رشته روانشناسی دانشگاه علم و هنر یزد

 
helpkade
رشته روانشناسی دانشگاه علم و هنر یزد
رشته روانشناسی دانشگاه علم و هنر یزد


دریافتDownloads-icon


فرم ارزشیابی کارورزیDownloads-icon


فرم ارزشیابی کارآموزیDownloads-icon

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر،‌«محسن برزگری» با اشاره به جذب دانشجویان مقاطع دکتری روانشناسی و گردشگری برای اولین بار در استان یزد در دانشگاه علم و هنر اظهار کرد: مطابق با سند راهبردی دانشگاه علم و هنر و سازمان جهاد دانشگاهی، توسعه علوم انسانی از مهمترین ماموریت‌های این دانشگاه محسوب می‌شود لذا توسعه این دو رشته اهمیت بسیار بالایی دارد.

وی افزود: این دانشگاه به عنوان سومین دانشگاه در کشور در مقطع دکتری گردشگری و بیستیمن دانشگاه  در مقطع دکتری روانشناسی مجوز جذب دانشجو را دریافت کرده است.

برزگری با اشاره به برخورداری دانشگاه علم و هنر  از  هیات علمی متخصص در این دو رشته با رتبه های علمی استاد، دانشیار و استادیار  در هر گروه آموزشی تصریح کرد: خوشبختانه این دانشگاه علاوه بر این ظرفیت، از پتانسیل‌های بسیار خوبی  در زمینه گردشگری و روانشناسی برخوردار است.

معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر بر لزوم ارتقای علوم در رشته‌های مذکور به عنوان لازمه توسعه گردشگری و توسعه سلامت روان در جامعه تاکید کرد و در پایان گفت: خوشبختانه براساس نتایج پژوهش‌های صورت گرفته در مورد این دو رشته دانشگاهی در گروه‌های آموزشی دانشگاه، مقالات زیادی نیز در نشریات معتبر علمی جهان به چاپ رسیده که به زودی تاثیرات آن در سطح استان نمایان خواهد شد.


فرم ارزشیابی کارورزیDownloads-icon


فرم ارزشیابی کارآموزیDownloads-icon

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، اولین دوره مصاحبه دکتری رشته های روانشناسی و گردشگری دانشگاه درطی دو هفته در حال برگزاری است و براساس شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین با بررسی سوابق علمی و پژوهشی از داوطلبان واجد شرایط مصاحبه علمی انجام می شود.

گفتنی است این دانشگاه به عنوان سومین دانشگاه در کشور در مقطع دکتری گردشگری و بیستیمن دانشگاه در مقطع دکتری روانشناسی و نخستین دانشگاه در استان یزد می باشد که مجوز جذب دانشجو را دریافت نموده است.


فرم ارزشیابی کارورزیDownloads-icon


فرم ارزشیابی کارآموزیDownloads-icon

مقطع دکتری

مقطع کارشناسی ارشد

مقطع کارشناسی پیوسته

مقطع کارشناسی ناپیوسته

مقطع کاردانی

رشته روانشناسی دانشگاه علم و هنر یزد


فرم ارزشیابی کارورزیDownloads-icon


فرم ارزشیابی کارآموزیDownloads-icon

به اطلاع متقضیان ادامه تحصیل در دوره دکتری دانشگاه علم و هنر می رساند که شهریه این دوره براساس جدول زیر محاسبه می گردد:

میزان شهریه متقاضیان دوره دکتری در نیمسال اول 98

 

در ضمن دوره دکتری شامل 18 واحد درسی و 18 واحد پایان نامه و حداقل مدت زمان تحصیل 7 ترم تحصیلی می باشد.


فرم ارزشیابی کارورزیDownloads-icon


فرم ارزشیابی کارآموزیDownloads-icon

دانشگاه علم و هنر به عنوان یکی از معتبرترین و گسترده ترین دانشگاه‌های غیرانتفاعی در سطح کشور، هم‌اکنون بیش از 520 کادر آموزشی، اعم از هیأت علمی تمام وقت و مدرس مدعو با شش هزار دانشجو در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی (ناپیوسته و پیوسته) و کاردانی که هر کدام با انتخاب یکی از کد رشته این دانشگاه در دفترچه‌ی انتخاب رشته کنکور سراسری ورودی دانشگاه‌های کشور پذیرش شده و هم‌اکنون مشغول به تحصیل‌اند.

این دانشگاه با نام موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان یزد فعالیت خود را در زمینه آموزش عالی از سال 1375 با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت شعبه‌ای از مؤسسه مرکزی آموزش عالی جهاد دانشگاهی آغاز نمود و از سال 1381 به عنوان یک مؤسسه مستقل در آمده است. در سال 1392 با موافقت شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین 345 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی کشور به پنجمین موسسه به دانشگاه علم و هنر ارتقاء یافت. این دانشگاه هم‌اکنون خدمات آموزشی خود را در چهار دانشکده هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم انسانی و علوم پایه در سه شهرستان یزد، اردکان و اشکذر ارائه می دهد.

علاوه بر اهتمام جدی مسئولان و اساتید دانشگاه به ارتقای کیفی و رشد علمی و اجتماعی دانشجویان، یکی از مهمترین ویژگی‌های این دانشگاه ایجاد رشته‌های آموزشی براساس نیازهای جامعه است که باعث شده تا دانش‌آموختگان این مرکز آموزشی از فرصت‌های قابل قبولی شغلی بهره مند شوند.


فرم ارزشیابی کارورزیDownloads-icon


فرم ارزشیابی کارآموزیDownloads-icon

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، در راستای آشنایی آشنایی بیماران روانی شامل اسکیزوفرنی پارانوئید، اسکیزوفرنی پس از زایمان، بیماران درگیر اعتیاد و…. دانشجویان رشته روانشناسی از مرکز جامع روانپزشکی استان یزد بازدید نمودند.

عکس از خانم فاطمه آقائی


فرم ارزشیابی کارورزیDownloads-icon


فرم ارزشیابی کارآموزیDownloads-icon

دﺎﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻢ و ﻫﻨﺮ  ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﻓﺮاﻫﻢ ﻧﻤﻮدﻦ زﻣﯿﻨﻪ ﺟﺬب ﺑﺮﮔﺰﯾﺪﮔﺎن ﻋﻠﻤﯽ و ﻣﺴﺘﻌﺪ از ﺑﯿﻦ داﻧﺶ آﻣﻮﺧﺘﮕﺎن ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ  دﺎﻧﺸﮕﺎه ها و ﻣﺆﺳﺴﻪ ﻫﺎی آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﯽ ﮐﺸﻮر و دﺮ راﺳﺘﺎی اﺟﺮای “آﯾﯿﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﭘﺬﯾﺮش ﺑﺪون آزﻣﻮن اﺳﺘﻌﺪادﻫﺎی درﺧﺸﺎن در دوره ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ دﮐﺘﺮی ﻣﺼﻮب ﺟﻠﺴﻪ ﻣﻮرخ 93/3/27 ﺷﻮرای ﻫﺪاﯾﺖ اﺳﺘﻌﺪادﻫﺎی درﺧﺸﺎن”، آﯾﯿﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺷﻤﺎره 21/67272 ﻣﻮرخ 93/04/18 وزارت ﻋﻠﻮم، ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت و ﻓﻨﺎوری” و اﺻﻼﺣﯿﻪ آن ﺑﻪ ﺷﻤﺎره 21/237200 ﻣﻮرخ 93/12/16، و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﻪ اﺳﺘﻨﺎد ﺷﯿﻮه ﻧﺎﻣﻪ ﭘﺬﯾﺮش ﺑﺪون آزﻣﻮن اﺳﺘﻌﺪادﻫﺎی دﺮﺧﺸﺎن (ﺑﺮﮔﺰﯾﺪﮔﺎن ﻋﻠﻤﯽ) ﻣﺼﻮب دﺎﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻢ و ﻫﻨﺮ، آﻣﺎدﮔﯽ ﺧﻮد را ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﭘﺬﯾﺮش ﺑﺮﮔﺰﯾﺪﮔﺎن ﻋﻠﻤﯽ واﺟﺪ ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ و اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ ﺑﻪ ﺷﺮح زﯾﺮ در دﻮره دﮐﺘﺮی ﺗﺨﺼﺼﯽ رﺷﺘﻪ ﻫﺎی ﮔﺮدﺷﮕﺮی و رواﻧﺸﻨﺎﺳﯽ ﺑﺮای ﺳﺎل ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ 99-98 اعلام ﻣﯽ دارد.

اطلاعیه و فرم های مربوطه را از بخش زیر دریافت نمایید.

 


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


فرم ارزشیابی کارورزیDownloads-icon


فرم ارزشیابی کارآموزیDownloads-icon

دانشگاه علم و هنر براساس آئین نامه شماره 21/77948 مورخ 1393/05/05 و ابلاغیه‌های  شماره 2/299574 مورخ 96/12/16 و 227541/2  مورخ 97/09/15 ـ”ارائه تسهیلات علمی شورای هدایت استعداد درخشان وزارت عتف برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر”- از بین دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته و طبق موارد مندرج در این اطلاعیه صرفا برای نیم سال اول سال تحصیلی 99-98 با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه  در رشته های مندرج در انتهای این اطلاعیه (جدول شماره 1 الی 4) بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

الف:شرایط  پذیرش:

ـ دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته (ورودی نیم سال دوم 93 و نیم سال اول و دوم 94) که  پس از 6 نیم سال با گذراندن حداقل سه چهارم واحد درسی به لحاظ میانگین کل جزء پانزده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت 8 نیمسال دانش آموخته شدند.
ـ دانشجویان متقاضی مشروط به اینکه تا 98/6/31 فارغ التحصیل شوند می توانند از تسهیلات فوق استفاده نمایند.
ـ پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکان پذیر است.

تسهیلات ویژه:
به منظور حمایت ویژه از متقاضیان واجد شرایط استعداد درخشان و با عنایت به مجوز اخذ شده از شورای دانشگاه،  به افرادی که  این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند، تخفیف کامل در شهریه ثابت واحدهای اخذ شده اختصاص خواهد یافت.

ب) تاریخ های مهم:
ثبت نام از تاریخ: 1398/03/01 تا 1398/04/31
زمان تقریبی اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه : ابتدای شهریور 98
اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور: پایان شهریور 98رشته روانشناسی دانشگاه علم و هنر یزد

ج) توضیحات مهم
–  پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد مطابق ضوابط وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه انجام می پذیرد.

– اسامی پذیرفته شدگان همراه با مدارک و مستندات مربوط برای اعلام پذیرش نهائی به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

–  ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی و تایید سازمان سنجش منوط به تایید دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دانشجو می‌باشد. بنابراین دانشگاه علم و هنر  از صدور هرگونه گواهی اشتغال به دانشجویان پذیرفته شده تا دریافت تاییدیه معذور است.

ـ چنانچه در هر کدام از رشته های جداول ذیل از طریق آزمون ورودی کارشناسی ارشد دواطلبی راه نیابد، از طریق برگزیدگان علمی در رشته‌های مورد نظر نیز پذیرش دانشجو انجام نمی‌شود.

ـ با توجه به محدود بودن ظرفیت، در صورتی که تعداد داوطلبین این مرحله بیش از ظرفیت باشد، دانشگاه از طریق مصاحبه علمی و با توجه به اولویت در نمره کسب شده  نسبت به انتخاب افراد مورد نیاز اقدام می نماید.

– انتقال ، مهمان ، تغییر رشته و تغییر گرایش برای دانشجویانی که از طریق آئین نامه استعدادهای درخشان پذیرفته شده اند ممنوع است.

– درصورت احراز هرگونه مطلب خلاف واقع در مدارک ارسالی داوطلب در هر مرحله ای، از ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و مسئولیت عواقب آن به عهده داوطلب خواهد بود.

د) مدارک مورد نیاز:
حائزین شرایط می توانند درخواست خود را تکمیل (با فرمت pdf و با حجم حداکثر 5 مگابایت) و از طریق ایمیل talented@sau.ac.ir ارسال نمایند.
ا- تکمیل فرم شماره 1 (در بخش زیر دریافت نمایید)
2- تکمیل فرم شماره 2 (در بخش زیر دریافت نمایید)
3- یک قطعه عکس
4- تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی
5- کارنامه کلی تحصیلی تایید شده
6- در صورتیکه دانشجو دارای مقاله علمی‌ ـ پژوهشی، ثبت اختراع و یا مقام علمی در جشنواره های معتبر علمی می‌باشد تصویر مدرک ضمیمه شود.
6- تصویر فیش پرداخت هزینه ثبت نام و بررسی مدارک بمبلغ 500.000 (پانصد هزار ریال) به شماره حساب 2001459190 بانک تجارت شعبه شهید بهشتی یزد

هـ : تذکرات مهم:

ـ فرمها می بایست به صورت تایپ شده ارسال گردد. بدیهی است به مدارک ارسالی بدون مهر و امضا و ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد. لذا دقت لازم در تکمیل فرم‌ها به عمل آید.

ـ دریافت مدارک صرفا بصورت الکترونیکی بوده و  امکان  دریافت مدارک بصورت  حضوری امکان پذیرنمی‌باشد.

ـ حداکثر ارسال مدارک بصورت الکترونیکی تا تاریخ 1398/04/31 می‌باشد.

ـ داوطلبان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره  38264077-035  و یا شماره 89-38264080-035 داخلی 287 (در وقت اداری) با اداره کل آموزش دانشگاه علم و هنر (آقای برومند) تماس حاصل نمایند.

 

و: رشته‌های تحصیلی کارشناسی ارشد سال تحصیلی 99-98 دانشگاه علم و هنر (برای پذیرش دانشجوی بدون آزمون و با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان):

جدول شماره 1) دانشکده علوم انسانی:

ردیف

نام رشته

1

مدیریت صنعتی ـ تولید

2

مدیریت بازرگانی ـ بازرگانی بین الملل

3

مدیریت بازرگانی ـ بازاریابی

4

مالی ـ مهندسی  مالی و مدیریت ریسک

5

حسابداری

6

مدیریت جهانگردی ـ بازاریابی جهانگردی

7

جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری

8

مدیریت فناوری اطلاعات ـ مدیریت منابع اطلاعاتی

9

رشته روانشناسی دانشگاه علم و هنر یزد

روانشناسی بالینی کودک و نوجوان

10

روانشناسی عمومی

11

آموزش زبان انگلیسی

جدول شماره 2) دانشکده علوم پایه و کشاورزی:

ردیف

نام رشته

1

زیست شناسی ـ علوم سلولی مولکولی

2

زیست شناسی ـ ژنتیک

3

علوم ومهندسی صنایع غذایی ـ فناوری مواد غذایی

جدول شماره 3) دانشکده فنی مهندسی:

ردیف

نام رشته

1

مهندسی کامپیوتر ـ نرم افزار

2

مهندسی عمران ـ سازه

3

مهندسی مکانیک ـ تبدیل انرژی

4

مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست

5

مهندسی صنایع ـ مدیریت مهندسی

6

مهندسی صنایع ـ بهینه سازی سیستمها

7

مهندسی صنایع ـ سیستمهای کلان

8

مهندسی فناوری اطلاعات ـ تجارت الکترونیک

جدول شماره 4) دانشکده هنر:

ردیف

نام رشته

1

پژوهش هنر

2

ارتباط تصویری

3

تصویر سازی

4

صنایع دستی

5

طراحی پارچه و لباس

6

فرش ـ تولید

7

فرش ـ پژوهش در فرش

8

مهندسی معماری


فرم ارزشیابی کارورزیDownloads-icon


فرم ارزشیابی کارآموزیDownloads-icon


فرم ارزشیابی کارورزیDownloads-icon


فرم ارزشیابی کارآموزیDownloads-icon

رشته روانشناسی دانشگاه علم و هنر یزد
رشته روانشناسی دانشگاه علم و هنر یزد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *