دروس ترم اول کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پ

 
helpkade
دروس ترم اول کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پ
دروس ترم اول کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پ

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید

دانشگاه پیام نور تنها دانشگاه آموزش باز در کشور می باشد که آنرا از سایر دانشگاه ها متمایز کرده است. این به آن معنا بوده که می توان گفت محوریت آموزش در این دانشگاه دانشجویان و کتاب های درسی آن ها می باشد. با توجه به معرفی کتب و منابع امتحانی هر درس در ترم های تحصیلی مختلف دانشگاه پیام نور، دانشجویان خود می توانند با مطالعه صرف همان کتاب معرفی شده از سوی مرکز آزمون دانشگاه که برای هر واحد دانشگاهی مستقر در سراسر کشور یکسان بوده، خود را برای امتحانات آماده نمایند. لذا کتاب محور بودن دروس و مشخص بودن آن‌ منابع، اهمیت مطالعه هر کتاب برای آزمون را دوچندان کرده است.

 

  

   عنوان کتاب: نظریه های روان درمانی و مشاوره

دروس ترم اول کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پ

   مولف: کارول شاو آستاد / مهرداد فیروزبخت

   انتشارات:‌ ویرایش

  

 

  

   عنوان کتاب: روانشناسی رشد (نظری هها.پژوهش ها و آزمون ها)

   مولف: مهناز علی اکبری دهکردی

   انتشارات:‌ دانشگاه پیام نور

 

 

  

   عنوان کتاب: نظریه های شخصیت (تجدید نظر شده) ویراست دهم

   مولف: دوان پی، شولتز، سیدنی الن شولتز/ یحیی سید محمدی

   انتشارات:‌ ویرایش

 

 

  

   عنوان کتاب اول: مبانی نوروسایکولوژی انسان(جلد اول) – برایان کولب، ایان کیو ویشاو/ احمدعلی پور، مژگان آگاه – انتشارات ارجمند   عنوان کتاب دوم: روانشناسی سلامت (ویراست پنجم)(جلد اول) – جین اگدن/ مترجم محسن کچویی – انتشارات ارجمند

 

 

 

برای هر نوبت از دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، دفترچه ای از سوی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور (مستقل از دفترچه راهنمای کنکور سراسری مقطع کارشناسی ارشد) ارائه می گردد که برای هر رشته نام درس و کتاب های امتحانی آن با ذکر جزئیات کامل تعیین شده است. درس های تعیین شده دروس ترم اول دانش پذیری بوده و شامل واحدهای درسی آن رشته می باشد.

 

 

 

سامانه ثبت نام آموزش عالی فراگیر پیام نور – ارائه کتاب‌ها و جزوات درسی – کلاس‌های الکترونیکی در سراسر کشور – کلاس‌های حضوری و رفع اشکال

پورتال ثبت نام آموزش عالی فراگیر پیام نور ساختمان اداری: تهران، خیابان ولیعصر (عج)،‌ پائین‌تر از میدان ولیعصر، کوچه مینو، ساختمان پژوهش استان البرز: کرج، ملاصدرای غربی، نرسیده به نبوت، ساختمان فراگیر پیام نور

سامانه پیام کوتاه: 21000250000 پایگاه اینترنتی: www.faragir.net روابط عمومی: 02128426757 کانالهای ارتباطی: faragirpayamenoor@


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}
@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

.alink span{ font-size:17px !important; font-weight:normal !important;}
.alink strong{ font-weight:normal !important}
.alink b{ font-weight:normal !important}
.alink p { line-height:40px !important}
.alink ul li { line-height:40px !important}
.alink ol li { line-height:40px !important}
.alink h2 { font-size:20px !important}
.alink h3 { font-size:19px !important}

در این مقاله منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روانشناسی بالینی سال تحصیلی 96 – 97 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم . دروس ترم اول کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پ

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روانشناسی بالینی 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

لازم است بدانید متقاضیان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت آمادگی و شرکت در آزمون می بایست دروس ترم اول رشته امتحانی مورد علاقه خود را مطالعه نمایند . داوطلب در این مرحله به عنوان دانش پذیر تلقی شده و در صورت کسب رتبه قبولی در اعلام نتایج ارشد فراگیر پیام نور مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در دانشگاه خواهد بود . سازمان سنجش هر ساله لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور را به همراه منابع آزمون منتشر نموده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد . بنابراین داوطلب پس از انتخاب رشته مورد علاقه خود به مطالعه منابع مربوط به آن که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 درج شده ، می پردازد . یکی از این رشته ها که در گروه آزمایشی علوم انسانی قرار می گیرد رشته روانشناسی بالینی است .  از این رو داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 بوده و در زمان ثبت نام ، رشته روانشناسی بالینی را به عنوان رشته امتحانی خود انتخاب می کنند ، می بایست برای موفقیت در آزمون ، منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روانشناسی بالینی 97 را مطالعه نمایند . در ادامه دروس امتحانی و منابع این رشته را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .

متقاضیانی که در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 رشته روانشناسی بالینی را به عنوان رشته امتحانی مورد علاقه خود انتخاب می کنند ، می بایست برای آمادگی آزمون دروس دوره دانش پذیری ( دروس ترم اول ) این رشته را مطالعه نمایند . تعداد واحدهای دروس امتحانی هر رشته در آزمون فراگیر ارشد پیام نور متفاوت بوده و بین 6 تا 10 واحد متغیر می باشد . بر اساس جداول منتشر شده در دفترچه ثبت نام سال گذشته ، متقاضیان کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در کنکور فراگیر پیام نور می بایست به سواالات مربوط به 8 واحد درسی از دروس دوره ارشد این رشته پاسخ دهند . نام دروس امتحانی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در این آزمون به شرح زیر می باشد :

 

تعداد واحد و دروس امتحانی فوق الذکر بر اساس دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور سال گذشته می باشد . از این رو به متقاضیان توصیه می کنیم با مطالعه دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97 از آخرین تغییرات منابع این رشته مطلع شوند .

در جدول زیر منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی فراگیر پیام نور بهمن 96 ارائه شده است . این جدول منابع دروس امتحانی رشته روانشناسی بالینی را به همراه نام مولف و نام ناشر هر منبع معرفی می کند . با توجه به این که ممکن است این منابع با تغییراتی همراه باشند ، به داوطلبان توصیه می کنیم پس از انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 آن را به دقت مطالعه نمایند .


 

با توجه به این که دارندگان مدارک کارشناسی و بالاتر بدون توجه به عنوان رشته تحصیلی خود مجاز به ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 رشته روانشناسی بالینی می باشند ، با مطالعه منابع مذکور فرصت مناسبی خواهند یافت تا در صورت تمایل تحصیلات خود را در این رشته ادامه دهند . البته لازم به ذکر است شرکت در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 نیز می تواند پلی برای تحصیل در مقطع ارشد روانشناسی بالینی باشد .
اگر شما نیز جزو علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته روانشناسی بالینی در این مقطع می باشید می توانید علاقه مندی خود را با تکمیل فرم ثبت نام موجود در سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 اعلام کنید . توجه داشته باشید شرکت در این آزمون نیازمند اطلاعات لازم در خصوص نحوه ثبت نام می باشد که بدین منظور مطالعه مقالات زیر را به داوطلبان توصیه می کنیم .ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

نحوه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

مدارک ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

متقاضیان سایر رشته های امتحانی نیز می توانند با مطالعه مقاله منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با دروس امتحانی و منابع رشته مورد علاقه خود آشنا شوند .
کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با برنامه ریزی دقیق و حساب شده آماده خدمت رسانی به داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا شما را در نحوه مطالعه منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 یاری می نمایند .

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روانشناسی بالینی 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

سلام . در صورتی که در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور پذیرفته شین ولی نمره دروس آزمون تون کمتر از 12 باشه باید مجددا دروس مورد نظر رو در دانشگاه بگذرونین .


دسترسی سریع

دروس ترم اول کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پ

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

این وب سایت هیچ گونه وابستگی به دانشگاه پیام نور ندارد. ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سلام دریافت فایل کتابهای ارشد روانشناسی بالینی

باتشتکر از زحمات همه شما عزیزان زنده وپاینده باشید همیشه……………….

سلام و تشکر از لطف شما

دروس ترم اول کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پ

کلیه حقوق این سایت متعلق به کتابخانه دیجیتالی پیام نور(PNUEB) میباشد.


دانلود لیست ارائه دروسDownloads-icon


دانلود وضعیت منابعDownloads-icon


Downloads-icon

%PDF-1.5
%
1 0 obj
>>>
endobj
2 0 obj
>
endobj
3 0 obj
>/ExtGState>/ProcSet[/PDF/Text/ImageB/ImageC/ImageI] >>/MediaBox[ 0 0 595.32 841.92] /Contents 4 0 R/Group>/Tabs/S/StructParents 0>>
endobj
4 0 obj
>
stream
x]ݫ,q_amr`f9!Ʊ}!&$?*YU$T*>??˗_ӿ~|7?g}~roN./+|oe#ׅbe~G^~[ _˺ޯպOn뺲uE*,”/vO~f



اگر شما فردی متفکر، مستقل و آرمانگرا هستید؛


اگر به تصمیمات خود اطمینان دارید؛

اگر از درون خود انگیزه می گیرد و در دنیایی از ایده ها به سر می برید؛
اگر شخصیتی پیچیده دارید که شناخت شما به آسانی ممکن نیست؛
و اگر علاقه ای به اختلاف نداشته و تمایل به رسیدن به توافق با دیگران دارید؛
 

روانشناسی بالینی یکی از شاخه های روان شناسی است که بیشتر در مورد شناخت ناهنجاریهای رفتار انسان، تغییر و درمان این ناهنجاریها و راههای پیشگیری از آنها بر اساس علوم روان شناسی سخن می گوید.
دانش آموختگان رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، راههای ارائه خدمات بالینی و پژوهشی و آموزشی پیشرفته و گسترده در مراکز تشخیصی و درمانی موسسات آموزشی و پژوهشی و مراکز توانبخشی و پیشگیری با همکاری و نظارت استادان روان پزشکی را فرا می گیرد.دروس ترم اول کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پ

در ادامه برای آشنایی بیشتر متقاضیان انتخاب رشته کنکور و نیز افرادی که در بازار کار و کاریابی به دنبال آینده شغلی بهتری هستند، اطلاعات بیشتری شامل: برنامه درسی(سرفصل) و تعداد واحد های رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه های دارای رشته ارشد روانشناسی بالینی، معرفی رشته های ارشد و دکتری روانشناسی (به منظور ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر آموزش عالی) و معرفی فرصت شغلی و بازارکار این رشته ارایه می شود.

تعداد کل واحدها : 38 واحد
دروس اجباری : 32 واحد
سمینار : 2 واحد
پایان نامه : 4 واحد

دروس اجباری کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی


نام درس


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد


روان شناسی رشد پیشرفته


2


علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی


2


تاریخچه سیستمها در روان شناسی


2


نظریه های شخصیت


2


روان شناسی پزشکی و نوروپسیکولوژی


2

کلیاتی درباره درمانهای فیزیکی و دارویی در بیماریهای عصبی و روانی


1

استفاده از روشهای اماری و پژوهشی پیشرفته در روان شناسی بالینی


2


آزمونهای شناختی در روان شناسی بالینی


2


آسیب شناسی پیشرفته


2

آزمونهای عینی فرافکن در روان شناسی بالینی


3


فنون مصاحبه تشخیصی


2


نظریه های روان درمانی


2


کاربرد روشهای روان درمانی


2


گروه درمانی


2

دروس ترم اول کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پ


خانواده درمانی


2


جمع


32


رفتار درمانی


2


 

دانشگاههایی که در رشته ارشد روانشناسی بالینی پذیرش دانشجو دارند
بر اساس دفترچه انتخاب رشته ارشد 95


دانشگاه اصفهان


دانشگاه الزهرا


دانشگاه تبریز


دانشکاه سمنان


دانشگاه خوارزمی تهران


دانشگاه تهران


دانشگاه شاهد


دانشگاه شهید چمران اهواز


دانشگاه شیراز


دانشگاه فردوسی مشهد


دانشگاه کردستان


دانشگاه علامه طباطبایی


دانشگاه محقق اردبیلی


دانشگاه شهید باهنر


 دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاههایی که در رشته ارشد روانشناسی بالینی پذیرش دانشجو دارند
بر اساس دفترچه انتخاب رشته ارشد 94


دانشگاه اصفهان


دانشگاه الزهرا


دانشگاه تبریز


دانشکاه سمنان


دانشگاه خوارزمی تهران


دانشگاه تهران


دانشگاه شاهد


دانشگاه شهید چمران اهواز


دانشگاه شیراز


دانشگاه فردوسی مشهد


دانشگاه کردستان


دانشگاه علامه طباطبایی


دانشگاه محقق اردبیلی


دانشگاه شهید باهنر


 


روانشناسی بالینی کودک و نوجوان


روانشناسی خانواده درمانی


روانشناسی صنعتی و سازمانی


روانشناسی عمومی


سنجش و اندازه گیری


روانشناسی اسلامی


روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی


روان شناسی تربیتی


مشاوره در 4 گرایش
 


روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی


روان شناسی اجتماعی


روان شناسی صنعتی و سازمانی


سایبرسایکولوژی


پداگوژیک


روانشناسی تربیتی


روانشناسی بالینی


سنجش و اندازه گیری


روانشناسی سلامت


روانشناسی (بدون گرایش)

همچنین مشاغل زیر، ظرفیت جذب افراد مختلف از تخصص های گوناگون را دارا می باشند. در این مشاغل، هر فرد علاوه بر تسلط بر مهارت های مربوط به آن شغل، لازم است به فراخور صنعت و نوع کسب و کاری که در آن مشغول به کار است، دارای دانش تخصصی مربوطه نیز باشد:              


 


 

Rar!

PK

نام و نام خانوادگی

شماره موبایل

 

دروس ترم اول کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پ

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

۲ واحد

۲ واحد

نام و نام خانوادگی

شماره موبایل

نام و نام خانوادگی

شماره موبایل

خوبه فرصت خوبیه

بند۷که میگه مدرک رو خودمون بایدبگیریم روتوضیح بیشتربدیدلطفا

امتحان دقیق در چه تاریخی است

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب سایت

نظر

نام و نام خانوادگی

شماره موبایل

تهیه و بهینه سازی شده توسط : دپارتمان فضای مجازی دانش پژوهان

دانشگاه پیام نور تنها دانشگاه آموزش باز در کشور می باشد که آنرا از سایر دانشگاه ها متمایز کرده است. این به آن معنا بوده که می توان گفت محوریت آموزش در این دانشگاه دانشجویان و کتاب های درسی آن ها می باشد. با توجه به معرفی کتب و منابع امتحانی هر درس در ترم های تحصیلی مختلف دانشگاه پیام نور، دانشجویان خود می توانند با مطالعه صرف همان کتاب معرفی شده از سوی مرکز آزمون دانشگاه که برای هر واحد دانشگاهی مستقر در سراسر کشور یکسان بوده، خود را برای امتحانات آماده نمایند. لذا کتاب محور بودن دروس و مشخص بودن آن‌ منابع، اهمیت مطالعه هر کتاب برای آزمون را دوچندان کرده است.

 

  

   عنوان کتاب: نظریه های روان درمانی و مشاوره

   مولف: کارول شاو آستاد / مهرداد فیروزبخت

دروس ترم اول کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پ

   انتشارات:‌ ویرایش

  

 

  

   عنوان کتاب: روانشناسی رشد (نظری هها.پژوهش ها و آزمون ها)

   مولف: مهناز علی اکبری دهکردی

   انتشارات:‌ دانشگاه پیام نور

 

 

  

   عنوان کتاب: نظریه های شخصیت (تجدید نظر شده) ویراست دهم

   مولف: دوان پی، شولتز، سیدنی الن شولتز/ یحیی سید محمدی

   انتشارات:‌ ویرایش

 

 

  

   عنوان کتاب اول: مبانی نوروسایکولوژی انسان(جلد اول) – برایان کولب، ایان کیو ویشاو/ احمدعلی پور، مژگان آگاه – انتشارات ارجمند   عنوان کتاب دوم: روانشناسی سلامت (ویراست پنجم)(جلد اول) – جین اگدن/ مترجم محسن کچویی – انتشارات ارجمند

 

 

 

برای هر نوبت از دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، دفترچه ای از سوی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور (مستقل از دفترچه راهنمای کنکور سراسری مقطع کارشناسی ارشد) ارائه می گردد که برای هر رشته نام درس و کتاب های امتحانی آن با ذکر جزئیات کامل تعیین شده است. درس های تعیین شده دروس ترم اول دانش پذیری بوده و شامل واحدهای درسی آن رشته می باشد.

 

 

 

سامانه ثبت نام آموزش عالی فراگیر پیام نور – ارائه کتاب‌ها و جزوات درسی – کلاس‌های الکترونیکی در سراسر کشور – کلاس‌های حضوری و رفع اشکال

ثبت نام آموزش عالی فراگیر پیام نور استان البرز دفتر اداری: کرج، زیر پل آزادگان، جنب بانک ملت، کوچه حسینی

سامانه پیام کوتاه: 21000250000 پایگاه اینترنتی: www.arshadfaragir.ir روابط عمومی: 02632526890


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon

دروس ترم اول کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پ
دروس ترم اول کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پ
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *