دکتر تبریزی روانشناس مشهد

 
helpkade
دکتر تبریزی روانشناس مشهد
دکتر تبریزی روانشناس مشهد

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:دکتر تبریزی روانشناس مشهد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

نادیا جنت پور 

دکتر سیده نرگس گلستان 

دکتر ایمان الله بیگدلی 

دکتر بتول غضنفری 

دکتر سیده مریم مشیریان فراحی 

دکتر داود رستگار 

دکتر حسین فکوری 

دکتر مهدی ولی زاده 

فهیمه فاضل 

دکتر سحر خیاط باشی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

دقت

مفید بودن

دانش و مهارت

رفتار بالینی

وقت شناسی

دکتر تبریزی روانشناس مشهد

هزینه اقتصادی

من علیرضا تبریزی کارشناس ارشد روان شناسی هستم. هم اکنون علاوه بر حوزه ی روان شناسی در زمینه ی مشاوره نیز آماده ی ارائه ی خدمات خود به صورت حضوری و تلفنی به همشهریان گرامی هستم.

مشاهده اطلاعات تمامی مراکز و متخصصان به صورت کاملا رایگان با دانلود اپلیکیشن اندروید

E-Teb.com © Copyright 2016
روانشناس یا روانپزشک.
تمامی حقوق محفوظ است.

 

سرکار خانم وحیده صحابه تبریزی، دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه فردوسی مشهد می­باشند. ایشان از سال 1390 در مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشجویان به عنوان روان­درمانگر و روانشناس در بخش درمان مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشجویان دانشگاه فردوسی به صورت پاره وقت مشغول فعالیت می­باشند. حوزه فعالیت تخصصی ایشان اختلالات شخصیت و اختلالات خلقی می­باشد.

 

دکتر تبریزی روانشناس مشهد

پیام مشاور

جستجوگر شماره تلفن ۱۱۸

دکتر مصطفی تبریزی عضو هیات علمی و استاد دانشگاه علامه طباطبایی بوده و مؤسس مرکز مشاورۀ دانشگاه علامه طباطبایی و مرکز مشاورۀ روزبه است که با گذشت زمان، فعالیت خود را گسترش داده و مرکز مشاوره روزبه 2و3 را نیز تاَسیس کرده‌اند.

ایشان تا به امروز 35 تألیف و ترجمه انجام داده‌ که تیراژ بعضی به 100000 چاپ رسیده‌است؛ کتاب‌های فریاد ناشنیده برای معنا، اینجا پسری است (درمان اوتیسم)، آزمون ادراک دیداری فراستیگ، مشاوره خانواده، درمان اختلالات خواندن، درمان اختلالات دیکته نویسی، درمان اختلالات ریاضی و روان خوانی تنها گوشه ای از آثار این روان‌شناس بزرگ است.

به گفته آقای وحید تمنا، آثار دکتر تبریزی درمقایسه با بسیاری از روان‌شناسان و مشاوران دیگر در ایران از امتیاز منحصر به فردی برخوردار است: «کتاب‌های دکتر تبریزی به ویژه کتاب درمان اختلالات خواندن به تیراژ 95000 و درمان اختلالات دیکته‌نویسی در ایران به تیراژ 140000 رسیده است و این موفقیت بزرگ مبین آن است که نویسندگان ایرانی چنانچه موضوعی خوب و کاربردی برای کتاب خود برگزینند و رسا و شیوا آن را پردازش کنند، می‌توانند نظر حداکثری مخاطبان را به خود جلب نمایند و به موفقیت‌های چشمگیری نائل شوند.»

ناگفته نماند که دکتر تبریزی آغازگر درمان اختلالات یادگیری به صورت عملی در ایران و مجری طرح آموزش زوج‌های جوان در 300 شهر ایران با همکاری وزارت کشور می‌باشد. در ادامه مصاحبۀ کوتاهی با این فرهیختۀ علوم انسانی خواهیم داشت؛دکتر تبریزی روانشناس مشهد

دیپلم بنده «رشتۀ طبیعی» بوده که در نظام جدید به آن «علوم تجربی» می‌گویند. با وجود آنکه من دیپلم طبیعی داشتم بدون نیاز به تغییر رشته وارد روانشناسی شدم، چراکه در آن زمان همه رشته‌ها میتوانستند در کنکور علوم انسانی شرکت کنند.
پس از دریافت مدرک دیپلم خود معلم شدم و پس از دوسال معلمی، بورسیۀ آموزش و پرورش شدم. لیسانسم را از دانشگاه ابوریحان و فوق لیسانسم را از دانشگاه تربیت معلم و مدرک دکتری را از دانشگاه علامه طباطبائی دریافت کرده‌ام و توانستم در همان دانشگاه در مقام استادی به تدریس بپردازم و از اعضای هیئت علمی دانشگاه شوم.

سابق بر این در زمینۀ آموزشی، به تدریس «نظریه های پیشرفتۀ خانواده درمانی» ، «زوج درمانی» و «تمرین عملی مشاوره» در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پرداخته‌ام و راهنمایی، مشاوره و داوری بیش از 100 مورد پایان نامۀ کارشناسی ارشد و دکتری را برعهده گرفته‌ام و کارگاه‌های خانواده درمانی ، زوج درمانی ، مشاورۀ پیش از ازدواج و اختلالات یادگیری برای متخصصان تشکیل داده‌ام. در گذشته عضو انجمن روان‌شناسی و انجمن مشاورۀ ایران بودم و در حال حاضر کارگاه‌های گروهی برگزار می‌کنم. همچنین برای اینجانب مایۀ مباهات است که دراکثرِ قریب به اتفاق مراکز استان‌ها بیش از هزار درمانگرِ اختلالاتِ یادگیری آموزش داده‌ام.

من از فعالیت در حوزه علوم‌انسانی به ویژه رشتۀ روان‌شناسی لذت می‌برم.

دیدگاه عامۀ مردم در رابطه با علوم‌انسانی متفاوت است. برخی از مردم، حوزۀ علوم‌انسانی را بی‌فایده قلمداد می‌کنند و تحصیل کردگان این حوزه را افراد بی مهارتی می‌دانند که صرفاً تئوری حفظ کرده‌اند، در مقابل عده‌ای از مردم نگاه متفاوتی به علوم‌انسانی ندارند.

در حوزۀ علوم‌انسانی و به ویژه در رشتۀ روان‌شناسی کسانی‌که شاخص و حرفه‌ای هستند، به درآمدهای مقبولی دست یافته‌اند ولی به طور کلی در این حوزه درآمدزایی نسبتا محدود است.

فرصت کارآفرینی چندان برای علوم‌انسانی مهیا نیست، چراکه سیستم اقتصادی جامعه به تحصیل کردگان و متخصصان این حوزه بها نمی‌دهد. این در حالی است که مهم‌ترین رشته‌ها از جمله «مدیریت» در حوزۀ علوم‌انسانی می‌گنجند و باید به دست متخصصان علوم‌انسانی صورت پذیرند. چنانچه به علوم‌انسانی در جامعه بها داده شود یقینا در سطح گسترده‌ای شاهد کارآفرینی خواهیم بود.

برای آنکه کارآفرینی و فرصت شغلی برای علوم‌انسانی در کشور مهیا شود، سیستم اقتصادی_اجتماعی ایران باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و سیاست گذاری نماید که علوم‌انسانی‌ها مهم‌ترین مشاغل را به دست بگیرند و اگر این مهم، محقق شود دانش‌آموزان بیشتر تمایل پیدا می‌کنند که به رشته‌های علوم‌انسانی راه یابند.

من تا اندازه‌ای به روانشناسی علاقه‌مندم که اگر به عقب بازگردم همچنان بی تردید همین حوزه را برای تحصیل و کار انتخاب می‌کنم. علاقه‌مندی من به رشتۀ روان‌شناسی و مشاوره سبب شده که من همواره در حال تولید علمی و پویایی باشم که شاهد مثال من انتشار دو کتابِ جدید به نام‌های پرورش هوش هیجانی کودکان و 110 بازی برای پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان می‌باشد.

علاقه من به روان‌شناسی به قدری زیاد بوده که بر روی فرزندانم نیز تاثیر گذاشته است. پسرم ،علیرضا، دفتر مشاوره دارد و درهمین حوزه فعالیت جدی می‌نماید. فرزند دیگرم ،نرگس، نیز صاحب چندین تالیف در زمینۀ مشاوره و روانشناسی استاز جمله کتاب همه می‌تونن زرنگ باشن که در راستای پرورش استعدادهای کودکان نگاشته‌شده‌است. همچنین نخستین نوۀ من ،نگین سلطانی، دانشجوی ترم سوم روانشناسی است و خوشبختانه در خانوادۀ ما، این راه همچنان ادامه دارد و فرزندانم همچون خودِ من از فعالیت در این حوزه احساس رضایت می‌کنند.

من اگر صد بار دیگر هم متولد شوم همچنان روانشناسی و معلمی را انتخاب خواهم کرد، چرا که روح من را سیراب می‌کند. از آنجا که ورودِ من به حوزۀ علوم‌انسانی با علاقه‌مندی همراه بوده همواره از فعالیت در آن احساس رضایت می‌کنم.

 

با سلام آیا می توانم ایمیل دکتر مصطفی تبریزی را داشته باشم ؟
چگونه می توانم دز زمینه مشاوره با ذکتر در ارتباط باشم
با تشکر خانم ذاکری

سلام. متأسفانه ما ایمیل دکتر تبریزی رو نداریم. شما میتونید از طریق “مرکز مشاورۀ روزبه” که متعلق به خود دکتر تبریزی و پسر بزرگوار ایشونه با دکتر ارتباط برقرار کنید.
شعبه سعادت آباد: 88569282-021
شعبه ولیعصر: 88647952-021
موفق و پایدار باشید.

سلام و احترام
ممنون از توصیه خوبتون.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

۴۵ ۲۷ ۹۶ ۶۶ –  ۰۲۱

شماره تماس خارج وقت اداری :

۰۹۰۳۰۴۱۸۱۴۶

اینستاگرام:

@workshopday3

آپارات : www.aparat.com/workshopday

توییتر : https://twitter.com/Workshopday_ir

قوانین و مقررات سایت

ثبت شکایات

مشاوران آموزش

سایت های پیشنهادی:

مرکز مشاوره تحصیلی شهداد

انتشارات افراز

کتاب زبان با تخفیف ویژه

نوبت دهی مراکز روانشناسی مشهد – روانشناس خوب در مشهد – بهترین روانشناس مشهد – بهترین مراکز روانشناسی مشهد – زوج درمانی در مشهد – دکتر روانکاوی در مشهد – دکتر اختلال میل جنسی در مشهد – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در مشهد – زوج درمانگر خوب در مشهد – روانشناس عالی در مشهد – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

اخبار سایت

 62/62

ایران / نایین

دانشگاه آزاد

 6731

دکتر تبریزی روانشناس مشهد

 6731

عمومی  

روانشناسی  

لیسانس

 63/73

تهران  

علوم تحقیقات
مرکزی

 6716

 6713

روانشناسی

مشاوره و راهنمایی

فوق لیسانس

 

 

 

 

 

دانشجو

مشاوره  

دکترا

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار فلسطين – فلسطين 12- پلاک 2، کد پستی 9175684399 – خانه علوم تربيتي

تلفن: 05137667351-05137660272

فکس: 05137667351

ایمیل: khanehravanshenasi2016@gmail.com

موسسه فرهنگی هنری چند منظوره ی گلبانگ جوان به شماره ثبت 621 یکی از فعالترین موسسات استان خراسان رضوی است که چند سال مقام اول کیفیت طرح بهینه اوقات فراغت را در این موسسات فرهنگی هنری کسب نموده. این موسسه را در حقیقت می توان یک مجموعه ی کامل فرهنگی هنری آموزشی دانست که شامل مراکز و موسسات و آموزشگاهی با فعالیتهای متنوع مطبوعاتی-فرهنگی-هنری-آموزشی و مشاوره ای است.

برای اطلاع از آخرین اخبار و مطالب روانشناسی در خبرنامه ما عضو شوید.


Downloads-icon


دانلود رزومهDownloads-icon

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

عفونت مجاری ادرار دارید؟ عفونت شما موقتی خوب میشود و دوباره باز میگردد؟

داروی کانفرون بیونوریکا آلمان مشکل شما را برطرف می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دکتر تبریزی روانشناس مشهد

مشاوره خوب در مشهد

مشاور عالی در مشهد

امیدوارم حالت سریعتر  خوب بشه..

خدا کنه هیچ کس مشکل نداشته؛ منم شرایطی مشابه رو پشت سر گذاشتم، می فهمم چی میگی..

یکی رو که خودم رفت بهت معرفی می کنم..

دکتر بهمن علیمرادی

بین وکیل اباد 7 و 9 پلاک 67

09304120508

……………….

09159200269

سلام

آقای دکتر ارقبایی فوق العادست مشاوره خیلی خوبیه

 هر کدام از دوستام رفتن پیش ایشون خیلی از کارشون راضی بودند

امیدوارم شما هم نتیجه بگیری

آدرس:مشهد بلوار وکیل آباد ابتدای هفت تیر پلاک 1 واحد 2 مرکز مشاوره روان پژوه

تلفن: 38694055

چه قشنگ همه مشاورها اومدن بصورت غیر مستقیم شماره آدرسشون گذاشتن از خودشونم تعریف کردن .     

مثال : دکتر فلانی خیلی عالیه ( خودشه میگه ) اینم شمارش ‌… فقط کم مونده بود سایز کفشش بنویسه .   

گلم٬مشک آن است که خود ببوید … نه آنکه عطار 

( خود مشاور ) بگوید …    

سلام عزیزم

من یه مشاور خانواده ی خوب سراغ دارم

خانم غزنوی مشاوره زوج و خانواده کارشون واقعا خوبه

پنج راه سناباد روبروی مسجدالزهرا

پلاک ۵/۳۳۶

واحد ۴

09397237181

شماره تماس برای رزرو وقت

ازنظر من بهترین روانشناس مشهد اقای عبدالله مروارید هستند . ایشون بهترین معلم زندگی من بودند . نه تنها حرف های مند میشنیدند بلکه به بهترین نحو ممکن منو راهنمایی کردند تا بتونم رشد کنم و از تاریکی مطلق به نور برسم . 

ادرس سایتشونو براتون میذارم میتونید از طریق ادرس سایتشون به تلفن و ادرسشون دسترسی پیدا کنید . 

Www.morvaridpsy.ir

دکتر تبریزی روانشناس مشهد

سلام، از نظر من بهترین مرکز مشاوره و مشاور توو مشهد / مرکز روانشناسی و مشاوره سیب – دکتر بهمن علیمرادی / اطلاعاتش رو گذاشتم، اگر خواستی برو/ به نظرم بهترین روانشناس مشهد رو اونجا پیدا می کنی. 

آدرس ؛ مشهد حاشیه بلوار وکیل آباد، بین 7 و 9 پلاک 67

051-36017193

09159200269

09382741900

سحر جان با دکتر  بهمن علیمرادی موافقم 

ولی آدرسش یه جای دیگه است..

خواهرم پیش ایشون میره

شایدم دو تا آدرس داره

چهار راه آزادشهر، بین معلم ۸ و ۱۰، ساختمان پزشکان برج آبشار،  طبقه ۶ واحد ۶۰۳تلفنش درسته051 – 36017193

سلام

دکتر ارقبایی کارش خیلی خوبه

عزیزم سارا موافق یا همسرشون آقای جواد قاسمی نیا فووووق العاده هستن  فکر میکنم از معدود روانشناسانی هستن که هم کارشون خوبه و هم پولکی نیستن از جون و دل مایه میزارن

آدرس هم ابتدای کلاهدوز ۱۲ ساختمان آرمان

دوستان عزیز مشاوره های  مرکزخدمات روانشناسی و مشاوره سیب عالی بودن. عااااااااااااالی

 آدرس: مشهد: چهارراه آزادشهر، بین معلم ۸ و ۱۰،

برج آبشار، طبقه ۶ واحد ۶۰۳

تلفن های مرکز:

051- 36017193

09159200269

09382741900

سلام حتما به روانکاو خوب مراجعه کنید.

این لیست رو نگاه کنید و میتونید با استفاده ازش به روانشناس های متعدد و خوبی در مشهد دسترسی پیدا کنید

لیست روانشناسان مشهد

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

دکتر تبریزی روانشناس مشهد
دکتر تبریزی روانشناس مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *