روانشناسی کودک و نوجوان رشته تربیت بدنی

 
helpkade
روانشناسی کودک و نوجوان رشته تربیت بدنی
روانشناسی کودک و نوجوان رشته تربیت بدنی

گیسوم سامانۀ سفارش و پیگیری تهیۀ کتابه. شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم.

نسخه
الکترونیک
کتاب روان شناسی کودک و نوجوان با “رویکرد ورزشی”
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

طرح کلی کتاب حاضر، درباره ضروریات علم روان‌شناسی کودک و نوجوان است که در برخی دیگر از علوم نیز کاربرد دارد و امیدواریم پاسخگوی آنان نیز باشد. این شاخه از علم روان‌شناسی به پژوهشگری، سنجش، پیشگیری، تشخیص، و درمان علایم و نشانه‌های روان‌شناختی کودکان و نوجوانان می‌پردازد، اما نباید فراموش کرد که علم روان‌شناسی با دیگر شاخه‌های علوم ازجمله علوم تربیتی، علوم اجتماعی، علوم ورزشی، علم بهداشت، جامعه‌شناسی و آموزش و پرورش و بسیاری علوم دیگر ارتباط عمیق و تنگاتنگی دارد. ارتباط علم روان‌شناسی با دیگر علوم، گاهی موجب تلفیق این علوم با یکدیگر و در نهایت تولید دانش‌هایی میان رشته‌ای شده است که این دانش‌ها برای دانش‌پژوهان همه این رشته‌ها مفید و کاربردی هستند. به­عنوان مثال رشته روان‌شناسی ورزش، همزمان به بررسی چگونگی تأثیر عوامل روان‌شناختی بر عملکرد آدمی و نیز چگونگی مشارکت تأثیرات ورزش و تمرین‌های ورزشی بر عوامل روان‌شناختی و جسمی می‌پردازد و طبیعی است که آنچه در بخش‌های مختلف این کتاب در این زمینه خواهد آمد برای دانشجویان هر دو رشته مفید خواهد بود. بروز رشته‌های مختلف روان‌شناسی از جمله تربیتی، ورزشی، خانواده، کودک و نوجوان، سیاسی، مدیریت و ده‌ها رشته مرتبط دیگر شاهد این مدعاست که روان‌شناسی حوزه‌ای فراتر از علم خود را پیدا کرده است.
در این کتاب می‌خواهیم شما را با دنیای کودک و نوجوان، تاریخچه روان‌شناسی کودک، بررسی نظریه‌های مختلف رشد و تحول، طبقه‌بندی اختلال­های رفتاری، درمان، روان‌شناسی شخصیت، بررسی نقش بازی و ورزش در این موضوع آشنا می‌کنیم که در فصل­های این کتاب و البته در حد توان بررسی خواهد شد. امیدواریم بتوانیم بستری را فراهم آوریم که موجب رشد و نیز ایجاد انگیزه‌هایی جدید در این مسیر باشیم.
این کتاب شامل ۸ بخش و فصل­هایی در باب روان‌شناسی کودک و نوجوان با رویکردی ورزشی است.

با نصب اپلیکیشن فیدیبو این کتاب را به صورت کاملا
رایگان مطالعه کنید.

در حال بارگذاری…

خالد حسینی

روانشناسی کودک و نوجوان رشته تربیت بدنی

سم هورن

اروین یالوم

میخائیل بولگاکف

دبرا فاین

دارن هاردی

هاینریش بل

فردریک بکمن

ديل كارنگی

دارن هاردی

اما سارجنت، تیم فرون

اروین یالوم

اسدالله خاوری

سید صفدر حسینی

جورج برکلی

اندرو پنگلی

قاسم قاضی

سید محد مقیمی، مرتضی اکبری، یوسف وکیلی

امیل بریه

محمدعلی زاهد

عباس مصلی‌نژاد

زکریا بن محمد قزوینی

مسعود تابش

محسن جهانگیری

ابراهيم علی دوست، محمد خبیری، نصرالله سجادی

محمد خبیری، مهدی شریعتی فیض آبادی

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/85301

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی کودک و نوجوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی کودک و نوجوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب روانشناسی کودک و نوجوان نوشته‌ی حسن ملکی، با هدف آشنایی مربیان و معلمان به ویژه مربیان تربیت بدنی با کودکان و نوجوانان نوشته شده است.

روانشناسی از نظر معنای لغوی یعنی شناختن روان و روان نیز یعنی جان یا روح. بنابراین باید روانشناسی به معنای مطالعه روان، جان و روح باشد در صورتی که چنین نیست. روانشناسی چیزی را مطالعه می‌نماید که بتواند آن را به کمک حواس یا ابزارهایی که بر قدرت حواس می‌افزایند، مورد مشاهده قرار دهد.

از آنجایی که روح، روان یا جان قابل مشاهده نیست لذا از حوزه مطالعه روانشناسی دور است. در روانشناسی صحبت از مطالعه چیزی است که مدام انجام داده می‌شود. روانشناسی به مطالعه عملکرد مردم در مقابل محرک‌های مختلف می‌پردازد که در اصطلاح به آن رفتار گفته می‌شود. بنابراین روانشناسی یعنی رفتارشناسی به مفهومی دیگر، روانشناسی یعنی مطالعه رفتار.

روانشناسی کودک و نوجوان رشته تربیت بدنی

رفتار عبارت است از واکنش موجود زنده در مقابل محرک‌های بیرونی و درونی. ساده‌ترین معنی رفتار عبارت است از افعال و حرکاتی که از انسان و یا حیوان سر می‌زند و به چشم دیده می‌شود. این معنا شامل رفتارهایی مانند راه رفتن، حرف زدن، نوشتن، تغییرات چهره و غیره می‌شود. اگر کمی دقت کنیم درمی‌یابیم که رفتارها همیشه از ظاهر فرد نمایان نمی‌شوند؛ مثلا وقتی کسی می‌ترسد و ضربان قلب او بالا می‌رود. تغییر در ضربان قلب در ظاهر او مشخص نمی‌شود بلکه لازم است نبض فرد را بگیریم تا به تغییرات ضربان قلب او پی ببریم.

حتی رفتارهایی وجود دارند که علی‌رغم تغییر در بدن فرد، بدون وجود دستگاه‌های مناسب قابل مشاهده نیست. بنابراین می‌توانیم رفتار را اینگونه تعریف کرد: آن دسته از تغییرات حرکتی موجود زنده ارگانیزم که به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم قابل ثبت و اندازه گیری باشد.

به بیان حسن ملکی زندگی انسان از مراحل متعددی تشکیل شده است که هر یک از آن مراحل در مقایسه با مراحل دیگر از ویژگی‌های خاص خود تبعیت می‌نماید که آگاهی از آن‌ها برای مربیان، سرپرستان و تربیت‌کنندگان انسان ضرورت دارد. این عمل به‌ صورت تخصصی از اهمیت دو چندانی برخوردار است. مثلا کسی که با سالمندان سر و کار دارد آشنایی او با ویژگی‌ها، مسائل و مشکلات سالمندان اولویت دارد. در این میان آشنایی مربیانی که با کودکان و نوجوانان سر و کار دارد با ویژگی‌های رشدی، مسائل، نیازها و… کودکان و نوجوانان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند تا بتوانند در تربیت آن‌ها برخوردی عملی، علمی و اصولی داشته باشند.

در بخشی از کتاب روانشناسی کودک و نوجوان می‌خوانیم:

در خصوص رابطه نوجوانی و بلوغ سه دیدگاه عمده وجود دارد. دیدگاه اول نوجوانی و بلوغ را کاملا مترادف یکدیگر می‌دانند و این دو واژه را به جای هم استعمال می‌نمایند. (صاحب الزمانی، ص 26، نقل از شرفی، 1372: 34). دیدگاه دوم بر خلاف دیدگاه اول دو واژه نوجوانی و بلوغ را معادل و مترادف نمی‌داند. از جمله کورت لوین بلوغ را وسیع‌تر و کلی‌تر از نوجوانی قلمداد می‌کند که شامل جوانی نیز می‌باشد. بطوریکه نوجوانی فقط در برگیرنده منطقه‌ای خاص از حیطه گسترده بلوغ می‌باشد. به عقیده ایشان بلوغ کامل در مرحله جوانی حاصل می‌گردد. (شرفی، 1372: 35) دیدگاه سوم عقیده دارد که نوجوانی در مقایسه با کلمه بلوغ معنای وسیع‌تری دارد و دوران مهمی از زندگی انسان را شامل می‌گردد. (کرمی نوری، 1380: 140)

با عنایت به دیدگاه‌های مذکور رابطه نوجوانی با بلوغ به این صورت تبیین می‌گردد از آن‌جا که دوره نوجوانی فاصله سنی 12 الی 18 سال و حداکثر تا 22 سال [مطابق برخی تقسیم بندی‌ها] را شامل می‌گردد و از سوی دیگر بلوغ یک امری فرایندی و مستمر می‌باشد در طول تمام دوره‌های زندگی وجود دارد. و از آنجایی که در این فصل آشنایی با دوره نوجوانی فرض است، لذا در رابطه نوجوانی و بلوغ، به لحاظ اینکه بلوغ ابعاد متعددی دارد فقط بلوغ جسمی و جنسی مد نظر می‌باشد. چرا که در طول دوره نوجوانی کارکردهای بلوغ جسمی و جنسی به کمال می‌رسد. و سایر ابعاد بلوغ همچنان در دوره‌های بعدی نیز ادامه دارد.

منظور از بلوغ جسمانی این است که جسم فرد از لحاظ فیزیولوژیکی و تمام اعضا و اندام‌های او به نهایت رشد خویش رسیده باشند و دستگاه‌های مختلف بدن او بخصوص دستگاه‌های تناسلی او بتوانند بخوبی انجام وظیفه نمایند. اعضای بدن از لحاظ رشد و تکامل خاص خود دچار عارضه‌ای نشده باشند، قد، قامت، استخوان بندی، وزن، شکل و ترکیب بدن و قدرت بدنی در نهایت درجه رشد خود باشند. هر چند که در این بعد از بلوغ مسئله وراثت نیز دخالت دارد.

مقدمه
بخش 1: کلیات
فصل 1: آشنایی با روانشناسی و شاخه‌های آن
فصل 2: آشنایی با رشد و عوامل مؤثر بر آن
فصل 3: آشنایی با روش‌های مطالعه فرایند رشد در کودکان و نوجوانان
فصل 4: آشنایی با تاریخچه روانشناسی رشد کودک و نوجوان
بخش 2: نظریه‌های رشد کودک و نوجوان
فصل 5: آشنایی با نظریه پیاژه در خصوص رشد
فصل 6: آشنایی با نظریه برونر در خصوص کودک و نوجوان
فصل 7: آشنایی با نظر کلبرگ در خصوص رشد اخلاقی کودک و نوجوان
فصل 8: آشنایی با نظریه اریکسون در خصوص رشد کودک و نوجوان
فصل 9: آشنایی با نظر اسلام در خصوص رشد
بخش 3: ویژگی‌های رشد در دوره‌ه‌ی مختلف زندگی
فصل 10: آشنایی با ویژگی‌های رشد در دوره‌ی نوزادی
فصل 11: ویژگی‌های رشد در دوره طفولیت
فصل 12: آشنایی با ویژگی‌های رشد در دوره کودکی اولیه
فصل 13: آشنایی با ویژگی‌های رشد در دوره کودکی ثانویه
فصل 14: آشنایی با ویژگی‌های رشد در دوره نوجوانی
منابع

برای دانلود کتاب روانشناسی کودک و نوجوان و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

از جمله واحدهایی که دانشجویان رشته تربیت بدنی باید بگذرانند، درس روانشناسی کودک و نوجوان است. سایت جزوه 30تی اقدام به آماده‌سازی خلاصه‌ای از روانشناسی کودک و نوجوان در قالب جزوه روانشناسی کودک و نوجوان + سوالات امتحانی تالیف شده توسط استاد محسن پورمنتی کرده است و شما می‌توانید برای دانلود این جزوه به ادامه مطلب مراجعه کنید.   نام فایل: جزوه روانشناسی کودک و نوجوان + سوالات امتحانی تالیف: استاد محسن پورمنتی تعداد…

تربیت بدنی و علوم ورزشی
جزوه روانشناسی کودک و نوجوان + سوالات امتحانی
تربیت بدنی,کارشناسی,سوالات امتحانی,کاردانی,دانشگاه آزاد,دانشگاه پیام نور,دانشگاه دولتی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها 2مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها 2 در 55 صفحه و آماده ویرایش تحلیل پوششی داده ها تلاش برای تابعی کردن رابطه بین نهاده ها ستاده ها و…

دانلود اموزش مدل تاپسیس با مثال سادهدانلود اموزش مدل تاپسیس با مثال ساده…جزئیات بیشتر / دانلود جغرافیا دانلود اموزش مدل تاپسیس با مثال ساده اموزش مدل تاپسیس با مثال ساده

پروژه دانشجویی طراحی سایت موسسه آموزشی با php و پایگاه داده mysqlپروژه دانشجویی طراحی سایت موسسه آموزشی با php و پایگاه داده mysql به همراه کنترل پنل … روش راه اندازی پروژه: 1- پس از خرید فایل آنرا دانلود نموده…

روانشناسی کودک و نوجوان رشته تربیت بدنی

دانلود پاورپوینت آسمان‌خراش‌ها(Skyscrapers)آسمان‌خراش (به انگلیسی: Skyscraper) به یک ساختمان بسیار بلند که طبقات آن هر یک پس از دیگری قابل اقامت باشند آسمانخراش یا ساختمان بلندمرتبه گفته می‌شود. در فارسی در دهه اخیر واژه برج نیز برای اشاره به این…

دانلود پاورپوینت سيستم‌های اطلاعات مديريت(MIS)در این بخش پاورپوینت سيستم‌های اطلاعات مديريت(MIS) در 85 اسلاید برای دانلود قرار داده شده است. در ذیل پیشنمایشی از آن آورده شده است. …جزئیات بیشتر / دانلود سایر رشته های علوم انسانی دانلود پاورپوینت سيستم‌های…

تحقیق در مورد مسئله زمانبندی پروژه با در نظر گرفتن محدودیت منابع – الگوریتم جهش قورباغه (با قابلیت ویرایش و دریافت فایل Word) تعداد صفحات 15شرح مختصر : الگوریتم جهش ترکیبی قورباغه (SFLA) یک الگوریتم مبتنی بر ممتیک متاهیوریستیکِ است.…

پی سطحینام کتاب : پی سطحی shallow foundation زبان : انگلیسی تعداد صفحه : 342 حجم فایل : 10.6MB…جزئیات بیشتر / دانلود عمران پی سطحی پی, سطحی,کم عمق,کتاب,فونداسیون,عمران,مهندسی,خاک,ژئوتکنیک,shallow, foundation,book,civil,engineer

مجموعه آموزش زبان لهستانی Collins Easy Learning Polish Audio Courseمجموعه آموزش زبان لهستانی Collins Easy Learning Polish Audio Course به همراه فایل PDF کتابچه سی دی ها   مجموعه حاضر شامل موارد زیر است: 1- مجموعه 3 سی دی فایل…

کتاب جای خالی سلوچعنوان کتاب: جای خالی سلوچ نویسنده: محمود دولت آبادی انتشارات: نشر نو چاپ دوم، 1361 تعداد صفحات: 497 فرمت: PDF (کیفیت متوسط)…جزئیات بیشتر / دانلود زبان و ادبیات فارسی کتاب جای خالی سلوچ

دانلود نسخه تعزیه کامل بازار شام زمینه میرعزا ( استریو یاس زیاران )نسخه تعزیه کامل بازار شام زمینه میر عزا به صورت کامل برای شما دوستان گذاشتیم میتوانید دانلود کنید   شما دوستان عزیز برای دانلود این نسخه تعزیه فوق العاده…

کارت ویزیت لایه باز – سری اولکارت ویزیت لایه باز 6 طرح لایه باز کارت ویزیت لایه باز  …جزئیات بیشتر / دانلود طراحی و گرافیک کارت ویزیت لایه باز – سری اول

مبانی نظری و پیشینه سازمان یادگیرندهمبانی نظری و پیشینه پژوهشی متغیر سازمان یادگیرنده در قالب wordارائه شده است. 47 صفحه با فونت بی نازنین 14 دارد. شامل منابع لاتین و منابع فارسی جدید است و برای پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد…

كارآفريني چاپ و توليد عكس رنگيكارآفريني چاپ و توليد عكس رنگي فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: 57         فهرست عناوین چاپ و توليد عكس پيشگفتار 1 مقدمه 2 فصل اول : کلیات الف : تعاریف مفاهیم و…

تولید کود های ماکرو و میکروطرح توجیه فنی،مالی و اقتصادی تولید کود های ماکرو و میکرو+فرم خام این طرح توجیهی با فرمت قابل ویرایش ورد(word) برای دانلود شما آماده شده وفایل این طرح کارآفرینی بر روی سرورهای سایت آپلود شده…

دانلود خلاصه کتاب روش تحقیق دکتر دلاوردانلود خلاصه کتاب روش تحقیق دکتر دلاور     16 صفحه نسخه پی دی اف…جزئیات بیشتر / دانلود کارآفرینی دانلود خلاصه کتاب روش تحقیق دکتر دلاور خلاصه روش تحقیق دکتر دلاور

Microsoft Health v1.3.20708.1 برنامه سلامت مایکروسافت برای اندرویدMicrosoft Health v1.3.20708.1 برنامه سلامت مایکروسافت برای اندروید برنامه سلامت و تناسب اندام Microsoft Health عرضه شده توسط مایکروسافت   Microsoft Health برنامه ای در زمینه تناسب اندام و کاهش وزن می باشد…

تراکت سیاه سفید و ریسو خیاطی و پوشاک زنانهتراکت بسیار زیبا سیاه سفید ویژه چاپ ریسو گراف این طرح کاملا لایه باز و قابل ویرایش می باشد واز وکتور طراحی خانم مانتو پوش که توسط تیم گرافیک 20 طراحی شده…

دانلود پاورپوینت ایمنی، حوادث و تروما در کشاورزیدر این بخش پاورپوینت ایمنی، حوادث و تروما در کشاورزی در 16 اسلاید برای دانلود قرار داده شده است. در ذیل پیشنمایشی از آن آورده شده است. …جزئیات بیشتر / دانلود صنایع دانلود…

دانلود طرح توجیهی کارآفرینی در قالب word با عنوان طرح توجیهی ماشین چاپ 11 صمقدمه: با پيشرفت علم وصنعت كارهايى مورد استفاده قرارگرفت كه همه براى انسان مفيد بوده است. ماشين هاى چاپ يكى ازاين پيشرفت ها بوده است كه…

دانلود پاورپوینت فراماسونری از كابالا تا آرماگدوندر این بخش پاورپوینت فراماسونری از كابالا تا آرماگدون در 42 اسلاید برای دانلود قرار داده شده است. در ذیل پیشنمایشی از ان آورده شده است. …جزئیات بیشتر / دانلود سایر رشته های علوم…

بذرپاشهاعنوان تحقیق: بذرپاشها فرمت فایل: Word تعداد صفحات: 40 توضیحات بذرپاشها، ماشین هایی هستند که بر مبنای روش کاری که کشاورز برای کاشت درهم در مزرعه انجام می دهد ساخته شده اند. بذرپاش، بذرها را در سطح مزرعه به صورت…

تحقیق درباره نفت خام چیستمشخصات نفت خواص فیزیکی نفت خام ویسکوزیته ترکیبات مولکولی نفت خام گروههای تشکیل دهنده نفت خام وزن مخصوص نفت خام مراحل تشکیل انوع زغال سنگ منشا نفت و گاز طبیعی دیاژنر ترکیبات نفت خام افسانه‌های بابلیان…

دانلود فایل ورد Word مقاله داده کاوی در بانکداری الکترونیکیعنوان کامل: داده کاوی در بانکداری الکترونیکی دسته: مهندسی کامپیوتر فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 95   چکیده: امروزه داده ها قلب تپنده فرایند تجاری بیشتر شرکت ها تلقی…

دانلود پروژه حقوق جعل اسناد هويتي و نقش آن در جرائم عليه اموال>p>فرمت فایل: ورد – Word     ( — قابل ویرایش )    تعداد صفحه : 170موضوع: جعل اسناد هويتي و نقش آن در جرائم عليه اموال بخش اول : كليات…

دانلود پاورپوینت اشیاء مبتنی بر کلود (یکپارچه سازی اینترنت اشیاء و رایانش ابری )این تحقیق بصورت PowerPoint و با موضوع اشیاء مبتنی بر کلود (یکپارچه سازی اینترنت اشیاء و رایانش ابری ) می باشد. برای رشته های کامپیوتر و IT مناسب است…

تحقیق حقوق تعارض چند قانون ملى در مورد ازدواج و طلاق>p>فرمت فایل: ورد – Word     ( — قابل ویرایش )    تعداد صفحه : 94تعارض چند قانون ملى در مورد ازدواج و طلاق در مورد احوال شخصيه افراد، در حقوق بين…

پاورپوینت تفکر (کارگاه کارآفرینی و تولید)پاورپوینت بخش 10 کارگاه کارآفرینی و تولید ( تفکر ) رنگ بندی و استفاده از افکت های متعدد به همراه تصاویر مرتبط با این درس . این پاورپوینت شامل 21 اسلاید از متن اصلی کتاب…

تحقیق در موردروشي ساده براي محاسبه خميدگي شاخه هاي هادی مسفهرست مطالب:روشي ساده براي محاسبه بار منتج نهايي حداكثر تنش مجاز هادي مسي استحكام دهي شده تخليه شارژ corona مزاياي هادي هاي لوله اي مس با سبارهاي انعطاف پذير ظرفيت…

سرگذشت آکیولوشون پدر ادبیات معاصر چین است. لوشون، چهرۀ درخشان ادبیات معاصر چین، از همان جایگاه و منزلتی برخوردار است که گوگول در روسیه، مارک توین در امریکا، ریونوسکه آکتاگاوا در ژاپن و صادق هدایت در ایران. با سرگذشت آکیو…

امنيت شبكه و وب رمزگذاري و رمزگشايي  موضوع پروژه :   امنيت شبكه و وب رمزگذاري و رمزگشايي (Secure socket layer) – (SSL)   هدف از طراحي برنامه : 1-امکان مکالمه متنی بين مشتري های يک شبکه محلی ۲-به حد…

امنیت انرژیعنوان مقاله: امنیت انرژی قالب بندی: word فهرست: مقدمه امنیت انرژی شاخص های امنیت انرژی سهم سوخت های با تولید کربن صفر شاخص های تجمعی برای امنیت انرژی وضعیت ایران از دیدگاه امنیت انرژی…جزئیات بیشتر / دانلود اقتصاد امنیت…

سوالات تخصصی رشته کارشناسی ارشد تاریخ – تاریخ اسلام – بررسی جنبش های مردمی یکصد ساله اخیر کد درس: 1229080سوالات تخصصی رشته کارشناسی ارشد تاریخ – تاریخ اسلام بررسی جنبش های مردمی یکصد ساله اخیر کد درس: 1229080   شامل…

ترفند های ویندوز 7 و 8 و 10ویندوز ۸ یک نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در ‎۵ آبان ۱۳۹۱ به بازار عرضه شد. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه و تبلتها تولید شده‌است. با توجه…

راه هاي شناخت انسان كاملعنوان تحقیق: راه هاي شناخت انسان كامل  فرمت فایل: Word تعداد صفحات: 23 توضیحات انسان كامل يعنی انسان‏نمونه ، انسان اعلی يا انسان والا . انسان مانند بسياری از چيزهای ديگر ،كامل و غيركامل د ارد…

پروژه فیکسچر سوراخکاری در سالیدورک  پروژه آماده فیکسچر سوراخکاری در سالیدورک تعداد قطعات :9 همراه با اسمبل و drawing کلیه قطعات ورژن سالیدورک: 2014 به بالا…جزئیات بیشتر / دانلود مهندسی مکانیک پروژه فیکسچر سوراخکاری در سالیدورک فیکسچر سوراخکاری در سالیدورک

جهت آمادگی در امتحانات پایان ترم پیام نور

کاملا رایگان

همه رشته ها همه گرایشها

بیش از 6 هزار کد درس

جدید ترین جزوه های پیام نور

روانشناسی کودک و نوجوان رشته تربیت بدنی

همه نمونه سوالات پیام نور تا سال 96

اینجا محل تبلیغ شماست

لینک به سایت شما به همراه یک خط توضیحات فقط 25 هزار تومان

دانلود آهنگ

دانلود رایگان کتاب و جزوه – رشته کامپیوتر ، برق ، فیزیک

جهت دانلود جدیدترین نمونه سوال و جزوه پیام نور به سایت سلام پیام نور مراجعه کنید


سلام پیام نور

پاسخنامه نیمسال دوم 94-93

نیمسال دوم 94-93

نیمسال اول 91-90 جدید

نیمسال اول 91-90

پاسخنامه نیمسال دوم 91-90

نیمسال دوم 91-90


دانلود فایل 1Downloads-icon


دانلود فایل 1Downloads-icon


نمایش فایل 1Downloads-icon


دانلود فایل 1Downloads-icon


نمایش فایل 1Downloads-icon


دانلود فایل 1Downloads-icon


نمایش فایل 1Downloads-icon


دانلود فایل 1Downloads-icon


نمایش فایل 1Downloads-icon


دانلود فایل 1Downloads-icon


نمایش فایل 1Downloads-icon



 

معرفی رشته تربیت بدنی

رشته تربیت بدنی در دانشگاه

رشته تربیت بدنی چیست

روانشناسی کودک و نوجوان رشته تربیت بدنی

بهترین قیمت جدیدترین گوشی های بازار

گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی

برترین بازی های ایکس باکس و پلی استیشن

تا 70% تخفیف تور کیش

بهترین مدل کنسول بازی با پایین‌ترین قیمت

ایمپلنت دیجیتال وبدون درد/02166400484

بهترین برندهای ابزار باتخفیفات استثنائی!

بعد از ماه ها قرنطینه هوس سفر نکردی؟

شارژ دلاری اکانت اپل آیدی

مرجع معتبر خرید انواع گیفت کارت

سریع و ارزان بلیطت رو رزرو کن

از رشد بورس جا نمانید!

دسترسی به بازی هاوقابلیت های جدید

مشاوره آنلاین پزشکی بدون صرف زمان انتظار

انواع لباس زیر زنانه تا %75 تخفیف

خرید جدیدترین لپ تاپ های موجود در بازار با بهترین قیمت

بهترین برندهای کامپیوتر و تجهیزات جانبی

گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0358

بهترین فرصت خرید هدیه با تخفیف های بی نظیر

مدلهای جدید شومیز اسپرت و مجلسی

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

روانشناسی کودک و نوجوان رشته تربیت بدنی
روانشناسی کودک و نوجوان رشته تربیت بدنی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *