چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم

 
helpkade
چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم
چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم

 

چگونه کسیکه عاشقش بودیم و وی را دوست داشتیم را فراموش کنیم؟ همه ی مـا ممکن اسـت روزی شکست عاطفی در زندگی را تجربه کنیم. چـه خود مقصر باشیم و چـه دیگری احتمال دارد کـه این اتفاق رخ دهد و دچار افکاری اذيت دهنده و دردی روحی و درونی شویم. اما دراین هنگام باید چـه کنیم؟ می‌دانیم کـه نه او بر می‌گردد و نه مـا میخواهیم کـه برگردد، زیرا کـه اعتماد از دست رفته. در ادامه این مطلب با ایران ناز  همراه باشید.

 

اطلاعات تماس مربوط به او را حذف کنید

چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم

اگر آن شخص قرار نیست دیگر بخشی از زندگی شـما باشد، باید اطلاعات تماس وی را حذف کنید. اینکار باعث میشود از تلفن زدن، پیام دادن یا ایمیل زدن اجتناب کنید. شاید عدد تلفن، ایمیل یا آی دی آنها را حفظ باشید، اما حذف کردن آنها از موبایل، کامپیوتر، تبلت و وسایل دیگر برقراری ارتباط سریع با آنها را کمی دشوارتر می‌کند.

 

برای مثال اگر اطلاعات تماس دوست قبلی تان را از تلفن حذف کنید، کم تر وسوسه میشوید کـه آسان روی اسم او کلیک کرده، زنگ بزنید یا پیام دهید یا حداقل این‌کـه باعث می‌شود قبل از انجام دادن این کارها کمی فکر کنید.

 

عدد تلفن آنها را بلاک کنید

اگر آن شخص همان‌ گونه زنگ می‌زند و پیام می‌دهد و شـما هم گوشی هوشمند دارید، می‌توانید بـه اسانی برنامه اي برای بلاک کردن عدد ها دانلود کنید و دیگر نوتیفیکیشنی دریافت نکنید. اگر دارید سخت تلاش می‌کنید کـه ذهنت ان را از او دور نگه دارید این بهترین کار اسـت، چراکه هربار تماس میگیرد یا پیام می‌دهد بـه یادش می افتید و شاید وسوسه شوید کـه جوابش را بدهید!

 

وی را در شبکه هاي اجتماعی بلاک کنید

اگر در حال تلاش برای گذشتن از کسی هستید، این‌کـه هنوز هم آنها را در فیسبوک و اینستاگرام و… داشته باشید ایده ي خوبی نیست. بـه جای این‌کـه فقط آنها را دیلیت کنید، بلاک هم بکنید! اینطوری نه شـما می‌بینید کـه آنها چـه چیزی پست میکنند نه آنها می‌بینند کـه شـما چـه چیزی پست می‌کنید.

 

شاید وسوسه شوید و دل‌تان بخواهد از طریق اینستاگرام و فیسبوک مطلع شوید کـه او در چـه حال و روزی اسـت و چـه می‌کند، اما خودتان را نظارت کنید و اینکار را نکنید، چراکه اینکار فقط گذشتن از آنها و فراموش کردنشان را سخت تر میکند و نمیتوانید درست زندگی کنید.

 

مکالمات قبلی را پاک کنید

تمام مکالمات قبلی از قبیل اس ام اس ها، پی ام ها و هر چتی کـه هرکجا دارید را پاک کنید. می‌توانید با وقتی کـه دارید کارهای بهتری انجام دهید تا این‌کـه این پیام ها را بارها و بارها بخوانید و احساس اندوه کنید.

 

پیش از پاک کردن عکس ها درست فکر کنید

قبل از پاک کردن عکسها خوب فکر کنید کـه آیا واقعا میخواهید اینبخش از زندگی تان را برای همیشه فرامو‌ش کنید یا نه. باگذشت زمان شاید بخواهید بـه رابطه تان دوباره فکرکنید و یا حداقل خاطرات آن دوران را دوباره مرور کنید. شاید از این‌کـه کاملاً عکسها را پاک کنید پشیمان شوید، بهمین خاطر آنها را دریک جعبه یا فلش ذخیره کنید.

 

اشیاء و یادگاری ها را در یک جعبه بگذارید

در خانه ودر وسایلتان جست و جو کنید و هرچیزی کـه وی را بـه یاد شـما می اندازد جمع کنید. شاید بخواهید آنها را دریک جعبه نگه دارید و وقتی آمادگی داشتید نگاهی بـه آنها بیندازید.شاید بخواهید بعداً آنها رابه کسی بدهید یا بسوزانید، اما فعلاً فقط از جلوی چشمانتان جمع کنید تا دائما بـه یاد او نیافتید. اگرهم خواستید آنها را بسوزانید مراقب باشید کـه جای درستی اینکار را انجام دهید و وسط اتاق خوابتان آتش سوزی راه نیندازید!

 

بدانید که شما بر روی احساساتتان کنترل دارید

مطالعات نشان داده اند کـه اگر بـه احساساتمان از لحاظ علمی نگاه کنیم، بهتر می‌توانیم آنها را تنظیم کنیم. شاید همین همین حالا فکر کنید کـه بازرسی کاملی بر روی احساساتتان ندارید.اما اگر صبر و استقامت نشان دهید،

 

میتوانید مغزتان را آموزش دهید کـه بـه شیوه ي بازرسی شده اي بـه مسائل و رویدادها پاسخ دهد. مثلا مسائل رابا آرامش و بـه طور عینی مشاهده کنید بـه جای این‌کـه همه ی چیز را شخصی برداشت کرده و بـه خودتان بگیرید.

 

احساسات تان را بپذیرید

از دست دادن کسیکه دوستش دارید میتواند شـما را درگیر یکسری احساسات آشفته از قبیل شوک، بی حوصلگی، بی اعتمادی، خشم، اندوه، ترس و یا حتی شادی و آرامش کند، شاید حتی چندتا ازین موار رابا هم و هم زمان تجربه کنید! بـه جای این‌کـه با احساساتتان مبارزه کنید، سعی کنید آنها را بپذیرید و بگذارید باشند…

 

اینکار میتواند بـه ‌شـما کمک کند کـه یک قدم بـه عقب بازگردید، احساساتتان را مشاهده کنید و سرانجام آنها را از خود جدا کنید. بـه خودتان یادآوری کنید کـه این احساسات کاملا طبیعی هستند و حتی می‌توانید بـه خودتان بگویید کـه« مـن بدلیل از دست دادن این رابطه ناراحتم و اینا هم احساسات طبیعی اي هستند کـه وجود دارن»

 

احساساتتان را ثبت کنید

میتوانید احساساتتان را بنویسید و یا حتی صدای خودتان را در حین صحبت کردن راجع بـه آنها ضبط کنید. نکته اي کـه وجوددارد این اسـت کـه احساساتتان را در خودتان خفه نکنید زیرا اینکار حرکت بـه جلو را سخت تر خواهید کرد. بعضی متخصصین پیشنهاد میکنند کـه وقایع روزانه را بـه‌ صورت خاطره ثبت کنید.

 

زیرا اینکار باعث می‌شود با احساساتتان رو بـه رو شوید و حتی دریابید کـه چطور میتوانید بر آنها غلبه کنید اگر بیرون از خانه هستید و احساس میکنید کـه باید خودتان را تخلیه کنید، از دفترچه یادداشت موبایلتان استفاده کنید و اگر ندارید یکی دانلود کنید. ثبت احساسات میتواند در هنگام برقراری ارتباط با کسیکه از دست دادید یا از او دلخور هستید بسیار مفید باشد.

چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم

 

خودتان را اذيت ندهید

هم برای این‌کـه رابطه اي شروع شود و هم برای این‌کـه رابطه اي تمام شود بـه رضایت دو طرف نیاز اسـت. این بدان معنا اسـت کـه شـما بازرسی کاملی بر روی رابطه نداشته اید و این قضیه کاملا دوطرفه اسـت و شـما هم اکنون فقط می‌توانید خودتان را نظارت کنید.

 

مدام رابطه را در ذهنت ان مرور نکنید و بـه این‌کـه اتفاقات می توانستند جور دیگری بیافتند فکر نکنید، الآن دیگر گذشته ها گذشته و شاید واقعا در آن لحظات کاری از دست شـما برنمی آمده اسـت.مثلا شاید تفاوت تان این بوده کـه چیزهای متفاوتی را از زندگی می‌خواستید و خب این مسئله کاملا شخصی اسـت و شـما حق دارید کـه حق انتخاب داشته باشید.

 

بـه جای این‌کـه مدام از خودتان بپرسید«چرا مـن؟» یا این‌کـه بـه خودتان بگویید «بی مصرفِ بی ارزش»، بـه این فکر کنید کـه چـه چیزی را می توانستید در رفتارتان تغییر دهید و ازآن درس بگیرید. بـه جای این‌کـه خودتان را اذيت بدهید سعی کنید از خودتان مراقبت کنید.

 

خاطرات بد را به یاد بیاورید

وقتی رابطه اي تمام میشود، افراد فقط بـه چیزهای خوب فکر میکنند و با آنها خودشان را شکنجه می‌دهند. با یادآوری خاطرات بد در رابطه می‌توانید بـه این جدایی بعنوان پیشامدی مثبت نگاه کنید. علاوه بر این‌کـه بـه چیزهای منفی در رابطه نگاه میکنید، بـه این هم فکر کنید کـه آیا آن شخص در بوجود آوردن آن چیزهای منفی مقصر بوده یانه.

 

مثلا« وقتی مـن با تـو بودم، بـه خاطر تـو از بقیه ي دوستام جدا شده بودم، دیگه نمیتونستم سرگرمی ها و کارهای موردعلاقه ي خودم و انجام بدم و اینجوری حس می‌کردم کـه دارم بـه نسخه ي دیگه اي از تـو تبدیل میشم و خب مـن و تـو با هم فرق داشتیم و مـن خودم و دوست داشتم!» این‌کـه لیستی از نکات بد رابطه تهیه کنید می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. فقط مطمئن باشید کـه در جای امنی اسـت یا اصلا بعد از نوشتن آنها را نابود کنید.

 

از او متنفر نشوید

بـه جای این‌کـه احساس نفرت و عصبانیت کنید، سعی کنید برای او احساس تاسف کنید، شاید او با چیزی بـه طور آگاه یا ناخودآگاه در خودش درگیر اسـت و شـما ازآن بی خبرید.

 

با کسی که به او اعتماد دارید احساساتتان را درمیان بگذارید

مطالعات نشان داده اند کـه اگر افراد راجع بـه مشکلاتشان صحبت کنند راحتتر آنها را پشت سر می گذارند. فرقی نمیکند خانواده باشد، دوست باشد، دوست اینترنتی باشد یا هرکس دیگر، فقط با کسیکه بـه او اعتماد دارید و می‌دانید احساساتتان را جدی میگیرد صحبت کنید. با کسانی کـه احساسات شـما را نادیده میگیرند صحبت نکنید، چراکه فقط باعث میشوند حس بدتری پیدا کنید.

 

اگر واقعا با احساساتتان درگیرید، شاید بهتر باشد کـه با یک مشاور صحبت کنید. یک مشاور خوب می‌تواند راه کارهایی عملی برای پشت سرگذاشتن مسائل بشما نشان بدهد. این را هم مد نظر داشته باشید کـه خیلی برای دوستانتان پرحرفی نکنید، زیرا ممکن اسـت حوصله شان را سر ببرید و از شـما دوری بجویند.

 

صبور باشید

التیام یافتن پس از پایان یک رابطه بـه زمان احتیاج دارد، انتظار نداشته باشید کـه سریع با آن کنار بیایید. شاید هیچوقت نتوانید کاملا دست از دوست داشتن آن شخص بردارید اما با گذشت زمان عشق کم کم محو میشود و یادتان می‌رود. شاید یک روزی وقتی بـه عقب برمیگردید، بـه این‌کـه چقدر آن شخص را دوست می داشته اید لبخند بزنید و آن گونه تصور کنید کـه آن دوران مربوط بـه بخشی از زندگی تان بوده و دیگر گذشته اسـت.

 

مثبت باشید

مادامی کـه در حال فراموش کردن این شخص هستید، ممکن اسـت هم روزهای خوبی داشته باشید و هم روزهای بد. مثبت بودن بـه این معنا نیست کـه روزهای بد را نادیده بگیرید بلکه بدان معناست کـه باور داشته باشید روزهای خوب باز هم خواهند آمد. شاید بعضی روزها نتوانید خودتان را جمع و جور کنید. اشکالی ندارد.

 

سعی کنید با نگرشی مثبت بـه آن نگاه کنید. شاید حتی این‌کـه در روزهای بد سرتان رابا کتاب، فیلم و یا موزیک هاي غمگین گرم کنید و چند قطره اي اشک بریزید فکر بدی نباشد! بـه خودتان بگویید کـه « بسیار خب، امروز و اینجوری میگذرونم، اما فردا سعی میکنم جور دیگه اي باشم. مـن اون قدر قوی هستم کـه از پس این داستان بربیام!»

فراموش کردن عشق از دست رفته چطور باید باشد؟ این سؤالی است که اکثر افرادی که رابطه‌شان به پایان رسیده از مشاوران می‌پرسند. اما جواب درست چیست؟ آیا راه‌حل‌های علمی و منطقی برای این قضیه وجود دارد؟ ما در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا با وجود شکست و بحران‌هایی که در رابطه عاشقانه تجربه کرده‌اید، بتوانید دوباره زندگی را از سر بگیرید و به عملکرد سابق خود بازگردید. پس برای دریافت سؤال‌های خود تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 

شكست عشقی نوعی هیجان شدید است كه در صورتی كه درمان نشود می‌تواند به اختلالات روحی مزمنی بیانجامد. درمان شكست عشقی به معنای فراموش كردن آن نیست بلكه به معنای پذیرش موقعیت و بررسی موضوع به صورتی واقع بینانه و در فضای غیر احساسی است. در برخورد با شكست عشقی فرد انرژی روانی بسیاری كه برای ابراز عشق به زوج مورد نظر خود ذخیره كرده است را در خود نگه می‌دارد و به‌صورت اندوه و افسردگی شدید نشان می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر به مقاله شکست عشقی مراجعه کنید. 

برای اینکه بتوانید از این فضا خارج شوید لازم است که به خود زمان بدهید و در مسیر پذیرش مشکل پیش آمده پیش بروید. توجه کنید که هرچقدر تلاش کنید از چیزهایی که یادآور معشوق است دوری کنید پذیرفتن این مسئله برای شما دشوارتر خواهد شد. در نتیجه تلاش کنید با این موضوع مواجه شوید و احساساتتان را سرکوب نکنید. 

البته این امر همیشه آسان نیست. برای مثال ممکن است احساس وابستگی شدید به شریک قبلی باعث شود که شما دائماً دستخوش هیجانات گوناگونی نظیر خشم، غم و اضطراب شوید. در این موقعیت رسیدن به پذیرش و حل منطقی اوضاع بسیار دشوار خواهد شد. به همین دلیل در این شرایط به شخصی نیاز دارید که با نگاهی عاری از قضاوت بتواند به شما کمک کند هیجاناتتان را مدیریت کنید و خودتان را برای فردای پیش رو آماده کنید. روانشناسان با برگزاری جلسات روان درمانی در این زمینه می‌توانند به شما کمک بسیاری نمایند. 

چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم

برای آگاهی بیشتر از جلسات روان درمانی کلیک کنید.

 

اکثر افراد پس از گذشت مدت زمانی در حدود 6 ماه پس از جدایی از شریک عاطفی خود کم کم به روال عادی زندگی برمی‌گردند. اما برخی دیگر هم چنان اندوه شدیدی را در خورد احساس می‌کنند و بیشتر زمان روزشان صرف مرور خاطرات خوشایند گذشته می‌شود. در این شرایط است که افراد از خود می‌پرسند چرا نمی‌توانم این مسئله را فراموش کنم و به زندگی برگردم. 

جواب این سؤال این است که میزان آسیب‌پذیری و ظرفیت روانی افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. به همین خاطر کسانی که آسیب‌پذیری بیشتری دارند در مواجهه به شکست عشقی ممکن است دچار مشکلات روحی دیگری شوند که آن‌ها را دائماً در معرض نشخوار فکری در مورد آینده قرار دهد. به همین خاطر اگر پس از تجربه شکست در رابطه عاطفی هیجانات بسیار شدیدی را تجربه می‌کنید و یا برای مدتی طولانی درگیر این موضوع هستید، بسیار ضروری است که برای درمان اقدام کنید تا هرچه زودتر سلامت روان خود را بازیابید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه توصیه می‌کنیم مقاله ما با عنوان  درمان شکست عشقی بدون رنج کشیدن  را مطالعه نمایید.

 

درمان شكست عشقی و کلاً هر ضایعه عاطفی مانند مرگ عزیزان، اصولاً دارای ماهیت بلند مدت است. در این روش اساس كار بر عبور طبیعی انرژی هنگفت عاطفی ذخیره شده در فرد به‌صورت پایدار است.  رسیدن به توازن در احساسات و هیجانات به سرعت انجام نمی‌شود. به همین دلیل امكان درمان كوتاه مدت اصولاً دور از انتظار است. پس چگونه شکست عشقی را فراموش کنیم و از یاد ببریم؟ یکی از راه‌های پیش روی شما این است که جلسات درمانی خود را با روانشناس زودتر آغاز کنید و به طور منظمی به آن‌ها بپردازید. 

هدف مشاور، راهنمایی فرد به سمت رسیدن به یک ادراک مناسب از زندگی است؛ به گونه‌ای كه بتواند شكست را به عنوان بخشی از حیات خود قبول كند و از آن برای افزایش ظرفیت روانی خود و انجام یک انتخاب بهتر كمک بگیرد. برای دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

 

در اینجا چند اصل برای درمان و فراموش کردن تدریجی شکست عشقی را به شرح زیر معرفی می‌کنیم:- از سركوب عواطف و احساسات خود در مواجه با شكست عشقی خودداری كنید.- شكست عشقی را به عنوان یك تجربه سخت قلمداد كرده و از آن برای انتخاب بهتر در آینده استفاده كنید.- بیاموزید كه رنج‌ها شما را برای زندگی بهتر آماده و قوی می‌کند.- فردی را كه شما را ترك گفته ببخشید و برای او هم به عنوان یك انسان شادی طلب كنید.- برای آنكه شما را ترك گفته نیز حق انتخاب قائل شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه درمان شکست عشقی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید. 

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

Publisher –

تپیدن قلبت وقتی که اسم عشقت میاد یا بیاد خاطره هاش می افتی و یه آه دلسوز همیشه نشونه از این داره که یکی بوده و الان نیست. اینکه هی تو ذهنت به دنبال نقطه امید ها میگردی و با خودت میگی

و حرفای این مدلی

هی امید رو تو دلت زنده می کنه .. اما یهو یادت میاد که چند روزه اصلا نیست .. دلت بیشتر می لرزه از این که باید با یک واقعیت روبرو شی واقعیتی به نام جدایی از عشق! فراموش کردن عشق…

این عشق اگر دو طرفه هم باشه گاهی تو به همین حس ها می رسی..

چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم

هر عشق دو طرفه ای هم که نباید حتما به وصال ختم شه..

به هر حال چیزی رخ داده که اون رفته .. و انتخاب قطعی اش که تو بودی.. تحت هر شرایطی الان تو نیستی! ( چه خودش بخوات چه نخوات ! )

و تو موندی و کلی خاطرات که هی روی اعصابت رژه می رن

و یه دل شکسته که نمیشه سمتش بری و چشمای پر از اشک که مثل بارون بهاره ..

 سختی روزهای جدایی رو با تصور لذت بخش پایان شکست و آلام ها، کاهش بده و مطمئن باش که اگر قبل از وجود کسی تو آروم بودی، و خوشبخت، بعد از رفتنش هم می تونی به اون فرد قبلی تبدیل بشی. آره شدنیه. 

همیشه وقتی به عقب بر می گردی می ترسی از این که این حس نابود گر همیشه باهات بمونه.. با خودت می گی

اما یک سری کارهای اشتباهی که تو می کنی، موجب می شه، این مدت زمان طولانی شه و حتی گاهی به چند سال بکشه. چند روز اخیر یکی از کیس های مشاوره ای به من پیام داده و میگه 13 ساله عشقم رو نتونستم فراموش کنم! و وقتی صحبت کردم، متوجه شدم که اشتباهات عمیقی داشته که اگر تو هم اون ها رو داشته باشی، مدت فراموش کردنت طول خواهد کشید.

فراموش کردن عشق فراموش کردنه دیگه! اول و دوم نداره . چون ما هرآدمی رو یک مدل که دوست نداریم. اما تجربه اول همیشه دردناک تره چون

اما معمولا وقتی که داری عشق دوم رو فراموش میکنی یه قوت قلب داری

از چی ؟

از تجربه فراموش کردن عشق اولت. 

چرا که متوجه شدی عشق اول رو هم فراموش کردی هر چند طول کشید اما این دومی هم آره از پسش بر میایی 

و خب تجربه هایی داری که می دونی چطور باید برخورد کنی با زندگی و با خودت، تا صدمه بیشتری نبینی.

معمولا عشق دوم زودتر از عشق اول فراموش میشه پس نگران از این نباش که برای اولین باره که شکست عشقی خوردی. راستی قبلا مطلبی نوشتم در مورد خاطره ای از یکی دو شکست عشقی از دوستانم که باید هر شکست عشقی اولی اون رو حتما بخونه. برای خوندن این مطلب کلیک کن

در مورد اون بنده خدایی که گفته بود 14 ساله عشقم رو فراموش نکردم، و کسانی که مثل ایشون هستن باید چند تا نکته بگم.

همه و همه طوری پیش میره که منجر شده تو نتونی با قضیه فراموش کردن عشق قدیمی ات جدی برخورد کنی. به همین خاطر قضیه ای که من راهکار  حل شدنش رو توی 70 روز، ارائه کردم، تو تا 13 چهارده سال کشوندی! خب مشخصه که تغیراتی که گفته شده رو اگر انجام بدی مطمئنا بهتر می تونی با قضیه کنار بیایی.

پس اگر سال های زیادی رفته وطی شده و موجب شده که شما هنوز عشقت رو کنج دلت نگه داشته باشی، نترس و نگران نباش راهکارش پیش منه چون روی خیلی ها تست کردیم و جواب عالی گرفتیم

به نظرم آره. شاید با خودت بگی، حتی یک دوستت دارم هم ازش نشنیدم چطور فراموشش کنم؟

پاسخت اینه: به راحتی!

وقتی که عشق یک طرفه داری، دلیل های زیادی داری برای این که فراموشش کنی

مثلا به خودت فکر کن و حسی که به فلان کس نداری! بعد میتونی متوجه شی حس اون نسبت به تو چطوریه! خیلی مزخرفه نه؟ حتی از خودت ممکنه بدت بیاد که در گیر عشق این فرد شدی.

به هر حال دلیل های زیادی وجود داره که قانعت میکنه که قدم در راه فراموش کردن عشق یک طرفه بگذاری

تو هم دلیل های بیشتری باید داشته باشی قطعا. پس بسم الله بگو و زندگی ات و فکرت و حاکم دلت رو تغییر بده. آره شدنیه.

فراموش کردن عشق دوطرفه رو بذار بیرون از دلت! راستش بیشتر وقت ها حس میکنم که این همون عشق یک طرفه است، که ما خیلی اون رو دلخواه کردیم و به طرف مقابل، فرصت دادیم و کم کاری هاش رو لاپوشی کردیم. مخصوصا وقتی که دو نفر همو دوست دارن، و طرف مقابل میگه

وقتی که به عمق برخی از حرف های عشق مقابل فکر می کنیم تهش تاسف های خنده اوری هست که باید جدی بگیریمشون.

حقیقتا خیلی از این موردهای که ما عشق دو طرفه اون ها رو می انگاریم! در حقیقت یک طرفه اند چون طرف مقابل حاضر به هیچ گونه تلاش و مقاومت نیست! و بعد ادعای دوست داشتن هم دارد! البته ادعایش آبکی و یا پفکی است. پس این گونه عشق ها هم خیلی راحت فراموش می شوند خیلی راحت..

برای این که بتوانی عشق را فراموش کنی، نیاز داری که ابتدا تصمیم خود را بگیری و مطمئن باشی که آینده ای شیرین تر می خواهی و ماندن در این حس، برایت آسیب زاست. بعد از این می توانی مدت ها صبر کنی حدود یکی دو سال تا یاد و خاطره ها از ذهنت پاک شود. اما با دوره پاکسازی عشق مرحله به مرحله کمک می کنیم که در 70 روز دلت را سامان بدهی.

بله. ما در دوره پاکسازی عشق با تکنیک هایی کاملا علمی و عملی و نتیجه بخش ( نتیجه دادن روی 100 درصد اعضای مورد آزمایش و کابران شادزیستی ) به شما کمک می کنیم دوره رهایی از عشق را کوتاه کنید و سریع تر به زندگی برگردید.

این تکنیک ها شامل:

هستند.

عشق تو هر چقدر هم که آتشین باشد تضمین می دهم که با کمک این دوره آموزشی به نام پاکسازی عشق می توانی آن را فراموش کنی و به دوران شور و اشتیاق و هیجان خودت برسی.

تو می توانی با تماس با پشتیبان های شادزیستی در تلگرام، ایمیل و یا واتس اپ، این دوره واقعا موثر را تهیه کنی و در این وضع بد نمانی. و یا این که می توانی از طریق لینک زیر اقدام به خرید و دانلود نمایی.

میخواهم فایل پاکسازی عشق رو همین حالا بخرم و از این آتیش رد بشم

چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم

از زمانی که متولد شده ام، سعی کرده ام برای بنده های خوب خدا، مفید باشم. هر چه آموخته ام، تجربه کرده ام، و احساس کرده ام را با تو در میان خواهم گذاشت.

Prev Post

تنها جایی که مادر بودن تو را پشیمان خواهد کرد ( اشتباه عاشقانه زناشویی )

Next Post

12 نشانه برای مردی که تظاهر به دوست داشتن می کند

داستان پرونده آبنبات تلخ یا زنانه دو شوهره

چطور وقتی از مردم نفرت دارم به آرامش برسم

حل مشکل های زندگی با عمل کردن به وصیت شهید نوید

9 حرکت رمانتیک برای افزایش صمیمیت رابطه

سلام خسته نباشید
اگر با یک نفر قبلا از راه دور رابطه دوستی داشته باشی و ارتباط قطع شده باشه و بعد از 5 سال طرف برگشته و ازدواج کرده و دوباره میخواد این دوستی رو ادامه بده و ادعا میکنه که هنوز دوستت داره و (وقتی راجع به 5 سال پیش صحبت میکنه انگار که همه تقصیرها گردن تو بوده و تو نخواستی که پیشت بمونه.)بعد بهش میگی درست نیست ما با هم ارتباطداشته باشیم تو خانواده داری میگه رابطه ما به خانواده ام صدمه نمیزنه.
باید چیکار کرد ؟!!
لطفا راهنمایی کنید. تشکر.

سلام دوست عزیزم.
بهترین رفتار با فردی که برای خانواده اش و زندگی اش ارزش قائل نیست، بلاک کردن است.
به هیچ عنوان به این رابطه ادامه ندهید. از این فرد که متاهل است، برای شما جز اتلاف وقت، انرژی و هزینه و وابستگی چیزی نخواهد بود.
به عبارتی برادریه این فرد قبلا یک بار ثابت شده است!!!!!
با قدرت تمام جلوی ابراز علاقه، پیام دادن و غیره از ایشان بگیرید و بلاک کنید. حتی اگر در دل هنوز او را دوست دارید!
موفق باشید.

سلام
وقت بخیر
اگر اون عشق به حدی تو ذهن ما ریشه کرده باشه که ما حاظر به فراموش کردن ان نباشیم باید چه کرد
به گونه ای که هر روز خاطرات ان را مرور و از ان لذت برده و در لحظه ای بعد ناراحتی مارا فرا بگیرد که دیگر این عشق که داری مرورش میکنی اصلا وجود نداره

سلام و احترام
آن چه در ذهن شما شکل گرفته احتمالا به این دلیل هست که کسی در زندگی شما نیست و این که تجربه عشقی جدید هیجان انگیزی نداشتید که جایگزین بشه. از طرفی، ممکنه دچار وسواس فکری شده باشید که با رویکرد های درمانی CBT و رفتار درمانی قابل حل هستش.
تمرکز تون رو به سمت جذب همسر دلخواه تون از طریق تکنیک های پاکسازی، جذب و فرا جذب ببرید ( دوره آموزشی جذب همسر دلخواه در شادزیستی این موارد را آموزش می دهد ) و تلاش کنید که دامنه فکرتون رو تغییر بدین .
موفق باشین

ممنون از وقتی که گزاشتید و راهنمایی که کردید

سلام وای چقدر این فایله عالی بود مخصوصا تکنیک کش و نقطه سیاه
دارم ارتعاش رو انجام میدم و هر بار یادش می افتم سریع از ذهنم می ره و حس خوب میگیرم.
مطمئنم به زودی حالم خیلی خوب خوب میشه. ممنونم از مشاوره های شما.

سلام‌
‌من‌حدودیه‌ساله‌که‌بایکی‌تورابطه‌ام‌خیلی‌همو‌دوست‌داریم‌و‌من‌واقعاووبسته‌شدم‌طوری‌که‌یه‌روز‌بهش‌پیام‌ندم‌انگاریچیزی‌گم‌کردم‌‌ولی‌‌اون‌بیشتراوقات‌بدرفتاری‌میکنه‌و‌سرده‌دلیلشم‌ازش‌میپرسم‌فقط‌میگه‌عصاب‌ندارم‌و‌حالم‌خوب‌نیست‌چن‌سری‌خواستم‌فراموشش‌کنم‌و‌این‌رابطرو‌تموم‌کنم‌ولی‌نتونستم‌اگ‌میشه‌یه‌کمکی‌کنید‌ممنون

سلام من الان دو ماه میشه که ازش جدا شدم ولی با وجود همه راهنمایی مشاوره ها و انجام کارهای سنگین وقت پر کن هنوز شب و روزم جهنمه و احساس خفگی میکنم.با وجود اینکه بخاطر هیچ و پوچ پس زده شدم ولی نمیدونم چرا این زجرا و اون یی اعتنایی جلوی چشام نمیاد که تسکین دردا بشه دیگه راه برگشت وجود نداره و سعیم بر فراموش کردنشه باید چیکار کنم

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

+ دو = 9

هرگونه استفاده از محتوای شادزیستی در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و کانال ها، موجب بدهکاری شرعی و عرفی است و پیگرد قانونی دارد. به تلاش های یکدیگر احترام بگذاریم.

پر بحث ترین ها

13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

49 نشانه تنفر پسر از دختر که مستقیما به زبان نمی آورد

Welcome, Login to your account.

+ هشت = 13

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

5 + = یازده

چگونه از عشق خود دل بکنید

برای من تنها یک هفته زمان لازم است تا بتوانم عشق از دست رفته یا دست نیافتنی و یک طرفه را فراموش کنم. شاید تصور کنید که من از نظر احساسی خیلی قوی و استثنا هستم. اما اینطور نیست؛ مدت ها پیش من نیز مانند بسیاری از شما زمان زیادی از نبود و از دست دادن عشق خود رنج می بردم اما درک و شناخت کامل روانشناسی عشق من را در برابر شکست های عاطفی مصون ساخت.

در مقالات مربوط به شکست عشقی در سایت نوین بینش مهارت ها و رهنمود هایی را برای شما توضیح می دهم که باعث می شود شما نیز در برابر شکست های عاطفی مصونیت پیدا کرده و از تاثیرات بد آن جلوگیری کنید.

برای فراموش کردن عشق از دست رفته باید اقدامات نادرست را کنار بگذارید

چگونه می توان فردی را که تصور می کردید عشق واقعی شماست خیلی سریع فراموش کرد؟ کلید موفقیت در فراموش کردن عشق از دست انجام کارهای درست نیست بلکه خوداری از اقدامات نادرست می باشد.

چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم

معمولا برای درمان و فراموشی زخم های احساسی زمان مشخصی وجود دارد مگر اینکه فرآیند درمان به وسیله ی اقدامات نادرستی کند و یا متوقف شود.

وقتی در تلاش برای فراموش کردن عشق از دست رفته خود باشید اتفاقات مختلفی او را به شما یادآوری می کنند و فرآیند بهبودی هر بار از ابتدا آغاز می شود.

هربار که فرآیند بهبودی از ابتدا آغاز شود مدت زمان بهبودی شما افزایش پیدا کرده و ممکن است این اتفاق آنقدر تکرار شود که هیچ وقت نتوانید عشق از دست رفته خود را فراموش کنید.

اقدامات زیر روند فراموش کردن عشق از دست رفته را متوقف می کنند:

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

شکست عشقی – چرا باید در مورد شکست عشقی بدانیم

برای عبور از شکست عشقی این عادت ها را ترک کنید

بایدها و نبایدهای بعد از شکست عشقی

با شکست عشقی چه باید کرد؟

فکر می کردم دوستم دارد اما از من جدا شد

4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:راه های فراموش کردن عشق اول, راههای فراموش کردن یک نفر

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۱۷ دقیقه است.

چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم

جذب افراد خاص بعد از یک شکست عشقی با بکارگیری پکیج قانون جذب عشق و هیپنوتیزم موضوع این مقاله است.

اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، به احتمال بسیار زیاد با یکی از مشکلات زیر مواجه شده اید:


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

گاهی اوقات نیاز داریم آخرین تلاشمان را برای برگرداندن عشق خود انجام دهیم چون جدایی واقعا سخت است اما معمولا این مواقع همه فقط یک نصیحت برای ما دارند؛ فراموشش کن و به زندگی ات ادامه بده!!! گاهی وقت ها نیاز دارید برای آخرین بار هم که شده برای بهبود رابطه خود، هرکاری که می توانید بکنید و در اعماق قلبتان به خود می گویید که اگر فقط یک شانس دیگر داشته باشم، همه چیز را در رابطه ام جبران میکنم و از خود می پرسید: آیا می توانم عشقم را برگردانم؟

قانون جذب عشق یا قانون جذب به زبان ساده می گوید: به هرچیزی که فکر کنی به طرف تو جذب می شود که در مقاله قانون جذب مفصل به آن پرداخته شده است. شما می توانید کسی را که دوستش دارید، عاشقش هستید و مهم ترین فرد زندگیتان است را به راحتی در کنار خود داشته باشید. می دانم که تردید دارید که چگونه می توانیم خودمان با بکارگیری قانون جذب هر جنبه از واقعیت زندگیمان را جذب کنیم که شامل جذب فردی خاص در زندگی هم می شود.باورکردنی به نظر نمیرسد اما واقعیت دارد و من همواره ازاین تکنیک استفاده می کنم. این موضوع، شامل بازگشت همسر سابقتان به زندگی، یا بازگرداندن عشقتان و حتی دوستی که سالهاست سر مسایل بی ارزش باهم قهر هستید نیز می شود. این شگفت انگیزترین بخش قانون جذب عشق محسوب می شود.

سوال اکثرمخاطبان این مقاله این است:

پاسخ ما این است:

شاید از نظر شما جمله بالا بیشتر به یک پیام تبلیغاتی شباهت داشته باشد تا یک خبر واقعی! اما دوستان خوبم؛ بدانید که قانون جذب و قانون جذب عشق، همیشه کار می کند؛ چه آن را باور کنید و چه باور نکنید! چه شما آن را بپذیرید، چه نپذیرید! همین حالا نیز عده ای از آن سود می برند. ممکن است در مقالات و یا “دوره آنلاین اسرار ناگفته ی قانون جذب” من، چنین استنباط کرده باشید که باید ارتباطی که قطع شده را فراموش کنید. دوستان، منظور این بوده که وقتی ارتباطی قطع می شود،باید دلایل بسیار مهمی وجود داشته باشد. باید این دلایل را بررسی کنید. اگر برای این دلایل کاری نکنید، برگرداندن آن فرد به زندگیتان کار درستی به نظر نمی رسد. من در پکیج آموزشی ” چگونه همسر دلخواه و رابطه رویایی را با قانون جذب عشق ، جذب کنم؟  ” مفصل این موضوع را توضیح داده ام.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

۱- لطفا سوال بسیار سرنوشت ساز زیر را در قسمت وسط بالای برگه ای بنویسید.

حتما بخوانید: چگونه همسر دلخواهم را با قانون جذب عشق، جذب کنم؟

۲- سمت راست برگه زیر سوال، تمام عوامل مثبت و دوست داشتنی که در رابطه از دست رفته برای شما مهم بوده را با شماره لیست کنید.

۳- سمت چپ برگه زیر سوال، تمام عوامل منفی رابطه و همه چیزهایی که شما را آزار می داد و دوست نداشته اید را با شماره لیست کنید.

این تمرین دقیقا مثل دو جلسه مشاوره، ذهن شما را به چالش می کشد. ممکن است نوشتن برایتان سخت باشد و کمی کند پیش رود. اما اگر تحمل کنید و همه جنبه های رابطه را بررسی کنید حتما موارد مثبت و منفی زیادی را بیاد خواهید آورد.

۴- زمانی که دیگر هیچ چیزی برای نوشتن ندارید، برگه خود را جلوی روی خود بگیرید.

۵- دو ستون چپ و راست را در دو کف ترازوی انصاف و واقع بینی دادگاه ذهن خود قرار دهید. چه احساسی دارید. احساس تو قاضی است.

دوست من اگر اختلاف زیاد نیست و یا کفه عوامل منفی و موارد آزاردهنده رابطه شما سنگین هست، بدانید که قانون جذب عشق به شما می گوید که واقع بین باشید. این رابطه برای شما مثل سم است. رهایش کنید. اگر نمی توانید رهایش کنید و وابسته شده اید توصیه می کنم دقیقا این مشکل را درمان کنید تا بتوانید رابطه را رها کنید. نه اینکه سم را نوش جان کنید.

اگر نمی توانید رهایش کنید و وابسته شده اید توصیه می کنم دقیقا این مشکل را درمان کنید تا بتوانید رابطه را رها کنید. نه اینکه سم را نوش جان کنید.

اکنون سوال این است:

اگر دو نفری را که با هم نساخته اند و به هر دلیلی از هم جدا شده اند را دوباره در کنار هم قرار دهید، تقریبا همیشه همان نتایج قبل ظاهر می شود. دقیقا به همین دلیل است که اکثر افرادی که بدون تغییر، دوباره نزد هم برمی گردند، خیلی زود از هم جدا می شوند. شرایط ارتباطی افرادی که از هم جدا می شوند و دوباره رجوع می کنند، عموما در بار دوم و یا چندم، خیلی پیچیده تر و دشوارتر می شود. دوستان توجه کنید، وقتی همان افراد قبلی در کنار هم قرار می گیرند، همان نتایج مشخص قبلی را تجربه خواهند کرد.

بدانید که باید طرفین این ارتباط تغییر کنند. برای این کار هم فقط سه راهکار وجود دارد :

حتما بخوانید: چگونه باید از چنگال افکار و باورهای منفی رها شویم؟

امیدوارم متوجه شده باشید که مهمترین و  بهترین کاری که باید قبل از بازگشت به ارتباط مشکل دار قبلی انجام دهید، این است که تغییر کنید و  افراد جدیدی شوید. قانون جذب عشق برای افراد سابق که تغییر نکرده اند، همان نتایج سابق را به همراه دارد. یا باید افراد تغییر کنند؛ یعنی افکار و باورهای جدیدی در آنها شکل بگیرد و رشد کند و یا اینکه باید شخص یا افراد جدیدی جایگزین شوند که در واقع افکار جدید باعث می شود قانون جذب به شکل و فرم جدید در زندگی ارتباطی آنها عمل کند.

افراد جدید هرگز نتایج قبل را در ارتباط  جدید خود تجربه نمی کنند. این روش بهترین توصیه روانشناسان و مشاورین ازدواج نیز هست. این روش همیشه بهترین روش خلق رویایی ترین ارتباط با فردی که دوستش دارید ولی قبلا نتوانسته بودید در کنار هم آرامش و محبت را تجربه کنید، محسوب می شود.

درچه مواردی “قانون جذب عشق” عمل نمی کند؟ (کدام ارتباط را نباید برگرداند؟ )

چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم

بدانید که این ارتباط مسموم است. در راهکار دوم که در بالا اشاره شد، عموما این نتایج بروز می کند:

یعنی یکی از طرفین، مشاوره می رود و درمان می شود و تغییر می کند و به همان ارتباط  قبلی برمی گردد اما چون طرف مقابل تغییر نکرده باید یکسری از مسائل را بپذیرد و تحمل کند. این ارتباط حتی اگر مجددا هم برقرار شود، حلقه محبت و علاقه دو طرفه در هم قفل نخواهد شد. من اینگونه ارتباط را صلاح نمی دانم. این ارتباط نیست، آویزان شدن است. این فرد باید یک عمر در خفت و خواری به سر ببرد و مطمئنا روزی از گدایی محبت و عشق خسته خواهد شد و طلاق عاطفی اولین اتفاق در این ارتباط خواهد بود. راهکار، همان مورد سومی است که در بالا به آن اشاره شد. پس تصمیم نهایی با خود شماست.

حتما بخوانید: نشانه‌های عزت نفس پایین و نشانه های عزت نفس بالا

در این بخش از مقاله خواهید دانست که بالاخره چطور می توانید عشق خود را جذب کنید.

این مقاله برای همه کسانی است که در مورد استفاده از قانون جذب برای جذب فردی که دوستش دارند (یا بهتر بگم عاشق هستند) پرسش دارند، اما می ترسند که بپرسند. مقاله را بخوانید تا متوجه شوید چطور کسی را که دوست دارید به زندگیتان جذب کنید. چطور با استفاده از قانون جذب فردی خاص را که عاشقش هستیم به زندگیمان جذب کنیم. قانون جذب برای پیدایش یا آشکار سازی فردی خاص در زندگی از طریق “تمرکز بر خودتان” کار می کند و ارتباطی به سایر افراد ندارد. این فقط در مورد شماست. این راز بزرگی است که به شما گفته می شود. درک درست و فهم عمیق این موضوع سخت ترین بخش از قانون جذب است. من افراد بسیاری را دیده ام که شاید ۵ سال است که قانون جذب را اجرا می کنند. حتی بیشتر کتابهای مرتبط با قانون جذب را نیز مطالعه کرده اند. اما همچنان و همیشه دنبال تغییر افراد و شرایط بیرونی هستند. این افراد جواب نخواهند گرفت. پس وقتی کسی را دوست داریم یا می­ خواهیم جذب کنیم، “خودمان و ارتباط مان” تنها چیزی است که می­ توانیم به آن فکر کنیم. اما همیشه تصور کرده ایم که باید از قانون جذب استفاده کنیم تا آن فرد ما را دوست داشته باشد و به ما توجه کند. ما به دنبال راهی هستیم تا فردی را برخلاف میل باطنی به کاری واداریم. ما به دنبال این هستیم تا روح و روان کسی که هیچ علاقه ای به بودن در این ارتباط را ندارد، تسخیر کنیم. اما قانون جذب تماماً در مورد شماست، در مورد افکار شما، احساسات و فرکانس تان. شما نمی توانید از قانون جذب سوء استفاده کنید. شما نمی توانید با قانون جذب به کسی صدمه بزنید. فراموش نکنید فرد مقابل شما هم سیستم فعال احساسی و ارتعاش ذهنی را دارد. او نیز باید در فرکانس شما باشد و یا تمایل داشته باشد تا با افکار و باورهای شما همسو شود.

کارهای که برای جذب فردی خاص به زندگیتان حتما باید انجام دهید:

همه تغییرات با افزایش عزت نفس و خود باوری آغاز می شود. همه کارتان را رها کنید. اکنون وقت تقویت خود دوستی و خود عشقی است. اگر به راحتی نمی توانید، یا سالها روی این موضوع کار کرده اید و الان احساس می کنید نمی شود!!! از خود هیپنوتیزم تقویت عزت نفس و خود دوستی و خود ارزشمندی قدرتمندانه استفاده کنید. باید باور کنید و درک کنید که فردی بسیار عالی هستید و این به فکری که دیگران درباره شما می کنند هرگز ارتباطی ندارد. نمی توانید انتظار داشته باشید که فردی شما را دوست داشته باشد یا عاشق شما باشد، درحالی که هم اکنون خودتان را دوست ندارید. چطور می توانید کسی را دوست داشته باشید؟! در حالی که از خودتان متنفرید؟ اعتماد به نفس، ابزاری قدرتمند است و افراد را جذب شما می­ کند. از طرف دیگر عزت نفس شماست که باعث می شود در هر رابطه ای کمترین آسیب را ببینید.

شما نمی توانید با حال خراب و گریه و زاری ناشی از رفتن عشق تان قانون جذب عشق را بکار بگیرید. ما ازآموخته های خود در قانون جذب می دانیم که افکار منفی مجددا منفی های بیشتر و حال بدتری را برایمان بوجود می آورد. خانم دکتر لیزا فایر استون می گوید: شما بعد از شکست عشقی دچار بحران روحی و حال بد می شوید و دقیقا به همین دلیل وارد رابطه ای بدتر از قبل میگردید و نتایج بدتری را تجربه می کنید. در زندگی برخی افراد این تکرار ادامه دارد…

مثال:

“زندگی بدون عشقم دیگه معنی و ارزش نداره!!!!”

“بدون اون نمی تونم زندگی کنم!!!”

“پیدا کردن فردی مناسبتر سخت است!”

“چرا هیچ کس خوبی مرا نمی بیند؟”

یا “چرا کسی مرا دوست ندارد؟”

شما ویژگی ­های بسیار عالی دارید که شما را سزاوار عشق و توجه هر کسی می­ کند. دیگران به شما توجه می ­کنند و تحسین تان می کنند. اطراف شما تماما عشق است. اجازه دهید وارد شود. محبت و عشق را در فراوانی ببینید. ایمان و اعتقاد شما باید فراوانی عشق باشد تا موج فراوانی علاقه و عشق به سمت شما جریان یابد. وقتی اجازه دهید عشق وارد شود و بر موارد مثبت تمرکز کنید، می­ توانید فرکانس تان را تغییر دهید و درب را برای قانون جذب با عشق باز کنید تا فرد خاص را به زندگی شما بیاورد. شما خودتان خالق ارتباطات خود هستید.

حتما بخوانید: چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

ترسناک ترین چیز در مورد عشق حقیقی، باز کردن آغوش تان برای آن است. عشق را زندگی کنید، نقش بازی کردن کافی است. با تک تک سلولهای وجودتان احساسش کنید. اکثر افراد و مخصوصا خانمها این باور محدود کننده سنتی را در ذهن دارند: “وقتی خودتان را در مورد عشق آزاد و رها می­ کنید، این احتمال وجود دارد که صدمه ببینید.” اگر از صدمه دیدن بترسید؛ ممکن است ناخودآگاه از نزدیک شدن فردی که دوستش دارید به خودتان جلوگیری کنید. آماده خطر کردن باشید و کاملا خودتان را در برابر عشق آزاد بگذارید. آن عشقی را که می­ خواهید خلق خواهید کرد. دست و پای ذهن را نبندید. آزادش بگذارید تا از جریان عشق، قدرت و انرژی ماورایی بگیرد.

افراد، اغلب جذب افراد خنده رو و شاد می شوند. این کلید طلایی در ارتباطات است و در شرایط سخت و پیچیده زندگی امروزی، این موضوع برای افراد یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود. وقتی حال خوبی دارید، دیگران به شما توجه می­ کنند و می­ خواهند که با شما باشند. افکار مثبت و یا منفی ذهن شما بر اساس احساس شما در آن لحظه شکل و فرم می گیرد. بنابراین آن چیزهایی که خشنودتان می­ کند را حتما انجام دهید. از کارهایی که شما را به فرکانس منفی می برد حتما دوری کنید. ممکن است این کار تماشای فیلمی سرگرم کننده یا رفتن به پارک یا رستوران مورد علاقه تان برای نهار و یا بازی با یک کودک باشد. هر چه قدر که بیشتر از زندگیتان لذت ببرید و بتوانید  احساس و حال خوب را در خودتان زنده نگه دارید، سریعتر می­ توانید فردی خاص را به زندگیتان جذب کنید.

توصیه می کنم: اگر مشکلات زیادی دارید و یا در هر ارتباطی شکست می خورید و یا نگران بالا رفتن سنتان برای ازدواج موفق هستید، توصیه میکنم سریعا به یک مشاور خوب مراجعه کنید. در صورت تمایل برای گفتگو با یک مشاور با تجربه، می توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۱۷۵۲۸۵۴ و یا تلگرام همین شماره و یا شماره دفتر راز موفقیت برای وقت مشاوره تلفنی هماهنگ کنید. مراحل مشاوره مستقیم با استاد جولایی به این شکل است که بعد از برقراری تماس، پرسشنامه ای برای شما ارسال می شود. پس از تکمیل پرسشنامه، آن را از طریق تلگرام یا واتسپ و یا راه های ارتباطی دیگر( و برای عزیزان خارج از کشور از طریق ایمو و یا …) ارسال می کنید. این  کار از اتلاف زمان جهت آشنایی جلوگیری می کند و موجب صرفه جویی زمان مشاوره شما می شود.  پس از واریز هزینه مشاوره، فیش واریز را به همین شماره ارسال می کنید و بلافاصله وقت مشاوره تلفنی برای شما هماهنگ می شود.

روی موارد خوب و مثبت فرد مورد علاقه تان که می­ خواهید قانون جذب به شما بدهد تمرکز کنید.

در همین لحظه از شرایط و ویژگی های او راضی باشید. راضی بودن به معنی پذیرش چیزی که دوست ندارید نیست.

بر روی چیزهایی که نمی­ خواهید در فرد باشد تمرکز نکنید. مانعی ندارد که به خاطر تفاوت ها و حتی تضادها هم شکرگزاری کنید. تمام موفقیت یک ارتباط، زمانی شکل کامل به خود می گیرد که شما تفاوت ها را واقعی ببینید و بپذیرید.

یادتان باشد زمانی که فقط تفاوت ها را ببینید و بر آنها متمرکز شوید و حتی شاید مدام به فرد گوشزد کنید. درواقع شما در حال فرا خواندن همان چیزها به زندگیتان هستید.

اینجاست که دلیل اکثر جدایی ها مشخص می شود: تبدیل تفاوت ها به اختلافات.

از زمانی که بتوانید درهر لحظه، تفاوت ها و تضادها را به یک فکر سازنده مثبت تبدیل کنید، چیزهایی  شروع به قرار گیری در مسیر زندگی شما می­ کنند که همیشه در رویایتان بوده است، از جمله زندگی عاشقانه و ارتباط رویایی.

حتما بخوانید: ۵ تکنیک طلایی تقویت عزت نفس که هرگز به ما نگفتند

این یکی از سخت ترین قسمتهای قانون جذب برای جذب عشق است. وقتی که می خواهید فردی خاص را جذب کنید. می دانم که می خواهید با او باشید، اما الان به شما گفتم که باید بتوانید او را از دست بدهید!

دیوانگی است! درسته؟

اما فقط زمانی که شما بتوانید با نبودن او هم راحت باشید، آن زمان است که راه قانون جذب را برای جذب فردی خاص به زندگیتان هموار می­ کنید. تا وقتی که از نبودن او در رنج باشید و احساس راحتی نکنید، بخشی از مغز شما مقاومت می­ کند و داشتن آنچه را که واقعا می­ خواهید غیر ممکن می سازد. در واقع این یک باور مخفی در لایه های پایین ضمیر ناخودآگاه است که می‌گوید:

می‌ترسم و نگرانم که نکند روزی از دستش بدهم، پس چه کاری است که این همه سختی را  برای بدست آوردنش متحمل  شوم!!!

کائنات هم مثل همیشه حرف ذهن شما را می پذیرد و دستور شما را علیرغم تمایل ظاهری مبنی بر اینکه، من این فرد را نمی خواهم  اطاعت می کند و شرایط و اتفاقات متناسب با این خواست درونی شما را بوجود می آورد. این بدان معناست که بر اساس قانون جذب تا زمانی که با احتمال از دست دادن او هم مشکلی نداشته باشید، داشتن ارتباطی که می ­خواهید بسیار سخت خواهد بود. شما باید با نداشتن او هم راحت باشید.

می­ دانم که آسان نیست، می دانم که چقدر سخت است. به همین دلیل است که وقتی با قانون جذب کار می کنید، اغلب بهتر است بگویید، من آقا یا خانم X یا فرد بهتری را می­ خواهم یا من ارتباط بهتری با دوستم یا فرد بهتری را می­ خواهم. کمی منطقی باشید. آیا این خوب نیست که به جای رابطه فعلی تان با یک فرد نامناسب بتوانید با فرد بهتری ارتباط داشته باشید؟ چقدر عالی می شود اگر بتوانید با کسی باشید که دوست نخواهد داشت حتی یک روز را بدون شما بگذراند، چه برسد به اینکه عمری بدون شما باشد؟ تصمیم نهایی با شماست. شاید این مقاله را باید ۱۰ بار بخوانید. این مقاله فقط توضیح قانون جذب نیست. این مقاله کوتاه بیان علل و عوامل و راهکارهای پیشگیری از یک آسیب اجتماعی است. اما در نهایت هر کاری که تصمیم می­ گیرید همان را درست و قدرتمندانه انجام دهید. بر کاری تمرکز کنید که خوشحالتان می­ کند. با کسی باشید که حس خوب دوستی به شما می دهد. تمام مدت نگران  چگونگی ایجاد و جذب فرد خاص نباشید. کمی از بالا به موضوع بنگرید. مسایل بسیار مهمتری شاید باشد که قبل از تمنای جذب باید به آنها توجه کنید. کمی نگران خودتان باشید، خودتان را به ناز بپرورانید، از خودتان مراقبت کنید. با خودتان آشتی مجدد کنید. هرگز دوستی بهتر از خودتان را نمی توانید جذب کنید. بگذارید که او آنچه را از دست رفته ببیند و ارزیابی کند. اگر خوب و ارزشمند بود حتما تا پای جان ارزش تلاش دارد. قانون جذب آن عشقی را که شما می­ خواهید برایتان می­ آورد، چون شما بهترین عشق الهی هستید.

در پایان خبر خوبی برایتان دارم:

اگر تلاش زیادی کرده اید ولی هنوز موفق به بازگرداندن عشق و یار و جفت روحی خود به زندگیتان نشده اید، شاید زمان آن رسیده تا اقدام جدی بکنید. حتما و حتما توصیه میکنم، توضیحات دو پکیج زیر را مطالعه کنید:

معرفی محصول: جذب عشق رویایی | دو پکیج در یک پکیج (هیپنوتیزم جذب فرد خاص+ پکیج قانون جذب عشق)

 

پست قبلی

بعد از طلاق چه کنم؟ و چطور حالم رو خوب کنم؟ (قانون جذب عشق)-راز موفقیت

پست بعدی

فرمول قانون جذب؟ | چرا قانون جذب کار نمی­ کند؟ – راز موفقیت

ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟|چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم


ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

برای بسیاری از ما اتفاق افتاده که در عشق و عاشقی به بن بست خورده ایم و مجبور شده ایم بنا به دلایلی از کسی که عاشقش بودیم دل بکنیم ، این کار بسیار مشکل است اما این پایان راه نیست و نباید همه زندگی را تمام شده دانست، بلکه باید برای فصلی تازه از زندگی آماده شد و و دوباره به زندگی عادی برگشت. مسلما این کار راحت نیست ولی می توان با راهکارهایی که در نمناک ارائه می کنیم با یک نگاه واقع بینانه و بدون آسیب روانی زیاد زندگی جدیدی را آغاز کرد .

چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم

1.به جای فکر کردن به خاطرات زیبایی که با معشوق گذرانده اید کمی عاقلانه به رفتارهایش بیاندیشید . به رفتارهایی که خاطر شما را آزرده و به چهره واقعی مردی نگاه کنید که این همه سال شما را فریب داده است .2.واقع بین باشید و بپذیرید رابطه ای که بر اساس عشق واقعی ، صمیمیت، صداقت و تعهد نیست دیر یا زود فرو می ریزد بنابراین وسوسه نشوید و در برابر وسوسه بازگشتن مقاومت نمایید.

3.خود را جای زن و فرزند او قرار دهید آیا خوشتان می آید دیگری به فکر همسرتان باشد و شما تنها مالک قلب و وجود همسر خود نباشید .

4.مدام به فردی که عاشقش بودید فکر نکنید و برای فراموشی حقیقی او بیشتر به فکر خودتان باشید .

5.خودتان را باور داشته باشید . فکر نکنید فقط او مناسب شما بود و شما دیگر عاشق نمی شوید بلکه به این فکر کنید که مردان شایسته زیادی در سر راه ازدواج شما قرار خواهند گرفت.

6.خوشبین باشید و به این فکر کنید که الان مجرد هستید و باید با آدم های زیادی آشنا شوید . خوشبین بودن موجب می شود شما زودتر عشق از دست رفته تان را فراموش کنید.

7.به این نیاندیشید که چون جذاب و دوست داشتنی نبوده عشق قبلیتان رهایتان کرده است به این فکر کنید که این امر فرصت دوباره ای به شما می دهد تا فرد مورد نظر خود را بیابید فردی که همانقدر که شما دوستش دارید او نیز شما را دوست خواهد داشت.

8.مردی که به احساسات شما توجه نمی کند و نسبت به شما و رنج هایتان بی تفاوت و منفعل است، به هیچ عنوان شایسته عشق ورزی نیست. اگر عشق و احترام در یک رابطه باید متقابل باشند نتیجه ای جز سرخوردگی ندارد.

9.زمان هایتان را به تنهایی بگذرانید و همیشه برای پر کردن اوقاتتان به دیگران متوسل نشوید . از تنها بودن و مستقل شدنتان شاد باشید و بیاموزید بدون وابستگی به دیگران شاد باشید زیرا فرد زندگی آینده تان به شادی نیاز دارد.

10.هر چیزی که او به شما داده و مربوط به او است را جمع کنید و در جایی خارج از دید قرار دهید . این کار سبب می شود روحیه تان بهتر شود .

 

وبسایت فارسی مد در ساماندهی وزارت محترم ارشاد ثبت شده و تمامی فعالیت های سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

به اطلاع کاربران محترم می رساند به جهت دانلود مستقیم ، سریع و بدون محدودیت فیلم و سریال ها و سایر فایل های حجیم سایت ؛ نیاز به تهیه اکانت دانلود ویژه ( V I P ) سایت می باشد در صورتی که اکانت دانلود ویژه ندارید نسبت به تهیه آن اقدام فرمایید.

چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم

عشق چیزی بسیار خاص است زیرا وقتی شکست می‌خورد قدرت آسیب زدن به ما را دارد. نباید این شکست را به خودتان بگیرید. هر روز روابط بسیاری با شکست مواجه می‌شوند و این به آن معنی نیست که دیگر عشقی وجود نخواهد داشت. دلیل آن هر چه که باشد، اینکه یاد بگیرید چطور کسی که خیلی دوست داشته‌ اید را فراموش کنید کار بسیار سختی است و نیازمند گذشت زمان است. خوشبختانه، خیلی‌ها این کار را انجام داده‌ و با موفقیت روبه‌رو شده‌ اند. ما روش آن را به شما آموزش می‌دهیم …. در ادامه با ما همراه شوید …

مراحل :

بخش اول: تغییر دیدگاهتان

۱. بفهمید که هنوز ممکن است این فرد را دوست داشته باشید. اگر تصور می‌کنید نمی‌ توانید فراموشش کنید، احتمالاً دلیلی دارد. شما اوقات فوق‌ العاده‌ای را با هم گذرانده‌ اید و بخش مهمی از قلبتان را به او داده‌ اید. حالا که تصمیم گرفته‌ اید فراموشش کنید، دیگر به آن فرد طوری که دوست دارید باشد نگاه نکنید و سعی کنید خودِ واقعی‌ اش را ببینید.

• اگر به شما دروغ می‌گوید یا فریبتان می‌دهد و یا احساسش نسبت به شما عوض شده است باید بفهمید که این رابطه اصلاً رابطه سالمی برای شما به حساب نمی‌ آید. ممکن است برایتان سوء تفاهم شود یا عصبانی شوید. فراموش کردن این فرد ممکن است خیلی سخت باشد اما به این معنی نیست که نمی توانید فراموشش کرده و زندگی‌ تان را پیش ببرید.

• همچنین درک کنید که فراموش کردن به این معنی نیست که دیگر نمی‌ توانید آن فرد را دوست داشته باشید. فقط به این معنی است که عشق شما به او تغییر کرده است. هنوز می‌توانید او را ببینید، بهترین آرزوها را برایش داشته باشید و دعا کنید که خوشبخت شود. فراموش کردن به این معنی نیست که باید به طور کل نادیده‌ اش بگیرید؛ یعنی باید بیشتر به فکر خودتان باشید.

• به خودتان باور داشته باشید. شما چیزهای زیادی دارید. عشق یعنی فهمیدن بیشتر درمورد خودتان از طریق دیگران. با تجربه عشق‌ های بیشتر، اطلاعات بیشتری درمورد خودتان به دست می‌آورید. اگر خودتان، خودتان را باور نداشته باشید، عشق بعدی‌ تان چطور می‌تواند باورتان کند؟

۲. درک کنید که آدم‌ های دیگری هم هستند – فقط شما نمی‌ بینید. احتمالاً خیلی زیاد این فرد را دوست داشته‌ اید که شما را به نقطه‌ ای رسانده است که هیچ کس دیگری را در دنیا به جز او نمی‌ بینید. فراموش کردن سخت‌ ترین قسمت کار است و ممکن است زمان زیادی طول بکشد اما زندگی کوتاه‌ تر از آن است که بخواهید آن را هدر دهید.

• همه ما دوست داریم در دنیای افسانه ای زندگی کنیم که در آن همه چیز دقیقاً طبق برنامه‌ مان پیش می‌رود و هیچ سختی و مشکلی وجود ندارد، اما زندگی واقعی اینطور نیست. افراد زیادی هستد که قبل از این که با یک فرد خاص بمانند، در طول زندگی‌ شان با آدم‌ های زیادی رابطه عاشقانه برقرار می‌ کنند.

• سعی کنید خوش‌ بین باشید. نیمه پر لیوان را ببینید. به جای اینکه فکر کنید، «من عشقم را از دست دادم»، فکر کنید «من الان مجردم!». به جای اینکه فکر کنید «کسی که خیلی وقت بود می‌شناختم را از دست دادم»، فکر کنید «حالا باید با آدمهای زیادی آشنا بشوم». خوش‌ بین بودن کمکتان می‌کند زودتر فراموش کنید.

۳. بدانید که ممکن است شما بیشتر از مقداری که طرف‌ مقابلتان دوستتان داشته، دوستش داشته‌ اید. این مورد شاید سخت باشد زیرا به احتمال زیاد طرف مقابل نمی‌ دانسته است که شما چقدر عاشقش بوده‌اید. اما اشکالی ندارد. این به آن معنی نیست که شما فردی دوست‌ داشتنی، جذاب یا فریبنده نیستید. فقط به این معنی است که فرصت دیگری برایتان هست که کسی را پیدا کنید که درست همان اندازه که شما دوستش دارید، دوستتان بدارد.

• اگر تصورتان این است که شما بیشتر از طرف مقابلتان او را دوست داشته‌ اید، از این بعنوان یک انگیزه استفاده کنید. فکر کنید: ترجیح می‌دهید با کسی باشید که کمتر از آن مقداری که دوستش دارید، دوستتان دارد یا به همان اندازه؟

• درگیر این ایده نشوید که «شاید کس بهتری را پیدا نکنم». نباید هیچوقت خودتان را اسیر کسی کنید که به دردتان نمی‌خورد. بیرون بروید، به استانداردهای خودتان باور داشته باشید و سعی کنید کسی که می‌خواهید را پیدا کنید. بهتر است مستقل و شاد باشید تا در رابطه با کسی که به فکرتان نیست.

۴. اگر احساستان را به کسی که عاشقش هستید گفته‌ اید و هیچ جوابی دریافت نکرده‌ اید، درک کنید که هیچ دلیلی برای ادامه آن وجود ندارد. فراموش کردن به نفعتان است.

• با یک فرد بی‌ طرف که چنین موقعیتی داشته است حرف بزنید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌ تان. اگر مجبور شدید پیش مشاور هم بروید. درمیان گذاشتن فکر و احساستان با یک فرد بی‌ طرف سبک‌ ترتان می‌کند و کمک می‌کند زودتر فراموش کنید.

• با درد به طرقی سازنده برخورد کنید. وانمود نکنید که غصه‌ ای ندارید. راه‌ های فرار خلاقانه‌ ای پیدا کنید مثل هنر یا گفتگو تا دردتان را از طریق آن بیرون بریزید. سعی کنید بیشتر وقت‌ها به آن فکر نکنید زیرا فکر کردن مداوم به آن بدترش می‌کند.

۵. تصمیم بگیرید می‌خواهید همچنان دوست بمانید یا نه! به خودتان بستگی دارد. خیلی سخت است که دوستی یک عشق قدیمی را با استقلال تازه‌ تان در کنار هم داشته باشید. بیشتر افراد تصور می‌کنند آسان‌ تر است که یک دوستی دور با فرد مقابل نگه دارید اما تصمیم با خودتان است.

بخش دوم: برگرداندن استقلال شخصی

۱. به مسافرت بروید. لازم نیست یک سفر رویایی باشد. مهم این است که فقط مناظر تازه ببینید و چیزی شما را مشغول نگه دارد. افراد زیادی باور دارند که تغییر محل موقتی باعث می‌شود ذهنتان را پاک کنید و به وضعیت عادی برگردید.

• با محلی‌ ها معاشرت کنید. اگر قرار است همیشه خودتان تنها باشید چه فایده‌ ای دارد که به محلی جدید بروید؟ با محلی‌ ها معاشرت کنید، به داستان‌ هایشان گوش دهید و خوش بگذرانید.

• زمان‌ هایی را به تنهایی بگذرانید. سعی کنید از استقلال کنونی‌تان شاد شوید. اگر نتوانید به تنهایی شاد باشید، چطور فردی که قرار است بعدها به زندگی‌ تان بیاید می‌تواند با شما شاد شود؟

۲. به دوستان و خانواده تکیه کنید. دوستان و خانواده‌تان در هر شرایطی در دسترس شما هستند – از آنها استفاده کنید! وقتی احساس ناراحتی می‌ کنید، با اعضای خانواده وقت بیشتری را بگذرانید یا با دوستانتان قرار گذاشته و بیرون بروید. دوستان و خانواده‌ تان درست به همان اندازه یک شریک عاشقانه دوستتان دارند اما به طریقی متفاوت.

• برای اتفاقاتی که می‌ افتد به نزدیک‌ ترین دوستتان پناه ببرید. اگر آمادگی شنیدن نصیحت دارید، از دوستتان بخواهید این کار را بکند. بهترین دوست شما از دیدی شما را می‌بیند که خودتان نمی‌ توانید و دیدگاهی واقعاً تازه به شما خواهد داد. دوست نزدیک شما هر کاری هم که نتواند بکند، فرصتی برای بیرون ریختن حرف‌ های دلتان در اختیار شما قرار می‌دهد و باعث می‌ شود فکر کنید ارزشمندید.

۳. همه یادگاری‌ های رابطه قبلی را از دیدرس خود دور کنید. شاید خیلی جالب به نظر نرسد اما لازم و ضروری است. فراموش کردن یک عشق قبلی مستلزم این است که در آینده زندگی کنید نه گذشته. همه عکس‌ ها، یادداشت‌ ها، فیلم‌ ها، هدیه‌ ها و هر چیز دیگری که به او مربوط می‌شود را جمع کرده و در جایی دور از دسترس و دیدتان بگذارید. کار ناراحت‌ کننده‌ای است اما روحیه‌ تان را بهتر خواهد کرد.

• به خاطر داشته باشید که برداشتن و دور کردن به معنی از بین بردن نیست. ممکن است دوست داشته باشید که همه یادگاری‌ هایتان را نگه دارید، درست همانطور که ممکن است نخواهید آن فرد را به طور کل فراموش کنید. شاید دلتان بخواهد وقتی به کل رابطه را پشت سر گذاشتید، نگاهی به آن یادگاری‌ ها بیندازید.

۴. همانطور که غصه می‌ خورید، حتماً خودتان را خالی کنید. خیلی‌ ها تصمیم می‌گیرند همه احساساتشان را جایی بنویسند. وقتی حوصله‌ اش را داشتید، یک تکه کاغذ بردارید و افکارتان را روی آن یادداشت کنید. با این روش وقتی توانستید به خوبی رابطه را پشت سر بگذارید، با خواندن آن نوشته‌ ها خواهید فهمید که چقدر قوی بوده‌اید که توانستید آن را فراموش کنید.

• چه حسی دارید؟ پنج سال پیش اگر در چنین موقعیتی می‌بودید چه حسی داشتید؟ پنج سال دیگر در چنین شرایطی چه حسی خواهید داشت؟ به این فکر کنید که آن رابطه چه معنا و مفهومی برایتان داشته است.

• فقط از طریق نوشتن نیست که می‌توانید خودتان را تخلیه کنید. نقاشی، طراحی، رقص، ساخت و ساز و دویدن راه‌ های عالی دیگری برای آن هستند. هر چه که باشد، باید از ته قلبتان باشد و چیزی که از آن به دست آید، فوق‌العاده خواهد بود.

۵. از جسمتان خوب مراقبت کنید. به طور مرتب ورزش کنید. اگر آنقدر از بر هم خوردن عشقتان غصه می‌خورید که تصور می‌کنید به جسمتان آسیب می‌زند، حتماً با یک مشاور صحبت کنید.

۶. وقتی آماده بودید، دوباره در جستجوی عشق باشید. این فرایند ممکن است ماه‌ ها طول بکشد یک حتی یک سال. اگر هنوز آماده نیستید، خودتان را مجبور نکنید ؛ نه برای خودتان و نه آن فرد جدید منصفانه نیست. بدانید که آدم‌ های زیاد دیگری هم هستند که اگر به آنها فرصت دهید، برایتان احترام و ارزش قائلند.

• خیلی‌ ها تصور می‌ کنند که اگر وارد رابطه‌ های سرسری شوند کمک می‌ کند که زودتر فراموش کنند. اگر تصمیم به این کار گرفتید، حتماً این کار را به دلایل درست انجام دهید: اینکه مثلاً به دنبال محبت هستید، دیدن آدم‌ های جدید برایتان جالب است و … دقت کنید که برای جلب حسادت فرد قبلی هیچوقت وارد چنین رابطه‌ هایی نشوید چون ارزشش را ندارد.

• از اشتباهاتتان درس بگیرید. وقتی دنبال فرد جدیدی هستید که عشقتان را با او سهیم شوید، با انجام اشتباهات قبلی یک دل‌ شکستگی دیگر را رقم نزنید. اشتباهات و تقصیراتتان در رابطه قبلی را پیدا کرده و سعی کنید دیگر آنها را تکرار نکنید.

چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم

• خودتان باشید. مهم نیست که با چه کسی آشنا شوید، فقط باید خودتان باشید. برای اینکه کسی دوستتان داشته باشد، باید خود واقعی‌ تان را به او نشان دهید. آنها باید بپذیرند که اشتباهاتشان را بپذیرند، آنها را برای پارتنر جدیدشان عنوان کنند و بدانند که پارتنرشان هم آنها را قبول می‌کند.

نکات مهم :

• کسی که شما برایش فقط یک گزینه هستید را به اولویت زندگی‌ تان تبدیل نکنید.

• وقتتان را برای کسی که با شما وقت نمی‌گذراند تلف نکنید.

• اگر احساس عصبانیت و افسردگی دارید، سعی نکنید انتقام بگیرید، فقط درمورد آن با یکی از دوستانتان حرف بزنید. هیچکس ارزش اینهمه ناراحتی و غصه شما را ندارد.

• یادتان باشد که بالاخره فراموشش خواهید کرد اما باید از کارهایی که شما را یاد او می‌اندازد دست بکشید. زندگی بسیار کوتاه است و نباید خودتان را نگران این کنید. تا می‌توانید از آن استفاده کنید.

• اشکالی ندارد که بعد از آن احساس ناراحتی و تنهایی کنید، فقط مطمئن شوید که نگذارید خیلی اذیتتان کند. گاهی‌ اوقات احساس ناراحتی و گریه باعث می‌شود حالتان بهتر شود.

• زمان بهترین دارو است.

• به جای اینکه بخواهید فردی خاص دوباره وارد زندگی‌ تان شود، عشق و خوشبختی بخواهید.

• تلفنتان را عوض کنید تا مدام پیام‌های قبلی‌ تان را چک نکنید.

• فراموش کردن خیلی سخت است اما اصلاً دلیلی ندارد که بگذارید آسیب ببینید و یا با شما بدرفتاری شود. شما لایق بهترین‌ ها هستید!

منبع: مردمان

دانلود مناجات شعبانیه – دانلود شرح مناجات شعبانیه + پخش آنلاین و اینفوگرافیک
دانلود مناجات شعبانیه در فرمت صوتی – دانلود شرح مناجات شعبانیه به همراه پخش آنلاین
دانلود و پخش آنلاین شرح مناجات شعبانیه و بیان نکاتی از مناجات شعبانیه

(سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی میرباقری در برنامه سمت خدا)
دانلود اینفوگرافیک و پوستر با کیفیت مناج…

دانلود صلوات شعبانیه – صوت و ویدئو + پخش آنلاین و ترجمه فارسی
دانلود صلوات شعبانیه در فرمت های صوت و ویدئو به همراه پخش آنلاین
دانلود اینفوگرافیک و پوستر با کیفیت صلوات شعبانیه
به همراه متن و ترجمه فارسی صلوات شعبانیه
این صفحه در حال توسعه و تکمیل است …

صلوات شعبانیه
صلوات شعبانیه دعایی نقل شده از امام سجاد (ع) که مستحب است در هر روز ماه شع…

شرح کامل اعمال ماه شعبان – فضیلت و اعمال ماه شعبان
فضیلت ماه شعبان به همراه شرح کامل اعمال ماه شعبان

شرح فضائل ، آداب و اعمال ، وقایع ذکرها و دعاهای ماه شعبان المعظم
به همراه اینفوگرافیک اعمال ماه شعبان

در این مقاله به بررسی اهمّیت ، فضیلت ، آداب و اعمال و وقایع و ذکرها و دعاهای ماه مبارک شعبان می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید ….

ویژه نامه وفات حضرت ابوطالب (ع) + کلیپ ، نماهنگ و تصاویر (عکس نگاشت)

ویژه نامه وفات حضرت ابوطالب (ع)، عموی پیامبر اکرم (ص) و پدر بزرگوار امام علی (ع)
به همراه بررسی و رفع شبهات پیرامون ایمان حضرت ابوطالب (ع)

در چهار بخش، ویژه نامه وفات حضرت ابوطالب (ع) را مفصلا پی میگیریم …
در ادامه با ما همراه باشید …
106774…

۱۰ تعريف و تمجيد كه مردان دوست دارند از همسرشان بشنوند
۱۰ تعريف و تمجيد كه مردان دوست دارند

حرف هايي كه مي زنيم، تاثير زيادی روي زندگي مشترك‌مان دارد. مردها به این مشهور شده‌اند كه ساكت‌تر و كم حرف‌تر هستند اما معني اش اين نيست كه به تاييد همسرشان نياز ندارند. چه شوهرتان از شما بخواهد كه به طور كلامي تاييدش كنيد و محبت‌تان را نشان دهيد و چه نخو…

این نکات طلایی زندگی زناشویی شما را متحول می کند
نکات طلایی زندگی زناشویی را بشناسید

رابطه زن و مرد در زندگی زناشویی ممکن است با پستی و بلندی هایی مواجه باشد، ولی شما می توانید با ۷ جمله طلایی زیر زندگی زناشویی تان را دگرگون کنید. یک رابطه سالم مستلزم تلاش زیاد و ملزوماتی برای قوی‌ و موثرتر نمودن آن است‎.
جهت مطالعه ادامه مقاله با فارسی مد همر…

راز های رسیدن به سادگی و سبکباری در زندگی و راه های تقویت آن
راز های سادگی و سبکباری در زندگی

پرداختن بیش از حد به جزئیات، زندگی‌هایمان را به هدر می‌دهد. سادگی پیشه کنید! سادگی! (هنری دیوید تورئو)
جهت مطالعه ادامه این مقاله با فارسی مد همراه باشید
101111…

30 داستان کوتاه و آموزنده که باعث تغییر افکار شما می شود
داستان کوتاه و آموزنده برای تغییر نگرش

این ۳۰ داستان کوتاه زیبا می‌تواند احساسات شما را متحول کند و شما را به فکر بیاندازد.
با فارسی مد در ادامه همراه باشید
101067…

با نحوه غلبه بر ترس و اضطراب از تعاملات اجتماعی آشنا شوید
غلبه بر ترس و اضطراب از تعاملات اجتماعی

همه ما استرس صحبت کردن در جمع را تجربه کرده‌ایم. ترس از تعاملات اجتماعی یک واکنش انسانی کاملاً طبیعی است. اما در این میان برخی از برقراری ارتباط چشمی با دیگران واهمه دارند. تنها به مهمانی رفتن کمی ترسناک است اما برای برخی افراد، حتی تنها بیرون رفتن…

نکاتی برای درمان افسردگی کسانی که دوستشان داریم
درمان افسردگی کسانی که دوستشان داریم

اگر با شخص افسرده‌ای همراهید هیچ‌گاه دلیل ناراحتی‌اش را از او نپرسید. خودشان هم نمی‌دانند چرا احساساتشان این‌گونه است. افسردگی واکنش تعریف‌شده و مشخصی در قبال شرایط سخت نیست! به‌عکس افسردگی درست شبیه هوای بهاری است.
در ادامه مطلب با فارسی مد همراه باشید
1010…

بهترین و مناسب ترین مکان برای خواب نوزادان کجاست؟
مناسب ترین مکان برای خواب نوزادان

تحقیقات نشان می‌دهد؛ در نوزادانی که همراه با والدین خود می‌خوابند خطر بروز سوانح در هنگام خواب و سندرم مرگ ناگهانی بیشتر است.
جهت مطالعه ادامه این مقاله با فارسی مد همراه باشید
101006…

انواع برس مناسب برای مو و مزایای برس کشیدن مو ها
انواع برس و مزایای برس کشیدن مو ها

آیا بُرس سرتان را با دقت و آگاهی انتخاب کرده‌اید یا می‌دانید که چه نوع بُرسی برای موهایتان مناسب‌تر است؟
با فارسی مد در ادامه همراه باشید 101003…

زیبایی بر دوام ازدواج و زندگی مشترک چه تاثیری دارد؟
اثر زیبایی بر دوام ازدواج و زندگی مشترک

نقش زیبایی ظاهری در دوام بیشتر عشق و ازدواج،هر قدر هم که به معیارهای اخلاقی و معنوی پایبند باشیم باز نمی توانیم منکر نقش زیبایی در ازدواج شویم. زیبایی ملاکی است که شاید بد تعریف شده باشد اما هیچ گاه قابل حذف کردن نیست.
در ادامه با فارسی مد همراه باشید

مصرف این میوه خشک شده باعث خرابی و پوسیدگی دندان می شود
پوسیدگی دندان با این میوه خشک شده

مصرف این میوه خشک مغذی می تواند یکی از مهمترین عوامل بروز پوسیدگی و خرابی دندان باشد.
در ادامه با فارسی مد همراه باشید
100892…

چند دلیل جالب برای اینکه بوسیدن و نوازش کودک را جدی بگیریم!
دلایل اهمیت بوسیدن و نوازش کودک

همه پدرومادرها عاشق فرزندان‌شان هستند. آنها در محبت کردن و نوازش کودک‌شان کوتاهی نمی‌کنند و بیشتر به خاطر دل خودشان است که به بوسیدن و در آغوش گرفتن فرزندشان از نوزادی علاقه‌مندند. اما این نوازش‌ها، بوسه‌ها و محبت‌ها چه تاثیری در رشد و پرورش کودک دارند؟ …

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (8)هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ (9)

می ‌خواهند نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند. (8) اوست خدایی که رسولش (محمّد مصطفی صلّی اللّه علیه و آله) را به هدایت خلق و ابلاغ دین حق فرستاد تا آن را بر همه ادیان عالم غالب گرداند هر چند مشرکان خوش ندارند. (9)

( تفسیر آیات 8 و 9 سوره صف )

Your browser does not support the video tag.

… وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ، هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ
كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ [61–8،9]

« آمار رشد ادیان مختلف جهان  »

از سال ۱۸۰۰ تا ۲۰۲۰ میلادی

Your browser does not support the video tag.

بشارت حضرت عیسی به ظهور پیامبر اسلام

Your browser does not support the video tag.

پیامبر (ص) دلسوز همه بشریت

گزارش خبری | نگران هدایت بشر

Your browser does not support the video tag.

يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَ النَّصارى‌ أَوْلِياءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِياءُ بَعْضٍ وَ مَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ «51»

اى كسانى كه ايمان آورده‌ ايد! يهوديان و مسيحيان را سرپرست و ياور نگيريد، (زيرا) بعضى از آنان يار و ياور بعضی ديگرند و هر كس از شما كه آنان را ولىّ خود قرار دهد پس قطعاً از آنان است. همانا خداوند، قوم ستمگر را هدايت نمى ‌كند. «51»

( تفسیر آیه 51 سوره مائده )

Your browser does not support the video tag.

بیانات | صوت | فیلم | عکس | سخن نگاشت

نماهنگ | بومرنگ آشوب

Your browser does not support the video tag.

نماهنگ | ماجرای شیرین غنی ‌سازی ۲۰ درصد

Your browser does not support the video tag.

نماهنگ | شهید پیروز

Your browser does not support the video tag.

اطلاع ‌نگاشت | انتقام حاج قاسم

نماهنگ | چهار توصیه به مردم و مسئولین

Your browser does not support the video tag.

نماهنگ | حق انتقام محفوظ است

Your browser does not support the video tag.

نماهنگ | معجزه اخلاص

Your browser does not support the video tag.

متن پیام | فیلم | عکس | سخن نگاشت

تصاویری از آیت ‌الله مصباح یزدی در کنار رهبر انقلاب

بیانات | صوت | فیلم | عکس | سخن نگاشت

بیانات | صوت | فیلم | عکس | سخن نگاشت

از همت است هرکه به هر جا رسیده است

Your browser does not support the video tag.

نماهنگ | شهیدِ مُحسن

Your browser does not support the video tag.

بیانات | صوت | فیلم | عکس | سخن نگاشت

نماهنگ | اقدام برای معیشت

Your browser does not support the video tag.

بیانات | صوت | فیلم | عکس | سخن نگاشت

 
متن بیانیه | سخن‌ نگاشت | عکس پوستری

بیانات | صوت | فیلم | عکس | سخن نگاشت | عکس پوستری

بیانات | صوت | فیلم | عکس | سخن نگاشت

بیانات | صوت | فیلم | عکس | سخن نگاشت | نماهنگ | عکس پوستری 1 | عکس پوستری 2 | دیدار نگار 67

مشاهده مستند | عکس

دانلود نشریه «خط حزب ‌الله» | شماره 272

نسخه ‌مطالعه | نسخه چاپ
دسترسی به آرشیو نشریه

مشاهده مستند | عکس

موشن گرافیک | «ادواردو آنیلی»

Your browser does not support the video tag.

خدای شهید ادواردو آنیلی – خدای ما چقدریه؟ کلیپ | استاد رائفی پور

مستند کامل از رم تا خدا

مستند کامل از سپیده تا فریاد استاد محمدرضا شجریان

برنامه ها و سریال های در حال آپدیت

 

متن بیانیه | سخن‌ نگاشت | عکس پوستری

بیانات | صوت | فیلم | عکس | سخن نگاشت | عکس پوستری

بیانات | صوت | فیلم | عکس | سخن نگاشت

بیانات | صوت | فیلم | عکس | سخن نگاشت | نماهنگ | عکس پوستری 1 | عکس پوستری 2 | دیدار نگار 67

مشاهده مستند | عکس

دانلود نشریه «خط حزب ‌الله» | شماره 272

نسخه ‌مطالعه | نسخه چاپ

دسترسی به آرشیو نشریه

مشاهده مستند | عکس

موشن گرافیک | «ادواردو آنیلی»

Your browser does not support the video tag.

خدای شهید ادواردو آنیلی – خدای ما چقدریه؟ کلیپ | استاد رائفی پور

مستند کامل از رم تا خدا

مستند کامل از سپیده تا فریاد استاد محمدرضا شجریان

برنامه ها و سریال های در حال آپدیت

متن بیانات | صوت | فیلم | عکس | سخن نگاشت

متن بیانات | گزارش تصویری | سخن ‌نگاشت | صوت | فیلم

کلیپ | استاد رائفی پور« انتخابات 1400 »

نقش تفکر مسیحیت صهیونیستی بر سیاست های دولت آمریکا

برنامه بازگشت | استاد رائفی پور

Your browser 700001022003does not support the video tag.

متن بیانات | عکس | صوت | فیلم | سخن نگاشت

سَلامٌ عَلَى آلِ يس …

سخن‌ نگاشت | گزيده بيانات

سخنرانی استاد رائفی پور « روایت عهد 19 : فتنه های آخرالزمان »

Your browser does not support the video tag.

سخنرانی استاد رائفی پور « دلایل دشمنی ایران و اسرائیل »

Your browser does not support the video tag.

کلیپ استاد رائفی پور

« تحریف منجی در هالیوود »

Your browser does not support the video tag.

کلیپ | استاد رائفی پور

« مزدوران رسانه ای »

Your browser does not support the video tag.

کلیپ | استاد رائفی پور

« مراحل ظهور »

Your browser does not support the video tag.

کلیپ | استاد رائفی پور

« دنیا مدیر نداره »

Your browser does not support the video tag.

سخنرانی استاد پناهیان

ضرورت امید برای ظهور – جلسه اول

سخنرانی استاد پناهیان

ضرورت امید برای ظهور – جلسه دوم

دانلود مجموعه صوتی صاحب لوا 1 و 2

پیرامون شناخت امام زمان (عج)

  

دعا برای رفع بلا

دعای فرج – الهی عظم البلاء

Your browser does not support the video tag.

 

دعای یا من تُحَل با نوای حاج محمود کریمی

Your browser does not support the video tag.

 دانلود ویدئو | صوت | عکس

دعای یا من تُحَل با نوای عبدالحی آل قمبر

Your browser does not support the video tag.

 دانلود ویدئو | صوت | صوت 2 | PDF | DOCX | عکس

رمز عاقبت‌ بخیری از زبان حاج قاسم سلیمانی

Your browser does not support the video tag.

سردار شهید قاسم سلیمانی : …. والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی {رهبر معظم انقلاب} است که امروز سکّان انقلاب را به دست دارد …



نسخه الکترونیک مقاله چگونه عشق از دست رفته خود را فراموش کنید!؟
Downloads-icon


Downloads-icon


نسخه ‌مطالعهDownloads-icon


نسخه چاپDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


صوتDownloads-icon


صوتDownloads-icon


صوت 2Downloads-icon


PDFDownloads-icon

چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم
چگونه عشق از دست رفته را فراموش کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *