دکتر نمازی روانشناس بندرعباس

 
helpkade
دکتر نمازی روانشناس بندرعباس
دکتر نمازی روانشناس بندرعباس

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

خدمات

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

مطب 1

دکتر نمازی روانشناس بندرعباس

آدرس : بندرعباس – بلوار جمهوری اسلامی – بیمارستان ابن سینا

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:076-3334****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:دکتر نمازی روانشناس بندرعباس

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر آزاده امیری مقدم 

آزاده شاکری 

دکتر شعله نمازی 

مژده ظریفی 

اشکان فعله کار 

محمد رسولی 

اکرم پورزاد 

رضا برومند 

فاطمه نادری 

منیره صیفوری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی در بندرعباس

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکتر نمازی روانشناس بندرعباس

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

خدمات مطب

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

loading…

مقالات :

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه و کلینیک و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با دکتر شعله نمازی چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

{{x.title}}

یافت نشد ! دوباره جستوجو کنید

{{x.first_name + ” ” + x.last_name}}

{{x.phone_number}}

تلگرام

دکتر نمازی روانشناس بندرعباس

واتس اپ

به اینترنت متصل نیستید

صفحه اصلی

دسته بندی ها

دفترچه تلفن

جستوجو

جشنواره

پیشنهاد به دوستان

تماس با ما

تنظیمات

درباره برنامه

نرم افزار اندروید چیدان

شهر در دستان شما

همزمان با روز روانشناس و مشاور، روانشناسان مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس  مورد تقدیر قرار گرفتند.

همزمان با روز روانشناس، معاون توسعه و برنامه ریزی مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) به نیابت از رییس مجتمع در جمع روانشناسان بیمارستان ابن سینا حضور یافته و از آنها تقدیر کرد.

معاون توسعه و برنامه ریزی مجتمع ضمن حضور در جمع روانشناسان بیمارستان ابن سینا و تبریک این روز گفت: تقریباً هیچ فعالیت و حرفه‌ای یافت نمی‌شود که به درک و اندیشهٔ انسانی وابسته نباشد؛ در نتیجه روان‌شناسی با زندگی انسان مدرن پیوندی نا گسستنی ایجاد کرده‌است.

دکتر کرامت الله فتح الهی در ادامه افزود: امروز به جهت زندگی های مدرن، بحث مشاوره و روان درمانی از حالت لوکس خارج و نیاز واقعی مردم شده است تا جایی که سازمان بهداشت جهانی نیز شعار هفته سلامت امسال را بر مبنای بیمارهای رفتاری و افسردگی و مشاوره، با شعار “بیا با هم حرف بزنیم” نهاد.دکتر نمازی روانشناس بندرعباس

وی ضمن بیان این که بسیاری از بیماری های روحی به صورت بیماری های جسمی تظاهر کرده  و بسیاری از بیماری های جسمی نیز ممکن است در روح و روان افراد تأثیر نامطلوب و منفی بگذارد، گفت: علم روان‌شناسی به جهت آن که مفاهیمی همچون ادراک، شناخت، تمرکز، توجه، احساسات، انگیزه، کارکرد ذهن، شخصیت، رفتار، روابط بین فردی، خانواده و اجتماع را مورد بررسی قرار می‌دهد، از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

دکتر نمازی؛ روانشناس بیمارستان ابن سینا نیز در این نشست دوستانه ضمن ابراز خرسندی از توجه ریاست و مدیریت مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) به روانشناسان گفت: امروزه با توجه به شیوع مشکلات روحی و رفتاری، نیاز مردم به مشاورات روانشناسی بسیار بیشتر از گذشته شده است.

وی ضمن بیان این که در حال حاضر 8 روانشناس در این مرکز فعالیت می کنند که 3 نفر از آنها دکترای روانشناسی دارند، گفت: با توجه به افزایش تعداد مراجعه کنندگان، این تعداد پاسخگوی نیاز استان نمی باشد.

 وی همچنین خواستار توسعه بخش روانشناسی شد و اظهار داشت: واقعیت این است که به دلیل شیوع بیماری های رفتاری و روحی، لازم است توجه ویژه ای به بیماران اعصاب و روان شود.

 

 

 

 

 

پزشک همیشه همراه شماست !

بیمارستان اعصاب و روان ابن سینا بندر عباس ، در سال 1378 تاسیس شد . در حال حاضر ، 64 تخت خواب فعال دارد .

64

درمانگاه اعصاب و روان ( روان پزشكی )

ECT

دکتر نمازی روانشناس بندرعباس

روان پزشکی – مردان 1 – مردان 2 – زنان

روان پزشکی – مردان 1 – مردان 2 – زنان

خدمات درمانی,کمیته امام خمینی,بیمه تامین اجتماعی,بیمه نیروهای مسلح

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

دکتر نمازی روانشناس بندرعباس
دکتر نمازی روانشناس بندرعباس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *