دکتر ستوده روانشناس سمنان

 
helpkade
دکتر ستوده روانشناس سمنان
دکتر ستوده روانشناس سمنان

پرسش و پاسخ پذیرش24 جایی‌است که شما به راحتی می‌توانید سوال خود را از افرادی که در زمینه مورد نظر شما تجربه دارند یا پزشک متخصص بپرسید.

کاربر گرامی، به درخواست ، دریافت نوبت از این پزشک، فقط از طریق اپلیکیشن پذیرش24 مقدور می‌باشد.برای دریافت لینک دانلود اپلیکیشن، لطفا شماره موبایل خود را درون فرم زیر وارد نموده و بر روی “ارسال لینک دانلود” کلیک نمایید.برای دریافت رایگان اپلیکیشن پذیرش24، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

قبلا توسط دکتر نعمت ستوده ویزیت شده‌اید؟

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

مطب 1

آدرس : سمنان – بلوار بسیج – دانشگاه علوم پزشکی سمناندکتر ستوده روانشناس سمنان

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:023-3344****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

استان سمنان، شهر سمنان، میدان سعدی، پاساژ صدف، طبقه دوم، واحد 3

دکتر نعمت ستوده اصل ، دکترای روانشناسی ، آدرس مطب استان سمنان، شهر سمنان، میدان سعدی، پاساژ صدف، طبقه دوم، واحد 3

نوبت دهی مطب دکتر نعمت ستوده اصل

دکتر نعمت ستوده اصل نوبت دهی آنلاین خود را فعال نکرده است

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

نوبت دهی مراکز روانشناسی سمنان – روانشناس خوب در سمنان – بهترین روانشناس سمنان – بهترین مراکز روانشناسی سمنان – زوج درمانی در سمنان – دکتر روانکاوی در سمنان – دکتر اختلال میل جنسی در سمنان – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در سمنان – زوج درمانگر خوب در سمنان – روانشناس عالی در سمنان – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

مدیر گروه رشته روانشناسی واحد سمنان با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «علی مهربان بعد از گذشت چهار سال توانست تحصیل خود را در مقطع دکتری تخصصی رشته روانشناسی به پایان ببرد. وی موفق به دفاع از رساله دکتری خود با درجه عالی شد.»

دکتر ابوالفضل کرمی گفت: «رساله دکتری این دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با عنوان تدوین مدل ساختاری برای پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی از طریق سبک‌های فرزند پروری، تعامل والد–فرزندی و باورهای معرفت‌شناختی به ارتباط شیوه‌های مختلف تربیتی والدین و تاثیر آن در پیشرفت تحصیلی فرزندان پرداخته است.»

کرمی که به‌عنوان استاد راهنما در این جلسه حضور داشت گفت: «علی مهربان با تلاشی مثال‌زدنی توانست در 7 ترم تحصیل خود را در مقطع دکتری تخصصی رشته روانشناسی به پایان ببرد.»

وی با بیان اینکه دکتر حسن اسدزاده و دکتر نعمت اله ستوده اصل به‌عنوان استادان مشاور در این طرح حضور داشته‌اند اضافه کرد: «از دیدگاه این دانشجو وجود والدین مقتدر، ایجاد رابطه عاطفی و گفت‌وشنود بین والدین و فرزند، نتایج معنادار مثبت در پیشرفت تحصیلی فرزندان داشته و در مقابل وجود رفتارهای سهل انگارانه والدین و خشم پدر بدون ارتباط گفت‌وشنود و محبت نتایج منفی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان داشته است.»

به گرارش آنا، نخستین دانشجویان رشته روانشناسی مقطع دکتری تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در سال 1392 پذیرفته شده‌اند و اکنون قریب به 400نفر در این رشته در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.دکتر ستوده روانشناس سمنان

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی – آنا می باشد

به دنبال برترین دکتر روانشناس خوب در سمنان هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین روانشناس خوب در سمنان را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که روانشناس در سمنان می تواند به شما ارائه بدهد شامل مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، زوج درمانی، سکس تراپی، مشاوره رابطه جنسی زوجین، مشاوره کودک و نوجوان، فرزندپروری، انواع مشکلات ناخن جویدن، بیش فعالی، نقص توجه، سکسولوژی، اختلالات یادگیری، اوتیسم ، کاردرمانی، گفتاردرمانی، نوروفيدبک، افزایش اعتماد به نفس، درمان انواع اضطراب، افسردگی، وسواس و مشاوره تحصیلی و شغلی می باشد که لیست بهترین روانشناس در سمنان را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با روانشناس بهتر است بدانید درون هر فردی پر از رمز و راز های گوناگون است. هرکدام از ما سعی می‌کنیم نیمه تاریک وجود خود را از دیگران پنهان کنیم، همین باعث می‌شود مشکلاتی در روح و روان ما بوجود بیاید. مشکلاتی مانند استرس، افسردگی، ترس بیش از حد یا همان فوبیا، مشکلات خانوادگی، اعتیاد، اختلالات اشتها، اختلالات وسواس و … . در این مواقع یک روانشناس می‌تواند کمک کند تا مشکلات خود را حل و با آرامش بیشتری زندگی کنیم.

روانشناس خوب در سمنان, بهترین روانشناس در سمنان, بهترین مراکز روانشناسی در سمنان, زوج درمانی در سمنان, دکتر روانکاوی در سمنان, دکتر اختلال میل جنسی در سمنان, زوج درمانگر خوب در سمنان, روانشناس عالی در سمنان, مشاوره خانواده در سمنان

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.


دکتر ستوده روانشناس سمنان


© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

دکتر ستوده روانشناس سمنان
دکتر ستوده روانشناس سمنان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *