روانشناسی ژنتیک دادستان

 
helpkade
روانشناسی ژنتیک دادستان
روانشناسی ژنتیک دادستان

ویدئویی برای این محصول ثبت نشده

فایل صوتی برای این محصول ثبت نشده

پکیج آموزش صوتی کتاب روانشناسی ژنتیک (محمود منصور) و روانشناسی ژنتیک ۲ (محمود منصور و پریرخ دادستان)

مدرس: مانی مظفری (دارنده ی درصد ۹۵ رشد در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۵)

روانشناسی ژنتیک دادستان

مخاطبین: دانشجویان روانشناسی و داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی و تمامی کسانی که به یادگیری نظریات رشد علاقمندند

در هشت ساعت جهشی سی تا چهل درصدی در نمره ی درس روانشناسی رشدتان ایجاد کنید!

برخلاف سوالات دروسی مانند زبان، روانشناسی بالینی و آسیب شناسی روانی که بیشتر به دنبال سنجیدن سواد عمومی شما هستند، سوالات درس روانشناسی رشد چارچوب مشخص و معینی دارند به این صورت که تقریبا تمامی سوالات این درس از چهار منبع روانشناسی رشد لورابرک، نظریه های رشد ویلیام کرین و روانشناسی ژنتیک محمود منصور و روانشناسی ژنتیک ۲ منصور و دادستان مطرح می شوند.
هر چند تمامی این کتابها سهم کم و بیش برابری در سوالات درس روانشناسی رشد دارند اما تجربه نشان داده است که کتابهای روانشناسی ژنتیک به خاطر نثر ثقیل و متن قدیمیشان کمتر مورد توجه دانشجویان قرار دارند و در حقیقت اکثریت دانشجویان نخواندن این کتاب را به خواندنش ترجیح می دهند و با این کار سه اشتباه بزرگ را مرتکب می شوند:

۱- نظریه هایی مانند هارتمن، اشپیتز، آنافروید، ملانی کلاین، والن و … را که تنها در کتابهای روانشناسی ژنتیک به صورت جزئی و دقیق به آنها پرداخته شده است نمی خوانند و سوالات مربوط به آنها را پاسخ نمی دهند.

۲- نظریاتی مانند فروید، پیاژه، گزل و بالبی را که در کتابهای روانشناسی ژنتیک با ادبیات کاملا متفاوتی به آنها پرداخته شده است نمی خوانند و عملا، هنگامی که با ادبیات این کتاب در سوالات مواجه می شوند، دچار گیجی، سردگمی، شک و اضطراب می شوند و احتمالا آن سوال را نزده باقی می گذارند.

۳- خودشان را در معرض یک افت سی درصدی در یک درس با ضریب دو قرار می دهند. این موضوع به خصوص برای کسانی که در درس زبان ضعف دارند بسیار مهم و حساس می باشد. چون میتوان این ضعف را با درصدی بالای هشتاد یا نود، در درس رشد تا حدی زیادی جبران کرد. همچنین افت سی درصدی در درس روانشناسی رشد برابر با افتی ۵ درصدی در میانگین وزنیست که می تواند رتبه را بسیار دگرگون کند.

در این میان ممکن است سوالاتی برای دانشجویان به وجود آید از جمله این که:

جواب این سوال تا حد متوسط است، هر چند در کتابهای کمکی به بخشی از این نظریات اشاره شده اما مطالب بصورت نامنظم و نکته وار عنوان شده اند و ممکن است برای کسانی که پایه ی درسی قدرتمندی ندارند چندان کارا نباشند یا بازده پایین تری داشته باشند، هر چند می توان از این کتابها برای دوران جمع بندی استفاده ی مناسبی کرد؟

کلاسهایی که تحت عنوان روانشناسی رشد در چهار، هشت یا دوازده ساعت برگزار می شوند، معمولا زمان کافی برای پوشش عمقی و تحلیلی مطالب از پنج کتاب را ندارند و بیشتر مناسب دوران جمع بندی می باشند.
کلاسهای حضوری با تایمهای بالای بیست یا سی ساعت، در صورت اطمینان از کیفیت آن، می تواند مفید باشد. اما هزینه ی شرکت در این کلاسها معمولا بسیار بالاست و هیچکدام از آنها صرفا به نظریات مطرح شده در کتابهای روانشناسی ژنتیک نمی پردازند.

شما می توانید تنها با تهیه ی این پکیج تسلطتان را بر کتابهای روانشناسی ژنتیک به بالاترین سطح برسانید و این مشکل را یکبار برای همیشه حل کنید.

مشخصات فنی ثبت نشده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب دسته بندی

دسته بندی مطالب

بهره وری در مطالعه و کار

مطالعه

روانشناسی تخصصی

درمان هیجان مدار

سایر

روانشناسی عمومی

کنکور روانشناسی

درسی

مشاوره

مصاحبه

انتخاب آسان است وقتی مسیرها مشخص باشد

آخرین مطالب دسته بندی

مطالبی با بیش از چندهزار بازدید

لیستی تصادفی از تمام مطالب

آخرین مطالب دسته بندی

بله مناسبه دوست عزیز.
احتمالا تغییرات خواهد بود ولی جزئی….

بله مناسبه
احتمالا تغییرات کمی خواهد داشت. ولی در کل مناسبه.
بهتره رو زب…

روانشناسی ژنتیک دادستان

این منابع مناسبه من برای ارشدروانشناسی چهارسال دیگه بخونم یاعوض میشن؟؟…

من میخوام ازالان برای ارشدروانشناسی چهارسال دیگه بخونم این منابعی که م…

تست دارن.
هر چند متاسفانه یه رویکرد جدیدی که موسسات برداشتن اینه که تسته…

سلام ، ممنون از اطلاعات خوبتون😊
به جز مدرسان شریف ، کتبی که با عنوان کت…

فعلا برای امسال در اولویت محصولاتمون نیست…

سلام . محصول آمارتون کي آماده ميشه ؟…

یک بالینگر از خرداد ماه سال ۹۵ کار خود را با “مانی مظفری” و صرفا در زمینه ی مشاوره ی کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی وزارت علوم آغاز کرد و در همان سال اول موفق به کسب چند رتبه ی زیر صد و چندین قبولی از دانشگاههای تهران و دانشگاههای دولتی شد.

ناشر: رشد ؛ نویسنده / مترجم: محمودمنصور – پریرخ دادستان

پشتیبانی آنلاین و تلفنی

تحویل اکسپرس

خرید آسان

روانشناسی ژنتیک دادستان

ارسال به سراسر ایران

بررسی و انتخاب

درخواست شما با موفقیت ثبت گردید و کارشناسان ما با شما تماس خواهد گرفت.

در صورتی که کتاب مدنظر شما در سایت موجود نمی باشد فرم زیر را ارسال کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود


اطلاع از قوانین و شرایط ارسال


پشتیبانی تلگرامی سایت (کلیک نمایید)


 

وابسته به انتشارات فدک ایساتیس، خرید آنلاین و آسان اینترنتی کتاب، سریع و مطمئن، ارائه کننده‌ی و فروش کلیه کتاب‌های دانشگاهی فنی مهندسی، فنی حرفه ای از جمله ارشد و دکتری، آزمون های نظام مهندسی و کارشناسان رسمی، تجارت و بازرگانی، مدیریت، بورس، مدیریت استراتژیک، معماری، عمران، شهرسازی، عکاسی، طلا و جواهر، طراحی صنعتی، کتابهای عمومی و غیره در ایران می‌باشد.

 

توضیحات:
با توجه به این نکته که علم در حکم شناخت قوانین طبیعت است، روان شناسی علمی نیز می کوشد تا میدان علم را در حد بررسی رفتار حیوان و انسان به منزله اجزای طبیعت، توسعه بخشد. از این زاویه و با دید طبیعت نگری، روان شناسی بر اساس مشاهده و آزمایش به تدوین قوانین رفتار می پردازد.
اما روانشناسی فقط بر پایه تدوین و در نتیجه تبین علمی رفتار تکیه نمی زند. بلکه با توجه با چگونگی زندگی و با تالیف معارفی که در اختیار دارد می کوشد تا موجودات و از آن میان خصوصا انسان را به کمک کلیه روش هایی که به نتایج قابل توجهی منتهی می شوند بفهمد و درک کند.

عنوان کتاب: روانشناسی ژنتیک (تحول روانی از تولد تا پیری)نویسنده: دکتر محمود منصور

موضوع کتاب: موفقیت در زندگی فردی

روانشناسی ژنتیک دادستان

نوع فایل: pdf

تعداد صفحات: ۳۹۷

منبع: کارنیل، مرکز رایگان کتاب موفقیت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با اهدای سلام و عرض ادب و احترام
از اینکه فایل دانلود کتاب رو گذاشتید بی نهایت ممنون و سپاسگزارم

عالی بود ممنونم

© استفاده از مطالب نیلبوک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنیل است.


دانلود مستقیم و رایگان کتاب روانشناسی ژنتیک (تحول روانی از تولد تا پیری)Downloads-icon

گیسوم سامانۀ سفارش و پیگیری تهیۀ کتابه. شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم.

گیسوم سامانۀ سفارش و پیگیری تهیۀ کتابه. شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم.

ارسال نظر

روانشناسی ژنتیک دادستان
روانشناسی ژنتیک دادستان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *