دکتر روانشناس خسروی در شیراز

 
helpkade
دکتر روانشناس خسروی در شیراز
دکتر روانشناس خسروی در شیراز

دقت

مفید بودن

دانش و مهارت

رفتار بالینی

وقت شناسی

دکتر روانشناس خسروی در شیراز

هزینه اقتصادی

من دکتر صدراله خسروی هستم، متخصص روانشناسی و مدیر مرکز روانشناسی و مشاوره همراز. قابل ذکر می باشد که تحصیلات خود را در رشته ی روانشناسی بالینی و تا مقطع دکترا تکمیل کرده ام. از میان فعالیت های آموزشی و رزومه ی علمی خود می توانم اشاره ای داشته باشم به برگزاری کارگاه های آموزشی برای عموم و متخصصان در حوزه های مختلف، مشارکت در طرح های تحقیقاتی در سمت همکار و مجری طرح، نگارش مقاله در زمینه های مختلف که بخشی از این آثار در مجله های علمی داخلی و خارجی به چاپ رسیده است و بخشی نیز در همایش های ملی و بین المللی ارائه شده است. هم اکنون در کنار دیگر همکاران در مرکز همراز پذیرای شما مراجعین ارجمند می باشم و خدمات تخصصی خود را در زمینه ی رواننشاسی بالینی به شما ارائه می کنم. لطفا برای رزرو نوبت با شماره تلفن درج شده تماس بگیرید.

مشاهده اطلاعات تمامی مراکز و متخصصان به صورت کاملا رایگان با دانلود اپلیکیشن اندروید

E-Teb.com © Copyright 2016
روانشناس یا روانپزشک.
تمامی حقوق محفوظ است.

پرسش و پاسخ پذیرش24 جایی‌است که شما به راحتی می‌توانید سوال خود را از افرادی که در زمینه مورد نظر شما تجربه دارند یا پزشک متخصص بپرسید.

کاربر گرامی، به درخواست ، دریافت نوبت از این پزشک، فقط از طریق اپلیکیشن پذیرش24 مقدور می‌باشد.برای دریافت نوبت و دانلود اپلیکیشن، لطفا شماره موبایل خود را درون فرم زیر وارد نموده و بر روی “ارسال لینک دانلود” کلیک نمایید.برای دریافت رایگان اپلیکیشن پذیرش24، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

قبلا توسط دکتر لیلا خسروی ویزیت شده‌اید؟


دستورالعمل تخصصی دفتر شبه خانوادهDownloads-icon


دفاتر معاونت توانبخشیDownloads-icon


دستورالعمل اجرایی پژوهشDownloads-icon


راهنمای سامانهDownloads-icon

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

دکتر روانشناس خسروی در شیراز

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر حسن مختارپور 

حسین بیات 

صدف امامی خواه 

حمیدرضا جوانمردی نیا 

دکتر معین خلیلی 

سارا علوی 

خدیجه فتوح آبادی 

دکتر سامره ولدان 

زهره حقیقی مقدم 

دکتر ساناز مومن 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

دکتر روانشناس خسروی در شیراز
دکتر روانشناس خسروی در شیراز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *