رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

 
helpkade
رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه
رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.form-control{ width:auto !important; border-radius:0px}
.inner-contentbox{ margin-bottom:15px !important}

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}

.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px; margin-bottom:20px}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151); margin-bottom:20px}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top:20px

}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }
.mb-5{ margin-bottom:3px !important}

h4{ font-size:14px !important; font-family: IranianSansB;
font-size: 17px;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);}

علاوه بر فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 آنچه مسیر دستیابی به کسب رتبه قبولی را برای داوطلب هموار کرده و تاثیر بسزایی در نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 خواهد داشت بررسی رتبه و کارنامه قبولی داوطلبان سال گذشته می باشد . از این رو علاقه مندان به ادامه تحصیل در یکی از گرایش های کارشناسی ارشد روانشناسی می توانند با بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 با آگاهی بیش تری نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند . 

برای مشاوره رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98

برای مشاوره رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی به منظور اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود می بایست کارنامه اولیه کارشناسی ارشد را مورد بررسی قرار داده و بر اساس رتبه و تراز اکتسابی خود فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل نمایند . این داوطلبان در صورت دسترسی به آخرین رتبه و نمونه کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 و مقایسه رتبه خود با داوطلبان سال گذشته ، چینش انتخاب های خود را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد . رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

مجموعه روانشناسی به عنوان یکی از مجموعه های گروه علوم انسانی از 6 کد ضریب تشکیل شده و هر داوطلب با انتخاب این مجموعه امتحانی می تواند شانس خود را در هر یک از این کد ضریب ها بیازماید . هم زمان با اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 98 ، رتبه ، تراز و وضعیت داوطلب در هر یک از گرایش های کارشناسی ارشد روانشناسی مشخص شده و بر این اساس امکان شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 برای داوطلبان مجاز فراهم می شود .

این متقاضیان با بررسی آخرین رتبه و نمونه کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 می توانند شانس قبولی خود را در رشته محل های مختلف تخمین زده و بر این اساس به اولویت بندی انتخاب های خود بپردازند .  توجه به فاکتورهایی نظیر علاقه ، هزینه ، مسیر و کیفیت دانشگاه نیز از الزامات انتخاب رشته ای دقیق و بی نقص می باشد که داوطلب را به کسب نتیجه مطلوب نزدیک می کند .

با توجه به حساسیت مرحله انتخاب رشته در ادامه چندین نمونه از رتبه و کارنامه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم . 

داوطلبانی که با مطالعه دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی 98 – 99 به محاسبه درصد دروس امتحانی و تخمین رتبه کارشناسی ارشد پرداخته اند می توانند با بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 ، شانس قبولی خود را در دانشگاه های سراسری هم چون روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان مشاهده نمایند .

 

 

در جدول زیر رتبه و محل قبولی تعدادی از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 ارائه شده است . نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد نیز می تواند به عنوان ابزار کمکی در این مرحله مورد استفاده قرار گیرد . 

 

 

اطلاعات مندرج در جدول فوق حاوی رتبه و محل قبولی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 بوده و راهنمای مناسبی برای برنامه ریزی و انتخاب رشته داوطلبان می باشد . متقاضیان برای کسب اطلاعات بیش تر و کامل تر در این خصوص می توانند به بررسی رتبه و محل قبولی داوطلبان آزمون ارشد روانشناسی 98 – 99 بپردازند .

 

پیرو مطالب فوق الذکر داوطلبان با بررسی رتبه و کارنامه قبولی کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 می توانند شانس قبولی خود را در رشته محل های مختلف تخمین زده و مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 را پشت سر گذارند . اما به دلیل اهمیت اولویت بندی انتخاب ها و تاثیر آن در اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 98 توصیه می کنیم از راهنمایی های مشاوران مجرب در این زمینه استفاده کرده و مسیر دستیابی به کسب رتبه قبولی را هموار نمایند .

از این رو کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند با در نظر گرفته علایق داوطلب ، تجارب خود را به کار گرفته و بهترین انتخاب رشته را ارائه دهند . راه ارتباطی داوطلبان با مشاوران این مرکز سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد .

علاقه مندان به تحصیل در سایر رشته های امتحانی نیز می توانند با مطالعه مقاله رتبه و کارنامه قبولی کنکور کارشناسی ارشد 97 – 98 شانس قبولی خود را در رشته امتحانی مورد نظر بررسی نمایند . همچنین برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های کنکور کارشناسی ارشد می توانید در کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا عضو شوید .

 

داوطلبان ضمن بررسی کارنامه قبولی پذیرفته شدگان ، درصد دروس و رتبه لازم برای قبولی را تخمین زده و بر اساس آن به برنامه ریزی می پردازند که جزئیات بیشتر در این خصوص در متن مقاله قرار داده شده است .

خیر دروس امتحانی و ضریب هر درس در گرایش های کارشناسی ارشد روانشناسی متفاوت بوده که برای اطلاع از قبولی های هر زیرگروه می توانید متن مقاله را مطالعه کنید .

علاقه مندان به ادامه تحصیل در دوره های روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان می توانند با بررسی رتبه و کارنامه قبولی پذیرفته شدگان سال گذشته قبولی خود را تخمین بزنند که چند نمونه از این کارنامه ها در متن مقاله قرار داده شده است .

برای مشاوره رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98

برای مشاوره رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98

سلام ببخشید تا چه رتبه ای میتوان به ازاد بالینی کلان شهر ها امید وار بود ؟

سلام . برای تعیین شانس قبولی از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هیوا استفاده کنین و یا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

10,000,000 +

بازدید کننده هیوا تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی هیوا تاکنون

348239

رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

تعداد سوالات سایت هیوا

استفاده از کارشناسان مجرب ، نقطه قوت مرکز مشاوره هیواست

سلام. سایت خیلی خوبی دارید. امیدوارم همیشه مطالب مفید همره با ویدیوهای آموزشی توی سایت هیوا ببینیم. .

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


کلید آزمون نمونه دولتی دهم 99 اصفهانDownloads-icon


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 اصفهانDownloads-icon


رشته های ازمون استخدامی بخش خصوصیDownloads-icon


دفترچه سوالات پایه دوازدهم انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجشDownloads-icon


دفترچه سوالات پایه دوازدهم تجربی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


کلید آزمون نمونه دولتی دهم 99 اردبیلDownloads-icon


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 اردبیلDownloads-icon

خانواده درماني با مشاوره گرايش مشاور خانواده فرق داره؟

بنده ترم چهار روانشناسی عمومی هستم اما از همین حالا می خوام برای ارشد روانشناسی بالینی مطالعه کنم.با توجه به اینکه بنده نمی تونم در سال آخر برای آزمون آماده شم و فرصت زیادیم برای مطالعه ندارم، چطور می تونم از برنامه ی شما استفاده کنم؟آیا برای افرادی مثل بنده برنامه ای دارید یا فقط برنامتون برای افراد سال آخر هستش؟!با سپاس

من الان کاملا سردرگم شدم با این وقت کم میخوام دانشگاه سراسری قبول بشم بنظر شما خوندن پکیج مدرسان شریف چطوره ؟

رشته من حسابداريه و دو ترم ديگه درسم تموم ميشهحدود 10 سالم هست كه شاغلم و تو كارم بسيار توانمند..منتها با توجه به شخصيتم و آزموني كه به تازگي دادم به نام سنخ نماي مايرز-بريگز متوجه شدم ميتونم تو رشته روانشناسي خيلي موفق تر باشم و تصميم گرفتم براي ارشد و دكتري روانشناسي بخونم..منتها نميدونم از كجا و به چه صورت شروع كنم..اين نكته رو هم عرض كنم كه بنده هيچ كتابي از اين رشته رو ندارم و نميدونم چه چيزهايي رو بايد بخونممتشكرم

سلام من تازه میخوام برای ارشد ازاد روانشناسی بالینی بخونم و میخوام مباحث مهمتر هر درس و بخونم کتابای مدرسان و برای سراسری خوندم دارم یا انالیز سوالات کنکور ازاد اگر شما دارید ممنون میشم یا راهنماییم کنید از کجا تهیه کنم خیلی ضروریه چون همه مباحث رو نمیرسم بخونم میخوام مباحثی که اهمیت داره بخونم
رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

کارنامه ها و اطلاعات درصدها و رتبه ها و قبولیهای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی از سال 93 تا 98. داشتن اطلاعات درصد، رتبه و قبولی داوطلبان کارشناسی ارشد روانشناسی در سال 98 به داوطلبان ارشد روانشناسی سال 99 این کمک را می کند که بهترین برنامه ریزی را برای خود انجام دهند. سعی شده است نمونه کارنامه های ارشد روانشناسی 98 در همه سهمیه ها (سهمیه آزاد، سهمیه 5 درصد ایثارگری و 25 درصد ایثارگری) ارائه شود.

تعیین رتبه در آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی، بدین شکل است که تراز نمره کتبی شما با تراز معدل موثر جمع می شود و تراز نهایی شما مشخص می شود. همانطور كه مي­دانيد معدل در آزمون كارشناسي ارشد روانشناسی به اندازه 20% در تعيين رتبه شما اثرگذار است. اما خود اين معدل با توجه به دانشگاه محل تحصيل در مقطع كارشناسي در يك عدد بزرگتر از 1 ضرب شده و معدل مؤثر نام گذاري ميگردد. معمولاً اين ضريب بين 1 تا 1/1 مي ­باشد.

 

هر سال آزمون كارشناسي ارشد روانشناسی با توجه به سطح دشواري و ساده بودن آن براي رتبه هاي مختلف، ميانگين درصدهاي مختلف را رقم مي­زند. براي همين مسئله تراز تعريف ميگردد. بنابراین میانگین درصدهای شما با توجه به ضرایب دروس در آزمون، کارنامه کارشناسی ارشد روانشناسی شما را همراه با رتبه مشخص می کند. تراز نمره کتبی به همین تراز میانگین درصدهای شما با توجه به ضرایب دروس اطلاق می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید از مطلب دقیق ترین نرم افزار تخمین رتبه ارشد روانشناسی استفاده کنید.

 

براي اينكه تأثير سهل و دشواري آزمون كارشناسي ارشد كه در ميانگين دروس خود را نشان مي­دهد كمرنگ گردد، تراز به كمك مي­آيد و بر اساس تراز داوطلبان رتبه آنها بدست مي آيد. ماكزيمم تراز هر فرد 10000 مي­باشد كه 80% آن مربوط به ميانگين دروس در آزمون و 20% آن مربوط به معدل مي­باشد. فرمول تراز به قرار زير است.

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

در جدول زیر، برخی از کارنامه های ارشد روانشناسی 98 گرایش به گرایش، به همراه رتبه، تراز و درصدهای دروس کارشناسی ارشد روانشناسی قرار داده شده است. 

 

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98 – سهمیه عادی کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی عمومی 98

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98 – سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی عمومی 98

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98 – سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی عمومی 98

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- سهمیه عادی کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی بالینی 98

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی بالینی 98

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی بالینی 98

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- سهمیه عادی کارشناسی ارشد گرایش روانسنجی 98

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانسنجی 98

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانسنجی 98

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98 – سهمیه عادی  کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی 98

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98 – سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی 98

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98 – سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی 98

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- سهمیه عادی  کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی کودکان استثنایی 98

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی کودکان استثنایی 98

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی کودکان استثنایی 98

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98 – سهمیه عادی کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی تربیتی 98

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98 – سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی تربیتی 98

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98 – سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی تربیتی 98رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی عمومی 98

متون روانشناسی

(ضريب 2)

علم و النفس از دیدگاه  دانشمندان اسلامی

(ضريب 1)

آمار و روش تحقیق

(ضريب 1)

روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی

(ضريب 2)

روانشناسی رشد

(ضريب 2)

روانشناسی عمومی

(ضريب 2)

روانشناسی فیزیولوژیک، انگیز ش و هیجان

(ضريب 1)

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارنامه های سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی عمومی  98

متون روانشناسی

(ضريب 2)

علم و النفس از دیدگاه  دانشمندان اسلامی

(ضريب 1)

آمار و روش تحقیق

(ضريب 1)

روانشناسی رشد

(ضريب 2)

روانشناسی عمومی

(ضريب 2)

روانشناسی فیزیولوژیک، انگیز ش و هیجان

(ضريب 1)

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارنامه های سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی عمومی  98

متون روانشناسی

(ضريب 2)

علم و النفس از دیدگاه  دانشمندان اسلامی

(ضريب 1)

آمار و روش تحقیق

(ضريب 1)

روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی

(ضريب 2)

روانشناسی رشد

(ضريب 2)

روانشناسی عمومی

(ضريب 2)

روانشناسی فیزیولوژیک، انگیز ش و هیجان

(ضريب 1)

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی بالینی 98

آمار و روش تحقیق

(ضريب 1)

روانشناسی فیزیولوژیک، انگیز ش و هیجان

(ضريب 1)

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارنامه های سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی بالینی 98

آمار و روش تحقیق

(ضريب 1)

روانشناسی فیزیولوژیک، انگیز ش و هیجان

(ضريب 1)

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارنامه های سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی بالینی 98

آمار و روش تحقیق

(ضريب 1)

روانشناسی فیزیولوژیک، انگیز ش و هیجان

(ضريب 1)

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارشناسی ارشد گرایش روانسنجی 98

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارنامه های سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانسنجی 98

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارنامه های سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانسنجی 98

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی 98

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارنامه های سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی  98

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارنامه های سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی  98

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی کودکان استثنایی 98

متون روانشناسی

(ضريب 2)

آمار و روش تحقیق

(ضريب 2)

روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی

(ضريب 3)

روانشناسی رشد

(ضريب 2)

روانشناسی عمومی

(ضريب 2)

روانشناسی تربیتی

(ضريب 2)

آموزش و پرورش کودکان استثنایی

(ضريب 3)

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارنامه های سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی کودکان استثنایی 98

متون روانشناسی

(ضريب 2)

آمار و روش تحقیق

(ضريب 2)

روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی

(ضريب 3)

روانشناسی رشد

(ضريب 2)

روانشناسی عمومی

(ضريب 2)

روانشناسی تربیتی

(ضريب 2)

آموزش و پرورش کودکان استثنایی

(ضريب 3)

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارنامه های سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی کودکان استثنایی 98

متون روانشناسی

(ضريب 2)

آمار و روش تحقیق

(ضريب 2)

روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی

(ضريب 3)

روانشناسی رشد

(ضريب 2)

روانشناسی عمومی

(ضريب 2)

روانشناسی تربیتی

(ضريب 2)

آموزش و پرورش کودکان استثنایی

(ضريب 3)

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی تربیتی 98

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارنامه های سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی تربیتی 98

 

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 98- کارنامه های سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی تربیتی 98

در جدول زیر، برخی از کارنامه های ارشد روانشناسی 97 گرایش به گرایش، به همراه رتبه، تراز و درصدهای دروس کارشناسی ارشد روانشناسی قرار داده شده است. 

 

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – سهمیه عادی کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی عمومی 97

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی عمومی 97

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی عمومی 97

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- سهمیه عادی کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی بالینی 97

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی بالینی 97

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی بالینی 97

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- سهمیه عادی کارشناسی ارشد گرایش روانسنجی 97

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانسنجی 97

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانسنجی 97

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – سهمیه عادی  کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی 97

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی 97

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی 97

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- سهمیه عادی  کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی کودکان استثنایی 97

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی کودکان استثنایی 97

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی کودکان استثنایی 97

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – سهمیه عادی کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی تربیتی 97

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی تربیتی 97

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی تربیتی 97

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی عمومی 97

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- کارنامه های سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی عمومی  97

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- کارنامه های سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی عمومی  97

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

​نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97-  کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی بالینی 97

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

​نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- کارنامه های سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی بالینی 97

 

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- کارنامه های سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی بالینی 97

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97-  کارشناسی ارشد گرایش روانسنجی 97

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- کارنامه های سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانسنجی 97

 

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- کارنامه های سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانسنجی 97

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97-  کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی 97

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- کارنامه های سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی 97

 

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- کارنامه های سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی 97

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی کودکان استثنایی 97

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- کارنامه های سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی کودکان استثنایی 97

 

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- کارنامه های سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی کودکان استثنایی 97

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97-  کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی تربیتی 97

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- کارنامه های سهمیه 5 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی تربیتی 97

 

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی 97- کارنامه های سهمیه 25 درصد ایثارگری کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی تربیتی 97

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

در اینجا چند نمونه کارنامه کارشناسی ارشد روانشناسی در سال 96 آورده شده است، البته در نظر داشته باشید که در هر سال با توجه به سختی و آسانی آزمون کارشناسی ارشد سطح تراز قبولی متفاوت خواهد بود. اما به طور کل می توان گفت که میانگین درصد کسب شده در آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی در رتبه های زیر 30، 50 درصد می باشد.

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی 96

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی 96

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانسنجی 96

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی صنعتی و سازمانی96

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی کودکان استثنایی 96

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی 96

 

 

کانال تلگرام کارشناسی ارشد روانشناسی به تازگی راه اندازی شده است که می توانید با عضویت در آن به منبع گرانبهایی از مفیدترین مطالب درسترسی داشته باشید. برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی

 

نمونه کارنامه های آزمون ارشد 96 روانشناسی: گرایش روانشناسی عمومی 96

 

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

 

نمونه کارنامه های آزمون ارشد 96 روانشناسی: گرایش روانشناسی بالینی 96

 

 

دریافت مشاوره رایگان

 

نمونه کارنامه های آزمون ارشد 96 روانشناسی: گرایش روانسنجی 96

 

کانال تلگرام کارشناسی ارشد روانشناسی به تازگی راه اندازی شده است که می توانید با عضویت در آن به منبع گرانبهایی از مفیدترین مطالب درسترسی داشته باشید. برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

 

نمونه کارنامه های آزمون ارشد 96 روانشناسی: گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی 96

 

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

نمونه کارنامه های آزمون ارشد 96 روانشناسی: گرایش روانشناسی کودکان استثنایی 96

 

 

کانال تلگرام کارشناسی ارشد روانشناسی به تازگی راه اندازی شده است که می توانید با عضویت در آن به منبع گرانبهایی از مفیدترین مطالب درسترسی داشته باشید. برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

نمونه کارنامه های آزمون ارشد 96 روانشناسی: گرایش روانشناسی تربیتی 96

 

ربات تخمین رتبه آزمون کارشناسی ارشد 99

 

دریافت مشاوره رایگان

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی سال 95

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی سال 95 (گرایش روانشناسی بالینی)

 

عضویت در کانال مشاوره و برنامه ریزی کارشناسی ارشد

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی سال 95 (گرایش روانشناسی عمومی)

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی سال 95 (گرایش روانشناسی تربیتی) 

 

دریافت مشاوره رایگان

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی سال 95 (گرایش روانسنجی)

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی سال 95 (گرایش کودکان استثنایی)

 

 

دریافت مشاوره رایگان

 

روانشناسی عمومی

روانشناسی بالینی

روانشناسی مرضی و کودکاناستثنایی

روانشناسی رشد

علم النفس ازدیدگاه
دانشمندان اسلامی

متون روانشناسی (به زبان انگلیسی)

آمار و روش تحقیق

بالندگی سازمانی

روانشناسی امور استخدامی

روانشناسی اجتماعی

رفتار سازمانی

روانشناسی فیزیولوژیک، انگیزش و هیجان

روانشناسی صنعتی سازمانی

روانسنجی

آزمون های شناختی  هوش و استعداد

روانشناسی عمومی

روانشناسی بالینی

گرایش روانسنجی
 سنجش و اندازه گیری

گرایش روانشناسی صنعتی سازمانی

 

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

درصد

تراز

رتبه

 

 

 

زبان

آمار

مرضي

رشد

علم النفس

باليني

انگيزش

باليني

باليني كودك

باليني

باليني

كودك

معدل موثر

دانشگاه قبولی

کد

6222

2889

6500

6167

6491

6333

4889

8793

5747

19

272

1942

اصفهان

روزانه

4111

4667

5167

4500

5263

5500

5333

7384

5513

185

383

1654

 سمنان

روزانه

4111

6444

3833

5833

5088

7000

5778

8128

5274

62

523

1655

خوارزمي تهران

روزانه

1111

7111

4667

6667

5614

5667

7556

7972

5390

83

440

1885

تبريز

روزانه

4000

5333

5500

7667

5263

4667

6222

7897

5401

101

433

1636

شيراز

روزانه

3889

4000

7000

6667

6667

5667

7778

8567

6570

32

68

1794

علامه طباطبايي

روزانه

8222

4667

6500

5333

7719

5167

8444

9311

7178

10

24

1821

تهران

شبانه

4222

6222

5000

4500

4561

6333

5778

7260

5981

210

189

1660

الزهرا/س /

شبانه

7444

6222

8833

5667

8070

6167

6444

9586

7159

5

25

1642

تهران

روزانه

2333

6889

4833

5833

5614

7000

7778

8303

5585

46

351

1739

علامه طباطبايي

روزانه

3111

4444

8833

6667

6316

6167

7556

8664

6395

24

91

1766

شهيدبهشتي

شبانه

 

دریافت مشاوره رایگان

 

درصد

تراز

رتبه

معدل

موثر

دانشگاه

قبولی

کد

زبان

آمار

مرضی

علم

النفس

رشد

عمومی

انگیزش

3333

1778

5000

3667

7368

7667

5333

6621

352

1370

فردوسي مشهد

شبانه

1556

5778

2333

4000

2982

7000

3333

6156

625

1708

 تهران

شبانه

2000

2889

5167

4333

5439

5667

5556

6883

247

1810

 فردوسي مشهد

شبانه

2222

4889

3833

4167

5088

3167

5556

6244

561

1685

 سمنان

شبانه

2667

6222

5000

4500

5263

7500

4444

7564

102

1754

سمنان

روزانه

2667

4667

5667

5500

3509

6167

4889

6941

236

1614

اصفهان

روزانه

2778

4000

2500

4000

6842

8333

7778

7678

85

1590

علامه طباطبايي

روزانه

333

6889

6500

6500

4211

8333

4889

7392

121

1424

اصفهان

روزانه

2778

3111

3500

3000

6316

7667

6000

6795

275

1341

علامه طباطبايي

شبانه

3000

3778

5000

5667

6140

3500

6667

6634

342

1186

گيلان -رشت

روزانه

2667

3778

3833

4167

5789

3000

6667

6629

348

1865

بين المللي امام خميني /ره /-قزوين

شبانه

2667

3111

6500

3500

5088

8500

2889

7232

155

1790

خوارزمي تهران

روزانه

1111

5111

5000

3333

5789

7833

6222

7344

131

1854

تهران

شبانه

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

 

کانال تلگرام کارشناسی ارشد روانشناسی به تازگی راه اندازی شده است که می توانید با عضویت در آن به منبع گرانبهایی از مفیدترین مطالب درسترسی داشته باشید. برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی


نسیم‏ – 99/4/24

سلام وقت بخیردانشگاه ها رو براساس گرایش بالینی میشه الویت بندی کنید?کدوم بهترن


پروین تقی نژاد‏ – 99/4/18

سلام ببخشید روان شناسی بهتره یا جامعه شناسی


مهسا كارگذار‏ – 98/10/13

سلام براي قبولي در ارشد روانشناسي باليني روزانه چ رتبه اي لازمه ؟ با كارشناسي غير مرتبط ايا با سه ماه مطالعه ميتوان نتيجه گرفت؟

محمد مقدم درخشان‏ – 98/10/14

سلام خدمت شما از مطلب زیر کمک بگیرید و در صورت نیاز می تونید از یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان هم استفاده کنید که مشاور شرایط شمارو بررسی کنه و دقیق تر پاسختونو بده برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد روانشناسی


المیرا‏ – 98/8/24

با سلام خدمت شما آیا امکان قبولی با رتبه چهار هزار در روانشناسی بالینی کودک و نوجوان پردیس دانشگاه تبریز یا منطقه آزاد ارس جلفا وجود دارد لطفا در اسرع وقت جواب دهید متشکرم.

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/8/27


سلاماحتمالش پایینه


امیر‏ – 98/5/25

سلام خسته نباشید برای ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه های تهران و بهشتی و علامه دوره روزانه چه رتبه ای لازم است؟


M.b‏ – 98/5/1

سلام ببخشید میخواستم بدونم با چه رتبه ای میشه ارشد بالینی دانشگاه ازاد یزد و حومه اون قبول شد؟


تارا‏ – 98/4/18

خسته نباشیدهردو گرایش عمومی و بالینی،با رتبه ۴هزار بدون سهمیه، و با سهمیه پنج درصدی.۴۰۰ کجاها میشه قبول شد؟ شانس روزانه یا شبانه هست؟!


مهشید زوجی‏ – 98/4/17

با سلام با رتبه ۸۰۰۰ در رشته روانشناسی عمومی روزانه یا شبانه میتوان قبول شد؟باتشکر

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. خیر، برای دانشگاه آزاد شانس قبولی دارید


حمید‏ – 98/4/17

سلام من رتبه 15 شده تو روان سنجی چند درقبولم تو علامه

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامبرای شبانه شانس قبولی دارید.. خوشبینانه حدود 30 یا 40 درصد


نگار‏ – 98/4/17

سلام خسته نباشید،با رتبه ۱۱۶۶ روانشناسی تربیتی کجا قبول میشم؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. شبانه دانشگاه هایی هم ردیف دانشگاه باهنر کرمان


وحید‏ – 98/4/17

سلام. با رتبه 181 امکان قبولی روزانه یا نوبت دوم تهران وجود دارد؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3


باسلام. خیر


کیان‏ – 98/4/17

سلام شبتون بخیرمیخاستم بدونم با رتبه 475 در گرایش بالینی شانس قبولی دانشگاه دولتی وجود داره؟ اگر هست چه دانشگاهی

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. برای روزانه و شبانه شانسی ندارید ولی برای دوره های پردیس شانس قبولی تون بالا هست


سارا‏ – 98/4/17

سلام..خسته نباشیدبا رتبه ۶۶ سهمیه پنج درصد بالینی شانس قبولی دولتی دارم؟؟کدوم شهر ها؟؟


فاطیما‏ – 98/4/3

سلام من رشته بالینی شرکت کردم درصد رشد5 درصد بالینی 18 و مرضی 22درصد زدم و سهمیه 5 درصد فرزندان جانباز دارم احتمال داره آزاد تهران جنوب…یا رودهن بیارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/4

باسلاملطفا از ربات تخمین رتبه استفاده کنید:ArshadTakhminBot@ 


سحر‏ – 98/3/25

سلام من با سهميه ٥٪؜رتبم ميشه حدود ١٦٠گيلان عمومي شبانه يا روزانه ميارم ؟شانس قبولي تو روزانه كدوم شهرا هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/1

باسلاملطفا از نرم افزار تخمین رتبه استفاده کنید:@ArshadTakhminBot 


کاربر‏ – 98/3/24

سلامبا تشکر از اطلاعات واقعا جامع و مفید سایتتون… میخواستم بپرسم رتبه مورد نیاز برای ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران چنده؟ روزانه و شبانه تا چه رتبه ای شانس قبولی هست حدودا؟ممنونم


ریحانه‏ – 98/3/24

سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوب و مطالب فوق العاده تون تا چه رتبه ای رشته روانشناسی عمومی آزاد تبریز قبول هست؟؟


هوشنگ‏ – 98/3/17

سلام وقتتان به خير ببخشيد تا چه رتبه اي مي توان شبانه عمومي دانشگاه تهران ، فقط دانشگاه تهران قبول شد ؟ و اين كه آيا پرديس دانشگاه تهران در خود دانشگاه تهران است يا در كرج ؟ممنونم از عنايت و توجهتان

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/3/21

باسلامرتبه زیر 60 امکان قبولی در دانشگاه تهران (گرایش عمومی) را دارد. معمولا کلاس دانشجویان پردیس در دانشگاه تهران است 


خاطره‏ – 97/8/15

سلام خسته نباشید تا چه رتبه ای امکان قبولی در ارشد روانشناسی تربیتی هست؟برای دانشگاهای سراسری


علی‏ – 97/6/31

سلام ببخشید میخواستم بپرسم تعدادشرکت کنندگان کارشناسی ارشدروانشناسی بالینی وعمومی جدا جدا ها چقدره؟


امین‏ – 97/6/19

سلام.با 4800 عمومی آزاد آیت ا.. آملی قبول میشم؟


الناز‏ – 97/6/18

سلام ببخشید چرا جواب سوال منو ندادین؟


نسیم‏ – 97/6/16

سلام با رتبه 1600 شانس قبولی برای دانشگاه ازاد تهران،کرج یا رودهن دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/8/27

سلام. بله شانس دارید.. البته علوم تحقیقات باتوجه به اینکه انتخاب اول اکثر داوطلبان هست شانس کمتری دارید.. موفق باشید


الناز‏ – 97/6/16

سلام خسته نباشید با رتبه ۱۱هزار امکان قبولی بالینی آزاد شیراز یا مرودشت هست ؟؟ ممنون


سحر‏ – 97/6/5

با سلام، واسه رشته روانشناسی زیر گروه ۶ رتبه ام ۶۷۸ شده چقدر شانس قبولی روانشناسی تربیتی روزانه خرم اباد رو دارم؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. شانس قبولیتون بالاست


نگين‏ – 97/6/5

سلام…با رتبه ٢٨هزار روانشناسي عمومي شانس قبولي تو دانشگاه ازاد دارم؟؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. شانستون پاینه با این حال بستگی داره دانشگاه آزاد کدوم شهر باشه. برای شهرهای کوچک ممکنه شانس داشته باشید. موفق باشید


سامان‏ – 97/5/19

سلام.با رتبه ی 5200 میشه روانشناسی تربیتی قبول شد؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. برای دوره های پیام نور شهرستان و دانشگاه آزاد شانس قبولی دارید


مرگانه‏ – 97/5/18

سلام ببخشید با رتبه ۱۰۰ میشه روزانه عمومی علامه قبول شد

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/5/23


سلام. بله شانس دارید


رضا‏ – 97/5/13

سلام با رتبه 350 روانشناسی تربیتی در سهمیه پنچ درصد ارشد روزانه شهرهای دور مقل تبریز و ارومیه یا زاهدان قبول میشم ،اخرین رتبه مجاز 540 است لطفا جواب دهید


گلسا‏ – 97/5/6

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم با چه رتبه ای میتونم دانشگاه علم و فرهنگ تهران ارشد مدیریت یا مهندسی صنایع قبول بشم

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. لطفا سوالتون رو در صفحه رشته مدیریت یا صنایع مطرح کنید. ممنون


محمد‏ – 97/4/24

با سلام من ر تبه 40 هزار بالینی و عمومی شدم چند تا سوال دارم خیلی برام مهمهمن سهمیه 25 درصد جانبازی پدر رو دارمآیا میتونم تهران آزاد قبول شم با این رتبه؟ تو بالینی و یا عمومیآیا میشه مثلا شهرستان بزنم و قبول شم و بعد انتقالی بگیرم به تهران با توجه به فرزند جانباز بودنم؟یه سوال مهم هم اینکه ایا تو انتخاب رشته دانشگاه ازاد هم مثل دولتی باید به ترتیب علاقه بزنیم؟ چون من قبلن شنیده بودن سیستم آزاد فرق میکنه و باید اونی که مطمئن تریم اول بزنیم درسته؟ خیلی سخت میشه انتخاب رشته ..خیلی لطف میکنید اگه پاسخ بدیدتشکر

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/4/30

سلامشانستون برای قبولی بالا نیست ولی انتخاب رشته رو حتما انجام بدید. در دوره ارشد امکان انتقالی نیست مخصوصا از شهر کوچک به بزرگ..بله انتخاب رشته آزاد هم بر اساس علاقه هست و بر اساس شانس قبولی تون انتخاب رشته نکنید.موفق باشید


رعنا‏ – 97/4/16

سلامببخشين من چند شبه خواب و خوراك ندارممن رتبه ٨٠٠ باليني شدمميتونم خوراسگون باليني بيارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/4/30

سلام. شانس دارید، انتخاب رشته کنید امیدواریم که بیارید 🙂


لیلی‏ – 97/3/28

سلام خسته نباشید می خواستم بدونم با رتبه 1300امکان قبولی ازاد در تهزان یا اطراف تهرانو برای رشته بالینی هست با تشکر


خانم پور واحدی‏ – 97/3/30

سلام میتونید از لینک زیر برای آگاهی از محل های قبولی تون استفاده کنید https://final.3gaam.com/


مهسا‏ – 97/3/27

سلام وقت بخیر با رتبه ی 777 بالینی چه قدر احتمالش هست علوم تحقیقات اهواز قبول شم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/29

سلام. اگر دانشگاه آزاد منظورتونه شانس قبولیتون بالا هست


خانم پور واحدی‏ – 97/3/30

سلام میتونید از لینک زیر برای آگاهی از محل های قبولی تون استفاده کنید https://final.3gaam.com/


رضا‏ – 97/3/20

سلاممن رتبه سمیه ۵ درصدم در گرایش بالینی ۴۶ شده و بدون سهمیه ۵۴۹ ایا امکانش هست بالینی تبریز روزانه قبول شم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. برای شبانه تبریز شانس بیشتری دارید، با این حال شما انتخاب رشته رو طبق اولویت هاتون انجام بدین.


لیلا‏ – 97/3/17

سلام با رتبه ۱۴۰۰۰عمومی و۲۰۰۰۰بالینی شانس قبولی در ازاد رو دازم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/21

سلام. برای گرایش عمومی شانس بیشتری به نسبت گرایش بالینی دارید.


سیما‏ – 97/3/17

سلام خسته نباشید..من بارتبه۹۶۶مجازبه انتخاب شهربرای دوره های غیرروزانه هستم..میخواستم بدونم ایاامکان قبولی درارشدبالینی پیام نورتهران یابوشهرهس؟؟وبنظرتون کدوم یکی ازابن دوتاشهررو اول بزنم شانس قبولی بیشتره؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/21

سلام. برای پیام نور تهران شانس پایینی دارید و برای پیام نور بوشهر احتمال قبولی بیشتر هست. اولویت انتخاب ها تاثیری در قبولی نداره. اگر پیام نور تهران براتون بهتره، تهران رو اول بزنید.


bass‏ – 97/3/15

سلام با عرض خسته نباشید خواستم بپرسم من با 129 عمومی و 215 بالینی شانس قبولیم در دانشگاههای تهران روزانه ویا شبانه چقدره. ممنون میشیم پاسخ بدید 🙂

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. در گرایش عمومی شانس بالایی برای شبانه های تهران و روزانه های شهرهای مشهد و اصفهان دارید.. در گرایش بالینی برای روزانه و شبانه های تهران احتمال قبولی نیست اما روزانه و شبانه شهرستان ها و غیرانتفاعی های تهران و پردیس خودگردان های تهران قبول میشید.


elahe‏ – 97/3/15

سلام میشه جواب منو بدین،با رتبه 1240 میتونم روزانه یا شبانه عمومی قبول شم اگه امکانش هست زود جواب بدین ممنون

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. برای روزانه خیر ولی برای شبانه شهرستان حدود 30درصد احتمال قبولی هست.


الهام‏ – 97/3/15

سلام من تغییر رشته میخواستم بدم معدل چطور تاثیر داده میشه…آیا کسی بود بتونه موفق بشه با رشته غیر مرتبط؟؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/24

سلام. قبولی کارشناسی ارشد 80درصد آزمون و 20درصد معدل هست. تقریبا نیمی از داوطلبان ارشد روانشناسی از رشته های غیرمرتبط هستند و اگر برنامه ریزی درستی داشته باشند احتمال قبولیشون فرقی با داوطلبان دیگه نمیکنه. میتونید برای اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره و برنامه ریزی در رشته روانشناسی به لینک زیر مراجعه کنید:https://3gaam.com/field/content/1440/


elahe‏ – 97/3/14

سلام،خسته نباشین،رتبه روانشناسی عمومی 1240 شده ایا روزانه یا شبانه احتمال قبولی دارم?!ممنون

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. برای روزانه شانس قبولی ندارید ولی احتمال کمی برای قبولی در شبانه شهرستان براتون وجود داره


مبينا‏ – 97/3/13

با عرض سلام و خسته نباشيد 🌺🌺🌺 با رتبه ي ٨٩ عمومي امكان قبولي روزانه علامه رو دارم؟ با رتبه ١٨٨ امكان قبولي شبانه هاي تهران رو دارم ؟ ممنون ازتون🌸

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. برای روزانه علامه در گرایش عمومی شانس بالایی دارید. اگر رتبه بالینی 188 شده، امکان قبولی در شبانه های تهران ندارید اما روزانه و شبانه شهرستان ها شانس دارید


آزاده‏ – 97/3/13

با سلام.من در رشته روانشناسی تربیتی رتبه ۱۴۸ ازمون کارشناسی ارشد رو بدست اوردم.چقدر احتمالش هست که روزانه قبول بشم؟برای دانشگاه چمران اهواز چقدر شانس دارم؟ممنون میشم که راهنمایی ام کنید.


فریبا اشرفی نیا‏ – 97/3/30

با سلامبا توجه به رتبه ی سال های پیش امکان قبولی بسیار بالایی دارید


نعیم‏ – 97/3/12

سلام خسته نباشید من از نرم افزارتون استفاده کردم و خیلی کمکم کرد ولی دانشگاه اراک که امسال دانشجو میگیره رو برام مشخص نکرد که کجا بزارمش خواستم بپرسم سطح دانشگاه اراک از ارومیه و اردبیل بالاتره یا پایین تر؟ممنون میشم جوابم بدهید.

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. بین این سه دانشگاه، ارومیه اول قرار میگیره. دانشگاه اردبیل و اراک تفاوت چندانی باهم ندارند، میتونید باتوجه به اولویت خودتون در زمینه مسافتی که هر شهری باهاتون داره انتخاب کنید


فاطمه‏ – 97/3/12

سلام با رتبه 518 احتمال قبولی برای شبانه بالینی هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. برای شبانه شانس کمی دارید اما برای دوره های پیام نور، غیرانتفاعی، و پردیس خودگردان شانس بالایی دارید.


ناشناس٨‏ – 97/3/12

سلام ببخشيد با رتبه ١٨٨٠ عمومي به نظرتون آزاد كرمانشاه ميتونم قبول شم ؟ خواهش ميكنم يكي جواب بده 🙈

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. بله برای دانشگاه آزاد شانس بالایی دارید


مهدی صباغی‏ – 97/3/12

سلام خسته نباشید. من در زیرگروه ۲ رتبه‌م ۴۰۰۰ شده میتونم از دانشگاه آزاد ارومیه یا اردبیل قبول شم؟! یا شهرهای دگ با این رتبه برا آزاد بالینی امیدی هست؟!ممنون میشم راهنمایی کنید

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. بله برای دانشگاه آزاد شانس قبولی بالایی دارید


fatemeh‏ – 97/3/12

سلام، میخواستم بدونم با رتبه 1466رشته بالینی احتمال قبولی تو دانشگاه ازاد کدوم یکی از شهرهای اهواز، تهران، شیراز یا ساری رو دارم؟ از طریق سایت 3گام احتمال گرفتم ولی ازاد رو نداشت

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. برای آزاد تهران شانس بالایی ندارید اما برای شهرهای دیگه شانس قبولی دارین. موفق باشید


سمانه ‏ – 97/3/12

سلام بارتبه ۱۰۷۰ روزانه عمومی مجاز شدم امکان تحصیل در دانشگاه علوم تحقیقات رو دارم؟شبانه قزوین چطور؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. برای شبانه قزوین شانس کمی دارید اما برای دانشگاه آزاد احتمال قبولی بالایی دارید


دریا‏ – 97/3/12

سلام ببخشید من رتبه 165 عمومی در سهمیه 5 درصدی شدم ، چقد شانس قبولی دانشگاه گیلانو دارم? روزانه یا شبانه?

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/24

سلام. رتبه بدون سهمیه و ترازتون چقدر بوده؟ با اطلاعاتی که دادین دقیق نمیشه گفت ولی برای شبانه شانس بیشتری دارید، با این حال اگر راهنمایی کامل تری نیاز دارید میتونین از نرم افزار انتخاب رشته 3گام به آدرس زیر مراجعه کنید:https://final.3gaam.com/


پریسا‏ – 97/3/11

سلام با رنبه ی ۷۰۰ ارشد بالینی آیا شانس قبولی دانشگاه کردستان رو دارم ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/12

سلام. برای قبولی در دوره روزانه گرایش بالینی رتبه باید زیر 250 و برای دوره شبانه زیر 500 باشه. شانس شما برای انتخاب های پیام نور و غیر انتفاعی بیشتره..با این حال شما 100 تا انتخاب داری و انتخاب رشته رو باتوجه به اولویت هات انجام بده. میتونین از نرم افزار انتخاب رشته 3گام هم کمک بگیرین:https://final.3gaam.com/


بهاره‏ – 97/3/10

سلام خسته نباشید رتبه من 212 شده گرایش بالینی . بنظرتون بین دانشگاه های تهران شهید بهشتی الزهرا علامه خوارزمی شیراز اصفهان مشهد تبریز و اهواز شانس قبولی دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/12

سلام. شما هم خسته نباشیدبرای قبولی در گرایش بالینی در دانشگاه های تاپ، رتبه باید زیر 80 باشه و برای دانشگاه های شیراز و اصفهان حدودا رتبه زیر 140 لازمه. شانس قبولی شما برای شبانه های اصفهان و تبریز و اهواز و روزانه شهرستان های دورتر مثل اردبیل بیشتره..با این حال شما 20 انتخاب اول رو متناسب با اولویت هات و بدون نظر گرفتن شانس قبولیت انجام بده. برای انتخاب رشته دقیق تر از نرم افزار انتخاب رشته 3گام میتونین استفاده کنین. موفق باشید


مهنا‏ – 97/3/10

با سلام با رتبه ۱۲۹۰زیرگروه دو روانشناسی احتمال قبولی شبانه ی شهر خوب هست؟!ارزش داره کلا شرکت توی شبانه؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/12

سلام. اگر منظورت از شهر خوب تهران و شهرستان های بزرگ مثل مشهد و اصفهان هست، احتمالش کمه. اما برای روزانه و شبانه شهرستان های دورتر و پیام نور و غیرانتفاعی تهران هم با احتمال خیلی بالا شانس داری. برای انتخاب دقیق تر میتونین از نرم افزار انتخاب رشته 3گام استفاده کنید.


زینب‏ – 97/3/9

سلام ببخشید میشه تاثیر سهمیه ۵ درصدی رو تو کنکور بگین. من تو سهمیه برای عمومی شدم۴۰ ولی بدون سهمیه ۴۰۰ به نظرتان عمومی روزانه کرمان میشم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/12

سلام. قبولی داوطلبانی که سهمیه 5 درصدی دارن به این شکل هست که 5درصد ظرفیت پذیرش هر دانشگاه رو به این داوطلبان اختصاص میدن. مثلا اگر ظرفیت پذیرش در دانشگاه X حدود 20 نفر باشه، تقریبا 1تا 2 نفر از قبولی ها از بین افراد دارای سهمیه خواهد بود و مابقی به افرادی که سهمیه ندارند اختصاص پیدا میکنه. باتوجه به رتبه شما شانستون برای روزانه کرمان در گرایش عمومی بالا هست. برای انتخاب دقیق تر می تونین از نرم افزار انتخاب رشته 3گام استفاده کنید. https://final.3gaam.com/


زهرارضایی‏ – 97/3/9

سلام ببخشید با رتبه۵۷۰ امکان قبولی روزانه وجود داره؟ممنون میشم جواب بدید

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/12

سلامرتبه تون در چه گرایشی 570 شده؟اگر دو گرایش پرطرفدار روانشناسی یعنی بالینی و عمومی منظورتون هست، در گرایش بالینی شانس قبولی در دوره روزانه خیلی کمه، برای گرایش عمومی روزانه شهرستان های دور احتمال قبولی هست.


احمدی‏ – 97/3/3

آیا هزینه دانشگاه مجازی با عادی فرق داره؟؟؟ کودومش بیشتره؟؟؟مثلاً هزینه دانشگاه آزاد بیشتره یا مجازی آزاد؟؟؟؟


پشتیبان 1 3گام‏ – 97/3/7

سلام. رشته های مجازی کلاس ها  آنلاین برگزار میشود و هزینه هاش از دانشگاه آزاد بیشتره.


فاطمه‏ – 97/2/27

برای استخدامی آموزش و پرورش با مدرک کارشناسی ارشد میگن باید رشته کارشناسی و ارشد با هم مرتبط باشه.رشته کارشناسیم روانشناسی هست اما ارشدم روانسنجی. آیا این دو رشته به هم مرتبط هستن؟؟؟؟ متأسفانه برای استخدامی موقع تأیید مدارک نظرشون رو میگن نه الآن.(دوستم کارشناسی رو صنایع دستی (هنر) خوند اما ارشد رو طراحی دوخت (هنر). به خاطر عدم ارتباط ردش کردن، با اینکه هر دوش مربوط به رشته هنر بود)ممنونم

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/1

سلامروانسنجی جزو مجموعه گرایش های روانشناسی به حساب میاد و مرتبط هستن


فردا‏ – 97/2/7

با سلام و خسته نباشید من متاسفانه درس فیزیو لوژی روانشناسی رو اصلن نزدم ولی بقیه دروس رو خوب زدم زبان هم فقط 3تا درست بنظرتون امیدی هست? ??خیلی نگرانم

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/2/18

سلام شما هم خسته نباشیدقبولی توی کنکور بستگی به عملکرد بقیه و همچنین میانگین درصدتون داره. معمولا میانگین درصد بالای 42درصد در کلیه دروس تضمین کننده قبولی هست..میتونین باتوجه به کلید سازمان سنجش، میانگین درصدات رو حساب کنی و ببینی در چه وضعیتی هستی. موفق باشید


fk‏ – 97/1/29

سلام روانشناسی کودکان استثنایی حدودا تا چه رتبه ای شانس قبولی روزانه و شبانه رو داره؟؟


علی‏ – 97/1/9

سلام خدا قوت میخواستم بدونم برا قبولی ارشد روانشناسی تربیتی شبانه دانشگاه الزهرا تا چه رتبه ای امکان قبولی هست ?علامه چطور ?

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. حدودا تا رتبه 300 شانس قبولی دارید

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. برای این دو دانشگاه رتبه زیر 300 باید داشته باشید


فاطمه‏ – 97/1/9

سلام ازتون خواهش میکنم جواب بدین خیلی استرس دارم .به نظر شما برای قبولی در رشته روانشناسی تربیتی شبانه یکی از دانشگاهای تهران یا اصفهان برای سال 97تا چه رتبه ای میشه قبول شد .خواهش میکمم جواب بدین


فریبا اشرفی نیا‏ – 97/2/4

با عرض سلامدانشگاه دولتی اصفهان طبق دفترچه ی 96 تربیتی نداره اما واحدهای پیام نور اصفهان ارائه میدهند شبانه ی علامه طباطبایی برای 96 تا رتبه ی 100 رو پذیرش کرده


ف‏ – 96/12/1

سلام کارنامه رشته روانسنجی کامل نیست و دقیقا دو درس اختصاصی این رشته خالیه.تا چه رتبه ای دانشگاه سراسری روزانه یا شبانه در شهر تهران برای روانسنجی امکان قبولی وجود داره؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/2/20

سلامرشته روانسنجی جزو رشته هایی هست که علاقمندان کمتری داره. با توجه به اینکه بعضی از دروس این گرایش با گرایش های دیگر روانشناسی مشترک هست معمولا بچه هایی که در گرایش روانشناسی عمومی یا بالینی هم شرکت میکنن، رتبه ای در گرایش روانسنجی به دست میارن. اما اگر کسی بخواد رتبه بالایی در این گرایش بیاره باید دوتا درس اختصاصی رو هم پاسخ بده. این گرایش فقط در دانشگاه علامه پذیرش داره و کل ظرفیت پذیرش طبق دفترچه سال 96، 28 نفر هست.


حدیث منتی‏ – 96/11/9

سلام من میخام برا ارشد روانشناسی تربیتی شرکت کنم ،آیا کتابهای مدرسان شریف برای منبع کافیه ؟؟میتونم با خوندن ۳تا کتاب روانشناسی تربیتی و رشد و عمومی دانشگاه ملی قبول شم؟


فریبا اشرفی نیا‏ – 97/3/30

با سلام برای پذیرش روزانه در این دانشگاه 5 درس مربوط به روانشناسی تربیتی به میانگینی حدود 50 تا 55 درصد نیاز دارین و اگه قراره درسی صفر گذاشته شه باید با درصد بالای دروس دیگر جبران شه در نتیجه این کار ریسک بالایی داره شانس پذیرش کم و توصیه ام اینه که اگه وقت مطالعه ی دقیق دروس آمار و زبان رو ندارین دست کم با کمک گرفتن از افراد آگاه نقاط قوت خودتون رو در این دو درس پیدا کنین و حداقل 15-20 درصد بزنید و ضعف رو در دروس دیگر جبران کنید


مازیار‏ – 96/9/18

سلامبرای قبولی در ارشد بالینی پیام نور تهران جنوب ، حدودا چه رتبه ای نیازه؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 96/10/10

سلام. طبق قبولی سال های گذشته با رتبه ای حدود 350 امکان قبولی در پیام نور نهران هست.


رویا‏ – 96/6/10

سلام با رتبه 23 هزار میشه در رشته روانشناسی تربیتی دوره شبانه دانشگاه تبریزمجاز شد؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/24

سلام. خیر با این رتبه امکان قبولی در دوره های شبانه رو ندارید


سیما‏ – 96/5/9

سلام من امسال روانشناسی تربیتی رتبه ام۶۰۴شد امکان قبولی روزانه تودانشگاههای کرمان و بیرجندبرای روزانه دارم؟ممنون میشم راهنماییم کنین


هانی‏ – 96/4/13

سلام.من تبریز رو اشتباه قبل از فردوسی زدم امکان قبولی در فردوسی در تکمیل ظرفیت هست برای من؟ ارشد روانشناسی عمومی


علیزاده‏ – 96/4/4

سلام با چه رتبه ای با سهمیه ایثارگری میتوان در علوم تحقیقات ارشد روانشناسی بالینی قبول شد سپاس فراوان

فرخنده فکور معنوی‏ – 96/11/28

باسلامگرایش روانشناسی بالینی به نسبت سایر گرایش ها ظرفیت کمتری داره و حتی برای قبولی در دانشگاه آزاد هم(مخصوصا علوم تحقیقات که بهترین واحد دانشگاه آزاد هست) باید رتبه خوبی داشته باشید. در نتیجه تکیه به سهمیه ایثارگری به تنهایی کفایت نمی کنه و حتما باید خودتون هم مطالعه داشته باشید. 


ندا‏ – 96/3/25

سلام از آشنایان من در رشته روانشناسی رتبه اول در کنکور 96 شدند با استفاده از کارنامه خودم و کارنامه ایشون، و براساس فرمولی که شما دادید تراز من درست درنمیاد و عدددیگری غیر از نمره کل داخل کارنامه ام به دست میاد در حساب و کتابم مطمئنم اشکالی نداشتم… یا این فرمول درست نیس یا فرمول سال 96 تغییر کرده شما اطلاعی دارید؟ لطفا جوابمو بدین


پشتیبانی 3گام‏ – 96/3/26

سلام. لزما نفر اول بالاترین میانگین ممکنه رو ممکنه نداشته باشه و ممکنه به خاطر معدلش رتبه یک شده باشه و رتبه 3 مثلا بالاترین میانگین درصد رو داشته باشه. مبنا بالاترین میانگین هست نه میانگین رتبه یک


فاطمه‏ – 96/3/25

سلام خواهش میکنم به سوالم جواب بدید …دیگه خسته شدم بسکه همه جا گشتمو هیسکی جواب نداد …..رتبه ی امساام ۸۲۳روان شناسی تربیتیه …به نظرتون با توجه به اینکه امسال اولین سالیه که اومده تو مجموعه روانشناسی احتمال قبولیه شبانه هست با این رتبه ؟؟ممنونم


پشتیبانی 3گام‏ – 96/3/26


سلام. بله قطعا هست.


هدی‏ – 96/3/19

سلام فکر میکنید با رتبه 93 عمومی شانس قبولی در دانشگاه های تهران دارم؟


پشتیبانی 3گام‏ – 96/3/26


سلام. بله دارید.


مبینا‏ – 96/3/16

با سلام میخواستم بدونم با رتبه 421 در رشته ریاضی آیا آموزش ریاضی قبول میشم؟ آموزش ریاضی شهید باهنر کرمان چه طور؟


پشتیبانی 3گام‏ – 96/3/30


سلام. بله میشید.


setare‏ – 96/3/15

سلام ميخواستم بپرسم تا چه رتبه اي ميشه روانشناسي باليني علوم تحقيقات قبول شد؟


پشتیبانی 3گام‏ – 96/3/31

سلام. احتمالا تا حدود 300 یا 400 و حتی کمتر.


مونا‏ – 96/3/15

سلام تا چه رتبه اي ميتونه روانشناسي باليني علوم تحقيقات فبول بشه؟


پشتیبانی 3گام‏ – 96/3/31

حدود 300 تا 400 و حتی کمتر.


رابعه‏ – 96/2/13

سلام خسته نباشینمن تغییر رشته ای بودم کنکور امسال گرایش عمومی شرکت کردم معدل موثر ام هم 17.82 ، با توجه به کلید اولیه سوالا که درومده درصدامو تخمین زدم و حساب کردم:زبان: 55 آمار:16 مرضی کودکان استٍنایی: 25 علم النفس: 50 رشد:18 عمومی:65 فیزیولوژک: 46به نظرتون احتمال قبولی مقطع روزانه دانشگاه تبریزو دارم؟


خانم پور واحدی‏ – 96/2/16

سلام دوست عزیزمشاورین 3گام با بررسی چند سامانه تخمین رتبه سامانه زیر را تایید نمودند که در اطلاعیه های ویژه 3گام معرفی شده است و مورد استفاده دوستان زیادی میباشد.برای ورد به این سامانه می توانید یکی از دو راه زیر را انتخاب کنید:1- روی این لینک کلیک نمایید:https://telegram.me/ArshadTakhminBot2- در تلگرام خود، ArshadtakhminBot@ را جستجو نمایید و وارد آن شوید.


زهرا‏ – 96/1/18

سلام .من امسال باید حتما فراگیر تهران رشته روانشناسی عمومی قبول بشم باید برای موفق شدن به کجا مراجعه کنم


پشتیبانی 3گام‏ – 96/1/19

سلام. باید به مراکز حذب دانشجوی فراگیر مراجعه کنید. یعنی مراکز فراگیر پیام نور


شیوا‏ – 95/12/21

سلام خسته نباشین ببخشید تا چه رتبه ای میشه یکی ازدانشگاه های تهران دررشته ی ارشد بالینی قبول شدباتشکر


پشتیبانی 3گام‏ – 95/12/26

سلام. لطفا این سوال رو در اتاق فکر مطرح کنید.با تشکر


Fahime‏ – 95/11/18

تا چه رتبه ای مجاز به انتخاب رشته هستبم؟؟


پشتیبانی 3گام‏ – 95/12/26

سلام. حدود 800 برای روزانه و حدود 2000 برای شبانه.


حسین‏ – 95/9/21

باسلام ووقت بخیر،من دانشجویکارشناسی رشته علوم تربیتی هستم ومی خواستم بدونم ایا پس ازاخذمدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی مجوز کلینیک میدن یاباید یک دوره دیگه بخونیم باتوجه به اینکه رشته ماتاحدودیی با روانشناسی مرتبط است.باتشکرازراهنماییتون.


پشتیبانی 3گام‏ – 95/12/26

سلام. باید هم یک دوره دیگه بخونید و هم این که دوره های سازمان رو هم بگذرونید.


نسرین‏ – 95/9/12

وقت بخیر،من میخواستم امسال ارشد روانشناسی امتحان بدم کارشناسی من پرستاری هست،میخواستم بدونم با چه رتبه ای ارشد بالینی دانشگاه شیراز میارمممنون


پشتیبانی 3گام‏ – 95/12/26

سلام. لطفا سوالتون رو در اتاق فکر گروه روانشناسی مطرح کنید. با تشکر


مریم‏ – 95/7/6

سلام، من ارشد روانشناسی عمومی رتبه هزارو صد اوردم مرحله دوم قبول نشدم، باچه رتبه ای میشه روزانه امام خمینی قزوین قبول شد؟


پشتیبانی 3گام‏ – 95/7/8

سلام. لطفا سوالتو تو اتاق فکر مطرح کن. ممنون


الهه . ‏ – 95/7/4

سلام تصمیم دارم ارشدروانشناسی بالینی ادامه تحصیل دهم در حالی که رشته کارشناسی من ریاضی است . با توجه به اینکه روانشناسی بالینی زیرمجموعه وزارت بهداشت می باشد آیا در صورت قبولی و گذراندن دوره ارشد. پس از فارغ التحصیلی مدرک روانشاسی بالینی کسب شده از وزارت علوم و فناورزی اعتبار خواهد شد یا خیر ؟ سپاس از وقتی که می گذارید و اطلاعاتی که در اختیار ما می گذارید.


پشتیبانی 3گام‏ – 95/7/8

سلام. بله اعتبار داره.


سحر‏ – 95/6/7

با عرض سلاممن رتبه 39 بالینی و 13 عمومی،سال 95 هستم،حاضر ب همکاری جهت مشاوره:)


پشتیبانی 3گام‏ – 95/6/8

سلام. بسیار عالی. مدیر بخش مشاوران باهاتون تماس خواهند گرفت. لطفا رزومه تون رو برای ما ارسال بفرمایید.


روشنک‏ – 95/3/27

سلام .خسته نباشید.با رتبه ای 3362 پیا م نورکجا میشه قبول شد؟


پشتیبانی 3گام‏ – 95/3/28

سلام. لطفا از طریق دو لینک زیر برای انتخاب رشته و احتمال قبولی استفاده بفرمایید:نرم افزار انتخاب رشته: final.3gaam.comمشاوره حضوری و تلفنی انتخاب رشته: shop.3gaam.com که وارد فروشگاه 3گام میشید. در بخش بالای سایت از نوار ابزار جستجو، انتخاب رشته رو سرچ کنید و صفحه مربوط به خرید مشاوره حضوری و تلفنی باز میشه.با تشکر


آرا‏ – 95/3/26

سلام با رتبه360 بالینی و معدل موثر18.85و میانگین با احتساب ضرایب42.5 میشه بالینی قبول شد؟ چه شهرایی؟ فقط روزانه و شبانه و پیام نور


پشتیبانی 3گام‏ – 95/3/26

سلام. لطفا از طریق دو لینک زیر برای انتخاب رشته و احتمال قبولی استفاده بفرمایید:نرم افزار انتخاب رشته: final.3gaam.comمشاوره حضوری و تلفنی انتخاب رشته: shop.3gaam.com که وارد فروشگاه 3گام میشید. در بخش بالای سایت از نوار ابزار جستجو، انتخاب رشته رو سرچ کنید و صفحه مربوط به خرید مشاوره حضوری و تلفنی باز میشه.با تشکر


مهرنوش‏ – 95/3/26

سلام یا رتبه ی2000 کجامیشه شیانه قبول شد /؟


پشتیبانی 3گام‏ – 95/3/26

سلام. لطفا از طریق دو لینک زیر برای انتخاب رشته و احتمال قبولی استفاده بفرمایید:نرم افزار انتخاب رشته: final.3gaam.comمشاوره حضوری و تلفنی انتخاب رشته: shop.3gaam.com که وارد فروشگاه 3گام میشید. در بخش بالای سایت از نوار ابزار جستجو، انتخاب رشته رو سرچ کنید و صفحه مربوط به خرید مشاوره حضوری و تلفنی باز میشه.با تشکر


طاهره مشرفی‏ – 95/3/25

سلام امکانش هست یه نمونه کارنامه قبولی ارشد روانسنجی رو بذارین؟ ممنون


پشتیبانی 3گام‏ – 95/3/25

سلام.ان شاء الله بعد از انتخاب رشته امسال این کارو می کنیم.


مریم‏ – 95/2/24

با رتبه 700 کجا میشه پذیرش شد؟


پشتیبانی 3گام‏ – 95/2/25

درباره محل قبولی با توجه به رتبه باید سوالتون رو در اتاق فکر مطرح کنید تا خود مشاوران تخصصی پاسختون رو به طور کامل بدن.

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

خانواده درماني با مشاوره گرايش مشاور خانواده فرق داره؟

بنده ترم چهار روانشناسی عمومی هستم اما از همین حالا می خوام برای ارشد روانشناسی بالینی مطالعه کنم.با توجه به اینکه بنده نمی تونم در سال آخر برای آزمون آماده شم و فرصت زیادیم برای مطالعه ندارم، چطور می تونم از برنامه ی شما استفاده کنم؟آیا برای افرادی مثل بنده برنامه ای دارید یا فقط برنامتون برای افراد سال آخر هستش؟!با سپاس

من الان کاملا سردرگم شدم با این وقت کم میخوام دانشگاه سراسری قبول بشم بنظر شما خوندن پکیج مدرسان شریف چطوره ؟

رشته من حسابداريه و دو ترم ديگه درسم تموم ميشهحدود 10 سالم هست كه شاغلم و تو كارم بسيار توانمند..منتها با توجه به شخصيتم و آزموني كه به تازگي دادم به نام سنخ نماي مايرز-بريگز متوجه شدم ميتونم تو رشته روانشناسي خيلي موفق تر باشم و تصميم گرفتم براي ارشد و دكتري روانشناسي بخونم..منتها نميدونم از كجا و به چه صورت شروع كنم..اين نكته رو هم عرض كنم كه بنده هيچ كتابي از اين رشته رو ندارم و نميدونم چه چيزهايي رو بايد بخونممتشكرم

سلام من تازه میخوام برای ارشد ازاد روانشناسی بالینی بخونم و میخوام مباحث مهمتر هر درس و بخونم کتابای مدرسان و برای سراسری خوندم دارم یا انالیز سوالات کنکور ازاد اگر شما دارید ممنون میشم یا راهنماییم کنید از کجا تهیه کنم خیلی ضروریه چون همه مباحث رو نمیرسم بخونم میخوام مباحثی که اهمیت داره بخونم
رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

برخی از رتبه ها و محل قبولی داوطلبان روانشناسی در آزمون کارشناسی ارشد سال گذشته را در اینجا می توانید ببینید. اطلاعات رتبه و محل قبولی داوطلبان کارشناسی ارشد روانشناسی در سال گذشته، برای این که شما شرایط قبولی خود را در انتخاب رشته و آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی سال 98 ارزیابی کنید بسیار اهمیت داد.

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

برخی از رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی سال 97

 

 

ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی

 

مشاوره حضوری و تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری

 

برخی از رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی سال 96

 

 

کانال تلگرام کارشناسی ارشد روانشناسی به تازگی راه اندازی شده است که می توانید با عضویت در آن به منبع گرانبهایی از مفیدترین مطالب درسترسی داشته باشید. برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان


maryam‏ – 98/12/11

سلام رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد شیراز تا چه رتبه ای احتمال قبولی هست؟


مصطفی‏ – 98/10/17

سلام رتبه ی قبولی قرآن وحدیث ارشد تو دانشگاه باهنر و دانشگاه یزد چقدره؟؟


حسین‏ – 98/10/9

سلام لطفا بفرمایید برای پردیس بالینی شیراز تا چه رتبه ای میشه رفت؟


زینب‏ – 98/7/7

سلام وقتتون بخیر میخواستم ببینم برای ارشد بالینی دانشگاه اصفهان و کرمان چ رتبه ای لازم است؟


Soha‏ – 98/6/19

سلام من رتبم ۵۰۰۰ شد ارشد عمران.میخاستم ببینم دانشگاه زاهدان میاوردم؟چون توی انتخابام یادم رفته بود بزنم.یا دانشگاه دولتی دیگه ای میاوردم روزانه؟البته غیرانتفاعی مشهد قبول شدم.یک سوال دیگه تکمیل ظرفیت از کجا بدونیم برگزار میشه یا نه؟


زهرا‏ – 98/6/16

دوستان کسی خبر داره امسال تکمیل ظرفیت ارشد سراسری و ازاد هست یا مثل سال قبل برگزار نمیشه ؟


خانم حسن زاده‏ – 98/6/16

سلام وقت بخیر امسال مانند سال گذشته تکمیل ظرفیت ندارد.


محدثه‏ – 98/6/13

رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

سلام ببخشید بار تبه 25 تربیتی بدون سهمیه کجا قبول میشم منظورم بین دانشگاه های تهرانه


محمد‏ – 98/6/13

سلام خسته نباشید با ۱۹۰۰بالینی و ۲۳۰۰عمومی میشه آزاد هر دانشگاهی در تهران یا کرج آورد؟ استرس عجیبی گرفتم حالا که نزدیک اعلام نتایج شده 🙁


Samira‏ – 98/6/6

سلام‌میخواستم‌بدونم با رتبه 71منابع طبیعی و ابخیزداری .دانشگاه صنعتی اصفهان لرشد گیاهان دارویی قبول میشم؟


زهرا‏ – 98/6/5

سلام خسته نباشیدبا رتبه ۷۰۰ بالینی شانس دارم پیام نور تهران قبول شم؟


مهربانو‏ – 98/6/4

سلام با رتبه 1700 بالینی ایا امکان قبولی در یکی از بردیس های خودگردان هست؟ اگر هست کجا


احمد‏ – 98/5/30

سلام. با رتبه ۲۱ بالینی وزارت بهداشت با سهمیه ۵ درصد امکان قبولی هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامشانس کمی برای شهرستان های کوچک دارید


فرزان‏ – 98/5/30

نتیجه نهایی ارشد تقریبا کی اعلام میشه و رتبه 5700 روانشناسی عمومی شانس قبولی غیرانتفاعی مشهد داره؟مرسی

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

باسلاماحتمالا نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد، بله شانس قبولی دارید


Amir‏ – 98/5/28

سلام، میخواستم بدونم ممکنه چند تا از کارنامه افرادی رو که دانشگاه علامه طباطبایی در رشته روانسنجی قبول شدند رو بزارید تا بدونیم با چه درصد هایی امکان قبولی وجود داره


خانم حسن زاده‏ – 98/5/28

سلام وقت بخیر موضوع شما بررسی میشود و در صورت وجود کارنامه بر روی سایت میگذاریم.موفق باشید


رحیم‏ – 98/5/23

سلامبا رتبه 5720 مشهد غیرانتفاعی قبول میشم روانشناسی عمومی؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلاماحتمال قبولی تون هست. موفق باشید


زهره‏ – 98/5/20

سلام. با رتبه ی ۵۷ گرایش تربیتی چقد شانس قبولی چمران اهواز رو دارم؟


امیری‏ – 98/5/16

سلام رتبه من ۱۰۲۴۸شده آیا تو کرج یا تهران یا قزوین قبول میشم ؟سراسری؟غیرانتفاعی؟ لطفاً راهنمایی کنید

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلاممتاسفانه برای سراسری و غیرانتفاعی شانسی ندارید ولی برای دانشگاه آزاد شهرستان احتمال قبولی دارید


مریم‏ – 98/5/14

سلامببخشید با رتبه ۸۵بالینی احتمال قبولی در دانشگاه تهران و علامه و خوارزمی روزانه و شبانه بالاهست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلام. دانشگاه تهران خیر. برای علامه و خوارزمی احتمال قبولی تون هست


ازیتا‏ – 98/5/12

ایا با رتبه ۳۰۷۷ پیام نور تهران شرق بیوشیمی قبول میشم یا شبانه بیوشیمی بابلسر یا شبانه اراک


reyhaneh.farokhi‏ – 98/5/12

سلام خسته نباشید بارتبه 85تربیتی بدون سهمیه و12تربیتی باسهمیه پنج درصدی امکان قبولی تودانشگاه تهران روزانه هست؟یاشیراز.خواهش می کنم جواب بدید.


محیا ‏ – 98/5/7

سلام با رتبه 32 سهمیه 5 درصد و رتبه 251 بدون سهمیه گرایش عمومی شانس قبولی در شبانه های تهران رو دارم؟


تبسم‏ – 98/5/3

سلام با رتبه ۴۶۳ برنامه ریزی شهری ارشد چمران اهواز میتونم قبول بشم ؟


Pary‏ – 98/5/1

سلام تو رو خدا بگین با رتبه 23039 بالینی ازاد حتی شهرستانهای خیلی دور قبول میشم؟؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. احتمالش برای شهرستان های دور حدود 30 درصد هست


Zahra‏ – 98/4/29

سلام با رتبه 113 سهمیه 5 درصد امکان قبولی شبانه الزهرا ،تهران،علامه یا خوارزمی هست؟؟یا اصفهان

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. برای چه گرایشی؟ بالینی شانستون کمه ولی برای عمومی اصفهان احتمال داره بیارید


هستی‏ – 98/4/28

با درود. با رتبه ۴۷۷ روانشناسی عمومی و معدل موثر ۱۵ احتمال قبولی در دانشگاه گیلان یا بوعلی رو دارم ؟ البته دوره روزانه

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. بله حدود 60 احتمال قبولی دارید


Saeed‏ – 98/4/27

سلام.. با رتبه 373 روانشاسی تربیتی… شانس قبولی دارم تو روزانه کرمانشاه یا خرم اباد یا همدان ??

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. بله شانستون بالاست


یاور‏ – 98/4/24

با عرض سلامبا رتبه ۱۶۵ بالینی امکان قبولی در روزانه و شبانه دانشگاه‌های تهران رو دارم؟!با رتبه ۶۳ عمومی چطور؟!

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامبرای بالینی خیر ولی برای عمومی شانس قبولی تون برای دانشگاه های تهران بالاست.


شيما‏ – 98/4/24

سلامبا سهميه ي ٢٥ درصدي رتبه ي روانشناسي عمومي ١٢٤٥ شدم براي دانشگاه هاي آزاد تهران شانس قبولي دارم ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامبله شانس قبولی دارید


Zhra‏ – 98/4/23

ببخشید برای قبولی روانشناسی بالینی و عمومی در دانشگاه ازاد شهر رشت میشه بگید چه رتبه ای باید بیاریم؟


Zhra‏ – 98/4/23

اخه چرا انقد سخت میگیرن پس تکلیف ماها ک علاقه داریم ولی نمیتونیم به این رتبه برسیم چیه؟من رتبم۲۲هزار اومده روانشناسی ارشد دانشگاه ازاد قبول میشم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. برای شهرستان های کوچک احتمال داره قبول بشید. البته برای بالینی شانستون کمترهموفق باشید


جاسم‏ – 98/4/22

سلام با رتبه 4800شانس قبولی دانشگاه پیام نور تربیتب هست در شهرهای یزد اصفهان بوشهر؟


سارا .خ‏ – 98/4/21

سلام خسته نباشید. برای روانشناسی عمومی پردیس خوارزمی کرج تا چه رتبه ای رو معمولا میگیره؟


دانا‏ – 98/4/21

سلام خسته نباشین چند سوال با رتبه 187 بالینی سهمیه 5 درصد آیا شانسی برای قبولی در دوره شبانه هست ؟ اگر هست چه دانشگاهی؟ آیا شانسی برای قبولی در پردیس شهید بهشتی هست؟ اگر نه چه پردیس هایی شانس قبولی هست؟ و آیا شانس قبولی در دانشگاه ازاد علوم تحقیقات هست؟


فاطمه‏ – 98/4/19

سلام. در رشته روانشناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علامه سطح علمی بالاتری دارد یا دانشگاه تهران؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20


سلام. دانشگاه تهران


لیلیی‏ – 98/4/19

سلام خسته نباشید رتبه83سهمیه رزمندگان و 800سهمیه ازاد رو تو روانشناسی تربیتی اوردم ایا الزهرا روزانه یا شبانهاحتمالش هس یامنتظر جوابا نمونم ازالان بشینم واسه سال بعد بخونم


بهزاد‏ – 98/4/19

سلام با رتبه ۴٩٠تربیتی کجاها میشه قبول شد


رضا‏ – 98/4/19

با سلامتا رتبه چند در ارشد روانشناسی تربیتی روزانه دانشگاه فردوسی مشهد پذیرش داره؟ بنده رتبم 67 شده؟ امیدورار باشم به روزانه ارشد روانشناسی تربیتی فردوسی مشهد؟ چند درصد؟ تو رو خدا جواب بدید.

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. بله شانس قبولی دارید حدودا 60 درصد


بهار‏ – 98/4/19

سلام.با رتبه هجده هزار میشه بالینی آزاد.غیرانتفاعی یا پیام نور قبول شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من چجور انتخاب رشته کنم امسال حتما میخام بالینی قبول بشم وآیا تو ارشد اگه رشتهدیگه قبول بشیم میشه تغییر گرایش بدیم به بالینی؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. برای غیرانتفاعی و پیام نور شانس زیادی ندارید ولی برای آزاد ممکنه شهرستان هارو بیارید. خیر امکان تغییر رشته و گرایش نیست


حکیمه‏ – 98/4/18

سلام من بارتبه ۸۲ در گرایش بالینی امکان روزانه تهران برام وجود داره؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. برای دانشگاه های خوارزمی و الزهرا و با احتمال کمتر برای علامه شانس قبولی دارید


رضا‏ – 98/4/18

با سلام. رتبه بنده 67 ارشد روانشناسی تربیتی شده. چقدر می توانم امیدوار باشم که روزانه فردوسی مشهد قبول میشم. با سپاس

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. امیدوار باشید 🙂 شانس قبولی بالایی دارید


Hemila‏ – 98/4/18

سلام. وقت بخیر. سوالم اینه که با رتبه ی ۳۴۰۰ بالینی شانس قبولی در پردیس خوارزمی یا آزاد کرج هست؟ قبلا سپاس از پاسختون.

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. برای پردیس شانس کمی دارید ولی برای ازاد احتمال قبولی تون بیشتره


zahra manesh ‏ – 98/4/18

سلام با 273 ارشد تربیتی شانس قبولی روزانه تهران رو دارم ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. برای شبانه تهران و روزانه شهرهای بزرگ (غیرتهران) شانس بیشتری دارید


ساناز‏ – 98/4/18

با سلام با رتبه 524 بالینی احتمال قبولی در سراسری شهرستان های کوچک هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6


سلام. خیر


سعید ‏ – 98/4/18

سلام.. با رتبه 373 روانشاسی تربیتی… شانس قبولی دارم تو روزانه کرمانشاه یا خرم اباد یا همدان ??


اعظم‏ – 98/4/18

سلام خانم فکور معنوی، به نظرتون با رتبه 415 کودکان استثنایی شانس قبولی برای روزانه یا نوبت دوم دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامبرای نوبت دوم شهرستان شانس قبولی دارید.موفق باشید


پژمان ‏ – 98/4/18

سلام ببخشید میخواستم بدونم با رتبه ی 1100بالینی شانس قبولی توی پردیس خودگردان شیراز رو دارم یا نه؟


سهیلا‏ – 98/4/18

سلام. من می‌خوام درصد های کارنامه مو برای استفاده ی بقیه واسه تون ارسال کنم. چطور باید این کارو بکنم؟رتبه ۷۱ رشته روانشناسی تربیتی، تراز حدود ۷۰۰۰و یه سوال: به نظرتون با این رتبه دانشگاه شهید بهشتی میارم؟


معتمد‏ – 98/4/18

سلام خواهش میکنم جواب بدینمن با رتبه ۹۳۰ عمومی۸۷۰استثناییشانس قبولی تو کدوم دانشگاه دولتی رو دارم

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. شبانه شهرستان های کوچیک ممکنه شانس قبولی داشته باشید


حانیه‏ – 98/4/18

سلام با رتبه ۴۰۰ عمومی و ۳۵۰ تربیتی سهمیه ۲۵ درصد امکان قبولی ازاد یا پیام نور تهران هست ؟


غفوری‏ – 98/4/18

سلامبا رتبه 565 چه میتوان کرد؟!

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6


سلامچه گرایشی؟!


عمراني‏ – 98/4/17

سلام ببخشيد با رتبه ١٥٠٠ در كدام دانشگاه هاي تهران امكان قبولي دارم؟


الی‏ – 98/4/17

سلام وقتتون بخیر میشه بفرمائید تهران کرج برای ارشد رشته روانشناسی تا چه رتبه ای امکان قبولی هست؟


فاطمه‏ – 98/4/17

سلام با رتبه 193 تربیتی احتمال قبولی تو دانشگاه های تهران و روزانه رو دارم؟؟؟؟؟؟


Zohre‏ – 98/4/17

سلام نتایج رو زدن خداروووشکر تربیتی ۵۷ شدم 😍😍😍

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6


تبریک میگیییم 🙂


انسی‏ – 98/4/17

سلام ، میشه بگید با رتبه 500 عادی و 47 سهمیه 5 درصد روانشناسی تربیتی کجا قبول میشم؟ ممنونم


mina‏ – 98/4/17

سلام بارتبه 220 عمومی شانسی برای روزانه فردوسی دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. احتمالش هست ولی لب مرز هستید. امیدواریم که بیارید 🙂


mina‏ – 98/4/17

سلام. بارتبه 220 عمومی شانس قبولی فردوسی روازانه رو دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامبرای روزانه شانس کمی دارید ولی شبانه فردوسی احتمال قبولی بالاست.


رایان‏ – 98/4/15

سلام. خواستم بدونم تا رتبه ی چند تربیتی چمران دوره ی روزانه یا شبانه شانس قبولی دارم؟؟


ساناز‏ – 98/4/2

سلام با میانگین 42امکان قبولی در دانشگاه روزانه بالینی هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/4

باسلامبرای شهرستان های کوچک شانس دارید


Zohre‏ – 98/3/30

سلام. میشه لطفا بگید با این درصدها رتبم حدود چند میشه و شانس قبولی برا تربیتی روزانه چمران رو دارم؟امار ۴۰تربیتی ۵۰رشد ۵۰عمومی ۴۵


خانم حسن زاده‏ – 98/4/1

سلام وقت بخیر لطفا از ربات تخمین رتبه استفاده کنید @ArshadTakhminBot


ستاره‏ – 98/3/29

سلام.با تقریبا چه رتبه ای میشه تو روانشناسی تربیتی دانشگاه پیام نور و ازاد سمنان قبول شد؟؟؟؟خواهش میکنم عاجزانه جواب بدین خیلییبیییی استرس گرفتم؟؟


ندا ش‏ – 98/3/28

سلام خسته نباشید خواستم بدونم برا قبولی ارشد روانشناسی تربیتی روزانه دانشگاه علامه یا الزهرا تهران چ رتبه ای لازمه؟ممنون


راحیل‏ – 98/3/28

سلام عرض سلام و خسته نباشید خدمت شمامیخواستم بپرسم با این درصدا میشه روانشناسی تربیتی دانشگاه لرستان قبول شد؟زبان ۰آمار و روش تحقیق ۳۰رشد ۴۳عمومی۴۴تربیتی۴۵با سهمیه ۵درصدی


Zahra‏ – 98/3/27

سلام خسته نباشید ، ببخشید برای قبولی در رشته ارشد روانشناسی بالینی آزاد و سراسری دانشگاه اردبیل چه رتبه ای لازم هست ؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/1

باسلاملطفا از نرم افزار تخمین رتبه استفاده کنید:@ArshadTakhminBot 


Zohre‏ – 98/3/24

سلام. برای قبولی در رشته روانشاسی تربیتی دانشگاه چمران اهواز حداکثر چه رتبه ای شانس قبولی دارم؟ ممنون


houshsng‏ – 98/3/17

سلام وقتتان به خير ببخشيد براي قبولي در دانشگاه تهران شبانه (خود دانشگاه تهران ) براي عمومي تا چه رتبه شانس دارد ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/3/21

سلامحدودا رتبه زیر 60


Goli‏ – 98/3/13

سلام وقتتون بخیر برای روانشناسی تربیتی چمران اهواز چه رتبه ای لازمه؟


سعید ‏ – 98/3/13

سلام.. برای ارشد روانشاسی عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه رتبه چند لازمه ؟ لرستان چطور ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/3/21

باسلامحدودا رتبه زیر 800 باید داشته باشید


اندیشه‏ – 98/3/6

سلام خسته نباشید، برای ارشد عمومی یا بالینی چمران اهواز حدودا چه رتبه ای باید بیارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/3/9

باسلامگرایش بالینی حدودا زیر 160 و گرایش عمومی زیر 400 


مینا فتح اللهی‏ – 98/3/5

سلام وقتتون بخیر ، برای گرایش صنعتی سازمانی چه رتبه ای نیازه؟


مرضیه‏ – 98/3/2

سلام ببخشید میشه لطفاً بگید که واسه قبولی در مقطع ارشد بالینی دانشگاه روزانه شیراز چه رتبه ای میخاد ؟و معمولا داوطلب از کی باید شروع به خوندن کنه باتوجه به اینکه مقطع کارشناسی هم رشته روانشناسی نبوده

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/3/2

سلامرتبه زیر 100 باید داشته باشید. حدودا یک مطالعه یک ساله باید داشته باشید البته باتوجه به شرایط و سرعت مطالعه هرفرد، ممکن است بیشتر یا کمتر شود. 


ارزو‏ – 98/2/12

سلامروانشناسی بالینی انستیتو. روانپزشکی یا همون ایران از چه رتبه تاچه رتبه ای روزانه شانس قبولی داد

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/22

باسلامحدودا رتبه زیر 7 🙂


مرجان الهامی‏ – 98/2/8

سلام خانم فکور معنوی،ببخشید میخواستم بدونم با رتبه ۱۵۰ در سهمیه ۵ درصد و رتبه کل ۱۸۰۰ آیا امکان قبولی در گرایش بالینی نوبت دوم هر دانشگاهی هست یا خیر،بسیار ممنون

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/10

باسلامشانس کمی برای قبولی دارید. موفق باشید


داریوش گودرزی‏ – 98/1/27

خواهش میکنم،لطفا یه جای کوچولو هم به روانشناسی صنعتی قرار بدید تو رو خدا یه سری اطلاعات کم هم بدید ممنون نیشم


Pegah‏ – 98/1/22

سلام برای ارشد خانواده درمانی شهید بهشتی حداکثر چه رتبه ای لازمه؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/1/27

باسلامبه طور قطعی نمیشه مشخص کرد چون هر سال ممکن است اولویت های داوطلبان متفاوت باشه اما حدودا رتبه زیر 50 باید داشته باشید. 


هانیه‏ – 98/1/4

سلام من محل تحصیلم مشهده با رتبه 677 میشه دانشگاه خوارزمی کرج قبول شم

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/1/21

سلام. برای گرایش بالینی خیر، برای گرایش عمومی هم شانس کمی دارید.


نیما‏ – 97/12/16

ببخشید من برای ارشد میخوام تغییر رشته بدم و برم روانشناسی هیچ پیش زمینه ای هم ازین رشته ندارم با توجه به وقت باقی مونده لژفا راهنمایی میکنین تز کجا شروع کنم و چه منابعی بخونم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/1/21

باسلامسوالتون خیلی کلی هست. انتخاب کتاب و برنامه ریزی متناسب با شرایط هر داوطلبی میتونه متفاوت باشه. برای گرفتن اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:https://3gaam.com/field/content/


تارا‏ – 97/12/16

سلام لطفا حداکثر رتبه برای قبولی بالینی یا عمومی دانشگاه فردوسی و دانشگاه زاهدان رو میفرمایید؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/3

باسلامبه ترتیب حدودا رتبه زیر 50، زیر 100 و بین 1000 تا 1300


گلنوش‏ – 97/12/13

سلام. خسته نباشد. برای آزاد روانشماسی بالینی شیراز حدودا چه رابه ای باید داشت؟


فاطمه‏ – 97/11/28

سلام خانم فکور معنوی برای قبولی در دانشگاه دولتی همدان و کردستان گرایش بالینی و تربیتی رتبم باید زیر چند باشه..؟ممنون میشم اگه جوابمو بدین

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/10

باسلامبالینی کردستان بین 150 تا 200 و تربیتی همدان حدودا رتبه زیر 750 باید داشته باشید. 


علوی‏ – 97/11/25

سلام.روان شناسی عمومی گیلان (شبانه و روزانه) تا چه رتبه ای میگیره؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/10

باسلامرتبه زیر 500 شانس قبولی در دانشگاه گیلان رو داره. موفق باشید


Fateme‏ – 97/11/19

سلام کنکور وزارت بهداشت سخت تره یا وزارت علوم ؟رقابت در کدوم بیشتره؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/30

سلامتعداد داوطلبان کنکور علوم به دلیل تعداد زیاد داوطلبان تغییر رشته ای بیشتر هست. سختی و آسونی هر کنکور نسبی هست و درس به درس متفاوته. موفق باشید


سجاد‏ – 97/11/6

باسلام و خسته نباشیدبرای روانشناسی بالینی دانشگاه اصفهان باید رتبه زیر چند باشه؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/18


سلامحدودا زیر 120


فائزه عباسي‏ – 97/11/4

سلام خانم فكور معنويببخشيد برايدقبولي باليني تبريز چه رتبه اَي لازمه

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/18


سلامحدودا زیر 130


رها‏ – 97/11/1

سلام خانم فکور معنوی. برای قبولی ارشد روانشناسی تربیتی پیام نور تهران چه رتبه ای لازمه؟؟؟؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/2

سلامحدودا با رتبه 2000 شانس قبولی دارید.موفق باشید


علی‏ – 97/10/27

با سلام و احترامبرای قبولی روانشناسی عمومی دانشگاه باهنر کرمان به چه رتبه کشوری نیاز داریم؟درباره گرایش تربیتی هم لطفا بفرماییدبا تشکر از شما

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/2

سلامرتبه عمومی باهنر حدود 500 و تربیتی حدودا 600 باشه امکان قبولی رو دارید.


باران‏ – 97/10/26

سلام خواهش می کنم جواب بدین، حداکثر رتبه قبولی ارشد روانشناسی دانشگاه های سراسری موجود در تهران تا چه رتبه ای هست چه شبانه چه روزانه، خواهش می کنم جواب بدین به سوالم

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/2

سلامقبولی هر گرایش با گرایش دیگر متفاوت است، برای گرایش بالینی حدودا زیر 60 باید باشید.


باران‏ – 97/10/26

سلام خواهشا جواب بدید، حداکثر رتبه برای قبولی در رشته ی روانشناسی بالینی همه دانشگاه های سراسری تهران چه رتبه ای هست؟ و همینطور روزانه ها حداکثر رتبه ای که به نظرتون تو دانشگاه های سراسری تهران پذیرش می دن چه رتبه ای هست، خواهش می کنم جواب سوالمو بدین

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/18

سلامحدود رتبه برای روزانه های تهران زیر 40 و برای روزانه و شبانه های تهران زیر 60 هست


Hossein‏ – 97/10/14

سلام خسته نباشيد.حداكثر رتبه براي قبولي از باليني در دانشگاه هاي سراسري،پيام نور و ازاد تبريز و زنجان چقدره ؟!


هاجر‏ – 97/9/29

سلام حداکثر رتبه مجاز دردانشگاه دولتی روزانه شیراز رشته روانشناسی بالینی یا بالینی کودک ونوجوان چقدر هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/10/10

سلام. برای بالینی شیراز حدودا رتبه زیر 100 و بالینی کودک و نوجوان شهید بهشتی رتبه زیر 40 باید داشته باشید. 


neda‏ – 97/9/23

سلام حداكثر رتبه قبولي باليني پرديس تبريز چقدر هست ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/10/10

سلامحدودا با رتبه 1000 می تونید پردیس تبریز رو برای گرایش بالینی بیارید. 


داریوش گودرزی‏ – 97/9/10

سلام من فارغ التحصیل رواتشناسی صنعتی سال۸۸ هستم امسال قراره برای اولین بار ارشد بدن ایا با میانگین ۵۰درصد برای ضریب ۲ ها و میانگین ۶۰درصدبرای ضریب ۳ های دروس صنعتی میتونم رتبه زیر ۲۰ کسب کنم تشکر


علی رضائی ‏ – 97/7/12

سلام وقت بخیرمیخواستم بپرسم آخرین قبولی ِ روانشاسی تربیتی دانشگاه های تهران (تهران) تا چه رتبه ای هست!؟


رضا‏ – 97/7/11

سلام و خداقوتلطفا بفرمایید حداقل و حداکثر رتبه لازم برای روزانه تبریز روانشناسی تربیتی چقدره?


آیدا‏ – 97/6/29

سلام برای قبولی در روزانه دانشگاه زنجان روانشناسی عمومی رتبم چقدر بیاد قبولم؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/8/27

سلام. رتبه ای حدود 600 باید داشته باشید.


amirreza‏ – 97/6/21

سلام برای قبولی در روانشناسی تربیتی روزانه علامه تهران و بهشتی حداکثر تا چه رتبه ای پذیرش دارند؟


Nasim‏ – 97/6/14

سلام خواهش ميكنم جواب من رو بديدايا با رتبه ١٦٤٥ ميشه دانشگاه ازاد تهران رودهن كرج اسلامشهر ، باليني قبول شد؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. برای تهران شانس کمی دارین اما برای کرج و اسلامشهر شانستون بیشتره.


شیما کاظمی‏ – 97/6/13

با عرض سلام و خداقوت .آیا با رتبه 4724 امکان قبولی در دانشگاه آزاد واحد اصفهان ( خوراسگان ) یا شهرهای اطراف را دارم در رشته روانشناسی بالینی با تراز 3480 ؟


پرشان‏ – 97/6/11

سلام. با رتبه 154بالینی با سهمیه5% احتمال قبول شدن دانشگاه اردبیل رو دارم!با رتبه110کودکان استثنائی با سهمیه 5%احتمال قبول شدن دانشگاه شیراز هست!

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. برای روزانه شانس زیادی ندارید، برای شبانه احتمالش بیشتره ولی باز هم بستگی به اولویت های سایر داوطلبانی که سهمیه 5درصدی دارند، داره. 


پانی‏ – 97/6/6

سلام خسته نباشین .من تو یکی از سایت های مربوط به کنکور ارشد روانشناسی خوندم که امسال رتبه های بالای 300 امکان قبولی روزانه و شبانه رو ندارن.من رتبم 550 عمومی شده میخواستم بدونم چه قدر شانس قبولی شبانه رشت یا روزانه زنجان دارم.مخصوصا الان که جوابا هم نمیاد بیشتر استرس گرفتم

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. ظرفیت دانشگاه ها هر سال کمی بیشتر یا کمتر میشه اما تفاوت به نسبت سال قبل در حدی نیست که رتبه 300 به بالا شانس قبولی روزانه نداشته باشن. برای دو محلی که ذکر کردین شانس بالایی دارید. موفق باشید


Mhmd ‏ – 97/6/3

سلام …برای قبولی در ارشد عمران دانشگاه شیراز به چه رتبه ای نیاز هست؟گرایش مهم نیست

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. لطفا سوالتون رو در صفحه تخصصی رشته عمران مطرح کنید. ممنون


مريم‏ – 97/6/1

سلام خسته نباشيد.با رتبه ١٥ سهميه ٥ درصد تراز ٧ هزار و رتبه بدون سهميه ٢٠٤ امكان قبولي در شبانه بهشتي يا تهران رو دارم؟اگر نه كدوم يك از دانشگاه هاي تهران؟ممنون ميشم پاسخ بديد

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. شانس کمی براتون هست اما برای دانشگاه هایی هم ردیف الزهرا شانس بیشتری دارید.


مريم‏ – 97/5/31

سلام خسته نباشيد.با رتبه ١٥ سهميه ٥ درصد تراز ٧ هزار و رتبه بدون سهميه ٢٠٤ امكان قبولي در شبانه بهشتي يا تهران رو دارم؟اگر نه كدوم يك از دانشگاه هاي تهران؟ممنونم

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. برای دانشگاه تهران و بهشتی شانس پایینی دارید. برای شبانه دانشگاه های هم تراز خوارزمی شانس بیشتری دارید


حدیث‏ – 97/5/27

سلام خسته نباشید ممنون ميشم به سوال من پاسخ بديد. برای قبولی در رشته روانشناسی بالینی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران روزانه باید چه رتبه ای داشته باشم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/5/30

سلام. برای روزانه دانشگاه تهران رتبه زیر 10 باید داشته باشید. موفق باشید


سمانه‏ – 97/5/13

سلام میخواستم ببینم با رتبه 231 تربیتی منطقه یک چقد شانس قبولی توی دانشگاه الزهرارو دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. شانستون بالاست. موفق باشید


لیدا‏ – 97/5/11

سلام. وقت تون به خیر. با رتبه ی 161 عمومی و بالینی (تو هر دو 161 شدم)، احتمال قبولی شبانه ی یکی از دانشگاه های تهران رو دارم؟ بالینی که احتمالا نه، ولی ممکنه عمومی شبانه یکی از دانشگاه های تهران قبول شم؟ آخرین انتخابام الزهرا و خوارزمیه.

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/5/23

سلام. برای گرایش بالینی شانسی در دانشگاه های تهران ندارید اما برای شبانه لب مرز هستید، امیدواریم قبول بشید


پرشان‏ – 97/5/10

سلام .وقتتون بخیر .ببخشید با رتبه154بالینی و110کودکان استثنائی(سهمیه 5%) امکان قبولی در چه دانشگاه هایی رو دارم!اصلا قبول میشم!!(روزانه)

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. در گرایش بالینی برای دوره های پیام نور، دانشگاه آزاد و پردیس های خودگردان شانس قبولی دارین ولی برای دوره های سراسری شانستون کمتره. در گرایش استثنایی شانس قبولی در شبانه هم براتون هست. 


مریم‏ – 97/4/31

سلام خسته نباشید می خواستم بدونم با رتبه 928عمومی شانس غیر انتفاعی خاتمو دارم یا نه. با تشکر

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/5/9

سلام. بله شانس دارید. موفق باشید


مريم‏ – 97/4/28

با سلام با رتبه ٢٦٣٧ چقدر احتمال قبولي غير انتفاعي تهران يا ازاد تهران را دارم

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/4/30

سلامگرایشتون رو نگفتین! اما برای گرایش های پرطرفدار مثل بالینی و عمومی شانس غیرانتفاعی ندارید، برای عمومی آزاد شانس بیشتری هست. موفق باشید


افشین‏ – 97/4/13

لطفا جواب بدید بدجوری استرس دارم با رتبه 304تربیتی روزانه شهرهای دور مثل بوشهر بیرجند یا زاهدان قبول میشم با سهمیه پنچ درصد ،بالینی رتبه ام شده پانصد ایا شبانه اصفهان یا کاشان شانسی دارم


فریبا اشرفی نیا‏ – 97/4/23

با عرض سلامبله با 300 تربیتی شانس قبولی در دانشگاه های مذکور را دارید.


افشین‏ – 97/4/12

با رتبه 304 سهمیه پنچ درصد تربیتی روزانه بیرجند یا ارومیه یا شیراز قبول میشم ،با بالینی پانصد چی 


خانم پور واحدی‏ – 97/4/13

سلام احتمال قبولی بالینی تون توی روزانه ها ضعیف هستولی احتمالا تبریز و شاید بیرجند پذیرش بشید


افشین‏ – 97/4/12

سلام رتبه من در تربیتی 304شده در سهمیه پنچ درصد روزانه شهرهای دور مثل بوشهر یا بیرجند شانس دارم


reza‏ – 97/4/10

سلام خسته نباشیدبا رتبه ۲۶۱تربیتی میشه روزانه تبریز یا ارومیه قبول شد؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/5/9

سلام. بله، شانس بالایی دارید. موفق باشید


حامد‏ – 97/4/8

سلام خسته نباشیدبا تراز ۵۷۹۷ و داخل سهمیه بیست و پنج درصدی رتبه ۱۷ روانشناسی عمومی چقدر شانس قبولی دانشگاه های تهران رو دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/4/30

سلام. شانس قبولی تون بالا هست. موفق باشید


قاسمی‏ – 97/4/4

سلام . وقت بخیر.برای بالینی دانشگاه شیراز چ رتبه ای باید داشته باشم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/4/5

سلامرتبه تون حدودا زیر 110 باید باشه


زينبم‏ – 97/4/1

با سلاممن رتبه ام١٨٨روانشناسي تربيتي شدهو كلا الويتم هم اين رشته اس ميخواستم بدونم با سهميه٥درصد احتمال قبولي در تهران رو دارم؟؟واينكه درجه علمي كدوم دانشكده روانشناسي(الزهرا،تهران،علامه،بهشتي،خوارزمي)بالاتر هست؟؟ممنونم از شما


مهدی‏ – 97/3/21

سلام خسته نباشید . من رتبه ۹ سهمیه ۵ درصد و رتبه ۹۸ گرایش بالینی شدم. در تهران شانس قبولی کجا را دارم؟ و میشه بین شاهد و علامه و خوارزمی اولویت علمی دانشگاه ها را بفرمایید

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/21

سلام، شما هم خسته نباشیداگر باتوجه به سهمیه 5 درصدی ات که 9 شدی ظرفیت خالی باشه، قبولی ات برای دانشگاه تهران و شهیدبهشتی خیلی بالاست. اما اگر ظرفیت 5 درصد پر شده باشه و بر اساس رتبه بدون سهمیه باشه برای علامه شانس قبولی داری. دانشگاه علامه، شاهد و خوارزمی اولویت دانشگاه ها در رشته روانشناسی است.


کیانا‏ – 97/3/20

سلام،با رتبه ی۶۳۸بالینی پردیس بهشتی بالینی یا بالینی کودک قبول میشم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/21

سلام. شانس قبولی توی پردیس بهشتی رو داری اما باتوجه به اینکه دانشگاه بهشتی سطح بالای داره حتی در دوره های پردیس هم زود پر میشه اما حدودا 40درصد احتمال قبولی داری.


شهراد‏ – 97/3/18

سلام با رتبه 135 عمومی و معدل موثر 18 شانس قبولی شبانه تهران دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/21

سلام. بله برای دانشگاه علامه و خوارزمی در دوره شبانه شانس قبولی در گرایش عمومی دارید.


Rafii Shahab‏ – 97/3/16

سلام با رتبه ۷۸۰ میشه شبانه عمومی ارومیه قبول شد؟شانسی هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. برای شبانه گرایش عمومی اخرین شانس قبولی تا رتبه 800 هست. بنابراین باتوجه به رتبه تون شانس قبولی رو برای شبانه ارومیه دارید.


علی‏ – 97/3/13

از نرم افزارتون استفاده کردم ممنونم. لطف کردید پاسخ دادید.


گل بهار ‏ – 97/3/13

سلام با رتبه ۳۰ هزار روانشناسی عمومی میشه آزاد با پیام نور تهران قبول شد ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. پیام نور تهران شانس قبولی ندارید. برای دانشگاه آزاد هم دانشگاه آزاد تهران شانس کمی هست اما اطراف تهران احتمال بیشتری هست.


الناز‏ – 97/3/13

یا عرض سلام میخواستم‌ بدونم‌ با رتبه ۲۷۰ عمومی میشه دانشگاه های پایتخت رو‌قبول شد و شانس تو قبولی‌ در کدومشون بیشتره؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. با این رتبه در تهران شانس کمی دارید اما برای شبانه دانشگاه فردوسی و اصفهان و روزانه شهرستان های کوچک تر احتمال بالایی هست.


محمد عزیزی‏ – 97/3/12

با سلام میخاستم بدونم با رتبه 768 میتوانم دوره روزانه زنجان در رشته های روانشناسی عمومی و یا تربیتی قبول شم یا خیر؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. برای دوره روزانه شانس کمی هست ولی برای شبانه شانس بیشتری در گرایش عمومی دارید.


جهانبخشی‏ – 97/3/12

سلام. ایا با رتبه 191 در گرایش روانشناسی تربیتی شانس قبولی در دانشگاه شیراز دوره روزانه را دارم؟


علی‏ – 97/3/10

سلام من با رتبه 680روانشناسی عمومی شانس قبولی شبانه تبریز یا روزانه زنجان و مدنی تبری رو دارم؟اگه نه کجا می تونم قبول م؟ممنون میم جوابم رو بدهید.

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/12

سلام. برای روزانه عمومی در شهرستان های دورتر مثل زنجان شانس قبولی داری، برای شبانه تبریز هم احتمال قبولی هست.. قبولی در گرایش عمومی برای دوره روزانه حدودا زیر 650 و برای دوره شبانه زیر 800 باید باشه. برای انتخاب رشته دقیق تر میتونین از نرم افزار انتخاب رشته 3گام استفاده کنید:https://final.3gaam.com/

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/12

سلام. برای روزانه عمومی در شهرستان های دورتر مثل زنجان شانس قبولی داری، برای شبانه تبریز هم احتمال قبولی هست.. قبولی در گرایش عمومی برای دوره روزانه حدودا زیر 650 و برای دوره شبانه زیر 800 باید باشه. برای انتخاب رشته دقیق تر میتونین از نرم افزار انتخاب رشته 3گام استفاده کنید:https://final.3gaam.com/

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » وزارت علوم و تحقیقات » کارشناسی ارشد وزارت علوم » رتبه قبولی و دانشگاه محل قبولی رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد 99

جهت مشاوره در زمینه رتبه قبولی و دانشگاه محل قبولی رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رتبه قبولی و دانشگاه محل قبولی رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد شاید از مهم ترین مواردی باشد که هر علاقه مندی به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی  چه در سال کنکور و چه بعد از آزمون دادن علاقه مند به کسب آگاهی درباره آن می باشد. خوشبختانه اهمیت بررسی عمیق و با پشتوانه ی علمی در روح و روان انسان ها مدت ها است معلوم شده و دیگر کمتر کسی برای مراجعه به روانشناس و یا روانپزشک گارد می گیرد و جمله ی معروف ” مگه من دیوونه ام” را استفاده می کند. عشق به شناخت عمیق از نهاد، روح و شخصیت افراد و  همچنین انگیزه ی یاری رساندن به نوع انسان، در گذر از انواع بحران ها و مسائلی که ریشه ی حل شان به روان و ذهن بر می گردد افرادی را به جامعه تحویل می دهد با نام روانشناس.

اگر شما روانشناسی هستید که برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هم انتخابتان روانشناسی است و یا حتی با پایه ای دیگر مایل به خواندن رشته ی روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد هستید، خواندن این مقاله قطعا به سود شماست.

در این متن برخی رتبه ها، گرایش و دانشگاه محل قبولی رشته روانشناسی مربوط به سال های95، 96 و 97 برای همراهان مشاور گروپ در نظر گرفته شده است. با ما همراه باشید.

چنانچه در مورد ثبت نام، زمان فرایند های مهم، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی برای رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد 99 به مشورت و آگاهی بیشتری نیاز دارید، می توانید با کارشناسان ما در مشاور گروپ تماس بگیرید.

هر روز هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب ، تماس با شماره های:

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071614 (بدون پیش شماره)

شماره تماس مخصوص استان تهران 9092301613

در جدول زیر برخی رتبه قبولی ها به همراه گرایش و دانشگاه محل قبولی برای رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد، به تفکیک هر سال (93-95-96-97) درج شده است. ما در مشاور گروپ خوب می دانیم که این اطلاعات می تواند برای شما خیلی مفید باشد.

نوبت دوم-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

خبر خوب این که شما می توانید برای انجام یک تخمین رتبه ی بسیار عالی برای رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد 99، با کارشناسان حرفه ای مشاورگروپ تماس بگیرید.

هر روز هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب ، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071614 (بدون پیش شماره)

شماره تماس مخصوص استان تهران 9092301613

 

سوالات متداول رتبه قبولی و دانشگاه محل قبولی رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد

برترین در رشته روانشناسی دانشگاه هاروارد واقع در ایالات متحده‌ی آمریکا می باشد.

دروس امتحانی رشته ی روان شناسی کارشناسی ارشد به شرح زیر است: متون روان شناسی (به زبان انگلیسی) علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی آمار و روش تحقیق روانشناسی مرضی و كودكان استثنایی روا نشناسی رشد روان شناسی بالینی روان شناسی عمومی روان سنجی آزمون های شناختی هوش و استعداد روان شناسی فیزیولوژیك، انگیز ش و هیجان روان شناسی صنعتی سازمانی روان شناسی اجتماعی رفتار سازمانی روان شناسی امور استخدامی بالندگی سازمانی روانشناسی تربیتی آموزش و پرورش كودكان استثنایی

برای انجام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 مانند هر سال می بایست به سایت سازمان سنجش وارد شده و مراحل ثبت نام را انجام دهید. مشاور گروپ یک مقاله اختصاصی به صورت ارائه ی یک راهنمای تصویری برای انجام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 ارایه داده است که از لینک زیر قابل دسترسی می باشد:

راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

جهت مشاوره در زمینه رتبه قبولی و دانشگاه محل قبولی رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

سلام.وقت بخیر…پدر من بازنشسته و حدود 60 سال هستند، با توجه به اینکه …

مرسی از این بابت واقعا خوشحال شدم از تعویق کنکور دوستانی که اعتراض …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

مجموعه روان شناسی یکی از رشته‌های زیرمجموعه گروه علوم انسانی در آزمون کارشناسی ارشد است. با توجه به ادغام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان پذیرش در مقطع ارشد رشته روان شناسی دانشگاه‌های سراسری و آزاد لازم است در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش ثبت‌نام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

داوطلبان عزیز می‌توانند جهت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد به صفحه مربوطه مراجعه نمایند تا مشاورین ما به صورت کاملاً رایگان به سؤالاتشان پاسخ دهند.

مطابق دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹، رشته روان شناسی دارای گرایش‌های ۱) روان‎شناسی عمومی؛ ۲) روان‎شناسی بالینی (بدون گرایش، خانواده)؛ ۳) سنجش و اندازه‌گیری (روان‌سنجی)؛ ۴) روان‎شناسی صنعتی و سازمانی؛ ۵) روان‎شناسی بالینی کودک و نوجوان؛ ۶) روان‎شناسی اسلامی (روان‌شناسی مثبت‌گرا)؛ ۷) روان‎شناسی و آموزش کودکان استثنایی؛ ۸) روان‎شناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد.رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

ضریب تأثیر دروس امتحانی در گرایش‌های مختلف رشته روان شناسی در آزمون کارشناسی ارشد متفاوت است. بنابراین داوطلبانی که علاقه‌مند به پذیرش در گرایش خاصی از این رشته در مقطع ارشد هستند، لازم است نسبت به بررسی سرفصل‌ها و ضرایب دروس امتحانی کارشناسی ارشد روان شناسی در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند. این اطلاعات از طریق صفحه زیر قابل مشاهده است:

سازمان سنجش نسبت به پذیرش دانشجو در گرایش‌های مختلف رشته روان شناسی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های مختلف در سطح کشور اقدام می‌کند که فهرست دانشگاه‌های دارای پذیرش این رشته در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری قابل مشاهده است. همچنین فهرست واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که در مقطع ارشد در رشته روان شناسی دانشجو می‌پذیرند نیز از طریق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در دسترس است.

ظرفیت پذیرش دوره‌های مختلف روزانه، شبانه، پردیس، غیرانتفاعی، پیام نور و مجازی و نیز دانشگاه آزاد اسلامی کارشناسی ارشد روان شناسی از طریق صفحه زیر قابل مشاهده است:

همچنین برای مشاهده دانشگاه‌های دارای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد روان شناسی می‌توانید به صفحه زیر مراجعه کنید:

سؤالات و پاسخنامه‌های کلیدی آزمون کاشناسی ارشد رشته روان شناسی از طریق صفحات زیر به صورت رایگان قابل دریافت است:

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ روانشناسی

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۷-۹۸ روان شناسی

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ – ۹۶ مجموعه روانشناسی

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ – ۹۵ مجموعه روانشناسی (۱)

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته روانشناسی (۱)  ۹۴ – ۹۵

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته روانشناسی (۲) ۹۴ – ۹۵

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته روانشناسی ۹۳-۹۴

دانلود تست کارشناسی ارشد مجموعه روانشناسی ۹۲-۹۳

دانلود سوال کارشناسی ارشد رشته روان شناسی ۹۱

دانلود سوالات کارشناسی ارشد ۹۰ مجموعه روانشناسی 

دانلود سوالات تست ارشد روانشناسی ۸۹

دانلود سوال کارشناسی ارشد رشته روان شناسی ۸۸

دانلود سوال کارشناسی ارشد رشته روان شناسی ۸۷

دانلود سوالات تست ارشد مجموعه روان شناسی سال ۸۶

در پذیرش کنکور کارشناسی ارشد، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد از سوی سازمان سنجش (اعلام رتبه کسب‌شده در کنکور و مجاز بودن یا نبودن جهت انتخاب رشته در دوره‎های مختلف)، داوطلب می‎تواند در صورت مجاز شدن در مرحله انتخاب رشته، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های مربوط به دوره‎های مختلف دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد اقدام نماید.

اطلاع از رتبه‌های قبولی دانشگاه‌های مختلف در رشته روان شناسی می‌تواند کمک زیادی به داوطلبان این رشته جهت انتخاب رشته هر چه دقیق‌تر نماید تا فرصت‌های احتمالی خود را از دست ندهند. در جدول زیر، رتبه و محل قبولی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته روان شناسی آورده شده است:

۹۸

۵۶ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی عمومی-نوبت دوم -دانشگاه اصفهان

۹۸

۱۹۲ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی عمومی-روزانه-دانشگاه ارومیه

۹۸

۱۹۷ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه اردکان

۹۸

۴۶۳

رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

روان شناسی عمومی-پردیس خودگردان-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی بهار-مشهد

۹۸

۹۷۵ 

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی خردگرایان مطهر-مشهد

۹۸

۱۱۱۵

روان شناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نوراستان اصفهان-مرکز نجف اباد

۹۸

۹۸

۹۸

۹۸

۲۶۷۸

روان شناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نوراستان مازندران-مرکز آمل

۹۸

۹۸

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -دانشگاه غیرانتفاعی دانش البرز-آبیک

۹۸

۳۱۰۴

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-دانشکده غیرانتفاعی رفاه-تهران-ویژه خواهران

۹۸

۹۸

۴۵۸۸

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی شاندیز-مشهد

۹۸

روان شناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نوراستان هرمزگان-مرکز بین المللی کیش

 

۹۸

۵۹۹۶

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی ادیبان-گرمسار

۹۸

۶۰۶۵

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی احرار-رشت

۹۸

۷۶۹۴

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی شاندیز-مشهد

۹۸

۷۳۱۵

روان شناسی اسلامی-روان شناسی مثبت گرا-پیام نور -دانشگاه پیام نوراستان مازندران-مرکز رامسر

۹۸

۸۵۰۰

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی تاکستان-تاکستان

۹۸

۸۶۳۳

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی فیض الاسلام-خمینی شهر-اصفهان

۹۸

۹۲۱۲

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی فاطمیه-شیراز-ویژه خواهران

۹۸

۹۴۷۵

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی خزر-محمود آباد

۹۸

۹۵۹۷

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی فیض الاسلام-خمینی شهر-اصفهان

۹۸

۹۹۲۳

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی فیض الاسلام-خمینی شهر-اصفهان

۹۸

۱۰۳۲۸

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی خزر-محمود آباد

۹۸

۱۰۵۰۱

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی کومش-سمنان

۹۸

۱۰۶۷۲

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی فاطمیه-شیراز-ویژه خواهران

۹۸

۱۳۱۹۴

روان شناسی اسلامی-روان شناسی مثبت گرا-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث-قم

۹۸

۱۳۸۷۴

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی سنا-ساری

۹۸

۱۴۰۸۹ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نوراستان سمنان-مرکز گرمسار

۹۸

۱۴۷۱۷

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی حکیم نظامی-قوچان

۹۸

۱۶۴۸۴

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی علوم و فناوری آریان-امیرکلا بابل

۹۸

۲۸۳۶۵ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی شاندیز-مشهد

۹۸

۲۹۲۰۹ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی امام جواد-ع–یزد

۹۸

۳۸۲۰۴ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی حکیم نظامی-قوچان

 

 

 

۹۷

۶۲۳۰

روانشناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی طلوع مهر-قم

 

 

 

۹۶

۲۹

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه شهید بهشتی-تهران

۹۶

۴۴

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۶

۶۲

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه تهران

۹۶

۱۱۱

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۶

۱۲۱

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه الزهرا(س)-تهران

۹۶

۴۲۴

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه گیلان-رشت

۹۶

۴۵۹

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه بوعلی سینا-همدان

۹۶

۴۶۷

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)-قزوین

۹۶

۴۹۸

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه سمنان

۹۶

۵۹۸

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه اردکان-یزد

۹۶

۶۱۳

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه زنجان

۹۶

۷۳۳

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه ملایر

۹۶

۸۷۶

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه اردکان-یزد

۹۶

۹۴۷

روانشناسی عمومی-پردیس خودگردان-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

۹۶

۹۹۵

روانشناسی عمومی-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی خاتم-تهران

۹۶

۱۱۳۳

روانشناسی عمومی-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی ایوانکی-تهران

۹۶

۱۵۸۴

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان تهران-واحد اسلامشهر

۹۶

۱۶۹۰

روانشناسی عمومی-مجازی-دانشگاه تهران

۹۶

۱۷۳۴

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه سیستان و بلوچستان-زاهدان

۹۶

۱۹۹۲

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان تهران-مرکز پاکدشت

۹۶

۲۱۶۸

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان مازندران-واحد نوشهر

۹۶

۲۳۱۴

روانشناسی عمومی-پردیس خودگردان-دانشگاه تبریز

۹۶

۴۰۹۶

روانشناسی عمومی-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی ایوانکی

۹۶

۴۵۷۶

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی-مرکز مهاباد

۹۶

۴۸۹۰

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان مازندران-واحد نوشهر

۹۶

۴۶۰۴

روانشناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی کومش-سمنان

۹۶

۸۸۰۰

روانشناسی عمومی-پردیس خودگردان-دانشگاه سیستان و بلوچستان-زاهدان

 

 

 

۹۵

۷

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۵

۱۲۷

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۵

۱۳۹

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

۹۵

۲۷۶

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه اصفهان

۹۵

۳۳۵

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه تبریز

۹۵

۳۹۵

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه شهید مدنی آذربایجان-تبریز

۹۵

۴۱۸

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه زنجان

۹۵

۴۲۰

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه بوعلی سینا همدان

۹۵

۴۶۵

روانشناسی عمومی-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی خاتم-تهران

۹۵

۶۲۵

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه شهید باهنر-کرمان

۹۵

۶۴۳

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه خلیج فارس

۹۵

۸۶۲

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان البرز-مرکز کرج

۹۵

۱۰۷۷

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان بوشهر-مرکز بین المللی عسلویه

۹۵

۱۲۱۹

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان تهران-مرکز پاکدشت

۹۵

۱۲۲۰

روانشناسی عمومی-پردیس خودگردان-دانشگاه تهران

 

 

 

۹۳

۸۴

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

۹۳

۲۴۷

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۳

۳۵۰

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه لرستان-خرم آباد

 

۹۸

۱۲

روان شناسی بالینی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۸

۲۱

روان شناسی بالینی کودک و نوجوان-روزانه-دانشگاه شهید بهشتی-تهران

۹۸

۳۴ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی بالینی کودک و نوجوان-پردیس خودگردان-دانشگاه شهید بهشتی-تهران

۹۸

۵۳

روان شناسی بالینی-روزانه-دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۸

۱۸۳ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی بالینی-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی خاتم-تهران

۹۸

۲۸۳ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی بالینی-دانشگاه تبریز-پردیس خودگردان

۹۸

۴۷۲ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی بالینی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی حکیم ناصرخسرو-ساوه

۹۸

۴۹۸

روان شناسی بالینی-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی خاتم-تهران

۹۸

۵۰۴ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی بالینی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی حکیم ناصرخسرو-ساوه

 

 

 

۹۶

۲۵

روانشناسی بالینی کودک و نوجوان-روزانه-دانشگاه شهید بهشتی-تهران

۹۶

۳۱

روانشناسی بالینی-خانواده-روزانه-دانشگاه شهید بهشتی-تهران

۹۶

۴۸

روانشناسی بالینی-نوبت دوم-دانشگاه تهران

۹۶

۶۳

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۶

۶۷

روانشناسی بالینی-نوبت دوم-دانشگاه فردوسی مشهد

۹۶

۶۹

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۶

۹۱

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه تبریز

۹۶

۱۱۴

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه اصفهان

۹۶

۱۸۵

روانشناسی بالینی-نوبت دوم-دانشگاه سمنان

۹۶

۳۹۷

روانشناسی بالینی-خانواده-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ-تهران

۹۶

۴۴۴

روانشناسی بالینی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان تهران-تهران جنوب

۹۶

۵۰۸

روانشناسی بالینی-پردیس خودگردان-دانشگاه اصفهان

۹۶

۷۰۲

روانشناسی بالینی-پردیس خودگردان-دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۶

۹۸۷

روانشناسی بالینی کودک و نوجوان-پردیس خودگردان-دانشگاه تبریز

۹۶

۱۷۰۰

روانشناسی بالینی کودک و نوجوان-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی علم و هنر-یزد

۹۶

۱۴۵۳

روانشناسی بالینی کودک و نوجوان-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان بوشهر-مرکز بوشهر

۹۶

۲۱۲۰

روانشناسی بالینی کودک و نوجوان-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی علم و هنر-یزد

 

 

 

۹۵

۵

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۵

۲۸

روانشناسی بالینی-نوبت دوم-دانشگاه تهران

۹۵

۴۷

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۵

۵۱

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه اصفهان

۹۵

۵۹

روانشناسی بالینی-نوبت دوم-دانشگاه فردوسی مشهد

۹۵

۱۰۹

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه الزهرا(س)-تهران

۹۵

۱۲۱

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه یزد

۹۵

۲۱۷

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه سمنان

۹۵

۲۴۵

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه محقق اردبیلی-اردبیل

۹۵

۳۸۵

روانشناسی بالینی-پردیس خودگردان-دانشگاه تهران

۹۵

۳۹۱

روانشناسی بالینی-نوبت دوم-دانشگاه محقق اردبیلی-اردبیل

۹۵

۶۰۳

روانشناسی بالینی-پردیس خودگردان-دانشگاه خوارزمی-تهران

 

 

 

۹۳

۸۳

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۳

۲۴۹

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه کردستان-سنندج

۹۳

۷۰۴

روانشناسی بالینی-پردیس خودگردان-دانشگاه شهید چمران-اهواز

 

۹۶

۵۰

سنجش و اندازه گیری (روانسنجی)-روزانه-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

۹۶

۱۷۴

سنجش و اندازه گیری (روانسنجی)-نوبت دوم-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

 

 

 

۹۳

۶۱

سنجش و اندازه گیری (روانسنجی)-روزانه-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

۹۳

۱۸۶

سنجش و اندازه گیری (روانسنجی)-نوبت دوم-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

 

۹۸

۱۹۲۹

روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی-پردیس خودگردان-دانشگاه شیراز

۹۸

۲۱۹۹۷

روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی-واحد شبستر

 

 

 

۹۶

۵۳

روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۶

۳۹۸

روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی-نوبت دوم-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

۹۶

۱۱۰۷

روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی-نوبت دوم-دانشگاه محقق اردبیلی-اردبیل

۹۶

۲۳۵۰

روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی-پردیس خودگردان-دانشگاه تهران

 

۹۸

۳

روان شناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۸

۳۴ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی تربیتی-روزانه -دانشگاه سمنان

۹۸

۲۳۲ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی تربیتی-مجازی -دانشگاه شهید بهشتی-تهران

۹۸

۳۹۱ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی تربیتی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی فروردین-قائمشهر

۹۸

۳۹۸

روان شناسی تربیتی-روزانه -دانشگاه سیستان و بلوچستان-زاهدان

۹۸

۵۲۸ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی تربیتی-پردیس خودگردان -دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۸

۵۵۵

روان شناسی تربیتی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی کاویان-مشهد

۹۸

۵۷۲

روان شناسی تربیتی-روزانه -دانشگاه یاسوج

۹۸

۱۴۵۱

روان شناسی تربیتی-پیام نور -دانشگاه پیام نور استان تهران-مرکز ورامین

۹۸

۲۳۰۶

روان شناسی تربیتی-پردیس خودگردان -دانشگاه شیراز

۹۸

۴۳۲۱

روان شناسی تربیتی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی سارویه-ساری

۹۸

۴۹۴۱

روان شناسی تربیتی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی سارویه-ساری

۹۸

۸۴۰۰

روان شناسی تربیتی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی فروردین-قائمشهر

۹۸

۱۷۲۷۸

روان شناسی تربیتی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی ادیب مازندران-ساری

 

 

 

۹۷

۲۰۹

روانشناسی تربیتی-نوبت دوم-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

 

 

 

۹۶

۳

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۶

۱۳۷

روانشناسی تربیتی-مجازی-دانشگاه تهران

۹۶

۲۱۰

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه شیراز

۹۶

۲۶۰

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه الزهرا(س)-تهران

۹۶

۲۸۸

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه یزد

۹۶

۲۹۹

روانشناسی تربیتی-نوبت دوم-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

۹۶

۳۷۷

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی-تهران

۹۶

۳۸۱

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه مازندران-بابلسر

۹۶

۶۶۵

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه خلیج فارس-بوشهر

۹۶

۷۴۸

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه بیرجند

۹۶

۷۸۲

روانشناسی تربیتی-نوبت دوم-دانشگاه بوعلی سینا-همدان

۹۶

۷۸۳

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه ارومیه

۹۶

۸۵۴

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه سیستان و بلوچستان-زاهدان

۹۶

۸۷۶

روانشناسی تربیتی-نوبت دوم-دانشگاه قم

۹۶

۸۹۸

روانشناسی تربیتی-نوبت دوم-دانشگاه کاشان

۹۶

۹۱۸

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه شهید مدنی آذربایجان-تبریز

۹۶

۱۰۲۳

روانشناسی تربیتی-نوبت دوم-دانشگاه سمنان

۹۶

۱۰۹۴

روانشناسی تربیتی-نوبت دوم-دانشگاه تبریز

۹۶

۱۵۴۴

روانشناسی تربیتی-پردیس خودگردان-دانشگاه شهید بهشتی-تهران

۹۶

۱۸۲۴

روانشناسی تربیتی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان اصفهان-مرکز اصفهان

۹۶

۱۸۹۸

روانشناسی تربیتی-مجازی-دانشگاه تهران

۹۶

۴۴۷۳

روانشناسی تربیتی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان بوشهر-مرکز بوشهر

۹۶

۶۴۲۳

روانشناسی تربیتی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی چرخ نیلوفری آذربایجان-تبریز

 

منبع: گروه وب‌گردی سایت مسترتست

سلام با رتبه ۲۵هزار بالینی آزاد امکان قبولی هست؟

سلام، ابا رتبه ۱۶۱۴۷ با سهمیه و ۴۴۷۴۰ بدون سهمیه رشته ارشد روانشناسی بالینی
وبا سهمیه ۳۵۳۱۴و۴۴۴۶۷بدون سهمیه، ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آزاد قبول میسوم

نه امکانش خیلی کم هست

تو رو خدا یه ۴ تا کارنامه هم از روانشناسی صنعتی و قبولی در کدام دانشگاه قرار بدید تو دستور کاریتون

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.

         آخرین رتبه قبولی در سهمیه در دوره های روزانه  در رشته روانشناسی عمومی 1562    آخرین رتبه قبولی در سهمیه در دوره های روزانه  در رشته روانشناسی بالینی 872   آخرین رتبه قبولی در سهمیه در دوره های غیر روزانه و دانشگاه های آزاد در رشته
روانشناسی عمومی 48079آخرین رتبه قبولی سهمیه در دوره های غیر روزانه و دانشگاه های آزاد در رشته
روانشناسی بالینی 48078

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورهاز آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!

نمونه کارنامه های داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 96     آخرین رتبه قبولی در سهمیه در دوره ی روزانه رشته روانشناسی عمومی 1591   آخرین رتبه قبولی در سهمیه در دوره ی روزانه رشته روانشناسی بالینی 1013آخرین رتبه قبولی در سهمیه در دوره های غیر روزانه و دانشگاه های آزاد رشته
روانشناسی عمومی 52999آخرین رتبه قبولی در سهمیه در دوره های غیر روزانه و دانشگاه های آزاد رشته
روانشناسی بالینی 52998
 

 


 

    گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
 رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

مطالب مرتبط:


 

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه ایران مشاوره ۲ نظرها

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی سراسری و دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

دانشجویانی که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی به پایان رسانده اند و قصد ادامه تحصیل به مقاطع بالاتر تحصیلی را دارند بایدنسبت به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری اقدام نمایند. داوطلبان بعد از شرکت در آزمون بی صبرانه منتظر دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد خود می باشند. بعد از دریافت کارنامه اولیه اعلام نتایج، داوطلبان با بررسی تراز و رتبه اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 97 و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 می نمایند. برای انتخاب رشته صحیح لازم است داوطلبان با مشاوران با تجربه مشورت کنند تا انتخاب رشته ای مناسب با رتبه کسب شده انجام دهند لذا شما داوطلبان می توانید برای آگاهی بیشتر از ظرفیت پذیرش و زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

در هر مرحله از انتخاب رشته مشخص شود که داوطلب حقایقی را عمدا یا سهوا کتمان کرده است، قبولی وی در این آزمون لغوو از شرکت در آزمون سال 98 نیز محروم خواهد شد.

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ارشد بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری 97 می باشند. نتایج این آزمون در نیمه دوم خرداد ماه 97 بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار می گیرد که داوطلبان با وارد کردن شماره سریال پرونده و کد پیگیری می توانند کارنامه اولیه خود را مشاهده نمایند. معمولا بعد از اعلام نتایج زمان انتخاب رشته ارشد سراسری 97 می باشد که داوطلبان با توجه به تراز و رتبه خود باید کد رشته محل های مناسب را انتخاب نمایند. همچنین بر ای آگاهی بیشتر میتوانید با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. 

شاید این سوال برای شما پیش آید که انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه زمانی می باشد؟ آیا انتخاب رشته ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد همانند کنکور ارشد به صورت همزماان انجام می شود؟ باید بگوییم که بعد از نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 و دریافت کارنامه اولیه داوطلبان باید اقدام به انتخاب رشته نمایند. طبق سال های گذشته معمولا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد تقریبا یک هفته پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری بر روی سایت قرار می گیرد که با پیش بینی های انجام شده به احتمال زیاد در خرداد ماه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 97 منتشر خواهد. در صورت انتشار این دفترچه از طریق همین صفحه به اطلاع شما عریران خواهیم رساند. 

در این قسمت به نکاتی که لازم است داوطلبان رشته روانشناسی بالینی در رابطه با انتخاب رشته بدانند اشاره کنیم. در انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری حداکثر 100 انتخاب خواهید داشت. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که کد رشته محل ها را فقط بر اساس علاقه خود به رشته موردنظر، مسیر و کیفیت دانشگاه اولویت بندی کنید و به هیچ عنوان انتخاب رشته خود را بر اساس احتمال قبولی در رشته محل ها انجام ندهید. بهترین روش جهت انجام انتخاب رشته روانشناسی بالینی دانشگاه های سراسری این است که پس انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 97 ابتدا کد رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب و در برگه ای یادداشت کنید سپس انتخاب های خود را به 3 گروه خوش بینانه، واقع بینانه و بدبینانه تقسیم بندی کنید. چن انتخاب اول ( حدودا یک سوم ) خود را به انتخاب های خوش بینانه اختصاص دهید. انتخاب های خوش بینانه یعنی انتخاب کد رشته محل هایی که علاقه بسیاری به ادامه تحصیل در آن رشته ها دارید ولی امکان پذیرش شما اندک است. چند انتخاب بعدی ( حدودا یک سوم ) را به کد رشته محل هایی اختصاص دهید که با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید امکان پذیرش شما در آن رشته محل ها وجود دارد( واقع بینانه ). یک سوم انتهایی فرم انتخاب رشته را نیز به کد رشته محل هایی اختصاص دهید که امکان پذیرش شما در آن ها بسیار زیاد است ولی شما تنها در صورت پذیرفته نشده در انتخاب های خوش بینانه و واقع بینانه تمایل دارید در ان رشته محل ها ادامه تحصیل دهید. از جمله مزایای این نوع دسته بندی این است که شما شانس خود را برای پذیرش در رشته محل های بهتر امتحان کرده اید و در عین حال چیزی از دست نداده اید. جهت انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد دو راه وجود دارد یا خودتان انتخاب رشته کنید که در این صورت پیشنهاد می کنیم حتما دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سزاسری 97 را دانلود و به طور کامل و دقیق مطالعه فرمایید و یا اینکه انتخاب رشته خود را به مشاوران خبره بسپارید. چنانچه مایل باشید می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. ضمنا جهت آشنایی بیشتر شما تمام گرایش های رشته روانشناسی بالینی را در ادامه این مطلب ارائه داده ایم.

انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین با مطالعه این قسمت می توانید یک انتخاب رشته ایده آل و مطلوب داشته باشید. شما در صورتی مجاز به شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 خواهید بود که در کارنامه اولیه ای که برای شما صادر شده است کلمه * مجاز * در زیر عبارت ” نتیجه در دوره های غیر روزانه و دانشگاه آزاد اسلامی ” درج شده باشد. مهمترین نکته ای که لازم است هنگام انتخاب رشته رعایت کنید چینش کد رشته محل ها بر اساس علاقه تان می باشد. به این صورت که 100 انتخاب خود را به سه قسمت تقسیم کنید و چند انتخاب اول خود را به رشته های مورد علاقه خود و بدون توجه به رتبه و ترازتان اختصاص دهید. چند انتخاب بعدی را نیز به رشته هایی که با توجه به رتبه و ترازتان امکان قبولی در آن ها وجود دارد اختصاص دهید و چند انتخاب آخر را نیز مختص رشته هایی قرار دهید که امکان قبولی شما در آن رشته ها بسیار بالاست ولی علاقه چندانی به آن ها ندارید و تنها در صورت عدم قبولی در دو دسته اول مایل به ادامه تحصیل در آن رشته ها هستید. توجه داشته باشید چنانچه شما علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم ( شناور ) نیز ثبت نام و شرکت کرده اید می توانید رشته محل های موردنظر با کد رشته امتحانی دوم را نیز طبق اولویت موردنظر در میان ۱۰۰ رشته محل انتخابی خود درج کنید.

در این قسمت رشته های مجموعه روانشناسی بالینی به همراه گرایش ها و کد ضریب آن ها ارائه شده است. در واقع این رشته و گرایش ها را جهت آشنایی شما قبل از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد قرار داده ایم.

به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 واحد های ارائه دهنده رشته  روانشناسی بالینی در همین صفحه قرار خواهیم داد.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را به محض انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 در همین صفحه قرار خواهیم داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی سراسری و دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 

 

برچسب هاانتخاب رشته انتخاب رشته ارشد ظرفیت پذیرش ارشد کارشناسی ارشد

3 روز پیش

3 روز پیش

3 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

با سلام. ببخشید من کارشناس آموزش ابتدایی دادم.میتونم ارشد روانشناسی بالینی بخونم؟ البته دانشگاه آزاد. بعد مدرکش معتبره؟ من یه جا شنیدم و چون کارشناسی ام غیر مرتبط هست پروانه ی فعالیت نمیدن‌ . لطفا راهنمایی کنید

سلام ظرفیت پذیرش دانشجو ارشد بالینی اندیمشک چند نفر هستش؟

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

برای اعلام خرابی تماس و ارتباط با مشاور از طریق تلفن همراه با شماره

021 – 42258

تماس حاصل فرمایید

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 1 شب

حتی ایام تعطیل

رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه

با یک تماس آگاهانه عمل کنید

  فضای هوشمند آموزش و مشاوره جهت مشاوره درباره ” کارنامه و رتبه قبولی و نحوه انتخاب رشته ارشد روان شناسی ” می توانید در سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید تماس با شماره ۹۰۹ ۹۰۷ ۱۹ ۷۴ از سراسر کشور تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

جهت مشاوره درباره ” کارنامه و رتبه قبولی و نحوه انتخاب رشته ارشد روان شناسی ” می توانید در سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

  فضای هوشمند آموزش و مشاوره جهت مشاوره درباره ” کارنامه و رتبه قبولی و نحوه انتخاب رشته ارشد روان شناسی ” می توانید در سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید تماس با شماره ۹۰۹ ۹۰۷ ۱۹ ۷۴ از سراسر کشور تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

جهت مشاوره درباره ” کارنامه و رتبه قبولی و نحوه انتخاب رشته ارشد روان شناسی ” می توانید در سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

معرفی گرایش‌های ارشد روانشناسی 98

معرفی گرایش‌های ارشد روانشناسی 98
داوطلبان عزیز مقطع کارشناسی ارشد به خوبی آگاه هس…

ارشد روانشناسی

ارشد روانشناسی
رشته محبوب روانشناسی، به عنوان رشته کاربردی و مفید به مطالعه و بررسی فرآ…

انتخاب رشته ارشد روانشناسی 98

انتخاب رشته ارشد روانشناسی 98
در این مقاله می خواهیم انتخاب رشته ارشد روانشناسی 98 را م…

رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه
رتبه لازم برای ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *