دکتر سعید ممتازی روانپزشک زنجان

 
helpkade
دکتر سعید ممتازی روانپزشک زنجان
دکتر سعید ممتازی روانپزشک زنجان

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

متخصص روانپزشکی (اعصاب و روان) در زنجان

متخصص روانپزشکی (اعصاب و روان)

متخصص روانپزشکی (اعصاب و روان)

دکتر سعید ممتازی روانپزشک زنجان

متخصص روانپزشکی (اعصاب و روان)

متخصص روانپزشکی (اعصاب و روان)

مقالات :

آخرین نظرات داده شده برای دکتر سعید ممتازی

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد پزشکان محترم مستلزم سند معتبر میباشد، لذا در سایت سلامتی 24 نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» نمایش داده می‌شود.

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه و کلینیک و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با دکتر سعید ممتازی چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

استان تهران، شهر تهران، منطقه 3، گاندی، خ. صانعی، پ. 31، ساختمان مرجان، ط. ششم، واحد 17

دکتر سعید ممتازی ، متخصص اعصاب و روان ، آدرس مطب استان تهران، شهر تهران، منطقه 3، گاندی، خ. صانعی، پ. 31، ساختمان مرجان، ط. ششم، واحد 17

نوبت دهی مطب دکتر سعید ممتازی

دکتر سعید ممتازی نوبت دهی آنلاین خود را فعال نکرده است

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

تهران
اصفهان
شیراز
مشهد
تبریز
قم
کرمان
کرج
اردبیل
اهواز
اراک
ایلام
قزوین
کرمانشاه
همدان
یزد
ارومیه
بوشهر
بجنورد
زنجان
سمنان
زاهدان
سنندج
یاسوج
گرگان
رشت
ساری

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

دکتر سعید ممتازی روانپزشک زنجان

🖐 اگر به دکتر سعید ممتازی مراجعه داشته اید، لطفا نظـر خود را اعلام کنید

حالت شما بعد از مراجعه به پزشک

دکتر آنلاین در شبکه های اجتماعی

شماره های تماس : ۴۴۶۹۷۶۶۹

دکترسعید ممتازی

متخصص روانپزشکی

دکتر سعید ممتازی روانپزشک زنجان

 

دکتر سعید ممتازی

زندگینامه و سوابق شغلی

 

دکترسعید  ممتازی در سال ١٣۶٣ وارد دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی شده وپس از دریافت دکترای پزشکی در سال ١٣٧٣ با دریافت بورد تخصصی به عنوان متخصص روانپزشکی فارغ التحصیل شده است. از آن پس تا سالها به عنوان عضو هیات علمی و مدیر گروه روانپزشکی در دانشکده پزشکى و از سال ١٣٨۶ تا ١٣٨٩ در اداره سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت مشغول به خدمت بوده است . وی در سالهای ١٣٩٠ و ١٣٩١ با دریافت بورس تحقیقاتی برای فلوشیپ و فوق دکترا از موسسه ملی سوء مصرف مواد آمریکا در دانشگاه لس آنجلس کالیفرنیا (UCLA) به مطالعات تکمیلی و انجام پژوهشهای علمی پرداخته و همچنین دوره هاى  رواندرمانی از جمله زوج درمانی، گروه درمانی و ماتریکس را گذرانده و  گواهینامه مشاوره را از آمریکا دریافت کرده است.

وی طی سالهای خدمت دانشگاهی ضمن انجام پروژه های پژوهشی و راهنمایی دهها پایان نامه دانشجویان پزشکی، تحصیلات تکمیلی روانشناسی بالینی و پزشکان دوره های تخصصی روانپزشکی دهها سخنرانی و مقاله در کنگره  ها و مجامع علمی بین المللی در کشورهای دیگر از جمله در آمریکا، کانادا، آلمان،انگلیس، آفریقای جنوبی، مالزی،فرانسه، اسپانیا، هلند، سوئد،ایتالیا و هنگ کنگ ارایه کرده است که آخرین آنها ارایه دو مقاله در کنگره بین المللی موسسه ملی سوء مصرف مواد  آمریکا در سال ١٣٩۶ بوده است.

او در طی ۲۵ سال گذشته به صورت مستمر به کار بالینی مشاوره و درمان مراجعان در مطب اشتغال داشت و همچنین کارگاههای آموزشی متعددی برای عموم  و کارگاههای تخصصی برای روانشناسان در در آمریکا، کانادا، و ایران برگزار کرده است.

دکتر ممتازی از سال ١٣٩٣در کانادا به انجام پروژه های دانشگاهی مشغول بوده و همزمان با  گذراندن دوره هاى پیشرفته زوج درمانى و همچنین دریافت مدرک تخصصی رواندرمانى انگیزشی از دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا در سال ٢٠١٧، در حال حاضر به عنوان مشاور و رواندرمانگر در ونکوور فعالیت مى کند و به علاوه در برنامه هاى پژوهشى مرکز ملی مطالعات اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی تهران همکارى دارد.

مدارک  و دوره هاى تخصصی

 

دوره های آموزشی  بین المللی

رفتاردرمانی شناختی: هنگ کنگ  ١٩٩٨

فرزندپروری مثبت: مالزی ٢٠٠٠

رواندرمانی بین فردی: کانادا ٢٠٠١

سایکوفارماکولوژی پیشرفته: فرانسه ٢٠٠۴

رواندرمانی تروما: آلمان  ٢٠٠٨

بهداشت روان  و کنترل استرس محیط کار: ایتالیا ٢٠١٠

 

دوره های تکمیلی  و فلوشیپ فوق تخصصی در آمریکا ١٢-٢٠١١

زوج درمانی

مصاحبه انگیزشی

مشاوره خانواده

گروه درمانی

ماتریکس

رواندرمانی اعتیاد

هنردرمانی

 

دوره های تکمیلی در کانادا ١٧-٢٠١۴

رفتاردرمانی شناختی

گروه درمانی

مصاحبه و رواندمانى انگیزشی

زوج درمانی

روان درمانی مبتنی بر حل مساله

تهران

Contact the doctor to get the fastest method

دکتر سعید ممتازی روانپزشک زنجان


دکتر سعید ممتازی زندگینامه و سوابق شغلی   دکترسعید  ممتازی در سال ١٣۶٣ وارد دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی شده وپس از دریافت دکترای پزشکی در سال ١٣٧٣ با دریافت بورد تخصصی به عنوان متخصص روانپزشکی فارغ التحصیل شده است. از آن پس تا سالها به عنوان عضو هیات علمی و مدیر گروه روانپزشکی در […]

ارتباط با ما : برای ارتباط با ما می توانید با ایمیل زیر تماس حاصل فرمایید

ایمیل : info@drmomtazi.net

تمامی حقوق این سایت متعلق به دکتر ممتازی است. آماده سازی سایت توسط شرکت آرشیتا وب

دقت

مفید بودن

دانش و مهارت

رفتار بالینی

وقت شناسی

دکتر سعید ممتازی روانپزشک زنجان

هزینه اقتصادی

من سعید ممتازی، روانپزشک و متخصص در حوزه ی درمان بیماری های مرتبط با اعصاب و روان هستم. تا کنون خدمات گسترده ای را در زمینه های درمان، آموزش و پژوهش انجام داده ام، در بین این فعالیت ها به طور مختصر می توانم اشاره ای داشته باشم به شرکت در همایش ها و کنگره های داخلی، برگزاری دوره های آموزشی ویژه ی عموم و نیز دانشجویان، تألیف و ترجمه ی کتاب و همچنین چاپ مقاله در نشریات معتبر داخلی و خارجی و در آخر درمان اختلالات خلقی، اختلالات خواب، وسواس، درمان سردرد و میگرن و اختلالات جنسی. در حال حاضر نیز در مطب شخصی پذیرای شما عزیزان می باشم.

مشاهده اطلاعات تمامی مراکز و متخصصان به صورت کاملا رایگان با دانلود اپلیکیشن اندروید

E-Teb.com © Copyright 2016
روانشناس یا روانپزشک.
تمامی حقوق محفوظ است.

اشتراک گذاشته شده با :


Jump to navigation

۱۲:۵۰ – ۱۳۹۸/۰۶/۲۹

جدول زیر شامل لیست پزشکان متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) در زنجان، بهترین متخصص اعصاب و روان زنجان و بهترین روانپزشک زنجان می باشد که همراه با اطلاعات تماس و آدرس برای رفاه حال شما گردآوری شده است.

143. لیست پزشکان متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) در زنجان

لیست پزشکان متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) در زنجان – متخصص اعصاب و روان زنجان – روانپزشک زنجان – نوبت دهی دکتر روانپزشک در زنجان – آدرس دکتر اعصاب و روان خوب در زنجان – تلفن دکتر روانپزشک در زنجان – بهترین دکتر اعصاب و روان در زنجان – بهترین فوق تخصص اعصاب و روان در زنجان – روانپزشک کودکان در زنجان – لیست پزشکان متخصص اعصاب و روان زنجان – متخصص اعصاب و روان خوب در زنجان – دکتر اعصاب و روان خوب در زنجان – بهترین روانپزشک زنجان – روانپزشک خوب زنجان

دکتر سعید ممتازی روانپزشک زنجان

 

 

جدول زیر نمایش دهنده  لیست پزشکان متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) در زنجان به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد. 

در صورت تمایل به سفارش درج آگهی و قرار گرفتن در لیست فوق با شماره تلفن 07136330130 و یا ایمیل آدرس info@payju.ir تماس حاصل فرمائید.

                                                                                                                                                       با تشکر                                                                                                                                        تیم پشتیبانی وبسایت پی جو

منبع: وبسایت بانک مشاغل برتر شیراز – پی جو

۰۸:۳۵ – ۱۳۹۷/۰۷/۲۴

۰۶:۰۸ – ۱۳۹۸/۰۵/۱۶

در جدول زیر لیست کاملی از نمایندگی های مدیران خودرو در زنجان قرار گرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به جدول زیر مراجعه کنید.

۰۷:۳۲ – ۱۳۹۷/۰۸/۱۰

۰۶:۳۱ – ۱۳۹۷/۰۷/۱۷

۰۹:۰۳ – ۱۳۹۷/۰۸/۰۵

۰۹:۱۷ – ۱۳۹۸/۰۷/۳۰

در جدول زیر لیست کاملی از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی در زنجان، بهترین مرکز خرید لوازم آرایشی در زنجان و … قرار گرفته است.

۰۹:۲۵ – ۱۳۹۸/۱۰/۱۷

در جدول زیر لیست بهترین سمساری های زنجان ثبت شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد سمساری ها در زنجان به جدول زیر مراجعه نمائید.

۱۱:۵۶ – ۱۳۹۸/۰۴/۱۶

در جدول زیر لیست دبستان های غیر انتفاعی دخترانه زنجان را به همراه آدرس و اطلاعات تماس آنها، برای شما آورده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های لیست زیر تماس بگیرید.

۰۹:۱۸ – ۱۳۹۸/۰۴/۰۴

در جدول زیر لیست کاملی از شعب بانک صادرات در زنجان، شعبه مرکزی بانک صادرات در زنجان و … قرار گرفته است. برای رفاه حال شما عزیزان آدرس و شماره تلفن شعب این بانک نیز در جدول زیر آورده شده است.

۰۷:۳۰ – ۱۳۹۸/۰۷/۰۳

در جدول زیر لیست کاملی از شعب و نمایندگی های بیمه البرز در زنجان، بیمه البرز شعبه مرکزی در زنجان، کارگزاری های بیمه البرز در زنجان و … به همراه اطلاعات آدرس و شماره تماس قرار گرفته است.

آمار بازدید:

بانک مشاغل برتر پی جو ، معرف کسب و کارهای معتبر در ایران می باشد. در حال حاضر پی جو در شهرهای مختلف از جمله شیراز ، بوشهر ، اهواز ، کرمان ، یزد ، بندرعباس ، اصفهان و سایر شهرها فعال می باشد. همچنین شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص شیراز شامل : دندانپزشک شیراز ، متخصص زنان شیراز ، متخصص ارتوپدی شیراز ، متخصص قلب شیراز ، متخصص کلیه شیراز ، متخصص مغز و اعصاب شیراز ، متخصص داخلی شیراز ، متخصص گوارش شیراز ، متخصص پوست شیراز ، متخصص چشم شیراز ، کاشت مو شیراز و مشاوره شیراز را در سایت پی جو بیابید و بصورت آنلاین از پزشکان فوق نوبت بگیرید. اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی کامل دکتر، آدرس و تلفن مطب دکتر در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. اگر دنبال خدمات تفریح و سرگرمی یا اقتصادی در شیراز نیز هستید می توانید از لیست های رستوران شیراز ، فست فود شیراز ، کافی شاپ شیراز ، باشگاه ورزشی شیراز ، عینک شیراز ، کارگزاری بورس شیراز ، موسسه حسابداری شیراز ، طلافروشی شیراز ، آتلیه شیراز ، تشریفات شیراز بازدید نمایید.همچنین اگر دنبال خدمات زیبایی هستید میتوانید از سالن زیبایی شیراز ، کلینیک زیبایی شیراز ، جراح بینی شیراز را مشاهده نمایید. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون یا خرید ملک دارید لیست دکوراسیون داخلی شیراز ، کاغذ دیواری شیراز ، کفپوش شیراز ، مشارکت در ساخت شیراز و مشاور املاک شیراز را مشاهده نمایید. با مراجعه به پروفایل کسب و کارها از نمونه کار آنها مطلع شوید. پی جو – بانک مشاغل برتر شیراز 1399

دکتر سعید ممتازی روانپزشک زنجان
دکتر سعید ممتازی روانپزشک زنجان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *