دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها

 
helpkade
دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها
دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها

کتاب روان‌شناسی رنگ‌ها نوشته احمدرضا کرامت درباره‌ی یکی از مبحث‌های بسیار شیرین و دلچسب در روان‌شناسی می‌باشد. بشر از آغاز آفرینش به رنگ‌ها آشنایی پیدا می‌کند و از میان رنگ‌ها، رنگ آبی تیره و زرد از جمله رنگ‌های آشنا برای آن می‌باشد منظور من از این رنگ‌ها رنگ‌هایی است که کار و فعالیت به آن‌ها شروع و ختم می‌شود.

در هنر‌ درمانی رنگ‌ها در ارتباط با احساس فرد هستند و روی وضعیت جسمی و ذهنی او تاثیر می‌گذارند. تحقیقات نشان داده است کسانی که به دنبال رنگ قرمز هستند در اثر این رنگ ضربان قلب افزایش پیدا می‌کند و منجر به افزایش آدرنالین در جریان خون می‌شود.

کلمات کلیدی: شخصیت شناسی، روانشناسی رنگ، شخصیت شناسی از روی رنگ ها، طالع بینی رنگ ها، رنگ شناسی،

برای دانلود کتاب روانشناسی رنگ‌ها و دسترسی سریع و کاملا رایگان به بیش از ۱۰،۰۰۰ هزار کتاب و کتاب صوتی دیگر اپلیکیشن کتاب سبز را، رایگان دانلود کنید.

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.

امروز دوشنبه , ۱۳ مرداد , ۱۳۹۹ شما در تک بوک هستید.

بازدید

شخصیت را می توان آن الگوهای معین و مشخصی از تفکر ، هیجان و رفتار تعریف کرد که سبک شخصی فرد را در تعامل با محیط اجتماعی و مادی اش رقم می زنند . به عبارت دیگر شخصیت شامل ویژگی های نسبتا با ثبات و پایدار است که در توصیف آن ها از صفاتی همچون زودرنج ، مضطرب ، پرحرف ، درونگرا و برون گرا و غیره استفاده می شود .

بازدید

دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها

كتاب رمان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها

تست شخصیت شناسی

داروخانه همراه تینا طب

خرید کتاب

خرید گیفت کارت

چت روم

مهاجرت به کانادا

دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم ایرانی

دانلود آهنگ ایرانی

علوم غریبه

اوج یادگیری

داروخانه آنلاین آرتان

دانلود آهنگ جدید

اقدام پژوهی

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

دانلود کتاب اندروید با من حرف بزن ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۲ امتیازs محتوای کتاب اندروید « با من حرف بزن » شامل موارد زیر است : √ مقدمه √ غبار غروب √ در انزوای جنایت √ کاروان فریاد √ سلام بر عشق √ با من […]

دانلود کتاب اندروید تحجرگرایی ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs فهرست کتاب اندروید تحجرگرایی : مقدمه گفتار اول:ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق(۱) گفتار دوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن باخلاق (۲) گفتار سوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق (۳) […]

دانلود کتاب اندروید محبت زنان و کودکان در سیره پیامبر ۳٫۶۴/۵ (۷۲٫۷۳%) ۱۱ امتیازs خانواده یکی از بنیادی ترین نهادهای اجتماعی است. هر چند خانواده جامعه کوچکی به شمار می آید، ولی از آن جهت که هر جامعه بزرگ از مجموعه خانواده ها فراهم […]

اطلاعات مقاله دستگاه ضد عفونی کننده چیست؟ در دورانی زندگی می‌کنیم که استفاده از دستگاه‌های ضد عفونی کننده جایگاه ویژه‌ای در زندگی ما پیدا کرده است. شرایط زندگی کنونی ما چه بخواهیم و چه نخواهیم ما را به سمت استفاده از انواع دستگاه ضد […]

نکاتی در انتخاب کاغذ دیواری ۳ بُعدی برای پذیرایی ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز در انتخاب کاغذ دیواری ۳ بُعدی برای پذیرایی به چه چیزهایی توجه کنیم؟ کاغذدیواری هم مانند خیلی از متریال های معماری داخلی نیازمند رعایت برخی نکات مهم به هنگام خرید و […]

راه حل های آموزشی برای دانش آموزان دیرآموز/ تفاوت های فردی دانش‌آموزان که حاکی از وجود تفاوت در توانایی های آنان است از مهم ترین اصول و مواردی است که همیشه باید در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد. از جمله توانایی های […]

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت


pdfDownloads-icon


کتاب pdfDownloads-icon

در کتاب رایگان روانشناسی رنگ ها در مورد اهمیت روانشناسی رنگ ها و کاربرد آن در محیط اطراف توضیح داده شده است. همچنین با روانشناسی و مفاهیم رنگ های مختلف آشنا خواهید شد.

با مفاهیم چرخه رنگ  ها،رنگ های سرد و گرم و انواع هارمونی رنگ ها آشنا خواهید شد و یاد می گیرید که چگونه با استفاده از هارمونی مناسب رنگ بندی حرفه ای انتخاب کنید.

تمرکز اصلی کتاب بر انتخاب رنگ مناسب برای وب سایت است، اما نکانی که در آن آموزش داده‌ایم، مخصوصا در نسخه حرفه ای کتاب، برای همه ی افراد کاربرد دارد، حتی افرادی که در زمینه بسته‌بندی، مد و فشن و تبلیغات مشغول فعالیت هستند.

استفاده نسنجیده از رنگ ها ممکن است اعتبار شما را از بین ببرد.رنگ ها خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید روی عملکرد انسان‌ها تاثیر می گذارد. در این کتاب سعی کرده ایم که نکات مهم و ضروری استفاده از رنگ ها را به صورت خلاصه ولی کاربردی به شما آموزش دهم. همچنین ابزاری را به شما معرفی کرده ام که با استفاده از آن می توانید هارمونی رنگی مناسب را پیدا کنید.

با اطمینال می گویم که در ایران اکثر مردم اصلا از روانشناسی رنگها اطلاعی ندارند اما بدون اینکه بدانند، تحت تاثیر افرادی قرار می‌گیرند که از این علم استفاده می‌کنند. اگر شما این کتاب را بخوانید (حتی نسخه رایگان!) و به آن عمل کنید قطعا می توانید با معجزه‌ی روانشناسی رنگها آشنا شوید و حرکت در مسیر موفقیت را از همین حالا جشن بگیرید.دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها

ممنون مختصر و مفید بود مخصوصا ترکیب رنگ بد و خوب سایت هارو نشون دادین

بسیار خلاصه ، مختصر و مفید نکته‌ی جالب این بود که نکات روانشناسی رنگ‌ها حتی در صفحات کتاب هم رعایت شده بود و وقتی به صفحه اوّل کتاب نگاه انداختم منو مجاب کرد که تا آخرش بخوم .

سلام نسخه چاپی این کتاب موجود هست؟اگه موجوده از چه انتشاراتی میتونم تهیه کنم؟

سلام. وقت بخیر نسخه الکترونیک کتاب در لینک زیر موجود هست و اگر مایل بودید می‌توانید آن را سفارش دهید.https://mojeradical.com/product/psychology-of-colors/ نسخه چاپی کتاب، به صورت رنگی چاپ شده است و چاپ اول آن به اتمام رسیده است. چاپ دوم به صورت سیاه و سفید است که همراه با pdf تمام رنگی کتاب ارائه شده است. برای تهیه چاپ دوم می‌توانید از انتشارات چشم ساعی و یا از طریق لینک زیر سفارش خود را انجام دهید.https://mojeradical.com/product/کتاب-چاپی-روانشناسی-رنگها/

من pdf رایگان رنگ ها رو خوندم . خیلی ممنون ، دوست دارم مثل شما باشم. اگر من باشم ، هیج کدوم از این ها رو مجانی نمیدم .

درود بر شما، از لطفتون ممنون،گاهی اوقات برای اینکه بیشتر بدست بیارید لازمه که بعضی چیزها را ببخشید. مخصوصا مطالب ارزشمند و به درد بخور را. موفق باشید

نکات اموزشی خوبی داره . ممنون

ببخشید میتونم بدونم از چه پرسش نامه های برای به دست آوردن اطلاعات رنگ های مختلف از مردم استفاده کردین منظورم اون قسمت های که مثلا شمانوشته بودین رنگ آبی محبوبیت بالای بین خانوم ها و آقایان داره یا اون قسمت که میخواین رنگ های منفور رو معرفی کنین برای بدست آوردن این اطلاعات از چه پرسش نانه ای استفاده کردین؟ بعد میخواستم بدونم این اطلاعات مربوط به ایرانه یا خارج از ایران؟ ممنون میشم از لطفتون

درود بر شما، اطلاعات بین المللی است و از افراد مختلف در سراسر دنیا جمع آوری شده است. البته تحقیقاتی که نتایج آن را در دوره روانشناسی رنگها توضیح داده‌ایم قبلا توسط یک محقق آمریکایی به نام جو هالوک انجام شده و نمونه فرم‌های نظر سنجی در مقاله‌ی ایشون موجود است.(کافی است به انگلیسی در گوگل جستجو کنید.) تحقیقاتی که امروزه توسط تیم موج رادیکال دارد انجام می‌شود بر اساس سعی و خطا، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، و بررسی نتیجه در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مختلف است. پس از تکمیل آمارگیری نتیجه در چاپ بعدی کتاب روانشناسی رنگ ها و دوره آموزشی آن قرار خواهد گرفت. امیدوارم موفق باشید.

سلام من چطور میتونم این کتاب بدون داشتن حساب دانلود کنم؟

درود بر شما، برای دانلود نسخه رایگان نیازی به داشتن حساب ندارید. اگر هم خواستید به طور حرفه‌ای بحث روانشناسی رنگها را یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنم در دوره آموزشی روانشناسی رنگها شرکت کنید.

سلام چطوری تو دوره آموزشی روانشناسی رنگ ها شرکت کنیم در ضمن مگه میشه کتابو به صورت رایگان دریافت کرد؟

درود بر شما. کتاب روانشناسی رنگها دو نسخه دارد، نسخه رایگان را از لینک زیر می‌توانید دانلود کنید.https://mojeradical.com/wp-content/uploads/2017/06/Color-Psychology.pdf نسخه غیر رایگان را در صورت تمایل می‌توانید خریداری کنید. در صورت تمایل به آدرس زیر مراجعه کنید.https://mojeradical.com/product/psychology-of-colors/ دوره‌ی روانشناسی رنگ ها بعد از پرداخت وجه به ایمیل شما فرستاده می‌شود و شامل کتاب روانشناسی رنگها در کسب و کار اینترنتی(نسخه غیر رایگان) و چندین ویدئوی آموزشی است. در صورت تمایل برای تهیه این دوره می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.https://mojeradical.com/product/دوره-آموزشی-روانشناسی-رنگ-ها/ امیدوارم موفق باشید.

ممنون خیلی خوب بود. من تازه با سایت شما آشنا شدم مطالبتون بسیار کاربردی و عالیه به خصوص اینکه توی آموزش هاتون از زبان بسیارساده استفاده کردین که هرکسی با هر سطح دانشی میتونه از آموزشتون استفاده کنه و خیلی خوب یاد بگیره.

سلام. ممنون از اینکه نظرتونو گفتید. امیدوارم موفق باشید.

سلام من چطور می توانم اطلاعات بیشتری در مورد رنگها به دست بیارم این فایل پی دی اف که عالی بود ممنون

سلام و عرض ادب. از شما بخاطر اینکه نظرتان را گفتید سپاسگزارم. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد روانشناسی رنگها بدست آورید پیشنهاد می‌کنم که کتاب روانشناسی رنگ‌ها در کسب و کار اینترنتی را از لینک زیرمطالعه کنید.https://mojeradical.com/product/psychology-of-colors/ در این کتاب با استفاده ی روانی و تجاری از علم روانشناسی رنگها آشنا خواهید شد. ضمنا اگر به تحقیق در حوزه‌ی روانشناسی رنگها علاقه دارید، از شما دعوت می‌کنم که در پروژه‌ی بازاریابی رنگها در موج رادیکال شرکت کنید. در صورت تمایل با شماره تلفن 09134122694 یا آیدی تگرامbehnam7384 در ارتباط باشید.

ممنون عالی بود

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پاسخی که به کامنت من داده می شود برایم ایمیل شود.

آیا با رازها و اسرار افزایش فروش آشنا هستید؟
نگه داشتن مشتریان قدیمی به مراتب بسیار آسان تر و کم… ادامه مطلب

داخل این مقاله می­خوام در مورد کوتاه کننده­‌ی لینک با شما صحبت کنم.این مقاله، یک ویدئو مفصل دارد که… ادامه مطلب

از بین روش‌های نوین تبلیغات اینترنتی، بازاریابی ویدئو بهترین است.
بازاریابی ویدئو در بازاریابی دیجیتال اهمیت زیادی دارد. (اگر نمی‌دانید بازاریابی… ادامه مطلب

رابط کاربری چیست؟تجربه ی کاربری چیست؟
 طراحی تجربه ی کاربری UX و رابط کاربری UI دو مفهوم بسیار مهم است… ادامه مطلب

در موج رادیکال به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و به کسب درآمد از فضای مجازی مشغول شوید.

ساخت فروشگاه اینترنتی

راه‌های کسب درآمد از اینترنت

روانشناسی رنگها

آموزش تولید محتوا

انتخاب نام دامنه

دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها

در طی هفت جلسه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

شما نیاز به هیچ پیش نیازی برای استفاده از آموزش های ما ندارید و بعداز مشاهده ی تمامی دروس می توانید فروشگاه محصولات فیزیکی یا دانلودی خود را راه اندازی کنید.

در طی هفت جلسه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

شما نیاز به هیچ پیش نیازی برای استفاده از آموزش های ما ندارید و بعداز مشاهده ی تمامی دروس می توانید فروشگاه محصولات فیزیکی یا دانلودی خود را راه اندازی کنید.


https://mojeradical.com/wp-content/uploads/2017/06/Color-Psychology.pdfDownloads-icon

نویسنده: احمدرضا کرامت

موضوع: کتاب‌های روانشناسی

تعداد صفحات: ۵

فرمت: کتاب PDF

دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها

زبان: فارسی

حجم فایل: ۲۷۰ کیلوبایت

توضیحات درباره کتاب

کتاب روان‌شناسی رنگ‌ها نوشته احمدرضا کرامت درباره‌ی یکی از مبحث‌های بسیار شیرین و دلچسب در روان‌شناسی می‌باشد. بشر از آغاز آفرینش به رنگ‌ها آشنایی پیدا می‌کند و از میان رنگ‌ها، رنگ آبی تیره و زرد از جمله رنگ‌های آشنا برای آن می‌باشد منظور من از این رنگ‌ها رنگ‌هایی است که کار و فعالیت به آن‌ها شروع و ختم می‌شود.

در هنر‌ درمانی رنگ‌ها در ارتباط با احساس فرد هستند و روی وضعیت جسمی و ذهنی او تاثیر می‌گذارند. تحقیقات نشان داده است کسانی که به دنبال رنگ قرمز هستند در اثر این رنگ ضربان قلب افزایش پیدا می‌کند و منجر به افزایش آدرنالین در جریان خون می‌شود.

کلمات کلیدی: شخصیت شناسی، روانشناسی رنگ، شخصیت شناسی از روی رنگ ها، طالع بینی رنگ ها، رنگ شناسی, کتب دانشگاهی, جزوات درسی, خلاصه کتاب, free download book, book, pdf, ebook

نام، ایمیل و وبسایت من را برای دفعه بعد در مرورگر ذخیره کنید.

فرراد می‌گوید:

محمد می‌گوید:

Aria می‌گوید:

مهسا می‌گوید:

کیهان می‌گوید:

فرراد می‌گوید:

محمد می‌گوید:

Aria می‌گوید:


Downloads-icon


دانلود کتاب روانشناسی رنگ‌هاDownloads-icon


pdfDownloads-icon


دانلود کتاب روانشناسی رنگ‌ها pdfDownloads-icon


FacebookDownloads-icon


TwitterDownloads-icon


LinkedInDownloads-icon


RedditDownloads-icon


PinterestDownloads-icon


VkDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود pdf کتاب فیزیولوژی گایتون هال ترجمه فارسی-Guyton & Hall PhysiologyDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود pdf کتاب اقتصاد مهندسی اسکونژاد-حل مسائل اقتصاد مهندسیDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود pdf کتاب بافت شناسی جان کوئیرا – Junqueira’s Basic HistologyDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود کتاب داستان قاتل پدر کیست؟ pdf اندرویدDownloads-icon


pdfDownloads-icon


دانلود pdfDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود pdf کتاب فیزیولوژی گایتون هال ترجمه فارسی-Guyton & Hall PhysiologyDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود pdf کتاب اقتصاد مهندسی اسکونژاد-حل مسائل اقتصاد مهندسیDownloads-icon

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

۹,۰۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان

دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها

نویسنده: سمیرا صابری    

انتشارات آذرفر    

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

۹,۰۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان



کتاب روان‌شناسی کاربردی رنگ‌ها، اثر سمیرا صابری، کتابی با اطلاعات کامل درباره‌ی رنگ‌ها به همراه نکات کاربردی برای شخصیت‌شناسی، استفاده از رنگ‌ها در خانه، لباس، محیط کار، زندگی و زیبایی است. 

رنگ‌ها بازتاب نور هستند که به شکل‌های مختلفی نمایان می‌شوند. حتما اگر یک منشور را جلوی نور سفید خورشید بگیرید، شکست نور و ایجاد رنگین‌کمان را دیده‌اید. یا مثلا هنگامی که بعد از بارش باران، خورشید رخ می‌نمایاند و در آسمان طاق رنگین می‌بندد. به هر طرف که نگاه کنیم، رنگ‌ها را می‌بینیم. طبیعت، بزرگترین مظهر و جلوه‌گاه حضور رنگ‌ها است. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که رنگ‌ها می‌توانند تاثیر بسیاری در روحیه و خلق و خوی ما داشته باشند؟ به دور و برتان نگاه کنید، رنگ‌های شاد را بیشتر می‌بینید یا رنگ‌های مرده و غمگین؟ آیا می‌دانید که می‌توانید برای تاثیر گذاشتن بر دیگران، از انرژی رنگ‌ها کمک بگیرید؟ سمیرا صابری در کتاب روان‌شناسی کاربردی رنگ‌ها، علاوه بر بیان یک تاریخچه از روان‌شناسی رنگ وتوضیح رنگ‌های اصلی و ترکیبی به اصول ترکیب رنگ‌های مختلف پرداخته است. او نمادها و ویژگی‌ها خاص هر رنگ را برشمرده است و در نهایت نکات کاربردی برای شخصیت‌شناسی، استفاده از رنگ‌ها در خانه، لباس، محیط کار، زندگی و زیبایی ارائه کرده است. بنابراین اگر دوست دارید درباره‌ی ویژگی‌های خاص هر رنگ بدانید یا با استفاده از رنگ‌ها به شخصیتتان جذبه ببخشید، کتاب روان‌شناسی کاربردی رنگ‌ها را بخوانید. 

اگر از خواندن کتاب‌های روان‌شناسی و مباحث روان‌شناسی نوین لذت می‌برید، کتاب روان‌شناسی کاربردی رنگ‌ها می‌تواند انتخابی جذاب و دوست‌داشتنی برای شما باشد. 

طاقچه سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله، روزنامه و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه کتاب‌های روانشناسی ، رمان و داستان ، کتاب‌های تاریخی ، کتاب فلسفی و هزاران کتاب رایگان برای دانلود وجود دارد.

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی رنگ‌ها در کسب و کار اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی رنگ‌ها در کسب و کار اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب روانشناسی رنگ‌ها در کسب و کار اینترنتی به قلم امیرارسلان بهنام، به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از روانشناسی رنگ‌ها فروش خود را افزایش دهید.

امروزه کسب‌ و کارهای سنتی و با سابقه‌ای را می‌بینید که رو به ورشکستگی هستند؛ اما در عوض افراد و شرکت‌هایی را می‌بینید که با سرمایه‌ی کم کسب‌ و کار خود را راه‌اندازی می‌کنند و به‌ سرعت موفق می‌شوند.

ممکن است بپرسید که چرا این اتفاق می‌افتد؟ موضوع این است که با پیشرفت علم و فنّاوری، کسب‌ و کارها نیز برای اینکه بتوانند به بقای خود ادامه دهند لازم است که خود را رشد دهند. هر روزه شاهد آن هستیم که علم پیشرفت می‌کند. دستگاه‌های مختلفی اختراع می‌شود و امکانات تازه و جدیدی در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد. افرادی موفق می‌شوند که سعی می‌کنند از این امکانات به نفع خود و کسب ‌و کارشان استفاده کنند.دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها

در کشورهای توسعه‌یافته و موفق به علت گسترش رقابت و تلاش شرکت‌ها و کارخانه‌ها برای تصاحب سهم بازار، مدیران و صاحبان مشاغل مجبورند که به ابزارهای مختلف اثرگذار بر مشتریان توجه کنند. یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین این ابزارها، روانشناسی رنگ‌ها و استفاده از رنگ‌بندی مناسب است.

آگاهی از اثر روانی رنگ‌ها و استفاده‌ی صحیح از آن، در افزایش فروش و موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی بسیار مؤثر است، اما در صورتی که از این علم به درستی استفاده نشود، باعث شکست تبلیغات و فروش نرفتن محصولات می‌شود و در نهایت به کاهش درآمد منتهی می‌شود.

در داخل ایران بیش از 95 درصد از کسب‌ و کارهای اینترنتی، وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی به اثر روانی رنگ‌ها بی‌توجه هستند و این بدین معنی است که اگر شما آموزش‌های این کتاب را یاد بگیرید و به آن‌ها عمل کنید، اطلاعاتی را به دست می‌آورید که تعداد زیادی از رقیبان شما از آن غافل هستند.

مطالبی که در کتاب روانشناسی رنگ‌ها می‌آموزید عبارتند از:

– در ابتدا بااهمیت و کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در محیط اطراف خود آشنا می‌شوید.
– با کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در طراحی سایت آشنا می‌شوید.
– با کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در طراحی فروشگاه اینترنتی آشنا می‌شوید.
– با کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در طراحی دکمه‌های سایت و CTA‌ها آشنا می‌شوید.
– با کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در طراحی تصاویر‌ محصول و بنرهای تبلیغاتی آشنا می‌شوید.
و…

این کتاب برای کسانی که صاحب وب‌سایت و صاحب فروشگاه اینترنتی هستند، کسانی که قصد دارند در فضای مجازی (از جمله تلگرام و اینستاگرام) تبلیغات کنند و بنرهای خود را بر اساس اصول روانشناسی رنگ‌ها طراحی کنند، افرادی که می‌خواهند لوگو و آرم برای سایتشان طراحی کنند ولی نمی‌دانند از چه الگوهای رنگی استفاده کنند، کسانی که می‌خواهند تصاویر حرفه‌ای برای تبلیغات محصولات خود طراحی کنند و تمام افرادی که به بحث روانشناسی رنگ‌ها علاقه دارند بسیار مناسب است.

در آموزش‌های این کتاب، اغلب مثال‌ها در مورد وب و فروشگاه‌های اینترنتی است؛ اما الگوها و ابزارهایی که در این دوره به شما معرفی می‌شود بسیار کاربردی است و شما می‌توانید از این ابزارها برای کارهای دیگر نظیر طراحی دکوراسیون و‌… نیز استفاده کنید.

در بخشی از کتاب روانشناسی رنگ‌ها در کسب و کار اینترنتی می‌خوانیم:

توجه داشته باشید که نگرش به رنگ‌ها و پیام رنگ‌ها برای همه انسان‌ها در تمام فرهنگ‌ها یکسان نیست. بعضی از زبان‌ها کلمات خاصی برای سبز، آبی، زرد یا نارنجی ندارند.

این در حالی است که اسکیموها از 17 کلمه مختلف برای حالت‌های مختلف رنگ سفید استفاده می‌کنند که در شرایط مختلف برف استفاده می‌شود. درصورتی‌که ما کل آن‌ها را تحت عنوان یکرنگ، سفید می‌شناسیم.

مثال 3: مثال دیگری که اثر تفاوت فرهنگی در پیام رنگ‌ها را توضیح می‌دهد رنگ‌هایی است که با عزاداری همراه است. در امریکا از رنگ‌های سیاه‌وسفید به این منظور استفاده می‌شود، اما در فرهنگ‌های دیگر در سراسر جهان رنگ‌هایی مانند سفید، بنفش و طلایی در طول مراسم عزاداری استفاده می‌شود.

اصطلاحات رنگی، نماد رنگ‌ها و دیگر جنبه‌های روان‌ شناختی رنگ وابسته به شرایط زندگی و فرهنگی انسان‌ها است.

رنگ‌های خاص می‌توانند بر روی اختلالات جسمی و روانی تأثیرات درمانی داشته باشند. پس اگر کار درمانی انجام می‌دهید و مخاطبان شما به بیماری خاصی مبتلا هستند حتماً به این موضوع مهم توجه کنید. در بحث روانشناسی رنگ‌ها موضوعی به نام رنگ درمانی وجود دارد که توضیح آن از بحث این کتاب خارج است؛ اما اگر که می‌خواهید برای قشری خاص محصولات درمانی تولید کنید و به آن‌ها خدمات بدهید لازم است که در این مورد اطلاعات داشته باشید.

زمانی که می‌خواهید محصولات یا خدماتتان را به مخاطبانتان عرضه کنید به ویژگی‌های رفتاری و فرهنگی مخاطبانتان توجه کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای شاخت مخاطبان این است که از میان جامعه هدف خود گروهی را انتخاب کنید و مستقیماً روی آن‌ها تحقیق کنید.

مقدمه
چرا کتاب روانشناسی رنگ‌ها نوشته شد؟
در کتاب روانشناسی رنگ‌ها چه چیزهایی یاد می‌گیرید؟
این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟
آیا کتاب روانشناسی رنگ‌ها برای افرادی که درزمینه‌ی وب فعال نیستند مناسب است؟
فصل 1: مثال‌هایی از اهمیت روانشناسی رنگ‌ها
مثال 1: مفهوم رنگ مشکی در موقعیت‌های متفاوت
مثال 2: کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در بیمارستان‌ها
مثال 3: روانشناسی رنگ‌ها در فست فودها
مثال 4: کاربرد روانشناسی رنگ‌ها دربسته‌بندی شکلات
مثال 5: روانشناسی رنگ‌ها در رنگ‌آمیزی کپسول‌های آتش‌نشانی
فصل 2: آیا با مفاهیم رنگ‌ها آشنا هستید؟
چه رنگ‌هایی محبوبیت بالاتری بین مردم‌دارند؟
رنگ‌های موردعلاقه‌ی خانم‌ها
رنگ‌های موردعلاقه‌ی آقایان
رنگ‌هایی که محبوب نیستند
علاقه‌مندی به رنگ‌ها بر اساس رده‌های سنی مختلف
چه رنگ‌هایی برای القای حس اعتماد کاربرد دارند؟
چه رنگ‌هایی حس سرعت و هیجان را ایجاد می‌کنند؟
برای اجناس ارزان‌قیمت از چه رنگ‌هایی استفاده می‌شود؟
رنگ‌هایی که نشانگر کیفیت بالا و تکنولوژی بالا هستند.
رنگ‌هایی که مفهوم شجاعت را القا می‌کند
رنگ‌هایی که نشانگر ترس و وحشت هستند
رنگ‌های نشان‌دهنده‌ی تفریح و سرگرمی
جمع‌بندی نکات اثر روانی رنگ‌ها
اثر فرهنگ و عقاید مردم بر پیام رنگ‌ها
نمادگرایی یک نکته مهم در انتقال پیام
فصل 3: کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در کسب‌وکارهای اینترنتی
روانشناسی رنگ‌ها در طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی شما چه کاربردی دارد؟
از چه رنگ‌هایی برای طراحی CTA‌ها و جلب‌توجه کاربر استفاده کنیم؟
در طراحی عکس محصولات فروشگاه، از چه رنگ‌هایی باید استفاده کنید؟
استفاده از رنگ مناسب برای محصولات پراهمیت و کم‌اهمیت
اهمیت نام رنگ‌ها درفروش
کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در طراحی بنرهای تبلیغاتی
رنگ‌بندی مناسب برای تبلیغات بنری در سایت‌های دیگر
رنگ‌بندی مناسب برای تبلیغات بنری شبکه‌های اجتماعی
فصل 4: کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در طراحی برند و لوگو
نکات انتخاب رنگ‌بندی مناسب برای طراحی برند
برند شما چه شخصیتی دارد؟
فصل5: آشنایی با مفاهیم اولیه علم روانشناسی رنگ‌ها
رنگ‌های اصلی
رنگ‌های فرعی یا ثانویه
رنگ‌های ترکیبی
رنگ‌های گرم و سرد
رنگ‌های خنثی
چرخه رنگ‌ها
فصل 6: هماهنگی (هارمونی) رنگ‌ها چیست؟
هارمونی بر اساس رنگ‌های مکمل
هارمونی بر اساس رنگ‌های یکسان
هارمونی بر اساس رنگ‌های مشابه
هارمونی شکاف مثلثی و هارمونی مثلث
مثال کاربرد هارمونی مثلث
هارمونی بر اساس رنگ‌های مربعی
هارمونی رنگ‌ها بر اساس طبیعت
فصل 7: معرفی چند ابزار مفید و کاربردی در پیدا کردن هارمونی مناسب
سخن پایانی
درباره نویسنده

برای دانلود کتاب روانشناسی رنگ‌ها در کسب و کار اینترنتی و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب رنگ‌ها برای زندگی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رنگ‌ها برای زندگی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

در کتاب رنگ‌ها برای زندگی بهتر اثر مری لامبرت، روش‌های عملی بسیاری ارائه شده است که می‌توانید برای متعادل ساختن احساسات، تمرکز بر اهداف و درمان ناراحتی‌های جسمانی از آن‌ها استفاده کرده و ‌هارمونی و تعادل را به خانه‌ی خود بیاورید.

ما هر روز با انتخاب رنگ‌ها مواجه هستیم. به‌ عنوان مثال رنگ لباس‌هایمان را براساس نیازهای روزانه‌مان انتخاب می‌کنیم. قرمز مهیج، مناسب جلسه‌ی شلوغ و آبی آرامش‌بخش برای مواجهه با افراد سخت‌گیر و بدعنق بهترین گزینه است. این بار وقتی غذایی را با رنگ خاص انتخاب می‌کنید، علاوه بر برطرف کردن گرسنگی، درباره‌ی نیازهای درونی مهم نیز فکر کنید. به‌ عنوان مثال رنگ‌های زردی مانند موز محرک‌های ذهنی هستند، در حالی‌که غذاهای سبز، آرامش‌بخش هستند و به تعادل احساسات کمک می‌کنند. بشقاب پر از غذاهای مختلف می‌تواند بهترین ترکیب انرژی‌های رنگی را که برای سلامت بدن شما ضروری هستند، فراهم کند.

در کتاب رنگ‌ها برای زندگی بهتر (Color Harmony for Better Living)، می‌آموزید که چگونه از کد رنگ شخصی خود رمزگشایی کنید و سری (پالت) رنگ‌ها و سایه‌های جدیدی را کشف خواهید کرد که برای شما انرژی، موفقیت و تعادل بیشتری به همراه می‌آورد و درنهایت فرمول سحرآمیزی را برای زندگی بهتر شما فراهم می‌کند.دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها

امروزه علم ثابت کرده است که رژیم غذایی مبتنی بر مخلوطی از رنگ‌ها برای بدن مفید است. جای تعجب نیست که در بسیاری از درمان‌های تکمیلی برای افزایش تأثیر انرژی درمانی از رنگ‌ها استفاده می‌شود. این درمان‌ها بیشتر روشن می‌کنند که بدن و مراکز روحانی آن به زبان رنگ‌ها سخن می‌گویند. هر چه بیشتر از رنگ‌ها استفاده کنید، بیشتر به تغیر خلق‌وخوی بدن و نیاز آن به انرژی، آرامش و التیام پی خواهید برد. نادیده گرفتن پیام‌های بدن می‌تواند ما را از درک حس یکی بودن درون و برون‌مان باز دارد و ممکن است عدم تعادل جدی در انرژی و در پی آن ناخوشی و بیماری ایجاد شود.

رنگ‌ها در همه‌ی عالم نفوذ دارند و تمامی‌ ‌فرهنگ‌ها متأثر از آن‌ها هستند. رنگ‌ها را همه‌جا در طبیعت اطراف خود می‌بینیم. در آبی آسمان – در زردی آفتاب و در سبزی چمن. رنگ‌ها را از پرتوی خورشید می‌گیریم و طیف کاملی از آن‌ها را ازطریق چشم و پوست و حتی با تنفس جذب می‌کنیم. ارتعاشات شفابخش آ‌ن‌ها به عملکرد عادی و نرمال بدن کمک می‌کنند. رنگ‌ها در اعماق وجودمان و بر ذهن و عواطف‌مان نفوذ می‌کنند و با دگرگونی تعادل آن از سلامت ذهن و عواطف گرفته تا روح و روان ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند.

در فرهنگ‌های کهن جهان نیز رنگ‌ها نقش حائز اهمیتی ایفا کرده‌اند. انسان‌های ماقبل تاریخ تصاویر بسیار ابتدایی خود را با استفاده از رنگ‌های اولیه‌ی تهیه شده از خاک بر روی دیوار غارها نقاشی می‌کردند. مصریان باستان پالت رنگ‌های اصلی را در نقاشی‌های مقبره‌های خود به‌ کار برده‌اند. رنگ‌ها در ادیان مختلف نمایانگر مفاهیم خاصی هستند. در برخی ادیان مراسم ازدواج را با پوشیدن لباس سفید که نشانه‌ی پاکی است، برگزار می‌کنند. در برخی کشورها مانند چین، رنگ قرمز برای مراسم ازدواج، خوش‌یمن است.

از زمان‌های قدیم، رنگ و نور همواره برای زندگی انسان حائز اهمیت بوده‌اند. با وجود اینکه انسان‌های نخستین تصورات ضعیفی از رنگ داشتند، ولی به اهمیت آن پی برده بودند. نخستین نقاشی‌های غارها بسیار ناشیانه و با استفاده از مواد رنگی موجود در کف غارها؛ یعنی گِل اخرایی زرد و قرمز و منگنز سیاه با دست کشیده شده‌اند. گاهی کریستال‌های طبیعی درون دیوار غارها رنگ سفید را به نقاشی‌ها اضافه کرده است. رنگ جزء اولین روش‌های درمانی شناخته شده است. در آتلانتیس باستان که در اعماق دریا مدفون شد؛ بیماری‌های جسمانی و روانی با رنگ‌های کریستال‌ها درمان می‌شدند. بقراط که پدر طب نامیده می‌شود، در یونان باستان درمان‌های همیوپاتیک ابتدایی خود را با استفاده از پمادها و لباس‌های رنگی تجویز می‌کرد.

رنگ‌ها از خصوصیات فردی، رویاها و آرزوهای ما حکایت می‌کنند. رنگ‌ها در ما سرزندگی و نشاط ایجاد کرده و در ابراز احساسات و عقاید به ما کمک می‌کنند. گاهی نیز با فرو نشاندن انرژی درونی‌مان می‌توانند سد راه ابراز عقایدمان شوند. روزهای زندگی ما با انتخاب رنگ‌ها پررنگ‌تر می‌شوند. این میل شدید به رنگ‌ها کم‌ و بیش غیرارادی صورت می‌گیرد و عملی غریزی است. هنگامی ‌که شما خودکار آبی یا مشکی را انتخاب می‌کنید یا بین توت فرنگی و سیب سبز زیبا ناگزیر به انتخاب هستید، ناخودآگاه کد رنگ شخصی و درونی شما را هدایت کرده و به شما کمک می‌کند که نیازهای عمیق عاطفی و جسمانی خود را بیان کنید.

فصل‌های یک و دو کتاب به شما کمک می‌کند تا با انتخاب رنگ‌های مناسب برای لباس‌تان، زندگی خود را تحت‌تأثیر قرار دهید. این دو فصل به شما نشان می‌دهند که چگونه غذا و رنگ‌ها بر بهبود روحیه و سلامتی شما تأثیر می‌گذارند و می‌توان برای درمان‌های تکمیلی بسیاری از بیماری‌ها از آ‌ن‌ها استفاده کرد. این کتاب به بٌعد علمی ‌تأثیر رنگ‌ها بر روح و روان نیز می‌پردازد.

نویسنده کتاب، مری لامبرت (Mary Lambert) در فصل سه به اصول فنگ‌شویی باستانی و سیستم عناصر پنج‌گانه در خانه پرداخته است. در این فصل روش‌هایی ارائه می‌شود تا به کمک آ‌ن‌ها نقاط کلیدی زندگی خود را از سلامتی گرفته تا عشق و ثروت، تحت تأثیر قرار دهید. رنگ‌های درون و برون ما هر دو مورد نظر هستند؛ زیرا واقعیت بیرونی ما اغلب نمایانگر درون و ناراحتی‌های عاطفی‌مان هستند. در طول مطالعه‌ی این کتاب همواره در نظر داشته باشید که رنگ، یکی از مؤثرترین پیام‌رسان‌هایی (شهودی) است که بین احساسات ناخودآگاه و ذهن هوشیار و منطقی ما وجود دارد. با آگاهی از این موضوع برای ایجاد تغیرات واقعی و تاثیر سریع آن‌ها از رنگ‌ها استفاده خواهید کرد.

در بخشی از کتاب رنگ‌ها برای زندگی بهتر می‌خوانیم:

ارتعاشات رنگ‌ها علاوه‌ بر اینکه بر سلامت جسمی و روحی ما تاثیر مستقیم می‌گذارند، در میزان حس شادی و خوشی ما در محیط خانه و زندگی نیز دخالت دارند. رنگی که از دیوارهای خانه ساطع می‌شود، قدرت ایجاد حس رضایت، آرامش، انگیزه، ارتباط و معاشرت را در خود دارد. در مقابل، رنگ‌های نامناسب می‌توانند حس بیقراری، آشفتگی، اضطراب و نگرانی از آینده را در ما به‌وجود آورند.

استفاده از عناصر پنج‌گانه، دیدگاهی معنوی برای رسیدن به ‌هماهنگی رنگ‌هاست که بخش جدایی‌ ناپذیر فنگ‌شویی محسوب می‌شود. هر یک از عناصر پنج‌گانه‌ی چوب، آب، خاک، آتش و فلز دارای انرژی‌های خاصی هستند که با رنگ خاص یا چند جهت جغرافیایی ارتباط دارند. در فصل پایانی کتاب می‌توانید از این شیوه برای تغییر محیط خانه و بهبود روابط خانوادگی خود استفاده کرده و زندگی خود را هر چه بیشتر دگرگون کنید. ممکن است وارد اتاقی شوید و بلافاصله تحت‌تاثیر رنگ‌آمیزی آن قرار بگیرید یا از آن بیزار شوید. علت این حس این است که رنگ‌ها در فرکانس‌های متفاوت مرتعش می‌شوند و در ما عکس‌العمل ایجاد می‌کنند. می‌توانید از رنگ‌ها یا کاغذ دیواری‌های رنگی که براساس اصول سنتی عناصر پنج‌گانه‌ی فنگ‌شویی انتخاب شده‌اند، برای ایجاد توازن و هماهنگی در هر یک از اتاق‌های خانه استفاده کنید. هر عنصر در فنگ‌شویی با یک یا چند جهت جغرافیایی ارتباط دارد. با پیوند هر اتاق با رنگ عنصر مرتبط، به انرژی مثبت (چی) فضای اتاق تلنگر می‌زنیم تا آن‌ را به مکانی آرام‌تر و دلپذیرتر تبدیل کنیم.

هر چه رنگ‌ها تیره‌تر باشند؛ مانند رنگ‌های سیاه و آبی، غیرفعال‌تر، ساکن‌تر و یین‌تر (yin) هستند. هر چه رنگ‌ها روشن‌تر باشند؛ مثل رنگ سفید، فعال‌تر، مثبت‌تر و یانگ‌تر (yang) خواهند بود. تنها استثناء رنگ قرمز است که رنگ بسیار یانگ و فعال محسوب می‌شود. سایه‌های پررنگ‌تر و درخشان‌تر رنگ‌ها انرژی بیشتری در خود دارند، اما سایه‌های ملایم‌تر و مات، انرژی کمتری تولید می‌کنند.

فهرست
برای زندگی بهتر
مقدمه
چگونگی تأثیر رنگ‌ها
منشاء و نماد رنگ‌ها
سفید و سیاه
رنگ چیست؟
چگونه رنگ‌ها را حس می‌کنیم؟
ارتعاشات رنگ
رنگ و احساسات
رنگ اتاق‌ها
پیوستگی رنگ‌ها
فصل اول: با رنگ‌ها به زندگی خود انرژی دهید
رنگ‌های محرک
رنگ‌ها و روحیات ما
رنگ و لباس
مواد غذایی انگیزه‌ دهنده و متعادل‌ کننده
برخی خواص ویژه
فنگ‌شویی و رنگ
شناسایی رنگ و عنصر تولد
فصل دوم: رنگ‌درمانی
رنگ‌ها و بدن شما
رنگ‌ها و چاکراها
تنفس در رنگ‌ها
اورا درمانی
رنگ‌درمانی
اوراسومادرمانی
کریستال‌درمانی
تمرکز عمیق با رنگ‌ها
رنگ‌ها در خواب
شفابخشی رنگ‌درمانی با دست‌ها
فصل سوم: ایجاد هماهنگی در رنگ‌های خانه
استفاده از رنگ‌ها در چیدمان خانه
عنصر آتش
عنصر آب
عنصر چوب
عنصر خاک
عنصر فلز
نمودار رنگ‌ها
استفاده از قطب‌نما

برای دانلود کتاب رنگ‌ها برای زندگی بهتر و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

 

 

امروزه بسیاری از کتاب های علمی و داستانی به صورت الکترونیکی طراحی میشوند تا کاربران کامپیوترهای شخصی و یا تلفن های همراه بتوانند همیشه و همه جا به آن ها دسترسی داشته باشید . در این میان کتاب های روانشناسی از سری کتاب های کاربردی و پرطرفدار می باشند که از جذابیت و محبوبیت خاصی در میان اقشار مختلف مردم برخوردار هستند . کتاب روانشناسی رنگ ها یکی از همین کتاب ها است که نسخه ی جاوای آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم .

کتاب روانشناسی رنگ ها برای موبایل با فرمت جاوا طراحی و تولید شده است و یکی از جذاب ترین کتاب های روانشناسیست که توسط مسیب استوار در 94 صفحه نوشته و نگارش شده است . در  کتاب روانشناسی رنگ ها شما با ویژگی های مختلف هر رنگ و اطلاعات بسیار خوبی از آن ها آشنا می شوید و خواهید توانست ، شخصیت انسان های مختلف را با رنگ مورد علاقه ی خود بسنجید . امیدواریم از دانلود کتاب روانشناسی رنگ ها برای موبایل با فرمت جاوا نهایت لذت را ببرید . شما هم اکنون می توانید کتاب روانشناسی رنگ ها برای موبایل را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها

 

در خبرنامه یاس دانلود عضو شویـــد تا
جدیدترین هـــای دنیـای اینترنت را در
ایمیل خود دریافت کنید

سایت تنها راه ارتباط با ما نیست !!!
شما می توانید در شبکه های اجتماعی
ما را دنبال کنید .

فروش تسبیح ، انگشتر ، نقره جات ، دستبند ، گردنبند ، گوشواره ، مدال ، نگین و … از جنس سنگ ، نقره و استیل


khastany.ir

تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
سایت و سرور دانلود سایت یاس دانلود در داخل کشور میزبانی می شوند.
سایت یاس دانلود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و دانلود از آن کاملا قانونی می باشد.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.


ابزار PDFDownloads-icon


کتاب الکترونیکی PDFDownloads-icon

خانه » دانلود رایگان » موفقیت اقتصادی » بازاریابی » پی دی اف بازاریابی و فروش » کتاب رایگان روانشناسی رنگ در بازاریابی – کاظمی pdf

تا کنون چه قدر در انتخاب رنگ برای محصولات، وب سایت، نشان تجاری و … خود یک دیدگاه علمی را دخالت داده اید؟ می دانید که ۷۰% تصمیم ها برای خرید محصولات کم اهمیت در لحظه خرید صورت می گیرد؟ شما برای به دام انداختن این بخش گسترده خریداران چه اندیشه ای دارید؟ وب سایت دارید؟ رنگ وب سایت شما با سلیقه مشتریان هدف شما یکسان است؟

با خواندن این کتاب شما می توانید به این سوال ها پاسخ دهید و برای فروش محصولات خود یک گام دیگر را نیز اضافه کنید و آن انتخاب رنگ مناسب برای فروش است. محصول بانوان، آقایان، کودکان، سالمندان، متفاوت است و در زمینه فروش بین المللی نیز یک تفکر را در شما ایجاد می کند که بدانید، اگر می خواهید محصول را در خاورمیانه، اروپا، آفریقا و… به فروش برسانید باید در رابطه با فرهنگ و سلایق رنگ آنجا نیز مطالعه کنید.
هدف این کتاب موفقیت و کسب درآمد است و تنها مسئله مهم که ما به خاطر آن کار می کنیم و برنامه میریزیم موفقیت و کسب درآمد بالا است.

روانشناسی رنگ در بازاریابی روانشناسی رنگ یکی از جالب‌ترین و جنجالی‌ترین جنبه‌های بازاریابی است. دلیل این امر چیست؟ بیشتر مکالمات امروز در مورد رنگ‌ها و جذبه آن، احساسات، شواهد داستان‌گونه و تبلیغاتی را دربرمی‌گیرد که در مورد «رنگ و ذهن» ادعاهای فراوانی را مطرح می‌کنند. برای متعادل کردن این روند و علاج درست عنصری جذاب از رفتار انسان، تحقیق معتبری در مورد تئوری رنگ و جذابیت‌های آن صورت گرفته است.

طبق تحقیقات انجام شده، عواملی مانند تمایلات شخصی، تجربه، نحوه ی تربیت، و تفاوت فرهنگی، محیط و غیره بر تاثیر رنگ ها بر روی ما، موثر است. درنتیجه این نظر که رنگ زرد و بنفش احساسات افراد را برمی انگیزانند تقریبا درست است. اطلاعات نادرست و بی روحی که روانشناسی رنگ را تنها در چند جمله خلاصه می کند، شرایط را بدتر می کند.دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها

واقعا رنگ های شخصیتی در بازار مدرن کمک کننده همه افراد و برای بالا بردن و قوی کردن ارتباطات با افراد مختلف نیاز هست که چهار رنگ شخصیتی یعنی زرد و قرمز و آبی و سبز رو به خوبی بشناسیم و در خودمون هر چهار رنگ رو داشته باشیم .
مخصوصا خیلی کمک میکنه در بازاریابی شبکه ای

عالی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

خانه » دانلود رایگان » اساتید » ایرانی » مجد » دانلود رایگان روانشناسی رنگها از میر محمد مجد

رنگها سراسر زندگی ما را در اختیار داشته و غیر قابل اجتناب هستند. هر رنگی داستان خودش را دارد؛ هر رنگی فرهنگ و حس خودش دارد؛ پس باید رنگ ها را بشناسیم، با آن ها ارتباط برقرار کنیم و از وجود آنها استفاده کنیم؛ این دقیقا یعنی روانشناسی رنگها ! به عبارتی با روانشناسی رنگ‌ها، فرد می تواند وضعیت روحی و ضمیر ناخودآگاه خویش بهتر را بشناسد.

در زمینه روانشناسی رنگ‌ها، روانشناسان تست‌های متعددی طراحی و اجرا کرده‌اند که اطلاعات مفیدی در مورد شخصیت انسان عرضه می‌کند. ترکیبات رنگی که توسط فرد انتخاب می‌شود نمودی از شخصیت و ویژگی‌های روانی او است. تحقیقات نشان داده است که افراد به رنگهایی علاقه بیشتری نشان می‌دهند که در چهره آن‌ها به کار رفته است، رنگ پوست، چشم‌ها، مو بر ترکیب رنگی ای که افراد ایجاد می‌کنند تأثیر بخصوصی دارد. در کنار این ترکیبات رنگ‌هایی به کار می‌رود که تضاد شدیدی با هم دارند و به نظر خود فرد هماهنگی بسیاری به دیگر رنگ‌ها دارد، در واقع این رنگ‌ها رنگ‌های ذهنی فرد است.

راههای زیادی برای پی بردن به شخصیت افراد وجود دارد که روانشناسی خط و رنگ از جدیدترین متدهای جهان برای شخصیت شناسی می باشد.دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها

تشخص شخصیت از روی رنگ چشم یا از رنگ مورد نظر اشخاص یکی از متدهایی است که کاربردهای زیادی دارد.

روان شناسی رنگها یعنی مطالعه تاثیر رنگ بر رفتار انسان و یا تاثیر روحیه فرد بر سلیقه او. رنگها مثل مرگ و مالیات گزیر ناپذیرند. در همه جا هستند. این به چه معنی است؟

چرا مردم در اتاقهای سبز بیشتر احساس آرامش می کنند؟

چرا وزنه برداران در سالن‌های ورزشی آبی رنگ نهایت تلاش خود را می کنند؟

رنگها در فرهنگهای مختلف اغلب معانی متفاوتی دارند و حتی در جوامع غربی معانی رنگهای مختلف پس ازسالها تغییر کرده است.

به دفعات شنیده‌ایم که نوع چیدمان و رنگ فضاها تاثیر ویژه ای بر روح افراد ساکن در خانه دارد، می‌تواند به آنها انرژی مثبت دهد یا آنان را افسرده و دلزده کند.دکتر مجد عقیده دارد که با وجود زندگی مدرن امروزی، روح ما هنوز نیازمند آرامش یافتن در کنار خاطرات قدیمی است، پس شاید بهتر باشد یکی از اتاق‌های خانه را به سبک قدیمی با یادگاری‌ها طراحی کنیم یا اگر چنین شرایطی نداریم، قسمتی از اتاق‌مان را به حفظ یادگارها اختصاص دهیم.

در این فایل صوتی دکتر میرمحمد مجد به روانشناسی رنگها پرداخته است که در ادامه بخشی از آن را می خوانیم.

اولین رنگی که نوزاد می‌فهمد صورتی است؟ برای اینکه فضای رحم مادر رنگ صورتی دارد. بعد از آن، وقتی کمی بزرگ شد، رنگ‌های شاد دیگری را جایگزین می‌کنیم. مثلا برای پسرها آبی را در نظر می‌گیرند و برای دخترها رنگ صورتی.

آیا رابطه‌ای بین رنگ و تاثیرش بر روح انسان وجود دارد؟

بله . فرد وقتی حال روحی بدی دارد، در کمدش را که باز می‌کند رنگ‌های تیره را برمی‌دارد و هنگامی که شاد است، رنگ‌های روشن را انتخاب می‌کند. در عزا بسیاری از مردم رنگ سیاه می‌پوشند و در عروسی و جشن و شادی رنگ‌های روشن؛ پس این دو رابطه بسیار نزدیک و اثرات متقابلی بر هم دارند. گاهی هم امکان دارد به زور به ما رنگ روشن را در لباس و پوشاک تحمیل کنند، در این صورت هم حتی کمی حال ما بهتر خواهد شد.

طیف‌های مختلف رنگی را چگونه می‌توان در چیدمان وطراحی فضای منزل وارد کرد؟

بهتر است رنگ‌های روشن و متناسب را با رنگ‌های اطرافش انتخاب کنیم. مثلا تصور کنید تمام اتاق خواب قرمز تیره باشد، این روی فرد تاثیر منفی دارد و او را عصبی می‌کند؛ یا آشپزخانه قهوه‌ای تیره با تمام وسایل تیره، که اشتها را از بین می‌برد. به نظر من هر رنگی انتخاب می‌شود باید روشن باشد؛ مثلا برای آشپزخانه رنگ سفید خیلی مناسب است. اما برای اتاق کودکانی که در سنین قبل از مدرسه هستند، باید رنگ‌های روشن و داغ مثل زرد و قرمز استفاده کنیم. بهتر است روی دیوار اتاق کودک‌ ها طرح‌هایی که به آن علاقه دارد بکشیم، مثل بعضی از شخصیت‌های کارتونی.

دانلود Internet Download Manager نسخه ویندوز

دانلود Internet Download Manager نسخه اندروید

دانلود WINRAR نسخه ویندوز

دانلود WINRAR نسخه اندروید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها
دانلود پی دی اف کتاب روانشناسی رنگ ها
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *