دکتر روانشناس بالینی شرق تهران

 
helpkade
دکتر روانشناس بالینی شرق تهران
دکتر روانشناس بالینی شرق تهران

بهترین روانشناس بالینی در شرق تهران ( دکتر روانشناس بالینی در شرق تهران ) و مشاوره و روانشناس در شرق تهران در مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران

دکتر روانشناس بالینی در شرق تهران در مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران در این مقاله سعی دارد تیپ شخصیت نمایشی را مورد بررسی قرار بدهد. اختلال شخصیت نمایشی جزء خوشه B اختلالات شخصیت است و شیوعش ۲ درصد در جمعیت عمومی و در مردان بیشتر از زنان است. البته لازم به ذکر است که تمامی تیپ های شخصیتی با هم همپوشانی دارند.

 

( از معیارهای شناخت شخصیت نمایشی )

دکتر روانشناس بالینی شرق تهران

مشاوره و روانشناس در شرق تهران می گوید که احساساتی بودن و توجه طلبی مفرط به صورت الگویی نافذ و فراگیر است که از اوایل بزرگسالی شروع شده و در زمینه های مختلف تظاهر پیدا کند در این افراد وجود دارد. بهترین روانشناس بالینی در شرق تهران می گوید که خیلی زیاد جو هیجانی این افراد را می گیرد. مثلاً در قبرستان طوری گریه می کنند که از صاحب عزا هم بیشتر است.

این موضوع شاه کلید تشخیص است که باید توسط دکتر رواشناس بالینی در شرق تهران مورد بررسی قرار بگیرد.

مثلاً برای امضاء گرفتن می داند که چه کار باید انجام دهد.

مثلاً در عزا با یک جوک صدای خنده اش بالا می رود که توسط مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران بررسی می شود.

پیر شدن برای اینها یعنی مرگ و برای همین اکثراً در سنین پیری جراحی پلاستیک می کنند که موضوع مهمی برای مشاوره و روانشناسی در شرق تهران می باشد.

بهترین روانشناس بالینی در شرق تهران می گوید این افراد چون به جزئیات نگاه نمی کنند با قطعیت نمی توانند حرفی را بزنند به همین دلیل در صحبت اشان ضد و نقیض زیاد دیده می شود.

در ابراز احساساتشان بسیار مبالغه می کنند.

۷) القاء پذیر باشد یعنی براحتی تحت تاثیر افراد یا موقعیت ها قرار بگیرد.

۸) در روابط خیلی زود خودمانی شود. 

تمامی این موارد توسط دکتر روانشناس بالینی در شرق تهران در مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران بررسی می شود.

دکتر روانشناس بالینی در شرق تهران می گوید که خصوصیات افراد نمایشی عبارت است از:

بهترین روانشناس بالینی در شرق تهران می گوید که افراد دارای شخصیت نمایشی هر کاری می کنند تا دیده شوند. این افراد رفتار بیش از حد نمایشی و توجه طلبانه دارند و معمولاً از ظاهر جسمی اشان مانند پوشش برای جلب توجه دیگران استفاده می کنند که مشاوره و روانشناس در شرق تهران این موضوع را بررسی می کند. این افراد همانقدر که می دهند باید مورد تحسین و توجه قرار گیرند. در واقع آن چیزی که می دهند سطحی است تا آن چیزی که از طرف مقابل می گیرند ولی اگر چیزی نگیرند ملامت گر ، تندخو و… می شوند و افتراهای ناروا می زنند که تماماً توسط مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران بررسی می شود.

از نظر مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران ، هیجانهایی که این افراد نشان می دهند بسیار شدید اما در واقع بسیار سطحی و کم مایه است. مثلاً به آنی عاشق و به آنی هم فارغ می شوند. همایندی اشان با اختلال شخصیت مرزی و ضد اجتماعی است. این افراد بسیار به صورت نمایشی تحریک پذیر و هیجانی اند. وقتی شخصیت مرزی یا ضد اجتماعی عصبانی می شود نمی توانیم جلوی آنها بیاستیم چون شوخی ندارند اما این افراد حتی تحریک پذیری اشان هم نمایشی است که موضوع مهمی برای دکتر روانشناس بالینی در شرق تهران است.

بهترین روانشناس بالینی در شرق تهران در مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران می گوید که این افراد بیش از حد خودمحور هستند. مثل بچه های خردسالی که کاری به دیگران ندارند ولی آنقدر جیغ می زنند تا دیگران به آنها نگاه کنند. همچنین بیش از حد نگران جذابیت جسمی خود می باشند. این افراد از نظر جسمی بیش از حد اِغواگر و خیلی راحت دیگران را تحت تاثیر قرار می دهند. البته خودشان هم براحتی تحت تاثیر قرار می گیرند. دکتر روانشناس بالینی در شرق تهران می گوید که در کل  رفتارهای اِغواگرانه از هر جنسی که باشد در این افراد شایع است در واقع شخصیت زن نمایشی از بدن خودش (که ممکن است چاق هم باشد) از جمله لب ، مُژه ، پا و… برای اِغوا کردن طرف مقابل استفاده می کند. تمام این موارد توسط مشاوره و روانشناس در شرق تهران بررسی می شود.

از نظر دکتر روانشناس بالینی در شرق تهران در مرکز روانشناسی و مشاوره در شرق تهران ، این افراد علیرغم رفتار متظاهرانه و پُر زَرق و برقی که دارند اغلب نمی توانند دلبستگی عمیقی را به مدت طولانی حفظ کنند و اگر عاشق شوند نمی توانند به مدت طولانی رابطه را حفظ نمایند. این افراد نیاز شدید به این دارند که مطمئن شوند دوست داشتی هستند یعنی طرف مقابل باید دوستش داشته و دائم آن را بیان کند. شخصیت نمایشی تنوع طلبی اشان از همه شخصیت ها بالاتر و تشنه بی قراری هیجانی هستند. مثلاً ممکن است دختر آقای دکتر که نمایشی است با پسر تعویض روغنی که موتور ۱۰۰۰ دارد دوست شود چون موتور سواری برای او دنیای جالبی است. این افراد با کم محلی و کارهای مختلف طرف مقابل را عاشق خودشان می کنند و آخر سر هم می گویند این هم توانستم مال خودم کنم.

بهترین روانشناس بالینی در شرق تهران می گوید که دختران نمایشی دوست دارند که بین پسرها دعوا بیاندازند تا یکی آن دیگری را بِکُشد مثل خانم های یونان قدیم در جنگ گلادیاتورها. این افراد عاشق و شیدا می شوند ولی بعد از ۲ الی ۳ سال طرف مقابل برایشان عادی می شود بنابراین دنبال یک پارتنر جدید دیگر می روند و رابطه خارج زناشویی شکل می دهند. مردان هم ممکن است نمایشی شوند ولی اکثراً تو ذوق زنان زده می شوند و فقط عده ای از زنان نمایشی و مرزی جذب آنها می شوند. افراد نمایشی دوست دختر و دوست پسر خوبی می توانند باشند ولی پارتنرهای خوبی نیستند و یکی از تَله های ازدواجی بخصوص برای مردان نمایشی هستند. در کل تمام مردان دنیا نسبت به دختران نمایشی آسیب پذیر هستند. تمام این موارد توسط مشاوره و روانشناسی در شرق تهران بررسی می شود.

دکتر روانشناس بالینی در شرق تهران می گوید که پرداختن به تخیلات جنسی در مورد افرادی که با آنها رابطه دارند شایع است ولی آنها این تخیلات را به زبان نمی آورند. این افراد ممکن است به کژکاری روانی جنسی مبتلا شوند مثلاً زن می گوید: “من دوست دارم همسرم با من شب تا صبح وَر برود ولی کاری نداشته باشد”.

این افراد برای آنکه مطمئن شوند نزد جنس مخالف جاذبه دارند ممکن است تکانه های جنسی خود را به عمل در بیاورند. مثلاً در اتاق مشاوره دکمه بلوزشان را باز کنند و…. این افراد یکی از شخصیت های مشکل دار در زمینه روابط زناشویی هستند. بیشترین شخصیتی که به روابط خارج از زناشویی کشیده می شود، همین شخصیت است. اینها ممکن است با ۱۰ پسر بخوابند ولی نَعل وارونه بزنند و به همسرشان بگویند از هر چه مرد است بدشان می آید که در مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران بررسی می شود.

مشاوره و روانشناس در شرق تهران می گوید که نیازهای بسیار شدید آنها به وابستگی باعث می شود که زود به هر کسی اطمینان و خیلی راحت فریب بخورند. این افراد بسیار تقاضاگر ، درگیر شونده و بی مسئولیت هستند. اینها حریم ندارند و زیادی قاطی می شوند و هر چه راز دارند را سریع به طرف مقابل می گویند. در ارتباطات بین فردی نمایشی و اغواگر ، توجه طلب و بدون احساس همدلی هستند یعنی وقتی مردی را تحت تاثیر خودشان قرار می دهند به این فکر نمی کنند که این مرد زنی دارد و… این افراد علاقه بسیار به وابستگی دیگران دارند و سعی می کنند درون نگر نباشند به همین دلیل کاملاً گرایش دارند که توسط دیگران هدایت شوند که تماماً توسط بهترین روانشناس بالینی در شرق تهران در مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران بررسی می شود.

مشاوره و روانشناس در شرق تهران می گوید که این افراد اگر تحت فشار روانی قرار بگیرند به راحتی می شکنند و حس واقعیت سنجی اشان مختل و به سمت سایکوز می روند مثلاً وقتی کسی را که دوستش دارد، ترکش کند و یا بفهمد همسر دارد تحت فشار روانی قرار و سایکوز می شود که موضوع مهمی برای آموزش دکتر روانشناس بالینی در شرق تهران است. افسردگی و مشکلات پزشکی در این افراد شایع است. این افراد گرایش به مواد مخدر دارند چون اضطراب ، افسردگی و دردهای بدنی زیادی دارند و همچنین خیلی ماجراجو هستند که تماماً توسط مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران بررسی می شود.

بهترین روانشناس بالینی در شرق تهران می گوید که سبک تفکر این افراد به جای تفکر تحلیلی دقیق ، سطحی است (ذهنشان تحلیل گر نیست). در واقع گرایش این افراد به سمت تفکر غیر تحلیلی مبهم و وابسته به حواشی (جزء نگر نیستند ) و بسیار تلقین پذیر است که توسط مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران بررسی می شود. 

این افراد با تعریف کردن دیگران بلافاصله هندوانه زیر بغل اشان قرار می گیرد، پشتکارشان اندک و آسیب گریزی اشان هم بالا است. خیلی ماجراجو هستند مثلاً جزء باند قاچاق مواد ، گروه موسیقی زیر زمینی و… می شوند که تماماً توسط دکتر روانشناس بالینی در شرق تهران بررسی می شود. همکاری این افراد با دیگران کم ، دید معنوی اشان از نظر خرافات و متافیزیکی بالا است. این افراد همان زنان سَلیطه هستند که ممکن است حرفهای بسیار رَکیک از دهانشان بیرون بیاید. طرز گفتار آنها مبتنی بر کلی گویی و فاقد جزئیات است (اصلاً به جزئیات توجه نمی کنند). مشاوره و روانشناس در شرق تهران می گوید که این افراد بسیار پرخاشگر و در میان پرخاشگری اشان هم ۲ الی ۳ مکانیسم دفاعی بکار می گیرند که عبارتند از:

مثلاً یکدفعه سردرد ، دل درد ، کمر درد ، استفراغ های شدید و.. می گیرند که در بهترین مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران بررسی می شود.

مثلاً دچار فراموشی ، شخصیت دیگری را درست کردن ، جنون کاذب نمایشی می شوند مثلاً می گویند ماسکی به صورتشان چسبیده که مثل خون آشام بود و… اینها توهم بینایی نیست چون در توهم بینایی به این دقیقی اجزای محرک غیابی دیده نمی شود.

بهترین روانشناس بالینی در شرق تهران می گوید که این افراد برای اینکه دیگران را تحت کنترل خودشان در بیاورند دست به خودکشی هایی می زنند که می دانند نخواهند مُرد.

مشاوره و روانشناس در شرق تهران می گوید که در شکل گیری این تیپ شخصیتی مثل تمام تیپ های شخصیتی دیگر از جمله اسکیزوتایپال ، پرخاشگر-منفعل و افسرده ، وابسته ، خودشیفته ، اسکیزوئید ، پارانوئید ، اجتنابی ، وسواسی عوامل ژنتیکی ، اجتماعی و محیط خانواده نقش دارد که تماماً توسط بهترین مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران بررسی می شود.

نویسنده : سید مصطفی حسینی ، مدیر کلینیک روانشناسی ، مرکز مشاوره و مرکز نوروفیدبک نیک مهر در تهران

برای دیدن مطالب و کلیپ های متنوع گروه نیک مهر به کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام  و آپارات این گروه مراجعه کنید.

شاید این موارد هم برایتان مفید باشد

تعداد بازدید کنندگان :
19

(شبکه های اجتماعی ما)

سید مصطفی حسینی :

    نویسنده و مدیر کلینیک

دکتر روانشناس بالینی شرق تهران

 

 

میدان شهدا ، ابتدای خیابان پیروزی ، نرسیده به خیابان شکوفه ، روبروی باشگاه برق تهران ، جنب قنادی خوشه ، ساختمان رُهام ، پلاک 1082 طبقه اول 

تلفن : 02136603983

موبایل مدیریت :                          09124437124 

   

 

پاسداران ، بعد از بهارستان اول ، نرسیده به چهارراه پاسداران ، ساختمان پزشکان ، پلاک 492 ، طبقه 4 ، واحد 15

 تلفن : 02122797482

موبایل مدیریت :                              09124437124

   

میدان شهدا ، ابتدای خیابان پیروزی ، نرسیده به خیابان شکوفه ، روبروی باشگاه برق تهران ، جنب قنادی خوشه ، ساختمان رُهام ، پلاک 1082 ، طبقه اول ( تلفن : 02136603983 )

 (موبایل مدیریت : 09124437124)

   

 

پاسداران ، بعد از بهارستان اول ، نرسیده به چهارراه پاسداران ، ساختمان پزشکان ، پلاک 492 ، طبقه 4 ، واحد 15
( تلفن : 02122797482 )

 (موبایل مدیریت : 09124437124)

   

 

شنبه تا چهارشنبه: 8 صبح تا 10 شب

روزهای پنج شنبه : 8 صبح تا 8 شب

 (ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید)

 


https://nikmehrgroup.com/wp-content/uploads/2017/12/اختلال-شخصیت-نمایشی.mp3Downloads-icon


+ بیشتر …

چهار ویژگی رابطه اعتماد_ساز

1️⃣وفای به عهد 

2️⃣مشتاق به گوش سپردن 

دکتر روانشناس بالینی شرق تهران

3️⃣دلسوزی و شفقت ورزی 

4️⃣صداقت و حقیقت گویی

فتانه_محمدی

#تعیین_وقت_حضوری

روزهای فرد ساعت ١٥ الی ١٨

77955526

مراحل انتخاب همسردو اصل مهم♡ سلامت شخصیت زوجین (وجود حداقل هایی از سلامت شخصیت)♡ تناسب شخصیت زوجینلزوماً دو انسان سالم رابطه سالم باهم نخواهند داشت مثل دو مسافر که به دو مقصد متفاوت می روند ولی سوار یک ماشین اند.مراحل انتخاب همسر☆ مرحله اول:بررسی معیارهای ظاهری غیرقابل پرسش؛ مانند زیبایی ظاهری(این امر نسبی است)نکته: هیچ معیاری نباید به خاطر معیار دیگری فدا شود و ظاهر برای همه افراد اهمیت دارد.☆ مرحله دوم:بررسی معیارهای غیرظاهری و قابل پرسشمثل: تحصیلات، مذهب، سطح فرهنگی خانواده☆ مرحله سوم:شناخت متقابل- هدف، شناخت لایه های پنهانی شخصیت است براساس زمان و تجربه و تعاملات استاندارد دوره آشنایی(٣ الى ٦ ماه) ٣ ماه برای کسانى که شخصیت وابسته دارند و یا در فرهنگ های بسته تری هستند.نکته: در این مرحله باید خانواده در جریان باشند اما ارتباط زیادی نداشته باشند(کنترل از راه دور)☆ مرحله چهارم:بررسی معیارهای حقیقی خوشبختی. شروع مشاوره ازدواج در این مرحله است.#مشاورخانواده_فردی_زوج#پیش_از_ازدواج#فتانه_محمدیربات مشاوره تلفنی از تلگرام( با موبایل)ابتدا از طریق ایدی  markaz_moshavereh@   وارد کانال تلگرام  مرکز شده و روی کلیک کنید:‏@teleyare_f_mohammadi_bot

مشاوره تلفنی از طریق (تلفن ثابت)

9092305913 

9099071898 

تعیین وقت حضوری: 02177955526


                          

شماره تعیین وقت حضوری : 

 

۰۲۱-۷۷۹۵۵۵۲۶ 

 

مشاوره تلفنی: 

   

۹۰۹۹۰۷۱۸۹۸ 

۹۰۹۲۳۰۵۹۱۳

اضطراب مفید را چگونه بشناسیم؟تشخیص اینکه اضطراب ما در چه حدی است و اینکه آیا این اضطراب مفید است یا آثار منفی روی کار و زندگی ما دارد، گاهی مشکل است. برای تشخیص بین این دو حالت بهترین کار این است که دقت کنیم ببینیم به واسطه اضطرابی که داریم کار و مسئولیتی را که در حال انجام آن هستیم خوب انجام می‌دهیم یا نه؟ اگر خوب انجام می‌دهیم، اضطراب ما مفید است. مثلا برای درس خواندن مقداری اضطراب داریم و همان باعث می‌شود بهتر درس بخوانیم و نمره بهتری بگیریم، اما اگر آن اضطراب برای ما آنقدر مشغله ذهنی ایجاد می‌کند که مدام درگیری فکری داریم و حتی دچار تپش قلب می‌شویم، تمرکزمان را از دست می‌دهیم و … یعنی اضطرابمان بیش از اندازه شده و دیگر مفید نیست. یا زمانی که این اضطراب باعث ایجاد ناراحتی زیاد و سلب آسایش دایمی ما شود هم مشخص می شود که از میزان طبیعی فراتر رفته است.‏‎

            ما  را در اینستاگرام دنبال کنید   

        

     markaz_moshavereh@  

دکتر روانشناس بالینی شرق تهران

021-77955526 

لیست کاملی از مراکز مشاوره شرق تهران را در پایین برای شما مخاطب عزیز به همراه شمراه تلفن پذیرش و آدرس را آورده ایم. اگر به دنبال دفاتر روانشناسی خوب در شرق تهران در حوزه های ( مشاوره ازدواج ، خانواده ، کودک ، نوجوان ، مشاوره تحصیلی ، اضطراب و.. ) از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک منصوره شهریاری احمدیآدرس:تهرانپارس ، بالاتر از فلکه اول ، نبش کوچه اصغری (۱۵۶ غربی)،پلاک ۲ ، واحد ۱۳تلفن پذیرش :۰۲۱-۷۷۲۹۶۹۵۳ – 09337755304

کلینیک آرامش نوین

درمانگر : رقیه علی نژاد

خدمات :مشاوره خانواده ، زوج درمانی ، پیش از ازدواج ، فرزند پروریآدرس :فرمانیه ، بلوار شهید اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی ، ساختمان پارسیان ، طبقه ۵تلفن پذیرش :۰۹۳۰۶۴۴۱۴۸۵دکتر روانشناس بالینی شرق تهران

در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی لینک مراکز مشاور خانواده و ازدواج تهران دفاتر روانشناسی و مشاوره گرایش های مختلف در سایر نواحی تهران را مشاهده کنید.

لیست فوق لیستی از مراکز مشاوره روانشناسی شرق تهران در حوزه های خانواده ، ازدواج ، روانشناس کودک ، نوجوان ، اضطراب ، موفقیت ، سکس تراپیست و.. می باشند. هر کدام نام روانشناس شرق تهران به همراه شماره تلفن ، آدرس مطب ، و تخصص های مربوطه آورده شده است. با کلینیک بر روی جزیئیات مطب می توانید جزیئیات دیگر کلینیک را مشاهده کنید.

اگر رواشناس شاغل در شرق تهران هستید و نام خود را در لیست فوق نمی بینید از طریق لینک زیر مشخصات دفتر خود را به همراه تخصص های مربوطه ( مشاوره خانواده شرق تهران ، رواشناس کودک ، نوجوان ، ازدواج ، و.. ) وارد نمایید.

در لیست فوق به نشانی مورد نظر خود دقت کنید. لیست مراکز مشاوره شرق تهران شامل مراکز مشاوره و روانشناسی شرق تهراناست که این مناطق عبارتند از : تهران نو، مشاور تهرانپارس ، کالاد ، شمس‌آباد ، حکیمیه ، نیروی هوایی ، نظام آباد ، نارمک ، شهرک امید ، مشاوره خیابان پیروزی ، گرگان ، وحیدیه ،، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره شرق تهران یا روانشناس خوب شرق تهران کسی است که دارای تخصص های مشخص ، علم به روز و تجربه بالا باشد. لیست روانشناسهای شرق تهران که در بالا ذکر شده است همگی دارای پروانه معتبر از سازمان روانشناسی ایران یا سازمان بهزیستی هستند که در محدوده های شرق شهر تهران فعالیت دارند.

یک روانشناس می تواند براساس حوزه تخصصی و مورد علاقه خود خدمات مشاوره پیش از ازدواج ، ازدواج ، طلاق ، خانواده ، فرزند پروری ، کودک ، نوجوان ، جوان را ارائه بدهد. همچنین می تواند در زمینه موفقیت ، استقلال ، اضطراب ، ترس های شبانه کودک به شما کمک شایانی کند.

آخرین تغییرات : فروردین ۱۴, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:دکتر روانشناس بالینی شرق تهران

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

سعیده سلیمانی 

فاطمه ثمنی 

دکتر دینا عبداللهی 

امید ساعد 

محمدحسین حاجی نصرالله 

دکتر امیرحسین راه نجات 

الهه هاشمی 

وحید نخعی مقدم 

شکوفه اصانلو بختیاری 

سارا شریفی پور 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

دکتر روانشناس بالینی شرق تهران
دکتر روانشناس بالینی شرق تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *