کتاب روانشناسی شخصیت زنان

 
helpkade
کتاب روانشناسی شخصیت زنان
کتاب روانشناسی شخصیت زنان

نسخه
الکترونیک
کتاب روان‌شناسی زنان (الهه‌ی درون زن)
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

روان شناسی زنان (الهه ی درون زن) ، توصیف اسطوره های یونانی در مورد شخصیت زنان است که بر اساس رویکرد کهن الگوی یونگ روان شناس بزرگ تدوین شده است.توضیح مترجم درباره ی حاستگاه اسطوره و تبیین نظری آن در مقدمه کتاب، خواننده را با دیدگاه اسطوره ای آشنا می کند.در فصول دیگر کتاب الهه ها به مثابه ی تصاویر درونی، فعال کردن الهه ها، توصیف انواع الهه ها (الهه های باکره، آرتیمس، آتنا، هستیا) و الهه های آسیب پذیر (هرا، دیمیتر، پرسه فونه، آفرودیت و …) و دست آخر قهرمان درون زن، توصیف و تحلیل می شود. مطالعه کتاب هم مردان را با شخصیت زنان آشنا می کند و هم زنان را نسبت به خودشان آگاه تر و در نتیجه موجب تقویت ابعاد دلخواسته ی آنها و سرانجام موجب پذیرش خود، تغییر خود و سازگاری با خود و دیگران می‌شود.

شما به آخر نمونه کتاب رسیده‌اید، برای خواندن نسخه کامل، کتاب
الکترونیک را خریداری نمایید و سپس با نصب اپلیکیشن فیدیبو آن را
مطالعه کنید:

در حال بارگذاری…

سم هورن کتاب روانشناسی شخصیت زنان

استفان گایز

پاتریشیا فارل

اروین یالوم

اروین یالوم

دبی فورد

اروین یالوم

آلن دوباتن

دبرا فاین

الدار شفیر، سندهیل مولاینیتن

آلن کلاین

اروین یالوم

سوزان جی. اليوت

دیوید استفورد کلارک

پروين دقيقيان

کارن هورنای

رولو می

ارنست بکر

دیوید دی برنز

علیرضا جزایری، علی‌سینا رحیمی

باربارا سی. واسیلوف، پاتریشیا آر. کالن، کنی کودلاسک

حسن زارعی‌ محمودآبادی

پریسا (ف) شهرکی، علیرضا جعفری، مجید مظفر

جان تاون سند، هنری کلود

جین شینودا بولن

جین شینودا بولن

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/85989

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

برای دانلود قانونی کتاب انواع زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انواع زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب انواع زنان به قلم ژان شینودا بولن که فروش زیادی در سراسر دنیا به همراه داشته، ابتدا نظریه و اطلاعات جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک آن، تیپ شخصیتی خود را در میان زنان مختلف پیدا کرده و سپس نکاتی کلیدی ارائه می‌دهد تا اسطوره‌های درون‌تان را کشف کنید.

ژان شینودا بولن (Jean Shinoda Bolen) در این کتاب حس یک تجربه فوق‌العاده را به شما می‌بخشد زیرا شناخت کهن‌الگوها سبب می‌شود تا ویژگی‌ها و خصوصیاتی را در مورد خودتان بفهمید که پیش از این هرگز از وجود آن‌ها اطلاع نداشتید.

شما در کتاب انواع زنان (Goddesses in everywoman) متوجه می‌شوید آنچه در واقعیت برایتان حائز اهمیت است، با آنچه که برای خوش‌آمد دیگران انجام می‌دهید بسیار تفاوت دارد. با قسمت تاریک کهن‌الگوها آشنا می‌شوید و مهیای دگرگونی بخش نه چندان زیبای خودتان می‌شوید.کتاب روانشناسی شخصیت زنان

عامل اساسی تفاوت‌های میان زنان الگوهای توانمند درونی یا همان کهن‌الگوها هستند. برای مثال بعضی از زنان جهت رسیدن به احساس رضایت در زندگی نیاز به ازدواج و فرزند دارند و هنگامی که هدف‌شان ورای دسترس آن‌ها باشد ناراحت و خشمگین می‌شوند. برای این دسته از زنان، نقش‌های سنتی معنادار و قابل احترام است. این زنان یقینا با زنانی که استقلال شخصی‌شان در زندگی برایشان حائز اهمیت هست، تفاوت‌های عمده و اساسی دارند.

گروهی دیگر زنانی هستند که به ‌دنبال تجربه‌های جدیدند و از یک فعالیت خلاقانه به سراغ بعدی می‌روند. علاوه بر این دو گروه گروه دیگری از زنان هستند که به‌ دنبال خلوتند و معنویت برایشان اهمین ویژه‌ای دارد. آنچه برای یک زن سبب رضایت می‌شود، امکان دارد برای زن دیگری کاملا پوچ و بی‌معنا باشد و این بستگی به اسطوره‌ای دارد که درون هر زن فعال است.

شناخت و همچنین آشنایی با «اسطوره‌های زنان» به زن کمک می‌کند تا درک بهتری از خود، روابطش با مردان، زنان، والدین و فرزندانش داشته باشد. چنین الگوهایی بینشی عمیق در اختیار زن قرار می‌دهد تا بداند چه چیز دز زندگی انگیزه‌بخش (حتی وسواس‌گونه)، ناامید کننده و یا رضایت‌بخش است.

کتاب انواع زنان دیدگاه جدیدی در ارتباط با روان‌شناسی زنان را تشریح می‌کند که بر پایهٔ تصویری از زنان (در اسطوره‌های یونان) استوار است که بیش از سه هزار سال در تخیل بشریت حضور داشته است. این روان‌شناسی زنان، با تمام نظریه‌هایی که زن «سالم» را زنی می‌داند که در قالب یک الگوی شخصیتی یا ساختار روان‌شناسی «درست» بگنجد، تفاوت دارد. این نظریه بر پایه گوناگونی معیارهای سالم در میان زنان بنا شده است.

این کتاب به زبان‌های مختلفی در دنیا ترجمه شده‌ که این امر نشان دهنده‌ی این است که محتوای آن مسیر اطمینان‌بخشی را برای زنانی فراهم می‌کند که می‌خواهند ابعاد شخصیتی خود را تحت کنترل داشته و به آن‌ها مسلط باشند و با شناخت نقاط قوت و ضعف خود، اعتماد به نفس‌شان را در زندگی تقویت کرده و مقتدرانه پیش بروند.

در بخشی از کتاب انواع زنان می‌خوانیم:

قهرمان بالقوه‌ای درون هر زن حضور دارد. او بانوی هدایت ‌کننده‌ای در کل طول سفری است که از بدو تولد آغاز شده و در تمام طول عمر ادامه خواهد داشت. همان‌طور که او در طول مسیرش حرکت می‌کند، ناگزیر با درد و رنج‌هایی مواجه می‌شود: احساس تنهایی، آسیب‌پذیری، عدم اطمینان؛ و محدودیت‌ها را می‌شناسد. او همچنین می‌تواند معنا را بیابد، شخصیت خود را رشد دهد، عشق و شکوه را تجربه کند و خِرد را بیاموزد.

او با انتخاب‌هایش شکل می‌گیرد، با ظرفیت خود برای ایمان و عشق، با توانایی خود در آموختن از تجربیات و ایجاد تعهدات. زمانی که مشکلات سر برمی‌آورند، اگر او بسنجد چه کاری باید انجام دهد، تصمیم بگیرد و به روشی هماهنگ با احساسات و ارزش‌های خود رفتار کند، مانند قهرمان و نقش اول اسطوره‌ی خودش رفتار کرده است.

اگرچه زندگی پر از شرایط انتخاب نشده است، همیشه لحظات تصمیم‌گیری و نقاط عطفی وجود دارد که اتفاقات را رقم می‌زنند یا شخصیت را تغییر می‌دهند. یک زن برای این‌که قهرمان سفر قهرمانی خود باشد، باید این عقیده را داشته باشد (یا لااقل این‌گونه وانمود کند) که انتخاب‌هایش مهم هستند. در روند زندگی کردن با چنین پیش‌ فرض ذهنی اتفاقی رخ می‌دهد: زن تبدیل به یک انتخاب‌کننده می‌شود؛ قهرمانی که خودش تعیین می‌کند قرار است به چه چیز تبدیل شود. او با کارهایی که انجام می‌دهد یا نمی‌دهد و با عقایدی که دارد، رشد کرده و یا افول پیدا می‌کند.

مراجعان من به من یاد دادند که فقط اتفاقاتی که برای‌شان می‌افتد در شکل‌گیری آینده آن‌ها موثر نیست؛ بلکه آنچه درون آن‌ها رخ می‌دهد تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند. آن‌چه که آن‌ها احساس می‌کنند و آن‌گونه که در درون و بیرون واکنش نشان می‌دهند، تعیین می‌کند که آن‌ها تبدیل به چه کسی شوند؛ بسیار بیشتر از میزان بدبختی‌هایی که افراد با آن‌ها مواجه می‌شوند.

پیشگفتار
مقدمه نسخه بیستمین سالگرد چاپ
مقدمه
فصل یک: کهن‌الگوهای زنانه همچون انگاره‌های درونی
فصل دو: فعال کردن اسطوره‌ها
فصل سه: اسطوره‌های باکره
فصل چهار: آرتمیس: اسطورهٔ شکار و ماه، رقیب و خواهر
فصل پنج: آتنا: اسطوره‌ی خِرَد که از محدودیت‌ها فراتر می‌رود
فصل شش: هستیا: اسطوره‌ی خانه و کاشانه، معبد، زن خردمند و عمه دوشیزه
فصل هفت: اسطوره‌های آسیب‌پذیر
فصل هشت: هرا اسطوره‌ی ازدواج، تعهد و همسر
فصل نه: دیمیتر اسطوره‌ی غلات تغذیه‌کننده و مادر
فصل ده: پرسفون دوشیزه و ملکه جهان زیرین زن پذیرا و دختر مادرش
فصل یازده: اسطوره‌ی کیمیاگر
فصل دوازده: آفرودیت اسطوره‌ی عشق و زیبایی
فصل سیزده: کدام اسطوره‌ی سیب طلایی را می‌برد؟
فصل چهارده: قهرمان درون هر زن
تبارشناسی: کهن‌الگوهای یونان باستان
جدول اسطوره‌های زن
یادداشت‌ها
منابع

برای دانلود کتاب انواع زنان و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

امروز پنج شنبه , ۹ مرداد , ۱۳۹۹ شما در تک بوک هستید.

بازدید

مقدمه : گاها زمانی که زن متولد می شوی وضعیت تو با مردها خیلی فرق می کند …. دائم می گویند : ” دختر خوب اینطوری است …. دختر خوب آنطوری است ” . ” دختر خوب این کار را می کند …. دختر خوب آن کار را نمی کند ” . ” خلاصه من یکی که آخرش نفهمیدم این دختر خوب لعنتی کی هست و یا اصلا وجود خارجی دارد یا نه ؟؟!!

كتاب رمان

کتاب روانشناسی شخصیت زنان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

کتاب روانشناسی شخصیت زنان

خرید گیفت کارت

خرید کتاب

چت روم

دانلود آهنگ جدید ایرانی

مهاجرت به کانادا

دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم ایرانی

دانلود آهنگ ایرانی

علوم غریبه

اوج یادگیری

داروخانه آنلاین آرتان

دانلود آهنگ جدید

اقدام پژوهی

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

دانلود کتاب اندروید تحجرگرایی ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs فهرست کتاب اندروید تحجرگرایی : مقدمه گفتار اول:ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق(۱) گفتار دوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن باخلاق (۲) گفتار سوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق (۳) […]

دانلود کتاب اندروید محبت زنان و کودکان در سیره پیامبر ۳٫۶۴/۵ (۷۲٫۷۳%) ۱۱ امتیازs خانواده یکی از بنیادی ترین نهادهای اجتماعی است. هر چند خانواده جامعه کوچکی به شمار می آید، ولی از آن جهت که هر جامعه بزرگ از مجموعه خانواده ها فراهم […]

دانلود کتاب اندروید صحنه های قیامت ۳٫۲۱/۵ (۶۴٫۲۱%) ۱۹ امتیازs کتابی که پیش روی شماست خلاصه ای از مباحث معاد از مرگ تا بهشت است . در این کتاب نظر متکلمین از علمای شیعه درباره مسائل مربوط به معاد ، مطابق روایات معصومین بیان […]

در انتخاب کاغذ دیواری ۳ بُعدی برای پذیرایی به چه چیزهایی توجه کنیم؟ کاغذدیواری هم مانند خیلی از متریال های معماری داخلی نیازمند رعایت برخی نکات مهم به هنگام خرید و انتخاب است که عبارت اند از :

راه حل های آموزشی برای دانش آموزان دیرآموز/ تفاوت های فردی دانش‌آموزان که حاکی از وجود تفاوت در توانایی های آنان است از مهم ترین اصول و مواردی است که همیشه باید در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد. از جمله توانایی های […]

تست روانشناسی زیبایی : با یک تست نمی‌توان کل شخصیت یک نفر را بررسی کرد با این حال این موضوع همیشه برای مردم سرگرم کننده بوده است.

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت


pdfDownloads-icon


کتاب pdfDownloads-icon

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

عضویت در کتابخانه یا ۲,۰۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان

کتاب روانشناسی شخصیت زنان

نویسنده: روبین وستن    

مترجم: بهزاد رحمتی    

فرهنگ و دانش    

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

عضویت در کتابخانه یا ۲,۰۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان



آگاهی از ویژگی های مثبت و منفی سبب میشود خانم ها تا سر حد امکان از ویژگی های منفی و بازدارنده کاسته و بر ویژگی های مثبت بی افزایند.

طاقچه سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله، روزنامه و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه کتاب‌های روانشناسی ، رمان و داستان ، کتاب‌های تاریخی ، کتاب فلسفی و هزاران کتاب رایگان برای دانلود وجود دارد.

این کتاب جامع ترین کتاب شخصیت شناسی زنان در جهان است و 12 سال تحقیق و پژوهش و کار کلینیکی را در پشتوانه خود دارد

همه حوزه های زندگی از جمله تحصیل، شغل، ارتباط با مردان و زنان، ازدواج، ارتباط با فرزند، علایق، کاستی ها، قدرت ها و … و همچنین همه دوره های زندگی از جمله کودکی، نوجوانی، جوانی، میانسالی، کهنسالی را در بر می گیرد.

40,000 تومان

This post is also available in: English (English)

شخصیت شناسی زنان به قلم آرش فکری روان تحلیلگر، پژوهشگر و نظریه پرداز در روانشناسی تحلیلیکتاب روانشناسی شخصیت زنان

ده شخصیت زنان شامل شخصیت های هرا، آرتمیس، دیمیتر، هتیرا (برای اولین بار در جهان) پرسفون، آتنا، هکاته (برای اولین بار در جهان)، هستیا، ایشتار (برای اولین بار در جهان)

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

امتیاز شما… امتیازعالیخوبمتوسطضعیفخیلی ضعیف

برای ارسال نظر و امتیاز شما باید وارد شوید.

محتوا محافظت شده است تابع راست کلیک غیرفعال است.

معرفی کتاب درباره ویژگی های روحی و روانی زن

۱۳۹۱/۰۵/۰۸


۳۲۶ بازدید

انتشار اینترنتی مطالب یا چاپ در نشریات دانشجویی با ذکر منبع موجب امتنان است.
نقل مطالب در دیگر نشریات با اطلاع این مجموعه و ذکر منبع بلامانع است.
برای چاپ در کتب، کسب اجازه کتبی الزامی است.
اداره مشاوره و پاسخ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

 

توضیحات:دستور العمل:
با استفاده از یک ورق کاغذ خالی شما می توانید پاسخ خود را مطابق با هر سوال در هر گروه مطابق جدول زیر پر کنید. هر گروه از سوالات ۱-۱۳ هفت بند دارد. هر بند را با دقت پر بخوانید و دقت کنید که در حال حاضر کدام بند در نظر شما درست تر می آید. کنار هر بند، امتیازی را که برایش در نظر می گیرید بنویسید. باید دقت کنید که جوابهای ما در زمان های متفاوت از زندگی، متفاوت است و آنچه که در این تست به طور کلی باید پاسخ بدهید، مربوط به زمان حالست نه زمان های گذشته یا احساساتی  که در گذشته داشته اید.

 نام کتاب:  آزمون خودشناسی و شخصیت شناسی زنان

کتاب روانشناسی شخصیت زنان

نام نویسنده: راشین گوهرشاهی موضوع کتاب: روانشناسی و موفقیت

 نوع فایل: pdf

 تعداد صفحات: ۸۳

 منبع: کتاب نیل، مرکز رایگان کتاب موفقیت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

© استفاده از مطالب نیلبوک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنیل است.


دانلود مستقیم و رایگان کتاب آزمون خودشناسی و شخصیت شناسی زنانDownloads-icon

کتاب روانشناسی شخصیت زنان
کتاب روانشناسی شخصیت زنان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *