روانشناس ایرانی در لندن

 
helpkade
روانشناس ایرانی در لندن
روانشناس ایرانی در لندن



لطفا صبر کنید …

Copyright by positive-thought.net 2016. All rights reserved.

پیاده سازی و سئو توسط: ‘GoGseo



لطفا صبر کنید …

مشاوره خانواده

مشاوره تحصیلی

مشاوره فردی

روانشناس ایرانی در لندن

مشاوره ازدواج

آیا بروز اموری همچون ابراز عشق و علاقه در زن و مرد یکسان است؟
زن دوست دارد از وی تمجید شود و نیاز به شنیدن آن دارد ولی عمدتا دوست‌داشتن در بین مردان خیلی به گفتار نمی‌آید و بیشتر در عمل و روابط زناشویی دیده می‌شود.

آیا داشتن افکار مثبت به نحوه تربیت فرد در دوران کودکی‌اش برمی‌گردد؟
داشتن افکار مثبت و منفی عاداتی است که ما از همان ابتدای کودکی می‌آموزیم و والدین ما الگو و سرمشق ما در این مورد هستند.

یادگیری در هر زمینه ای امری عادی تلقی می‌شود. نکته اینجا است که همان انعطاف ذهنی که باعث می‌شود شما در کارهای ساده مهارت پیدا کنید، امکان مثبت اندیشی را به شما می آموزد.

آیا زوج‌ها برای موفقیت در زندگی باید با کمک یکدیگر نگرش خود را نسبت به زندگی مثبت کنند یا هر یک به تنهایی می‌توانند رابطه بین خود و همسر را درجهت مثبت سوق دهند؟

نکات مهم در تربیت ذهن کودک ۱-به کودکت نگو : بر دیوار خط نکش بلکه بگو : بر ورق بنویس ، سپس آن را به دیوار میچسبانیم ۲-نگو : بلندشو و اتاق کثیفت را تمیز و منظم کن بگو : دوست داری با یکدیگر اتاق را مرتب کنیم ، چون میدانم نظم را دوست داری […]

چگونه از زندگی لذت ببریم ؟ پس منتظر تغییرات زیاد در یه روزی که معلوم نیست کی باشه نباشیم ، 40 مورد زیر رو بخونید تایید خواهید کرد. 1-گاهی به تماشای غروب آفتاب بنشینیم. 2- سعی کنیم بیشتر بخندیم. 3- تلاش کنیم کمتر گله کنیم. 4- با تلفن کردن به یک دوست قدیمی، او را […]

چرا بعضی افراد کلام نافذی دارند ؟ این اشخاص در اصل دارای برخی خصوصیات اخلاقی هستند که قدرت مجاب کردن دیگران را به آنها می بخشند و یاعث می شوند که کلامشان تاثیرگذاری بالایی داشته باشد و همین کلام نافذ نیز باعث حرکت آنها به سمت موفقیت می شود.

راهبردهای تشویق و تنبیه و پیامدهای منفی تنبیه چهار راهبرد اصلی برای تغییر رفتار از طریق تشویق و تنبیه وجود دارد که به شرح زیر پیش بینی شده است : ۱) تقویت مثبت: به معنی تشویق یک فرد به خاطر انجام رفتار قابل قبول و پسندیده است. در حقیقت تقویت مثبت یعنی ارایه یک پاداش […]

نام شما (الزامی)

ایمیل (الزامی)

انتخاب تاریخ مشاوره

پیام دلخواه

Copyright by positive-thought.net 2016. All rights reserved.

پیاده سازی و سئو توسط: ‘GoGseo

برای مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی با روانشناس در لندن یا ایران شما می توانید با مرکز مشاوره مکث به این شکل ارتباط برقرار کنید. ابتدا شماره واتساپ 98351671664+ را سیو کنید، سپس به این شماره پیام دهید و در آخر وقت مشاوره خود را مشخص کنید. همراه شما هستیم برا حل کردن مشکلاتی که در قسمت پایین ذکر شده است:

و مشکلاتی دیگر مانند غم، تنهایی، عشق، خیانت، نفرت، اعتماد به نفس و خیانت با ما از طریق تصویری و تلفنی در ارتباط باشید.

مرکز مشاوره مکث زیر نظر سازمان بهزیستی استان تهران (moshaver.behzisti.ir) با داشتن قرار داد با سازمانها و بانکهای مختلف و داشتن بهترین متخصصها در زمینه مشاوره و روانشناسی بهترین گزینه برای شما در کشور ایران می باشد.

با توجه به تغییرات ارزی طی سالهای گذشته هموطنان ما در اروپا، آمریکا، کانادا، استرالیا می توانند با پرداخت کمترین هزینه نسبت به مشاورین حاضر در کشور خودشان از خدمات روانشناسی با بهترین روانشناسان کشور به صورت تلفنی یا تصویری ارتباط برقرار کنند.

هزینه برای هر جلسه 1 ساعته 69 دلار آمریکا می باشد.

روانشناس ایرانی در لندن

شماره واتساپ جهت دریافت وقت مشاوره: 98351671664+

نحوره واریز از طریق سایت www.paypal.com به نشانی injamax_canada@yahoo.com می باشد.

در نظر داشته باشید که پس از انتخاب زمان مشاوره تا 24 ساعت می توانید مبلغ واریزی را به حساب اعلام شده انتقال دهید.

لازم به ذکر است با توجه به گوناگونی مشکلات و تخصص هر روانشناس در قسمتهای مختلف ابتدا شما با ارزیابگر مرکز مشاوره مکث صحبت کرده و پس از آن به مشاور مورد نظر ارجاع داده خواهید شد.

از دیگر مزایای ارتباط با ما این است که با توجه به اختلاف قیمت در بازار ارز ارتباط شما با درمانگران ایرانی که هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ دانشی بسیار کارآمد تر از روانشناسان هم رده خود در کشورهای دیگر هستند، موقعیت بهتری را برای شما فراهم میکند تا از خدمات مشاوره استفاده کنید.

روانشناس هایی که در ایران زندگی میکنند و یا دوره تخصصشان را در خارج از کشور گذرانده اند، در برخی موارد امتیازاتی متفاوت تری نسبت به روانشناسانی که در خارج مشغول فعالیت هستند دارند.

یکی از مهمترین این امتیازات نگرش دو سویه و جهان بینی متفاوت آنها به روانشناسانی است که فقط در خارج مشغول به فعالیت بوده اند است. از آنجایی که روانشناسی یک علم است اما علمی است که به روان و روحیه نفس هر انسانی مربوط است، از لحاظی میتوانیم بگوییم چون مسئله صرفاً انسان است، فرقی ندارد جهان بینی درمانگر چگونه باشد، اما از جهاتی نیز کاملاً برعکس میتوانیم به همین موضوع بپردازیم که چون مسئله انسان و روان انسان است و روان انسان مدام در حال تغییر و تحول است و این تغییر و تحول به واسطه قرار گرفتن در محیط های مختلف اثر بیشتری نیز دارد، از این رو هر چقدر که روانشناسی تجربه بیشتری داشته باشد از این رو می تواند نگرش و بینش متفاوت تری نیز داشته باشد.

فرض کنید شما علم روانشناسی را با یک مسیر مشخص زندگی می آویزید، دستاورد شما آیا شبیه به دستاورد کسی است که در زندگی خود مدام چالش های مختلف داشته، مسیرهای مختلف را طی کرده و با آدمهای مختلف وقت گذرانده و او نیز علم روانشناسی را آموخته است.

از این رو آنچه در بطن علم روانشناسی و روانشناس بودن وجود دارد به نوعی دنیا دیدگی، تفسیر و معنی کردن زندگی و راه های متفاوت زندگی و درک بهتر از امور زندگی است. زیرا انسان یک ماشین و وسیله ایی مشخص نیست که یک علم بر روی او همان تأثیر درمانی را داشته باشد که بر روی دیگری نیز دارد.

از این رو چون انسان دارای روحیه متغییر و روان قابل تغییر و احوالاتی مختلف است به همان میزان روانشناسی دنیا دیده تر و کسی که درک متفاوتی از زندگی داشته باشد با تلفیق علم و مهارت خود میتواند دستاورد بزرگی در زندگی و راه درمانی برای یک مراجع داشته باشد.

روانشناسانی هستند که در سرتاسر دنیا به واسطه تغییرهای سیاسی و همچنین آموزش های حرفه ایی در مقاطع دکترا مشغول آموزش علم روانشناسی شده اند. در ونکوور و تورنتو از دسته شهرهایی هستند که همانطور که در صنعت پیشرفت قابل ملاحظه ایی داشته، در علم های انسانی نیز مانند روانشناسی پیشرفت بسزایی داشته است.

از این رو مجموعه روانشناسی مکث، به واسطه رشد بیشتر و تمایل مراجعان به برقراری رابطه درمانی با روانشناسان شهرای ونکوور و تورنتو این قابلیت را دارد که مراجعان بتوانند با برقراری رابطه آنلاین از طریق مرکز روانشناسی مکث، با مشاوران روانشناس در این شهرها به درمان آنلاین بپردازند.

مشاورین در شهرهای لندن با برقراری این امکان میتوانند تمام دستاوردهای اولیه درمانی خود را که در کشورهای پیشرفته از لحاظ علمی و بینش انسانی خود به دستاوردهایی با تسریع در عملکرد درمانی (که به واسطه مجموعه روانشناسی مکث) ایجاد شده، درمان های روز را در اختیار مراجعین قرار بدهند.

ایجاد برقراری حتی با فاصله هزاران کیلومتر با روانشناس دلخواهمان که اگر این امکان به وسیله تماس های تلفنی پیش از این و با شماره هایی که از تلویزیون های ماهواره ایی پخش میشده بسیار سخت تر و پر هزینه تر از این بوده که اکنون مشاور روانشناس به واسطه یک مرکز درمانی معتبر (مجموعه روانشناسی مکث) میتوانند ارتباط آنلاین با مراجعه برقرار کنند و به درمان مراجعین بپردازند.

هر چند که در این درمان ها راه بسیار دور است اما به دلیل ارتباط اینترنتی میتوان با محاسبه تغییر زمان در هر دو کشور، زمان مشخصی را برای ارتباط با روانشناس و مراجعه کننده در نظر گرفت و دقیقاً در زمان مشخص درمان را آغاز کرد.

مراجع نمیتواند بهانه ناخوداگاه دوری راه، شلوغ بودن مسیر، مسافرت بودن و نرسیدن را که همه و همه دلیل مقاومت در درمان هستند را بیاورد. از این رو مراجع هر جایی که باشد با برقراری ارتباط اینترنتی که امروزه در همه جای جهان امکان پذیر است میتواند درمان را شروع کند و در زمان مشخص به پایان برساند.

در بیشتر موارد از آنجایی که مراجع مستقیم و رو در رو با درمانگر در یک اتاق درمانی قرار ندارد میتواند خودافشایی بیشتر و کارآمد تری نسبت به زمانی داشته باشد که مستقیماً تحت فشار درمانگر در اتاق درمان است. مراجع هر جایی که احساس آرامش میکند میتواند رابطه درمانی را با درمانگر خود آغاز کند و در آن فضا به واسطه درمان آنلاین ارتباط راحت تر وصمیمی تری با درمانگر خود آغاز کند.

تنها و صرفاً مکان مشاوره برای درمانجو متفاوت است که خود از مزیت های مشاوره محسوب میشود، از این رو خود مشاور راهکارهای درمانی خود را که همان راهکارهای درمانی دیگر مشاوران است به کار میبندد. این روزها به قدری مردم با فضای مجازی آشنا و صمیمی هستند که در اکثر موارد مشاوره های آنلاین میتواند احساس بهتری را نیز در درمانجو ایجاد کند. زیرا در فضای همیشگی (اینترنت) قرار دارد و به صحبت در این مکان آشنا است و هدف گذاری ها و بیان مسائل نیز برای او کاملاً آشنا نیز میباشد.

بررسی در این مورد که چه مرکز مشاوره ایی امکان مشاوره آنلاین را برای شما برقرار میکند و شما به واسطه کدام مرکز مشاوره میخواهید به درمان خود به وسیله درمانگری در ایران باشید بسیار مهم است. شما میتوانید این اعتبار را با ورود به خود مرکز مشاوره، آشنایی با آن مرکز و یا فعالیت های مرکز مشاوره در اینترنت و سایت های معتبر این مرکز به دست بیاورید. بنابراین با این شناخت هم میتوانیم مرکز معتبری را در شهر تهران بشناسیم و هم با دیگر فعالیت های این مجموعه آشنا بشویم و هم به ایجاد و برقراری ارتباط با مشاوران در دیگر کشور ها پرداخته باشیم.

ایجاد جلسات ضروری در مشاوره های آنلاین یکی از مهمترین و ویژه ترین خدمات مشاوره آنلاین است. زیرا در مشاوره های حضوری صرفاً هفته ایی یک جلسه مراجع میتواند با مشاور خود و نهایتاً دو جلسه ایجاد ارتباط درمانی داشته باشد. اما در مشاوره های آنلاین به دلیل راحت تر بودن فضای مشاوره، در صورت ضرورت مراجع با هماهنگی مختصری میتواند با مشاور خود ارتباط برقرار کند و از او راهنمایی بگیرد.

مشاوره های آنلاین به دلیل کسر شدن هزینه مسافت و طی کردن مسیر ممکن بسیار کم هزینه تر از مشاوره های حضوری است. مراجع فقط باید هزینه درمان را بپردازد و به دلیل مشاوره آنلاین هزینه های جانبی از او کسر میشود و درمان او با هزینه کمتری امکان پذیر میشود.

مرکز مشاوره مکث، مشاور و روانشناس شما در ونکوور و تورنتو می باشد.

با ما باشید.

لطفا جهت مشاوره در مورد «روانشناس در لندن انگلیس» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

ارسال شده توسط: مدیریت سایت

در دکتر روانشناس

اکتبر 8, 2017
۰
1,304 بازدید

Author : Psychological Website

حدود ۱۰۰ هزار ایرانی در انگلستان ساکن هستند که نیمی از آنها در شهر لندن می باشند. لندن (London) بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کشور انگلستان می باشد. این شهر در کنار رودخانه تیمز قرار دارد و تاریخی دوهزار ساله دارد. لندن یکی از شهرهای مهم تجاری- اداری- مالی- فرهنگی و سیاسی جهان است. جمعیت این شهر حدود ۸،۵۰۰،۰۰۰ نفر می باشد.

پیدا کردن روانشناس در انگلستان و یا لندن و یا هر جای دیگری خارج از کشور ایران برای ایرانیان می‌تواند اندکی چالش‌برانگیز باشد. اما با وجود امکانات نوینی که به‌وجود آمده است، افرادی که در خارج از کشور ساکن هستند نیز می‌توانند همانند ایرانی‌های ساکن ایران از خدمات روانشناختی بهره‌مند شوند. بر طبق آمار بدست آمده حدود ۴۰ هزار مهاجر ایرانی در لندن ساکن هستند که تعداد زیادی از آنها نسل اول مهاجر محسوب می شوند و بنابراین فارسی زبان اول آنها محسوب می شود. بهمین دلیل شاید مراجعه به مشاور انگلیسی زبان نتواند نیاز آنها را مرتفع سازد. زیرا زبان مهمترین وسیله ارتباط با یک مشاور است و بنابراین داشتن یک زبان مشترک که مشاور و مراجع هر دو بر آن تسلط کامل دارند برای انتقال احساسات درونی ضروری می باشد.

از سویی دیگر لندن یکی از شهرهای گران دنیا محسوب می شود و هزینه بالای مشاوره در این شهر بسیاری از ایرانیان را از دریافت کمک از یک متخصص باز می دارد و در نتیجه مجبور هستند با دوستان و بستگان خود مشورت کنند که در بسیاری از موارد ممکن است راهگشا نباشد و این مشورت ممکن است بیش از منطق بر احساسات استوار باشد. بدلیل تفاوت نرخ ارز در سالهای اخیر و همچنین بواسطه پیشرفت تکنولوژی مشاوره با متخصصینی که در ایران ساکن هبستند از لحاظ هزینه مقرون بصرفه تر خواهد بود و بنابراین هزینه بالای مشاوره دیگر نمی تواند مانعی برای ایرانیان ساکن لندن و انگلستان باشد.

روانشناس ایرانی در لندن

اکثر ما می‌دانیم که در هنگام افسردگی و یا اضطراب می‌توان به روانشناس مراجعه کرد، اما شاید کمتر آگاه باشیم که در چه موارد دیگری می‌توان به روانشناس یا رواندرمانگر در انگلستان یا لندن مراجعه نمود. از جمله این موارد می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

اما پیش از آنکه یک روانشناس در انگلستان و یا لندن و یا هر جای دیگری بیابیم، باید ویژگی‌های یک روانشناس خوب را مدنظر داشته باشیم. چه ویژگی‌هایی می‌تواند به ما اطمینان دهد که یک روانشناس مناسب و کارآمد را به طور مثال روانشناس در انگلستان یافته‌ایم. در ادامه به بعضی از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.

علاوه بر این موارد، به بسیاری موارد دیگر نیز می‌توان اشاره کرد که در حوصله این مقاله نمی‌باشد.

برچسب زده شده با:استانبول استرالیا دبی دکتر روانشناس روانشناس روانپزشک سوئد شیراز لس آنجلس مشاور گرگان

جولای 7, 2020

مارس 31, 2019

اکتبر 5, 2018

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پیدا کردن یک روانشناس در آنکارا برای ایرانیان با توجه به ویژگی‌های خاص این کشور و تفاوت فرهنگی احتمالاً اندکی دشوار است. تفاوت‌های فرهنگی بین …

موسسه حقوقی امیر نجات

021-86129208 –

09122888366

021-86129208 –

09122888366

روانشناس ایرانی در لندن

روانشناس لندن-روانشناس ایرانی در لندن

چگونه روانشناس لندن-روانشناس ایرانی در لندن بیابیم؟

ممکن است شما ساکن لندن باشید و به یک روانشناس ایرانی محتاج باشید. در این صورت ما دکتر سپیده شلبیری را به شما پیشنهاد می کنیم

مزیت مشاوره روانشناسی با خانم دکتر شلبیری  شامل موارد زیر استروانشناس لندن-روانشناس ایرانی در لندن

1- عدم نیاز مراجعه حضوری به مطب

2- استفاده در منزل در خدمات مشاوره ایشان

3- بازدهی بیش از 90 درصد در بهبود مشکلات روحی و عاطفی
4-کاهش پرداخت هزینه

مشاوره به صورت کاملا تصویری انجام می پذیرید و شما رضایت کامل را خواهبد داشت.

در صورت نیاز به پرداخت حق المشاوره نیز از طریق واتساپ قابل انجام می باشد.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

وکیل

وکیل پایه یک دادگستری

نشانی: تهران،سعادت آباد،ابتدای بلوار دریا،پلاک 30،طبقه 4 ،واحد 8

شماره تماس:02186129208

موبایل:09122888366

دکتر حمیدرضا رحمانیان (عضو نظام پزشکی انگلستان به شماره ۶۱۱۷۹۷۱)

روانپزشك و فوق تخصص روانپزشکی پرناتال

 

سوابق علمی

زمینه های مشاوره

روانشناس ایرانی در لندن

مسئولیت های علمی و اجرایی

مشاهده رزومه کامل

با دکتر حمیدرضا رحمانیان از زبان ایشان بیشتر آشنا شوید

تماس با سیمیا

ایمیل: COUNSELING@SIMIASERVICE.COM شماره تماس: ۰۰۹۸۲۱۸۸۵۶۲۶۱۵ پیام رسان تلگرام:@maryamkhazraee پیام رسان واتساپ: 00989302672054

شبکه های اجتماعی سیمیا

درباره سیمیا

اگر از مشاوره روانشناسی آنلاین اطلاعات کمی دارید توصیه می کنیم راهنمای مشاوره های آنلاین روانشناسی را در لینک زیر مشاهده نمایید:


مشاهده رزومه کاملDownloads-icon

مجموعه مقالات آموزشی روانشناسی به صورت روزمره برای شما تدارک دیده می شود.

همچنین می توانید در قسمت پرسش و پاسخ سوالات خود را پیدا کرده و یا بپرسید.

برای تعیین وقت مشاوره روانشناس کودک و نوجوان، خانم شبنم مهاجر با شماره های عنوان شده در ذیل تماس بگیرد:

تماس با مرکز تهران:
٠٢١٢٢٣٠٥٨٤٩ – ٠٩٣٧٥٢٠٣٢٢٩

تماس با مرکز بینش کرج:
۰۲۶۳۴۲۱۹۸۲۱ – ۰۹۰۳۶۴۱۱۲۲۵

ویروس کورونا: براساس دستورالعمل‌های دولت بریتانیا به خاطر شیوع ویروس کورونا تا اطلاع ثانوی جلسات روان‌درمانی فقط بصورت آنلاین و از طریق اسکایپ، فیس‌تایم یا واتس‌اپ برگزار خواهد شد.
من در رشته علوم اجتماعی و روان‌درمانگری تحصیل کرده و دارای دیپلم روان‌درمانگری سیستمی هستم. من همینطور دارای دیپلم پیشرفته روان‌درمانگری زوج‌ها (Couples Therapy) از انستیتوی NAOS لندن و دیپلم روان‌درمانگری روابط جنسی و عاطفی (Psychosexual and Relationship Therapy) هستم.
من سال ها با کودکان، نوجوانان، خانواده های مهاجر و زنان قربانی خشونت خانگی و قربانیان قاچاق انسان کار کرده ام و بیش از ده سال است که در چارچوب سازمان‌های غیرانتفاعی یا بطور خصوصی به ارایه خدمات روان‌درمانگری به خانواده ها، زوج ها و افراد می پردازم.
من دارای گواهی اروپایی روان‌درمانگری (ECP) و عضو انجمن اروپایی روان‌درمانگران (EAP) هستم. من همینطور عضویت انجمن اروپایی مشاوران خانواده یا افتا (EFTA) و انجمن مشاوره و روان‌درمانگری بریتانیا یا بی‌ای‌سی‌پی (BACP)، را دارم. همچنین عضو کالج روان‌درمانی جنسی و رابطه (COSRT) هستم.
من در زمینه مشکلات مربوط به روابط خانوادگی، عاطفی – جنسی زوج ها، خشونت خانگی، جدایی، طلاق، تنظیم رابطه با فرزندان و مهارت های فرزندپروری، افسردگی، اضطراب، عدم اعتماد به نفس، مدیریت خشم، آسیب‌های جنسی، خودآزاری، از دست دادن نزدیکان، استرس و ترس های واهی تجربه دارم.
جلسات تراپی و روان‌درمانی برای ساکنین لندن و حومه به صورت حضوری صورت می گیرد. اما با توجه به گستردگی حضور فارسی زبانان در اقصی نقاط دنیا و عدم دسترسی بسیاری از آنها به روان‌درمانگر فارسی زبان، خدمات روان‌درمانی را از طریق اسکایپ هم ارایه می دهم.
هر جلسه مشاوره پنجاه دقیقه و معمولا هفته ای یک بار است، هرچند بنا به مورد ممکن است فاصله جلسات بیش از یک هفته باشد.
جلسه روان‌درمانی
در صورت نیاز به تراپی، می توانید از طریق تلفن یا ایمیل تماس بگیرید تا سوالات احتمالی شما را پاسخ دهم و سپس در صورت تمایل جلسات روان‌درمانی را آغاز کنیم.
برای تراپی از طریق اپ‌های ویدیویی مثل فیس‌تایم یا اسکایپ، ابتدا از طریق ایمیل با من تماس بگیرید تا بعد از تعیین وقت و پرداخت هرینه از طریق حساب بانکی در بریتانیا، حساب TransferWise در کشورهای اروپایی، آمریکا و استرالیا یا  در کشورهای دیگر، جلسات روان‌درمانی را شروع کنیم.
کد اخلاقی
من بر اساس کدهای اخلاقی انجمن مشاوره و روان‌درمانگری بریتانیا یا بی ای سی پی و انجمن اروپایی مشاوران خانواده یا افتا کار می کنم.
بر اساس این کدهای اخلاقی همه محتوای جلسات روان‌درمانی و مشاوره چه حضوری و چه از طریق تلفن یا اسکایپ محرمانه تلقی می شود. بر همین اساس ضبط و بازنشر و استفاده از محتوای جلسات در هر شرایط توسط روان‌درمانگر و مراجع ممنوع و غیرقانونی است.
حریم خصوصی
من مطابق قانون حفاظت از داده ها ۱۹۹۸ بریتانیا خود را موظف به حفظ اطلاعات شخصی که شما از طریق ایمیل در اختیارم می گذارید می‌دانم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به بخش Privacy سایت مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر
تلفن
+44 75 2328 4208
ایمیل
counselling@pourabdollah.com
اینستاگرام
shpourabdollah
فیسبوک
facebook.com/shahrzadpourabdollah

Your Name (required)
Your Email (required)
Subject
Your Message

ویروس کورونا: براساس دستورالعمل‌های دولت بریتانیا به خاطر شیوع ویروس کورونا تا اطلاع ثانوی جلسات روان‌درمانی فقط بصورت آنلاین و از طریق اسکایپ، فیس‌تایم یا واتس‌اپ برگزار خواهد شد.

من در رشته علوم اجتماعی و روان‌درمانگری تحصیل کرده و دارای دیپلم روان‌درمانگری سیستمی هستم. من همینطور دارای دیپلم پیشرفته روان‌درمانگری زوج‌ها (Couples Therapy) از انستیتوی NAOS لندن و دیپلم روان‌درمانگری روابط جنسی و عاطفی (Psychosexual and Relationship Therapy) هستم.

من سال ها با کودکان، نوجوانان، خانواده های مهاجر و زنان قربانی خشونت خانگی و قربانیان قاچاق انسان کار کرده ام و بیش از ده سال است که در چارچوب سازمان‌های غیرانتفاعی یا بطور خصوصی به ارایه خدمات روان‌درمانگری به خانواده ها، زوج ها و افراد می پردازم.

من دارای گواهی اروپایی روان‌درمانگری (ECP) و عضو انجمن اروپایی روان‌درمانگران (EAP) هستم. من همینطور عضویت انجمن اروپایی مشاوران خانواده یا افتا (EFTA) و انجمن مشاوره و روان‌درمانگری بریتانیا یا بی‌ای‌سی‌پی (BACP)، را دارم. همچنین عضو کالج روان‌درمانی جنسی و رابطه (COSRT) هستم.

روانشناس ایرانی در لندن

من در زمینه مشکلات مربوط به روابط خانوادگی، عاطفی – جنسی زوج ها، خشونت خانگی، جدایی، طلاق، تنظیم رابطه با فرزندان و مهارت های فرزندپروری، افسردگی، اضطراب، عدم اعتماد به نفس، مدیریت خشم، آسیب‌های جنسی، خودآزاری، از دست دادن نزدیکان، استرس و ترس های واهی تجربه دارم.

جلسات تراپی و روان‌درمانی برای ساکنین لندن و حومه به صورت حضوری صورت می گیرد. اما با توجه به گستردگی حضور فارسی زبانان در اقصی نقاط دنیا و عدم دسترسی بسیاری از آنها به روان‌درمانگر فارسی زبان، خدمات روان‌درمانی را از طریق اسکایپ هم ارایه می دهم.

هر جلسه مشاوره پنجاه دقیقه و معمولا هفته ای یک بار است، هرچند بنا به مورد ممکن است فاصله جلسات بیش از یک هفته باشد.

در صورت نیاز به تراپی، می توانید از طریق تلفن یا ایمیل تماس بگیرید تا سوالات احتمالی شما را پاسخ دهم و سپس در صورت تمایل جلسات روان‌درمانی را آغاز کنیم.

برای تراپی از طریق اپ‌های ویدیویی مثل فیس‌تایم یا اسکایپ، ابتدا از طریق ایمیل با من تماس بگیرید تا بعد از تعیین وقت و پرداخت هرینه از طریق حساب بانکی در بریتانیا، حساب TransferWise در کشورهای اروپایی، آمریکا و استرالیا یا  در کشورهای دیگر، جلسات روان‌درمانی را شروع کنیم.

من بر اساس کدهای اخلاقی انجمن مشاوره و روان‌درمانگری بریتانیا یا بی ای سی پی و انجمن اروپایی مشاوران خانواده یا افتا کار می کنم.

بر اساس این کدهای اخلاقی همه محتوای جلسات روان‌درمانی و مشاوره چه حضوری و چه از طریق تلفن یا اسکایپ محرمانه تلقی می شود. بر همین اساس ضبط و بازنشر و استفاده از محتوای جلسات در هر شرایط توسط روان‌درمانگر و مراجع ممنوع و غیرقانونی است.

من مطابق قانون حفاظت از داده ها ۱۹۹۸ بریتانیا خود را موظف به حفظ اطلاعات شخصی که شما از طریق ایمیل در اختیارم می گذارید می‌دانم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به بخش Privacy سایت مراجعه کنید.

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message

روند

مرکز مشاوره ازدواج و خانوده نیک همراه – گروه مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده نیک همراه

در صورتی که در کشور انگلیس زندگی می کنید و نیازمند مراجعه به روانشناس هستید، موارد متعددی پیش روی شماست. اما اگر الویتتان، مشاوره با یک روانشناس ایرانی ست، می توانید از مشاوره های آنلاین و غیر حضوری گروه مشاوران نیک همراه، بهره بگیرید. قطعا مشاوره با روانشناس ایرانی در انگلیس کمی دشوار است و بزرگترین مشکل سر راه شما پیدا کردن مشاوری هم زبان است که با روحیات ایرانی ها، آشنا باشد. مشاوره آنلاین برای ایرانیان انگلیس، یک راه کارآمدست که استفاده از خدمات روانشناسی را ممکن می کند. برای ارتباط با مشاوره مورد نظرتان می توانید وقت مشاوره آنلاین با روانشناس در ایران، رزرو کنید و از این خدمات در اولین فرصت استفاده کنید.

کشور انگلیس در جزیره بریتانیا قرار دارد که شامل اسکاتلند و ولز نیز می باشد. انگلیس بزرگترین کشور جزیره است و دو سوم مساحت این جزیره را به خود اختصاص می دهد. این کشور توسط دریای ایرلند، دریای شمالی و اقیانوس اطلس احاطه شده است اما بسیار نزدیک به سرزمین اصلی اروپاست. این کشور به دلیل اقتصاد قوی و رفاه زندگی بالا در بین مهاجران ایرانی محبوبیت بالایی دارد. البته توصیه می شود که قبل از مهاجرت کردن در مورد انگلیس و نحوه زندگی در آنجا تحقیق کنید، مخصوصا اگر با خانواده مهاجرت می کنید. 

مهاجرت به انگلیس یا هر کشور دیگری با بحران های زیادی روبروست که در این میان نمی توان بحران های روحی را نادیده گرفت و برای حل آن باید از مشاوره روانشناس استفاده کنید تا سلامت خود و اعضای خانواده را تامین کنید. نیک همراه برای مشاوره در کنار شماست و می توانید برای موارد زیر به شما مشاوره دهد:

روانشناس ایرانی در لندن

در صورتی که نیازمند مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و یا مشاوره طلاق باشید می توانید از مشاوره آنلاین برای ایرانیان انگلیس استفاده کنید. مشاوره ازدواج در انگلیس، با جدیدترین متدهای روز دنیا ارائه می شود همچنین مشاوره خانواده در انگلیس بصورت انفرادی و خانوادگی برگزار می شود. اگر برای طلاق نیاز به مشورت دارید می توانید وقت مشاوره طلاق در انگلیس به صورت آنلاین رزرو کنید و از مشاوره دلخواهتان به راحتی کمک بگیرید.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی یکی از راه های دریافت مشاوره در کمترین زمان ممکن، مشاوره آنلاین است. برای دریافت مشاوره آنلاین پس از هماهنگی با مشاور مورد نظرتان، می توانید با برقراری یک ارتباط مجازی، از تجربیات او استفاده کنید. البته مشاوره غیر حضوری و آنلاین مزایای دیگری نیز دارد. در اینجا به برخی از مزایای مشاوره آنلاین اشاره می کنیم.

می توانید با کمترین هزینه با مشاوره دلخواهتان که ممکن است هزاران کیلومتر از شما فاصله داشته باشد، ارتباط آنلاین بگیرید.
تغییر ساعت و زمان مشاوره به حداقل می رسد. در ارتباط اینترنتی می توان با محاسبه اختلاف زمان دو کشور، زمان مشخصی را برای ارتباط با روانشناس انتخاب کرد.

اگر از مراجعه به روانشناس گریزانید، مشاوره آنلاین یک پیشنهاد عالی ست. درمان را می توانید خیلی راحت و با فشارهای روحی کمتری شروع کنید. در خانه خود بنشینید و روان درمانی خود را آغاز کنید.

با توجه به حضور اکثر افراد در فضای مجازی، مشاوره آنلاین بواسطه ارتباط اینترنتی با صمیمیت بیشتری برگزار می شود و راهکارهای ارائه شده توسط روانشناس و روان درمان، تاثیرگذاری بیشتری دارد.

یکی از مهم ترین مزایای مشاوره آنلاین در انگلیس این است که می توان با هماهنگی قبلی تعداد جلسات مشاوره را در طول هفته افزایش داد.

ممکن است نیازمند روانشناس در انگلیس باشید اما نمی دانید که از بین روانشناسان متعدد، چطور یک روانشناس خوب انتخاب کنید. در اینجا به برخی از ویژگی‌های یک روانشناس خوب اشاره می کنیم تا با دقت و اطمینان بیشتری روانشناس در انگلیس انتخاب کنید و یا وقت مشاوره آنلاین رزرو کنید:

گروه مشاوره نیک همراه با مشاوره آنلاین در انگلیس، مشاوره واتساپ در انگلیس و مشاوره اسکایپ انگلیس برای هموطنان خارج از کشور، نقش موثری در کاهش مشکلات فردی، خانوادگی و مسائل مربوط به فرزندان و … دارد.

021-28424894

آخرین نوشته ها

رقابت بین فرزندان را چگونه کنترل کنیم؟


رابطه از راه دور

در خبرنامه نیک همراه عضو شوید و آخرین اخبار و مقالات را در ایمیل خود بخوانید.

قدرت گرفته از

خیلی خوشحالیم که امروز با شما همراهیم. این جا وب سایت گروه مشاوران نیک همراه است که با هدف ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه های مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره دوران نامزدی، مشاوره ی کودک و مشاوره تحصیلی(دانش آموزان و دانشجویان) بنا شده است و سعی در خدمت گزاری و ارائه بهترین راه حل ها را به شما عزیزان دارد

برترین پست ها


رابطه از راه دور


عشق بی قید و شرط چیست؟


شیوه های رفتار عاشقانه با همسر

ازدواج


تعهد به همسر چیست؟


حد و مرز روابط چگونه است؟


شیوه های رفتار عاشقانه با همسر


نشانه های ازدواج ناموفق


احساس تنهایی در رابطه و مقابله با آن

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

روانشناس ایرانی در لندن
روانشناس ایرانی در لندن
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *