قبولی رشته روانشناسی از ریاضی

 
helpkade
قبولی رشته روانشناسی از ریاضی
قبولی رشته روانشناسی از ریاضی

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}
@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

.alink span{ font-size:17px !important; font-weight:normal !important;}
.alink strong{ font-weight:normal !important}
.alink b{ font-weight:normal !important}
.alink p { line-height:40px !important}
.alink ul li { line-height:40px !important}
.alink ol li { line-height:40px !important}
.alink h2 { font-size:20px !important}
.alink h3 { font-size:19px !important}

در این مقاله می خواهیم علاوه بر معرفی رشته روانشناسی ، ظرفیت این رشته و دانشگاه های پذیرنده آن را معرفی می کنیم .قبولی رشته روانشناسی از ریاضی

برای مشاوره ظرفیت ، لیست دانشگاه ها و انتخاب رشته روانشناسی

برای مشاوره ظرفیت ، لیست دانشگاه ها و انتخاب رشته روانشناسی

رشته روانشناسی از زیرمجموعه های کنکور ریاضی در انتخاب رشته کنکور سراسری است . طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، پذیرش در رشته روانشناسی در دانشگاه های دولتی روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، غیر انتفاعی و پیام نور صورت می گیرد . البته در رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی هم پذیرش دانشجو دارد . در این مقاله می خواهیم علاوه بر معرفی رشته روانشناسی ، ظرفیت این رشته در دانشگاه ها و دوره های مختلف و همچنین دانشگاه های پذیرنده رشته روانشناسی در انتخاب رشته ریاضی را معرفی کنیم .

امروزه‌ روانشناسی با همه‌ جنبه‌های زندگی ما ارتباط‌ دارد و هر اندازه‌ كه‌ جامعه‌ پیچیده‌تر شود ، روانشناسی نیز نقش‌ مهمتری در حل‌ مسائل‌ آدمی برعهده‌ میگیرد . این‌ به‌ معنای فرصت‌های شغلی متنوع‌ و گسترده‌ برای فارغ‌التحصیلان‌ رشته‌ روانشناسی است‌ . به‌ گفته‌ كارشناسان‌ این‌ رشته‌ ، آینده‌ روانشناسی در كشور ما روشن‌ و امیدبخش‌ است‌ و فارغ‌التحصیلان‌ این‌ رشته‌ باید آینده‌ خود را در فردا ببینند . چون‌ كشور ما یكی از كشورهای در حال‌ توسعه‌ است‌ و بدون‌ بهره‌گیری از شاخه‌های مختلف‌ روانشناسی نمیتواند توسعه‌ همه‌جانبه‌ داشته‌ باشد .

برای مطالعه متن کامل معرفی رشته روانشناسی کلیک کنید .

طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی ، مجموع ظرفیت رشته روانشناسی در انتخاب رشته دانشگاه های سراسری در سال گذشته ( سال تحصیلی 95 – 96 ) ، 2949 نفر بوده است . در دوره روزانه ظرفیت پذیرش 174 نفر ، در دوره نوبت دوم ( شبانه )  70 نفر ، در دوره غیر انتفاعی 610 نفر و در پیام نور ظرفیت پذیرش رشته حسابداری 2095 نفر بوده است . در نقطه مقابل ، ظرفیت رشته روانشناسی دانشگاه آزاد مشخص نیست و دانشگاه آزاد اطلاع رسانی دقیقی در این زمینه نداشته است . در جدول زیر ظرفیت رشته روانشناسی در کنکور سراسری به تفکیک هر دوره مشخص شده است .

 

 

نحوه پذیرش در رشته روانشناسی هم بصورت با آزمون بوده و هم بدون کنکور  (بدون آزمون ) بوده است . از کل ظرفیت روانشناسی 1684 نفر صرفا با سوابق تحصیلی بوده است . برای اطلاع از آخرین رتبه قبولی روانشناسی روزانه  کلیک کنید . اگر می خواهید بدانید رتبه قبولی رشته روانشناسی در هر یک از دانشگاه های زیر در سال گذشته چند بوده می توانید نرم افزار رایگان انتخاب رشته مجازی هیوا استفاده کنید . همچنین در فاصله برگزاری آزمون و اعلام نتایج کنکور سراسری می توانید از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری هیوا استفاده کرده و شانس قبولی خود را پیش از اعلام نتایج کنکور بسنجید . همچنین اگر درمورد رتبه و درصد های قبولی روانشناسی سوالی دارید می توانید از هرجای ایران که هستید سوال خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .

رشته روانشناسی از زیرمجموعه های کنکور ریاضی در انتخاب رشته کنکور سراسری است . طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، پذیرش در رشته روانشناسی در دانشگاه های دولتی روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، غیر انتفاعی و پیام نور صورت می گیرد . البته در رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی هم پذیرش دانشجو دارد . در این مقاله می خواهیم علاوه بر معرفی رشته روانشناسی ، ظرفیت این رشته در دانشگاه ها و دوره های مختلف و همچنین دانشگاه های پذیرنده رشته روانشناسی در انتخاب رشته ریاضی را معرفی کنیم .

برای مشاوره ظرفیت ، لیست دانشگاه ها و انتخاب رشته روانشناسی

برای مشاوره ظرفیت ، لیست دانشگاه ها و انتخاب رشته روانشناسی

سلام . بر اساس نتایج کنکور ریاضی 98 آخرین رتبه قبولی رشته روانشناسی |دانشگاه الزهرا (س) – تهران | روزانه – منطقه 2 : رتبه کشوری 5421 و رتبه در سهمیه 1794 بوده .

سلام . خیر تفاوتی وجود نداره .

سلام . شما می تونین از طریق کنکور ریاضی در رشته روانشناسی تحصیل کنین ، رتبه قبولی دانشگاه های مختلف ، متفاوته . می تونین در هر گرایشی که مد نظرتونه در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل بدین .

سلام . در مقطع کارشناسی در رشته روانشناسی  بدون گرایش پذیرش صورت می گیره .


دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

گروه ایران مشاوره ۴ نظرها

.newchos.subsub2{overflow-y:scroll;height:246px;position:relative}#myInput{color:#000;width:99%;margin-right:3px}#myInput1{color:#000;width:99%;margin:3px}.newchos li:before{content:” “;width:24px;height:24px;background:url(https://iranmoshavere.com/wp-content/plugins/selection/assets/css/success.png);position:absolute;top:8px;right:5px}.newchos li .slactive:before{content:” “;width:24px;height:24px;background:url(https://iranmoshavere.com/wp-content/plugins/selection/assets/css/success11.png);position:absolute;top:8px;right:5px}.ajaxloading{width:100%;height:100%;background:#FFF url(https://iranmoshavere.com/wp-content/plugins/selection/assets/css/ajax-loader.gif) no-repeat center center;position:absolute;z-index:2000}.advertising{width:100%;display:table;float:right}.shoar_ha{display:none}.ajaxload{background:#FFF url(https://iranmoshavere.com/wp-content/plugins/selection/assets/css/ajax-loader.gif) no-repeat center center}قبولی رشته روانشناسی از ریاضی

بازار کار رشته روانشناسی تخمین رتبه کنکور رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه آزاد

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید..

برچسب هابازار کار روانشناسی رتبه قبولی روانشناسی

1 روز پیش

1 روز پیش

1 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام برای سهمیه منطقه ۲ در رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه تهران حداقل چه رتبه ایی نیاز هست ؟ (سهمیه ایثارگری هم ندارم) ممنون میشم راهنماییم کنید.

با سلام، نمونه کارنامه ی رشته ی حقوق و قبولی دردانشگاه شهید بهشتی (رتبه در سهمیه: ۱۴۸ / نمره کل:۱۰۸۷۰ /درصدهای دروس: زبان و ادبیات فارسی: ۵۰.۷ / دین و زندگی: ۸۲.۷ /عربی: ۸۸ /زبان: ۳۸ /ریاضی: ۶۱ /اقتصاد: ۷۷ /ادبیات فارسی تخصصی: ۷۷ /زبان عربی تخصصی: ۷۰ /تاریخ و جغرافیا: ۵۶ /جامعه شناسی: ۸۳ /منطق و فلسفه: ۵۳ /روانشناسی: ۷۱)

باسلام و خسته نباشید از رشته ریاضی میتوان روانشناسی دانشگاههای دولتی انتخاب رشته کرد؟

با سلام، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری، شما از طریق شرکت در گروه آزمایشی ریاضی و فنی می توانید پس از کسب رتبه و تراز لازم جهت قبولی در رشته مذکور در واحد دانشگاهی موردنظر به ادامه تحصیل بپردازید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

قبولی رشته روانشناسی از ریاضی

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » قبولی روانشناسی از رشته ریاضی

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی رشته روانشناسی  : روانشناسی جزو علوم زیستی میباشد که علاوه بر مطالعه درباره رفتاراهای عینی و قابل مشاهده افراد ، به درک و فهم رفتارهای ذهنی که قابل مشاهده نیست… ادامه متن

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.

این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.

تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.

لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

شماره تماس از طریق تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱
شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱


تماس با خط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

25 مارس 2018
دانشگاه آزاد, کنکور سراسری, معرفی رشته های تجربی

0
قبولی رشته روانشناسی از ریاضی

آیا از رتبه قبولی رشته روانشناسی اطلاع دارید؟ آیا جز دانش آموزان و داوطلبان کنکوری هستید و می خواهید بدانید با چه رتبه ای می توانید در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد و سراسری می توانید قبول شوید؟ با توجه به حساسیت موضوع انتخاب رشته و ضرورت اطلاع از ظرفیت پذیرش دانشگاه …

تحصیل نیوز با بهره گیری از بهترین و متخصص ترین مشاوران ، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری در زمینه های انتخاب رشته تحصیلی در مقاطع پایه ، انتخاب رشته کنکور سراسری ، ارشد ، دکتری و برنامه ریزی تحصیلی کنکور و… می باشد. در صورت لزوم به شما پیشنهاد میکنیم تمامی سوالات خود در زمینه های مذکور را با مشاوران ما در میان بگذارید.مشاوران ما هرروزه از ساعت ۸ الی ۲۴ آماده پاسخگویی به شما عزیزان از سراسر ایران میباشند. در همین راستا شما قادر به ارتباط با مشاوران ما خواهید بود.

تماس از تلفن ثابت: ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از خطوط همراه اول: ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

اگر قصد شرکت در کنکور تجربی را دارید، پس در این مقاله با موضوع معرفی رشته روانشناسی همراه ما باشید. در ادامه ما نگاهی جامع و کامل به دروسی که باید برای در دوران کارشناسی پشت سر بگذارید، در اختیارتان قرار می‌دهیم.

برای برنامه ریزی کنکور میتوانید در یک جلسه مشاوره رایگان کنکور ، می توانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۸۴۴۶۵۵۵

رشته روانشناسی مشابه با هر رشته دیگری از زیرشاخه‌های مختلفی تشکیل شده که هدف نهایی همه آنها درک و شناخت درستی از مجموعه رفتارها و حالت‌های روحی و روانی افراد است.

به عبارت دیگر، افرادی که در این رشته تحصیل می‌کنند، در نهایت قادر خواهند بود که افراد را از جنبه‌های مختلف مانند هوش، احساسات، عواطف و … مورد بررسی و تحلیل قرار داده نا به آنها در زمینه‌های مختلف، کمک کنند.قبولی رشته روانشناسی از ریاضی

روز به روز به پیچیدگی انسان‌ها و نحوه زندگی هریک از آنها، افزوده می‌شود. همین مسئله باعث می‌شود که نیاز انسان به پزشک روانشناس بیشتر و بیشتر هم شود. چرا که قطعاً برای گذر از بحران و چالش‌های پیش رو، به یک فرد آگاه نیاز پیدا خواهد کرد.

تعداد کل واحدهای درسی دوره کارشناسی روانشناسی ۱۴۴ واحد و به شرح زیر است:

*           دروس عمومی: ۲۳ واحد

*           دروس پایه و اصلی شاخه‌های عمومی استشنایی: ۷۱ واحد

*           دروس پایه و اصلی گرایش بالینی: ۹۸ واحد

*           دروس اختصاصی شاخه‌های عمومی – استثنایی: ۴۰ واحد

*           دروس اختصاص گرایش بالینی: ۱۳ واحد

*           دروس انتخابی برای شاخص‌ها و گرایش‌ها: ۱۰ واحد

در رشته روانشناسی دروسی مانند زیست‌شناسی و شیمی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و توصیه می‌شود داوطلبان پایه قوی از این ۲ درس داشته باشند. این رشته بین داوطلبان گروه انسانی و تجربی و ریاضی مشترک بوده و از هر سه گروه آزمایشی دانشجو پذیرفته می‌گردد. از دیگر نیازمندی‌های این رشته تقویت دروسی مانند زبان انگلیسی، ریاضی و همچنین آمار می‌باشد. همچنین تحصیل در این رشته نیازمندی بینش عمیقی نسبت به محیط جامعه و رفتارها و واکنش‌های اطرافیان می‌باشد تا بتواند به بررسی ویژگی‌های رفتاری افراد مختلف بپردازد.

ضرایب دروس برای داوطلبان از گروه‌های ریاضی به صورت زیر می‌باشد:

*           ریاضی: ۴

*           فیزیک: ۳

*           شیمی: ۲

ضرایب دروس برای داوطلبان از گروه‌های تجربی به صورت زیر می‌باشد:

*           ریاضی: ۲

*           زیست‌شناسی: ۴

*           فیزیک: ۲

*           شیمی: ۳

ضرایب دروس برای داوطلبان از گروه‌های انسانی به صورت زیر می‌باشد:

*           ریاضیات ۳

*           اقتصاد ۲

*           ادبیات اختصاصی ۲

*           عربی اختصاصی ۱

*           تاریخ و جغرافیا ۱

*           علوم اجتماعی ۳

*           منطق و فلسفه ۲

*           روانشناسی ۳

همان‌طور که گفته شد، در این رشته، فرد به‌طور مستقیم با افراد با اخلاق و روحیات مختلف در ارتباط است؛ بنابراین اولین مهارتی که فرد علاقه‌مند به این رشته باید داشته باشد این است که نه تنها به برقراری ارتباط با دیگران علاقه داشته بلکه قصد کمک به آنها و رفع مشکلشان را داشته باشد.

قدرت شنیدن و گوش سپردن به حرف‌های دیگران، یکی دیگر از مهارت‌هایی است که هر روانشناسی باید داشته باشد. این احتمال وجود داد که در دوره کاری خود با داستان‌های مشابهی رو به رو شوید. اما نکته ای که اهمیت دارد این است که هر بار به هر یک از آنها به گونه ای گوش دهید که گویی بار اول است!

تنوع گرایش‌های روانشناسی بسته به مقطع تحصیلی متفاوت است:

رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی شامل ۳ گرایش مختلف می‌شود:

روانشناسی بالینی یکی از محبوب‌ترین گرایش‌ها در میان داوطلبان و متقاضیان رشته روانشناسی است. با تحصیل در این رشته، شما وظیفه شناسایی و درمان انواع اختلالات رفتاری و شخصیتی را به عهده خواهید داشت. این اختلالات شامل موارد مختلفی مانند اعتیاد به مواد مخدر، پرخاشگری و ….

در روان‌شناسی عمومی تمرکز روی شناخت رفتار افراد در جنبه‌های مختلف زندگی مانند روابط شخصی، کار و … است.

روان سنجی یکی دیگر از گرایش‌های جذاب رشته روانشناسی است که در آن سعی می‌شود تمام حالت‌های روحی و روان فرد را با عدد و رقم نشان داد. به عبارت دیگر هدف این است که روان‌شناس بتواند اطلاعات کیفی را به صورت کمی نشان دهد.قبولی رشته روانشناسی از ریاضی

*           روانشناسی عمومی

*           روانشناسی بالینی

*           روانشناسی بالینی کودک و نوجوان

*           روان سنجی

*           روانشناسی صنعتی و سازمانی

*           روانشناسی شخصیت

در نهایت مورد آخری که در معرفی رشته روانشناسی به آن می‌پردازیم، بررسی بازار کار آن است. شرایط برای استخدام افرادی که در این هر یک از گرایش‌های این رشته تحصیل کرده‌اند، در مراکز دولتی یا خصوصی، فراهم است. علاوه بر این، افراد می‌توانند با اخذ مجوزهای لازم، برای راه اندازی دفتر شخصی خود اقدام کنند. میزان درآمد و موفقیت فرد در این رشته، به میزان مهارت‌ها و دانش خود او بستگی دارد؛ بنابراین مشابه با هر مقوله دیگری در زندگی، در صورتی که قصد موفقیت در این رشته را دارید، دست از تلاش برندارید.نمونه کارنامه قبولی رشته روانشناسی دانشگاه تهران از طریق گروه آزمایشی تجربی:

قبولی در رشته ی روانشناسی با رشته ی تجربی بهتره یا ریاضی،یا اینکه کدوم یک شانس بیشتری دارند

سلام به عوامل متعددی بستگی داره و هرکدام از موارد زیر تاثیر گذارن nنوع دانشگاهnنوع انتخاب رشته به تفکیک گروه ریاضی و تجربی اینکه در اون سال چه تعداد از داوطلبین این رشته رو انتخاب میکننnتعداد شرکت کنندهnو…nهرکدوم از موارد بالا میتونن کفه ترازو رو تغییر بدن.

درسته ک گرایش بالینی رفته واسه ارشد راستش زیاد سر در نمیارم میگن ک باید دانشگاه روانشناسی قبول شی لیسانس بگیری بعد ارشد بالینی انتخاب میکنی

رشتم تجربیه میخوام روانشناسی دانشگاه دولتی شهر خودم منطقه سه بخونم تا چه رتبه ای امکان قبولی هست

سلام اقای دکتر میشه توی سایتتون رتبه ی قبولی دانشگاه دولتی رشته روانشناسی هر شهر یا منطقه رو بزارین مثلا تا این سقف رتبه میتونین دانشگاه شیراز قبول شین یا تا این رتبه میتونین دانشگاه یاسوج قبول شین ممنون

سلام خدمت شما بله حتما

سلام.ضمن آرزوی موفقیت برای شماnکدام شهر و دانشگاه منظورتون هست؟

سلام رشتم ریاضی میخوام روانشناسی بخونم اما بعضی جاها نوشتن که روانشناسی از رشته ریاضی مثل رشته تجربی و انسانی نیست و صنعتیه.درسته؟بعدم برای این که اگه فرقی نداره برای این که رونشناسی دانشگاه تهران قبول شم حدود رتبم چقدر باید باشه؟

ببخشید دکتر جواب دادن؟؟؟منم سوالم اینه تا چه سقف رتبه ای از رشته ی تجربی منطقه3میشه

سلام زیر 2000

سلام روانشناسی صنعتی جز زیر شاخه های ارشد هستش وn و روانشناسی جز رشته های شناور ریاضی و تجربی

سلام ضرایب قرار داده شد.

سلام
تاچه رتبه ای روانشناسی دانشگاه رازی کرمانشاه (روزانه و شبانه )قبول میشه؟(از رشته تجربی بومی کرمانشاه)

سلام بله . زیر 7000

سلام خسته نباشین.
من رشتم تجربیه میخام سال ۹۷ کنکور بدم.
برای قبول در دانشگاه آزاد تهران واسه روانشناسی چ رتبه ای باید بیارم؟
شنیدم میگن دانشگاه های آزاد بدون آزمون هم قبول میکنن،درسته این موضوع؟

سلام به سایت دانشگاه مربوطه مراجعه کنید لیست رشته های بدون آزمون درج شده…رتبه قبولی بستگی به رقابتون داره که چه درصد هایی کسب کنند.

سلام تا 20 هزار منطقه 2

سلام nاز طريق رشته تجربي حدود رتبه زير ٥٠٠٠ منطقه يك،درصداي عمومي ميانگين ٥٠ تا ٦٠ nدرصداي اختصاصي ميانگين ٤٠ تا ٤٥ n—nاز طريق رشته ادبيات حدود رتبه منطقه يك زير ٥٠٠ و درصداي nادبيات : ٥٠ nعربي : ٦٠ nمعارف : ٨٠nزبان: ٤٤nرياضي :٣٥ nاقتصاد: ٧٠nادبيات تخصصي: ٤٠ nعربي تخصصي : ٦٠ nتاريخ و جغرافيا : ١٠nعلوم اجتماعي: ٥٠ nفلسفه و منطق: ٣٥ nووانشناسي : ٨٦nراجع به اينكه از كدوم طريق راحت تره بايد به ميزان شركت كننده ها و ظرفيت ها توجه كنين.

سلام خسته نباشید
روانشناسی بدون کنکور آزاد رو می صرفه برم !؟

سلام. من رشته م ریاضی هست. منطقه دو هستم. میخوام برای سال دیگه کنکور روانشناسی بیارم. برای قبولی تهران یا اصفهان باید حدودا رتبه م چند باشه؟
میشه درصدهای قبولی روانشناسی از دانشگاه تهران برای بچه های ریاضی هم بذارید. ممنون میشم

سلام nرتبه کشوری مورد نیاز دانشگاه اصفهان : حدود 11000nبرای دانشگاه تهران رتبه کشوری حدودا 3500 لازمه و درصدا به این صورته nادبيات فارسی 73.4%nعربي 65.4%nمعارف 66.7%nزبان 40.3%nرياضيات 30.4%nفيزيك 48.9%nشیمی 40%

سلامnاگه علاقه مند باشین و ادامه بدین میتونین موفق باشین توش ،بستگی به خودتون داره.

سلام..داوطلب تجربی هستم برای قبولی در رشته روانشناسی دانشگاه روزانه تبریز،چه رتپه ای از منطقه سه لازم هست؟؟؟

سلام nرتبه زیر 3000 تقریبا در منطقه 3

سلام اقای دکترمن رشتم انسانیه وامسال کنکور میدم یک سوال داشتم درمورد رشته روانشناسی…..میخواستم بدونم ایا توی رشته روانشناسی بعدازفارغ تحصیلی باید دوسال دوره طرح بگذرونیم اصلا رشته روانشناسی طرح داره یانه…..ممنون میشم جواب بدید

سلام رشته رواشناسی بالینی طرح اختیاری داره

باسلام و خسته نباشد
می خواستم بدونم ک برای قبول شدن رشته ی
روانشناسی در دانشگاه دولتی تهران باید چه
رتبه ای گرفت؟

سلام. من رشته ی تجربی و کنکوری 97 هستم.سهمیه منطقه دو .. از مازندران! روانشناسی رو دوست دارم و نکته جالب این رشته ارتباطیه که با کشور مورد علاقم داره. من شنیدم تو فرانسه این رشته خیلی رونق داره و صد البته برای ادامه تحصیل تو اون کشور باید مدرک معتبری داشته باشم مثلا فارغ ال

سلام رتبه زیر 4000

سلام در رشته تجربی زیر 3000

سلام یه سوال مهم داشتم من فارغ التحصیل رشته تجربی هستم و منطقه۳ خوزستان

سلام خسته نباشید، در صفحه 16 دفترچه ثبتنام کنکور سراسری 97 نوشته که دانش آموخته گان ارشد در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی فقط در پردیس خودگردان و مازاد حق تحصیل دارند. من ارشد هستم و تابحال روزانه نخوندم. آیامن هم مشمول این مصوبه هستم!؟ و اینکه ایا رشته های دیگر پزشکی مثل فیزیوتراپی، به طور روزانه میتونم بخونم یا نه؟

سلام کارنامه های مشابه رو در کانالمون دنبال کنید

سلام شما روزانه نبودید پس مشکلی ندارید برای ادامه تحصیل

سلام با رشته ی تجربی میشه روانشناسی عمومی خوند؟در تهران کدوم دانشگاهها رشته روانشناسی عمومی بدون کنکور دارند؟

سلام بله میشه روانشانسی خوند عمومی و بالینی ، رشته روانشناسی در دانشگاه های روزانه بدون کنکور نیست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دانلود اپلیکیشن دکتر رونقی

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وبسایت دکتر رونقی می باشد.

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

شماره تماس از تلفن ثابت سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

صفحه اصلی / کنکور و انتخاب رشته / مشاوره و برنامه ریزی درسی / آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته روانشناسی دانشگاه دولتی در کنکور 98

کارنامه و رتبه قبولی در رشته ها, مشاوره انتخاب رشته, مشاوره تحصیلی, مشاوره و برنامه ریزی درسی

1 دیدگاه
37,631 بازدید قبولی رشته روانشناسی از ریاضی

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته روانشناسی دانشگاه دولتی در کنکور 98

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

در این مقاله قصد داریم آخرین رتبه لازم برای قبولی در کنکور رشته روانشناسی دانشگاه دولتی و حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی در رشته روانشناسی دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 97- 98 را دراختیار داوطلبان قرار دهیم در رابطه با رتبه قبولی روانشناسی کنکور 96-97,حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی رشته روانشناسی دولتی روزانه,کارنامه و رتبه قبولی رشته روانشناسی دانشگاه دولتی,رتبه قبولی روانشناسی, کارنامه و رتبه قبولی رشته روانشناسی سراسری,کارنامه و رتبه قبولی رشته روانشناسی دانشگاه دولتی,رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه اصفهان از تجربی,رتبه لازم برای قبولی در روانشناسی از رشته تجربی دانشگاه تهران,رتبه لازم برای قبولی روانشناسی,رتبه لازم برای قبولی در روانشناسی از رشته تجربی دانشگاه تهران,رتبه لازم برای روانشناسی در رشته انسانی,دروس لازم برای قبولی در رشته روانشناسی,رتبه لازم برای قبولی روانشناسی دانشگاه دولتی میتوانید از مقالات موجود در همین سایت را مطالعه نموده و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس حاصل فرمایید.

آخرین رتبه قبولی در کنکور رشته روانشناسی دانشگاه دولتی 97 از طریق ارائه آخرین کارنامه قبولی در کنکور رشته روانشناسی دانشگاه دولتی را در این مقاله ملاحظه خواهید نمود. رشته روانشناسی با در نظر گرفتن نیازهای طبیعی انسان و روان شناسی است. روانشناسی رشته نسبتا جدیدی است که هنوز مراحل تکاملی را می گذراند. با وجودی که انجمن روان شناسی آمریکا تا کنون بیش از 53 زمینه مختلف روانشناسی را شناسایی کرده است، شاخه های جدید پژوهشی و کاربردی به طور مستمر در حال شکل گیری است.

گرایش های رشته روانشناسی شامل موارد زیر است:

واحدهای درسی رشته روانشناسی در ایران شامل دروس اصلی / پایه ، دروس تخصصی و دروس اختیاری به شرح زیر می باشد:

دروس اصلی/ پایه:

برنامه دوره کارشناسی روانشناسی

دروس تخصصی

برنامه دوره کارشناسی روانشناسی

دروس اختیاری

کارنامه آخرین رتبه قبولی کنکور رشته روانشناسی دانشگاه دولتی در منطقه 1

کارنامه آخرین رتبه قبولی کنکور رشته روانشناسی دانشگاه دولتی در منطقه 2

کارنامه آخرین رتبه قبولی کنکور رشته روانشناسی دانشگاه دولتی در منطقه 3

برای برنامه ریزی به روش رتبه های برتر کنکور 96 روی همین لینک کلیک نمایید.

داوطلبان تحصیل در رشته روانشناسی می توانند برای برنامه ریزی قبولی در رشته روانشناسی و انتخاب رشته قبولی در رشته روانشناسی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته روانشناسی دانشگاه دولتی در کنکور 98

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

برچسبحداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی رشته روانشناسی دولتی روزانه دروس لازم برای قبولی در رشته روانشناسی رتبه قبولی | کارنامه و رتبه قبولی رشته روانشناسی دانشگاه دولتی رتبه قبولی روانشناسی | کارنامه و رتبه قبولی رشته روانشناسی سراسری رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه اصفهان از تجربی رتبه قبولی روانشناسی کنکور 96-97 رتبه لازم برای روانشناسی در رشته انسانی رتبه لازم برای قبولی در روانشناسی از رشته تجربی دانشگاه تهران رتبه لازم برای قبولی روانشناسی رتبه لازم برای قبولی روانشناسی دانشگاه دولتی کارنامه و رتبه قبولی رشته روانشناسی دانشگاه دولتی واحدهای درسی رشته روانشناسی

3 روز قبل

2 هفته قبل

2 هفته قبل

2 هفته قبل

2 هفته قبل

3 هفته قبل

دانلود دفترچه ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی به شما این امکان را می …

سلام
رتبم 25000 شده، میتونم روانشناسی تو دانشگاه سراسری قبول شم؟؟؟قبولی رشته روانشناسی از ریاضی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

صدای مشاوران با بهره گیری از بهترین و متخصص ترین مشاوران ، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری در زمینه های انتخاب رشته تحصیلی در مقاطع پایه ، انتخاب رشته کنکور سراسری ، ارشد ، دکتری و برنامه ریزی تحصیلی کنکور و… می باشد. در صورت لزوم به شما پیشنهاد میکنیم تمامی سوالات خود در زمینه های مذکور را با مشاوران ما در میان بگذارید.مشاوران ما هرروزه از ساعت ۸ الی ۲۴ آماده پاسخگویی به شما عزیزان از سراسر ایران میباشند. در همین راستا شما قادر به به ارتباط با مشاوران ما خواهید بود.

تماس از تلفن ثابت: ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

صدای مشاوران یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.

این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.

تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.

لازم به ذکر است
صدای مشاوران هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

قبولی رشته روانشناسی از ریاضی

کنکور 99

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

 

برخی از داوطلبان کنکور ریاضی ، در عین حال که متقاضی تحصیل و ورود به رشته ها و دانشگاه های فنی مهندسی هستند ، به رشته روانشناسی نیز علاقه دارند و در پی اطلاع از رتبه لازم برای رشته روانشناسی از ریاضی می باشند.

رشته روانشناسی در زیر گروه یک کنکور ریاضی قرار دارد و در تعدادی از دانشگاه ها مانند شهید بهشتی ، اصفهان ، شیراز و … ارائه می شود. البته دانشگاه های دیگری نیز این رشته را برای کنکور انسانی ارائه می دهند ولی تعداد دانشگاه هایی که از کنکور ریاضی دانشجو جذب می کنند ، محدود تر هستند.

این مطلب در رابطه با رتبه لازم برای رشته روانشناسی از کنکور ریاضی تهیه شده است و داوطلبان کنکور ریاضی که متقاضی تحصیل در این رشته محل هستند ، بایستی بر اساس گروه آزمایشی خود رتبه قبولی های سال گذشته را بررسی نمایند.

در کنکور ریاضی به رشته روانشناسی حدود 3 هزار نفر ظرفیت داده می شود و دانشگاه های دارای ظرفیت شامل روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی و پیام نور می باشند.

از کل ظرفیت فوق ، حدود 170 نفر مربوط به دانشگاه روزانه ، 70 نفر مربوط به دوره نوبت دوم و مابقی نیز به دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی تعلق دارد.

پذیرش رشته روانشناسی از طریق کنکور ریاضی در مقایسه با رشته های فنی مهندسی نسبتا آسان است ولی اگر داوطلبی تقاضای قبولی در بهترین دانشگاه های روزانه را داشته باشد ، می بایست رتبه خوبی را نیز کسب کند.

به طور کلی برای قبولی رشته روانشناسی در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی رتبه خیلی خوبی لازم نیست و حتی با رتبه های متوسط و روبه پایین نیز شانس پذیرش دارید.

در جدول های فوق نمونه رتبه هایی که در رشته روانشناسی سال 98 پذیرفته شده اند را مشاهده کردید ، اما شاید بخواهید بدانید که آخرین رتبه قبولی ها به چه صورت است و حداقل با چه درصد دروسی شانس قبولی دارید !

آخرین رتبه لازم برای رشته روانشناسی از ریاضی در سهمیه منطقه یک حداکثر 35 هزار است و با این رتبه می توانید در دانشگاه های غیر انتفاعی همچون غیرانتفاعی آبیک پذیرفته شوید ، ولی اگر بتوانید رتبه ای حدود 20 هزار در سهمیه را کسب کنید ، می توانید به پذیرش این رشته در دانشگاه روزانه امیدوار شوید. در سال 97 داوطلبی با رتبه 20116 در دانشگاه یزد مهریز پذیرفته شد.

در سهمیه منطقه دو داوطلبان می توانند با حدود رتبه 40 هزار در رشته روانشناسی دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرفته شوند. در دانشگاه روزانه نیز حداکثر با رتبه 18 هزار احتمال قبولی دارید. در سال 97 یکی از پذیرفته شدگان روانشناسی دانشگاه زاهدان با رتبه 18200 قبول شده بود.

در سهمیه منطقه سه با رتبه حدود 30 هزار شانس پذیرش رشته روانشناسی را در دانشگاه های پیام نور را دارید ولی اگر به پذیرش در دانشگاه روزانه فکر می کنید ، حداقل باید رتبه 10 هزار را کسب کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

  رشته مهندسی صنایع از شاخه های مهندسی می باشد که امروزه متقاضیان زیادی دارد …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

مطلب زیر در مورد رتبه قبولی روانشناسی و درصد های مورد نیاز برای قبولی این رشته می باشد.

روانشناسی یکی از رشته هایی است که در زیر مجموعه کنکور علوم انسانی قرار دارد و داوطلبان کنکور علوم انسانی و ریاضی و تجربی می توانند در فرایند انتخاب رشته  این رشته را در دانشگاههای سراسری، آزاد و پردیس های بین الملل انتخاب نمایند. رتبه قبولی روان شناسی در دانشگاههای مختلف متفاوت است و هر فرد می تواند بر اساس هدف خود برای قبولی در یکی از این کد رشته محل ها تخمین رتبه قبولی روان شناسی را انجام دهد.

یکی از معیارهایی که به انتخاب رشته داوطلبان کمک زیادی می نماید تخمین رشته یا رتبه قبولی روان شناسی با توجه به درصدهای کسب شده در کنکور سراسری می باشد. داوطلبان بعد از گذراندن کنکور سراسری در ابتدا با استفاده از درصدهای کسب شده در کنکور سراسری تخمین رتبه قبولی روان شناسی دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد را انجام می دهند و سپس با استفاده از رتبه مورد نظر تخمین کد رشته محل قبولی را مورد بررسی قرار می دهند.

در تخمین رتبه قبولی روان شناسی داوطلبان می توانند آمار قبولی های روان شناسی سال های گذشته را ملاک پذیرش خود قرار دهند. اما همواره باید به این نکته توجه کرد که آمار قبولی های رشته روان شناسی در سال های مختلف با یکدیگر متفاوت است و نمیتوان صرفا بر اساس رتبه های قبولی روان شناسی در سال گذشته از انتخاب رشته امسال خود مطمئن شویم.

همواره در کنکور سراسری اولویت اول داوطلبان برای قبولی دانشگاههای سراسری می باشند که رقابت برای پذیرش در این کد رشته محل ها بسیار بالاتر از سایر سهمیه های دانشگاهی است. در جدول زیر می توانید رتبه قبولی روان شناسی دانشگاههای دولتی را مشاهده کنید و سپس بر اساس این رتبه های قبولی روان شناسی تخمین رشته مناسبی را با توجه به رتبه خود در کنکور سراسری انجام دهید.قبولی رشته روانشناسی از ریاضی

یکی دیگر از انواع تخمین رتبه قبولی روان شناسی، تخمین رتبه قبولی روان شناسی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد است که پس از دانشگاه سراسری مورد نظر بسیاری از داوطلبان می باشد. رتبه قبولی روان شناسی دانشگاه آزاد نسبت به رتبه قبولی روان شناسی دانشگاه دولتی حد نصاب های پایین تری داشته اما بازهم در برخی کدرشته محل ها در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد مانند دانشگاههای آزاد تهران و یا برخی از دانشگاههای با رنکینگ بالا در رتبه بندی دانشگاههای آزاد، رقابت بالایی برای پذیرش وجود دارد.

رتبه قبولی روان شناسی بین الملل نیز از دیگر انتخاب های موجود در انتخاب رشته کنکور سراسری و یا انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد که داوطلبان می توانند در آنها انتخاب کد رشته محل را انجام دهند. معمولا دانشگاه بین الملل دارای شهریه بالاتری نسبت به دانشگاه آزاد می باشد و خود واحد های دانشگاه آزاد نیز در بسیاری از مواقع دارای پردیس های بین الملل می باشند. معمولا حدود هزینه در پردیس های بین الملل در رشته روان شناسی بین 6 تا 10 میلیون تومان است که البته این رقم ها سال به سال متفاوت می شود.

داوطلبان می توانند بر اساس اطلاعات کارنامه رتبه های قبولی روان شناسی در دانشگاههای مختلف کشور دید مناسبی از تخمین رتبه و تخمین رشته قبولی خود بدست آورند. این اطلاعات بر اساس سهمیه های آزاد، سهمیه های 5% و یا سهمیه های 25% کنکور قرار داده شده اند. همواره در کنکور سال های مختلف بازه درصد مورد نیاز قبولی متفاوت بوده که در برخی از رشته ها این درصد و رتبه قبولی پایین تر آمده و در برخی از رشته ها این رتبه و درصد قبولی بالاتر رفته. که معمولا در رشته های پزشکی و پیراپزشکی همواره میانگین رتبه قبولی پایین آمده یعنی رتبه های بهتری در سال های اخیر وارد دانشگاه شده اند و بر عکس در رشته های علوم انسانی و ریاضی و فنی رتبه های بالاتری وارد دانشگاه شده اند که دلیل این موضوع تقاضای بسیار زیاد برای شرکت در کنکور تجربی و قبولی در رشته های علوم پزشکی است.

داوطلبان عزیز می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری و همچنین نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد احتمال قبولی در رشته روان شناسی و سایر رشته ها را دریافت نمایند. در نرم افزار انتخاب رشته کنکور داوطلبان می توانند اطلاعات کارنامه خود را در قسمت تکمیل اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب رشته وارد نمایند و سپس احتمال قبولی خود را با رتبه قبولی روان شناسی مورد نیاز برای هر کد رشته محل مطابقت نمایند.

معمولا رتبه قبولی روان شناسی در نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری بر اساس انتخاب رشته کنکور سراسری در چند سال گذشته جمع آوری شده و داوطلبان صرفا می توانند از این نرم افزار و احتمال های قبولی در جهت چیدمان درست اولویت های خود استفاده نمایند و نباید بطور قطع از پذیرش در کد رشته محلی صرفا بر اساس آمار سال های قبل مطمئن شوند.

رتبه قبولی رشته های پرطرفدار گروه انسانی که شاید براتون جالب باشه دربارش بدونید

رتبه قبولی تربیت بدنی و علوم ورزشی    رتبه قبولی باستان شناسی    رتبه قبولی تاریخ    رتبه قبولی فلسفه   رتبه قبولی زبان و ادبیات عربی     رتبه قبولی مددکاری اجتماعی     رتبه قبولی علوم سیاسی    رتبه قبولی مدیریت    رتبه قبولی زبان و ادبیات فارسی    رتبه قبولی روزنامه نگاری     رتبه قبولی حقوق      رتبه قبولی علوم تربیتی     رتبه قبولی ادیان و مذاهب     رتبه قبولی جهانگردی     رتبه قبولی حسابداری     رتبه قبولی آموزش کودکان استثنایی    رتبه قبولی آموزش ابتدایی  

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

 

 

آدرس :
خیابان انقلاب -روبروی درب اصلی دانشگاه تهران -خیابان فخر رازی -خیابان ژاندارمری غربی -پلاک 75-جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

 

جهت تماس با مشاور اینجا را کلیک نمایید.

 

قبولی رشته روانشناسی از ریاضی
قبولی رشته روانشناسی از ریاضی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *