روانشناس ایرانی در استرالیا

 
helpkade
روانشناس ایرانی در استرالیا
روانشناس ایرانی در استرالیا

روند

مرکز مشاوره ازدواج و خانوده نیک همراه – گروه مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده نیک همراه

در صورتی که در کشور استرالیا زندگی می کنید و نیازمند مراجعه به روانشناس هستید، موارد متعددی پیش روی شماست. اما اگر الویتتان، مشاوره با یک روانشناس ایرانی ست، می توانید از مشاوره های آنلاین و غیر حضوری گروه مشاوران نیک همراه، بهره بگیرید. قطعا مشاوره با روانشناس ایرانی در استرالیا کمی دشوار است و بزرگترین مشکل سر راه شما پیدا کردن مشاوری هم زبان است که با روحیات ایرانی ها، آشنا باشد. مشاوره آنلاین برای ایرانیان استرالیا، یک راه کارآمد ست که استفاده از خدمات روانشناسی را ممکن می کند. برای ارتباط با مشاوره مورد نظرتان می توانید وقت مشاوره آنلاین با روانشناس در ایران، رزرو کنید و از این خدمات در اولین فرصت استفاده کنید.

استرالیا از بزرگترین کشورهای مهاجر پذیر است که در سال های اخیر یکی از مهم ترین مقاصد ایرانیان برای مهاجرت است. کیفیت بالای زندگی و شرایط آب و هوایی مناسب از مهم ترین دلایل ایرانیان برای مهاجرت به استرالیاست. اقتصاد پیشرفته و رو به رشد استرالیا از دیگر دلایل انتخاب استرالیا برای مهاجرت ایرانیان است. فارغ از جذابیت های زیاد استرالیا، بهتر است که قبل از مهاجرت تا جای ممکن در مورد استرالیا و نحوه زندگی در آنجا اطلاعات کسب کنید، بخصوص اگر قرار است با خانواده تان به استرالیا مهاجرت کنید.

مهاجرت به استرالیا یا هر کشور دیگری با بحران های زیادی روبروست که در این میان نمی توان بحران های روحی را نادیده گرفت و برای حل آن باید از مشاوره روانشناس استفاده کنید تا سلامت خود و اعضای خانواده را تامین کنید. نیک همراه برای مشاوره در کنار شماست و می توانید برای موارد زیر به شما مشاوره دهد:

روانشناس ایرانی در استرالیا

در صورتی که نیازمند مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و یا مشاوره طلاق باشید می توانید از مشاوره آنلاین برای ایرانیان استرالیا استفاده کنید. مشاوره ازدواج در استرالیا، با جدیدترین متدهای روز دنیا ارائه می شود همچنین مشاوره خانواده در استرالیا بصورت انفرادی و خانوادگی برگزار می شود. اگر برای طلاق نیاز به مشورت دارید می توانید وقت مشاوره طلاق در استرالیا به صورت آنلاین رزرو کنید و از مشاوره دلخواهتان به راحتی کمک بگیرید.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی یکی از راه های دریافت مشاوره در کمترین زمان ممکن، مشاوره آنلاین است. برای دریافت مشاوره آنلاین پس از هماهنگی با مشاور مورد نظرتان، می توانید با برقراری یک ارتباط مجازی، از تجربیات او استفاده کنید. البته مشاوره غیر حضوری و آنلاین مزایای دیگری نیز دارد. در اینجا به برخی از مزایای مشاوره آنلاین اشاره می کنیم.

می توانید با کمترین هزینه با مشاوره دلخواهتان که ممکن است هزاران کیلومتر از شما فاصله داشته باشد، ارتباط آنلاین بگیرید.
تغییر ساعت و زمان مشاوره به حداقل می رسد. در ارتباط اینترنتی می توان با محاسبه اختلاف زمان دو کشور، زمان مشخصی را برای ارتباط با روانشناس انتخاب کرد.

اگر از مراجعه به روانشناس گریزانید، مشاوره آنلاین یک پیشنهاد عالی ست. درمان را می توانید خیلی راحت و با فشارهای روحی کمتری شروع کنید. در خانه خود بنشینید و روان درمانی خود را آغاز کنید.

با توجه به حضور اکثر افراد در فضای مجازی، مشاوره آنلاین بواسطه ارتباط اینترنتی با صمیمیت بیشتری برگزار می شود و راهکارهای ارائه شده توسط روانشناس و روان درمان، تاثیرگذاری بیشتری دارد.

یکی از مهم ترین مزایای مشاوره آنلاین این است که می توان با هماهنگی قبلی تعداد جلسات مشاوره را در طول هفته افزایش داد.

ممکن است نیازمند روانشناس در استرالیا باشید اما نمی دانید که از بین روانشناسان متعدد، چطور یک روانشناس خوب انتخاب کنید. در اینجا به برخی از ویژگی‌های یک روانشناس خوب اشاره می کنیم تا با دقت و اطمینان بیشتری روانشناس در استرالیا انتخاب کنید و یا وقت مشاوره آنلاین رزرو کنید:

گروه مشاوره نیک همراه با مشاوره آنلاین در استرالیا، مشاوره واتساپ در استرالیا و مشاوره اسکایپ استرالیا برای هموطنان خارج از کشور، نقش موثری در کاهش مشکلات فردی، خانوادگی و مسائل مربوط به فرزندان و … دارد.

021-28424894

آخرین نوشته ها

رقابت بین فرزندان را چگونه کنترل کنیم؟


رابطه از راه دور

در خبرنامه نیک همراه عضو شوید و آخرین اخبار و مقالات را در ایمیل خود بخوانید.

قدرت گرفته از

خیلی خوشحالیم که امروز با شما همراهیم. این جا وب سایت گروه مشاوران نیک همراه است که با هدف ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه های مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره دوران نامزدی، مشاوره ی کودک و مشاوره تحصیلی(دانش آموزان و دانشجویان) بنا شده است و سعی در خدمت گزاری و ارائه بهترین راه حل ها را به شما عزیزان دارد

برترین پست ها


رابطه از راه دور


عشق بی قید و شرط چیست؟


شیوه های رفتار عاشقانه با همسر

ازدواج


تعهد به همسر چیست؟


حد و مرز روابط چگونه است؟


شیوه های رفتار عاشقانه با همسر


نشانه های ازدواج ناموفق


احساس تنهایی در رابطه و مقابله با آن

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

ارسال شده توسط: مدیریت سایت

در دکتر روانشناس

اکتبر 8, 2017
۰
854 بازدید

Author : Psychological Website

پیدا کردن روانشناس در استرالیا و یا هر جای دیگری خارج از کشور ایران به‌جهت مشکلات زبانی می‌تواند اندکی چالش‌برانگیز باشد. اما با وجود شبکه‌های ارتباطی نوین همچون اینترنت، افرادی که در خارج از کشور ایران ساکن هستند نیز می‌توانند همانند ایرانی‌های ساکن ایران از خدمات روانشناختی بهره‌مند شوند.

اکثر ما می‌دانیم که در هنگام افسردگی و یا اضطراب می‌توان به روانشناس مراجعه کرد، اما شاید کمتر آگاه باشیم که در چه موارد دیگری می‌توان به روانشناس و یا روان‌درمانگر مراجعه نمود. از جمله این موارد می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

مهاجرت به هر نقطه از دنیا که با فرهنگ و زبان ما متفاوت باشد مسلما دشواری هایی را بهمراه خواهد داشت. اما اصولا چرا انسان‌ها مهاجرت می‌کنند و حاضرند چنین دشواری هایی را برای خود بخرند؟ آیا مهاجرت پدیده‌ای جدید است و یا آنکه گذشتگان نیز مهاجرت می‌کردند؟ با رجوع به تاریخ می‌بینیم که انسان‌ها در طول تاریخ هر کجا به مشکلی بر می‌خوردند، مهاجرت می‌کردند. گروهی از انسان‌ها نیز به امید یافتن سرزمین‌های حاصلخیزتر و بهتر مهاجرت می‌کردند. اکنون نیز انسان‌ها مانند گذشته مهاجرت می‌کنند، ولکن دلایل این مهاجرت نسبت به گذشته اندکی تفاوت دارد.

روانشناس ایرانی در استرالیا

انسان‌ها اکنون نیز در کشورهای دچار جنگ زده، ناامن و دچار قحطی مهاجرت می‌کنند، ولکن دلایل دیگری نیز می توان برای مهاجرت در عصر کنونی برشمرد.

الف) عوامل آموزشی: دانشجویی که برای ادامه تحصیل سفر می‌کند.

ب) عوامل اقتصادی: هنگامی که افراد به دلیل تنگناهای اقتصادی و بدشدن شرایط مالی و اقتصادی خود مجبور به مهاجرت می‌شوند.

ج) عوامل اجتماعی: بهم ریختن ساختار جامعه.

د) عوامل جمعیت‌شناختی: ناهمگنی مناطق و نرخ افزایش طبیعی جمعیت، اساس این نوع مهاجرت است.

ه) عوامل اقلیمی:  مانند مشکلات آب و هوایی در خوزستان و سیستان.

روانشناسی مهاجرت به فرد کمک می کند تا هر چه زودتر وسیر تطبیق با شرایط جدید را طی کند. مسلما سوالات زیادی در ذهن فرد در نحوه ارتباط با همسر، فرزند و خویشاوندان بوجود می آید. سوالاتی درباره اولویت زبان مادری یا زبان کشوری که مهاجرت به آن صورت گرفته است. سوال درباره نگاه داشتن فرهنگ ایرانی در خانه و یا فرهنگ کشور میزبان و یا حتی سوال درباره میزان آزادی های فردی که مسلما متفاوت با فرهنگ ایرانی است. پیدا کردن روانشناس ایرانی در استرالیا (ملبورن، سیدنی، پرت، آدلایت ) که در زمینه اختلالات گفته شده در بالا و روابط زوجین تخصص داشته باشد مسلما کمی دشوار است.

در روانشناسی مهاجرت،  فرد مهاجر با سه موضوع اساسی دست به گریبان است:

– اضطراب ناشی از جدایی از گروهی که به آن تعلق دارد.

– استرس ناشی از مواجهه با شرایط جدید.

– قرار گرفتن در چالش آزادی در برابر امنیت.

روالنشناس ایرانی در استرالیا یا هر کشور دیگری و یا یک روانشناس که با آداب و فرهنگ ایرانی آشنا باشد و ریزه کاریهای فرهنگی و دغدغه های مراجع را درک کند مسلما بهتر می تواند به مراجع کمک کند.

ما پیش از آنکه یک روانشناس در استرالیا و یا هر جای دیگری بیابیم، باید ویژگی‌های یک روانشناس خوب را مدنظر داشته باشیم. چه ویژگی‌هایی می‌تواند به ما اطمینان دهد که یک روانشناس مناسب و کارآمد را یافته‌ایم. در ادامه به بعضی از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.

روانشناس ایرانی در ملبورن استرالیا

ملبورن (melbourne) با حدود ۵ ملیون نفر جمعیت یک ابر شهر چند ملیتی است.  این شهر قطب آموزش عالی، هنر، فرهنگ ومد در استرالیا می باشد. ملبورن در سال ۱۸۳۵ تاسیس شد.  ۶۶ درصد ساکنین آنرا افراد خارجی تشکیل می دهند.  افرادی از کشورهای چین، هند، ویتنام، ایران، ایتالیا و کشورهای انگلیسی زبان عمده ساکنین آنرا تشکیل می دهند. این موضوع اگرچه یک نگرش باز و جهان نگر همراه با تساهل و تعامل بیشتر به فرد می دهد اما در عین حال باعث می شود ارتباط گرفتن با دیگران کمی دشوار باشد. فرد دچار نوعی تضاد فرهنگی می شود و بین فرهنگ خود و فرهنگ کشور میزبان دچار تعارض می شود. سوالات زیادی در زمینه ارتباط و ازدواج در چنین فضای تعارض آمیزی پیش می آید. بطور مثال اینکه آیا ازدواج با یک ایرانی بهتر است یا یک فرد از کشور دیگر. آیا باید به فرزندم ابتدا به زبان فارسی صحبت کنم یا انگلیسی. آیا معاشرت با ایرانی ها باید بیشتر داشته باشم یا با سایر ملتها و بالاخص استرالیایی ها و…

ملبورن با وجود داشنگاه های معتبر افراد متخصص زیادی را در خود پرورش می دهد. این امر پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در ملبورن را تسهیل می کند. اما شاید معضل کرونا دیدار حضوری را برای مراجع کمی دشوار کرده باشد. مشاوره غیر حضوری روش دیگری است در دوران کرونا که کمک زیادی به فرد و خانواده ها می کند.

 

روانشناس ایرانی در سیدنی استرالیا

سیدنی با جمعیتی بیش از ۵ ملیون نفر از جمله ابر شهرهای گران و شلوغ دنیا است. شهری مملو از مهاجران  بر کرانه‌های شرقی استرالیا و در سواحل اقیانوس آرام قرار دارد. شهری با جذابیت های بیشمار که حدود ۲۲۰ سال پیش تاسیس شده است. شهروندان سدنی از پیشینه های قومی، فرهنگی و نژادی متفاوتی می باشند. این تنوع زیاد موجب آن می شود که فرد با هر باور و عقیده ای مواجه شود و در نتیجه با انسانهایی با پیشینه های متفاوت معاشرت و دوستی کند و در نتیجه با فرهنگ مدارا بیشتر آشنا شود. اما در عین حال مسلما این تفاوت فرهنگی فرد را دچار مشکلات عدیده ای خواهد کرد. شاید داشتن یک مشاور همزبان به فرد کمک کند تا این مسائل را با سهولت بیشتری پشت سر بگذارد.

 

 

برچسب زده شده با:آلمان دبی دکتر روانشناس روانشناس سوئد شیراز لس آنجلس مشاور گرگان

جولای 7, 2020

مارس 31, 2019

اکتبر 5, 2018

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

روانشناس ایرانی در استرالیا

پیدا کردن یک روانشناس در آنکارا برای ایرانیان با توجه به ویژگی‌های خاص این کشور و تفاوت فرهنگی احتمالاً اندکی دشوار است. تفاوت‌های فرهنگی بین …


Email Address:


Password:



Email Address:


Password:

روانشناس ایرانی در استرالیا


انجمن روانشناسان استرالیا وظیفه تائید مدارک روانشناسان استرالیا را که قصد مهاجرت به این کشور را دارند بر عهده دارد. قابل ذکر است ، که این انجمن تنها مدارک تحصیلی شما را بررسی می کند و مدارک آکادمیک شما را با معیار های این رشته در استرالیا مورد سنجش قرار می دهد.

 

نقشها و مسئولیت های سازمان ارزیابی مدارک روانشناسان استرالیا:

   ·        ارائه اطلاعات، منابع و خدمات مشاوره برای اعضای این انجمن

·         ارائه تخفیف و مزایای خدماتی از شرکتهای بزرگ

·         ارائه راهنماهای عمل و منابع 

·         ارائه منابع علمی به اعضای که به طور جدی در آموزش و پژوهش ، و

·          ارزشیابی مدارک اتباع خارجی‌ به قصد مهاجرت

لیست مشاغل ارزیابی شده توسط سازمان ارزیابی مدارک روانشناسان استرالیا: 

 

شماره

کد ANZSCO

نام شغل

سازمان ارزیابی

1

272311

روانشناس بالینی

سازمان ارزیابی مدارک روانشناسان استرالیا

2

272312

روانشناس آموزشی

سازمان ارزیابی مدارک روانشناسان استرالیا

3

272313

روانشناس سازمانی

سازمان ارزیابی مدارک روانشناسان استرالیا

4

272399

روانشناسان(در جای دیگری طبقه بندی نشده)

سازمان ارزیابی مدارک روانشناسان استرالیا

 

 

بله

خیر

روانشناس ایرانی در استرالیا

آیا شما در استرالیا یک حرفه ای ثبت شده هستید؟

شما می توانید در استرالیا به فعالیت حرفه ای خود بپردازید.

شما نمی توانید در استرالیا به فعالیت حرفه ای خود بپردازید.

آیا شما مدرک حرفه ای خود را از یک دانشگاه/دانشکده معتبر در استرالیا یا نیوزیلند اخذ کرده اید؟

شما لزومی به ارزیابی ندارید.

شما نیاز به ارزیابی مدرک تحصیلی و مهارت های خود توسط مقامات مربوطه دارید. 

آیا شما نیاز به ارزیابی دارید؟

مدارک مورد نیاز:

 

 

** تسلط به زبان انگلیسی   

متقاضیانی که مدرک تحصیلی خود را از کشوران غیر انگلیسی اخذ کرده اند نیاز به مدرک

 دارند . IELTS

گرفتن حداقل نمره 6 در هر یک از جز (Speaking, Listening, Reading , Writing) الزامیست.

IELTS آزمون زبان مورد نیاز می باشد، با این حال ممکن است دیگر آزمون های زبان انگلیسی مانند TOFELتوسط اداره ی ارزیابی مربوطه مورد قبول واقع شود.

 

جدول مقایسه بین امتحانات مهارت در زبان انگلیسی

 

Listening

Speaking

Reading

Writing

Total Score

IELTS

TOFEL iBT

IELTS

TOFEL iBT

IELTS

TOFEL iBT

IELTS

TOFEL iBT

IELTS

TOFEL iBT

9.0

30

9.0

30

9.0

30

9.0

30

9.0

118-120

8.5

29

8.5

28-29

8.5

29

8.5

30

8.5

115-117

8.0

28

8.0

26-27

8.0

29

8.0

30

8.0

110-114

7.5

27

7.5

24-25

7.5

27-28

7.5

29

7.5

102-109

7.0

24-26

7.0

23

7.0

24-26

7.0

27-28

7.0

94-101

6.5

20-23

6.5

20-22

6.5

19-23

6.5

24-26

6.5

79-93

6.0

12-19

6.0

18-19

6.0

13-18

6.0

21-23

6.0

60-78

5.5

7-11

5.5

16-17

5.5

8-12

5.5

18-20

5.5

46-59

5.0

4-6

5.0

14-15

5.0

4-7

5.0

14-17

5.0

35-45

4.5

3

4.5

12-13

4.5

3

4.5

12-13

4.5

32-34

<=4

0-2

<=4

0-11

<=4

0-2

<=4

0-11

<=4

0-31

·         ثبت نام با  شورای اعتبار بخشی روانشناسان استرالیا

·         واجد شرایط بودن برای شغل مربوطه

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه و فراینده ارزیابی با ما تماس بگیرید.

 لیست وبسایت های مورد نیاز 

مهاجرت 

·         www.psychology.org.au

·         Department of Immigration and Border Protection

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

 ۸۸۲۰۷۰۷۹- ۰۲۱   و    ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱

موبایل: ۳۲۴۰۹۷۱-۰۹۱۲    و    ۸۲۴۰۹۷۰-۰۹۱۲  (تماس  فقط تا 8 شب در بقیه ساعات جوابگویی در تلگرام)  

آدرس: ویکتوریا، ملبورن، خیابان کالینز، شماره ۳۳۳، طبقه همکف

تلفن: ۲۶۷۷ ۹۶۲۹ (۳) ۰۰۶۱

روانشناس هایی که در خارج از کشور زندگی میکنند و یا دوره تخصصشان را در خارج از کشور گذرانده اند، در برخی موارد امتیازاتی متفاوت تری نسبت به روانشناسانی که در داخل مشغول فعالیت هستند دارند.

یکی از مهمترین این امتیازات نگرش دو سویه و جهان بینی متفاوت آنها به روانشناسانی است که فقط در داخل ایران مشغول به فعالیت بوده اند است. از آنجایی که روانشناسی یک علم است اما علمی است که به روان و روحیه نفس هر انسانی مربوط است، از لحاظی میتوانیم بگوییم چون مسئله صرفاً انسان است، فرقی ندارد جهان بینی درمانگر چگونه باشد، اما از جهاتی نیز کاملاً برعکس میتوانیم به همین موضوع بپردازیم که چون مسئله انسان و روان انسان است و روان انسان مدام در حال تغییر و تحول است و این تغییر و تحول به واسطه قرار گرفتن در محیط های مختلف اثر بیشتری نیز دارد، از این رو هر چقدر که روانشناسی دنیا دیدگی بیشتری داشته باشد از این رو میتواند نگرش و بینش متفاوت تری نیز داشته باشد.

فرض کنید شما علم روانشناسی را با یک مسیر مشخص زندگی می آویزید، دستاورد شما آیا شبیه به دستاورد کسی است که در زندگی خود مدام چالش های مختلف داشته، مسیر های مختلف را طی کرده و با آدمهای مختلف وقت گذرانده و او نیز علم روانشناسی را آموخته است.

از این رو آنچه در بطن علم روانشناسی و روانشناس بودن وجود دارد به نوعی دنیا دیدگی، تفسیر و معنی کردن زندگی و راه های متفاوت زندگی و درک بهتر از امور زندگی است. زیرا انسان یک ماشین و وسیله ایی مشخص نیست که یک علم بر روی او همان تأثیر درمانی را داشته باشد که بر روی دیگری نیز دارد.

روانشناس ایرانی در استرالیا

از این رو چون انسان دارای روحیه متغییر و روان قابل تغییر و احوالاتی مختلف است به همان میزان روانشناسی دنیا دیده تر و کسی که درک متفاوتی از زندگی داشته باشد با تلفیق علم و مهارت خود میتواند دستاورد بزرگی در زندگی و راه درمانی برای یک مراجع داشته باشد.

روانشناسانی هستند که در سرتاسر دنیا به واسطه تغییر های سیاسی و همچنین آموزش های حرفه ایی در مقاطع دکترا مشغول آموزش علم روانشناسی شده اند. در استرالیا دو کشور ملبورن و سیدنی از دسته کشور هایی هستند که همانطور که در صنعت پیشرفت قابل ملاحظه ایی داشته، در علم های انسانی نیز مانند روانشناسی پیشرفت بسزایی داشته است.

از این رو مجموعه روانشناسی مکث، به واسطه رشد بیشتر و تمایل مراجعان به برقراری رابطه درمانی با روانشناسان کشور های ملبورن و سیدنی این قابلیت را دارد که مراجعان بتوانند با برقراری رابطه آنلاین از طریق مجموعه روانشناسی مکث، با مشاوران روانشناس در این کشورها به درمان آنلاین بپردازند.

مشاورین در کشور های ملبورن و سیدنی با برقراری این امکان میتوانند تمام دستاوردهای اولیه درمانی خود را که در کشورهای پیشرفته از لحاظ علمی و بینش انسانی خود به دستاوردهایی با تسریع در عملکرد درمانی (که به واسطه مجموعه روانشناسی مکث) ایجاد شده، درمان های روز را در اختیار مراجعین قرار بدهند.

مرکز مشاوره مکث زیر نظر سازمان بهزیستی استان تهران (moshaver.behzisti.ir) با داشتن قرار داد با سازمانها و بانکهای مختلف و داشتن بهترین متخصصها در زمینه مشاوره و روانشناسی بهترین گزینه برای شما در کشور ایران می باشد.

با توجه به تغییرات ارزی طی سالهای گذشته هموطنان ما در اروپا، آمریکا، کانادا، استرالیا می توانند با پرداخت کمترین هزینه نسبت به مشاورین حاضر در کشور خودشان از خدمات روانشناسی با بهترین روانشناسان کشور به صورت تلفنی یا تصویری ارتباط برقرار کنند.

نحوره واریز از طریق سایت www.paypal.com به نشانی injamax_canada@yahoo.com می باشد.

در نظر داشته باشید که پس از انتخاب زمان مشاوره تا 24 ساعت می توانید مبلغ واریزی را به حساب اعلام شده انتقال دهید.

ایجاد برقراری حتی با فاصله هزاران کیلومتر با روانشناس دلخواهمان که اگر این امکان به وسیله تماس های تلفنی پیش از این و با شماره هایی که از تلویزیون های ماهواره ایی پخش میشده بسیار سخت تر و پر هزینه تر از این میبوده که اکنون مشاور روانشناس به واسطه یک مرکز درمانی معتبر (مجموعه روانشناسی مکث) میتوانند ارتباط آنلاین با مراجعه برقرار کنند و به درمان مراجعین بپردازند.

هر چند که در این درمان ها راه بسیار دور است اما به دلیل ارتباط اینترنتی میتوان با محاسبه تغییر زمان در هر دو کشور، زمان مشخصی را برای ارتباط با روانشناس و مراجعه کننده در نظر گرفت و دقیقاً در زمان مشخص درمان را آغاز کرد.

مراجع نمیتواند بهانه دوری راه، شلوغ بودن مسیر، مسافرت بودن و نرسیدن را که همه و همه دلیل مقاومت در درمان هستند را بیاورد. از این رو مراجع هر جایی که باشد با برقراری ارتباط اینترنتی که امروزه در همه جای جهان امکان پذیر است میتواند درمان را شروع کند و در زمان مشخص به پایان برساند.

در بیشتر موارد از آنجایی که مراجع مستقیم و رو در رو با درمانگر در یک اتاق درمانی قرار ندارد میتواند خودافشایی بیشتر و کارآمد تری نسبت به زمانی داشته باشد که مستقیماً تحت فشار درمانگر در اتاق درمان است. مراجع هر جایی که احساس آرامش میکند میتواند رابطه درمانی را با درمانگر خود آغاز کند و در آن فضا به واسطه درمان آنلاین ارتباط راحت تر و صمیمی تری با درمانگر خود آغاز کند.

تنها و صرفاً مکان مشاوره برای درمانجو متفاوت است که خود از مزیت های مشاوره محسوب میشود، از این رو خود مشاور راهکارهای درمانی خود را که همان راهکارهای درمانی دیگر مشاوران است را به کار میبندد. این روزها به قدری مردم با فضای مجازی آشنا و صمیمی هستند که در اکثر موارد مشاوره های آنلاین میتواند احساس بهتری را نیز در درمانجو ایجاد کند. زیرا در فضای همیشگی (اینترنت) قرار دارد و به صحبت در این مکان آشنا است و هدف گذاری ها و بیان مسائل نیز برای او کاملاً آشنا نیز میباشد.

بررسی در این مورد که چه مرکز مشاوره ایی امکان مشاوره آنلاین را برای شما برقرار میکند و شما به واسطه کدام مرکز مشاوره میخواهید به درمان خود به وسیله درمانگری در ملبورن یا سیدنی باشید بسیار مهم است. شما میتوانید این اعتبار را با ورود به خود مرکز مشاوره، آشنایی با آن مرکز و یا فعالیت های مرکز مشاوره در اینترنت و سایت های معتبر این مرکز به دست بیاورید. بنابراین با این شناخت هم میتوانیم مرکز معتبری را در شهر تهران بشناسیم و هم با دیگر فعالیت های این مجموعه آشنا بشویم و هم به ایجاد و برقراری ارتباط با مشاوران در دیگر کشور ها پرداخته باشیم.

ایجاد جلسات ضروری در مشاوره های آنلاین یکی از مهمترین و ویژه ترین خدمات مشاوره آنلاین است. زیرا در مشاوره های حضوری صرفاً هفته ایی یک جلسه مراجع میتواند با مشاور خود و نهایتاً دو جلسه ایجاد ارتباط درمانی داشته باشد. اما در مشاوره های آنلاین به دلیل راحت تر بودن فضای مشاوره، در صورت ضرورت مراجع با هماهنگی مختصری میتواند با مشاور خود ارتباط برقرار کند و از او راهنمایی بگیرد.

مشاوره های آنلاین به دلیل کسر شدن هزینه مسافت و طی کردن مسیر ممکن بسیار کم هزینه تر از مشاوره های حضوری است. مراجع فقط باید هزینه درمان را بپردازد و به دلیل مشاوره آنلاین هزینه های جانبی از او کسر میشود و درمان او با هزینه کمتری امکان پذیر میشود.

لطفا جهت مشاوره در مورد «روانشناس در ملبورن و سیدنی» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

از آنجائیکه جمعیت ایرانی بسیاری در کشور استرالیا زندگی می کنند و اغلب آنان سالیان زیادی است بدور از وطن در شهرهای مختلف این کشور به کسب و کار اشتغال دارند و مسائلی همچون دوری از خانواده، مشکلات اجتماعی ، تعدد فرهنگها  و غیره باعث گردیده آنها با مشکلات متعدد خانوادگی روبرو گردند ، لذا مرکز مشاوره استرالیا آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است. این مرکز با خدماتی از قبیل مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان و مشاوره افسردگی و با راه اندازی نمایندگی در شهرهای سیدنی، ملبورن، آدلاید و بریزبن بطور دائم اقدام به راهنمایی هموطنان عزیز می کند.

مرکز مشاوره سیدنی ، مرکز مشاوره  ملبورن و مرکز مشاوره آدلاید و همینطور دیگر مراکز مشاوره  با داشتن کادری مجرب  حلال مشکلات شما  میباشند.

ایرانیان عزیز مقیم استرالیا بامراجعه به مراکز مشاوره خانواده سیدنی، مشاوره ازدواج سیدنی، مشاوره خانواده ملبورن ، مرکز مشاوره ازدواج آدلاید و سایر مراکز تحت نظر مرکز مشاوره استرالیا مشکلات مشاوره ای خود را با کارشناسان ما در میان بگذارند.

من یه دختر۵ساله دارم که خیلی بد غذا هست،غذا خوردنش تقریبا یکساعت طول می کشه چون غذا رو توی دهانش نگه میداره و داخل مدرسه اصلا ناهار و تغذیش رو نمیخوره
من هر روز ازش می پرسم ساندویج چی بذارم برای اسنک تایمت میوه و خوراکی چی بذارم ولی باز نمیخوره
البته ضمیمه کنم عادت داره من غذا رو دهنش کنم،اگر غذا رو بذاری جلوش محاله که بخوره حتی اگر در اوج گرسنگی باشه
میشه منو راهنمایی کنید

روانشناس ایرانی در استرالیا

اگر فرزند شما کلا به خوردن بی میل است یا فقط برخی مواد غذایی خاص را نمی خورد، ممکن است دچار مشکلات گوارشی یا عدم تحمل به بعضی از مواد غذایی باشد.

به نمودار رشد او نگاهی بیندازید؛ اگر رشد خوبی دارد یعنی بی دلیل نگران هستید و به اندازه می خورد اما اگر در عین سالم بودن، میلی به خوردن غذا مخصوصا غذاهای اصلی نشان نمی دهد، شاید شما بد او را بار آورده اید و باید عادت های غذایی اش را تصحیح کنید.

شاید هم بیش از حد از او توقع دارید.

میزان اشتهای کودکان با هم متفاوت است.

برخی کودکان بسیار فعال اند و انرژی زیادی می سوزانند و به کالری بیشتری در روز نیاز دارند و برخی دیگر آرامش بیشتری دارند و کم غذاترند.

به هر حال باید به اشتهای کودکان توجه کرد و آنها را به خوردن مجبور نکرد.

اگر کودک اشتهایی به خوردن غذا ندارد، برای سیر نگه داشتنش، هر چیزی به او ندهید.

شیرینی و بیسکویت در اختیارش نگذارید و اجازه بدهید از همان ۴ و ۳ سالگی آرام آرام عادت های غذایی خوب در او شکل بگیرد.

ترتیب های غذایی را به او یاد بدهید.

از پیش غذاها شروع کنید.

اگر نخورد، اشکالی ندارد؛ چند لحظه صبر کنید بعد بشقاب را از جلوی او بردارید.

همین کار را در مورد غذای اصلی انجام دهید.اگر پیش غذا و غذای اصلی را نخورد، دسرش را ۲ برابر نکنید تا حداقل سیر شود.

حتی اگر دسر را نخورد، نگویید اگر غذا بخورد برایش اسباب بازی می خرید یا او را به گردش می برید. اجازه بدهید خوب گرسنه شود.

وقتی میلش کشید، به او غذا بدهید.

خیلی نگران نباشید، اگر فکر می کنید ممکن است دچار کم وزنی شود به متخصص اطفال مراجعه کنید.

می توانید از چند کودکی که میل و اشتهای زیادی به خوردن دارند نیز کمک بگیرید تا بلکه فرزندتان سر شوق بیاید.

اگر باز هم غذا نخورد، به ده توصیه زیر عمل کنید؛ امیدواریم موفق شوید!

۱۰ فرمان به والدین

اگر فرزندتان بد غذاست، برای درمان او می توانید از توصیه های زیر کمک بگیرید:

۱٫ در مورد محتویات غذاها برایش حرف بزنید: منظور ما صحبت در مورد ویتامین ها و خواص آنها نیست. یک کودک ۳ یا ۵ ساله نمی تواند این موضوع را درک کند و بی فایده است به کودکی که کمتر از ۹ سال سن دارد، بگویید سبزی بخور چون برای سلامت تو مفید است. آنچه می توان در رابطه با غذا به کودکان زیر ۹ سال فهماند، در مورد رنگ، بو یا مزه غذاست. مثلا اگر کودک شما «خامه» دوست دارد، سعی کنید به او نشان دهید که دلیل رنگ، بو یا مزه غذایی که برایش آورده اید، خامه ای است که در آن ریخته اید و خامه را به او نشان دهید.

۲٫ غذاها را به اشکال و طعم های مختلف درست کنید: فرزندتان از خوردن سیب زمینی به شکل پوره بیزار است؟ آن را به روش دیگری طبخ کنید. شیوه طبخ غذا (بخارپز، کبابی، سرخ شده…) و طعم دهنده هایی که استفاده می کنید، در بو، رنگ و مزه غذا موثرند. سعی کنید هر بار شکل تازه ای از همان ماده غذایی را جلوی فرزندتان بگذارید. اگر سری به رستوران چینی بزنید، می بینید که یک نوع ماهی را به اشکال و با رنگ ها و مزه های مختلف برایتان سرو می کنند و شما دوست دارید از هرکدام مقداری بخورید.

۳٫ ظاهر غذا را باب میل کودکان کنید: بچه ها سبزیجات نمی خورند چون سبزیجات نه مزه خاصی دارد نه ته دلشان را می گیرد! اگر می خواهید مثلا فرزندتان سبزی بخورد، آن را در کنار مواد غذایی سیر کننده سرو کنید. سعی کنید بشقاب غذا را آنگونه که دوست دارد، تزیین کنید. مثلا اگر فرزندتان گوجه فرنگی را در سالاد کنار می گذارد، آن را رنده یا پوره کنید و به سس سالاد بیفزایید.

۴٫ به زمان گرسنگی او توجه کنید:

فرزندتان بهتر از شما می داند گرسنه است یا نه. اگر او را مجبور به خوردن کنید، تنظیم اشتهای درونی او به هم می ریزد. اگر فقط چند قاشق غذا می خورد و بعد دلش دسر می خواهد، به او سخت نگیرید. اجازه بدهید لذت خوردن در او شکل بگیرد.

۵٫ دوباره به او غذا بدهید: «نمی خواهم، دوست ندارم»… چند بار تا به حال کودکتان چنین حرفی زده با این حال شما او را مجبور به خوردن کرده اید؟ حتما او هم با غذا مدتی بازی کرده، مقداری از آن را در دهان گذاشته و نگه داشته و بعد بیرون ریخته است. بین ۲ تا ۱۰ سالگی فقط یک چهارم کودکان دوست دارند غذاهای تازه بخورند و ترجیح می دهند همان چیزی که دوست دارند، مرتب بخورند ولی شما باید غذاهای جدید یا آنچه آنها می گویند «نمی خوریم» هم به آنها بدهید. تحقیقات نشان داده اگر کودکی غذایی را چند بار بچشد، احتمال آنکه به مرور به خوردن آن علاقه مند شود، زیاد است. تا ۵ بار یک ماده غذایی را به یک شیوه طبخ کنید و عکس العمل فرزندتان را ببینید. اگر نخورد، نحوه طبخ و رنگ و بوی آن را تغییر دهید و دوباره امتحان کنید.

برخی کودکان بسیار فعال اند و انرژی زیادی می سوزانند و به کالری بیشتری در روز نیاز دارند و برخی دیگر آرامش بیشتری دارند و کم غذاترند. به هر حال باید به اشتهای کودکان توجه کرد و آنها را به خوردن مجبور نکرد.

۶٫ فرزندتان را در آشپزی دخالت دهید: بچه ها مواد غذایی آشنا را راحت تر می خورند. هنگام طبخ غذا اجازه دهید فرزندتان هم بر کار شما نظارت کند و ببیند مواد غذایی خام چطور می پزند. حتی می توانید او را در آشپزی دخالت دهید. مثلا هویج ها را بدهید تا بشوید یا تخم مرغ ها را بشکند. کودکان آنچه خودشان پخته اند، با رغبت بیشتری می خورند.

۷٫ دور هم غذا بخورید: غذا خوردن فقط برای سیر شدن و جذب کالری نیست. غذا خوردن سر میز غذا همراه با خانواده اهمیت بیشتری دارد. جز در شرایط استثنایی، به کودک جداگانه غذا ندهید. معمولا میل به خوردن در کنار اعضای خانواده بیشتر می شود.

۸٫ برای او الگو باشید: تحقیقات نشان داده است وقتی مادر یا پدری قبل از دادن غذا به فرزندشان از همان غذا می خورند، ۸۰ درصد کودکان رغبت بیشتری به خوردن نشان می دهند. اگر خود شما از خوردن سبزی ها، خودداری می کنید، مسلما فرزندتان میلی به خوردن از خود نشان نمی دهد.

۹٫ برای فرزندتان چند پیشنهاد داشته باشید: منظور این نیست که منوی باز غذایی جلوی فرزندتان بگذارید. این کار نه مقدور است و نه درست! در هر گروه غذایی ۲ انتخاب به فرزندتان بدهید؛ مثلا بپرسید هویج می خورد یا نخود فرنگی، ترجیح می دهد غذایی با گوشت قرمز بخورد یا گوشت مرغ؟ دوست دارد غذایش کبابی باشد یا سرخ شده؟

۱۰٫ به او توجه کنید: ما انسان ها به مرور یاد می گیریم نه تنها برای فرو نشاندن گرسنگی، بلکه برای کنترل احساساتمان غذا بخوریم. این عادت بد را از همان بچگی در فرزندتان پرورش ندهید مثلا چون بهانه گیر است، دستش بستنی ندهید. اگر از شما دلگیر شده، برایش آبنبات نخرید. اگر به او بگویید هویجت را بخور تا برایت شیرینی بخرم، فکر می کند هر بار به عنوان هدیه باید ماده غذایی شیرین دریافت کند. این کار اشتباه است. نباید هیجان و احساس را با گرسنگی که یک نیاز غذایی است آمیخت.

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸

سلام وقتتون به خیر. من یک دختر پنج ماهه دارم که وقتى خونه تنها هستیم شاد و سرحاله ولی به محض اینکه مهمون بیاد یا مهمونى بریم خودش رو جمع میکنه و به هیچ کس حتى خود ما نگاه نمیکنه و ارتباط برقرار نمیکنه. ممکنه راهنمایی کنین که چه کار کنیم که توى جمع هم خوشحال و سرحال باشه؟ ممنون.

۱) در ۲ تا ۳ سالگی بسیاری از کودکان شروع به استفاده از جملات پیچیده تر می کنند. البته این بدان معنی نیست که همه کلمات بزرگسالان با مفاهیم انتزاعی را متوجه می شوند. درک و فهمشان از افکار بسیار عینی می باشد. بسیاری تازه شروع می کنند تا به شیوه منطقی فکر کنند و ترتیب وقایع را متوجه شوند.

روانشناس ایرانی در استرالیا

۲) کودکان به مرور کلام والدین و نفوذ آن را بر زندگی خویش دریافته اند و به تدریج این درک را پیدا می کنند که کلام خودشان نیز قابلیت تغییر دادن شرایط را دارد. آنان با استفاده از گنجینه کلامی رو به رشدی که دارند معانی غنی تری را خلق می کنند.

۳) ”نه“ و ”چرا“ در گفتار کودکان پیش از دبستان کلمات شایعی هستند. ”نه“ گفتن روشی است که کودک پیش دبستانی به وسیله آن استقلال خود را طلب می کند. ”چرا“ گفتن نشان دهنده اشتیاق او برای فهم بهتر جهان پیرامون است. همچنین ”چرا“ کلمه ای است که اقتدار دیگران را زیر سؤال می برد.

۴) کودکان علاقه مند به مشارکت در تصمیم گیری ها هستند. تصمیم گیری به کودکان احساس تسلط و استقلال می دهد. آنان ممکن است این طور فکر کنند: ”اگر بگویم چه چیزی می خواهم دیگر بچه بزرگی می شوم“ یا ”من می توانم تکالیفم را از مادرم جدا کنم و دوست دارم که این طور باشد“.

۵) کودکان پیش دبستانی عاشق تقلید کلمات دیگران هستند. آنان اغلب توصیه ها، عبارات و جملات را تقلید می کنند. گاهی خصوصاً هنگام نقش بازی کردن عبارات را به صورت نادرست به کار می برند.

۶) کودکان دوست دارند یک قضیه را بارها و بارها بشنوند و توصیف کنند. با گفتن و شنیدن قصه ها، آنان باورهای خود را نسبت به جهان شکل می دهند و اینکه چگونه با آن انطباق حاصل کنند. آنها می گویند: ”بازم تعریف کن“، چرا که شنیدن پیاپی یک داستان آنان را امن و آرام می سازد. و تصور یک داستان جدید را برای کودک ممکن می کند.

۷) کودکان دوست دارند بتوانند خودشان توضیح بدهند، این مسئله به معنی دار شدن آنچه تازه سعی در فهمیدنش کرده اند کمک می کند. برای مثال ممکن است یک کودک پیش دبستانی اندوهش را از پایان یافتن زمستان این طور عنوان کند: ”وقتی برف آب می شه، یعنی داره گریه می کنه“.

۸) در محدوده ۳ تا ۵ سالگی درک کودکان از رابطهٔ علت و معلولی تصحیح می شود.

پیش دبستانی های بزرگتر، توضیحات ساده روابط علی را می فهمند، مانند: ”دارو کمک می کنه تا بهتر بشی“ یا ”اگر غذای سالم بخوری، زودتر بزرگ و قوی می شوی“.

۹) کودکان با استفاده از بدن، بازی و هنر خود صحبت می کنند. در واقع در این سن ارتباط کلامی هنوز شیوه غالب ادراک دنیا و ابراز خود نیست.

۱) به کودک خود توجه کامل داشته باشید. حتی یک رابطه سریع اما با توجه می تواند نیاز کودک شما را به ارتباط برآورده سازد. اگر او می گوید: ”با من بازی کن“ اما این کار در آن لحظه ممکن نیست. چراییش را برای او توضیح دهید یا بگوئید: ”امروز کارم خیلی سخت بود، دو سه دقیقه صبر کن تا خستگی ام در بره. بعدش باهات بازی می کنم“. آنها می توانند به درجاتی احساس شما را درک کنند پس صراحت شما را تحسین خواهند نمود.

۲) از لحن کلام خود خبر باشید. به دلیل تازه کار بودن کودکان در جمله سازی، آنها حساسیت زیادی به لحن صدا و پیام های بدنی شما دارند.

۳) عواطف ناگفتنی کودکان را منعکس کنید. بدین ترتیب به کودک کمک می کنید احساساتش را به کلام درآورد. اگر در پارک، نوبت تاب به کودک شما نرسیده می توانید بگوئید: ”می خواستی سوار تاب بشی، مگه نه“ یا ”خیلی عصبانی به نظر می آی!“

۴) از کودک برای تبیین مشکلات کمک بخواهید برای مثال ممکن است بگوئید: ”تو اون فیلم چیزی تو رو ترسوند؟“ ”اگر کودک جواب نداد، می توانید این طور ادامه دهید: ”شاید قیافه آقاهه ترسناک بوده!“.

۵) به کودک کمک کنید تا هشیاری عاطفی در او رشد پیدا کند. حتی اگر کودک بدرفتاری کرده است شما می توانید درباره کارش با او صحبت کنید. اکثر بچه های پیش دبستانی توانائی درک چنین جملاتی را دارند: ”من بعضی اوقات خیلی عصبانی می شم، اگه برم یه اتاق دیگه و چند تا نفس عمیق بکشم خیلی آروم تر می شوم“.

۶) انتخاب­هائی را که توصیه می کنید محدود سازید. کودکان پیش از دبستان وقتی خودشان تصمیم می گرند احساس تسلط بر اوضاع پیدا می کنند. می توانید بگوئید: ”می خوای اول لباس بپوشی یا اول صبحانه بخوری؟“

۷) جمله خود را با کلمه ”باشه؟“ تمام نکنید مگر اینکه آماده باشید نه گفتن کودک خود را بپذیرید اگر از کودک درخواستی بکنید که منوط به موافقت او باشد در دام بحث های طولانی و حتی جنگ قدرت گرفتار می شوید. مثلاً به جای ”الان وقت خوابه، برو تو جات بخواب!“ اگر بگوئید ”برو بخواب عزیزم. باشه؟“ کودک فرصتی برای چون و چرا کردن خواهد یافت.

۸) با استفاده از خیال پردازی کودک به آرزوهای او بهاء بدهید. اگر کودک شما از این غمگین است که باید عروسکش را با دیگری شریک شود، می توانید به او بگوئید: ”دوست داشتی این عروسک فقط مال خودت بود؟ فکر کن باهاش چه کار می کردی؟“ با توصیف آرزوی کودک و صحبت در مورد آن. حتی در صورت عدم تحقق آرزو، کودک به تدریج آرام می گیرد.

۹) فرصت های امنی برای بیان احساسات شدید بچه ها فراهم کنید. به عنوان مثال، اگر کوک شما بی نهایت عصبانی است به جای گفتن ”داد نزن دیگه!“ بهتر است بگوئید: ”برو تو حمام و یه دقیقه هر چه قدر می تونی بلند داد بزن!“

۱۰) زیادی توضیح ندهید. اثربخشی توضیحات ساده معمولاً بیش از بحث های طولانی است. وقتی کودک قشقرق راه انداخته است. او را نزدیک خود نگه داشت… یا حتی کنار او ماندن… می تواند بیش از هر کلام دیگری که می توانستید بگوئید مؤثر باشد.

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

منبع: com.مرکزمشاوره

صفحه اصلی سایت مرکز مشاوره

شما می توانید این پست را به اشتراک بگذارید!

shoma tamas vase markaze moshavere dar australia chie?

در این مورد اطلاعی نداریم ..فقط مراکز ایران رو پشتیبانی میشه

سلام وقتتون بخیر
من یه دختر۵ساله دارم که خیلی بد غذا هست،غذا خوردنش تقریبا یکساعت طول می کشه چون غذا رو توی دهانش نگه میداره و داخل مدرسه اصلا ناهار و تغذیش رو نمیخوره
من هر روز ازش می پرسم ساندویج چی بذارم ،برای اسنک تایمت میوه و خوراکی چی بذارم ولی باز نمیخوره
البته ضمیمه کنم عادت داره من غذا رو دهنش کنم،اگر غذا رو بذاری جلوش محاله که بخوره حتی اگر در اوج گرسنگی باشه
میشه منو راهنمایی کنید

اگر فرزند شما کلا به خوردن بی میل است یا فقط برخی مواد غذایی خاص را نمی خورد، ممکن است دچار مشکلات گوارشی یا عدم تحمل به بعضی از مواد غذایی باشد. به نمودار رشد او نگاهی بیندازید؛ اگر رشد خوبی دارد یعنی بی دلیل نگران هستید و به اندازه می خورد اما اگر در عین سالم بودن، میلی به خوردن غذا مخصوصا غذاهای اصلی نشان نمی دهد، شاید شما بد او را بار آورده اید و باید عادت های غذایی اش را تصحیح کنید. شاید هم بیش از حد از او توقع دارید. میزان اشتهای کودکان با هم متفاوت است. برخی کودکان بسیار فعال اند و انرژی زیادی می سوزانند و به کالری بیشتری در روز نیاز دارند و برخی دیگر آرامش بیشتری دارند و کم غذاترند. به هر حال باید به اشتهای کودکان توجه کرد و آنها را به خوردن مجبور نکرد.

چه کنیم؟

اگر کودک اشتهایی به خوردن غذا ندارد، برای سیر نگه داشتنش، هر چیزی به او ندهید. شیرینی و بیسکویت در اختیارش نگذارید و اجازه بدهید از همان ۴ و ۳ سالگی آرام آرام عادت های غذایی خوب در او شکل بگیرد. ترتیب های غذایی را به او یاد بدهید. از پیش غذاها شروع کنید. اگر نخورد، اشکالی ندارد؛ چند لحظه صبر کنید بعد بشقاب را از جلوی او بردارید. همین کار را در مورد غذای اصلی انجام دهید.اگر پیش غذا و غذای اصلی را نخورد، دسرش را ۲ برابر نکنید تا حداقل سیر شود. حتی اگر دسر را نخورد، نگویید اگر غذا بخورد برایش اسباب بازی می خرید یا او را به گردش می برید. اجازه بدهید خوب گرسنه شود. وقتی میلش کشید، به او غذا بدهید. خیلی نگران نباشید، اگر فکر می کنید ممکن است دچار کم وزنی شود به متخصص اطفال مراجعه کنید. می توانید از چند کودکی که میل و اشتهای زیادی به خوردن دارند نیز کمک بگیرید تا بلکه فرزندتان سر شوق بیاید. اگر باز هم غذا نخورد، به ۱۰ توصیه زیر عمل کنید؛ امیدواریم موفق شوید!

ده فرمان برای درمان بد غذایی کودکان

۱۰ فرمان به والدین

اگر فرزندتان بد غذاست، برای درمان او می توانید از توصیه های زیر کمک بگیرید:

۱٫ در مورد محتویات غذاها برایش حرف بزنید: منظور ما صحبت در مورد ویتامین ها و خواص آنها نیست. یک کودک ۳ یا ۵ ساله نمی تواند این موضوع را درک کند و بی فایده است به کودکی که کمتر از ۹ سال سن دارد، بگویید سبزی بخور چون برای سلامت تو مفید است. آنچه می توان در رابطه با غذا به کودکان زیر ۹ سال فهماند، در مورد رنگ، بو یا مزه غذاست. مثلا اگر کودک شما «خامه» دوست دارد، سعی کنید به او نشان دهید که دلیل رنگ، بو یا مزه غذایی که برایش آورده اید، خامه ای است که در آن ریخته اید و خامه را به او نشان دهید.

۲٫ غذاها را به اشکال و طعم های مختلف درست کنید: فرزندتان از خوردن سیب زمینی به شکل پوره بیزار است؟ آن را به روش دیگری طبخ کنید. شیوه طبخ غذا (بخارپز، کبابی، سرخ شده…) و طعم دهنده هایی که استفاده می کنید، در بو، رنگ و مزه غذا موثرند. سعی کنید هر بار شکل تازه ای از همان ماده غذایی را جلوی فرزندتان بگذارید. اگر سری به رستوران چینی بزنید، می بینید که یک نوع ماهی را به اشکال و با رنگ ها و مزه های مختلف برایتان سرو می کنند و شما دوست دارید از هرکدام مقداری بخورید.

۳٫ ظاهر غذا را باب میل کودکان کنید: بچه ها سبزیجات نمی خورند چون سبزیجات نه مزه خاصی دارد نه ته دلشان را می گیرد! اگر می خواهید مثلا فرزندتان سبزی بخورد، آن را در کنار مواد غذایی سیر کننده سرو کنید. سعی کنید بشقاب غذا را آنگونه که دوست دارد، تزیین کنید. مثلا اگر فرزندتان گوجه فرنگی را در سالاد کنار می گذارد، آن را رنده یا پوره کنید و به سس سالاد بیفزایید.

۴٫ به زمان گرسنگی او توجه کنید:

فرزندتان بهتر از شما می داند گرسنه است یا نه. اگر او را مجبور به خوردن کنید، تنظیم اشتهای درونی او به هم می ریزد. اگر فقط چند قاشق غذا می خورد و بعد دلش دسر می خواهد، به او سخت نگیرید. اجازه بدهید لذت خوردن در او شکل بگیرد.

۵٫ دوباره به او غذا بدهید: «نمی خواهم، دوست ندارم»… چند بار تا به حال کودکتان چنین حرفی زده با این حال شما او را مجبور به خوردن کرده اید؟ حتما او هم با غذا مدتی بازی کرده، مقداری از آن را در دهان گذاشته و نگه داشته و بعد بیرون ریخته است. بین ۲ تا ۱۰ سالگی فقط یک چهارم کودکان دوست دارند غذاهای تازه بخورند و ترجیح می دهند همان چیزی که دوست دارند، مرتب بخورند ولی شما باید غذاهای جدید یا آنچه آنها می گویند «نمی خوریم» هم به آنها بدهید. تحقیقات نشان داده اگر کودکی غذایی را چند بار بچشد، احتمال آنکه به مرور به خوردن آن علاقه مند شود، زیاد است. تا ۵ بار یک ماده غذایی را به یک شیوه طبخ کنید و عکس العمل فرزندتان را ببینید. اگر نخورد، نحوه طبخ و رنگ و بوی آن را تغییر دهید و دوباره امتحان کنید.

ده فرمان برای درمان بد غذایی کودکان
برخی کودکان بسیار فعال اند و انرژی زیادی می سوزانند و به کالری بیشتری در روز نیاز دارند و برخی دیگر آرامش بیشتری دارند و کم غذاترند. به هر حال باید به اشتهای کودکان توجه کرد و آنها را به خوردن مجبور نکرد.

۶٫ فرزندتان را در آشپزی دخالت دهید: بچه ها مواد غذایی آشنا را راحت تر می خورند. هنگام طبخ غذا اجازه دهید فرزندتان هم بر کار شما نظارت کند و ببیند مواد غذایی خام چطور می پزند. حتی می توانید او را در آشپزی دخالت دهید. مثلا هویج ها را بدهید تا بشوید یا تخم مرغ ها را بشکند. کودکان آنچه خودشان پخته اند، با رغبت بیشتری می خورند.

۷٫ دور هم غذا بخورید: غذا خوردن فقط برای سیر شدن و جذب کالری نیست. غذا خوردن سر میز غذا همراه با خانواده اهمیت بیشتری دارد. جز در شرایط استثنایی، به کودک جداگانه غذا ندهید. معمولا میل به خوردن در کنار اعضای خانواده بیشتر می شود.

۸٫ برای او الگو باشید: تحقیقات نشان داده است وقتی مادر یا پدری قبل از دادن غذا به فرزندشان از همان غذا می خورند، ۸۰ درصد کودکان رغبت بیشتری به خوردن نشان می دهند. اگر خود شما از خوردن سبزی ها، خودداری می کنید، مسلما فرزندتان میلی به خوردن از خود نشان نمی دهد.

۹٫ برای فرزندتان چند پیشنهاد داشته باشید: منظور این نیست که منوی باز غذایی جلوی فرزندتان بگذارید. این کار نه مقدور است و نه درست! در هر گروه غذایی ۲ انتخاب به فرزندتان بدهید؛ مثلا بپرسید هویج می خورد یا نخود فرنگی، ترجیح می دهد غذایی با گوشت قرمز بخورد یا گوشت مرغ؟ دوست دارد غذایش کبابی باشد یا سرخ شده؟

۱۰٫ به او توجه کنید: ما انسان ها به مرور یاد می گیریم نه تنها برای فرو نشاندن گرسنگی، بلکه برای کنترل احساساتمان غذا بخوریم. این عادت بد را از همان بچگی در فرزندتان پرورش ندهید مثلا چون بهانه گیر است، دستش بستنی ندهید. اگر از شما دلگیر شده، برایش آبنبات نخرید. اگر به او بگویید هویجت را بخور تا برایت شیرینی بخرم، فکر می کند هر بار به عنوان هدیه باید ماده غذایی شیرین دریافت کند. این کار اشتباه است. نباید هیجان و احساس را با گرسنگی که یک نیاز غذایی است آمیخت.

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸

با سلام من دنبال یک دکتر ایرانی روانپزشک هستم. آیا شما سراغ دارید ? ممنونم از کمکتون

در این مورد اطلاعی نداریم

سلام. من دنبال یک دکتر اعصاب وروان ایرانی در ملبورن استرالیا هستم. شما سراغ دارید؟ ممنون

.

سلام وقتتون به خیر. من یک دختر پنج ماهه دارم که وقتى خونه تنها هستیم شاد و سرحاله ولی به محض اینکه مهمون بیاد یا مهمونى بریم خودش رو جمع میکنه و به هیچ کس حتى خود ما نگاه نمیکنه و ارتباط برقرار نمیکنه. ممکنه راهنمایی کنین که چه کار کنیم که توى جمع هم خوشحال و سرحال باشه؟ ممنون.

سنین پیش از مدرسه (۲ تا ۵ سالگی)

کودکان چگونه ارتباط برقرار می کنند:

۱) در ۲ تا ۳ سالگی بسیاری از کودکان شروع به استفاده از جملات پیچیده تر می کنند. البته این بدان معنی نیست که همه کلمات بزرگسالان با مفاهیم انتزاعی را متوجه می شوند. درک و فهمشان از افکار بسیار عینی می باشد. بسیاری تازه شروع می کنند تا به شیوه منطقی فکر کنند و ترتیب وقایع را متوجه شوند.

۲) کودکان به مرور کلام والدین و نفوذ آن را بر زندگی خویش دریافته اند و به تدریج این درک را پیدا می کنند که کلام خودشان نیز قابلیت تغییر دادن شرایط را دارد. آنان با استفاده از گنجینه کلامی رو به رشدی که دارند معانی غنی تری را خلق می کنند.

۳) ”نه“ و ”چرا“ در گفتار کودکان پیش از دبستان کلمات شایعی هستند. ”نه“ گفتن روشی است که کودک پیش دبستانی به وسیله آن استقلال خود را طلب می کند. ”چرا“ گفتن نشان دهنده اشتیاق او برای فهم بهتر جهان پیرامون است. همچنین ”چرا“ کلمه ای است که اقتدار دیگران را زیر سؤال می برد.

۴) کودکان علاقه مند به مشارکت در تصمیم گیری ها هستند. تصمیم گیری به کودکان احساس تسلط و استقلال می دهد. آنان ممکن است این طور فکر کنند: ”اگر بگویم چه چیزی می خواهم دیگر بچه بزرگی می شوم“ یا ”من می توانم تکالیفم را از مادرم جدا کنم و دوست دارم که این طور باشد“.

۵) کودکان پیش دبستانی عاشق تقلید کلمات دیگران هستند. آنان اغلب توصیه ها، عبارات و جملات را تقلید می کنند. گاهی خصوصاً هنگام نقش بازی کردن عبارات را به صورت نادرست به کار می برند.

۶) کودکان دوست دارند یک قضیه را بارها و بارها بشنوند و توصیف کنند. با گفتن و شنیدن قصه ها، آنان باورهای خود را نسبت به جهان شکل می دهند و اینکه چگونه با آن انطباق حاصل کنند. آنها می گویند: ”بازم تعریف کن“، چرا که شنیدن پیاپی یک داستان آنان را امن و آرام می سازد. و تصور یک داستان جدید را برای کودک ممکن می کند.

۷) کودکان دوست دارند بتوانند خودشان توضیح بدهند، این مسئله به معنی دار شدن آنچه تازه سعی در فهمیدنش کرده اند کمک می کند. برای مثال ممکن است یک کودک پیش دبستانی اندوهش را از پایان یافتن زمستان این طور عنوان کند: ”وقتی برف آب می شه، یعنی داره گریه می کنه“.

۸) در محدوده ۳ تا ۵ سالگی درک کودکان از رابطهٔ علت و معلولی تصحیح می شود.

پیش دبستانی های بزرگتر، توضیحات ساده روابط علی را می فهمند، مانند: ”دارو کمک می کنه تا بهتر بشی“ یا ”اگر غذای سالم بخوری، زودتر بزرگ و قوی می شوی“.

۹) کودکان با استفاده از بدن، بازی و هنر خود صحبت می کنند. در واقع در این سن ارتباط کلامی هنوز شیوه غالب ادراک دنیا و ابراز خود نیست.

شما چگونه ارتباط برقرار کنید

۱) به کودک خود توجه کامل داشته باشید. حتی یک رابطه سریع اما با توجه می تواند نیاز کودک شما را به ارتباط برآورده سازد. اگر او می گوید: ”با من بازی کن“ اما این کار در آن لحظه ممکن نیست. چراییش را برای او توضیح دهید یا بگوئید: ”امروز کارم خیلی سخت بود، دو سه دقیقه صبر کن تا خستگی ام در بره. بعدش باهات بازی می کنم“. آنها می توانند به درجاتی احساس شما را درک کنند پس صراحت شما را تحسین خواهند نمود.

۲) از لحن کلام خود خبر باشید. به دلیل تازه کار بودن کودکان در جمله سازی، آنها حساسیت زیادی به لحن صدا و پیام های بدنی شما دارند.

۳) عواطف ناگفتنی کودکان را منعکس کنید. بدین ترتیب به کودک کمک می کنید احساساتش را به کلام درآورد. اگر در پارک، نوبت تاب به کودک شما نرسیده می توانید بگوئید: ”می خواستی سوار تاب بشی، مگه نه“ یا ”خیلی عصبانی به نظر می آی!“

۴) از کودک برای تبیین مشکلات کمک بخواهید برای مثال ممکن است بگوئید: ”تو اون فیلم چیزی تو رو ترسوند؟“ ”اگر کودک جواب نداد، می توانید این طور ادامه دهید: ”شاید قیافه آقاهه ترسناک بوده!“.

۵) به کودک کمک کنید تا هشیاری عاطفی در او رشد پیدا کند. حتی اگر کودک بدرفتاری کرده است شما می توانید درباره کارش با او صحبت کنید. اکثر بچه های پیش دبستانی توانائی درک چنین جملاتی را دارند: ”من بعضی اوقات خیلی عصبانی می شم، اگه برم یه اتاق دیگه و چند تا نفس عمیق بکشم خیلی آروم تر می شوم“.

۶) انتخاب­هائی را که توصیه می کنید محدود سازید. کودکان پیش از دبستان وقتی خودشان تصمیم می گرند احساس تسلط بر اوضاع پیدا می کنند. می توانید بگوئید: ”می خوای اول لباس بپوشی یا اول صبحانه بخوری؟“

۷) جمله خود را با کلمه ”باشه؟“ تمام نکنید مگر اینکه آماده باشید نه گفتن کودک خود را بپذیرید اگر از کودک درخواستی بکنید که منوط به موافقت او باشد در دام بحث های طولانی و حتی جنگ قدرت گرفتار می شوید. مثلاً به جای ”الان وقت خوابه، برو تو جات بخواب!“ اگر بگوئید ”برو بخواب عزیزم. باشه؟“ کودک فرصتی برای چون و چرا کردن خواهد یافت.

۸) با استفاده از خیال پردازی کودک به آرزوهای او بهاء بدهید. اگر کودک شما از این غمگین است که باید عروسکش را با دیگری شریک شود، می توانید به او بگوئید: ”دوست داشتی این عروسک فقط مال خودت بود؟ فکر کن باهاش چه کار می کردی؟“ با توصیف آرزوی کودک و صحبت در مورد آن. حتی در صورت عدم تحقق آرزو، کودک به تدریج آرام می گیرد.

۹) فرصت های امنی برای بیان احساسات شدید بچه ها فراهم کنید. به عنوان مثال، اگر کوک شما بی نهایت عصبانی است به جای گفتن ”داد نزن دیگه!“ بهتر است بگوئید: ”برو تو حمام و یه دقیقه هر چه قدر می تونی بلند داد بزن!“

۱۰) زیادی توضیح ندهید. اثربخشی توضیحات ساده معمولاً بیش از بحث های طولانی است. وقتی کودک قشقرق راه انداخته است. او را نزدیک خود نگه داشت… یا حتی کنار او ماندن… می تواند بیش از هر کلام دیگری که می توانستید بگوئید مؤثر باشد.

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

با عرض سلام

من در یک رابطه سه ساله با یک خانومی هستم. و احتمالا شاید قصد ازدواج داریم. اما برای اینکار هنوز مردد هستم. نیاز به یک مشاوره دارم.
تشکر
سورن

پس با یک مشاوره حضوری به اعتماد برسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مرکز مشاوره وابسته به کانون مشاوران ایران می باشد.

سلام به همه دوستان عزیز امروز می خوام درباره مهاجرت و مشکلاتی که ممکنه برای هر کسی که مهاجرت می کنه پیش بیاد کمی صحبت کنم  (خصوصا مشکلات روانی و عاطفی). من با توجه به اینکه الان در استرالیا هستم تجربیات خودم  و کسانی که از نزدیک با اونها صحبت کردم و جمع بندی تخصصی خودم را مطرح می کنم امیدوارم به کسی برنخوره…؟

اولین مشکلی که برای مهاجران به وجود میاد احساس غم و افسردگی ناشی از عدم رشد ایران در برابر  پیشرفت های کشورهای دیگه است که البته زرق و برق اولیه نقش مهمی بازی می کنه 

دوم ، احساس فشار روانی و استرس زیاد ناشی از مقایسه هزینه به دلار  به جای ریال می باشد یعنی وقتی که شما اقدام به مهاجرت می کنید در ابتدا از جیب مبارک برای هزینه زندگی خرج خواهید کرد که با توجه به ارزش پایین یا پهنی ریال در برابر دلار  تا حدودی کف خواهید کرد که در برخی موارد کف و خون مخلوط می شود. یعنی وقتی برای یک بطری نوشابه 500 تومانی 3 دلار پرداخت کردید دلتان می خواهد بطری خالی اش را هم  با نان بخورید. یا یادگاری نگه دارید …؟! البته این مبالغ برای کسی که به دلار در می آورد زیاد مهم نیست.

سوم ، پس یک مسافرت طولانی و تجربه جت لاک ( مشکلات ناشی از سفر از غرب به شرق و اختلاف زمانی و برهم خوردن ساعت درونی خواب وبیداری برای تقریبا 72 ساعت ) دلتان برای خانواده تنگ خواهد شد و بعد مسافت تازه رخ می نماید.

روانشناس ایرانی در استرالیا

چهارم ، یافتن منزل مناسب و شرایط خاص آن می باشد تاز پس از یک هفته از زندگی در هتل و… متوجه خواهید شد که یافتن منزل مناسب و فراهم کردن مدارکی که نظر صاحب خانه را جلب کند یک پروسه منحصر به فرد است.و قابل مقایسه با ایران نیست. که صبح به آژانس املاک مراجعه کنید و تا ظهر یک جایی را انتخاب کنید و تمام ….؟

پنجم ، در اینجا متوجه می شوید که نوع ویزا در ادامه زندگی چقدر مهم است شاید برای برخی که در ایران زندگی می کنند و با قوانین اینجا آشنا نیستند این مساله زیاد مهم جلوه نکند ولی بهتر است بدانید کسانی که با ویزای دانشجویی یا اقامت موقت مهاجرت می کنند چندان امیدی برای پیدا کردن کار یا استفاده از سایر تسهیلات نداشته باشند زیرا اولین سوالی که از شما حتی در فرودگاه می پرسند نوع ویزای شما که همراه با پاسخ شما نوع خدمات و برخورد متفاوت خواهد بود. سعی کنید با ویزای اقامت دائم مهاجرت کنید یا آمادگی مواجه با هر شرایطی از قبیل زندگی به مدت دوسال در یک شهر کوچک ( مثل : رودهن ، سراب ، طرقبه و … )  بدون درامد را داشته باشید خصوصا اینکه حداقل ماهی 3000 هزار دلار هزینه زندگیتان می شود. من شخصا با کسانی که این تجربه را داشته اند صحبت کردم واقعا توصیه نمی کنم زندگی شاید در ایران سخت باشد ولی سخت تر از تجربه این دوستان نیست.

ششم ، یافتن شغل مناسب است اینجا زندگی نظم بسیار بالایی دارد و همه چیز براساس قانون و قاعده است شمابرای یافتن هر کاری باید تحصیلات و تجربیات مرتبط ارائه کنید مثل ایران نیست که بگویید “حالا یک کاری میکنم ” ایجا برای کار در رستوران( ظرف شستن ) هم باید رزومه داشته باشید و… پس این بسیار خوش خیالی است که فکر کنید حالا یک کار پیدا می کنم و…

مقایسه خود با دیگران : بعضی ها می گویند حالا هر کار بقیه کردند ماهم می کنیم که این چندان راحت نیست هر کار با توجه به شخصیت و تجربیات افراد امکان پذیر است 

هفتم : مشکل زبان است معمولا ما ایرانی ها با مشکل زبان مواجه هستیم و در کشوری مثل استرالیا یکی از عمده ترین مشکلات زبان و برقراری ارتباط است شاید باور نکیند ولی به قول یکی از این اوزی ها ( یعنی استرالیایی ها) زبان ما انگلیسی نیست یعنی اینجا برای خودشان لهجه و اصطلاحات خاص خودشان را دارند که برای کسانی که انگلیسی بلدند هم قابل فهم نیست ….؟! 

هشتم ، طعم غذاهاست که اصلا کیفیت ایران را ندارد و شما دلتان برای یک لقمه نان سنگک ایران تنگ می شود و وقتی 2-3 دلار برای یک بسته نان تست پرداخت کردید به شدت دلتان هوای بربری 400 تومانی را خواهد کرد البته مشابهش را می توانید از فروشگاه افغانی ها یا ایرانی تهیه کنید (2 دلار )

نهم ، خانمها اینجا دلشان برای بازار های شلوغ ایران و ارزانی آنها تنگ می شود.

دهم ، بعد از یک مدتی همه چیز که تفریبا رو به راه می شود تازه دلتان می خواهد زندگی با استاندارد های اینجا را داشته باشید که ای دل غافل با به این راحتی ها نیست یعنی می شود مثل امروزتان در ایران باید برای رسیدن به استاندارد بالا سخت کار کنید 

خوب همه این ده مرحله را که با موفقیت پشت سر گذاشتید حس نوستالژی شما ظهور کرده و شدیدا دلتان برای دیزی سنگی با نون سنگک و کباب کوبیده با ریحون شاه عبد العظیم تنگ می شود و با تمام موفقیتهایی که داشته اید احساس می کنید به این جامعه وصله و پینه شده اید اگر از طلا هم باشید یعنی خیلی گل و بلبل باشید و برای این جامعه هم مفید باشید باز هم یک مهاجر هستید و دائم به چشم می آیید.

در پناه حق  

شاد، پیروز، سربلند و یک ایرانی باشید 

روانشناس ایرانی در سیدنی

شهر سیدنی  دارای تاریخ سرشار از طبیعت ،  هنر و طراحی و همینطور سواحل شنی  زیبا می باشد.

استرالیا سیدنی را از لحاظ تجاری شهری پر اهمیت در قسمت آسیا و اقیانوسیه می دانند.

قسمتهای دیدنی سیدنی بسیار زیبا می باشد.روانشناس ایرانی در سیدنی

از خانه اپرای سیدنی گرفته شده تا طبیعت و همینطور دیگر جاذبه های آن.

روانشناس ایرانی در استرالیا

این شهر توسط پارک‌های ملی و طبیعی شاداب می باشد .

و امتداد این پارک ها تا قسمت شهر و همینطور بندرگاه ها منتهی می‌شود.

این شهر در سال ۲۰۱۴ در جایگاه یازدهم این شهر از لحاظ کیفیت داشتن در دنیا واقع شد.

جایگاهی که با داشتن استانداردهای بسیار فراوان گردشگری و همینطور زندگی  در این شهر برازنده می باشد.

و به جز  فضاهای گردشگری سیدنی دلیلی برای سفر کردن و همین‌طور مهاجرت کردن به این شهر شده است.

بهترین وقت برای سفر کردن به سیدنی از اول سپتامبر تا اوایل دسامبر و همینطور از اوایل فوریه تا آوریل می باشد.

به دلیل اینکه در این ماه ها هوای معتدلی دارا می باشد.روانشناس ایرانی در سیدنی

و جمعیت توریستی در این ماه ها فراوان نمی باشد.

 

 

 

منبع: کانون مشاوران ایران

روانشناسی در ایرانی در لندن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

بهترین مرکز مشاوره استرالیا و همچنین مشاور خوب روانشناس و روانپزشک در استرالیا

آدلاید
بریزبین
پرت
مرکز مشاوره
داروین
بهترین دکتر روانشناس
سیدنی
مشاوره تلفنی
ملبورن
استون
و مشاوره آنلاین آماده پاسخگویی 24 ساعته به شما و مرکز مشاوره استرالیا می باشد

 

 

روانشناس ایرانی در استرالیا
روانشناس ایرانی در استرالیا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *