روانشناسی کودک و نوجوان با رویکرد ورزشی

 
helpkade
روانشناسی کودک و نوجوان با رویکرد ورزشی
روانشناسی کودک و نوجوان با رویکرد ورزشی

 

Book Management System. Designed by sinaweb.

نسخه
الکترونیک
کتاب روان شناسی کودک و نوجوان با “رویکرد ورزشی”
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

طرح کلی کتاب حاضر، درباره ضروریات علم روان‌شناسی کودک و نوجوان است که در برخی دیگر از علوم نیز کاربرد دارد و امیدواریم پاسخگوی آنان نیز باشد. این شاخه از علم روان‌شناسی به پژوهشگری، سنجش، پیشگیری، تشخیص، و درمان علایم و نشانه‌های روان‌شناختی کودکان و نوجوانان می‌پردازد، اما نباید فراموش کرد که علم روان‌شناسی با دیگر شاخه‌های علوم ازجمله علوم تربیتی، علوم اجتماعی، علوم ورزشی، علم بهداشت، جامعه‌شناسی و آموزش و پرورش و بسیاری علوم دیگر ارتباط عمیق و تنگاتنگی دارد. ارتباط علم روان‌شناسی با دیگر علوم، گاهی موجب تلفیق این علوم با یکدیگر و در نهایت تولید دانش‌هایی میان رشته‌ای شده است که این دانش‌ها برای دانش‌پژوهان همه این رشته‌ها مفید و کاربردی هستند. به­عنوان مثال رشته روان‌شناسی ورزش، همزمان به بررسی چگونگی تأثیر عوامل روان‌شناختی بر عملکرد آدمی و نیز چگونگی مشارکت تأثیرات ورزش و تمرین‌های ورزشی بر عوامل روان‌شناختی و جسمی می‌پردازد و طبیعی است که آنچه در بخش‌های مختلف این کتاب در این زمینه خواهد آمد برای دانشجویان هر دو رشته مفید خواهد بود. بروز رشته‌های مختلف روان‌شناسی از جمله تربیتی، ورزشی، خانواده، کودک و نوجوان، سیاسی، مدیریت و ده‌ها رشته مرتبط دیگر شاهد این مدعاست که روان‌شناسی حوزه‌ای فراتر از علم خود را پیدا کرده است.
در این کتاب می‌خواهیم شما را با دنیای کودک و نوجوان، تاریخچه روان‌شناسی کودک، بررسی نظریه‌های مختلف رشد و تحول، طبقه‌بندی اختلال­های رفتاری، درمان، روان‌شناسی شخصیت، بررسی نقش بازی و ورزش در این موضوع آشنا می‌کنیم که در فصل­های این کتاب و البته در حد توان بررسی خواهد شد. امیدواریم بتوانیم بستری را فراهم آوریم که موجب رشد و نیز ایجاد انگیزه‌هایی جدید در این مسیر باشیم.
این کتاب شامل ۸ بخش و فصل­هایی در باب روان‌شناسی کودک و نوجوان با رویکردی ورزشی است.

با نصب اپلیکیشن فیدیبو این کتاب را به صورت کاملا
رایگان مطالعه کنید.

در حال بارگذاری…

خالد حسینی روانشناسی کودک و نوجوان با رویکرد ورزشی

سم هورن

اروین یالوم

میخائیل بولگاکف

دبرا فاین

دارن هاردی

هاینریش بل

فردریک بکمن

ديل كارنگی

دارن هاردی

اما سارجنت، تیم فرون

اروین یالوم

اسدالله خاوری

سید صفدر حسینی

جورج برکلی

اندرو پنگلی

قاسم قاضی

سید محد مقیمی، مرتضی اکبری، یوسف وکیلی

امیل بریه

محمدعلی زاهد

عباس مصلی‌نژاد

زکریا بن محمد قزوینی

مسعود تابش

محسن جهانگیری

ابراهيم علی دوست، محمد خبیری، نصرالله سجادی

محمد خبیری، مهدی شریعتی فیض آبادی

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/85301

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

گیسوم سامانۀ سفارش و پیگیری تهیۀ کتابه. شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم.

گیسوم سامانۀ سفارش و پیگیری تهیۀ کتابه. شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم.

درصورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09397365955 تماس بگیرید.

۳۵,۰۰۰ تومان

موجود در انبار

روانشناسی کودک و نوجوان با رویکرد ورزشی ,

نویسنده : محمدخبیری ,محمد رحیمی ,ابوالفضل فیروز منش,روانشناسی کودک و نوجوان با رویکرد ورزشی

انتشارات: دانشگاه تهران

انتشارات دانشگاه تهران

محمدخبیری ,محمد رحیمی ,ابوالفضل فیروز منش

9789640368121

1396

580

تربیت بدنی و علوم ورزشی

وزیری

شومیز

دوم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مفتخریم که سایت کتاب “جویا بوک “معتبرترین و بروزترین فروشگاه اینترنتی کتاب به برترین انتخاب شما کاربران عزیز در زمینه ی خرید کتاب و DVD آموزشی مبدل گشته است.کتاب جویا با هدف خدمت رسانی به جامعه فرهنگی تاسیس شده است تا شما دانش پژوهان و دانشجویان عزیز با کمترین زمان و بدون مراجعه حضوری از کتاب مورد نظر بهره مندشوید .از آنجا که تخصص کتاب جویا در زمینه فروش کتاب و DVD آموزشی به صورت آنلاین ,حضوری , تلفنی می باشد می توانید به راحتی کلیه کتب در تمام مقاطع تحصیلی از قبیل کتاب های دانشگاهی , فنی مهندسی , علوم پایه , علوم پزشکی , علوم انسانی , کمک درسی , منابع آزمون , و هم چنین کتاب های عمومی و کودک و نوجوان را درسایت کتاب جویا بیابید .یکی از گام های بزرگ این مجموعه اعطای بهترین تخفیفات و شرایط ویژه به تمام مدارس و آموزشگاه ها , کتابخانه ها می باشد .

پیشنهاد به دوستان :

آیا این محصول را به دوستانتان پیشنهاد میکنید؟

1- در زمان تحویل کالا از صحت سلامت جلد و برگه های کتاب (عدم پارگی و تا خوردگی) مطمئن شوید.

2- در صورتیکه با صفحات سفید و چاپ نشده در کتاب مواجه شدید تا حداکثر 2 روز پس از تحویل کالا، با قسمت خدمات پس از فروش بانک کتاب ناهید تماس گرفته و اطلاع دهید.روانشناسی کودک و نوجوان با رویکرد ورزشی

3- بدیهی است بازگشت کالا به دلیل کثیفی و یا لکه های حاصل از مواد خوراکی و غیره پس از تحویل کالا به مشتری غیرممکن خواهد بود.

4- اگر ایراد چاپی، وجود مغایرت فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید همکاران بانک کتاب ناهید برسد، هزینه‌های ارسال به عهده بانک کتاب ناهید است.

5- از هنگام دریافت کالا، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

6- برای درخواست بازگشت کالا با شماره تلفن 02166489375 تماس بگیرید.

پس از ثبت سفارش مورد نظرتان و انتخاب ارسال از طریق پست در یک صفحه‌ی مشخصات کالاهای خریداری شده‌ی شما نمایش داده می‌شود و با تأیید نهایی و پذیرفتن شرایط و قوانین سایت شما به صفحه‌ی پرداخت از طریق درگاه بانکی فرستاده می‌شوید.

 

1- پرداخت نقدی در محل تحویل

برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، بانک کتاب ناهید این امکان را فراهم آورده است که در صورتی که آدرس تحویل سفارش آنها شهر تهران  باشد هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی پرداخت کنند.

در صورت درخواست مشتریان، پیک ارسال کننده کتاب دستگاه‏‏‌های کارت خوان سیار (POS) همراه خواهند داشت و می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.

2- پرداخت از طریق درگاه اینترنتی سایت

کاربران محترم می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.کاربران ‌می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی  سایت اداری کالا هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند و یا در پروسه ی خرید خود در درگاه اینترنتی بانک پرداخت خود را تکمیل نمایند.

3- واریز به حساب

کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی یا پرداخت نقدی را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت‌ داده شده توسط کارشناسان فروش، کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توانید از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده نمایید.

 

 تهران:

1- سفارش ها در محدوده شهر تهران از طریق پیک موتوری و پست ارسال می گردد.

هزینه ارسال سفارش های بیش از صدوپنجاه هزار تومان رایگان است.

2- باربری

3- تیپاکس

تیپاکس برای سفارش‌های با محل تحویل خارج از تهران و کرج  در نظر گرفته شده است و برای مشتریانی که تمایل به پرداخت هزینه حمل در هنگام تحویل کالا(پس کرایه) دارند توصیه می شود.

لازم بذکراست زمان تحویل کالا در این روش، در بعضی شهرها (از جمله گیلان)نسبت به سایر روشهای ارسال سریعتر می باشد. در صورت انتخاب ارسال با پست تیپاکس، هزینه حمل به عهده مشتری خواهد بود.

سرویس‌دهی تیپاکس در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است. شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، معمولاً 48 تا 72 ساعت انجام می‌شود.

 

3- پست پیشتاز و سفارشی

در پست پیشتاز زمان تحویل، بسته به دوری یا نزدیکی شهر مقصد از تهران، 48 تا 72 ساعت بعد از ثبت سفارش می باشد. البته در مناسبت های خاص و روزهای پایانی سال به دلیل ترافیک سرویس های پستی ممکن است کالا کمی با تاخیر به دست مشتریان محترم برسد.

همیچنین امکان پیگیری وضعیت سفارشات پست پیشتاز از طریق سایت http://itemtracking.post.ir با وارد کردن کد رهگیری  20 رقمی میسر است. 

گروه تالیفی دکتر خلیلی از سال 85 فعالیت خود را در چاپ کتب علوم پایه پزشکی آغاز کرد و از افتخارات این گروه ارائه بانک سوالات دروس مختلف گرایشهای پزشکی  تحت عنوان IQB برای اولین بار …

طراحی و پیاده سازی توسط
ایده گستران |

روانشناسی کودک و نوجوان با رویکرد ورزشی
روانشناسی کودک و نوجوان با رویکرد ورزشی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *