دکتر روانشناس ایرانی در برلین

 
helpkade
دکتر روانشناس ایرانی در برلین
دکتر روانشناس ایرانی در برلین


مشاوره فردی، زوج درمانگر، مشاوره پیش از ازدواج، درمان افسردگی، اضطراب، وسواس

روانشناس ایرانی در برلین: اگر شما در برلین زندگی می کنید و به دنبال یک روانشناس ایرانی برای رواندرمانی و مشاوره هستید می توانید با دکتر شهرزاد رشن مشاوره صوتی یا ویدیویی داشته باشید.

دکتر شهرزاد رشن دارای دکترای تخصصی در روانشناسی، پروانه کار از سازمان نظام روانشناسی ایران، شماره نظام روانشناسی، عضو انجمن روانشناسی ایران و با سابقه روان درمانی بیش از ۱۰۰۰ مراجع می باشند.

یک سوال اصلی که پیش می آید این است چرا روانشناس ایرانی در برلین به روانشناس آلمانی برای بیشتر افراد ارجحیت دارد؟ زیرا در رواندرمانی و مشاوره اولین موضوع مهم این است که با درمانگر بتوانیم ارتباط بگیریم و احساس راحتی کنیم، و علاوه بر آن یکسان بودن فرهنگ ها به درک بیشتر موضوعات کمک شایانی می کند. دکتر روانشناس ایرانی در برلین

مشاوره تلفنی یا مشاوره آنلاین کدام را انتخاب کنیم؟ کدام بهتر است؟ برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که اگر بخواهیم بین این دو نوع مشاوره انتخاب کنیم کدام بر آن یکی ارجحیت دارد؟

در این مورد بیشتر انتخاب شخصی است زیرا مهم راحت بودن خود فرد و مراجع است، در حقیقت موضوع اصلی و اولویت برای انتخاب نوع مشاوره احساس راحتی خود فرد برای صحبت کردن در مورد مشکلاتش است، به طوری که تا جای امکان بتواند بی پرده در مورد مشکلانش، احساساتش، هیجاناتش و .. صحیت کند، برای بعضی افراد به این صورت است که اگر تلفنی صحبت کنند احساس راحتی بیشتری دارند، و راحت تر می تواند در مورد مسایل صحبت کنند، زیرا حس می کنند انگار که در تنهایی خود صحبت می کنند و حس راحتی بیشتری دارند.

علاوه بر آن مزیت دیگر مشاوره تلفنی به این خاطر است که چون درمانگر و روانشناس را نمی بینند، احساس مورد قضاوت قرار گرفتن و به دنبال آن سانسور کردن خود را خیلی کمتر دارند، زیرا بعضی اوقات حتی ظاهر درمانگر نیز باعث می شود مراجع در بعضی موارد خودسانسوری خیلی بیشتری داشته باشد. حال بررسی می کنیم چرا بعضی افراد مشاوره آنلاین را انتخاب می کنند:

با این حال بسیاری از افراد دیگر مشاوره تصویری را به تلفنی ترجیح می دانند زیرا در ارتباط تصویری بیشتر احساس نزدیکی با درمانگر و روانشناس دارند.

در زمینه مشاوره های فردی از جمله:

افسردگی، وسواس، اختلال های اضطرابی، اشکال در تمرکز، بهبود اعتماد به نفس و ..

و در زمینه روابط بین فردی:

از جمله مشکلات ارتباطی، خیانت در رابطه و ..

مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره خانواده و زوج درمانی

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

جزییات آگهی

Loading… رضا امیریان مشاور روحی روانی اجتماعی در برلین آلمان مرکز مشاوره IPSO با بیش از ۱۲ سال سابقه بین المللی در ارائه خدمات روانی-اجتماعی میباشد. مشکلات فردی،عدم تمرکز، استرس و اضطراب مشکلات خواب افسردگی،خشم و عصبانیت مسائل زناشویی و مشکلات خانو…

https://almaninfo.com/ad/%d8%b1%d8%b6%d8%a7-%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%84%db%8c%d9%86/

مرکز مشاوره IPSO با بیش از ۱۲ سال سابقه بین المللی در ارائه خدمات روانی-اجتماعی میباشد.
مشکلات فردی،عدم تمرکز، استرس و اضطراب
مشکلات خواب
افسردگی،خشم و عصبانیت
مسائل زناشویی و مشکلات خانوادگی
پروش و تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان
اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر.

بسیار خوشحال و خرسندیم که بازگشایی مرکز جدید ایپسو را در برلین به اطلاع شما برسانیم.
تیم مشاورین ایپسو به همه فارسی زبانان عزیز جهت مراجعه به این مرکز خوش آمد میگویددکتر روانشناس ایرانی در برلین

لطفا هنگام تماس سایت آلمان اینفو را به عنوان منبع آشنایی معرفی کنید. در بعضی از موارد برای کاربران سایت تخفیف های ویژه در نظر گرفته میشود

 

31 Hohenstaufenstraße, برلین، آلمان

استان آذربایجان شرقی، تبریز، چرنداب، خیابان ۱۷ شهریور جدید، ایران

Herzogstraße 44, 42103 Wuppertal, Deutschland

Hohenstaufenstraße 10779, Berlin, آلمان

Alter Messepl. 2, 80339 München, Deutschland

Copyright 2019 © almaninfo

برای گرفتن آخرین خبرها و رخدادهای آلمان به فارسی وآلمانی  ما را در اینستاگرام دنبال کنید

   

 برای عضویت در خبرنامه ی آلمان اینفو ایمیل خود را وارد کنید واز آخرین خبرها و رخدادهای فارسی در آلمانی با خبر شوید

قبلا ثبت نام کرده ام

دکتر روانکاو ایرانی در برلین آلمان

Loading… رضا امیریان مشاور روحی روانی اجتماعی در برلین آلمان مرکز مشاوره IPSO با بیش از ۱۲ سال سابقه بین المللی در ارائه خدمات روانی-اجتماعی میباشد….

Loading… آذر بقایی روانشناس فارسی زبان برلین آلمان Loading…

Loading… فرامرز قشقایی روانشناس فارسی زبان در برلین آلمان Loading…

Loading… مهناز جعفری متخصص روانشناسی کودکان و نوجوانان در برلین آلمان Loading…دکتر روانشناس ایرانی در برلین

Loading… عزیزالله آقابیگی روانشناس فارسی زبان در برلین آلمان Loading…

Copyright 2019 © almaninfo

برای گرفتن آخرین خبرها و رخدادهای آلمان به فارسی وآلمانی  ما را در اینستاگرام دنبال کنید

   

 برای عضویت در خبرنامه ی آلمان اینفو ایمیل خود را وارد کنید واز آخرین خبرها و رخدادهای فارسی در آلمانی با خبر شوید

قبلا ثبت نام کرده ام

شما ممکن است در برلین  زندگی کنید و به یک روانشناس ایرانی در برلین احتیاج دارید. در این صورت می توانید برای مشاوره ویدیویی با دکتر مهسا کاشفی زاده تماس بگیرید.

دکتر مهسا کاشفی زاده عضو سازمان روانشناسی ، عضو انجمن روانشناسی ایران ، عضو خانه روانشناسان و معاونان مشاور است.

برای مشاوره با دکتر مهسا کاشفی زاده با واتس اپ شماره ۰۹۱۲۱۴۳۳۴۳۸  تماس بگیرید و یک مشاوره ویدیویی دریافت کنید.

اگر خواب می بینید که به افراد در پیشگیری یا درمان اختلالات روانی کمک کنید ، باید در روانشناسی بالینی به یک حرفه فکر کنید. این روانشناس بالینی در بیمارستان ها ، دفاتر خصوصی و سایر مراکز پزشکی یا دانشگاهی فعالیت می کند و ممکن است در سلامت روان کودکان ، سلامت روان بزرگسالان ، ناتوانی در یادگیری ، اختلالات عاطفی ، سوء مصرف مواد ، داروهای قدیمی و روانشناسی تخصص داشته باشد.

۱۰ ویژگی یک روانشناس بالینی موفق
آنها به عنوان درمانگر مستقیماً با مشتری سروکار دارند و سوابق پزشکی دقیقی را ثبت می کنند ، همچنین پزشکان در سراسر جهان در زمینه خود فعالیت می کنند. هدف اصلی آنها بهبود کنترل رفتاری ، سازگاری ، اثربخشی شخصی و رضایت مشتری است و بسیاری به دنبال بهبود درک عمومی از سلامت روان هستند. برای اینکه یک روانشناس بالینی موفق باشید ، باید خصوصیات زیر را داشته باشید:دکتر روانشناس ایرانی در برلین

۱٫ روابط عمومی خوبی داشته باشید
تخمین زده می شود که ۷۵٪ از هزینه های روزانه فرد به نوعی صرف برقراری ارتباط می شود و این ممکن است برای روانشناسان بالینی تخمین کم باشد. شما به عنوان یک درمانگر باید شنونده خوبی باشید ، یعنی کسی که قادر به گوش دادن به آنچه مشتریان خود می گویند و معنی یا مشکل پشت نشانه های غیر کلامی خود ، مانند تماس چشمی و زبان بدن را تشخیص دهد. همچنین باید بتوانید دانش ، دلسوزی و گزینه های درمانی خود را به مشتری خود منتقل کنید. لحن ، صدا ، بیان و انتخاب کلمات عوامل مهمی در نحوه ارتباط کلامی هستند. ارتباط کتبی نیز مهم است. شما برای سایر متخصصان بالینی و نیازهای بیمه شخصی مشتری نقش ثبت کننده را بازی می کنید.

مرتبط: ۵ ترفند مدیریت خشم

۲٫ مشتاق علم باشید
به عنوان یک روانشناس بالینی ، از شما انتظار می رود که درگیر تحقیق و مسئولیت تحقیقات خود باشید – واقعیتی که روانشناسان بالینی را از سایر درمانگران جدا می کند – و بنابراین شما نه تنها باید بتوانید به صورت علمی فکر کنید بلکه در مورد آن اشتیاق دارید: این امکان پذیر است. با پرسیدن سوالات ، تفکر انتقادی ، آزمایش و توضیح استدلال خود. مهارت های ارتباطی همچنین هنگام ارائه یافته های شما مورد استفاده قرار می گیرد.

۳٫ کنجکاو باشید
روانشناسان بالینی می خواهند دریابند که چه چیزی افراد را بیمار می کند. هر بیماری متفاوت است ، و چگونه کمک به هر فرد همیشه آسان نیست. اغلب ارزیابی اولیه اولین فرصت برای ارزیابی وضعیت است ، بنابراین روانشناسان بالینی باید بتوانند سوالات روشنگری را بپرسند و سری سوالات را ادامه دهند تا بهترین راه حل برای درمان آن فرد پیدا شود.

۴- خلاق باشید
از آنجا که هر بیمار یک چالش جدید و متفاوت را ارائه می دهد ، لازم است روانشناسان بالینی دارای یک ذهنیت خلاق باشند. شما وظیفه دارید برای بهبود کیفیت زندگی مشتریان ، راه حل ها ، تکنیک ها و پیشنهادات جدیدی ارائه دهید. از آنجا که این اهداف هم پزشکی و هم مرتبط با انسان هستند ، یک رویکرد خلاق به شما امکان می دهد طیف گسترده تری از امکانات را داشته باشید.

مقالات مرتبط: روانشناسی آرایش: اسرار شگفت انگیز درباره آرایش

۵- مطمئن باشید
وقتی نوبت نشستن روی میز و جلسه درمانی با بیمار فرا رسید ، روانشناس بالینی باید از اعتماد به نفس و ظرفیت تفکر برخوردار باشد. اگر رفتار خود را کنترل نکنید ، ممکن است ناخواسته آنها را به اتاق درمان منتقل کرده و آنها را به بیمار خود تحمیل کنید. شما باید خود را نشان دهید – مطمئناً یک انسان ناقص ، اما یک متخصص آموزش دیده – با عزت و کمال.

۶٫ پوست ضخیم داشته باشید
روانشناسان بالینی با طیف گسترده ای از بیماران ، از افراد با مشکلات ارتباطی ، سوء مصرف کننده مواد ، افراد افسرده گرفته گرفته تا مبتلایان به بیماریهای روانی شدید مانند اسکیزوفرنی و اختلال دوقطبی سر و کار دارند. به عبارت ساده تر: شما نمی توانید اجازه دهید این موارد گسترش یابد و بر شما تأثیر بگذارد. شما باید بتوانید این بار مسئولیت ظرافت را به عهده بگیرید ، با اوضاع سازگار شوید و به “مشکلات نابجا” تسلیم شوید ، و به نوعی از اندوه خلاص شوید. شما باید فشار را مدیریت کنید ، باید دیگران را ناکام بدانید و باید در تلاش خود ادامه دهید.

۷٫ همدلی
شما به عنوان یک درمانگر باید بتوانید محیطی را برای بیمار خود فراهم کنید که مهم ، قابل درک و پرانرژی باشد. برای موفقیت در مشاغل وابسته به شما بیش از شانس نیاز دارید. برای موفقیت در مشاغل وابسته به شما بیش از شانس نیاز دارید. برای موفقیت در مشاغل وابسته به شما بیش از شانس نیاز دارید. باید بتوانید خود را در کفشهای او قرار دهید. شما فقط باید در مورد کمکی که به دیگران می کنید بیشتر تمایز قائل شوید و در صورت انجام کار اشتباهی یا مخالفت با آنها نمی توانید به آنها کمک کنید. همدلی شما به شما کمک می کند تا با بیمار خود ارتباط برقرار کنید و این به شما امکان می دهد تا به دنبال مشکلات ذاتی این بیماری در انسان باشید و به وضعیت خاص بیمار خود بپردازید و راه حلهای قابل توجهی را پیدا کنید.

۸٫ قضاوت نکنید
روانشناسان بالینی نه تنها از مراجعان خود انتقاد و پشتیبانی می کنند بلکه از نقاط ضعف یا سوء رفتار آنها نیز انتقاد می کنند. چنین قضاوتهای ارزشی ، اعتماد و احترام مشتری را کاهش می دهد ، و توصیه ها و خدمات شما را کمتر اثربخش می کند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_80”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

 − 

 = 
سه

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

گروه مشاوره روان خوب با بهره مندی از متخصصین حوزه روانشناسی و مشاوره تحصیلی در حوزه دکتری به صورت تخصصی خدمات مشاوره روانشناسی و مشاوره تحصیلی و مشاوره خانواده را ارائه می دهد. جهت تعیین وقت وقت مشاوره با شماره 0218612908 تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهران سعادت آباد ابتدای بلوار دریا پلاک 30 طبقه 4 واحد 8

برای مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی با روانشناس در برلین آلمان یا ایران  شما می توانید با مرکز مشاوره مکث به این شکل ارتباط برقرار کنید. ابتدا شماره واتساپ 98351671664+ را سیو کنید، سپس به این شماره پیام دهید و در آخر وقت مشاوره خود را مشخص کنید. همراه شما هستیم برا حل کردن مشکلاتی که در قسمت پایین ذکر شده است:

و مشکلاتی دیگر مانند غم، تنهایی، عشق، خیانت، نفرت، اعتماد به نفس و خیانت با ما از طریق تصویری و تلفنی در ارتباط باشید.

مرکز مشاوره مکث زیر نظر سازمان بهزیستی استان تهران (moshaver.behzisti.ir) با داشتن قرار داد با سازمانها و بانکهای مختلف و داشتن بهترین متخصصها در زمینه مشاوره و روانشناسی بهترین گزینه برای شما در کشور ایران می باشد.

با توجه به تغییرات ارزی طی سالهای گذشته هموطنان ما در اروپا، آمریکا، کانادا، استرالیا می توانند با پرداخت کمترین هزینه نسبت به مشاورین حاضر در کشور خودشان از خدمات روانشناسی با بهترین روانشناسان کشور به صورت تلفنی یا تصویری ارتباط برقرار کنند.

هزینه برای هر جلسه 1 ساعته 69 دلار آمریکا می باشد.دکتر روانشناس ایرانی در برلین

نحوره واریز از طریق سایت www.paypal.com به نشانی injamax_canada@yahoo.com می باشد.

در نظر داشته باشید که پس از انتخاب زمان مشاوره تا 24 ساعت می توانید مبلغ واریزی را به حساب اعلام شده انتقال دهید.

لازم به ذکر است با توجه به گوناگونی مشکلات و تخصص هر روانشناس در قسمتهای مختلف ابتدا شما با ارزیابگر مرکز مشاوره مکث صحبت کرده و پس از آن به مشاور مورد نظر ارجاع داده خواهید شد.

از دیگر مزایای ارتباط با ما این است که با توجه به اختلاف قیمت در بازار ارز ارتباط شما با درمانگران ایرانی که هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ دانشی بسیار کارآمد تر از روانشناسان هم رده خود در کشورهای دیگر هستند، موقعیت بهتری را برای شما فراهم میکند تا از خدمات مشاوره استفاده کنید.

روانشناس هایی که در ایران زندگی میکنند و یا دوره تخصصشان را در خارج از کشور گذرانده اند، در برخی موارد امتیازاتی متفاوت تری نسبت به روانشناسانی که در خارج مشغول فعالیت هستند دارند.

یکی از مهمترین این امتیازات نگرش دو سویه و جهان بینی متفاوت آنها به روانشناسانی است که فقط در خارج مشغول به فعالیت بوده اند است. از آنجایی که روانشناسی یک علم است اما علمی است که به روان و روحیه نفس هر انسانی مربوط است، از لحاظی میتوانیم بگوییم چون مسئله صرفاً انسان است، فرقی ندارد جهان بینی درمانگر چگونه باشد، اما از جهاتی نیز کاملاً برعکس میتوانیم به همین موضوع بپردازیم که چون مسئله انسان و روان انسان است و روان انسان مدام در حال تغییر و تحول است و این تغییر و تحول به واسطه قرار گرفتن در محیط های مختلف اثر بیشتری نیز دارد، از این رو هر چقدر که روانشناسی تجربه بیشتری داشته باشد از این رو می تواند نگرش و بینش متفاوت تری نیز داشته باشد.

فرض کنید شما علم روانشناسی را با یک مسیر مشخص زندگی می آویزید، دستاورد شما آیا شبیه به دستاورد کسی است که در زندگی خود مدام چالش های مختلف داشته، مسیرهای مختلف را طی کرده و با آدمهای مختلف وقت گذرانده و او نیز علم روانشناسی را آموخته است.

از این رو آنچه در بطن علم روانشناسی و روانشناس بودن وجود دارد به نوعی دنیا دیدگی، تفسیر و معنی کردن زندگی و راه های متفاوت زندگی و درک بهتر از امور زندگی است. زیرا انسان یک ماشین و وسیله ایی مشخص نیست که یک علم بر روی او همان تأثیر درمانی را داشته باشد که بر روی دیگری نیز دارد.

از این رو چون انسان دارای روحیه متغییر و روان قابل تغییر و احوالاتی مختلف است به همان میزان روانشناسی دنیا دیده تر و کسی که درک متفاوتی از زندگی داشته باشد با تلفیق علم و مهارت خود میتواند دستاورد بزرگی در زندگی و راه درمانی برای یک مراجع داشته باشد.

روانشناسانی هستند که در سرتاسر دنیا به واسطه تغییرهای سیاسی و همچنین آموزش های حرفه ایی در مقاطع دکترا مشغول آموزش علم روانشناسی شده اند. در ونکوور و تورنتو از دسته شهرهایی هستند که همانطور که در صنعت پیشرفت قابل ملاحظه ایی داشته، در علم های انسانی نیز مانند روانشناسی پیشرفت بسزایی داشته است.

از این رو مجموعه روانشناسی مکث، به واسطه رشد بیشتر و تمایل مراجعان به برقراری رابطه درمانی با روانشناسان شهرای ونکوور و تورنتو این قابلیت را دارد که مراجعان بتوانند با برقراری رابطه آنلاین از طریق مرکز روانشناسی مکث، با مشاوران روانشناس در این شهرها به درمان آنلاین بپردازند.

مشاورین در شهرهای برلین آلمان با برقراری این امکان میتوانند تمام دستاوردهای اولیه درمانی خود را که در کشورهای پیشرفته از لحاظ علمی و بینش انسانی خود به دستاوردهایی با تسریع در عملکرد درمانی (که به واسطه مجموعه روانشناسی مکث) ایجاد شده، درمان های روز را در اختیار مراجعین قرار بدهند.

ایجاد برقراری حتی با فاصله هزاران کیلومتر با روانشناس دلخواهمان که اگر این امکان به وسیله تماس های تلفنی پیش از این و با شماره هایی که از تلویزیون های ماهواره ایی پخش میشده بسیار سخت تر و پر هزینه تر از این بوده که اکنون مشاور روانشناس به واسطه یک مرکز درمانی معتبر (مجموعه روانشناسی مکث) میتوانند ارتباط آنلاین با مراجعه برقرار کنند و به درمان مراجعین بپردازند.

هر چند که در این درمان ها راه بسیار دور است اما به دلیل ارتباط اینترنتی میتوان با محاسبه تغییر زمان در هر دو کشور، زمان مشخصی را برای ارتباط با روانشناس و مراجعه کننده در نظر گرفت و دقیقاً در زمان مشخص درمان را آغاز کرد.

مراجع نمیتواند بهانه ناخوداگاه دوری راه، شلوغ بودن مسیر، مسافرت بودن و نرسیدن را که همه و همه دلیل مقاومت در درمان هستند را بیاورد. از این رو مراجع هر جایی که باشد با برقراری ارتباط اینترنتی که امروزه در همه جای جهان امکان پذیر است میتواند درمان را شروع کند و در زمان مشخص به پایان برساند.

در بیشتر موارد از آنجایی که مراجع مستقیم و رو در رو با درمانگر در یک اتاق درمانی قرار ندارد میتواند خودافشایی بیشتر و کارآمد تری نسبت به زمانی داشته باشد که مستقیماً تحت فشار درمانگر در اتاق درمان است. مراجع هر جایی که احساس آرامش میکند میتواند رابطه درمانی را با درمانگر خود آغاز کند و در آن فضا به واسطه درمان آنلاین ارتباط راحت تر وصمیمی تری با درمانگر خود آغاز کند.

تنها و صرفاً مکان مشاوره برای درمانجو متفاوت است که خود از مزیت های مشاوره محسوب میشود، از این رو خود مشاور راهکارهای درمانی خود را که همان راهکارهای درمانی دیگر مشاوران است به کار میبندد. این روزها به قدری مردم با فضای مجازی آشنا و صمیمی هستند که در اکثر موارد مشاوره های آنلاین میتواند احساس بهتری را نیز در درمانجو ایجاد کند. زیرا در فضای همیشگی (اینترنت) قرار دارد و به صحبت در این مکان آشنا است و هدف گذاری ها و بیان مسائل نیز برای او کاملاً آشنا نیز میباشد.

بررسی در این مورد که چه مرکز مشاوره ایی امکان مشاوره آنلاین را برای شما برقرار میکند و شما به واسطه کدام مرکز مشاوره میخواهید به درمان خود به وسیله درمانگری در ایران باشید بسیار مهم است. شما میتوانید این اعتبار را با ورود به خود مرکز مشاوره، آشنایی با آن مرکز و یا فعالیت های مرکز مشاوره در اینترنت و سایت های معتبر این مرکز به دست بیاورید. بنابراین با این شناخت هم میتوانیم مرکز معتبری را در شهر تهران بشناسیم و هم با دیگر فعالیت های این مجموعه آشنا بشویم و هم به ایجاد و برقراری ارتباط با مشاوران در دیگر کشور ها پرداخته باشیم.

ایجاد جلسات ضروری در مشاوره های آنلاین یکی از مهمترین و ویژه ترین خدمات مشاوره آنلاین است. زیرا در مشاوره های حضوری صرفاً هفته ایی یک جلسه مراجع میتواند با مشاور خود و نهایتاً دو جلسه ایجاد ارتباط درمانی داشته باشد. اما در مشاوره های آنلاین به دلیل راحت تر بودن فضای مشاوره، در صورت ضرورت مراجع با هماهنگی مختصری میتواند با مشاور خود ارتباط برقرار کند و از او راهنمایی بگیرد.

مشاوره های آنلاین به دلیل کسر شدن هزینه مسافت و طی کردن مسیر ممکن بسیار کم هزینه تر از مشاوره های حضوری است. مراجع فقط باید هزینه درمان را بپردازد و به دلیل مشاوره آنلاین هزینه های جانبی از او کسر میشود و درمان او با هزینه کمتری امکان پذیر میشود.

مرکز مشاوره مکث، مشاور و روانشناس شما در ونکوور و تورنتو می باشد.

با ما باشید.

لطفا جهت مشاوره در مورد «روانشناس در برلین آلمان» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

اشتراک گذاشته شده با :



il-clp.cms-web.org

Downloads-icon

باتوجه به شیوه‌های زندگی نوین و پیچیده‌تر شدن شرایط زندگی در کشور های پیشرفته و اینکه افراد بااسترسها و فشارهای حاصل از این زندگی مواجه هستند.

مشاوره فرآیندی است که راه کارهای مناسب برای سازگاری افراد بااین شرایط و مدیریت استرس فراهم می‌سازد.

علاوه براین چنین شرایط پیچیده زندگی نیاز افراد بدریافت اطلاعات مناسب در زمینه‌های مختلف را موجب می‌شود.

از اینرو مشاوران کاردان و باتجربه ما در مرکز مشاوره آلمان آماده هستند

در صورت نیاز به مشاوره با شماره زیر توسط مشاوره اسکایپ با مرکز مشاوره ارتباط برقرار کنید.دکتر روانشناس ایرانی در برلین

قیمت مناسبی و ارزانی دارد

می توانید با برترین مشاوران ارتباط داشته باشید.

مرکز مشاروه شما را با مشاورین در زمینه های مختلف ارتباط می دهد.

برای شما تشکیل پرونده داده می شود و می توانید همواره مشاوره پیوسته داشته باشید و در زمنیه های مختلف بهره ببرید.

به دلیل در خوسات زیاد عزیزانی که در خارج از کشور هتسند.

این دلالیل می تواند به دلیل مهاجرت یا تحصیل و یا شغلی باشد.

نیاز به مشاوره دارند و هزینه مشاوره در کشورهای خارجی خیلی زیاد است.

این امکان برای تمام شهرهای اروپا و آمریکا فراهم است که از طریق اسکایپ یا ایمو با ما مرکز مشاوره برتر در تماس باشند.

تا استرس های شما را در مراکز  مشاوره خانواده  برلین، مشاوره خانواده هامبورگ، مشاوره خانواده مونیخ ، مشاوره ازدواج برلین، مشاوره ازدواج هامبورگ، مشاوره کودک و نوجوان و مشاوره افسردگی از بین برده و بارهنمود های خود که حاصل سال ها تحقیق و تجارب آنان است بهترین زندگی را برای شما رقم بزنند.

آلمان کشوری صنعتی و پیشرفته می باشد که ایرانیان عزیز همواره این کشور را برای زندگی انتخاب می کنند

بدین ترتیب  این مرکز با برپایی شعب مختلف در شهرهای برلین، هامبورگ، مونیخ، دوسلدورف و برمن پذیرای هموطنان عزیز خواهد بود.

هموطنان عزیز میتوانند به مرکز مشاوره برلین ، مرکز مشاوره هامبورگ،مرکز مشاوره مونیخ ، مرکز مشاوره دوسلدورف و مراکز دیگر از نمایندگی های مرکز مشاوره آلمان جهت دریافت خدمات مشاوره ای مراجعه کنند.

در زمینه های مختلف می توانید از ما راهنمایی و مشورت بگیرید.

برخی این موضوعات شامل:

دکتر نرگس اسکندری-گرونبرگ
زمینه فعالیت: روانشناسیروان درمانی
آدرس: Eskandari-Grünberg, Nargess Dr.
Liebigstr. 8a
۶۰۳۲۳ Frankfurt
استان: Hessen
تلفن: (+۴۹) ۰۶۹-۹۷۰ ۹۷۲ ۳۵

******

نام:دکتر هوشنگ خوشروی صفت
زمینه فعالیت: روانشناسی
آدرس: Khoshrouy-Sefat, Houshang Dr. Dipl.-Psychologe
Feldbergstr. 51
۶۰۳۲۳ Frankfurt
استان: Hessen
تلفن: (+۴۹) ۰۶۹-۷۲۶ ۱۶۰

****

دکتر محمد راه رخشان
زمینه فعالیت: روانشناسی
روان درمانی
اطلاعات: مطب روانشناسی و روان درمانی
روانشناس بالینی، روان درمانی و مشاوره
آدرس: Rahrakhshan, Mohammad Dr.
Adenauerallee 10
۲۰۰۹۷ Hamburg
استان: Hamburg
تلفن: (+۴۹) ۰۴۰-۴۱۳ ۰۷۷ ۹۷
نمابر: (+۴۹) ۰۴۰-۴۱۳ ۰۷۸ ۲۰http://www.rawanshenasi.de

لطفا آدرس مرکز مشاور شهر دوسلدورف را برایم ایمل کنید.
سپاس فراوان

پاسخ

دوست عزیز در این مورد اطلاعی نداریم
در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵

۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ اﻣﻜﺎﻥ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺗﻤﺎﺱ ﻣﺮﮔﺰ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ و ﺩﻓﺘﺮ ﺛﺒﺖ اﺯﺩﻭاﺝ ﺩﺭ ﻫﺎﻣﺒﻮﺭﮒ و ﺑﺮﻟﻴﻦ ﺭا ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩﻴﺪ

این مرکز هیچ ارتباطی با خارج از کشور نداره
و شما میتونید از طریق سرچ این موضوع رو پیگیری کنید

سلام،خواهش میکنم ادرس مشاوره در مونیخ رو واسم بفرستید با سپاس از همکاری شما

در این مورد مرکزی فعلا” فعال و وابسته به کانون نداریم ولی میتونید از آدرس های ذیل استفاده کنید و خودتون بهتر میتونید سرچ کنید

Seestraße 6, 80802 München-Schwabing-Freimann, Germany
+۴۹ ۸۹ ۳۹۷۸۶۱

و یا این آدرس که شاید بتونه به شما کمک کنه

Homepagehttp://www.fak11.lmu.de/
Dean′s Office
Leopoldstrasse 13, room 1410
۸۰۸۰۲ Munich
Germany
Phone: +49 (0) 89 / 21 80 – ۵۲ ۸۹
Fax: +49 (0) 89 / 21 80 – ۵۲ ۹۰
Email: dekanat11@lmu.de

سلام و خسته نباشید من به یک مشاور روانکاو خانم و فارسی زبان در شهر مونیخ احتیاج دارم هرچی گشتم نتوانستم پیدا کنم لطفا اگر امکانش هست کمکم کنید. باتشکر

سلام من یکماه از ایران آمدم در شهر زیگیبرد هستم نیاز خیلی فوری به یه مشاوره کودک در أطراف هامبورگ دارم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید فرزندم خیلی عصبی شده

پاسخ

دکتر روانشناس ایرانی در برلین

من مشاور خاصی را در انجا نمی شناسم فقط ذکر این نکته که تغییر فضا و وضعیت و تفاوت زبانی برای افرد مهاجر به خصوص کودکانتا مدتی عدم انطباق و عصبی شدن را به همراه دارد .بعد از مدتی رفع می شود و جا نگرانی نخواهد بود .مگر اینکه کودک مشکل زمینه ای خاصی داشته باشد .
موفق باشید

با سلام، آیا شما روانشناس و یا مشاور خانواده فارسی زبان در اشتوتگارت میتونید لطفا به من معرفی کنید؟
ممنون از راهنمایی شما

با سلام متاسفانه خیر ولی می تونید با تماس به سفارت کمک بگیرید
چون لیست ایرانی های مقیم رو دارند
موفق باشید

منبع: com.مرکزمشاوره

صفحه اصلی سایت مرکز مشاوره

شما می توانید این پست را به اشتراک بگذارید!

حق با شماست.
سوالم به اون خاطر بود که امیدوار بودم تو برلین بتونم یه روانشناس فارسی زبون پیدا کنم.

نگران نباشید میتونید از طریق شبکه های اجتماعی و یا با کمی تحقیق مشاوران فارسی زبان رو پیدا کنید …شاید بتونید از این طریق نتیجه ای بگیرید

دکتر نرگس اسکندری-گرونبرگ
زمینه فعالیت: روانشناسی
روان درمانی
آدرس: Eskandari-Grünberg, Nargess Dr.
Liebigstr. 8a
۶۰۳۲۳ Frankfurt
استان: Hessen
تلفن: (+۴۹) ۰۶۹-۹۷۰ ۹۷۲ ۳۵

******

نام:دکتر هوشنگ خوشروی صفت
زمینه فعالیت: روانشناسی
آدرس: Khoshrouy-Sefat, Houshang Dr. Dipl.-Psychologe
Feldbergstr. 51
۶۰۳۲۳ Frankfurt
استان: Hessen
تلفن: (+۴۹) ۰۶۹-۷۲۶ ۱۶۰

****

دکتر محمد راه رخشان
زمینه فعالیت: روانشناسی
روان درمانی
اطلاعات: مطب روانشناسی و روان درمانی
روانشناس بالینی، روان درمانی و مشاوره
آدرس: Rahrakhshan, Mohammad Dr.
Adenauerallee 10
۲۰۰۹۷ Hamburg
استان: Hamburg
تلفن: (+۴۹) ۰۴۰-۴۱۳ ۰۷۷ ۹۷
نمابر: (+۴۹) ۰۴۰-۴۱۳ ۰۷۸ ۲۰http://www.rawanshenasi.de

ممنون از توجه و راهنمایی خوبتون.

سلام
لطفا آدرس مرکز مشاور شهر دوسلدورف را برایم ایمل کنید.
سپاس فراوان

دوست عزیز در این مورد اطلاعی نداریم
در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵

۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

سلام
میشه لطفن شماره تلفن و یا مشاوره آنلاین را بگدارید؟ چظوز میشه با مشاور ایرانی در آلمان تماس گرفت؟

در قسمت های بالا آدرس چنین مشاورانی قرار داده شده

یه ادرس از برلین بهم بدید ترو خدا.فارسی زبون باشن. خواهش میکنم زود

اگر در سایت جستجو کنید آدرسی رو در این مورد گذاشتیم .. ولی اطلاعی از فعالیت و عدم فعالیتشون نداریم
ولی شما میتونید از این طریق از وجود همکارانشون در سایر مراکز با اطلاع بشید
روان پزشکان
Dr. phil. Ali Fooladin Psychologischer Psychotherapeu
دکتر علی فولادین فولادیان
Schlüterstraße 74
۲۰۱۴۶ Hamburg
Telefon: 040 381452
Dr. phil. Rahrakhshan
دکتر رحروخشان?
Adenauerallee 10
۲۰۰۹۷ Hamburg
Telefon: 040-41307797

Praxis für Psychotherapie Charlier Ehtesham
Fritz-Reuter-Str.6
۶۰۳۲۰ Frankfurt
Telefon: 069-56020700
Praxis für Psychotherapie Parisa Pasta
Rohrbachstr. 29
۶۰۳۸۹ Frankfurt
Telefon: 0173 – ۲۱۵۰ ۵۷۳
Praxis für Psychotherapie Shaghayegh Hoghooghie
Kettenhofweg 137
۶۰۳۲۵ Frankfurt
Telefon: 069-619931
Praxis für Psychotherapie Schahnaz Fathi
Kaiser Wilhelm-Ring 42
۵۵۱۱۸ Mainz
Telefon: 06131-2173779

Zahra Ghaeni Familientherapeutische Praxis
Kettenhofweg 107-109
۶۰۳۲۵ Frankfurt
Telefon: 069-74224668
Facharzt für Allgemeinmedizin und Psychotherapie. Dr. Mahmoodzada
Dom Str.79
۶۳۰۶۷ Offenbach
Telefon: 069-821823

Dr.phil. Nargess Eskandari
Liebigstr.8a
۶۰۳۲۳ Frankfurt
Telefon: 069-97097235

Dr. med. Maryam Zokai
Richard-Wagner-Str.9
۶۱۲۵۰ Usingen
Telefon: 06081-443305

سلام من میخوام با دوست دخترم که در هلند زندگى میکنه ازدواج کنم، خودم هم در آلمان أقامت دارم و دوست دخترم ملیت هلندى داره
براى زندگى در آلمان به دوست دخترم حق و حقوق تعلق میگیره بعد از ازدواج آیا؟
با تشکر

در این مورد با وکلای مهاجرت صحبت کنید …. چون قوانین ممکنه تغییر کرده باشه

ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ اﻣﻜﺎﻥ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺗﻤﺎﺱ ﻣﺮﮔﺰ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ و ﺩﻓﺘﺮ ﺛﺒﺖ اﺯﺩﻭاﺝ ﺩﺭ ﻫﺎﻣﺒﻮﺭﮒ و ﺑﺮﻟﻴﻦ ﺭا ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩﻴﺪ

این مرکز هیچ ارتباطی با خارج از کشور نداره
و شما میتونید از طریق سرچ این موضوع رو پیگیری کنید

سلام
میتونید یه مشاور خانواده تو فرانکفورت معرفی کنید

در این مورد اطلاعایی نداریم

سلام،خواهش میکنم ادرس مشاوره در مونیخ رو واسم بفرستید با سپاس از همکاری شما

در این مورد مرکزی فعلا” فعال و وابسته به کانون نداریم ولی میتونید از آدرس های ذیل استفاده کنید و خودتون بهتر میتونید سرچ کنید

Seestraße 6, 80802 München-Schwabing-Freimann, Germany
+۴۹ ۸۹ ۳۹۷۸۶۱

و یا این آدرس که شاید بتونه به شما کمک کنه

Homepagehttp://www.fak11.lmu.de/
Dean′s Office
Leopoldstrasse 13, room 1410
۸۰۸۰۲ Munich
Germany
Phone: +49 (0) 89 / 21 80 – 52 89
Fax: +49 (0) 89 / 21 80 – 52 90
Email: dekanat11@lmu.de

سلام و خسته نباشید من به یک مشاور روانکاو خانم و فارسی زبان در شهر مونیخ احتیاج دارم هرچی گشتم نتوانستم پیدا کنم لطفا اگر امکانش هست کمکم کنید. باتشکر

در این مورد اطلاعی در دست نداریم

سلام من یکماه از ایران آمدم در شهر زیگیبرد هستم نیاز خیلی فوری به یه مشاوره کودک در أطراف هامبورگ دارم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید فرزندم خیلی عصبی شده

با سلام
من مشاور خاصی را در انجا نمی شناسم فقط ذکر این نکته که تغییر فضا و وضعیت و تفاوت زبانی برای افرد مهاجر به خصوص کودکان تا مدتی عدم انطباق و عصبی شدن را به همراه دارد .بعد از مدتی رفع می شود و جا نگرانی نخواهد بود .مگر اینکه کودک مشکل زمینه ای خاصی داشته باشد .
موفق باشید

سلام من میخواستم مشاوره آنلاین داشته باشم باید با کجا تماس بگیرم

.

با سلام، آیا شما روانشناس و یا مشاور خانواده فارسی زبان در اشتوتگارت میتونید لطفا به من معرفی کنید؟
ممنون از راهنمایی شما

با سلام متاسفانه خیر ولی می تونید با تماس به سفارت کمک بگیرید
چون لیست ایرانی های مقیم رو دارند
موفق باشید

هزینه ی هر جلسه روانشناس یا روانپزشک در کارلسروهه
و معرفی روانشناس بالینی خوب . روانشناس بالینی دارو هم میتونه تجویز کنه ?

با سلام
در هر جایی هزینه متفاوت است .و باید مراجعه کنید منتهی باید بدانید روانشناس بالینی اجازه تجویز دارو ندارد و فقط روانپزشک دارو تجویز می کند
موفق باشید

با عرض سلام
من در المان شهر اسن زنگی میکنم دو پسر دارم وبا همسرم اختلاف دارم با هم مثل دو غریبه هستیم من بدنبال یک مشاور روانشناس خانواده هستم که در اسن یا مولهایم یا راتینگن یا هایلیگن هاوس باشه اینها شهرهای نزیک من هستند البته با بیمه درمانی کار کنه من دارم دچار افسردگی و سرشکستگی میشم که این برای بچه ها اصلا خوب نیست دارم دچار بی تفاوتی و بی احساسی نسبت به همه چیز میشم از این بابت میترسم

با سلام
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۲۲۶۸۹۵۳۴
موفق باشید

سلام عرض احترام حسن هستم از میپین المان ایا ممکم است سوالم را خصوصی بیپرسم

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵
موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مرکز مشاوره وابسته به کانون مشاوران ایران می باشد.

دکتر روانشناس ایرانی در برلین
دکتر روانشناس ایرانی در برلین
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *