روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر

 
helpkade
روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر
روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر

 

وب سایت نازوب، جذاب ترین و جالب ترین بخش فال و طالع بینی، شخصیت و روانشناسی در خصوص ویژگی های متولدین تیر ماه را در مطالعه می کنید با شناخت خصوصیات دختران متولد این ماه به سادگی می توانید وضعیت دوستی، و رابطه را بین خودتان روشن و آشکار کنید.

 

 

روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر

متولد زن تیر ماه بسیار باوفا، نجیب، صرفه جو و گاهی اوقات خسیس، در آشپزی مقداری قابل، در شبهای مهتابی بسیار عاشق، و در دوران مادر بودن یک زن کم نظیر است.

 

او از انتقاد به شدت نفرت دارد و به معایب خود کمتر گردن می نهد و پذیرا می شود.

 

در عرض ماه سه چهار مرتبه بد خلق و خوش خلق می شود و گاهی قهر می کند و در لاک خود فرو می رود. اگر با شما دعوا و اوقات تلخی کرد،‌برای آشتی کردن هرگز پیشقدم نمی شود.

 

در مقابل دختری که در تیر ماه متولد شده، مدت ها بلا تکلیف خواهید ماهد. و نمی دانید که یک موجود ساکت و سر به زیر است و یا یک دختر پرخاشگر و به قول مشهور شهر آشوب، و عجیب آنکه تقریبا هرگز به این راز پی نخواهید برد.

 

روزی که هوا ابری و بارانی است، اندهگین و کسل است، وقتی آفتاب از لابلای ابرها بیرون آمد، کاری می کند تا پا به پای او غرق شادی بشوید. پیش بینی اخلاق و رفتار دختر تیر ماه درست مثل این است که بخواهید هوای دو ماه دیگر را امروز پیش بینی کنید.

 

او درست نمونه ضرب المثل معروف یک روز از دنده راست بلند می شود و یک روز از دنده چپ، رفتارش بی شباهت به نواختن یک آهنگ موسیقی نیست، هر نتی با نت قبلی اش فرق دارد و نوارها مرتبا تغییر می کنند و به این دلیل اگر شما می خواهید پیوسته با او باشید، باید پا به پای این تغییرات پیش بروید.

 

اما ضمنا بدانید که اگر اندکی عصبانی، تا حدودی غمگین و اخمو و به شدت خیالاتی است اما در مقابل راه پول جمع کردن را بسیار خوب بلد است و با این خصلت خود مشاور مالی بسیار بزرگی است.

 

از نظر س ک س سخت پای بند نجابت است. به گذشته ها علاقه زیادی دارد و اشیاء کهنه و قدیمی را با ولع خاصی نگاهداری می کند، به نحوی که اگر شما بتوانید اسباب و اثاثیه خصوصی او را بگردید،‌با کمال تعجب چیزهای کهنه ای در آنها پیدا می کنید که سال ها از عمرشان گذاشته است:

 

بلوزی که از مد افتاده است، گیره مویی که چندین سال قبل از کنار دریا خریده شده و حتی یک بار هم مورد استفاده قرار نگرفته، جوراب پاره ای که ده سال پیش آن را می پوشید و به کوهنوردی می رفت و قاب عکس شکسته ای که روز گاری عکس پدر بزرگ در آن بود.

 

شاید اگر روزی پای غرور و ابراز شخصیت در کار باشد، ناگهان پول زیادی خرج کند، اما به طور معمول میزان پولی که خرج می کند، خیلی کمتر از میزانی است که بدست می آورد. به هنگام ازدواج با شما، یکی از سئوالات خصوصی اش این است که: عزیزم چقدر پول نقد در بانک داری.

 

و به این ترتیب صحبت درباره پول یکی از بهترین سوژه هایی است که شما می توانید برای گفتو گو با او انتخاب کنید،‌البته این را هم باید گفت که او اگر شما را مرد دلخواه خود تشخیص داد و شما حساب بانکی چشمگیری نداشتید، رهایتان نمی کند، مشروط بر اینکه تشخیص بدهد مردی هستید که راه پول در آوردن را بلد هستید.

 

اگر روزی هدیه گرانبهایی به وی دادید و او گفت که نمی بایستی چنین چیزگران قیمتی را خریداری می کردی، حتم داشته باشید که تعارف نمی کند و از اینکه شما مقدار زیادی پول در راه خرید هدیه به هدر داده اید،‌دلخور شده است.

 

اگر می خواهید که فکر زن تیر ماه را از اضافه حقوق،‌اضافه کار،‌رهن، نزول، مخارج زندگی و اینجور چیزها منصرف کنید، بهترین راه این است که در شب مهتابی او را برای گردش به کنار دریا ببرید.

 

برای دختری که در ماه تیر متولد شده باشد، یک چنین شبی و یک چنین جایی بهترین و دلپذیرترین نقطه روی زمین است، چنین به نظر می رسد که قرص ماه تمام افکار مادی او را از سرش بیرون می کشد و او را یک پارچه شعر و احساس می کند.

 

تغییرات خلق و خوی زن متولد تیر ماه در شب های مهتابی شگفت انگیز است.

در مدتی که ماه در آسمان شب به شب کوچکتر و هلالی تر می شود، او تبدیل به دختری خجول و سر به زیر می گردد که شرم و حیای بی حد و حصرش موجب تعجبتان خواهد شد.

 

اما همین دختر خجالتی و منزوی در طی دو سه شبی که ماه قرص کامل دارد، قابلیت های شگفت انگیزی از خود نشان می دهد.

 

مثلا میان یک جمع صد نفری می رقصد و آواز می خواند،‌ممکن است شعر بسیار زیبایی بسراید، آهنگ بسیار دلنشینی بسازد و یا عقاید فلسفی جالبی ابراز دارد. طبیعی است،‌ در طول مدت مزبور همصحبتی با او بسیار شاعرانه و جذاب است.

 

روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر

اگر دختری که در تیر ماه متولد شده است،‌عاشق شما شده باشد، به دو صورت ممکن است این عشق خود را ابراز بدارد. او به شیوه ای بسیار لطیف و زنانه، همراه با برافروختگی صورت و حجب و حیای دخترانه، اما روش دوم تا حدودی غیر مستقیم خواهد بود و او برای ابراز منظور و حالت خود از کلیه مکر و حیله های زنانه استفاده خواهد کرد

 

 

و طبیعی است که این حالت دوم مخصوصا اگر شما هم عاشق او شده باشید، بسیار هیجان انگیز و زیباست اما اگر شما عاشق او و او عاشق شما باشد، خیال می کند معامله به این آسانی ها خاتمه می یابد. بعداز آنکه تمام مطالب این کتاب را خواندید،‌ به این حقیقت پی می برید که هیچ زنی، از نظر مردها کامل نیست.

 

 

زن متولد فروردین پیوسته به فکر خودش است و برای به کرسی نشاندن حرف و نظرش تقلا می کند،‌زن متولد آذر به طرز حیرت آوری رک گو است،‌ زن متولد آبان چنان رفتاری دارد که گاهی مو بر اندام انسان سیخ می شود، زن متولد خرداد متلون المزاج است،‌زن متولد مرداد خودخواه و مغرور است ولی زن متولد تیر معمولا هیچ یک از این معایب را ندارد. با وجود این، برخی نبایدها وجود دارد که شما باید در مورد زن متولد تیر ماه از آنها غافل نشوید.

 

برچسبها: شخصیت شناسی زنان ، متولدین تیر



 

 

 

روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر

طالع بینی زن متولد تیر

عجب نشانه رضایت بخشی است ! تیر یكی از بهترین برجها برای تولد زنان است .دختر متولد برج تیر بسیار حساس است و از نیروهای مرموزی دراین زمینه برخوردار است .

دختر متولد تیر نسبت به واژه ها حساسیت خاصی دارد و لازم است كه به احساسات و عواطف خود آگاه باشد و به آنها نظم دهد ، چون در غیر اینصورت مثل تكه های از هم گسیخته یك قایق شكسته، در دریای زندگی به این سو و آن سو می رود . او می تواند چون یك آتشفشان دچار فوران احساسات شود و اطرافیان را بترساند و گاهی نیز چنان درگیر حسادت می شود كه به فرار از چنگال او برای همه مشكل می شود .

زن متولد تیر، خیلی یك دنده است و این خصلت او گاه دوست داشتنی است چون سماجت او را در رسیدن به خواسته هایش كمك می كند اما از نظر عاطفی ، افتضاح است چون نمی داند چه وقت ، كجا و چرا توقف كند . او قادر نیست بفهمد یك رابطه كی تما م شده و اگر تصویری مبهم و نادرست از پایان رابطه داشته باشد آنقدر سماجت می كند و به طعمه و چنگ می زند تا عشق و علاقه هر دو طرف به نفرت تبدیل شود .

احساسات زن متول تیر گاه به حد افراط می رسد و به جای آنكه از او آدمی عاشق ، مهربان ، دلسوز ، آرام ، فادار ، محافظ و رام بسازد ، آشفتگی به بار می آورد . او از نظر دیگران آدمی مرموز، دسیسه چین و زود رنج است . در واقع دیگران احساسات او را بد تعبیر می كنند و تلاش می كنند تا از او دوری كنند اما احساسات و دلبستگی های او بسیار قوی است و تمام این سوء تعبیرها ناشی از غرور اوست .

این زن اگر آدم مثبتی باشد ، بسیار همدل، پر احساس و یاری بخش است واگر احساساتش را بدرستی جهت دهد و خود را به شكلی درست و غیر مستقیم وقف شریك كند همه چیز عاشقانه پیش خواهد رفت. اما، امان از وقتی كه همه چیز را خراب می كند ، گریه و شیونی سر می دهد كه آن سرش ناپیدا است.

زن متولد تیر اگر وجودش را سازمان بخشیده باشد ، محشر است . او از شریك خانواده و هركس كه برایش مهم است ، صادقانه و با نظم و مقررات خاص  محافظت می كند . او در موقع لزوم دیگران را توبیخ نیز می كند .ا گر او منفی باشد خجالت می كشد كه دیگران را مواخذه كند، البته زن متولد تیر پس از نطق آتشین ، یا دعوا با دیگران خود خوری می كند و فكر می كند آیا كارش درست بود یا نه و حسابی گریه خواهد كرد , مهم این است كه او بلاخره نظرش را می گوید و عاقلانه عمل می كند .

بیشتر زنان متولد تیر جمع و جور و خوش هیكل هستند . برخی هم به شكل دلچسبی خپل هستند .

دختر متولد چهارمین برج در منطقه البروج معمولاً زیاد لبخند می زند. او گرم و خودمانی است و رفتاری مادرانه دارد. از این رو بودن در كنار او ، لذت بخش است . او دوست داشتنی است و عاشق بچه است و اگر بچه نداشته باشد او یك حیوان خانگی نگهداری می كند.

اشتباه نكیند ، زندگی خانوادگی مانع روشنفكری او نشده است . او می تواند در عین همدلی و منطق فمینیست باشد ، و در این مورد مانند متولدین برخی برجها سرسخت تند و متعصب نیست .

بی شك زن متولد تیر بهترین مادر است اما از آنجا كه انحصار گری در خون اوست، جدا شدن بچه ها از خانواده ، وی را دچار دلشوره می كند . چون جدا شدن از خانواده برای خودش هم سخت بوده است . حتی وقتی بزرگ می شود بیشتر وقتش را با ایل و تبارش می گذراند . نمونه بارز این زن ، رئیس من است كه بیشتر وقتش را با خانواده می گذارند چون زندگی اش حول كسب و كارش می چرخد . مثل بقیه زنهای متولد این برج وقتی اسم دوستانش را بپرسی، از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی كند .

طالع بینی هندی سایر ماهها

انواع فال و طالع بینی

تور ارزان کیش با اقامت در بهترین هتل ها

تور کیش را گران نخرید!!

کاملترین وارزان ترین بلیطهای زمینی وهوایی

دنبال چه خدماتی تو کدوم محدوده هستی؟

تور هیجان انگیز کیش با تخفیف استثنائی

بااین نوشابه از پوکی استخوان پیشگیری کنید!

دسترسی به بازی هاوقابلیت های جدید

گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی

رزرو آنلاین مفرح ترین تورهای پیشنهادی فصل

با چند سوال ساده شخصیتت رو بشناس!

تماشای رایگان سریال آقازاده

تخته نرد خاتم، بهترین انتخاب برای هدیه

انواع کالا روبا7روزضمانت بازگشت سفارش بده

دسترسی آسان به تمام برنامه های اپل

بهترین فرصت خرید هدیه با تخفیف های بی نظیر

تنوع بیش از 1000 مدل لوستر برای خرید

محصولات پیشنهادی جهت خرید هدیه

کفش اسپرت و صندل تابستانه زنانه

جدیدترین گوش های موجود در بازار – امکان مقایسه و خرید

تخفیف های داغ اجناس زنانه شیک و متنوع

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

اگر به دنبال زنانی با خصلت های زنانه تمام عیار میگردید، زنان متولد تیر ماه را انتخاب کنید. جالب است بدانید، زنان متولد تیر ماه در عین جذابیت، مهربانی و گیرایی، مملو از حسادت، ناراحتی و فرار از انتقاد هستند. این مطلب به طور کامل نقاط قوت زنان تیر ماهی، نقاط ضعف زنان تیر ماهی و خصوصیات زنان متولد تیر ماه را به طور کامل به شما توضیح می دهد.  معمولا هر زنی در عین لطافت، مهربانی، عنصرهای وفاداری و از خودگذشتگی، مانند هر فرد دیگری، از حسادت و لجاجت نیز بهره برده است. اما لازم بود بدانید زنان متولد تیر ماه صفات منفی خود را بسیار آشکار تر از دیگران نشان می دهند. خود را ملزوم به پنهان کردن این صفات نمی دانند که البته همین رفتار حکایت از شفافیت خصوصیات مثبت زنان تیر ماه در برابر صفات منفی خود دارد. از زنان معروف تیر ماهی می توان به نسرین مقانلو بازیگر و هلن کلر نویسنده امریکایی نام برد.

زنان تیر ماه تاب و تحمل شنیدن هیچ گونه انتقادی را ندارند و واضحاً از دیگران میخواهند از آنها انتقاد نکنند. اما در عین حال تمام تلاش خود را برای آنچه که در زندگیشان مثبت است به کار میبندند.

یکی از خصوصیات زنان متولد تیر ماه تلاش برای دستیابی به خواسته های خودشان است که نشان دهنده قبول مسئولیت زنان تیر ماه در برابر خواسته و انگیزه شان است. این گروه از زنان صبر و مقاومت بالایی برای رسیدن به خواسته هایشان به خرج میدهند اما در عین حال این صبر و مقاومت به معنای جنگیدن خودشان نیست. آنها فردی را انتخاب میکنند که برای رسیدن به هدفشان بجنگد و صبورانه منتظر اعلام نتیجه باشد.

زنان متولد تیر خواسته های خود را با صبر کردن از دیگران به دست می آورند. منبع رسیدن به خواسته ها برایشان کسی است که او را برای زندگی انتخاب میکنند. بنابراین منفعت طلبی و انتخابگری یکی دیگر از خصلت های زنان تیر ماه است که در عین حال میتواند آنها را به زنان صبور و مقاومی تبدیل کند.روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر

این گر‌وه از زنان برای رسیدن به خواسته هایشان قدم بر میدارند و تمام عیار منتظر اعلام نتیجه هستند و با هیچ نشانه غیره منتظره ایی دست از پا نمیکشند.

در واقع اگر بخواهید یک همراه همیشگی در زندگی خود داشته باشید بهتر است به زنان متولد تیر فکر کنید، زیرا منفعت و دستاوردهای شما دستاوردهای زنان متولد تیر نیز خواهد بود.

یکی دیگر از خصلت های بارز زنان تیر ماه، بها دادن به ظواهر زندگی و نشان دادن دستاوردهایشان به دیگران است. پول یکی از کلیدی ترین منابع آرامش زنان تیر ماه است. پول و ثروت میتواند خیال آنها را در زندگی از هر لحاظی آرام کند. اما نکته مهم این است که خودشان برای به دست آوردن پول تلاش نمیکنند. زنان متولد تیر ماه همیشه فردی را انتخاب میکنند که برای به دست آوردن پول تلاش میکند.

خصوصیات زنان متولد تیر میتوانند مانند یک بانک تمام عیار عمل می کند. آنها تلاش شما را برای به دست آوردن پول بیشتر ستایش میکنند و میتوانند فرد مورد اعتمادی برای نگه داشتن پول شما در زندگی باشند.از آنجایی که خود پول برای این گروه از زنان ارزشمند تر از هر وسیله تجملاتی دیگری است بنابراین صحبت درباره پول، میزان درآمد و کسب درآمد میتواند صحبت های خوشایندی برایشان باشد.

زنان تیر ماه افراد مهمی برای خیال راحت هر فردی در زندگی هستند. زنان تیر ماهی میخواهند با تلاش و بدون هیچ هزینه اضافه ای به زندگی خود سر و شکلی بدهند. زیرا منفعت زنان تیر ماه میتواند منفعت دیگران نیز باشد، بنابراین تلاش های شما نادیده گرفته نمیشود و برای دستاوردهای بیشتر قطعاً همراهی مداوم تر خواهید داشت.

شاید در قیاس اول از زنان تیر ماه با کهن الگوی یونگی زنی با خصلت آتنایی را متصور شوید. (زنان آتنا، زنانی پول دوست هستند که برای به دست آوردن پول و هزینه های خود بیشترین تلاش را میکنند و معیار اولیه آنها برای خودشان نه راحتی، بلکه به دست آوردن پول برای هر آسایش و راحتی خیال است)

از آنجایی که زنانی با کهن الگوی آتنا مدام در تلاش هستند که از لحاظ اقتصادی خود را قوی و نیرومند کنند. تا به تمام خواسته های خودشان دست پیدا کنند امکان دارد زنان متولد تیر در نگاه اول با کهن الگوی آتنا قیاس پیدا کنند. اما نکته مهم دقیقاً در اینجاست که زنانی با کهن الگوی آتنا خودشان در تلاشی مداوم و خستگی ناپذیر برای به دست آوردن پول و بهتر کردن اقتصادشان هستند. اما زنان متولد تیر به دنبال فردی هستند که بتوانند نیازهای اقتصادیشان را برایشان برطرف کند. در واقع زمانی که حرف از پول دوستی و تلاش برای به دست آوردن پول میشود تفاوت کهن الگوی یونگی و زنان متولد تیر واضح میشود.

اما بهتر است بدانیم زنان متولد تیر با وجه پول دوستی و نگاه اقتصاد آتنایی به دنبال فردی هستند که نیازهایشان را برطرف کند، که در اینجا کهن الگوی (هرا) در زنان متولد تیر ماه ظهور بیشتری پیدا میکند.

با تعاریف کهن الگوهای یونگ اگر یک زن وجود داشته باشد که بخواهد تمام تلاش خود را خرج به دست آوردن یک مرد و نگه داشتن او در زندگی بکند زنانی با کهن الگوی هرا می تواند آن زن باشند.

زنان هرا با خصلت های زنانه که مملو از حسادت، خانه دوستی، همسر دوستی و داشتن جایگاه و پایگاه مشخص برای تشکیل خانواده هستند. که به هیچ فردی اجازه حضور در زندگیشان نمیشوند که مبادا خللی در ساخته شان ایجاد شود. یک زن با کهن الگوی هرا میتواند تمام عمر در تلاش برای حفظ یک زندگی با معیارهای متوسط باشد اما خود احساس کند که خانه و خانواده دارد و با تمام قدرت در عین صبوری و حسادت های عمیق زنانه از زندگی خود محافظت کند.

بنابراین باید بدانیم زن متولد تیر دقیقاً بین کهن الگوی آتنا و کهن الگوی هرا در نوسان است.در واقع وجه آتنای زن متولد تیر ماه پول دوستی و حفظ منفعت و تلاش برای به دست آوردن پول است و وجه هرا زن متولد تیر ماه گشتن به دنبال فردی است که بتواند نیاز قلبی زن متولد تیر ماه را به او برساند.

شاید از مواجه با این خصلت زنان متولد تیر شکه شوید، اما اگر خودتان زنی متولد تیر ماه هستید باید با مواجه و آشنایی با خصوصیات اخلاقی و کهن الگویی خود به دنبال رفع ایرادات و اشکالات خود باشید.

زنان متولد تیر ماه بر اساس شخصیت شناسی یونگی و طالع بینی ماه سالشان میتوانند در گروه تیپ های درونگرا شهودی منطقی ادراکی تقسیم بندی شوند.

این گروه از زنان همانگونه که پیش از این بیان کرده ایم زنانی مستقل و هدفمند هستند که تمام تلاش خود را برای به دست آوردن نیازهایشان به کار میبندند. از این رو درونگرایی میتواند خصلت اصلی این گروه از زنان باشد، زیرا برونگرا ها در اکثر مواقع وقت و انرژی خود را صرف دیگران میکنند و اهدافشان بر اساس انرژی اطرافیانشان تنظیم میشود.

زنان متولد تیر ماه توانایی انجام فعالیت های مختلف را در خود اجرایی میکنند اما مهمترین خواسته شان فعالیت های فردی است که بر اساس شهود خود به آن ایمان داشته باشند تا بتوانند به طور کامل به آن خواسته دسترسی پیدا کنند.

زنان متولد تیر ماه مایل هستند شرایط کاری خود را خود تعیین کنند و از ضوابط دیگران و چهارچوب هایی که برایشان تعیین میشود گریزان هستند. اما میتوان به طور کامل به این یقیین دست پیدا کرد که این گروه از زنان میتوانند با چهارچوب و ضوابط خود به آنچه که مایل هستند دسترسی پیدا میکنند.

زنان متولد تیر ماه با تیپ شناسی درونگرای شهودی منطقی ادراکی در روابط خود با دیگران بسیار محتاط عمل میکنند اما زمانی که با فردی صمیمی میشوند قطعاً رابطه دوستانه شان را حفظ میکنند و میتوانند صمیمی ترین دوستان یکدیگر باقی بمانند.

زنان متولد تیر ماه با این تیپ شخصیتی به طور متناوب یاد گیرنده هستند و در تلاش مداوم برای بهبود روابط خود و رشد خود هستند. تنبل نبودن و پشتکار داشتن در شرایط فعلی از جمله خصلت هایی است که در زنان تیر ماه قابل ستایش است و مصرانه برای بهبود شرایط خود تلاش میکنند.

نکته مهم در دانستن طالع بینی ماه های سال و مقایسه آنها با کهن الگو های یونگ در به دست آوردن نقاط قوت و ضعف ما است که به مرور و با تلاش و آگاهی بخواهیم به رفع و رجوع این نقاط بپردازیم.

اگر در زندگیتان مدام احساس دلزدگی، پس زده شدن و یا غمگین شدن میکنید در دستاوردهای خود تجدید نظر کنید و فردیت اطرافیان خود را به دور از هیچ منفعتی در نظر بگیرید.

خصلت های آتنایی و تلاش برای جمع آوری و به دست آوردن یک نیاز اساسی در زندگی امروز انسان است اما باید بدانید جایگزین کردن منفعت های مالی به جای افراد انسانی میتواند آسیب های بیشتری در زندگی برای ما به همراه داشته باشد.

1. خصوصیات بارز زن متولد تیر ماه چیست؟ احساس دلبستگی مداوم و چسبندگی به مردانشان از خصوصیات بارز زنان متولد تیر ماه است. این زنان بدون مردانشان احساس خوشایندی ندارند و تمام توانشان را در بودن در کنار مردانشان به کار میبندند.

2. رگ خواب زنان تیر ماه چیست؟ پیدا کردن تعلق خاطر در کنار مردانی که دوستشان دارند رگ خواب زنان تیر ماه میباشد. تولید احساس امنیت و ایجاد آرامش و دادن این پیغام که هیچ گاه رهایشان نخواهید کرد آنها را آرام میکند.

3. چه مردانی مناسب زنان تیر ماه هستند؟ قطعاً مردانی که میتوانند به رابطه شان متعهد و منسجم باقی بمانند مردان خوبی برای هر زنی مخصوصاً تیر ماهی ها هستند. مردان ثروتمند نیز ملاک اصلی زنان متولد تیر ماه هستند.

4. تعریف کهن الگوی زن تیر ماه چیست؟ کهن الگوی آتنا زنانی پول دوست، منضبط و مرتب که بیشتر در موارد شغلی مخصوصاً شغل های پردرآمد قرار دارند از کهن الگوی آتنا برخوردارند و تمام تلاش خود را برای بهره مالی میکنند.

لطفا جهت مشاوره در مورد «زنان متولد تیر یا زنان هرا» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

Horoscope

زن متولد تير

زن متولد تير ماه بسيار باوفا، نجيب، صرفه جو و گاهي
اوقات خسيس، در آشپزي مقداري قابل، در شبهاي مهتابي بسيار عاشق، و در دوران مادر
بودن يك زن كم نظير است.
او از انتقاد به شدت نفرت دارد و به معايب خود كمتر گردن مي نهد و پذيرا مي شود.
در عرض ماه سه چهار مرتبه بد خلق و خوش خلق مي شود و گاهي قهر مي كند و در لاك خود
فرو مي رود. اگر با شما دعوا و اوقات تلخي كرد،‌براي آشتي كردن هرگز پيشقدم نمي
شود.
در مقابل دختري كه در تير ماه متولد شده، مدت ها بلا تكليف خواهيد ماند. و نمي
دانيد كه يك موجود ساكت و سر به زير است و يا يك دختر پرخاشگر و به قول معروف شهر
آشوب، و عجيب آنكه تقريبا هرگز به اين راز پي نخواهيد برد.
روزي كه هوا ابري و باراني است، اندهگين و كسل است، وقتي آفتاب از لابلاي ابرها
بيرون آمد، كاري مي كند تا پا به پاي او غرق شادي بشويد. پيش بيني اخلاق و رفتار
دختر تير ماه درست مثل اين است كه بخواهيد هواي دو ماه ديگر را امروز پيش بيني
كنيد. او درست نمونه ضرب المثل معروف يك روز از دنده راست بلند مي شود و يك روز از
دنده چپ، رفتارش بي شباهت به نواختن يك آهنگ موسيقي نيست، هر نتي با نت قبلي اش فرق
دارد و نوارها مرتبا تغيير مي كنند و به اين دليل اگر شما مي خواهيد پيوسته با او
باشيد، بايد پا به پاي اين تغييرات پيش برويد. اما ضمنا بدانيد كه اگر اندكي
عصباني، تا حدودي غمگين و اخمو و به شدت خيالاتي است اما در مقابل راه پول جمع كردن
را بسيار خوب بلد است و با اين خصلت خود مشاور مالي بسيار بزرگي است.
از نظر سكس سخت پاي بند نجابت است. به گذشته ها علاقه زيادي دارد و اشياء كهنه و
قديمي را با ولع خاصي نگاهداري مي كند، به نحوي كه اگر شما بتوانيد اسباب و اثاثيه
خصوصي او را بگرديد،‌با كمال تعجب چيزهاي كهنه اي در آنها پيدا مي كنيد كه سال ها
از عمرشان گذاشته است: بلوزي كه از مد افتاده است، گيره مويي كه چندين سال قبل از
كنار دريا خريده شده و حتي يك بار هم مورد استفاده قرار نگرفته، جوراب پاره اي كه
ده سال پيش آن را مي پوشيد و به كوهنوردي مي رفت و قاب عكس شكسته اي كه روز گاري
عكس پدر بزرگ در آن بود.
شايد اگر روزي پاي غرور و ابراز شخصيت در كار باشد، ناگهان پول زيادي خرج كند، اما
به طور معمول ميزان پولي كه خرج مي كند، خيلي كمتر از ميزاني است كه بدست مي آورد.
به هنگام ازدواج با شما، يكي از سئوالات خصوصي اش اين است كه: عزيزم چقدر پول نقد
در بانك داري. و به اين ترتيب صحبت درباره پول يكي از بهترين سوژه هايي است كه شما
مي توانيد براي گفتو گو با او انتخاب كنيد،‌البته اين را هم بايد گفت كه او اگر شما
را مرد دلخواه خود تشخيص داد و شما حساب بانكي چشمگيري نداشتيد، رهايتان نمي كند،
مشروط بر اينكه تشخيص بدهد مردي هستيد كه راه پول در آوردن را بلد هستيد.
اگر روزي هديه گرانبهايي به وي داديد و او گفت كه نمي بايستي چنين چيزگران قيمتي را
خريداري مي كردي، حتم داشته باشيد كه تعارف نمي كند و از اينكه شما مقدار زيادي پول
در راه خريد هديه به هدر داده ايد،‌دلخور شده است.
اگر مي خواهيد كه فكر زن تير ماه را از اضافه حقوق،‌اضافه كار،‌رهن، نزول، مخارج
زندگي و اينجور چيزها منصرف كنيد، بهترين راه اين است كه در شب مهتابي او را براي
گردش به كنار دريا ببريد. براي دختري كه در ماه تير متولد شده باشد، يك چنين شبي و
يك چنين جايي بهترين و دلپذيرترين نقطه روي زمين است، چنين به نظر مي رسد كه قرص
ماه تمام افكار مادي او را از سرش بيرون مي كشد و او را يك پارچه شعر و احساس مي
كند.
تغييرات خلق و خوي زن متولد تير ماه در شب هاي مهتابي شگفت انگيز است.
در مدتي كه ماه در آسمان ، شب به شب كوچكتر و هلالي تر مي شود، او تبديل به دختري
خجول و سر به زير مي گردد كه شرم و حياي بي حد و حصرش موجب تعجبتان خواهد شد.
اما همين دختر خجالتي و منزوي در طي دو سه شبي كه ماه قرص كامل دارد، قابليت هاي
شگفت انگيزي از خود نشان مي دهد.
مثلا ميان يك جمع صد نفري مي رقصد و آواز مي خواند،‌ممكن است شعر بسيار زيبايي
بسرايد، آهنگ بسيار دلنشيني بسازد و يا عقايد فلسفي جالبي ابراز دارد. طبيعي است،‌
در طول مدت مزبور هم صحبتي با او بسيار شاعرانه و جذاب است.
اگر دختري كه در تير ماه متولد شده است،‌عاشق شما شده باشد، به دو صورت ممكن است
اين عشق خود را ابراز بدارد. او به شيوه اي بسيار لطيف و زنانه، همراه با
برافروختگي صورت و حجب و حياي دخترانه، اما روش دوم تا حدودي غير مستقيم خواهد بود
و او براي ابراز منظور و حالت خود از كلي مكر و حيله هاي زنانه استفاده خواهد كرد و
طبيعي است كه اين حالت دوم مخصوصا اگر شما هم عاشق او شده باشيد، بسيار هيجان انگيز
و زيباست اما اگر شما عاشق او و او عاشق شما باشد، خيال مي كند معامله به اين آساني
ها خاتمه مي يابد. بعداز آنكه تمام مطالب اين كتاب (سايت) را خوانديد،‌ به اين
حقيقت پي مي بريد كه هيچ زني، از نظر مردها كامل نيست.

زن متولد فروردين پيوسته به فكر خودش است و براي به كرسي نشاندن حرف و نظرش تقلا مي
كند،‌


زن متولد آذر به طرز حيرت آوري رك گو است،‌

روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر

زن متولد آبان چنان رفتاري دارد كه گاهي مو بر اندام انسان سيخ مي شود،


زن متولد خرداد متلون المزاج است،‌


زن متولد مرداد خودخواه و مغرور است

ولي زن متولد تير معمولا هيچ يك از اين معايب را ندارد. با وجود اين، برخي نبايدها
وجود دارد كه شما بايد در مورد زن متولد تير ماه به خاطر بسپاريد. اولا اينكه زن
تير ماه از اينكه مورد انتقاد قرار گيرد، به شدت نفرت دارد، اگر مورد تمسخر واقع
بشود، شديدا آزرده خاطر مي گردد و بالاخره اصلا تاب و تحمل طرد شدن را ندارد. اگر
شخص مورد نظرتان متولد تير ماه است،‌حتما اين سه موضوع را به خاطر نگاه داريد. او
كمتر ممكن است عصبانيت خود را ظاهر سازد. و بيشتر اوقات سعي مي كند به صورت كجدار و
مريض با شما رفتار نمايد. اگر كاري كه موجب رنجش خاطرش شد، بهتر است قدم اول را
براي آشتي، شما برداريد. سعي كنيد نسبت به مادر او خيلي مهربان باشيد. از نظر زن
متولد تير ماه مادر كسي است كه اصلا نمي تواند ناراحتي اش را ببيند: از بازگو كردن
جوك هايي كه براي مادر زن ساخته شده است، خودداري كنيد زيرا اصلا تاب تحملش را
ندارد.
اگر نكاتي از گذشته وي مي دانيد، به هنگام مشكلات و اوقات تلخي ها آن ها را بازگو
نكنيد. و اين نه به آن جهت است كه در وي حالت انفعالي ايجاد مي كند بلكه به دليل آن
است كه اولا به هيچ صورتي مايل نيست مورد انتقاد قرار بگيرد و در ثاني تمايل
فراواني به حفظ اسرار دارد. مخصوصا اگر اين اسرار متعلق به خودش باشند. ضمنا او از
اعتراف كردن بيزار است و هرگز اين كار را با صداقت واقعي انجام نمي دهد. منتها اگر
شما صادقانه گناهان و خطاهاي خود را بازگو مي كنيد، ممكن است او هم تا حدي تن به
اعتراف كردن بدهد.
اگر خوب دقت كنيد‌،متوجه مي شويد كه او از يك ترس موهوم نهاني رنج مي برد،‌ترس از
اينكه نكند زيبا نباشد،‌ترس از اينكه نكند جذاب نباشد، ترس از اينكه دارد جواني را
پشت سر مي گذارد، ترس از اينكه پا به سن گذاشته چنانكه بايد و شايد مورد احترام
قرار نگيرد و رويش حساب نشود و او ولو اينكه هيكلي مانند ونوس، صورتي بسان قرص قمر
و مغز متفكري شبيه ابن سينا داشته باشد، باز از چنين واهمه اي در نهاد خويش رنج مي
برد. براي آرام كردن خيالش او را متقاعد كنيد كه اولا از نظر زيبايي،‌جذابيت و خوش
هيكلي چيزي از زن هاي ديگر كم ندارد و در ثاني شما او را به همين صورتي كه هست دوست
داريد. خلق و خوي او لااقل ماهي چهار بار تغيير كلي پيدا مي كند و اين تغييرات
همزمان با تغييرات ظاهري شكل ماه است. علاوه بر اين روزي دو بار هم تغييرات مزبور
نيز متناسب با جزر و مد درياست.( البته به شرط اينكه اين دريا، درياي خزر يا
مديترانه نباشد زيرا اين دو دريا جزر و مد ندارد). شايد بهترين تعريفي كه بتوان از
خلق و خوي او كرد، اين باشد كه گوييم زمان تغييرات اخلاقي اش قابل پيش بيني است،
ولي چگونگي اين تغييرات غير قابل پيش بيني هستند. در ساعاتي كه اوقاتش تلخ است، به
شدت نسبت به امور مختلف از خود دلسردي نشان مي دهد، مثلا ممكن است با اصرار بگويد
كه آشپز خوب و قابلي نيست، ادعايي كه مسلما حقيقت ندارد زيرا او،‌مثل بقيه هم جنسان
خود كه در اين ماه متولد شده اند، آشپز بسيار قابلي است. او به هيچ وجه با قوطي هاي
كنسرو يا غذاهاي منجمد ميانه خوشي ندارد، علاقه اش به طباخي چنان است كه اگر فرصت
كند حتي بيسكويت هاي مورد نياز منزل را هم شخصا مي پزد. پس از ازدواج با دختري كه
در ماه تير به دنيا آمده است، خيلي زود متوجه مي شويد كه غذاهايي را كه او روي ميز
مي چيند، به راستي خوشمزه و لذيذ است. بدون شك اجاق گاز يكي از نزديكترين دوستان او
محسوب مي شود و آشپزخانه اتاق دلخواه اوست. رفتار اين زن به هنگام سرو كردن غذا
واقعا تماشايي و جالب است. با حركاتي بسيار موزون و لبخندي بسيار دلپذير غذا را به
سر ميز مي آورد، آن را سرو مي كند و چنان با دقت قطعاتي مورد نظر هر كس را توي
بشقابش مي گذارد كه وصف آن غير ممكن است.
يكي ديگر از ترس هاي موهومي كه در او احساس مي گردد، اين است كه نكند مورد علاقه
شما نباشد.( البته اين را هم بگويم كه شما اعم از اينكه زنتان متولد اين ماه باشد
يا نباشد، بايد هر چند وقت يك بار عشق خود را به او ثابت كنيد) اما در مورد زن
متولد تير ماه اين كار بايد خيلي زيادتر صورت بگيرد و اگر اين وظيفه را فراموش
نكرديد، خواهيد ديد كه او چطور پروانه وار به دورتان خواهد گشت. زن متولد تير در
مقابل ابراز عشق حساسيت زيادي از خود نشان ميدهد كه علتش احتمالا تخفيف يافتن همان
ترس موهومي است كه در نهادش وجود دارد،‌اما از سوي ديگر پيش گرفتن اينچنين روشي
اشكالاتي نيز به وجود مي آورد، مثلا يادتان هست كه گفتيم كسي كه در اين ماه متولد
شده باشد، چه زن باشد و چه مرد، وقتي از دست دادن شي ء مورد علاقه اش پيش بيايد، تا
پاي جان مبارزه مي كند، خوب حالا اگر رفتار شما چنان باشد كه زنتان بفهمد همسر مورد
نظرش را يافته است، ده ها نوع غل و زنجير به دست و پايتان بند خواهد كرد تا مبادا
شما را از دست بدهد. البته مرداني پيدا مي شوند كه صميمانه خواهان يك چنين زن
وفاداري هستند اما آيا شما از زمره آن هايي مي باشيد كه به قول معروف نتوانيد بدون
زنتان حتي يك جرعه آب بنوشيد. اگر شما بتوانيد اعتماد او را به خود جلب كنيد، از
نظر غذا و عشق هرگز دچار كمبود نخواهيد شد. از نكاتي كه پس از ازدواج با زن متولد
تير ماه بايد رعايت كنيد، خودداري از اقدامات و رفتاري است كه موجب تاثر او و فرو
رفتن به لاك اندرون شود. احساسات او به قدري رقيق و حساسيت او به قدري زياد است كه
كوچكترين بي توجهي و يا ندانم كاري شما مي تواند قلبش را جريحه دار سازد. نكته
ناراحت كننده در اين مورد اين است كه آدم نمي تواند حدس بزند او چه موقع آسيب پذيري
زيادتري دارد و چه موقع از حركات و گفتار شما تعبيرهاي ناجوري به عمل مي آورد. آيا
مي توانيد تصور كنيد كه او يك شب در مقابل در مقابل اين جمله شما كه چه موهاي نرم و
زيبايي داري، ناگهان شروع به گريه بكند،‌براي اينكه دفعه قبل از همه جاي بدن او
تعريف كرده بوديدجز موهايش و اين امر اين توهم را برايش به وجود آورده بود كه نكند
موهاي زيبايي نداشته باشد. بله حساسيت او در مقابل رفتاري كه با وي مي شود،‌خارق
العاده است و در ضمن بسيار هم زود رنج است. اشكش فورا به راه مي افتد و اين امر
ايجاب مي كند كه هميشه دستمالي همراه داشته باشد.
زني كه در تيرماه متولد شده است،‌الزاما خسيس نيست اما نشانه هايي از اين حالت در
وي مشاهده مي گردد. شما مي توانيد او را صرفه جو و دور انديش بناميد. او هرگز نخ
هايي را كه روي جعبه ها مي بندند، تكمه ها، قوطي هاي خالي روغن نباتي، كفش هاي كهنه
و لباس كهنه و… را دور نمي ريزد. كسي چه مي داند، شايد يك روزي اين كاغذ عاشقانه
اي كه ده سال قبل نوشته شده است، اين تكه نخ و يا اين قوطي خالي روغن نباتي به درد
بخورد، حتي فيوز شكسته اي هم كه او در كشوي ميزش نگاهداري مي كند،‌ ممكن است روزي
مفيد واقع شود. بي فايده است اگر از او بپرسيد كه اين همه جوراب پاره و دستكش پاره
كهنه كه چمع كرده است، به چه دردي خواهند خورد. اگر خوب بررسي كنيد، متوجه نكته
جالب ديگري هم مي شويد و آن اين است كه علاقه او به جمع آوري اينجور چيزها صرفا و
منحصرا به خاطر اين نيست كه خيال مي كند ممكن است روزي به درد بخورند، او نسبت به
اشياء كهنه نوعي علاقه مندي ذاتي دارد، محرك او در اين كار تا حدودي هم جنبه احساسي
دارد، محرك او در اين كار تا حدودي هم جنبه احساسي دارد، براي او، هر شيء كهنه اي
كه به وي تعلق داشته باشد، به نحوي خاطره انگيز است و به اين دليل با ولع خاصي به
نگاهداري او آن مي پردازد و اين امر بالطبع شامل حال شما هم كه شوهرش باشيد، مي
گردد. اما كوشش او براي حفظ شوهرش بيش از آنكه ناشي از حسادت باشد، به علت احساس
مالكيتي است كه نسبت به شما دارد. البته به نظر بعضي ها خود حسادت هم ناشي از احساس
مالكيت است، اما به نظر بعضي ها خود حسادت هم ناشي از احساس مالكيت است، اما به نظر
من بين اين دو تفاوت هايي وجود دارد.
بسياري از زنان از ناملايمات زنانه و بد بياري هاي زندگي فورا دست به شكوه و شكايت
مي زنند. در حالي كه زن متولد تير معتقد است كه خدا كشتي آنجا كه خواهد برد. بسيار
معتقد به سرنوشت و تقدير است. وقتي جريان زندگي بر وقف مرادش پيش نمي برد، در كنج
خلوت چند قطره اشكي فرو مي ريزد و به حال خود تاسف مي خورد، در حالي كه عكس العمل
ظاهري اش بسيار آرام است و صبر كنيد تا كارها خود به خود روبراه بشوند. صبر و
شكيبايي يكي از صفات بسيار خوب اوست، با وجود اين وقتي از موضوعي ناراحت شد، بايد
به كمكش بشتابيد و كاري كنيد تا احساساتش جريحه دار نشود. از خود گذشتگي زن متولد
تير ماه براي كساني كه دوستشان دارد، حد و مرزي ندارد. وقتي يكي از اين افراد به وي
احتياج پيدا كرد، ‌ديگر هيچ نوع اثري از آن دور انديشي ها، احتياط ها و تعمق ها در
وجودش مشاهده نخواهد شد و چنان بيبا كانه قدم پيش مي گذارد و از خود گذشتگي نشان مي
دهد كه به راستي اعجاب انگيز است. شما مي توانيد حتم داشته باشيد كه وقتي در تنگنا
و سختي قرار گرفتيد، او نه تنها رهايتان نخواهد كرد، بلكه با تمام قدرت پا به پاي
شما با مشكلات نبرد مي كند تا از مخمصه نجات پيدا كنيد.
در يك چنين مواقعي است كه شما متوجه مي شويد آن موجود ظريف و شكننده ديروز چگونه مي
تواند به صخره اي پا برجا و پرمقاومت تبديل شود. در لحظات بحراني مغزش مثل يك
كامپيوتر شروع به فعاليت مي كند و بهترين راه حل مشكلات را نشان مي دهد. اگر
گرفتاري مزبور شامل حال خانواده او بشود، سعي مي كند با گرمترين احساسات و عميق
ترين عشق ها خانواده خود را از بلا دور مي كند.
علاقه اين زن به بچه هايش چنان است كه پس از تولد اولين كودك ممكن است اين توهم
براي شوهرش براي به وجود بيايد كه ديگر مانند سابق مورد علاقه زنش نيست.

احساسات بخش مهم رابطه عاشقانه یک دختر متولد تیر ماه را تشکیل می دهند. او نسبت به اینکه شریک زندگیش چگونه احساسات و خواسته هایش را اداره می کند، حساس است و اگر با بی تفاوتی یا پرخاشگری با او ملاقات کنید کم کم از شما دور خواهد شد. بنابراین اگر دختر مورد علاقه شما، متولد تیر ماه است و نسبت به یکی از همکاران شما نگران است، بجای اینکه به سختی با او مقابله به مثل کنید و بگویید همه چیز را درباره چیزی که به او ربطی ندارد فراموش کند، او را مطمئن کنید که به حرف او گوش می دهید.

رفتار بسیار زنانه و جذابیت او خصوصیت بارز دختر متولد تیر ماه است. مانند تاثیر ماه بر روی جزر و مد در اقیانوس، دختر متولد تیر ماه زمانی که در شرایطش قرار بگیرد و سرحوصله باشد می تواند یک مرد را حتی بدون بلند کردن انگشت کوچک خود، شیفته و جذب خود کند. دلیل آن جذابیت ذاتی، طبیعت دلسوز و رفتار دلنواز متولدین تیر ماه است که حتی چیزی فراتر از ظرفیت یک مرد می باشد.

یک جنبه اساسی از شخصیت دختر متولد تیر ماه، عشق به خانه و خانواده است. جای تعجب نیست چرا که آنها دربردارنده نماد خرچنگ می باشند که موجودی است خوشحال که همواره خانه خود را به همراه دارد. به احتمال زیاد یک زن متولد تیر ماه در خانه ای راحت و خانواده ای بزرگ خوشبخت ترین فرد است. در واقع حتی ممکن است آنها در خانواده ای پرجمعیت قدرت مادرسالانه داشته باشند. در کل آنها تمایل زیادی به مدیریت برگزاری میهمانی و سفره های شام بزرگ همانند خانواده های قدیمی دارند حتی اگر لازم باشد با شلاق مدیریت می کنند!

جالب توجه است که زن متولد تیر ماه می تواند درست مانند خرچنگ که زمان احساس خطر در مورد خانه اش کاملا بی رحم است و برای مراقبت از آن هر کاری کمی کند؛ باشد. زن متولد تیر ماه حتی در زمانی که مجرد است، در اعیاد مشتاقانه به انتظار دور هم جمع شدن خانواده و خوردن شام دسته جمعی است. شاید با چیدمان متفاوت و روز به روز قفسه های کمد لباس، شما را سورپرایز کند و از بابت این کار بسیار خوشحال و خرسند است.

زن متولد تیر ماه برای بزرگ کردن فرزند خود هر چه هست در دل نگه میدارد به گونه ای که به مرور زمان خمیده به نظر می رسد؛ بیش از حد خود را صرف خانه و شریک زندگی خود می کند و در زمینه قرار دادن هر چیز در جای خود توسط خانواده کاملا ماهر است، بعنوان مثال وقتی می گوید ملحفه ها باید در کشو بالا باشد باید همانجا باشد نه جای دیگر. در حالیکه اکثر مردها زیاد درگیر نظم و ترتیب نیستند و دخالت بیش از حد در امورشان می تواند آنها را ضعیف النفس کند.روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر

زن متولد تیر ماه دارای روح بسیار حساسی است به طوریکه یک دوگانگی می تواند سبب شود که او دلسرد شود.
در حالی که دوست تیر ماهی تان در ذهنش درگیر ناراحتی های عاطفی است؛ می توانید او را از افکار و احساسات تان آگاه کنید درست در همان زمان او بسیار حساس و دل نازک شده است. زمانیکه حرف ضد و نقیضی از او می شنوید ممکن است سریع او را خاطی تلقی کنید. هر گونه اشاره انتقادی به او به احتمال زیاد موجب فرو رفتن او در لاکش می شود، و با شما قهر می کند یا شروع به گریه کردن می کند و تا زمانی که نپذیرید صحبت درباره آن موضوع اشتباه بوده این ماجرا ادامه دارد. زمانی که زن متولد تیر ماه وارد حال و هوای افسانه ای خود می شود هر قدر هم که این حالت طول بکشد متوجه آن نخواهد شد. درست مانند خرچنگی که در لاکش فرو رفته و هر قدر هم به او سیخونک و تلنگر بزنید از عقب نشینی خودخواسته اش بیرون نمی آید. و تا زمانی که آماده نشده باشد به سمت شما باز نخواهند گشت.

یکی از چالش ها در مورد آشنایی با زن متولد تیر ماه این است که بدانید واقعا چه می خواهد. از آنجاییکه متولد این ماه به طور ذاتی عمیقاً عاطفی است، از شما انتظار دارد که بعنوان معشوق او تمامی آرزوها و خواسته های درونی خود را با او در میان گذاشته و هماهنگ کنید. بنابراین اگر شما از دختر متولد تیر ماه پرسیدید که برای پنجشنبه شب دوست دارد کجا بروید و او در جواب گفت: من نمیدونم خودت تصمیم بگیر، این بدان معنی است که شما باید به صحبت های خودتان در طی دو هفته گذشته فکر کنید و در گوشه کنار حرفهایش نام فروشگاه آنتیکی که یک جای آرام و دنج از شهر است و او همیشه می خواسته به آنجا سری بزند را پیدا کنید و در جواب او به آن اشاره کنید. با این حال اگر شما نتوانستید در بین گفته هایش نکته کلامی را بیابید که به جایی اشاره کند، بهترین گزینه بردن او به یک جای خوب برای خوردن غذا و نوشیدنی است. بنابراین برای تاریخ بعدی خود، یک رستوران جدید که غذاهای جنوبی خانگی سرو می کند را انتخاب کنید و زمانیکه چشم او به آنجا روشن شد به او بگویید که می دانستم تنها چیزی که تو را خوشحال میکرده چیزی شبیه به اینجا بود. ه است.

یک زن متولد تیر ماه دوست دارد امنیت عاطفی را در رابطه اش حس کند و اغلب، ازدواج را نقطه اوج یک رابطه عاشقانه می داند. بنابراین اگر شما برای آینده نزدیک آماده نیستید و با خود درباره ازدواج با او کنار نیامده اید، شاید هنوز دختر متولد تیر ماه را در این مورد جدی نگرفته اید. او نیاز دارد درباره عشقش احساس اطمینان کند؛ این عشق می تواند منجر به حسادت شود که طی آن او دیواری دورتادور خود می سازد و به فکر فرو می رود و دلش به حال خودش می سوزد. حتی اگر حسادتش را کمتر نشان دهد، حسادت زن متولد تیر ماه از یک زن مرداد ماهی کمتر و از زن متولد آبان خطرناک تر است. به همان اندازه که دختر متولد تیر ماه از نظر حسادت می تواند خطرناک باشد، می تواند در ایجاد رابطه ای احساسی ماهر باشد. به طور کلی زن متولد تیر ماه معمولاً سازگارتر از متولیدین دیگر برج های فلکی است. فقط مطمئنش کنید که عشق زیادی برای رابطه تان صرف می کنید و نسبت به نیازها و احساسات او حساس هستید. در عوض حضور زن متولد تیر ماه برای تو بعنوان همدمی دلسوز و شیرین لذت بخش خواهد بود. و اگر شما جزء دسته ای از مردها هستید که یک زن با خصوصیات زنانه کامل و ساده را دوست دارید، نیاز ندارید به غیر از زن متولد تیر ماه دنبال گزینه دیگری بگردید.

از دختر متولد تیر ماه سوالات درست بپرسید.

futurescopes.com

عالی بود .ممنون 🙂

خوشحالم که مورد توجهتون قرار گرفت 🙂

سلام…وقتی جستجو کردم دیدم ماه بهمنو ندارین کلی خورد تو ذوقم:-(((سایتتون عالیه خیلی دوسش داشتم مفیدو جالبه مطالبش…اگ میشه بهمنم بذاریییییییییییین میسیییییییی

سلام الهام جان، برای اینکه ذوق زده بشید مطلب بهمنم میذارم بزودی، سر بزنی میبینیش. 🙂

سلام..ممنون از اینکه ب خواسته ی مخاطباتون توجه میکنین…حتما سر میزنم زود:-)

منم سعی میکنم زود براتون بذارم

می بخشید انقدر طول کشید الهام خانم 😉
دختر متولد بهمن ماه هم الان در سایت هست. هر چند شاید بیشتر به درد آقایون بخوره 🙂

ای کاش مینوشتید چگونه میتونیم عاشق دختر متولد تیر ماه نشویم ! اینجاشو من گیر کردم …

منم مثهههه توووووو گیر کردم الان دیونشم

حالت سوخته را سوخته دل داند و بس / شمع دانست که جان دادن پروانه ز چیست

همه دروغ میگید من یه دختر متولد تیر ماه هستم وقبل از اون تا حالا از کسی خوشم نیومد وقتی بی تکلیفم کرد خودم جلو رفتم وتکلیفمو روشن کردم و حالا تقریبا به آرامش رسیدم از متولدین مهر حالم به هم می خوره البته مردای دیونشون

دقیقا مهر و فروردین‌:)

بهترین گزینه یک زنه تیر ماهی :(( الان گرفتارشم

مرد بهمن هم بزارین …ممنون 🙂

شما مدرست دیر نشه عمو جون؟!

:))

بعله در مورده من که دقیقن همینطوره 🙂

من اصلا به طالع و این چیزا اعتقادی نداشتم الان ک این مطلب خوندم میتونم بگم ۹۹ درصدش راجب من درست بود و واقعا جالبه این همه شباهت ☺☺

منم دختر تیرماهی ام و میگم تقریبا همه اش درسته جز اینکه چرا من حسود نیستم….

سلام. منم یه دخترتیرماهی‌ام. به جرعت میتونم بگم ۹۰درصد این مطالب درست بود. من خیلی خیلی حساسم و همینطور زودرنج..! کلی هم روخودم کارکردم که تغییرکنم اما نشد که نشد😑
ممنونم از مطالب خوبتون

دیوونه یه یه دختر تیرماهیم ولی خیلی مغروره نمیدونم چه جوری بهش بگم میخوامش

من یه دختر تیرماهی ام..کاملا درست بود.

سلام .من با خانم تیر ماهی دوست هستم واقعان عاشقش هستم .خیلی زن جالبی هستش .مخصوصان کارهاش واقعان آدم ازش خسته نمیشه .انگار با آدمهای دیگه فرق داره انگار از یه کره دیگه اومده روی زمین .خیلی حساسه ،احساساتش واقعان خیلی ظریفه ،یه شاخه گل براش میگیرم انگار دنیا رو بهش دادم ،کودک درونش واقعان ۲سال است.یه چیزها خاصیه .مخصوصان کارهاش ،عاشقشم.

توصیفتون از عشقتون خیلی جالب بود😊 عشقتون پایدار.

عالی بود عزیزم مرسی گلم خیلی خوب بود❤❤❤❤❤💋

منم ماه تیرم

واقعا ۹۵%درست بود😍تو طالع بینی هندی که کامل تر بود هم همین طور به جز اینکه من علاقه با اشیاء کهنه ندارم

دختر تیرماهی آدم نیست فرشته است فرشته فقط همین (من تیر ماهی ام همش یعنی بالای نودو نه درصدش درست بود)

سلام میشه بپرسم چرا مردهای مهرماهی خوب نیستن……….

دخترای تیر ماهی اصلا با مردای فروردین بهمن مهر آذر نمیتونن سازگار شن برا همین این مطلب که سازگارترین ماه تیر ماهیان بنظرم اشتباهه شایدم اونا نمیتونن با ما بسازن:)) و رابطه با مردای مردادو دی و اسفند و اردیبهشت بنظرم عالیهروانشناسی شخصیت زنان متولد تیر

واییییی منم تیر ماهیم دقیقا نظرتون درست بود در مورد من کاملا صدق میکنع ب خصوص اذر ک اصلا باهاش نمیسازم و مردادو دی ک عاشقشونمممممم

بنظرم جالب نبود
منم متولد مهرم
دخترای تیر ماهی واسه ازدواج خوب نیستن چون بینهایت خودخواهن و شکاک
و فوق العاده کینه ای هستن





ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عجب نشانه رضایت بخشی است! تیر یکی از بهترین برجها برای تولد زنان است.

دختر متولد برج تیر بسیار حساس است و از نیروهای مرموزی در این زمینه برخوردار است. دختر متولد تیر نسبت به واژه ها حساسیت خاصی دارد و لازم است که به احساسات و عواطف خود آگاه باشد و به آنها نظم دهد، چون در غیر اینصورت مثل تکه های از هم گسیخته یک قایق شکسته، در دریای زندگی به این سو و آن سو می رود. او می تواند چون یک آتشفشان دچار فوران احساسات شود و اطرافیان را بترساند و گاهی نیز چنان درگیر حسادت می شود که به فرار از چنگال او برای همه مشکل می شود .

بیشتر زنان متولد تیر جمع و جور و خوش هیکل هستند. برخی هم به شکل دلچسبی خپل هستند.

دختر متولد چهارمین برج در منطقه البروج معمولاً زیاد لبخند می زند. او گرم و خودمانی است و رفتاری مادرانه دارد. از این رو بودن در کنار او، لذت بخش است. او دوست داشتنی است و عاشق بچه است و اگر بچه نداشته باشد او یک حیوان خانگی نگهداری می کند.روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر

اشتباه نکیند، زندگی خانوادگی مانع روشنفکری او نشده است. او می تواند در عین همدلی و منطق فمینیست باشد، و در این مورد مانند متولدین برخی برجها سرسخت تند و متعصب نیست.

زنان متولد تیرماه از نظر خصوصیات زیادی، نظیر مردان متولد تیر ماه هستند. آنها نیز خجالتی، خوش نیت، بسیار حساس و رمانتیک هستند.

ممکن است زن متولد تیر ماهی را پسندیده و با یافتن فرصتی به او نزدیک شوید،اما برای درک روحیات او،دچار مشکل خواهید شد.زیرا او انسانی متغیر می باشد.زن متولد تیرماه،به راحتی گریه می کند،خبری غمناک،رنجی خیالی،فیلمی با صحنه های سوزناک،آهنگی حزن انگیز و دردناک،به راحتی موجب ریختن اشک های او می شود.اما بعد از تمام شدن گریه زن تیر ماه،مانند آفتابی درخشان از پشت ابرها،بیرون آمده و می درخشد.

زن متولد تیرماه بسیار صرفه جو بوده و دست او پر برکت می باشد. دست پر برکت زن تیرماه،بین متولدین دوازده ماه سال،مشهور می باشد.گرفتن پول شانس از دست او،شما را به برکت و فراوانی می رساند.

زن متولد تیر ماه،بسیار حساس و رمانتیک می باشد.وبرای همین به عشق و محبت،ارزش بسیاری قائل است.اگر شما عاشق زن تیر ماه هستید باید به دفعات زیاد،عشق خود را بازگو کنید.اگر شما خواسته ها و آرزوهای او را قبل از این که خود بیان کنید،کشف کرده و درک کنید و به نسبت آن آرزوها،رفتارتان تغییر کند،باعث خوشحالی و خشنودی فراوان،او خواهید بود.زن تیر ماه شاد است.حساس و رمانتیک است،خندیدن و خوشگذرانی را دوست دارد.

اما در مورد عشق بسیار حساس می باشد و جدی برخورد می کند.نباید فقط به دلیل این که او را پسندیده اید،به او نزدیک شوید.زیرا او سر به هوا نیست و از ماجراهای زودگذر نیز،زیاد خشنود نمی شود.اگر در فکر رابطه جدی و ازدواج هستید به زن تیرماه،ابراز عشق و علاقه کنید.

احساسات او گاه به حد افراط می رسد و به جای آنکه از او آدمی عاشق، مهربان ، دلسوز، آرام، فادار، محافظ و رام بسازد، آشفتگی به بار می آورد. او از نظر دیگران آدمی مرموز، دسیسه چین و زود رنج است. در واقع دیگران احساسات او را بد تعبیر می کنند و تلاش می کنند تا از او دوری کنند اما احساسات و دلبستگی های او بسیار قوی است و تمام این سوء تعبیرها ناشی از غرور اوست.

این زن اگر آدم مثبتی باشد، بسیار همدل، پر احساس و یاری بخش است و اگر احساساتش را بدرستی جهت دهد و خود را به شکلی درست و غیر مستقیم وقف شریک کند همه چیز عاشقانه پیش خواهد رفت. اما، امان از وقتی که همه چیز را خراب می کند، گریه و شیونی سر می دهد که آن سرش ناپیدا است.

زنان تیر ماه بسیار حساس هستند و بیشتر از هر چیزی به مهربان بودن اهمیت میدهند برای بدست آوردن دلش با او ملایم حرف بزنید تا اعتماد او را جلب کنید بزرگ نمایی ها را دوست ندارد با خجالتی بودن او کنار بیاییدو به اخلاقیات او احترام بگذارید در اینصورت از لاکش بیرون آمده و به معشوقه ای هیجانی و حشری تبدیل میشود.

به صادق بودن بسیار اهمیت میدهد. در رابطه جنسی زبان شیرین، بوسه های پر از عشق را دوست دارد و در زمان کوتاهی از وضعیت ساکن و رمانتیک به زنی پر از شهوت تبدیل میشود.

آنچه بعد از پایان رابطه جنسی میگویند: کی ازدواج میکنیم؟

پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:پوزیسیون قاشق را خیلی دوست دارند و همچنین دوست دارند طرف مقابلش با بدن او بازی کند.

مکان مورد علاقه برای رابطه جنسی :کنار ساحل

زن متولد تیرماه،مردی قابل اطمینان،بااراده،قوی که یار و یاور او باشد،می خواهد.زیرا او انسانی زودرنج و حساس بوده و دچار فکر و اندیشه های گوناگونی می شود و مردی قوی و بااراده برای او متناسب است.

این زن به زیبایی ها علاقه زیادی دارد،از لباس های شیک و ظریف با جنس خوب و موی حیوانات،خوشش می آید.رفتار و خصو صیات شوهر وی که براساس بخشندگی و سخاوتمندی باشد او را خوشحال می کند.

زن متولد تیرماه،مسافرت را خیلی دوست دارد.این زن به خانه خود بسیار وابسته بوده و با دنیای بیرونی زیاد ارتباطی نداشته و مسافرت های دریایی را بیشتر می پسندد.

زن متولد تیر،به مادر خود،بسیار وابسته است.برای همین نیز شما،باید نسبت به مادر همسر و یا معشو قتان احترام زیادی قائل شوید.

مهمترین ایراد زن تیر ماه،غیبت کردن است.بحث در مورد خود را اصلآ دوست ندارد،اما در مورد دیگران،بسیار صحبت کرده و سخنان مختلفی می گوید.برای زن تیرماه،به اندازه خانه و شوهرش فرزندانش نیز باارزش می باشد.

و حتی ممکن است بعد از تولد فرزندتان،کمی به شما بی توجهی کند و شاید شما احساس کنید که او،فرزندانش را برتر از شما می داند،اما اگر این عشق و علاقه به فرزندان را با او سهیم شوید،هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

مادران ایده آل،معمولآ از متولدین زن تیرماه بحث کردیم،آنها انسان هایی فوق العاده هستند.فقط در وجود این زن حساس و رمانتیک و تودار و صبور و خوش نیت و مهربان،دنبال منطق نگردید.

زن متولد تیر، خیلی یک دنده است و این خصلت او گاه دوست داشتنی است چون سماجت او را در رسیدن به خواسته هایش کمک می کند اما از نظر عاطفی, افتضاح است چون نمی داند چه وقت، کجا و چرا توقف کند.

او قادر نیست بفهمد یک رابطه کی تمام شده و اگر تصویری مبهم و نادرست از پایان رابطه داشته باشد آنقدر سماجت می کند و به طعمه و چنگ می زند تا عشق و علاقه هر دو طرف به نفرت تبدیل شود.

زن متولد تیر اگر وجودش را سازمان بخشیده باشد، محشر است. او از شریک خانواده و هرکس که برایش مهم است، صادقانه و با نظم و مقررات خاص محافظت می کند. او در موقع لزوم دیگران را توبیخ نیز می کند.

اگر او منفی باشد خجالت می کشد که دیگران را مواخذه کند، البته زن متولد تیر پس از نطق آتشین، یا دعوا با دیگران خود خوری می کند و فکر می کند آیا کارش درست بود یا نه و حسابی گریه خواهد کرد , مهم این است که او بلاخره نظرش را می گوید و عاقلانه عمل می کند .

بی شک او بهترین مادر است اما از آنجا که انحصار گری در خون اوست، جدا شدن بچه ها از خانواده، وی را دچار دلشوره می کند. چون جدا شدن از خانواده برای خودش هم سخت بوده است. حتی وقتی بزرگ می شود بیشتر وقتش را با ایل و تبارش می گذراند.

نمونه بارز این زن، رئیس من است که بیشتر وقتش را با خانواده می گذارند چون زندگی اش حول کسب و کارش می چرخد. مثل بقیه زنهای متولد این برج وقتی اسم دوستانش را بپرسی، از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی کند.روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر

زن متولد تیرماه،مسافرت را خیلی دوست دارد.این زن به خانه خود بسیار وابسته بوده و با دنیای بیرونی زیاد ارتباطی نداشته و مسافرت های دریایی را بیشتر می پسندد.

پیوند متولد برج تیر و اردیبهشت معرکه و دیدن آنها با یکدیگر محشر است. چون خیلی به یکدیگر شبیه اند، هر دو به روشهای مختلف و مکمل به دنبال امنیت هستند . او با متولد برج دی هم جور است و اگر این دو را کنار هم بگذارید ? مادام – موسیوی ?، منطقه البروج روبروی شماست.


نحوی ادغام و ترکیب فایل های PDF Downloads-icon

ویژگی‌ها و خصوصیات‌ كلی

عاطفی‌، احساساتی‌، با محبت‌ و مهربان،‌ درون‌ بین‌ و خلاق،‌ هوشیار و محتاط، محافظه‌كار و دلسوز.

جنبه‌ منفی شخصیت

روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر

دمدمی‌، بی‌ثبات‌، بدخلق‌ و عبوس،‌ زود رنج‌، حساس‌ و نازك‌ نارنجی‌، وابسته‌ و حالت‌ چسبندگی‌ داشتن‌.

توضیحات عمومی

شخصیت‌ متولدین‌ تیر ماه‌ در منطقه‌ البروج‌ بی‌‌ثبات‌ترین‌ محسوب‌ می‌شود. آنها می‌توانند به‌ سرعت‌ از حالت‌ در‌خود‌فرو رفتگی‌، كم‌‌حرفی‌ و كم‌روئی‌ درآمده‌ و تبدیل‌ به‌ اشخاصی‌ پر‌شروشور و اجتماعی‌ شوند. تمام‌ مشاهیری‌ كه‌ در این‌ ماه‌ متولد شده‌اند به‌ واسطه‌ همین‌ تغییرات‌ و نوسانات‌ شخصیتی‌ مشهور شده‌اند و به‌مقامی‌ رسیده‌اند. آنها اساساً محتاط و عاشق‌ خانه‌ هستند و در حقیقت‌ آنجا را آشیانه‌ای‌ می‌دانند كه‌ امنیت‌ لازم‌ را در آن‌ كسب‌ می‌كنند. مردان‌ متولد تیرماه‌ زمانی‌كه‌ احساس‌ می‌كنند نیازمند آرامش‌ و تمدد اعصاب‌ و رهائی‌ از تنش‌های‌ عصبی‌ هستند، به‌ خانه‌ پناه‌ می‌برند و زن‌های‌ متولد تیرماه‌ درون‌ خانه‌ غرایز و امیال‌ قوی‌ مادرانه‌ خود را نشان‌ می‌دهند. متولدین‌ تیر عاشق‌ خانه‌ و خانواده‌ بزرگ‌ هستند. آنها از تمام‌ اهالی‌ خانه‌ حمایت‌ می‌كنند و به‌ آنها عشق‌ می‌ورزند. آنها خواستار خانه‌ای ‌اسرارآمیز و راحت‌ هستند تا در آن‌ خلوت‌ كنند و بینندگان‌ را تحت‌ تأثیر قرار دهند.
این‌ بدان‌ معنا نیست‌ كه‌ متولدین‌ تیر ماه‌ اشخاصی‌ غیر‌اجتماعی‌ و نجوش‌ هستند، بلكه‌ آنها در خانه‌ فرصتی‌ مناسب‌ می‌یابند تا تنها باشند و فكر كنند. تا حدودی‌ دوگانگی‌ شخصیت‌ در آنها به‌ چشم‌ می‌خورد. آنها به‌ ظاهر سرسخت‌، قوی‌، پرابهت‌،سرد، مصمم‌، لجوج‌، پیگیر، چسبنده‌، جدی‌، فعال‌، پر انرژی‌، زرنگ‌، درون‌‌گرا و عاقل‌ به‌ نظر می‌رسند و گاهی‌ اوقات‌ دارای‌ دانش‌ و بینشی‌ فیلسوفانه‌ و شهودی‌هستند. اگرچه‌، دوستان‌ صمیمی‌ ممكن‌ است‌ یك‌ شخصیت‌ كاملاً متفاوت‌ از آنها ببینند: افرادی‌ نوع‌ دوست‌، همدرد و دلسوز نسبت‌ به‌ دیگران‌ به‌ خصوص‌ با عزیزانشان‌ و اشخاصی‌ كه‌ دوستشان‌ دارند. آنها از آنجائی‌ كه‌ افرادی‌ تیز و خلاق ‌هستند در شرایط مختلف‌ می‌توانند با دیگران‌ احساس‌ همدردی‌ كنند.
آنها اكثر اوقات‌ بیش‌ از حد خیالباف‌ و خیال‌‌پرداز هستند و سعی‌ دارند كه‌ زندگی‌نامه‌خود را به‌ نحو مطلوب‌ و ایده‌آل‌ با شرایط موجود سازگار و منطبق‌ سازند. آنها قدردان‌، فهمیده‌ و بااحساس‌ هستند و در رشته‌های‌ هنر و ادبیات‌ به‌ خصوص‌ هنر تئاتر و نمایش‌‌نامه‌ نویسی‌ تبحر خاصی‌ دارند. صحنه‌های‌ احساسی‌ و مهیج‌ آنها را به ‌وجد می‌آورند. خودشان‌ از استعداد خطیبانه‌، هنرمندانه‌ و ادیبانه‌ چشمگیر و قابل ‌ملاحظه‌ای‌ برخوردارند. گوش‌های‌ تیز و هوش‌ و استعدادشان‌ برای‌ تقلید باعث‌ می‌شود كه‌ سر صحنه‌ خوب‌ كارشان‌ را ایفاء نمایند، گرچه‌ تمایلات‌ و گرایشات‌عاطفی‌ و احساسی‌ آنها گاهی‌ اوقات‌ منجر به‌ این‌ می‌شود كه‌ در اجرای‌ نقش‌شان ‌اغراق‌ و افراط كنند. جالب‌ است‌ كه‌ در مورد پدیده‌های‌ فراروانی‌ و علوم‌ مكنونه‌ شدیداً كنجكاوند و تحت‌ تأثیر قرار می‌گیرند. آنها اگر بتوانند تضاد شخصیتی‌ درونی‌خود را در مورد كناره‌گیری‌ و خویشتن‌‌داری‌ رفع‌ و رجوع‌ كنند، به‌ بهترین‌ وجهی‌ قادر می‌شوند كه‌ حتی‌ الهام‌ بخش‌ یك‌ نسل‌ باشند، چون‌ آرمان‌‌گرا و كمال‌‌طلب‌ هستند. آنها در مشاغلی‌ موفق‌ هستند كه‌ بتوانند به‌ این‌ هدف‌ برسند، شخصیت‌ آنها مخلوطی ‌از استقامت‌، پایداری‌، سرسختی‌ و در عین‌ حال‌ ملایمت‌ و نرمی‌ است‌ و در رابطه‌ با احساساتی‌ بودنشان‌ در خیالبافی‌هایشان‌ بسیار عاطفی‌ و رمانتیك‌ هستند. در امر ازدواج‌ خیلی‌ با‌محبت‌ و مهربان‌ هستند ولی‌ احساساتی‌ بودن‌ را كنار می‌گذارند و صادقانه‌ به‌ زندگی‌ مشترك‌ ادامه‌ می‌دهند. آنها هیچ‌‌گاه‌ اولین‌ عشق‌شان‌ را از یاد نمی‌برند و نسبت‌ به‌ خانواده‌ و همسرشان‌ وفادار و صادق‌ هستند و حامی‌ و پشتیبان ‌آنها محسوب‌ می‌شوند. مردان‌ و زنان‌ متولد تیر‌ماه‌ بیشتر دهنده‌ هستند و كمترخواهان‌ گرفتن‌ می‌باشند. در حقیقت‌، یكی‌ از درس‌‌هائی‌ كه‌ باید به‌ دقت‌ یاد بگیرند این‌ است‌ كه‌ چگونه‌ مؤدبانه‌ و باوقار حق‌ خود را بگیرند. آنها بیش‌ از حد تحت‌ تأثیر اشخاصی‌ قرار می‌گیرند كه‌ برایشان‌ احترام‌ قائلند و مسایل‌ عاطفی‌ و احساسی‌ گذرا نیز روی‌ آنها تأثیر زیادی‌ دارند. آنها دوستانی‌ وفادار و صادق‌ هستند كه‌ جنبه‌ منفی ‌این‌ وفاداری‌ تعصب‌ بیش‌ از حد به‌ خرج‌ دادن‌ است‌. آنها وطن‌ پرست‌ هستند و نسبت‌ به‌ بیگانگان‌ سرد و دیر‌آشنا و نسبت‌ به‌ دیار و كشورشان‌ شدیداً متعصب‌ ووفادار می‌باشند.
متولدین‌ تیرماه‌ دارای‌ حافظه‌ای‌ قوی‌ هستند و پیشامدها و اتفاقات‌ عمیق‌ و عاطفی‌ راهرگز از یاد نمی‌برند و تا سال‌های‌ سال‌ جزئیات‌ آنها را به‌ یاد می‌آورند. خاطرات‌ كودكی‌شان‌ همیشه‌ در مقابل‌ چشمان‌ آنهاست‌. آنها در حقیقت‌ در خاطرات‌ گذشته‌ها زندگی‌ می‌كنند و همیشه‌ آینده‌ را در تصورات‌ و خیالات‌ خود می‌بینند.
متولدین‌ تیر‌ماه‌ نقطه‌ ضعف‌های‌ نهفته‌ زیادی‌ دارند. ممكن‌ است‌ گاهی‌ اوقات‌ نامنظم‌،عبوس‌، نجوش‌، ترش‌‌رو، مرموز، دمدمی‌، مستعد ترحم‌‌جوئی‌ و آه‌ و ناله‌ به‌ حال‌خود، خودخوری‌ و دچار احساس‌ خود كوچك‌ بینی‌ (كه‌ البته‌ اكثر اوقات‌ زائیده‌ ذهن‌خودشان‌ است‌) شوند، با این‌ حال‌ به‌ راحتی‌ می‌توانند خودشان‌ را گول‌ بزنند وخرسند و خوش‌‌خیال‌ شوند. از آنجائی‌ كه‌ ذاتاً جاه‌‌طلب‌ و بلند‌پرواز هستند، گاهی‌اوقات‌ بی‌ملاحظه‌ و خالی‌ از ظرافت‌ می‌شوند. آنها خواهان‌ نظر لطف‌ و توجه‌ دیگران‌هستند. به‌ دلیل‌ آنكه‌ گاهی‌ اوقات‌ بی‌ثبات‌ می‌شوند، نقطه‌ نظرات‌ خود را به‌ سرعت‌عوض‌ می‌كنند و در نتیجه‌ مدت‌ طولانی‌ سر یك‌ كار نمی‌مانند. آنها می‌توانند به ‌راحتی‌ از راه‌ به‌ در شوند بنابراین‌ باید با اعتماد به‌ نفس‌ خوبی‌ كه‌ دارند مانع‌ این‌موضوع‌ شوند.
آرمان‌‌گرا و احساساتی‌ بودن‌ آنها باعث‌ می‌شود كه‌ حامیان‌ پر و پا قرص‌ و دو آتشه‌ رفاه‌ باشند. مثلاً اگر طرفدار پر و پا قرص‌ یكی‌ از تیم‌های‌ فوتبال‌ باشند، در دنیای‌خیالات‌ و تصورات‌ خودشان‌ با آنها احساس‌ همدردی‌ می‌كند و خودشان‌ را با آنها یكی‌ می‌دانند.
متولدین‌ تیر ماه‌ از توانائی‌‌هائی‌ برخوردارند كه‌ در مشاغل‌ گوناگون‌ و متعددی‌ می‌توانند مشغول‌ به‌ كار شوند. از آنجائی‌ كه‌ از خواندن‌ و آگاهی‌ یافتن‌ نسبت‌ به‌ افكار دیگران‌ شدیداً به‌ وجد می‌آیند و قادرند به‌ راحتی‌ و با اطمینان‌ حرف‌ بزنند، در مشاغل‌ روزنامه‌نگاری‌، نویسندگی‌ یا سیاستمدار‌شدن‌ موفقند. اگر در امر سیاست ‌بهتر است‌ در حاشیه‌ قرار داشته‌ باشند تا اینكه‌ خواهان‌ مقام‌، قدرت‌ و صاحب‌ نامی ‌باشند، چون‌ به‌ راحتی‌ می‌توانند تحت‌ تأثیر قرار گیرند. آنها در انواع‌ امورات‌اجتماعی‌ موفقند و می‌توانند به‌ استخدام‌ رسمی‌ انواع‌ وزارتخانه‌ها درآیند. مشاغلی‌ كه ‌مستلزم‌ مراقبت‌ از دیگران‌ است‌ مثل‌، كار در سازمان‌های‌ خدماتی‌ و سلامتی‌، پرستاری‌ و تداركات‌ مهمانی‌ها، عروسی‌ها و غیره‌… برایشان‌ مناسب‌ هستند. عشق ‌ذاتی‌ آنها نسبت‌ به‌ رفاه‌، آسایش‌ و خوب‌ زندگی كردن‌ باعث‌ می‌شود كه‌ سر‌آشپز یاخانه‌‌دارهای‌ خوبی‌ باشند. گاهی‌ اوقات‌ میل‌ وافری‌ نسبت‌ به‌ كارهای‌ تجاری‌ و بازرگانی‌ پیدا می‌كنند و به‌ عنوان‌ صاحبان‌ صنایع‌ موفق‌ هستند. آنجا سازمان‌دهنده‌هائی‌ خوب‌ محسوب‌ می‌شوند. در امر اقتصاد شامه‌ قوی‌ دارند و از آنجائی‌ كه ‌خلاق‌ و مبتكر هستند و در ضمن‌ طبعی‌ رمانتیك‌ و احساساتی‌ دارند، در امر اكتشاف ‌و كند و كاو در مكان‌های‌ قدیمی‌ و باستانی‌ موفقند. همچنین‌ می‌توانند كلكسیونرهای‌معروفی‌ شوند و در كار خرید و فروش‌ عتیقه‌ از تبحر خاصی‌ برخوردارند. آنها به‌عنوان‌ واسطه‌، بنگاه‌ دار، باغبان‌ و دریانورد افرادی‌ موفق‌ به‌ شمار می‌آیند.
از نظر جسمانی‌ و در ظاهر متوسط محسوب‌ می‌شوند و در مقایسه‌ با بقیه‌ اعضای ‌بدنشان‌ از پاهائی‌ كوتاه‌ برخوردارند.
موهایشان‌ معمولاً قهوه‌ای‌ رنگ‌، صورت‌‌هایشان‌ گرد، رنگ‌ و روئی‌ پریده‌، پیشانی‌هائی‌ برجسته‌، چشمانی‌ كوچك‌ و به‌ رنگ‌های‌ آبی‌ یا طوسی‌، بینی‌‌هائی‌ كوتاه‌ شاید هم‌ سربالا و دهانشان‌ گوشتالود هستند. گاهی‌ اوقات‌ مشاهده‌ شده‌ كه‌ ناشیانه‌ و بدقواره‌ راه‌ می‌روند.

بیماری‌های احتمالی

صورت‌ فلكی‌ سرطان‌ بر قفسه‌ سینه‌، سینه‌ها، آرنج‌ها، زانوها، معده‌ و دستگاه‌ گوارش‌، و اندام‌ تناسلی‌ زنانه‌ حكمرانی‌ می‌كند. بیماری‌ هولناك‌ سرطان‌ كه‌ می‌تواند هر عضوی‌ از بدن‌ را تحت‌ تأثیر قرار دهد، گفته‌ می‌شود كه‌ نامش‌ را از این‌ برج‌ برگرفته‌ است‌.اگرچه‌، این‌ نظریه‌ از بسیاری‌ جهات‌ نادرست‌ است‌، چون‌ ریشه‌ و مأخذ كلمه‌ سرطان ‌از لاتین‌ به‌ معنای‌ قانقاریا و همچنین‌ خرچنگ‌ مشتق‌ شده‌ است‌. با این‌ وجود گفته ‌می‌شود كه‌ متولدین‌ تیرماه‌ مستعد ابتلا به‌ ناراحتی‌های‌ سینه‌ پهلو، آب‌ آوردگی‌، بواسیر و واریس‌ هستند. تحریك‌‌پذیری‌ كه‌ در بالا ذكر شد، می‌تواند منجر به‌ سوءهاضمه‌، ورم‌ معده‌ و دیگر بیماری‌های‌ دستگاه‌ گوارش‌ شود و همچنین‌ احتمال‌ مبتلاشدن‌ به‌ سینه‌ درد و ضعف‌ بینائی‌ در آنها زیاد است‌.

علاقمندی‌ها

كارهای‌ ذوقی‌ و تفننی‌، ماجراهای‌ خیال‌‌انگیز، بچه‌ها، خانه‌ و وطن‌، مهمانی‌.

بیزاری‌ها

موقعیت‌های‌ اعصاب‌ خرد‌كن‌ و ناراحت‌‌كننده‌، شكست‌، هرگونه‌ مخالفت‌و تضاد، تحت‌‌الامر قرار گرفتن‌ و دستورگیری‌، پند و اندرز (خواه‌ خوب‌، خواه‌ بد).

مشكلات‌ احتمالی

هر كسی ویژگی‌ها و خصوصیات‌ منحصر به‌ فردی دارد و زمانی كه‌ این‌ خصلت‌ها سركوب‌ و یا فرو‌خورده‌ شوند، یا برآورده‌ نشوند، باعث‌ بروز مشكلاتی می‌شوند. توصیه‌ ما این‌ است‌ كه‌ این‌ پیشنهادات‌ را به‌ كار ببندید و از مواجهه‌‌شدن با نتایج‌ عالی آن شگفت‌زده‌ شوید:
ـ شما زود‌رنج‌ و آسیب‌پذیر هستید و گاهی‌ اوقات‌ آن‌ چنان‌ احساس‌ وابستگی‌عاطفی‌ پیدا می‌كنید كه‌ نتیجتاً متحمل‌ آسیب‌های‌ سخت‌ و تحقیر‌شدن‌های‌ موهوم‌ و غیر‌واقعی‌ می‌شوید. این‌ حالت‌ می‌تواند شرایط شدیداً نگران‌‌كننده‌ تشویش ‌برانگیزی‌ را برایتان‌ ایجاد كند كه‌ حتی‌ با همسرتان‌ نیز دچار مشكل‌ شوید.
ـ مطمئن‌ باشید كه‌ آن‌ عشق‌ و علاقه‌ای‌ را كه‌ ابراز می‌دارید، آن‌ چیزی‌ نیست ‌كه‌ نیاز دارید تا از شما حمایت‌ شود. به‌ همین‌ دلیل‌ نباید به‌ دیگران‌ وابسته‌ شده‌ و درحقیقت‌ به‌ آنها بچسبید. بهتر است‌ به‌ دنبال‌ كاری‌ باشید تا سرتان‌ گرم‌ شده‌ و بر این‌حالت‌ منفی‌ غلبه‌ كنید. لازم‌ است‌ كه‌ تنها به‌ خودتان‌ متكی‌ باشید و به‌ جنبه‌های‌مثبت‌ شخصیت‌تان‌ بچسبید.
ـ یكی‌ از بزرگترین‌ عیوب‌ و نقطه‌ ضعف‌های‌ شما بیش‌ از حد خودبینی‌ است ‌كه‌ گاهی‌ اوقات‌ باعث‌ می‌شود از درك‌ آنچه‌ دیگران‌ در حال‌ انجامش‌ هستند، عاجز بمانید. گاهی‌ اوقات‌ اگر یكی‌ از اعضای‌ خانواده‌تان‌ موفق‌تر از شما باشد، احساس ‌درماندگی‌ می‌كنید.
ـ باید حداكثر سعی‌ و تلاش‌ خود را به‌ كار ببندید تا این‌ احساس‌ را درخودتان‌ سركوب‌ كرده‌ و از موفقیت‌ دیگران‌ خوشحال‌ شوید، هنگامی‌ كه‌ موفق‌ به ‌انجام‌ این‌ كار شوید، رفته‌ رفته‌ عادت‌ می‌كنید از شادی‌ و موفقیت‌ آنها به‌ وجد آمده‌ وحتی‌ خوشحال‌تر از آنها شوید.
ـ هنگامی‌ كه‌ به‌ شما دستور دهند، به‌ شدت‌ عصبانی‌ و ناراحت‌ می‌شوید و این ‌ناتوانی‌ در شما منجر به‌ یك‌ مشكل‌ بزرگ‌ می‌شود. این‌ حالت‌ خیلی‌ خطرناك‌ است‌، چون‌ به‌ همین‌ دلیل‌ فرصت‌های‌ خوب‌ زندگی‌تان‌ را از دست‌ می‌دهید، خانواده‌تان ‌تحت‌ تأثیر قرار می‌گیرند چون‌ در انجام‌ بسیاری‌ از مشاغل‌ ناتوان‌ می‌مانید.
ـ بهتر است‌ یك‌ گوش‌تان‌ در باشد و دیگری‌ دروازه‌. لازم‌ است‌ كه‌ به‌ اطرافتان‌ بیشتر دقت‌ كنید تا متوجه‌ شوید كه‌ همكارانتان‌ چگونه‌ با رئیس‌ كنار می‌آیند و دستور می‌گیرند. اگر سكوت‌ اختیار كنید و از دستورات‌ پیروی‌ نمایید، خیلی‌ زود در می‌یابید كه‌ می‌توانید ارتباطاتتان‌ را گسترده‌ كرده‌ و با همه‌ دوست‌ باشید.
ـ شما از كوچكترین‌ مسایل‌ بهانه‌ می‌گیرید، كه‌ همین‌ باعث‌ می‌شود دوستانتان ‌از شما آزرده‌‌خاطر شوند. گاهی‌ اوقات‌ از كاه‌، كوهی‌ می‌سازید و سر هیچ‌ دعوا راه‌ می‌اندازید. به‌‌طور قطع تعلل‌ و امروز و فردا كردن‌ خانواده‌ و دوستان‌ را رنجیده‌ خاطر می‌سازد.
ـ سعی‌ كنید در زندگی‌ هدف‌ مشخصی‌ را دنبال‌ كنید و نگرانی‌های‌ بیهوده‌ را فراموش‌ نمائید. در این‌ صورت‌ اطرافیان‌ از حضور شما بیشتر لذت‌ می‌برند و خودتان‌ نیز پی‌‌می‌برید كه‌ جریان‌ در زندگی‌ با ملایمت‌ و آرامی‌ طی‌ می‌شود.

سیاره‌ حاكم‌ بر شما (ماه‌) است

۱. فاصله‌ متوسط ماه‌ از زمین (برحسب‌ كیلومتر): ۴۰۰۳۸۴
۲. دور و گردش‌ نجومی‌ از كانون‌ (برحسب‌ سال‌): ۲۴۰
۳. شعاع‌ استوایی‌ (برحسب‌ كیلومتر): ۷۳۸۱
۴. شعاع‌ قطبی‌ (برحسب‌ كیلومتر): ۷۳۸۱
۵. دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ (برحسب‌ روز‌): ۳۲۱۷۷
۶. انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ كانون‌ (برحسب‌ درجه‌): ۰
۷. تعداد ماهواره‌های‌ مشاهده‌ شده: ۰

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری راجع‌ به‌ ماه‌ تولد

خرچنگ‌ یك‌ موجود شب‌ گرد آبی‌ است‌ كه‌ به‌ واسطه‌ چنگ‌های‌ بزرگش‌ به‌ خوبی‌می‌تواند از خودش‌ دفاع‌ كند. او به‌ راحتی‌ در دنیای‌ زیر آب‌ به‌ حیات‌ خویش‌ ادامه‌ می‌دهد و رشد می‌كند. قرن‌‌هاست‌ كه‌ به‌ عنوان‌ یك‌ ماده‌ غذائی‌ لذیذ و ارزشمند مورد توجه‌ قرار گرفته‌ است‌. تنوع‌ خرچنگ‌ها زیاد است‌ و در اكثر اقیانوس‌های‌ جهان‌ ودر بسیاری‌ از جزایر یافت‌ می‌شوند. آنها مردارخوار دریائی‌ محسوب‌ می‌شوند و به‌ همین‌ دلیل‌ با پاكسازی‌ و تمیز نگه‌ داشتن‌ آب‌ها به‌ ما انسان‌ها كمك‌ شایان‌ توجهی ‌می‌نمایند.

رنگ محبوب و سنگ خوش یمن

۱. رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ تیر ماه‌ نقره‌ای (رنگ‌ تشعشعات‌ ماه‌) است‌.

نام‌ افراد مشهوری كه‌ در ماه‌ تیر متولد شده‌اند

۱. هنری‌ هشتم‌ (۸ تیر ۱۴۹۱)
۲. پرنس‌ دیانا (۱۱ تیر ۱۹۶۱)
۳. مایك‌ تایسون‌
۴. جولیوس‌ سزار
۵. نلسون‌ ماندلا (۲۸ تیر)

من یه تیر ماهی هستم.میشه گفت که همش درست بود.

با سلام ، من یه پسر تیر ماهی هستم و فوقالعاده بعد از خوندن این مطلب به وجد اومدم چون تموم مشخصات درست هستن . عشق اولشون هیچ وقت یادشون نمیره. من خودم عاشق خانمی بودم از 13 سالگی تا همین الان در کلاس زبان ، حدود 8 سال میگذره و هنوزمن عاشقشم. پسر تیرماهی خیلی کم رو و حساس و مغرور و غیرتی هستن.پیشنهادم به کسایی که میخوان به یه تیرماهی نزدیک بشن و به دلش دست پیدا کنن اینه. کهدانلود خودتون برید سمتش و خودتونو تو دلش جا کنید چون بخاطر خصوصیاتش اگر عاشق کسی هم باشن غرورشون اجازه نمیده برن. سمتش،فقط اگر به یه تیر ماهی نزدیک شدین هیچ وقت ترکش نکنین چون اگر عاشق بشه تا اخر عاشق میمونه و با رفتنتون فقط نابودش میکنید.تجربیات یه تیرماهی نابود شده، ایشالا کمکتون کنه،فقط یه چیزی خیلی زود اعصبانی میشن و ممکنه بزنن همه چیو بشکنن ولی 5 دقیقه بعد آروم میشن ، تو دلشون چیزی نیست فقط بخاطر اینکه همه چیو میریزن تو خودشون نیاز به تخلیه و محبت دارن.مهربونترینن

من عاشق یه پسر تیر ماهی هستم و لطفا یکی راهنمایی کنه چطور میشه جذب کرد یه مرد تیر ماهی رو, فوق العاده اخلاق و رفتار خاص
و بخصبخصوصی هستن دیگه دارم کلافه میشم

سلام،من یه پسر تیر ماهی هستم
اگر شما میخواید یه مرد تیر ماهی رو به خودتون نزدیک کنید،اولین راهش اینه که بدونی که اون هم به تو علاقه داره یا نه،اگر هیچ علاقه ای بهتون نداشت بیخیال اون شخص بشید اما اگه متوجه شدید که اون هم از شما خوشش میاد باید بهش توجه ومحبت کنین در حالی که سرسنگین باشید و مثل دخترهای جلف نباشین،چون تیر ماهی ها کمی خجالتی ان والبته غیرتی و دوس دارند که همسر ایندشون وفادار و منظم باشه،اگه واقعا دختری رو دوس داشته باشن تا آخر عمر باهاش می مونند.

من عاشق یک مرد تیر ماهی ام خیلی سعی کردم توجهشو نسبت بخودم جلب کنم اما هیچ جواب مثبتی ازش ندیدم خاهش میکنم بهم بگید چطوری جذبش کنم؟

زیاد به سمتش نرین تا خودش بیاد.هر جقدر بیشتر سمت ی تیرماهی بری .کمتر به دستش میاری

فقط میتونم بگم هرکی با یه تیر ماهی باشه خوشبخترین آدم دنیاس!
من خودم تیر ماهی هستم و با یه آقای تیر ماهی آشنا شدم،راستش همیشه دوست داشتم یکی باشه ک‌مثل خودم‌باشه اینجوری همدیگه رو بهتر درک‌میکنیم و خداهمونی ک میخواستم‌رو مثلی که دارع سرراهم قرارمیده..امیدوارم باهمدیگه بتونیم بسازیم.

تیر ماهی یعنی سلطان احساس شما نمیتونید درکش کنین یه تیر ماهی رو فقط یه تیر ماهی میتونه درک کنه

اتفاقا تیر ماهی ها با احساس ترین آدم های روی زمینن و عاشق شب های مهتابی هستند، عاشق طبیعت و جهان گردی هستند. با بچه ها ارتباط خوبی برقرار می کنند و آنها را سرگرم می کنند و کم کم بچه ها عاشق شان می شوند و ازشان دل نمی کنن. زمانی که عاشق کسی شوند، قلب و روحشان را فقط آن فرد پر می کند و همه تلاشش را می کند که بتواند آن فرد را تا آخر عمرش عاشق خودش نگه دارد. قلبی به مهربانی، پاکی و زلالی همچون آب دارند و صادقانه رفتار می کنند که گویا همه مثل خودشان هستند. عاشق گل و گیاه هستند وقتی به کوه یا طبیعت می روند روحشان انگار زنده می شود و هیجان خاصی در وجودشان پر می شود. روحیه لطیفشان باعث میشود کمی زود رنج باشند برای همین باید با ظرافت و لطافت با آنها رفتار شود. اکثرا عاقلانه رفتار می کنند و سعی می کنند به نفع همه کارشان را پیش ببرند و در آخر افراد دوست داشتنی هستند و کمی دم دمی مزاج و لجوج هستند که اگر با آنها راه بیاید به راه می آیند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر
روانشناسی شخصیت زنان متولد تیر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *