روانشناس ایرانی در امریکا

 
helpkade
روانشناس ایرانی در امریکا
روانشناس ایرانی در امریکا

ممکن است شما در امریکا سکونت داشته باشید و نیاز به روانشناس ایرانی داشته باشید. در اینصورت می توانید براحتی با تماس با شماره واتساپ ۰۹۱۲۱۴۳۳۴۳۸ با دکتر مهسا کاشفی زاده تماس برقرار نموده و مشاوره روانشناسی داشته باشید.

شما کافی است با شماره ۰۹۱۲۱۴۳۳۴۳۸ تماس حاصل نموده ومشاوره روانشناسی به صورت صوتی یا تصویری مشابه حضور در محل خانه را با روانشناس خود داشته باشید.

خانم دکتر مهسا کاشفی زاده :

عضو سازمان نظام روانشناسی،عضویت در انجمن روانشناسان ایران،عضو  خانه روانشناسان و مشاوران یاورانه می باشد.

ایشان متولد تهران، روانشناس، روان درمانگر، متخصص زوج درمانی، مشاور ازدواج و خانواده با رویکرد شناختی و معنوی میباشند.
مقاطع لیسانس و فوق لیسانس خود را در رشته روانشناسی با گرایش بالینی و دکتری روانشناسی با گرایش عمومی سپری کردند. آثار علمی مکتوب ایشان:روانشناس ایرانی در امریکا

مقایسه رفتارهای جنسی پر خطر و خود اسیب رسان در زنان و مردان در اختلالات اعتیادی
مقدمه ای بر کودکان اختلالات طیف اتیسم،خانواده،فرهنگ،حمایت
اختلالات شخصیت بر اساس DSM5

اثر بخشی آموزش های مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس، اضطراب و افسردگی زنان مطلقه منطقه٢ شهر تهران
فراتحلیل درمان شناختی در بهبود تعلل ورزی در اولین همایش روانشناسی و حقوق و ارائه و پذیرش آن در کالج فنی و حرفه ای گرجستان
دارای گواهینامه تشخیص و درمان مشکلات جنسی
دارای گواهینامه تشخیص و درمان پارافیلیا
دارای گواهینامه درمان غیر دارویی سو مصرف مواد نارکوتیک

درمان مسائل فردی و بین فردی
التیام پس از شکست عاطفی
مداخلات بالینی (تشخیص و درمان) اختلالات و مداخلات روانشناختی
مشاوره پیش از ازدواج، پس از ازدواج
مشاوره تخصصی پیش از طلاق و التیام پس از آن
مشاوره در زمینه تحلیل خویشتن و خوداگاهی
زوج درمانی و خانواده درمانی
تشخیص مشکلات شخصیتی
اجرا و تفسیر تست شخصیت
مدرس تاثیر ماساژ بر شاخص های فیزیولوژیک افراد

مشاوره آثار خانم مهسا کاشفی زاده

چگونه یک روانشناس را انتخاب کنیم
در برخی از زمانهای زندگی ، هر یک از ما ممکن است احساس غرق شدن کنیم و ممکن است برای رفع مشکلات ما به کمک نیاز داشته باشد. براساس اعلام انستیتوی ملی بهداشت روانی ، بیش از ۳۰ میلیون آمریکایی برای برخورد با احساسات و مشکلاتی که فراتر از کنترل آنها به نظر می رسد ، نیاز به کمک دارند – مشکلات مربوط به ازدواج یا رابطه ، وضعیت خانوادگی یا برخورد با از دست دادن شغل ، مرگ یک دوست عزیز ، افسردگی ، استرس ، فرسودگی یا سوء مصرف مواد. این ضررها و فشارهای زندگی روزمره گاه می تواند ناتوان کننده باشد. بعضی اوقات ما برای کمک به این مشکلات نیاز به کمک در خارج از یک متخصص آموزش دیده و دارای مجوز داریم. از طریق درمان ، روانشناسان به میلیون ها آمریکایی در هر سنی کمک می کنند که زندگی سالم تر و پرمحتوا داشته باشند.

اگر درمان را در نظر بگیرید …
شما احساس ناتوانی و طولانی مدت از درماندگی و غم و اندوه احساس می کنید و به نظر نمی رسد مشکلات شما با وجود تلاش و کمک خانواده و دوستان بهتر می شوند. شما انجام فعالیتهای روزمره را دشوار می کنید: به عنوان مثال ، شما قادر به تمرکز روی تکالیف در محل کار نیستید ، و در نتیجه عملکرد شغلی شما رنج می برد. بیش از حد نگران هستید ، بدترین حالت را انتظار دارید یا دائماً در حاشیه هستید. اقدامات شما برای خودتان یا دیگران مضر است: به عنوان مثال ، شما بیش از حد الکل می نوشید ، مواد مخدر سوء مصرف می کنید یا بیش از حد بحث برانگیز و پرخاشگر می شوید.
روانشناس چیست و روان درمانی چیست؟
روانشناسانی که در روان درمانی و سایر اشکال درمان روانشناختی تخصص دارند ، متخصصان بسیار ماهر و دارای تخصص در زمینه های رفتار انسان ، ارزیابی سلامت روان ، تشخیص و درمان و تغییر رفتار هستند. روانشناسان با بیماران کار می کنند تا احساسات و نگرش خود را تغییر دهند و به آنها در توسعه الگوهای سالم تر و مؤثرتر از رفتار کمک کنند.

روانشناسان رویه های معتبر علمی را برای کمک به افراد در تغییر افکار ، احساسات و رفتارهای خود به کار می گیرند. روان درمانی یک تلاش مشترک بین یک فرد و یک روانشناس است. این یک محیط حمایتی برای صحبت صریح و محرمانه در مورد نگرانی ها و احساسات فراهم می کند. روانشناسان حفظ محرمانه بودن شما را بسیار مهم می دانند و وقتی اطلاعات محرمانه باید به اشتراک گذاشته شوند ، به سؤالات شما پاسخ خواهند داد.

چگونه یک روانشناس پیدا کنم؟
برای یافتن روانشناس ، از پزشک خود یا یک متخصص بهداشت دیگر سوال کنید. با انجمن روانی محلی یا ایالتی خود تماس بگیرید. با دانشگاه یا کالج روانشناسی محلی مشورت کنید. از خانواده و دوستان بپرسید. با مرکز بهداشت روان منطقه خود تماس بگیرید. در کلیسا یا کنیسه خود تحقیق کنید. یا از روانشناس یاب APA استفاده کنید

سرویس.
در هنگام انتخاب چه نکاتی را باید در نظر بگیریم
روانشناسان و مراجعان با هم کار می کنند. مسابقه مناسب مهم است. اکثر روانشناسان قبول دارند که یک عامل مهم در تعیین کار یا عدم کار با یک روانشناس خاص ، به محض اینکه اعتبار و صلاحیت روانشناس برقرار شد ، سطح آسایش شخصی شما با آن روانشناس است. ارتباط خوب با روانشناس شما بسیار مهم است. فردی را انتخاب کنید که احساس راحتی و راحتی داشته باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_38”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.
9
 − 

 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

گروه مشاوره روان خوب با بهره مندی از متخصصین حوزه روانشناسی و مشاوره تحصیلی در حوزه دکتری به صورت تخصصی خدمات مشاوره روانشناسی و مشاوره تحصیلی و مشاوره خانواده را ارائه می دهد. جهت تعیین وقت وقت مشاوره با شماره 0218612908 تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهران سعادت آباد ابتدای بلوار دریا پلاک 30 طبقه 4 واحد 8

تلفن : ۰۲۱۲۲۶۷۷۹۱۷

پیشرفت در زندگی و کار

در صورتی که در کشور آمریکا زندگی می کنید و نیازمند ارتباط با یک روانشناس ایرانی هستید،می توانید از طریق مشاوره ی آنلاین و غیرحضوری با ما در ارتباط باشید.

جهت مشاوره آنلاین و اسکایپی با روانشناس در آمریکا و یا ایران می توانید با موسسه ما در حیطه های مختلف شامل:

مشاوره خانواده ، مشاوره فردی ،اختلالات روانی ، مشاوره کسب و کار ، مشاوره تحصیلی و … از طریق اسکایپ و یا تماس تلفنی ما در ارتباط باشید.روانشناس ایرانی در امریکا

پاسخگویی تنها از طریق واتزاپ انجام می شود : 989122187693+

انتخاب نوع و چگونگی انجام مشاوره با توجه به شرایط و موقعیت فردی که متقاضی مشاوره روانشناسی می باشد متفاوت است ، گاهی اوقات برخی از افراد که نیازمند درمان و مشاوره هستند به دلیل گرفتاریهای مختلف ، هزینه زیاد و نداشتن زمان کافی و همچنین در دسترس نبودن مراکز مشاوره معتبر ، از رفتن نزد مشاور خودداری کرده که این موضوع می تواند در طولانی مدت هم به خود شخص و هم در نهایت به اجتماع آسیب بزند . با پیشرفت علم و دسترسی آسان به اینترنت ، مشاوره آنلاین و غیرحضوری مورد استقبال تعداد زیادی از افراد قرار گرفته است که به دلایل ذکر شده نمیتوانند از مشاوره حضوری بهره مند شوند ، از مزایای این نوع مشاوره می توان به موارد زیر اشاره کرد :

از سال 1990 تا کنون هرساله حدود یک میلیون مهاجر جدید وارد خاک آمریکا می شوند ، طبق آمار بدست آمده از دفتر سرشماری ایالات متحده بیش از 40 میلیون نفر از ساکنان این قاره متولدین خارجی هستند بطور کلی روند مهاجرت مستلزم جدایی از زادگاه و اعضای خانواده ، تغییر آداب و رسوم و ورود به فرهنگی ناآشنا ، تغییر زبان ، تغییر شغل و … بوده که می تواند سرمنشا ایجاد یا تشدید اختلالات روانی شده و سلامت روان فرد را در معرض خطر قرار دهد ، اختلالاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، سوء مصرف مواد ، ایده خودکشی و …. در این میان بررسی مشکلات و ارائه خدمات روانشناسی و بهداشت روانی به مهاجران توسط مشاوران روانشناسی کارآزموده که بتوانند ارتباطی صحیح با فرد مهاجر برقرار کنند حائز اهمیت می باشد ، هرچند تعداد زیادی از این افراد علاقه چندانی به استفاده از خدمات مشاور و روانشناس نشان نمی دهند و خودیاری و استفاده از منابع مختلفی که ریشه در فرهنگ و مذهب آنها دارد را ترجیح می دهند.

 همکاران ما در موسسه بارسا ، این امکان را برای شما ایجاد کرده‌اند که در سراسر آمریکا بتوانید به صورت آنلاین با روانشناسان ما در شهر‌هایی مثل کالیفرنیا ، نیویورک ، لس آنجلس ، شیکاگو ، هیوستون ، فیلادلفیا ، واشنگتن ، سن دیگو ، فینیکس و … مشاوره داشته باشید.

مشاور روانشناس باید در گفتگوی خود با مراجع، تعصبات قومی و نژادپرستانه را کنار گذاشته و به تمامی ارزشهای فرهنگی و خانوادگی وی توجه داشته باشد و از طریق درک تفاوتها بتواند زندگی فرد را بهبود بخشیده و در عین حفظ فرهنگ فرد به ایجاد هویت مشترک با متولدین این کشور کمک نماید. مشاور می تواند با جمع آوری داده های مربوط به موضوعات تاریخی ، خانوادگی ، اقتصادی ، اجتماعی ، توضیح دقیق و جامعی در مورد فرد مهاجر ارائه دهد ، این اطلاعات در انتخاب تست های مناسب و تفسیر نتایج بسیار مهم است ، شایان ذکر است روانشناسان و مشاورانی که به زبان مراجع خود مسلط باشند میزان موفقیتشان در جلب اعتماد و برقراری ارتباط صحیح با فرد مورد نظر بالاتر می رود.

باید توجه داشت آنچه در عمق علم روانشناسی وجود دارد توانایی تحلیل زندگی و کشف راه های گوناگون آن و ارائه راهکارهای مفید برای بهبود زندگی مراجع است ، روانشناس متخصص به این موضوع اشراف کامل دارد که یک راه درمانی مفید برای یک فرد نمی تواند همان اثربخشی را برروی مراجع دیگر داشته باشد جراکه انسانها دارای روحیه و روان متفاوت هستند ، از این رو هرچقدر مشاور تجربیات بیشتر داشته باشد و به قولی دنیا دیده تر باشد و درعین حال به علم روانشناسی تسلط کاملتری داشته باشد ، می تواند راهکارهای مفید تری ارائه دهد. نکته قابل توجه دیگر داشتن صلاحیت فرهنگی مشاور و روانشناس می باشد که شامل ابعاد گسترده یی است : دانش فرهنگی مشاور ، نگرش و عقاید مشاور نسبت به مراجعان مختلف فرهنگی ، مهارت های درمانی وی و استفاده از مداخلات مناسب فرهنگی.

روانشناسی یک علم است. علمی است که با استفاده از روش علمی به روان و ذهن انسان و رفتار آن می پردازد به عبارت دیگر، روانشناسی به مباحث رفتار و فرایندهای روانی میپردازد. اما باید در نظر داشته باشید روانشناسی به روان و حال روحی هر شخص ارتباط زیادی دارد. چون مساله انسانی است و به به ذهن و روان انسان مربوط است ،در اینجا رویحه و نحوه ارتباط شخص روانشناس و در مانگر مهم می شود که بتواند با مخاطب خود به خوبی ارتباط برقرار کند. اکثر ایرانی‌های ساکن آمریکا در شهر‌هایی مثل کالیفرنیا ، نیویورک ، لس آنجلس ، شیکاگو ، هیوستون ، فیلادلفیا ، واشنگتن ، سن دیگو ، فینیکس و … زندگی می‌کنند. گاهی ممکن است این افراد برای مسائل مختلف به روانشناس احتیاج پیدا کنند که روانشناسان ایرانی حاضر در شهر‌های نیویورک و واشنگتن به مراتب بیشتر از روانشناسان آمریکایی می‌توانند به آنها کمک کنند.

این امکان توسط موسسه بارسا برای شما فراهم گشته تا در سراسر آمریکا بتوانید به صورت آنلاین با روانشناسان ما در شهر‌هایی مثل کالیفرنیا ، نیویورک ، لس آنجلس ، شیکاگو ، هیوستون ، فیلادلفیا ، واشنگتن ، سن دیگو ، فینیکس و … از طریق اسکایپ و یا تماس تلفنی مشاوره داشته باشید.

در صورتی که در کشور کانادا زندگی میکنید،میتوانید برای مشاوره با روانشناس ایرانی در کانادا – مشاوره در کانادا کلیک کنید.

پربازدیدترین ها:

آخرین ویدیو ها

دوره غیرحضوری افزایش عزت نفس

آخرین مقالات

پادکست های علی میرصادقی

دوره غیرحضوری سی روز تا پیروزی

پربازدیدترین های تحصیلی :

بهترین منابع کنکور

مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی

معرفی رشته های دانشگاهی

تکنیک های تست زنی

دبیرستان های بارسا

تهران- ایرنا- برای نخستین بار جایزه روانشناس برجسته بین المللی از سوی انجمن روانشناسی آمریکا به دکتر رضا زمانی استاد بازنشسته دانشگاه تهران و رئیس انجمن روانشناسی ایران اعطا شد.

انجمن روانشناسی آمریکا بزرگترین سازمان علمی و حرفه‌ای روان‌شناسان در سطح بین الملل با ۱۳۷ هزار نفر عضو، شامل دانشمندان، استادان، کادرهای درمانی، مشاوران و دانشجویان بزرگترین انجمن روانشناسی در دنیا نیز محسوب می‌شود و زیرتخصص‌های مختلف و حوزه‌های موضوعی را در ۵۴ گروه کاری پوشش می‌دهد.

حمید پورشریفی رئیس روابط عمومی انجمن روانشناسی ایران روز دوشنبه در گفتوگو با خبرنگار گروه اجتماعی ایرنا افزود: ملاکهای انتخاب روانشناس بین المللی در انجمن روانشناسی آمریکا در بخش ۵۲ انتخاب روانشناس برتر بین المللی است که در این بخش هرساله دو نفر که یک نفر از داخل آمریکا و یک فرد غیرآمریکایی انتخاب و جایزه برترین روانشناس به آنها اعطا می شود.

وی گفت: در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۱۹ و در همایش سالانه انجمن روانشناسی آمریکا این جایزه به دکتر رضا زمانی برای نخستین بار به یک روانشناسی ایرانی تعلق گرفت. ملاکهای فردی دکتر زمانی جهت انتخاب انجمن روانشناسی آمریکا اعم از سهم جدی در پژوهش، تدریس و راهنمایی علاقمندان به علم روانشناسی چه در سطح داخل و بین الملل و همچنین توسعه این علم است.

پورشریفی افزود: فعالیتهای دکتر زمانی در روانشناسی که منجر به دریافت جایزه شد مجموعه اقدامات آن در کشور و تعاملات بین اللمی اشاره شده است. دکتر زمانی بعد از دکتر شاملو دومین نفر بود که تجدید حیات روانشناسی ایران را باعث شد و انجمن روانشناسی ایران در حال حاضر با ۲۵ هزار عضو اولین تشکل علمی روانشناسی کشور است.روانشناس ایرانی در امریکا

وی اظهارداشت: دکتر زمانی علاقمند بود تنها فردی رشد نکند و به رشد حرفه کمک کند. زمانی یکی از افرادی است که در دوره های اول و دوم انجمن روانشناسی ایران در طرح تشکیل سازمان نظام روانشناسی را در انجمن فعال کرد و در نهایت توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح و در دوره ششم مجلس به تصویب رسید.

پورشریفی گفت: دکتر زمانی در عین حال با توجه به علاقه و دغدغه به این رشته با هزینه شخصی مجلهای را راه اندازی کرد تحت عنوان پژوهشهای روانشناختی و این مجله از مجله های شخصی است که تا کنون منتشر می شود و کمک جدی به ترویج علم روانشناسی تا کنون داشته است.

وی افزود: برای بهتر شناختن فعالیتهای دکتر زمانی می توان به فعالیتهای انجمن روانشناسی ایران مراجعه کرد. عملا سهم حضور زمانی در این انجمن تاکنون به برگزاری دوره کنگره دوسالانه و همچنین بخشهای مختلف مجلات مختلف در زمینه روانشناختی اشاره که در حضور موثر دکتر زمانی به نحو مطلوب در آن مشاهده می شود.

پورشریفی گفت: همه فعالیتهای دکتر زمانی تاکنون در راستای توسعه علمی روانشناسی ایران بوده است اما زمانی این تجارب را با دیگر انجمنهای علمی دیگر به اشتراک گذاشتن و کمک کرد به این انجمن های دیگر در سطح جهان و یکی از شاخصهای بخش ۵۲ انجمن علمی روانشناسی آمریکا در انتخاب دکتر زمانی در سطح بین الملل است.

وی افزود: اعطای جایزه بین المللی انجمن روانشناسی آمریکا از سال ۱۹۹۹ میلادی به افراد برتر اعطا می شود و طی این سالها این اولین جایزه ای است که به یک روانشناس ایرانی اختصاص داده شده است.

تهران – ایرنا – رییس جمعیت هلال احمر اعلام کرد که یک میلیون ویال واکسن…

تهران – ایرنا – روسا و اعضای کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر…

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت مبلغ مربوط به…

تهران- ایرنا- رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر شروع اجرای تمرکز…

تهران – ایرنا – قوه قضاییه با صدور اطلاعیه‌ای در باره حکم اعدام سه…

تهران- ایرنا- فرمانده ناجا بر لزوم توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی،…

تهران – ایرنا – مدیرکل دفتر زیست بوم‌های دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست…

تهران- ایرنا- سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در راستای تحقق منویات فرماندهی…

تهران- ایرنا- رؤسای سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان ثبت اسناد و…

تهران – ایرنا – کرونا همچنان محور اصلی اخبار حوزه سلامت است، امروز(چهارشنبه…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

سید محسن فاطمی روان‌شناس ایرانی و مدرس دانشگاه هاروارد است. استاد فاطمی دورهٔ دکترا (PhD) را در دانشگاه بریتیش کلمبیا (۲۰۰۳) و دورهٔ فوق دکترای روان‌شناسی را در دانشگاه هاروارد (۲۰۱۳–۲۰۰۹) گذرانده است. او علاوه بر تحصیلات آکادمیک، چندین سال از کلاس‌های صاحبنظران حوزه فلسفه و عرفان اسلامی از جمله محمدتقی جعفری بهره برده است.

فاطمی سابقه تدریس در دانشگاه ماساچوست در بوستون، مدرسه عالی روان‌کاوی بوستون ، دانشگاه وسترن واشنگتن، دانشگاه تورنتو و دانشگاه بریتیش کلمبیا در حوزه‌های مختلف روان‌شناسی، آموزش و ارتباطات را دارد. او همچنین مؤلف آثار مختلف به زبان‌های انگلیسی و فارسی است و سخنران کلیدی برخی از کنفرانس‌های بین‌المللی بوده است.

روانشناس ایرانی در امریکا

دکتر فاطمی عضو سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره ایران و عضو انجمن روان‌شناسی آمریکا  (APA)نیز هست. ایشان ارائه دهنده سیمنارها و کارگاه‌های آموزشی مختلف در امریکای شمالی، اروپا و ایران و در حوزه‌های مختلف خانواده درمانی، مدیریت اضطراب و استرس فعالیت دارد.

امیدواریم از فاندیاب نهایت استفاده را برده باشید. جهت ارتباط بیشتر از طریق راه های زیر با ما در تماس باشید.

مشترک خبرنامه فاندیاب شوید تا جزء اولین افرادی باشید که از جدیدترین اخبار و بورسیه‌های تحصیلی مطلع می‌گردد.

شرکت فاندیاب در کشور فنلاند و با نام Fundyab Oy و با شناسه بیزینس ۵-۲۷۶۴۶۹۹ به ثبت رسید. همچنین شعبه شرکت فاندیاب در ایران (شعبه شرکت خارجی) در سال ۱۳۹۵ به شماره ثبت ۳۱۵۱ و به شناسه ملی ۱۴۰۰۶۵۰۲۹۶۲ به ثبت رسیده است. دفتر کار فاندیاب در شهر اِسپو در کشور فنلاند و گروه آی تی فاندیاب در تهران مشغول به کار هستند.

موسسه حقوقی امیر نجات

021-86129208 –

09122888366

021-86129208 –

09122888366

روانشناس ایرانی در امریکا

چگونه روانشناس ایرانی در آمریکا-روانشناس معروف ایرانی در آمریکا بیابیم؟

ممکن است شما ساکن آمریکا باشید و از لحاظ روحی و روانی مشکل داشته باشید و به دنبال یک روانشناسی ایرانی در آمریکا بگردید.

نگران نباشید ما خانم دکتر سپیده شلبیری را به شما پیشنهاد می کنیم.روانشناس ایرانی در آمریکا-روانشناس معروف ایرانی در آمریکا

جهت مشاهده رزومه و آثار دکتر شلبیری  اینجا کلیک کنید :آثار

برای انجام مشاوره از طریق واتساپ به شماره09121433438 تماس حاصل نمایید ای اس ام اس بدهید و درخواست مشاوره نمایید.

مشاوره به صورت کاملا تصویری در منزل یا محل کار شما انجام خواهد گرفت.

الف- خدمات مشاوره ما به صورت 24 ساعته می باشد.

ب- نیاز به حضور در دفتر روانشناس نیست

ج- با تخصص دکتر شلبیری زاده درصد بهبودی شما بسیار بالا می باشد.

د- صرفه جویی قابل توجه در هزینه

بسیاری از ایرانیان خارج از کشور از خدمات مشاوره ما بهره مند هستند و احساس رضایت دارند.

 

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

وکیل

وکیل پایه یک دادگستری

نشانی: تهران،سعادت آباد،ابتدای بلوار دریا،پلاک 30،طبقه 4 ،واحد 8

شماره تماس:02186129208

موبایل:09122888366

برای مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی با روانشناس در آمریکا یا ایران  شما می توانید با مرکز مشاوره مکث به این شکل ارتباط برقرار کنید. ابتدا شماره واتساپ 98351671664+ را سیو کنید، سپس به این شماره پیام دهید و در آخر وقت مشاوره خود را مشخص کنید. همراه شما هستیم برا حل کردن مشکلاتی که در قسمت پایین ذکر شده است:

و مشکلاتی دیگر مانند غم، تنهایی، عشق، خیانت، نفرت، اعتماد به نفس و خیانت با ما از طریق تصویری و تلفنی در ارتباط باشید.

مرکز مشاوره مکث زیر نظر سازمان بهزیستی استان تهران (moshaver.behzisti.ir) با داشتن قرار داد با سازمانها و بانکهای مختلف و داشتن بهترین متخصصها در زمینه مشاوره و روانشناسی بهترین گزینه برای شما در کشور ایران می باشد.

با توجه به تغییرات ارزی طی سالهای گذشته هموطنان ما در اروپا، آمریکا، کانادا، استرالیا می توانند با پرداخت کمترین هزینه نسبت به مشاورین حاضر در کشور خودشان از خدمات روانشناسی با بهترین روانشناسان کشور به صورت تلفنی یا تصویری ارتباط برقرار کنند.

هزینه برای هر جلسه 1 ساعته 69 دلار آمریکا می باشد.روانشناس ایرانی در امریکا

واتساپ جهت هماهنگی 98351671664+

نحوره واریز از طریق سایت www.paypal.com به نشانی injamax_canada@yahoo.com می باشد.

در نظر داشته باشید که پس از انتخاب زمان مشاوره تا 24 ساعت می توانید مبلغ واریزی را به حساب اعلام شده انتقال دهید.

لازم به ذکر است با توجه به گوناگونی مشکلات و تخصص هر روانشناس در قسمتهای مختلف ابتدا شما با ارزیابگر مرکز مشاوره مکث صحبت کرده و پس از آن به مشاور مورد نظر ارجاع داده خواهید شد.

از دیگر مزایای ارتباط با ما این است که با توجه به اختلاف قیمت در بازار ارز ارتباط شما با درمانگران ایرانی که هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ دانشی بسیار کارآمد تر از روانشناسان هم رده خود در کشورهای دیگر هستند، موقعیت بهتری را برای شما فراهم میکند تا از خدمات مشاوره استفاده کنید.

روانشناس هایی که در ایران زندگی میکنند و یا دوره تخصصشان را در خارج از کشور گذرانده اند، در برخی موارد امتیازاتی متفاوت تری نسبت به روانشناسانی که در خارج مشغول فعالیت هستند دارند.

یکی از مهمترین این امتیازات نگرش دو سویه و جهان بینی متفاوت آنها به روانشناسانی است که فقط در خارج مشغول به فعالیت بوده اند است. از آنجایی که روانشناسی یک علم است اما علمی است که به روان و روحیه نفس هر انسانی مربوط است، از لحاظی میتوانیم بگوییم چون مسئله صرفاً انسان است، فرقی ندارد جهان بینی درمانگر چگونه باشد، اما از جهاتی نیز کاملاً برعکس میتوانیم به همین موضوع بپردازیم که چون مسئله انسان و روان انسان است و روان انسان مدام در حال تغییر و تحول است و این تغییر و تحول به واسطه قرار گرفتن در محیط های مختلف اثر بیشتری نیز دارد، از این رو هر چقدر که روانشناسی تجربه بیشتری داشته باشد از این رو می تواند نگرش و بینش متفاوت تری نیز داشته باشد.

فرض کنید شما علم روانشناسی را با یک مسیر مشخص زندگی می آویزید، دستاورد شما آیا شبیه به دستاورد کسی است که در زندگی خود مدام چالش های مختلف داشته، مسیرهای مختلف را طی کرده و با آدمهای مختلف وقت گذرانده و او نیز علم روانشناسی را آموخته است.

از این رو آنچه در بطن علم روانشناسی و روانشناس بودن وجود دارد به نوعی دنیا دیدگی، تفسیر و معنی کردن زندگی و راه های متفاوت زندگی و درک بهتر از امور زندگی است. زیرا انسان یک ماشین و وسیله ایی مشخص نیست که یک علم بر روی او همان تأثیر درمانی را داشته باشد که بر روی دیگری نیز دارد.

از این رو چون انسان دارای روحیه متغییر و روان قابل تغییر و احوالاتی مختلف است به همان میزان روانشناسی دنیا دیده تر و کسی که درک متفاوتی از زندگی داشته باشد با تلفیق علم و مهارت خود میتواند دستاورد بزرگی در زندگی و راه درمانی برای یک مراجع داشته باشد.

روانشناسانی هستند که در سرتاسر دنیا به واسطه تغییرهای سیاسی و همچنین آموزش های حرفه ایی در مقاطع دکترا مشغول آموزش علم روانشناسی شده اند. در ونکوور و تورنتو از دسته شهرهایی هستند که همانطور که در صنعت پیشرفت قابل ملاحظه ایی داشته، در علم های انسانی نیز مانند روانشناسی پیشرفت بسزایی داشته است.

از این رو مجموعه روانشناسی مکث، به واسطه رشد بیشتر و تمایل مراجعان به برقراری رابطه درمانی با روانشناسان شهرای ونکوور و تورنتو این قابلیت را دارد که مراجعان بتوانند با برقراری رابطه آنلاین از طریق مرکز روانشناسی مکث، با مشاوران روانشناس در این شهرها به درمان آنلاین بپردازند.

مشاورین در شهرهای آمریکا با برقراری این امکان میتوانند تمام دستاوردهای اولیه درمانی خود را که در کشورهای پیشرفته از لحاظ علمی و بینش انسانی خود به دستاوردهایی با تسریع در عملکرد درمانی (که به واسطه مجموعه روانشناسی مکث) ایجاد شده، درمان های روز را در اختیار مراجعین قرار بدهند.

ایجاد برقراری حتی با فاصله هزاران کیلومتر با روانشناس دلخواهمان که اگر این امکان به وسیله تماس های تلفنی پیش از این و با شماره هایی که از تلویزیون های ماهواره ایی پخش میشده بسیار سخت تر و پر هزینه تر از این بوده که اکنون مشاور روانشناس به واسطه یک مرکز درمانی معتبر (مجموعه روانشناسی مکث) میتوانند ارتباط آنلاین با مراجعه برقرار کنند و به درمان مراجعین بپردازند.

هر چند که در این درمان ها راه بسیار دور است اما به دلیل ارتباط اینترنتی میتوان با محاسبه تغییر زمان در هر دو کشور، زمان مشخصی را برای ارتباط با روانشناس و مراجعه کننده در نظر گرفت و دقیقاً در زمان مشخص درمان را آغاز کرد.

مراجع نمیتواند بهانه ناخوداگاه دوری راه، شلوغ بودن مسیر، مسافرت بودن و نرسیدن را که همه و همه دلیل مقاومت در درمان هستند را بیاورد. از این رو مراجع هر جایی که باشد با برقراری ارتباط اینترنتی که امروزه در همه جای جهان امکان پذیر است میتواند درمان را شروع کند و در زمان مشخص به پایان برساند.

در بیشتر موارد از آنجایی که مراجع مستقیم و رو در رو با درمانگر در یک اتاق درمانی قرار ندارد میتواند خودافشایی بیشتر و کارآمد تری نسبت به زمانی داشته باشد که مستقیماً تحت فشار درمانگر در اتاق درمان است. مراجع هر جایی که احساس آرامش میکند میتواند رابطه درمانی را با درمانگر خود آغاز کند و در آن فضا به واسطه درمان آنلاین ارتباط راحت تر وصمیمی تری با درمانگر خود آغاز کند.

تنها و صرفاً مکان مشاوره برای درمانجو متفاوت است که خود از مزیت های مشاوره محسوب میشود، از این رو خود مشاور راهکارهای درمانی خود را که همان راهکارهای درمانی دیگر مشاوران است به کار میبندد. این روزها به قدری مردم با فضای مجازی آشنا و صمیمی هستند که در اکثر موارد مشاوره های آنلاین میتواند احساس بهتری را نیز در درمانجو ایجاد کند. زیرا در فضای همیشگی (اینترنت) قرار دارد و به صحبت در این مکان آشنا است و هدف گذاری ها و بیان مسائل نیز برای او کاملاً آشنا نیز میباشد.

بررسی در این مورد که چه مرکز مشاوره ایی امکان مشاوره آنلاین را برای شما برقرار میکند و شما به واسطه کدام مرکز مشاوره میخواهید به درمان خود به وسیله درمانگری در ایران باشید بسیار مهم است. شما میتوانید این اعتبار را با ورود به خود مرکز مشاوره، آشنایی با آن مرکز و یا فعالیت های مرکز مشاوره در اینترنت و سایت های معتبر این مرکز به دست بیاورید. بنابراین با این شناخت هم میتوانیم مرکز معتبری را در شهر تهران بشناسیم و هم با دیگر فعالیت های این مجموعه آشنا بشویم و هم به ایجاد و برقراری ارتباط با مشاوران در دیگر کشور ها پرداخته باشیم.

ایجاد جلسات ضروری در مشاوره های آنلاین یکی از مهمترین و ویژه ترین خدمات مشاوره آنلاین است. زیرا در مشاوره های حضوری صرفاً هفته ایی یک جلسه مراجع میتواند با مشاور خود و نهایتاً دو جلسه ایجاد ارتباط درمانی داشته باشد. اما در مشاوره های آنلاین به دلیل راحت تر بودن فضای مشاوره، در صورت ضرورت مراجع با هماهنگی مختصری میتواند با مشاور خود ارتباط برقرار کند و از او راهنمایی بگیرد.

مشاوره های آنلاین به دلیل کسر شدن هزینه مسافت و طی کردن مسیر ممکن بسیار کم هزینه تر از مشاوره های حضوری است. مراجع فقط باید هزینه درمان را بپردازد و به دلیل مشاوره آنلاین هزینه های جانبی از او کسر میشود و درمان او با هزینه کمتری امکان پذیر میشود.

مرکز مشاوره مکث، مشاور و روانشناس شما در ونکوور و تورنتو می باشد.

با ما باشید.

لطفا جهت مشاوره در مورد «روانشناس در آمریکا | مشاوره آنلاین یا تلفنی» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

مشاوره با روانشناس خوب در لس آنجلس، تمام ایالت های آمریکا یا ایران به صورت تصویری با واتساپ. خط ویژه واتساپ جهت مشاوره تصویری 98351671664+ لطفا این شماره را سیو کنید و جهت انجام مشاوره در واتساپ به ما پیام دهید. درمان و مشاوره برای انواع مشکلات روانشناختی مانند اضطراب و افسردگی، مشاوره های حوزه ارتباطی و زناشویی همراه با متخصصین مرکز مشاوره مکث.

تفاوت روانشناسانی که در ایران هستند با سایر روانشناسانی که در خارج از کشور و یا لس آنجلس هستند در چه چیزی میتواند باشد، به غیر از اینکه محل اقامتشان با دیگر روانشناسان در ایران متفاوت است و در جایی دیگر ساکن هستند.

از آنجایی که این اندیشه در ذهن ما تثبیت شده که هر آنچه از متریالی غیر از ایران تهیه شود و یا تحصیلاتی که در مکانی غیر از ایران باشد، حتماً دستاوردی متفاوت دارد، بنابراین در مورد دکترهای روانشناس نیز به همین منوال تصمیم میگیریم.

ناگفته نماند که اکثر دکترهای مجرب روانشناسی که در خارج از ایران در حال فعالیت هستند، تحصیلات دانشگاهی خود را در ایران گذرانده اند و برای مرحله دکتری در خارج از ایران اقدام نموده اند.

مثلاً یک دکتر روانشناس آمریکایی میتواند یک ایرانی را نیز درمان کند، اما به دلیل آنکه در درمانهای روانشناسی صحبت از ناخودآگاه، احساسات و آنچه در کودکی به ما گذشته است، بهتر است روانشناسی ما را تحت درمان قرار بدهد که از فرهنگ، نوع زندگی و بوم ما مطلع باشد.روانشناس ایرانی در امریکا

بنابراین در حال حاضر نیز وقتی به دنبال مشاوره و راهی برای درمان هستیم باز هم بهتر است از مشاورینی که در کنار ما زندگی میکنند و از شرایط فعلی ما و محیط اطرافمان مطلع هستند درخواست کمک کنیم.

ناگفته نماند مشاوران روانشناس در لس آنجس و یا دیگر کشورهای دنیا از مهارتهای زیادی در درمان برخوردار هستند و نمیتوان این نکته را نادیده گرفت.

اما کمک گرفتن آنها از رسانه های جمعی، بی پروایی در صحبت کردن در رسانه های جمعی، شفاف بودن و بدون سانسور بودن به نیت کمک و درمان به مراجعین باعث میشود بیش از دیگر مشاورینی که در ایران در حال فعالیت هستند به چشم بیایند و مورد توجه واقع بشوند.

در کلیت ماجرا دکترهای لس آنجلسی نیز زمانی در همین سرزمین تحصیل میکرده اند و به آن دلیل که قصد و هدف یک دکتر روانشناس درمان و کمک و بهبود است، میتوانیم با هر روانشناسی که با او احساس بهتری در درمان داریم به مشاوره بپردازیم.

مرکز مشاوره مکث زیر نظر سازمان بهزیستی استان تهران (http://moshaver.behzisti.ir) با داشتن قرار داد با سازمانها و بانکهای مختلف و داشتن بهترین متخصصها در زمینه مشاوره و روانشناسی بهترین گزینه برای شما در کشور ایران می باشد.

با توجه به تغییرات ارزی طی سالهای گذشته هموطنان ما در اروپا، آمریکا، کانادا، استرالیا می توانند با پرداخت کمترین هزینه نسبت به مشاورین حاضر در کشور خودشان از خدمات روانشناسی با بهترین روانشناسان کشور به صورت تلفنی یا تصویری ارتباط برقرار کنند.

نحوره واریز از طریق سایت www.paypal.com به نشانی injamax_canada@yahoo.com می باشد.

در نظر داشته باشید که پس از انتخاب زمان مشاوره تا 24 ساعت می توانید مبلغ واریزی را به حساب اعلام شده انتقال دهید.

اما باید در نظر داشت باشیم تبلیغات و رسانه های جمعی ابزار مهمی در بروز دانش و یافته ها هستند که بسیاری از مشاوران روانشناس ایرانی به دلیل نداشتن این ابزار و یا آزادی عمل در آنها نمیتوانند توانایی و مهارت خود را نشان بدهند. از این رو بهتر است به شناخت خودمان و احساسمان از درمان و نیازمان به درمان اکتفا کنیم و هر فردی را چه در داخل کشور و یا چه در خارج از کشور که بتواند درمان و بهبودی را در ما حاصل کند، بدون سوگیری و اندیشه های متفاوت از این دست انتخاب کنیم تا بتوانیم به خودمان کمک کنیم.

روانشناس خوب در لس آنجلس یا آمریکا را میتوانید با ارتباط با مرکز مشاوره مکث با داشتن امکانات مبادلاتی و ارتباطی آمادگی خود که برای دادن مشاوره با هزینه بسیار کمتر برای ایرانی های مقیم آمریکا را دارا می باشد برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لطفا جهت مشاوره در مورد «روانشناس خوب در لس آنجلس یا آمریکا» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

سید محسن فاطمی روان‌شناس ایرانی است.[۱][۲][۳]

فاطمی دورهٔ دکترا (PhD) را در دانشگاه بریتیش کلمبیا (۲۰۰۳) و دورهٔ فوق دکترای روان‌شناسی را در دانشگاه هاروارد (۲۰۱۳–۲۰۰۹) گذرانده‌است.[۴][۵][۶]

او علاوه بر تحصیلات آکادمیک، چندین سال از کلاس‌های صاحبنظران حوزه فلسفه و عرفان اسلامی از جمله محمدتقی جعفری بهره برده است.[۷]

فاطمی سخنرانی‌های متعددی داشته است که یکی از آن‌ها در هشتمین کنفرانس اروپایی روانشناسی مثبت گرا در فرانسه بود که در سی ژوئن ۲۰۱۶ با حضور هشتصد شرکت کننده از کشورهای مختلف اروپایی و آمریکا برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، بسیاری از حضار، این سخنرانی را به عنوان سخنرانی تکان دهنده مغزها توصیف کرده‌اند.[۸]
او همچنین در صد و بیست و پنجمین اجلاس سالانه انجمن روانشناسی آمریکا به ارائه سخنرانی در خصوص بحران در روانشناسی آمریکا، روانشناسی مبتنی بر نگاه اسلام و آثار آن بر دنیای امروز پرداخت.[۹]
فاطمی به عنوان یکی از چهار سخنران کلیدی در حوزه ذهن و روان در بیست و سومین کنفرانس انجمن بین‌المللی تحقیقات نوروفیدبک به ایراد سخنرانی پرداخت.[۹]
دیگر سخنرانی‌های او به موضوعاتی از قبیل روانشناسی عشق و تفکر خلاق[۱۰] اختصاص دارد.


استاد فرهیخته و دانشمند خانم دکتر نهضت فرنودی.


روانشناس ایرانی در امریکا

-تلفنهای زیادی به مطب اینجانب میشود و ایمیلهای زیادی دریافت کردم مبنی بر اینکه (با این مضمون) آیا شما همان دکتر دارابی هستید که خانم دکتر نهضت فرنودی بارها در برنامه ماهواره ای خود شما را تایید و توصیه کردند ؟

-بله، دکتر نهضت فرنودی با نظر لطفی که به اینجانب داشته اند ، بارها در برنامه تلویزیونی خود (نگاهی به درون) اینجانب را برای مراجعینی که از ایران (تهران) تماس میگرفتند توصیه کرده بودند (سالهای ۸۷و۸۸).

-اینجانب ضمن تشکر از دکتر نهضت فرنودی ، افسوس میخورم که نمیتوانیم مستقیم از دانش و تجارب بالینی و مشاوره ای ایشان از نزدیک بهره مند شویم .  هزاران حیف که ایشان در ایران و در کنار ما نیستند .

-اینجانب به عنوان دکتر روانشناس و استاد دانشگاه در تهران(ایران)، برنامه های ماهواره ای  و نیز سی دیهای آموزشی دکتر نهضت فرنودی را برای عموم مردم  مفید و موثر دانسته و همگان را به استفاده از این برنامه ها توصیه میکنم.از این طریق بخشی از نبودن او در ایران و در کنار ما جبران شده و دانش و اطلاعات وسیع و همه جانبه ایشان مورد استفاده عموم مردم و حتی دانشجویان و اساتید روانشناسی و مشاوره قرار خواهد گرفت.

با احترام

دکتر جعفر دارابی

=================================================

در اینجا نظر چند تن از بینندگان وبلاگ در زیر می اید :

۱-سلام به شما و سلام به دکتر فرنودی که منو با شما اشنا کرد:من به هردوی شما احترام زیادی قائلم و واقعا شما دو عزیز (دکتر دارابی و دکتر فرنودی) زندگی منو تغییر دادین من خوشبختی خودم را مدیون شما میدانم.من سال 87 از طریق برنامه دکتر فرنودی با شما اشنا شدم و بسیار نتیجه گرفتم.لیلا.

================

۲-با عرض سلاممنم سال 87 از طریق برنامه های دکتر فرنودی با شما اشنا شدم و بسیار نتیجه گرفتم.من عاشق دکتر فرنودی و برنامه هایش هستم.با تشکر از شما و دکتر فرنودیمحمد باقری

==================

۳-سلام دکتر دارابیمن از بیمارای شما بودم که از طریق دکتر نهضت فرنودی پیش شما امدم و بعد از 12جلسه درمانی بسیار خوب خوب شدم.هم از شما و هم از دکتر فرنودی تشکر و قدردانی میکنم.قربون شما م. م.

===================

۴-دکتر دارابی عزیزنمیدونم من یادت هستسال 88 از طریق دکتر فرنودی از امریکا پیش شما آمدم .من افسردگی و مسائل زناشویی داشتم.من از کارتون بسیار نتیجه گرفتم و الان خوشبختی

 خودمو مدیون شما هستم و دکتر فرنودی که منو با

شما آشنا کرد.برای هر دوی شما ارزوی سلامتی و طول عمر بیشتر دارم.آمین.ل.اشتیانی.

====================

۵-سلام سلامخوبی استاد هم از کلاسای شما و هم از وبلاگهای شما نهایت استفاده را میبریم. تعریف دکتر فرنودی را زیاد شنیدیم ولی برنامه های او را ندیدم شبکه تصویر ایران را نداریم و گرفتنش سخته.اردتمند شما ل.اوتادی

==================

۶-سلام دکتر دارابی عزیزمن در سال 77 با نامه ای از طرف دکتر فرنودی پیش شما آمدم.با علائم افسردگی که شکر خدا تا حد زیادی خوبم الان کانادا پیش دخترم هستم دلم برا شما تنگ شده آمدم ایران حتما میام برای ادامه درمانم.داشتم در مورد مقالات دکتر فرنودی تو گوگل سرچ میکردم که شانسی سایت شما را دیدم و بسیار خوشحال شدم.موفق و سر افراز باشی.خدا نگه دارت

===================

۷-با عرض سلام با تشکر از مقالات ارزنده تان.من هم مس بقیه دوستان از طریق خانم فرنودی در سال 88با شما اشنا شدم که کتابهای شما را معرفی میکردند و خیلی از کارتون تعریف میکردند.با همسرم خدمت شما رسیدیم ولی متاسفانه او به مشاوره زناشویی ادامه ندادند.به دکتر شهر ارای هم مراجعه کردیم ولی هیچ نتیجه ای نداشت چون او کارش تعلیم و تربیت است نه مشاوره و رواندرمانی.دارم راضیش میکنم دوباره خدمت برسیم چون همون دو جلسه بسیار مفید بود.با تشکرزهرا


کلمات کلیدی=دکتر نهضت فرنودی-برنامه های دکتر نهضت فرنودی در ماهواره-دکتر نهضت فرنودی روانشناس بالینی در امریکا-روانشناسان توصیه شده توسط دکتر نهضت فرنودی-بهترین روانشناسان ایرانی توصیه شده توسط دکتر نهضت فرنودی-روانشناسان تایید شده یا معرفی شده توسط دکتر نهضت فرنودی..نهضت فرنودی-مقالات دکتر نهضت فرنودی-مقالات دکتر فرنودی در زمینه …روانشناسی و …-دکتر فرنودی روانشناس ایرانی در امریکا-مقالات دکتر نهضت فرنودی-سایت دکتر نهضت فرنودی-دکتر فرنودی بهترین روانشناس ایران-دکتر فرهودی-دکتر نهضت فرهودی-روانشناسان مورد قبول دکتر نهضت فرنودی در ایران و تهران-بهترین روانشناس-از نظر دکتر فرنودی در تهران-روانشناسان تایید شده دکی که دکتر فرنودی تایید و توصیه کردند.تر فرنودی-روانشناسان خوب در برنامه های ماهواره ای دکتر نهضت فرنودی…دکتر دارابی که دکتر فرنودی تایید و توصیه کردند-دکتر نهضت فرنودی-مقاله…مقالات…

روانشناس ایرانی در امریکا
روانشناس ایرانی در امریکا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *