روانشناسي ژنتيك دكتر محمود منصور

 
helpkade
روانشناسي ژنتيك دكتر محمود منصور
روانشناسي ژنتيك دكتر محمود منصور

 

توضیحات:
با توجه به این نکته که علم در حکم شناخت قوانین طبیعت است، روان شناسی علمی نیز می کوشد تا میدان علم را در حد بررسی رفتار حیوان و انسان به منزله اجزای طبیعت، توسعه بخشد. از این زاویه و با دید طبیعت نگری، روان شناسی بر اساس مشاهده و آزمایش به تدوین قوانین رفتار می پردازد.
اما روانشناسی فقط بر پایه تدوین و در نتیجه تبین علمی رفتار تکیه نمی زند. بلکه با توجه با چگونگی زندگی و با تالیف معارفی که در اختیار دارد می کوشد تا موجودات و از آن میان خصوصا انسان را به کمک کلیه روش هایی که به نتایج قابل توجهی منتهی می شوند بفهمد و درک کند.

عنوان کتاب: روانشناسی ژنتیک (تحول روانی از تولد تا پیری)نویسنده: دکتر محمود منصور

موضوع کتاب: موفقیت در زندگی فردی

روانشناسي ژنتيك دكتر محمود منصور

نوع فایل: pdf

تعداد صفحات: ۳۹۷

منبع: کارنیل، مرکز رایگان کتاب موفقیت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با اهدای سلام و عرض ادب و احترام
از اینکه فایل دانلود کتاب رو گذاشتید بی نهایت ممنون و سپاسگزارم

عالی بود ممنونم

© استفاده از مطالب نیلبوک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنیل است.


دانلود مستقیم و رایگان کتاب روانشناسی ژنتیک (تحول روانی از تولد تا پیری)Downloads-icon

پیشگفتاربخش اول: کلیات   فصل اول: دیدگاهها و روشها   فصل دوم: پایه‌های شکل‌گیری و روان‌شناسی علمی   فصل سوم: گستره موضوعها، نظریه‌ها و مراحلبخش دوم: نظامهای تحولی بنیادی   فصل چهارم: گستره چرخه‌ها و نظامها   فصل پنجم: نظام گزل   فصل ششم: نظام والُن   فصل هفتم: نظام روان‌تحلیل‌گری   فصل هشتم: بازتاب‌شناسی تحولی: بازتاب شرطی، یادگیری و هشیاری   فصل نهم: نظام پیاژهبخش سوم: بررسی اجمالی دوره‌های تحول از نطفه تا مرگ   فصل دهم: دوره پیش‌تولدی   فصل یازدهم: دوره کودکی   فصل دوازدهم: دوره نوجوانی   فصل سیزدهم: بزرگسالی   فصل چهاردهم: پیری: روزهای پایانیبخش چهارم: فرایندهای اساسی   فصل پانزدهم: بازی   فصل شانزدهم: تقلیدلغتنامهکتابنامهواژه‌نامه (فارسی – فرانسه – انگلیسی)واژه‌نامه (انگلیسی – فرانسه – فارسی)نمایه نامها

ناشر :
سازمان سمت

نویسنده :
محمود منصور

قیمت نسخه چاپی :
15,500 تومان


صفحات کتاب :
382

کنگره :
‏‫BF708‭‬ ‭/ف2‏‫‭م84 1389

روانشناسي ژنتيك دكتر محمود منصور


دیویی :
155

کتابشناسی ملی :
2977776


شابک :
9789644593710


سال نشر :
1389

کد گروه پژوهشی :
20

شابک دیجیتال :
978-600-02-1623-8


کد کتاب :
0370

روان شناسی تحولی که امروزه در دانشگاه های سراسر جهان به عنوان درس پایه تدریس می شود، به مسئله مبنا و تحول رفتار توجه دارد. از این نظر به معنایی دقیق، روان شناسی تحولی عبارت است از بررسی تحول روانی در فرد یا در نوع. اما در هر حال این «روان پدیدآیی»، که در یک حرکت محدود از زاویه شکل گیری شناخت بیشتر قابل بررسی است، در یک حرکت فراگیر حاکی از شکل گیری دامنه های مختلف سازمان روانی است.باید نخست خواننده را متوجه این نکته ساخت که کلمه «ژنتیک» که در ترکیب «روان شناسی ژنتیک» به کار رفته است، کلمه ای است که در نیمه دوم قرن نوزدهم، یعنی پیش از آنکه زیست شناسان آن را در شکل و معنای دیگری به کار برند، توسط روان شناسان وارد میدان شده است.


کتاب‌الکترونیکی


حجم : 3.6 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط از طریق گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و در نرم افزار کتابخوان سمت قابل مطالعه است.

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 400


کتاب چاپی


صفحات کتاب : 392


سال نشر : 1395


نوع جلد : شومیز


قطع : وزیری


وزن : 537.04


کد یکتا : 160370


نوبت چاپ : 16


تیراژ : 3500

پیشگفتار
بخش اول: کلیات
فصل اول: دیدگاه ها و روش ها
فصل دوم: پایه های شکل گیری روان شناسی علمی
فصل سوم: گستره موضوع ها، نظریه ها و مراحل
بخش دوم: نظام های تحولی بنیادی
فصل چهارم: گستره چرخه ها و نظام ها
فصل پنجم: نظام گزل
فصل ششم: نظام والُن
فصل هفتم: نظام روان تحلیل گری
فصل هشتم: بازتاب شناسی تحولی: بازتاب شرطی، یادگیری و هشیاری
فصل نهم: نظام پیاژه
بخش سوم: بررسی اجمالی دوره های تحول از نطفه تا مرگ
فصل دهم: دوره پیش تولدی
فصل یازدهم: دوره کودکی
فصل دوازدهم: دوره نوجوانی
فصل سیزدهم: بزرگسالی
فصل چهاردهم: پیری: روزهای پایانی
بخش چهارم: فرایندهای اساسی
فصل پانزدهم: بازی
فصل شانزدهم: تقلید
لغت نامه
کتابنامه
واژه نامه (فارسی- فرانسه- انگلیسی)
واژه نامه (انگلیسی- فرانسه- فارسی)
نمایه نام ها

عباس معدن دار آرانی


10,500 تومان

علی حیدری

از 12,500 تا 25,000 تومان

بری آر. کورنویر

از 32,500 تا 65,000 تومان

جان ام. ایوانسویچ

از 36,500 تا 73,000 تومان

حسن اسماعیل زاده


30,000 تومان

پاملا اس.هی باخ بیچ


31,500 تومان

کریم اسلاملوئیان

روانشناسي ژنتيك دكتر محمود منصور


38,000 تومان

غلامحسین اسدی


21,000 تومان

جان کاتینگم

از 12,000 تا 28,000 تومان

محمدحسین پورکاظمی

از 15,500 تا 36,000 تومان

محمود مهر محمدی

از 11,500 تا 27,000 تومان

جی. رابرت بیوکنن

از 20,500 تا 41,000 تومان

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سازمان مطالعه و تدوین(سمت) است.


جستجو

تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان گلدشت، کوچه گلدشت یکم، پلاک ۱۴

استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد
 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله علوم روانشناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2020 All Rights Reserved | Journal of psychologicalscience

Designed & Developed by : Yektaweb

34,000 تومان 32,500 تومان

دکتر محمود منصور نویسنده این کتاب است که توسط انتشارات سمت چاپ هفدهم آن در سال 1396 منتشر شده است.

كتاب روانشناسی ژنتیک محمود منصور براي دانشجويان رشته روانشناسی دوره ی كارشناسی و کارشناسی ارشد و دكترا به عنوان مرجع اصلی درس روان‌ شناسی رشدمورد تدریس قرار می گیرد. این کتاب شانزده فصل دارد که به اختصار عبارت اند از:

بخش اول : كليات       فصل 1: ديدگاه ها و روش ها       فصل 2: پايه‌ های شكل‌ گيری و روان‌ شناسی علمی       فصل 3: گستره ی موضوع ها و نظريه‌ ها و مراحلبخش دوم : نظام های تحولی بنيادی       فصل 4: گستره ی چرخه‌ ها و نظام ها       فصل 5: نظام گزل       فصل 6: نظام والن       فصل 7: نظام روان‌تحليل‌گري       فصل 8: بازتاب‌ شناسی تحولی «بازتاب شرطي , يادگيری و هوشياری»       فصل 9: نظام پياژهبخش سوم: بررسی اجمالی دوره‌ های تحول از نطفه تا مرگ       فصل 10: دوره پيش‌ تولدی       فصل 11: دوره ی كودكی       فصل 12: دوره ی نوجوانی       فصل 13: دوره ی بزرگسالی       فصل 14: دوره ی پيری «روزهای پايانی»بخش چهارم : فرايند های اساسی       فصل 15: بازی       فصل 16: تقليد
این کتاب هم اکنون در فروشگاه انلاین سروشگان موجود می باشد.

روانشناسي ژنتيك دكتر محمود منصور

دکتر محمود منصور

سمت

1396

392

وزیری

شومیز

9789644593710

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برای فرستادن دیدگاه، باید وارد شده باشید.

: تهران – میدان انقلاب – خیابان کارگر جنوبی – کوچه مهدیزاده – پلاک 27 – ساختمان ساحل – واحد 2

: 02166591779 ، 02166591373

:info@soroushgan.ir

درخواست کتاب


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود

گیسوم سامانۀ سفارش و پیگیری تهیۀ کتابه. شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم.

دکتر «محمود منصور» در سال 1309 شمسی در اراک به دنیا آمد و بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی و متوسطه و اخذ درجه لیسانس در رشته روانشناسی و فوق لیسانس در رشته روانشناسی بالینی برای ادامه تحصیل عازم سوئیس و از دانشگاه ژنو در رشته روانشناسی ژنتیک و بالینی موفق به دریافت درجه دکترا شد. او رساله خود را زیر نظر ژان پیاژه نوشته است. موضوع پایان نامه منصور، روانشناسی تحولی و بالینی بود. او روش بالینی را برای تحول جنبه‌های هوش و ادراک به کار می‌برد.

 محمود منصور تحصیلات عالی خود را زیر نظر بزرگ‌ترین روانشناسان بالینی اروپا که همه استادان بنام در زمان خود بودند، به پایان رسانید. همانند ژان پیاژه (استاد راهنما)، پروفسور آندره‌ری و پروفسور لوزلی اوستری. دکتر منصور ابتدا در کلینیک کانون هدایت کودک و مرکز مشاوره روانی، در حدود 8-7 سال به فعالیت تشخیص و درمان روانی مشغول بود و به موازات آن از سال 1344 وارد دانشگاه تهران شد. وی تا سال 1369 در سمت‌های استادیاری و دانشیاری و مدیریت گروه مبانی روانی مشغول به خدمت بود و ‌اکنون استاد دانشگاه تهران است.

تدریس در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران از جمله فعالیت‌های آموزشی دکتر محمود منصور است.

کتاب‌های «روانشناسی ژنتیک: تحول روانی از تولد تا پیری» و «ساخت، پدیدآیی، تحول شخصیت» محمود منصور به ترتیب در دوره‌های هشتم و هجدهم کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزیده شدند. اولین کتابی که محمود منصور دست به ترجمه آن زد «پیشرفت مدارس در پرتو روش‌های آموزش و پرورش» است که در سال 1335 منتشر و برنده جایزه شد، لیکن فعالیت اصلی و مستمر وی از سال 1340 شروع شد. به دنبال آن اولین کتاب تألیفی او که «احساس کهتری» نام دارد در سال 1343 منتشر شد. آرا و گرایش‌های خاص او به روانشناسی تحولی و بالینی است و درس‌های او نیز همیشه روی زمینه‌های یاد شده است. برنده سه دوره جایزه بهترین کتاب سال همکاری با وزارت آموزش و پرورش تحت عنوان مشاوره مسائل فنی در قلمرو روانشناسی

روانشناسي ژنتيك دكتر محمود منصور

فعالیت در انجمن ملی حمایت کودکان روانشناس کانون هدایت کودک رئیس و روانشناس «مرکز مشاهدات روانی»رئیس کلینیک هدایت کودک رئیس مؤسسه تحقیقات دانشسرای عالی نماینده دانشکده روانشناسی در هیأت ممیزه دانشگاه تهران نماینده دانشکده در شورای انتشارات دانشگاه منتخب به عنوان «چهره ماندگار» در همایش چهره های ماندگار سردبیر، صاحب امتیاز و مدیر مسؤول مجله “علوم روانشناختی” سردبیر «مجله روانشناسی» سالهای ۷۴-۷۳تألیف و ترجمه بیش از ۱۵ جلد کتاب علمی-پژوهشی از جمله:

روانشناسی ژنتیک : تحول روانی از تولد تا پیری، 

روانشناسی بالینی،

بزهکاری کودکان و نوجوانان

ساخت، پدیدآیی و تحول شخصیت و …

محمود منصور، از اساتید برجسته علم روانشناسی کشور، خود با حساسیتی فوق العاده سال هاست که در ترویج و تدریس و اشاعه این علم تلاش می کند و به رغم تمام زحماتی که برای شناسایی روانشناسی و به کارگیری مناسب آن درزندگی و فرهنگ جامعه متحمل شده، چندان از نتایج حاصله راضی نیست و گله مند است که ارزش این علم و روانشناسانی که در این راستا فعال بوده اند، دانسته نشده است.

دکتر منصور در میانه هفتمین دهه از عمر خویش همچنان با جدیت و علاقه سالهای جوانی به عنوان استاد در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران مشغول تحقیق و تدریس است. وی سالها پیش، تحصیلات ابتدایی خود را در اراک به پایان رساند و پس از آن تحصیلات متوسطه را در مدرسه “دارالفنون” تهران تمام کرد. او سابقه هیچگونه تحصیلات دانشگاهی در ایران را نداشته و تمام آموخته هایش را در سطوح مختلف، در سوئیس [ژنو] به پایان برده است. اخذ گواهینامه های علمی گوناگون از جمله گواهینامه های اختصاصی بالینی و راهنمایی حرفه ای، مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از جمله دستاوردهای علمی – تحصیلی دکتر منصور هستند.

پایان تحصیلات ایشان، مصادف است با پایان نامه ای که وی همراه با استاد مشهور پروفسور «پیاژه» در قلمرو رابطه بین هوش و ادراک تهیه می کند. خود در این باره می گوید: «من برای تحقیق پایان نامه ام به گذشت و گذار در محافل علمی دنیا مانند هلند، بلژیک و … پرداختم و به اغلب کشورهایی که احساس می کردم آنجا روانشناسان معتبر و برجسته ای حضور دارند و می توانند به نوعی یاری رسان من باشند،سرکشیدم.» در دهه ۱۹۶۰ میلادی (دهه ۱۳۴۰ شمسی) زمانی که دانشگاه تهران در حال تغییر و تحول است، دکتر منصور به ایران بازمی گردد تا نتایج تحصیلات و تحقیقاتش در خارج ازکشور را در داخل کشور به منصه ظهور برساند. آن هنگام قرار براین بوده که نظام استادی – دانشیاری را به نظام استادی – دانشیاری – استادیاری مبدل کنند و دانشگاه روزهای خود را در انتظار این تغییر مقررات و برنامه ها سر می کرده است. از این رو هر بار که دکتر منصور و اساتید مشابه به دانشگاه مراجعه می کردند با این پاسخ مواجه می شدندکه «ان شاءالله از پاییز فرصتی فراهم خواهد شد که ما با اعلام و آگهی، هیأت علمی خود را تشکیل دهیم!» ولی تا سروسامان یافتن این اوضاع آشفته، دکتر منصور کماکان به فعالیت های علمی خود ادامه می دهد: «تا تنظیم برنامه های دانشگاه تهران من به عنوان مشاور مسائل فنی در حیطه علوم روانشناسی با وزارت آموزش وپرورش همکاری می کردم؛ همچنین با دانشگاههایی که به نوعی تابع آن وزارتخانه بودند، مثل دانشگاه های پلی تکنیک و هنرسرای عالی. من کارم را با پلی تکنیک آغاز کردم و با هنرسرای عالی ادامه دادم. اولین دروس را در برنامه کاری ام، برای افرادی که در آینده مهندس می شدند، به روانشناسی صنعتی وحرفه ای اختصاص دادم. البته به موازات آن درسها و همینطور گزینش های فنی برای دانشکده پلی تکنیک (همانند امتحان ورودی روانشناختی که بر عهده من بود) در سازمانی به نام «انجمن ملی حمایت کودکان» به فعالیت های کلینیکی می پرداختم.

چندی بعد دکتر محمود منصور در کانون تازه تأسیس هدایت کودک کارش را در سمت روانشناس پی می گیرد. یک سال پس از خدمت درکانون نامبرده، مرکزی با نام«مرکز مشاهدات روانی» شکل می گیرد که دکتر نیز خود در رأس مؤسسان آن قرار دارد. وی ضمن آنکه ریاست آن مرکز را عهده دار بوده است، به عنوان روانشناس هم به فعالیت مشغول می شود. او علت اصلی راه اندازی این مؤسسه را ضرورت وجود یک  (observation center)یا مشاهدات مستقیم ذکر می کند: «چون ما تست نداشتیم و باید بچه ها را از طریق مشاهده مستقیم بررسی می کردیم و نوع بیماری آنها را تشخیص می دادیم، مرکز مشاهدات روانی را تأسیس کردیم که بنده شخصاً چندسال این مرکز را اداره کردم و به پیش بردم و بالاخره این مرکز تبدیل شد به کلینیک هدایت کودک. اما بعد از آن ما وارد دوره ای شدیم که درواقع کارها و برنامه ها باید با نظارت و از لحاظ دانشگاه تنظیم می شد.

در سال ،۱۳۴۴ دکتر منصور وارد دانشگاه تهران می شود تا در کرسی استادی آموزش دروس روانشناسی را آغاز کند.نخستین درس هایی که او به تعلیم آنها می پردازد، روانشناسی تحولی و ژنتیک است و به دنبال این دو درس، روانشناسی بالینی تشخیصی را نیز در برنامه های خود می گنجاند. او در دوره فوق لیسانس به تدریس روانشناسی بالینی در سطح تشخیص می پردازد که از دیپلم های تخصصی محسوب می شد. در دانشگاه تهران، آن زمان پیش از دوره لیسانس، دوره فوق لیسانس روانشناسی تأسیس کرده بودند. دکتر منصور «راهنمایی حرفه ای» را نیز در همین دوره آموزش می داد اما در سطوح لیسانس، تدریس روانشناسی تحولی یا ژنتیک را شروع می کند. «زمانی که من آموزش روانشناسی ژنتیک را آغاز کردم، چون اصلاً در برنامه های درسی و کاری دانشگاه پیش بینی نشده بود و حتی نمی دانستند این علم چیست، در برنامه، «روانشناسی حیوانی»! گنجاندند، که بسیاری از دانشجویان، تحت عنوان روانشناسی حیوانی با من درس می گرفتند ولی در کلاس من، روانشناسی ژنتیک می خواندند! این در دوره ای بود که دانشگاه حتی المقدور از سپردن دروس به من امتناع می کرد اما پس از گذشت مدت زمانی، عمده دروس رشته روانشناسی به من محول شد. دکتر منصور درطول خدمتگزاری علمی اش، تاکنون پست های اجرایی متفاوتی را تجربه کرده است. از آن جمله می توان اینها را نام برد: رئیس کلینیک هدایت کودک، با حکم وزیر علوم چهارسال رئیس مؤسسه تحقیقات دانشسرای عالی، استادیار، دانشیار و استاد دانشگاه تهران، چندین دوره نماینده دانشکده در شورای دانشگاه تهران، نماینده دانشکده در هیأت ممیزه دانشگاه تهران، چند دوره مدیر گروه مبانی روانی و…

مجله روانشناسی را که تنها مجله روانشناسی واقعی در ایران می داند، با شدت و حدت فراوان سردبیری منتشر می کند: «در آن ایام چون سردبیری، عنوان رسمی در وزارت ارشاد تلقی نمی شد (و نمی شود) و از این حیث مجله به من تعلق نداشت، از شماره شش به بعد را دکتر «اژه ای» که صاحب امتیاز و مدیر مسؤول مجله بودند، سردبیری کردند. همین امر مرا به فکر راه اندازی مجله ای مستقل واداشت که متأسفانه به رغم دوندگی های بسیار، سه سال طول کشید تا امتیاز این مجله به من واگذارشود. در سال ۱۳۷۹ وقتی امتیاز تأسیس مجله را گرفتم، شروع به انتشار مجله ای کردیم به نام «مجله علوم روانشناختی» که خوشبختانه انتشار آن ادامه دارد و هم اکنون چهاردهمین شماره از آن را منتشرکرده ایم.»درخصوص کتابهایی که منصور تاکنون به نگارش درآورده و چند اثر در دست انتشارش، باید گفت تا امروز بیش از پانزده جلد کتاب مؤثر و پراهمیت در شاخه روانشناسی تألیف و ترجمه کرده که سه عنوان از آنها نیز برنده جایزه بهترین کتاب سال بوده اند. در زمینه کتب در دست تألیف، وی مشغول نگارش و آماده سازی آثاری درمورد روانشناسی بالینی، بهداشت روانی و لغتنامه است که تا پیش ازانتشار آنها، تمایلی به سخن گفتن از آثارش نشان نمی دهد.

اما در اشاره به کتابهای موجود و منتشره به قلم دکتر منصور، می توان از آثار ماندگاری چون: 

روانشناسی ژنتیک (برنده جایزه کتاب سال)،

تألیف و ترجمه شخصیت (برنده جایزه)،

بیماری های روانی (با همکاری خانم دکتر دادستان)،

روانشناسی بالینی، راهنمای حرفه ای، لغتنامه روانشناسی (با همراهی گروهی ازهمکاران)،

بزهکاری کودکان و نوجوانان و بیماری های روانی (ترجمه) نام برد.

کتاب روانشناسی ژنتیک توسط انتشارات «سمت» منتشر و عرضه شده و کتاب شخصیت با همکاری همین انتشارات و دانشگاه تهران شکل گرفته است.

همچنین او پیش ازانتشار کتب روانشناختی، دو کتاب را برای پیشبرد آموزش و پرورش کشور به فارسی برگردانده است. یکی از آنها کتاب «پیشرفت مدارس» است و کتاب دیگر «مسأله هدایت شاگردان مدارس» نام دارد. 

دکتر منصور از زمره روانشناسانی است که با روحیه ای خستگی ناپذیر به اجرای طرح ها و پژوهش های گوناگون در علم تخصص خود پرداخته است.

در قلمرو پژوهش و تحقیق، او اظهارمی دارد: «ازهمان ابتدا سعی ما بر ورود به قلمرو پژوهش بود. من یک طرح بزرگ پژوهشی و فرافکنی را از دانشگاه گرفتم وبا جمعی از همکاران، شروع به کار روی آن کردیم. اما با نهایت تأسف، درست درمراحل پایانی و نزدیک به اتمام طرح، به شکل کاملاً عجیبی اتاق پژوهش را غصب کردند و حتی میز و صندلی ها را بیرون ریختند و دفتر پژوهش را به کل تعطیل کردند. دراین راه، مسؤولان دانشگاه نیز کمترین کوششی برای جلوگیری از این برخورد نکردند. البته طرح های کوچکتری هم بودند مثل طرح «اضطراب» که نتایج آن را به کنگره استکهلم ارائه دادم یا طرح «بررسی وضعیت روانشناسی در ایران» که در مونترال [کانادا] معرفی شد. با این وجود، همیشه جلوی طرح های بزرگ گرفته شده است.

امروز در کشور کمتر دانشگاه یا مؤسسه ای است که درحوزه روانشناسی فعال باشد و یک یا چندتن از همکاران یا شاگردان سابق دکتر منصور در آن حضور نداشته باشند.

دکتر منصور عضو چندین انجمن علمی جهانی نیز هست که از آن میان باید به عضویت او در اتحادیه بین المللی بهداشت روانی اشاره کرد. نام محمود منصور بی شک یادآور یک روانشناس متعهد و مسؤول نسبت به حرفه روانشناسی و جامعه روانشناسان کشور است. مردی که در پهنه وسیع دانش روانشناسی بیش از هر چیز به پرورش انسان با آموزه های روانشناختی و گسترش علم روانشناسی در جامعه پرداخته است.

 

 

نشانی: بزرگراه شهید چمران- خیابان جلال آل احمد- مقابل کوی نصر، خیابان دکتر کاردان تلفن:9-88234162 صندوق پستی: 14155-6456 کد پستی: 1445983861

روانشناسي ژنتيك دكتر محمود منصور
روانشناسي ژنتيك دكتر محمود منصور
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *