دانلود pdf کتاب روانشناسی کاربردی رنگ ها (پنت

 
helpkade
دانلود pdf کتاب روانشناسی کاربردی رنگ ها (پنت
دانلود pdf کتاب روانشناسی کاربردی رنگ ها (پنت

دانلود رایگان کتاب روانشناسي كاربردي رنگ ها (پنتون) نوشته لئاتريس آيزمن را در سایت ما دانلود کنید
کتاب روانشناسي كاربردي رنگ ها (پنتون) توسط نویسنده..

اپلیکیشن واتس اپ مارکت ویندوز تبلیغات متنی ارزان رپورتاژ آگهی دانلود تلگرام طلایی خرید رپورتاژ آگهی سفارش رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ اگهی خرید بک لینک ارزان Download android apps for pc سفارش رپورتاژ آگهی محل تبلیغات شما —–

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

۹,۰۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان

دانلود pdf کتاب روانشناسی کاربردی رنگ ها (پنت

نویسنده: سمیرا صابری    

انتشارات آذرفر    

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

۹,۰۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان



کتاب روان‌شناسی کاربردی رنگ‌ها، اثر سمیرا صابری، کتابی با اطلاعات کامل درباره‌ی رنگ‌ها به همراه نکات کاربردی برای شخصیت‌شناسی، استفاده از رنگ‌ها در خانه، لباس، محیط کار، زندگی و زیبایی است. 

رنگ‌ها بازتاب نور هستند که به شکل‌های مختلفی نمایان می‌شوند. حتما اگر یک منشور را جلوی نور سفید خورشید بگیرید، شکست نور و ایجاد رنگین‌کمان را دیده‌اید. یا مثلا هنگامی که بعد از بارش باران، خورشید رخ می‌نمایاند و در آسمان طاق رنگین می‌بندد. به هر طرف که نگاه کنیم، رنگ‌ها را می‌بینیم. طبیعت، بزرگترین مظهر و جلوه‌گاه حضور رنگ‌ها است. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که رنگ‌ها می‌توانند تاثیر بسیاری در روحیه و خلق و خوی ما داشته باشند؟ به دور و برتان نگاه کنید، رنگ‌های شاد را بیشتر می‌بینید یا رنگ‌های مرده و غمگین؟ آیا می‌دانید که می‌توانید برای تاثیر گذاشتن بر دیگران، از انرژی رنگ‌ها کمک بگیرید؟ سمیرا صابری در کتاب روان‌شناسی کاربردی رنگ‌ها، علاوه بر بیان یک تاریخچه از روان‌شناسی رنگ وتوضیح رنگ‌های اصلی و ترکیبی به اصول ترکیب رنگ‌های مختلف پرداخته است. او نمادها و ویژگی‌ها خاص هر رنگ را برشمرده است و در نهایت نکات کاربردی برای شخصیت‌شناسی، استفاده از رنگ‌ها در خانه، لباس، محیط کار، زندگی و زیبایی ارائه کرده است. بنابراین اگر دوست دارید درباره‌ی ویژگی‌های خاص هر رنگ بدانید یا با استفاده از رنگ‌ها به شخصیتتان جذبه ببخشید، کتاب روان‌شناسی کاربردی رنگ‌ها را بخوانید. 

اگر از خواندن کتاب‌های روان‌شناسی و مباحث روان‌شناسی نوین لذت می‌برید، کتاب روان‌شناسی کاربردی رنگ‌ها می‌تواند انتخابی جذاب و دوست‌داشتنی برای شما باشد. 

طاقچه سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله، روزنامه و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه کتاب‌های روانشناسی ، رمان و داستان ، کتاب‌های تاریخی ، کتاب فلسفی و هزاران کتاب رایگان برای دانلود وجود دارد.

دانلود رایگان روانشناسی کاربردی رنگ ها پنتون pdf

مسیب استوار : کتاب روانشناسی

چند کلمه از نویسنده: گستره مفهوم و سرآغاز موجودیت رنگ، ژرفایی عمیق دارد آنچنان که متن علمی واحدی نمی توان در خصوص آن ایراد نمود. در مفهوم و بیان کلی رنگ در ایران کتاب خاصی به تألیف نرسیده و تنها می توان به تعدادی مقاله فارسی بسنده کرد. از اینرو، بر آن شدم تا بتوانم مفهومی ظریف از بنیان رنگ و درک شناختی آن را جمع آوری و تدوین کنم. از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در زمینه طراحی و گرافیک در شیراز آغاز کردم و پس از فعالیت در شرکت های مختلف و کسب اندک تجربه ای، در سال ۱۳۸۴ به عضویت انجمن گرافیک ایران و شبکه طراحان گرافیک ایران در آمدم. پس از آن در سال ۱۳۸۹ منتخب در زمینه طراحی پوستر هفتمین فستیوال منطقه ای مالزی و در سال ۱۳۹۰ منتخب در زمینه طراحی پوستر جشنواره دوسالانه گرافیک نخجوان گردیدم. در سال ۱۳۹۱ بعنوان عضو مستقل درامدم و سپس در همان سال (IAA) برترین انجمن بین المللی گرافیک و تبلیغات نیویورک در بخش طراحی بسته بندی جشنواره بین المللی (های برند) کشور چین موفق به کسب مقام سوم گردیدم. این مسیر جز با بهره گیری و حمایت دوستان، اساتید و تمامی اعضای خانواده ام بخصوص همسرم و برادرم میسر نبود. امیدوارم این کتاب بتواند ظرایفی تازه از بنیان و مفهوم رنگ را برای شما آشکار سازد.

دانلود رایگان روانشناسی کاربردی رنگ ها پنتون



معرف: قلی زاده لداری، آزاده؛

تیر 1391 – شماره 166 (8 صفحه – از 126 تا 133)

“(*)دانشجوی کارشناسی ارشد ارتباط تصویری،دانشگاه تربیت مدرس رنگ‌های گویا (به تصویر صفحه مراجعه شود)یکی از ابزارهای مهم برای ایجاد ترکیب رنگ،چرخه‌ی رنگی است که ساختاردایره‌ای شکل دارد و شامل رنگ‌های پایه(اصلی)ثانویه و گروه سوم است. آبی‌های درخشان یک بعد کلی دیگر به خانواده این رنگ اضافه می‌کنند و آبیالکتریک،رنگی پویا و نمایشی است،رنگی است جالب‌توجه و بیانگر نشاط رنگآبی از دیرباز برای بسته‌بندی محصولات غذایی استفاده نمی‌شود چون انسان‌ها ازهمان زمان از رنگی که در غذا نامانوس باشد،احساس بیزاری دارند. (به تصویر صفحه مراجعه شود) رنگ‌های قدرتمند این گروه مقتدر و قوی از رنگ‌های زیادی تشکیل می‌شود،ولی قوی‌ترین این ترکیب،با استفاده از یکطیف تک سمبولیک و ترکیب آن با سیاهی(که دارای قدرت مطلق است)ایجاد می‌شود. (به تصویر صفحه مراجعه شود) نشانه‌شناسی(سمبولیسم)رنگ و گرایش‌ها مولف در این بخش کتاب سعی دارد عوامل تاثیرگذار در به وجود آمدن گرایشات رنگی را به مخاطبشناسانده،هم‌چنین محدوده‌هایی که علائم رنگ در آنها دیده می‌شود و می‌تواند بر سلیقه عمومی تأثیرگذارباشد،را مورد توجه قرار دهد. آن‌چه این نوعتفکر و نگاه به مفهوم فردوس،پردیس یا بهشت را با ارزش می‌کندتناسب آن نیاز انسان عصر حاضر است به بیان دیگر آن‌چه در اینتحقیق پیگیری و دنبال می‌شود آن است که چگونه باغ ایرانی کهدر طی تاریخ و عمر 2500 ساله‌اش،مظروفی ثابت در پارادیم‌هایمتغیر عقیدتی،فرهنگی بوده می‌تواند در پارادیم‌های روان‌شناختیانسان روزگار معاصر نیز معنی داشته باشد و حتی به نیاز وی پاسخدهد؟این موضوع با معرفی و بررسی نظام تمرکز حواس در باغ ایرانیپیگیری شده است.”

رنگ ، روانشناسی کاربردی رنگ ها ، طراحی ، پیام ، ترکیب ، کتاب ، قرمز ، انسان ، باغ ایرانی ، حسی

اگر کاربر جدید هستید ثبت نام کنید

مگ باز – سامانه دانلود مجلات خارجی 2016 ©

طراحی شده توسط MagBaz.com

اگر کاربر جدید هستید ثبت نام کنید

مگ باز – سامانه دانلود مجلات خارجی 2016 ©

طراحی شده توسط MagBaz.com

کتاب روانشناسی کاربردی رنگ ها ( پنتون ) به نویسندگی لئاتریس آیزمن به ترجمه روح ا… زمزمه منتشر شده توسط انتشارات بیهق کتاب در سایت رایا موجود می باشد .

 

 

 

دانلود pdf کتاب روانشناسی کاربردی رنگ ها (پنت

.

.

چند خطی درباره سایت شما

دانلود pdf کتاب روانشناسی کاربردی رنگ ها (پنت

مرجع قالب ها و کدهای جدید و گرافیکی وبلاگ

پورتال جامع شامل عکس , اس ام اس , مد , دکوراسیون , فال , قیمت طلا , نرخ دلار

تمام حقوق مادی و معنوی قالب، مطالب و تصاویر مطعلق به وب سرگرمی تفریحی رزفا | Rozfa می باشد و کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد. | پشتیبانی توسط اسکینک


Downloads-icon


جهت مشاهده توضیحات کامل اینجا کلیک کنیدDownloads-icon

دانلود pdf کتاب روانشناسی کاربردی رنگ ها (پنت
دانلود pdf کتاب روانشناسی کاربردی رنگ ها (پنت
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *