روانشناس میدان پونک

 
helpkade
روانشناس میدان پونک
روانشناس میدان پونک

کسب و کار خود را در بهترینو ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

با فعالسازی تبلیغات تعداد بازدید‌های روزانه خود را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید!


۱۸ . طلیعه صبحدکتر روانشناس ،روانپزشکی و روانشناسیپونک، اشرفی اصفهانی، 35 متری مخبری، نرسیده به میدان عدل، روبروی نمایندگی کیا، پلاک 48، واحد 19Downloads-icon

مرکز مشاوره در میدان پونک غرب تهران کلینیک راه آرامش مشاوره خانواده در پونک شماره تماس 02146018701 -09354928781 با ما در تماس باشید.


+ بیشتر …

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:روانشناس میدان پونک

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر مهدی کرمی 

سارا طارمی 

سارا احمدی 

دکتر میترا قاسمی 

لیلا معیر 

آذردخت داوری 

فرامک بوذری 

مریم اولیاییان 

دکتر امیر لشکری 

دکتر نگاه سلطانی طالقانی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

تحت نظارت سازمان نظام روانشناسی ومشاوره

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

اگر صاحب این آگهی هستید با دریافت کد ورود به سایت که به شماره موبایل درج شده در آگهی ارسال خواهد شد، می توانید آگهی خود را ویرایش نمایید.

تماس با خدمات مشاوره و روانشناسی مهر آفرین ۰۲۱-۴۴۴۲۲۷۷۳

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.روانشناس میدان پونک

این سایت صرفاً برای اطلاع‌رسانی کاربران است. لذا هرگونه استفاده‌ی تجاری و تبلیغاتی از محتویات آن ممنوع است و پیگیرد قانونی دارد.

برترین‌ها هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی‌های موجود در سایت ندارد. قبل از اقدام به استفاده از خدمات، اطمینان کافی را حاصل نمایید.

کاربران آنلاین :

بازدید کل :
۵۶۰,۰۵۵,۰۲۲

بازدید دیروز سایت :
۳۲۵,۱۵۱

بهترین مرکز مشاوره پونک واقع در میدان پونک تهران بهترین مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج در کانون مشاوران ایران بهمراه مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین خانواده و مشاوره با دکتر روانشناس و دکتر روانپزشک و مشاوره خانواده در پونک بهترین مراکز مشاوره و آدرس مرکز مشاوره می باشد.

 

 

اشرفی اصفهانی – بعد از پل همت ، نرسیده به میدان پونک – کوچه شهید طباطبایی – پلاک 23 – ساختمان قائم – طبقه 4 – واحد 12

روانشناس میدان پونک
روانشناس میدان پونک
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *