان زیبا که به واسطه آرایش خود را زیبا کرده اند برای آنها جذاب نیستند. اگر جذابیتی نیز وجود داشته باشد سطحی بوده و عمیق نیست.

پیشنهاد می کنیم مطالب زیرا مطالعه نمایید:

چگونه شخصیت پیچیده ای داشته باشیم

برای اینکه در نظر زنان، جذاب دیده شوید می بایست معیارهای جذابیت مردان برای زنان را بدانید. اگر قصد دارید جذابیت بالایی برای زنان داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

موضوع کمی پیجیده است اما بسیار ساده! اگر می خواهید شخصی (خانم) به شما جذب شود بهتر است زیرساخت های لازم را در خود ایجاد نمایید تا شخص، خودش به سمت شما جذب شود. در این حالت، احساس اطمینان بیشتری به زنان دست می دهد. برای جذب خانم ها نیازی نیست لباس های چند میلیونی بر تن داشته باشید، نیازی نیست عطر چند میلیونی استفاده کنید و …! برای جذب زنان تنها کافیست مرد خوبی باشید و آراستگی لازم را داشته باشید. همین!!!

در بسیاری از موارد معیارهای پسران با مردان کاملا هماهنگ و برابر است.

در بسیاری از موارد معیارهای دختران با زنان کاملا هماهنگ و برابر است.

با سلام و خدا قوت!
دیدگاه خاصی نسبت به موضوع مربوط به جذاب بودن ندارم! اما مشکلی دارم که امیدوارم کمک ام بکنید!
۱۵ سال پیش من و یک خانم ( دختر) با هم آشنا شدیم و من به اش ابراز علاقه کردم و ارتباط تلفنی با هم داشتیم برای چند ماه! او متخصص داخلی ( جراح عمومی) بود و اکنون فوق تخصص است در حالی که من دیپلم هستم! او تهرانی است و من سراوله ای ( لک کرد زبان در ایلام) خانواده هایمان با این توجیح که اختلاف فرهنگی داریم مخالفت کردند من هم برای اینکه آن خانم فرصت ازدواج با از من بهتر را از دست ندهد به اش گفتم برو شوهر کن همین باعث شده در طی این پانزده سال یا بگوید شوهر کرده یا بگوید دیگه دوست ام ندارد اما از برخی علائم برای ام ثابت شده او هنوز دوست ام دارد البته من درصدی از اسکیزوفرنی دارم بطوری که گاهی توهمات را عین واقعیت می دانم و فکر می کنم که با توجه به اینکه این علامت را به من نشان داده پس هنوز دوست ام دارد مثلن یک بار رفتم پیش اش در حالی که می گفت دیگه دوست ام ندارد پایش را آورد کنار پایم جفت کرد و برداشت من از این حرکت او این بود که می خواهد به من بگوید که ما لنگه ی هم ایم و یا وقتی از حرف اش ناراحت شدم و می خواستم از پیش اش بروم گفت حالا یه دقیقه ی دیگه بمان و برداشتم این بود که چون دوست ام دارد می خواهد بیشتر نگاه ام بکند!
از دیدگاه من آن زن موجود پیچیده ای است ( شاید هم کل زنان) و نمی خواهد من بدانم که او چقدر دوست ام دارد چون فکر می کنم او می ترسد که من بدانم او چقدر دوست دارم تا ازش سو استفاده نکنم! مشکل او و خیلی از زن ها این است در عشق ورزی شجاعت و شهامت ندارند و نمی خواهند برای عشق شان هزینه بدهند ( نه هزینه ی پولی و مالی منظورم این است که مثلن دیگران نفهمند که عاشق کسی شده اند که در سطح پائینی است ) فکر کنم این خانم به خاطر اختلاف مدرک با من غرورش اجازه نمی دهد آشکارا به من عشق بورزد! چون حتا اون موقع که چند ماه با هم ارتباط داشتیم تنها یکبار آنهم نه چشم در چشم بله در حالی که داشتم کفش ام را پا می کردم و سرم پائین بود گفت تو عشق منی؛ وگرنه غیر آن یک بار در طی این ۱۵ سال حتا یک بار نگفته دوست ام دارد!
به هر حال! الان به نظر شما باز هم از طریق وب سایت اش برای اش پیام بذارم و به اش ابراز علاقه بکنم یا قطع کنم و فراموش اش کنم و بروم دنبال زندگی با کس دیگه ای! البته تا الان دست کم یک بار ازش بریده ام و به طرف خانمی رفتم که سه بچه دارد اما چون عاشق شوهرش است دیگه نخواستم برای اش ایجاد مزاحمت بکنم و چند روز پیش باهاش قطع ارتباط کردم! و این موضوع را با آن خانمی که پانزده سال پیش عاشق هم شدیم در میان گذاشتم که دست کم یک بار ازش عبور کرده ام!
او نزدیک به ۴۸ سال دارد و من ۳۹ سال!
وضعیت شغلی و پولی و مالی خوبی هم ندارم و از این لحاظ هم به اش حق می دهم که با احتیاط با من رفتار بکند اما عرصه ی عشق ورزی باید خالی باشد از توجه به اختلافات اقتصادی و فرهنگی و …و کلاس بندی های اجتماعی و تحصیلی چه آنگونه یک شاه عاشق یک گدا می شود و یا یک ملکه عاشق یک گدا می شود و از افکار عمومی و … می گذرد و گدا را با جان و دل می پذیرد چنانکه بر یوسف و زلیخا و یا خسرو شیرین گذشت!
با سپاس! منتظر راهنمائی تان هستم!

حوصله نداشتم همشو بخونم ولی تا اونجایی که خوندم اصن نباید به طرفت بگی برو شوهر کن یعنی من کسی نیستم ک بیام بگیرمت

منم تا اونجایی ک خوندم اصن نباید بگی برو زن بگیر ینی من کسی نیستم ک هر کسی لیاقتمو داشته باشه

من اسمتو خوندم فهمیدم جریان چیه
دوست عزیز یکم برای خودت ارزش قائل شو و دنبال جواب مجانی نگرد واسه مشکل اولت که عزت نفس هست حداقل به ۶ ماه تا یکسال مشاوره و تمرین نیاز داری اینکه خودتو بیکس خطاب میکنی از کمبود عزت نفست میاد که مساله جدی هست چون اکثر مسائل از همینجا نشات میگیره پیشنهاد میکنم کتاب وضعیت آخر من خوب هستم شما خوب هستید رو حتما بخونی البته اگر اهل مطالع هستی

من یک دختر هستم و اگر برای من این اتفاقات رخ میداد باید بگویم که او از تو دل سردشده و نمیتواند به تو تکیه کند📌

سلام دوست عزیز احساس می کنم با این دیدگاهت چیزی برا از دست دادن نداری اما متوجه نشدم برداشتت از عشق چیه این چیز هایی که شما گفتی همش داستان اگر میشه به واقعیت رو به رو شو اگر واقعا فکر می کنی که عشقتو به خاطر سطح پایین بودنت از دست میدی خب یه تکون به خودت بده بهش برسی درس بخون یا واقعا کار کن ببین چه کاریو بهتر انجام میدی خودتو بساز فکرتو با روان شناسی قوی کن و کاری کن که خودت به خودت افتخار کنی واقعا اولش سخته…. بجنب هنوز دیر نشده تو می تونی اینو خودت به خودت بگوو مرد باش…

این دیدگاه خییلی کلیه و حتی میتونه باعث تعمیم نا به جا بشه

سلام
متن جالبی بود لذت بردم
یاد پروردگار در دلتان جاری

لطفااین مشکلی که باعث عدم شناخت خودم شده،«به حدی مرز اشناییم بیم‌هایت باشد هیچ وقت به مقصد نرسیم.،امابایدشمااین قول رو به من بدید

این روزا کمتر افرادی پیدا میشن که این جذابیت هارو داشته باشن

درود بر تمامی شما دوستان عزیزم
من داشتم دنبال ادکلن جذاب برای فصل میگشتم اتفاقی به این مطلب برخوردم و به نظرم بامزه بود.جذابیت مگر عنوانبندی میخواد؟همین که خود حقیقیتون باشید!میزان عقاید و سلیقه ها فراوان هست حتما اشخاصی هستند که جذب شما بشن.پس همه ما جذابیم ولی نه برای همه چون به عوامل بیشماری بستگی داره!اگر خانم هستید حقیقتا خانم باشید و اگر آقا هستید یه مرد باشید قول میدم همتونم از من بهتر متوجه هستید چطور میشه یک خانم یا یک مرد بود.شاد و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

آدرس : تهران ، ونک ، جردن جنوبی ، خ نوزدهم ، پ 12 ، ط 5 ، واحد 17

تلفن تماس : 02188881984

Copyright 2020 Dr. Leila Jebeli (Psychologist)

چگونه شخصیت پیچیده ای داشته باشیم
چگونه شخصیت پیچیده ای داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *