دکتر سعید شاه حسینی روانشناس

 
helpkade
دکتر سعید شاه حسینی روانشناس
دکتر سعید شاه حسینی روانشناس

اخبار سایت

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار فلسطين – فلسطين 12- پلاک 2، کد پستی 9175684399 – خانه علوم تربيتي

تلفن: 05137667351-05137660272

فکس: 05137667351

ایمیل: khanehravanshenasi2016@gmail.com

دکتر سعید شاه حسینی روانشناس

موسسه فرهنگی هنری چند منظوره ی گلبانگ جوان به شماره ثبت 621 یکی از فعالترین موسسات استان خراسان رضوی است که چند سال مقام اول کیفیت طرح بهینه اوقات فراغت را در این موسسات فرهنگی هنری کسب نموده. این موسسه را در حقیقت می توان یک مجموعه ی کامل فرهنگی هنری آموزشی دانست که شامل مراکز و موسسات و آموزشگاهی با فعالیتهای متنوع مطبوعاتی-فرهنگی-هنری-آموزشی و مشاوره ای است.

برای اطلاع از آخرین اخبار و مطالب روانشناسی در خبرنامه ما عضو شوید.

دقت

مفید بودن

دانش و مهارت

رفتار بالینی

وقت شناسی

دکتر سعید شاه حسینی روانشناس

هزینه اقتصادی

اینجانب دکتر سعید شاه حسینی، متخصص جراحی چشم و فوق تخصص جراحی قرنیه (سگمان قدامی) هستم. تا به امروز جراحی های بی شماری را انجام داده ام و خدمات تشخیصی متعددی را به هموطنان گرامی عرضه کرده ام از میان خدمات اصلی خود می توانم به عمل پیوند قرنیه، درمان قوز قرنیه، لازک، لیزیک، اصلاح عیوب انکساری، درمان آلرژی و حساسیت های چشمی، عمل آب مروارید، و غیره اشاره کنم. در صورت مواجه با بیماری های چشمی می توانید با من در ارتباط بوده و از راهکارهای مفید درمانی بهره مند شوید، لازم به ذکر می باشد که در حال حاضر در بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نور فعالیت می کنم و آماده ی ویزیت مراجعین گرامی می باشم. برنامه ی کاری من به این ترتیب می باشد شنبه، یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه، برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن درج شده تماس بگیرید.

مشاهده اطلاعات تمامی مراکز و متخصصان به صورت کاملا رایگان با دانلود اپلیکیشن اندروید

E-Teb.com © Copyright 2016
متخصص چشم.
تمامی حقوق محفوظ است.

استان تهران، شهر تهران، ولی عصر، بالاتر از خیابان دستگردی (ظفر)، خ. اسفندیار، پ. 96، بیمارستان نور

دکتر سعید شاه حسینی ، متخصص چشم ( افتالمولوژی ) فلوشیپ قرنیه و سگمان قدامی ، آدرس مطب استان تهران، شهر تهران، ولی عصر، بالاتر از خیابان دستگردی (ظفر)، خ. اسفندیار، پ. 96، بیمارستان نور

نوبت دهی مطب دکتر سعید شاه حسینی

دکتر سعید شاه حسینی نوبت دهی آنلاین خود را فعال نکرده است

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

*جستجو در سایت*

(function() {
var cx = ‘013177915852836519982:lhnwfswft9u’;
var gcse = document.createElement(‘script’);
gcse.type = ‘text/javascript’;
gcse.async = true;
gcse.src = (document.location.protocol == ‘https:’ ? ‘https:’ : ‘http:’) +
‘//www.google.com/cse/cse.js?cx=’ + cx;
var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0];
s.parentNode.insertBefore(gcse, s);
})();

دکتر سعید شاه حسینی روانشناس


تخصصقرنیه و سگمان قدامی

،پیوند قرنیه،جراحی عیوب انکساریآدرستهران-خیابان ولیعصر-بالتر از ظفر-ابتدای بلوار اسفندیار-شماره96-بیمارستان نور

var a2a_config = a2a_config || {};
a2a_config.custom_services = [[“cloob”,”http://www.cloob.com/share/link/add? url=http://pezeshkan.bizna.ir/product-64490.html&title=دکتر سعید شاه حسینی”,”http://static.cloob.com/public/images/icon/100c.gif”]];
تاريخ: 1393/05/29
مشاهده :
1604

آقای دکتر سعید شاه حسینی در سال 1349 در شهر تهران متولد شد.

وی پس از اتمام تحصیلات خود در مقطع دکترای عمومی در دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 1376 مدرک تخصص چشم پزشکی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1382 و فوق تخصص قرنیه و سگمان قدامی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1384 اخذ کرد.

دکتر سعید شاه حسینی (چشم پزشک) با گذراندن دوران طرح خدمت پزشکی خود در استان قزوین – البرز – تهران فعالیت حرفه ای خود را از سال 1384 آغاز کرد و در سال 1386 به بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نور پیوست .

دکتر سعید شاه حسینی (چشم پزشک) خدمات جراحی عیوب انکساری، کاتاراکت(آب مروارید)، پیوند قرنیه، قوز قرنیه، لنز داخل چشمی، سایر جراحی های قرنیه و سگمان قدامی را در بیمارستان چشم پزشکی نور انجام می دهد.

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

متخصص چشم پزشکی در تهران

متخصص چشم پزشکی

متخصص چشم پزشکی

دکتر سعید شاه حسینی روانشناس

متخصص چشم پزشکی

متخصص چشم پزشکی

مقالات :

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات کلینیک و درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با دکتر سعید شاه حسینی چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

لطفا از لیست زیر شهر خود را انتخاب نمائید

وب سایت نشونه ، بزرگترین بانک اطلاعاتی مشاغل است که کمک می کند راحتر، اطلاعات صاحبان مشاغل را در هر نقطه از کشور، بیابید و همچنین صاحبان مشاغل ، شغل خود و محصولات و خدماتی را که ارائه می دهند روزانه به هزاران نفر نمایش دهند.

شیراز ، فلکه هنگ ،ساختمان هنگ ،طبقه دوم

دکتر سعید شاه حسینی روانشناس
دکتر سعید شاه حسینی روانشناس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *