رشته روانشناسی جهاد دانشگاهی

 
helpkade
رشته روانشناسی جهاد دانشگاهی
رشته روانشناسی جهاد دانشگاهی

روانشناسی

رشته روانشناسی جهاد دانشگاهی

نشانی:

تهران – میدان ونک-خیابان ده ونک – درب اصلی دانشگاه الزهرا(س) – ساختمان شهید قزوینی

پست الکترونیکی:

sec.alzahra@acecr.ac.ir

تلفن:

88034035

دورنگار:

88034035

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرايي دولتی و غيردولتي در امر تربيت نيروی انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زیر مجموعه جهاد دانشگاهی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان تهران تاسیس شده و در در تهران – بلوار کشاورز- بین خیابان طوس و فلسطین – پلاک ۱۱۸ وافع است.رشته روانشناسی جهاد دانشگاهی

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.

همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.

بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی استانداری بوشهر

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.

افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی هلال تهران

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت سهامی بیمه ایران – استان تهران ورودی مهر ماه

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سوانح طبیعی ورودی بهمن ماه

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان (سهامی خاص) ورودی مهر ماه

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی موسسه توسعه آموزشی پژوهشی سینا (تهران) ورودی بهمن ماه

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ نیز ۲۱۴ است.

بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران (امام خمینی (ره))

دانشگاه علمی کاربری جهاد دانشگاهی تهران ۱ در استان تهران و در تهران – بلوار کشاورز- بین خیابان طوس و فلسطین – پلاک ۱۱۸ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۸۸۹۶۳۴۶۶ میباشد.

بیشتر بخوانید: شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران

پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شهرداری شبانکاره

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان بوشهر

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به جهاد دانشگاهی تهران ۱ ارایه نمایند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی ۹۸ بدون کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

رشته روانشناسی جهاد دانشگاهی

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رودهن

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یاسوج

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرايي دولتی و غيردولتي در امر تربيت نيروی انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زیر مجموعه جهاد دانشگاهی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان تهران تاسیس شده و در در تهران – بلوار کشاورز- بین خیابان طوس و فلسطین – پلاک ۱۱۸ وافع است.رشته روانشناسی جهاد دانشگاهی

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.

همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.

بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی استانداری بوشهر

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.

افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی هلال تهران

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت سهامی بیمه ایران – استان تهران ورودی مهر ماه

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سوانح طبیعی ورودی بهمن ماه

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان (سهامی خاص) ورودی مهر ماه

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی موسسه توسعه آموزشی پژوهشی سینا (تهران) ورودی بهمن ماه

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ نیز ۲۱۴ است.

بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران (امام خمینی (ره))

دانشگاه علمی کاربری جهاد دانشگاهی تهران ۱ در استان تهران و در تهران – بلوار کشاورز- بین خیابان طوس و فلسطین – پلاک ۱۱۸ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۸۸۹۶۳۴۶۶ میباشد.

بیشتر بخوانید: شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران

پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شهرداری شبانکاره

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان بوشهر

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به جهاد دانشگاهی تهران ۱ ارایه نمایند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی ۹۸ بدون کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

رشته روانشناسی جهاد دانشگاهی

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رودهن

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یاسوج

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرايي دولتی و غيردولتي در امر تربيت نيروی انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زیر مجموعه جهاد دانشگاهی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان تهران تاسیس شده و در در تهران – بلوار کشاورز- بین خیابان طوس و فلسطین – پلاک ۱۱۸ وافع است.رشته روانشناسی جهاد دانشگاهی

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.

همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.

بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی استانداری بوشهر

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.

افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی هلال تهران

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت سهامی بیمه ایران – استان تهران ورودی مهر ماه

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سوانح طبیعی ورودی بهمن ماه

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان (سهامی خاص) ورودی مهر ماه

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی موسسه توسعه آموزشی پژوهشی سینا (تهران) ورودی بهمن ماه

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ نیز ۲۱۴ است.

بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران (امام خمینی (ره))

دانشگاه علمی کاربری جهاد دانشگاهی تهران ۱ در استان تهران و در تهران – بلوار کشاورز- بین خیابان طوس و فلسطین – پلاک ۱۱۸ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۸۸۹۶۳۴۶۶ میباشد.

بیشتر بخوانید: شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران

پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شهرداری شبانکاره

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱ مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان بوشهر

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به جهاد دانشگاهی تهران ۱ ارایه نمایند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی ۹۸ بدون کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۱

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

رشته روانشناسی جهاد دانشگاهی

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رودهن

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یاسوج

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}
@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

.alink span{ font-size:17px !important; font-weight:normal !important;}
.alink strong{ font-weight:normal !important}
.alink b{ font-weight:normal !important}
.alink p { line-height:40px !important}
.alink ul li { line-height:40px !important}
.alink ol li { line-height:40px !important}
.alink h2 { font-size:20px !important}
.alink h3 { font-size:19px !important}

موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور در رشته های مختلف در سال ۹۸ کرده است که پذیرش در این رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان و به صورت اینترنتی و کاملا رایگان می باشد . در ادامه این مقاله علاوه بر شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی 98 – 99 را ارائه داده ایم .رشته روانشناسی جهاد دانشگاهی

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی 98 – 99

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی 98 – 99

هر ساله دانشگاه غیرانتفاعی که به صورت مستقل و زیر نظر هیئت امنای دانشگاه اداره می شود از طریق بدون کنکور از میان فارغ التحصیلان هر 5 گروه های آزمایشی اقدام به جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی می کند . در میان دانشگاه و موسسات غیر انتفاعی ، موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی ، لیست رشته های بدون کنکور خود را دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن منتشر می کند که این لیست رشته برای نیمسال اول تحصیلی ۹۸ مطابق دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری مهر 98 شامل گروه آزمایشی تجربی ، ریاضی ، انسانی و زبان است . داوطلبان لازم است پس از بررسی و انتخاب رشته های مورد علاقه خود از میان رشته های بدون کنکور موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی در زمان مقرر به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 به آدرس sanjesh.org مراجعه نموده و کد رشته های انتخابی را در فرم انتخاب رشته خود به صورت رایگان ثبت نمایند . در ادامه علاوه بر شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام ، لیست رشته های بدون کنکور موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی را به تفکیک گروه های آزمایشی ارائه داده ایم .

 

شرکت داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 98 جهاد دانشگاهی در مقطع کارشناسی منوط به رعایت شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ذکر شده و مندرج در دفترچه بدون آزمون غیرانتفاعی ۹۸ است . از مهم ترین شرایط ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی 98 موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی می توان به ارائه یکی از مدارک دیپلم چهارساله نظام قدیم ، دیپلم + پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی به جای مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام جدید حداکثر تا 30 شهریور برای ورودی مهر و تا 30 دی برای ورودی بهمن ۹۸ اشاره کرد . همچنین فارغ التحصیلان دیپلم فنی حرفه ای و کار دانش نظام قدیم تنها در صورت داشتن مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی مجاز به شرکت در ثبت نام رشته های بدون کنکور موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی مهر ۹۸ هستند . همچنین دانشجویان دوره روزانه تا 31 مرداد فرصت دارند برای شرکت در ثبت نام بدون کنکور رشته های دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی 98 انصراف قطعی خود را به دانشگاه اعلام کنند .

موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی برای ورودی مهر ۹۸ لیست رشته های بدون کنکور خود را در مقطع کارشناسی و در گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی ارائه داده است . در ادامه ، لیست رشته های بدون آزمون موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی برای ورودی مهر سال 98 مندرج در دفترچه را در جدولی آورده ایم .

 

 

 

 

 

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی در سال 98 برای نیمسال دوم تحصیلی یعنی ورودی بهمن هم اقدام به جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در رشته های بدون کنکور می کند که تجربه ثابت کرده است اکثر رشته های نیمسال اول در نیمسال دوم تحصیلی هم ارائه می شود .

 

*** لیست رشته های بدون آزمون موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی در بهمن 98 هنوز منتشر نشده است . پس از انتشار دفترچه بدون کنکور موسسه غیرانتفاعی بهمن 98 این مقاله به روزرسانی شده و لیست رشته های بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم موسسه غیرانتفاعی در این قسمت اضافه خواهد شد . ***

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 98 از 20 اسفند 97 آغاز شده و تا 6 شهریور ۹۸ ادامه دارد . علاقه مندان به رشته های بدون آزمون موسسه غیرانتفاعی 98 قبل از ثبت نام در موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی لازم است دفترچه را به دقت مطالعه کرده و از مدارک و نحوه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 98 اطلاع یابند . ثبت نام در مرحله اول اینترنتی و کاملا رایگان است و پس از اعلام نتایج رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸ پذیرفته شدگان موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی می بایست مرحله دوم ثبت نام خود را که به صورت حضوری و با پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 امکان پذیر است ، انجام دهند . اطلاعات مندرج در مدارک در زمان ثبت نام اینترنتی و تصویر مدارک در زمان آپلود و بارگذاری مدارک در سایت سنجش و اصل مدارک در زمان ثبت نام حضوری ( مختص پذیرفته شدگان ) مورد نیاز است بنابراین توصیه می شود پیش از مراجعه به سایت ثبت نام مدارک ثبت نام بدون آزمون غیرانتفاعی ۹۸ را آماده نمایید تا ثبت نام با دقت بالا و بدون اتلاف وقت انجام شود با این حال سازمان سنجش لینک ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 را برای آن دسته از داوطلبانی که در ثبت اطلاعات خود دچار اشتباه شده اند قرار داده است . در نظر داشته باشید تحصیل در رشته های بدون کنکور موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی در قبال پرداخت شهریه ممکن است ولی شهریه دانشگاه غیرانتفاعی 98 برای رشته های با کنکور و رشته های بدون کنکور تفاوتی ندارد .

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا یاری دهنده شما در کلیه مراحل ثبت نام بدون کنکور موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی ۹۸ از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هستند . کلیه اخبار مربوط به رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی می شود . 

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی 98 – 99

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی 98 – 99

سلام . زمان ثبت نام پذیرش بدون کنکور مهر ماه 99 دانشگاه های سراسری 20 اسفند تا 31 شهریور هستش .

سلام . عبارت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی 98-99 هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام . برای اطلاع از شهریه ها ، عبارت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی 98-99 هیوا رو در گوگل سرچ کنین .


دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4: به دلیل شرایط اجتماعی حاکم، بسیاری از افراد سعی می کنند تحصیلات دانشگاهی داشته باشند. جایگاه اجتماعی یا مدرک مورد نیاز برای استخدام در یک شغل و حرفه باعث میشود هر کسی به هر نحوی تحصیلات خود را در دانشگاه ادامه دهد. با این حال به دلیل ظرفیت محدود دانشگاه های سراسری، بسیاری به سمت دیگر دانشگاه ها تمایل پیدا می کنند. به همین دلیل بسیاری از داوطلبان کنکور به دنبال دانشگاه هایی با ثبت نام بدون کنکور می روند. در نتیجه می بینیم که بسیاری از افراد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور سراسری و ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی انجام می دهند و از این طریق وارد دانشگاه می شوند.

اما معمولاً افراد پس از خروج از دانشگاه مهیای کار نشده اند و مهارت های عملی را کسب نکرده اند. از طرفی گذراندن یک دوره حداقل 4 ساله زمان زیادی است. به همین دلیل بهتر است به دنبال راه حل جایگزین باشیم. دانشگاه علمی کاربردی با هدف بهبود سطح فنی افراد راه اندازی شده است و با توجه به رشته مربوطه، طول مدت تحصیل متغیر بوده و متناسب با رشته تعیین می شود. از این رو در دانشگاه علمی کاربردی آموزش هدفمندتر است و فارغ التحصیلان این دانشگاه برای ورود به بازار کار آمادگی دارند.

به افرادی که می خواهند با آموزشی سریع و کسب تجربه، به سرعت وارد عرصه کار و فعالیت اقتصادی شوند، دانشگاه علمی کاربردی توصیه می شود. همچنین برای افراد شاغلی که می خواهند مهارت ها و دانش خود را افزایش دهند دانشگاه علمی کاربردی گزینه مناسبی است. دانشگاه علمی کاربردی با اعطای مدرک کاردانی و کارشناسی می تواند گزینه خوبی پیش روی تحصیل کنندگان باشد.

شهر و دانشگاه محل تحصیل نیز عنصر مهمی در انتخاب دانشگاه علمی کاربردی است. به همین خاطر قصد داریم در مجموعه معرفی دانشگاه های علمی سراسر کشور، شما را با انواع رشته های دانشگاه علمی کاردبردی آشنا کنیم. در این مطلب لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4 را به شما ارائه خواهیم نمود. با خواندن این مطلب شما می توانید به راحتی ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4  را به صورت آگاهانه انجام دهید.

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4 بنا به تقاضای  موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در استان تهران تاسیس شده است. دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4 زیر نظر ارگان جهاد دانشگاهی می باشد و لذا رشته هایی که در این دانشگاه ارائه می شود، همگی در جهت آموزش مهارت های مورد نیاز برای افراد متقاضی در عضویت و استخدام در جهاد دانشگاهی است.رشته روانشناسی جهاد دانشگاهی

مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی و حضری صدای رهیاب آماده ارائه مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4 به علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4 می باشد. برای آشنایی با دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4 و آشنایی با رشته های دانشگاه های علمی کاربردی می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی رهیاب تماس بگیرید و با آسودگی خاطر در خصوص دانشگاه علمی کاربردی مورد نظر خود مشاوره دریافت کنید.

در ادامه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4 آورده شده است. در صورتی که در خصوص هر یک از رشته ها نیاز به مشاوره داشتید می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب تماس بگیرید.

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4 ، واقع در استان تهران به آدرس تهران – خیابان انقلاب- خیابان خارک- انتهای کوچه شهرود- نبش هنری کربین- پلاک 24 است. برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4 شما بایستی از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایید. در حال حاضر ثبت نام بدون کنکور کاردانی کارنشاسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4  در رشته های زیر انجام می شود.

اگر در پی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هستید، با واژه ای به نام کد اشتغال رو به رو خواهید شد. کد اشتغال به سهمیه ای می گویند که با استفاده از آن افراد شاغل می توانند در دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ثبت نام کنند. از این رو تنها کسانی می توانند از کد اشتغال استفاده کنند که شاغل باشند. و اگر داوطلبی بخواهد از کد اشتغال استفاده کند باید در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4 رشته ای را انتخاب کند که با زمینه ی کاری او مرتبط باشد.هر داوطلب می تواند یک کد از بین کد 101 تا 212 انتخاب نماید.

کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4 214   می باشد.اگر تمایل دارید تا بتوانید در انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی رشته های بیشتری را انتخاب کنید. می توانید از کد اشتغال 199 استفاده کنید. کد اشتغال 199 به افرادی تعلق می گیرد که در مراکز دولتی و یا خصوصی مرتبط با رشته ی انتخابی خود حداقل 1 سال سابقه کار داشته باشند.

در ضمن اگر شما کاری خصوصی برای خود داشته باشید که مرتبط با رشته ی انتخابی تان باشد، می توانید از این کد اشتغال ( کد اشتغال 199) استفاده نمایید و از مزایای آن بهره مند شوید.

در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4 شاغل به فردی اطلاق میگردد که در جهاد دانشگاهی و یا در زیرمجموعه های تابعه آن و یا سایر دستگاههای اجرایی دولتی و غیردولتی در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:



نشانی:

تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان حافظ و نجات الهی، پلاک ۶۸۳

تلفن:

۰۲۱۸۲۷۷۹


 


رشته های دانشگاهDownloads-icon

اهمیت و ضرورت آموزشهای پیش از دبستان به عنوان پایه و مبنای آموزشهای رسمی بر همگان آشکار شده است. لذا با عنایت به این مهم، ضرورت تشکیل دوره ها و کارگاه های آموزشی در ارتباط با آموزش و پرورش پیش از دبستان می تواند به عنوان گامی مؤثر در پیشرفت و افزایش آگاهی مربیان، مدیران و دست اندرکاران آموزش باشد.رشته روانشناسی جهاد دانشگاهی

دوره ویژه مؤسسین مهدهای کودک ویژه افرادی است که جهت تاسیس مهد کودک اقدام نموده اند و به دلیل مذکر بودن و یا عدم ارتباط رشته تحصیلی فقط مؤسس مهدکودک بوده و جهت مدیریت داخلی مهد کودک باید مدیر واجد شرایط به بهزیستی معرفی نماید. طول دوره یکماه و به مدت 34 ساعت آموزش کلاسی می باشد.

دوره مدیریت مراکز پیش از دبستان ویژه افرادی است که جهت کسب مجوز تاسیس و مدیریت مهد کودک اقدام می نمایند این افراد باید دارای مدرک کارشناسی مرتبط (روان شناسی، علوم تربیتی، مشاوره، خدمات اجتماعی و مددکاری اجتماعی) باشند. طول دوره سه ماه بوده و به مدت 86 ساعت آموزش کلاسی و 30 ساعت کارورزی در مهدهای کودک می باشد. لازم به ذکر است مدیران شاغل در مهدهای کودک با ارائه معرفی نامه از مهد کودک نیازی به گذراندن دوره کارورزی ندارند. 

دوره تربیت مربی مراکز پیش از دبستان ویژه افرادی می باشد که در مهدهای کودک مشغول به فعالیت می باشند یا علاقمند به کار در مهدهای کودک هستند طول دوره 3 ماه بوده و به مدت 90 ساعت آموزش کلاسی و 30 ساعت کارورزی در مهدهای کودک می باشد لازم ذکر است مربیان شاغل با ارائه معرفی نامه از مهد کودک نیازی به گذراندن دوره کارورزی ندارند.

نشانی:

تهران – خیابان کریم‌خان زند – نبش خیابان شهید عضدی (شمالی) – ساختمان دانشگاه علامه طباطبایی – طبقه اول


کانال تلگرام :

jahad_alameh@

پست الکترونیکی:

sec.allameh@acecr.ac.ir

تلفن:

3-88911000

دورنگار:

3-88911000

کد پستی:

1598865711

ساعات کاری:

8-16

رشته روانشناسی جهاد دانشگاهی
رشته روانشناسی جهاد دانشگاهی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *