روانشناسی شخصیت زنان متولد دی

 
helpkade
روانشناسی شخصیت زنان متولد دی
روانشناسی شخصیت زنان متولد دی



زن متولد دی ماه جاه طلب ، کدبانو ، منظم و لجباز و زود رنج ، آراسته و خوش لباس می باشد

 

زن متولد دی ماه بسیار جاه طلب ، کدبانو ، منظم و کمی لجباز و زود رنج ، آراسته و خوش لباس می باشد . زن متولد دی با نظم و اراده خاص خود می تواند رهبری احزاب و مؤسسات خیریه را بدست آورد . از لحاظ شغلی با هر کاری قابل تطبیق است . ممکن است مسئول یک بخش از موزه یا خواننده اپرا یا فروشنده یک سوپر مارکت یا معلم یک مدرسه و یا زنی خانه دار با مشکلات باشد . در منزل هم ممکن است همکار و مشوق صمیمی شوهرش یا مطیع بی چون و چرای او باشد ، به این ترتیب صدور یک حکم کلی درباره چنین موجود متنوعی واقعا غیر ممکن است ، اما در عوض یک اصل درباره او مسلم است و ان این است که در هر لباسی ومصدر هر کاری که باشد ، بر اعمال و رفتار خود کاملا مسلط می باشد . از نظر جنسیت نیز وضع به همین منوال است .

روانشناسی شخصیت زنان متولد دی

 

 زن متولد دی هم می تواند چنان زنانه باشد و دلربایی از خود نشان بدهد که همسرش را بر کرسی اقتدار بنشاند و تسلط مرئی و نامرئی بر شوهر خود داشته باشد .

 

 

در این مورد نیز ، برغم رفتار گوناگونی که ممکن است از وی مشاهده شود ، یک هدف اصلی در اعماق وجود این زن نهفته است و آن دستیابی به مردی است که بتواند از لحاظ اجتماعی و شغلی آدم مهمی باشد ، موجب افتخار او بشود و برای بچه هایی که به دنیا می آورد، پدری دلسوز و مهربان باشد . اگر با یک دختر متولد دی دوست هستید ، به این نکته اساسی توجه داشته باشید که هدف نهایی او همیشه تأمین زندگی ، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت های چشمگیر است و برای او اصلا فرقی نمی کند که این خواسته ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه داری . او به هر حال می خواهد که شوهرش در هر رشته کاری که هست ، مقام اول را داشته باشد . حتی خود او نیز اگر شاغل باشد ، عزت طلب و ترقی خواه است و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد.

 

 به همین جهت برخی از زنان متولد دی به شاعری ، نقاشی و آهنگسازی روی می آورند تا از این راه کسب شهرت بکنند . علاقه این زن به پیشرفت و جاه طلبی خیلی زود جلب توجه می کند ، همیشه سعی دارد یک پله از مکانی که در آن قرار دارد ، بالاتر برود تا سرانجام به هدف نهایی برسد ، اما در این کار هرگز خودنمایی نمی کند و جار و جنجال به راه نمی اندازد ، در کمال آرامی و بدون سرو صدا قدم به قدم هدف خود را تعقیب می کند و به قول معروف آهسته اما پیوسته می رود.امید است این توهم به شما دست نداده باشد که او همه چیز را فدای جاه طلبی و شهرت پرستی می کند . اگر در طی روزها و ماه های قبل از ازدواج بتوانید او را تا حدی مطمئن سازید که پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بود و شما هم مردی هستید که آینده درخشانی دارید ، آن وقت خواهید دید که چطور حاضر می شود با کمترین شرایط کم پای سفره عقد بنشیند .

 

پس از ازدواج از همراهی همه جانبه او برخوردار خواهید بود ، به نحوی که اگر احتیاج پیدا کنید، حاضر می شود به شغلی که خیلی پایین تر و بی اهمیت تر از شخصیت و استعداد اوست ، بپردازد تا چرخ زندگی از جریان طبیعی باز نایستد ، او همیشه حداکثر کوشش خود را بکار خواهد برد که شوهرش فردی موفق و آبرومند باشد.یکی از نکات جالب و در عین حال خیلی عجیب در مورد زن متولد دی ماه این است که به طرزی باور نکردنی به سر و وضع و ظاهر آرایی خود توجه دارد . او ممکن است دختر یک کارگر ساده باشد ، اما هر بار که به ملاقات وی می روید، چنان سر و وضع و رفتاری از وی مشاهده می کنید که گویی در یک

 

خانواده ثروتمند بزرگ شده و در بهترین مدارس تحصیل کرده است . این حالت او تا بعد از ازدواج نیز باقی می ماند .

 

 امیدوارم این حرف را حمل بر خودنمایی او نکنید ، دختر متولد دی کسی است که اگر لازم باشد ، صورت خود را با سیلی سرخ نگاه می دارد . مردی که همسر خود را از بین متولدین دی ماه انتخاب می کند ، باید متوجه یک نکته مهم باشد و آن اینکه ظاهر او خیلی آرامتر و ساکت تر از آنچه که در درون اوست نشان می هد ، در وهله اول این توهم به شما دست می دهد که او زنی خونسرد و بی تفاوت و آرام است در حالی که باطنا بسیار احساساتی است ، البته همه زن ها ظریف و احساساتی هستند ، اما زن متولد دی خیلی بیشتر از آنچه که در بدو امر به نظر می رسد، تابع احساسات خود می باشد . حقیقت این است که او یک خلق و خوی مشخص ندارد ، و مخصوصا اگر به وی بی احترامی یا کم محلی بشود ، دچار آزردگی خاطر بسیار می شود و چه بسا که روزهای متمادی احساس اوقات تلخی کند .

 

در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده ، دلواپسی از حال و تأسف به گذشته وجود دارد که باز تاب آن در رفتار و کردار وی به خوبی نمایان می گردد و شاید به همین دلیل هم باشد که از شوخی خوشش نمی آید .

 

اگر در سنین نوجوانی با پسری دوست بشود فقط به این منظور است که با وی ازدواج کند . ترس از آینده چنان در وی شدید است که حتی لحظه ای نمی تواند فکر او را راحت بگذارد . از آن گذشته او به هیچ صورتی اهل رؤیاهای طلایی نیست و همین قدر که پسری را از نظر روحی و مالی قابل اطمینان دانست ، از تمام امکانات خود برای ازدواج با او استفاده می کند . از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و بانزاکت است ، به محض ورود به یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک می کند و پی می برد که چه رفتار و کرداری باید داشته باشد . زن متولد دی دارای جذابیت خاصی است و به قول معروف با نمک است . اما بدون شک از تماشانی چهره او خوشتان می آید زیرا زیبایی مخصوص به خود را دارد. اما یکی از وحشت های مزبور و دائمی او این است که نکند شوهرش زن زیبایی را به او ترجیح بدهد . زن متولد دی نه تنها خود را زیبا نمی داند بلکه هرگاه در مقابل آینه قرار می گیرد ، از اینکه مبادا در نظر دیگران زشت جلوه کند ، دچار دلهره و ترس است و به این دلیل اگر دوست یا همسر شما زن متولد دی است باید به طور مستمر او را از زیبا بودنش مطمئن بسازید.

 

 این زن از نادرستی بیزار است. در ایام کودکی سن او مسن تر از سن واقعی به نظر می رسد اما بعدا سالهای سال در قایفه ک زن سی ساله باقی می ماند . علاقه او به پدر و مادر و خواهر و برادرانش بسیار شدید است ، پس به هیچ وجه به فکر قطع این رابطه عاطفی نیفتد زیرا اگر خیلی پافشاری کنید و عرصه را بر وی تنگ سازید ، مجبور می شود از شما دست بکشد.مردی که با یک دختر متولد دی ازدواج می کند، در حقیقت با تمام خانواده ازدواج می کند ، اگر پدر یا مادرش بیمار شوند و نیاز به پرستاری داشته باشند ، او وظیفه خود می داند که شما را هفته ها و یا حتی ماهها تنها بگذارد و به منزل پدری خود برگردد .

 

 از سوی دیگر او را می توانید به معنای واقعی شریک زندگی خود بدانید ، چه در صورت لزوم و در ضمن بحران ها با تمام وجود به کمک شما می شتابد و بدون کوچکترین اعتراضی حاضر است بار خانواده را چه از نظر مالی و چه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد . یک نکته دیگر را هم باید در این زمینه تذکر داد و آن این است که مانع رابطه و علاقه و تمایل شما به پدر و مادرتان نمی شود . اگر والدین شما نیازمندی های مالی داشته باشند ، هیچ زنی به اندازه او کمک های شما را به ایشان طبیعی تلقی نمی کند ، علاقه به اعضای خانواده و اعتقاد به لزوم یک چنین علاقه ای چنان در وی شدید است که اگر شما قبل از ازدواج روزی او را به منزل خود ببرید و به پدر و مادر خود معرفی کنید ، پس از مدتی مشاهده می کنید که عملا یکی از اعضای خانواده شما شده است و رفتاری از خود نشان می دهد که در کمترین مدت جای خود را در دل پدر و مادرتان باز می کند. منزل کدبانوی متولد دی به طرز چشمگیری تمیز و مرتب است .

 

برای او بیدار ماندن تا پاسی از شب برای تمیز کردن خانه خود یک امر کاملا طبیعی است . تلف کردن وقت برای وی مفهوم ندارد .

 

از موسیقی های ملایم لذت فراوان می برد و معمولا اطلاعات وسیعی از کارهای هنری دارد. به تاریخ ، مخصوصا داستان هایی که درباره قهرمانان تاریخی نوشته شده است ، علاقه مندی نشان می دهد ، و شاید به همین دلیل هم باشد که نسبت به حفظ آداب و سنن قدیمی اعتقاد و پای بندی فراوان دارد . دیگر از اختصاصات این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان است و هر کجا که دردمندی به وجود او احتیاج پیدا کند ، فورا به کمک وی می شتابد و قدم پیش می گذارد و سازمان و جمعیت خیریه ای برای یاری رسانیدن به دردمندان ایجاد می کند . او اصولا یک فرد تشکیلاتی است و در احزاب و سازمان های مختلف سیاسی ، ‌اجتماعی و یا مذهبی به سهولت می تواند نقش رهبری را به عهده بگیرد ، ‌و با کفایت و لیاقت تمام وظیفه خود را انجام دهد . از آنجا که فرد بسیار باانضباطی است ، بچه های خود را نیز چنین بار می آورد ، اما میزان امر و نهی های او گاهی اوقات به صورت خسته کننده ای در می آید ، علاقه فروان به خانواده موجب می گردد که پیوسته بهترین غذاها را سر میز بگذارد و قشنگ ترین لباس ها را برای کودکان خود تهیه نماید .

 

برای او زندگی کردن به مفهوم استفاده از ارزان ترین اشیاء نیست . او از کودکان خود می خواهد که احترام بزرگترها را نگه دارند و بچه های او معمولا از زمره مؤدب ترین بچه های فامیل هستند . در بدو امر ممکن است چنین به نظر برسد که او مثل مادران دیگر به کودکان خود محبت نمی کند و بین او و ایشان فصله زیادی وجود دارد، اما وقتی بچه ها قدری پا به سن گذاشتند ، متوجه می شوند که مادرشان بهترین مستمع دنیا است و او درست به همان اندازه که از ایشان توقع داشتن گوش شنوا دارد ، برای شنیدن درد دل ایشان نیز شخصا دارای گوش شنواست .

 

از سوی دیگر این را هم باید گفت که کشف این موضوع کار ساده ای نیست ، یعنی اغلب اوقات فاصله ای که بین این مادر و کودکانش پیدا می شود ، چنان بزرگ و عمیق به نظر می رسد که بچه ها تصور نمی کنند می شود از آن عبور کرد. در یک چنین مواردی این وظیفه شما است که به کمک آنها بشتابید و شکاف ظاهری بین مادر و بچه ها را پر کنید . علت هم این است که فرزندان مادر متولد دی او را با جاذبه و گاه خشک و سخت گیر تصور می کنند و به همین جهت رابطه خیلی نزدیک و خصوصی با او ندارند .

 

زن متولد دی دارای پوست بسیار حساسی است و به این جهت کمتر آرایش می کند . خوشبختانه طبیعت به کمک او آمده استو همانطور که گفته شد ، اصولا صورت بانمک دار هم احتیاج زیادی به آرایش ندارد . حساسیت پوست ممکن است موجب پیدایش ناراحتی پوستی در او بگردد . عدم اعتماد به نفس یک از نقاط ضعف این زن محسوب می شود و این وظیفه شوهر اوست که در رفع این نقیصه بکوشد و گاه و بیگاه حس اعتماد به نفس را در او تقویت کند . یکی دیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی است .

 

 اما خوشبختانه این تأثیر پذیری همراه داد و فریاد و انجاد عصبانیت و طوفان نیست و او روی هم رفته زنی خود خور است که خشم خویش را در درون می ریزد . ضمنا باید مراقب بود که آبت دست او قرار نگیرید ، چه در این کار نیز استادی فراوان دارد. و به سهولت می تواند امیال و افکار خود را به هرکس دیکته کند . 

 

منبع: lovefun.ir

روانشناسی شخصیت زنان متولد دی

 

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر

از رشد بورس جا نمانید!

مشاوره آنلاین پزشکی بدون صرف زمان انتظار

مشاوره تلفنی طلاق

ازبهترین متخصص‌ها آنلاین نوبت بگیر

بایادگیری مهارت ارتباط موثرزندگیتومتحول کن

بدون بخیه و خونریزی ایمپلنت کن!

بازگشت به زندگی بعد از یک بحران سخت روحی

کودکتان از درس فراریست؟

با چند سوال ساده شخصیتت رو بشناس!

هوشمند سرمایه گذاری کنید

دریافت پاسخ پزشکی در کمترین زمان

بهبود سطح زندگی و میزان رضایتمندی

بین دو راهی طلاق و ادامه زندگی مانده اید؟

دسترسی به پزشک متخصص درهر زمان ومکان

گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0358

خرید بهترین مدل های اورجینال هدفون، هدست، هندزفری

تخفیف های داغ اجناس زنانه شیک و متنوع

بهترین فرصت خرید هدیه با تخفیف های بی نظیر

انواع لباس زیر زنانه تا %75 تخفیف

تنوع بیش از 1000 مدل لوستر برای خرید

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

اگر حقیقتاً به دنبال زنی با خصوصیات جذاب اما پر از ابهام میگردید خصوصیات زن متولد دی را مطالعه کنید. زن متولد دی ماه زنی جذاب است که به ظاهر خود و هر آنچه که به او مربوط است بیش از زنان دیگر اهمیت میدهد.

اگر خانه ایی داشته باشد قطعاً چیدمان راحت و زیبایی دارد که میتواند مختص سلیقه خود او باشد. زنان متولد دی ماه زنانی پر از هیجان و شور و شوق هستند که میتوانند به هر دلیلی این هیجان را در خود زنده نگه دارند، اما مهم این است که به همان میزان که هیجان زده هستند میتوانند عاقل و هوشیار و یا در برخی از موارد مستبد نیز باشند. اما لازم است بدانید این مستبد بودن از سر کینه جویی و خشم نیست بلکه صرفاً هیجانی است که در لحظه جبران میشود.

اگر به دنبال خصوصیات مثبت زنان متولد دی ماه باشید باید بدانید این گروه از زنان پر از شوق و اشتیاق زندگی هستند و مایل هستند خود را در بهترین وضعیتشان به نمایش بگذارند.

اگر بخواهیم یکی از خصوصیات منفی زن متولد دی ماه را بیان کنیم باید به وجه دوم اخلاق این زنان اشاره کنیم.

روانشناسی شخصیت زنان متولد دی

این دسته از رفتارهای زن متولد دی ماه میتواند نشان از ضریب هوشی بالای او نیز داشته باشد که فعالیت های اطراف او پس از مدتی دیگر دل بخواهش نیست. اما اگر یک زن متولد دی ماه بتواند شغل و یا هدفی مناسب با روحیه خود داشته باشد قطعاً اگر درآمد چندانی هم نداشته باشد با تمام توان و عشق خود به آن فعالیت خواهد پرداخت.

آنچه که در زنان متولد دی ماه بسیار حائز اهمیت است، تعارض ظاهریشان با خواسته قلبیشان است.

در واقع این گروه از زنان را اگر بخواهید از روی ظاهر جذابشان قضاوت کنید اینگونه به نظر می آید که از ازدواج و تعهد و خانه داری گریزانند، اما اگر بخواهید از قلبشان بدانید باید این اطمینان را حاصل کنید که خانه داری و همسر دوستی و یا در مواردی بچه داری یکی از مهمترین خواسته های زنان متولد دی ماه است. بنابراین اگر با زن متولد دی ماه در معاشرت هستید در رابطه با آنها صبور باشید تا دلخواه خودشان را به شما نشان دهند و از نیت قلبیشان با خبر شوید.

در واقع این یک راهکار مؤثر در رابطه با دختران دی ماه صبوری و بودن و ماندن در کنارشان است. صبوری نه به معنای تحمل بلکه به معنای بودن واقعی و درک عمیق از یک دختر دی ماهی که میتواند شما را به شناخت از یکدیگر برساند.

اگر به دنبال شناخت کهن الگوی یونگ در دختران دی ماه باشیم، باید بدانیم کهن الگوی آفرودیت و پس از آن کهن الگوی آرتمیس میتواند تلفیق مهمی در اخلاقیات دختر دی ماه داشته باشد. در کنار این دو کهن الگو، کهن الگوی هرا (زن معنوی) کهن الگوی مهمی در شخصیت زنان دی ماه بازی میکند.

از آنجایی که زنان متولد دی ماه دارای دو وجه از شخصیت بودند، کهن الگوی آفرودیت و در وجه دوم کهن الگوی هرا میتواند شخصیت کهن الگویی زن متولد دی ماه را ایجاد کند. اما کهن الگوی آرتمیس تلفیق مهمی است در کنار کهن الگوی آفرودیت (زن لوند) که میتواند شهامت و قدرت در تصمیم گیری و اراده را به زن متولد دی ماه بدهد.

زن متولد دی ماه زنی مبهم است که میان دو کهن الگوی کاملاً متضاد آفرودیت و هرا قرار دارد. این دو گانگی باعث میشود گاهی زنی لوند و دلربا باشد و گاهی زنی با درونگرایی بالا که به دنبال معنویت و الهامات درونی است. این تضاد زن متولد دی را سرگردان میکند تا زمانی که بتواند تعادل بین این دو را پیدا کند. در واقع زن آفرودیتی که بتواند در هنر خود را غرق کند و موجودیت خود را در عشق به هنر پیدا کند کهن الگوی هرای خود را نیز رشد داده است. کهن الگوی هرا که زنی کاملاً معناگرا و معنوی است میتواند در هنر آفرودیت جلا پیدا کند و رشد کند.

اگر زنان متولد دی ماه خود را نیازمند رشد بدانند بهتر است به طور جدی بر کهن الگوی آتنای خود کار کنند. ولخرجی و نادیده گرفتن پول و انجام فعالیت هایی که پولی در آن نیست باعث میشود احساس سرگشتگی در زنان متولد دی ماه بیشتر شود.

هر چند علاقه این گروه از زنان به فعالیت هایی است که از آن لذت میبرند اما باید بدانیم برای رشد شخصیتشان قطعاً به این نیاز دارند که مستقل باشند و بتوانند برای دستاوردهای مالی تلاش کنند. نادیده گرفتن پول نه تنها این گروه از زنان را بی نیاز نمیکند، بلکه صرفاً احساس بی کفایتی را در آنها بالا میبرد که به هیچ وجه برای زنان متولد دی احساس خوبی نمیباشد.

زنان متولد دی ماه همانند زنان آذر ماه نیز دارای شخصیت ماجراجو هستند. همانطور که پیش از این اشاره کرده ایم زنان متولد ماه های زمستانی از صفات مشخص و واضح یکدستی برخوردارند. اما تفاوت های جزیی در هر کدام از این صفات وجود دارد.

این گروه از زنان ماجراجو هستند و به دنبال کشف لذت های مختلف در شرایط مختلف هستند و در واقع زندگی را همانگونه که هست زندگی میکنند و از کشف های جدید و نگاه جدید در زندگی لذت میبرند. بودن در لحظه و استقبال از هر شرایطی برای کشف یک اتفاق تازه از جمله خصوصیات زنان دی ماه است.

زن متولد دی ماه ظاهراً فرد اجتماعی و خوش مشربی است اما در باطن خود میلی به صمیمیت ندارد. بنابراین میتواند در برخی از موارد دارای معاشران متعدد باشد و در برخی دیگر از موارد در تنهایی و یا فقط با یک و یا دو نفر از دوستان صمیمی خود وقت بگذرانند که در بیشتر مواقع نیز ترجیح میدهند با دوستان محدود خود وقت بگذرانند.

زنان دی ماه بسته به نوع شخصیت خلاق، پر هیجان و ماجراجویانه خود میتوانند در شغل هایی با روابط عمومی بالا خوب ظاهر شوند. اما دقیقاً در مواردی که این زنان نیاز به داشتن فضایی برای تنهایی میکنند شغلی که در آن نیازمند معاشرت های بالایی هستند برایشان خسته کننده و عذاب آور میشود. اگر زن متولد دی ماه بتواند به شناخت از خود دست پیدا کند در بهترین موارد شغلی که برخواسته از استعداد و علاقه شخصی اش است برایشان مفید واقع میشود. شغل های هنری، خلاقانه، کارهای دستی و یا فعالیت های خیر خواهانه زن متولد دی ماه را به بهترین موقعیت احساسی و روانی میرساند.

به همان میزان که هر زن و یا مردی با نا آگاهی نسبت به کهن الگوی خود میتواند مدام خود را در مقام قیاس با دیگران و شخصیتشان بگذارد و باعث شود خود را تخریب کند، باید این آگاهی را داده باشیم که شناخت کهن الگوهای یونگی باعث میشود بدانیم از چه شخصیتی برخورداریم و دقیقاً نیازمند بالا بردن چه وجه از شخصیت و کهن الگوی خود هستیم.

1. خصوصیات بارز زن دی ماه چیست؟ زن ماجرا جو و جذاب که میتواند سر رشته زندگی خود را به دست بگیرد. زن متولد دی ماه مسئولیت پذیر است اما جذابیت های زندگی باعث میشود هدف زندگی خود را دیر و سخت پیدا کند.

2. رگ خواب زن دی ماه چیست؟ هنر میتواند رگ خواب زن دی ماه باشد. هر فضای هنری و یا محیط و یا فردی که او را به هنر علاقه مند کند رگ خواب زن متولد دی ماه را به دست آورده. جذابیت های ظاهری نیز برایشان مهم است.

3. چه مردانی مناسب زن دی ماه هستند؟ مردان پر قدرت که بتوانند جذابیت زن دی ماه را ببینند و در موارد بسیاری نیز او را کنترل کنند ‌مردان مناسبی برای زن دی ماه هستند. مردان آرام و بی حوصله و بسیار صبور مناسب این زنان نیستند.

4. تعریف کهن الگوی زنان متولد دی ماه چیست؟ کهن الگوی آفرودیت با درصد بالایی از کهن الگوی آرتمیس که نشان از جذابیت، خلاقیت، عشق به هنر و میل به آزادی و احساس رها شدگی و احساس لذت دارد و همچنین قبول مسئولیت خود.

لطفا جهت مشاوره در مورد «خصوصیات زن متولد دی ماه چیست؟» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

ممنو

ممنون

جالب بود

img src=”http://www.shereno.com/images/smiles/21.gif” border=”0″>

تشکر جالب بود و البته تا حدودی درست…..متولدین دی ماه(همچون خودم)واقعا عاشق مدیریتند و اغلب نیز موفق بودند….

روانشناسی شخصیت زنان متولد دی

خییییییلی به شخصیتم نزدیک بود ممنون

ععععاااالللييي بودكله شخصيت خودم روگفتيدواقعافوق العاده بودواقعامرسي

دی ماهیا مخصوصا دختراش عالی و معرکن …بچه ها دمتون گرم

شاعر منوچهر فتیان پور (راد)

(مرهم) همیشه ملتهب است این دل ، هیچ درمانی ندارد مگر روی تو بیند ،هنگام جشن شادیت هوسِ پ

شاعر رضا رشیدی

چند روزیست پریشانم و احوال دلم خوب نیست ساقیا پر کن قدح این دل که سنگ و چوب نیست در میانِ

شاعر رضا هراتي

باز خواهد گشت روزی ؛ -زمان و زمانه به بند كشيدم قهوه چي ؛ پر كن پياله را … . . از ك

شاعر سهند بلورچین (سین مهر)

مه غلیظ…دم های گمشده در هوهو های کم سو می دوم در پس امتداد ردِ دودِ ترسِ او بوی تیز دود وحشتِ

شاعر ولی اله فتحی (فاتح)

به نام خداوند عشق. چه موجود ریزی که افتاده است به دنیا، چه جولان که او داده است فرو ریخته

شاعر بابک رضایی آسیابر

از برداشتِ نانوشته ها ی زندگی همگرا با گذشته و جغرافیایی در مومیاییِ واگرا چرخش پاس به پاس آسیاب

شاعر سهند بلورچین (سین مهر)

شب با رخوت ما پیوند ناگسستنی دارد و تنهایی ما را به دوش ابرهای ارغوانی خسته می‌گذارد به دا

شاعر سیمین حیدریان

صبح به صبح،  این زندگی از چشم تو همچون رود مهربانی جاری است چشمه جاری و جوشان  نفس با ترنم های ق

شاعر سعید بی همتا

سخت می جنگم با خودم همیشه درگیرم انگار نفسهایم سنگین شده نوری بی انتها درونم غوغا می کند فردای

شاعر محمد کریم زاده نیستانک

. در لباسی مبدّل – شیطان- خرشدن- ام را به آزادی … سجده می کند ! *محمد کریم زاده ن

شاعر مهرداد سربندی

دو باره بغض کهنه ام به پای رفتنت شکست دو باره زخم تازه ای به قلبم از غمت نشست ازآن شبی که در دلت س

شاعر سعید سهیلی

حال ما خوب خراب است ، نمیدانستیم زندگی همچو سراب است ، نمیدانستیم دلخوشی… برکه ی آب است ، که خ

با قرار دادن لوگو زیر در سایت و یا وبلاگ خود از شعر نو حمایت کنید.

طالع بینی هندی زن متولد دی

زن متولد دی فردی است که بعضی اوقات میل دارد سر شوهر خود را به دیوار سنگی بکوبد. او فردی لجوج، مصمم و بعضی اوقات غیر منطقی می شود. این افراد صفات فوق العاده ای برای رهبری کردن دارند.

زن متولد دی موجودی است پیچیده و درکش مشکل است. او قلبا آرام و جدی است. شما نباید سعی کنید در اولین ملاقات علاقه و توجه خود را به او تحمیل کنید. اگر در وهله اول به نظر کله شق و گریزان آمد ناامید نشوید، زیرا او این ماسک را به مردی نشان می دهد که هنوز او را به درون قلعه خود نپذیرفته است. دوران آشنایی شما بایستی طولانی تر از حد معمول باشد، زیرا او زمان زیادی لازم دارد تا در مورد مسایل حیاتی بتواند تصمیمش را بگیرد. زمانی که عشق او را بدست آوردید، متوجه می شوید که موجودی است آرام، صبور و بسیار بخشنده.

عجب زن قدرتمندی ! از آنجا كه زن متولد برج دی آكنده از اقداری حیرت آورست و دیگران را به چند بار فكر وادار می كند، برخی فكر می كنند كه اوزنی مرد نماست ، اما نیست. جالب است بدانید دختران متولد دی اغلب با مردانی شل و ول و گاه ترسو پیوند زناشویی می بندند و به این ترتیب رئیس نان آور خانه می شوند. آنها احساس پدری هم می كنند. البته همه آنها با آدمهای ترسو ازدواج نمی كنند. اگر یك روز در فروشگاه زنی را دیدید كه تند تند راه می رود و شوهرش در حالیكه ساك خرید وی را در دست دارد، با عجله به دنبالش میرود. مطمئن باشید زن متولد دی را دیده اید.

برخی از دختران متولد دی با مردانی ازدواج می كنند كه پله های موفقیت را یكی پس از دیگری طی می كنند ، آنها از ته دل به شوهر خود افتخار می كنند، برای اثبات ادعای ما ، پیشنهاد می كنم دفعه بعد كه سری به بانك زدید، دورو برتان را خوب نگاه كنید پیرمردی را با دفترچه مستمری به همراه نوه خوشگلش می بینید . نه نه نه اشتباه نكنید، آن خانم جوان زیبا همسر اوست و حتماً هم متولد دی است. زنان متولد دی مردان میانسال را خیلی دوست دارند و در ازدواج گاهی به تفاوت سنی 30 سال فكر می كنند . آنها شوهری می خواهند كه برایشان پدری كند .

روانشناسی شخصیت زنان متولد دی

اما مادری دلباخته بچه هاست و می خواهد آنها را در زندگی راهنمایی كند، خطرات را گوشزد كند و برای عبور از موانع به آنها كمك كند. گاهی فضول است و بیش از اندازه در كار بچه ها دخالت می كند و می خواهد بچه ها به خواسته هایی كه خودش داشته و نرسیده ، برسند. او بسیار دلسوز است و كمك بزرگی برای بچه هاست و هر وقت كه لازم باشد آنها را هل می دهد.

زن متولد دی نمك زمین است، او مادری معركه است زنی با محبت قاطع، منضبط، تابع مقررات و است. گاهی آنقدر جدی می شود كه درگیری به وجود می آورد، بویژه وقتی بچه ها نوجوان هستند. سر بچه ها داد می زند: آن شكلی بیرون نرو ، مردم چه فكری می كنند. چون زن است احساساتی تر از همتای مردش است. اما هیچ وقت او را مثل آبگرمكن در حال جوشیدن نمی بینید.

او مصمم است كه شغلی برای خود دست و پا كند و در آمدی هرچند اندك داشته باشد. اغلب این دختران در زندگی باید هدفی داشته باشند و در پی رسیدن به آن تلاش كنند .دختر متولد برج دی هیچ چیز را راحت به دست نمی آورد. او برای رسیدن به خواسته هایش باید صرفه جویی كند و مثل یك درویش زندگی كند . اگر آدم مثبتی باشد، گرفتاری و رنجها را به حساب تجربه می گذارد و سعی دارد تا از اشتباهات و بدبختی ها درس عبرت بگیرد. اما امان از وقتی كه حس شوخ طبعی اش گل كند.

دختر متولدین دی ،دختری با سلیقه و شیك است. ( به سر و وضعش نگاه نكنید) قیافه مهربان او دیدنی است . برخی از این دختران سرشار از زیبایی و جذبه هسستند و با هوش و تدبیر خود دیگران را میخكوب می كنند .

طالع بینی هندی سایر ماهها

به نیت شما فال چای گرفتیم. جواب فال شما:

» مشکلات کوتاه مدت

ԁ



روانشناسی شخصیت زنان متولد دی

 


 

روانشناسی شخصیت زنان متولد دی
روانشناسی شخصیت زنان متولد دی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *