روانشناسی تربیتی به زبان انگلیسی

 
helpkade
روانشناسی تربیتی به زبان انگلیسی
روانشناسی تربیتی به زبان انگلیسی

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است.
استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

barsadictionary@gmail.com

Telegram:

@Barsadic

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

  مشخصات مقاله:     عنوان فارسی مقاله: لک لک ها نوزاد انسان را می‌آورند!: خطرات و قواعد آموزش مسائل جنسی به کودکان عنوان انگلیسی مقاله: Hatching Babies and Stork Deliveries: risk and regulation in the construction… بیشتر بخوانید »

مشخصات مقاله: عنوان فارسی مقاله: برنامه درسی پنهان مجددا بازبینی شده: نقد و بررسی تحقیق راجع به تاثیر سنجش جمعی بر یادگیری عنوان انگلیسی مقاله: The hidden curriculum revisited: a critical review of research into the influence… بیشتر بخوانید »

مشخصات مقاله: عنوان فارسی مقاله: خود نظمی به عنوان یک شاخص کلیدی برای بهبود برایندهای یادگیری در محیط یادگیری الکترونیک عنوان انگلیسی مقاله: Self-discipline as a key indicator to improve learning outcomes in elearning environment کلمات کلیدی… بیشتر بخوانید »

مشخصات مقاله: عنوان فارسی مقاله: یک آزمایش شبه تجربی در مورد تاثیر کارتون های آموزشی بر کودکان تانزانیا عنوان انگلیسی مقاله: A quasi-experiment examining the impact of educational cartoons on Tanzanian children کلمات کلیدی مقاله: آمادگی ورود… بیشتر بخوانید »

مشخصات مقاله: عنوان فارسی مقاله: تحقیق طولی در مورد توسعه توانایی حرکتی در میان کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری عنوان انگلیسی مقاله: A longitudinal study on gross motor development in children with learning disorders کلمات کلیدی مقاله:… بیشتر بخوانید »

Knowledge of the Natural and Social Environment in ICT Consumer Children☆

Psychometric properties of internet administered versions of Penn State Worry Questionnaire (PSWQ) and Depression, Anxiety, and Stress Scale (DASS)

Preface to the special issue: Applications of latent variable modeling in educational psychology research

Mastery of Communication Skills. Does Intelligence Matter?

Object-spatial imagery in fine arts, psychology, and engineering

روانشناسی تربیتی به زبان انگلیسی

Taking the fiction out of science fiction: (Self-aware) robots and what they mean for society, retailers and marketers

Comparison of the Readiness for Interprofessional Learning and the rate of contact among students from nine different healthcare courses

The professional identity, career commitment and subjective well-being of art therapy students

Expanding Access to Clinical Services for Toddlers with Autism Spectrum Disorders

Relational reasoning and divergent thinking: An examination of the threshold hypothesis with quantile regression

A meta-analysis with examination of moderators of student cognition, affect, and learning outcomes while using serious educational games, serious games, and simulations

Turning the tide on trash: Empowering European educators and school students to tackle marine litter

A conceptual approach to developing the creativity of a music teacher in modern educational conditions

Low perceived control over health is associated with lower treatment uptake in a high mortality population of Bolivian forager-farmers

Does college major matter for women’s and men’s health in midlife? Examining the horizontal dimensions of educational attainment

Immunization education for internal medicine residents: A cluster-randomized controlled trial

Coping with stressful events: A pre-post-test of a psycho-educational intervention for undergraduate nursing and midwifery students

Designing and implementing a test for measuring cultural dimensions in primary school

Curricula, attributes and clinical experiences of radiography programs in four European educational institutions

What can bodies do? En/gendering body-space choreographies of stillness, movement and flow in post-16 pedagogic encounters

A meta-analysis of how signaling affects learning with media

Motivational Class Climate, Motivation and Academic Success in University Students

Exploring four decades of research in Computers & Education

The effects of gender, personal trauma history and memory continuity on the believability of child sexual abuse disclosure among psychologists

How Do Students Use Self-Testing Across Multiple Study Sessions When Preparing for a High-Stakes Exam?

Creative and critical thinking: Independent or overlapping components?

National context and teacher characteristics: Exploring the critical non-cognitive attributes of novice teachers in four countries

Children’s creativity as a manifestation and predictor of their wisdom

Is utilitarian sacrifice becoming more morally permissible?

Living one’s calling: Job resources as a link between having and living a calling

A review of brainstorming techniques in higher education

Learning more from feedback: Elaborating feedback with examples enhances concept learning

An Analysis of the Correlates of Aggression in a Social Learning Program for Severely and Persistently Mentally Ill Inpatients

How teachers perceive factors that influence creativity development: Applying a Social Cognitive Theory perspective

Investigating relations between beliefs about justification for knowing, interest, and knowledge across two socio-scientific topics

Testing the state-dependent behavior models in humans: Environmental harshness moderates the link between personality and mating

A randomized trial of an optimism training intervention in patients with heart disease

Integrated Mental Health Training for Pediatric and Psychology Trainees Using Standardized Patient Encounters

Flooding disaster: The effect on the adolescents at Angoda Rahula College, Sri Lanka

Internet use and well-being: A survey and a theoretical framework

روانشناسی تربیتی به زبان انگلیسی

Increasing perseverance in math: Evidence from a field experiment in Norway

The Educational Psychology of Clinical Training

Content and conceptual frameworks of psychology and social work preceptor feedback related to the educational requests of family medicine residents

An integrated computer system for teaching Psychology

Intercultural Upbringing in a Family in the Context of National Traditions

Academic Resilience: A Transcultural Perspective

Things change with age: Educational assortment in online dating

Affective capture in digital school spaces and the modulation of student subjectivities

Tasks Model: A tool to Study the Human Development

Changing stigmatizing attitudes to mental health via education and contact with embodied conversational agents

Short-term motivation trajectories: A parallel process model of expectancy-value

Children in out-of-home care as young adults: A systematic review of outcomes in the Nordic countries

Comparisons between the attitudes of student nurses and other health and social care students toward illicit drug use: An attitudinal survey

Emotion regulation and academic underperformance: The role of school burnout

A well-rounded view: Using an interpersonal approach to predict achievement by academic self-concept and peer ratings of competence

Evaluation of a participative education process for increasing tween restraint use in Virginia: The Make it Click initiative

Cultural and academic adjustment of refugee youth: Introduction to the special issue

Concept maps and simulations in a computer system for learning Psychology

Interest development: Arousing situational interest affects the growth trajectory of individual interest

Cognitive load theory: Practical implications and an important challenge

Self-efficacy, self-discipline and academic performance: Testing a context-specific mediation model

Self-regulation as a Mediator in the Relationship Between Anxiety and Academic Examination Performance

Within and between person associations of calibration and achievement

An Engagement-based School Experience as a Premise of Wellbeing

Psychological distress, self esteem and emotional dependency of married individuals as predictors of marital adjustment

A bibliometric analysis of research on nursing models in countries other than China

Intercultural Education from Russian Researches Perspective

Postgraduate thesis assessment in educational management supervision and planning

Trust Development in One’s Self and in Others of University Students Engaged in Innovative Activity

Teacher Perceptions of Reading Motivation in Children with Developmental Dyslexia and Average Readers

The meaning of complementary, alternative and traditional medicine among the Indonesian psychology community: a pilot study

Robotics applications grounded in learning theories on tertiary education: A systematic review

Design and Development Game Chinese Language Learning with Gamification and Using Mnemonic Method

Basic Executive Functions in Early Childhood Education and their Relationship with Social Competence

Violent Socialization at School

همکاران ما در واحد پشتیبانی آمادگی دارند تمامی درخواست های شما عزیزان را بررسی نموده و در اسرع وقت رسیدگی نمایند.

پس از خرید هر مقاله، یک کد رهگیری منحصر به فرد به شما تقدیم خواهد شد که با استفاده از آن می توانید وضعیت خرید خود را پیگیری فرمایید.

با ثبت کد رهگیری پرداخت، می توانید سفارش خود را پیگیری نموده و به محض اتمام ترجمه، فایل ترجمه مقاله خود را دانلود نمایید.

روان‌شناسی تربیتی (انگلیسی: educational psychology) یکی از شاخه‌های روان‌شناسی است که به تحقیق در مسائل یادگیری و آموزش می‌پردازد.

روانشناسان تربیتی در مسائل یادگیری و آموزش تخصص دیده‌اند و ممکن است به کار در مدارس بپردازند ولی اغلب در استخدام دانشکده‌های تربیت معلم هستند
و به تحقیق درباره شیوه‌های آموزش دادن به بچه‌ها و تربیت معلمان می‌پردازند.[۱]


مقالات انگلیسی با ترجمه
14,045 بازدید

در این صفحه مجموعه مقالات انگلیسی علمی پژوهشی و علمی ترویجی (مروری) جدید در تمامی گرایش های رشته های روانشناسی ، علوم اجتماعی و علوم تربیتی با ترجمه تخصصی مربوط به سال های ۲۰۲۰ – ۲۰۱۹ – ۲۰۱۸ و … از مجلات (ISI, JCR, اسکوپوس Scopus و…) و نشریات معتبر الزویر ( ساینس دایرکت ) ، امرالد ، اشپرینگر ، وایلی و .. موجود می باشد- مقالات ترجمه شده روانشناسی و علوم اجتماعی کاملا تخصصی ، روان و سلیس به زبان فارسی به صورت فایل وورد WORD ترجمه و تایپ شده اند. این مقالات به عنوان مقاله بیس برای نگارش پروپوزال و پایان نامه های رشته روانشناسی ، علوم تربیتی و اجتماعی (مقاله بیس روانشناسی ۲۰۲۰ – ۲۰۱۹) نیز قابل استفاده می باشند- دانلود مقالات انگلیسی، رایگان می باشد – مقالات ۲۰۲۰ , ۲۰۱۹ با ترجمه تخصصی به لیست اضافه شد

امکان دانلود رایگان مقاله انگلیسی قبل از خرید ترجمه

روانشناسی تربیتی به زبان انگلیسی

بر روی عنوان موردنظر کلیک نمایید 

مقالات ۲۰۲۰ و  ۲۰۱۹    مقالات ۲۰۱۸   مقالات ۲۰۱۷    مقالات ۲۰۱۶    مقالات ۲۰۱۵    مقالات ۲۰۱۴    مقالات ۲۰۱۳    مقالات ۲۰۱۲

R111-مقاله انگلیسی ترجمه شده ۲۰۱۸ چگونه معلمان عواملی را که بر روی توسعه خلاقیت تأثیر می گذارد، درک می کنند: کاربرد دیدگاه تئوری شناختی اجتماعی

M703- مقاله ترجمه شده روانشناسی ۲۰۱۸ : هویت مشترک در استرس و تغییر سازمانی

R101- مقاله انگلیسی روانشناسی ۲۰۱۸ : سرمایه اجتماعی، نابرابری درآمد و شیب اجتماعی در خود ارزیابی سلامتی (بدون ترجمه)

R100- مقاله انگلیسی روانشناسی ۲۰۱۸ : تفاوت های فردی در اثرات مداخله روانشناسی مثبت: روانشناسی کاربردی (بدون ترجمه)

مقالات ترجمه شده روان شناسی ۲۰۱۷

R103- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۷ : m-health (طرح درمان روانی با استفاده از تلفن همراه) برای سلامت روان در خاورمیانه

R102- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۷ : ویژگی های شخصیتی HEXACO، هوش فرهنگی،و سازگاری دانشجویان بین المللی

M687- مقاله ترجمه شده روانشناسی ۲۰۱۷ : چگونگی ارتباط هوش هیجانی با رضایت شغلی و فرسودگی شغلی در مشاغل خدماتی عمومی

M686- مقاله ترجمه شده روانشناسی ۲۰۱۷ : فرا تحلیلی از روابط بین توانایی ذهنی عمومی و رضایت شغلی و رضایت از زندگی

M916- مقاله انگلیسی با ترجمه ۲۰۱۶ رابطه بین ویژگی ‌های شخصیتی، هوش فرهنگی و شایستگی ارتباطات بین فرهنگی

R107- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۶ : نقش میانجی توانایی دانشجویان در امتناع از مصرف الکل ، در رابطه ی بین بی اختیاری با مصرف بیش از حد الکل

R108- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۶ : خستگی فیزیکی و عملکرد شناختی در سالمندان افسرده

R105- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۶ : دلبستگی به همتایان و هوش هیجانی کلاس به عنوان پیش بینی کننده سلامت روانی نوجوانان

R106- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۶ : دین، معنویت و سلامت روان

R104- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۶ : مثلث تاریک صفات شخصیتی (نارسیسیسم، روان پریشی و مالیخولیا) و تمایل به آزار جنسی

R9- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۶ : سهم انعطاف ناپذیری شناختی در نشانگان اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن

R20- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۵ : هوش هیجانی، رضایت از زندگی و فرسودگی در بین دانشجویان

R87- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۵: نیمرخ وکسلر در کودکان سرآمد: ارتباط آن با صفت اضطراب، بدتنظیمی هیجان و ناهمگنی در فرآیند استدلال پیاژه

R86- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۵ : رابطه میان هوش و خلاقیت در کودکان سرآمد و غیر سرآمد

R82- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۵ : پارادایم و مدل های ذهنی جدید

R24- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۵ : دلبستگی، عزت نفس و هوش هیجانی در بین بزرگسالان

R15- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۵ : درمان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی ADHD و تحریک پذیری

R14- مقاله انگلیسی روانشناسی ۲۰۱۵ : رفتار میان فردی معلم و انگیزه دانش آموز در آموزش حرفه ایِ رقابت مبنا (قابلیت محور)

R12- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۵ : یادگیری مادام العمر: کتابخانه زندان به عنوان پلی برای فعالیت

R10- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۵ : مداخلات فعال در تغییر رفتار ایمنی در صنعت ساختمان : یک مطالعه مروری سیستماتیک

R8- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۵ : رابطه مابین سبک‌های شخصیتی و وابستگی عاطفی در میان دانشجویان دانشگاه

R1- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۵ : تغییرات ناشی از موسیقی درمانی بر پارامترهای فیزیولوژیک بیماران مبتلا به اضطراب دندانپزشکی

R3- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۵ : شناسایی زودهنگام مهارت های زبانی و عملکرد اجتماعی در کودکان پیش دبستانی ناشنوا و کم شنوا

R93- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : ایجاد مهارت موثر کار تیمی از طریق یادگیری ترکیبی در موسسات سه گانه ی مالزی

R83- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : ارتقاء رهبری: شکست یک صنعت و فرصتی برای روانشناسان مشاور

R77- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : مقایسه گزارشات مادران و پدران در خصوص تماس پدران غیرمقیم (مقیم موقتی) با بچه‌هایشان

R70- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴: ارتباط بین نوع شخصیت و ویژگی ریاست خدمتگزار توانمند

R64- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : وابستگی به موسیقی برای داشتن احساس بهتر، آگاهی از مسئولیت خود، در قبال قدرت موسیقیروانشناسی تربیتی به زبان انگلیسی

R62- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴: برداشت: یک عامل بسیار مهم در مدیریت تغییرات تحولی

R61- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : خودکشی مرتبط با کار : تحلیلی از گزارش های دولت امریکا و پیشنهاداتی برای منابع انسانی

R59- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : مراقبت یا نظارت؟ نظارت والدین و تاثیر آن روی احساسات و عواطف منفی و انگیزه پیشرفت و ترقی نوجوانان در معرض خطر

R56- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : توانمند سازی قابلیت‌های نوآورانه: تسهیم دانش به عنوان یک واسطه

R51- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : تعویق زمان خواب : معرفی حوزه ی جدید تعویق

R46- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : برنامه های یادگیری طولانی مدت در زندان: تاثیر شبکه های اجتماعی بر شرکت در آنها

R42- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : تأثیر مشخصات محیطی بر روی فعالیت جسمانی در میان نوجوانان چاق: پارک‌های محله‌ای شهری

R40- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : راهکارهای آموزشی در تعلیم مستمر سیستم پلیس

R38- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : نظریه دو-فرآیندی چهره پردازی: اصلاحات بر اساس دو دهه داده های مربوط به نوزادان و بزرگسالان

R34- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : نشانه های استرس پس اززلزله در نوجوانان در معرض زلزله: ارتباط با خودکارامدی، شدت درک شده، و ترس

R29- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : آمیختگی فکر-عمل: ساختار و ویژگی برای OCD

R27- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : رابطه بین هوش هیجانی و پرخاشگری: یک بررسی نظام مند

R23- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : رابطه ی بین هوش هیجانی و مهارتهای ارتباطی بین فردی در زمینه ی مدیریت بحران

R22- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : هوش هیجانی: ارزیابی دوباره ی اعتبار این سازه

R21- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : چالش‌های فن‌آوری همراه در آموزش جوانان

R19- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : آنچه که کارکنان در مورد شغل شان دوست ندارند: ارتباط بین رضایت شغلی و تناسب شخصیت

R16- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : رشد صفات شخصیت در پاسخ به تولد کودک: یک دیدگاه دونفری طولی

R6- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۴ : حمایت اجتماعی و افسردگی در بزرگسالان دارای آسیب های بینایی

R96- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳ : فلسفه ی آموزش و تأثیر روبه رشد پژوهش تجربی و آزمایشی بر روی آن

R84- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳ : بررسی سودمندی گشتالت درمانی در خودکارآمدی زنان مطلقه

R81- مقاله ترجمه شده۲۰۱۳: تنظیم هیجان: حال و آینده

R78- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳ : نقش نوتراسوتیکال ها در مدیریت اوتیسم

R72- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳ : برنامه مداخله ای (اقدامی) مهارت های اجتماعی (SCIP) : مطالعه آزمایشی برنامه نمایش خلاق برای جوانانی با مشکلات اجتماعی

R68- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳ : مدل انگیزه فردی و بافتی در خلاقیت

R63- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳: نقش نوروتروفین ها در اختلال افسردگی اساسی

R57- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳ : روانشناسی مدیریت استعداد: بررسی و دستور کار پژوهشی

R54- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳ : درباره جنگ با بدنهایشان یا در جنگ با ذهن‌هایشان؟ نگاهی اجمالی به زندگی‌ها و انکار زنانه تحت رژیم یو ـ یو

R50- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳: نقش هیپنوتیزم اریکسونی در کاهش فشار خون اصلی و ثانویه

R48- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳ : نشانه های پیش بینی اختلال شخصیت مرزی رویدادهای استرس زای بین فردی

R43- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳ : سازگاری، مقابله و منابع خانوادگی: والدین کودکان مبتلا به ناتوانی های رشدی و مشکلات رفتاری

R41- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳ : جدایی والدین و درگیری زودهنگام با مواد : نتایج از دوقلوهای وابسته به الکل و حشیش

R39- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳ : سبک های تفکر و اثربخشی معالجه روان شناختی در مراقبان: یک مطالعه مقدماتی

R26- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳ : هیپنوتیزم در درمان بیماران دارای اختلالات اضطراب

R25- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳ : رابطه ی بین هوش هیجانی و وضعیت تاهل در نمونه ای از دانشجویان دانشگاه

R7- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۳ : پروفایل ‏های تعهد، رضایت شغلی و نتایج رفتاری

R99- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۲ : تعامل اجتماعی ،بسط و یادگیری با عوامل آموزشی

R98- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۲ : یک ارزیابی بر روش آموزش و یادگیری در مطالعات اسلامی

R89- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۲ : آموزش برای توسعه پایدار ــ آموزش نسل جوان برای آینده

R88- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۲ : اثرات شبکه های اجتماعی در آموزش نوجوانان

R60- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۲: تصمیم گیری تحت استرس

R53- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۲ : راهکارهای تجربی عمومی برای مهار پیشاب

R44-مقاله ترجمه شده ۲۰۱۲ : مسیرهای آینده در پژوهش های سبب شناسی ADHD

R36- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۲ : شناخت خلاق و مغز: گسستی میان گروه های پیشانی، جانبی-گیجگاهی، و عقده های پایه

R32- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۲ : تکنیک‌های کم هزینه برای بهبود آموزش: استفاده از روانشناسی شناختی برای افزایش عملکرد آموزشی

R11- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۲ : اعتبار سنجی مداخله کنترل فعال جهت کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR)

R4- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۲ : مجرمان جنسی مسن : دو مورد غیر معمول

R91- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۱ : یادگیری مسئله گرای مبتنی بر پروژه (POPBL) در ارتقاء آموزش برای توسعه پایدار

R90- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۱ : ایجاد عشق و علاقه به علم برای دانش آموزان ابتدایی از طریق یادگیری مبتنی بر تحقیق

R69- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۱ : افزاییش اندازه هیپوکامپوس و بهبود حافظه از طریق آموزش تمرین

R45- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۱ : بازی درمانی برای کودکان داغدیده: وفق دادن راهبردها برای استفاده در اجتماع، مدارس، و محیط خانواده

R28- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۱ : سبک‌شهودی: روابط با سبک‌های محلی/ جهانی و کلامی/ بصری، جنسیت،و استدلال‌های خرافی

R95- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۰ : آموزش و تعلیم حرفه ای (شغلی): آموزش دوگانه و بحرانهای اقتصادی

R92- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۰ : آموزش و یادگیری با استفاده از نرم‌افزار های ریاضی: «چالش جدید»

R79- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۰ : مهارت‌های کار اجرایی ۸-۶ ساله‌ها: شواهد و دلایل رفتاری و ذهنی برای پیشرفت تحصیلی

R66- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۰ : گزارشات والد دربارۀ کیفیت زندگی مرتبط با سلامت فرزند مبتلا به صرع و خواهربرادر سالم او

R49- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۰: اثرات بازخورد اجتماعی-مقایسه ای بر یادگیری مهارت حرکتی

R31- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۰ : اختلال هماهنگی رشدی در کودکان

R18- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۰: فرآیندهای خانواده، خانواده و مشکلات عاطفی و احساسی نوجوانی

R13- مقاله ترجمه شده ۲۰۱۰ : کاهش آستانه شنوایی صداهای خالص در افراد افسرده مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه

R75- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۹ : تغییر دشواری و موقعیت سوال در طرح معادل سازی سوال با مبنای نظریه پرسش-پاسخ

R74- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۹ : مکان های ثالث و زندگی اجتماعی خیابان ها

R71- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۹ : احساسات به عنوان ترکیبی شناختی-عاطفی- جسمی

R58- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۹ : اثرات نفوذپذیری بر وسعت و محدوده محیطی درک شده

R30- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۹ : خودکارآمدی خلاق: یک مطالعه‌ی مداخله‌ای

R17- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۹ : قدر دانی عاملی برای پیشبینی بهزیستی روان فراتر از پنج عامل بزرگ

R85- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۸ : والدین بچه‌های مبتلا به سندرم اسپنگر یا ناتوانی‌های یادگیری: محیط خانواده و حمایت اجتماعی

R76- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۸ : آیا روانسنجی علمی آسیب دیده است؟

R94- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۷ : تاثیرات وابسته به آموزش – علاقمندی دانش آموزان و عملکرد یادگیری

R73- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۷ : تشخیص اضطراب کودکان از روابط وابستگی اولیه

R5- مقاله روانشناسی ترجمه شده ۲۰۰۷ : تاثیر بازی درمانی بر کودکان دارای علائم اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی

R80- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۵ : کنترل شناختی هیجان

R65- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۵ : درمان شناختی- رفتاری در ارتباط با بیخوابی اولیه

R52-مقاله ترجمه شده ۲۰۰۵ : مشارکت والدی: اصلاح مدل بر اساس بهبود مقیاس

R2- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۵ : هشت قابلیت بزرگ: رویکرد معیارمحور برای اعتبار سنجی

R97- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۴ : فرهنگ و تحول مدارس: بررسی تاثیرات فرهنگ مدرسه در فرآیند تغییرات

R67- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۴ : طبقه ی اجتماعی و حقیقت در تلویزیون

R35- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۴ : نظریه و تحقیق نئوپیاژه‌ای: ارتقاء عملکرد آموزشی برای مربیان بزرگسالان

R55- مقاله ترجمه شده ۲۰۰۱ : معنا و مفهوم مکان بعنوان یک گرایش: گرایش خانوارهای ساحلی نسبت به ملک خود

R47- مقاله ترجمه شده : آثار رضایت از زندگی در میان مردان و زنانی که هیچگاه تاکنون ازدواج نکرده اند

R37- مقاله ترجمه شده : دلقک درمانی: خلق شخصیت یک دلقک به عنوان یک اقدام درمانی

R33- مقاله ترجمه شده : آیا رسانه می تواند عقیده ی عمومی را ایجاد کند؟ رهیافت هویت اجتماعی

“);
WinPrint.document.close();
WinPrint.focus();

setTimeout(function () {
WinPrint.print();
}, 500);

return false;
});
});

function initContactForm(contactEmailFieldValue, formTitle)
{
eds2_2(‘#dnn_ctr400_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_hfContactFormID’).val(contactEmailFieldValue);
eds2_2(‘#dnn_ctr400_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_pnlContactInputForm’).css(‘display’,’block’);
eds2_2(‘#dnn_ctr400_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_pnlContactFormMessageSent’).css(‘display’,’none’);
eds2_2(‘#dnn_ctr400_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_lblContactFormTitle’).html(formTitle);
}

eds2_2(function ($) {
if (typeof edn_fluidvids != ‘undefined’)
edn_fluidvids.init({
selector: [‘.edn_fluidVideo iframe’],
players: [‘www.youtube.com’, ‘player.vimeo.com’]
});

});
/*]]>*/

عاطفی 

 

بلند پرواز 

 

روانشناسی تربیتی به زبان انگلیسی

اضطراب 

 

تشویش – بیم 

 

انگیختگی 

 

قاطع 

 

توجه 

 

سبک توجه 

 

نگرش 

 

اثر تماشاگر 

Audience Effect

خشم 

 

خود محور، مستبد 

 

دستگاه اعصاب خودکار 

 

نظریه انحراف توجه – تعارض بارون 

Baron’s Distraction – Conflict Theory

رفتاری 

 

بازخورد زیستی 

 

زبان اشاره 

 

ملال 

 

پالایش 

همکنشی 

 

روانشناسی تربیتی به زبان انگلیسی

اثر همکنشی 

 

شناخت 

 

تمرین شناختی – عاطفی تعدیل استرس 

Cognitive – Affective Stress Management Training

نظریه ناهماهنگی شناختی 

 

نظریه برچسب زنی شناختی 

 

هویت جمعی 

 

پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی 

 

اضطراب رقابتی صفتی 

 

رقابت جویی 

 

سردرگمی 

 

میان فرهنگی 

 

هنجارهای فرهنگی 

 

خیالبافی 

 

سبک آزادمنشانه 

 

انگیزه زدایی – بی انگیزه ای 

 

افسردگی 

 

ابعاد شخصیت 

 

جابجایی 

 

دغدغه استرس، منفی 

 

سلطه گر 

 

سبک توجه برتر 

 

سایق 

 

خود 

 

کردارشناس 

 

استرس مثبت 

 

بعد برونگرایی – درون گرایی 

 

خستگی 

 

تشکل، شکل گیری 

 

ناکامی 

 

هدف مدار 

 

هدف گزینی 

 

همبستگی گروهی 

 

هنجارهای گروه 

 

ساختار گروه 

 

سلسله مراتب نیازها 

 

امتیاز میزبانی 

 

خشونت خصمانه 

 

 

تکانه ای بودن 

 

خشونت ابزاری 

 

رویکرد تعاملی 

 

نشانه های بی ربط 

 

آسان گیر، بی خیالی 

 

درماندگی آموخته 

 

منبع کنترل 

 

تسلط 

 

متغییر میانجی 

 

مراقبه، مدی تیشن 

 

تمرین ذهنی 

 

مرور ذهنی 

 

سرمشق گیری 

 

خلق 

 

واکنش انگیزشی 

 

بازسازی حرکتی 

 

مدل چند بعدی رهبری 

 

یادگیری مشاهده ای 

 

مقیاس های افتراق معنایی اوسگود 

 

هدف های دستاوردی 

 

نتیجه گرا 

 

بیش انگیختگی 

 

تمرین زدگی 

 

گرانبار (در توجه) 

 

ادراک 

 

هدف های عملکردی 

 

نمای شخصیت – رخساره شخصیت 

 

ویژگی شخصیت 

 

 

فشار 

 

عوامل اولیه جامعه پذیر 

 

مسئله مدار 

 

نمای وضعیت خلقی – رخساره وضعیت خلق 

 

آرام سازی عضلانی تدریجی 

 

گرم کردن روانی، تهییج 

 

خشونت واکنشی 

 

تقویت 

 

رابطه مدار 

 

آرمیده 

 

پایایی 

 

رفتار مقتضی 

Required Behavior

یادداری 

 

 

خودپنداره – خودانگاره 

 

خودباوری – اعتماد به نفس 

 

خویشتن داری 

 

خودمختاری 

 

خودبسندگی 

 

عزت نفس 

 

پیش گویی خودکامبخش 

 

خود شکوفایی 

 

پرسشنامه خود سنجی 

 

گفتگوی درئنی 

 

خود ارزشمندی 

 

دیگران 

 

عامل موقعیتی 

 

تسهیلات اجتماعی 

 

نظریه هویت اجتماعی 

 

نظریه یادگیری اجتماعی 

 

کم کاری اجتماعی 

 

جامعه پذیری، اجتماعی شدن 

 

عامل جامعه پذیری 

 

آیا شما یک روانشناس هستید و یا از اصطلاحات روانشناسی چیزی سراغ دارید که در فهرست ما نیست؟ لطفا از طریق فرم ارسال نظر زیر آن کلماتی که می دانید را برای ما ارسال نمایید

self

The Self

با S بزرگ و کوچک

روانشناس نیستم

شخصیت شناسی

Flow

غرقگی

این تو لیست نبود

روانشناسی تربیتی به زبان انگلیسی
روانشناسی تربیتی به زبان انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *